Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de ancients was het nog een klein eindje. Nog 1 teug verse lucht in de longen en we gaan de donkere gangen weer in. Na wat verdiepingen zijn we er dan. Oog in oog met Baal.
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/4964/screenshot024wp6.jpg

De ene golf na de andere golf stuurt hij op ons af, maar ik ik maak ze gwoon blind en Sharyn knalt ze 1 voor 1 af.
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/2291/screenshot036ie3.jpg

Totdat er opeens vijanden komen die immuun zijn voor mijn vloeken? Verdomde bond tegen vloeken!
Maar goed, een beetje joggen voor de conditie kan geen kwaad. Blij dat ik het hele gangenstelsel al vakkundig gezuiverd had kon ik ze van me afschudden en 1 voor 1 lokken.
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/4382/screenshot037lq5.jpg

Het is zo ver. De test der testen. Er is om me gelachen, gehoond. "Curses zijn leuk voor de ondersteuning, maar een solo speler is het niet". Tijd om het tegendeel te bewijzen. Say cheese!
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/9751/screenshot038yz0.jpg

De golem blijkt nu echt te zwak, 2 klappen en het is gedaan. Maar hij houdt de aandacht van Baal vast, dus de mana drankjes vloeien hevig.
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/7996/screenshot039xp0.jpg

"Hé Baal, kijk eens, zonder handen!"
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/79/screenshot040hr0.jpg

"Who's your daddy?"
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/1356/screenshot041cz3.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wow, sprakeloos. Dat ik een eind zou komen was ik wel van overtuigd, maar niet op deze manier. IM gebruik ik nu gewoonweg niet meer, dat helpt toch niet tegen bosses. Decryp zoals altijd is de one point wonder. Alleen die tijdsduur is zo belachelijk laag. Geen +items tot nu toe is goed te merken bij Baal.

De Dim vision+confuse combo met een vleugje attract in de achterhoede werkt prima tegen de ordinaire vijanden. Alleen bosspacks zijn niet lekker te confusen, dat valt me tegen. Ik weet niet of het ligt aan mijn char- of skill level. Dim vision helpt dan wel weer zodat iig de minions me niet lastig vallen, dan heb ik 40 sec de tijd om attract en sharyn hun werk te laten doen.

Maar met een untwinked char zonder enige items uit een stash gerukt heb ik normal gedaan. Echt met alleen de spullen die ik voor mezelf en merc kon vinden. Blackhand heb ik op mule, want nightmare wil ik toch met iets betere items gaan doen. De curses moeten nu echt de hoogte in qua level, om maar niet te spreken van bonewall/prison.

Items waar ik mijn zinnen op ga zetten:
Amu: +3 curse amu of een +2 all necro met life, res en str. Als het even kan :')
Circlet: +3 curse of +2 all necro met life, res en str ( liefst + socks)
Armor: skin of the viper magi (min 30 res)
Wand: blackhand
Schild: homu! (+4 curses, met de rest van de stats het ultieme curse schild :D )
Gloves: duh, Trang Oul (+2 curses, cold res)
Belt: nightsmoke (10 res, +mana)
Boots: tearhaunch (10 res, + 5str) (hoogste str req: 70)

Ringen: uh...alle rares met veel (dual of zelfs triple) res+life is goed :)

Ik zit dan met res op:
fire: 59 (homu+perf dia)+ 30 (viper) + 10 (belt) + 10 (boots)= 109 + ringen+ amu + circlet + 37 (wand)
cold: 109+ 30 (gloves) + ringen+ amu + circlet
light: 109 + ringen + amu + circlet
poison: 109 + ringen + amu + circlet

Dan zit ik wel met een prettige res, zonder al te dure items. En de +skills jaag ik zo de hoogte in, zeker die van curses (+16 op z'n max). Ik ga voor max bone wall en prison, dat laatste kost 1 mana op level 27 (ik kan het nu op level 20 + 1 + 2 + 2. Vandaar dat ik of de circlet of de amu met een + 2 to all will hebben, dan heb ik een bijna gratis bone prison :)

Een el cheapo, maffe non-solo build, die het gaat proberen op nightmare. Ik ben benieuwd. Geen punten in een aanval of je moet de prereqs van bone prison meerekenen. Ik zou wat in clay golem, golem mastery en summon res kunnen stoppen, zodat hij de baasjes wat bezig kan houden. Maar voor de rest heb ik hem eigenlijk niet eens nodig.

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 06-05-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Pheno79 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 09:52:...

Dan zit ik wel met een prettige res, zonder al te dure items. En de +skills jaag ik zo de hoogte in, zeker die van curses (+16 op z'n max). Ik ga voor max bone wall en prison, dat laatste kost 1 mana op level 27 (ik kan het nu op level 20 + 1 + 2 + 2. Vandaar dat ik of de circlet of de amu met een + 2 to all will hebben, dan heb ik een bijna gratis bone prison :)

Een el cheapo, maffe non-solo build, die het gaat proberen op nightmare. Ik ben benieuwd. Geen punten in een aanval of je moet de prereqs van bone prison meerekenen. Ik zou wat in clay golem, golem mastery en summon res kunnen stoppen, zodat hij de baasjes wat bezig kan houden. Maar voor de rest heb ik hem eigenlijk niet eens nodig.
Heerlijk zo'n vakantieverslagje! ronduit genieten! Volgens mij zijn er niet veel spelers die nog het volledige spel spelen... (ik niet volgens mij.. al mijn characters gerusht)

wel bijzonder, zo'n cursemancer, ben benieuwd hoe dat verder gaat!

Keep it up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:23:
Ik geloof dat +damige zoals dat van grief niet meegerekend word in de data screen zoals al eerder aangegeven, net als een smiter met grief die damige zie je er niet bij staan.

Je werkenlijke damige is veel hoger dan wat je ziet daarzo.
En inderdaad of dit ooit nog gefixt word is maar net de vraag.
Toch maar eens de proef op de som genomen en ff een Nihlatakrun gedaan: moet zeggen dat alles behoorlijk snel neergaat zonder dat ze ook maar een grijntje schade kunnen doen. Phoenix-Grief combinatie werkt best lekker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:10:
[...]

Toch maar eens de proef op de som genomen en ff een Nihlatakrun gedaan: moet zeggen dat alles behoorlijk snel neergaat zonder dat ze ook maar een grijntje schade kunnen doen. Phoenix-Grief combinatie werkt best lekker! :)
Ok, ik ben definitief overtuigd...
Net ook nog ff een Baalrun gedaan, jezus wat was dat makkelijk! :9~

Ik beloof bij deze dat ik nooit meer zal zeuren over de damage op m'n Grief (terwijl dat bizar genoeg nog een erg slechte Grief is ook). De GEHELE minionspack ging in 4 whirlwinds plat. Van te voren maakte ik me nog zorgen of 22 dam reduction wel voldoende was nadat ik m'n Stormshield had gewisseld, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo weinig life ben verloren tijdens een run! Redemption Aura ies erg lekker!

Is er trouwens wel een methode hoe ik m'n schade kan berekenen? Een programmaatje oid? Ben toch wel benieuwd hoeveel dam. ik nu doe.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:28:
[...]
Is er trouwens wel een methode hoe ik m'n schade kan berekenen? Een programmaatje oid? Ben toch wel benieuwd hoeveel dam. ik nu doe.
in de OP staan alle calculators. Dit is de dmg calculator

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52

Flapmo

and back is gigi!

Hm, iemand die bij zeer toeval een wapen over heeft voor een avenger? Weer overnieuw gestart en al me chars time out. Nu zag ik dat de mule char van got (gotrentagear) ook allemaal expired is en daar had ik al me shit voor het stoppen op gedumpt :(. Vanavond ff ancients normal en dan baal knallen, dan snel NM en dan weer zelfde liedje maar heb geen wapen en dat slaat nogal brak (heb in feite niets maar wapen zou handig zijn ;(). Gewoon lenen tot ik mepho kan gaan runnen voor eigen wapen. Een brak ding is prima.

Postje hier is prima ;).

./w *flapmo ingame maar dat is pas vanavond.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:46:
[...]

Heerlijk zo'n vakantieverslagje! ronduit genieten! Volgens mij zijn er niet veel spelers die nog het volledige spel spelen... (ik niet volgens mij.. al mijn characters gerusht)

wel bijzonder, zo'n cursemancer, ben benieuwd hoe dat verder gaat!

Keep it up
Volgens mij wordt tegenwoordig iedereen gerushed, sommige mensen weten echt niet in welk level the Icy Cellar zich bevindt :)

Ik zou mezelf laten rushen als het een cookiebuild betreft, maar bij builds die wat minder bekend zijn vind ik dit toch fijner. Gisteren tot de stoney field wp in nightmare gelopen. Drie bosspacks bij elkaar zijn overigens best grappig, de minions die bij elkaar horen zullen nooit elkaar aanvallen met confuse, maar wel de minions van anderen :D En Dim vision is echt ongelovelijk belangrijk op nightmare. Crowd Control with capital C. Level 35 nu, still going strong. Nou ja, baalruns solo om te levelen schieten niet echt op vandaar dat ik gewoonweg maar naar nightmare ben gegaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Amu: +3 curse amu of een +2 all necro met life, res en str. Als het even kan :') (mag het ook +1 skill & iets van 30str zijn?)
Armor: skin of the viper magi (min 30 res) (TO-armor? )
Wand: blackhand (heb mss nog wel iets voor je :) )
Schild: homu! (+4 curses, met de rest van de stats het ultieme curse schild :D ) (sold ;( srry)
Gloves: duh, Trang Oul (+2 curses, cold res) (check)
Belt: nightsmoke (10 res, +mana) (gloom ook goed?)
Boots: tearhaunch (10 res, + 5str) (hoogste str req: 70) (Check)

ga je ze allemaal zelf vinden, of mag je ze ook krijgen??

heb weer met plezier gelezen :D

heb zelf mn pally weer in 't zadel geholpen; lvl 78 nu. met GA & full res en 3,5K hammers@125%fcr bij 10K def &1,5K life :D
en dan moet ik vigor, blessed en concentrate nog maxen :o (hammer & HS eerst gemaxed; ben nu met vigor bezig :P )
daarnaast een classic rusher aan het bouwen; een orbsoso die nu lvl 38 is

[ Voor 27% gewijzigd door kwakke01 op 07-05-2007 10:57 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eindelijk m'n Phoenix Monarch in elkaar kunnen proppen... Begin een leuke WWbarb te krijgen nu.

-----

Ik er op dit moment ook ernstig over te denken om een baba te maken. WW is leuk en 8K life is lovely. Ik zit een beetje te lezen op baba forums, maar daar zeiden ze dat Phoenix shield beetje useless is... Daar zit wat in natuurlijk, Met phoenix heb je geen DR, geen resists (alleen max wat wel erg usefull is) en max block ga je nooit halen hier. Ik wil graag een beast maken voor me baba. Beast geeft lvl 9 fana en das toch: 186 ED 29 ias en geloof 90% meer Ar. Plus dat je een extra hit hebt omdat je een extra axe in je handen hebt. Ik vind Dual wield zoizo leuk, en het wordt een Bvc, dus minimum op str (gewoon base dus met Eni en 20 Attri T moet ik het wel halen.) Dex zal ook niet meer worden dan 50 base + T en Arreats. Rest op life, ik hoop dat ik rond de 8K life ga halen hier mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:24:
Amu: +3 curse amu of een +2 all necro met life, res en str. Als het even kan :') (mag het ook +1 skill & iets van 30str zijn?)
Armor: skin of the viper magi (min 30 res) (TO-armor? )
Wand: blackhand (heb mss nog wel iets voor je :) )
Schild: homu! (+4 curses, met de rest van de stats het ultieme curse schild :D ) (sold ;( srry)
Gloves: duh, Trang Oul (+2 curses, cold res) (check)
Belt: nightsmoke (10 res, +mana) (gloom ook goed?)
Boots: tearhaunch (10 res, + 5str) (hoogste str req: 70) (Check)

ga je ze allemaal zelf vinden, of mag je ze ook krijgen??

heb weer met plezier gelezen :D

heb zelf mn pally weer in 't zadel geholpen; lvl 78 nu. met GA & full res en 3,5K hammers@125%fcr bij 10K def &1,5K life :D
en dan moet ik vigor, blessed en concentrate nog maxen :o (hammer & HS eerst gemaxed; ben nu met vigor bezig :P )
daarnaast een classic rusher aan het bouwen; een orbsoso die nu lvl 38 is
Tearhaunch , nightsmoke, blackhand en skin of the vipermagi zou ik ergens op 1 van mijn mules (of broer) moeten hebben. Dus ik ben al een heel eind :) To gloves, homu haal ik wel op d2jsp, of ik moet mazzel hebben in een run. De amu, circlet ga ik of gamblen, of ook d2jsp. Mijn summon nec amu was ook gegambled, dus die mag nog wel een keer zo gerolled worden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Flapmo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 08:54:
Hm, iemand die bij zeer toeval een wapen over heeft voor een avenger? Weer overnieuw gestart en al me chars time out. Nu zag ik dat de mule char van got (gotrentagear) ook allemaal expired is en daar had ik al me shit voor het stoppen op gedumpt :(. Vanavond ff ancients normal en dan baal knallen, dan snel NM en dan weer zelfde liedje maar heb geen wapen en dat slaat nogal brak (heb in feite niets maar wapen zou handig zijn ;(). Gewoon lenen tot ik mepho kan gaan runnen voor eigen wapen. Een brak ding is prima.

Postje hier is prima ;).

./w *flapmo ingame maar dat is pas vanavond.
hangt er van af wat je zoekt...
Wisp me maar eens in game dan zoek ik wel ff in de magische doos :D

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

bedankt, zal vanavond ff whispen, heb je al in me lijst van vorige keren :p.

[ Voor 32% gewijzigd door Flapmo op 07-05-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Kan er nog gegambled worden voor uniques?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Ik wil ook weer gaan spelen maar heb diablo2 nog niet opnieuw geinstalleerd. Ik vroeg me af of er nog een ladder reset is geweest de afgelopen 3 maanden en zo niet of iemand weet of die binnenkort nog komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brainstorm86 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:31:
Ik wil ook weer gaan spelen maar heb diablo2 nog niet opnieuw geinstalleerd. Ik vroeg me af of er nog een ladder reset is geweest de afgelopen 3 maanden en zo niet of iemand weet of die binnenkort nog komt?
Ladder reset komt alleen als de servers per ongeluk allemaal tegelijk plat gaan. Voor de rest zal Bliz er echt niets meer aan doen, ze vinden het wel best zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Haha ok ja heb nog wat chars maar wil opnieuw beginnen op hardcore zijn hier mensen die op hardcore spelen en mij mischien kunnen helpen? iemand toevallig iets van ventrilo of teamspeak ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Brainstorm86 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:57:
Haha ok ja heb nog wat chars maar wil opnieuw beginnen op hardcore zijn hier mensen die op hardcore spelen en mij mischien kunnen helpen? iemand toevallig iets van ventrilo of teamspeak ook nog?
Hier speelt bijna iedereen hardcore op de echte die hards na die bij softcore blijven (Ikke, Frunz, Mooneater,...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brainstorm86 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:57:
Helpen kan ik altijd, alleen vandaag niet, het is mijn vaste sportavond. Morgen kan ik je rushen of weet ik wat nog meer doen, dat is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
yago schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:35:
[...]

Hier speelt bijna iedereen hardcore op de echte die hards na die bij softcore blijven (Ikke, Frunz, Mooneater,...)
ik ben ook nog van de partij :p

Ik heb dit weekend voor het eerst een beetje liggen spelen met pvp'en, iets wat me in het begin helemaal niet kon boeien, maar na een paar potjes(met zeer afwisselende resultaten) vind ik het wel grappig en er komt nog redelijk wat bij kijken om je steeds aan te passen op verschillende types characters. Nu zat ik dus met een idee: Zijn er mensen die misschien zin hebben een pvp toernooitje te doen op scl over een paar weekjes? Dan heeft iedereen tijd genoeg om z'n char voor te bereiden en misschien kunnen we nog wel een uberexp sessie inlassen zodat we allemaal zeker geleveled zijn. Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
interesse hier....

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Iemand die mij vanavond ff kan rushen door NM? dan kan ik vanavond voor de lvl 65-70 gaan en een wapen dragen.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Kan ik met onderstaand recipe mijn antlers met +2 dru en +3 tornado uppen tot earth spirit met behoud van mods naturrmlijk?
Ik geraak niet aan de max block voor mijn druid... dikke problemen dus...

1 Ral Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Amethyst + Normal (Basic) Rare Armor = Exceptional Rare Armor
The item type is upgraded.

1 Ko Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Amethyst + Exceptional Rare Armor = Elite Rare Armor
The item type is upgraded

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:59:
Ik er op dit moment ook ernstig over te denken om een baba te maken. WW is leuk en 8K life is lovely. Ik zit een beetje te lezen op baba forums, maar daar zeiden ze dat Phoenix shield beetje useless is... Daar zit wat in natuurlijk, Met phoenix heb je geen DR, geen resists (alleen max wat wel erg usefull is) en max block ga je nooit halen hier. Ik wil graag een beast maken voor me baba. Beast geeft lvl 9 fana en das toch: 186 ED 29 ias en geloof 90% meer Ar. Plus dat je een extra hit hebt omdat je een extra axe in je handen hebt. Ik vind Dual wield zoizo leuk, en het wordt een Bvc, dus minimum op str (gewoon base dus met Eni en 20 Attri T moet ik het wel halen.) Dex zal ook niet meer worden dan 50 base + T en Arreats. Rest op life, ik hoop dat ik rond de 8K life ga halen hier mee :).
Het ligt een beetje aan je build. Op dit moment heb ik 23% DR (15% SoE, 8%Ber), wat ik met mijn build voldoende vind. Resists staan al maxed (torch + anni doet wonderen) en heb ik al >20k def. Ik heb lang met een Stormshield rondgelopen (veel hogere def, block en 35 %DR) en om eerlijk te zijn: ik had veel meer life problemen dan nu met m'n Phoenix. Eigenlijk gaat er telkens hooguit 10% health af die dan weer snel wordt opgevuld dankzij Phoenix' Redemption aura.

Daarnaast heeft mijn Phoenix zo'n 380% ED, wat extreem lekker is. Ik heb m'n build ook uitgetest met een Beast en daarin kwam Phoenix op 1k meer dam. uit. Alleen m'n Attack rating was 700/800 minder. Ach, Angelic combo aan en bij bosses prebuffen met Enchant van Demon Limb en ik zit op zo'n 15-17k AR. Voor een barb is dat extreem hoog. En 't is niet veel, maar desondanks krijg je er toch wel een beetje def bij + block).

Naar mijn mening is Phoenix dus zeker wél extreem bruikbaar, mits je je build op 'm aanpast.
BvC lijkt me idd geen geschikte build voor een Phoenix. Overigens zou ik helemaal niets op dex gooien. Torch, Arreats + Anni geven genoeg dex bonus. Daarnaast heb je voor BA's geen dex nodig. 8k Life is overigens wel érg veel hoor! Het is mij nog nooit gelukt om boven de 5k te komen. Keep us posted, ben benieuwd of 't je lukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

:) dan heb je mijn ouwe wolf barb nooit ontmoet :). 30k+ atr 8k+ live met 100% cb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:49:
[...]

als je fcr ringen hebt met 1x str mod, dan zijn die al errug lekker :P lightres & fireres mod maaakt ze UBERRRRR...

dit is Dé ring voor elke CS-runner (hammerdin), en daar wordt dus flink op geboden (een paar honderd fg is niet uitgesloten :o )

ben nu zelf een hammerdin aan het bouwen, maar moet nog een paar levels :X ben nu lvl 17 en zit in hell a5 _/-\o_

koeien hell geven ook leuke xp btw, 5 lvls in 1 run (11 --> 16) :D leuk alternatief voor uberXP als je een infi merc+ java hebt :)

@ pheno: ken nog wel een leuke guild; pm warnefjord maar eens, en vraag of hij je toegang kan geven voor z'n channel @B.net; dan ben je in no-time lvl 91 :D
heb het wel vaker gezien... maar hoe is mij een raadsel, dus mijn vraag hoe kom je met level 17 char in hell :? en WTF is een FG ??? (ben net weer begonnen na 3 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

gok flawless gems, ik moet nu ff door NM en kan dan me wapens gaan dragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:05:
gok flawless gems, ik moet nu ff door NM en kan dan me wapens gaan dragen :+
heb ik aan gedacht maar ze praten erover alsof FG hoog is en een flawless gem is niet hoog sterker nog (o voor het laatst fanatiek gespeeld ruim 2 jaar geleden) werd er nooit gepraat over prijzen in flawless gems maar altijd in perfs of runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:47:
[...]

heb het wel vaker gezien... maar hoe is mij een raadsel, dus mijn vraag hoe kom je met level 17 char in hell :? en WTF is een FG ??? (ben net weer begonnen na 3 jaar)
glitch rush, houd in dat je in act5 zit, dan een game joined waarbij iemand wel de ancients quest heeft gecomplete maar nog niet baal heeft gekilled. jij staat dan rustig in town te wachten totdat baal gekilled is en hoppa quest complete :) zo kan je als level 10 in hell zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:09:
[...]

glitch rush, houd in dat je in act5 zit, dan een game joined waarbij iemand wel de ancients quest heeft gecomplete maar nog niet baal heeft gekilled. jij staat dan rustig in town te wachten totdat baal gekilled is en hoppa quest complete :) zo kan je als level 10 in hell zitten.
ik heb level 1 chars in hell gezien! vaag maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:14:
[...]

ik heb level 1 chars in hell gezien! vaag maar waar
kan ook ik heb er ook.

En FG is forum gold van op de tradingsite www.D2JSP.com
(velen hier hebben er een account!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:11:
[...]

Naar mijn mening is Phoenix dus zeker wél extreem bruikbaar, mits je je build op 'm aanpast.
BvC lijkt me idd geen geschikte build voor een Phoenix. Overigens zou ik helemaal niets op dex gooien. Torch, Arreats + Anni geven genoeg dex bonus. Daarnaast heb je voor BA's geen dex nodig. 8k Life is overigens wel érg veel hoor! Het is mij nog nooit gelukt om boven de 5k te komen. Keep us posted, ben benieuwd of 't je lukt. :)
Even simpel vraagje -- ik zie deze term op d2jsp ook flink langskomen -- waar staat BvC voor?

Barbarian versus ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...caster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Waar is de tijd dat we nog met SoJ's betaalden O+

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 08-05-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
ff een vraagje: krijgt m'n act 1 rogue de attack rating bonus van faith, of werken mercs niet met AR ? Kan het zelf moeilijk beoordelen, aangezien alles al doodgaat voor zij de kans krijgt om wat neer te leggen, maar wil het toch graag weten?

[ Voor 40% gewijzigd door morew0rk op 09-05-2007 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:47:
[...]

Je kan zelfs zonder uberhaupt de ancients te doen level 1 in a5 hell staan. Gewoon classic doen en dan converteren naar LoD char :)

FG is zoals gezegd forum gold: www.d2jsp.org
Iets betrouwbaarder dan bnet trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 06:09:
[...]

Je kan zelfs zonder uberhaupt de ancients te doen level 1 in a5 hell staan. Gewoon classic doen en dan converteren naar LoD char :)

pheno heeft de hoofdprijs :D

idd, een normal char rushen, en dan converten naar LOD als je in hell act 4 zit (classic)
of idd laten rushen; heb een char What' stherush die op lvl 1 guardian was :D lekker om zo'n cow-opener te hebben :P

heb nu een lvl 59 classic soso, die wss nm nog wel kan rushen. Hel wordt iets lastiger, aangezien je dan de cold-immunes hebt :( en aangezien ik behalve static & warmth nog geen punten buiten de colde tree heb besteed, loopt ik nu een beetje vast zeg maar :X )

@ LoD m'n pala intussen weer geripped, dus ga nu maar weer eens een dudu doen... gewoon in-party, zonder te veel rush-moe om een beetje het gevoel terug te krijgen ;)

hij's lvl 19 inmiddels en in normal A5 nog eff een paar tombs, wat arcaine sanct-runs solo-en, en dan kan ie in-party ancients doen :D

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 09-05-2007 15:56 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 06:09:
[...]

iets betrouwbaarder idd, als in, dat fg niet poofed...

gisteren gescammed voor een 30 ed magefist :( en vergeten screenies te maken natuurlijk :S
beetje kneus... hij zou 5 fg betalen, maar was meteen weg :S Heb ik echt nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater wie was deigene waarmee je ing traden?
Maak toch maar scammer accusation... om andere te waarschuwen!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:26:
Mooneater wie was deigene waarmee je ing traden?
Maak toch maar scammer accusation... om andere te waarschuwen!
de ing account was: mmyea
d2jsp nick was : levisls

er was al een topic over hem, dus heb ik daar mijn verhaal aan toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
best kansloos als je voor waardeloze magefists al gaat scammen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:29:
[...]

de ing account was: mmyea
d2jsp nick was : levisls

er was al een topic over hem, dus heb ik daar mijn verhaal aan toegevoegd :)
Check this out! hij heeft net weer iemand gescamd: BK5
[url="Scammerlink"] http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=7767447&f=170&st=10[/url]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Iemand die tegen 20.30 vanavond of tegen 17.45:-18.00 vanavond mijn char door Nm kan knallen ? Ben ondertussen 50, Baal Normal al vast gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Flapmo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:39:
Iemand die tegen 20.30 vanavond of tegen 17.45:-18.00 vanavond mijn char door Nm kan knallen ? Ben ondertussen 50, Baal Normal al vast gedaan.
kan ik wel ffies doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
En anders ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

K ben nu online tot over 1,5 uur oid, en dan vanavond weer. Jacub wat is jou acc?. Frunz is nu unavail voor pm ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
*jacub86

ik kan wel ff online komen als je wilt, weet alleen niet hoe kosjer m'n verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Flapmo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:12:
K ben nu online tot over 1,5 uur oid, en dan vanavond weer. Jacub wat is jou acc?. Frunz is nu unavail voor pm ;(
srry, werd lastiggevallen door fransman 8)7 , dus had do not disturb mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
haha die fransen ook altijd :p Ik zou em nou gaan rushen, maar als jij toch al van plan was D2 te gaan doen mag jij het ook best doen, dan ga ik verder met m'n film :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Jacub86 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:41:
haha die fransen ook altijd :p Ik zou em nou gaan rushen, maar als jij toch al van plan was D2 te gaan doen mag jij het ook best doen, dan ga ik verder met m'n film :p
ik zie hem niet online
maar ik ben wel in voor de rush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Ik ben sinds paar week ook weer begonnen met LoD. heb amazone lvl 80 met bijna 2200 dmg. Is dit beetje wat?
Verder heb ik erg veel moeite met wat nu hoeveel waard is. Vroegâh ging alles in Soj's en nu hrs,pgms etc. Heb al wel wat spullen vergaard (en heel veel gekregen).Maar ben ook zo dom geweest om een soj voor 3 ists om te ruilen.

Zou ook graag wat mensen hebben in me friends list die nederlands spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Brazza schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:52:
Ik ben sinds paar week ook weer begonnen met LoD. heb amazone lvl 80 met bijna 2200 dmg. Is dit beetje wat?
Verder heb ik erg veel moeite met wat nu hoeveel waard is. Vroegâh ging alles in Soj's en nu hrs,pgms etc. Heb al wel wat spullen vergaard (en heel veel gekregen).Maar ben ook zo dom geweest om een soj voor 3 ists om te ruilen.

Zou ook graag wat mensen hebben in me friends list die nederlands spreken
als je in de OP kijkt staat daar een lijst van mensen die spelen op GoT, daar staan de meeste wel tussen. je kan er wel een aantal aan je friendslist toevoegen
ook staat er in de OP een link naar d2jsp daar kan je kijken hoeveel dingen ongeveer waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Flapmo schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:52:
Waar is de tijd dat we nog met SoJ's betaalden O+
En perfect skulls. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
ps was vooral op classic, heb ik ooit nog een 249 voor gekocht, als iemand die nog kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Frunz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:04:
[...]

als je in de OP kijkt staat daar een lijst van mensen die spelen op GoT, daar staan de meeste wel tussen. je kan er wel een aantal aan je friendslist toevoegen
ook staat er in de OP een link naar d2jsp daar kan je kijken hoeveel dingen ongeveer waard zijn
iemand die mij een keer aan de tweakers lijst toevoegd?
niet heel belangrijk, maar kennelijk toch wel informatief, aangezien er veel wordt geinformeerd naar huidige GoT-SCL'ers enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Mooneater schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:39:
[...]

iemand die mij een keer aan de tweakers lijst toevoegd?
niet heel belangrijk, maar kennelijk toch wel informatief, aangezien er veel wordt geinformeerd naar huidige GoT-SCL'ers enzo :)
hans is degene die hem op dit moment host als het goed is, dus als die het leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Nou na vanavond draag ik eindelijk me 1e wapen op me pally: Nord's tend. Gaat best aardig, zonder +skill items (heb alleen wapen rest is nog van normal act1 lol) al tot 2k dmg. Dus moet maar is op zoek naar dingen als skullders enzo. Ook Tal mask nog nodig, 10% leech heb ik hard nodig want vengeance is duur :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Flapmo schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:28:
Nou na vanavond draag ik eindelijk me 1e wapen op me pally: Nord's tend. Gaat best aardig, zonder +skill items (heb alleen wapen rest is nog van normal act1 lol) al tot 2k dmg. Dus moet maar is op zoek naar dingen als skullders enzo. Ook Tal mask nog nodig, 10% leech heb ik hard nodig want vengeance is duur :x
tals mask heb ik nog wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

zou wederom mooi zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Frunz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:42:
[...]

hans is degene die hem op dit moment host als het goed is, dus als die het leest
jajaja, ik zel de lijst wel bijwerken :P

als iedereen nou even een quote maakt van degene die daarvoor heeft aangegeven in de lijst te willen staan, dan heb ik aan het einde van de dag 1 lijst met allemaal quotes van namen die moeten worden toegevoegd O+

dan zal ik die er zsm ingooien, zodat de lijst weer up to date is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het lezen van dit topic ben ik ook weer begonnen met het spelen van D2 LOD.

Na de nodige tppks :( is mijn necro inmiddels alweer lvl 85 op hcl.

Ik heb nog wel een beetje moeite met het inschatten van de huidige prijzen. Destijds draaide alles om eth Grandfathers, WF en SOJs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:44:
Na het lezen van dit topic ben ik ook weer begonnen met het spelen van D2 LOD.

Na de nodige tppks :( is mijn necro inmiddels alweer lvl 85 op hcl.

Ik heb nog wel een beetje moeite met het inschatten van de huidige prijzen. Destijds draaide alles om eth Grandfathers, WF en SOJs.
voor een indicatie wat dingen waard zijn kan je kijken op d2jsp.org. op het forum staan pricelists, geen idee of die ook goed zijn voor hcl maar voor scl kloppen ze wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:58:
[...]

jajaja, ik zel de lijst wel bijwerken :P

als iedereen nou even een quote maakt van degene die daarvoor heeft aangegeven in de lijst te willen staan, dan heb ik aan het einde van de dag 1 lijst met allemaal quotes van namen die moeten worden toegevoegd O+

dan zal ik die er zsm ingooien, zodat de lijst weer up to date is :D
pheno | *phenohc (HCL) & *pheno (SCL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
@mooneater, ik zag op d2jsp dat je een eth forti nodig hebt.
ik heb nog een eth armor met 790 defence, misschien heb je er wat aan

trouwens geen id hoeveel sox er in zouden komen, ik denk en hoop 4

[ Voor 21% gewijzigd door Frunz op 10-05-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Frunz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:01:

soxen met de cube receipe en hopen op 4 sox!!! Dan heb je een gliched 4sox armore met 1K+ defense, en dan moet forti er nog in O+

als je @ HCL prijzen moet weten, kan je altijd wel iemand een pm sturen, of hier je vraag posten.

In middels zo vaak geripped dat ik regelijk wat prijzen ken.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:54:
[...]

soxen met de cube receipe en hopen op 4 sox!!! Dan heb je een gliched 4sox armore met 1K+ defense, en dan moet forti er nog in O+

als je @ HCL prijzen moet weten, kan je altijd wel iemand een pm sturen, of hier je vraag posten.

In middels zo vaak geripped dat ik regelijk wat prijzen ken.. |:(
Ga dan ook gewoon niet dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:55:
[...]

Ga dan ook gewoon niet dood :P
heb altijd geleerd dat je moet doen waar je goed in bent :P

dudu is btw lvl 38 nu, met een tppk-actie die hij overleeft heeft van ene "tellmewhy" (in-game char-name). echt een loser, hij was lvl 32, en ik net 26. Gelukkig een beetje geanticipeerd op dit soort acties, dus ik had al mn puntjes braaf in vita gedaan (en genoeg in str om sigon 3-piece te kunnen dragen) waardoor ik keurig 22 life overhad :X

inmiddels bijna door de baalies normal heen, en een 4-tal pk-ers langs zien komen...
Mijn favourite plaats rechtsboven in de throne heeft dus al 3x uitkomst geboden, gezien het aantal rips in de baalies waar in in zat 8)

kan baal nu wel al solo-en, maar een paar lvls is ook wel lekker natuurlijk :D

merc inmiddels uitgedost met een insight bill en een rockfleece, waar hij het goed mee doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:21:
[...]

heb altijd geleerd dat je moet doen waar je goed in bent :P

dudu is btw lvl 38 nu, met een tppk-actie die hij overleeft heeft van ene "tellmewhy" (in-game char-name). echt een loser, hij was lvl 32, en ik net 26. Gelukkig een beetje geanticipeerd op dit soort acties, dus ik had al mn puntjes braaf in vita gedaan (en genoeg in str om sigon 3-piece te kunnen dragen) waardoor ik keurig 22 life overhad :X

inmiddels bijna door de baalies normal heen, en een 4-tal pk-ers langs zien komen...
Mijn favourite plaats rechtsboven in de throne heeft dus al 3x uitkomst geboden, gezien het aantal rips in de baalies waar in in zat 8)

kan baal nu wel al solo-en, maar een paar lvls is ook wel lekker natuurlijk :D

merc inmiddels uitgedost met een insight bill en een rockfleece, waar hij het goed mee doet :)
Je weet dat je kan whisperen als je hulp nodig hebt.

Ik ben 1x wat in de chan geweest, maar baalruns waren niet te doen door de interrupts. Waarschijnlijk ben ik vanavond wel weer online. Ik kan je wel wat verder helpen indien nodig. Wel zonder tele, mijn hydrasorc staat nog steeds stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Frunz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:01:

scherp scherp :P

maar ik heb er nu al 2 gevonden die voor 20 fg per stuk de deur uit zouden kunnen gaan, dus dat vind ik wel schappelijk

maar voor de aardigheid is een 3k+ forti proberen te maken natuurlijk altijd leuk :D

ik heb nog wel tal thul ptopaz liggen denkik.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooneater op 10-05-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:02:
[...]

scherp scherp :P

maar ik heb er nu al 2 gevonden die voor 20 fg per stuk de deur uit zouden kunnen gaan, dus dat vind ik wel schappelijk

maar voor de aardigheid is een 3k+ forti proberen te maken natuurlijk altijd leuk :D

ik heb nog wel tal thul ptopaz liggen denkik.
glitched forti rulez!
ik heb er eentje 3.3k en eentje 3.2k
Met (vul hier woord in voor de speciale skill die op forti zit, ....armour ofzoiets) kom je rap aan de 10k defense op je merc.
Combineer dit met een leuke insight en je zit ook nog eens rap aan de 10k damage!
Beetje LL erop en je hebt een UBER-Merc!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

:'(. Wat gaat er ook weer in insight, ik heb het even nodig tot ik vengeance kan mana leechen / +skills heb op armor zodat ik snel kan changen naar meditation / redemption. Maar kan vanaf hier ff niet naar arreat summit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Ik stel hem nog eens (totdat ik antwoord krijg :P) : kan een merc Attack Rating boni van items krijgen, of in zijn geheel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Flapmo schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:40:
:'(. Wat gaat er ook weer in insight, ik heb het even nodig tot ik vengeance kan mana leechen / +skills heb op armor zodat ik snel kan changen naar meditation / redemption. Maar kan vanaf hier ff niet naar arreat summit.
ral tir tal sol in een polearm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:03:
[...]

glitched forti rulez!
ik heb er eentje 3.3k en eentje 3.2k
Met (vul hier woord in voor de speciale skill die op forti zit, ....armour ofzoiets) kom je rap aan de 10k defense op je merc.
Combineer dit met een leuke insight en je zit ook nog eens rap aan de 10k damage!
Beetje LL erop en je hebt een UBER-Merc!
chilling armor ;)

en wat dacht je van een shout van een barb?
mijn merc heeft nu ong 1k def (armor + CoT)... en dat wordt met shout 10k def...
laat staan als hij een forti aanheeft :|

dan kan ik misschien wel efficient hell-travi runs gaan doen :D
(of zou een eth botd pike daar ook noodzakelijk voor zijn? - hij gebruikt nu
een eth bonehew en doet alles incl max 4k dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
kwakke01 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:17:
[...]

yep, basiskennis LoD ;) net soals TalThulOrtAmn in een broadsword & monarch :D
jahithber schijnt ook goed te zijn ;)
ortsol <-- komt bij mij ook wel met enige regelmaat langs
en nog een makkelijke om te onthouden: el-sol-dol-lo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:29:
[...]

jahithber schijnt ook goed te zijn ;)
ortsol <-- komt bij mij ook wel met enige regelmaat langs
en nog een makkelijke om te onthouden: el-sol-dol-lo
ff googlen op "runewordwizard" dan moet je niets meer onthouden...

Ben in de opbouw voor Don_Summumo (een summomer necro)
Heeft iemand hier al zulke build en hoe is hij geskilled?
Ik vind gewoon 25 verschillende builds op i-net...

ook gear mag gesuggereerd worden!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keep us posted, ben benieuwd of 't je lukt. :) Over de 8K vraag.

Naja zijn ook maar dingen die ik hoor, en extreeme gevallen. Voor mijn build wil ik denk eerst voor Max block gaan, en niets op str. Jammer dat ik nog geen Anni heb, dat zou leuk zijn :P. Maar weet even nu niet wie dat toernooi wilde doen, ik wil er wel bij zijn. Ik heb Duellen altijd leuk gevonden in 1.09. Maar imo is 1.10 duells minder leuk. Dit komt een beetje door dat items beter zijn geworden. En items = "skills". Maar misschien heb ik nog te weining geduelled in 1.10 om dat echt uit te kunnen maken. Als ik naar het toernooi kom, wil ik met me Baba komen, dus heeft er nog iemand 5 sox Ba 2x? Of een beast / Grief Ba 35%/38x ?! Dat zou nog al handig zijn ^^.

Goths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
kan een merc Attack Rating boni van items krijgen, of in zijn geheel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:46:
[...]

ff googlen op "runewordwizard" dan moet je niets meer onthouden...

Ben in de opbouw voor Don_Summumo (een summomer necro)
Heeft iemand hier al zulke build en hoe is hij geskilled?
Ik vind gewoon 25 verschillende builds op i-net...

ook gear mag gesuggereerd worden!
Hoi :)

Max skeletons, max mastery, 1 punt in summon resist. Clay golem als je de bosses wat meer wilt vertragen, meestal vallen die de golem als eerste aan. Punt in revive en 1 in amp/attract/decryp. Die halen we wel op met + items. Daarna gaat het om je speelstijl.
Keuze 1: bone armor 1 punt + max synergies
Keuze 2: dim vision maxxen (handig bij gloams)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik had toendertijd dim vision idd. Red je leven meer dan eens :p. En met summoner loop je werkelijk waar op hell te fluiten, althans toen ik er 1 had. Zolang je maar niet wil rushen ermee, dan wil je nog wel is te ver voor je skels lopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:58:
Ik had toendertijd dim vision idd. Red je leven meer dan eens :p. En met summoner loop je werkelijk waar op hell te fluiten, althans toen ik er 1 had. Zolang je maar niet wil rushen ermee, dan wil je nog wel is te ver voor je skels lopen :/
Ik zou het nu weer anders doen, nu ik de cursemancer technieken redelijk door heb :)
Ik denk dat Reviva (mijn poor man hcl summoner die maar niet dood wilt) een broer gaat krijgen als ik klaar ben met wat vage builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Mijn summoner was me MF necro, werkte best goed zolang ik maar niet al te nsel door de runs heen rende. Bazen zijn dan weer echt een eitje.

//edit
heb je voor het runnen van DiabloII LoD multisessies alleen 2x loD nodig of ook 2x DiabloII classic?

[ Voor 28% gewijzigd door Flapmo op 11-05-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Flapmo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:02:
Mijn summoner was me MF necro, werkte best goed zolang ik maar niet al te nsel door de runs heen rende. Bazen zijn dan weer echt een eitje.

//edit
heb je voor het runnen van DiabloII LoD multisessies alleen 2x loD nodig of ook 2x DiabloII classic?
Beide...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Maar is ff kopen dan bij de dynabyte maandag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was weer laggy, dus ben met een nieuwe build wat tristruns gaan doen.

Name: ThornedBeast

Shapeshifting:
Max lycanthropy
1 punt in werebear

Elemental:
Max cyclone armor

Summoning:
Max spirit of barbs
Max dire wolfs
1 punt grizzly
1 punt carrion vine

Jullie zien het al: thorns wordt mijn aanval. Nu vraag ik me af of thorns + spirit stacken. Een edge bow is zo gemaakt. Veel damage return items moeten de damage compleet maken.

Volgens mij werken thorns en damage return niet op ranged attacks, dus daar moet de grizzly, merc en mijn eigen werebearvorm wat gaan doen. Misschien wat meer punten in raven, die blind kan handig zijn.

+165% life zonder +items, dus dat kan leuk zijn om de damage te vangen. Ik ga alleen normal/nm proberen, zeker op hell worden de ranged attacks te pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou deze ring wat waard zijn:

10fcr
9 str
9 mana
1 mana after each skill?

Anders is charsi weer de lul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik denk niet dat het veel waard is eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Pheno79 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 09:20:
Zou deze ring wat waard zijn:

10fcr
9 str
9 mana
1 mana after each skill?

Anders is charsi weer de lul
Toch wel een leuke ring voor een sorc (10fcr + 1 mana).
Als je hc speelt zou ik die houden want je weet nooit wanneer je doodgaat en je nieuwe spullen nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vond een 4 to all res small charm met wat cold dmg komt er een rollback. Zal vast niet veel waard zijn zo'n charm maar was handig voor mij me me lage res atm ;/. Hoef ik niet steeds te switchen naar res auras..

Net ff 2e copy van game gekocht dus maandag kan ik lekker 2 copies runnen. Zelf mulen ftw :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:16:
Vond een 4 to all res small charm met wat cold dmg komt er een rollback. Zal vast niet veel waard zijn zo'n charm maar was handig voor mij me me lage res atm ;/. Hoef ik niet steeds te switchen naar res auras..

Net ff 2e copy van game gekocht dus maandag kan ik lekker 2 copies runnen. Zelf mulen ftw :p.
Ben ik erg als ik zeg dat ik 4 copies heb :D
Nou ja, mijn broertje en ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

addict :p. Aan twee heb ik voorlopig genoeg al ga ik binnenkort wel een laptop aanschaffen == mogelijkheid tot echt makkelijk simultaan spelen :p. Kan ik er voor 4 gaan ook :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een tijdje ook LOD online.
Dus mij kunnen jullie ook op de spelerslijst zetten: Acount name: Syconn Character Dark-Cinderella

Er is alleen een ding dat mij erg dwars zit, ik ben nu lvl 35 maar heb eigenlijk nor maar vrij weinig goeie asassin items kunnen vinden. Vind heel feel barb, ama, sorc etc stuff, maar bijna niks voor asa. Iemand enig idee hoe ik miss. op een makkelijkere manier aan stuff kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:21:
Ik speel sinds een tijdje ook LOD online.
Dus mij kunnen jullie ook op de spelerslijst zetten: Acount name: Syconn Character Dark-Cinderella

Er is alleen een ding dat mij erg dwars zit, ik ben nu lvl 35 maar heb eigenlijk nor maar vrij weinig goeie asassin items kunnen vinden. Vind heel feel barb, ama, sorc etc stuff, maar bijna niks voor asa. Iemand enig idee hoe ik miss. op een makkelijkere manier aan stuff kan komen?
traden, is dan de makkelijkste manier.
Maar om eerlijk te zijn lijkt het wel of je als asa voornamelijk zooi voor de andere classes vind, maar anders om ook. Als necro vond ik voornamelijk spul waar ik niks aan had, asa, barb enzo

dus makkelijk aan komen = krijgen van mede spelers, of traden op fora als d2jsp of het trade forum van diabloii.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat valt wel mee, dat lijkt alleen maar zo.
Wat voor assa char speel je? SCL of HCL?
Ik heb nog een assa op scl die langzamerhand uitgekleed wordt :)
Op hcl kan ik wel een oogje in het zeil houden, mijn assa is daar toch al klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
kan een merc Attack Rating bonus van items krijgen, of in zijn geheel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

morew0rk schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:46:
kan een merc Attack Rating bonus van items krijgen, of in zijn geheel niet?
neem aan van wel, merc krijgt praktisch gewoon alle effecten mee van wat hij/zij aan heeft +skills +defence +attack +resistance dus +atk rating vast ook wel :p alleen zoveel missen ze meestal niet ( op bazen na)

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 13-05-2007 23:01 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
zit wat in. ik vroeg het me vooral af omdat sommige stats voor mercs niet werken (vitality bijvoorbeeld), kon zijn dat attack rating misschien ook niet van toepassing was.

[ Voor 3% gewijzigd door morew0rk op 13-05-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

morew0rk schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:44:
zit wat in. ik vroeg het me vooral af omdat sommige stats voor mercs niet werken (vitality bijvoorbeeld), kon zijn dat attack rating misschien ook niet van toepassing was.
omdat een merc ook geen vital heeft :p net als geen energy. alleen dex en str, merc heeft geen mana en life is level (en class) based. +to life werkt bv weer wel

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:27:
Dat valt wel mee, dat lijkt alleen maar zo.
Wat voor assa char speel je? SCL of HCL?
Ik heb nog een assa op scl die langzamerhand uitgekleed wordt :)
Op hcl kan ik wel een oogje in het zeil houden, mijn assa is daar toch al klaar :)
@ hcl heb ik nog wel wat claws voor je :)

dudu is inmiddels lvl 7x dus kan ie bijna zn torch dragen :)

@ classic is mn soso inmiddels lvl 62, en kan met 2 player makkelijk nm dia aan (85/75/75/90) :D
maar geen + skills ;( volledig op resist-based build) @hell kan ie nix, omdat hij alleen de cold-tree heeft gebruikt tot nu toe :/

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.