Ik ben nog steeds op zoek naar Highlords/Mara's en Steelrends... verder zit ik te twijfelen om m'n Stormshield in de toekomst te vervangen voor een Last Wish BA of Phoenix shield.Jacub86 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:42:
Je mag mij ook altijd om hulp vragen als ik online ben, *jacub86. Maar wat voor gear zoek je nog? Misschien dat ik nog iets heb liggen of als ik et vind dat ik het niet meteen wegdoe.
Verwijderd
Thundergods Vigor belt geeft +10 maximum lightning resists en +20 lightning absorb.Mooneater schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:34:
[...]
waar haal jij die extra fire resist vandaan? en die LR? just curious....
Infernostrides boots geeft +10 maximum fire resists.
Een andere optie voor infernostrides is hotspur boots. Die geeft +15 maximum fire resist. Mijn hammerdin is ook een gold finder, dus vandaar Infernostrides.
Let wel, dat je stacked resists moet hebben om te kunnen profiteren van die +maximum resist mods.
LifeTap en BattleCry overrullen elkaar.Frunz schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:42:
het is heel moeilijk om met je barb uber runs te doen, je moet zorgen voor een life-tap, want alles wat je raakt moet je dubbel en dwars leechen (want je raakt niet zo heel veel). je kan dus de angelic set gebruiken om met de ring en amu extra AR te krijgen. ook battle cry doet wonderen.
howl is echt de beste skill die je kan gebruiken, alle beesten lopen bang voor je weg. terwijl jij 1 van de ubers neerslaat.
teleporten is ook wel heel handig, maar niet noodzakelijk, maar je tijd om te runnen zal veel korter worden
als je van me hulp gebruik wilt maken, roep je maar (heb ik eigenlijk best zin in). heb barb, zmiter, sorc.
acc = Frunz, anders kan je altijd op GoT roepen
Het is life tap of battlecry.
Zorg dus voor gewoon heeeeel hoog AR.
AR charms komen hier goed van pas.
Metal grid komt hier goed van pas of angelic set ringen/amu.
Barb is daarbij lastig voor uber solo, vanwege de hooge skillpoints die nodig zijn voor een hoog AR.
Mastery + Skill is al 40 points.
Beserk is zou wel de uber killer kunnen zijn i.c.m. howl
Beserk geeft een hoge AR% maar zonder goede AR gear + speed ben je nergens.
BTW
gloves lavagout kan helpen 101% AR van een lvl 10 enchant als prebuff. (vergeet dracul's niet terug te zetten
of lvl 23 demon limb prebuff 20x% AR
Weapon met -25% Defence = 13.5% bij ubers kan ook helpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 13-04-2007 15:40 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
als ik samen met een pala ging uberen had ik ~ 29k atr en dat was naar mijn gevoel nog te weinig.
Werkt de ignore target defense van last wish of grief dan niet op ubers?
Ik heb niet de indruk dat ik er veel langsklop als ik met een van deze wapens werk.
Daarbij is de fade van Last wish een welkome bonus op je resistances (geloof +45?)
Ik heb niet de indruk dat ik er veel langsklop als ik met een van deze wapens werk.
Daarbij is de fade van Last wish een welkome bonus op je resistances (geloof +45?)
*Don_holio
Klopt, alleen ITD werkt op normale monsters.yago schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:09:
Werkt de ignore target defense van last wish of grief dan niet op ubers?
Bosses en Champions niet.
Fade van last wish of Treachery (=60% en 15% PDR ) zijn leuke prebuffs
ow ja, was ik ffies vergeten dat je ze niet tegelijk kan gebruiken. maar als je berserk zou gebruiken zou je wel battlecry kunnen gebruiken, want life tap werkt toch niet met berserkDerr_Hans schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:35:
[...]
LifeTap en BattleCry overrullen elkaar.
Het is life tap of battlecry.
Beserk is zou wel de uber killer kunnen zijn i.c.m. howl
Beserk geeft een hoge AR% maar zonder goede AR gear + speed ben je nergens.
Iemand die ik hier blij kan maken met een van de volgende torches op euscl:
17/12 druid
20/11 assa
Zijn op jsp toch niets waard dus maak ik er liever een medegotter blij mee. En dan heb ik weer plaats om versgeharveste torches kwijt te kunnen
17/12 druid
20/11 assa
Zijn op jsp toch niets waard dus maak ik er liever een medegotter blij mee. En dan heb ik weer plaats om versgeharveste torches kwijt te kunnen
http://www.blizzard.com/press/070412.shtml
Zal het dan toch gebeuren........
*keeps his fingers crossed
Zal het dan toch gebeuren........
*keeps his fingers crossed
ik ben dan ook blij dat fade van de assa de prebuf van last wish overruled, mijn hogere fade wordt gewoon opnieuw getriggerd, maar niet op het lagere level van LWDerr_Hans schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:12:
[...]
Klopt, alleen ITD werkt op normale monsters.
Bosses en Champions niet.
Fade van last wish of Treachery (=60% en 15% PDR ) zijn leuke prebuffs
Met die assa torch zou je mijn trapsin in wording heel blij maken!Jacub86 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:37:
Iemand die ik hier blij kan maken met een van de volgende torches op euscl:
17/12 druid
20/11 assa
Nou dan whisp ik je wel een keer als ik weer speel.
Verwijderd
Ik heb gisteren een non superior ethereal berserker axe gevonden. Even Larzuk quest gedaan om 6 sockets te krijgen. Ik heb er tot nu toe 2 HRS voor gekregen. Ik weet dat die dingen nogal zeldzaam zijn. Heeft iemand een idee wat die dingen echt waard zijn? Ik doe niet aan fg.
2HRs lijkt me een mooie prijs, zie wel dat je niet de "slechte" HRs krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:55:
Ik heb gisteren een non superior ethereal berserker axe gevonden. Even Larzuk quest gedaan om 6 sockets te krijgen. Ik heb er tot nu toe 2 HRS voor gekregen. Ik weet dat die dingen nogal zeldzaam zijn. Heeft iemand een idee wat die dingen echt waard zijn? Ik doe niet aan fg.
Vraag om Ber (liefst) of Jah
*Don_holio
Verwijderd
Hebben jullie eigenlijk ook wel eens 't idee dat er iemand van Blizz soms een knop indrukt waarmee uniquedrops kunnen worden geactieveerd en gedeactiveerd? 
Nee, natuurlijk is dit onzin maar ik heb vandaag weer zo'n dag... net een stuk of 4 Mephi runs gedaan:
run 1: Shaftstop
run 2: Blood Raven's Charge
run 3: Minotaur
run 4: Lightsabre
En dan heb je ook wel eens 10 runs achter elkaar waarin er totaal geen uni's worden gedropt.
Nee, natuurlijk is dit onzin maar ik heb vandaag weer zo'n dag... net een stuk of 4 Mephi runs gedaan:
En dan heb je ook wel eens 10 runs achter elkaar waarin er totaal geen uni's worden gedropt.
Verwijderd
Dat dacht ik al, thanksyago schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:51:
[...]
2HRs lijkt me een mooie prijs, zie wel dat je niet de "slechte" HRs krijgt.
Vraag om Ber (liefst) of Jah
Ik vroeg ook om Jah, Lo, Ohm of Ber.
Verwijderd
Het is voor het grootste gedeelte ook gewoon de mazzel factor. MF is echt overrated als het aankomt op het vinden van uniques. Je hebt idd van die runs dat er alleen maar blauwe en gele items droppen. Vooral Meph en Baal zijn daar goed in.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:34:
Hebben jullie eigenlijk ook wel eens 't idee dat er iemand van Blizz soms een knop indrukt waarmee uniquedrops kunnen worden geactieveerd en gedeactiveerd?
Andy heeft er ook wel een handje van hoorVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:47:
[...]
Het is voor het grootste gedeelte ook gewoon de mazzel factor. MF is echt overrated als het aankomt op het vinden van uniques. Je hebt idd van die runs dat er alleen maar blauwe en gele items droppen. Vooral Meph en Baal zijn daar goed in.
Lol en dan vond ik net dat diablo dat nogal graag deed
Ik heb het meeste succes tot nu toe gehad met mf runs op andy met m'n mf cold sorc die zo'n 320mf had. Met m'n mf hammerdin met 301mf run ik diablo en dat levert tot dusver beduidend minder mooi spul op.
Verwijderd
Dropt er van Meph net even een 5-5 poison die facet.
Lekker toevallig. Ik heb een poisonmancer in progress.
Verwijderd
patser! 
Heeft iemand trouwens nog een Enigma 4 trade? Ik heb hier een shitload aan ists liggen.
Heeft iemand trouwens nog een Enigma 4 trade? Ik heb hier een shitload aan ists liggen.
Verwijderd
Hehe, ik had pas geluk laatst. Deed ik pindle run boem Tal armor. Even door pindelen, en daarna even een pauze genomen. En rusitg verder met pindle boem wtf weer een Tal armor
. Helaas is die Tal armor laatst gescammed door z'n KK luie Duitser
. (mep dropt ook aardig Shako / arach / storm). Andy is de koningin van HOZ! Al 2 gevonden bij haar in 2 dagen. Een Hoz was ETH 187%, en een 150% gevonden -.-
Verwijderd
Netjes hoor!Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:50:
Hehe, ik had pas geluk laatst. Deed ik pindle run boem Tal armor. Even door pindelen, en daarna even een pauze genomen. En rusitg verder met pindle boem wtf weer een Tal armor. Helaas is die Tal armor laatst gescammed door z'n KK luie Duitser
. (mep dropt ook aardig Shako / arach / storm). Andy is de koningin van HOZ! Al 2 gevonden bij haar in 2 dagen. Een Hoz was ETH 187%, en een 150% gevonden -.-
Ik vind echt niets en dan ook echt niets dan crap van Andy en Meph. Ik run ze met een hammerdin met 320 MF ofzo. Zulke drops als die van jou heb ik dus nog niet gehad van Andy en Meph in een maand spelen. Ze droppen in verhouding bar en bar slecht. Het is echt die geluksfactor die je moet hebben.
En die scammers... Ik heb ook zo vreselijk de pest in die mensen. Het zijn gewoon simpele zieletjes die zelf niet kunnen spelen. Ze gaan een ander dan maar oplichten om aan items te komen. Echt zielig...

Je ziet ook regelmatig van die games waar een dupehack programma wordt aangeboden. Ik join ze vaak om de scam voor de scammer te verpesten. Ik snap niet hoe laag mensen kunnen zinken zeg... Als je zo met anderen wilt omgaan en dat alleen maar om een stel pixels op een computerscherm hmm ja..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 13:20 ]
Verwijderd
94%.Jacub86 schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:17:
Lol lekker, hoeveel ed?
Dat valt dan dus wel weer een beetje tegen... Ach, het is en blijft een Arachnids... Als ik 'm besluit te traden kan ik er sowieso veel voor vangen (3/4 HR?)
Ik heb lange tijd hetzelfde probleem gehad... Véél runs en bar weinig drops. Maar ik weet niet of 't toeval is of niet, maar sinds ik m'n mf terug heb gebracht naar 275 hebt dropt er weer het 1 en ander.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:14:
[...]
Netjes hoor!
Ik vind echt niets en dan ook echt niets dan crap van Andy en Meph. Ik run ze met een hammerdin met 320 MF ofzo. Zulke drops als die van jou heb ik dus nog niet gehad van Andy en Meph in een maand spelen. Ze droppen in verhouding bar en bar slecht. Het is echt die geluksfactor die je moet hebben.
Verwijderd
320% MF is altijd beter dan 275% MF zolang je killspeed er niet onder lijdt. Het is puur de mazzelfactor dat je met minder % MF goeie items vindt. Vergeet niet dat we heel selectief denken. Als we niets anders dan low level of crap uniques/sets vinden vergeten we dat heel snel, alleen die ene goeie drop niet. Het MF % heeft niets te maken met de TC selectie die er gemaakt wordt. Het lijkt alleen maar zo dat je met een minder MF % leukere dingen vindt. De kans op een TC 87 selectie is net zo groot met 0 % MF als met 1000% MF. Alleen de kans dat die selectie een unique wordt hangt van het item in de TC, het MF %, arealvl, en het monster af. Dus stel als je een unique krijgt uit de TC 87 met minder MF %, lijkt het al snel alsof dat beter is, wat dus echt niet zo is.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:37:
[...]
Ik heb lange tijd hetzelfde probleem gehad... Véél runs en bar weinig drops. Maar ik weet niet of 't toeval is of niet, maar sinds ik m'n mf terug heb gebracht naar 275 hebt dropt er weer het 1 en ander.
Een goeie TC selectie met als gevolg een unique item is niets anders dan pure mazzel. En je kunt die kans op die unique een heel klein beetje vergroten door je MF% te verhogen. De stelregel is om je MF% zo af te stemmen dat je killspeed acceptabel blijft. Toch helpt het enorm. Stel een monster heeft 2% kans op een unique. Dat is gemiddeld 1 unique item per 50 runs. Die kans is met MF omhoog te brengen naar zo'n 6%. Dat is al gemiddeld 1 unique per 17 runs. Daarom merk je ook dat met meer MF% vooral de champions en uniques heel frequent uniques droppen.
Verwijderd
Weet iemand of een 3 lightining ormus met 13% een Ber waard is? Of is een ber veel meer waard? Heb net namelijk die Ormus weggedaan voor die BER
Verwijderd
Ik denk dat je daar 2 hrs voor had kunnen vragen. Had waarschijnlijk wel even geduurd, maar dan heb je wel 2 hrs.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:46:
Weet iemand of een 3 lightining ormus met 13% een Ber waard is? Of is een ber veel meer waard? Heb net namelijk die Ormus weggedaan voor die BER
eindelijk heb ik nu 20 fg bijelkaar geschraapt (komt straks wel 35 bij van mn combat sk, maar goed)
dus nu kan ik op jacht naar een Enigma
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? (volgens pricecheck moet een AP Eni no ED ~20 fg kosten)
dus nu kan ik op jacht naar een Enigma
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? (volgens pricecheck moet een AP Eni no ED ~20 fg kosten)
toen je whispte was ik net eten, en vergeten d2 af te sluiten, sorryJacub86 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:13:
Nou dan whisp ik je wel een keer als ik weer speel.
volgende keer beter ^^
haha np, ik probeer je gewoon elke keer te whispen als ik online kom dan merk ik het vanzelf. Desnoods kun jij ook af en toe proberen.Mooneater schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:17:
[...]
toen je whispte was ik net eten, en vergeten d2 af te sluiten, sorry
volgende keer beter ^^
je bent geaddJacub86 schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:14:
[...]
haha np, ik probeer je gewoon elke keer te whispen als ik online kom dan merk ik het vanzelf. Desnoods kun jij ook af en toe proberen.
Verwijderd
Zulke goeie stats en 15% ED ap lijkt mij wel 20 ists waard.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:28:
Maar wat is een bramble waard? in ists (21 aura en 44% poison) in 15% ED archon
Heb hier nog wel een eni voor jou, je mag kiezen Mage plate of Breast plate (enkel voor sorc of necro goed wegens low strenght req.)
Prijs: 1 symbolische ist. (wel geen superstats uiteraard, mp is 100x def., BP geen idee...)
*Don_holio
ik kijk wel even, hij is voor hammerdin dus AP zou ideaal zijnyago schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:32:
[...]
Heb hier nog wel een eni voor jou, je mag kiezen Mage plate of Breast plate (enkel voor sorc of necro goed wegens low strenght req.)
Prijs: 1 symbolische ist. (wel geen superstats uiteraard, mp is 100x def., BP geen idee...)
(trouwens, I'm low on ist: een symbolische um of pul zou beter passen
Heb zelf MP, denk dat dat de beter keuze is hoor...Mooneater schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:39:
[...]
(trouwens, I'm low on ist: een symbolische um of pul zou beter passen)
Um of pul is ook goed natuurlijk.
*Don_holio
Bovenstaande opmerking geld natuurlijkook voor jou.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 21:57:
patser!
Price: 1 ist; Um or Pul
*Don_holio
als je hem niet kwijt kan, heb ik er ook veel interesse in (offer legit ist)yago schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:32:
[...]
Bovenstaande opmerking geld natuurlijkook voor jou.
Price: 1 ist; Um or Pul
edit: @hieronder, wanneer denk je online te zijn en wat voor soort armors zijn het
[ Voor 12% gewijzigd door Frunz op 16-04-2007 15:03 ]
Als jij er ook nog eentje wil denk ik dat ik er nog wel eentje kan vinden (maar das dan wel de laatste).Frunz schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:26:
[...]
als je hem niet kwijt kan, heb ik er ook veel interesse in (offer legit ist)
3 dacht ik er nog wel te hebben op mijn mule.
Wisp me maar als jullie me online zien komen (niet verlegen zijn ik vergeet zo'n dingen nogal rap!)
*Don_holio
Verwijderd
Zou er het iemand zien zitten om een hoop spullen te mulen voor een nieuwe char en deze eventueel wat te rushen ?
(account ivaldir3)
(account ivaldir3)
Ik wil best afk staan in een game voor je, maar rushen heb ik momenteel geen tijd/zin in
Cool, 5x van char gewisseld (niet te snel) om chars niet te laten expiren en meteen een tempban. Some things never change
Verwijderd
Net m'n eerste enigma weten te krijgen! Maakt 't mffen en keyrunnen een stuk makkelijker! :)ste enigma weten te krijgen! Maakt 't mffen en keyrunnen een stuk makkelijker!
in je enthousiasme 2x ctrl+v gebruiktVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:03:
Net m'n eerste enigma weten te krijgen! Maakt 't mffen en keyrunnen een stuk makkelijker! :)ste enigma weten te krijgen! Maakt 't mffen en keyrunnen een stuk makkelijker!
wat kan ik vragen voor een 4-4 cold die facet? (graag in runes oid, heb geen d2jsp)
[ Voor 9% gewijzigd door Frunz op 16-04-2007 22:14 ]
=DPheno79 schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:50:
Cool, 5x van char gewisseld (niet te snel) om chars niet te laten expiren en meteen een tempban. Some things never change
lekker hoorPheno79 schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:50:
gister m'n soso even gelevelt, lvl 77 nu, en met redelijk ongebruikelijke items
't is een lightsoso (ofc!) en doet nu 5K+ CL dam en bijna 15K lightning dam
110% FCR doet de rest
set-up
viper 30(met nog ge-upped worden)
suicide branch (50% FCR!!!)
mages
FCR ring met dual resist
16 str ring met dual resists
T-god
Wartravs 48
Moser 2Pdia
3light-amu
3lightcirclet met 100 life en 2 sox (1 um, 1 leeg nog)
in totaal 75/71/53/53 resi, dus met een um in de circlet erbij en een um in de viper zit ik ruimschoots aan de max resist
kan de branch en viper desgewenst vervangen door een eschuta 3/11 en een ormus CL of lightning (heb beiden
moser kan evt door een spirit vervangen worden, maar ik twijfel nog of ik die 25 punten extra in str er wel voor over heb... (aangezien ik dan ook meteen 6x aan res-all verlies
in de stash o.a.
2 skillers
1x 5@ 1str SC
11life sc
2x 2str sc's
3 life LC's
1x 6str/4x mana GC
11/11 torch
merc heeft een gaze, shaft en insight halbert; waarvan de halbert natuurlijk nog vervangen wordt, en de shaft ge-upped moet worden... evt een um in de gaze, of een pame voor de extra str (kan er ook een 7max 6 str jewel indoen)
gaat dus weer lekker @ hcl, en hij kan bijna weer keys runnen; heb alleen nog een beetje last van te weinig mana (<300 mana
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik heb gisteravond de tapasbar verkozen boven d2. Sorry
hmmm, gaat nu alle gotters weer d2'en 
iemand wel eens aan het idlelen in een chat? zo welke. kan ik eens zien
Of zitten jullie altijd ingame?
Anders kan ik wel aan playerlijst toegevoegd worden.
Freggell (scl, eerst ff inkomen en daarna door naar hcl
)
tis niet dat ik wat kan bijdragen.... met hoe de meeste ervoor staan
@Pheneo: je wwet toch dat die tempban door jezelf komt he......
blizzard heeft gewoon een
If account = pheno or account = phenohcl then restrict login = 5
ben namelijk laatst zelfde aan het doen geweest, alleen dan met een vol account van mijn zwager (was items aan het zoeken) en toen nergens last van gehad.....
Freggell (scl, eerst ff inkomen en daarna door naar hcl
ben namelijk laatst zelfde aan het doen geweest, alleen dan met een vol account van mijn zwager (was items aan het zoeken) en toen nergens last van gehad.....
ik ben eigenlijk altijd in-game; hoofdzakelijk HCL, en HEEEEEL af en to nog even SCL. Als iemand @ SCL een normal of NM rush nodig heeft kan die me natuurlijk altijd roepenfreggell schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:15:
hmmm, gaat nu alle gotters weer d2'en
Freggell (scl, eerst ff inkomen en daarna door naar hcl)
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
^^
Tal set is wel leuk
BTW hoe gaat het met jouw Classic project Hans ?
CnC3 bezig met 2de campain.
Als ik hem uit gespeeld heb dan gaat ik een Paladin maken (1ste @ HCL voor mij).
Charger - Hans heb jij toevallig een 260% enDam Insight CV liggen
Geen ETH 
Zou ik met +5skill 10K max damage halen
1pt Smite voor bosses zonder Holy Shield goed ?
Charge is kut op bosses vanwege de knockback resistance van die bosses.
Tal set is wel leuk
BTW hoe gaat het met jouw Classic project Hans ?
CnC3 bezig met 2de campain.
Als ik hem uit gespeeld heb dan gaat ik een Paladin maken (1ste @ HCL voor mij).
Charger - Hans heb jij toevallig een 260% enDam Insight CV liggen
Zou ik met +5skill 10K max damage halen
1pt Smite voor bosses zonder Holy Shield goed ?
Charge is kut op bosses vanwege de knockback resistance van die bosses.
[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 17-04-2007 11:34 ]
Ach, ik help zelfs nog mee op hell sclkwakke01 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:27:
[...]
ik ben eigenlijk altijd in-game; hoofdzakelijk HCL, en HEEEEEL af en to nog even SCL. Als iemand @ SCL een normal of NM rush nodig heeft kan die me natuurlijk altijd roepenals ik tijd heb doe ik het wel eff met m'n soso en de gear van Der_Hans
Ik heb C&C3 nu uitgehaald (op hard met alle bonus) dus ik mag weer.
Verwijderd
kutzooi! Heb een tempban vanwege gamehoppen...
Voor wie 't interesseert:
server 55 staat op poppen... dclone kan elk moment spawnen.
Voor wie 't interesseert:
server 55 staat op poppen... dclone kan elk moment spawnen.
huh yaho, hoe doe je dat? online zijn terwijl ik t niet zie? ^^
mocht je nog online zijn --> gaarne!
yep, ik nu ook weer (ook al is tal-gear nix voor een lightsorcPheno79 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:13:
[...]
Ach, ik help zelfs nog mee op hell sclLightsorc gaat daar erg snel, zonder mana probs.
Ik heb C&C3 nu uitgehaald (op hard met alle bonus) dus ik mag weer.
ben nu @ hcl lvl78, en heb net izu gesolo'ed (met li gloams
izu need in 4 keer casten, die gloams ..... na ja, die zijn uiteindelijk ook omgevallen...
toch maar snel die insight halberd vervangen ^^
ah, lod, anders zou ik die insight apart vindenkwakke01 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:23:
[...]
yep, ik nu ook weer (ook al is tal-gear nix voor een lightsorc)
ben nu @ hcl lvl78, en heb net izu gesolo'ed (met li gloams)
izu need in 4 keer casten, die gloams ..... na ja, die zijn uiteindelijk ook omgevallen...
toch maar snel die insight halberd vervangen ^^
Ben maar even online geweest; Frunz heeft geluk gehad...Mooneater schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:13:
[...]
huh yaho, hoe doe je dat? online zijn terwijl ik t niet zie? ^^
Wisp me maar als je me nog eens ziet verschijnen (meestal heel sporadisch en vanavond al niet)
*Don_holio
prima! (heb je gisteravond nog behoorlijk gewhispt, maar je was wss ook behoorlijk fanatiek afkyago schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:22:
[...]
Ben maar even online geweest; Frunz heeft geluk gehad...
Wisp me maar als je me nog eens ziet verschijnen (meestal heel sporadisch en vanavond al niet)
Heej boys, long time no see....
Heb nu al een tijdje geen D2 meer gespeeld, maar ik zorg ervoor dat mijn accounts niet verlopen. Over een tijde kom ik wel weer lekker mee doen met jullie. Tot die tijd: Happy Hunting
Heb nu al een tijdje geen D2 meer gespeeld, maar ik zorg ervoor dat mijn accounts niet verlopen. Over een tijde kom ik wel weer lekker mee doen met jullie. Tot die tijd: Happy Hunting
Ik voorzie een update in een bepaald dagboek. ZIjn strandvakantie in Lut Gholein heeft namelijk lang genoeg geduurd
wheee, pheno's backPheno79 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:40:
Ik voorzie een update in een bepaald dagboek. ZIjn strandvakantie in Lut Gholein heeft namelijk lang genoeg geduurd
dedl komt vast ook nog wel over de brug; ik heb een lokkertje voor je Roy; ik heb gister een bowskiller met 17 life gevonden
Hans guess what ??kwakke01 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:07:
[...]
wheee, pheno's backtollo bijna
dedl komt vast ook nog wel over de brug; ik heb een lokkertje voor je Roy; ik heb gister een bowskiller met 17 life gevonden
Ik kom terug !! maar eerst even NOD Campian uitspelen @ CnC3
^^ bow skiller met 17 life is goed
Ik kom terug met een paladin - charger weet pcies wat ik wil.
Nodig is alleen wel een Colossos Voulge Insight met zo'n hoog mogelijke % enDam.
Verder + 5 skills
Torch als die erzijn voor minder dan 15 FG
1pt smite voor bosses + een CB weapon.
pala torch doet wss 30+ fg'sDerr_Hans schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:23:
[...]
Hans guess what ??
Ik kom terug !! maar eerst even NOD Campian uitspelen @ CnC3
^^ bow skiller met 17 life is goed
Ik kom terug met een paladin - charger weet pcies wat ik wil.
Nodig is alleen wel een Colossos Voulge Insight met zo'n hoog mogelijke % enDam.
Verder + 5 skillsGA (1) Helm (2 welke geen id gewoon een rare) Amulet (2 rare !)
Torch als die erzijn voor minder dan 15 FGdus 5 of 8 + skills en dat geeft mij met een 260%enDam CV Insight 10K max damage.
1pt smite voor bosses + een CB weapon.
heb net voor ongeveer 250fg aan myn soso verspijkert ^^ dus kan je daar helaas niet mee helpen
kan je wel rushen met myn soso
soso nu:
3 lightning skills 100life 2sox circlet (1 um, 1 leeg)
3lightning skills amu
eschuta 3/13
upped viper (849) 30%
nu nog een moser 2pdia (66@), maar dat gaat een spirit monarch 30% zijn (moet nog swichen... )
1x fcr ring met dual res
1x 16 str ring met 3xlife en 3x mana én nog meer mods
wartravs 48
t-god
TO-gloves
11/11 soso torch
anni 13/14/8
2 skillers
1x 5resall 1str SC
11life sc
13 life sc
6str 49 mana GC
3X life LC's 29-35
1x 15life/2xmana LC
2x 2str sc's
de str sc's gaan er uit zodra ik de monarch ga gebruiken; dan weet ik hoeveel punten ik moet verdelen.
als ik eenmaal 2 um's erbij heb, kan ik de viper eventueel vervangen door een ormus CL of lightning
eschuta wordt dan wss vervangen door een wizzy voor de res...
prijzen zijn nu weer aardig omhoog gegaan na de laatste server-side patch, dus verwacht geen torches voor minder dan 5 fg meer
GA armor wel voor minder als 15 
Gaat salvation gebruiken dus max res kan hoog komen zonder shield
Wordt alleen 2handed dus een UM in een GA + 101% salvation is al 116% res.
All res helm + Um en een All res Amu
heb nog een leuke Dual res Boots 3x%
Mocht ik die Max res niet halen dan een ander leuk armor. Heb nog een duriels anders een treachery
Gaat salvation gebruiken dus max res kan hoog komen zonder shield
Wordt alleen 2handed dus een UM in een GA + 101% salvation is al 116% res.
All res helm + Um en een All res Amu
Mocht ik die Max res niet halen dan een ander leuk armor. Heb nog een duriels anders een treachery
Verwijderd
Hey allemaal,
aller eerst speelt iedereen nu HCL / HC of ook nog een beetje SCL?
Heb laatst voor het eerst een nili run gedaan met me hammer din
. En vond een 5/5 Lightfaced (SCL) Iemand een idee qua prijs?
Goths
En ben geen Gothic, heb er niets tegen. Goths = van AOE 2. ^_^
Heb laatst voor het eerst een nili run gedaan met me hammer din
Goths
de echte die-hards onder ons spelen hcl (die-hards, do you get it?)Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:02:
Hey allemaal,
Heb laatst voor het eerst een nili run gedaan met me hammer din. En vond een 5/5 Lightfaced (SCL) Iemand een idee qua prijs?
Goths
maar er zijn er ook nog zat die zich verdiepen in scl hoor! (jacub86, yago, ik en nog wat mensen die ik nu per ongeluk even vergeet)
een 5/5 light is op jsp ong 30 fg -- wat betekent dat als je niet via jsp trade, hij toch al gauw zo rond 10 ist zou kunnen opbrengen... als je iemand vind die dat er voor wil neerleggen natuurlijk
vooral erg prima ding in een kira!
HCL - Ik (terug nadat ik c&c3 uitgespeeld heb), Tollo (kom weer terug
), Pheno (ook weer terug
), HawkEyez (speel hij nog?), Kwakke (nooit weggeweest
), BarryW (speel hij nog?) en Margootje (speelt niet meer geloof ik). verder nog een vaste HCL speler met ons is Morp (broer van pheno)
Iemand vergeten ?
Kwakke is de Uber die-Hard met zoveel "deeds rememberd'" dat het niet te tellen is
Gevolgd door Tollo
Ik heb er maar 2 op mijn naam (lvl 9 en lvl 37 char's), ben niet zo die-hard als kwakke.
Iemand vergeten ?
Kwakke is de Uber die-Hard met zoveel "deeds rememberd'" dat het niet te tellen is
Gevolgd door Tollo
Ik heb er maar 2 op mijn naam (lvl 9 en lvl 37 char's), ben niet zo die-hard als kwakke.
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 20-04-2007 10:02 ]
hawk is nog gesignaleerd door morp laatst, dus dat zal wel.Derr_Hans schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:00:
HCL - Ik (terug nadat ik c&c3 uitgespeeld heb), Tollo (kom weer terug), Pheno (ook weer terug
), HawkEyez (speel hij nog?), Kwakke (nooit weggeweest
), BarryW (speel hij nog?) en Margootje (speelt niet meer geloof ik). verder nog een vaste HCL speler met ons is Morp (broer van pheno)
Iemand vergeten ?
Gevolgd door Tollo
Ik heb twee deeds remembered op mijn naam. 1 prachtige glitch die ik nog steeds niet begrijp (howlerbarb lvl 80 die net uit ubertrist kwam, even een baalrun deed en opeens plat lag). En een leuke kicksin lvl 20+ geloof ik, die het niet meer zag zitten met zoveel koeien die opeens konden teleporteren
Mijn necro lvl 89/90 is nog steeds van de partij, als oudgediende. Die lamstraal heeft als dieptepunt ooit een 10+ gloambosspack mogen overleven met 10 life
Kicksin lvl 80+ rent ook met gemak door ubers heen, dus die redt het wel met full res etc.
Howler lvl 80+ is ook nog steeds aan het p0wnen.
Hydrasorc lvl7? kan eschuta nog steeds niet aan. Met de items die zij heeft gaat ze nog niet naar hell, de res is gewoon te triest.
En nu de cursemancer dus. Op de voet gevolgd door de sacrificer. En er borrelt er weer 1 voor later.
ik speel ook nog SCL, ben laatste tijd weer wat meer actief. voorderest kan je in de startpost de complete lijst zien wie wat speelt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:02:
Hey allemaal,
Heb laatst voor het eerst een nili run gedaan met me hammer din. En vond een 5/5 Lightfaced (SCL) Iemand een idee qua prijs?
Goths
@kwakke, jij werkt de lijst toch bij, dan kan goths er ook bij als hij z'n acc geeft
weet iemand de prijs van een ist in pgms? en hoeveel is een HotO waard op dit moment?
[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 20-04-2007 10:46 ]
Zo, eindelijk eens iemand te pakken gekregen met whisperen, en de gelukkige is mooneater 
acc *D4rk_Pr1nc3-i gegeven
Deze chars staan er nog op:
Non Ladder
lvl 98 Hammerdin (compleet uitgerust, 9 skillers zonder life tho)
lvl 85 Javazon (redelijke equip)
lvl 90 Skellymancer (de duurste qua eq, beast/enigma/4x life skillers/pride/bramble enz)
lvl 91 PVP WW baba (botd/enigma)
lvl 89 PVP Wind Druid (zonder items)
Ladder
lvl 90 Hammerdin (haast leeg )
expired
lvl 90 PVP WW assassin (jammer dat hij expired is met perfect bramble/chaos/fury 4x life skillers)
lvl 80 Poison skellymancer
Hij speelt alleen scl, als er iemand scnl speelt en nog items nodig heeft moet je hem maar whisperen.
Non Ladder
lvl 90 Skellymancer (de duurste qua eq, beast/enigma/4x life skillers/pride/bramble enz)
Ladder
expired
lvl 90 PVP WW assassin (jammer dat hij expired is met perfect bramble/chaos/fury 4x life skillers)
lvl 80 Poison skellymancer
Hij speelt alleen scl, als er iemand scnl speelt en nog items nodig heeft moet je hem maar whisperen.
een ist is 20-30 pgms , ligt een beetje aan de verkoper...Frunz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:32:
[...]
ik speel ook nog SCL, ben laatste tijd weer wat meer actief. voorderest kan je in de startpost de complete lijst zien wie wat speelt.
@kwakke, jij werkt de lijst toch bij, dan kan goths er ook bij als hij z'n acc geeft
weet iemand de prijs van een ist in pgms? en hoeveel is een HotO waard op dit moment?
een Hoto is ongeveer 3-5 ist, ligt aan de res.
(ik sta ook nog niet in de lijst btw)
En als iemand nog een hoto nodig heeft op scl, op de account van marrruuuk staat er nog een geloof ik
staat er ook een eni op of moet je er nog eentje ven mij hebben?Mooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:42:
[...]
een ist is 20-30 pgms , ligt een beetje aan de verkoper...
En als iemand nog een hoto nodig heeft op scl, op de account van marrruuuk staat er nog een geloof ik
*Don_holio
Jammer dat er minder ladder chars tussen zitten...Marrruuuk schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:49:
Zo, eindelijk eens iemand te pakken gekregen met whisperen, en de gelukkige is mooneater
Non Ladder
Ladder
Non ladder speelt hier bijna niemande denk ik...
*Don_holio
ik zit nu op mn stage, maar ik zal vanavond even kijken -- als ik t goed heb begrepen zit er geen eni opyago schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:53:
[...]
staat er ook een eni op of moet je er nog eentje ven mij hebben?
Denk ook dat er weinig zijn die non ladder spelen..
Als ze Non ladder chars hebben is dat van een ladder reset
Aaaa Hawk speelt nog, das mooi
Mijn chars staan te popelen om te weer de weide diablo wereld in te gaan.
Beserker Leaper Barb L5x
HungerBear L5x
GoldFind Necro L4x
Wind Druid L7x
FrostMaiden Ama L8x
Als ze Non ladder chars hebben is dat van een ladder reset
Aaaa Hawk speelt nog, das mooi
Mijn chars staan te popelen om te weer de weide diablo wereld in te gaan.
Beserker Leaper Barb L5x
HungerBear L5x
GoldFind Necro L4x
Wind Druid L7x
FrostMaiden Ama L8x
ik heb nog een hoto nodigMooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:42:
[...]
een ist is 20-30 pgms , ligt een beetje aan de verkoper...
nixFrunz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:09:
[...]
ik heb nog een hoto nodig, resist maakt niet uit, wat wil je er voor hebben?
trouwens, als je een BotD hebt, dan wil ik die wel eens een half uurtje lenenFrunz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:09:
[...]
ik heb nog een hoto nodig, resist maakt niet uit, wat wil je er voor hebben?
eens kijken hoe dat gaat als ik met BotD in de hand met mn orb-sorc door normal heen wals
moet een mooi gezicht zijn!
Dat lijk mij geen kunst..Mooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:49:
[...]
trouwens, als je een BotD hebt, dan wil ik die wel eens een half uurtje lenen
eens kijken hoe dat gaat als ik met BotD in de hand met mn orb-sorc door normal heen wals
moet een mooi gezicht zijn!
het is ook niet moeilijk, ik heb er alleen geen
en t lijkt me gewoon leuk ^^
hmm.. een sorc met een cb, ik ken wel sorc's met een maul en dan een beetje een warcheress uithangen, maar heb je wel genoeg str en dex voor een cb?Mooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:03:
[...]
het is ook niet moeilijk, ik heb er alleen geen
en t lijkt me gewoon leuk ^^
en een kunst zal het idd niet zijn, 8xx dmg van wapen.
alleen wel uitkijken voor iron maiden, dan lig je
wanneer ben je online?
[ Voor 27% gewijzigd door Frunz op 20-04-2007 14:34 ]
ik ben online zo ongeveer vanaf 1800, misschien iets eerderFrunz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:25:
[...]
hmm.. een sorc met een cb, ik ken wel sorc's met een maul en dan een beetje een warcheress uithangen, maar heb je wel genoeg str en dex voor een cb?
en een kunst zal het idd niet zijn, 8xx dmg van wapen.
alleen wel uitkijken voor iron maiden, dan lig je![]()
[...]
wanneer ben je online?
het gaat trouwens niet om de added dmg van het wapen, maar om de 50% chance to poison nova @ kill
dus als je dan een pack in 1x killt met 1 orb, heb je een grote flipperkast van novas
Als dit werk met Orb's heb je hier wel een leuke build te pakken, Althans Orb Posion SorcMooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:17:
[...]
ik ben online zo ongeveer vanaf 1800, misschien iets eerder
het gaat trouwens niet om de added dmg van het wapen, maar om de 50% chance to poison nova @ kill
dus als je dan een pack in 1x killt met 1 orb, heb je een grote flipperkast van novas
Neem een Crystal Sword BotD i.c.m Bramble en TrangGloves en een Posion Facet in helm.
Neem een sactuary shield vanwege het mislopen van RESIST of neem Energy Shield.
Zo heb je een buffed Pnova die vaak afgaat.
Orb Killed aardig zonder al te veel +skills en met alleen orb+synergie heb je genoeg points voor ES.
Zou zeggen probeer de build uit
is wel een ideetje om eens lekker uit te werken iddDerr_Hans schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:01:
[...]
Als dit werk met Orb's heb je hier wel een leuke build te pakken, Althans Orb Posion Sorc
Neem een Crystal Sword BotD i.c.m Bramble en TrangGloves en een Posion Facet in helm.
Neem een sactuary shield vanwege het mislopen van RESIST of neem Energy Shield.
Zo heb je een buffed Pnova die vaak afgaat.
Orb Killed aardig zonder al te veel +skills en met alleen orb+synergie heb je genoeg points voor ES.
Zou zeggen probeer de build uitik heb de middelen er niet voor
botd Crystal sword zijn dungezaaid, dus dat wordt zelfmaken
edit:
hmm zie net dat ik nog een 6sox phase blade heb liggen ^^
en ES-build werkt prima bij mij (icm met max block = nooit dood)
eerst maar eens even mn mules leeggooien zodat ik er 1 weg kan doen en weer ruimte heb voor een nieuwe char
[ Voor 3% gewijzigd door Mooneater op 20-04-2007 16:08 ]
Een sorc met zoveel dex....of ga je meteen voor max block?Mooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:06:
[...]
edit:
wat ook kan misschien, (ik heb niet zoveel ervaring hiermee) , is paar puntjes in orb en cm, en dan de rest in enchant en aanverwanten ... dan heb je een enchanted botd ...
of werkt dat niet?
of werkt dat niet?
max-block is altijd fijn, en zeker als je es-sorc doetPheno79 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:16:
[...]
Een sorc met zoveel dex....of ga je meteen voor max block?
Al is MAX block niet noodzakelijk hoor met veel (lees 40/40 bij lvl 35 ES) PDR en MDRMooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:16:
[...]
max-block is altijd fijn, en zeker als je es-sorc doet(eigenlijk altijd wel
)
Alleen met Bramble haal je niet zo snel die waardes.
20/20 is minimaal nodig aan PDR/MDR bij lvl 40 ES dit is te halen
Makelijker te halen door middel van nature's peace + Gerke's shield met Sol
en een Dwarf star
Stel je heb dit allesdan heb je zo goed als "god mode"
Let wel: er zijn bepaalde fana bosspacks die te snel rammen en je mana te snel op is.
Oplossing
Nadeel ORB ES Telekenises heeft teveel points nodig bij 100 points heb je maxed alles
Nadeel 2 geen enchant
Nadeel 3 lvl 40=Perfect +9 ES memory staff
Voordeel geen points in vita nodig.
Voordeel 2 geen resist nodig
Voordeel 3 Betere tank dan een pal/barb/ama/druid/assa
BTW Maxed warmth en Insight is no problemo manaburn
De zo goed al "god mode" gaat dus niet met FE bosses.
[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 20-04-2007 16:52 ]
Weer een organset naar de fielistijnen!
Wat doe ik fout in mijn uberruns?
1) Perm game and check if permed...
2) Join with 2 chars (eentje zonder torch en een om ubertjes te killen)
3) Spawn portal met mule
4) Boo + HS in frigid highlands; activate conviction aura
5) Walk arround trist and search for meph
6) Start smiting on Meph and later on on his brothers....
Bij stap 6 gaat het meestal ergens mis....
Heb nu van de 5 org sets er 2 verloren.... hoort deze risico-factor ook al bij het spel?
3) Spawn portal met mule
Heb nu van de 5 org sets er 2 verloren.... hoort deze risico-factor ook al bij het spel?
*Don_holio
many thnx voor de hotoMooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:17:
[...]
ik ben online zo ongeveer vanaf 1800, misschien iets eerder
ga je dood, of heb je connection interrupted?yago schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:24:
Weer een organset naar de fielistijnen!
3) Spawn portal met mule
doodgaan lijkt me dan dat lifetap te laat komt... daar heb ik ook vaak last van (gisteravond scheelde het maar weer een haartje).
Misschien dat eerst even zealen totdat lifetap triggerd iets doet?
ow, en je kan gewoon rejoinen volgens mij.... zeker als hij gepermd is...
keeelere!
ik klik per ongeluk op delete character.. en op de een of andere manier weet ik yes te hitten...
mooi mn mule weg! 30 pgs foetsie
hele bende items weg....
valt nog mee dat het mn mule was...
damn!
ik klik per ongeluk op delete character.. en op de een of andere manier weet ik yes te hitten...
mooi mn mule weg! 30 pgs foetsie
hele bende items weg....
valt nog mee dat het mn mule was...
damn!
Krijg connection interrupted op bijde accounts... kan dan gedurende een 30 tal secoinden iet meer rejoinen en vervolgens bestaat de game niet meer...Mooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:24:
[...]
ga je dood, of heb je connection interrupted?
doodgaan lijkt me dan dat lifetap te laat komt... daar heb ik ook vaak last van (gisteravond scheelde het maar weer een haartje).
Misschien dat eerst even zealen totdat lifetap triggerd iets doet?
ow, en je kan gewoon rejoinen volgens mij.... zeker als hij gepermd is...
*Don_holio
Op hcl speel je toch wat andersMooneater schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:16:
[...]
max-block is altijd fijn, en zeker als je es-sorc doet(eigenlijk altijd wel
)
Dit topic is gesloten.