Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:00:
[...]

1 punt in beserk, klaar is Kwakke01.

Het is dat 1 missie NOD niet op hard met alle objectives wilt lukken, anders was ik er alweer :D
Je kan het Pheno :)
Zal na de campians ook weer eens beginnen ;)

Een pala charger gedacht zit steeds te etteren, wellich moet ik er gehoor aan geven.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cursemancer en die sacrifcier staan hoog op mijn verlanglijstje. Al die builds als smiter en zo interesseren me niet zo. Daar loopt iedereen mee rond, zo wordt het spel imho erg saai.

Mijn summoner is dat nu ook, hij leeft nog steeds, ik geloof dat mijn broer hem nog wel eens "leent" om wat stukjes in het spel te doen. Dood gaan is geen optie :7

Necro kon iets aan wat mijn kicksin niet kon, moonlords bosspack in WS#3 die frenzyén met fanatism en physical immune stone skin boss.....mijn lvl 30 shadow master was in 2 klappen weg, mijn merc na 1 en daarna rende ik WS#2 maar in. Tp, 2de sessie voor de Reviva en laat hem het maar opknappen.

Het is mijn best gelukte char tot nu toe, als hij dood gaat dan ga ik echt janken :')

Nu weer eens fg sparen, ik heb 0,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:31:
Cursemancer en die sacrifcier staan hoog op mijn verlanglijstje. Al die builds als smiter en zo interesseren me niet zo. Daar loopt iedereen mee rond, zo wordt het spel imho erg saai.

Mijn summoner is dat nu ook, hij leeft nog steeds, ik geloof dat mijn broer hem nog wel eens "leent" om wat stukjes in het spel te doen. Dood gaan is geen optie :7

Necro kon iets aan wat mijn kicksin niet kon, moonlords bosspack in WS#3 die frenzyén met fanatism en physical immune stone skin boss.....mijn lvl 30 shadow master was in 2 klappen weg, mijn merc na 1 en daarna rende ik WS#2 maar in. Tp, 2de sessie voor de Reviva en laat hem het maar opknappen.

Het is mijn best gelukte char tot nu toe, als hij dood gaat dan ga ik echt janken :')

Nu weer eens fg sparen, ik heb 0,0
De charger die ik voor ogen heb zal het zonder fana/concentration/might aura doen.
Might alleen als synergie :P

Prayer wordt maxed en weapon een insight :) (Healing en 2x met Cleansing)
Active aura wordt salvation met 101% all res
Blessed Aim maxen voor passive bonus %AR (optie)

Merc -> Obediance + Prayer (2x healing 3x met cleansing)

Wordt dus een defencive pala met 1xxx% endamage ;)

Salvation + de CoH is 166% all res.
of
Salvation + Treachery is 161% all res ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 06-04-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Don-Holio, je hebt mn gegevens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Had met alle plezier de barmhartige DOn gespeeld hier maar...
jammer genoeg is het ene char dat op deze account staat expired... hoop dat er niet teveel goeie stuff opstond? Hoe kan een mule nu op een namiddag expired geraken?
F+#çk|Ng hell!

[ Voor 10% gewijzigd door yago op 06-04-2007 19:39 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

ja ik ben er uit ik stop er ook mee. pheno pm mij eens op d2jsp accnaam gakkethijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:07
gakkethijs schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:07:
ja ik ben er uit ik stop er ook mee. pheno pm mij eens op d2jsp accnaam gakkethijs
is er iets voorgevallen, zag je namelijk vanaaf gwoon nog in channel staan. was wel een beetje een vaag gesprek daaro (stelletje pubers in de channel), maar wat is de reden van je plotselinge vertrek

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

nee hoor :d ik idle af en toe, ff checken of er iemand online is enz zorgen dat mules blijven leven. ik heb al 2 weken geen game gejoint.

[ Voor 20% gewijzigd door gakkethijs op 06-04-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-06 08:30
Arachnid Mesh ruilen tegen Enigma... slim of niet slim?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yago schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:01:
[...]

Had met alle plezier de barmhartige DOn gespeeld hier maar...
jammer genoeg is het ene char dat op deze account staat expired... hoop dat er niet teveel goeie stuff opstond? Hoe kan een mule nu op een namiddag expired geraken?
F+#çk|Ng hell!
Ja, verklaring is al gemailed. I made a booboo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Sensei_D schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:37:
Arachnid Mesh ruilen tegen Enigma... slim of niet slim?
arachnid is waarschijnlijk legit, en enigma sowieso (99%cker) niet. dus de kans op poofen is aanwezig
en het is maar wat je zelf wilt. je moet zelf een afweging maken, wil ik die enigma of niet. jij bepaald zelf hoeveel waarde je aan een item hecht.

voorderest lijkt het niet echt een slechte deal

[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 06-04-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
SCL arachnid is minstens 8 ists waard.

Enigma heb je al vanaf 3 ists...

Op d2jsp arachnid 35 fg ofzo, enigma minder, zou dus de arach verkopen als je m echt niet nodig hebt (maar daar ga je spijt van krijgen) en met de opbrangst ander gear kopen

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Frunz schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:42:
[...]

arachnid is waarschijnlijk legit, en enigma sowieso (99%cker) niet. dus de kans op poofen is aanwezig
en het is maar wat je zelf wilt. je moet zelf een afweging maken, wil ik die enigma of niet. jij bepaald zelf hoeveel waarde je aan een item hecht.

voorderest lijkt het niet echt een slechte deal
bij mijn weten kan een enigma alleen poofen bij een ruststorm (die volgens mij nooit komt) en worden arachnids best wel wat geduped (vroeger iig)....

en ach, misschien had je wel veel meer kunnen krijgen voor die arachnid, maar dat had ook veel langer geduurd totdat je een ruil had gehad en nu kan je alvast lekker teleporten en mfen, dus t is maar net waar je zin in hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-06 08:30
Bedankt voor de antwoorden!
Het was gelukkig niet voor mij, maar voor een vriend van mij (zonder GoT account) die de deal al had gemaakt, maar zich afvroeg of ie toch niet genaaid was ;)

Zijn arach was btw legit.

[ Voor 13% gewijzigd door Sensei_D op 07-04-2007 11:01 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Sensei_D schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:59:
Bedankt voor de antwoorden!
Het was gelukkig niet voor mij, maar voor een vriend van mij (zonder GoT account) die de deal al had gemaakt, maar zich afvroeg of ie toch niet genaaid was ;)

Zijn arach was btw legit.
Hopemijk heeft er een leuke eni voor gehad?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
zijn er hierzo mensen die Classic Ladder (europe) spelen en zin hebben om mee te baalrunnen?

Gr, Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:37
Sjorzo schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:16:
zijn er hierzo mensen die Classic Ladder (europe) spelen en zin hebben om mee te baalrunnen?

Gr, Sjorzo.
Denk niet dat je met deze vraag hier veel succes zult hebben, en dat je dat zelf ook had kunnen weten na voorgaande reacties. De uitbreiding kost slechts 10 euro! en de meeste mensen hiero worden kots misselijk van alle cheats en dupes in dit spel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Sjorzo schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:16:

Gr, Sjorzo.
heb een lvl 19 zmiter in act 4 staan @ HCL, maar jij bedoelt wss SCL; and besides, Baalies @ classic :?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:37
baalies @ classic is inderdaad mogelijk door de code van een waypoint aan te passen. Dat heeft hij in een paar posts eerder zelf uitgelegd....

zie ook http://gathering.tweakers...message/27795240#27795240

[ Voor 23% gewijzigd door denyos op 10-04-2007 09:32 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
denyos schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:30:
baalies @ classic is inderdaad mogelijk door de code van een waypoint aan te passen. Dat heeft hij in een paar posts eerder zelf uitgelegd....

zie ook http://gathering.tweakers...message/27795240#27795240
weet ik, ik had het gelezen; ging me meer om het hier promoten van het "customizen" van D2 waarbij ik het vraagteken plaatste...

dia-runs @ classic altijd natuurlijk :D ,maar voor baalies speel ik liever LoD ^^

frenzy is lvl 67 btw; nog een paar runs en hij kan z'n uiteindelijke zwaardjes aan :

een Doombringer en een flamebellow :)

moet alleen nog even aan m'n stats werken om ze te kunnen dragen :(

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoi luitjes,

ik heb wat gear geerft van Koeitje en Gakkethijs (SCL thats is) _/-\o_
indien je wat kan gebruiken dan laat je hier maar iets weten,
post wat je kan gebruiken of wat je nog zoekt dan zal ik zien of er iets tussenzit voor jullie.

Don_Holio

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:34:
Hoi luitjes,

post wat je kan gebruiken of wat je nog zoekt dan zal ik zien of er iets tussenzit voor jullie.

Don_Holio
heb je iets voor een zmiter? ik heb nog een kale lvl 90 zmiter staan, en mss is het wel leuk om die af en toe uit te laten :) heb ook nog een 89 lightsoso, dus als je daar iets voor hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:43:
[...]

heb je iets voor een zmiter? ik heb nog een kale lvl 90 zmiter staan, en mss is het wel leuk om die af en toe uit te laten :) heb ook nog een 89 lightsoso, dus als je daar iets voor hebt...
=)
Heb nog wel een complete tal set voor je HAns @ SCL ?
intresse, pak het maar :) zit ook ama gear op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:06:
[...]

=)
Heb nog wel een complete tal set voor je HAns @ SCL ?
intresse, pak het maar :) zit ook ama gear op ;)
THX (kan ik iig weer mf-runs doen op NM :D )

heb je nog HCL dingen nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
kwakke01 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:43:
[...]

Tuurlijk Kwakke, kan ik eindelijk eens iets voor je terugdoen!

Heb nog wel grief, BA of PB? Kies maar
Of liever een Last Wish?
Forti heb ik ook nog wel (low stats archon dacht ik maar forti is forti he !)

Je laat het maar horen, wisp me maar als je me online ziet!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:10:
[...]

THX (kan ik iig weer mf-runs doen op NM :D )

heb je nog HCL dingen nodig?
je heb men account gegevens nog ?
mag je het er zo vanaf halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:26:
[...]

je heb men account gegevens nog ?
mag je het er zo vanaf halen :P
als ze niet verandert zijn heb ik dat mailtje nog wel ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:38:
[...]

als ze niet verandert zijn heb ik dat mailtje nog wel ergens ;)
Niet veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128180

yago schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:34:
Hoi luitjes,

Don_Holio
Als je nog een Highlords/Mara's, Steelrenders of BK5 hebt op SCL ben ik altijd geïnteresseerd. :)

Overigens nog een algemene vraag: weet iemand een link waar ik de maps kan vinden van de Halls of Pain? (schijnt dat dit er maar een stuk of 3/4 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 128180 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:08:
[...]

Als je nog een Highlords/Mara's, Steelrenders of BK5 hebt op SCL ben ik altijd geïnteresseerd. :)

Overigens nog een algemene vraag: weet iemand een link waar ik de maps kan vinden van de Halls of Pain? (schijnt dat dit er maar een stuk of 3/4 zijn).
Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/8469/masterdiagram1hl.jpg

uit: http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=415467

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 128180 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:08:
[...]

^
Zware eisen maar zal eens zien...
nota aan kwakke: in TS bij de link voor de multiinstall heb je vergeten te vermelden dat je de mpq files van LOD ook ff moet bijzetten in de map...

[ Voor 21% gewijzigd door yago op 10-04-2007 22:18 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yago schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:34:
[...]

^
Zware eisen maar zal eens zien...
Dat zijn de laatste items om m'n WWbarb compleet te maken... zodra ik die dingen heb dan zou ik zelfs de ubers moeten kunnen solo-en. :)

@Pheno: super bedankt voor de link! maakt Nihlaruns een stuk makkelijker!
Dropt Nihla trouwens aardig? Of is 't sowieso beter om 't bij Baalruns en pitruns te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 128180 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:50:
[...]

Dat zijn de laatste items om m'n WWbarb compleet te maken... zodra ik die dingen heb dan zou ik zelfs de ubers moeten kunnen solo-en. :)

@Pheno: super bedankt voor de link! maakt Nihlaruns een stuk makkelijker!
Dropt Nihla trouwens aardig? Of is 't sowieso beter om 't bij Baalruns en pitruns te houden?
Geen probleem. Nithla kan wel eens leuke dingen laten vallen, behalve keys, die wilt hij bij mij niet droppen. Alleen zonder enigma duurt het zo lang voordat ik er ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:53:
[...]
Geen probleem. Nithla kan wel eens leuke dingen laten vallen, behalve keys, die wilt hij bij mij niet droppen. Alleen zonder enigma duurt het zo lang voordat ik er ben :')
Voorlopig zelfs nog niet eens een simpel setitempje laten vallen... valt tegen tot nu toe! Tenminste, als ik Nihlatak kan doden voor ik een connection interupted krijg... :S
Map werkt overigens prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ff een stuk of 40 Nihlatak runs gedaan...

Van die 40 runs bar weinig uniques/sets gevonden: volgens mij maar 1 normal uni+set. Wél 3 Keys. :)

edit: herstel, 41 runs 4 keys

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 128180 op 10-04-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 128180 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:48:

Van die 40 runs bar weinig uniques/sets gevonden: volgens mij maar 1 normal uni+set. Wél 3 Keys. :)

Nihhlatak is ook alleen maar goed voor keys :)
Verder heb je er niets aan, in SP killed ik hem @ b.net nog geen 1 keer.
Tenzij het met een boost gratis voor je gedaan werd ;)

Heb ook geen key runner / smiter / uber killer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:52:
[...]

Verder heb je er niets aan, in SP killed ik hem @ b.net nog geen 1 keer.
Tenzij het met een boost gratis voor je gedaan werd ;)

Heb ook geen key runner / smiter / uber killer :)
Vroeger vond ik hem ook lastig, vandaar dat ik hem eigenlijk nooit runde... Maar gisteren voor 't eerst in een jaar weer geprobeert en ik moet zeggen: voor mijn barb is 't een eitje (zelfs met halve mf-set). Zeker nu ik de maps weet duurt de gemiddelde Nihla-run 1 minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, mijn howler kan hem makkelijker runnen dan mijn necro denk ik. Op scl was mijn beserker/howler barb er vrij vlot. 1 leap op die eikel en het was daarna vlot gedaan.

Op hcl ben ik eerder bang van die tombvipers. One hit kills all bastards. Daarom vond ik de howl zo lekker, dan had je niet zo'n last van die cloud. maar ubers vind ik saai, gezien iedereen die solo'd met een smiter. Het zou leuker zijn als je ook daadwerkelijk met een team zou werken om het te moeten doen. Maar door wat overpowered builds is dat dus niet nodig. Ook die kicksin gaat erg hard door trist heen, niet leuk meer. Al geef het een lekker gevoel om baal in een huisje klem te zetten en helemaal lens tegen de muur te schoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Ik snap er echt nix van, ik deed altijd andy runs met mijn hammerdin-mfer (zonder eni... dus dat was rennen) en ik vond altijd wel een unique,

maar de laatste tijd dropt ze echt helemaal nix meer, alleen maar magical items... echt hopeloos...
meph wil ook nix droppen, en de pits geven misschien 1 unique (en dan vaak nog bagger) in de 2 runs

doe ik iets fout? (ik heb 400+ mf (ptopaz skullders, ptopaz shako, 2 30 nagels, goldwrap, chancies, gheed, war travelers, the usual stuff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt het Pheno virus. Welcome to the club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooneater schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:11:
Ik snap er echt nix van, ik deed altijd andy runs met mijn hammerdin-mfer (zonder eni... dus dat was rennen) en ik vond altijd wel een unique,

maar de laatste tijd dropt ze echt helemaal nix meer, alleen maar magical items... echt hopeloos...
meph wil ook nix droppen, en de pits geven misschien 1 unique (en dan vaak nog bagger) in de 2 runs

doe ik iets fout? (ik heb 400+ mf (ptopaz skullders, ptopaz shako, 2 30 nagels, goldwrap, chancies, gheed, war travelers, the usual stuff)
Misschien heb je juist té veel MF? probeer eens wat mf gear uit te doen zodat je rond de 250/275% mf zit. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat 't perfecte aantal is om Uniques te vinden. Daarboven wordt de kans alleen maar kleiner en krijg je des te meer magics en rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Anoniem: 128180 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:16:
[...]

Misschien heb je juist té veel MF? probeer eens wat mf gear uit te doen zodat je rond de 250/275% mf zit. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat 't perfecte aantal is om Uniques te vinden. Daarboven wordt de kans alleen maar kleiner en krijg je des te meer magics en rares.
Je zet het wel erg krom neer. Maar doordat de kans op magical en rare harder omhoog gaat na de 250-275 mf word de kans dat je een unique krijgt kleiner. maar de kans dat er een dropt gaat nog wel omhoog :D
Section 1.3 - Explanation of the Dimnishing Return

Here are the formulas used during a drop to determine what the final outcome will be. The outcome of this formula is then applied to

each drop.

Uniques
MF * 250 / (MF+250)

Sets
MF * 500 / (MF+500)

Rares
MF * 600 / (MF+600)

Magic items are not affected by diminishing returns.

Although your MF is diminished towards uniques, sets, and rares, it is never worse than it previously was. When adding to the total

Magic Find of your character, the UmagicFind (or uMF {unique magic find}) will always rise. This rise is based on the above formula.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, dat bedoelde ik dus...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 128180 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:48:

Nila dropt niet zo geweldig nee... Maar door zijn hoge lvl kan ie wel leuke drops doen!
Heb al eens een mara en een arachnid van m gehad!

Heb op mijn hammerdin ook zo'n 400 mf (ruwe schatting: WT; eni; Ptopaz Shako; Chancies; berg charms; 2x nagel 29+) maar er droppen wel redelijk wat uniques, jammer wel dat ze meestal niet elite zijn...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
THX! zal ze wel weer terughangen als ik m'n eigen gear weer bij elkaar gevonden heb :D

ben ook @ classic begonnen nu met een zmiter (HCL ofc :P ) lvl 23 nu en moet alleen dia nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind liever een leuke rare dan een unique :P

bedoel een eth rare Crystal/Dimensional met cruel en fool's mod kan je upgraden naar phase blade.
phase is indestructible en kan normaal gesproken niet eth zijn, tenzij je dus upgrade :P

Dan heb je iets wat een ander niet heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:51:
[...]

THX! zal ze wel weer terughangen als ik m'n eigen gear weer bij elkaar gevonden heb :D

ben ook @ classic begonnen nu met een zmiter (HCL ofc :P ) lvl 23 nu en moet alleen dia nog :)
Hou maar of verkoop maar :)
SCL char mag weg ;)

@ classic kan je mits een snelle normal/nm/hell rusher heb veel HellForge runs doen :)
Mule Rushen tot aan hell Act4 -> mule naar Expansion zetten -> Hell forge doen en hoppakee een rune ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 11-04-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:52:
[...]

Hou maar of verkoop maar :)
SCL char mag weg ;)

@ classic kan je mits een snelle normal/nm/hell rusher heb veel HellForge runs doen :)
Mule Rushen tot aan hell Act4 -> mule naar Expansion zetten -> Hell forge doen en hoppakee een rune ;)
Mijn bliz sorcje daar doet dat zo inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
freggell schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:24:
[...]

Je zet het wel erg krom neer. Maar doordat de kans op magical en rare harder omhoog gaat na de 250-275 mf word de kans dat je een unique krijgt kleiner. maar de kans dat er een dropt gaat nog wel omhoog :D

[...]

bron
hmm, ik dacht altijd dat het boven de 250 slechter werd omdat dan je killspeed omlaag gaat...

na 250 heb je inderdaad diminishing return, maar je uiteindelijke mf neemt niet af...

[ Voor 7% gewijzigd door Mooneater op 11-04-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197755

Op classic bestaat er wel zoiets als te veel mf. Omdat je vooral rare items wil, niet de set of unique items (met een paar uitzonderingen allemaal slechte items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tov de uitbreiding misschien slecht. Maar ik was ergblij met Arcannas set toendertijd. Of Sigon :)

Al ben ik blijer met bv een unique shard, dat ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:49:
Tov de uitbreiding misschien slecht. Maar ik was ergblij met Arcannas set toendertijd. Of Sigon :)

Al ben ik blijer met bv een unique shard, dat ben ik met je eens.
Check, met sigon ben ik al menig maal normal en half NM doorgelopen :D

maar goed, veel heb ik nog niet gevonden, wel een tarnhelm die iemand vergeten was op te rapen, en cleglaw gloves. Oh, en angelic sword en arctic armor heb ik ook :)

verder helemaal nix zinnigs nog, maar dat komt wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je geen enigma op een hammerdin hebt wil ik je aanraden geen Andy of Meph te runnen maar Diablo. Drop wat mf en zorgt dat je resists hoog zijn en knallen maar. Voordeel: 3 superuniques, 1 boss, altijd dezelfde map, hoog ilvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:39:
Als je geen enigma op een hammerdin hebt wil ik je aanraden geen Andy of Meph te runnen maar Diablo. Drop wat mf en zorgt dat je resists hoog zijn en knallen maar. Voordeel: 3 superuniques, 1 boss, altijd dezelfde map, hoog ilvl.
en daarnaast pindle, eldrich, shenk en evt de summoner en countess runnen :) lekker makkelijk en goed te doen zonder tele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:39:
das idd wel een idee.... heb nu op alles ongeveer 60 res, dus nog een klein beetje erbij en ik ben rond ^^ (credendum belt ofzo, die goldwrap zit me al de hele tijd te irriteren met zn 9 vakjes)

of een tal mask met ptopaz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:13:
[...]

heb ik nog wel voor je op SCL.

Wisp me maar in game. Zie sig.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:21:
[...]

heb ik nog wel voor je op SCL.

Wisp me maar in game. Zie sig.
dat wordt pas morgen ben ik bang... vanavond druk druk druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooneater schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:13:
[...]

das idd wel een idee.... heb nu op alles ongeveer 60 res, dus nog een klein beetje erbij en ik ben rond ^^ (credendum belt ofzo, die goldwrap zit me al de hele tijd te irriteren met zn 9 vakjes)

Wizzy? Of anders tal armor + belt + mask ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 11-04-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:28:
[...]

dat wordt pas morgen ben ik bang... vanavond druk druk druk
Komt goed uit want ik kan vanavond ook niet... :)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:37:
[...]

Wizzy? Of anders tal armor + belt + mask ;)
tal arm is hard to get, of gewoon duur :P
en wizzy vind ik zonde van mn hoto ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hee, guys, hoe is het hier? Tijdje niet gespeeld, recentelijk nog wel mijn chars bijtijds verlengd. Moet ik maar weer gaan doen.

Nog nieuws? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ramzzz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:47:
Hee, guys, hoe is het hier? Tijdje niet gespeeld, recentelijk nog wel mijn chars bijtijds verlengd. Moet ik maar weer gaan doen.

Nog nieuws? :P
Ja Blizzard heeft met een poging om het dupen in te dijken (wat wel gelukt is) iedereen een hoop connections interrupts extra bezorgt.

Fijn dat er minder duped shit is nu maar leuk spelen is toch ook anders met al die kicks.

@mooneater: welk char eigenlijk?
Indien sorc: tal amu + mask + belt geeft leuke mf bonus en je kan nog Ptopaz in de helm steken!
Heb ik allen nog liggen, belt zelfs met perfect mf.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
yago schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:17:
[...]

Ja Blizzard heeft met een poging om het dupen in te dijken (wat wel gelukt is) iedereen een hoop connections interrupts extra bezorgt.

Fijn dat er minder duped shit is nu maar leuk spelen is toch ook anders met al die kicks.

Indien sorc: tal amu + mask + belt geeft leuke mf bonus en je kan nog Ptopaz in de helm steken!
Ben ik niet helemaal met je eens, ik speel dan pas sinds eind januari, maar ik krijg nu ongeveer 1 op de 50 games een connection interrupted, vroeg had ik per 3 games die ik maakte er minimaal 2 die ik failde om te joinen. Ook dupen is ingedijkt en dat vind ik een stuk belangrijker.

Vandaag tentamen gehad dus vanavond/vannacht maar weer eens flink wat diaruns doen met m'n hammerdin, inmiddels 301mf dus hopen dat de drops wat beter worden, want ik moet zeggen dat het met 136mf vrij schraal was. 300+ is naar mijn idee perfect, want dan droppen er veel uniques zonder dat ik er ook maar iets aan killspeed voor hoef in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:17:
[...]

Ik mf nu vooral met mn hammerdin, mn ES-sorc is vooral gemaakt voor key-runnen, maar draagt nu al tal belt + amu + mask geloof ik (of een ander helmpje, lore? (voor de mana)), perfect zou een shako zijn, vanwege de mana (heel handig voor ES), maar jaa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanochtend diablo 2 en expansie zien liggen in de winkel en aant overwegen om te gaan hellforge runnen via classic. (en zelf veilig te kunnen mulen)

Men vraag is nu : welke char kan het beste rushen op classic, een sorc lijkt me het logisch, maar welk type ? Zijn dual element builds haalbaar op classic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 197755 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:34:
Vanochtend diablo 2 en expansie zien liggen in de winkel en aant overwegen om te gaan hellforge runnen via classic. (en zelf veilig te kunnen mulen)

Men vraag is nu : welke char kan het beste rushen op classic, een sorc lijkt me het logisch, maar welk type ? Zijn dual element builds haalbaar op classic ?
ga zelf denk ik een blizz maken voor dat doel... is denk ik de meest voor de hand liggende bosskiller

light is te slow en fire te veel immunes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:29:
[...]

ga zelf denk ik een blizz maken voor dat doel... is denk ik de meest voor de hand liggende bosskiller

light is te slow en fire te veel immunes :(
@ classic lijk me een sorc idd de beste rush char.
Puur vanwege Teleport.

Zorg er voor dat je ANDY + Duriel + Mephi + Diablo kan killen met 1char :)
Light beste ? Dacht minste immunity's qua eind bosses.

Zorg ervoor dat je veeeeeel mana heb, geen insight @ classic dus mana after kill is niet gek op classic maar @ bosses heb je niet veel aan mana after kill's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voordat ik de expansie had, heb ik nog classic gespeeld.

Mijn chars waren :

hammerdin (gewoonweg de beste killer op classic)
blizzard sorc (niet cold immunes geen probleem, andere wel)
cl\fo sorc (werkt voor geen meter op hell)

ik heb al spijt dat ik men goldskin onvergebracht heb naar de extensie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
het afwerpen van wat mf lijkt wel te werken (andy dropte ineens wel een uniq! (nagel26))

het diablorunnen valt tegen, is vrij taai... vooral als er ineens 20 oblivion knights om me heen op doemen...

(om nog maar niet te spreken over die irri stormcasters die mn mana wegburnen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:40:
het afwerpen van wat mf lijkt wel te werken (andy dropte ineens wel een uniq! (nagel26))

het diablorunnen valt tegen, is vrij taai... vooral als er ineens 20 oblivion knights om me heen op doemen...

(om nog maar niet te spreken over die irri stormcasters die mn mana wegburnen..)
Heb nooit noemenswaardige problemen gehad met bos-runs, uitgezonderd dan de souls in de trone of destr. Als die met een paar tegelijk op je aan het mikken zijn en je teleport is niet snel genoeg... |:( bye bye!!!

Voor de rest gewoon altijd midden in de packs teleën en hammers casten. Wel even zorgen dat holy shield up is en dat je stil blijft staan! (zeker laatste is raadzaam andes zakt chance to block als een pudding in elkaar!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:27:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, ik speel dan pas sinds eind januari, maar ik krijg nu ongeveer 1 op de 50 games een connection interrupted, vroeg had ik per 3 games die ik maakte er minimaal 2 die ik failde om te joinen. Ook dupen is ingedijkt en dat vind ik een stuk belangrijker.
Al eens ubers gerund en meerdere aura's tegelijk opgezet? Gegarandeerd heb je prijs!
Game eerst permen is de boodschap!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:56:
[...]

Al eens ubers gerund en meerdere aura's tegelijk opgezet? Gegarandeerd heb je prijs!
Game eerst permen is de boodschap!
Ubers kan toch ook met 1 aura ??
Conviction is voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shingen
  • Registratie: Januari 2006
Hey d2'rs,

Ik heb in hcl een Javazone gemaakt, lvl 75 nu. Maar nog geen merc. Wat is hier aan te raden?
En zo ook zijn gear.
Mijn mana vliegt er door heen dus zat te denken aan een act 2 merc met een insight.
Maar je voor de dmg is een infinity wel lekker.

Hellup :P

Ik draag nu zelf:
Shako (clean)
CoH
Stormshield (ummed)
TG
Sandstorm trek
Java Gout
Highlord
Dwarfstar & Nagel (moet nog Raven Frost)
TiTans 192/5 non upped

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net gevonden tijdens Countess-run: pala skiller met +1 to defensive aura's (+33% xtra gold from monsters).

Iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Shingen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:13:
Hey d2'rs,

Ik heb in hcl een Javazone gemaakt, lvl 75 nu. Maar nog geen merc. Wat is hier aan te raden?
En zo ook zijn gear.
Mijn mana vliegt er door heen dus zat te denken aan een act 2 merc met een insight.
Maar je voor de dmg is een infinity wel lekker.

Hellup :P

Ik draag nu zelf:
Shako (clean)
CoH
Stormshield (ummed)
TG
Sandstorm trek
Java Gout
Highlord
Dwarfstar & Nagel (moet nog Raven Frost)
TiTans 192/5 non upped

Alvast bedankt.
gebruikte zelf een a2 merc met infi partizan, forti & gaze.

als je veel CS runs doet, neem dan vooral een lage dam pole om te voorkomen dat ie doodgaat aan IM. hij is er alleen voor het aura, niet voor de kills :P
ps. sandstorm verruilen voor silkweaves is al een stap in de goede richting btw :P en life/mana gc's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dump een dwarfstar en pak een ring met mana leech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871

Misschien een stomme vraag he, maar heeft iemand enig idee waar het spel nog te koop is? Ben namelijk mijn orginele key kwijt en wil het graag, nu ik zie dat het nog zo veel gedaan word, wel eens online gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shingen
  • Registratie: Januari 2006
ehm ik zie hem vaak bij dixons, Intertoys, bart smit nog wel liggen voor een meeneem prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shingen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:21:
ehm ik zie hem vaak bij dixons, Intertoys, bart smit nog wel liggen voor een meeneem prijsje.
En als je 'm daar niet ziet liggen kan je altijd nog de gold-edition bij bol.com bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Shingen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:21:
of de media markt

heb hem zelfs nog bij de v&d zien liggen in amstelveen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoi luitjes,

ik zoek een prog om de item level visible te maken...

Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Thx,

Don

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
yago schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:28:
Hoi luitjes,

Thx,

Don
single player?
dan zou ik zeggen gebruik atma. dan kan je het zien.
Online.... is er niet, als er wel is dan zou het een hack/cheat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26688

yago schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:47:
[...]

Heb nooit noemenswaardige problemen gehad met bos-runs, uitgezonderd dan de souls in de trone of destr. Als die met een paar tegelijk op je aan het mikken zijn en je teleport is niet snel genoeg... |:( bye bye!!!

Voor de rest gewoon altijd midden in de packs teleën en hammers casten. Wel even zorgen dat holy shield up is en dat je stil blijft staan! (zeker laatste is raadzaam andes zakt chance to block als een pudding in elkaar!)
Tja, dat komt omdat de meeste hammerdinds arachnids freaks zijn. Baal runs is tgods > arachnids. Wat boeit mij die ene +skill en fcr? 10k hamers en 85/75/85/75 resist met absorb is survival. Spirit > Hoz om alsnog die laatste frame te kunnen bereiken voor hammers. Zelfs met een conviction boss ben ik nog niet onderuit gegaan tegen souls.

Als je als hammer baalruns doet vang je de meeste klappen op en zelfs met 75% LR gaat het wel eens fout, daarom tgods! En die prijs voor arachnids... :/

Doe mij maar een tgods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:28:
Hoi luitjes,

Thx,

Don
Het is er wel, ik zou thuis even moeten zoeken, de firewall hier houdt gamessites tegen. Het is inderdaad een hack, ik weet niet of het detecteerbaar is. Men zegt van niet, maar ja....

Geen ervaring mee, ik gebruik die zooi niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik gebruik heel af en toe d2viewitemlevel, een progje dat niets aan je d2 installatie doet, maar simpelweg gegevens uit ram haalt en weergeeft. Werkt niet echt fijn, want je moet het item waarvan je het ilvl wilt weten oppakken en dan alt tabben naar het programma om vervolgens ilvl te zien, maar omdat ik het toch maar heel weinig gebruik is het goed genoeg. Met maphack kan het ook, maar dat is detecteerbaar en tevens laf om te gebruiken, vanwege de hoofdreden waarvoor mh voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:41:
Ik gebruik heel af en toe d2viewitemlevel, een progje dat niets aan je d2 installatie doet, maar simpelweg gegevens uit ram haalt en weergeeft. Werkt niet echt fijn, want je moet het item waarvan je het ilvl wilt weten oppakken en dan alt tabben naar het programma om vervolgens ilvl te zien, maar omdat ik het toch maar heel weinig gebruik is het goed genoeg. Met maphack kan het ook, maar dat is detecteerbaar en tevens laf om te gebruiken, vanwege de hoofdreden waarvoor mh voor gemaakt is.
zoiets zoek ik dus!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, ik heb m'n 3x3 keysets bij elkaar weten te sprokkelen.

Wat denken jullie? Is onderstaande char goed genoeg om de ubers te verslaan of zal ik de keys traden voor een paar ists (zodat ik m'n gear weer kan verbeteren).

lvl 83 WW barb:
conc dam: 1365 - 3712
ww dam: 1217 - 3276
def: 17-20k
life: 3800

gear:
Upped Arreats (lege sock) - heb evt ook Guillaume's liggen
Forti Archon
Crescent Moon
Dungo's 14%
Ravenfrost 17/197 - heb evt Carrion Wind liggen (voor LS)
Ravenfrost 18/234
LoH
Upped Gores 170%
Stormshield (diamond)
Death BA
2 echoing spears op switch (2x +3 warcry's)

torch: 12/14
anni: 14/16/7

totaal ds: 56% (71% met Guillaume's)
totaal cb: 65% (100% met Guillaume's)

WW: 20, BO: 20, Axe Mas: 20, Shout: 20, Conc: 1, Beserk: 1, Iron Skin: 1, BC, Nat res: 1, Bat Cry: 1, pre's: 1. Heb evt nog een punt over om in Frenzy te proppen.

Ik heb nog nooit een uberrun gedaan, dus weet totaal niet of deze char al goed genoeg is... zo niet trade ik de boel liever voor wat nuttigs en probeer ik 't later nog eens.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128180 op 13-04-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
het is heel moeilijk om met je barb uber runs te doen, je moet zorgen voor een life-tap, want alles wat je raakt moet je dubbel en dwars leechen (want je raakt niet zo heel veel). je kan dus de angelic set gebruiken om met de ring en amu extra AR te krijgen. ook battle cry doet wonderen.

howl is echt de beste skill die je kan gebruiken, alle beesten lopen bang voor je weg. terwijl jij 1 van de ubers neerslaat.

teleporten is ook wel heel handig, maar niet noodzakelijk, maar je tijd om te runnen zal veel korter worden

als je van me hulp gebruik wilt maken, roep je maar (heb ik eigenlijk best zin in :P ). heb barb, zmiter, sorc.
acc = Frunz, anders kan je altijd op GoT roepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een howler heb ik wel om je te assisteren, level 40 howl geloof ik. Ik ben al een tijd niet meer op scl geweest, dus het level weet ik niet eens meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:59:
[...]

Ubers kan toch ook met 1 aura ??
Conviction is voldoende :)
yup, conviction, met boo en aura van exile.
Daarna switch van coviction naar fana... en hupsa!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Als je wil kan ik je ook wel helpen...
desnoods blijf je maar dicht tegen me en doe ik 't wel even voor met m'n smiter...
Die loopt op zijn sokken olm de ubers heen.

Een goede tip: als je echt nog bepaalde gear zoekt kan je je keys misschien beter traden,
dan ben je zeker dat je "iets" hebt.
Heb je een low torch dan ben je terug bij af want die krijg je toch niet verkocht...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
yago schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:04:
Een goede tip: als je echt nog bepaalde gear zoekt kan je je keys misschien beter traden,
dan ben je zeker dat je "iets" hebt.
Heb je een low torch dan ben je terug bij af want die krijg je toch niet verkocht...
kan je niet meer krijgen voor een Unid torch, dan voor een 3x3 set?
anders loont het wel om de ubers te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Anoniem: 26688 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:42:
[...]

Tja, dat komt omdat de meeste hammerdinds arachnids freaks zijn. Baal runs is tgods > arachnids. Wat boeit mij die ene +skill en fcr? 10k hamers en 85/75/85/75 resist met absorb is survival. Spirit > Hoz om alsnog die laatste frame te kunnen bereiken voor hammers. Zelfs met een conviction boss ben ik nog niet onderuit gegaan tegen souls.

Als je als hammer baalruns doet vang je de meeste klappen op en zelfs met 75% LR gaat het wel eens fout, daarom tgods! En die prijs voor arachnids... :/

Doe mij maar een tgods...
waar haal jij die extra fire resist vandaan? en die LR? just curious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Frunz schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:29:
[...]

kan je niet meer krijgen voor een Unid torch, dan voor een 3x3 set?
anders loont het wel om de ubers te doen
wij hadden laatst een dudu low torch... die is ongeveer 4 fg waard (1-2 ist) een 3x3 is minstens 3 ist waard... dus tel uit je winst!

Feit is wel dat we wel heel veel lol hadden met uberrunnen :D (je eerste run vergeet je nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:36:
[...]

wij hadden laatst een dudu low torch... die is ongeveer 4 fg waard (1-2 ist) een 3x3 is minstens 3 ist waard... dus tel uit je winst!

Feit is wel dat we wel heel veel lol hadden met uberrunnen :D (je eerste run vergeet je nooit)
als je er wat ijd insteekt krijg je je 3x3 zelfs verkocht voor 5 ist op b-net als je wil...
Heb je gear nodig (relatief goedkoop) dan zou ik ze verkopen.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Mooneater schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:36:
[...]

maar wat nou als je je torch unid laat. dan is ie toch wel meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Frunz schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:51:
[...]

maar wat nou als je je torch unid laat. dan is ie toch wel meer waard?
Eerlijk gezegt, ik zou 't niet weten, heb er nog eentje liggen dus als je weet wat ie unident waard is laat 't me weten !

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor de mensen die aanbieden om me te helpen, maar ik denk dat ik toch nog even wacht. Het liefst wil ik in staat zijn om de ubers te kunnen solo-en. En volgens mij moet dat wel kunnen, zolang je barb maar extreem goede gear heeft. Ik denk dat ik de boel ff voor een paar ists ga traden, over een tijdje zal ik dan de ubers weer proberen (heb naast m'n 3x3 toch nog 5 dest. keys liggen), als 't dan niet lukt en mensen willen helpen: be my guest! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128180 op 13-04-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Je mag mij ook altijd om hulp vragen als ik online ben, *jacub86. Maar wat voor gear zoek je nog? Misschien dat ik nog iets heb liggen of als ik et vind dat ik het niet meteen wegdoe.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.