Ligt eraan wat voor een item. Magic items werken niet voor runewords maar sockable items wel en neem je ook gewoon de stats mee

Zelf vind ik het fijner om te tristen t/m 16 daarna tomben t/m 24 vervolgens ancients doen en je bent ready voor baalruns.
SCL? Geef me een gil voor een rush, door normal is zo gedaan nm lukt ook nog wel maar hell kan ik helaas niet met me blizz sorc

accs waarop ik atm speel: kyozu en kyozu2
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:53:
Vraagje: wordt de spelerslijst op de openingspagina nog bijgehouden na al het aanmeldingsgeweld van afgelopen week? Ik kan in ieder geval wel worden toegevoegd met accountnaam Vincemeister op HCL.
Het heeft echter weinig zin om friends te adden voor MP als het gaat om personen die al jaren niet meer diablo-en.
Nee die is al hele tijd niet meer geupdate, eigenlijk zou het in de TS moeten staan want dat is een stuk makkelijker maar goed

Het is een hele tijd niet geupdate omdat de mensen er opeens met een hele groep bij kwamen en paar weken later er weer net zo hard een handvol stopten.
Maar dat is geen jaren, eerder weken kijk gewoon wie er nu posten etc die spelen meestal nog wel except for pheno
[
Voor 32% gewijzigd door
psychoclown op 05-07-2008 20:57
]