Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Na de aankondiging van D3 ben ik ook maar weer eens begonnen met D2, zoals waarschijnlijk een hoop meer.
Het is wel weer even wennen en al die afkortingen moet ik ook nog eens leren, maar dat komt wel goed.

*Ferror op HCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook maar weer begonnen,

koetjeka HCL sorceress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Ik wil ook beginnen zijn er mensen die mee willen spelen? Ik heb een ventrilo server voor de gezelligheid :)

Met beginnen bedoel ik nu :P

[ Voor 12% gewijzigd door Brainstorm86 op 05-07-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo toch een pussy ;) Maar, als ik een item socket met een runeword, en er zitten al stats op, worden die meegenomen in het uiteindelijke resultaat?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:25
Ik zit met een klein probleempje.
Gisteren heb ik mijn diablo 2 er even afgegooid om hem vandaag opnieuw te installeren.
Nu vul ik gewoon mijn accnaam in + ww alleen nu krijg ik de melding.

Login Error
That Account does not exist.
If you have not been on Battle.net for 90 days with this account than blabla nieuw acc aanmaken...

Iemand dit ook wel eens meegemaakt.
Ik vul gewoon mijn juiste gegevens in dus ik snap hem niet helemaal :S

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyazzin schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:20:
Gisteren heb ik mijn diablo 2 er even afgegooid om hem vandaag opnieuw te installeren.

Login Error
If you have not been on Battle.net for 90 days with this account than blabla nieuw acc aanmaken...

tnx
Ik ben na een break van een kleine 9 maand weer begonnen en al mijn accounts waren nog actief. Chars expired, maar dat geeft niet zoveel meer tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:22:
[...]

Ik ben na een break van een kleine 9 maand weer begonnen en al mijn accounts waren nog actief. Chars expired, maar dat geeft niet zoveel meer tegenwoordig.
hmm ok toch maar is even mijn gegevens checken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03-2023
Mijn 'diablo' bloed begon ook weer te kruipen na een dikke 4 jaar.

Alleen ik meen me te herinneren dat je de cd er niet in hoeft te houden om te kunnen spelen. maar hij vraagt er wel om zodra ik mijn cd eruit gooi.

Ik zal het mij wel ingebeeld hebben denk ik ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Kayleigh schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:05:
Mijn 'diablo' bloed begon ook weer te kruipen na een dikke 4 jaar.

Alleen ik meen me te herinneren dat je de cd er niet in hoeft te houden om te kunnen spelen. maar hij vraagt er wel om zodra ik mijn cd eruit gooi.

Ik zal het mij wel ingebeeld hebben denk ik ......
Dat betekend dat je niet alle bestanden die nodig zijn om het spel te spelen gekopieerd hebt van de CD naar je Diablo directory ;) Ik speel namelijk wel gewoon zonder CD :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Nyazzin schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:20:

Login Error

tnx
Heb je wel de juiste realm gekozen? Europe ipv US ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ben ook maar weer begonnen, SCL Europe, iemand die zin heeft om me door de Acts heen te rushen? :p Is er tegenwoordig ook een manier om snel te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:46:
Ben ook maar weer begonnen, SCL Europe, iemand die zin heeft om me door de Acts heen te rushen? :p Is er tegenwoordig ook een manier om snel te levelen?
Ja tot lvl 15 tristram daarna canyons en vanaf lvl 25 baal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wordt de spelerslijst op de openingspagina nog bijgehouden na al het aanmeldingsgeweld van afgelopen week? Ik kan in ieder geval wel worden toegevoegd met accountnaam Vincemeister op HCL.

Het heeft echter weinig zin om friends te adden voor MP als het gaat om personen die al jaren niet meer diablo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:32:
Diablo toch een pussy ;) Maar, als ik een item socket met een runeword, en er zitten al stats op, worden die meegenomen in het uiteindelijke resultaat?
Ligt eraan wat voor een item. Magic items werken niet voor runewords maar sockable items wel en neem je ook gewoon de stats mee :)
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:33:
[...]

Zelf vind ik het fijner om te tristen t/m 16 daarna tomben t/m 24 vervolgens ancients doen en je bent ready voor baalruns.
SCL? Geef me een gil voor een rush, door normal is zo gedaan nm lukt ook nog wel maar hell kan ik helaas niet met me blizz sorc :) accs waarop ik atm speel: kyozu en kyozu2
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:53:
Vraagje: wordt de spelerslijst op de openingspagina nog bijgehouden na al het aanmeldingsgeweld van afgelopen week? Ik kan in ieder geval wel worden toegevoegd met accountnaam Vincemeister op HCL.

Het heeft echter weinig zin om friends te adden voor MP als het gaat om personen die al jaren niet meer diablo-en.
Nee die is al hele tijd niet meer geupdate, eigenlijk zou het in de TS moeten staan want dat is een stuk makkelijker maar goed :)
Het is een hele tijd niet geupdate omdat de mensen er opeens met een hele groep bij kwamen en paar weken later er weer net zo hard een handvol stopten.
Maar dat is geen jaren, eerder weken kijk gewoon wie er nu posten etc die spelen meestal nog wel except for pheno ;)

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2008 20:57 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
het is inderdaad een tijdje geleden dat de lijst is geupdate, maar het spijtige wil dat ik de webspace op dit moment kwijt ben i.v.m. overstap naar een ander provider, dus ik kan op dit moment ook niet echt veel, of iemand moet wat ruimte hebben (4 kb :P), maar kijk inderdaad even naar de mensen die posten

en het implementeren van de spelerslijst in de OP is wat lastig denk ik aangezien je bent gebonden aan een maximum van tekens (ruimte) die een post mag innemen, weet ik niet zeker of een hele nieuwe extra tabel nog wel past

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet vannacht mijn eerste stappen in hardcore hell. Wie mee wil lopen mag joinen natuurlijk 3r3r//vv.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:33:
[...]

Ench, ren door act 1 en 2. Na level 20 cows tot 30 ofzo. Even baal quest, daarna meteen nm cows. Als je die gehad hebt (level 45~50) ga je naar hell en gaat over hellcows, of baal doen. Tegen leel 80 zou ik baal hellruns gan doen :)

UT gaat het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:53:

Ik heb me tijden geleden ook aangemeld, ruim 1/2 jaar niet gespeeld, en ik sta er ook al niet (meer) in... :')

Of word je geacht dat per topic opnieuw te doen? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op zondag 06 juli 2008 @ 09:24:
[...]

Ik heb me tijden geleden ook aangemeld, ruim 1/2 jaar niet gespeeld, en ik sta er ook al niet (meer) in... :')

Of word je geacht dat per topic opnieuw te doen? :+
Frunz en ik hebben bij het begin van dit topic (of was dat vorige?) een nieuwe spelerslijst gemaakt omdat er weer veel nieuwe en oude spelers bij kwamen. Opzich kan je de mensen die al een hele tijd niet meer spelen in een aparte tabel zetten van inactive maar vaak maken ze toch een nieuw account aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

psychoclown schreef op zondag 06 juli 2008 @ 09:45:
[...]

Frunz en ik hebben bij het begin van dit topic (of was dat vorige?) een nieuwe spelerslijst gemaakt omdat er weer veel nieuwe en oude spelers bij kwamen. Opzich kan je de mensen die al een hele tijd niet meer spelen in een aparte tabel zetten van inactive maar vaak maken ze toch een nieuw account aan.
Ik heb nog altijd mijn 3 accounts... Ik gebruik eigenlijk alleen Ramzzz (SCL) voor 'serieuze' dingen. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ben nu een klein weekje diablo II aan het spelen en heb nu een 40 summon necro, maar ik ben een beetje in de war over welke attributes ik nu t meest aan kan spenderen. Heb een beetje op internet gezegd en overal staat iets anders.. heb dus nu 100+ ongebruikte attribute punten :P
Waar kan ik ze het best aan uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gimbooze schreef op zondag 06 juli 2008 @ 11:30:
Ik ben nu een klein weekje diablo II aan het spelen en heb nu een 40 summon necro, maar ik ben een beetje in de war over welke attributes ik nu t meest aan kan spenderen. Heb een beetje op internet gezegd en overal staat iets anders.. heb dus nu 100+ ongebruikte attribute punten :P
Waar kan ik ze het best aan uitgeven?
Speel je HCL of SCL?
SCL zou ik het gewoon in vita steken str en dex kan je wel van items krijgen :)
Energy moet je sowieso niks in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 79 mijn mijn Necromancer, en heb idd getracht geen statpoints in energy te steken. Op het moment heb ik ongeveer 300 mana (met items), maar ik heb 40+10*level(28) = 320 mana nodig voor mijn Fire Golem. Als iemand nog een wijze (55+)mana-ring in de aanbieding heeft ben ik zeer geinteresseerd.

Mijn laatst gevonden Natalya boots en die crappy Iratha-set(gloves) kunnen ook unequipped en weggedaan worden ;) Als daar nog leuke versterking mogelijk is, dankzij jouw goddelijk Endgame item :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:27:
Ik ben nu level 79 mijn mijn Necromancer, en heb idd getracht geen statpoints in energy te steken. Op het moment heb ik ongeveer 300 mana (met items), maar ik heb 40+10*level(28) = 320 mana nodig voor mijn Fire Golem. Als iemand nog een wijze (55+)mana-ring in de aanbieding heeft ben ik zeer geinteresseerd.

Mijn laatst gevonden Natalya boots en die crappy Iratha-set(gloves) kunnen ook unequipped en weggedaan worden ;) Als daar nog leuke versterking mogelijk is, dankzij jouw goddelijk Endgame item :)
Wat speel je? Altijd erbij vermelden want ongeveer de helft speelt SCL en de andere helft HCL.
Persoonlijk vind ik fire golem crap, clay golem >> fire golem dus imo heb je dat dus niet nodig maar zie dat je daar al wat punten in het gestoken..
Wat je nodig hebt zijn TO gloves en silkweaves tenminste die zijn niet zo duur en hebben wat je wel kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik heb vandaag ook diablo II gehaald. Heb het spel wel eens eerder gespeeld bij vrienden, maar wil het nu zelf ook gaan spelen. Iemand die me wil helpen het spel door komen? Heb geen headset zoals velen hier dus het moet via de ingame chat.

edit:
Hoe werk het online gaan eigelijk. Via servers of moet je via Ip connecten?

[ Voor 15% gewijzigd door Borgoth op 06-07-2008 18:01 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borgoth schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:56:
Ik heb vandaag ook diablo II gehaald. Heb het spel wel eens eerder gespeeld bij vrienden, maar wil het nu zelf ook gaan spelen. Iemand die me wil helpen het spel door komen? Heb geen headset zoals velen hier dus het moet via de ingame chat.

edit:
Hoe werk het online gaan eigelijk. Via servers of moet je via Ip connecten?
Gaat via de server, sowieso zou ik ladder gaan spelen.
Friendslist en hoe dat in zijn werk gaat:
/f l - laat friendslist zien
/f m bericht - msg naar heel de friendslist
/f a account - add account tot je friendslist
/f r account - removed account van je friendslist

Ligt er een beetje aan wat je gaat spelen (of speelt eigenlijk) en aan de hand daarvan kun je mensen toevoegen want opzich is het niet handig hardcore spelers te adden als je zelf softcore speelt het is namelijk niet te combineren.
Ik kan je helaas niet verder op weg helpen (op SCL) omdat ik morgen op vakantie ga maar er zullen inmiddels vast wel anderen zijn die dat kunnen / willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zo vandaag na de aankondig van diablo 3 weer begonnen. Al mijn characters verlopen helaas. Nu aan t worstelen met een assasin. Is er niet iemand die mij op SCL ff snel een boost kan geven O-) ?

Zou wel erg makkelijk zijn :P

*dommerick (SCL)

[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 07-07-2008 08:50 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Wow, gister avond even een tijdje in een groep gezeten en constant baal runs gedaan, was in no time van level 25 naar level 47 gevlogen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Nyazzin schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:23:
[...]

hmm ok toch maar is even mijn gegevens checken....
Gisteren toch gelukt om op mijn account te komen.
Ik dacht dat ik een - in mijn accnaam had staan. Blijkt het een . te zijn :P
Een paar uur voor niks zitten klooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de announcement van Diablo3, ook weer ff diablo2:lod onder het stof vandaan gehaald. Ik heb vroeger enorm veel gespeeld alleen ben ik een beetje alles vergeten qua builds enzo:)

Kan iemand me advies geven met statpunten voor een mijn mage?

Ik wil graag een sorc maken met dus Firewall voor MF-en (meph runs en baal runs) en nog Cold Orb, voor als ik fire resistance tegen kom.

Ik dacht zelf: STR voor equip, Dex geen, Int veel, health een iets meer dan een beetje.

Is dit een slimme build of is firewall helemaal useless geworden en kan ik beter voor wat anders gaan, vroeger gebruikte ik het wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Volgens mij is het idee om een beetje in str te doen (zodat je je gear aan kan) en de rest in je health. Verder zijn er vrij veel fijne mf sorc guides te vinden op het web, een aardig staat oa hier: http://www.jpitems.com/diablo2mfguide.html

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:53:
Na de announcement van Diablo3, ook weer ff diablo2:lod onder het stof vandaan gehaald. Ik heb vroeger enorm veel gespeeld alleen ben ik een beetje alles vergeten qua builds enzo:)

Ik wil graag een sorc maken met dus Firewall voor MF-en (meph runs en baal runs) en nog Cold Orb, voor als ik fire resistance tegen kom.

Ik dacht zelf: STR voor equip, Dex geen, Int veel, health een iets meer dan een beetje.

Is dit een slimme build of is firewall helemaal useless geworden en kan ik beter voor wat anders gaan, vroeger gebruikte ik het wel veel.
Als je de oude(re) topics nazoekt, zijn er legio vragen in die richting bediscussieerd alhier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:53:

Int veel? Als je daarmee energy bedoeld zou ik het niet doen ;) Speel je Hc of Sc? Is best een goeie build als je leuke gear hebt. Str vul ik meestal aan tot 60, de rest krijg ik van items. Wil je spirit shield gebruiken dan kun je er iets meer in doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:23:
[...]

Als je de oude(re) topics nazoekt, zijn er legio vragen in die richting bediscussieerd alhier. :)
Als je in de OP kijkt staat er gewoon een linkje naar verdomd veel builds ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:27
Hey vincent hoe ver ben je gister gekomen? Zit je al rond lvl 30 zodat we samen verder kunnen?

Ik ben gister maar gestopt na een Connection error.
Was net in de buurt van Anya en nog geen WP gevonden.
Dus had niet echt zin weer het hele stuk te doen. :z

Kunnen we niet ergens een WIKI pagina claimen ofzo, zodat we de playerlist kunnen editten enz.
Natuurlijk wil ik ook wel een paar KB afstaan om een .txt/.doc bestand op een servertje te plaatsen.

[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 07-07-2008 15:07 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
Nadat mijn sorceress PK'ed was ben ik opnieuw begonnen met een assassin. Om herhaling te voorkomen heb ik alleen maar in private games gespeeld in mijn eentje. Ik ben nu bij Baal op Nightmare op level 60. De goede items beginnen nu te komen en mijn stash raakt vol.

Ik heb wat items gevonden voor een Necromancer (+1 skill shield, +2 skill blade en +2 curses helm).
Als iemand interesse heeft mag hij ze gratis hebben op HCL. Iedereen die ook HCL ladder speelt mag me toevoegen @ *Soulii. Altijd handig om te helpen of te mulen.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen hier die een paladin spelen HCL? Ik zoek me een ongeluk naar een build om eindelijk eens een Paladin in hardcore te spelen, maar ik krijg alleen maar builds gevonden die in end-game dan uiteindelijk toch niet zo geweldig blijken te zijn.

Aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:41:
Zijn er mensen hier die een paladin spelen HCL? Ik zoek me een ongeluk naar een build om eindelijk eens een Paladin in hardcore te spelen, maar ik krijg alleen maar builds gevonden die in end-game dan uiteindelijk toch niet zo geweldig blijken te zijn.

Aanraders?
ik heb een pala.
Gewoon cookie cutter, Hammerdin.
Dus voornamelijk stats in Vita, skillpoints in Concentration, Blessed hammer + synergies.
Enige nadeel is dat het begin best moeilijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door pstalman op 07-07-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan ben je minder gear afhankelijk dan een zealadin, maar hoe zit het met je damage en overlevingskans in hell act 5 en evt. tristen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
op het moment dat ik in Hell kom, ga ik ervan uit dat ik het met 2 vingers in de neus doorkom.
Dus wat spulletjes vinden op Nightmare (zonder tgods, geen hell voor mij) zodat je genoeg + skills hebt en je res max is.

Je doet denk ik minimaal 6k dmg, tot max 14k+

[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 07-07-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes. Behalve de maggot lair denk ik! ;) Laat je dat je merc doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:36:
netjes. Behalve de maggot lair denk ik! ;) Laat je dat je merc doen?
Teleport met enigma of gewoon tegen de monsters aan gaan staan, werkt prima.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

nah, hammerdin + maggot zuigt. Dan idd liever doorheen tele-en of even op 2e key je soso laden ;(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Speel het ook weer, lvl 32 hardcore Assassin 8)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik ben ook weer begonnen, Bone Necro! :D

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben ook alweer 2 weken bezig. allemaal hardcore natuurlijk skelliemancer, sorc orb, assa trapper al in de bouw :p

wil ook eens beginnen aan een hc amazon bow. twijfel alleen met stats ene kant veel vitality nodig maar ik zat te denken of veel dex ook niet zou werken? zeker met een defiance merc zou dat toch wel een overleefbare char moeten kunnen opleveren? of is het hc gewoon niet mogelijk om zo iets te flikken @ late lvl? gezien dex ook damage geeft leek het met wel een redelijke combo. iemand al ervaring mee?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Wat was er ook alweer nodig om snel door act 3 heen te gaan? Of is dat enkel meph killen? :O

Ik ben er te lang uitgeweest :P
dat was met die brain/heart/oog en dan een flail maken toch? Zo ja waar haal ik het heart en de rest :P

[ Voor 48% gewijzigd door dommerick op 07-07-2008 21:10 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Travincal eerst doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dommerick schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:51:
Wat was er ook alweer nodig om snel door act 3 heen te gaan? Of is dat enkel meph killen? :O

Ik ben er te lang uitgeweest :P

[...]

dat was met die brain/heart/oog en dan een flail maken toch? Zo ja waar haal ik het heart en de rest :P
heb je alleen nodig als je niemand zonder durance wp hebt. anders hoef je alleen de counsil te killen en dan kun je naar durance lv2 wp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
dommerick schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:51:
Als je iemand vind die je de WP's geeft, alleen council killen @ travincel en met WP naar Mephisto gaan. Die onderdelen om die orb stuk te slaan heb je niet nodig.

PS Iemand op HCL die me wil toevoegen? :P Heb me stash onderhand vol met items die ik zonde vind om weg te gooien en over wil zetten op een ander char (niet dat de items iets waard zijn).

*Soulii

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ik voeg je wel toe, ben 42 nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

account is "demolen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Net op mephisto NM Tal rasha's amulet gevonden, wat is deze precies waard?
Krijg wel Hel en Um rune voor aangeboden maar heb werkelijk geen idee wat al die runes waard zijn op dit moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
SoulWar1 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:12:
[...]

Als je iemand vind die je de WP's geeft, alleen council killen @ travincel en met WP naar Mephisto gaan. Die onderdelen om die orb stuk te slaan heb je niet nodig.

PS Iemand op HCL die me wil toevoegen? :P Heb me stash onderhand vol met items die ik zonde vind om weg te gooien en over wil zetten op een ander char (niet dat de items iets waard zijn).

*Soulii
Ik kan mogelijk wel wat gebruiken :)
add me maar *hc2-darky
XtrmEend schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 01:22:
Net op mephisto NM Tal rasha's amulet gevonden, wat is deze precies waard?
Krijg wel Hel en Um rune voor aangeboden maar heb werkelijk geen idee wat al die runes waard zijn op dit moment :P
Ik denk zelf dat Tal amu iets meer waard is. Als je op HC speelt zou ik er proberen een Shako voor te krijgen. Je kunt een beetje kijken naar de prijzen op d2jsp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Hmm... kan niet connecten op de europe server, wel op asia en us. Meer mensen met hetzelfde probleem? Hij blijft hangen na checking account of zoiets:
7/8 19:38:22.125 Connecting to Battle.net...
7/8 19:38:22.141 querying gateway europe.battle.net
7/8 19:38:22.187 searching for the fastest server
7/8 19:38:22.234 Connected to server 213.248.106.200
7/8 19:38:22.250 accessing accounts

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkY schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:04:
Hey vincent hoe ver ben je gister gekomen? Zit je al rond lvl 30 zodat we samen verder kunnen?

Ik ben gister maar gestopt na een Connection error.
Was net in de buurt van Anya en nog geen WP gevonden.
Dus had niet echt zin weer het hele stuk te doen. :z

Kunnen we niet ergens een WIKI pagina claimen ofzo, zodat we de playerlist kunnen editten enz.
Natuurlijk wil ik ook wel een paar KB afstaan om een .txt/.doc bestand op een servertje te plaatsen.
Ben nu rond lvl 42/43 en net begonnen met nightmare. Ga zo online dus je kan me whisperen voor een game (account Vincemeister en speelt HCL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28
Jamal schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:39:
Hmm... kan niet connecten op de europe server, wel op asia en us. Meer mensen met hetzelfde probleem? Hij blijft hangen na checking account of zoiets:
7/8 19:38:22.125 Connecting to Battle.net...
7/8 19:38:22.141 querying gateway europe.battle.net
7/8 19:38:22.187 searching for the fastest server
7/8 19:38:22.234 Connected to server 213.248.106.200
7/8 19:38:22.250 accessing accounts
Ik had het gisteren ook. gewoon even vaker proberen en toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik heb bijna de runes voor een insight. Maar in wat voor wapen kan ik die het beste gooien? Ik wil t liefst wel dat me meerc een beetje dodelijk blijft.

Ik heb een amn rune dus misschien dat ik daar redelijke 4 socket polearm voor kan scoren

[ Voor 23% gewijzigd door dommerick op 08-07-2008 22:17 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
dommerick schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:09:
Ik heb bijna de runes voor een insight. Maar in wat voor wapen kan ik die het beste gooien? Ik wil t liefst wel dat me meerc een beetje dodelijk blijft.

Ik heb een amn rune dus misschien dat ik daar redelijke 4 socket polearm voor kan scoren
De runes voor een insight kosten niets, maar een goede 4 socket polearm daarentegen wel. De beste is volgens mij een 4 socket ethereal collosus voulge, maar die zal erg duur worden. Probeer gewoon een redelijke polearm te krijgen zodat je insight hebt. Mocht je ooit aan een eth collosus voulge komen kun je hem altijd opnieuw maken.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

lv 47 sorc is weer ge pkéd >.>
Ergens is hc leuk en uitdagend. En als je ooit verwacht hell te willen doen moet je wel op closed battlenet zitten voor party. Maar die PKérs he.... zucht gaat m'n gear weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

HC is leuk maar niet op open Bnet. Snap überhaubt niet wat mensen in deze tijd nog op open Bnet doen. Open Bnet is dood met al de cheaters en bijbehorende PK'ers. Zijn genoeg mensen hier met wie je veilig HC kunt spelen.

Overigens nog een gratis tip, koop een muis met cord voor D2 en niet cordless op batterijen. Erg naar wanneer die op zijn terwijl je midden in cow lvl zit. Koste me gister weer mijn soso. lvl 22 pas gelukkig maar toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Yay een um rune van hellforge :D Domm is weer happy. Nu es kijken of ik daar wat leuks voor kan halen voor een trapsin.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

daves2hd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 03:48:
lv 47 sorc is weer ge pkéd >.>
Ergens is hc leuk en uitdagend. En als je ooit verwacht hell te willen doen moet je wel op closed battlenet zitten voor party. Maar die PKérs he.... zucht gaat m'n gear weer :(
Zonder chicken kan je beter niet boven nightmare op pubbo's spelen tenzij het vrienden zijn. Zodra je 3-4 games prima speelt vragen om closed runs. Dan komt er een pw op de game en heb je gewoon geen joinende pk-ers.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
ik had gister ook een bnet melding, na 2 pogingen maar richting de TV gelopen.
Vanavond maar weer eens een poging wagen, heb echt weer zin in Baal runs.
En Vincent, je hebt me dus al ingehaald _/-\o_
Ik had je al in me Friendlist, toen je me maandag ofzo aansprak

[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 09-07-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik ben ook weer begonnen, ik speelde normaal altijd sorc, ben nooit echt hardcore geweest, en wilde nu eens een barb proberen. Bevalt tot nu toe goed, maar op lvl ~12 begin ik al erg veel te missen, wat erg irritant is. Dit is met een 2h axe. Ik heb toch flink geinvesteerd in Dexterity, stats geven 95% hitkans aan ( is dat de cap? ).

Enig idee wat ik verkeerd doe? Of is het normaal om ~50% mis te slaan op dat level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de necro's op HCL, ik heb nog wel een leuk amulet gevonden. +1 necro skills, +18 res all en +17 to energy en nog wat crappy stats. Req lvl 31. Ik heb wat leuke druid spulletjes nodig ter compensatie. Zal vanavond wel weer online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:55
Jaded schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:34:
Ik ben ook weer begonnen, ik speelde normaal altijd sorc, ben nooit echt hardcore geweest, en wilde nu eens een barb proberen. Bevalt tot nu toe goed, maar op lvl ~12 begin ik al erg veel te missen, wat erg irritant is. Dit is met een 2h axe. Ik heb toch flink geinvesteerd in Dexterity, stats geven 95% hitkans aan ( is dat de cap? ).

Enig idee wat ik verkeerd doe? Of is het normaal om ~50% mis te slaan op dat level.
95% is max ja

en moet zeggen dat ik dat ook al heb gemerkt met double swing: dat je er zo ongeveer 50% van de tijd naast klopt :(
maar, zelfs met die 50%, maak je nog zowat alles met 1 of 2 slagen in (buiten bosses e.d. uiteraard) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

Na 4 keer al te hebben opgehouden met D2 kon ik het niet laten om 'm weer te installeren... Het blijft gewoon vet. Ik heb nog een klein beetje fg over op d2jsp, ik hou het bij 1 character; summoner :*) . Als er mensen op Softcore nonladder zin hebben om een handje te helpen of van wat zooi af moeten... :9

*ididitz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
2de set keys is ondertussen ook in bestelling. Wat is tegenwoordig de aangewezen multiclient manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na de D3 aankondiging begon het toch weer te jeuken. Toch maar die oude discs opgezocht (nu bezig met installen)

Denk dat geen enkele account meer werkt dus zal een nieuwe char worden.

Zit te twijfelen tussen Sorc of Pala (heb vroeger eigenlijk altijd Necro of Barbarian gespeeld)

Iemand die nog wat + en - heeft voor deze characters ? (geen idee wat goed is met de huidige patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik heb nu Diablo2 inder vista werked gekregen. Ik zie dat een hoop mensen er problemen mee hebem. Ik heb het opgelost door "bureaublad-samenstelling uitschakelen" aan te vinken. In het spel krijg je dan lelijke witte/roze/groene pixels overal. maar dit is op te lossen door een keer te alt+tabben.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:00:
Ik heb nu Diablo2 inder vista werked gekregen. Ik zie dat een hoop mensen er problemen mee hebem. Ik heb het opgelost door "bureaublad-samenstelling uitschakelen" aan te vinken. In het spel krijg je dan lelijke witte/roze/groene pixels overal. maar dit is op te lossen door een keer te alt+tabben.
game.exe in diablo2 map en je snelkoppeling op win-xp zetten bij compatibiliteit en allebei dat bureaublad-samenstelling uitschakelen lost het op. iniedergeval bij mij wel heb nog een keer daarna dat groene gehad. daarna via game.exe opgestart en niet meer gehad ook niet via snelkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:00:
Heb hier gelukkig geen problemen gehad met vista, alles werkte in 1x :)

Toch maar voor de Paladin gegaan. kon niet echt wennen aan de Sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn hcl Assasin is nu lvl51, zo maar ff Andariel killen op NM 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:47:
Zo na de D3 aankondiging begon het toch weer te jeuken. Toch maar die oude discs opgezocht (nu bezig met installen)

Denk dat geen enkele account meer werkt dus zal een nieuwe char worden.

Zit te twijfelen tussen Sorc of Pala (heb vroeger eigenlijk altijd Necro of Barbarian gespeeld)

Iemand die nog wat + en - heeft voor deze characters ? (geen idee wat goed is met de huidige patch)
Over het algemeen werken de good-old-builds nog steeds. In de OP staan wat links voor builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:38:
[...]

Heb hier gelukkig geen problemen gehad met vista, alles werkte in 1x :)

Toch maar voor de Paladin gegaan. kon niet echt wennen aan de Sorc.
Werkt bij mij ook wel onder vista, maar hij zei wel dat het niet goed ging bij de eerste keer opstarten. Geen last van gehad verder.

Juist arreat verkocht voor 150 fg, terwijl het iets van 35 of minder waard is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08 10:35
Ik ben zojuist weer begonnen met een nieuwe HCL char. Als er iemand gezelschap wil, trek mij even aan het oor.

edit: bij nader inzien, mijn accounts zijn allemaal muted, om wat voor reden dan ook. Ik kan dus gen berichten verzenden -.-

[ Voor 40% gewijzigd door maciasty op 10-07-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Ben volgensmij nu voor de 4e keer weer begonnen op de SC ladder, maar nooit echt ver gekomen met Diablo :) Zijn er in de tussentijd nog handige manieren gekomen om je items ergens anders te stashen? Of blijft het traden met vrienden of een game maken en dan hopen dat je er later nog weer op kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08 10:35
Als iemand nog belang heeft bij SC-NONL javazon items, ik trade al mijn items voor SCL bowazon items.

Offering all the items on my SCNL Javazon including merc gear.

Upped titans 171ed
Rare circlet 2 to ama skills, socked with 1x 15 ias jewel, 7% ml, 28% fire res
Highlords Wrath
Stormshield socketed with Pdiamond
Enigma light plate 865 def
Laying of hands gloves
Thundergods Vigor
4% ll, 15 all res blue ring
Ravenfrost 165 AR 17 dex
Natalya's boots

Merc:
Insight RW in Eth Partizan
Duriels Shell
Stealskull

Inventory + Stash
1x Clean Fireskiller
280ed Cruel Scissor Suwayyah 1 to cobra strike, no sockets
1x Thundergods
1x Ama torch 19 all res
1x Ko
2x Lum
2x Pul
16x Pgems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Is er een manier om de sound van diablo helemaal uit te zetten? Als je in een game zit lukt dat wel, maar zodra ik dan in t menu kom gaat t geluid aan :P

En eerst als ik op mijn map aan t kijken was zag ik ook namen bij npc's en medespelers. Maar nu zie ik enkel de kruisjes van npc en speler. Zou dat graag weer terug aanzetten maar heb geen idee welke knop dat is.

[ Voor 41% gewijzigd door dommerick op 10-07-2008 18:46 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Iemand zin om nu aan een nieuwe char te beginnen? hc of sc maakt me niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:43:
Is er een manier om de sound van diablo helemaal uit te zetten? Als je in een game zit lukt dat wel, maar zodra ik dan in t menu kom gaat t geluid aan :P

En eerst als ik op mijn map aan t kijken was zag ik ook namen bij npc's en medespelers. Maar nu zie ik enkel de kruisjes van npc en speler. Zou dat graag weer terug aanzetten maar heb geen idee welke knop dat is.
Daar heb ik een mute knop voor :)
Maar volgens mij bestaat er ook een -nosound of -ns optie als parameter. Maar dat kan ook een loader dingetje zijn :)
Misschien als je de musicfile (d2music.mpq dacht ik) wegmietert dat je hetzelfde effect krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 10-07-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Niemand die zin heeft om een nieuw character te beginnen alleen is ook zo saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen is idd saai. Sorry, ik speel niet meer, anders had ik wel even meegelopen/geboost/whatever :)
je kunt in het chatkanaal van got kijken of er iemand is: "op got." De punt hoort erbij :)

[ Voor 31% gewijzigd door Pheno79 op 10-07-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:26:
[...]

Daar heb ik een mute knop voor :)
Maar volgens mij bestaat er ook een -nosound of -ns optie als parameter. Maar dat kan ook een loader dingetje zijn :)
Misschien als je de musicfile (d2music.mpq dacht ik) wegmietert dat je hetzelfde effect krijgt.
als je die weg doet start het spel denk ik niet meer :p iniedergeval moet je dan waarschijnlijk weer de cd inserten om te starten en heb je net zo goed muziek :P misschien werkt het als je het weg gooit met cd start en dan cd er uit haalt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ls dat het geval is zet je het bestandje gewoon weer terug toch? je kunt het iig proberen. De laatste patch was toch een nocd patch, dus kans is er dat het wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
dommerick schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:43:
als je in je menu zit kan je ctrl + m doen en dan gaat je muziek uit (of aan)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook maar weer eens begonnen :)
Gister online geweest voor een uurtje of zo..

lvl 9 Sorc -> GoT-Elements
Skills Fire FireWall + mastery
Skills Light Nova of alleen een hoge Static Field ?
Skills Ice - Frozen Orb

Op Switch een Lower Resist wand O+

Merc -> Kelpie snare O+ + wat ander zooi
Slow betekend langer in mijn Firewall :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Static field is wel handig denk ik, dan kun je op verre afstand als ze in je vuurtje lopen al fink verzwakken. Als het light immunes zijn heb je toch niets aan de lighttree, ook niet met een lowerres wandje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dacht ik dus ook al aan, aangezien met FO een Slow source heb kan je de de monster voorbereiden met FO en static field en af maken met FO / fire wall :)

Hoe zat het ook al weer met Holy freeze en Kelpie, kelpie overuled holy freeze en de slow van cold damage toch ???

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 11-07-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zal vast wel weer een cap zijn op slow, maar dat weet ik ook niet zo uit mijn hoofd :)
Kun je niet nog een clay golem erbij gooien, die zijn er toch ook met het runeword stone geloof ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar gaaat zo snel dood zonder golem mastery :)
Kelpie geeft meer slow en mijn merc raakt beter zijn target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Iemand die me een beetje op weg kan helpen met mn Hammerdin? Ben nu lvl 53 en het gaat redelijk, maar ik mis gewoon wat fatsoenlijke items om een beetje door te kunnen rushen. Jaag nu bijna elke minuut 10 potions erdoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:44:
Iemand die me een beetje op weg kan helpen met mn Hammerdin? Ben nu lvl 53 en het gaat redelijk, maar ik mis gewoon wat fatsoenlijke items om een beetje door te kunnen rushen. Jaag nu bijna elke minuut 10 potions erdoor :P
Noem je dat redelijk >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Het schiet redelijk op bedoel ik ;)

Ben overnieuw begonnen en heb D2 eigenlijk nooit echt lange tijd gedaan. Zit nu op NM Act5 en dat gaat gewoon niet zo soepel. Heeft volgensmij gewoon te maken met m'n items die niet meer voorstellen dan wat rare en magic spul.

V-irgo is m'n char voor als je nog wat tips hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door MailMan op 11-07-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hammerdin's zijn niet mijn ding..
geen id, kan je er niet mee helpen.

Zorg voor een wizards spike (dagger)
Max block
en vitality
Resist is zeer nuttig en kijk uit voor Fire Enchanted monsters @ NM deze zijn bugged en krachtiger dan de Hell variant ervan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 35fcr runeword spirit (in een pala shield met wat basic res) is ook prima. Dan heb je bijna je breakpoint al met alleen wizzy en zo'n spirit.

En daana is het wachten op de enigma dupe golf :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
hij wil geen advies hij wil Fr33 it3mz )

Dus, ipv dat je hem zegt van yo je hebt wizardspike nodig is het beter als je hem die maar ff geeft dan.

[ Voor 59% gewijzigd door morew0rk op 11-07-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ctrl + m doet muziek aan of uit
ctrl + s doet sound aan of uit

waarom ben ik de enige die problemen heeft met diablo en vista?

SCNL heb ik nog wel een hammerdinnetje in de aanbieding, scl heb ik geen ruk op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
morew0rk schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:55:
hij wil geen advies hij wil Fr33 it3mz )

Dus, ipv dat je hem zegt van yo je hebt wizardspike nodig is het beter als je hem die maar ff geeft dan.
Laat ik het zo zeggen, ik heb helemaal niets aan items dus niets om te traden. Ik vraag me dus alleen af wat de beste manier is om te beginnen aan Diablo. Eenmaal met een fatsoenlijke char lijkt mij dat het wat makkelijker wordt, maar dan moet je die wel eerst hebben.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste