Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Vinden jullie dat NM andy betere/vaker unieke items droppen dan Hell andy? Met mijn oculus is het namelijk altijd wel raak bij mij maar tot nu toe heeft hell andy bij mij meer elite set/unique items gedropped. Verder ben ik nu lvl 82 met mn lightning/orb sorc maar ik heb de grootste moeite om verder te levelen omdat al die beesten in hell resistant zijn voor mijn spells...

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chello200 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 05:01:
Vinden jullie dat NM andy betere/vaker unieke items droppen dan Hell andy? Met mijn oculus is het namelijk altijd wel raak bij mij maar tot nu toe heeft hell andy bij mij meer elite set/unique items gedropped. Verder ben ik nu lvl 82 met mn lightning/orb sorc maar ik heb de grootste moeite om verder te levelen omdat al die beesten in hell resistant zijn voor mijn spells...
gewoon baalruns joinen, dat leveled gewoon het makkelijkste

NM andy dropped sneller SOJ, maar verder heeft Hell andy meer kans om meer verschillende items te droppen, waardoor de kans dat er een unique dropped ongeveer gelijk blijft, alleen de beleving van de item drops kunnen behoorlijk verschillen, zo vinden sommigen Meph hell heel goed om te mf-en, maar vinden anderen meph hell nooit wat droppen

Ook kan Andy Hell wat betere uniques droppen die Andy NM niet kan droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:44:
[...]

gores is erg lekker hoor :)
Zeker en was ook bijna perfect, al wel weer verkocht. Ben toch niet van plan zo early in de ladder een smiter te gaan maken :) Heb ook nog raven 18 / 192 small blue skin met een bod van 25fg lopen :)
Dalyxia schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:09:
[...]

gewoon baalruns joinen, dat leveled gewoon het makkelijkste

NM andy dropped sneller SOJ, maar verder heeft Hell andy meer kans om meer verschillende items te droppen, waardoor de kans dat er een unique dropped ongeveer gelijk blijft, alleen de beleving van de item drops kunnen behoorlijk verschillen, zo vinden sommigen Meph hell heel goed om te mf-en, maar vinden anderen meph hell nooit wat droppen

Ook kan Andy Hell wat betere uniques droppen die Andy NM niet kan droppen
Ben het met je eens qua drops betreft maar niet qua lvlen want op hell zijn er geen goede public baalruns. Daarom lvlde ik ook niet meer want dat schoot niet op, private baalruns moet je hebben dan kun je tenminste veilig lvlen met een leuke sterke groep en vooral geen noobs.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

nm las de namen en weet het antwoord al.

[ Voor 97% gewijzigd door Flapmo op 23-06-2008 15:57 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan weer wat kunnen baalrunnen in priv baalruns. Begin lvl 84 nu heb alleen wel een vraag.
Heb al eerder blizzsorcs gehad maar waar kan ik nu het beste me skills in stoppen.
Blizz, ice blast, ice bolt en glacial spike zijn maxed. Er zitten nu volgens mij 5 punten in CM (totaal 10 atm met gear) 1 in CA en prereq, 1 in warmth, 1 tele / telekin en natuurlijk 1 in static.
Waar zal ik nu me punten in stoppen? Zat zelf te twijfelen tussen static of tele, grotere static radius is wel handig maar kan niet echt de knoop door hakken iemand hier ideeën?

Trouwens wel zin in zat om onze slachtpartij te starten en natuurlijk aankomende maandag :)
Krijgen we iets over een mogelijk vervolg op ons geliefde spel te horen of is het een compleet nieuw concept.. ? Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mensen die D2 nog willen kopen: Blizzard gaat binnenkort een downloadversie te koop aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Pheno79 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:31:
Voor mensen die D2 nog willen kopen: Blizzard gaat binnenkort een downloadversie te koop aanbieden.
lkkr , morrrrre keys ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:31:
hopen dat ze dan ook compatibility problemen hebben opgelost :)

even over psychoclown, met +skills moet je cold mastery op lvl17 krijgen, extra punten daarin helpen vrij weinig

1 warmth
1 static field
1 telekinesis
1 teleport
1 frost nova
20 ice bolt
20 ice blast
20 glacial spike
20 blizzard
10 Cold Mastery
========
95 skillpunten
12 questpoints
=====-
lvl 83 klaar

nu moet je dus voor +7 skills zorgen, het verschil tussen lvl 16 cold mastery en lvl 17 cold mastery schijnt dus behoorlijk te zijn

nu kan je punten in bijvoorbeeld enchant stoppen voor je merc, of in een armor (frozen chilling shiver) ik weet niet precies welke het beste is, ik geloof gewoon frozen armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt er toch maar met 4 tegelijk op bnet, of je moet gaan proxy'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:27:
[...]

hopen dat ze dan ook compatibility problemen hebben opgelost :)

even over psychoclown, met +skills moet je cold mastery op lvl17 krijgen, extra punten daarin helpen vrij weinig

1 warmth
1 static field
1 telekinesis
1 teleport
1 frost nova
20 ice bolt
20 ice blast
20 glacial spike
20 blizzard
10 Cold Mastery
========
95 skillpunten
12 questpoints
=====-
lvl 83 klaar

nu moet je dus voor +7 skills zorgen, het verschil tussen lvl 16 cold mastery en lvl 17 cold mastery schijnt dus behoorlijk te zijn

nu kan je punten in bijvoorbeeld enchant stoppen voor je merc, of in een armor (frozen chilling shiver) ik weet niet precies welke het beste is, ik geloof gewoon frozen armor
Ja van CM wist ik maar ik wil dat nog even open houden want een anni / torch sluit ik niet uit.
Spirit monarch wil ik ook nog ipv me viscerataunt maar daar heb ik nog meer str voor nodig en me 50 unstatted statpoints wil ik niet daarin gooien wil str charms (welke later vervangen zullen worden door anni + torch). Om het wat duidelijker te maken:

Helm: Tals mask pt ---> Shako of Nigthwings scheelt 2 sk
Amu: +1 sorc, 93life ---> Tals amu sheelt 1 sk
Orb: Tals orb ---> Occu sheelt 1 sk?
Shield: Visceratuant ---> spirit monarch sheelt 1 sk

Later dus ook nog anni / torch maakt 18/19CM
Dus waar kan ik dan het beste me punten in steken?
Enchant voor me merc is opzich wel leuk idee idd.

-Edit-
Hoe werkt die attack bonus van enchant eigenlijk?
Is dat zoals enhanced dmg of AR bonus?

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 24-06-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Stop ze in frozen orb, da's ideaal om low level mee te rushen (tomb runs etc). Anders gewoon in cold mastery dumpen, de extra -res helpt nog altijd tegen monsters met hoge cold res dus je haalt er altijd nog wel wat potentieel uit.

Enchant = ar bonus + fire damage. Een fatsoenlijke level 89+ merc heeft geen problemen om te raken op hell en die fire damage is op een merc ook vrij nutteloos.

7 extra punten in Warmth gaat weinig verschil maken. Idem voor static field of teleport.

Extra punten in cold armors schiet ook weinig op, tenzij je écht die duration langer wil hebben.

Ik zou dus gewoon ofwel cold mastery ofwel frozen orb kiezen. Iig zijn dat de opties die nog zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze gaan al dood door de coldaura van me merc :D
Nee weet nog niet waar ik ze in ga stoppen moek nog ff zien mss dan wel CM maar weet nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Orber is nu 79 op HCL, gaat best lekker. Beetje solo door hell heen, best avontuurlijk met lage resists, ben dan ook al een paar keer bijna dood gegaan, maar dat houdt de spanning er in :).

Ik vind zojuist trouwens een +3cold +3 blizzard orbje, zou dat populair zijn op d2jsp? Free bump is nooit weg natuurlijk ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is best leuk idd :) free bump for you
Zit net te kijken bij HCL zie ik iemand die 2 jade talons nodig heeft.. waarom wil niemand me bijna perfect jade talons op SCL :'(

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 24-06-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:19:
Orber is nu 79 op HCL, gaat best lekker. Beetje solo door hell heen, best avontuurlijk met lage resists, ben dan ook al een paar keer bijna dood gegaan, maar dat houdt de spanning er in :).

Ik vind zojuist trouwens een +3cold +3 blizzard orbje, zou dat populair zijn op d2jsp? Free bump is nooit weg natuurlijk ;)
pff direct 100 fg.... das wel lekkers, maarja, +6 blizzard... toe maar

op scl is deze gevonden, is ook wel extreem goed hoor
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/6062/screenshot105as5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:23:
[...]

Ja van CM wist ik maar ik wil dat nog even open houden want een anni / torch sluit ik niet uit.
Spirit monarch wil ik ook nog ipv me viscerataunt maar daar heb ik nog meer str voor nodig en me 50 unstatted statpoints wil ik niet daarin gooien wil str charms (welke later vervangen zullen worden door anni + torch). Om het wat duidelijker te maken:

Helm: Tals mask pt ---> Shako of Nigthwings scheelt 2 sk
Amu: +1 sorc, 93life ---> Tals amu scheelt 1 sk
Orb: Tals orb ---> Occu scheelt 1 sk?
Shield: Visceratuant ---> spirit monarch scheelt 1 sk

Later dus ook nog anni / torch maakt 18/19CM
Dus waar kan ik dan het beste me punten in steken?
Enchant voor me merc is opzich wel leuk idee idd.

-Edit-
Hoe werkt die attack bonus van enchant eigenlijk?
Is dat zoals enhanced dmg of AR bonus?
Tals orb heeft geen +skills he, alleen + fire/cold/lightning mastery

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:22:
[...]

Tals orb heeft geen +skills he, alleen + fire/cold/lightning mastery
Maar ik heb 3 parts dus +1 van tals orb partial set bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:28:
[...]

Maar ik heb 3 parts dus +1 van tals orb partial set bonus :)
oh zo :) kwartje valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een nieuwe prijzenlijst gepubliceerd? Wat items ongeveer waard zijn bijvoorbeeld? Heb echt geen idee wat of met wat er ongeveer betaald moet worden voor bepaalde items..
Heb zelf een hel rune gevonden (nog niet zo hoog maar toch) en een vipermagi armor.. (slecht 23 res all).. Maar heb geen enkel idee wat dat nu waard is.. (ga ze toch niet verkopen of zo, maar voor het idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:55:
Is er al een nieuwe prijzenlijst gepubliceerd? Wat items ongeveer waard zijn bijvoorbeeld? Heb echt geen idee wat of met wat er ongeveer betaald moet worden voor bepaalde items..
Heb zelf een hel rune gevonden (nog niet zo hoog maar toch) en een vipermagi armor.. (slecht 23 res all).. Maar heb geen enkel idee wat dat nu waard is.. (ga ze toch niet verkopen of zo, maar voor het idee)
met non perfect items weet je maar nooit wat de gek ervoor geeft, ik zie nu bod op een perfect viper 50fg, dus een low zoals die van jouw kan misschien 10fg waard zijn op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:41:
[...]

met non perfect items weet je maar nooit wat de gek ervoor geeft, ik zie nu bod op een perfect viper 50fg, dus een low zoals die van jouw kan misschien 10fg waard zijn op dit moment
Ok, alleen dat fg zegt me niks, aangezien ik gewoon op battle.net wil gaan handelen.. Dus denk meer in runes en/of pgems... Zo was een pul/ist rune ooit 25 pgms waard.. Dat geeft mij een beter beeld van waarde dan fg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:18:
[...]

Ok, alleen dat fg zegt me niks, aangezien ik gewoon op battle.net wil gaan handelen.. Dus denk meer in runes en/of pgems... Zo was een pul/ist rune ooit 25 pgms waard.. Dat geeft mij een beter beeld van waarde dan fg..
Een tip vergelijk niet de waarde van vroeger met nu :)
Pul is atm 15fg en pgms zijn ongeveer 1fg
Um rune zit rond de 30fg en een ist rond de 50.
Gul zijn natuurlijk nu weer duurder dan ist dus kom je tegen de 180fg atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus in principe een pul 15 pgems en een ist is 2x zo duur als "vroeger" 2x 25 pgems... Ok dan is voor mij de waarde wel een beetje duidelijk...

Dus mijn vipermagi is ongeveer 10 pgems waard... of met wat mazzel een pul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraagje over het uppen van items.. Wat houdt het precies in en hoe doe je het? Ik lees bijvoorbeeld dat je een vipermagi (def 279) kunt uppen naar def 1000...Of 30 res naar 50 res.. Dat maakt het natuurlijk een heel stuk interessanter.. Maar geen flauw idee of dit uberhaupt kan en zo ja hoe dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:57:
Dus in principe een pul 15 pgems en een ist is 2x zo duur als "vroeger" 2x 25 pgems... Ok dan is voor mij de waarde wel een beetje duidelijk...

Dus mijn vipermagi is ongeveer 10 pgems waard... of met wat mazzel een pul...
Ja je moet wel rekening houden dat sommigen overpricen en ik kijk dan vooral naar perfect amethysts en perfect topaz die 2 willen nog wel voor ~1fg gekocht worden maarja gaat hard en pgems zijn niet rare ofzo heb er zelf ook alweer stuk of 20 waarvan 5 pamys dus morgen kunnen ze alweer ~0.50fg zijn houdt daar rekening mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dat is alleen als je via het forum handeld toch?
Er zijn toch zeker wel nog meer mensen bij net als ik die dat niet doen, maar nog in pgems denken?
Niet iedereen die speelt zit toch op dat forum aangesloten of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Gelukkig niet. D2jsp verziekt wel een beetje het echte trade systeem van D2...

Hopelijk zit in D3 gewoon een soort auction house, hebben we dat D2jsp niet meer nodig.

[ Voor 36% gewijzigd door McFlipp op 26-06-2008 12:26 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:09:
Even vraagje over het uppen van items.. Wat houdt het precies in en hoe doe je het? Ik lees bijvoorbeeld dat je een vipermagi (def 279) kunt uppen naar def 1000...Of 30 res naar 50 res.. Dat maakt het natuurlijk een heel stuk interessanter.. Maar geen flauw idee of dit uberhaupt kan en zo ja hoe dan...
als je upped, dan worden alleen de base stats van je item aangepast, in dit geval de STR en lvl requirements en de defence wordt aangepast. de resistance zal het zelfde blijven, alleen als je een um-rune in je viper stopt kan je van 30 naar 50 resist gaan, anders niet

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dan letterlijk uppen? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
in je cube, met het item en verschillende ingredienten
(viper is een armor (unique) en doe je met perfect diamond en ko) (correct me if i'm wrong, tijd geleden voor me)

op de arreat summit kan je alle mogelijkheden wel vinden

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:11:
Wat is dan letterlijk uppen? Hoe doe je dat?
"uppen" is het veranderen van het base item van een unique item.

In diablo heb je 3 soorten armors, Normal, Exceptional en Elite, nu heb je van elke normal armor, ook een exceptional en een elite versie, bijv: Quilted armor > Ghost armor > Dusk Shroud
of Light Plate > Mage Plate > Archon Plate

Nu bestaan unique armors uit een base item, is die base item een Normal of Exceptional armor, dan kan je hem van normal > exceptional > elite upgraden, je verandert dan de base armor naar een hogere, en daarmee dan ook de defense waarde, bijvoorbeeld bij Skin of Vipermagi, die heeft als base armor een serpentskin armor, dat is een exceptional armor en kan je hem dus 1 x uppen naar een elite armor, een serpentskin armor heeft maximaal 126 base defense, (126def+120% ED van vipermagi maakt het max 279defense voor vipermagi) maar de elite versie "wyrmhide" heeft een base defense van 470, (470def+120% ED van vipermagi maakt een max 1034 def)

Door het uppen heb je dus je vipermagi verandert van een 279def serpentskin armor naar een 1034 def wyrmhide armor

"defense getallen kunnen afwijken"

btw kan een perfect defense vipermagie door het uppen wel niet perfect worden, doordat het base item gewoon gererolled wordt heb je grote kans dat de wyrmhide geen perfecte defense heeft, op deze manier kan een HoZ bijvoorbeeld door het uppen op een lagere defense uitkomen dan non-upped

Ook veranderen de Str en Dex req mee naar het nieuwe armor, voor vipermagi is dat dus non-upped 43 str en upped 84 str req < valt nog mee, maar bijv Guardian Angel Templar coat non-upped 118 str req, upped Hellforge Plate 196 str req, en das net wat veel voor een pally :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 26-06-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:25:

Hopelijk zit in D3 gewoon een soort auction house, hebben we dat D2jsp niet meer nodig.
Ik vindt D2jsp het trade systeem echt niet verzieken. Ik heb dan ook nooit getrade via battlenet om dat ik traden via D2jsp vele male beter vindt. Meer overzicht, en via vele kleine trades kan je opsparen om later iets groots te kopen, wat via battlenet nauwelijks gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:25:

Nee, dat doet het dupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Aangezien ik pas jaar geleden begonnen ben met diablo2 en ik vaak het woord dupen tegenkom wil ik graag weten wat het nou inhoudt? Iets met dupliceren van een item ?
Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:48:
[...]

Nee, dat doet het dupen.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
dupen= duplicaten oftewel een item vele malen kopieeren, gebeurd voornamelijk bij hoge runes (Ber, JAh, Ohm, Zod etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:08
ik probeer ook weer ff dia op te pakken, hopen dat het beetje wil.
Want op Vista draait het niet echt super. Heb veel lag tijdens het spelen (gevoel dat er 20 skelets rond lopen etc)
Acc hc2-darky
ik zie ook dat ik uit de d2jsp guild gekickt ben/nieuwe guild gemaakt is. Heb al request gestuurd.

[ Voor 20% gewijzigd door pstalman op 28-06-2008 11:27 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
guys diablo III is aangekondigd ;)

of tenminste er is een flash traillertje van diablo III op blizzard

[ Voor 51% gewijzigd door Maldred op 28-06-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stream aan het kijken, het ziet er VET uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooit die mod beetje topic dicht, wat een flauwe actie .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
yuo, barb en witch doctor announced voor diablo3.
Ze zijn de stijl toch wel behoorlijk toruw gebleven.

Er is nu een dans op de diablo 3 muziek.

vrouw met 2 klauwen met vuur (assasin??) en nu een kerel met 2 staven (geen idee wat dat moet voorstellen)

Ik hoop dat de monk weer terug komt uit diablo1

[ Voor 9% gewijzigd door Sinned123 op 28-06-2008 12:46 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:45:
Behoorlijk. Enthousiaste meningen zijn niet geoorloofd blijkbaar?

Laten we hier verder gaan maar dan wat meer op basis van discussies ipv one liners als "TE VET". :P

Doet me een beetje denken aan Act II muziek trouwens... Lut Gholein achtig.

[ Voor 10% gewijzigd door hershel op 28-06-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:45:
slowchatten doe je maar op IRC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herkent iemand de muziek btw ? :)

Ouwe glorie weer O.o

hij is dan wel omgezet naar een modernere versie though

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo, dat ziet er inderdaad heerlijk uit :9
* Outerspace gaat wachten op Diablo III :) Even die movies bekijken die er staan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vraag me af of blizz een tijdframe gaat aankondigen wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:47:
[...]

slowchatten doe je maar op IRC
Ik snap wel wat de mod hiermee bedoeld, maar dit is een live-streaming en vind dat op zoiets groots toch wel een uitzondering mag worden gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Fuelke

Forza Ferrari

sjakietrekhakie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:46:
[...]

Behoorlijk. Enthousiaste meningen zijn niet geoorloofd blijkbaar?

Laten we hier verder gaan maar dan wat meer op basis van discussies ipv one liners als "TE VET". :P

Doet me een beetje denken aan Act II muziek trouwens... Lut Gholein achtig.
Het is nu ook niet de bedoeling om hier dan maar verder te gaan omdat ik het andere topic dichtgooi. Maar je hebt gelijk over de basis van discussies ipv slowchat, want dat is de hoofdreden geweest van het sluiten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-08 07:53
Toen aan het begin van de presentatie het tristram muziekje begon stonden m'n haren echt recht overeind!

De hele Diablo stijl lijkt te zijn gehandhaafd. Ben echt benieuwd naar de release datum dit wordt een must have vor iedere diablo fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Niet alleen voor de diablo fans :p. Dit wordt gewoon een waardig spel voor iedereen als je het mij vraagt. Tot nu toe ben ik heel tevreden, was even bang dat ze teveel aan 3d zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:48:
[...]

Ik snap wel wat de mod hiermee bedoeld, maar dit is een live-streaming en vind dat op zoiets groots toch wel een uitzondering mag worden gemaakt :)
Ik zit zelf ook te kijken, maar 'zoiets groots' vind ik wel weer meevallen hoor ;) Het is diablo3 maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Mythrill schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:49:
Toen aan het begin van de presentatie het tristram muziekje begon stonden m'n haren echt recht overeind!

De hele Diablo stijl lijkt te zijn gehandhaafd. Ben echt benieuwd naar de release datum dit wordt een must have vor iedere diablo fan.
Absoluut. Ze zijn zo trouw gebleven aan alles waar de fans van houden. Zo blijkt maar weer dat de naam Blizzard een kwaliteitsgarantie voor games is. Van de muziek, de health/mana orbs en de rest van UI tot het camerastandpunt tot het geluidje bij het openen van een town portal.

Ik kan niet wachten. Laat ze maar lekker veel geheim houden voor de release. Ik laat me graag verrassen met nieuwe classes, omgevingen en monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Fuelke

Forza Ferrari

Zie ook mijn aangepaste sluitmessage :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Kees schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:50:
[...]

Ik zit zelf ook te kijken, maar 'zoiets groots' vind ik wel weer meevallen hoor ;) Het is diablo3 maar :P
...
offtopic:
Had ik maar admin rechten nu...ERUIT jij, barbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Kees schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:50:
[...]

Heiden! :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat IRC bij mij niet wil openen, zie ook niks anders ingesteld waarom het niet zou kunnen, geen beveiliging meldingen, vind wel jammer want nu kan ik nergens openbaren hoe GEWELDIG ik deze DIABLO III aankondiging wel niet vind :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DIt is het D2 topic, laten we deze nu niet verneuken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit meer in het D3 topic past (maar toen ik het wilde posten gesloten was) is deze post daarnaar verplaatst

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
http://eu.blizzard.com/diablo3/index.xml

er staat nu een mooie gameplay video op......

hebben hebben hebbeeeennnnnnn

hoop dat ie snel uitkomt :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Hoop ook dat ie snel uitkomt, maar dit gaat minstens nog een jaar duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
wow!

Dan toch nog eindelijk! Het is ongelooflijk!
Ik ben echt benieuwd wat voor extra verdieping ze gaan toevoegen...
Maar ik ben wel bang dat dit heel veel vrije tijd gaat opslokken ;)

(ow, en ik leef dus nog ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Mooneater op 28-06-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ziet er idd bijzonder goed uit.
Een waardige opvolger voor deel 2.
Vraag me alleen af of je ook per maand zal moeten gaan dokken of éénmalig zoals bij diablo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Back from TT en dan dit moois erna. Mooier begin van de zomer kan ik me voorstellen :D

Even voor de mensen van de SCL ironman slachtpartij, hoe laat beginnen we vanavond?
Ik ben iig beschikbaar vanacht niet heel veel gedronken want het was me een partijtje druk daar op de Assensenacht en poepweer maar dat doet geen afbreuk aan de gezelligheid! maarja vanavond weer eens niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van de partij... geen idee hoe laat we gaan beginnen? 8 of 9 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:26:
Ik ben ook van de partij... geen idee hoe laat we gaan beginnen? 8 of 9 uur?
Klinkt goed, ga nu denk ik even proberen een mooie TS te maken voor Diablo 3 topic dat kan nu met een gerust hart omdat ik dus eindelijk vakantie heb.. :)
Mocht er iemand mee willen denken met het maken van een mooie TS stuur me gerust een DM, heb wel wat ervaring dus dat scheelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
psychoclown schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:55:
Back from TT en dan dit moois erna. Mooier begin van de zomer kan ik me voorstellen :D

Even voor de mensen van de SCL ironman slachtpartij, hoe laat beginnen we vanavond?
Ik ben iig beschikbaar vanacht niet heel veel gedronken want het was me een partijtje druk daar op de Assensenacht en poepweer maar dat doet geen afbreuk aan de gezelligheid! maarja vanavond weer eens niet uit :)
oeh, vet! een IronMan! (waarom SCL trouwens? dood is toch dood?)
Ik denk dat ik maar weer D2 installeer om mee te doen :D

8u @ opgot. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie maakt de game aan? jij psycho? name pass???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:38:
[...]

oeh, vet! een IronMan! (waarom SCL trouwens? dood is toch dood?)
Ik denk dat ik maar weer D2 installeer om mee te doen :D

8u @ opgot. ?
Soort van, geen trades buiten onze games om etc en alleen gebruiken wat we vinden.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:51:
wie maakt de game aan? jij psycho? name pass???
Uhm maakt mij niet zoveel uit moet zo nog wel ff me pala aanmaken en volgens mij zijn wij atm nog de enige die al op het roster stonden, mooneater kan natuurlijk mee doen moet ik wel even opzoeken wat hij beste kan spelen. Ben trouwens nog druk bezig met D3 TS maar zitten wat complicaties (die ik ook later kan veranderen maar ziet er opzich best goed uit al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
IronMan is toch eerst 30 min levelen, en dan daarna hostilen en last man standing?

Of gaan we untwinked tot act5 lopen?

Let me know, Ik zit nu op de acc *Mooneater

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:18:
IronMan is toch eerst 30 min levelen, en dan daarna hostilen en last man standing?

Of gaan we untwinked tot act5 lopen?

Let me know, Ik zit nu op de acc *Mooneater
Ja was niet helemaal duidelijk want je hebt idd gelijk alleen gaan we niet duellen maar zoals je zelf al zegt untwinked spelen t/m hell a5. Verspreid over een aantal dagen in de avond even spelen zonder dus hulp van buiten af en alleen lvlen met je gastje wanneer de rest er is :).
Lees anders een aantal pagina's terug daar heb ik beetje geprobeerd in kaart te brengen.

Kan iemand mijn D3 topic trouwens even keuren voor zover die nu is. Staat nog niks in maar de layout is er iig :) Moet je me even pm'en kan ik de layout sturen..

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 28-06-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noem maar een tijd... of message me maar.. ben nu online aan het spelen met mijn sorc nog..
Ik zie je wel voor bij schieten op battle net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:49:
Noem maar een tijd... of message me maar.. ben nu online aan het spelen met mijn sorc nog..
Ik zie je wel voor bij schieten op battle net..
We kunnen zo wel ff kijken maar hoe is de status in bnet?
Nog andere mensen aanwezig die zich "ingeschreven" hadden?
Want we moeten natuurlijk wel met z'n allen beginnen.

DM's naar mods gestuurd maar nog niks van gehoord het aanvullen doe ik later wel of anders morgen ofzo. Moet toch eerst ff de info op een rijtje hebben en netjes erin verwerken dan :)

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 28-06-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gaat onze clash niet door haha.. is niemand online...
voor degene die er wel zijn.. voeg me toe : piek1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik ben dus voorgoed gestopt deze keer jongens.
Het zal tot in diablo 3 zijn ofzo. :)
Ik wil nog eens iedereen bedanken voor de toch wel leuke momenten samen. :)
Klinkt wel gek. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No problemo peke.
LoD is op, verneukt en wel door de hackers, dupers etc. Zeker nu ik D3 heb gezien.
Je weet de GoTclan wel te vinden, zo gauw je D3 oppakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ben door de aankondiging van D3 weer begonnen met D2 vandaag. Gewoon om dat goeie ouwe gevoel terug te krijgen. Ook al zijn er elders dupers en hackers bezig, laat mij maar lekker hakken.

Al m'n accounts natuurlijk verlopen... iemand nog wat low level troep (zelfs een beetje gold is welkom) om me iets op weg te helpen.
acc: likwit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakietrekhakie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:03:
Ben door de aankondiging van D3 weer begonnen met D2 vandaag. Gewoon om dat goeie ouwe gevoel terug te krijgen. Ook al zijn er elders dupers en hackers bezig, laat mij maar lekker hakken.

Al m'n accounts natuurlijk verlopen... iemand nog wat low level troep (zelfs een beetje gold is welkom) om me iets op weg te helpen.
acc: likwit
Nja heb niet echt veel spul nog, niet zo heel lang geleden was er een reset dus veel dingen zijn nog best veel waard atm. Maar mocht ik nog wat sigon spullen vinden oid mag je het wel hebben.
Accs: kyozu / kyozu2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:59:
[...]

Nja heb niet echt veel spul nog, niet zo heel lang geleden was er een reset dus veel dingen zijn nog best veel waard atm. Maar mocht ik nog wat sigon spullen vinden oid mag je het wel hebben.
Accs: kyozu / kyozu2
Heb je geadd. Spreek je wel ff aan als je online bent

Sigon's set is bruut. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Juist weer gepk'd... soso 73 dood. Gebeurt wel vaak tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:17:
Juist weer gepk'd... soso 73 dood. Gebeurt wel vaak tegenwoordig
Gecondoleerd :'( wel lelijk hey.. :/

Met mij gaat iets beter onverwachts een Zaka 197ed gevonden, atm al een bod van 200fg lopen.
Ook weer wat uitgegeven, me 4sox noneth CV met verlies verkocht (van de week gekocht) en toch maar een eth 4sox CV gekocht voor 100fg kan me merc straks wat meer dmg doen, nu nog weer een Sol en Fal binnen hengelen kan die hem dragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Hmm, Diablo 3 aangekondigd op 28 Juni... Toch een erg leuk verjaardagskado :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Weet iemand toevallig hoe het zit momenteel met maphack gebruik? Ik heb D2 al 'n tijd niet meer gespeeld (2 jaar ofzo), misschien dat ik in de zomer weer begin met 'n paar klasgenoten sinds die HC ladder gereset is! En opzich is/was maphack 'n handig tooltje *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:24:
Hmm, Diablo 3 aangekondigd op 28 Juni... Toch een erg leuk verjaardagskado :D
Gefeliciteerd nog :D
De_Bastaard schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:31:
Weet iemand toevallig hoe het zit momenteel met maphack gebruik? Ik heb D2 al 'n tijd niet meer gespeeld (2 jaar ofzo), misschien dat ik in de zomer weer begin met 'n paar klasgenoten sinds die HC ladder gereset is! En opzich is/was maphack 'n handig tooltje *D
Weet ik niet, ze hebben iig het antidupen flink aangescherpt hoe het met maphack kan ik niet zeggen.
Gebruik het zelf niet en ook geen behoefte toe moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Dat dupen maakt mij niets uit, daar doe ik niks mee :) Maar omdat er rond de tijd dat ik kapte, er zoveel te doen was rondom dat maphack en het bannen van users die het gebruikten enzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal.

Ik ben alweer even begonnen met dit masterspel :D Sinds de ladderreset mijn best gedaan met een nieuwe Necromancer (Slavendrijver), en nu loop ik wat rond met mijn Paladin (Muling).

Ik ben momenteel in het bezit van veel set/unique items. Ik vond het wel aantrekkelijk hier een lijstje neer te zetten voor geïnteresseerde spelers ;)

Set:
Immortal King's Will
Magnus Skin - Whitstans Guard
Rite of Passage
Tal Rasha's Horadric Crest
Cow King's Hide

Unique:
Tearhaunch
Swordback Hold
The Salamander
Bloodfist

Er is veel vraag voor Tal's Mask. Zelfs Bloodfist is gewenst (veelal Sorceresses). Ze lachen me alleen steeds uit (LOLROFLN00B combinaties) doordat de Mask pas bij een Fal+ rune weg mag.

Ik ben nu nog ff lekker mijn inventory aan het bewonderen 8)7 Dus schroom niet Muling een message te geven.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:01:
volgens mij gaat onze clash niet door haha.. is niemand online...
voor degene die er wel zijn.. voeg me toe : piek1983
Helaas was ik gister niet in staat aanwezig te zijn ivm verjaardagen.

Ik ben overdag niet beschikbaar en alleen de avonden, bij voorkeur sla ik de vrijdagen en zaterdagen ook over, ben dan meestal al bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:01:
Dat dupen maakt mij niets uit, daar doe ik niks mee :) Maar omdat er rond de tijd dat ik kapte, er zoveel te doen was rondom dat maphack en het bannen van users die het gebruikten enzo :?
Er bestaat nog steeds een kans dat je gebanned wordt als je het gebruikt, begin van het jaar op de vorige ladder waren er ook weer aardig wat mensen gebanned vanwege een maphack (die was op dat moment het meest gebruikt).
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:04:
Dag allemaal.

Ik ben alweer even begonnen met dit masterspel :D Sinds de ladderreset mijn best gedaan met een nieuwe Necromancer (Slavendrijver), en nu loop ik wat rond met mijn Paladin (Muling).

Ik ben momenteel in het bezit van veel set/unique items. Ik vond het wel aantrekkelijk hier een lijstje neer te zetten voor geïnteresseerde spelers ;)

..items..

Er is veel vraag voor Tal's Mask. Zelfs Bloodfist is gewenst (veelal Sorceresses). Ze lachen me alleen steeds uit (LOLROFLN00B combinaties) doordat de Mask pas bij een Fal+ rune weg mag.

Ik ben nu nog ff lekker mijn inventory aan het bewonderen 8)7 Dus schroom niet Muling een message te geven.

Mark
Tals Mask is vaak wel rond de lem waard maar ingame is altijd iets andere currency dan via bijv het tradeforum d2jsp.
Wat is je accname? Dat is wel wat makkelijker dan elk afzonderlijk char :)

Daarstraks mijn Zaka verkocht voor 250fg dus liep weer even binnen, weer wat inkopen gedaan voor een eth bugged Stone voor me merc :)
Trouwens wie hier op het forum is Dwezz? Die had mij vroeg op de avond (rond een uur of 9) toegevoegd maar was al offline toen ik weer klaar was met inet browsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:08
op dit moment ben ik in a3 gekomen.
Nog geen hartritme stoornissen gehad tijdens het spelen, zag wel een ander doodgaan :X

Maar heeft iemand nog wat low strenght spul over (zoals arctic belt + armor, de +1 pala skill shieldje, +1 skill wapen). Dan kan ik es proberen act3 te halen.

Ik heb trouwns een nieuw record. Want in het vorige seizoen ben ik 0x dood gegaan :) en hoogste lvl is 90. Weet iemand trouwens nog als Non ladder HC stuff waarde heeft op d2jsp?

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nu dat Diablo III aangekondigd is heb ik maar besloten Diablo II + LoD eens te gaan spelen (heb alleen de demo gespeeld een hele tijd terug :P). Na een beetje gezocht te hebben kwam ik op deze website terecht waar staat dat het het makkelijkst is om te beginnen met een Necromancer, klopt dit een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
[...]

"uppen" is het veranderen van het base item van een unique item.

In diablo heb je 3 soorten armors, Normal, Exceptional en Elite, nu heb je van elke normal armor, ook een exceptional en een elite versie, bijv: Quilted armor > Ghost armor > Dusk Shroud
of Light Plate > Mage Plate > Archon Plate

Nu bestaan unique armors uit een base item, is die base item een Normal of Exceptional armor, dan kan je hem van normal > exceptional > elite upgraden, je verandert dan de base armor naar een hogere, en daarmee dan ook de defense waarde, bijvoorbeeld bij Skin of Vipermagi, die heeft als base armor een serpentskin armor, dat is een exceptional armor en kan je hem dus 1 x uppen naar een elite armor, een serpentskin armor heeft maximaal 126 base defense, (126def+120% ED van vipermagi maakt het max 279defense voor vipermagi) maar de elite versie "wyrmhide" heeft een base defense van 470, (470def+120% ED van vipermagi maakt een max 1034 def)

Door het uppen heb je dus je vipermagi verandert van een 279def serpentskin armor naar een 1034 def wyrmhide armor

"defense getallen kunnen afwijken"

btw kan een perfect defense vipermagie door het uppen wel niet perfect worden, doordat het base item gewoon gererolled wordt heb je grote kans dat de wyrmhide geen perfecte defense heeft, op deze manier kan een HoZ bijvoorbeeld door het uppen op een lagere defense uitkomen dan non-upped

Ook veranderen de Str en Dex req mee naar het nieuwe armor, voor vipermagi is dat dus non-upped 43 str en upped 84 str req < valt nog mee, maar bijv Guardian Angel Templar coat non-upped 118 str req, upped Hellforge Plate 196 str req, en das net wat veel voor een pally :)
Ok.. bij mijn viper is dat dus altijd wel lucratief om te doen.. Defense zal altijd omhoog gaan.. is nu wel perfect, maar resistance bijvoorbeeld weer niet.. maar 23 van max 35 geloof ik...

Een Ko en perfect diamond dus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gimbooze schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:51:
Nu dat Diablo III aangekondigd is heb ik maar besloten Diablo II + LoD eens te gaan spelen (heb alleen de demo gespeeld een hele tijd terug :P). Na een beetje gezocht te hebben kwam ik op deze website terecht waar staat dat het het makkelijkst is om te beginnen met een Necromancer, klopt dit een beetje?
SummonNecro is wel makkelijk om mee te beginnen maar een sorc ook wel, ik zou een van die 2 kiezen. Kan je sowieso altijd wel helpen met hoe je build te maken en helpen met rushes etc.
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:10:
[...]

Ok.. bij mijn viper is dat dus altijd wel lucratief om te doen.. Defense zal altijd omhoog gaan.. is nu wel perfect, maar resistance bijvoorbeeld weer niet.. maar 23 van max 35 geloof ik...

Een Ko en perfect diamond dus toch?
Mja zelf vind ik het zonde om een low item te uppen, viper is erg lekker maar 23@ is zo'n beetje het minimum :) Je hebt trouwens een Lem+Ko+pdia nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
DarkY schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:47:
op dit moment ben ik in a3 gekomen.
Nog geen hartritme stoornissen gehad tijdens het spelen, zag wel een ander doodgaan :X

Maar heeft iemand nog wat low strenght spul over (zoals arctic belt + armor, de +1 pala skill shieldje, +1 skill wapen). Dan kan ik es proberen act3 te halen.

Ik heb trouwns een nieuw record. Want in het vorige seizoen ben ik 0x dood gegaan :) en hoogste lvl is 90. Weet iemand trouwens nog als Non ladder HC stuff waarde heeft op d2jsp?
Waarschijnlijk momenteel niets, aangezien iedereen die spullen dumpt. Daarentegen heb je kans dat de goede ladder-only items na een half jaar weer iets meer waard zijn, aangezien die tegen die tijd grotendeels zijn verdwenen. En ook al zijn er niet veel die HC NL spelen, er zijn er altijd een paar.

Maar reken je zowieso niet rijk, veel meer dan een paar fg voor een perfect Last Wish zal het niet worden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:10:
[...]

Een Ko en perfect diamond dus toch? -> moet lem ko pdia zijn
Nee, alleen de base def wordt opnieuw bepaald aan de hand van het nieuwe item (wyrm hide ipv ghost armor). De resall bonus is vast en die is bepaald toen het item dropte en zal nooit veranderen. Ik zou alleen een 35res viper upgraden.
Aangezien def variabel is, zal het upgraden van armorstukken een willekeurig getal opleveren, bij wapens staat de dmg range al vast, dus dan kan je precies bepalen wat de stats worden.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik wil eigenlijk diablo II + LoD kopen, iemand een idee waar ik deze goedkoop kan halen?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
OneUp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:37:
Ik wil eigenlijk diablo II + LoD kopen, iemand een idee waar ik deze goedkoop kan halen?
bol.com - 9,95 voor d2 en 9,95 voor LoD

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OneUp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:37:
Zoals hierboven al aangeven, Bol.com of MM heeft ook wel voor ~20euro.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste