Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zij doen, zoals velen, veel high lvl bosses in relatief weinig tijd.
Zelf heb ik een blizz sorc met best goede killspeed en 650mf.
Doe eigenlijk alleen mephi want veel bosses zoals shenk ed. kan ik niet door cold immune en zonder mh vind ik de meeste bosses te lang duren zoals andy, dan kies ik toch liever voor mephi only ben ik zonder mh maar ~1-1.30 min bezig :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:07:
[...]

En hoe lang ben je daar dan mee bezig? Duurt toch veel te lang?

Dat vind ik nou chill aan Travincal.. Duurt nog geen minuut..(ok misschien 2 max) esc save and exit.. New Game..
Shit identifien en verkopen (hoop op iets wat je ilwt houden natuurlijk). En weer een doen..
Binnen 15 minuten doe je er 7 of 8 of zo...
Ik kies voor de tactiek er zo veel mogelijk doen in zo weinig mogelijk tijd. Geeft me naar mijn mening toch meer kans op leuke items...
En er dropt echt vanalles... Geen idee eigenlijk of er ECHT alles kan droppen, maar het zal niet veel schelen.. Misschien de highest lvl items niet, maar dan toch maar een paar er onder..
Travincal op NM geeft al aardig wat als je tenminste op 0 begint.. Maar op Hell vind je echt vanalles..
Heb je wel eens online gespeeld? Tegenwoordig krijg je een tempban als je teveel games aanmaakt in zeer korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:04:
[...]
Heb je wel eens online gespeeld? Tegenwoordig krijg je een tempban als je teveel games aanmaakt in zeer korte tijd.
Tot 20 in ~30min kan vaak ben ik met alleen mehpi + sellen etc ~15-20min bezig dan ga je 10-15min iets anders doen en kan je weer 20 runs maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:04:
[...]
Is inderdaad lang geleden dat ik full time mf runs heb gedaan. Anderhalf jaar om precies te zijn haha..
Dus nee van die tempbans wist ik niet..
Ook als je game piek1 dan piek 2 etc.. maakt en dan na 5 a 10 min weer bij 1 begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw.. Travincal dropt ook veel meer items als een single boss.. En een zak vol aan gold..
Daarna doe ik altijd find item.. kost me maar 2 skill points.. 2x +3 warcry weapons.. En iets van +6 aan +skill items is item find lvl 13.. Bijna altijd raak dus.. Werkt best goed.. Zo heb ik ooit een bijna perfect Arreat's gevonden door find item...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:16:
[...]

Is inderdaad lang geleden dat ik full time mf runs heb gedaan. Anderhalf jaar om precies te zijn haha..
Ook als je game piek1 dan piek 2 etc.. maakt en dan na 5 a 10 min weer bij 1 begint?
Dat maakt niks uit hij kijkt niet naar de naam maar naar de tijd tussen de gemaakte games.
Als die te kort is krijg je een "failed to join".
Nja en dus dat stuk wat ik boven je postte gaat over de mfruns...

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 29-05-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:16:
[...]

yup, ze kijken niet naar het getal, eerder naar je aantal connecties per ***. Niemand weet het precies hoeveel je max mag maken, maar ik doe meestal rustig aan. Alleen bij mulen (ben nu 16 mules aan het nakijken) wilt het nog wel eens mis gaan. vandaar dit berichtje tussendoor, hopelijk scheelt het een tempban :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Mja zolang je voor elke klik een paar seconden de tijd neemt, loopt het vrijwel altijd goed af, is mijn ervaring. Ook als je van acc wisselt, rustig acc naam intypen, rustig enter drukken etc. Dan kan je tot in oneindigheid doorgaan met wisselen :)

@PiekJans - Travincial dropt wel meer items, dat klopt, maar de kans op de meeste uniques is bij andariel en mephisto veel groter. Zeker als je glitcht. Voor een (goldfind) barb is Travincial echter de perfecte plaats om te runnen.

[ Voor 32% gewijzigd door morew0rk op 29-05-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
McFlipp schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:05:
Je kaart het zelf eigenlijk al aan. Je hebt zo veel punten over... Daarbij wil ik CE liever niet te hoog, aangezien het dan enorm veel mana gaat kosten. Dan max ik liever mijn golem. Op die manier hoef ik hem niet zo vaak te recasten en kan ik me lekker met andere dingen bezig houden.
Daarvoor heb je gewoon insight.
Mijn nec heeft lvl 36ce, en geloof me, dat gaat bijzonder hard als je 1-2 bodies hebt (eerst alles ampen). Alles op je scherm wordt geraakt en je kan op het volgende scherm de bodies vh eerste scherm poppen, die killen dan de nieuwe mobs, ce moet gewoon max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ce = max. CE s denk ik de krachtigste van spells, krachttechnisch gezien beter dan hammers. EN insight is ook niet nodig, gebruik maar eens mana per kill spul, dan schiet die mana ball weer zo omhoog. En ik begrijp nog steeds niet wat er erg is aan het slikken van een potje blauw of paars, die dingen vallen om de haverklap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 22:30
morew0rk schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:22:
Mja zolang je voor elke klik een paar seconden de tijd neemt, loopt het vrijwel altijd goed af, is mijn ervaring. Ook als je van acc wisselt, rustig acc naam intypen, rustig enter drukken etc. Dan kan je tot in oneindigheid doorgaan met wisselen :)

@PiekJans - Travincial dropt wel meer items, dat klopt, maar de kans op de meeste uniques is bij andariel en mephisto veel groter. Zeker als je glitcht. Voor een (goldfind) barb is Travincial echter de perfecte plaats om te runnen.
Glitch..? Hoe/wat houdt dit in?

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Game openen met iemand die andy nog niet gedaan heeft, die in town laten staan. Met je mf char andy/meph killen en je krijgt first drop. Altijd weer. Schijnt :')
Maar goed, als je altijd al een baggerdrop hebt.....Mr. Pgem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Pheno79 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:37:
ce = max. CE s denk ik de krachtigste van spells, krachttechnisch gezien beter dan hammers. EN insight is ook niet nodig, gebruik maar eens mana per kill spul, dan schiet die mana ball weer zo omhoog. En ik begrijp nog steeds niet wat er erg is aan het slikken van een potje blauw of paars, die dingen vallen om de haverklap.
Even een vraagje hierover, ik ben net begonnen met een P&B Mancer. En natuurlijk ga ik daar ook CE voor gebruiken. Als ik die wil maxen, dan gaat dat ten koste van mijn Spear en Spirit.
Hoe viable ben ik als ik deze op 1 laat staan (wellicht bij laatse paar levels er nog iets in als ik wat over heb) en gebruik maak van de +to items?

(touwens, ik heb zoiezo een item probleem, dus als iemand nog wat low lvl spullen heeft....)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Als je veel plus skills hebt kom je ook al een heel eind met 1 of een paar puntjes in CE volgens mij hoor. De dmg blijft altijd gelijk, alleen de radius vergroot wat. Mits je genoeg lijken hebt, moet je dus bij lager slvl wat vaker casten...

btw de groeten doen, je naam onder een post zetten, etc. is nogal overbodig op got en ook niet gewenst.

edit: Hmmm, wanneer je 25x baal op nm doet, heb je 35% kans op een Homunculus. Denk dat ik maar eens ga baalrunnen als ik wat hoger lvl ben! (ben nu lvl 36)

[ Voor 18% gewijzigd door McFlipp op 30-05-2008 10:44 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
McFlipp schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:17:
Als je veel plus skills hebt kom je ook al een heel eind met 1 of een paar puntjes in CE volgens mij hoor. De dmg blijft altijd gelijk, alleen de radius vergroot wat. Mits je genoeg lijken hebt, moet je dus bij lager slvl wat vaker casten...

btw de groeten doen, je naam onder een post zetten, etc. is nogal overbodig op got en ook niet gewenst.

edit: Hmmm, wanneer je 25x baal op nm doet, heb je 35% kans op een Homunculus. Denk dat ik maar eens ga baalrunnen als ik wat hoger lvl ben! (ben nu lvl 36)
Ok, dank je wel. Dat van die 25x baal runds wist ik niet. Ik heb gelukkig al een trapsin die dat wel moet kunnen, dat ga ik meten even proberen van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:14:
[...]

Even een vraagje hierover, ik ben net begonnen met een P&B Mancer. En natuurlijk ga ik daar ook CE voor gebruiken. Als ik die wil maxen, dan gaat dat ten koste van mijn Spear en Spirit.
Hoe viable ben ik als ik deze op 1 laat staan (wellicht bij laatse paar levels er nog iets in als ik wat over heb) en gebruik maak van de +to items?

(touwens, ik heb zoiezo een item probleem, dus als iemand nog wat low lvl spullen heeft....)
Volgens mij ga je veel + P&B items gebruiken, dus ce komt hoog zat om viable te zijn.
De radius gaat idd alleen maar omhoog, maar grotere radius betekent meer damage in dit geval. Meer damage = goed :)

Ik heb iig wel wat + amus en zo, indien je die nodig hebt. Ik heb ook nog een +3 bone spirit wand, die je kan omtoveren tot het runeword "white".

Edit, mits hcl :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 30-05-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

P&B vind ik zowiezo al niet heel erg sterk vs monsters, damage is gewoon te laag om echt schade te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Ok, dank je wel. Dat van die 25x baal runds wist ik niet. Ik heb gelukkig al een trapsin die dat wel moet kunnen, dat ga ik meten even proberen van het weekend.
Wat speel je, SCL? Zoja kun je me wel toevoegen accs: kyozu en kyozu2 moet je ook je acc ff whisperen of hier plaatsen kan ik je ook adden vanavond.
Heb vast nog wel wat items gok ik zo.
Dalyxia schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:15:
[...]

P&B vind ik zowiezo al niet heel erg sterk vs monsters, damage is gewoon te laag om echt schade te doen
Hmm mijn bonemancer doet anders aardig pijn, 5k spear met hoge fcr icm insight merc en je krijgt ze wel plat :) En teeth is gewoon stoer laat dat duidelijk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
psychoclown schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Wat speel je, SCL? Zoja kun je me wel toevoegen accs: kyozu en kyozu2 moet je ook je acc ff whisperen of hier plaatsen kan ik je ook adden vanavond.
Heb vast nog wel wat items gok ik zo.

[...]

Hmm mijn bonemancer doet anders aardig pijn, 5k spear met hoge fcr icm insight merc en je krijgt ze wel plat :) En teeth is gewoon stoer laat dat duidelijk zijn :D
Ik speel SCL, weet niet of ik tijd hebt vanavond. acc: zteever
Maar ik je zie je (of jij mij) snel genoeg voorbij komen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:54:
[...]

Ik speel SCL, weet niet of ik tijd hebt vanavond. acc: zteever
Maar ik je zie je (of jij mij) snel genoeg voorbij komen denk ik?
Uiteraard, komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
[...]

Ik heb nog wel een homunc met een pdia erin, mag je hebben voor een hel rune. TO gloves, mag je gratis hebben.

Ik persoonlijk vind een dikke radius voor CE wel nice.
P&B mancer is niet echt een beginnersbuild btw, maar wel leuk om te spelen imo. Ik vond het vrij lastig om echt goede damage te krijgen en magic immunes zijn toch irritanter dan ik aanvankelijk had gedacht. Zonder skillers en verder ook goede gear (torch, cta,...) is er nauwelijks beginnen aan (zoals dalyxia ook al aangaf).

[ Voor 8% gewijzigd door morew0rk op 30-05-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Wie spelen er nou eigenlijk SCL (laf :P) en wie HCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel hcl, tollo, kwakke, mrboomblaster, maldred, flapmo, yago, ah hell. Ga naar het gotdiablo forum, daar staat de hele waslijst. Laat ik het zo zeggen: op hcl is mijn friendlist te klein :D

http://gotdiablo.forum2go.nl/

Mocht je nog moeten registreren op het forum, no problemo, zo gedaan, dan geef ik of Yago je de rechten. Om wat verborgen subfora te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 30-05-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ah een hele hoop dus! Leuk, leuk, want alle mensen uit mijn f list zijn van 3 jaar geleden en spelen niet meer :P

Edit: Heb me geregistreerd trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door McFlipp op 30-05-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag het heb twee mensen rechten tot de "verborgen" subfora gegeven. Mocht iemand geen players fora zien, pm mij of Don Holio even, dan is dat zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:41:
[...]

Ik heb nog wel een homunc met een pdia erin, mag je hebben voor een hel rune. TO gloves, mag je gratis hebben.

Ik persoonlijk vind een dikke radius voor CE wel nice.
P&B mancer is niet echt een beginnersbuild btw, maar wel leuk om te spelen imo. Ik vond het vrij lastig om echt goede damage te krijgen en magic immunes zijn toch irritanter dan ik aanvankelijk had gedacht. Zonder skillers en verder ook goede gear (torch, cta,...) is er nauwelijks beginnen aan (zoals dalyxia ook al aangaf).
Ja daar heb je wel gelijk in maar cta is niet vereist voor een leuke bonemancer. Clean skillers en een necro torch kosten ook niet veel :)
Heb mss nog wel een necrotorch en sowieso een homunculus en nog wel ander spul :).

SCL: Dalyxia, kroga, piekjans, morew0rk, ZTeever en moi. Bij SCL is het voornamelijk komen en gaan van mensen zo heb ik Kroga ook al anderhalve / 2 weken niet gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Ik speel zelf vrij lang (eerst sp, toen ladder). Ik ga ook geen stoppogingen veinzen enzo, ik weet toch dat het niet werkt :') Het werkt ook veel chiller omdat ik zo weinig kan spelen en toch netjes m'n characters op orde blijf houden houden :). Mja dan is de klap natuurlijk wel des te vunziger als ik gebanned word vanwege mh :') Ach ja.

[ Voor 17% gewijzigd door morew0rk op 31-05-2008 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:51:
Game openen met iemand die andy nog niet gedaan heeft, die in town laten staan. Met je mf char andy/meph killen en je krijgt first drop. Altijd weer. Schijnt :')
Maar goed, als je altijd al een baggerdrop hebt.....Mr. Pgem.
dit gaat ook op voor countess; handig als je runes zoekt ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:07:
[...]

En hoe lang ben je daar dan mee bezig? Duurt toch veel te lang?

Dat vind ik nou chill aan Travincal.. Duurt nog geen minuut..(ok misschien 2 max) esc save and exit.. New Game..
Shit identifien en verkopen (hoop op iets wat je ilwt houden natuurlijk). En weer een doen..
Binnen 15 minuten doe je er 7 of 8 of zo...
Ik kies voor de tactiek er zo veel mogelijk doen in zo weinig mogelijk tijd. Geeft me naar mijn mening toch meer kans op leuke items...
En er dropt echt vanalles... Geen idee eigenlijk of er ECHT alles kan droppen, maar het zal niet veel schelen.. Misschien de highest lvl items niet, maar dan toch maar een paar er onder..
Travincal op NM geeft al aardig wat als je tenminste op 0 begint.. Maar op Hell vind je echt vanalles..
Ik doe voor jou doen dus 6-7 runs in 1 game, jij moet er 7 booten .Daarnaast baal > travi kwa drops (charms oa en high lvl drops) pit = max lvl drops. Mepho is goede drops, andy = soj, countess = key + mid runes. En dat alles hak ik neer in 5-10minuutjes. Ik hoef met mijn baba maar 2x te bo-en en mijn BO = 400sec (dan heb ik nog bo over dus). Ik doe vaak hell baal -> re-BO -> rest. Ik doe minder potjes omdat hele tijd opnieuw BO-en voor <1minuut spelen kut is, ook steeds 2 chars mee slepen, en dat voor een baas die niet eens max drop is.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik haat tempbans :)
Ik houd niet zo van bo (ok, op classic is het fijn). Gewoon het gedoe er om heen. HappyFeet needs no freaking BO voor UT. Dom, maar hell, dat ben ik :D

Maar eerst even mijn fg kraan weer wat open zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

mijn chars hebben eig ook geen BO nodig maar als je aan je @#! boring MF run begint omdat er niemand online is om mee te funnen is het wel fijn, wordt nog wel eens sloppy :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarja jij bo-ed dan met een bobarb begrijp ik?
Plus dat het op HC ook handig kan zijn, zelf doe ik alleen mephi omdat ik een blizzsoso heb en die kan dan baal dan al minder goed en countess ook niet. Vind ik niet erg hoor maar ik hoef ook niet met een barb te bo-en dan pak ik wel een cta als ik het nodig heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Nou uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een flinke bo erg lekker is hoor. lvl 53 bo + max block is meestal van SOMEBODY STOP ME! vooral als je een rush weg geeft en je bij council @ nm aan komt. Zal niet de eerste keer zijn dat een high lvl char ript vanwegen de FE bug.

Ook een hoge bo + ench @ normal is gewoon unstoppable.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, het is lekker, maar als ik solo heb ik er meestal geen zin in. Nu heb ik er niet eens een, dus dat helpt ook erg om het niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
mrboomblaster schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:09:

Ook een hoge bo + ench @ normal is gewoon unstoppable.
Ben ik het volledig mee eens !!!
Bo Rules!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

De vakantie is voor mij weer begonnen. En ik verveel me, tot het moment dat ik terug dacht aan die legendarische ladderreset waarmee we met een groep vrienden in 2 dagen in Hell Baal bereikten.

Zijn hier mensen die het leuk vinden om met een groepje Diablo te spelen zonder equipments en items van andere accounts. Zonder MH natuurlijk. Groep van 4 mensen is ideaal. Ik zoek dus nog 3 andere mensen.

Iemand geinteresseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me opzich wel leuk als het SCL is maar speel atm niet zo heel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Ik zou dat ook graag doen, maar momenteel nog ff te druk met school :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:13:
Lijkt me opzich wel leuk als het SCL is maar speel atm niet zo heel veel :)
Dat is juist beter. Ik heb het 2 jaar geleden actief gespeeld. Na 2 jaar vond ik het echter niet leuk meer. Ik heb wel een ladderreset meegemaakt.

En we spelen dan SCL ja. Ik ben van plan om morgen/overmorgen te beginnen, mits we vier mensen of meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Ik zal het spel ook weer eens opgraven, heb er al een aantal jaar niet meer naar om gekeken :+

Maar ik kan niet in een paar dagen naar hell denk ik zo, heb het nog vrij druk met school

[ Voor 32% gewijzigd door Suicyder op 01-06-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:08:
Hallo allemaal.

De vakantie is voor mij weer begonnen. En ik verveel me, tot het moment dat ik terug dacht aan die legendarische ladderreset waarmee we met een groep vrienden in 2 dagen in Hell Baal bereikten.

Zijn hier mensen die het leuk vinden om met een groepje Diablo te spelen zonder equipments en items van andere accounts. Zonder MH natuurlijk. Groep van 4 mensen is ideaal. Ik zoek dus nog 3 andere mensen.

Iemand geinteresseerd?
Iron men zoals het ooit begon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Is er nu iemand online? Ik heb geen idee hoe actueel de huidige GoT spelerslijst is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm..

Is het mogelijk om via msn afspraken te maken. Of we maken van dit topic even een afspraak. Als dat mag dan. :P

We moeten dan wel even kijken hoeveel tijd iedereen heeft. Het is alleen leuk als je samenspeelt als iedereen er is. Anders krijg je te grote levelsverschillen.

Ik hoor wel hoe we het gaan doen. De mensen die mee willen doen. Waarmee gaan jullie spelen?

Met vier mensen dacht ik aan:
Sorceress
Amazon
Barbarian

Necro/Pala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:20:
Is er nu iemand online? Ik heb geen idee hoe actueel de huidige GoT spelerslijst is namelijk.
Ik was half online, ging toen offline om weer te studeren maar kon in het boek niet vinden dus dan maar googlen..
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:57:
Mm..

Is het mogelijk om via msn afspraken te maken. Of we maken van dit topic even een afspraak. Als dat mag dan. :P

We moeten dan wel even kijken hoeveel tijd iedereen heeft. Het is alleen leuk als je samenspeelt als iedereen er is. Anders krijg je te grote levelsverschillen.

Ik hoor wel hoe we het gaan doen. De mensen die mee willen doen. Waarmee gaan jullie spelen?

Met vier mensen dacht ik aan:
Sorceress
Amazon
Barbarian

Necro/Pala?
Kan hier wel lijkt me.

Tja beste is nu globaal af te spreken en daarna dag tot dag te zien.
Voor mij is 's avonds makkelijkst, daarbij verschilt wel hoe laat ik ene keer er ben met de andere keer. Sowieso donderdagavond is het verstandiger mij weg te strepen want 99/100 keer ga ik uit maar verschilt hoe laat ik ga en/of ik nog eerst naar vrienden ga of dat zij bij mij komen.
Zondagavond is ook weg te strepen want dan ben ik vaak pas rond half 10 beschikbaar ivm treinen :)
Dus mijn "rooster":

Maandag: Meestal wel beschikbaar
Dinsdag: Meestal wel beschikbaar
Woensdag: Meestal wel beschikbaar
Donderdag: Ga ervan uit dat ik niet kan.
Vrijdag: Meestal wel beschikbaar
Zaterdag: Meestal wel beschikbaar
Zondag: Ga ervan uit dat ik niet kan.

Maarja kan dus per dag / week verschillen als ik bijv. eerste 3 dagen geen college heb wil ik soms nog wel thuis blijven dan ben ik dus Zondag wel beschikbaar maar Woensdag niet. Ook kan ik vrijdagavond pas laat online zijn als ik tot laat college heb zoals afgelopen vrijdag (pas half 8 in Arnhem).

Wat ik wil spelen weet ik nog niet mss een Pala (charger/zealer) of een Nec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zet anders even DM aan, dan kan ik een DM sturen met mijn msn. Ik heb wel zin in een potje raggen.

Ik zat eigenlijk te denken aan een Furywolf, goedkoop en vrij snel sterk.
Ik had toendertijd altijd een of andere staf voor dat mormel, eens even kijken wat dat ook alweer was.

edit:
gevonden, de Ribcracker staff is ideaal. En nog te upgraden ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 01-06-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:12:
Maarja jij bo-ed dan met een bobarb begrijp ik?
Plus dat het op HC ook handig kan zijn, zelf doe ik alleen mephi omdat ik een blizzsoso heb en die kan dan baal dan al minder goed en countess ook niet. Vind ik niet erg hoor maar ik hoef ook niet met een barb te bo-en dan pak ik wel een cta als ik het nodig heb :).
Ik BO vaak met mijn Warcry baba, die solo-t hell ook nog easy (met 2 players, met 8 players ook nog wel maar duurt wat langer bij baal :)) en heeft 5khp + max fcr break heerlijk om je body op te halen. En warcry heeft stun en max howl dus max range fear, alle rust om te looten zelfs met uberbosses met nasty mods. Daarnaast main skilltree = warcries dus al je +skill gaat ook naar BO. gevolg--> lvl 42 (oid) BO, helaas wel maar iets van lvl 25-30 battle cry en shout.

[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 01-06-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is DM precies? :P

Ik speel het liefst met een amazon. Maar een necro of sorceress is ook goed.

Aangezien ik vakantie heb maakt het voor mij echt niks uit wanneer we gaan raggen.

Lijstje van mensen:

DarkSavior Ama
Suicidyer Wolf
Pschyoclown Nec/Pala

Trouwens, we spelen wel zonder items over te zetten van een andere acc. Het ladderreset gevoel moeten we behouden. :D En opzich maakt het verder niet echt uit wie met wat speelt. Zolang we maar een tank hebben en wat handige spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:32:
[...]

Ik BO vaak met mijn Warcry baba, die solo-t hell ook nog easy (met 2 players, met 8 players ook nog wel maar duurt wat langer bij baal :)) en heeft 5khp + max fcr break heerlijk om je body op te halen. En warcry heeft stun en max howl dus max range fear, alle rust om te looten zelfs met uberbosses met nasty mods. Daarnaast main skilltree = warcries dus al je +skill gaat ook naar BO. gevolg--> lvl 42 (oid) BO, helaas wel maar iets van lvl 25-30 battle cry en shout.
Ja het principe ken ik maar doelde meer op het feit dat je daar idd niet zo'n zin in kan hebben als je telkens je bobarb erbij moet pakken.
Zelf kan ik dat ook wel doen met mijn GFbarb maar heeft al minder nut dan op HC als ik het toch zonder kan plus dat het dus beetje veel werk is voor alleen mf'en :)
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:38:
Wat is DM precies? :P

Ik speel het liefst met een amazon. Maar een necro of sorceress is ook goed.

Aangezien ik vakantie heb maakt het voor mij echt niks uit wanneer we gaan raggen.

Lijstje van mensen:

DarkSavior Ama
Suicidyer Wolf
Pschyoclown Nec/Pala

Trouwens, we spelen wel zonder items over te zetten van een andere acc. Het ladderreset gevoel moeten we behouden. :D En opzich maakt het verder niet echt uit wie met wat speelt. Zolang we maar een tank hebben en wat handige spells.
DM = Direct Message (MyReact > Direct Messages)

Ja dat las ik idd, nja ik moet nog een maandje bikkelen en heb dan pas vakantie. Augustus mag ik ook weer aan de bak voor mijn hertentamens dus zodra ik terug van vakantie ben gelijk weer aan de slag helaas.

Opzich ziet het rijtje er nu al wel aardig uit al zou een Sorc nog wel handig zijn idd.
Denk dat ik wel een Zealer ga maken dus een tank hebben we wel :)
Ook had ik door dat het zonder items mulen was anders had ik niet hier niet op gereageerd natuurlijk :P

Denk dat ik de char dan op mijn keys/organacc zet want op chefs/krogas en mijn gedeelde/ en mijn 2 main accs zitten zo goed als vol.
Dus mijn accs: kyozu, kyozu2, kyozu3 waarbij ik op kyozu3 ga spelen en kyozu en kyozu2 handig zijn voor als ik op een ander acc zit. Ben bijv. nogal vaak aan het traden dan zie je me iig online :)

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 01-06-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Mja als je untwinked in /players4 succesvol moet zijn, moet je wel een team bouwen dat goed in elkaar steekt. Anders wordt je zo van tafel geveegd en het speelt ook gewoon veel gaver.
Je moet dan in ieder geval een dikke conviction hebben zodat alle ele damage goed kan gelden. En dan uiteraard een nec, voor flink wat meat. Meteen een CE erbij, die lekker knalt dankzij conviction.
Je kan eigenlijk ook geen dikke bo missen en +1 to all skills voor iedereen is dan een zeer nice bonus.
En dan als vierde zou ik zeggen een cold sorc. Die hoeft dan 0 in cold mastery zodat je én frozen orb helemaal kan synergizen en nog ruimte overhoudt voor enchant, waarmee je alle skeletons en de barb en de pala kan poweren >:), die dan ook nog eens het voordeel hebben van amp dmg =))) .
Op die manier doe je een flinke lading fire en cold damage, alle monsters dik in de -res en een party met flinke life en bescherming. Plus je bent nergens echt afhankelijk van goede gear...

Wil me nergens mee bemoeien, maar dat is zeker zoals ik het aan zou pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb geen items dus overzetten wordt lastig hahah.

Wat betreft de Wolf, die kan rond lvl 30-35 beginnen met tanken, door de lifeleech, alleen ben ik dan heel erg afhankelijk van high speed wapens. Schild is leuk maar voegt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit ervaring kan ik wel zeggen dat die skeletons van de necro zo worden dood gemaakt op Hell diff. :P

We zoeken dus nog een vierde en eventueel een vijfde persoon. En Suicidyer, je moet niet uit gaan van bepaalde items die je gaat vinden he. Voor hetzelfde geldt vinden we alleen maar flut items, maar we moeten het daar maar wel mee zien te redden. Een sorc is toch wel handig als de pala conviction geeft. Ook voor TP's als we dood gaan bijvoorbeeld.

Ik heb er zin in, nu alleen nog even het team compleet maken en dan een datum prikken om te beginnen. Heb ook wel weer zin om te PvP'en. Das altijd leuk als iedereen flut items heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Ik wil niet vervelend zijn maar... Ge bo'de/geshoute skeletons gaan echt niet zomaar dood :)
En zelfs al gáán er af en toe een paar neer, dan is dat alsnog geen probleem. Daarvoor kan je nieuwe summonen ;). Los daarvan blijft de hoeveelheid damage en de meat die ze bieden gewoon gewoon damn nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja.. als je ze BO'ed etc. Maar de skeletons opzich en de necromancer zijn niet sterk genoeg om Hell diff aan te kunnen. Maar in een party zijn ze idd handig als cannonenvoer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Och, vanuit het untwinked perspectief heeft een nec betere kansen om solo hell te finishen dan een barb, een pala, of een ama.
Ik denk echt dat je die skeletten onderschat eigenlijk :) Met conviction, enchant en BO, might, defiance, shout etc..... heb je een damn bruut leger :D Maar goed ik houd er over op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Als je een zealer maakt kan ik misschien ook wel een sorc worden. Een char die ik ook altijd wel leuk heb gevonden.

Vooral Ice dan in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:38:
Als je een zealer maakt kan ik misschien ook wel een sorc worden. Een char die ik ook altijd wel leuk heb gevonden.

Vooral Ice dan in dit geval.
Zealer is wel beschikbaar want dat wilde ik wel spelen :)
Jij wilt dus evt. wel Furywolf of Coldsorc.
Darksavior als ama en dan hebben we nog iemand nodig die of barb of nec oid wil spelen.
Mss wel 2 mensen al denk ik dat we dat bijna niet redden met aantal SCL spelers die dit moment actief zijn.

Dalyxia, ZTeever of Kroga (als die GoT nog wel leest ;)), willen jullie nog meedoen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
psychoclown schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:26:
[...]

Zealer is wel beschikbaar want dat wilde ik wel spelen :)
Jij wilt dus evt. wel Furywolf of Coldsorc.
Darksavior als ama en dan hebben we nog iemand nodig die of barb of nec oid wil spelen.
Mss wel 2 mensen al denk ik dat we dat bijna niet redden met aantal SCL spelers die dit moment actief zijn.

Dalyxia, ZTeever of Kroga (als die GoT nog wel leest ;)), willen jullie nog meedoen? :)
Op zich lijkt me het hardstikke leuk op me te doen, maar ik ben zo ontzettend vaak niet thuis dat je aan mij niet echt een betrouwbare speler hebt. Het kan zomaar zijn dat ik 2 weken achter elkaar niet speel, en de week daarop ineens weer elke dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:07:
Mja.. als je ze BO'ed etc. Maar de skeletons opzich en de necromancer zijn niet sterk genoeg om Hell diff aan te kunnen. Maar in een party zijn ze idd handig als cannonenvoer. :D
Whehehehe, de enige nontwinked (je zou bijna naakt kunnen gaan) char die een 8 party hell solo met twee vingers in zijn neus kan klaren. Icm een BO, ench, curses en aura's is ie helemaal niet te stoppen, dan zijn de overige 7 chars handig als kannonenvoer :D
Alleen uber dia en uber trist hebben speciale revives nodig, maar ook dan cleared hij dat.

Ik ken iig geen andere char die met gemak zonder speciale gear dit zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. In een party met BO etc.

Ik doelde eigenlijk meer op solo. Misschien kan het wel, maar dan duurt het ontzettend lang. Jammer dat al mijn oude accounts weg zijn. Had er echt te veel op staan. Ook op d2jsp.org.

Maar goed, we moeten wel even kijken of het wel handig is als het gaat om beschikbaarheid. Het zou opzich wel kunnen, alhoewel 2 weken wel heel lang is. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:19:

Ik doelde eigenlijk meer op solo. Misschien kan het wel, maar dan duurt het ontzettend lang. Jammer dat al mijn oude accounts weg zijn. Had er echt te veel op staan. Ook op d2jsp.org.

Maar goed, we moeten wel even kijken of het wel handig is als het gaat om beschikbaarheid. Het zou opzich wel kunnen, alhoewel 2 weken wel heel lang is. XD
We hebben iig 3 mensen een 4e zou wel ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:41
Effe tussen de afspraakjes hierbovendoor :p : dat 'upgraden' van een item ... wat is dat/hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakkel schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:09:
Effe tussen de afspraakjes hierbovendoor :p : dat 'upgraden' van een item ... wat is dat/hoe werkt dat?
Transmute Formula 1 Lum Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Emerald + Exceptional Unique Weapon = Elite Version of Weapon (Single Player, Ladder Only)
This formula changes the base item type from the exceptional to elite version. For example a Cleaver is turned into a Small Crescent. This does NOT convert the item to the Elite Unique version of the Exceptional Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. You cannot do this formula unless you are using a Ladder Character. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain.

Transmute Formula 1 Ko Rune + 1 Lem Rune + 1 Perfect Diamond + Exceptional Unique Armor = Elite Version of Armor (Single Player, Ladder Only)
This formula changes the base item type from the exceptional to elite version. For example Ghost Armor is turned into a Dusk Shroud. This does NOT convert the item to the Elite Unique version of the Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. You cannot do this formula unless you are using a Ladder Character. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor.

Arreats - Official D2 site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Even een update van mijn necro:

Hij is nu lvl 76 en speelt echt heerlijk. Heb een nm act2 merc erbij, heerlijk dat might aura. Ben nu op hell opweg naar naar het pit level, zodat ik daar kan geen mf'en. Ben vanaf town erheen gelopen, ontelbaar veel uniques (monsters) tegengekomen allemaal geen enkel probleem. Mijn skelletjes in combinatie met CE (ok, een grote range is ECHT heel relaxt :P) killen alles in een moordend tempo :D
Nightmare travi runs zijn echt slaapverwekkend makkelijk overigens :P Helemaal als ze allemaal tegelijk naar buiten rennen, als er 1 dood is, is 1 sec later alles dood :+
Straks maar eens hell travi runs proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:41:
[...]

We hebben iig 3 mensen een 4e zou wel ideaal zijn.
Ik zou in principe wel de BO barb kunnen spelen.
Probleem is alleen, dat ik het tot 9 juni sowieso te druk heb.
Daarna ben ik 10 juni wel vrij.. en heb ik het even wat rustiger...
Daarna tot 23 juni weer druk wegens afstuderen..
Van 23 juni tot 1 juli heb ik vrij...

Heb het alleen nog nooit op deze manier gespeeld..
Wat houdt het precies in? Want heb er wel over gelezen.. Was het niet zo in één ruk doorspelen eigenlijk, zonder te traden te levellen enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:28:
[...]

Ik zou in principe wel de BO barb kunnen spelen.
Probleem is alleen, dat ik het tot 9 juni sowieso te druk heb.
Daarna ben ik 10 juni wel vrij.. en heb ik het even wat rustiger...
Daarna tot 23 juni weer druk wegens afstuderen..
Van 23 juni tot 1 juli heb ik vrij...

Heb het alleen nog nooit op deze manier gespeeld..
Wat houdt het precies in? Want heb er wel over gelezen.. Was het niet zo in één ruk doorspelen eigenlijk, zonder te traden te levellen enz...
Zou wel tof zijn ja maar uiteraard gaat studie even voor bij mij atm ook even het geval omdat ik toch wel wat meer puntjes moet halen :P

Nja niet perse in 1 ruk doorspelen maar dat we alleen met de chars spelen als we er allemaal zijn zodat je niet enorm grote lvlverschillen krijgt. Geen items muled van andere chars dus alleen wat je vindt gebruik je. En niet rushed ed dus je speelt het hele spel zoals na een ladderreset gespeeld wordt. In een ruk doorspelen zou me atm ook niet lukken qua tijd maar elke avond 1 a 2 uurtjes kom je al een eind. Vergeet niet dat je met 4 bent en eerste stukken gaat redelijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:47:
[...]

Zou wel tof zijn ja maar uiteraard gaat studie even voor bij mij atm ook even het geval omdat ik toch wel wat meer puntjes moet halen :P

Nja niet perse in 1 ruk doorspelen maar dat we alleen met de chars spelen als we er allemaal zijn zodat je niet enorm grote lvlverschillen krijgt. Geen items muled van andere chars dus alleen wat je vindt gebruik je. En niet rushed ed dus je speelt het hele spel zoals na een ladderreset gespeeld wordt. In een ruk doorspelen zou me atm ook niet lukken qua tijd maar elke avond 1 a 2 uurtjes kom je al een eind. Vergeet niet dat je met 4 bent en eerste stukken gaat redelijk snel :)
Ja eerste Act is zo voorbij.. Doe je wel alle quests dan? Lijkt me wel verstandiger, om toch zo sterkmogelijk te zijn op Hell... Maar het is dus niet de bedoeling om bijvoorbeeld 30x tristam te doen met zijn 4en zodat je sterker wordt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:02:
[...]

Ja eerste Act is zo voorbij.. Doe je wel alle quests dan? Lijkt me wel verstandiger, om toch zo sterkmogelijk te zijn op Hell... Maar het is dus niet de bedoeling om bijvoorbeeld 30x tristam te doen met zijn 4en zodat je sterker wordt toch?
Dat idd niet echt maar je doet dus alle quests + cleared ook alles dus lvlen gaat wel z'n gangetje ook omdat je met 4 op elkaar inhakende chars speelt zal het vlot gaan en natuurlijk wat extra xp omdat je met 4 bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat wel prima.. Wil wel een keer op die manier spelen. Heb er alleen niet zo veel ervaring in..
Een BO barb..
BO max
Shout max
BC 1
en dan?
Strength en Dex genoeg voor gear op Hell,
Rest in Vit..
Iron Skin 1-5
Nat Res 1-5
Find Item + Potion een idee? 1 + 1
Increased stamina is altijd handig.. 1
Met mazzel vind je een leuke barb helm.. + masteries of zo..
Maar goed, moet er nog veel Physical damage gedaan worden? Want dan WW of Concentrate Max + Mace mastery of misschien Axe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:19:

Op solo draait een necro rondjes om elke andere build. je hebt geen topgear nodig om hell solo te spelen. Aan het begin van de ladder zat ik in twee of drie dagen al in de top 50 ladder op hell, solo. veel anderen teamen juist om zo snel mogelijk te ladderen, maar ik was aan het bijkomen van een operatie, de rest hier niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:34:
Ik vind dat wel prima.. Wil wel een keer op die manier spelen. Heb er alleen niet zo veel ervaring in..
Een BO barb..
BO max
Shout max
BC 1
en dan?
Strength en Dex genoeg voor gear op Hell,
Rest in Vit..
Iron Skin 1-5
Nat Res 1-5
Find Item + Potion een idee? 1 + 1
Increased stamina is altijd handig.. 1
Met mazzel vind je een leuke barb helm.. + masteries of zo..
Maar goed, moet er nog veel Physical damage gedaan worden? Want dan WW of Concentrate Max + Mace mastery of misschien Axe...
Mja mss iets van axe of maxe mastery idd :)
Wat mij betreft kunnen we vanavond wel een beginnetje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:18:
[...]

Vanavond kan ik niet. Volgende week kan ik wel bijna elke avond, behalve 9 juni.. dan speelt Nederland tegen Italie, dus ben ik onbereikbaar haha.. Vrijdag 13 juni spelen ze ook, dus idem dito..
Daarna zullen ze er wel uitliggen en kan ik dus weer spelen haha.. (hoop het niet)..
Verder zet ik de TV gewoon aan tijdens EK en kan ik best spelen en af en toe kijken tegelijk...

Deze week zit ik krap in tijd.. Geen idee of en wanneer ik zou kunnen spelen.. Meestal wel een uurtje of zo tussen 7 en 9 ergens.. Maar alleen vanavond niet, heb ik andere verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:18:
[...]

ik heb ff wat gemist denk ik, wat gaan we doen? team samenstellen ofzo? ik heb denk ik niet zoveel tijd, en kan op dit moment al helemaal niet zeggen wanneer ik online ben, dus sorriez

edit: ff wat doorgelezen, erg leuk idee :) maar wat voor afspraken kun je maken? alleen private game? dus geen pubbie baalruns enz, alleen met minstens 1 andere persoon erbij in de game?

-geen mules, items traden
-geen hulp van buitenaf
-geen public games joinen
-alleen spelen in private game met minimaal 1 andere persoon
-geen rushes, of alleen van 1 van de chars die meedoen?
-drops: drops verdelen? met punten systeem werken?
-de private games? altijd een bepaalde naam+pass?

ik ben heel onzeker of ik toegang heb tot internet de komende weken, ook ga ik van 12tot21 juni op vakatien, maar ik doe graag mee met een char, welke er nog maar nodig is.
ik vind necro geen hol aan, net als martial arts assa, bowazon en druid
dus ben het liefste traps assa, paladin, sorc(any element) of baba (ww, frenzy whatever) < in volgorde van liefste naar minste :)

[ Voor 51% gewijzigd door Dalyxia op 02-06-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:35:
[...]

Op solo draait een necro rondjes om elke andere build. je hebt geen topgear nodig om hell solo te spelen. Aan het begin van de ladder zat ik in twee of drie dagen al in de top 50 ladder op hell, solo. veel anderen teamen juist om zo snel mogelijk te ladderen, maar ik was aan het bijkomen van een operatie, de rest hier niet :+
Hehe, doet me denken aan de top 50 ladder van HCL. Er was een clan die al vrij snel in zijn geheel bovenaan stond. Maar uiteindelijk zag je dus steeds meer namen grijs worden, wat betekent dat ze waren dood gegaan. :+ Het is alsnog een prestatie om zover te komen. Ze waren uiteindelijk allemaal 90+. Wel lullig, er zijn ook vrij veel mensen die doodgaan als ze 90+ zijn.

En het idee is idd gewoon zonder te mulen spelen. Eigenlijk net als bij een ladderreset, vaak heb je dan ook geen mh vanwege de nieuwe patch en is het slim om alle quests te gaan doen. De ladderreset die ik meemaakte was van 1.09 naar 1.10 en van 1.10 naar 1.11? Waar ze die ubers introduceerden. Was echt een leuke tijd.

En het beste zou zijn als we met vaste mensen spelen is om gewoon per week wat datums te prikken. Waarschijnlijk in de avond. Deze week kan ik alleen woensdagavond niet. De rest van de dagen ben ik beschikbaar. Anders verschuiven we het naar volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:50:
[...]

Hehe, doet me denken aan de top 50 ladder van HCL. Er was een clan die al vrij snel in zijn geheel bovenaan stond. Maar uiteindelijk zag je dus steeds meer namen grijs worden, wat betekent dat ze waren dood gegaan. :+ Het is alsnog een prestatie om zover te komen. Ze waren uiteindelijk allemaal 90+. Wel lullig, er zijn ook vrij veel mensen die doodgaan als ze 90+ zijn.

En het idee is idd gewoon zonder te mulen spelen. Eigenlijk net als bij een ladderreset, vaak heb je dan ook geen mh vanwege de nieuwe patch en is het slim om alle quests te gaan doen. De ladderreset die ik meemaakte was van 1.09 naar 1.10 en van 1.10 naar 1.11? Waar ze die ubers introduceerden. Was echt een leuke tijd.

En het beste zou zijn als we met vaste mensen spelen is om gewoon per week wat datums te prikken. Waarschijnlijk in de avond. Deze week kan ik alleen woensdagavond niet. De rest van de dagen ben ik beschikbaar. Anders verschuiven we het naar volgende week.
Lijkt me wel een idee om een vaste dag/avond/tijd te prikken.. Jezelf gewoon hier afmelden als je niet kunt... Een standaar game/pass naam verzinnen lijkt me ook wel makkelijk inderdaad, mocht je eens 5 minuten later zijn of zo... Gewoon die naam joinen, bestaat ie niet, dan maak je hem aan...

Drops delen?
Hoezo?
Gewoon een drop matchen bij een char..
Valt er iets leuks voor een barb, gaat ie gewoon naar de barb en andersom...
Verschilt toch per build dat je maakt? Die built moet gewoon zo sterk mogelijk worden, dus als er iets valt wat voor iemand anders beter is, gaat ie daar naar toe..

De char ook alleen maar hiervoor gebruiken.. Geen andere games..

En als niet iedereen er is.. Kun je ook geen quests doen eigenlijk toch? Dus vind wel dat je altijd met het hele team moet spelen eigenlijk..Of werkt dat niet? Kunt altijd iemand weer ff "up daten" in quests..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:32:
[...]

Lijkt me wel een idee om een vaste dag/avond/tijd te prikken.. Jezelf gewoon hier afmelden als je niet kunt... Een standaar game/pass naam verzinnen lijkt me ook wel makkelijk inderdaad, mocht je eens 5 minuten later zijn of zo... Gewoon die naam joinen, bestaat ie niet, dan maak je hem aan...

Drops delen?
Hoezo?
Gewoon een drop matchen bij een char..
Valt er iets leuks voor een barb, gaat ie gewoon naar de barb en andersom...
Verschilt toch per build dat je maakt? Die built moet gewoon zo sterk mogelijk worden, dus als er iets valt wat voor iemand anders beter is, gaat ie daar naar toe..

De char ook alleen maar hiervoor gebruiken.. Geen andere games..

En als niet iedereen er is.. Kun je ook geen quests doen eigenlijk toch? Dus vind wel dat je altijd met het hele team moet spelen eigenlijk..Of werkt dat niet? Kunt altijd iemand weer ff "up daten" in quests..
Ja dat is ook precies mijn gedachte.
En mocht er een armor vallen die iedereen kan gebruiken gewoon kijken wie er op dat moment het slechtste armor gebruikt die krijgt dan de armor. Krijg er steeds meer zin in :D

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 02-06-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:59:
[...]

Ja dat is ook precies mijn gedachte.
En mocht er een armor vallen die iedereen kan gebruiken gewoon kijken wie er op dat moment het slechtste armor gebruikt die krijgt dan de armor. Krijg er steeds meer zin in :D
ja ok, maar wat als er een soj valt? of een HR als OHM etc, hoe gaan we daar mee om?
dit dingen zijn gewoon te duur om gewoon "te verdelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Dalyxia schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:36:
[...]

ja ok, maar wat als er een soj valt? of een HR als OHM etc, hoe gaan we daar mee om?
verkopen en fg verdelen ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
Ik heb het spel terug opnieuw aangeschaft en ben rustig opnieuw begonnen op SC non ladder. Als er iemand wat Sorceress dingen te geef/te leen heeft whisper me gerust op "h8bal" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:36:
[...]

Nja yago geeft al een erg goed voorbeeld plus is schat de kans erg klein dat we tijdens "onze tocht" een SoJ of een HR gaan zien droppen, MR zie ik mee kans in maar dat is wel te fixen denk ik :)
Ook verwacht ik niet zo gauw dat er een mara30 of iets anders duurs zal vallen sommige dingen kan je besluiten te gebruiken totdat we "klaar" zijn en dan verdeel je de goede dingen mocht je wat speciale dingen gevonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
h8bal schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:27:
Ik heb het spel terug opnieuw aangeschaft en ben rustig opnieuw begonnen op SC non ladder. Als er iemand wat Sorceress dingen te geef/te leen heeft whisper me gerust op "h8bal" :).
Helaas h8bal speel ik net als veel anderen geen NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een soj dropt hoef ik hem niet. Ik heb dit spel jaren geleden actief gespeeld. Het gevoel dat ik toen had bij de ladderreset was echt geweldig, meer hoef ik niet. :P

En items gewoon delen ja, zoals ik al zei, als we klaar zijn met Hell verdelen we het gewoon en ik hoef dus niets. Kan iemand beginnen met een datum prikken, aangezien ik altijd kan ben ik het minst geschikt om iets voor te stellen. Ik heb er zin in! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:20:
Als er een soj dropt hoef ik hem niet. Ik heb dit spel jaren geleden actief gespeeld. Het gevoel dat ik toen had bij de ladderreset was echt geweldig, meer hoef ik niet. :P

En items gewoon delen ja, zoals ik al zei, als we klaar zijn met Hell verdelen we het gewoon en ik hoef dus niets. Kan iemand beginnen met een datum prikken, aangezien ik altijd kan ben ik het minst geschikt om iets voor te stellen. Ik heb er zin in! >:)
Nja ik heb 2 pagina's terug al aangegeven wanneer ik ongeveer kan.
Sowieso in de avond hierbij denk ik aan rond 19-20 verzamelen ingame rond die tijd of eerder afmelden hiero. Gezien ik niet weet hoe Suicyder met de tijd zit ga ik uit van Piek omdat die al aangaf weer wat tijd te hebben vanaf 10 juni (volgende week Dinsdag).

Roster:

Dark: Ama (Fury?)
Suic: Sorc (Cold)
Piek: Barb (Bo/WW)
Psy: Pala (Convictionzealer)

Dalyx / ZTeever / More allemaal in de mood maar tijdsgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik zit zeker in de avonduren goed qua uren, overdag zit ik meestal op school ivm project.

Dagen die ik niet kan heb ik niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:55:
Ik zit zeker in de avonduren goed qua uren, overdag zit ik meestal op school ivm project.

Dagen die ik niet kan heb ik niet zo...
Ja ik kan dan meestal zondag en donderdag niet maar de rest van de avonden wel :)
Als dat voor iedereen goed zit kunnen we dit definitief verklaren :P
Suic en Piek heb ik in mijn fl en zij mij ook alleen dark nog niet.
Mijn accs: kyozu, kyozu2, kyozu3. kyozu3 ga ik gebruiken voor mijn char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:51:
[...]

Sowieso in de avond hierbij denk ik aan rond 19-20 verzamelen ingame rond die tijd of eerder afmelden hiero. Gezien ik niet weet hoe Suicyder met de tijd zit ga ik uit van Piek omdat die al aangaf weer wat tijd te hebben vanaf 10 juni (volgende week Dinsdag).

Roster:

Ik ga voor Fury ja. Ik vraag me alleen wel of of WW werkt tegen monsters. Kon me herinneren dat het niet zo goed werkte. Dacht ik dan he. :P

Weet je.. Die gasten die dmg doen in Act 3 in de jungle als je ze dood maakt, dat gaat echt hell worden op Hell diff. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:32:
[...]

Ik ga voor Fury ja. Ik vraag me alleen wel of of WW werkt tegen monsters. Kon me herinneren dat het niet zo goed werkte. Dacht ik dan he. :P

Weet je.. Die gasten die dmg doen in Act 3 in de jungle als je ze dood maakt, dat gaat echt hell worden op Hell diff. :+
Haha let maar op dat doen wij wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik voorspel gewoon HEEL erg slecht weer voor die monsters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:02:
[...]

Whehehehe, de enige nontwinked (je zou bijna naakt kunnen gaan) char die een 8 party hell solo met twee vingers in zijn neus kan klaren. Icm een BO, ench, curses en aura's is ie helemaal niet te stoppen, dan zijn de overige 7 chars handig als kannonenvoer :D
Alleen uber dia en uber trist hebben speciale revives nodig, maar ook dan cleared hij dat.

Ik ken iig geen andere char die met gemak zonder speciale gear dit zou kunnen.
cursemancer time gogogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien mijn assa idee niet gaat werken :') Nu heb ik een level 41 assa op hell act 1 staan, unskilled en non geared :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:32:
[...]

WW werkt wel, maar alleen met de juiste gear eigenlijk.. Dat wordt dus wel lastig.. Maar goed, met Merc, Pala erbij heb je wel een WW die gewoon 100% hit zo ongeveer.. Dus je tank heb je dan wel, koop gewoon 2 one handed leech axes bij de merchants (misschien vinden we wel iets leuks) en WWen maar...
Op Hell wordt het wat anders bij Physical imune, maar dan werkt Leech nog steeds toch? Sorc maakt het dan wel af...
Of +zoveel fire damage weapon of zo, dan krijg je ze toch ook neer? Met IK Maul bijvoorbeeld (niet haalbaar, maar voorbeeld) heb je nog 3 extra elemental damages...
Berserk hoeft niet dan neem ik aan? Misschien 1 puntje.. Is alleen voor IM..

Kan ook voor Concentrate gaan, is alleen niet echt de vlugste killer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech werkt niet als ze immune zijn, leech werkt alleen op dingen waar je ook damage op doet. En van undead kun je niet leechen, op de bugged sanctuary aura na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:51:
[...]

Roster:

Vanavond gaat me ook niet lukken. Ik heb het gewoon erg druk tot en met dit weekend.. Dus geen idee of ik deze week al kan beginnen.. Probeer morgenavond wel een uurtje vrij te plannen, maar kan ernog weinig over zeggen.. Vrijdag wil ik klaar zijn met mijn rapport.. Dan heb ik wat meer tijd..

In de weekenden weet ik niet zeker of ik savonds wel of niet thuis ben, (meestal tot een uur of 8)aangezien ik in het weekend meestal wat met vrienden ga doen.. Maar overdag en zeker met dit klote weer, ben ik wel beschikbaar..

Mij komt het gewoon het beste uit als we dinsdag 10 juni beginnen... Maar probeer al een keertje eerder te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:21:
leech werkt niet als ze immune zijn, leech werkt alleen op dingen waar je ook damage op doet. En van undead kun je niet leechen, op de bugged sanctuary aura na :)
Ok.. Maar 50-100 fire damage en 7% leech dan? Werkt die combo wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leech werkt volgens mij op phys damage, anders zou een sorc ook flink kunnen leechen met enchant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, de sorc moet wel een skillpoint hebben in static. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard maar dat spreekt voor zich ljkt me.
Doen we ook allemaal een merc?

Eentje def aura, eentje met might merc en nog 2 andere :)

[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:38:
Trouwens, de sorc moet wel een skillpoint hebben in static. ;)
Een sorc zonder static moeten ze een nekschot geven O+
Of ze maken gebruik van overpowered bugs (dual dream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Die barb hoeft toch geen whirlwind etc. Hij killt toch 0 in een 4p party. Beter zorg je voor een lvl 1 berserk, en plemp je er wat CB op zodat ie samen met een sorc snel die hp's van dikke bosses neerhaalt. En natuurlijk find item, je zou maar een fool's pb voor de pala vinden :>
Verder gewoon bo/shout/warcry maxen, dat zijn geweldige skills in een party. Overal tussendoor rennen en alles stunnen wat los en vast zit :')

[ Voor 9% gewijzigd door morew0rk op 03-06-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:04:
Die barb hoeft toch geen whirlwind etc. Hij killt toch 0 in een 4p party. Beter zorg je voor een lvl 1 berserk, en plemp je er wat CB op zodat ie samen met een sorc snel die hp's van dikke bosses neerhaalt. En natuurlijk find item, je zou maar een fool's pb voor de pala vinden :>
Verder gewoon bo/shout/warcry maxen, dat zijn geweldige skills in een party. Overal tussendoor rennen en alles stunnen wat los en vast zit :')
Idd opzich wel handiger een skill te nemen als berserk waarbij je niet superveel punten erin hoeft te steken om een beetje nuttig te zijn, de bo / shout / warcry gaan toch voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo diablo spelers!

ik heb een tijd geleden heel veel diablo II LoD gespeeld.
en ben nu net weer begonnen heb een acc gemaakt (sorc fire/orb lvl 80)
dit was toen der tijd heel goed.
alleen ik merk dat er rederlijk wat veranderingen zijn gekomen zoals diablo clone ed.
maar nu vraag ik me af waarmee je tegenwoordig items ruilt. zoals het "vroeger" sojs waren!
ik heb de links in het begin van dit topic al bekeken en kon het er niet uithalen,
is er ook een got clan of iets dergelijks? zodat je gezellig met andere nederlanders kan spelen?

greets sander
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste