Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Derr_Hans schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:48:
[...]

Al is MAX block niet noodzakelijk hoor met veel (lees 40/40 bij lvl 35 ES) PDR en MDR ;)
Alleen met Bramble haal je niet zo snel die waardes.

20/20 is minimaal nodig aan PDR/MDR bij lvl 40 ES dit is te halen ;)
Makelijker te halen door middel van nature's peace + Gerke's shield met Sol
en een Dwarf star ;)

Stel je heb dit allesdan heb je zo goed als "god mode" ;)
Let wel: er zijn bepaalde fana bosspacks die te snel rammen en je mana te snel op is.
Oplossing ;) Draag insight met max Warmth :P
Nadeel ORB ES Telekenises heeft teveel points nodig bij 100 points heb je maxed alles ;)
Nadeel 2 geen enchant :P
Nadeel 3 lvl 40=Perfect +9 ES memory staff
Voordeel geen points in vita nodig.
Voordeel 2 geen resist nodig
Voordeel 3 Betere tank dan een pal/barb/ama/druid/assa

BTW Maxed warmth en Insight is no problemo manaburn ;)

De zo goed al "god mode" gaat dus niet met FE bosses.
hmm.. ik zit nu dus ff te puzzelen hoe ik mijn skills moet verdelen

20 enchant
20 FM
1-20 warmth (liefst 20 denkik...)
20 telekin
1 FO (+5 prereq)
1 CM
en dan houd je nog maar iets van 8 over voor ES (@ lvl ~85)

rara hoe verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik speel nog SCL, dus als iemand nog leuke stuff heeft voor hammer din / Summon nec / Trap Sin ik houd me aanbevolen :)

Bvd

Goths

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:08:
[...]

hmm.. ik zit nu dus ff te puzzelen hoe ik mijn skills moet verdelen

20 enchant
20 FM
1-20 warmth (liefst 20 denkik...)
20 telekin
1 FO (+5 prereq)
1 CM
en dan houd je nog maar iets van 8 over voor ES (@ lvl ~85)

rara hoe verder?
Ga uit van idd lvl 85 ~ 90 tot aan daar is het lvlén nog te doen ;)
Wat ook een leuke build is, is de "Enchantless sorc"

Voordeel
- Geen Enchant ^^ als hard points of maar 1 point
- 20 Points meer te verdelen ;)
- lvl 35 ~ 40 ES mogelijk
- Maxed Warmth

Nadeel
- Repair Costs
- Enchant niet hoger dan 23 ;)
- Demon Limb nodig op Switch
- ORT runes + chip gem's (geloof ik) nodig voor repairs
- Hoop prebuffen en Enchant wordt duur om iedereen te enchanten :P

1 point enchant met + skills en een +6 enchant staff (leaf in een +3 enchant 2sox staff)
Is genoeg voor een minimale lvl 10 enchant voor een 101% ar boost op allies.

@ scl was deze build in progress :P alleen ben overgegaan naar hcl en verdr niet af gemaakt.
SP had ik 7K fire damage en een avg van 4,5K geloof ik.

En met de runeword mod waardoor ik @ SP ook insight had zowaar weining last van mana burn.
En ja, no VIT full Energy :)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 23-04-2007 10:12 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds op zoek naar een paar Steelrends. Als iemand deze over heeft (40-60%) dan zou ik deze graag traden. Ik kan er 2 ists, een terror key en 3 destruction keys voor bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shingen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 10:54
kom ze wel regelmatig tegen op JSP, heb ze zelf 1 keer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:27:
Ik ben nog steeds op zoek naar een paar Steelrends. Als iemand deze over heeft (40-60%) dan zou ik deze graag traden. Ik kan er 2 ists, een terror key en 3 destruction keys voor bieden.
als ik ze had zou ik ze traden maar heb ze dus niet...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze al kunnen krijgen... ;)

Overigens heb ik nu wel een BIG problem!
Ik log m'n account uit en kan op beide accounts niet meer inloggen... ik krijg een melding dat m'n accounts niet bestaan of dat ze meer dan 90 dagen inactief zijn geweest... WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:45:
Ik heb ze al kunnen krijgen... ;)

Overigens heb ik nu wel een BIG problem!
Ik log m'n account uit en kan op beide accounts niet meer inloggen... ik krijg een melding dat m'n accounts niet bestaan of dat ze meer dan 90 dagen inactief zijn geweest... WTF?!
9 opde tien dat je een foutje hebt staan bij je accountnaam... Spatie teveel ofzo?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 06:55:
[...]

9 opde tien dat je een foutje hebt staan bij je accountnaam... Spatie teveel ofzo?
Ik heb 't gisteren zo'n 20 keer geprobeert... Lijkt me stug dat ik 't 20 keer verkeerd intyp (zeker aangezien ik regelmatig van account wissel ;-) ).

Maar wonder boven wonder kon ik vanmorgen weer inloggen... Heb gisteren nog een mail naar Blizzard gestuurd en wie weet heeft dat hier mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ik heb zelf ook al eens een keertje zoiets aan de hand gehad...

Ik kon toen echter wel terug in loggen na een uur ofzo...
Had schrik van mijn leven te pakken, dacht dat ik alles kwijt was!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
hey Yago, heb jij die enigma nog over?

laat maar ff weten, anders koop ik er alsnog een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:41:
hey Yago, heb jij die enigma nog over?

laat maar ff weten, anders koop ik er alsnog een :)
Komt eraan hoor, weet alleen niet wanneer ik online ben.
Sowieso altijd wel pas na 17u00

Wisp maar als je me ziet!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:10:
[...]

okiedo :) geen probleem :) ik ben zowiezo ook niet voor 5en online :P (Stage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
[...]

grrr ben ik je net aan t whispen .. krijg ik restriction :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
[...]

tnx tnx tnx!

