Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Hey, ik ben weer min of meer begonnen met diablo te spelen (lol.. :P) heb dat spel nu al bijna 8 jaar ofzo, maar heb veel (grote) tussenpauzes genomen.

iig. ik heb áltijd op B.net gespeeld (op het einde HC) en ben dit keer gewoon single player gaan spelen. Samen met een vriend van me: muziekje aan, andere persoon laptop erbij om dingen op te zoeken op b.net/diablo2exp en meekijken hoe ik of hij door de quests en geslash heen gaan.

We hebben nu dus een barbarian (vanaf 0 begonnen) level 50 gemaakt en zitten nu bijna bij Mephisto in Act 3 op NM. En ik moet zeggen dat ik nu moet zeggen dat er wel wat nadelen zit aan het online spelen ten opzichte van single player:
  • Het expen is leuker, je kan niet meer in een party joinen en zelf (bijna) niks killen en toch exp krijgen. Je moet er zelf veel meer voor knokken en als je weer een level up gaat, geeft het 100x meer voldoening.
  • De quests doen en door de acts heen gaan is leuker, je wordt niet meer geboost of je kan niet meer meeliften met een party en je moet zélf de WP's etc. zoeken. Je moet alles zélf gaan slashen en uitzoeken. Wanneer je dan een quest haalt, nieuwe act behaald, krijg je véél meer voldoening van.
  • Het vinden van items / het uitzoeken en maken m.b.t. items/runes/gems (met cube bijv) is leuker, je hebt niet meer een vriend of een andere speler die wat 'over heeft' en jou gewoon wat geeft. Je moet álles zelf zoeken en proberen en je gaat zo stapje voor stapje naar betere items en langzaam aan zie je je character sterker worden. Je slaat hierdoor geen tussenstappen over (je gaat niet van bijv. een 10-15 sword naar bijv. een unique sword met 100-200 dmg) en daardoor krijg je meer voldoening en plezier uit het spel.
Dit zijn natuurlijk punten gebaseerd op m'n eigen ervaringen van online b.net spelen (heb het bij elkaar ongeveer 3 jaar online gespeeld en ook op HC een level 93 nova sorc en 99 CE necro gehad) en vergeleken met hoe ik nu single player ervaar. Natuurlijk kun je in theorie dit ook zelf doen online, maar in de praktijk zal je toch bezwijken voor de aanlokkelijke runs om ff snel een paar leveltjes up te gaan als het ff moeilijk gaat op een bepaald moment in je single player games.

Het nadeel van single player is en blijft natuurlijk:
  • Geen mogelijkheid tot traden
  • Niet gezamelijk in een (bijna gelijkwaardige !) party lekker wat killen en questen
Maar goed, mijn tip aan iedereen: ga eens lekker single player doen, het is zéker de moeite waard en zal echt een totaal andere speelervaring geven dan online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Nice, ik ben niet de enige singleplayer :) Battlenet vind ik niet leuk meer, heb geen zin in expired characters, daarvoor speel ik te sporadisch en met singleplayer geen last van lag. Aangezien ik voornamelijk hardcore speel is dat wel fijn.

Ik speel wel met de runeword en red rune mods. en ik kan je het programma GoMule aanraden om uniques en sets mee te verzamelen.

Overigens kun je als Singelplayer nog wel samen spelen door een directe TCP/IP verbinding te maken met elkaar. Dus kun je wel traden met andere spelers die singeplayer doen.

[ Voor 34% gewijzigd door MonkeySandwich op 12-07-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Nice, ik ben niet de enige singleplayer :) Battlenet vind ik niet leuk meer, heb geen zin in expired characters, daarvoor speel ik te sporadisch en met singleplayer geen last van lag. Aangezien ik voornamelijk hardcore speel is dat wel fijn.

Ik speel wel met de runeword en red rune mods. en ik kan je het programma GoMule aanraden om uniques en sets mee te verzamelen.

Overigens kun je als Singelplayer nog wel samen spelen door een directe TCP/IP verbinding te maken met elkaar. Dus kun je wel traden met andere spelers die singeplayer doen.
red rune mod?

edit: Nvm, al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik trouwens ATMA (A Tenshi Muling Application) voor mijn singleplayer en open battlenet games. Is gewoon om mijn verzamelde items (uniques en sets, en goede rares) op te slaan (je kunt er een stashfile in aanmaken, waarbij alles gesorteerd word op soort, maar je kunt het ook gewoon in een list selecteren)

ben nu een lvl 60 summon necro, net in act 4 nightmare aangekomen (en net van /players 8 af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
ATMA wordt volgens mij niet meer verder ontwikkeld. GoMule is een soort van voortzetting en uitbreiding. Voordeel van GoMule is dat het platform onafhankelijk is. Dus mocht je ooit naar een mac verhuizen kun je dat meenemen.
Ook zit Flavie ingebouwd waardoor je makkelijk een rapportje kan genereren (in html) van alle items die je al hebt (en welke nog niet). mijn stash

Ik heb een summon necro lvl52 act 1 nightmare, me andere zijn minder ver en weet ik de levels niet uit mn hoofd, oa een leap attack barb en een LF/FA amazon.

[ Voor 8% gewijzigd door MonkeySandwich op 12-07-2008 15:02 . Reden: item report toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ben nu een beetje aan t kijken hoe dat traden precies werkt.. ziet er best ingewikkeld uit met al die verschillende runes, gems die allemaal wel weer iets anders waard zijn :P

Ik wil graag een Arm of King leoric, nu zie ik hier en daar dat die 5 Pgems waard zijn, maakt voor de rest dan niet uit watvoor perfect gems het zijn?
En ik last dat een Pul rune zo'n 40Pgems waard is, dus hier zou ik dan in principe een Homunculus voor kunnen traden?

Klopt dat een beetje? :P

Ik speel SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gimbooze schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:34:
Ik ben nu een beetje aan t kijken hoe dat traden precies werkt.. ziet er best ingewikkeld uit met al die verschillende runes, gems die allemaal wel weer iets anders waard zijn :P

Ik wil graag een Arm of King leoric, nu zie ik hier en daar dat die 5 Pgems waard zijn, maakt voor de rest dan niet uit watvoor perfect gems het zijn?
En ik last dat een Pul rune zo'n 40Pgems waard is, dus hier zou ik dan in principe een Homunculus voor kunnen traden?

Klopt dat een beetje? :P

Ik speel SCL
pul krijg je makkelijk homun voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:56:
ATMA wordt volgens mij niet meer verder ontwikkeld. GoMule is een soort van voortzetting en uitbreiding. Voordeel van GoMule is dat het platform onafhankelijk is. Dus mocht je ooit naar een mac verhuizen kun je dat meenemen.
Ook zit Flavie ingebouwd waardoor je makkelijk een rapportje kan genereren (in html) van alle items die je al hebt (en welke nog niet). mijn stash

Ik heb een summon necro lvl52 act 1 nightmare, me andere zijn minder ver en weet ik de levels niet uit mn hoofd, oa een leap attack barb en een LF/FA amazon.
Ah, okee, dat wist ik niet (heb 3 jaar niet gespeeld, toen gebruikte ik nog atma..vandaar dat ik die weer gebruik) Werkt GoMule trouwens ook met ATMA stashfiles?

Overigens is mijn necro nu lvl 61, heb verder nog een lvl 26 holy shock pally (vind het wel leuk om te zien hoe beestjes om me heen doodvallen, zonder dat ik er iets voor doe :D)

Jij hebt wel aardig wat meer uniques dan ik heb gekregen.. kreeg wel veel dubbele (biggins bonnet heb ik nu 2 keer, en berserkers hauberk (set item) nu zelfs 4 keer...

Summon necro is gewoon erg leuk als MF char, omdat je zo item onafhankelijk bent

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ja, als het goed is kun je die zo weer openen in GoMule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Dalyxia schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:28:
[...]

pul krijg je makkelijk homun voor
Tot nu toe twee mensen tegen gekomen die hem offerden, eentje wou er een Um voor en de ander een Pul+Lem.. Ziet er niet naar uit dat een pul genoeg is :P Of vroegen ze gewoon te veel?

Edit: Nm, net eentje getrade voor een Pul :)

[ Voor 6% gewijzigd door bcd87 op 12-07-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
K guys, beetje raad nodig ;) Dus laatst een 20/5@ sc gevonden, leuk en erg lekker. Kan ik dus lekker verkopen :) Maar het lijkt erop dat mensen het nog te duur vinden en dus niet echt gozu willen dokken. Wat jammer is ;) Dus hier mijn vraag: Wat kan ik er voor krijgen? Heph zei laatst dat ie er had gezien voor 1.2k fg. Gewoon dat als ft pakken of minder? Het hoogste bod is nu 600. Wat ik laag vindt, want een gedupete hr is 500 - 600

Topic at d2jsp:: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=20363379&f=100

[ Voor 8% gewijzigd door Maldred op 12-07-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:27:
K guys, beetje raad nodig ;) Dus laatst een 20/5@ sc gevonden, leuk en erg lekker. Kan ik dus lekker verkopen :) Maar het lijkt erop dat mensen het nog te duur vinden en dus niet echt gozu willen dokken. Wat jammer is ;) Dus hier mijn vraag: Wat kan ik er voor krijgen? Heph zei laatst dat ie er had gezien voor 1.2k fg. Gewoon dat als ft pakken of minder? Het hoogste bod is nu 600. Wat ik laag vindt, want een gedupete hr is 500 - 600

Topic at d2jsp:: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=20363379&f=100
Wat is dat voor item? :P
Ben nog niet zo thuis in de afkortingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkpie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:01:
Hey, ik ben weer min of meer begonnen met diablo te spelen (lol.. :P) heb dat spel nu al bijna 8 jaar ofzo, maar heb veel (grote) tussenpauzes genomen.

iig. ik heb áltijd op B.net gespeeld (op het einde HC) en ben dit keer gewoon single player gaan spelen. Samen met een vriend van me: muziekje aan, andere persoon laptop erbij om dingen op te zoeken op b.net/diablo2exp en meekijken hoe ik of hij door de quests en geslash heen gaan.

We hebben nu dus een barbarian (vanaf 0 begonnen) level 50 gemaakt en zitten nu bijna bij Mephisto in Act 3 op NM. En ik moet zeggen dat ik nu moet zeggen dat er wel wat nadelen zit aan het online spelen ten opzichte van single player:
  • Het expen is leuker, je kan niet meer in een party joinen en zelf (bijna) niks killen en toch exp krijgen. Je moet er zelf veel meer voor knokken en als je weer een level up gaat, geeft het 100x meer voldoening.
  • De quests doen en door de acts heen gaan is leuker, je wordt niet meer geboost of je kan niet meer meeliften met een party en je moet zélf de WP's etc. zoeken. Je moet alles zélf gaan slashen en uitzoeken. Wanneer je dan een quest haalt, nieuwe act behaald, krijg je véél meer voldoening van.
  • Het vinden van items / het uitzoeken en maken m.b.t. items/runes/gems (met cube bijv) is leuker, je hebt niet meer een vriend of een andere speler die wat 'over heeft' en jou gewoon wat geeft. Je moet álles zelf zoeken en proberen en je gaat zo stapje voor stapje naar betere items en langzaam aan zie je je character sterker worden. Je slaat hierdoor geen tussenstappen over (je gaat niet van bijv. een 10-15 sword naar bijv. een unique sword met 100-200 dmg) en daardoor krijg je meer voldoening en plezier uit het spel.
Dit zijn natuurlijk punten gebaseerd op m'n eigen ervaringen van online b.net spelen (heb het bij elkaar ongeveer 3 jaar online gespeeld en ook op HC een level 93 nova sorc en 99 CE necro gehad) en vergeleken met hoe ik nu single player ervaar. Natuurlijk kun je in theorie dit ook zelf doen online, maar in de praktijk zal je toch bezwijken voor de aanlokkelijke runs om ff snel een paar leveltjes up te gaan als het ff moeilijk gaat op een bepaald moment in je single player games.

Het nadeel van single player is en blijft natuurlijk:
  • Geen mogelijkheid tot traden
  • Niet gezamelijk in een (bijna gelijkwaardige !) party lekker wat killen en questen
Maar goed, mijn tip aan iedereen: ga eens lekker single player doen, het is zéker de moeite waard en zal echt een totaal andere speelervaring geven dan online.
Dit kun je ook gewoon doen op battle.net hoor. Ik begrijp je gedachten gang zeker. Ik ben zelf onlangs weer begonnen op de nieuwe ladder en heb een lvl 90 blizzard sorc solo gespeeld vanaf normal bloodmoor tot aan hell meph, zonder enige externe hulp. Ik gebruik alleen zelf gevonden items. Enige waar ik wel voor getrade heb is anni/torch.

Daarom vind ik die ladder resets ook zo leuk, weer helemaal op 0 beginnen. Helaas dat er zoiets belachelijks als fg bestaat wat zo'n beetje het hele principe van 'opnieuw starten' verpest. Momenteel misbruik ik de quest drop van Meph om hem eens lekker uit te melken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:12:
[...]
Momenteel misbruik ik de quest drop van Meph om hem eens lekker uit te melken. :)
Is dat het zelfde als de Andariel Quest bug? Dus na het verslaan van Andariel terug naar het kamp, Save and Exit en vervolgens altijd de 1st kill berg aan items krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:43:
[...]

Is dat het zelfde als de Andariel Quest bug? Dus na het verslaan van Andariel terug naar het kamp, Save and Exit en vervolgens altijd de 1st kill berg aan items krijgen?
Nee :)

Wat je doet is je joint een game waar de host de guardian quest al gedaan heeft. Jij kunt dan die quest niet voltooien. Maar als je Meph killt krijg je wel mooi die first kill drop ;)
En dat is een wezenlijk verschil met normale drops. Hogere base chance voor sets/uniques en geen junk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:12:
[...]

Dit kun je ook gewoon doen op battle.net hoor. Ik begrijp je gedachten gang zeker. Ik ben zelf onlangs weer begonnen op de nieuwe ladder en heb een lvl 90 blizzard sorc solo gespeeld vanaf normal bloodmoor tot aan hell meph, zonder enige externe hulp. Ik gebruik alleen zelf gevonden items. Enige waar ik wel voor getrade heb is anni/torch.

Daarom vind ik die ladder resets ook zo leuk, weer helemaal op 0 beginnen. Helaas dat er zoiets belachelijks als fg bestaat wat zo'n beetje het hele principe van 'opnieuw starten' verpest. Momenteel misbruik ik de quest drop van Meph om hem eens lekker uit te melken. :)
Wat is fg? En idd dat kún je op b.net doen maar zoals ik al zei, is dat in de praktijk maar heel klein. Je wordt snel verleid om die dingen te 'gebruiken' als je op b.net zit en het 'ff' niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook weer begonnen, voor de 4de keer :+

ik wil level1 chars door classic rushen om ze vervolgens te converten naar expansion en dan runes te krijgen door hf quest te doen. maar nu heb ik nog geen goede classic char kunnen bouwen. is er iemand die classic speelt en mijn char ff boostje naar hell kan geven? dan kan ik cs runs gaan doen en een beetje gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook weer een keer begonnen met Diablo 2. :)
Heb alleen een vreemd probleem. Ik heb op mijn PC en laptop het spel geinstalleerd (zelfde codes). Op mijn PC gespeeld en wat karakters. Nu wil soms in de kamer zitten en daar wat spelen.
Als ik echter inlog op mijn account, laat hij geen karakters zien.
Het inloggen gaat dus wel, maar ik kan geen karakter zien en dus selecteren.

Is dit een bekend probleem?
Mijn vriendin speelt op een unieke set codes en ook daarmee lukt het niet om de karakters op mijn account te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even druk gehad met mijn nieuwe baan.. Dus even niks laten weten hier.. Maar ben er weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:59:
[...]

Wat is dat voor item? :P
Ben nog niet zo thuis in de afkortingen 8)7
small charm met 20 life en 5 tot alle resist. redelijk veel waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Wie speelde er hier allemaal hc classic? ik zou best wel wat hulp kunnen gebruiken voor mijn nieuwe orb soso daar ^^. mijn account *classicboom

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkpie schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:59:
[...]

Wat is fg? En idd dat kún je op b.net doen maar zoals ik al zei, is dat in de praktijk maar heel klein. Je wordt snel verleid om die dingen te 'gebruiken' als je op b.net zit en het 'ff' niet lukt.
fg is forum gold. Stel je hebt binnen een ladder seizoen flink wat rijkdom vergaard, dan kun je het volgende ladder seizoen met je fg goeie items kopen, zonder er verder voor te hoeven spelen. Imo verpest dat de hele bedoeling van ladder als je er voor kiest om zo te spelen.

Het is me in ieder geval gelukt om met zelf gevonden items een succesvolle Meph runner te maken. Het is soms in het begin even doorbijten, maar de aanhouder wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

een necromancer amulet met 1 to all skills en +11 to all resist moet ook wel wat aarde hebben op hcl denk ik ^^
nou sorc nr zoveel is weer eens op redelijk lv. nu level 50 na een dagje baalruns. hopelijk nu wel ver van pkérs blijven.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna lvl 20 act 2 - q3 :)
Heb nu toegang tot teleport en firewall.

Heb 5 stats mis geplaats, in energy i.p.v. vita :)
en 2 stats in str. Rest zit in Vita.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 03:21:
een necromancer amulet met 1 to all skills en +11 to all resist moet ook wel wat aarde hebben op hcl denk ik ^^
nou sorc nr zoveel is weer eens op redelijk lv. nu level 50 na een dagje baalruns. hopelijk nu wel ver van pkérs blijven.
Geen aars waard. Of je moet iemand zo gek krijgen zoiets te kopen, dan zou ik dat als verkoper meteen doen. Het probleem is dat + skills echt een wereld van verschil maken op een necro, of het nu bone of summon (of curse, natuurlijk :P ) is. Zelfs op mijn cursemancer heb ik liever een +3 curse clean dan een +1 all met wat res. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Derr_Hans schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:39:
Bijna lvl 20 act 2 - q3 :)
Heb nu toegang tot teleport en firewall.

Heb 5 stats mis geplaats, in energy i.p.v. vita :)
en 2 stats in str. Rest zit in Vita.
ach geen ramp denk ik. str heb ik op 75 staan. misschien net wat meer dan nodig is maar kan ik wel alle equipment die ik ooit zou willen gelijk aan :p. die 5 vita is ook geen ramp ipv een mana boost gewoon iets dat hp boost.

weet iemand wat max defense ook al weer was? of was dat ook zo ongelovelijk hoog dat het toch niet te bereiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 14:41
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:17:
Ben ook weer een keer begonnen met Diablo 2. :)
Heb alleen een vreemd probleem. Ik heb op mijn PC en laptop het spel geinstalleerd (zelfde codes). Op mijn PC gespeeld en wat karakters. Nu wil soms in de kamer zitten en daar wat spelen.
Als ik echter inlog op mijn account, laat hij geen karakters zien.
Het inloggen gaat dus wel, maar ik kan geen karakter zien en dus selecteren.

Is dit een bekend probleem?
Mijn vriendin speelt op een unieke set codes en ook daarmee lukt het niet om de karakters op mijn account te zien.
Dat is dan omdat je offline speelt, of op open B.Net. Dan worden je chars locaal opgeslagen, en moet je ze dus eerst naar je laptop kopiëren voor je ze daar kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Iemand hier die ervaring met diablo2 op vista heeft? Ik heb nu net een weekje een laptop erbij gehaald met vista (32bits home premium) en wilde daarop een 2de accountje op gaan draaien. Zodat ik geen problemen meer heb met mulegames etc.

Maar nu kan ik hem installeren. Dan start ik hem op en draait hij niet. Vraagt constant om de cd terwijl de cd er wel inzit. Dan ga ik hem patchen via de blizzard site en dan draait hij wel als ik hem opstart via de cd, maar als ik dan via de diablo2 folder laat starten start hij wel op maar kan ik niet connecten op battle.net. Hij geeft dan aan "battle.net is unable to properly identify your application version" Erg vervelend iemand hier die weet wat hier tegen te doen is?

nvm te snel :P Moest de compatibiliteit op xp sp2 zetten en als administrator uitvoeren :+

[ Voor 6% gewijzigd door dommerick op 14-07-2008 15:42 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje geluk gehad met gamblen.

+ 2 pala skills
+ 10 fcr
+ 89 mana
+ 13 all res

Natte droom voor een Hammerdin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Heb net een Immortal King's Will gevonden met 161def en 31MF erop, is dat wat waard?

[ Voor 5% gewijzigd door bcd87 op 14-07-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
Gimbooze schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:34:
Heb net een Immortal King's Will gevonden met 161def en 31MF erop, is dat wat waard?
Een stuk of 5 perfect gems.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind net stormshield.. altijd wel lekker.. wat is die waard deze dagen? wil hem overigens zelf gebruiken.. Heb ook nog een monarch spirit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 01:28:
[...]

fg is forum gold. Stel je hebt binnen een ladder seizoen flink wat rijkdom vergaard, dan kun je het volgende ladder seizoen met je fg goeie items kopen, zonder er verder voor te hoeven spelen. Imo verpest dat de hele bedoeling van ladder als je er voor kiest om zo te spelen.

Het is me in ieder geval gelukt om met zelf gevonden items een succesvolle Meph runner te maken. Het is soms in het begin even doorbijten, maar de aanhouder wint.
kun je het goud dat je verzameld hebt tijdens een ladderperiode, de volgende nieuwe ladderperiode weer meenemen? is dat ook met items zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:14:
Wie speelde er hier allemaal hc classic? ik zou best wel wat hulp kunnen gebruiken voor mijn nieuwe orb soso daar ^^. mijn account *classicboom
HC classic hier! Maar speel niet heel vaak.. morgenochtend / middag online en woensdag avond ws. Daarna op vakantie :)

Heb een lvl 50 sorc en een level 30 baba.

acc: *1603
Frenkpie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:04:
[...]

kun je het goud dat je verzameld hebt tijdens een ladderperiode, de volgende nieuwe ladderperiode weer meenemen? is dat ook met items zo?
Forum Gold is niet gerelateerd aan blizzard, het is een externe site/forum waar een account kan maken, als je dan dingen daar aanbiedt kan je ze verkopen voor forum gold en geef je het item ingame. Je fg is dus gekoppeld aan je account bij die site (http://www.d2jsp.org mag die genoemd worden?) en niet aan je account bij blizzard. Een ladder reset bij blizzard heeft dus geen effect op je fg. Al worden ladder items wel weer duurder verkocht aan het begin van het seizoen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Zag het forumtopic en dacht... laat ik het voor de gein weer eens proberen. Eerste hindernis was Vista 64bit, maar DiabloII blijkt in windowed mode prima te draaien. Meevallertje!

Heb het behoorlijk wat gespeeld, maar de laatste keer is alweer een jaartje of anderhalf, twee geleden... Ben het dus wel verleerd. En mijn characters zijn dus allemaal verlopen. Toch jammer, had best wel paar aardige items. Niet echt überitems, dat dan weer niet, zoveel speelde ik het niet.

Wat zijn een beetje aardige builds? Ik zal allereerst items moeten gaan bijeenrapen. Daarvoor wil ik een sorc gebruiken. Liefst eentje die niet alleen kan mf'en, maar ook Hell kan solo'en. Is de Meteorb-sorc daarvoor nog de beste optie? Ik heb nog een handleiding voor zo'n build van Sasja (3rd Edition Meteorb Sorc, op forums.diii.net staat deze). Of raden jullie andere builds aan?

Ik zit er ook aan te denken om een Smiter Paladin te maken. Ik wil straks namelijk het World Event en de 'grote drie' ook doen (heb allebei nog nooit gedaan, dus dat wordt wennen...). Of kan ik beter

Mochten jullie me willen msg'en, mijn account name is HetBiggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:06:
Beetje geluk gehad met gamblen.

+ 2 pala skills
+ 10 fcr
+ 89 mana
+ 13 all res

Natte droom voor een Hammerdin :P
@ HC??!?
I NEED THAT :P

hammer is inmiddels weer lvl 76; klaar om br's te joinen, maar z'n defense valt nog een beetje tegen (met upped GA :X ); rond de 7K

well full resi gelukkig (95/90/90/90) dus alleen melee attacks zijn nog lastig (heb maar 1K life omdat ik str moest pushen :(

na ja, over een jaartje doen we wel een keer een vita-only rebuilt als ik eenmaal de juiste items heb :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag iets van een GOT-Guild op d2jsp.org, kan ik daarbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:48:
ik ben ook alweer 2 weken bezig. allemaal hardcore natuurlijk skelliemancer, sorc orb, assa trapper al in de bouw :p

wil ook eens beginnen aan een hc amazon bow. twijfel alleen met stats ene kant veel vitality nodig maar ik zat te denken of veel dex ook niet zou werken? zeker met een defiance merc zou dat toch wel een overleefbare char moeten kunnen opleveren? of is het hc gewoon niet mogelijk om zo iets te flikken @ late lvl? gezien dex ook damage geeft leek het met wel een redelijke combo. iemand al ervaring mee?
Ik raad je geen bowazon aan. Leuk in het begin, maar in hell heb je echt uber equipment nodig. Faith is onmisbaar om een beetje damage te doen. Heb er vorige ladder ook 1 gemaakt met best leuke runewords, maar in een 8 player game deed ik totaal geen damage meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:42:
Ben ook maar weer eens begonnen :)
Gister online geweest voor een uurtje of zo..

lvl 9 Sorc -> GoT-Elements
Skills Fire FireWall + mastery
Skills Light Nova of alleen een hoge Static Field ?
Skills Ice - Frozen Orb

Op Switch een Lower Resist wand O+

Merc -> Kelpie snare O+ + wat ander zooi
Slow betekend langer in mijn Firewall :)
1 point in SF is voldoende. Later met + items maak je de afstand en het gebied waarover SF raakt veel groter zodat je de uberbelangrijke skillpoints in andere dingen kunt stoppen. Zelf maak ik nu een leuke soso met firewall en frozen orb (Ofc!! :D). Werkt prima! Het is echt zonde daar meer als 1 punt in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de spam achter elkaar ;) maar zag dat ik even wat gemist had.

Even een updateje van mijn chars:

Lvl 60 Ench soso (dus als iemand op HCL ench nodig heeft geef maar een gil) 12 minuten actief + 1000 dam.
Lvl 80 nec summon
Lvl 68 Fire Wall Frozen orb soso
Lvl 33 BO Baba

Verder had ik nog een vraagje voor de nec summoners onder ons. Gisteren Kwam die eindelijk 7654 Stones of Jordan sold to merchant! Yes! Wachten..... Wachten..... en daar was de kloon. Nu heb ik vroeger met een maat gespeeld die een summon nec had en die heeft de kloon echt ge-assraped. In een 4 player game. Nu was ik alleen in de game (private) en heb ik de beschikking over 13 skeletons en 13 reviveds. Helaas kreeg ik exact 2 mm van de kloon af. Welke monsters of tactieken ik ook probeerde en revivede, niks hielp. Uiteindelijk heeft iemand anders de kloon voor me afgemaakt maar ik baalde wel. Was dus niet zo sterk als ik dacht. Loop zo door A5 naar de throne room (alleen TG nog nodig) maar dit was dus ECHT teveel.

Iemand tips?

Anni was trouwens 18-19-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een summon necro gaat die gast niet zo maar neerkrijgen. Je moet de revives goed uitkiezen: Urdars. Te vinden in de River of Flame op weg naar Dia en naar de Hellforge. Tenminste, daar komen ze het meest voor. Die lui hebben crushing blow, het toverwoord in D2. ALs je crushing blow hebt kun je alles. Ook Uber Trist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwakkel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:36:
[...]

Dat is dan omdat je offline speelt, of op open B.Net. Dan worden je chars locaal opgeslagen, en moet je ze dus eerst naar je laptop kopiëren voor je ze daar kan gebruiken :)
Nee, helaas niet.
Ik speel op closed battle.net ladder, ook met wat bekenden van me. Dus het is echt closed b.net. :)
Erg vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:10:
Een summon necro gaat die gast niet zo maar neerkrijgen. Je moet de revives goed uitkiezen: Urdars. Te vinden in de River of Flame op weg naar Dia en naar de Hellforge. Tenminste, daar komen ze het meest voor. Die lui hebben crushing blow, het toverwoord in D2. ALs je crushing blow hebt kun je alles. Ook Uber Trist.
Ahhh, CB gebruikte ik altijd wel op mijn baba. Nooit geweten dat er monsters waren die die skill ook konden gebruiken. Goeie tip! Thanx a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: hoevaak kan je de act 5 socket quest op 1 item doen? Kan je bijvoorbeeld een non-socket item 4 sockets geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:12:
Vraagje: hoevaak kan je de act 5 socket quest op 1 item doen? Kan je bijvoorbeeld een non-socket item 4 sockets geven?
Quest kan slechts 1 keer op een item worden uitgevoerd. Als ik het goed heb, geeft de quest meteen het maximaal aantal sockets wat een item kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:18:
[...]

Quest kan slechts 1 keer op een item worden uitgevoerd. Als ik het goed heb, geeft de quest meteen het maximaal aantal sockets wat een item kan hebben.
ff gegoogled: :P

Reward:Larzuk will add Sockets to an item with the following guidelines:
You cannot use the Add Socket Quest reward on Socketed Items.

You can only add Sockets to items that allow Sockets.

Normal items add the max number of Sockets depending on the item's level (this is determined by the level of the monster that dropped it) and the inherent maximum number of Sockets for the item's base type. So you may not always receive the "max" number of Sockets.
Magic Items will receive 1 or 2 Sockets with probability of either assuming that they are possible given the rules for normal. So you'll either get 1 Socket or 2.

Set Items, Rare Items, Unique Items, and Crafted Items add 1 Socket (1 Socket Max).

You cannot continue to add more Sockets with multiple "Add Sockets" rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:39:
Iemand hier die ervaring met diablo2 op vista heeft? Ik heb nu net een weekje een laptop erbij gehaald met vista (32bits home premium) en wilde daarop een 2de accountje op gaan draaien. Zodat ik geen problemen meer heb met mulegames etc.

Maar nu kan ik hem installeren. Dan start ik hem op en draait hij niet. Vraagt constant om de cd terwijl de cd er wel inzit. Dan ga ik hem patchen via de blizzard site en dan draait hij wel als ik hem opstart via de cd, maar als ik dan via de diablo2 folder laat starten start hij wel op maar kan ik niet connecten op battle.net. Hij geeft dan aan "battle.net is unable to properly identify your application version" Erg vervelend iemand hier die weet wat hier tegen te doen is?

nvm te snel :P Moest de compatibiliteit op xp sp2 zetten en als administrator uitvoeren :+
ik gok dat of je firewall moeilijk doet, of dat je register settings in de soep gelopen zijn, of heb je misschien d2loader gebruikt en hem daarna pas gepatched?

vista is af en toe erg lastig, probeer hem is in windowed mode te draaien, werkt alles dan weL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 07:57:
[...]

@ HC??!?
I NEED THAT :P

hammer is inmiddels weer lvl 76; klaar om br's te joinen, maar z'n defense valt nog een beetje tegen (met upped GA :X ); rond de 7K

well full resi gelukkig (95/90/90/90) dus alleen melee attacks zijn nog lastig (heb maar 1K life omdat ik str moest pushen :(

na ja, over een jaartje doen we wel een keer een vita-only rebuilt als ik eenmaal de juiste items heb :P
Nee, SCL :P

Ik heb wel eens gedacht om HC te gaan spelen. Wat me er van weerhoudt zijn lagspikes. Als het alleen maar ging om lamers die willen pk'en, had ik 't wel gedaan. Die kun je nog omzeilen. Hoe doen jullie dat eigenlijk met lag? Het is niet zo dat ze maar heel soms voorkomen. Elke keer alt - f4 (vind ik sneller dan save en exit) zal toch ook een keer op je zenuwen gaan werken lijkt me. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:23:
[...]

Nee, SCL :P

Ik heb wel eens gedacht om HC te gaan spelen. Wat me er van weerhoudt zijn lagspikes. Als het alleen maar ging om lamers die willen pk'en, had ik 't wel gedaan. Die kun je nog omzeilen. Hoe doen jullie dat eigenlijk met lag? Het is niet zo dat ze maar heel soms voorkomen. Elke keer alt - f4 (vind ik sneller dan save en exit) zal toch ook een keer op je zenuwen gaan werken lijkt me. :|
save en exit gaat altijd voor de rest van de game, lagspike, save en exit en dan ga je er ook echt uit, bij alt f4 heb je veel meer kans dat je als je terug inlogged een spookje bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:50:
[...]

save en exit gaat altijd voor de rest van de game, lagspike, save en exit en dan ga je er ook echt uit, bij alt f4 heb je veel meer kans dat je als je terug inlogged een spookje bent
Yep, zodra ik 1 sec lag zie doe ik save and exit. Ik gebruik altijd de parameter /fps en kan dan heel snel aan de ping zien of ik de Sjaak ben of niet. Uitzondering is het als ik Nec summoner speel, dan durf ik een kleine lag spike wel aan, afhankelijk van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zat te denken he, eigenlijk zouden ze HC gewoon wat aantrekkelijker moeten maken, bijvoorbeeld met increased item drops ofzo, zodat het ook echt iets oplevert om HC te spelen, niet dat er alleen maar negatieve dingen aan HC hangen ten opzichte van SC zoals nu

ik denk dat iedereen dan ineens massaal HC gaat spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 15-07-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:52:
ik zat te denken he, eigenlijk zouden ze HC gewoon wat aantrekkelijker moeten maken, bijvoorbeeld met increased item drops ofzo, zodat het ook echt iets oplevert om HC te spelen, niet dat er alleen maar negatieve dingen aan HC hangen ten opzichte van SC zoals nu

Increased item drops halen juist de fun uit de game. Je speelt hardcore of niet. Af is af. Wat is er leuker dan dat? Lag kills, Pk kills, TPPK, het hoort er allemaal bij. De grote aantrekkingskracht van hardcore is juist dat je maar 1 leven hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Vandaag een Herald of Zakarum gevonden bij Mephisto op Nightmare :D
Nu zit ik in een hell trading game en heb al 2 meldingen gekregen over Soj's sold to merchant :>

Is er iemand op HCL die Uber Diablo aankan voor het geval hij spawned? Ik kan je BO geven.
Snelle reply is welkom :D

edit: DIABLO WALKS THE EARTH

edit2: Iemand anders heeft hem gekillt en annihilus gehouden :'(

[ Voor 22% gewijzigd door SoulWar1 op 15-07-2008 16:16 ]

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Zat je in een pubbie? Wel jammer dat je hem hebt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:54:
Vandaag een Herald of Zakarum gevonden bij Mephisto op Nightmare :D
Nu zit ik in een hell trading game en heb al 2 meldingen gekregen over Soj's sold to merchant :>

Is er iemand op HCL die Uber Diablo aankan voor het geval hij spawned? Ik kan je BO geven.
Snelle reply is welkom :D

edit: DIABLO WALKS THE EARTH

edit2: Iemand anders heeft hem gekillt en annihilus gehouden :'(
Tja wel balen voor je.

Die dingen gebeuren helaas. Je moet het geluk hebben dat je net een private game hebt op een server waar dc ieder moment kan wandelen. Je hebt ook irc kanalen waar je die servers kunt tracken. Jammer genoeg zijn er vele dclone hunters die massaal gaan kampen op een server als ie 'hot' is. Zijn er genoeg die met meerdere cd-keys proberen zoveel mogelijk games open te hebben op die server. Zoveel mogelijk anni's farmen om ze tegen een zo hoog mogelijke prijs te verkopen. Het resultaat is wel dat het heel moeilijk is om dan nog een private game te krijgen op zo'n server. Het zou leuk zijn als ze ook voor de anni een soortgelijke quest als de ubers zouden hebben, maar ja dat zit er helaas niet in ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:52:

Hardcore is gewoon toffer dan softcore. Softcore is voor de mensen die niet alle tijd hebben om een char op te bouwen, dood te zien gaan, gaan schelden op bliz en daarna weer van vooraf aan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik speel nog niet zo heel lang D2 singleplayer op HC en ik vind het echt veel leuker. Het is echt een uitdaging en je moet alles beter plannen. Ik speel niet heel veel, dus als ik een tijd niet gespeeld heb ga ik meestal ff naar een makkelijk gebied om even op te warmen en de knoppen terug te vinden. Daarna weer voorzichtig aan het echte werk beginnen (bijna altijd op /P8). Gelukkig nog geen characters verloren maar dat zal vast en zeker gaan gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Maldred schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:31:
Zat je in een pubbie? Wel jammer dat je hem hebt verloren.
Yep, ben op zoek naar Immortal King armor dus een public game aangemaakt.
Joinde natuurlijk niemand maar na een half uur wel de 'Diablo Hunters'.

Wat is zo'n annihilus eigelijk waard? Lees tussen de mal en 10 ist, zou wel erg groot verschil zijn.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:57:
[...]

Yep, ben op zoek naar Immortal King armor dus een public game aangemaakt.
Joinde natuurlijk niemand maar na een half uur wel de 'Diablo Hunters'.

Wat is zo'n annihilus eigelijk waard? Lees tussen de mal en 10 ist, zou wel erg groot verschil zijn.
Ik zie ze gemiddeld voor een, twee ists voorbij komen. Torches zijn momenteel meer in trek.

Prijzen zijn momenteel nog niet zo hoog vind ik. Ik heb het idee dat veel mensen hun sorceress/hammerdins/smiters aan het oppimpen zijn. De luxe artikelen daar wordt nog niet zo hoog op geboden. Op zich niet vreemd, ladder is nog geen maandje bezig.

Ik heb zelf het geluk een dudu ele skiller 39 life te cuben van een meph gc. Krijg je momenteel met moeite paar ists voor geboden. Die ga ik dus nog niet van de hand doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:43:
[...]

Hardcore is gewoon toffer dan softcore. Softcore is voor de mensen die niet alle tijd hebben om een char op te bouwen, dood te zien gaan, gaan schelden op bliz en daarna weer van vooraf aan beginnen :)
Nou idd, het gaat me ook om de tijd die er in gaat zitten. Nogal erg zuur als je lvl 90 + het loodje legt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Een paar jaar geleden heb ik Diablo II voor het eerst gespeeld en was er toen helemaal weg van.
Toen ik daar in Act II niet verder kon , en het zat was heb ik het in de kast gelegd.

Recent begon een vriend van mij weer over de game en heb ik het weer geinstalleerd.
Ik ben zeker geen die-hard en ik denk ook dat er veel te verbeteren aan mijn speelstijl :X

Ik speel met een palladin en ben nu level 24 en aan het einde van Act II.
Nu ben ik bij Duriel aangekomen en ik krijg het echt niet voor elkaar om hem te verslaan, en dat heb ik echt nog nooit eerder met een game gehad :/

Na wat rondzoeken op internet kwam ik al tips tegen om cold resistance op te bouwen, maar die is bij mij dus 0% , enige wat ik heb is half freeze duration. Daarnaast heb ik zoveel mogelijk rejuvenation potions bij elkaar gespaard. Met zowel zeal als vengeance als town portals gebruiken lukt het niet.

Heeft iemand nog tips die ik kan proberen of kan ik beter in de omgeving rond blijven lopen en hierdoor nog een aantal levels omhoog te gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Squall schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:47:
Heeft iemand nog tips die ik kan proberen of kan ik beter in de omgeving rond blijven lopen en hierdoor nog een aantal levels omhoog te gaan :?
Een lvl 24 paladin zou ruim voldoende moeten zijn om duriel te verslaan. Resistance is op normal moeilijkheid ook nog niet echt nodig. Misschien een sterker wapen proberen te vinden? Health potions blijven drinken en slaan en het zou niet moeilijk moeten zijn. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door SoulWar1 op 15-07-2008 18:59 ]

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Meer mensen die niet op Bnet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squall schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:47:
Een paar jaar geleden heb ik Diablo II voor het eerst gespeeld en was er toen helemaal weg van.
Toen ik daar in Act II niet verder kon , en het zat was heb ik het in de kast gelegd.

Recent begon een vriend van mij weer over de game en heb ik het weer geinstalleerd.
Ik ben zeker geen die-hard en ik denk ook dat er veel te verbeteren aan mijn speelstijl :X

Ik speel met een palladin en ben nu level 24 en aan het einde van Act II.
Nu ben ik bij Duriel aangekomen en ik krijg het echt niet voor elkaar om hem te verslaan, en dat heb ik echt nog nooit eerder met een game gehad :/

Na wat rondzoeken op internet kwam ik al tips tegen om cold resistance op te bouwen, maar die is bij mij dus 0% , enige wat ik heb is half freeze duration. Daarnaast heb ik zoveel mogelijk rejuvenation potions bij elkaar gespaard. Met zowel zeal als vengeance als town portals gebruiken lukt het niet.

Holy freeze aura vertraagt je aanzienlijk. Half freeze duration zal je niet helpen, dat werkt niet tegen het aura. Heb je een wapen waarvan de base snelheid nogal laag is? Dat kan verklaren dat je hem niet raakt en constant in stun lock zit door zijn attack. Heb je een A2 merc bij je? Ze leggen er wel redelijk snel het bijltje bij neer tegen Duriel, maar kan je net even de tijd geven die je nodig hebt. Probeer 'm rejuvenations te blijven voeren, en als hij dood is, direct weer opnieuw huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:22:
[...]

Nou idd, het gaat me ook om de tijd die er in gaat zitten. Nogal erg zuur als je lvl 90 + het loodje legt lijkt me.
Dat is kut, maar daardoor is hc ook veel spannender. Niets cooler dan met HappyFeet keys te gaan verzamelen, om daarna in ubertrist keet te gaan schoppen, wetend dat elk foutje fataal kan zijn :~

Al heb op dit moment geen zin om te spelen, te lang gedaan en de ladders + economie zijn fucked up met cheaters die dat gewoon door mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens de hele hcl lijst van GoT toegevoegd. Voor diegenen die me nog willen toevoegen: jebojebojebo2 ;)

Ubertip trouwens van de uldars ;) Baal plast nu eindelijk in zijn broekje van angst als ik eraankom. Eerst liet ie me gewoon een half uur hakken nu is het in een paar minuten gebeurd ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:10:
[...]

Holy freeze aura vertraagt je aanzienlijk. Half freeze duration zal je niet helpen, dat werkt niet tegen het aura. Heb je een wapen waarvan de base snelheid nogal laag is? Dat kan verklaren dat je hem niet raakt en constant in stun lock zit door zijn attack. Heb je een A2 merc bij je? Ze leggen er wel redelijk snel het bijltje bij neer tegen Duriel, maar kan je net even de tijd geven die je nodig hebt. Probeer 'm rejuvenations te blijven voeren, en als hij dood is, direct weer opnieuw huren.
Ik heb een bijl die inderdaad een lage base snelheid heeft, maar wel een hogere damage.
Daarnaast een two-handed sword met een hogere base snelheid, maar een lagere damage. Ik had zelf ook al het idee dat het met het zwaard wel iets beter ging.

Inhuren van een A2merc is niet eens in me opgekomen, dat ga ik maar proberen.
Normaal gesproken huur ik nooit iemand in namelijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:14:
Ik heb trouwens de hele hcl lijst van GoT toegevoegd. Voor diegenen die me nog willen toevoegen: jebojebojebo2 ;)

Ubertip trouwens van de uldars ;) Baal plast nu eindelijk in zijn broekje van angst als ik eraankom. Eerst liet ie me gewoon een half uur hakken nu is het in een paar minuten gebeurd ;)
Ik ben niet voor niets necro specialist :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

HetBiggie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:12:
Zag het forumtopic en dacht... laat ik het voor de gein weer eens proberen. Eerste hindernis was Vista 64bit, maar DiabloII blijkt in windowed mode prima te draaien. Meevallertje!
Hmm, bij mij draait 'ie onder Vista64 perfect in fullscreen. Laatst een oud 15" TFT'tje aangesloten en dat speelt heerlijk (1024x768 is toch iets fijner om naar te upscalen dan naar 1680x1050). Heb niets hoeven doen, niet eens compatibiliteitsmodus hoeven gebruiken. Moet er wel bij zeggen dat ik direct een versie van FTD gebruikt heb omdat dat een mooie iso was die meteen alles installeert (D2 + LoD), dat stond mij iets minder tegen dan al die cd's (ja, natuurlijk heb ik 'm origineel, voor die 6 Euro hoef je dat niet te laten :P ), patches, weet ik veel wat apart te moeten installeren, dus wellicht dat er ergens iets van een communitypatch of wat dan ook meegeinstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:14:

ik sta er niet meer in :( speel wel :p hcl atm lv 54 cold sorc wachtend op m'n 2e diablo 2 serial zodat ik wat kan mulen zit vol spul nu :p

offtopic:
ingame account naam is het zelfde als hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Klopt het nou dat grijze/witte wapens/armor met veel sockets wat waard zijn? Of ligt dat er net aan watvoor item met hoeveel sockets? Ik vond net namelijk een grijze superior crystal sword met 5 sockets, is dat dan wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Gimbooze schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:25:
Klopt het nou dat grijze/witte wapens/armor met veel sockets wat waard zijn? Of ligt dat er net aan watvoor item met hoeveel sockets? Ik vond net namelijk een grijze superior crystal sword met 5 sockets, is dat dan wat waard?
ligt er aan wat voor socketed items. een armor met sockets kun je leuke dingen mee maar als het maar 100 defense heeft is het niet echt de moeite waard :P zelf ga ik (nog) niet zo op sockted items af. vooral omdat het veel runes kost die ik niet heb en er dus niets aan heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar niet veel. Het gaat om "houders" voor runewords. eth tesher, eth giant tresher, eth berserker axe zijn redelijk prijzig, om er een paar te noemen. Sommige moeten weer niet eth zijn omdat ze niet voor merc zijn of niet indestructible worden. Hangt af van het runeword en wie het gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:06:
[...]

ik sta er niet meer in :( speel wel :p hcl atm lv 54 cold sorc wachtend op m'n 2e diablo 2 serial zodat ik wat kan mulen zit vol spul nu :p

offtopic:
ingame account naam is het zelfde als hier
Heb je toch toegevoegd.. mijn lijst zit nu vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5 sox crystal sword kan je alleen gebruiken voor Call To Arms runeword, niet bar veel opbrengst

phase blades zijn wat meer waard, omdat ze indestructible zijn, 6 sox kunnen hebben en veel damage hebben, daarmee zijn ze goed voor de meeste high damage runewords als Grief, Last wish, Breath of the Dying enz enz

meeste waard is dus witte eth superior phase blade met 15% enhanced damage en 4 of 6 sox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Klein vraagje; Een magic armor, kan je toch alleen maar socken bij die kerel van act 5(met 1 soc als gevolg)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:56:
[...]

5 sox crystal sword kan je alleen gebruiken voor Call To Arms runeword, niet bar veel opbrengst

phase blades zijn wat meer waard, omdat ze indestructible zijn, 6 sox kunnen hebben en veel damage hebben, daarmee zijn ze goed voor de meeste high damage runewords als Grief, Last wish, Breath of the Dying enz enz

meeste waard is dus witte eth superior phase blade met 15% enhanced damage en 4 of 6 sox
Normal of Exceptional versie kan wel ethereal zijn, maar phase blade niet, omdat het ding indestructable is. Alleen ethereal edge is een uitzondering. Als die er zijn wordt er een vermogen voor betaald denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:45:
Klein vraagje; Een magic armor, kan je toch alleen maar socken bij die kerel van act 5(met 1 soc als gevolg)?
Lees een stukkie terug de post van BJD3000:

Normal items add the max number of Sockets depending on the item's level (this is determined by the level of the monster that dropped it) and the inherent maximum number of Sockets for the item's base type. So you may not always receive the "max" number of Sockets.
Magic Items will receive 1 or 2 Sockets with probability of either assuming that they are possible given the rules for normal. So you'll either get 1 Socket or 2.

Set Items, Rare Items, Unique Items, and Crafted Items add 1 Socket (1 Socket Max).

1 0f 2 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een rare NEED :

een 4sox +3 Firewall of +3 Warmth Staff beide is beter mag ook +3 Frozen Orb :)
Dit wordt mijn insight stok ..

En een Kelpie Snare

HCL ofc :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 07:44:
[...]

Lees een stukkie terug de post van BJD3000:

1 0f 2 dus
True maar vroeg me af of dat de enige wanneer was om een magic item te socken, met dan de bedoeling 4 soc te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:49:
[...]

True maar vroeg me af of dat de enige wanneer was om een magic item te socken, met dan de bedoeling 4 soc te krijgen ;)
Dit is de enige manier helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Na 3 jaar weer eens geinstalleerd.

scl 50 hammerdin
eindigde 3 jaar terug met een lvl 80 hammerdin, maar nooit af kunnen maken dus nu maar een nieuwe begonnen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Laatst online: 11:23
Iemand toevallig een goeie eth bramble op sc nonlddr? al een aantal dagen aan het zoeken en nog niet gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Aloha!
Na jarenlang dit spel in mijn kast te hebben gehad, heb ik hem eindelijk weer eens geïnstalleerd.

Ben nu met een shockadin bezig, en nu was mijn vraag, wanneer kan ik scepters verwachten die +* Holy freeze/shock geven? Vind er genoeg die +* Holy Fire, maar daar heb ik dadelijk weinig aan.

Speel gewoon singleplayer, ben nu lvl 21, en het aantal spelers staat ingesteld op 8.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadver wat zit bnet toch ook vol met scammers zeg. Gastjes die gewoon zelf te beroerd of te dom zijn om zelf spullen bij elkaar te spelen. :r

Ben de Akara muur en body pop scam al tegen gekomen. Toch best wel triest zeg hoever sommige willen gaan om je van je items te ontfutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Wat voor scams zijn dat? Daar heb ik nog nooit van gehoord, helpt altijd wel als je ze weet te herkennen.

Meer mensen die niet op Battlenet kunnen komen atm?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er inderdaad ook niet op komen op het moment.

Ik ben ook wel benieuwd wat de Akara muur is. En de body pop scam, die is toch opgelost toen multiple bodies is toegevoegd?

Overigens ben ik op hc classic ladder nog geen één scammer tegengekomen, ook nog niet één keer gehostiled, juist alleen maar mensen die meewerken en je helpen. Dus mocht je het zat zijn op de expansion.

EDIT: ik kan er nu wel weer op.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Shit! Diablo Walks the earth! in mijn game!

Iemand die me kan helpen?

Account: MailManBoer
Char: V-irgo
Game: Hell Act 1

Ik ben nogal noob :P

Bah :( Uit de party gegooid door iemand anders die hem vervolgens met 2 vrienden killde :(

[ Voor 23% gewijzigd door MailMan op 16-07-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:24:
Wat voor scams zijn dat? Daar heb ik nog nooit van gehoord, helpt altijd wel als je ze weet te herkennen.

Meer mensen die niet op Battlenet kunnen komen atm?
Bij Akara heb je in Act 1 zo'n stukje muur. Als je aan de kant van Akara op een bepaalde plaats staat kun je een item aan de andere kant van de muur zo pakken zonder om te hoeven lopen.

De body pop scam, daar heb ik niet op zitten wachten. Maar wat ik er over gelezen heb zegt dat na 17 corpses, wanneer je character nog een keer dood gaat, je corpse explodeert, waardoor al je items op de grond komen te liggen. Ik betwijfel of het echt zo is, maar had echt geen zin om daar op te wachten of zelf uit te proberen.

Doe gewoon geen drop trades, en doe ook niet mee aan deze scams, ook al is het om tijd van de scammer te verprutsen. Voor hetzelfde geld is er een nieuwe variant, waardoor er iets heel onverwachts kan gebeuren. Gewoon niet doen.

Voor elke trade waar je denkt een hele goeie deal uit te kunnen halen, moeten je alarmbelletjes gaan rinkelen. Meestal zit er dan wel iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF vraagje.. welk shield is het beste voor een sorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:03:
FF vraagje.. welk shield is het beste voor een sorc?
Wat voor sorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fmeteorb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik prefereer max vita sorces, t.o.v. block. Dan blijft er eigenlijk maar 1 schild over, spirit.
Als je hc speelt kan ik me voorstellen dat je graag max block wilt. Dan offer je skills, mana en resists op voor meer veiligheid. Alhoewel elemental damage niet te blocken valt.

hier heb je een lijst met shields waar je als sorc wat mee kan. Shields voor zowel met als zonder block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spirit heb ik toevallig een gemaakt gisteren. Een monarch spirit.. Die is dus wel wat waard?
Hoe zit het met stormshield? Die heb ik gister ook een gevonden. Lees ik wel vaker over.. is toch ook best gewild? Welke char gebruikt die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
baba of java ofzo.

Voor block met spirit voor een soso heb je wel 300+ dex nodig. De vraag is of je er dat voor over hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:33:
[...]

Ik prefereer max vita sorces, t.o.v. block. Dan blijft er eigenlijk maar 1 schild over, spirit.
Als je hc speelt kan ik me voorstellen dat je graag max block wilt. Dan offer je skills, mana en resists op voor meer veiligheid. Alhoewel elemental damage niet te blocken valt.

hier heb je een lijst met shields waar je als sorc wat mee kan. Shields voor zowel met als zonder block.
Mee eens. Double dream soso heeft natuurlijk wel max block nodig, maar het is erg lang geleden dat ik er daar 1 van heb mogen zien ;). Ooit zal ik er nog eens 1 maken, tis toch 1 van de sterkste builds die er is.
Spirit monarch is heel goed voor soso. Ik ga er voor de mijne ook 1 gebruiken. Iedereen schreeuwt maar stormshield, maar wat heb ik aan max block en damage reduction als ik praktisch toch niet geraakt word? Gebruik dan energy shield om de grootste klappen op te vangen.

Spirit shield is op zicht niks waard. Heeft wel hoge str requirements voor soso (150 str ff uit me hoofd) en dat is het enige nadeel aan dit schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:11:
Spirit heb ik toevallig een gemaakt gisteren. Een monarch spirit.. Die is dus wel wat waard?
Hoe zit het met stormshield? Die heb ik gister ook een gevonden. Lees ik wel vaker over.. is toch ook best gewild? Welke char gebruikt die dan?
Zon beetje elke char ;) ik zie dat er net gebeoden word op een per storm: 115 fg. Laatste die ik verkocht zag worden was 150 fg. Dus redelijk wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:34:
Misschien een rare NEED :

een 4sox +3 Firewall of +3 Warmth Staff beide is beter mag ook +3 Frozen Orb :)
Dit wordt mijn insight stok ..

En een Kelpie Snare

HCL ofc :)
Ja idd een rare need. Waarom zou je dat willen? De insight geef je aan je merc natuurlijk. Die heeft niks aan +skill items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:49:
[...]

Er is een cube recipe voor het socketen van items. Staat wel op battle.net, zal strakkies ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zoek ook meteen de "edit" knop even op dan :P

Gisteren de Hell Hellforge gedaan kwam een Pul uit.
Nadeel van eerste char geen sorc maken is dat vrienden boosten wat traag gaat omdat ik nog geen enigma heb :+ naja gewoon door hell heenlopen levelt in ieder geval de Merc een beetje.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste