Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:18:
Hallo diablo spelers!

ik heb een tijd geleden heel veel diablo II LoD gespeeld.
en ben nu net weer begonnen heb een acc gemaakt (sorc fire/orb lvl 80)
dit was toen der tijd heel goed.
alleen ik merk dat er rederlijk wat veranderingen zijn gekomen zoals diablo clone ed.
maar nu vraag ik me af waarmee je tegenwoordig items ruilt. zoals het "vroeger" sojs waren!
ik heb de links in het begin van dit topic al bekeken en kon het er niet uithalen,
is er ook een got clan of iets dergelijks? zodat je gezellig met andere nederlanders kan spelen?

greets sander
SCL of HCL?

Nja op dit moment zijn de grootste 2 values Runes (Hr's / Mr's in mindere mate Pgms) voor ingame en FG voor "buiten D2 om".
FG = Forumgold op d2jsp.com, principe is heel simpel je trade items voor FG en koopt er andere items voor terug.
Ligt er een beetje aan wat je speelt, atm zijn er meer HC spelers dan SC spelers. Vooral die laatste groep is nogal veel aan veranderingen onderhevig.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Last wish phase blade 341-68
245fg

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:25:
Last wish phase blade 341-68
245fg

:')
Flinke klap in je pocket als je HC zit zo te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overpriced duped shit, dat vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:33:
Overpriced duped shit, dat vind ik :D
Tja proberen makkelijk geld te verdienen in HC omdat daar alles al wat duurder is.. :/
Voordeel van SC daar gaan de prijzen omlaag ipv omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:49

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:31:
[...]

Flinke klap in je pocket als je HC zit zo te horen :)
flinke klap? Dat is een lachertje :). Die dingen behoren zonder dupes tegen de 2k te gaan.

En natuurlijk is HC duurder, daar verdwijnen de spullen als je doodgaat, in SC verkoop je ze gewoon door want je kan toch niet dood :).

[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 03-06-2008 21:48 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Hehe, daarnet ist in act 1 van een rogue piker (cold plains), en zonet een jewel lvl18 +20ed+14 max, ff zien wat ze daarvoor geven in lld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:46:
[...]

flinke klap? Dat is een lachertje :). Die dingen behoren zonder dupes tegen de 2k te gaan.

En natuurlijk is HC duurder, daar verdwijnen de spullen als je doodgaat, in SC verkoop je ze gewoon door want je kan toch niet dood :).
Ja prijsverschillen snap ik wel maar 2k voor een medium LW pb is wel erg ziek :P
peke schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:48:
Hehe, daarnet ist in act 1 van een rogue piker (cold plains), en zonet een jewel lvl18 +20ed+14 max, ff zien wat ze daarvoor geven in lld.
Lekker :)

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
peke schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:48:
id lekker,

PM n-c eens, die heeft mijn vorige 20ed 20 max gekocht voor 80 fg ofzo...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Als er vanavond een UT wordt gedaan, kan er dan iemand voor mij een ama besturen en naar de 80 brengen? Dan pass ik je mijn acc wel via het gotdiablo forum. Bij aflevering van een lvl80 ama krijg je van mij 100fg :). Wie o wie bied. Liefst een persoon die ik al wat langer ken :+.

kwakke, don, boom, pheno, tollo, peke, sjors =].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen hier eigenlijk nog mensen aan Anni hunting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 4 keys, ik kan twee tollos en een flapmo makkelijk aan. voor de rest kan ik toch geen hulp bieden. oh, en die fg prop je maar op je ama :P

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 04-06-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Dit is toch op HCL? Kan ik misschien ook meedoen met mijn lvl 83 necromancer?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:57:
Ik heb 4 keys, ik kan twee tollos en een flapmo makkelijk aan. voor de rest kan ik toch geen hulp bieden. oh, en die fg prop je maar op je ama :P
don heeft me acc info. Ik zal jou ook ff pmen op gotdiablo forum.

@hierboven:
ja dit is HCL :)

[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 04-06-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Had een small charm gevonden met 15life/2max/17ar, lekker verkocht op d2jsp en nu lekkere sorc gear kunnen kopen. Nu straks lekker beginnen met Hell Meph/Andy runs om even in te komen :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:39:
Had een small charm gevonden met 15life/2max/17ar, lekker verkocht op d2jsp en nu lekkere sorc gear kunnen kopen. Nu straks lekker beginnen met Hell Meph/Andy runs om even in te komen :)
Wat speelde jij ook alweer? SC of HC?

Op SCL had ik ook nog wel spul voor startende sorc gehad voor free ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
psychoclown schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:22:
[...]

Wat speelde jij ook alweer? SC of HC?

Op SCL had ik ook nog wel spul voor startende sorc gehad voor free ofc :)
HCL ;). Maar thx voor het aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Wat is je account name Imodium? Dan voeg ik je even toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
McFlipp schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:26:
Wat is je account name Imodium? Dan voeg ik je even toe!
Account name is *diggingforfire :).

Vond gisteren nog een ali baba, mijn eerste echte unique die niet compleet bagger is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

daar verschillen de meningen over ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sellen wordt iig lastig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stop de persen!
Een ist uit de hf :')

Mijn persoonlijke bliz employee, die zorgt dat de drops kut zijn, viel in slaap !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, tweede ist :D
Ok, naast een io en een shael (op hf nm).

Mwoa, ze slapen daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:25:
Lol, tweede ist :D
Ok, naast een io en een shael (op hf nm).

Mwoa, ze slapen daar :D
Zo even van profiteren dus ;)
Lekker bezig pheno :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

wie heeft er hier +5lc of +2sc STR over? Ook dex charms zijn welkom :+.

@Pheno
nowaii!

[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 08-06-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ik verkoop ze weer, ik heb er namelijk geen reet aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
MF sorc is al redelijk op weg, bijna lvl 70 nu. Nu twijfel ik over wat gear keuzes. Ik wil graag wat survivability toevoegen. Baalruns op NM gaan fijn, maar op hell ben ik nog redelijk fragiel. Resistances zijn wel goed, maar ik maak me vooral zorgen om physical damage.

Ik twijfel over 2 zaken: welk shield moet ik nemen, en moet ik voor max block gaan? Ik zat eerst te denken aan stormshield voor de dmg reduction, maar goed, dat is wel een grote strength investering. Zelfde geldt voor max block met dex.

En wat moet ik op switch gebruiken? Wellicht is een cta/spirit op switch wel fijn voor selfbuffs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:39:
MF sorc is al redelijk op weg, bijna lvl 70 nu. Nu twijfel ik over wat gear keuzes. Ik wil graag wat survivability toevoegen. Baalruns op NM gaan fijn, maar op hell ben ik nog redelijk fragiel. Resistances zijn wel goed, maar ik maak me vooral zorgen om physical damage.

Ik twijfel over 2 zaken: welk shield moet ik nemen, en moet ik voor max block gaan? Ik zat eerst te denken aan stormshield voor de dmg reduction, maar goed, dat is wel een grote strength investering. Zelfde geldt voor max block met dex.

En wat moet ik op switch gebruiken? Wellicht is een cta/spirit op switch wel fijn voor selfbuffs?
Spirit moet ook in een monarch wil je die gebruiken dus daar heb je een even grote str investering nodig als met een Storm.
Ben niet echt bekend op HC dus denk natuurlijk iets anders maar zelf vind ik Spirit altijd wel fijn.
FCR, Mana, Res, +2 sk ideaal voor sorc ook.
Wat voor sorc is het eigenlijk? Gebruik je ook ES of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Het is een Meteorb MF sorc. De storm zou ik niet op switch hebben maar gewoon als main shield. Alleen betekent meer str minder vita en dat is op HC niet altijd even handig :P.

Vraag me ook af of een insight wel zo nodig is, misschien is een infinity fijner voor een grote damage boost? Hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Imodium schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:04:
Het is een Meteorb MF sorc. De storm zou ik niet op switch hebben maar gewoon als main shield. Alleen betekent meer str minder vita en dat is op HC niet altijd even handig :P.

Vraag me ook af of een insight wel zo nodig is, misschien is een infinity fijner voor een grote damage boost? Hmm.
Als je nog een storm shield zoekt heb ik er nog wel een voor je hoor. Max block is het altijd wel lekker om te nemen hoor. Anders probeer je het eerst eens uit met een whitstans shield, niet zoveel nodig om aan max block te komen, zal ik vast nog wel ergens een hebben liggen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
mrboomblaster schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:07:
[...]

Als je nog een storm shield zoekt heb ik er nog wel een voor je hoor. Max block is het altijd wel lekker om te nemen hoor. Anders probeer je het eerst eens uit met een whitstans shield, niet zoveel nodig om aan max block te komen, zal ik vast nog wel ergens een hebben liggen.
Hmm een stormshield zou zeker wel gewaardeerd worden :). (*diggingforfire)

Als het goed zit ik straks tussen de 300-400mf, wat toch genoeg moet zijn ivm diminishing returns enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, 1 gerucht over een ladder reset en sommigen verkopen weer hele smiters nu het nog wat waard is. Grappige is dat er al vanaf februari over een patch + reset wordt gebabbeld, dus tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:01:
Lol, 1 gerucht over een ladder reset en sommigen verkopen weer hele smiters nu het nog wat waard is. Grappige is dat er al vanaf februari over een patch + reset wordt gebabbeld, dus tja....
Ach dat zijn steeds van die vlagen net zoals je ook vlagen hebt van mensen die vragen wanneer de ladder reset is.. Sommige hebben echt het IQ van spetterpoep wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, ik verkoop nu al mijn gear ook maar: 1 nec met als enige waarde en 15% ap coh :')
NOT.
Couldn't care less als de ladder in de reset gaat, het zou zelfs wel leuk zijn, met z'n allen zo snel mogelijk weer aan de hell baalruns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:20:
Mja, ik verkoop nu al mijn gear ook maar: 1 nec met als enige waarde en 15% ap coh :')
NOT.
Couldn't care less als de ladder in de reset gaat, het zou zelfs wel leuk zijn, met z'n allen zo snel mogelijk weer aan de hell baalruns :)
Ik zou het aan de ene kant lelijk vinden, toch redelijk veel aan waarde op mijn accs :)
Aan de andere kant wel super want zoals jij al zegt lekker met z'n allen weer baalen :)
Ben al wel beetje begonnen met sellen van mijn chars die ik iets minder gebruik, ook maar weer wat low stuff droppen in een game of iemand hier op GoT.
Zie alleen niet echt veel SCL mensen atm, hopelijk gaat dinsdag nog door want daar heb ik wel zin in lekker oldschool :)

Zo heb ik laatst de helft van de equip van psnmncr verkocht zoals bijna perf DW 5/-5 die, leuke bramble, anni, torch en de paar pnb skillers die ik erop had want mijn bonemancer heeft de meeste :)
Aardige rare amu, homu en andere nec torch weggegeven aan iemand hier, weet niet meer aan wie, voor zijn bonemancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Van mij mag de ladder ook wel resetten, dan heb ik meteen een reden om alles te deleten en definitief te kappen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duurt nog wel even, gok ik zo. Alleen omdat er zo'n bliz modje eens een flauwe opmerking maakt moeten we allemaal denken dat de ladder binnen nu en een week of zo gaat resetten. Jammer dat dat zoort toespelingen vaker wordt gedaan. En uiteindelijk zal het eens gebeuren en dan krijg vja van die pubers die "zie je wel!" gaan roepen :')
Duh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Hmm gisteren wat MF runs gedaan en o.a. een Shako, Eschuta's en Gul rune (hellforge) gevonden :).

Heb m'n MF sorcje ook naar hell act 4 geholpen (solo) en ben toch een aantal keer bijna dood gegaan. Leuk als je in een fana/might pack teleport of exploding dolls die je bijna instakillen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de dolls exploden niet als je ze niet killed ;) Als je fatsoenlijke fcr heb dan kunnen ze je niet eens lekker raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Pheno79 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:34:
de dolls exploden niet als je ze niet killed ;) Als je fatsoenlijke fcr heb dan kunnen ze je niet eens lekker raken.
Je meent het ;). Helaas port m'n merc er nog wel eens eentje en aangezien deze sorc net een week oud is heb ik nog niet genoeg FCR, maar goed, dat soort momenten houden de game spannend :). Hell travincal was ook een feest. Veel fire/cold immunes, conviction, fana. Ben er iig levend langsgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Imodium schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:47:
[...]

Je meent het ;). Helaas port m'n merc er nog wel eens eentje en aangezien deze sorc net een week oud is heb ik nog niet genoeg FCR, maar goed, dat soort momenten houden de game spannend :). Hell travincal was ook een feest. Veel fire/cold immunes, conviction, fana. Ben er iig levend langsgekomen :)
Daarom moet je op je Merc ook geen uber-gozu killing stick doen maar een simpele Kelpie Snare. Killen doe jij, slowwen en aura providen doet hij. Nooit meer 1-hit kills van die leipe Chuckies.
Met een slowwwwww Andy/Meph blijft je Merc ook veel beter leven trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Travi runs gaan dan toch een stuk eenvoudiger met mijn necro volgens mij :) Niets geen immunes en als er 1 council member neer is, gaat het mega rap (door CE). Laatste paar dagen niet zo veel kunnen spelen helaas. Van de week eens kijken of ik weer wat meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Tja, ze is ook niet gemaakt voor Travincal, maar goed, daar moet je doorheen als je de game speelt he ;). Was wel weer spannend.

Voor de dual immunes heb ik trouwens wel m'n merc nodig voor't killen en zonder goeie lifeleech (dmg) gaat ie alsnog wel snel dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, je hoeft travi niet te doen, je whispered iemand van de hcl list en die ragt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
tollo71 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:32:
[...]

Daarom moet je op je Merc ook geen uber-gozu killing stick doen maar een simpele Kelpie Snare. Killen doe jij, slowwen en aura providen doet hij. Nooit meer 1-hit kills van die leipe Chuckies.
Met een slowwwwww Andy/Meph blijft je Merc ook veel beter leven trouwens :)
Erm. Die explosies van die dolls werkt niet op mercs. Of bedoel je dat ie zo snel killt dat jij er dood aan gaat?

Ik geloof niet in slow/andere effecten onzin op merc. Gewoon zo hard mogelijke damage, res maxen en zorgen voor leech. Reaper's toll is prima wapen ervoor als je niets beters kan dokken. Al bij al is dat gewoon de meest betrouwbare manier om je merc in leven te houden imo, al komt echte betrouwbaarheid pas met gear zoals fortitude en andy's visage etc.

Ook is de equipment die er op ladder voor nodig is om tegen meph in leven te blijven zo goedkoop dat er geen excuus is voor een level 87+ merc om er hele tijd het loodje te leggen. Zéker niet met een sorc. Andy is mischien een ander verhaal; die poison kan vrij vervelend zijn.

Ik heb op mn light sorc een merc die één en al physical damage is... might/infinity/forti etc. Op het moment dat ik een unbreakable li tegenkom, legt de merc die binnen notime neer. Die dolls maak ik me niet druk om. Met 117 fcr tp ik naar een veilige plek en vanaf daar neem ik beetje afstand van merc en leg ik ze vervolgens neer (áls ze al per sé dood moeten). Het zou w.s. net zo snel gaan met obedience en duress ipv mijn stuff denk ik.

Punt is dat dit spel gewoon om harde getallen gaat. Slow en effectjes is wel leuk maar niet als het killen niet lekker wil.

[ Voor 22% gewijzigd door morew0rk op 09-06-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat jij SCL speelt en imodium HCL waar survivability toch wel een iets groter puntje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:51:
Vergeet niet dat jij SCL speelt en imodium HCL waar survivability toch wel een iets groter puntje is :)
Klein detail, en voorzover ik weet ben je alles in stash en inventory + merc gear kwijt als je dood bent :P Beetje rot dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Lekker hard raggen is inderdaad wel leuk en aardig, maar ik speel idd HC en je kunt dood zijn voor je er erg in hebt ;).

Op het GoT-d2 forum heb ik een introductie gepost, klik

M'n friends list is nog wat leeg, dus als je HCL speelt, voeg me maar toe! *diggingforfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladder reset, tijd voor duells tegen de GoT's op LOD softcore non-ladder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
http://www.battle.net/ind...blo%20II%20Ladder%20Reset

Dus toch waar!

Van de ene kant geweldig, andere kant..... hopelijk dat jullie allemaal mee blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
zker, wordt alleen wel weer een bitch om mijn gear @ classic te vinden...... maar goed blijft natuurlijk wel lachuh om helemaal opnieuw tebeginnen.

nu lekker allemaal spirits enzo maken die ze op nonladder niet kunnen maken misschien verdien je er nog wat aan.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Jammer dat het wel tijdens mijn tentamens begint dus zal eerste week niet zo actief zijn, erna zal ik hier en daar weer wat doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, mooi. Blij dat ik mijn ists en zo nog verkocht heb :)
En Happyfeet niet ressurected is :D

Wanneer is het? (ik zit achter een firewall).

Reviva, gaat er weer voor, alleen maar om snel weer in act 5 hell met alle wps te zijn :)
Ik ben meester in kutitems op hell hebben, dus dat komt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik toch maar iets eerder begonnen met verkopen van stuff, nu is het echt stunten met prijzen hey :P
@Pheno 19 juni al :o

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 10-06-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, ik neem twee dagen vrij, dan heb ik 5 dagen om de rest op HCL te helpen met mijn meatshield army :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Misschien een idee om ons geplande knalpartij uit te stellen tot de reset?
Wel moet moet ik donderdags en vrijdags nog flink aan de bak verwacht is. Opleverdatum van mijn rapporten, dus kan hectisch worden.

Maar daarna ben ik zeker van de partij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:21:
Was ik toch maar iets eerder begonnen met verkopen van stuff, nu is het echt stunten met prijzen hey :P
@Pheno 19 juni al :o
Volgens mij 17 juni al:

Drysc on June 9th, 2008

We will be performing a Diablo II ladder reset on June 17 beginning at approximately 9:00 a.m. PDT. The reset is anticipated to require approximately six hours of downtime to complete, and during that time all Diablo II Battle.net realms will be unavailable for play. When the reset occurs all existing ladder characters will be moved to non-ladder. This provides a fresh start and new competition for leveling supremacy on the ladder realm.

Heftig dagje gister

* 3-0 NL _/-\o_
* nieuwe 3G-iPhone (nog gaver als de 1e) :9~
* Reset Ladder O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, fuck, net het weekend dat ik in Istanbul zit bedenk ik me net :D
Jammer, dan heb ik dinsdag een rush nodig :')

Of niet. Ik denk dat mijn cursemancer op HCL NL nog wat aandacht krijgt deze week om het onmogelijke te doen, daarna....

[ Voor 35% gewijzigd door Pheno79 op 10-06-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
OMG!!! LADD RESET :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:9~ :).

Nou is het op zich wel een beetje lame dat m'n crap naar non ladd wordt gestuurd. Ik heb weinig animo om die shit in leven te houden, aangezien het natuurlijk veel leuker is... Om opnieuw te beginnen :') :D.
Doet me onmiddellijk denken aan die southpark wow ep :')

MAAR GOED. Dat wordt in de zomervakantie losgaan met een verse blizz sorc \o/ 8) Dat zal prachtig worden, weer lekker ancient tunnels clearen in 8p games met iceblasts en blizzards :9

Ik zie het al wel weer voor me hoor... "N viper O pgms" :')

[ Voor 78% gewijzigd door morew0rk op 10-06-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
tollo71 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:55:
[...]

Volgens mij 17 juni al:

Drysc on June 9th, 2008

We will be performing a Diablo II ladder reset on June 17 beginning at approximately 9:00 a.m. PDT. The reset is anticipated to require approximately six hours of downtime to complete, and during that time all Diablo II Battle.net realms will be unavailable for play. When the reset occurs all existing ladder characters will be moved to non-ladder. This provides a fresh start and new competition for leveling supremacy on the ladder realm.

Heftig dagje gister

* 3-0 NL _/-\o_
* nieuwe 3G-iPhone (nog gaver als de 1e) :9~
* Reset Ladder O+
Jammer, mijn hammer is nog niet verkocht ... Kon ik gisteren nog 500 fg voor krijgen, nu nog maar 40 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Hmm leuk, tijd om dan maar es te suiciden op HCL door de wannabe PK'er uit te hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:34:
Misschien een idee om ons geplande knalpartij uit te stellen tot de reset?
Wel moet moet ik donderdags en vrijdags nog flink aan de bak verwacht is. Opleverdatum van mijn rapporten, dus kan hectisch worden.

Maar daarna ben ik zeker van de partij!!
Is ook opzich goed al kan ik niet wachten.
Net nog wel wat kunnen verpatsen 2 Sojs vs 20fg en een dikke Exile voor maar 80fg :P
Vanochtend ook nog wat items vs 25fg :)

Iig wel lache dat de reset er is, toch wel leuk om met een schone lei te beginnen.
Begon nl. wel wat motivatie te verliezen en het stomme is dat ook al steeds wat chars wilde verkopen maar toch steeds uitstelde nu zijn ze vrij weinig waard nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:56:
[...]

Jammer, mijn hammer is nog niet verkocht ... Kon ik gisteren nog 500 fg voor krijgen, nu nog maar 40 ofzo...
Haha ja same here voor die Exile alleen al kon ik 250 krijgen :P
Wel jammer opzich maar goed wrs nu mijn bonenec excl sojs vs 75fg verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
OP hCL is het idd demoeite niet echt om iets te verkopen, er zijn bijna geen non-ladder spelers daar dus de vraag is er niet... SOJ => 5 fg
De rest => 0 fg...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Lol @ reset, binnen een paar dagen maak ik dan een lijstje met valuables en post ze op gotdiablo, iedereen die nog wat wilt moet het maar zeggen dan want ik delete alles na de reset.

't Weet niet of ik nog herbegin, misschien is dit het uitgerekende moment om te stoppen (alhoewel ik me best vermaak met het got - team, d2 was nooit leuker).
We zien wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:42:
Lol @ reset, binnen een paar dagen maak ik dan een lijstje met valuables en post ze op gotdiablo, iedereen die nog wat wilt moet het maar zeggen dan want ik delete alles na de reset.

't Weet niet of ik nog herbegin, misschien is dit het uitgerekende moment om te stoppen (alhoewel ik me best vermaak met het got - team, d2 was nooit leuker).
We zien wel. :)
Idem. Maar ik zal me even rustig houden :) Ik heb toch geen fg om de eerste maanden items te kopen, die prijzen op hcl slaan dan helemaal nergens op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Je zou het ook anders kunnen bekijken Pheno en de eerste maanden enkel mf'en en alles verkopen, na een half jaar kan je dan direct een high end build bouwen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
peke schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:03:
Je zou het ook anders kunnen bekijken Pheno en de eerste maanden enkel mf'en en alles verkopen, na een half jaar kan je dan direct een high end build bouwen. :D
zo doet BOOM het ook ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik en MF'en :') Nee dank je, dan heb ik rond Diablo IV eens een wizardspike :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Wow, nice een een ladder reset _/-\o_ Ik ben 17 juni zeker van de partij op HCL!!

Misschien handig om een lijstje te maken van de mensen die allemaal dan opnieuw beginnen en welke chars ze gaan maken?
McFlipp (acc: McFlipp) - Skelliemancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
McFlipp schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:41:
Wow, nice een een ladder reset _/-\o_ Ik ben 17 juni zeker van de partij op HCL!!

Misschien handig om een lijstje te maken van de mensen die allemaal dan opnieuw beginnen en welke chars ze gaan maken?

[...]
Is al mee begonnen @gotdiablo-forum :)
Zit jij daar ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Zou dit dan toch echt de aankondiging van D3 zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kerel je kan niet eens iets zien op die 11x11 pixel screen.
Gaat helemaal nergens over.. laat staan een mogelijke aanwijzing van d3 8)7

Enige wat je kan zien zijn vage tekens / silhouet...

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 12-06-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Gaat ook niet om dat plaatje natuurlijk |:(
Eerder om bijvoorbeeld deze zin:
Last week they posted a teaser about an upcoming feature on a much-awaited game sequel, and after being prodded said they would not reveal it even if "hell froze over and cows gave beer."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:55:

[...]
Ja ok dat snap ik ook wel maar ze kunnen zoveel zeggen als je begrijpt wat ik bedoel :)
Iedereen met een beetje fantasie kan dat soort dingen bedenken mss is het wel de bedoeling wat extra lezers op de hand te halen :)

En natuurlijk zou het super zijn want ik hoop al jaaaaaaaaren op d3 maar om na al die jaren nog steeds na elke kleine mogelijke (maar vooral vage) aanwijzing voor een vervolg op d2 op te springen wordt ik een beetje moe van.
Krijg er een beetje een "10 keer dezelfde flauwe grap uithalen en de 11e keer is het raak en niemand gelooft je meer" gevoel van.

Conclusie: Ik wil hard bewijs! :Y)

Trouwens die post over dat plaatje was niet naar jou gericht dat je dat weet :)
Meer naar de "source" van het plaatje..

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 12-06-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:55:

[...]
Nah.Dat is een duitse uitdrukking dat geheel uit zijn verband is gerukt. Reken er maar op dat Blizzard D3 maakt, maar reken er op dat het eerste blad wat het te zien krijgt onder een hele dikke NDA zit.

Bliz will announce it. Dat is zeker, Bliz is ook altijd de eerste die de eerste beelden zal laten zien. Altijd op een grote show. De vraag is, gaat het op de tweede Blizcon van dit jaar gebeuren? Of gaan we naar een ander gameshow? In oktober is er weer een Blizcon :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 12-06-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halloo,

Heeft er iemand al een datum geprikt? Ik las al iets over een reset. Zou leuk zijn idd om dat te doen als de reset plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nja eerste datum was dus 10 juni maar aangezien de reset toen bekend was gemaakt is het misschien handiger om 17 juni te starten.
Dan moet je sowieso overnieuw beginnen plus heeft piek ook weer iets meer tijd :)
weet niet of iedereen dan kan dat moeten we dus even uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God een ladder reset...

Wel leuk, ik ben altijd ergens in het midden gestart.. Deze keer dus ideaal voor mij.. Heb het zooooo ontzettend druk gehad.. En nog steeds eigenlijk.. Heb 23 juni mijn afstudeervoordracht.. Maar ben daarna meteen een week vrij :P :P

Wel jammer.. Ben ik net met pijn en moeite in opgeklommen naar lvl 63.. Speel niet meer dan paar uurtjes per week.. Kan ik opnieuw beginnen haha.. Maarrrrr... wel leuker, nu items weer lekker duur worden etc... Kan niet wachten tot ik wat gevonden heb haha..

Onze knal partij moeten we even kijken hoe we dat gaan doen dan idd.. Misschien even kijken hoe met met de reset gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:04:
God een ladder reset...

Wel leuk, ik ben altijd ergens in het midden gestart.. Deze keer dus ideaal voor mij.. Heb het zooooo ontzettend druk gehad.. En nog steeds eigenlijk.. Heb 23 juni mijn afstudeervoordracht.. Maar ben daarna meteen een week vrij :P :P

Wel jammer.. Ben ik net met pijn en moeite in opgeklommen naar lvl 63.. Speel niet meer dan paar uurtjes per week.. Kan ik opnieuw beginnen haha.. Maarrrrr... wel leuker, nu items weer lekker duur worden etc... Kan niet wachten tot ik wat gevonden heb haha..

Onze knal partij moeten we even kijken hoe we dat gaan doen dan idd.. Misschien even kijken hoe met met de reset gaat?
Ik stel voor te beginnen met onze queeste (ben al wel eerder begonnen met een mf sorc gelijk na de reset wrs :D) wanneer piek er ook bij kan zijn zelf komt het me beste uit dan als we 28 juni starten.
Piek kan ~vanaf 23/24 juni en ik heb de 26e en volgens mij ook de 24/25e laatste 2 tentamens en zit dan 26 juni tot 28 juni in assen. Daarna weekje vrij voordat ik op vakantie ga dus kunnen we lijkt me mooi onze geplande massacrerun starten :)
Als iedereen dan even reageert of die dan kan is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vind ik prima idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een ladder reset, tjonge jonge, dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Kan ik mooi nieuwe sorc maken als ik terug kom uit turkije (waar ik nu zit :), leuk hotelletje in Marmaris, heet als de hell hier, beetje Chaos Sanctuary gevoel hier.

Maar goed, 23e ben ik van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:34:
Een ladder reset, tjonge jonge, dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Kan ik mooi nieuwe sorc maken als ik terug kom uit turkije (waar ik nu zit :), leuk hotelletje in Marmaris, heet als de hell hier, beetje Chaos Sanctuary gevoel hier.

Maar goed, 23e ben ik van de partij :)
Hebben ze daar ook IM?
Ik ben in het weekend in Istanbul nog nooit geweest, maar he, het is een gewonnen reis op de vakantiebeurs 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
alle startdata zijn prima, als ze maar na komende vrijdag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok dan, iedereen dus eens met 27/28 juni om dan de Cleansing hell SCL Run te starten? Mogelijk ben ik alleen 26e in Assen omdat 2 vrienden van me geen vrij konden krijgen op zaterdag voor werk dus dan kunnen we de 27e al beginnen maar dat laat ik vantevoren wel weten uiteraard.
Gezien Dalyxia nu toch wel mee wil/kan doen hebben we 5 man als het goed is:

Roster
SuicyderSorc: Cold
DarkSaviorAma: Fury
PiekJansBarb: Bo/WW
Dalyxia-
PsychoclownPaladin: Conviction Zealer

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 16-06-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Ik ga ook weer een character maken met de reset, denk een Zeal pala, of is dat tegenwoordig niks meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:50:
Ik ga ook weer een character maken met de reset, denk een Zeal pala, of is dat tegenwoordig niks meer?
1p Smite Zealer is retesterk, vooral als je goede equip heb natuurlijk maa ook al goed met relatief goedkoop spul al kan ik niet goed inschatten of ze dat ook zijn met rare gevonden spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lijkt me het beste als ik dan een andere build neem als jullie, dus of een hammerdin, maar die is in het begin gewoon kut, dus dan lijkt me een necro summoner of een trap assasin nog het leukste
psychoclown schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:32:

Roster
Dalyxianecro summoner/ trap assa

[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 16-06-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:58:
[...]

1p Smite Zealer is retesterk, vooral als je goede equip heb natuurlijk maa ook al goed met relatief goedkoop spul al kan ik niet goed inschatten of ze dat ook zijn met rare gevonden spul.
zolang je de mods maar hebt, boeit het niet, crushing blow, maar dat heb je snel genoeg, je vindt heel makkelijk een guillaume's, pak een ITD wapen en je bent eigenlijk al wel klaar, ik bijv als summoner met lifetap en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:43:
[...]

zolang je de mods maar hebt, boeit het niet, crushing blow, maar dat heb je snel genoeg, je vindt heel makkelijk een guillaume's, pak een ITD wapen en je bent eigenlijk al wel klaar, ik bijv als summoner met lifetap en klaar is kees
Ja maar moet je wel geluk hebben met het vinden van een guillaumes. Als je niet met een mfchar begint kan dat nog wel eens lastig worden zo vlak na de reset, daar doelde ik op.
Voor de rest is het een sterke / relatief goedkope build goed te doen al zeg ik het zelf.
psychoclown schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:32:
Ok dan, iedereen dus eens met 27/28 juni om dan de Cleansing hell SCL Run te starten? Mogelijk ben ik alleen 26e in Assen omdat 2 vrienden van me geen vrij konden krijgen op zaterdag voor werk dus dan kunnen we de 27e al beginnen maar dat laat ik vantevoren wel weten uiteraard.
Gezien Dalyxia nu toch wel mee wil/kan doen hebben we 5 man als het goed is:

Roster
DalyxiaNecro: Summonet / Assa: Trap
Ja is prima moet je tegen die tijd maar even kijken welke je liever speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:50:
bosses gaan er goed mee dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Zeal pala suckt als beginner char... Zonder bijzondere gear loop je in act4-5 nightmare tegen een gigantische muur op, vooral qua damage. Je komt met een iet of wat redelijk 1-handed wapen altijd rond de 1-2k damage uit en da's veel te weinig. Met een redeemer vind ik het net te doen, maar alles minder dan dat werkt gewoon niet is mijn ervaring. Niet voor standaard pvm iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:00:
Zeal pala suckt als beginner char... Zonder bijzondere gear loop je in act4-5 nightmare tegen een gigantische muur op, vooral qua damage. Je komt met een iet of wat redelijk 1-handed wapen altijd rond de 1-2k damage uit en da's veel te weinig. Met een redeemer vind ik het net te doen, maar alles minder dan dat werkt gewoon niet is mijn ervaring. Niet voor standaard pvm iig.
1-2k damage is meer dan genoeg om alles neer te krijgen vind ik, de AR en ITD zijn veel belangerijker.

Zoals wij zo dan gaan spelen, zo zonder rushes en buitenstaanders, wedden dat we als we eenmaal in hell zijn aangekomen, we binnen notime 3 guillaumes hebben, diablo nightmare dropped best makkelijk een wizzardspike voor de sorc, doen we gewoon een paar keer nightmare diablo runs en klaar is kees :)

zat ik btw wel te denken he, omdat we een conviction pally hebben, kan ik misschien beter een trap assa maken, alleen missen we dan wel weer lifetap

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:16:
[...]

1-2k damage is meer dan genoeg om alles neer te krijgen vind ik, de AR en ITD zijn veel belangerijker.

Zoals wij zo dan gaan spelen, zo zonder rushes en buitenstaanders, wedden dat we als we eenmaal in hell zijn aangekomen, we binnen notime 3 guillaumes hebben, diablo nightmare dropped best makkelijk een wizzardspike voor de sorc, doen we gewoon een paar keer nightmare diablo runs en klaar is kees :)

zat ik btw wel te denken he, omdat we een conviction pally hebben, kan ik misschien beter een trap assa maken, alleen missen we dan wel weer lifetap
Dat moet idd geen probleem vormen mijn inziens.
De char die jij neemt Dalyxia maakt niet zo uit, neem gewoon wat je lekkerder vindt spelen. Allebei hebben ze zo hun voordelen en het duurt toch nog ~1.5 week voordat we met ons avontuur beginnen tegen die tijd heeft zich mss nog wel een 6e persoon aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
zou er mee oppassen met te zeggen dat je zo maar guillies en wizzy's gaat vinden. No gear, no mf.

Heb vorige ladder mss 5 guillies en 5 wizzy's gevonden, met een char met lekkere mf, op een jaar tijd :) Mja kan ook zijn dat je geluk hebt en er opeens 10 vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:26:
zou er mee oppassen met te zeggen dat je zo maar guillies en wizzy's gaat vinden. No gear, no mf.

Heb vorige ladder mss 5 guillies en 5 wizzy's gevonden, met een char met lekkere mf, op een jaar tijd :) Mja kan ook zijn dat je geluk hebt en er opeens 10 vallen :)
wizzy's en guillies zijn bij mij 1 van de meest voorkomende drops, wizzy's heb ik deze ladder denk ik wel 30 van gevonden, guillies nog wel meer, ik heb er zowiezo wel iets van 12 wizzy's ergens op een mule zitten en guillies geef ik eigenlijk altijd direct weg en afgelopen tijd pakte ik ze niet eens meer op

maarja, wel scl natuurlijk he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:46:
[...]

wizzy's en guillies zijn bij mij 1 van de meest voorkomende drops, wizzy's heb ik deze ladder denk ik wel 30 van gevonden, guillies nog wel meer, ik heb er zowiezo wel iets van 12 wizzy's ergens op een mule zitten en guillies geef ik eigenlijk altijd direct weg en afgelopen tijd pakte ik ze niet eens meer op

maarja, wel scl natuurlijk he
'edit: zit in turkije, edit wil ineens ff niet ofzo

en dat heb ik dan gevonden met vrij weinig mf nog geen 300 zo uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
Als er iemand z'n nonladder stuff niet nodig heeft, ik ben meer dan blij genoeg om het in ontvangst te nemen :)

acc = h8bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

HCL? Dan heb ik wel COHs, Nigma's, bks, griffon, infi, last wish pb, 7%scs veel, skillers, de hele meuk.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste