ik ben meer bezig om allerlei spellen op mijn laptop te zettenpsychoclown schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:15:
Hmm ja wel vreemd vooral dat die zo lang moet laden...
Trouwens nu dat je er weer bent ^^ heb je 5 EL runes voor me?
Krijg ze niet zo gauw te pakken + kroga etc ook alweer een tijdje opeens niet meer gezien..
Tweede setje d2/lod gehaald bij Bol (eigenlijk 3e, maar ben er één kwijt..), lekker mulen/boosten zonder anderen lastig te vallen
. Over dat laatste, ik kom maar geen goed wapen vinden met m'n ama op dit moment, nightmare is dan ook haast niet te doen. Heeft iemand een magewrath oid te geef/leen? Zou eeuwig dankbaar zijn
(hc ladder)
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ja dat heb je wel, jij bent zelfs nr 6 in mijn fl en daar heb ik al meerdere malen mensen uit moeten gooien omdat die vol zat (mensen die ik later heb toegevoegd en nauwelijks ken eerste 10 ken ik wel maar spelen niet meer zoals jijDalyxia schreef op zondag 25 mei 2008 @ 00:50:
[...]
ik ben meer bezig om allerlei spellen op mijn laptop te zetten, maar d2 lonkt wel weer, alleen heb ik jouw wel in mijn friends list???
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
ik wil graag spelen, maar de publics zijn gewoon niet meer zoals ze eerst waren, gewoon lekker spelen is er niet meer bij, ik heb nog heel wat builds die geleveled moeten worden, maar iedereen is zo vijandig en beschermend over "hun" loot, hoevaak ik wel niet van die zeikerds ben tegengekomen in een hell CS run die lopen te blaten van "all drop is mine" ga dan WoW spelen als je zonodig alle drop wil hebbenpsychoclown schreef op zondag 25 mei 2008 @ 09:33:
[...]
Ja dat heb je wel, jij bent zelfs nr 6 in mijn fl en daar heb ik al meerdere malen mensen uit moeten gooien omdat die vol zat (mensen die ik later heb toegevoegd en nauwelijks ken eerste 10 ken ik wel maar spelen niet meer zoals jij)
je kan niet meer lekker aankloten, zo weinig games die het spel gewoon spelen, met 8 lvl 12-15 gastjes andy normal killen, dat soort games zijn er gewoon niet meer
en dat vind ik jammerz
I know maarja vind het nog altijd fun om builds te pimpen beetje lvlen etc
Traden ed. beleef ik ook wel fun aan
Traden ed. beleef ik ook wel fun aan
Ik heb denk ik nog liggen aan bogen:Imodium schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:23:
Tweede setje d2/lod gehaald bij Bol (eigenlijk 3e, maar ben er één kwijt..), lekker mulen/boosten zonder anderen lastig te vallen. Over dat laatste, ik kom maar geen goed wapen vinden met m'n ama op dit moment, nightmare is dan ook haast niet te doen. Heeft iemand een magewrath oid te geef/leen? Zou eeuwig dankbaar zijn
(hc ladder)
Lycanders
Kuko
Magewrath
raven
Goldstrike
miss windforce maar die wil ik soon zelf gebruiken denk ik
Take your pick voor de rest.
[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 25-05-2008 13:25 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Een Lycanders zou echt super zijn
. Hopelijk krijg ik snel dat tweede setje, kan ik lekker zelf MF'en/mulen. Ik zal je wel eens proberen te whisperen vandaag, mijn acc. is *diggingforfire
Ik ga dus maar eens beginnen met een standaard MF sorcje, nog niks te hoog gegrepen, dus wss gewoon travincal/meph hell. Wat voor sorc is dan aan te raden?
Ik ga dus maar eens beginnen met een standaard MF sorcje, nog niks te hoog gegrepen, dus wss gewoon travincal/meph hell. Wat voor sorc is dan aan te raden?
En nu zijn de accounts leeg, mijn enige char die wat deed op hell is dood, dus dat was een makkelijke move. Toevallig hadden peke en ik het er gisteren over, dat het toch lastig is om chars te verwijderen waar veel tijd in is gaan steken. Dit is een stuk makkelijker
Voor mijn broer heb ik nog runes, anders verkoop ik wel die ene ist en 4 ums, want dat is het enige van waarde wat ik heb. De rest van de gear krijg ik toch geen ruk voor. Ik kan het proberen, maar mij kennende op d2jsp zal het geen vetpot zijn.
Nee, geen D2 meer voor me, deze char was mijn verslaving. Iig om de gear voor andere chars te halen. Nu deze is weggevallen, zijn mijn gearinkomsten daarbij gevallen. En ik weiger een hammerdin te maken. Dus ik lurk wel in dit topic om welbedoeld advies te geven, maar gamen zit er niet meer in. Tijd voor wat sun java certificeringen
Nee, geen D2 meer voor me, deze char was mijn verslaving. Iig om de gear voor andere chars te halen. Nu deze is weggevallen, zijn mijn gearinkomsten daarbij gevallen. En ik weiger een hammerdin te maken. Dus ik lurk wel in dit topic om welbedoeld advies te geven, maar gamen zit er niet meer in. Tijd voor wat sun java certificeringen
[ Voor 24% gewijzigd door Pheno79 op 25-05-2008 16:19 ]
Jammer hoor, diablo 3 was wel welkom imoPheno79 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:36:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=25296
helaas, weer teruggedraaid
Hey, ik log nu even in om te kijken of je er bent, anders ben ik er maandag pas weerImodium schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:34:
Een Lycanders zou echt super zijn. Hopelijk krijg ik snel dat tweede setje, kan ik lekker zelf MF'en/mulen. Ik zal je wel eens proberen te whisperen vandaag, mijn acc. is *diggingforfire
@ Pheno, hier reageer ik niet op. In het RIP forum ermee.. Met een mooi verhaal pls. Dan krijg je mijn:
Rest in pieces (
//edit
je bent offline
[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 25-05-2008 18:27 ]
Ik log nu net inFlapmo schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:22:
[...]
Hey, ik log nu even in om te kijken of je er bent, anders ben ik er maandag pas weer. Lycanders is prima. Ik zou hem uppen als ik jou was
@ Pheno, hier reageer ik niet op. In het RIP forum ermee.. Met een mooi verhaal pls. Dan krijg je mijn:
Rest in pieces () Reviva, for you and all of your summons are......no more.
//edit
je bent offline![]()
Verwijderd
Yo, hoe is het hier dan.
Heb mijn stage er bijna opzitten nog een weekje.
dan heb ik ook weer wat vrije tijd.
Denk dat ik morgen Age of Conan maar even ga proberen bijna iedereen die ik ken speelt het heh.
Zijn er hier nog mensen die het spelen?
Groeten Sjors.
@Pheno, Dude zonde van je char, maar begrijpenlijk als je er zo aan vast zat heh.
Heb mijn stage er bijna opzitten nog een weekje.
dan heb ik ook weer wat vrije tijd.
Denk dat ik morgen Age of Conan maar even ga proberen bijna iedereen die ik ken speelt het heh.
Zijn er hier nog mensen die het spelen?
Groeten Sjors.
@Pheno, Dude zonde van je char, maar begrijpenlijk als je er zo aan vast zat heh.
uppen kan alleen met normal unique en exceptional unique items, je verandert dan het base item in de exceptional unique of elite unique variant van het itemImodium schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:30:
[...]
Ik log nu net in. Over uppen, dit kan met elk type item en verandert gewoon de base stats? Is al weer een poosje geleden
bij lycanders aim is het dus zo
het is normaal een Ceremonial Bow, up je het, wordt het een Matriarchal bow
Hiermee verander je de base stats dus van 19-41 damage naar 20-47 damage
wat je OOK verandert maar wat niet zo goed aangegeven staat, is de weapon speed. Ceremonial Bow is 10 en Matriarchal bow is -10, 20 base attackspeed dus
Het verschil lijkt niet zo veel, maar ben je met een Ceremonial bow 120% ias nodig om 2fpa (12.5 attacks per seconds) te halen met Strafe, ben je met een Matriarchal bow al met 60% klaar, wat dus het verschil is tussen haalbaar en onhaalbaar
Socket lycanders aim met een shael rune=20 ias, LoH of rare ama gloves=20%ias, en je bent klaar met de attack speed.(lycanders aim heeft zelf ook al +20 ias)
Zorg daarbij dat je flink wat mana leech hebt (mavina belt bijv), en je kan lekker doorpompen (knockback als mod is ook heel fijn, bijvoorbeeld van Giant Skull) Valkyrie wing is ook nice als helm, net als Vampire gaze
Boots weet ik zo ff niet, denk dat goreriders 1 van de betere is, DS OW CB, erg lekker voor bowazon
hostspur nice voor de fire res, waterwalk voor de life en dex, sandstrom trek voor de stats, kies maar
Amu: werkelijk geen idee wat de meeste ama's hebben, denk een rare +2 skills AR? res? tis maar wat je nog nodig hebt, cats eye=25des 20ias 30frw, crescent moon=11-15% mana leech
ring1: ravenfrost= nobrainer, je schiet niet snel als je bevroren bent
ring2: geen idee, rare dual leech triple res + extra str/dex/vit ring ofzo
last but not least: armor: COH als je duur wil doen, verder shaftshop, iron pelt? gladiators bane? leviathan heeft teveel str req.
dus der zijn zat mogelijkheden om een leuke speelbare bowazon neer te zetten, zolang je deze mods maar hebt, kan je met de rest knutselen
60% ias in totaal met upped lycanders aim (40 al op bow zelf met shael rune, neem highlords amu en doe een nef in je bow, das dan de knockback)
Knockback
Mana Leech
cannot be frozen
edit: ik zat net te denken he, on striking, das toch ook met ama elke pijl die ze weg schiet?
moet ik toch is Principle runeword op een bowazon proberen ( 100% Chance to cast level 5 Holy Bolt on striking )
[ Voor 45% gewijzigd door Dalyxia op 26-05-2008 02:41 ]
Nee, on striking is elke pijl die raakt. Rift zou mooi zijn, maar dat kan niet in een bow. Het lijkt wel of ze de bowazon met alles naaien. Ok, ze heeft het runewoordje ice, maar die is dan weer wat duurder
[ Voor 67% gewijzigd door Pheno79 op 26-05-2008 08:09 ]
WTF???? Reviva, the Immortal is dood???? Hoe kwam het?Pheno79 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:12:
En nu zijn de accounts leeg, mijn enige char die wat deed op hell is dood, dus dat was een makkelijke move. Toevallig hadden peke en ik het er gisteren over, dat het toch lastig is om chars te verwijderen waar veel tijd in is gaan steken. Dit is een stuk makkelijkerVoor mijn broer heb ik nog runes, anders verkoop ik wel die ene ist en 4 ums, want dat is het enige van waarde wat ik heb. De rest van de gear krijg ik toch geen ruk voor. Ik kan het proberen, maar mij kennende op d2jsp zal het geen vetpot zijn.
Ik logde gister net in toen je wegging. Klote zeg, Pheno.
Maar dit is toch niet het einde voor jou @LoD? Ik bedoel: HappyFeet. Die zal en moet er toch komen?
Die is ook al weg.
Hoe het kwam. Mja, iemand opende een seal waarin seis zat. Een gouden regel is dat even te melden als je dat doet in een party
No hard feelings overigens, shit happens. Blijkbaar was zijn map wat in de war met al die skellies, want ik stond ergens anders op zijn map dan in de werkelijkheid. Mooier kon seis niet spawnen, echt precies alle knights om me heen. Omsingeld -> 5 fanatic zwaardjes tegelijk -> Boem. Niet eens tijd voor alt F4 of de max block 
Dit alles in een tijdsbestek van 100 ms. Mijn lichaam is nooit meer gevonden.
Ik zal mark vragen of ie nog speelt zonder me, zo niet dan probeer ik nog wat zooi te verkopen en de rest dump ik in een trist game of zo
Ik ga er niet weer uuuuuren in stoppen om level 92-1mil exp te worden, die tijd kan ik beter gebruiken (ja, vroeger ook, maar he).
Ik ben nu langzaam mijn mules aan het dumpen op d2jsp, maar alleen de pgems zijn al verkocht
Kutsite is het ook, mijn naam is behekst of zo.
Hoe het kwam. Mja, iemand opende een seal waarin seis zat. Een gouden regel is dat even te melden als je dat doet in een party
Dit alles in een tijdsbestek van 100 ms. Mijn lichaam is nooit meer gevonden.
Ik zal mark vragen of ie nog speelt zonder me, zo niet dan probeer ik nog wat zooi te verkopen en de rest dump ik in een trist game of zo
Ik ben nu langzaam mijn mules aan het dumpen op d2jsp, maar alleen de pgems zijn al verkocht
Kutsite is het ook, mijn naam is behekst of zo.
[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 26-05-2008 08:30 ]
Verwijderd
Pheno, ik dacht dat je je char opzettenlijk had geript.
Beetje verkeerd begrepen dus..
Wel beroerd dat het zo is gegaan.
ik heb nog wel wat mules volgens mij, en als je een boost/rush moet hebben laat het me maar weten.
Sjorzo.
Beetje verkeerd begrepen dus..
Wel beroerd dat het zo is gegaan.
ik heb nog wel wat mules volgens mij, en als je een boost/rush moet hebben laat het me maar weten.
Sjorzo.
Nah, waarom zou ik mezelf de moeite nemen om het spel nog op te starten, een game aan te maken, helemaal naar dia lopen, daarna rippen? Dan kan ik beter meteen de delete char toets gebruiken, dat scheelt tijd
Verwijderd
Tja, zo is het natuurlijk wel spectaculairder.
Maar mijn aanbod staat, mocht je een boost oid willen dan kan dat natuurlijk.
Begreep dat er geregeld Uber leveling sessions zijn dus level 90 ben je zo.
Anders maak je een orb sorc beetje andy en meph runs:)
lachen man.
Gear komt vanzelf dan is het ook leuk als je wat vind
.
Laat me het maar horen.
Btw vanmiddag Age of Conan
Sjorzo.
Maar mijn aanbod staat, mocht je een boost oid willen dan kan dat natuurlijk.
Begreep dat er geregeld Uber leveling sessions zijn dus level 90 ben je zo.
Anders maak je een orb sorc beetje andy en meph runs:)
lachen man.
Gear komt vanzelf dan is het ook leuk als je wat vind
Laat me het maar horen.
Btw vanmiddag Age of Conan
Sjorzo.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 11:52 ]
met de fg's die je hebt kan je zo een lvl service laten doen als je alles wat aangeboden wordt door de guildies afslaat; dan heb je vanaaf weer je reviva staan en houd je nog ZAT over om de gear die die had terug te kopenPheno79 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:46:
Nah, waarom zou ik mezelf de moeite nemen om het spel nog op te starten, een game aan te maken, helemaal naar dia lopen, daarna rippen? Dan kan ik beter meteen de delete char toets gebruiken, dat scheelt tijd
je hebt niet genoeg smoesjes dus om te stoppen --> FAIL
maak dat char nou maar, en ga weer spelen
en als je het zelf wilt doen dan pak je de encher en dan ga je lekker weer op stap
GOGOGET playing
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Nou pheno pass me je gegevens maar en ik rush wel een char voor je via classic (dus geen dudu of assa helaas) en ik zal hem levelen voor je, ben je zo weer op lvl 70 a 80.
En als ik keys in organs om moet zetten voor je moet je het ook maar zeggen want dat is ook geen probleem. Organs verkopen best lekker.
En als ik keys in organs om moet zetten voor je moet je het ook maar zeggen want dat is ook geen probleem. Organs verkopen best lekker.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Ik zou eens op een ander forum kijken, boom
Ik wil dus binnenkort weer beginnen met diablo. Uiteraard zijn al mijn accounts allang verlopen en moet dus weer van scratch beginnen.
Welke build raden jullie om mee te beginnen? Ik zoek een build die zelf niet heel item dependent is, maar wel goed gaan kan MF'en voor gear voor andere characters. Als klap op de vuurpijl het liefst geen heel standaard character zoals een hammerdin.
Wat links naar andere fora waar leuke builds op staan is ook goed trouwens
Welke build raden jullie om mee te beginnen? Ik zoek een build die zelf niet heel item dependent is, maar wel goed gaan kan MF'en voor gear voor andere characters. Als klap op de vuurpijl het liefst geen heel standaard character zoals een hammerdin.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Summonnecro.McFlipp schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:47:
Ik wil dus binnenkort weer beginnen met diablo. Uiteraard zijn al mijn accounts allang verlopen en moet dus weer van scratch beginnen.
Je killt bijna alles en het is niet moeilijk.
En de meeste necro gear vind je makkelijk / kost heel weinig.
Bv een 2 necro skills wand kost je ongeveer 300k gold en een aardig schild dropt aardig snel in bv een baalrun.
Mag best moeilijk te spelen zijn hoor, heb al heel wat jaartjes D2 achter de rug
Heb je een link naar een build voor die summonnecro?
Zit in act 3 nightmare op het moment, heb paar items gekregen van Flapmo (thanks!). Wat blijft HC toch vermakelijk, al 3 keer bijna dood in the great marsh met die lightning lui. Ook regelmatig mensen die in game komen en om hulp vragen, maar die vertrouw ik bij voorbaat niet. Level ~60 sorc probeerde me nog te TPPK'en met een iceblast maar goed, die zag ik van verre aankomen
/me Imodium is weer helemaal terug in de game
/me Imodium is weer helemaal terug in de game
Even een update van mijn Vista en Diablo compatibiliteit.
In windowed mode start d2 perfect op, ook heb ik uitgevonden waarom er geen instellingen (zoals de viedeotest direct draw of direct 3d) werden opgeslagen.
Dit ligt aan 64bit versie van vista, deze maakt namelijk voor 32bit (en lager) gebruik van een afwijkend register, namelijk HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > WOW6432NODE > BLIZZARD ENTERTAINMENT > DIABLO II > VideoConfig
Deze verandering heeft dus te maken met 32 en 64 bits, Ook gebruikt vista 64bits niet de windows/system32 map, al doet vista wel net alsof, Eigenlijk staan alle drivers voor 32 bits apps in C:\Windows\SysWow64\
Daardoor gaat er bij bepaalde programma's iets fout, omdat die dit niet helemaal goed zien en daardoor vinden dat er .dll bestanden missen en dan crashen
handmatig registersleutels veranderen moet je dus in HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > WOW6432NODE > BLIZZARD ENTERTAINMENT doen en niet in HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > BLIZZARD ENTERTAINMENT, veranderingen in laatst genoemde lees tie gewoon niet, omdat dat het register voor 64bits applicaties is, en D2 is geen 64bits applicatie
anyway, dat het ff gezegd is
In windowed mode start d2 perfect op, ook heb ik uitgevonden waarom er geen instellingen (zoals de viedeotest direct draw of direct 3d) werden opgeslagen.
Dit ligt aan 64bit versie van vista, deze maakt namelijk voor 32bit (en lager) gebruik van een afwijkend register, namelijk HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > WOW6432NODE > BLIZZARD ENTERTAINMENT > DIABLO II > VideoConfig
Deze verandering heeft dus te maken met 32 en 64 bits, Ook gebruikt vista 64bits niet de windows/system32 map, al doet vista wel net alsof, Eigenlijk staan alle drivers voor 32 bits apps in C:\Windows\SysWow64\
Daardoor gaat er bij bepaalde programma's iets fout, omdat die dit niet helemaal goed zien en daardoor vinden dat er .dll bestanden missen en dan crashen
handmatig registersleutels veranderen moet je dus in HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > WOW6432NODE > BLIZZARD ENTERTAINMENT doen en niet in HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > BLIZZARD ENTERTAINMENT, veranderingen in laatst genoemde lees tie gewoon niet, omdat dat het register voor 64bits applicaties is, en D2 is geen 64bits applicatie
anyway, dat het ff gezegd is
In de OP staat al een hele goede link?McFlipp schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:47:
En en summon necro is zo makkelijk op te zetten, daar heb je geen freaking guide voor nodig
Be the guide, het boeit echt niet als je een puntje verkeerd legt hoor
Ik gebruik die krengen nooit
Maar als je het perse wilt weten:
rais skeleton + mastery: max
golem van je keuze: 1
rest van de tree: 1
curses: allemaal 1, mocht je lower res of attract niet gebruiken, dan het pad er naar toe geen.
Naar eigen inzicht: bone armor, niet nodig, maar ach, als je punten over hebt
Mocht je je golem lang willen laten leven, golem mastery: max
str: enough for gear
dex: enough for max block
vita: de rest
energy: niets, nada, noppes
Merc:
might merc halen in act 2 nightmare, daarvoor doe maar a2 defense of zo
Gear:
It's all about the + skills, trang armor, arm of king leoric, hoofdje met veel + (al is homunculus ook prima door de rest van de mods), arach, + 3 amu, +3 tiara (of shako als het zo nodig moet, maar waarom duur doen? ).
Strategy: raise skeleton and watch them kill the bastards!
Rinse repeat
Toch wel vreemd dalyxia want ik heb dus ook 64 bits hier in enschede maar totaal geen problemen met d2 whatsoever. Enige spel wat irritant doet en waarvan ik het weet is HL 2... episodes etc doen het wel alleen HL2 zelf niet. Nja toch al wel 3 of 4 keer uitgespeeld maar blijft masterlijk natuurlijk
Verwijderd
Ga vanmiddag maar weer eens even aan de dia.
Age of Conan is toch niet helemaal wat ik zoek
.
Was leuk tot aan level 20.. dan kom je in die groote stad en dan is het nog meer van het zelfde..
Breng pakje a naar punt b.
Loop naar stad a praat met tinus en loop weer terug.
Zat daar niet echt op te wachten
.
Zijn er vanmiddag nog mensen die online zijn?
Sjorzo.
Age of Conan is toch niet helemaal wat ik zoek
Was leuk tot aan level 20.. dan kom je in die groote stad en dan is het nog meer van het zelfde..
Breng pakje a naar punt b.
Loop naar stad a praat met tinus en loop weer terug.
Zat daar niet echt op te wachten

Zijn er vanmiddag nog mensen die online zijn?
Sjorzo.
bij mij doet HL2 het dan wel gewoon... laden duurt wel behoorlijk lang, maar verder doet tie het volgens mij primapsychoclown schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:51:
Toch wel vreemd dalyxia want ik heb dus ook 64 bits hier in enschede maar totaal geen problemen met d2 whatsoever. Enige spel wat irritant doet en waarvan ik het weet is HL 2... episodes etc doen het wel alleen HL2 zelf niet. Nja toch al wel 3 of 4 keer uitgespeeld maar blijft masterlijk natuurlijk
Apart, misschien ligt het wel aan de versie, ik had hem op de launchdag dus totaal geen patches erover heen. Achja maakt voor de rest ook niet heel veel uit
Thnx Pheno, maar ik had inmiddels al een goede guide gevonden. Ik zal die guide ook helemaal niet exact gaan volgen, maar vind het altijd fijn om wat over een build te lezen en al te kunnen kijken waar ik op moet gaan letten. Dan kom je niet voor verrassingen te staan, daar houd ik niet zo van op HC
Gouden regel bij hcl: pomp zoveel mogelijk in vit, en zorg voor wat meer block en resistance. Voor de rest zijn de builds niets anders dan scl. En soms is de beste defense een verdomd goede offense. What's to fear when there's no one left?
Verwijderd
Behalve act 4 hell.Pheno79 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:04:
Gouden regel bij hcl: pomp zoveel mogelijk in vit, en zorg voor wat meer block en resistance. Voor de rest zijn de builds niets anders dan scl. En soms is de beste defense een verdomd goede offense. What's to fear when there's no one left?
Daar is je goede offense helemaal weg.
Oja Iron maiden gaat je daar veel pijn doen dus pas daar voor op.
En geef je merc daar geen wapen want hij slaat zichzelf dood.
je moet hem wel updaten met steam natuurlijkpsychoclown schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:39:
Apart, misschien ligt het wel aan de versie, ik had hem op de launchdag dus totaal geen patches erover heen. Achja maakt voor de rest ook niet heel veel uit
Soms, een ranged of elemental attack is nergens gevaarlijk voor jezelf daarVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:08:
[...]
Behalve act 4 hell.
Daar is je goede offense helemaal weg.
Oja Iron maiden gaat je daar veel pijn doen dus pas daar voor op.
En geef je merc daar geen wapen want hij slaat zichzelf dood.
Een barb heeft beserk voor dat soort momenten bv. Een kicksin heeft daar one point wonder blades.
Maar een goede offensive melee phys. attack is daar erg pijnlijk, dat ben ik met je eens
Verwijderd
Ben diablo aan het installeren op mijn vista bak nu.
Zijn er nog mensen online straks?
Sjorzo.
Iemand een link of setup van d2loader?
Zijn er nog mensen online straks?
Sjorzo.
Iemand een link of setup van d2loader?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 13:05 ]
Zo. Mijn summoner is immidels level 11
Speelt meteen erg leuk vind ik!
Als jullie online zijn, ik ben te whispen onder acc name McFlipp. Als iemand nog wat gold of een paar low lvl items heeft: graag!
Ik weet dat ik eigenlijk geen items nodig heb als summoner, maar geeft toch een veiliger gevoel 
Btw, maphack mag/kan je dat nog gebruiken op b.net tegenwoordig?
Als jullie online zijn, ik ben te whispen onder acc name McFlipp. Als iemand nog wat gold of een paar low lvl items heeft: graag!
Het mag niet, het kan wel en het wordt gedetecteerd door Blizzard. Gezien er laatst weer een hele batch mensen zijn geband voor het gebruik er van (en terecht). Your choice.
Mja ik use het hard.. Nog niet voor gebanned. Als dat wel gebeurt dan pech, zie dan wel. Geen bezwaar tegen opnieuw beginnen, kan ik eindelijk weer es een mf sorc bouwen. Wel bezwaar tegen keyrunnen en constant de verkeerde weg richting summoner kiezen, of rond de hele durance level 2 tp'en om er achter te komen dat lvl3 naast lvl2 zit maar dan net aan de andere kant
Ik zal je vanavond wel toevoegen, ben zelf ook nog niet zo lang geleden begonnenMcFlipp schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:45:
Zo. Mijn summoner is immidels level 11Speelt meteen erg leuk vind ik!
Als jullie online zijn, ik ben te whispen onder acc name McFlipp. Als iemand nog wat gold of een paar low lvl items heeft: graag!Ik weet dat ik eigenlijk geen items nodig heb als summoner, maar geeft toch een veiliger gevoel
Blizzard's anticheat Warden leest de memoryspace van diablo2 en kan alle veranderingen daarin detecteren. Er is wel een een maphack (sting's meen ik) die alleen de act waarin je bent revealed, aangezien deze, zodra je een act binnenkomt lokaal wordt opgeslagen, deze wordt niet gedetecteerd (eigen risico!
Part of the game. God zeg, iedereen is al zo zwaar overpowered en dan nog zeuren dat je 1 minuut langer bezig bentmorew0rk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:57:
Wel bezwaar tegen keyrunnen en constant de verkeerde weg richting summoner kiezen, of rond de hele durance level 2 tp'en om er achter te komen dat lvl3 naast lvl2 zit maar dan net aan de andere kant
Het is een game, er is geen manager die achter je staat die wilt dat je het efficienter doet ;')
Yep, als ik overbodig veel moet tp'en ga ik huilen 
Ik heb het 2 jaar volgehouden maar toen was het genoeg
[ Voor 36% gewijzigd door morew0rk op 28-05-2008 15:22 ]
Uiteraard... maar dan moet ik hem wel kunnen installeren en daar haakt het spel al af

Durance is goed te doen zonder maphack als je het patroon van de maps kent vind je je weg binnen notime zonder mh. Laatst ook een keer een mooie uitleg op d2jsp gegeven maar dat topic heb ik niet meer tho.morew0rk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:21:
Yep, als ik overbodig veel moet tp'en ga ik huilen
Wil Steam wel installeren dan? Als dat zo is, hoef je namelijk HL2 niet te installeren, maar download je hem gewoon van de steam servers, D&P like Plug & Play, but the Download & Playpsychoclown schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:29:
[...]
Uiteraard... maar dan moet ik hem wel kunnen installeren en daar haakt het spel al af![]()
[...]
Durance is goed te doen zonder maphack als je het patroon van de maps kent vind je je weg binnen notime zonder mh. Laatst ook een keer een mooie uitleg op d2jsp gegeven maar dat topic heb ik niet meer tho.
Das het mooie bij Steam, de CD's ben je helemaal niet nodig, dus ook dus fucked up installers niet
Ty voor de tip daar had ik niet aangedacht idd.Dalyxia schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:37:
[...]
Wil Steam wel installeren dan? Als dat zo is, hoef je namelijk HL2 niet te installeren, maar download je hem gewoon van de steam servers, D&P like Plug & Play, but the Download & Play
Das het mooie bij Steam, de CD's ben je helemaal niet nodig, dus ook dus fucked up installers niet
Niet dat ik nu alle minuut ga doen maar wel handig om te weten voor wanneer ik er dik trek in krijg
Maare begint druk te worden op HC weer SC nu weer rustiger, kroga ook alweer tijdje niet gezien.
Durance heeft een truucje inderdaad, dat je vanaf een bepaalde kijkhoek, als je dan altijd vanaf het waypoint naar links tp-ed, je 80% van de tijd binnen 4 of 5 keer teleporten de Durance lvl 3 entrance zietmorew0rk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:57:
Mja ik use het hard.. Nog niet voor gebanned. Als dat wel gebeurt dan pech, zie dan wel. Geen bezwaar tegen opnieuw beginnen, kan ik eindelijk weer es een mf sorc bouwen. Wel bezwaar tegen keyrunnen en constant de verkeerde weg richting summoner kiezen, of rond de hele durance level 2 tp'en om er achter te komen dat lvl3 naast lvl2 zit maar dan net aan de andere kant
Nita heeft ook een soort trucje
Bij nita vanaf shenk: Halls hebben maar3 verschillende entrance spawn plekken, daardoor kan je met een efficiente teleport heel snel de entrance vinden, vanaf waar je binnen komt: teleport schuin links naar beneden, tot de rand van de map, daar zit eerste kans voor entrance, zit tie daar niet, teleport schuin naar boven, kom je een muur tegen die loodrecht op het pad waar jij teleport staat, zit de entrance daar ook niet, dan moet je terug naar entrance waar je vanaf shenk kwam, dan teleport je schuin rechts naar boven, dat is de 3e en laatste plek waar entrance kan zitten
Dit zelfde geintje is van toepassing op de volgende hall, waarna je in de Halls of Pain bent, daar heb je een muurgrootte gekleurde texture, die zit op bepaalde plekken wanneer nita aan een bepaalde kant is, je hebt 4 kanten, links onder, links boven, rechts boven en rechts onder
Ik kan ff niet uitleggen zo waar de texutres moeten zitten
net als de 5 lvl's van tower waar countess zit, gewoon altijd linksom teleporten (tegen de klok in), ik ben bij de meeste games in 3 of 4 tp's bij volgende entrance, zelfs mensen met maphack blijf ik vaak voor omdat die eerst op mh gaan kijken welke kant ze op moeten, dan ben ik al bij de volgende tower lvl
catacombs en summoner zijn helaas geen truucjes voor, maar een verkeerde kant bij summoner hoeft niet verkeerd uit te pakken, sinds de kistjes die daar staan hele goeie loot kunnen droppen (o.a. verhoogde kans op runes)
Nja als je nog duidelijkere uitleg wil hebben moet je het maar vragen tis dat ik er geen zin in had om dat nu te gaan typen maar dalyxia is al zo vriendelijk geweest, kort maar helder neer gezetDalyxia schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:55:
[...]
Durance heeft een truucje inderdaad, dat je vanaf een bepaalde kijkhoek, als je dan altijd vanaf het waypoint naar links tp-ed, je 80% van de tijd binnen 4 of 5 keer teleporten de Durance lvl 3 entrance ziet
Nita heeft ook een soort trucje
Bij nita vanaf shenk: Halls hebben maar3 verschillende entrance spawn plekken, daardoor kan je met een efficiente teleport heel snel de entrance vinden, vanaf waar je binnen komt: teleport schuin links naar beneden, tot de rand van de map, daar zit eerste kans voor entrance, zit tie daar niet, teleport schuin naar boven, kom je een muur tegen die loodrecht op het pad waar jij teleport staat, zit de entrance daar ook niet, dan moet je terug naar entrance waar je vanaf shenk kwam, dan teleport je schuin rechts naar boven, dat is de 3e en laatste plek waar entrance kan zitten
Dit zelfde geintje is van toepassing op de volgende hall, waarna je in de Halls of Pain bent, daar heb je een muurgrootte gekleurde texture, die zit op bepaalde plekken wanneer nita aan een bepaalde kant is, je hebt 4 kanten, links onder, links boven, rechts boven en rechts onder
Ik kan ff niet uitleggen zo waar de texutres moeten zitten
net als de 5 lvl's van tower waar countess zit, gewoon altijd linksom teleporten (tegen de klok in), ik ben bij de meeste games in 3 of 4 tp's bij volgende entrance, zelfs mensen met maphack blijf ik vaak voor omdat die eerst op mh gaan kijken welke kant ze op moeten, dan ben ik al bij de volgende tower lvl
catacombs en summoner zijn helaas geen truucjes voor, maar een verkeerde kant bij summoner hoeft niet verkeerd uit te pakken, sinds de kistjes die daar staan hele goeie loot kunnen droppen (o.a. verhoogde kans op runes)
Jongens, ik hoef dus geen uitleg want ik use mh tog
Maar tis fijn dat jullie zo dedicated zijn hoor 
Je hebt ook groot gelijk als je het gebruik van mh probeert te bevechten, en er zijn inderdaad situaties waar mh vrij makkelijk voorbij kan worden gestreefd door kennis en wijsheid etc. Maar toch is zelfs common sense geen 100% effectieve vervanger voor het kunnen zien van de hele map en je moet toch toegeven dat je dat soms mist. Ik use het iig met veel plezier
.
Je hebt ook groot gelijk als je het gebruik van mh probeert te bevechten, en er zijn inderdaad situaties waar mh vrij makkelijk voorbij kan worden gestreefd door kennis en wijsheid etc. Maar toch is zelfs common sense geen 100% effectieve vervanger voor het kunnen zien van de hele map en je moet toch toegeven dat je dat soms mist. Ik use het iig met veel plezier
[ Voor 63% gewijzigd door morew0rk op 28-05-2008 16:42 ]
Als je dat doet, gebruik dan de versie van Sting met act reveal
het enige waar ik c3po vroegah voor gebruikt heb (en waar ik dus ook een maand voor gebanned ben bij 1.11 patchmorew0rk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:37:
Jongens, ik hoef dus geen uitleg want ik use mh togMaar tis fijn dat jullie zo dedicated zijn hoor
Je hebt ook groot gelijk als je het gebruik van mh probeert te bevechten, en er zijn inderdaad situaties waar mh vrij makkelijk voorbij kan worden gestreefd door kennis en wijsheid etc. Maar toch is zelfs common sense geen 100% effectieve vervanger voor het kunnen zien van de hele map en je moet toch toegeven dat je dat soms mist. Ik use het iig met veel plezier.
verder is het teleporten zo van geen belang dat 3 keer extra tp-en echt geen vervelend iets is, anyway kost tp-en mijn toch geen mana met insight
Ik krijg deze fout bij het inloggen:
Twee uur geleden was ik nog ingelogd met die account.That account does not exist. If You have not been on Battle.net for 90 days with this account, please select 'Create New Account' to choose a new name and password.
Geen typo?peke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:53:
[...]
Twee uur geleden was ik nog ingelogd met die account.
Apart laat eens paar min. rusten en probeer dan nog eens.
Anders maar een mailtje naar blizzard oid.
dat is vreemd idd, ik gok dat het battle.net is, zonet was warcraft 3 ook extreem laggypeke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:53:
[...]
Twee uur geleden was ik nog ingelogd met die account.
Ik kwam net mijn oude Diablocd's terug tegen met het opruimen en ik dacht, laat ik dat nog eens installeren, al is het maar uit nostalgie (volgens mij een 5-tal jaar geleden).
Krijg ik ineens de geweldige melding dat mijn cdkey gebanned is, heb in een ver en duister verleden wel eens maphacks gebruikt bij mfruns, maar nooit gebanned geweest toen ik nog speelde
Is het eigenlijk nog de moeite om dit spel opnieuw aan te schaffen ? En kan ik op de één of andere manier weten of het de key van Lod is , of van diablo 2 zelf ?
Krijg ik ineens de geweldige melding dat mijn cdkey gebanned is, heb in een ver en duister verleden wel eens maphacks gebruikt bij mfruns, maar nooit gebanned geweest toen ik nog speelde

Is het eigenlijk nog de moeite om dit spel opnieuw aan te schaffen ? En kan ik op de één of andere manier weten of het de key van Lod is , of van diablo 2 zelf ?
[ Voor 9% gewijzigd door h8bal op 28-05-2008 22:32 ]
lol pheno jij bent zo blij dat je summoner weg was op het eind. Mijn kicksin ripte op 82, mijn necro ging ook neer en don zijn encher ging neer. Ging iets goed mis, trist was niet voledig vclear, whoppa.
Zo mijn necro is inmiddels lvl 14 en hij speelt lekker
Ben meteen weer goed verslaafd aan diablo, wat blijft het toch een heerlijk spel!
Ik had mss nog wat langer moeten blijvenFlapmo schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:36:
lol pheno jij bent zo blij dat je summoner weg was op het eind. Mijn kicksin ripte op 82, mijn necro ging ook neer en don zijn encher ging neer. Ging iets goed mis, trist was niet voledig vclear, whoppa.

volgens mij worden beide gebanned, als je LOD speelde en je wordt gebanned, worden beide keys gebannedh8bal schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:30:
Ik kwam net mijn oude Diablocd's terug tegen met het opruimen en ik dacht, laat ik dat nog eens installeren, al is het maar uit nostalgie (volgens mij een 5-tal jaar geleden).
Krijg ik ineens de geweldige melding dat mijn cdkey gebanned is, heb in een ver en duister verleden wel eens maphacks gebruikt bij mfruns, maar nooit gebanned geweest toen ik nog speelde![]()
ZO D2 begint weer helemaal hip te worden, 4 pagina;s erbij sinds ik weg ben 
Affijn, nog 3 weken voor ik weer kan spelen, hier in de US alleen maar mail, internet en mijn gf trekt het nog net als ik mijn psp gebruik
Das maar goed ook, want meteen hier Final Fantasy 7 Crisis Core gekocht voor 40 dollar (zal in NL straks wel weer iets van 56 euro gaan kosten ofzo 
Das dan weer leuk, met een pc met D2 en WoW er op kom je niet meer aan je psp toe. Dus dat kan ik nu inhalen
Affijn, nog 3 weken voor ik weer kan spelen, hier in de US alleen maar mail, internet en mijn gf trekt het nog net als ik mijn psp gebruik
Das dan weer leuk, met een pc met D2 en WoW er op kom je niet meer aan je psp toe. Dus dat kan ik nu inhalen
Tjs, Paul... Ik was ook al weg en meteen gaat het fout

Helaas heeft mijn Bowa-to-be niet eens UT gehaald. Hell Travi was niet safe genoeg voor haar
Maar goed, Reviva lives again
Holy smoly, Nou ja, mocht reviva weer up zijn dan krijg je wel een gratis levelservice, ik trek wel 4 executables open voor je. Icm een ravenclaw, ench n flink wat cowgames heb ik je ook wel weer up in notime.Flapmo schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:36:
No offense, maar wat doet een encher in trist? Mijn encher kan niet eens normal baal makkelijk aan, ondanks level 80 of zo
Verwijderd
We hadden fillers nodig en de encher kon nog wel wat levels gebruiken.
Die was level 64 geloof ik maarja toen ging het dus mis
Beroerd, eerder ging het net zo lekker.
Sjorzo.
Die was level 64 geloof ik maarja toen ging het dus mis
Beroerd, eerder ging het net zo lekker.
Sjorzo.
Eigenlijk heeft de HC-GoT clan goed door hoe UT-leechen werkt. In het begin ging het ontzettend lekker weer. Don&Paul hammeren , ikke de walls zetten, Kwakke zichzelf inhouden om zich ergens mee te bemoeien en dan een paar leechers (lekker he Hawk
).
Zeker als 1 persoon meerdere chars bestuurd is het belangrijk om niet sloppy te worden. Als het fout gaat is het vaak meteen game over voor low chars want die skellies doen veel pijn.
Maar goed, veel gear kwijt?
Wat voor Torch viel er trouwens?
Zeker als 1 persoon meerdere chars bestuurd is het belangrijk om niet sloppy te worden. Als het fout gaat is het vaak meteen game over voor low chars want die skellies doen veel pijn.
Maar goed, veel gear kwijt?
Wat voor Torch viel er trouwens?
Verwijderd
Een assa torch als ik het goed heb, weet niet presies wat voor stats.
En onze host was naar een assa torch op zoek, dus dat kwam mooi uit.
Beroerd van de rips doh
Sjorzo.
Beroerd van de rips doh
Sjorzo.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 09:01 ]
was dat nadat ik wegging?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:00:
Beroerd van de rips doh
Sjorzo.
DAMN mannen, das wel weer klote
naja, er zijn er een aantal gebugged door nm gegaan die inmiddels de lvls hebben, dus ik kan jullie zo weer door normal/nm a1/2 sleuren en dan op lod nm baal doen
zie al weer een volgende ut aankomen
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Bah. Misschien als ik ooit de 2 samen eens voor een prikje kan aanschaffen dat ik mij er nog eens aan waag dan.Dalyxia schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 01:47:
[...]
volgens mij worden beide gebanned, als je LOD speelde en je wordt gebanned, worden beide keys gebanned
Als ik wat hoger lvl ben, doe ik graag mee!kwakke01 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:20:
[...]
was dat nadat ik wegging?
DAMN mannen, das wel weer klote
naja, er zijn er een aantal gebugged door nm gegaan die inmiddels de lvls hebben, dus ik kan jullie zo weer door normal/nm a1/2 sleuren en dan op lod nm baal doen
zie al weer een volgende ut aankomen
Samen voor 19,95 bij bol.comh8bal schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:32:
[...]
Bah. Misschien als ik ooit de 2 samen eens voor een prikje kan aanschaffen dat ik mij er nog eens aan waag dan.
14/20 assa ja, de ironie want me assa die dood ging in die game had hem nodigVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:00:
Beroerd van de rips doh
Sjorzo.
Bedankt, das misschien het overwegen wel eens waardImodium schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:49:
[...]
Samen voor 19,95 bij bol.com. Da's toch niet ontzettend duur imho.
Wat een fijne build is die summoner zeg. Zoveel mogelijkheden om te varieren. Ik denk dat ik GolemMastery en Clay Golem ga maxen. Golems doen toch geen dmg op hell. Maar die glay golem heeft op lvl 20 wel al 12600 life op Hell. Op lvl 26 zelfs iets van 16000. Daarbij slowed ie enemies dan nog een voor resp. 63% en 66%. Best een fijne tank om er tussen te hebben lopen dus 
Btw ik zit er over te denken geen punten in dex te stoppen. Ik moet er gewoon voor zorgen niet de buurt van monsters te komen, dan heb je ook geen block nodig. Echter ik zie het vaker voorkomen dat ik door een cold nova die vrijkomt wanneer een elite monster dood gaat, geraakt wordt. Dan is veel life wel erg fijn. Wat zijn jullie gedachten hierover?
Btw ik zit er over te denken geen punten in dex te stoppen. Ik moet er gewoon voor zorgen niet de buurt van monsters te komen, dan heb je ook geen block nodig. Echter ik zie het vaker voorkomen dat ik door een cold nova die vrijkomt wanneer een elite monster dood gaat, geraakt wordt. Dan is veel life wel erg fijn. Wat zijn jullie gedachten hierover?
[ Voor 32% gewijzigd door McFlipp op 29-05-2008 11:42 ]
1 punt golem is wel genoeg eigenlijk, als ie dood gaat recast je hem toch gewoon?McFlipp schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:39:
Wat een fijne build is die summoner zeg. Zoveel mogelijkheden om te varieren. Ik denk dat ik GolemMastery en Clay Golem ga maxen. Golems doen toch geen dmg op hell. Maar die glay golem heeft op lvl 20 wel al 12600 life op Hell. Op lvl 26 zelfs iets van 16000. Daarbij slowed ie enemies dan nog een voor resp. 63% en 66%. Best een fijne tank om er tussen te hebben lopen dus
20 skeleton mastery
20 skeleton
1 skeleton mage
1 revive
1 clay golem
1 blood golem
1 iron golem
1 fire golem
1 golem mastery
1 summon resist
7 (1 lower resist + volledig synergie voor lower resist = 7 punten
1 bone armor
== 56 punten
nu kan je gaan voor Corpse Explsion ipv synergie voor bone armor
1 teeth
20 corpse explosion
rest in of clay golem/golem mamstery, of bonewall
of je doet 1 p corspe explosion en hebt nog meer punten te besteden in golem/golem mastery of bonewall
met +skills items is je golem sterk genoeg
Je kaart het zelf eigenlijk al aan. Je hebt zo veel punten over... Daarbij wil ik CE liever niet te hoog, aangezien het dan enorm veel mana gaat kosten. Dan max ik liever mijn golem. Op die manier hoef ik hem niet zo vaak te recasten en kan ik me lekker met andere dingen bezig houden.
Ik zou golem mastery maxxen, de golem zelf niet. Trust me on that one. Hij gaat niet dood met mastery maxxed. Scheelt je weer tig punten
Max block is met een humonculus hoofdje er dichtbij. 203 dex als je er een eld in stopt ( en dan reken ik level 99), of 220 ongeveer zonder eld maar een pdia (wat de meesten doen).McFlipp schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:39:
Jij komt idd niet dichtbij, maar zeg dat maar tegen die ranged attackers
uit je neus peuteren? of een film bekijken?McFlipp schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:05:
Je kaart het zelf eigenlijk al aan. Je hebt zo veel punten over... Daarbij wil ik CE liever niet te hoog, aangezien het dan enorm veel mana gaat kosten. Dan max ik liever mijn golem. Op die manier hoef ik hem niet zo vaak te recasten en kan ik me lekker met andere dingen bezig houden.
welke ranged a.. your deeds will be rememberedPheno79 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:14:
[...]
Max block is met een humonculus hoofdje er dichtbij. 203 dex als je er een eld in stopt ( en dan reken ik level 99), of 220 ongeveer zonder eld maar een pdia (wat de meesten doen).
Jij komt idd niet dichtbij, maar zeg dat maar tegen die ranged attackers
Verwijderd
Flip welk level ben je nu?
Anders kan ik je vanmiddag wel even helpen met levelen.
Sjorzo.
Sjorzo.
Lvl 14 pas. Maar ik moet vandaag en morgen werken tot 5 uur. Morgenavond moet ik nog een presentatie maken en vanavond heb ik niet heel veel tijd, maar ben ik denk ik wel eventjes online. Net na 5'en kom ik op b.net denk ik!Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:25:
Flip welk level ben je nu?
Sjorzo.
Verwijderd
God het is dat ik het te druk heb momenteel met afstuderen.. Probeer elke avond eventjes online te zijn..
Maar zon UT game lijkt mij wel eens mooi om mee temaken.. Nooit gedaan eigenlijk.. Kwam nooit verder dan lvl 88 barbarian voor MF.. En vanaf toen alleen maar andere chars gaan maken..
Nu weer helemaal opnieuw begonnen en zit nu op lvl 50 WW barb.. Maar moet NM nog afronden...
Wilde geen rush, maar misschien toch maar eens doen ivm weinig tijd.. Iemand zin om me eens te helpen met NM rush tot Ancients? Kan ik dan Baalruns doen en zo naar lvl 75 doorschieten..
Niet alle quests hoef ik te hebben, zeker de hellforge qst niet
Maar de quests waar ik wat extra's krijg zoals Lesems Tome en extra resistance in Act V zijn wel welkom... De rest doe ik dan zelf wel een keer op mijn gemakje..
Maar zon UT game lijkt mij wel eens mooi om mee temaken.. Nooit gedaan eigenlijk.. Kwam nooit verder dan lvl 88 barbarian voor MF.. En vanaf toen alleen maar andere chars gaan maken..
Nu weer helemaal opnieuw begonnen en zit nu op lvl 50 WW barb.. Maar moet NM nog afronden...
Wilde geen rush, maar misschien toch maar eens doen ivm weinig tijd.. Iemand zin om me eens te helpen met NM rush tot Ancients? Kan ik dan Baalruns doen en zo naar lvl 75 doorschieten..
Niet alle quests hoef ik te hebben, zeker de hellforge qst niet
Maar de quests waar ik wat extra's krijg zoals Lesems Tome en extra resistance in Act V zijn wel welkom... De rest doe ik dan zelf wel een keer op mijn gemakje..
Ik wil ook wel geholpen worden, maar zelf lekker overal doorheen, heeft ook zijn voordelen. Je leert je character goed kennen, pakt alle quests mee waar je wat aan hebt EN je kunt je merc mee lvlén. Dat laatste vind ik zelf eigenlijk erg belangrijk, aangezien ik summoner ben. Als je in 1x naar lvl 80 ofzo gerushed wordt, is het echt vervelend om dan je merc nog te moeten lvl'en...
alle quests waar je wat aan hebt worden ook gedaan in een rush
. En de rest kan je zelf achteraf mee pakken
. Char kennen verhaal --> ja en nee. Ja je leert het beter kennen als je lvlt maar vaak werken builds pas als je alle skills goed hebt en dit is toch pas op hoger level.
[ Voor 42% gewijzigd door Flapmo op 29-05-2008 13:16 ]
Verwijderd
mercs hoef je niet te levelen.
als je op lvl 80 een merc koopt koop je mercs van level 77-80 ofzo.
Dus dat levelen daar zit te tijd niet in:P.
Het is niet meer zo als vroeger dat dat je hem van 40 naar 80 moest levelen ofzo
Sjorzo.
als je op lvl 80 een merc koopt koop je mercs van level 77-80 ofzo.
Dus dat levelen daar zit te tijd niet in:P.
Het is niet meer zo als vroeger dat dat je hem van 40 naar 80 moest levelen ofzo
Sjorzo.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 13:17 ]
Idd.
Het verschil tussen je character wel en niet kennen is btw nog best wel groot ja. Ik merk behoorlijk dat ik als ik een tijd m'n hammer of summoner niet gespeeld heb, dat het dan flink wennen is om er weer goed mee te spelen. Ik ben dan ook altijd erg snel geneigd om te denken van "wtf, vroeger speelde-ie met dezelfde gear veel beter :?"
Met light sorc zelfde verhaal... In begin altijd merc dood aan im, altijd zelf hard geraakt worden door archers etc. Nu ontwijk ik IM vrijwel zonder moeite, merc gaat er echt nooit dood aan, en kan ik zodanig met health omgaan dat ik pas rejuves gebruik als ik echt op 10% van m'n health zit.
M'n hele invent potbar zit dan ook vol met full rejuves ipv health en mana pots
D'r komt al met al misschien weinig skill bij kijken maar de skill díe er bij komt kijken, kan best een verschil maken, vooral qua plezier en snelheid in gameplay imo.
edit rofl net mal van countess. tweede keer deze week \o/
resultaat van 10 runs = 2 dest, 1 terror, 1 mal, 19 life sc
EN NU HUISWERK 8D
Het verschil tussen je character wel en niet kennen is btw nog best wel groot ja. Ik merk behoorlijk dat ik als ik een tijd m'n hammer of summoner niet gespeeld heb, dat het dan flink wennen is om er weer goed mee te spelen. Ik ben dan ook altijd erg snel geneigd om te denken van "wtf, vroeger speelde-ie met dezelfde gear veel beter :?"
Met light sorc zelfde verhaal... In begin altijd merc dood aan im, altijd zelf hard geraakt worden door archers etc. Nu ontwijk ik IM vrijwel zonder moeite, merc gaat er echt nooit dood aan, en kan ik zodanig met health omgaan dat ik pas rejuves gebruik als ik echt op 10% van m'n health zit.
M'n hele invent potbar zit dan ook vol met full rejuves ipv health en mana pots
D'r komt al met al misschien weinig skill bij kijken maar de skill díe er bij komt kijken, kan best een verschil maken, vooral qua plezier en snelheid in gameplay imo.
edit rofl net mal van countess. tweede keer deze week \o/
resultaat van 10 runs = 2 dest, 1 terror, 1 mal, 19 life sc
[ Voor 6% gewijzigd door morew0rk op 29-05-2008 13:43 ]
Over het algemeen is een summoner wel het meest passief. Op wat curses na. Hammerdin ook: leg baksteen op hammercast toetsDalyxia schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:15:
[...]
uit je neus peuteren? of een film bekijken?met recasten van je golem heb je tenminste nog iets te doen
Ah! Dat was vroeger inderdaad... Ik zag al weer op tegen het 2 dagen lvl'en van mijn merc
In dat geval is een rush wel aantrekkelijk
Verwijderd
MIjn Char ken ik onderhand wel...
Weaponswitch.. BC BO Shout Weaponswitch en WWen maar...
Mijn Merc boeit me idd niet zo veel.. Heb hem net nieuw op NM might.. maar ja.. gaat toch nog wel een keer dood.. Koop wel weer een nieuwe idd..
en gaat er mij eigenlijk om dat ik dalijk met mijn barb travincal runs kan doen zonder moeite.. Wat mijn merc op dat moment kan boeit niet zo veel.. Moet toch de juiste gear vinden voor hem.. En hem laten killen voor MF bij Travincal schiet niet op.. Dat moet gewoon vlug en snel gebeuren.. Alles oppikken, leuke stuff verkopen en hopen dat je die ene unique of set vind..
Weaponswitch.. BC BO Shout Weaponswitch en WWen maar...
Mijn Merc boeit me idd niet zo veel.. Heb hem net nieuw op NM might.. maar ja.. gaat toch nog wel een keer dood.. Koop wel weer een nieuwe idd..
en gaat er mij eigenlijk om dat ik dalijk met mijn barb travincal runs kan doen zonder moeite.. Wat mijn merc op dat moment kan boeit niet zo veel.. Moet toch de juiste gear vinden voor hem.. En hem laten killen voor MF bij Travincal schiet niet op.. Dat moet gewoon vlug en snel gebeuren.. Alles oppikken, leuke stuff verkopen en hopen dat je die ene unique of set vind..
Is travincal eigenlijk een fijne plek om te MF'en? Ik ben zelf altijd gecharmeerd van "pit level" en countess. Of vallen de drops daar tegen tegenwoordig?
Travincial dropt best goed imo. Het chille aan travi is dat je met iets van 10 kills hoe dan ook een dikke bult gold scoort en ook een goede kans maakt op aardige items.
Pits zijn wel ok, maar die area run je eigenlijk voor de echt bijzondere drops. Zo heb ik daar mara's gevonden, een jah rune, 2x een df - en een um rune
. Dat waren dan ook meteen alle bijzondere drops die ik er vond, verspreid over 8 maanden tijd ofzo. Vergeleken met travi is het vrij dun bezaaid en zijn er niet al teveel targets die er de moeite waard zijn.
Countess is chill, maar Nihla is toch een stuk chiller. Altijd een goede kans op een dest key, die hoe dan ook aardig wat waard is, en hij en z'n minions kunnen verdomd goeie items droppen, wat ook vrij regelmatig gebeurt (is mijn ervaring).
Eigenlijk zijn al die high level areas de moeite wel waard. Je moet het gewoon veel runnen, veel spelen, shit mollen en niet al te veel in channels rondhangen en traden.
Pits zijn wel ok, maar die area run je eigenlijk voor de echt bijzondere drops. Zo heb ik daar mara's gevonden, een jah rune, 2x een df - en een um rune
Countess is chill, maar Nihla is toch een stuk chiller. Altijd een goede kans op een dest key, die hoe dan ook aardig wat waard is, en hij en z'n minions kunnen verdomd goeie items droppen, wat ook vrij regelmatig gebeurt (is mijn ervaring).
Eigenlijk zijn al die high level areas de moeite wel waard. Je moet het gewoon veel runnen, veel spelen, shit mollen en niet al te veel in channels rondhangen en traden.
Mijn standaard serie (500+mf, light soso 10k dmg chain light, 23k chain, 500-700per bolt oid):
andy, countess, pit, summoner, duriel, mepho, dia soms, baal
alles op hell natuurlijk
.
alles op hell natuurlijk
[ Voor 96% gewijzigd door Flapmo op 29-05-2008 14:53 ]
Verwijderd
En hoe lang ben je daar dan mee bezig? Duurt toch veel te lang?Flapmo schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:52:
Mijn standaard serie (500+mf, light soso 10k dmg chain light, 23k chain, 500-700per bolt oid):
alles op hell natuurlijk.
Dat vind ik nou chill aan Travincal.. Duurt nog geen minuut..(ok misschien 2 max) esc save and exit.. New Game..
Shit identifien en verkopen (hoop op iets wat je ilwt houden natuurlijk). En weer een doen..
Binnen 15 minuten doe je er 7 of 8 of zo...
Ik kies voor de tactiek er zo veel mogelijk doen in zo weinig mogelijk tijd. Geeft me naar mijn mening toch meer kans op leuke items...
En er dropt echt vanalles... Geen idee eigenlijk of er ECHT alles kan droppen, maar het zal niet veel schelen.. Misschien de highest lvl items niet, maar dan toch maar een paar er onder..
Travincal op NM geeft al aardig wat als je tenminste op 0 begint.. Maar op Hell vind je echt vanalles..
Is er is toch een site welke items door welke monster gedropt kunnen worden en wat de kansen zijn?
edit: Ah, staat gewoon in de startpost...
edit: Ah, staat gewoon in de startpost...
[ Voor 19% gewijzigd door McFlipp op 29-05-2008 15:20 ]