Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:32:
Ok dan, iedereen dus eens met 27/28 juni om dan de Cleansing hell SCL Run te starten? Mogelijk ben ik alleen 26e in Assen omdat 2 vrienden van me geen vrij konden krijgen op zaterdag voor werk dus dan kunnen we de 27e al beginnen maar dat laat ik vantevoren wel weten uiteraard.
Gezien Dalyxia nu toch wel mee wil/kan doen hebben we 5 man als het goed is:

Roster
SuicyderSorc: Cold
DarkSaviorAma: Fury
PiekJansBarb: Bo/WW
DalyxiaAssa: Lightning Traps
PsychoclownPaladin: Conviction Zealer
Zijn dit tevens de account namen waarmee gespeeld gaat worden? want dan voeg ik ze ff aan mijn account toe

edit: ik heb gekozen voor trap assa, alleen hebben we nu dan wel 2 lightning damage chars, of zal ik een meteorb sorc doen? alleen hebben we dan weer 2 sorcs, summoner is wel relaxed als tank, helemaal op low lvl, maar ik ben niet zo'n necromancer speler eigenlijk, dus speel liever met assa

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 17-06-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klein vraagje over trap assa he, hoe zit dat nou met ias en fcr? welke laat de traps sneller schieten? iig laat ias je de traps sneller achter elkaar zetten, maar met hogere fcr schieten de traps dan sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
ias is voor de traps, fcr is dan gewoon, als je er een eni bijhebt, om te tele.

edit: tenminste zover ik weet. Kan iemand dit ook bevestigen of mij verbeteren ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Maldred op 17-06-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat traps leggen juist fcr rekent? Niet dat ik een trapsin guru ben, maar ik zou even in een guide kijken :)
Even opgezocht: ias laat je traps snelle rleggen, fcr doet niets, dus idd voor enisins :r

[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 17-06-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:15:
Ik dacht dat traps leggen juist fcr rekent? Niet dat ik een trapsin guru ben, maar ik zou even in een guide kijken :)
Even opgezocht: ias laat je traps snelle rleggen, fcr doet niets, dus idd voor enisins :r
mja, dit wordt mijn got multiplay assa, dus daar zal niet snel een eni op komen, gewoon alleen samen met got spelen, geen rushes, geen trades, geen public baalies, gewoon lekker spelen met wat je zelf vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bij een trapsin ook prima kan :) Zeker als er nog een curser/pala bij zit om de immunities af te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:25:
Wat bij een trapsin ook prima kan :) Zeker als er nog een curser/pala bij zit om de immunities af te leren.
precies, en skellymancer is te uber vind ik, we hebben nu een groepje zonder minions die kunnen tanken, natuurlijk wel 5x merc en 1x valkyrie, maar das toch wat minder als zo'n groepje skellies en revives

lijkt me erg leuk om te gaan spelen, over 15 minuten begint de reset als het goed is, dan 6 uur wachten, en dan nog 3 dagen voordat ik weer in nederland ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

De reset begint pas om 18:00 volgens mij. Aangezien wij op dit moment in UTC+2 zitten.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik na de reset weer beginnen met spelen! :D Kheb er nu al weer helemaal zin in :). Denk dat ik voor de verandering nu maar ns een barbarian ga starten met dual wield (matcho ;)) 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:07:
[...]

Zijn dit tevens de account namen waarmee gespeeld gaat worden? want dan voeg ik ze ff aan mijn account toe

edit: ik heb gekozen voor trap assa, alleen hebben we nu dan wel 2 lightning damage chars, of zal ik een meteorb sorc doen? alleen hebben we dan weer 2 sorcs, summoner is wel relaxed als tank, helemaal op low lvl, maar ik ben niet zo'n necromancer speler eigenlijk, dus speel liever met assa
Uhm niet echt, darksavior en suicyder heb ik niet die moeten nog wel even hun acc geven waarmee ze gaan spelen. Nja jou heb ik dan wel en PiekJans daarvan staat de acc hier ook in het topic net zoals die van mij (stuk of 10x genoemd ofzo :P) maarja mij heb je al: kyozu. Daar ga ik bij nader inzien ook mijn char maken gezien ik het al tijden mijn main acc wil hebben en er 4 mules op zitten.
McFlipp schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:24:
De reset begint pas om 18:00 volgens mij. Aangezien wij op dit moment in UTC+2 zitten.
Ja reset begint om 18:00 GMT+1 en is rond 23-24 klaar met de downtime.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel plezier voor de mensen die weer verder gaan, nieuwe ladder, clean items :)

Ok, voor een kleine week, daarna begint het gedupe weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:32:

Zit er dik in maarja zolang ik nog plezier heb ik D2 zal ik het nog wel spelen. Mss heb ik het een paar weken na de reset wel weer gezien en kap ik er weer mee maarja tot die tijd weet ik iig dat ik morgen weer vrolijk begin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Pheno79 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:32:

Wat maakt mij het uit of andere mensen dupen? Gaat toch om mijn eigen plezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
McFlipp schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:52:
[...]
Wat maakt mij het uit of andere mensen dupen? Gaat toch om mijn eigen plezier?
Ja dat wel maar nu als je een hr vindt, is dat al niet meer special. Er zijn er nu al 10000 die dat voor jouw hebben geduped, waardoor je al snel alle goede rw kan hebben. Normaal gezien krijg je die bijna niet in je handen.

Zonder het dupen is bijvoorbeeld een eni echt gozu, nu over een maand heeft iedereen er eentje.

Het is gewoon jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Maldred schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:08:
[...]

Ja dat wel maar nu als je een hr vindt, is dat al niet meer special. Er zijn er nu al 10000 die dat voor jouw hebben geduped, waardoor je al snel alle goede rw kan hebben. Normaal gezien krijg je die bijna niet in je handen.

Zonder het dupen is bijvoorbeeld een eni echt gozu, nu over een maand heeft iedereen er eentje.

Het is gewoon jammer
Dus? Ik vecht toch tegen monsters en niet tegen die andere mensen? Wat maakt mij het uit dat het blijkbaar voor die andere mensen makkelijker is...
Ik heb er afgelopen ladder echt totaal geen last van gehad...

[ Voor 4% gewijzigd door McFlipp op 17-06-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
McFlipp schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:16:
[...]

Dus? Ik vecht toch tegen monsters en niet tegen die andere mensen? Wat maakt mij het uit dat het blijkbaar voor die andere mensen makkelijker is...
Wel, als je er echt geen last van gehad zou hebben, dan had je wrs ook geen rw's ;)

Het is gewoon veel leuker om het zelf te vinden, en dat het dan ook nog wat waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

rw's?

Natuurlijk is het leuker als er niet geduped wordt. Maar ik stoor me er niet erg veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
McFlipp schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:26:
rw's?

Natuurlijk is het leuker als er niet geduped wordt. Maar ik stoor me er niet erg veel aan...
rw's = runewords, zoals eni enzo

Het stoort mij ook niet zoveel behalve dat ze de code van dia hebben aangepast waardoor als je nu teveel torches gebruikt enzo(ook spells on strike) dat je dan uit de game wordt gekickt, wat jammer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:28:
[...]

rw's = runewords, zoals eni enzo

Het stoort mij ook niet zoveel behalve dat ze de code van dia hebben aangepast waardoor als je nu teveel torches gebruikt enzo(ook spells on strike) dat je dan uit de game wordt gekickt, wat jammer is
ze hebben geen code aangepast, ze hebben alleen een soort counter bijgeplaatst, die telt hoeveel data er naar de server gestuurd wordt, is dat teveel, dan trapt tie de game eruit met een connection interrupted

En dat gebeurt nou eenmaal veel met CTC items op fast attack abilities, beetje hetzelfde als de failed to join met het game createn, maar dan met "lag creeren"

foute vergelijking (ik hou daar nou eenmaal van :P )
als je file hebt, kun je de weg verbreden, of je kan bij het begin van de weg een maximaal aantal auto's toelaten, zodat je geen file kunt krijgen, wat de lag dupe methode eigenlijk is, file creeren op de server van blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar blijft die reset, anders ga ik naar beneden in de 40 graden zitten dat het hier is :) zit beetje speciaal erop te wachten eigenlijk

edit: reset is nu bezig :) joepie

[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 17-06-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt die reset? Denk dat ik na Nederland-Roemenie wel even een uurtje wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:16:
[...]

Ik neem aan dat je ook enigszins iets van waarde wilt tegenkomen tijdens je mf runs? Hoe wil je dat tegenwoordig nog doen? Mensen op d2jps die over de 2000 fg hebben, zijn dupers. of hebben geld teveel en met een creditcard wat fg gekocht :) Met de rest verdien je verdomd weinig, in een jaar tijd heb ik 800 fg, met pgems. niet echt superbijzonder en zeker niet genoeg om maar een hr te kopen als de nieuwe ladder begint. Zo gauw de eerste hr gevonden is, dan koopt een dupe rhem (duh, kijk naar een belikeme, iets te veel fg), die duped en hup, die verdient het makkelijk terug.

Ik speelde diablo om nog een goede find te doen, maar door duping is de markt verneukt. mensen die cheaten worden rijker, mensen die het eerlijk zonder maphack/duping etc doen zijn de "dupe" :P

Maar zoals gezegd, veel plezier, ik heb het zeker nu wel gezien, na de ladder reset nog even inloggen om de zooi te deleten (in town gooien of zo) en dan is het eindelijk verlost. Geen items, geen UT, geen chars die in een avondje up staan O+

Kan ik eindelijk weg uit deze verslaving, cold turkey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:32:
Hoe lang duurt die reset? Denk dat ik na Nederland-Roemenie wel even een uurtje wil spelen :P
Tot ~23/24 uur dus nog zeg maar 4 uur wachten.
Pheno79 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:38:
[...]

Ik neem aan dat je ook enigszins iets van waarde wilt tegenkomen tijdens je mf runs? Hoe wil je dat tegenwoordig nog doen? Mensen op d2jps die over de 2000 fg hebben, zijn dupers. of hebben geld teveel en met een creditcard wat fg gekocht :) Met de rest verdien je verdomd weinig, in een jaar tijd heb ik 800 fg, met pgems. niet echt superbijzonder en zeker niet genoeg om maar een hr te kopen als de nieuwe ladder begint. Zo gauw de eerste hr gevonden is, dan koopt een dupe rhem (duh, kijk naar een belikeme, iets te veel fg), die duped en hup, die verdient het makkelijk terug.

Ik speelde diablo om nog een goede find te doen, maar door duping is de markt verneukt. mensen die cheaten worden rijker, mensen die het eerlijk zonder maphack/duping etc doen zijn de "dupe" :P

Maar zoals gezegd, veel plezier, ik heb het zeker nu wel gezien, na de ladder reset nog even inloggen om de zooi te deleten (in town gooien of zo) en dan is het eindelijk verlost. Geen items, geen UT, geen chars die in een avondje up staan O+

Kan ik eindelijk weg uit deze verslaving, cold turkey :D
Ben ik het niet mee eens.. ik ben totaal geen duper / botter ed. en heb toch 2280fg in 5 maandjes bij elkaar gesprokkeld, als de reset er niet was geweest had ik de 3000fg wel kunnen hitten met alles te verkopen. Maar goed ben met je eens dat veel dupers veel geld hebben en dat je dan zeker een voordeel hebt tov anderen maarja dat maakte me niks ik ga niet voor de eerst lvl 99 oid.
Verder wel jammer dat je gaat, je bent toch zeker altijd een "dedicated" d2 speler geweest ook al was het HCL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Geweldig, door de nieuwe patch werkt geen enkele hack meer :) dus geen maphackp, tppk, maar dus ook geen d2loader

trouwens snel gereset, kan er nu al op. Maar helaas, fussball gaat voor :)

[ Voor 25% gewijzigd door Maldred op 17-06-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is wel nep dat je nu geen d2 loader meer kunt gebruiken, maar misschien komt die er nog weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen d2loader, dan is het helemaal dag bliz, zou ik 3 keysets op d2jsp kunnen verkopen :D
Beste reactie die ik heb gelezen over de patch:
daaaaamn so much time for a no-cd patch WOOOWW!!! no wonder they need 10 years to make diablo 3 hahahahaha

[ Voor 47% gewijzigd door Pheno79 op 18-06-2008 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
Ik ben momenteel toch ingame met de loader.

En trouwens één van de weinige wijzigingen van de patch is dat je zonder de cd's kan spelen, dus wat een deel van de loader functionaliteit overbodig maakt.

Als iemand SCNL wat spullen kan missen, ik kan altijd wa sorce en barb stuff gebruiken :) acc=h8bal

Edit:Blijkbaar werkt de loader enkel de eerste keer nog. Wanneer je na het patchen nogmaals Diablo opstart lukt het inderdaad niet :(

[ Voor 18% gewijzigd door h8bal op 18-06-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
h8bal schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 09:22:
Ik ben momenteel toch ingame met de loader.

En trouwens één van de weinige wijzigingen van de patch is dat je zonder de cd's kan spelen, dus wat een deel van de loader functionaliteit overbodig maakt.

Als iemand SCNL wat spullen kan missen, ik kan altijd wa sorce en barb stuff gebruiken :) acc=h8bal

Edit:Blijkbaar werkt de loader enkel de eerste keer nog. Wanneer je na het patchen nogmaals Diablo opstart lukt het inderdaad niet :(
Lekker bezig :D nogal logisch dat de loader het nog wel doet als je de patch nog niet installed hebt :P

Heb helaas alles verkocht maar mogelijk nog wel een full char met charms mocht je dat willen anders gaat het gewoon weg :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon alles gedelete.. Mijn lvl 86 barb mijn lvl 60 barb mijn lvl 25 sorc.. alles gewoon DEL...
Ben nu opnieuw begonnen met een Sorc, gisteravond na het voetbal even een klein uurtje gespeeld.. lvl 7 sorc nu, ga voor een Meteorb.. Weer opnieuw een barb had ik geen zin in.. Komt nog wel.. Wel tof dat iedereen weer alles opnieuw moet vinden nu.. Wat gaan de waardes nu worden? Weer terug naar 25-30 Pgms voor 1 Ist??

Wel ziek om te zien dat er gisteravond om 00.00 al lvl 50 chars waren zeg.. Volgens mij was de reset net klaar... Of was die eerder dan gepland al gedaan?

Vanavond weer een uurtje of 2 spelen voor het voetbal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:48:
Wat gaan de waardes nu worden? Weer terug naar 25-30 Pgms voor 1 Ist??

Wel ziek om te zien dat er gisteravond om 00.00 al lvl 50 chars waren zeg.. Volgens mij was de reset net klaar... Of was die eerder dan gepland al gedaan?

Vanavond weer een uurtje of 2 spelen voor het voetbal...
denk dat het eerder naar 30 pgms voor 1 pul gaat
ga denk ook weer beginnen, maar dat zal wel wat later worden aangezien ik nu nog tentamens heb |:(

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moet je even doorheen die tentamens..

Ik heb Maandag mijn afstudeervoordracht. Ben de hele dag er mee bezig, savonds ga ik er echt niks meer aan doen, want dat werkt voor mij averechts.. 8 uur per dag is meer dan genoeg. Savonds is relax time... In mijn geval EK Voetbal en Diablo haha.. (door de weeks tenminste)

Zijn Pgms wel enigzins wat waard? Of krijg je nu al 10 pgms voor een IK belt bijvoorbeeld (normaal niet meer dan 1-3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:47:
Daar moet je even doorheen die tentamens..

Ik heb Maandag mijn afstudeervoordracht. Ben de hele dag er mee bezig, savonds ga ik er echt niks meer aan doen, want dat werkt voor mij averechts.. 8 uur per dag is meer dan genoeg. Savonds is relax time... In mijn geval EK Voetbal en Diablo haha.. (door de weeks tenminste)

Zijn Pgms wel enigzins wat waard? Of krijg je nu al 10 pgms voor een IK belt bijvoorbeeld (normaal niet meer dan 1-3)
Ik denk wel meer.. als je nagaat dat in vorige ladde op het eind ~30pgms voor een pul was mag je nu wel rekenen op het dubbele. IK belt zal ook wel stuk meer waard zijn ed.
Heb vanochtend even een half uurtje gespeeld, lvl 10 sorc alweer, blizz sorc gaat het worden.
Zometeen nog eventjes en daarna nog weer even leren voor tentamens aankomende week.

Zo te lezen was de downtime iets korter, nja als je nagaat dat ik in een pub met op het eind 6 man in een half uur lvl 10 was en andy al neerhadden dan is 50 niet zo heel gek. Als je een groep van 8 heb die er ff doorheen walst kun je binnen notime beginnen aan diaruns bijv.

Even ter vergelijking:
Insight runeset paar weken voor ladder reset: ~1fg
Insight runeset nu net na de ladder reset: bieden sommige al 65fg FT

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm misschien moet ik dat vanavond ook eens doen dan.. Zijn er nog mensen geinteresseerd in een uurtje of twee even vlammen vanavond? Heb gisteren ook even doorgevlamd tot lvl 7 en de welbekende Tree voor de scroll zodat ik straks tristam nog onveiliger kan maken.. :P

Ben denk ik tussen 7 en 9 wel online..

Nu nog even vlammen aan mijn presentatie... bleh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:31:
Hmm misschien moet ik dat vanavond ook eens doen dan.. Zijn er nog mensen geinteresseerd in een uurtje of twee even vlammen vanavond? Heb gisteren ook even doorgevlamd tot lvl 7 en de welbekende Tree voor de scroll zodat ik straks tristam nog onveiliger kan maken.. :P

Ben denk ik tussen 7 en 9 wel online..

Nu nog even vlammen aan mijn presentatie... bleh...
Denk dat ik dan ook wel ff samen kom spelen, moet ik alleen wel ff zien welk lvl ik dan ben anders kan ik je wellicht een rush aanbieden :)

Ook de eerste SoJ is aangeboden (door een mogelijke multi) maar een trusted tag user zegt dat die het ingame heeft gezien en bied zelf al 650fg :P

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
psychoclown schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:34:
[...]

Lekker bezig :D nogal logisch dat de loader het nog wel doet als je de patch nog niet installed hebt :P
Het ging eigenlijk over wanneer je de patch installeert het dat spel nog wel gewoon werkt.

Soit, er is al een geupdate versie van de loader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:34:
[...]

Denk dat ik dan ook wel ff samen kom spelen, moet ik alleen wel ff zien welk lvl ik dan ben anders kan ik je wellicht een rush aanbieden :)

Ook de eerste SoJ is aangeboden (door een mogelijke multi) maar een trusted tag user zegt dat die het ingame heeft gezien en bied zelf al 650fg :P
We zien wel.. Moet toch eerst alle quests en acts doorlopen...
Daarna ouderwets baalruns tot lvl 50 of zo en dan NM, tegen die tijd zijn er al weer veel meer mogelijkheden waarschijnlijk..

Waar ben je zelf mee begonnen? voor char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik zei een sorc die voor blizz gaat atm lvl 12 maar d2 crashte dus ff afgesloten en GoT bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah niet opgelet.. Zei je inderdaad al.. Tja.. heb wel meer aan mijn hoofd haha.. Straks ff lekker relaxen met diablo, ff de rest uit mijn kop haha..

Spreek je vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soj's vallen ook heel makkelijk in normal en nightmare, gewoon van random monsters, dus lijkt me idd dat een gevonden soj wel kan al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sojs? Wat zijn dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:17:
ah niet opgelet.. Zei je inderdaad al.. Tja.. heb wel meer aan mijn hoofd haha.. Straks ff lekker relaxen met diablo, ff de rest uit mijn kop haha..

Spreek je vanavond!
Ja idd een afstuuropdracht is natuurlijk niet een lullig verslagje ;)
Ben inmiddels alweer lvl20 en in A4 normal aangekomen en dat in iets meer dan een uurtje.
Gaat wel lekker dus :)
Dalyxia schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:28:
soj's vallen ook heel makkelijk in normal en nightmare, gewoon van random monsters, dus lijkt me idd dat een gevonden soj wel kan al :)
Yep zou niet gek zijn als ik er nu 1 of 2 vond :D

Eerste offered cubed Vex rune wordt ook alweer op geboden, start = 1k fg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh hoe werkt dat forum met dat fg enzo eigenlijk?
Is het verstandig om daar bij aan te sluiten? Of gewoon traden via games?

Kun je dat fg ook weer verkopen voor geld? Want je kan wel betalen, maar kun je ook cashen?

Wordt er nog op ebay etc gehandeld?

Je weet maar nooit hoe je ooit met hobbies geld kan genereren he? :P :P

Maar bovenal wil ik gewoon op een (zonder geld) leuke manier leuke stuff hebben om leuk te kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
d2jps is over het algemeen een redelijk goede site en makkelijk om van kleine (lees: useless) items grotere te maken, zelfs voor pgms kan je (als je er veel verkocht hebt) grotere dingen kopen, terwijl dat in-game nooit zal gebeuren (wie trade nou 120 pgms voor een goed runeword)

en volgens mij kan je niet cashen op d2jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:42:
d2jps is over het algemeen een redelijk goede site en makkelijk om van kleine (lees: useless) items grotere te maken, zelfs voor pgms kan je (als je er veel verkocht hebt) grotere dingen kopen, terwijl dat in-game nooit zal gebeuren (wie trade nou 120 pgms voor een goed runeword)

en volgens mij kan je niet cashen op d2jsp
Sluit ik me bij aan, vind het een erg handige site omdat toch wel 90% van alle D2 trades via d2jsp gaan.
Ook zoals Frunz al zegt kun je makkelijker van mindere items betere maken door bijv. 40pgm packages te verkopen of hele craft packages, maar ook andere items die veel gebruikt worden.
Zeker nu bij het begin van de ladder kan je veel fg maken omdat "niemand" nog iets heeft maar wel fg.
Zo heb je een soort van fortuin zonder dat je aantal mule accs nodig hebt.

Cashen kan idd niet op jsp gezien dat tegen de regels is, enige nadeel zijn de scammers/multi's maar makkelijk te omzeilen door mediators te gebruiken of op je gevoel afgaan. Ga je goed om in de community maak je wat posts en hou je je aan de regels zonder veel spammen ed. zal je al snel wel als een vertrouwde trader gezien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Hoe lachen, mijn usb muis knalt eruit, ik kan niks doen, ik dood...

Pfff lekkere start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Voor de mensen die d2loader gebruiken hier is al vast een beta te vinden http://d2loader.blizzsector.net/

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:33:
Voor de mensen die d2loader gebruiken hier is al vast een beta te vinden http://d2loader.blizzsector.net/
d2event had hem ook al, heb hem nog niet geprobeerd, maar wel door virusscan.jotti.org laten scannen, niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
omg, ik kom morgenavond terug van turkije, ga overmorgen maar direct ff flink levelen en mf-en, 100fg voor een 21res viper, 400fg voor occu, 400 fg voor tal amu

damn

ook is de eerst anni alweer op ladder 1500 fg verkocht op d2jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:05:
omg, ik kom morgenavond terug van turkije, ga overmorgen maar direct ff flink levelen en mf-en, 100fg voor een 21res viper, 400fg voor occu, 400 fg voor tal amu

damn

ook is de eerst anni alweer op ladder 1500 fg verkocht op d2jsp
Ja zoals ik ook ingame vertelde daarvoor waren zelfs al meerdere anni's verkocht waaronder een unid en een 14 / 13 / 8. De SoJs beginnen ook in getalen te komen al minstens 5 langs zien komen.
En zo te lezen ook al 2 cta's verkocht en wat Lo's / grief setjes. Tis echt flink fg innen op dit moment echt zeker een goed moment om flink te mfen en te sellen :).

Zit net ff op d2jsp te kijken 2 unid annis, 18/15/5 en 18/20/5 en een cta5 kwamen even voorbij.
Zelfs Que-hegan is ~45fg waard :o nice!

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Misschien voor mij handig om ook maar eens weer wat te spelen, kan ik wanneer we beginnen ook een beetje meekomen. Heb toch alweer dik 2 jaar geen d2 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:37:
Misschien voor mij handig om ook maar eens weer wat te spelen, kan ik wanneer we beginnen ook een beetje meekomen. Heb toch alweer dik 2 jaar geen d2 gespeeld.
Moet wel goed komen, tis net zoals fietsen dat verleer je ook niet zomaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
True, in mijn geval helemaal, even spelen en ik begin ook weer allerlei rare kleine dingetjes uit mijn geheugen te graven alsof ik nooit gestopt ben.

Voor de mensen die me toe willen voegen, mijn accountname is het zelfde als mijn tweakers nick (suicyder)

[ Voor 26% gewijzigd door Suicyder op 19-06-2008 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Houden we het nuttig met al die levels en persoonlijke dingetjes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het traden en sellen op zich dan?

Je moet toch je items uit het spel zien te halen? Dus hoe werkt het uiteindelijk overhandigen van de waren (om het zo maar te noemen) dan eigenlijk?

Op het forum bedoel ik dan he

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel bezig met het builden van een Sorc..

Main skills zijn Frozen Orb en Meteor
Waar ik de skill points moet plaatsen weet ik wel..

Bij mij is alleen altijd onduidelijk waar ik de stat points moet plaatsen bij een Sorc..
De een zegt veel in Energy, de ander roept juist 0 in Energy.. De een roept alles in Vit.. maar ja, je krijgt maar 2 life per punt geloof ik... Sorc krijgt sowieso 2 mana per lvl extra...
DEX is in principe alleen voor max block, dus hoor vaak base DEX aanhouden...
Strength lijkt me als enige wel duidelijk, die moet omhoog om je gear te kunnen gebruiken...

Wie heeft er een ideaal plaatje in gedachten hierbij? Waar plaatsen jullie je stat points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:55:
Ik ben momenteel bezig met het builden van een Sorc..

Main skills zijn Frozen Orb en Meteor
Waar ik de skill points moet plaatsen weet ik wel..

Bij mij is alleen altijd onduidelijk waar ik de stat points moet plaatsen bij een Sorc..
De een zegt veel in Energy, de ander roept juist 0 in Energy.. De een roept alles in Vit.. maar ja, je krijgt maar 2 life per punt geloof ik... Sorc krijgt sowieso 2 mana per lvl extra...
DEX is in principe alleen voor max block, dus hoor vaak base DEX aanhouden...
Strength lijkt me als enige wel duidelijk, die moet omhoog om je gear te kunnen gebruiken...

Wie heeft er een ideaal plaatje in gedachten hierbij? Waar plaatsen jullie je stat points?
Gezien het vroeg in de ladder is zal je niet snel aan een goedkope anni of torch komen dus daar moet je even niet op rekenen..
Zelf ga ik zoveel mogelijk vita omdat ik geen ES wil, dat kost me nog meer punten gezien ik blizz sorc ben. Tis beetje wat je zelf wil / denkt te kunnen halen, je kan mana doen ipv vita en dan ES maar moet je insight wel zo snel mogelijk hebben :).

Wbt het traden via jsp, je trade je item via tradewindow en de ander stuurt het fg over het forum.
Zoals je kan zien is dit scam gevoelig maar zoals ik al zei, in het begin veel mediator gebruiken ziet iedereen wel dat je te vertrouwen bent maar ook goed opletten als je zonder doet de ander hoeft natuurlijk niet zo trustworthy te zijn :).
Simpel, snel en makkelijk imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt dus gewoon een mix van STR VIT en EN, wordt toch een eerste char.. Hoeft niet extreem goede build te zijn, wil later toch ombouwen tot MF.. Dus moet wel VIT hebben aangezien ik op defence, Res.. etc wel zal inleveren.. MAX damage veranderd niet zo snel bij een Sorc.. (behalve de + skill items)

Moet gewoon wat leuke items vinden en daarna wat andere chars bouwen...

Waar moet ik zijn voor dat jsp? d2jsp.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
staat in de OP, maar het is d2jsp.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me aangemeld.. Nu nog items vinden haha..

Toch.. vroeger ging het gewoon in runes op Battle net.. 120 pgms kon best.. dat waren 5 Ist runes..

Ging toch een stuk makkelijker naar mijn mening..

Hoe werkt het traden nu op een forum dan? Want je moet nog steeds je item afleveren in een game of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ik vind het ook maar een beetje lomp haar dat jsp... Helemaal omdat je nu dus mensen hebt die vlak na een ladder reset WEL al heel rijk zijn, gewoon omdat ze nog veel forum gold hebben. Lekkere 'reset' is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
tja de meeste hele rijken kopen fg, of dupen gewoon keihard...

@PeikJans, traden gaat gewoon in een diablogame. Als je een deal hebt gemaakt over een bepaald item, dan wordt er gepm'd voor een game. Degene die aanbied, maakt ook meestal de game. Daarin kom je dan en dan wordt er het fg overgemaakt en het item afgegeven. Voor duurdere dingen, gebruik je de medi, is veiliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:57:

@PeikJans, traden gaat gewoon in een diablogame. Als je een deal hebt gemaakt over een bepaald item, dan wordt er gepm'd voor een game. Degene die aanbied, maakt ook meestal de game. Daarin kom je dan en dan wordt er het fg overgemaakt en het item afgegeven. Voor duurdere dingen, gebruik je de medi, is veiliger :)
Ach, heel rijk hoef je er niet voor te zijn, maar ik vertik het om a la wow te gaan betalen voor iets naast het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:09:
Wordt dus gewoon een mix van STR VIT en EN, wordt toch een eerste char.. Hoeft niet extreem goede build te zijn, wil later toch ombouwen tot MF.. Dus moet wel VIT hebben aangezien ik op defence, Res.. etc wel zal inleveren.. MAX damage veranderd niet zo snel bij een Sorc.. (behalve de + skill items)

Moet gewoon wat leuke items vinden en daarna wat andere chars bouwen...

Waar moet ik zijn voor dat jsp? d2jsp.nl?
str, vit en en idd. Gewoon 40 punt in energy early game al scheelt een hoop gedoe.

Ben met level 36 blizz sorc bezig.. Dmg gaat gestaat richting de 1k. +1 all skills ftw :z

DJSP gebeuren is zwaar treurig als je het mij vraagt :') Zoveel overdadig fanatisme T_T Als het nu om een professionele sport ging was het nog binnen proporties geweest. Het gaat gewoon nergens over - het is al zo ez om in d2 rijk te worden en daar zou je genoeg aan moeten hebben zou je denken but no er zijn weer van die nolifes die van PERF ITAMZZZZ hun leven willen maken :'(

En dan ook echt zo'n mediator inschakelen want stel dat je precious forum gold wordt gesnaaid door zo een veertien-jarig kneusje :')

Eigenlijk zou ik er gewoon respect voor moeten hebben en er geen punt van willen maken want het heeft toch geen zin en men moet doen wat hem goed dunkt... Maar damn het is echt zo pathetic :|

[ Voor 32% gewijzigd door morew0rk op 19-06-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:57:

haha wel prachtig eerste hr shopper is gespot, 15 hrs gekocht maar krijgt ze niet kwijt want z'n topics worden steeds weer kapot gespammed met of verwensingen xD of "underpriced" offers.
morew0rk schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:26:
[...]

str, vit en en idd. Gewoon 40 punt in energy early game al scheelt een hoop gedoe.

Ben met level 36 blizz sorc bezig.. Dmg gaat gestaat richting de 1k. +1 all skills ftw :z

DJSP gebeuren is zwaar treurig als je het mij vraagt :') Zoveel overdadig fanatisme T_T Als het nu om een professionele sport ging was het nog binnen proporties geweest. Het gaat gewoon nergens over - het is al zo ez om in d2 rijk te worden en daar zou je genoeg aan moeten hebben zou je denken but no er zijn weer van die nolifes die van PERF ITAMZZZZ hun leven willen maken :'(

En dan ook echt zo'n mediator inschakelen want stel dat je precious forum gold wordt gesnaaid door zo een veertien-jarig kneusje :')

Eigenlijk zou ik er gewoon respect voor moeten hebben en er geen punt van willen maken want het heeft toch geen zin en men moet doen wat hem goed dunkt... Maar damn het is echt zo pathetic :|
Ook weer @ ladder neem ik aan?
Heb echt alleen crap items nog wel 10fg geboden op een snowclash maar ga geen 400+ fg uittrekken voor een early on shako. Maar goed ben vanochtend lvl 60 geworden zo weer ffkes spelen :)
Tja vind d2jsp zinvoller dan ingame traden daar duurt het eeuwen voordat je iets bij elkaar hebt of ergens een goed bod op krijgt, nee dat nooit weer doe mij maar jsp snel en simpel traden.

-Edit-
Moet wel zeggen dat de performance van d2 stuk achteruit is gegaan. Tuurlijk zijn de servers nu voller maar al 2 keer gehad dat ik een of andere exception handler fout krijg of dat het spel gewoon crashed. Niet te spreken of het aantal timed outs die je voorbij ziet komen :S

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 19-06-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
http://forums.d2jsp.org/i...f=100&st=0#entry109931467

Mn eerste goeie ring van Ormus, ever.
Mensen die zin hebben om te bumpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Ik wil je niet annoyen maar die ring is niet al te best 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:30:
Ik wil je niet annoyen maar die ring is niet al te best 8)
voor een lvl 15 req is ie best netjes

Ik ben weer aangeland in nederland :) net 5 minuten thuis

[ Voor 12% gewijzigd door Dalyxia op 20-06-2008 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:46:
[...]

haha wel prachtig eerste hr shopper is gespot, 15 hrs gekocht maar krijgt ze niet kwijt want z'n topics worden steeds weer kapot gespammed met of verwensingen xD of "underpriced" offers.

[...]
Duh, waarom zou je veel betalen voor duped shit? face it, de economie is kapot, alleen een ladder reset en een nocdpatch gaat dat niet oplossen. Ze hadden duping onmogelijk moeten maken, maar ja, er werken daar nog maar weinig mensen die de sourcecode van het oude team wilt begrijpen. Nadat het team is opgestapt is er geen fatsoenlijke bugfix meer geweest, alleen die public dupe fix omdat het te erg werd. En hoe die is opgelost weten we allemaal: builds die onspeelbaar zijn geworden :')

Ipv impale nuttig te maken, sanctuary aura te laten werken naar design, tppk onmogelijk maken en nog wat bugs op te lossen....Ze kunnen het gewoon niet meer. Nu kunnen we niet klagen na x aantal jaar support, maar goed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Mja idd, sanctuary aura bug stoort me ook. Of nja bug, ik snap gewoon niet wtf de bedoeling van die aura is :') Snap gewoon niet dat Blizz die nog niet gefixed heeft eigenlijk.
Ook het re-equippen van items met aura's erop nadat je merc sterft...

Toch van die dingen die me storen.

[ Voor 13% gewijzigd door morew0rk op 20-06-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:57:
Mja idd, sanctuary aura bug stoort me ook. Of nja bug, ik snap gewoon niet wtf de bedoeling van die aura is :') Snap gewoon niet dat Blizz die nog niet gefixed heeft eigenlijk.
Ook het re-equippen van items met aura's erop nadat je merc sterft...

Toch van die dingen die me storen.
volgens mij was de bedoeling dat tie net als holy shock/fire/freeze periodieke damage doet maar dan alleen tegen undead monsters

maar nu heb je dus een aura die geen damage doet, knockback doet en lifeleech enabled op undead, vind ik opzich ook niet slecht hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een bug en dara gaat het om. Leechen moet niet kunnen tegen undead, net zoals de hammerskill ook geen damage had moeten doen tegen undead imune magic. Jammer dat ze daar uiteindelijk maar hebben gezegd van : we snappen het niet, dus build as designed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
is een CL/FO nog een goede sorc build..

ik had een meteorb(lvl 79) maar door het resetten van de ladder wil ik opnieuw beginnen met een ladder char..

heb nooit echt kunenn wennen aan die meteor spell ik gebruikte hem zelde dus dacht zo dat CL misschien een betere optie zou zijn

wil de char vooral voor MF gebruiken

http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=557123

deze link geeft ook wel een build voor MF maar waarom hij 20 punten doet in Telekinesis snap ik niet helemaal? iemand anders die hier het nut van inziet?

voor de rest ziet het er leuk uit vooral dat ik vaak mephi run doe voor MF'ing

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat telekinesis een synergy voor energy shield is.
Het kost je minder mana. tandaard is het : een hit kost normaal 1 lifepoint, maar met energyshield 2 manapoints. Met meer punten in telekinesis gaan die verhoudingen naar beneden. Met 16 punten is het 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik heb na het patchen al een vage bug/feature ontdekt bij mijn lightning/cold sorc. Wanneer ik aangevallen word en dreig dood te gaan, word ik automatisch 3 yards verderop getransporteerd. Ik weet niet of het bij de patch 1.12 hoort maar ik denk het niet. Iemand anders die er last heeft met zn sorc?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
heb je toevallig een oculus??, want die teleport je ook naar een "veilig" gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chello200 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:14:
Ik heb na het patchen al een vage bug/feature ontdekt bij mijn lightning/cold sorc. Wanneer ik aangevallen word en dreig dood te gaan, word ik automatisch 3 yards verderop getransporteerd. Ik weet niet of het bij de patch 1.12 hoort maar ik denk het niet. Iemand anders die er last heeft met zn sorc?
zoals frunz al zegt, waarschijnlijk heb je een occulus swirling crystal vast, die heeft 10% chance to cast level 1 teleport when struck, heel handig soms maar kan ook heel vervelend zijn soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Oculus heeft mij in het verleden al zo vaak vermoord dat ik ze weiger nog te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Hmm wat is D2 toch weer leuk om vanaf scratch te beginnen. Samen in pubbies met anderen beetje questen. Heb naast mijn paladin nu een MF sorc (pure orb) met een kite shield met 3 perfect diamonds en een 3s. crown met 3 perfect rubies, armor en belt met + life, een rare sacred globe met FCR/mana en resists, dat soort dingen. En het loopt nog best lekker ook. :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:39:
Oculus heeft mij in het verleden al zo vaak vermoord dat ik ze weiger nog te gebruiken.
occulus heeft mij alleen nog maar gered, hoe krijg jij het voor elkaar dat je vermoord word erdoor dan?

wat occulus doet is teleporten naar waar je je muis hebt op dat moment, maar ook niet altijd, ik heb iig alleen nog maar gehad dat ik per ongeluk in een groepje tp en dat occulus mij er weer uit teleport, omdat de CTC geen hit recovery nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Imodium schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:03:
Hmm wat is D2 toch weer leuk om vanaf scratch te beginnen. Samen in pubbies met anderen beetje questen. Heb naast mijn paladin nu een MF sorc (pure orb) met een kite shield met 3 perfect diamonds en een 3s. crown met 3 perfect rubies, armor en belt met + life, een rare sacred globe met FCR/mana en resists, dat soort dingen. En het loopt nog best lekker ook. :)
Yeah ik vind het ook chille business. Lekker rustig andy en countess op nm runnen, langzaam opbouwen naar bescheiden items enzo. Ancients pledge, stealth, en nu wachten op de eerste de beste 4s polearm :)

Oculus vind ik ook een mooi item... Ik snap dat die tp je kan dwarszitten maar ik heb er eigenlijk nooit last van. Moet je misschien ook wel Suicyder voor heten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Dalyxia schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:26:
[...]

zoals frunz al zegt, waarschijnlijk heb je een occulus swirling crystal vast, die heeft 10% chance to cast level 1 teleport when struck, heel handig soms maar kan ook heel vervelend zijn soms
haha ja srry klopt idd! Speelde hel andy na patch en kreeg zo'n occulus als beloning. Ik had eerst tal rasha's lidless eye. Maar deze geeft me +3 skills dus ik heb die maar als secondary gezet omdat ik die set aan het sparen ben. :P Ik vind die teleport maar vervelend want ik word altijd ergens gedropped waar ik helemaal niet wil zijn. Voorzichtig zijn dus!

En mijne geeft zelfs 25% voor teleport when struck dus ik zit constant van hot naar her te jumpen. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Chello200 op 21-06-2008 20:04 ]

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Occulus geeft 25% idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:39:
Same here CtC teleport mij altijd in een groep mobs vooral als ik mfen ben.. Super irritant maarja beste keus voor mf coldsorc.
Chello200 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:59:
[...]

haha ja srry klopt idd! Speelde hel andy na patch en kreeg zo'n occulus als beloning. Ik had eerst tal rasha's lidless eye. Maar deze geeft me +3 skills dus ik heb die maar als secondary gezet omdat ik die set aan het sparen ben. :P Ik vind die teleport maar vervelend want ik word altijd ergens gedropped waar ik helemaal niet wil zijn. Voorzichtig zijn dus!

En mijne geeft zelfs 25% voor teleport when struck dus ik zit constant van hot naar her te jumpen. :/
Zo dan ben je wel ff lucky hey, occulus is ziekelijk duur nog en lidless is ook nog prijzig resp. 200fg en ~ 90fg. Heb atm alleen nog een bijna perfect jade talon (3ed en 1ml van perfect) en visceratuant gevonden, tal mask / belt / orb / nagel 25 / nagel 19 gekocht. Nu nog even baalrunnen op hell en ik kan mephi hell mfen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 20:58:
[...]

Same here CtC teleport mij altijd in een groep mobs vooral als ik mfen ben.. Super irritant maarja beste keus voor mf coldsorc.

[...]

Zo dan ben je wel ff lucky hey, occulus is ziekelijk duur nog en lidless is ook nog prijzig resp. 200fg en ~ 90fg. Heb atm alleen nog een bijna perfect jade talon (3ed en 1ml van perfect) en visceratuant gevonden, tal mask / belt / orb / nagel 25 / nagel 19 gekocht. Nu nog even baalrunnen op hell en ik kan mephi hell mfen :)
pff, mephi hell kan ik met een kale lvl 80 cold sorc, das echt een eitje, occulus is gewoon beste, en ik teleport bijna nooit, omdat ik bijna nooit geraakt wordt, ze hitten namelijk bijna altijd eerst merc en met degelijke fcr ben je al weg voor de meeste melee monsters hebben kunnen slaan

Ik ben nu lvl 44 :) met spectral dagger en milabrega's

[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 21-06-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 22:25:
[...]

pff, mephi hell kan ik met een kale lvl 80 cold sorc, das echt een eitje, occulus is gewoon beste, en ik teleport bijna nooit, omdat ik bijna nooit geraakt wordt, ze hitten namelijk bijna altijd eerst merc en met degelijke fcr ben je al weg voor de meeste melee monsters hebben kunnen slaan

Ik ben nu lvl 44 :) met spectral dagger en milabrega's
Ja met merc maar als je die nog niet hebt omdat je nog geen gear voor hebt is het niet zo'n eitje.
Ben atm nog steeds 75 want baalrunnen op hell schiet niet op, normal en nm was zo gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:06:
[...]

occulus heeft mij alleen nog maar gered, hoe krijg jij het voor elkaar dat je vermoord word erdoor dan?

wat occulus doet is teleporten naar waar je je muis hebt op dat moment, maar ook niet altijd, ik heb iig alleen nog maar gehad dat ik per ongeluk in een groepje tp en dat occulus mij er weer uit teleport, omdat de CTC geen hit recovery nodig is
Weet niet of dat zo is, maar als het zo is dan is occulus het slechtste wapen ever. Reden: Als ik met vijanden om mij zitten, dan richt ik naar die vijanden en als ik dan geteleporteerd wordt door occu, dan sta je dus midden tss de vijanden.

Conclusie= occulus, opzich lekkere stats, behalve chance tot dus slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:27:
[...]

Weet niet of dat zo is, maar als het zo is dan is occulus het slechtste wapen ever. Reden: Als ik met vijanden om mij zitten, dan richt ik naar die vijanden en als ik dan geteleporteerd wordt door occu, dan sta je dus midden tss de vijanden.

Precies dat heb ik dus ook vaak.
Moet trouwens zeggen dat mephi gewoon ondoenlijk is op hell nog zonder merc.
Geen gold voor pots is sowieso al poep maar dan ook nog eens lekker op weg met mephi killed geschampt worden door lighting is one shot one kill -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:52:
[...]

Precies dat heb ik dus ook vaak.
Moet trouwens zeggen dat mephi gewoon ondoenlijk is op hell nog zonder merc.
Geen gold voor pots is sowieso al poep maar dan ook nog eens lekker op weg met mephi killed geschampt worden door lighting is one shot one kill -.-
moat trick?

trouwens, las ik net een aantal posts hierboven dat morework aanraad om 40 punten in ENERGY! ! ! ! te doen??? Nou raad ik aan om gewoon niks in energy te stoppen, je hebt zat mana met gewoon base energy, geloof me, punten in energy ga je later spijt van krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:27:
[...]

ja, maar wanneer wordt je echt geraakt? bij mijn vorige cold sorc werd ik in een uur tijd misschien 2 keer geteleport, en werkt de ctc niet alleen bij melee attacks? dus als een monster al zo dichtbij is dat tie je slaat, had je dan niet al wat afstand moeten nemen?

btw, ik heb erg veel onverklaarbare connection interupted's... iemand nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op zondag 22 juni 2008 @ 09:14:
[...]

ja, maar wanneer wordt je echt geraakt? bij mijn vorige cold sorc werd ik in een uur tijd misschien 2 keer geteleport, en werkt de ctc niet alleen bij melee attacks? dus als een monster al zo dichtbij is dat tie je slaat, had je dan niet al wat afstand moeten nemen?

btw, ik heb erg veel onverklaarbare connection interupted's... iemand nog meer last van?
Ik word ook niet bijzonder veel geraakt, maar het gevaarlijke is nu dat ik crappy gear heb en op hell zit, met res van 10 en lager. Dus niet echt stevig. Als ik dan geteleporteerd wordt in een groep van archers die een leuke aura hebben is het bye bye me :) En op hcl is het net iets pijnlijker dan op scl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb ook nieuw gevonden dat ze de "lag dupe" fix aangescherpt hebben, je kan nu nog geen 5 keer switchen van skill of je wordt al de game uit geknikkert met een connection interrupted......

en ik heb nu een tempban... omfg hele zin om d2 te spelen weer weg

[ Voor 15% gewijzigd door Dalyxia op 22-06-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:07:
ik heb ook nieuw gevonden dat ze de "lag dupe" fix aangescherpt hebben, je kan nu nog geen 5 keer switchen van skill of je wordt al de game uit geknikkert met een connection interrupted......

en ik heb nu een tempban... omfg hele zin om d2 te spelen weer weg
Ja die ci's zijn echt ongelooflijk irritant net als de time outs. Ook krijg ik soms een diablo exception error slechte zaak moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:36:
[...]

Ja die ci's zijn echt ongelooflijk irritant net als de time outs. Ook krijg ik soms een diablo exception error slechte zaak moet ik zeggen.
nee dit is gewoon te grappig eigenlijk, ik switch 9 keer achter elkaar van teleport > blizzard > teleport > blizzard > teleport > blizzard > teleport > blizzard > teleport > blizzard en ik heb een ci en een temp ban.... hoezo onspeelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Dalyxia schreef op zondag 22 juni 2008 @ 08:47:
[...]

moat trick?

Trouwens, las ik net een aantal posts hierboven dat morework aanraad om 40 punten in ENERGY! ! ! ! te doen??? (OMFG) Nou raad ik aan om gewoon niks in energy te stoppen, je hebt zat mana met gewoon base energy, geloof me, punten in energy ga je later spijt van krijgen
Ik las net een aantal posts hierboven dat dalyxia LOS GING op mijn comment????!!!

Het boeit gewoon geen ene moer voor een standaard mf sorc.

Een blizz sorc kan andy makkelijk aan (zoals je zelf al zei rofl), of die nu wel of niet 40 punten in energy stopt. Dan zeg ik als je energy problemen hebt, gooi die punten in energy ja. Ik "raad" het niet "aan"; ik zeg alleen dat het geen kwaad kan.

*knip flame...

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2008 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Lekker bezig met mijn pure orb sorcje op HCL, lvl 75 nu. Omdat ik pure orb ben heb ik nog wat punten over voor support skills (static, tk etc). Inmiddels een spirit en insight bij elkaar gesprokkeld zonder iets te kopen op d2jsp :).

En zojuist dropt NM Andi een peasant crown EN chanceguards. Lekker voor een budget MF sorc :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:55:
[...]

Ik las net een aantal posts hierboven dat dalyxia LOS GING op mijn comment????!!!

Het boeit gewoon geen ene moer voor een standaard mf sorc.

Een blizz sorc kan andy makkelijk aan (zoals je zelf al zei rofl), of die nu wel of niet 40 punten in energy stopt. Dan zeg ik als je energy problemen hebt, gooi die punten in energy ja. Ik "raad" het niet "aan"; ik zeg alleen dat het geen kwaad kan.
het was niet "zielig hard" bedoeld, omfg is meer een uitroep van verbazing tegenwoordig ipv de Oh My Fucking God die het eerst betekende, iig niet bedoeld als "los gaan" :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2008 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk beetje kunnen lvlen net in private baalruns hell, got to love jsp ;)
Nog maar een zielig beetje tot 81 dus zeg maar gerust 5 lvls erbij :)
Ook beginnen er al wat leuke items te vallen (gores 197ed, Tal weapon, nice rare gloves, 2x
Ali baba etc), dit nog wel op nm want hell is met low res best lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:20:
Eindelijk beetje kunnen lvlen net in private baalruns hell, got to love jsp ;)
Nog maar een zielig beetje tot 81 dus zeg maar gerust 5 lvls erbij :)
Ook beginnen er al wat leuke items te vallen (gores 197ed, Tal weapon, nice rare gloves, 2x
Ali baba etc), dit nog wel op nm want hell is met low res best lastig :)
gores is erg lekker hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Stop eens met dat geflame ;)

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2008 07:02 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste