People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
gewoonweg heel erg kut...
Geen probleem joh, prive komt eerstDalyxia schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:02:
Mensen, sorry dat ik niet online ben de afgelopen tijd, ik heb prive problemen en heb daardoor hals over kop moeten verhuizen, heb nu dus sporadisch een internet verbinding
gewoonweg heel erg kut...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Ow. Waarom is dat makkelijker? Ik ken ook alleen maar /w in Diablo's consolepsychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 01:15:
Wat is je accname? Dat is wel wat makkelijker dan elk afzonderlijk char
Mijn accountname is Flipull.
Ik heb geen zin om mijn voorgaande lijstje te herhalen, maar ik heb echt ruimte nodig
Die crafted heavy belt die ik nu heb gemaakt is leuk spelen met zinloze items. Of hebben jullie andere gebruiksmogelijkheden voor slechte jewels en perfect gems?
[edit]
Net een Duper gezien, letterlijk. Ik pakte een rode? Mephisto-soulstone van de grond. Toen had hij ook Bloodfist van de grond gepakt. Hammerswe is de nickname. Echt belachelijk dit.
[edit2]
Silly me... Zie echt een beginner. Die Soulstone is van Normal niveau. Hij liet me de gloves zien, durability was anders. Ik zie spoken
Bedankt Psycho, sta ik al op je friends-list?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 21:00 ]
nja je hebt ook nog ziets als een friendslistVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:34:
[...]
Ow. Waarom is dat makkelijker? Ik ken ook alleen maar /w in Diablo's console
Mijn accountname is Flipull.
Ik heb geen zin om mijn voorgaande lijstje te herhalen, maar ik heb echt ruimte nodigIeder hier krijgt een kortings-coupon
Die crafted heavy belt die ik nu heb gemaakt is leuk spelen met zinloze items. Of hebben jullie andere gebruiksmogelijkheden voor slechte jewels en perfect gems?
Kan je zien wanneer iemand online komt etc /f a accountname of removen /f r accountname.
Ook kan je naar heel je fl berichten sturen dmv /f m bericht stuk makkelijker imo
Game= ubermensch2 // a
Alvast bedankt
HC of SC? Ladder of Nonladder?h8bal schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:55:
Help, wij zijn in ubertristam en we hebben blijkbaar wat teveel hooi op onze vork genomen. Als er mensen zijn die willen komen helpen.
Game= ubermensch2 // a
Alvast bedankt
Niet dat ik kan helpen want me SC ladder sorc is bij lange na niet sterk genoeg en me NL chars zijn gearloos
Verwijderd
[edit] Heb gewoonweg weer wat uniques gevonden. Ik kan alles wel bij me houden als ruilmateriaal
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 03:00 ]
Verwijderd
Zelf zat ik te denken aan
Summoning skills
20 - skeletons
20 - skeleton mastery
1 - clay golem
1 - golem mastery
1+ - revives
1 - summon resist
Ik neem geen mages omdat die, als ik het goed gelezen heb, niet echt veel damage doen in hell. Verder hoop ik met + to all skills een heel eind te kunnen komen en ben ik dus zuinig met mijn skillpuntjes.
Poison + bone skills:
1 - teeth
1+ - corpse explosion
En misschien 1 puntje in bone prison. (en dus ook 1 in bone wall als pre). Geadviseerd door een necro, maar geen motivatie gekregen waarom ( Misschien handig bij bosses?), ben rond die tijd zon beetje gestopt. Helaas is hij nu niet meer online, zul je altijd zien.
Curses:
1 - Amp damage
1 - weaken (pre)
1 - terror (pre)
1 - decrepify (uitstekend voor baalruns!)
1 - iron maiden (pre)
1- Life tap (voor support van melee classes)
1 - lower resist
En dan zijn we er wel zon beetje. Verder natuurlijk geen points in energy, zo min mogelijk in strength (meestal doe ik tot 60 str) Rest vita. Zijn 55 puntjes dus ik hou er aardig wat over. Suggesties?
Iemand ervaringen met een summoner in hell? Zie ik hier dingen over het hoofd of moet dit gaan lukken? Nog aanraders over het aankleden van de summoner? King leoric b.v. heeft leuke stats maar schijnt kut te zijn?
Heb verder nog weinig equipment, maar begin ook aan een mf soso dus iets betere uitrusting moet binnenkort kunnen. Tips e.d. zijn altijd welkom! Ook leuk trouwens als er hier mensen zijn die elkaar NIET afmaken op hardcore om daar een keer mee samen te spelen. Ik speel dus hardcore europe.
Mijn ingame accounts zijn jebojebojebo // jebojebojebo2 // jebojebojebo3
Speel nu praktisch alleen met jebojebojebo2.
Dus vanavond maar weer een poging, inmiddels heb ik de friendlist van me oude account overgezet naar hc2-darky. Dus als je die toevoegd, zijn we weer mutual (spelling?) friends
Tot nu toe ben ik nog vita only
[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 01-07-2008 08:29 ]
Hmm wil mss smiter weer gaan beginnen dus guillaumes kan ik nog wel gebruiken maar moet ik nog even zienVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 01:47:
Héhé, heb net met iemand Guillaume's Face geruild. 5 Perfect gems, ral en thul. Ik helemaal blij nu ik er 3 van de set heb. Ik vind de set nog steeds zwak dus ga de helm opzetten en heb de gloves al aan. Ze zijn daarentegen nog steeds in de aanbieding voor een geïnteresseerd persoon
[edit] Heb gewoonweg weer wat uniques gevonden. Ik kan alles wel bij me houden als ruilmateriaaleen unique espandon en dimensional blade vind ik wel wat. Misschien begin ik zelf wel een Barbarian, zodat ik ook mijn IK helm kan opzetten.
Unauthorized referrer...kan het dus niet zien.
@D2freak
Was al heel eind opweg om je te helpen maar gezien ik geen hardcore speler ben maar gekapt (zag ik pas op het eind). Pheno etc kunnen je daarmee beter helpen
Ja we hebben het op een gegeven moment opgegeven. De torch mag je gerust houden, of aan iemand anders schenken, ik heb toch geen necro.Frunz schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:03:
@h8bal, ik kwam rond 12 uur in de game en toen was er niemand meer (behalve mephisto). ik heb hem neergelegd, torch was een necro (geloof 18-10), roep maar als je hem wilt hebben
Is een trouwens ergens een lijstje van Gotters op SCNL voor het geval we nog eens overpowered worden ?
[ Voor 11% gewijzigd door h8bal op 01-07-2008 10:29 ]
ik had volgens mij nog een SC NL pala, vanavond eens kijken als ie nog leeft en dus niet expired is.h8bal schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:27:
[...]
Ja we hebben het op een gegeven moment opgegeven. De torch mag je gerust houden, of aan iemand anders schenken, ik heb toch geen necro.
Is een trouwens ergens een lijstje van Gotters op SCNL voor het geval we nog eens overpowered worden ?
Want heb nog steeds geen Ubers gezien (behalve dia natuurlijk)
[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 01-07-2008 10:38 ]
heb op HC-NL nog al mn chars, dus als iemand daar nog hulp wil ^^DarkY schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:38:
[...]
ik had volgens mij nog een SC NL pala, vanavond eens kijken als ie nog leeft en dus niet expired is.
Want heb nog steeds geen Ubers gezien (behalve dia natuurlijk)
ga tzt alles verkopen, maar nu nog niet... eff wachte ntot er weer een beetje vraag is
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
ik denk dat iedereen zo'n beetje is overgestapt naar de nieuwe ladder en dat sommige nog wel wat NL hebben staan, maar ik denk dat als je het op GoT post mensen wel te hulp komen (al is het af en toe wat laath8bal schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:27:
[...]
Ja we hebben het op een gegeven moment opgegeven. De torch mag je gerust houden, of aan iemand anders schenken, ik heb toch geen necro.
anders kan je misschien een tijdje van tevoren laten weten dat je gaat uberen, dan kunnen we tijd vrij houden
[ Voor 8% gewijzigd door Frunz op 01-07-2008 12:07 ]
Verwijderd
Na lvl 9 geen open games meer spelen.. Met die cheats is me dat niks meer waard helaasMaldred schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:05:
alweer gepk'd, zo gaat de fun er wel snel van af
Precies alleen helaas zijn mijn NL chars helemaal clean, heb ze alleen nog voor charname bezetting.Frunz schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:07:
[...]
ik denk dat iedereen zo'n beetje is overgestapt naar de nieuwe ladder en dat sommige nog wel wat NL hebben staan, maar ik denk dat als je het op GoT post mensen wel te hulp komen (al is het af en toe wat laat)
anders kan je misschien een tijdje van tevoren laten weten dat je gaat uberen, dan kunnen we tijd vrij houden
mja alleen spelen wordt al snel saaiVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:13:
[...]
Na lvl 9 geen open games meer spelen.. Met die cheats is me dat niks meer waard helaas
Ervaring met necro in hell meldt zich. Prima, al is de bonewall verhaal niet nodig, totaal nutteloos. Zorg voor genoeg dex dat je max block hebt. Zo rond de 210 dex na gear dacht ik.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:25:
Na december vorig jaar gestopt te zijn met D2 nu weer opnieuw begonnen. Helaas te lui geweest om mijn karakters in leven te houden, dus ik moet opnieuw beginnen. Ik zal niet zeuren om gratis items, maar wel om een beetje hulp met mijn build. Ik speel voor het eerst necro (wegens een goede ervaring van een speler met een uber necro). Ik wil graag een summoner maken maar twijfel nog een beetje hoe ik mijn skill points in ga delen. Het moet een beetje een allrounder worden, maar geen echte pvper. Wel mf, rusher, pvm.
Zelf zat ik te denken aan
Summoning skills
20 - skeletons
20 - skeleton mastery
1 - clay golem
1 - golem mastery
1+ - revives
1 - summon resist
Ik neem geen mages omdat die, als ik het goed gelezen heb, niet echt veel damage doen in hell. Verder hoop ik met + to all skills een heel eind te kunnen komen en ben ik dus zuinig met mijn skillpuntjes.
Poison + bone skills:
1 - teeth
1+ - corpse explosion
En misschien 1 puntje in bone prison. (en dus ook 1 in bone wall als pre). Geadviseerd door een necro, maar geen motivatie gekregen waarom ( Misschien handig bij bosses?), ben rond die tijd zon beetje gestopt. Helaas is hij nu niet meer online, zul je altijd zien.
Curses:
1 - Amp damage
1 - weaken (pre)
1 - terror (pre)
1 - decrepify (uitstekend voor baalruns!)
1 - iron maiden (pre)
1- Life tap (voor support van melee classes)
1 - lower resist
En dan zijn we er wel zon beetje. Verder natuurlijk geen points in energy, zo min mogelijk in strength (meestal doe ik tot 60 str) Rest vita. Zijn 55 puntjes dus ik hou er aardig wat over. Suggesties?
Iemand ervaringen met een summoner in hell? Zie ik hier dingen over het hoofd of moet dit gaan lukken? Nog aanraders over het aankleden van de summoner? King leoric b.v. heeft leuke stats maar schijnt kut te zijn?
Heb verder nog weinig equipment, maar begin ook aan een mf soso dus iets betere uitrusting moet binnenkort kunnen. Tips e.d. zijn altijd welkom! Ook leuk trouwens als er hier mensen zijn die elkaar NIET afmaken op hardcore om daar een keer mee samen te spelen. Ik speel dus hardcore europe.
Mijn ingame accounts zijn jebojebojebo // jebojebojebo2 // jebojebojebo3
Speel nu praktisch alleen met jebojebojebo2.
Lower res en lifetap zou ik niet doen, de mensen die het nodig hebben lopen toch rond met draculs grasp. Ook iron maiden is niet nodig, alleen de buitenste flanken van de cursetree.
Hopelijk pakken ze dit in Diablo 3 beter aan. Het leuke van hardcore is de extra spanning, maar hostiled worden en binnen een seconde doodgaan is gewoon lame.
Know Thyself
Maarja... na een tijd is dat ook saai en lame
Idd, hopelijk word dat verbeterd
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
Ik ben trouwens wel een sup breast plate (15/14) tegengekomen, is die nog wat waard als ik die naar hc exp convert?
Sjorzo en Don Holio spelen classic, kijk even op igotdiablo welke hun acc namen zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:13:
Zijn er nog mensen die eu hc classic ladder spelen? Ik ben nog geen noob of pk'er tegengekomen daar. Al moet ik wel zeggen dat er erg weinig games/spelers zijn.
Ik ben trouwens wel een sup breast plate (15/14) tegengekomen, is die nog wat waard als ik die naar hc exp convert?
Je bent blijkbaar n00b
Een breast plate zou enkel wat waard zijn als die +30 cold res +30 fire res en +60 life heeft oid. Dat is op classic dan, op expansion is die alsnog niets waard omdat er tonnen unqiques zijn die meer waard zijn.
Ik wil niet veel zeggen, ben niet zo thuis in de prijzen van HC, maar op scl iig zou het echt wel wat waard zijn. Alle eni's worden tegenwoordig vooral gemaakt in of 15/14 bp of mageplate. Ap is er niet echt meer bij vanwege "hoge" str req maarja toegegeven het is vlak na de ladderreset dus eni's zijn zeer schaars. Keep in mind dat het niet perse crap is zoals jij denkt je moet ook denken aan wat het verder kan geven bp max socks is 3 en 15/14 is perfectpeke schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:25:
[...]
Sjorzo en Don Holio spelen classic, kijk even op igotdiablo welke hun acc namen zijn.
Je bent blijkbaar n00been breast plate is nooit iets waard en zeker niet op de expansion.
Een breast plate zou enkel wat waard zijn als die +30 cold res +30 fire res en +60 life heeft oid. Dat is op classic dan, op expansion is die alsnog niets waard omdat er tonnen unqiques zijn die meer waard zijn.
Eni killed the party play.
vouch; heb een 15/13 3os mage verkocht voor 30 fg, en denk dat een 15/14 BP best voor 10 fg verkocht wordtpsychoclown schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:16:
[...]
Ik wil niet veel zeggen, ben niet zo thuis in de prijzen van HC, maar op scl iig zou het echt wel wat waard zijn. Alle eni's worden tegenwoordig vooral gemaakt in of 15/14 bp of mageplate. Ap is er niet echt meer bij vanwege "hoge" str req maarja toegegeven het is vlak na de ladderreset dus eni's zijn zeer schaars. Keep in mind dat het niet perse crap is zoals jij denkt je moet ook denken aan wat het verder kan geven bp max socks is 3 en 15/14 is perfect
gewoon te koop zetten, en kijken wat erop af komt
pally is inmiddels lvl 67 en heeft 81/74/6x/57 resi op hel
~2.8K hammerdam atm en ~ 4.5K defense...
hij heeft bijna net zoveel life als mn druid met oak
als iemand nog zin heeft om mee te lopen door de maggot zou dat wel errug lekker zijn, want hammers blinken daar nou niet echt uit ...
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
QFT. En aangezien 0-9 verwaarloosbaar snel gaat is de tip; nooit open games spelenVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:13:
[...]
Na lvl 9 geen open games meer spelen.. Met die cheats is me dat niks meer waard helaas
PS staan toch genoeg mensen in je friendslist die volgens mij ook zeer regelmatig online zijn
Vanavond maar weer eens opnieuw starten na mijn diablo death met mijn necro. Wellicht toch eerst maar een MF sorc om wat gear te verzamelen. Alleen zie ik erg op tegen het eerste stuk want voordat je orbs kan gaan smijten is het een drama om te spelen
Orb Sorc Power ftw! Alhoewel het nu nog ice blasts zijn!
Ow en mocht iemand me willen toevoegen, m'n accountnaam is MacWeDweed... of moet je de spelernaam hebben?
[ Voor 17% gewijzigd door IWriteCode op 02-07-2008 10:10 ]
Less = more
Nee account naam is vereistJamal schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:10:
Gisteren, naar aanleiding van de berichtgeving over diablo 3, ook weer begonnen met Diablo II, man wat een speel plezier. Heeft me de hele avond gekost om naar leveltje 15 te komen... Maar wat een lol! :-)
Orb Sorc Power ftw! Alhoewel het nu nog ice blasts zijn!
Ow en mocht iemand me willen toevoegen, m'n accountnaam is MacWeDweed... of moet je de spelernaam hebben?
Wel tof dat er opeens een stroom Gotters bij gekomen is
Misschien dat we dan toch een leuke rush kunnen organiseren, veel mensen hebben bij berichtgeving over D3 ineens D2 weer uit de kast gepakt.psychoclown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:21:
[...]
Nee account naam is vereist
Wel tof dat er opeens een stroom Gotters bij gekomen is
Nieuwe lijst maken maar dan
Wie doen er mee? Kopieer de lijst en zet je charvoorkeur erbij.
Geef ook een startdatum aan die mogelijk is
- Suicyder (Sorc:Blizz / Druid:Fury) Start:maakt niet uit, zolang het in de avonden is en niet op zaterdagavond, zondags kan ook overdag (meestal)
maar ik ben het met je eens dat de items dingen aardig verkloot hebben, welke pala heeft nu nog een barb nodig voor bo (en sommige n00bs hebben dan niet eens door dat de bo van een barb hoger is
@suicyder, misschien doe ik ook wel mee (is HCL toch?), maar weet niet precies hoeveel tijd ik heb, in ieder geval wel in de avonden
[ Voor 12% gewijzigd door Frunz op 02-07-2008 11:33 ]
Teleport moet er gewoon uit, het scheelt ontzettend in het rushgedrag. Of maak dan een telenova (lijkt me op zich wel vet), met een cooldown ofzoFrunz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:32:
@Pheno, zolang ze geen teleport op items maken vind ik het goed, als het een skill is van een char (net als bij de sorc nu) vind ik het niet zo erg, dan krijgt ieder char z'n eigen stijl en aangezien een sorc niet zo heel veel (in verhouding) health heeft was teleport bijzonder handig
maar ik ben het met je eens dat de items dingen aardig verkloot hebben, welke pala heeft nu nog een barb nodig voor bo (en sommige n00bs hebben dan niet eens door dat de bo van een barb hoger is)
Ja idd al heb ik niet meer zoveel tijd helaas.. maarja in een avondje kan je iig al erg ver komenSuicyder schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:39:
[...]
Misschien dat we dan toch een leuke rush kunnen organiseren, veel mensen hebben bij berichtgeving over D3 ineens D2 weer uit de kast gepakt.
Nieuwe lijst maken maar dan
Wie doen er mee? Kopieer de lijst en zet je charvoorkeur erbij.
Geef ook een startdatum aan die mogelijk is
- Suicyder (Sorc:Blizz / Druid:Fury) Start:maakt niet uit, zolang het in de avonden is en niet op zaterdagavond, zondags kan ook overdag (meestal)
- kyozu (Pala: ConvicZealer) Start: Vanavond, morgenavond kan ik niet en vanaf zondag voor 2 weken niet meer
Ben ik het mee eens tele op eni is gewoon te goed, als ze dat eruit laten of Sorc gebonden vind ik het best maar Sorc zonder tele skill? Nah.. dat hoort er gewoon bijFrunz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:32:
@Pheno, zolang ze geen teleport op items maken vind ik het goed, als het een skill is van een char (net als bij de sorc nu) vind ik het niet zo erg, dan krijgt ieder char z'n eigen stijl en aangezien een sorc niet zo heel veel (in verhouding) health heeft was teleport bijzonder handig
maar ik ben het met je eens dat de items dingen aardig verkloot hebben, welke pala heeft nu nog een barb nodig voor bo (en sommige n00bs hebben dan niet eens door dat de bo van een barb hoger is)
@suicyder, misschien doe ik ook wel mee (is HCL toch?), maar weet niet precies hoeveel tijd ik heb, in ieder geval wel in de avonden
Trouwens is onze "gezamelijke" rush zonder outside trades/rushed ed. SCL
Ik wil sowieso een dual-build maken om niet compleet weerloos te zijn tegen immunes. Nu zit ik de guides even door te nemen voor dual-builds, en nu zat ik er aan te denken om een Meteor/Nova of Meteor/Glacial Spike build te maken, waarbij de nadruk iets meer komt te liggen op de meteor. Maar nu vraag ik me eigenlijk af hoeveel fire-immune je eigenlijk tegenkomt in de hogere moeilijkheidsgraden ?
Sowieso nog de vraag of iemand mij kan vertellen waarom ik de ene of de andere build moet nemen?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Linkje refreshen, zou moeten werken. Of gewoon ff naar deze link en midden rechts kijken:psychoclown schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:51:
[...]
Unauthorized referrer...kan het dus niet zien.
http://pics.bbzzdd.com/toprecent.php
Dat lukte bij mij toen ook niet weet niet waarom maar kan hem nu wel zien.Skyclad schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:05:
[...]
Linkje refreshen, zou moeten werken. Of gewoon ff naar deze link en midden rechts kijken:
http://pics.bbzzdd.com/toprecent.php
Hoe geweldig zijn de forummorons
Less = more
Uhm gaat redelijk gelijk op, ongeveer de helft speelt hardcore en de andere helft softcore waar ik een van ben.Jamal schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:50:
Spelen jullie bij voorkeur hardcore of softcore? Nu ik die hardcore hack in de beginposting zie krijg ik toch wel weer de hardcore kriebels :-)
Omdat tot die RiP de spanning toch wel wat groter is :-)Trin1ty schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:12:
Hardcore! (al vraag ik me bij iedere RIP weer af waarom ook alweer)
Less = more
Verwijderd
Nadat ik skeletons gemaxed heb ga ik door met reviveds maxen, is dat de goeie strategie of loop ik dan vast in hell?
Verwijderd
Ligt eraan wat je met je soso wilt gaan doen heMorax schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:12:
Ik ga vanavond D2 + LoD ook weer eens uit het stof halen, en dan ga ik een sorc maken. Zit alleen nog even te twijfelen over de build.
Ik wil sowieso een dual-build maken om niet compleet weerloos te zijn tegen immunes. Nu zit ik de guides even door te nemen voor dual-builds, en nu zat ik er aan te denken om een Meteor/Nova of Meteor/Glacial Spike build te maken, waarbij de nadruk iets meer komt te liggen op de meteor. Maar nu vraag ik me eigenlijk af hoeveel fire-immune je eigenlijk tegenkomt in de hogere moeilijkheidsgraden ?
Sowieso nog de vraag of iemand mij kan vertellen waarom ik de ene of de andere build moet nemen?
In nightmare worden het er meer en (als ik me niet vergis) heeft elk monster in hell een immunity voor "iets". Fire komt in hell m.i. te vaak voor als je fire soso bent om er echt plezier aan te beleven. Lightning immunes kun je breken met enorm goede gear
Mja zoals D2freak al zei, wat wil je ermee doen? Mfen of gewoon harde dmg?Morax schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:12:
Ik ga vanavond D2 + LoD ook weer eens uit het stof halen, en dan ga ik een sorc maken. Zit alleen nog even te twijfelen over de build.
Nova is niet echt sterk meer zoals voorheen dus die zou ik niet nemen. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van dualbuild voor sorc, heb je erg veel punten voor nodig en vind ik zelf niet ideaal spelen moet ik zeggen. Mss maxed FO/maxed enchant met leuke merc? Mja kun je denk ik het beste wat guides op na slaan.. check bijv. d2jsp in de guidesectie: d2jsp Sorc Guides.
Op SCL? Wel goede zet imo check ook deze build dat is volgens mij welke kant jij op wil d2jsp Nec Sum Guide.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:40:
Zo, mijn eerste char en het gaat zowaar goed. Necro is inmiddels lvl 41 en heeft bijna skeletons en mastery gemaxed. Zit nu in act 2 nightmare en loop er doorheen alsof het niets is (in 1 player games dan he) Mijn eerste crap unique gevonden (bloodrise) en wat crap set items. Ben driftig op zoek naar een sol rune, heeft iemand er nog 1 liggen? Gangbare prijs op d2jsp is volgens mij 3 fg dus dat kan ik bieden
Necro heeft zeker insight nodig, vandaar.
Nadat ik skeletons gemaxed heb ga ik door met reviveds maxen, is dat de goeie strategie of loop ik dan vast in hell?
Verwijderd
Blijkbaar toch geen n00bpeke schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:25:
[...]
Sjorzo en Don Holio spelen classic, kijk even op igotdiablo welke hun acc namen zijn.
Je bent blijkbaar n00been breast plate is nooit iets waard en zeker niet op de expansion.
psychoclown schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:16:
Ik wil niet veel zeggen, ben niet zo thuis in de prijzen van HC, maar op scl iig zou het echt wel wat waard zijn. Alle eni's worden tegenwoordig vooral gemaakt in of 15/14 bp of mageplate. Ap is er niet echt meer bij vanwege "hoge" str req maarja toegegeven het is vlak na de ladderreset dus eni's zijn zeer schaars. Keep in mind dat het niet perse crap is zoals jij denkt je moet ook denken aan wat het verder kan geven bp max socks is 3 en 15/14 is perfect
Ik ga hem te koop zetten wanneer ik nog wat meer leuke dingen gevonden heb. Bedankt voor de tips!kwakke01 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 07:56:
vouch; heb een 15/13 3os mage verkocht voor 30 fg, en denk dat een 15/14 BP best voor 10 fg verkocht wordt
gewoon te koop zetten, en kijken wat erop af komt
Verwijderd
Thanx, ga m meteen even doorlezen. En nee, ik speel hardcore. Softcore vind ik niet zo leuk.Op SCL? Wel goede zet imo check ook deze build dat is volgens mij welke kant jij op wil d2jsp Nec Sum Guide.
Heb verder alle chars wel een keer gespeeld, maar dit is mijn eerste nec. Normaal ga ik ook voor een soso voor MF, maar die zijn redelijk kwetsbaar. Als nec is het pretty easy eigenlijk. Gewoon achter je leger blijven lopen en klaar. Had niet verwacht dat mijn skeletons nog zoveel damage zouden doen in nightmare, maar dat gaat heel goed. Heb nu een A2 Merc NM gekocht net en die increased de damage ook nog. Nu gaat het hard
Vrees alleen Duriel NM, die was in normal al vreselijk lastig en zal in nm nog lastiger zijn...
Verder ben ik voor teamplay via het forum, om de kans op pk'ers uit te sluiten. Dus mocht iemand ergens in NM een nec nodig hebben, geef gerust een schreeuw. Verder nog steeds op zoek naar een sol, waar ik nog steeds het ridicule bedrag van 3 fg voor bied.
Een summon necro heeft insight nodig? Van wie heb je dat gehoord?Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:40:
Zo, mijn eerste char en het gaat zowaar goed. Necro is inmiddels lvl 41 en heeft bijna skeletons en mastery gemaxed. Zit nu in act 2 nightmare en loop er doorheen alsof het niets is (in 1 player games dan he) Mijn eerste crap unique gevonden (bloodrise) en wat crap set items. Ben driftig op zoek naar een sol rune, heeft iemand er nog 1 liggen? Gangbare prijs op d2jsp is volgens mij 3 fg dus dat kan ik bieden
Necro heeft zeker insight nodig, vandaar.
Ik poep op insights.
- max skellies
- max sk. mastery
- max CE
- 1 puntje summon resist
- 1 puntje revive
- een puntje in je favo curse (attract en decr. doe ik altijd, ik laat iron maiden, life tap en lower altijd zitten, no need)
en je bent klaar, helwaardig en wel qua skills.
Overige skillpoints kun je in een golem stoppen, of wat je dan ook wilt. Skillpoints zijn iig het probleem niet
- str: enough for str
- dex: enough for max block (+/-210 op level 90 reken gear mee)
- rest vita
Merc: might merc (allene in a2 nm te halen). Insight? Nah, There is better stuff. Kelpies is goed voor slow. Spaar voor een Obedience, echt een top runeword voor zo'n merc. Ench, crushing blow, all res. Mooi ding, en cheap ass (Obedience: 5 Socket Polearms: Hel + Ko + Thul + Eth + Fal ).
Klaar. Duriel nm is een eitje, je skellies vreten hem op. Decrep, rinse and repeat.
Necro summoners zijn de enige chars die zo goed als naakt tot en met baal hell solo kunnen eten. Untwinked zijn ze dus bijzonder goed. Twinked to the bone kunnen ze ook ubers en dc clone.
Gear zal ik dan wel opnoemen, zorg maar eerst dat je bij baal hell staat
Verwijderd
Nou, dat heb ik mezelf verteldEen summon necro heeft insight nodig? Van wie heb je dat gehoord?
Ik poep op insights.
Ja later, als ik lvl 90 ben, weet ik wel wat leuke gear. Beast, pride voor merc, misschien faith? In de d2jsp guide voor necro's werd trouwens pride verkozen boven faith, maar das nog een beetje duur.
En faith is denk ik ook wel redelijk duur.
Verwijderd
volgende functies zijn helemaal greyed out en niet aan te passen:
3d sound
environmental effects
3d bias
iemand enig idee hoe ik dit probleem kan fixen?
OS is vista ultimate 32 bit, alle drivers zijn up-to-date, ... ik gebruik de onboard audio van mn moederbord...
bvd
:EDIT: ik heb alle compatibiliteitsmodussen ook geprobeert.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 10:32 ]
Verwijderd
Misschien de XP SP2 compatibiliteitsmodus aanzetten? Diablo ii is natuurlijk niet gemaakt voor vista . Ik draai het onder xp zoonder problemen.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:20:
ik heb een sound probleem met diablo 2 lod, heb hem ge-reinstalled, maar dat mocht niet baten... ingame hoor ik wel muziek, maar geen sound effects zoals het droppen van gold op de grond en speech van de NPC's... ik kan wel beide sliders heen en weer schuiven in de options, maar die van sound reguleert ook de music..![]()
OS is vista ultimate 32 bit, alle drivers zijn up-to-date... ik gebruik de onboard audio van mn moederbord...
bvd
Verwijderd
sry vergeten erbij te zetten, maar ik heb alle compatibiliteitsmodus ook geprobeert.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:27:
[...]
Misschien de XP SP2 compatibiliteitsmodus aanzetten? Diablo ii is natuurlijk niet gemaakt voor vista . Ik draai het onder xp zoonder problemen.
paar weken geleden, 17 juni als ik het goed hebVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:24:
[...]
Wanneer is trouwens de laatste reset geweest?
Mja waarom zou je het niet doen? Insight is super goedkoop en dan heb je helemaal geen zorgen over je mana meerVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:25:
[...]
Nou, dat heb ik mezelf verteldIk schiet aardig wat mana tekort, en insight kan dat lekker opvangen in het begin. Ben redelijk lui en heb er een pesthekel aan steeds naar town te moeten voor pots...
Ja later, als ik lvl 90 ben, weet ik wel wat leuke gear. Beast, pride voor merc, misschien faith? In de d2jsp guide voor necro's werd trouwens pride verkozen boven faith, maar das nog een beetje duur.
Faith: Ohm + Jah + Lem + Eld
Pride: Cham + Sur + Io + Lo
Beide zou ik atm nog niet maken dus
Obedience: Hel + Ko + Thul + Eth + Fal
Nog net geen Edit
Niks aan te doen en daar ligt je sound problem ook niet. Op deze pc (niet me sig) met XP heb ik de 3 genoemde opties was maar als je geen surround (head)set hebt is het alleen maar vervelend. Zonder die opties tho heb ik wel gewoon effects zoals jij beschrijft.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:20:
ik heb een sound probleem met diablo 2 lod, heb hem ge-reinstalled, maar dat mocht niet baten... ingame hoor ik wel muziek, maar geen sound effects zoals het droppen van gold op de grond en speech van de NPC's... ik kan wel beide sliders heen en weer schuiven in de options, maar die van sound reguleert ook de music..![]()
volgende functies zijn helemaal greyed out en niet aan te passen:
3d sound
environmental effects
3d bias
OS is vista ultimate 32 bit, alle drivers zijn up-to-date, ... ik gebruik de onboard audio van mn moederbord...
bvd
:EDIT: ik heb alle compatibiliteitsmodussen ook geprobeert.
Sound = volume, Music = music wellicht de sliders niet goed staan dus.. verder weet ik het ook niet.
Laten we even er vanuitgaan dat een nieuwe gebruiker niet stinkend rijk is en cheatvrij wilt spelenMaldred schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:33:
Faith is niet nodig als je al beast hebt. Daarnaast kan je pride op een act2 merc gooien die dan ook nog eens een might aura heeft. Kick ass dmg dus.
En faith is denk ik ook wel redelijk duur.
Overigens is pride op een necro merc niet heel nuttig, het scheelt 5sec om baal hell neer te krijgen, op 40 sec boeit dat niet echt
Tja, die pots vallen genoeg en er is nog altijd iets als mana per kill. Ik heb insight noiit gebruikt, op geen enkele char, er zijn higher damage weapons voor een a2 merc. Mijn merc deed 10k damage, iets wat ik een insight merc niet zie doen.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:25:
[...]
Nou, dat heb ik mezelf verteldIk schiet aardig wat mana tekort, en insight kan dat lekker opvangen in het begin. Ben redelijk lui en heb er een pesthekel aan steeds naar town te moeten voor pots...
Verwijderd
ok dacht dat sound for de sound effects waren, anyways beide sliders volop en heb nog steeds geen sound effects, heb trouwens een 5.1 speakerset and die 3 opties blijven greyed out...[b]psychoclown schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:43
Niks aan te doen en daar ligt je sound problem ook niet. Op deze pc (niet me sig) met XP heb ik de 3 genoemde opties was maar als je geen surround (head)set hebt is het alleen maar vervelend. Zonder die opties tho heb ik wel gewoon effects zoals jij beschrijft.
Sound = volume, Music = music wellicht de sliders niet goed staan dus.. verder weet ik het ook niet.
vaag probleem dus.. heb trouwens patch 1.12 installed wellicht dat het daaraan kan liggen?
Verwijderd
@Pheno79:
Dat je nog nooit insight gebruikt hebt verbaast me. Echt.. Ik speelde vroeger (lees 1,5 jaar tot 6 maand geleden) altijd soso en insight was uber! Ik had niet geweten wat ik zonder insight moest doen. Ook voor mijn javazone was het geweldig. Maar misschien ken je de truukjes wat beter om je mana niet meteen leeg te spelen
Verder hou ik idd niet van cheats en probeer ik alles legit te spelen. Je weet natuurlijk nooit 100% zeker of je een duped item ruilt of koopt, maar goed. Dat nemen we op de koop toe.
En insight, ach, alleen hammerdins zweren erbij, ik zoek altijd de wat lastigere weg.
mana pots bewaar ik in inventory, er droppen er genoeg. CE is de enige lompe manavreter voor een summoner, maar op higher levels merk je niet eens dat die manabol alweer leeg is, dat vult snel aan uit de regeneration. Revives gebruikte ik weinig, skellies zijn veel sterker namelijk. 1 manapot om ze allemaal op te roepen en dan lekker gaan lopen. Mana per kill itempje doet al veel: CE knalt veel vijanden tegelijk neer, dus laten het er tien zijn en 2 mana per kill: heb je er weer 20 mana bij
[ Voor 64% gewijzigd door Pheno79 op 03-07-2008 12:48 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 13:36 ]
amp is beter, dat maakt meestal phyiscal immunes niet meer immune. 100% meer damage ipv 50% (decrp).Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:29:
Ok, dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen maar curses te upgraden en wandel ik ook zo door hell?? Zou wel vet zijn, heb nog geen goeie gear namelijk. Ik heb wat moeite met bosses omdat alleen mijn merc een beetje damage doet, en ik meestal geen gebruik kan maken van CE. Dat gaat erg langzaamBosses gebruik ik altijd decrip. Monsters meestal ook.
Zorg voor wat cheap +items (hoofdje met + 3 summon, amu + 3 summon, circlet = 3 summon), en je loopt redelijk soepel door hell. Homunculus als hoofdje zou het best zijn, dat ding zorgt voor je max block (icm met +/-210 dex ).
Ik heb elke ladder (op deze na, maar ik ben dan ook niet begonnen) nog met Reviva solo in een paar dagen hell uitgespeeld. Niet zo heel lastig met een summoner overigens.
Dus het is of een Kelpie snare, of Decrepify + Clay Golem.
Als je de eerste gebruikt kan je een andere Curse gebruiken, en kan je dus Amp erop gooien voor 100% physical resistance minder. Decrepify heeft maar 50%. Dus alle physical damage die op Hell Baal komt (die 50% resist heeft) is zonder curse 50%, met Decrep 100%, en met Amp 150%.
Als je niet een superduur wapen kan veroorloven zit je vast aan Obedience of Kelpie als beste keuzes. Met Obedience doe je erg leuke schade, vooral vanwege de CB. MAAR... Alleen je merc heeft daar profijt van. Dus je skellies doen allemaal maar 100% physical damage. Met Kelpie doet je merc minder schade (ook al kan je em armor geven met CB om toch nog iets meer te doen), maar je skellies doen allemaal 150% schade, en ook je merc doet 1 1/2 keer zijn normale schade.
Nadeel van Kelpie: Als je merc tentacles bevecht krijg je wel last van Baal's spells, dus moet je zo snel mogelijk eerst decrep en clay golem op em gooien tot je merc er is.
Met guillaume's face en dat armor met res en CB denk ik dat Kelpie de beste keus is.
Edit: Oh, en je kan de Kelpie upgraden naar Mancatcher, die is sneller. Dan kan je nog een Shael erin zetten, en een jewel met cold damage in je helm (voor nog net iets meer slow). Dan doet Baal niet veel meer
[ Voor 8% gewijzigd door Skyclad op 03-07-2008 15:43 ]
Nu ook weer.. maarja zelfde geldt voor me D2 installaties random crashes sinds de nieuwste patch.. erg vreemd maar goed
Valt toch wel mee? Ik denk dat ik per ronde Baal hell elkaar alle mages verloren heb, omdat die gewoonweg zuigenSkyclad schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:37:
Ik zit even te denken... Als je niet genoeg slow hebt bij Hell Baal meppen zijn spells al je summons weg.
Dus het is of een Kelpie snare, of Decrepify + Clay Golem.
Als je de eerste gebruikt kan je een andere Curse gebruiken, en kan je dus Amp erop gooien voor 100% physical resistance minder. Decrepify heeft maar 50%. Dus alle physical damage die op Hell Baal komt (die 50% resist heeft) is zonder curse 50%, met Decrep 100%, en met Amp 150%.
Als je niet een superduur wapen kan veroorloven zit je vast aan Obedience of Kelpie als beste keuzes. Met Obedience doe je erg leuke schade, vooral vanwege de CB. MAAR... Alleen je merc heeft daar profijt van. Dus je skellies doen allemaal maar 100% physical damage. Met Kelpie doet je merc minder schade (ook al kan je em armor geven met CB om toch nog iets meer te doen), maar je skellies doen allemaal 150% schade, en ook je merc doet 1 1/2 keer zijn normale schade.
Nadeel van Kelpie: Als je merc tentacles bevecht krijg je wel last van Baal's spells, dus moet je zo snel mogelijk eerst decrep en clay golem op em gooien tot je merc er is.
Met guillaume's face en dat armor met res en CB denk ik dat Kelpie de beste keus is.
Edit: Oh, en je kan de Kelpie upgraden naar Mancatcher, die is sneller. Dan kan je nog een Shael erin zetten, en een jewel met cold damage in je helm (voor nog net iets meer slow). Dan doet Baal niet veel meer
Verwijderd
ik zat te surfen en ik kwam deze toffe community tegen.
Ik vroeg me af waar jullie spelen als jullie online spelen.
Om een of andere vage reden zit in in USWest.
Greetz
En wat schetste mijn verbazing: ik kon mijn expired chars (d.d. november 2007 o.i.d.) weer spelen.
Bug? Of is dat dan ineens non-ladder?
ik werd overenthousiast en wilde al mijn chars reviven, en toen werd ik gekickt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
bedoel je 5@ sc? zoja dan mag je er zeker wel iets meer voor krijgen al helemaal zo vroeg in de ladder. Je speelt HC of niet? denk dat die cold sk dan ook wel wat meer opbrengt clean cold sk op SCL is zo'n beetje 30-40fg als ik het goed hebVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:22:
Vandaag wat leuke items gevonden en zit nog maar op nightmare. Een cold skiller (clean) en een sc 5 res 2 all. Heb ze ff op d2jsp gezet en kreeg een bod van 40 voor de cold skiller en 1.2 () voor de small charm. Die zal wel crap zijn dan. Kloppen die prijzen een beetje?
Verwijderd
Geen idee, ik zie net dat ik mijn oude chars ook weer kan benaderen, ze zijn echter geen ladder characters meerRamzzz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:04:
Ik heb zojuist - door alle heisa omtrent DIII warmgelopen - een nieuwe install van DIILoD op mijn Mac gezet, en ingelogd op B.net.
En wat schetste mijn verbazing: ik kon mijn expired chars (d.d. november 2007 o.i.d.) weer spelen.
ik werd overenthousiast en wilde al mijn chars reviven, en toen werd ik gekickt.
Verwijderd
Ja dat bedoel ikpsychoclown schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:44:
[...]
bedoel je 5@ sc? zoja dan mag je er zeker wel iets meer voor krijgen al helemaal zo vroeg in de ladder. Je speelt HC of niet? denk dat die cold sk dan ook wel wat meer opbrengt clean cold sk op SCL is zo'n beetje 30-40fg als ik het goed heb
Is uiteindelijk 30 voor de sc en 100 voor de skiller geworden.. kan ik eindelijk wat nieuwe gear kopen. Wat zijn echte aanraders voor een nec? De TO set?
Heb trouwens een bone wand gevonden met 2 sox en + 3 skeletons. Blijft die stat behouden als ik m socket?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 00:06 ]
Zoiets mag je denk ik wel verwachten idd, rond de 50 zou ik het schattenVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:47:
[...]
Ja dat bedoel ikword nu 15 geboden. En cold skiller mag weg voor 50 - 60 dan?
Trouwens bestaat er iets heel moois als een edit knop niet flauw bedoeld hoor
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 04-07-2008 00:02 ]

het is geen bug, blizzard heeft een nieuwe feature, namelijk zolang er geen chars worden gemaakt onder dezelfde naam is het mogelijk om je char te reviven. zodra er dus iemand anders is met dezelfde naam worden ze verwijderd, eerder nietRamzzz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:04:
Ik heb zojuist - door alle heisa omtrent DIII warmgelopen - een nieuwe install van DIILoD op mijn Mac gezet, en ingelogd op B.net.
Duh, Dat zeg ik toch, d2 is verneukt. Dupen is gewoon boring, maar blijkbaar wilt iedereen toch die infinity en enigma etc...Wat een uitdaging: het hebben om te hebben en zo kunnen zeggen dat je Hell baal aan kanMaldred schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:51:
Het dupen is weer goed begonnen, de ene ber na de andere komt er opeens... En allemaal self found natuurlijk
Het gekke was wel dat ik het met 4 chars kon, en toen ik de 5 wilde starten, werd ik gekickt, net alsof het illegaal was en ze ineens de deur dicht deden.Frunz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 01:00:
[...]
het is geen bug, blizzard heeft een nieuwe feature, namelijk zolang er geen chars worden gemaakt onder dezelfde naam is het mogelijk om je char te reviven. zodra er dus iemand anders is met dezelfde naam worden ze verwijderd, eerder niet
Waarom dan geen ladder meer en wel weer benaderbaar? Maar dan niet allemaal?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Zoals gezegd: je kunt ze benaderen zolang er geen nieuwe character met dezelfde naam word gemaakt. Misschien is die naam al in gebruik? En het zijn geen ladder chars meer omdat er net (17 juni hoorde ik iemand zeggen) een ladder reset is geweest. Dan worden alle ladder chars automatisch non ladder. Zou een beetje cheaten zijn als je expired chars mee kon nemen naar ladder op die manier.Ramzzz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:26:
[...]
Het gekke was wel dat ik het met 4 chars kon, en toen ik de 5 wilde starten, werd ik gekickt, net alsof het illegaal was en ze ineens de deur dicht deden.
Heel simpel, je wisselt te vaak van char en dan krijg je een tempban.Ramzzz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:26:
[...]
Het gekke was wel dat ik het met 4 chars kon, en toen ik de 5 wilde starten, werd ik gekickt, net alsof het illegaal was en ze ineens de deur dicht deden.
Dat gebeurt ook als je teveel spellein in een tijd aanmaakt.
Verwijderd
Ikzelf ben er een tijdje (3/4 jaar?) uitgeweest, en besloot vorige week weer eens
de CD's letterlijk uit het stof te halen.
Ik heb 2 vragen:
- Mijn (2de) LOD CD heb ik niet meer, kan ik het opstarten zonder de CD? De 1.12 patch
had iets van een NO-CD fix.. Of is dat alleen tijdens het spelen?
- In de 1.09 versie was LOD echt te makkelijk is dat inmiddels al veranderd?
Thanks- cya ingame
Windows of Mac?Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:40:
Tot mijn grote verbazing is D2 nog steeds alive and kicking. Tof!
Ikzelf ben er een tijdje (3/4 jaar?) uitgeweest, en besloot vorige week weer eens
de CD's letterlijk uit het stof te halen.
Ik heb 2 vragen:
- Mijn (2de) LOD CD heb ik niet meer, kan ik het opstarten zonder de CD? De 1.12 patch
- In de 1.09 versie was LOD echt te makkelijk is dat inmiddels al veranderd?
Thanks- cya ingame@manastaff
Volgens mij wordt LOD op 1 CD geleverd (in ieder geval de 'Best Seller Series'). Om de bij 1.12a meegeleverde NO-CD te gebruiken moet je van elke CD (van Diablo 2 zelf als van Diablo 2: LOD) van de root alle .mpq bestanden kopiëren naar de root van je Diablo 2 installatie.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:40:
Ik heb 2 vragen:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Of gewoon de images inladen in virtuele CD/DVD-image-schijven, zoals ik dat doe (WinXP en OSX).The Zep Man schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:26:
[...]
Volgens mij wordt LOD op 1 CD geleverd (in ieder geval de 'Best Seller Series'). Om de bij 1.12a meegeleverde NO-CD te gebruiken moet je van elke CD (van Diablo 2 zelf als van Diablo 2: LOD) van de root alle .mpq bestanden kopiëren naar de root van je Diablo 2 installatie.
Maar dat mag ik geloof ik officieel niet vertellen...
Je kan natuurlijk ook images maken van je eigen CD's... maar waarom zo moeilijk doen als het makkelijk kan? Als je images gaat gebruiken, kost het alleen maar dubbele schijfruimte.Ramzzz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:30:
[...]
Of gewoon de images inladen in virtuele CD/DVD-image-schijven, zoals ik dat doe (WinXP en OSX).
Maar dat mag ik geloof ik officieel niet vertellen...
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat is exact wat ik bedoel... Maar 1,8 GB? Sinds wanneer is dat een probleem?The Zep Man schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:56:
[...]
Je kan natuurlijk ook images maken van je eigen CD's... maar waarom zo moeilijk doen als het makkelijk kan? Als je images gaat gebruiken, kost het alleen maar dubbele schijfruimte.

Ja, toe D2 en Lod uitkwamen, toen had ik één HD van 6,3 GB.
Dit werkt a) feilloos, b) véél sneller dan van cd en c) geruisloos... waarom dan niet doen?
werkte bij mij altijd perfect
Verwijderd
Ik bedoelde, ik heb LOD 2 keer (2 cd-keys), en maar 1 cd over. Wil het op 2 plekken tegelijk spelen, vandaar.The Zep Man schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:26:
[...]
Volgens mij wordt LOD op 1 CD geleverd (in ieder geval de 'Best Seller Series'). Om de bij 1.12a meegeleverde NO-CD te gebruiken moet je van elke CD (van Diablo 2 zelf als van Diablo 2: LOD) van de root alle .mpq bestanden kopiëren naar de root van je Diablo 2 installatie.
Thanks for the advice, even kijken hoe ik een image moet maken...
@edit: gevonden, straks even uitproberen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 13:04 ]
C2H5OH 120%Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:58:
[...]
Ik bedoelde, ik heb LOD 2 keer (2 cd-keys), en maar 1 cd over. Wil het op 2 plekken tegelijk spelen, vandaar.
Mijn laptop scherm heeft namelijk een vaste resolutie van 1024x768 dus dan krijg ik een klein beeldje in het midden
[ Voor 36% gewijzigd door OneUp op 04-07-2008 16:07 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
yep helaas wel..OneUp schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:04:
Ik ben ook weer met Diablo II begonnen en misschien een stomme vraag maar is 800x600 de maximale resolutie?
Mijn laptop scherm heeft namelijk een vaste resolutie van 1024x768 dus dan krijg ik een klein beeldje in het midden
Het is al eerder gezegd maar even voor de duidelijkheid, sinds patch 1.12 heb je geen image meer nodig! Gewoon Diablo 2 + LoD installeren, patchen naar 1.12 en vervolgens de .MPQ bestanden naar de Diablo 2 directory kopieeren. Ik hoefde alleen expension music en movies van de LoD cd te kopieeren. Vervolgens werkt ie gewoon zonder cd of image.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:58:
[...]
Ik bedoelde, ik heb LOD 2 keer (2 cd-keys), en maar 1 cd over. Wil het op 2 plekken tegelijk spelen, vandaar.
@edit: gevonden, straks even uitproberen
Know Thyself