Woei, andyruns gaan nu echt in no-time! (en ik snap nu ineens het nut van insight op een hammer...)

even weer terugkomend op die BotD --> aangezien het vrij zonde is om BotD in een phaseblade te maken...
wat zijn de reqs van een BotD ba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:35:
[...]

tnx tnx tnx!

Woei, andyruns gaan nu echt in no-time! (en ik snap nu ineens het nut van insight op een hammer...)

even weer terugkomend op die BotD --> aangezien het vrij zonde is om BotD in een phaseblade te maken...
wat zijn de reqs van een BotD ba?
de requirements van de axe qua strenght (101) en dext (38).
En van het runeword qua lvl (dacht 69? :X )
Voor ethereal, voor normal gaat hier een 10 OF 15 % vanaf...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
komt er een 10 a 15 % bij bij alle req (behalve lvl restr.) natuurlijk.

En kan niet editten op het werk omdat coockies niet worden toegelaten...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een trade Arachnids (94%) tegen een Phoenix Monarch een goede? Sta ik voor lul als ik dat voorstel, of is een Arachnids juist véél meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Dat is een behoorlijke eerlijke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Goed, ik heb na een lange tijd en goeie herinneringen aan Diablo I in het computerlokaal toch maar weer de Diablo II opgepakt.

Nu staat er in de topicstart zelf niet al te veel informatie, maar ik ben eigenlijk van plan om op Campzone deze zomer een dedicated server neer te zetten om Diablo II te draaien. Liefst nog persistent, zodat de characters niet lokaal opgeslagen worden, maar ik weet niet of dat kan. Misschien als iets van een Private Battle.net server ofzo? Een LAN game hosten onder Windows kan zonder problemen, maar ik zou het allerliefst zelfs nog onder Linux/Unix kunnen draaien.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Stoney3K schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:58:
Goed, ik heb na een lange tijd en goeie herinneringen aan Diablo I in het computerlokaal toch maar weer de Diablo II opgepakt.

Nu staat er in de topicstart zelf niet al te veel informatie, maar ik ben eigenlijk van plan om op Campzone deze zomer een dedicated server neer te zetten om Diablo II te draaien. Liefst nog persistent, zodat de characters niet lokaal opgeslagen worden, maar ik weet niet of dat kan. Misschien als iets van een Private Battle.net server ofzo? Een LAN game hosten onder Windows kan zonder problemen, maar ik zou het allerliefst zelfs nog onder Linux/Unix kunnen draaien.
is het niet mogelijk om het gewoon via battle.net te spelen (weet niet wat de policy van campzone is), want zoveel bandbreedte zal d2 niet innemen. en als die mensen het dan kopen, kunnen ze meteen joinen in het got topic :P

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Frunz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:07:
[...]

is het niet mogelijk om het gewoon via battle.net te spelen (weet niet wat de policy van campzone is), want zoveel bandbreedte zal d2 niet innemen. en als die mensen het dan kopen, kunnen ze meteen joinen in het got topic :P
Vergis je niet, met één speler valt de bandbreedte nogal mee waarschijnlijk, maar als je een stuk of 20 tot 100 man over Battle.net gaat lopen trekken dan loopt het toch al snel aardig op. Plus het is toch wel een gedoe met portforwarding/firewalls misschien omdat CZ bijna alle outbound poorten (behalve poort 80) dicht gooit. Dus een intern servertje is handiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shingen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 10:54
Frunz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:07:
[...]

Kan denk ik wel, lees dit maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Precies wat ik zocht! Okee, expect een Bnetd server op Campzone. Het heeft misschien wat haken en ogen er nog aan zitten (sinds Bnetd platgegooid is) maar het is in ieder geval het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
heeft iemand nog een vex voor trade??

@hieronder: wat wil je ervoor? en wanneer ben je online?

[ Voor 46% gewijzigd door Frunz op 27-04-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
ik heb je net gemist, was net weg en meteen daarna kwamen je whisps.
maar wat wil je ervoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Je mag em wel gewoon hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
iamnd die me vanavond of in de loop van de namiddag kan boosten?

normal naar hell lvl 40 char so no bugrun

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga helaas zo off, anders had ik je wel ff kunnen helpen.

ff nog een vraagje:
Ik ben de laatste tijd flink aan 't keyrunnen (simpele manier om aan ists te komen). Destruction keys zijn een eitje aangezien er maar 3 mappen zijn en je makkelijk aan de structuur op de wanden kan zien waar Nihlatak zich verborgen houdt. Is er eigenlijk ook zo'n trucje voor Hate keyruns? Misschien dat je ergens een structuur kan vinden die je verteld welke kant de Summoner zich verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:27:
Ik ga helaas zo off, anders had ik je wel ff kunnen helpen.

ff nog een vraagje:
Ik ben de laatste tijd flink aan 't keyrunnen (simpele manier om aan ists te komen). Destruction keys zijn een eitje aangezien er maar 3 mappen zijn en je makkelijk aan de structuur op de wanden kan zien waar Nihlatak zich verborgen houdt. Is er eigenlijk ook zo'n trucje voor Hate keyruns? Misschien dat je ergens een structuur kan vinden die je verteld welke kant de Summoner zich verstopt?
nope, geen easy hatekeyruns.... Jammer...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, de cursemancer lives!!!!
Hij heeft eindelijk eens zijn badhanddoek opgeruimd en gaat nu op jacht naar de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat vakantiekiekjes spammen :) :

Hier zie je de kist met kubus liggen. Niet al te veel toerisme hier, dus ik kon er makkelijk bij om foto's te maken:
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/161/screenshot006rn2.jpg

De grotten van Maggot waren best interessant:
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/947/screenshot007or6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/8886/screenshot008jg4.jpg

De tempel van Viper, donker, maar gelukkig had ik mijn flitser bij me:
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/8269/screenshot009ku0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5967/screenshot010uj2.jpg

Vanmiddag ga ik naar het Oude Heiligdom. Hopelijk mag daar ook gefotografeerd worden :7

Edit. Yup. De toegang was gratis :7 :
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/7103/screenshot011pe9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5347/screenshot012qv8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/8058/screenshot013qq6.jpg

Nu schijn ik in de vallei van de magiers een demon te kunnen vinden. Nu begin ik langzamerhand toch wel te twijfelen of mijn dSLR genoeg flitskracht heeft :')

[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 29-04-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG. Ik heb echt trillende handen :D Near death x4!

Demon dat zich aan mijn bone wall en armor verwondde (IM) ligt hier maden te vangen:
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5681/screenshot016pf5.jpg

En wat voor rare knakker ik daarna tegen kwam, ik was ergens te laat voor.
Het enige wat ik weet wat ik gemist heb is de ferry naar Kurast, nu moet ik met een klein bootje mee:
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/6981/screenshot017yk0.jpg

Oh man, dit is echt niet goed voor je hart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als we toch bezig zijn:

In een steegje in een bazaar kom je wel heel vreemde snuiters tegen:
Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/2968/screenshot018fz5.jpg

Maar ach, een goede smid smelt een wapen samen en je mag weer een nieuw ontdekte catacombe in:
Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/2903/screenshot020cq9.jpg

En dan vind je een wat gefrustreerde demon:
Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/2150/screenshot021sj3.jpg

Die ook dood kan:
Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/6034/screenshot022el9.jpg

Cursemancer is on the jazz!
Stats: lvl 24 (net na mephi) met alle curses tot nu toe 1 punt. Dim vision = lvl 13 en confuse lvl 4. 1 punt in bone armor. De rest haal ik uit wand en hoofdschildje.

str: 27
dex: base
vita: 125
eng: base

Ik loop nog met artic furs rond, dus mijn equip zal ik maar voor de rest niet noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat een beetje rond te kijken naar runewords en toen kwam ik 'brand' tegen. Lijkt opzich niet zo'n boeiend runeword, maar volgens mij kan je er stiekem een bizar sterke amazon mee maken.
Men neme
- een 'brand' (ama) bow
- marrowwalk boots
- razortail
- lekker veel + (necro) skill items

Vervolgens 20 punten in strafe en punten in pierce om dat maximaal te krijgen.

Wat er gebeurd als ik het goedheb is dat je alles binnen no time doodhebt.
Stel namelijk dat je + 10 to all skills hebt, dan heb je een lvl 28 bonespear op elke strike, zal ergens rond de 300 damage doen. MAAR dan is er marrowwalk en als ik me niet vergis denkt het spel dat je 33 synergie point van bone prison hebt. Dat is 33 * 7% = 231% extra damage -> dus ~300 * 3.3 = ergens richting de 1k damage.
Is op zich nog niet heel erg boeiend, maar een strafe attack schiet 10 pijlen, je hebt max penetrate dus een pijl zal bijvoorbeeld gemiddeld 2 targets raken. Dat betekend 20 * 1k magical damage per strafe en dat is denk ik heel erg pijnlijk.

Ik wil deze build eigenlijk uitproberen ik heb alleen wel wat runes nodig dus zou iemand anders kunnen testen of het werkt of mij helpen emt Jah + Lo + Mal + Gul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De marrowwalk synergiebug is er uit gehaald, dus het werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:40:
De marrowwalk synergiebug is er uit gehaald, dus het werkt niet
Klopt.

Ikzelf zit nu in act 4, heb zelf dia al een keer gezien. Maar mijn bitch kan hem nog niet aan, dus ik ga eerst eens op zoek naar een fatsoenlijke boog. Mijn a1 merc loopt nu rond met een long bow met 2 socks. 1 chipped ruby en een chipped sapphire erin. En dan tot aan dia geen problemen hebben _/-\o_

Alleen izual duurde een eeuwigheid. Maar de hellforge was dan weer twee vingers in de neus (confuse).
Ze is 1x in de run naar dia doodgegaan, de infestor of souls was iets te snel voor haar.

man, ik heb sinds tijden niet zo'n lol gehad als nu in een untweaked build. Mocht ik dia halen dan worden de ancients pas echt een hobby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door een rode poort gelopen kom ik letterlijk in de hel. Cool, dit moeten mooie kiekjes opleveren!
Op mijn toeristische route kom ik geen kodac borden meer tegen. Wel een rare snuiter, die me niet zo mocht. Na een letterlijk half uurtje met hem gepraat te hebben, mocht ik hem toch fotograferen:
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/6631/screenshot014ag2.jpg

Ze hebben er ook eeen mooie hoogoven, waar nog op de ouderwetse manier gesmeden wordt. Jammer genoeg mocht ik daar geen foto nemen, de smid in kwestie was nogal heetgebakerd.

In de kerk aldaar mocht je nergens aan komen. Ik heb toch 3 zegels kunnen aanraken voordat de museumwachter achter me aan zat. Hij overdreef wel een beetje. "Not even death can save you from me". Tss, wie denkt hij wel niet dat hij is. Rambo?
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/308/screenshot019to5.jpg

De engel was erg blij en stuurt me op wintersport in de bergen. Ik kan niet eens skieen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mensen , heb al tijdje geen D2lod gespeelt maar overwegen nu weer eens te spelen.
maar is het nog steeds problemen met lag en game maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:18:
hoi mensen , heb al tijdje geen D2lod gespeelt maar overwegen nu weer eens te spelen.
maar is het nog steeds problemen met lag en game maken?
ik heb eigenlijk geen echte last van lag, gister een beetje, maar dat viel ook wel mee. wat je er nu voor in de plaats krijgt zijn connection interuptes, maar dat valt eigenlijk ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
@Pheno,

drie zegels?
Hoe komt het dat je die andere twee niet moet opendoen voor de misdienaar komt opdagen?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook weer bezig.

HCL summoner op Hell act 1 nu. Met nul resistance op alles, crappy gear (maar wel 5 plus skills op alles), RS en SM gemaxt probeer ik te slalommen tussen die kleine duiveltjes om hun pappa dood te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:45:
@Pheno,

drie zegels?
Hoe komt het dat je die andere twee niet moet opendoen voor de misdienaar komt opdagen?
Die andere twee waren niet noemenswaardig :P
Ik begin nu de kracht van dim vision + confuse te erkennen. De tweede diarun ( :') ) was zonder doden, op mijn lvl 2 uit een stokje blood golem na.

Dim vision is ondertussen bijna max, daarna kan ik werken aan confuse. Als de range van die curse maar minder is dan die van dim vision, anders wordt het irritant. 1 puntje attract is weer een one point wonder. Taktiek nu: dimmen, attract op 1 monster en dan confuse op de rest. Totale chaos :D

Nu wil ik skystrike, zodat mijn merc de chaos compleet kan maken met meteor.
Zij moet straks de eenzame actbosses killen. Andy kill ik wel met de combi life tap op haar, confuse op de rest. Mephi moet ik goed rollen, zodat die meteorcasters er zijn. Lower res op meph en confuse op de rest. De anderen worden een stuk lastiger.

Waar ik nog niet over uit ben is het volgende: to golem or not to golem....
Ik heb straks

Curses:
Dim vision: 20
Confuse: 16
Attract: 1
rest: 7
--------------------------
Skillpoints: 44

B&P:
Bone armor: 1
Bone wall: 20
Bone Prison: 20
-----------------------------
Skillpoints: 41

Dat zou betekenen dat ik met 85-12= lvl 73 klaar ben. Zeker in nm en hell wordt het veel dim vision en bonewall om mezelf en merc in veiligheid te houden.

De onzekerheden: is attract goed genoeg om de golem te vervangen? Ik denk het wel, mits de duur door + items flink omhoog geschroefd gaat worden. En een golem is mana-technisch duur om te casten, dat scheelt wel weer. Als ik de taktiek hierboven ga vervangen door Dim vision ver vooruit, bij vijanden terroren, oftwel als schaapshereder fungeren. Als je er genoeg bij elkaar hebt dan dmv wall insluiten en confuse/attract. Bosspacks: dim + wall + lifetap op baasje, confuse op de rest en chaos.

Alleen die *&@# ancients, daar ben ik nog niet over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:32:
[...]

Die.... knipperdeknipknip......uit.
Ancients zou je een hele sterke wall moeten hebben.
In Combinatie met een Thorns Aura + Amp Damage heb je kans dat 1 zich zelf killed op die wall.
(Thorns op switch of act1 merc met EDGE bow i.c.m. Amp is dat 820% returned damage meer als iron maiden kan halen)

Axe gooier is weer een ander verhaal.
Prison + Sterke merc.

Leaper is moeilijkste en sterk
Golem + EDGE/Amp combi en Prison zodat hij in de prison blijf met golem.

Nodig is wel een sterke Golem, 10 GM en 10 CG is goed met leuke +skills.
Of neem een hoger GM en lvl 16 ClayGolem charges van Stone ??

[ Voor 56% gewijzigd door Derr_Hans op 01-05-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:06:
[...]

Ancients zou je een hele sterke wall moeten hebben.
In Combinatie met een Thorns Aura + Amp Damage heb je kans dat 1 zich zelf killed op die wall.
(Thorns op switch of act1 merc met EDGE bow i.c.m. Amp is dat 820% returned damage meer als iron maiden kan halen)

Axe gooier is weer een ander verhaal.
Prison + Sterke merc.

Leaper is moeilijkste en sterk
Golem + EDGE/Amp combi en Prison zodat hij in de prison blijf met golem.

Nodig is wel een sterke Golem, 10 GM en 10 CG is goed met leuke +skills.
Of neem een hoger GM en lvl 16 ClayGolem charges van Stone ??
Het rotte is, dat ik het eigenlijk zonder golem wil. Wat ik nu wel eens doe is de "matador" build: iron maiden, en dan zelf met een bonearmor opofferen. Maar volgens mij gaat dat bij de ancients vooral veel pijn aan mij doen. Ik zou stone achter kunnen houden om alleen bij de ancients los te gaan met zo'n gast. Alleen is stone best duur met die um erin. Ik weet ook zo niet uit mijn hoofd wat de lvl req is om um te mogen gebruiken, ik ben geen high level :P

Edge is dan wel weer betaalbaar, dus die thorns en life leech en prevent monsterheal is wel erg lekker.Dan test ik meteen wat er gebeurd met confused gasten, misschien krijgen zij die thorns blijvend onder zich = more chaos!

Misschien later door een bramble vervangen, spirit of barbs oproepen en mijn merc aankleden. Zou de spirit en de aura stacken?

Hmm, als dat zo is dan ga ik nog een necro build maken: IM max + bramble + max bonearmor+ wall+ prison :D En een merc voor de magiers, natuurlijk :)

Bij dia duurde het al een eeuwigheid voordat ik hem neer had, maar het is te doen :')

[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 01-05-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:27:
[...]

Het rotte is, dat ik het eigenlijk zonder golem wil. Wat ik nu wel eens doe is de "matador" build: iron maiden, en dan zelf met een bonearmor opofferen. Maar volgens mij gaat dat bij de ancients vooral veel pijn aan mij doen. Ik zou stone achter kunnen houden om alleen bij de ancients los te gaan met zo'n gast. Bij dia duurde het al een eeuwigheid voordat ik hem neer had, maar het is te doen :')
Metador build werkt beter met Edge en Amp Damage. Amp damage verdubbeld de damage die Thorns terug geeft, en dit is in alle gevallen meer als IronMaiden kan geven.

EDGE is cheap (AMN is duurste rune) en heeft 380% enDam to Demons en 280% Undead ofzo en 33% IAS, 1 van de beter boss killers voor een act1 merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ben op zoek naar een mooie pelt voor mijn wind druid...

Kreeg deze op de aanbieding:

2xdru
2xtornado
2xtwister!!
2 sockets

ft: 100 fg

Wat denken jullie ervan?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik denk: veel fg, dat kan ik niet betalen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:54:
Ben op zoek naar een mooie pelt voor mijn wind druid...

Kreeg deze op de aanbieding:

2xdru
2xtornado
2xtwister!!
2 sockets

ft: 100 fg

Wat denken jullie ervan?
Zo'n soort pelt heb ik ook :) @ hcl..
Alleen 2 druid en 2 tornado ;)
Geen sox.

Thx pheno :)

p.s niet dat ik hem verkoop, die groene kleur bevalt me wel

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 01-05-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds geen problemo, als ik iets weg geef, dan is het ook goed. Anders had charsi het wel gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:05:
Nog steeds geen problemo, als ik iets weg geef, dan is het ook goed. Anders had charsi het wel gehad ;)
heey die Pheno, zag je gister nog voorbij vliegen, en net zo hard weer verdwijnen...

ben inmiddels al weer verder gegaan, en dan met name met het rippen van complete chars :X

mijn laatste 2 wapenfeiten zij de rip van mijn hammer din inclusief zijn eni, anni, arach, shako, hoto, cta 6/4/1, 2pally fcr amu en een hele zooi resi/life charms :(

en mijn lvl 91 lightsoso :( :( :(

die suigt het hardst, want:
1. het was MIJN soso ;(
2. hij was lvl 91!!!!
3. ik was zo weinig te laat met [ALT] [F4] dat ik niet eens een monk heb gekregen :?
4. hij VOL zat; of wel 11*19 life sc's 15@ 1str sc, torch, anni, 2 skillers, 35 life LC, gheeds, wartravs 48%, perferct upped ummed viper 3 lightskills 100 life 2 ummed circlet, 3lightskills 96life amu, t-god, to-gloves, eschuta 3 met -5/4 RF, spirit 30 monarch en op de swich een ondal

merc had net een uurtje z'n nieuwe eth insight CA, een perfect upped shaft en een gaze...

in totaal zo'n 500 fg down the drain :(

ben van ellende nu op Classic begonnen omdat je dan sneller kan rushen....

heb daar nu een lvl 43 smiter die ik nu ga vermommen als hammer...

Heb als hoge chars nu alleen nog mn ama (lvl89) en daar moet ik nu dus zuinig op zijn ...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag je even, maar ik ging uit eten :)
Jees, je bent wel bezig zeg. Mijn necro leeft nog steeds, dat is mijn high char, lvl 90, met nog 1.5 balkje te gaan. Maar bij gebrek aan baalruns doe ik ze niet, dus levelen is niet mijn #1 prio. Ik weet op dit moment niet eens wat mijn #1 prio is. Op vage builds maken na :D

Ik zit te denken om een guild op d2jsp te joinen, maar ik zal eerst eens even zoeken welke een beetje mijn stijl hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14

Flapmo

and back is gigi!

Is er hier iemand die een ISO van de originele CD naar mij kan upload / op een server kan zetten? Me CD ligt denk ik bij mijn ouders en wil weer is spelen :d. Maar geen zin NOCD crack te installeren want dan kan ik niet meer updaten.. :/

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Flapmo schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:53:
Is er hier iemand die een ISO van de originele CD naar mij kan upload / op een server kan zetten? Me CD ligt denk ik bij mijn ouders en wil weer is spelen :d. Maar geen zin NOCD crack te installeren want dan kan ik niet meer updaten.. :/
wat valt er te updaten dan, er is nog steeds 1.11b. en als je bedoelt dat je nu een andere versie hebt dan 1.11 kan je gwoon de patch downloaden, link staat in de OP. daarna kan je gewoon een nocd crack gebruiken en ben je dus up to date en kan je spelen
wel even je oude game.exe saven, kan je weer met cd spelen als je die weer hebt

[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 01-05-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm net een NOCD gedaan maar nu kan hij me versie toch niet vinden op Bnet :/. Even verder zoeken dan maar naar bnet nocd :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d2 loader en copy de mpq's van je cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Flapmo schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:22:
Hm net een NOCD gedaan maar nu kan hij me versie toch niet vinden op Bnet :/. Even verder zoeken dan maar naar bnet nocd :/.
in de OP staat ook een uitleg van hans hoe je een multisessie op je compu kan draaien, daar staat ook de nocd crack bij, als het goed is werkt deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

bedankt, die werkte wel. Al me chars expired maar ga nu denk ik toch HCL spelen. Even gewoon wat proberen. Zonder items gaat wat traag maar komt vanzelf wel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2xdru
2xtornado
2xtwister!!
2 sockets

Die 2 sockets is godly, maar het is wel jammer dat er bijv geen str op zit en geen res / FHR / FCR en 100 Fg is imo over de top :). Ik vraag me af hoeveel +damage die +2 tornado nu echt geeft :). Then again, ik ben geen druid kenner :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:41:
2xdru
2xtornado
2xtwister!!
2 sockets

Die 2 sockets is godly, maar het is wel jammer dat er bijv geen str op zit en geen res / FHR / FCR en 100 Fg is imo over de top :). Ik vraag me af hoeveel +damage die +2 tornado nu echt geeft :). Then again, ik ben geen druid kenner :).
het is een andere geworden:

2dudu skills
3tornado
1summon griz bear
9energy
15cold res
+ shit adds.

Heb hier deal op voor morgen voor 25 fg.
De +1 to summon grizly is erg leuk! Kan ik de Grizly als tank gebruilen zonder dat ik alle prerequisids moet doen! Even nog een socked erin pompen met een shael (of PRuby :X ) en klaar is kees!
De +2 dru en +3 tornado zullen ook wel leuk zijn. Brengt de teller van tornado op mijn druid op 42.
Moet wel nog steeds twister maxen en nu (met shako) deed ie geloof ik 4.2k tornado en 2.1 Hurricane...

FCR heb ik niet meer nodig, moet nog amu scoren met +2 dru en 4% FCR om aan mijn 99% breakpoint te komen. Die kosten zo'n 15 fg (crafted) dus die vind ik nog wel.
Str en Dext zijn ook al in orde met eni en andere equip (torch + anni).
Ben nu level 76 en heb nog 345 statpointste te verdelen....

[ Voor 13% gewijzigd door yago op 01-05-2007 22:59 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm ik heb een avenger gestart :p. Dwz hij is level 5 maar ik moet naar stage, vanavond maar ff knallen :p. Bestaan op SCL die gotmules nog (PM mag)? Ik had ze namelijk voordat ik kapte volgemept met wat ik toen had dus dacht dat er misschien wat op stond voor me.

Speelt iedereen HCL? Of zijn er nog SCL die eventueel kunnen boosten zodra ik zelf in act2 beland ben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
nee niet iedereen is naar hcl gegaan.

ER zijn nog een flink stel op scl beschikbaar.

ik ook, alleen zul je mij de komende tijd niet zien, te druk met klussen.....
volgens mij is frunz nog wel SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Flapmo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:53:
Speelt iedereen HCL? Of zijn er nog SCL die eventueel kunnen boosten zodra ik zelf in act2 beland ben O-)
ik ben idd nog SCL, ik weet niet of de GOT spelerslijst up to date is, maar anders kan je daar nog ffies kijken. als je ffies een boost nodig hebt kan ik dat vanavond wel doen, ik weet alleen niet hoe laat ik online ben, iig hou ik het forum in de gaten, dus je kan een richttijd aangeven en anders kan je in-game het /whois *acc commando gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Flapmo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:53:
Hm ik heb een avenger gestart :p. Dwz hij is level 5 maar ik moet naar stage, vanavond maar ff knallen :p. Bestaan op SCL die gotmules nog (PM mag)? Ik had ze namelijk voordat ik kapte volgemept met wat ik toen had dus dacht dat er misschien wat op stond voor me.

ik hang ook nog wat rond op SCL, je moet maar kijken of ik online ben... ben de komende twee weken druk bezig met verhuizen (en nieuw internet aanvragen... ben benieuwd hoe dat gaat bij die knakkers van @home..)
dus druk druk druk!

iemand trouwens die weet hoeveel deze amu zou kunnen opbrengen? klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik onderhoud mijn scl chars ook nog, dus ook mij kun je vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Mooneater schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:04:
[...]

ik hang ook nog wat rond op SCL, je moet maar kijken of ik online ben... ben de komende twee weken druk bezig met verhuizen (en nieuw internet aanvragen... ben benieuwd hoe dat gaat bij die knakkers van @home..)
dus druk druk druk!

iemand trouwens die weet hoeveel deze amu zou kunnen opbrengen? klik
kijk ben ik dus niet de enige die aan het verhuizen is. (reden dat ik weinig online zal zijn)

Nieuw aanvragen? of verhuizen van je internet.
Bij nieuw aanvrgaen zou @home niet een probleem moeten zijn, was bij mij in 3 dagen geregeld. (aanvragen, en 2 dagen later de modem, zooi aansluiten en alles werkte) verhuizen kan weleens iets lastiger zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
freggell schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:16:
[...]

kijk ben ik dus niet de enige die aan het verhuizen is. (reden dat ik weinig online zal zijn)

Nieuw aanvragen? of verhuizen van je internet.
Bij nieuw aanvrgaen zou @home niet een probleem moeten zijn, was bij mij in 3 dagen geregeld. (aanvragen, en 2 dagen later de modem, zooi aansluiten en alles werkte) verhuizen kan weleens iets lastiger zijn :)
nieuw aanvragen van inet... heb nu interNLnet (traag, sloom, duur, maar d2 werkt wel :P)
verhuizen is idd een kloteklus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:13:
Ik onderhoud mijn scl chars ook nog, dus ook mij kun je vragen
Ik heb de laaste scl stuff beetje weg gegeven, alleen wat ama zooi en dan heb ik geen scl chars meer :)

Laatste tijd redelijk druk, kom niet aan c&c toe waardoor ik die nod campain niet uitgespeeld heb en dus ook nog geen tijd heb voor D2, zal ffkes snel chars up to date houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoa, op scl heb ik niet veel bijzonders, dus dat krijg ik niet eens verkocht :D
2-3 legit ists, en 1 of 2 ums, maar dan houd het ook op.
Misschien dat ik die nog eens verkoop, wat doet dat qua fg op scl ladder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:14:
Mwoa, op scl heb ik niet veel bijzonders, dus dat krijg ik niet eens verkocht :D
2-3 legit ists, en 1 of 2 ums, maar dan houd het ook op.
Misschien dat ik die nog eens verkoop, wat doet dat qua fg op scl ladder?
ist = ~3 fg
um = 2 ist (dacht ik)

d2loader (voor de post hieronder) : http://d2loader.blizzsector.net/

[ Voor 9% gewijzigd door Mooneater op 02-05-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:50
edit: nvm :X

[ Voor 91% gewijzigd door Aubergine op 02-05-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Jullie staan nog in mijn lijst geloof ik van vorige keer dat ik herstart was, alleen me chars zijn timeout. Gelukkig had ik al me stuff op de mules van got gegooit toen ben alleen acc vergeten van die gotmules :/. Maar die zullen ook wel weg zijn ondertussen :p. Zou immortal king set wel weer kunnen gebruiken ;x.

Vanavond ben ik van de partij, ik PM ingame dan wel een paar lui of post hier even. Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:50
Ik heb vrij lang niet meer gespeeld, maar 1 ist is toch 2 a 3 puls waard?

En ral + runeword item = 100% repair toch?
En welke rune haalt een socket item nou leeg?

[ Voor 38% gewijzigd door Aubergine op 02-05-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Iemand die vanavond nog even tijd heeft voor een boost door normal? Zou fijn zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Aubergine schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:55:
Ik heb vrij lang niet meer gespeeld, maar 1 ist is toch 2 a 3 puls waard?

En ral + runeword item = 100% repair toch?
En welke rune haalt een socket item nou leeg?
waarde van ist is een beetje vaag op dit moment, zie soms ist vor puls getrade worden en andersom
ral + armor is repair
socket item + hel rune + scroll of tp in cube
Flapmo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:38:
Iemand die vanavond nog even tijd heeft voor een boost door normal? Zou fijn zijn :p.
whisp maar /w *frunz ik wil boost:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ty both voor het helpen, frunz en ival :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt, de diablo community is he-le-maal geschift geworden... ik bied een rare ringetje aan in de hoop er hooguit een pul uit te krijgen, bied er iemand 3 HR's, 11 rals, 10 dols en 5 hels.

ring: +10% FCR / +74 AR / +14 Dex / +20 life / +18% Light res (lvl 48)

Zo speciaal is dat ding toch niet?
Ach, mij hoor je niet klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:52:
Echt, de diablo community is he-le-maal geschift geworden... ik bied een rare ringetje aan in de hoop er hooguit een pul uit te krijgen, bied er iemand 3 HR's, 11 rals, 10 dols en 5 hels.

Als ik een caster had zou ik die wel willen hoor :o FCR is altijd iets wat ik zocht, en ook nog LR en +life is goed. En die +14 dex is nog beter, minder dex voor equipment nodig :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:54:
[...]

Als ik een caster had zou ik die wel willen hoor :o FCR is altijd iets wat ik zocht, en ook nog LR en +life is goed. En die +14 dex is nog beter, minder dex voor equipment nodig :D
Ja, ik begreep wel dat dat ding 'iets' waard was... maar zoveel? hmmm, moet toch eens beter gaan opletten. Gooi namelijk bij de vleet FCR-ringen weg met 't idee dat ze geen reet waard zijn. :D

Ach, gaat eindelijk de goede kant uit! Heb een bod op een zooi keys (12x12x12) staan waarmee ik m'n Phoenix eindelijk kan afronden... denk dat ik met die andere HR's maar ff een Grief of Exile ga bouwen ofzo. Ga binnenkort proberen m'n spiritpacks te traden, dat zijn er ondertussen ook al zo'n 15 stuks (waarvan 10 met hel). damn, begin gewoon godly te worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gooi die dingen ook altijd weg :)

Zal ze voortaan ook maar eens bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater

een ring met 10 fcr en nog iets anders boven 30 (of dus in dit geval 20 life ) zijn vaak veel waard
ook +2 skills (amus) met nog bijstats zijn ook erg fijn.

Bijv. een +2 pala skills, 20 fcr gaat voor onmogelijke bedragen van de hand (100 ist? 500fg? als het niet meer is)

jaja, het echte grote geld zit m in de rares en crafted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:46:
gooi die dingen ook altijd weg :)

Zal ze voortaan ook maar eens bewaren.
als je fcr ringen hebt met 1x str mod, dan zijn die al errug lekker :P lightres & fireres mod maaakt ze UBERRRRR...

dit is Dé ring voor elke CS-runner (hammerdin), en daar wordt dus flink op geboden (een paar honderd fg is niet uitgesloten :o )

ben nu zelf een hammerdin aan het bouwen, maar moet nog een paar levels :X ben nu lvl 17 en zit in hell a5 _/-\o_

koeien hell geven ook leuke xp btw, 5 lvls in 1 run (11 --> 16) :D leuk alternatief voor uberXP als je een infi merc+ java hebt :)

@ pheno: ken nog wel een leuke guild; pm warnefjord maar eens, en vraag of hij je toegang kan geven voor z'n channel @B.net; dan ben je in no-time lvl 91 :D

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 03-05-2007 10:52 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
kwakke01 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:49:
[...]

als je fcr ringen hebt met 1x str mod, dan zijn die al errug lekker :P lightres & fireres mod maaakt ze UBERRRRR...

dit is Dé ring voor elke CS-runner (hammerdin), en daar wordt dus flink op geboden (een paar honderd fg is niet uitgesloten :o )

ben nu zelf een hammerdin aan het bouwen, maar moet nog een paar levels :X ben nu lvl 17 en zit in hell a5 _/-\o_

koeien hell geven ook leuke xp btw, 5 lvls in 1 run (11 --> 16) :D leuk alternatief voor uberXP als je een infi merc+ java hebt :)

@ pheno: ken nog wel een leuke guild; pm warnefjord maar eens, en vraag of hij je toegang kan geven voor z'n channel @B.net; dan ben je in no-time lvl 91 :D
wat moet je nou weer met een infi merc in cow lvl? dan gaat de king toch gegarandeerd dood? Mijn javazon doet het prima zonder infi... zelfs zonder griffon gaat t prima :) (delirium is leuk ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:49:
[...]

Ik geloof dat die guild wilt dat je 100 trades etc hebt gedaan, ik ben bang dat ik er niet in kom :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Mooneater schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:07:
[...]

wat moet je nou weer met een infi merc in cow lvl? dan gaat de king toch gegarandeerd dood? Mijn javazon doet het prima zonder infi... zelfs zonder griffon gaat t prima :) (delirium is leuk ^^)
ik vond dat myn lvl89 java met insight niet snel genoeg kilde in 4P-party dus vandaar de infy... Je lopt daar nl rond met een mule achter je aan, die bij 1 aanraking al dood neervalt (zelft 1 lightning bolt van een enchanted unique is al genoeg :X ) dus dan is wat extra killpower wel gewenst :) .

Pheno, als je zou willen, dan kan ik wel eff een goed woordje voor je doen; mss dat het helpt ;)

heb je iig oneindige access tot safe br's :D

oh, en de 100 trades is neem ik aan ook "unless invited" :)

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 03-05-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:10:
[...]

Pheno, als je zou willen, dan kan ik wel eff een goed woordje voor je doen; mss dat het helpt ;)

Ik zal vanavond wel eens een pm'etje gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:10:
[...]

ik vond dat myn lvl89 java met insight niet snel genoeg kilde in 4P-party dus vandaar de infy... Je lopt daar nl rond met een mule achter je aan, die bij 1 aanraking al dood neervalt (zelft 1 lightning bolt van een enchanted unique is al genoeg :X ) dus dan is wat extra killpower wel gewenst :) .

^^ Oneindige access tot safe br's :)
goh, lijkt me leuk.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:02:
[...]

you got new pm ;)

hoe kom jij trouwens aan meer fg's als ik :X :o d:)b
21 fg door een gestopte gotter, de rest door verkopen en donaties. Vooral donaties :X
Mijn eenzame runs kunnen ook wel eens nuttig zijn ;)

Nou ja, de laatste tijd mf ik helemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede item prijslijst (ingame dus in pgems en runes) voor HCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Leuke dag gehad, vanmorgen had ik ineens zin om m'n mislukte zmiter opnieuw te maken en dus maar begonnen, inmiddels 14 uur later issie weer zo goed als af, lvl 85 atm en nu zo'n 400hp base meer dan voorheen, toch best lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb iig een berichtje terug hans, dus je ziet me wel een keer. Of met Reviva, of met IGotHappyFeet of met HowlingMadMurdock. Die zijn toch alleen hellbaalwaardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Net eindelijk m'n Phoenix Monarch in elkaar kunnen proppen... Begin een leuke WWbarb te krijgen nu. :)

Heb nog een paar HR's over (Zod, Lo, Sur). Waar raden jullie me aan die voor te gebruiken voor m'n build? Misschien een Grief? Of toch een eBotD?
Huidige gear:
Upped Arreats (socketed met Ber)
Fortitude Archon (Enigma Scarab in stash)
Non upped String of Ears
Phoenix Monarch (Stormshield in stash)
1x Ravenfrost
1x Angelix ring (2nd Ravenfrost + Carrion in stash)
Angelic amu (Highlords in stash)
Steelrends
Upped Gores
Last Wish BA (Death BA in stash)
Anni
Torch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvC ring .. had je heel wat fg voor kunnen krijgen als je iemand vind die em nodig heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een Grief in elkaar geschroeft... maar volgens mij klopt er iets niet, check m'n conc. en WW stats, hoort dit niet véél hoger te zijn?

Afbeeldingslocatie: http://i206.photobucket.com/albums/bb235/madrettorrR/buggedgrief.jpg

En zie hier dezelfde stats als ik m'n Last Wish draag ipv Grief
Afbeeldingslocatie: http://i206.photobucket.com/albums/bb235/madrettorrR/lastwish.jpg

Ik moet wel zeggen, dit is m'n eerste Grief, ben ik gewoon een n00b of is 't toch een bugged Grief? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, het scherm met de data wordt ook wel eens de Lying Screen genoemd. Helaas, ik denk niet dat Bliz dit ooit nog gaat fixxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat +damige zoals dat van grief niet meegerekend word in de data screen zoals al eerder aangegeven, net als een smiter met grief die damige zie je er niet bij staan.

Je werkenlijke damige is veel hoger dan wat je ziet daarzo.
En inderdaad of dit ooit nog gefixt word is maar net de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vakantiekiekjes!!!

In de bergen kwam ik eerst een vage gast tegen die zijn "vriendjes" in kamikaze veranderde.Een attract en dat was zo opgelost. Sharyn heeft hem daarna nogal indringend verzocht daar mee te stoppen:
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/3262/screenshot025kx5.jpg

Daarna heb ik wat van de clan bevrijdt, die gevangen genomen waren:
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/8125/screenshot026wj0.jpg

Daarna werd het verhaal door de dorpsoudste verteld. Jees, het wordt echt menens, dit is geen vakantie, dit is hell freezing over:
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/1092/screenshot028ql8.jpg

De dochter was ontvoerd, die moest eerst gered worden:
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/296/screenshot029pr6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/8673/screenshot030lp5.jpg

Daarna kwam de grootste uitdaging. De Ancients moesten mij hun toestemming geven om verder te reizen. Dat kon alleen maar door te vechten, juist wat ik verafschuw. Ik keek naar Sharyn, ze keek zelfverzekerd terug. Let's do it!!! Decryptify the shit out of them!
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/3333/screenshot031hr2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/2313/screenshot032ak2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/144/screenshot033pz8.jpg

Ik ben er nu bijna. Maar of ik sterk genoeg ben? Ik weet het niet.....
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/3189/screenshot034lf5.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De buren zullen wel gedacht hebben: WTF gebeurt daar?! Ancients met 1 reroll moeten doen (merc ging dood), maar daarna was het echt pas tango tijd. Het geluk was dat de thrower dicht bij mijn merc stond, die was zo weg gevaagd door de pijlen. Daarna was het "dancing with the ancients".
MAAR HET IS GELUKT!!!! WHEHEHEHEHE!!!! I AM THE LAW!!!!!
ROFLPANTOFFEL!!EINS!!!!!

Het boogje van mijn merc stelt weinig voor 1-3 cold damage, 20 ias, en base 3-27 damage. Bij elkaar met merc goed voor 30-75 damage. Maar de ancients waren er niet tegen bestand :D
Level 32 nu, bijna 33. Dim vision lvl 18, lvl 9 confuse. De rest op lower res na 1 punt. Lower es ga ik niet eens punten geven :) Hierna wordt bone armor onder handen genomen, met synergies.

Nightmare staat voor de deur, dit laatste stukje moet toch gewoon lukken.....

* Pheno79 is very happy :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.