Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Anoniem: 225955 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 07:35:
[...]

Mee eens. Double dream soso heeft natuurlijk wel max block nodig, maar het is erg lang geleden dat ik er daar 1 van heb mogen zien ;). Ooit zal ik er nog eens 1 maken, tis toch 1 van de sterkste builds die er is.
Spirit monarch is heel goed voor soso. Ik ga er voor de mijne ook 1 gebruiken. Iedereen schreeuwt maar stormshield, maar wat heb ik aan max block en damage reduction als ik praktisch toch niet geraakt word? Gebruik dan energy shield om de grootste klappen op te vangen.

Spirit shield is op zicht niks waard. Heeft wel hoge str requirements voor soso (150 str ff uit me hoofd) en dat is het enige nadeel aan dit schild.
156 str req.

Had vorige ladder een dual dream dual dual holy fire build gemaakt. Het nadeel is dat deze build erg duur is, ook alleen de dual dream versie. Want je hebt er sowieso infy voor nodig + de dueal dream = 4 hr's.

Daarbij max block? Weet niet of dat een goed idee is. De reden = omdat je dan niks maar ook niks van life hebt. Je moet dan bijna al je stats in dex gooien (300 + voor max block, met een redelijk schild) en ook nog wat in str voor dat schild. Dan blijft er niks over voor vita of bijna niks.

Kan je zeggen, energy shield pakt dat wel op maar dat is niet zo, daarvoor heb je te weinig mana. Zeker als er ergens een manaburn tss zit. Dan ben je soweiso dood omdat je 0 vita hebt en in close combat zit. Soso heeft nooit veel health, ook al pomp je er veel vita er in. En mana ook niet zoveel als je er niet wat in stopt, 1000 zonder bepaalde dingen met bo is erg weinig als je daarop je leven moet vertrouwen in hell.

[ Voor 7% gewijzigd door Maldred op 17-07-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 225955 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:00:
[...]

Ja idd een rare need. Waarom zou je dat willen? De insight geef je aan je merc natuurlijk. Die heeft niks aan +skill items.
Nou merc draagt kelpie :)
En die Kelpie is belangrijk voor deze sorc.

Insight gaat ik zelf wel dragen op switch, zijn allemaal timed spells dus heb altijd tijd om even te switchen :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231894

nou, ook maar weer begonnen na maaaanden...
maar ja, als je D3 voorbij ziet komen, kun je D2 niet laten liggen natuurlijk...
Dus inmiddels weer een Sorcje op Lvl 53 SCL, chain lightning als mainspell,
ben nu verder skillpts in frozen orb aan het gooien...
CL en LM op max, Lighting volgt later ook nog voor synergie
Maar het valt toch best tegen, met alleen lowlvl gear... Wel een insight voor mn merc gemaakt, ben ik een beetje van mijn mana probleem af... maar goed, zit pas in Kurast, moet Meph nog omleggen...
Moattrick maar toepassen, want zo sterk ben ik niet...
mocht er nog wat te traden vallen: heb inmiddels wel weer wat Pgems...

accountnaam is trouwens balder-han

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225955

Derr_Hans schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:10:
[...]

Nou merc draagt kelpie :)
En die Kelpie is belangrijk voor deze sorc.

Insight gaat ik zelf wel dragen op switch, zijn allemaal timed spells dus heb altijd tijd om even te switchen :)
Ik gebruik de A2 merc met holy freeze ;) Slowt ook leuk en pakt meerdere monsters tegelijk. Even naar de monsters tp'en, freezen, stukkie teruglopen en frozen orben die handel. Ik gebruik ook een bult mana dus kan echt niet zonder. Vooral tp'en kost me bakken mana.
Maldred schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:09:
[...]

156 str req.

Had vorige ladder een dual dream dual dual holy fire build gemaakt. Het nadeel is dat deze build erg duur is, ook alleen de dual dream versie. Want je hebt er sowieso infy voor nodig + de dueal dream = 4 hr's.

Daarbij max block? Weet niet of dat een goed idee is. De reden = omdat je dan niks maar ook niks van life hebt. Je moet dan bijna al je stats in dex gooien (300 + voor max block, met een redelijk schild) en ook nog wat in str voor dat schild. Dan blijft er niks over voor vita of bijna niks.

Kan je zeggen, energy shield pakt dat wel op maar dat is niet zo, daarvoor heb je te weinig mana. Zeker als er ergens een manaburn tss zit. Dan ben je soweiso dood omdat je 0 vita hebt en in close combat zit. Soso heeft nooit veel health, ook al pomp je er veel vita er in. En mana ook niet zoveel als je er niet wat in stopt, 1000 zonder bepaalde dingen met bo is erg weinig als je daarop je leven moet vertrouwen in hell.
Ben ik absoluut met je eens, het vita verhaal, en de prijs van de soso dan. Maar ja, het werkt 2 kanten op, dit is wel een melee class soso, dus met max block word je minder geraakt, dus heb je (in theorie) minder leven nodig). Met minder block en meer vita word je vaker geraakt maar kun je meer hebben. Bovendien is er met CTA en life charms een boel goed te maken.

Waar ik het niet helemaal mee eens ben is dat je infinity nodig hebt. Wel handig om immunity's te breken, maar de 2 * lightning mastery bug doet zoveel damage, dat is niet normaal ;)
Filmpje op youtube: baal hell < 10 seconden. Mijn uberpally deed er 2 ladders geleden toch nog een stukje langer over, dus in mijn ogen is het verschrikkelijk snel. Maar goed, ik vond mijn ench soso met 2 k damage ook erg goed tot ik zag dat Kwakke er 1 had met 5,5 K damage _/-\o_
Bokkie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:18:
Zoek ook meteen de "edit" knop even op dan :P

Gisteren de Hell Hellforge gedaan kwam een Pul uit.
Nadeel van eerste char geen sorc maken is dat vrienden boosten wat traag gaat omdat ik nog geen enigma heb :+ naja gewoon door hell heenlopen levelt in ieder geval de Merc een beetje.
Gevonden :P

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 225955 op 17-07-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik lees iets over een 2* lightning mastery bug op infinity?
kan iemand me daar meer over vertellen pls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en als ik nou een Hammerdin wil bouwen,
heeft dat dan zin als ik niet de Godly Gear heb die ik in alle strategies teruglees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hammerdin kan ook met niet godly gear, hij is dan alleen niet zo uber :+
Ik heb geen supergear op me hammerdin, maar hij dished wel al redelijke dmg uit, mis alleen wat dure dingen die het makkelijker maken, maar die komen wel.

Vanavond maar aan een blizsorc beginnen, want durance 2 doorrennen met vigor blijft toch minder snel dan teleporten :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:07:
Hammerdin kan ook met niet godly gear, hij is dan alleen niet zo uber :+
Ik heb geen supergear op me hammerdin, maar hij dished wel al redelijke dmg uit, mis alleen wat dure dingen die het makkelijker maken, maar die komen wel.

Vanavond maar aan een blizsorc beginnen, want durance 2 doorrennen met vigor blijft toch minder snel dan teleporten :P
maar hoeveel + skills heb je nou eigenlijk nodig om een beetje door Hell heen te komen?
wil em eigenlijk stek genoeg maken om andere chars te runnen t/m Hellforge, om een beetje aan mn runes te komen... Sorc zou in principe tegen die tijd wel de countess kunnen doen, maar zoveel mogelijk chars rushen voor Hellforge is toch het meest rendabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 231894 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:24:
[...]

maar hoeveel + skills heb je nou eigenlijk nodig om een beetje door Hell heen te komen?
wil em eigenlijk stek genoeg maken om andere chars te runnen t/m Hellforge, om een beetje aan mn runes te komen... Sorc zou in principe tegen die tijd wel de countess kunnen doen, maar zoveel mogelijk chars rushen voor Hellforge is toch het meest rendabel...
Valt wel mee volgens mij, in de ancient tunnels kan je ook wel runes vinden dacht ik, heb hellforge rushes eigenlijk altijd beetje omslachtig gevonden, dan maar countess/chaos/tunnels runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:40:
[...]

Valt wel mee volgens mij, in de ancient tunnels kan je ook wel runes vinden dacht ik, heb hellforge rushes eigenlijk altijd beetje omslachtig gevonden, dan maar countess/chaos/tunnels runnen
ancient tunnels is act2? daar ben ik echt 1 keer geweest geloof ik, is dat met die lightning-vleermuisjes?
en ik wist niet dat je in de CS ook een hogere runes kans had??
Nou ja, voorlopig geen issue, ben lvl 53, en voorlopig nog op nightmare... waar is de tijd gebleven dat je iedere 3 seconden een nieuwe andy/meph/dia/baalrun voorbij zag komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:32:
Die bug bestaat niet :+
Je hebt het denk ik over dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 231894 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:43:
[...]

ancient tunnels is act2? daar ben ik echt 1 keer geweest geloof ik, is dat met die lightning-vleermuisjes?
en ik wist niet dat je in de CS ook een hogere runes kans had??
Nou ja, voorlopig geen issue, ben lvl 53, en voorlopig nog op nightmare... waar is de tijd gebleven dat je iedere 3 seconden een nieuwe andy/meph/dia/baalrun voorbij zag komen...
Hogere kans weet ik niet, maar wel dat het vol zit met mlvl monsters die goed spul kunnen droppen, en minder omslachtig dan hellforge farming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:54:
[...]

Hogere kans weet ik niet, maar wel dat het vol zit met mlvl monsters die goed spul kunnen droppen, en minder omslachtig dan hellforge farming :)
ah, lvl85 items?
pfff... ik moet echt haast gaan maken, wil wel weer eens wat fatsoenlijks vinden...
zal vanavond Andy eens een x-aantal keer omleggen op NM
dan een handje hulp bij meph, dia en ancients zien te vinden, en ff doorlevelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 225955 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:50:
[...]
Ik gebruik de A2 merc met holy freeze ;) Slowt ook leuk en pakt meerdere monsters tegelijk. Even naar de monsters tp'en, freezen, stukkie teruglopen en frozen orben die handel. Ik gebruik ook een bult mana dus kan echt niet zonder. Vooral tp'en kost me bakken mana.
True, Maar ik gebruik Frozen orb voor de slow effect op groepen, hij Kelpie snare voor de nog meer slow effect per Unique / champion / act Boss. Ooit diablo zien vechten onder de invloed van Kelpie Snare ? vooral als je die 20% Slow helm erbij gebruikt. Deze kelpie wordt niet geupped zodat hij die Doll's niet in 1 keer killed :) Gebruik een Defiance merc, Sorc + Cold armor + Defiance is iets veiliger gaat dan ook voor een "Prudance" armor en een sanctuary shield kost me alleen 2x een MAL rune :S

FO heeft niet zo veel baat bij enorm veel +skills en FireWall Doet zelf al veel damage :)
Static Field voor extra erbij..

+skills met deze set up zijn +6 all en +7 fire (MageFist)
(+2 Circlet, +2 Amu, +2 Occu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:52
Is er misschien iemand die een 4 socketed Elite Javelin of Polearm over/te koop heeft? Drie keer raden waarvoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Javelin kan geen sockets bevatten, geld voor alle trow weapons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey lui, ff snel een vraagje waar jullie vast wel wat van weten. Op welke manier kan ik D2 LoD op een hogere resolutie dan 800x600 spelen? Want het ziet er niet uit op mijn 17" laptop (native 1900/1200)
Dit heeft niets met online gamen te maken oid, maar op google vind ik wel lui die met een hogere resolutie spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 17-07-2008 13:49 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Misschien heb ik het verkeerd, maar hoger dan 800x600 is bij mijn weten niet mogelijk

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:46:
Hey lui, ff snel een vraagje waar jullie vast wel wat van weten. Op welke manier kan ik D2 LoD op een hogere resolutie dan 800x600 spelen? Want het ziet er niet uit op mijn 17" laptop (native 1900/1200)
Dit heeft niets met online gamen te maken oid, maar op google vind ik wel lui die met een hogere resolutie spelen.
niet :)
maar misschien kun je het dan beter in een window spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

ik ben weer van de partij ...

uiteraard op hardcore.. inmiddels lvl 16 lightning soso

1-100 damage... _/-\o_ act 2

pallie lvl 33 probeerde me nog te pken :+

account: weaseltje

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 17-07-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
MrVegeta schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:46:
er is een hack voor te vinden om op hogere resolutie te spelen alleen heb je wel kans dat je er voor gebannend wordt.

check deze link http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopic.php?t=403628

er is nog een hack dacht ik maar weet die niet zo te vinden.

Geheel op eigen risico proberen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Wow, dat fucked je interface dat ik het voordeel nog betwijfel. Je potions staan iig nog steeds op de 800x600 plek en die rare graphics die de interface opvullen zien er niet uit. Ik blijf D2 wel lekker op 800X600 1:1 stretchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Na het installeren van patch 1.12 kan ik onder Vista 64-bit gewoon fullscreen spelen, dus niet enkel in windowed mode. Het is dan wel maar 800x600, maar toch beter dan zo'n klein schermpje op een 1680x1050 monitor.

Ben nu dus lekker aan de gang gegaan, maar het schiet nog niet echt op. Het commando /players 8 of /player 8 werkt volgens mij niet. Ik krijg dan de melding dat het geen geldig battle.net commando is. Of kon dat niet op Battle.net?

Heb nu een char. gestart door gewoon een game te maken nadat ik ben ingelogd op Battle.net. Dan speel je toch automatisch softcore-ladder? Of moet ik daarvoor eerst klikken op de knop 'Ladder' en dan één van de vier kiezen? Tjonge, alweer zo lang geleden, ik weet er echt geen hol meer van... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HetBiggie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:32:
Na het installeren van patch 1.12 kan ik onder Vista 64-bit gewoon fullscreen spelen, dus niet enkel in windowed mode. Het is dan wel maar 800x600, maar toch beter dan zo'n klein schermpje op een 1680x1050 monitor.

Ben nu dus lekker aan de gang gegaan, maar het schiet nog niet echt op. Het commando /players 8 of /player 8 werkt volgens mij niet. Ik krijg dan de melding dat het geen geldig battle.net commando is. Of kon dat niet op Battle.net?

Heb nu een char. gestart door gewoon een game te maken nadat ik ben ingelogd op Battle.net. Dan speel je toch automatisch softcore-ladder? Of moet ik daarvoor eerst klikken op de knop 'Ladder' en dan één van de vier kiezen? Tjonge, alweer zo lang geleden, ik weet er echt geen hol meer van... 8)7
het is geen median :+

kan iemand mij even helpen diablo plat te leggen? tp staat al open :o

pm me maar op: weaseltje

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 17-07-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Anoniem: 225955 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:50:

Ben ik absoluut met je eens, het vita verhaal, en de prijs van de soso dan. Maar ja, het werkt 2 kanten op, dit is wel een melee class soso, dus met max block word je minder geraakt, dus heb je (in theorie) minder leven nodig). Met minder block en meer vita word je vaker geraakt maar kun je meer hebben. Bovendien is er met CTA en life charms een boel goed te maken.

Waar ik het niet helemaal mee eens ben is dat je infinity nodig hebt. Wel handig om immunity's te breken, maar de 2 * lightning mastery bug doet zoveel damage, dat is niet normaal ;)
Filmpje op youtube: baal hell < 10 seconden. Mijn uberpally deed er 2 ladders geleden toch nog een stukje langer over, dus in mijn ogen is het verschrikkelijk snel. Maar goed, ik vond mijn ench soso met 2 k damage ook erg goed tot ik zag dat Kwakke er 1 had met 5,5 K damage _/-\o_
Idd het is ook maar wat je liever hebt. Tja cta, heb je niks aan als je geen life hebt. van 400 naar 800 is een leuke verdubbeling, maar nog altijd bijzonder weinig ;)

Tja die bug, is waar. Dan heb je idd geen infy nodig. Maar dan moet het wel bijzonder vaak buggen. Meeste creeps hebben redelijk veel imm op hell, en als je dat helemaal naar beneden haalt(met infy;) ) , doe je toch erg veel dmg. Daarnaast is die bug leuk voor een keer, maar het blijft het niet leuk. En ik wil het graag fair playen, zonder al de bugs. Als je bugs gaat gebruiken, kan je evengoed gaan duppen, zijn beide gebreken van het spel ;). De ene wel wat zwaarder als de andere natuurlijk :)
Anoniem: 231894 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:32:
Is de dual dream bug. Je kan er voor zorgen dat je die aura's van dreams kan stacken op elkaar waardoor je inplaats van 2 keer die aura hebt, die vele malen hebt, met als gevolg een leuke dmg aura hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bugs are boring. Ik hoop dat ze d3 wat beter gaan supporten daarin, want nu met dit spel doen ze er niet veel meer aan. Terwijl ze wel roepen dat ze D2 nog steeds zullen patchen als de noodzaak er is. Newsflash, die is er :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus eigenlijk houdt die bug in dat als je al erg rijk bent
dazt je nog even een keer extra beloond wordt...
tijd voor een nivellerings-patch :)

mijn sorcje is inmiddels lvl 55, HF was echt bagger met een Amn rune...
Nu Diablo en Ancients killen en dan maar runnen tot lvl 7x...
al moet ik zeggen dat de xp met die Diablo runs ook erg leuk oploopt!
de Insight op mn merc doet wel echt wonderen voor mijn mana-supply zeg,
kan nu tenminste enigszins fatsoenlijk teleporten...
Alleen wat ik eigenlijk wel vreemd vond, mijn merc sterft binnen een paar tellen bij Andy, en dat was normaal gesproken toch nooit zo'n probleem... geen tank dus...
en ik moet echt een fatsoenlijke orb hebben, ik speel nu met de orb die ik van Anya gekregen heb op normal...
+1 skills +1 energy shield en wat resist en mana...
met een spiked shield... die ik maar eens in moet ruilen voor een Pdiamond schild met wat defense... maar het schiet niet echt op, zo'n 1e char op nieuwe ladder... weinig gear, en ook nog geen MF om het te vinden... must try harder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=30440116,noline]
Is de dual dream bug. Je kan er voor zorgen dat je die aura's van dreams kan stacken op elkaar waardoor je inplaats van 2 keer die aura hebt, die vele malen hebt, met als gevolg een leuke dmg aura hebt :)
Niet helemaal... Zie onderstaand verhaaltje:

The dream runeword shield and runeword helm have an effective level 30 holy shock aura when both equiped. This adds an impressive 1.6k lightning damage to your attack, and similar to fire mastery, lightning mastery affects it 2 times, [assume your Lmastery is 400%, then your 1.6k damage would be 1600 * 5*5 = WOW]. You want to make the dream out of a tiara [because its sexy], and either a dragonshield [because its also sexy][no not dragon runeword] or troll nest [these 2 shields have low str req, and have 3 guarateed sockets]. I did not want a big str item to bog down my stat point allocation.

1600 * 5 * 5 = 40.000 lightning damage per hit erbij. Met zeal skill gaat het hard.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 225955 op 18-07-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225955 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:23:
[...]

The dream runeword shield and runeword helm have an effective level 30 holy shock aura when both equiped. This adds an impressive 1.6k lightning damage to your attack, and similar to fire mastery, lightning mastery affects it 2 times, [assume your Lmastery is 400%, then your 1.6k damage would be 1600 * 5*5 = WOW]. You want to make the dream out of a tiara [because its sexy], and either a dragonshield [because its also sexy][no not dragon runeword] or troll nest [these 2 shields have low str req, and have 3 guarateed sockets]. I did not want a big str item to bog down my stat point allocation.

1600 * 5 * 5 = 40.000 lightning damage per hit erbij. Met zeal skill gaat het hard.
light mastery is toch een sorc skill, en zeal een pala-skill?
maar dan ga je dus melee spelen met een sorc?
nou ja, het maakt ook niet uit, Io Jah Pul is niet echt in range voorlopig :)
laat staan 2 keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeal kun je hebben met passion. Maar je zult merken dat het spel erg saai gaat worden, ik heb het eens geprobeerd in sp met de hero editor en je hoeft alleen maar rond te lopen, eigenlijk.

Met een pala kun je het ook doen, want je hebt 3xholy shock als je het goed doet met de resist lightening als synergie. Of je pakt conviction, waardoor de res van je vijanden nog met 100%+ naar beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Gisteren IK set bij elkaar geraapt (op armor na :( )... dat doet best leuke dmg... jammer dat ik mn warrior ben begonnen met het idee om swords te gaan doen :S... dag 20 punten in sword mastery...

Iemand toevallig nog goedkoop IK armor in de aanbieding?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:52
Kreun temp banned van de Realm omdat ik te snel games switch... anders geven ze even een waarschuwing, nog nooit meegemaakt dit :(

Iemand een idee hoelang het duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:32:
Zeal kun je hebben met passion. Maar je zult merken dat het spel erg saai gaat worden, ik heb het eens geprobeerd in sp met de hero editor en je hoeft alleen maar rond te lopen, eigenlijk.

Met een pala kun je het ook doen, want je hebt 3xholy shock als je het goed doet met de resist lightening als synergie. Of je pakt conviction, waardoor de res van je vijanden nog met 100%+ naar beneden gaat.
Ik heb het ook geprobeerd in sp (met een editor, anders duurt het jaren voor je de runes bij elkaar hebt) maar ik kon het runeword dream daarin niet maken omdat deze alleen voor ladder geschikt zou zijn. Deed ik iets verkeerd?
Daarna heb ik een double dream soso gebouwd in ladder(die niet aan melee deed, wist ik toen nog niet ;)). In normal vallen alle monsters idd zo neer, maar in Hell deed mijn aura bijna niets meer. Ik had ook eigenlijk mijn bestaande soso een dream tiara en dream shield gegeven, maar dat was niet verbluffend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MailMan schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:26:
Kreun temp banned van de Realm omdat ik te snel games switch... anders geven ze even een waarschuwing, nog nooit meegemaakt dit :(

1ste keer volgens mij 10 minuten. Binnen een bepaalde tijd voor de 2de keer 1 uur. Meer heb ik er nog niet gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Anoniem: 225955 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:31:
[...]

Ik heb het ook geprobeerd in sp (met een editor, anders duurt het jaren voor je de runes bij elkaar hebt) maar ik kon het runeword dream daarin niet maken omdat deze alleen voor ladder geschikt zou zijn. Deed ik iets verkeerd?
Als je de runeword mod installeerd kan het wel. zoek in de start post naar RWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Laatst online: 25-06 22:45
MailMan schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:26:

ik hoop 10 minuten voor je. Ik heb het een keer gehad dat ik er 3 dagen niet op kon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26688

Bij veel providers is het zo dat de DHCP het MAC adres van je PC/router koppelt aan een IP. Als dat IP vrij is, wordt het opnieuw aan je toegewezen. Als je nu het MAC adres van je PC/router tijdelijk verandert krijg je een ander IP toegewezen, omdat de DHCP dat MAC adres niet kent. Mits er voldoende IP's beschikbaar zijn in de DHCP pool, wat meestal wel zo is. Zo omzeil ik die vervelende temp bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon niet zo snel runnen is ook een oplossing. Waarom niet en andy, mephi, diable en baal? Summoner, countess en Nithla voor de sluetels. No way dat je dan nog een tempban kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen maphack gebruiken helpt ook..
(niet dat je het gebruik)

Ik doe altijd Andy / Mephi / Eldrich / Shenk en als mijn build het kan baal vanaf de WP WSK lvl 2

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 18-07-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:57:
Geen maphack gebruiken helpt ook..
(niet dat je het gebruik)

Ik doe altijd Andy / Mephi / Eldrich / Shenk en als mijn build het kan baal vanaf de WP WSK lvl 2
Zonder maphack run je Andy en Meph met gemak onder drie minuten met een redelijke 105 fcr sorc. Maphack is voor noobs die niet weten hoe te spelen. Ik doe als de game lekker vol is er ook nog een Ancient Tunnels of Mausoleum achterna om temp bans te voorkomen. Zolang je maar binnen de 20 games per uur zit, zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:41:
gewoon niet zo snel runnen is ook een oplossing. Waarom niet en andy, mephi, diable en baal? Summoner, countess en Nithla voor de sluetels. No way dat je dan nog een tempban kan krijgen :P
Tja ik vind die limiet van 20 games per uur gewoon een zwakke oplossing van Blizzard, maar heb geen keus als ik geen temp ban wil De voornaamste reden voor de 20 games per uur is bots. En werkt het? Nee, absoluut niet. Ik denk dat niemand het heeft meegemaakt dat er niet een shop bot in je public game is voorbij gekomen. Gewoon cd-key wisselen om de 20 games en hup ze omzeilen mooi de 20 games per uur limiet. De spelers die gewoon zonder bots spelen worden hierdoor het meest benadeeld.

Ik vind dat de maatregel boss running op battle.net minder aantrekkelijk maakt. Toch is battle.net leuker dan singeplayer. Ik run Mephisto puur voor de quest drops. De enige reden dat ik het doe is omdat je maar 20 games per uur kunt spelen. Dan kun je maar beter het maximale rendement er uit halen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boss running is dan ook het grote probleem van d2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Tjah, met singleplayer heb je dat probleem niet. Ik ben juist met battle.net gestopt omdat ik de lag super irritant vond en niet genoeg speel om de ladder het waard te maken. Voor multiplayer zou je zelfs nog een directe verbinding kunnen opzetten maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Het enige wat je dus eigenlijk echt mist zijn de ubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Heb een perfect Guardian Angel gevonden, toch leuk :)

Nu alleen dat ding nog zien te ruilen voor een IK armor... lijkt me een kwestie van iemand die dat ding gewoon heel hard nodig heeft :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:15
Jamal schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:10:
Heb een perfect Guardian Angel gevonden, toch leuk :)

Nu alleen dat ding nog zien te ruilen voor een IK armor... lijkt me een kwestie van iemand die dat ding gewoon heel hard nodig heeft :)
Dan moet ie hem wel heeeel hard nodig hebben :+
Heb guardian angel ook gevonden, niet perfect helaas maar je krijgt er een pul rune voor als je iemand vind die hem wil. IK armor heb ik ook gekocht en dat kostte me Mal + Um. Dus ongeveer 5 keer zoveel. Succes dus...

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vanaf nm kun je echt niet meer fatsoenlijk random partyén en levelen op hardcore :/ Snap echt niet dat blizzard nooit een patch heeft gebracht hier voor :/ Gewoon spelbederf op deze manier. Iedereen speelt gespannen en durft niet fatsoenlijk te vechten maar blijft een beetje achter op 10 meter afstand van elkaar. Terwijl 1 patch het makkelijk kan oplossen van mijn part iets simpels als 10sec in town moeten zijn voor je hostile kan declaren. scheelt weer tppk en 3sec voor je weer terug kan of what ever...Veel meer plezier krijg ik zo ook niet echt in de game.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh, waarom denk je dat ik bv gestopt ben? Er is geen partyplay en je staat zo in nm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Party play op classic hardcore is best goed, mijn soso was in een mum van tijd lvl 60. Allemaal cs nm runs van onder de 3 minuten oh man wat gaat dat snel ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd, vorige ladder was er in classic was er nooit iets, op wat pk games na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Zuch, ik word mischien een beetje te langzaam voor het traden.
Paar uur geleden een hele mooie perfect emerald cap voor mijn um + pul gekregen inplaats van een shako.
Oh en kreeg ook heel gelukkig een Hel rune in mijn HF quest in Hell :P

[ Voor 17% gewijzigd door Xedev op 19-07-2008 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XtrmEend schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 04:28:
Zuch, ik word mischien een beetje te langzaam voor het traden.
Paar uur geleden een hele mooie perfect emerald cap voor mijn um + pul gekregen inplaats van een shako.
Oh en kreeg ook heel gelukkig een Hel rune in mijn HF quest in Hell :P
Zucht... Trieste figuren toch ook. Was zeker zo'n pipo die snel even z'n inventory leeg moest maken omdat de eerste keer traden niet lukte? Dan zijn sommige geneigd om maar direct op trade te klikken de volgende keer. Altijd het item goed bekijken voor je op trade klikt en je geluid aan laten staan. Dan overkomt je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 26688 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 05:23:
[...]

Zucht... Trieste figuren toch ook. Was zeker zo'n pipo die snel even z'n inventory leeg moest maken omdat de eerste keer traden niet lukte? Dan zijn sommige geneigd om maar direct op trade te klikken de volgende keer. Altijd het item goed bekijken voor je op trade klikt en je geluid aan laten staan. Dan overkomt je dit niet.
Zo dan weer terug van het zonnige Bulgarije.. hoorde daar al van van verschillende mensen dat het hier echt bagger weer was maar valt toch echt zwaar tegen :/

Tja traden ingame vind ik altijd risico's houden en hetzelfde geldt voor d2jsp trades. Al is die laatste wel wat veiliger omdat er een aantal tradehacks in de omloop zijn (verre van grootschalig) waardoor je een img ziet ipv het item. Druk je dan vervolgens op accept dan krijg jij niets en de ander jou item omdat het een image was die je zag. Enige wat je tegen die hack kan doen is d2jsp traden (dus voor forumgold en niet direct voor items) of vragen het item te verplaatsen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Dropt Andariel op Nightmare altijd heel slecht ofzo? Heb een aantal runs gedaan en krijg alleen maar 1 á 2 gele items en als ik geluk heb nog wat extra waardeloze rommel en potions. Zelfs de eerste keer was waardeloos (voor de quest). Ik heb ondertussen al meer items gevonden in de tocht van de waypoint naar Andariel dan bij het verslaan van Andariel zelf...

Ik speel singleplayer /player 8.

[edit]
Ben er iig al achter dat ik de Andariel bug niet heb geactiveerd. Ik dacht dat je save en exit moest doen na het verslaan van Andariel maar je moet eerst met Warriv praten en dan Save en Exit...

[ Voor 20% gewijzigd door MonkeySandwich op 19-07-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mythrill schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:52:
Dropt Andariel op Nightmare altijd heel slecht ofzo? Heb een aantal runs gedaan en krijg alleen maar 1 á 2 gele items en als ik geluk heb nog wat extra waardeloze rommel en potions. Zelfs de eerste keer was waardeloos (voor de quest). Ik heb ondertussen al meer items gevonden in de tocht van de waypoint naar Andariel dan bij het verslaan van Andariel zelf...

[edit]
Ben er iig al achter dat ik de Andariel bug niet heb geactiveerd. Ik dacht dat je save en exit moest doen na het verslaan van Andariel maar je moet eerst met Warriv praten en dan Save en Exit...
Ja klopt je moet inderdaad eerst met Warriv praten. Normale drops van bosses zijn meestal ronduit slecht. Zelfs met quest drops moet je gewoon het geluk hebben dat het juiste item uit de juiste TC geselecteerd wordt. Alle mf in de wereld helpt je daar niet bij. Het voordeel van die quest drops is dus wel weer, geen junk en hogere kans op sets/uniques.

Je speelt singleplayer dus je kunt ze snel runnen. Dat compenseert voor het quest glitchen wat je op battle.net kunt doen. Op battle.net ben je beperkt tot maar 20 runs per uur. Als je dan ook nog eens normale drops krijgt van bosses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mythrill schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:52:

[edit]
Andariel kan best lekker droppen hoor. alleen meestal doet ze het niet, Maar z heer wel degelijk goede items te bieden :p de vraag is of al die runs het je waard zijn of je gewoon door gaat naar mephi en baal, mja en dia als je geen melee char hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik denk dat ik ook een beetje verwend ben door Andariel in normal. Ik had in no time 2 nagerings en ook groene items dropte lekker. (toen had ik de bug wel geactiveerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vriend van me zit in een private game waar DC nu loopt. Ik kan hem helaas niet helpen. Ik zit in act 3 met m'n sorc en hij heeft 'm in act 5 gespawnd. Is er iemand hier die kan helpen? Hartelijk dank namens mij en hem.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26688 op 19-07-2008 17:12 . Reden: Niet meer nodig. Hij heeft zelf iemand weten te ronselen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Mythrill schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:42:
Ik denk dat ik ook een beetje verwend ben door Andariel in normal. Ik had in no time 2 nagerings en ook groene items dropte lekker. (toen had ik de bug wel geactiveerd).
er is nog een manier om steeds aan de quest drop te komen maar dat verlengt wel je mf runs.

1. ga naar cata 4.
2. andy opzoeken ze moet je gezien hebben om dit te laten werken.
3. tp naar rouge camp en ga met warive naar act 2.
4. gebruik wp in act 2 om terug tegaan (ik weet niet dat de bug werkt als je met warive weer van act 2 naar act 1 gaat)
5. leg andy neer en collecteer je drop.

Dit werkt overgins ook voor mephisto en diablo.

bij meph moet je nadat hij je gezien heeft de rode portal pakken naar act 4 en bij diablo nadat hij je heeft gezien met tyreal naar act 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Hé bedankt, dat zal ik eens gaan proberen zodra ik mijn cd's weer terug heb (me neefje wilde ze even lenen, hij mag ze houden zodra mijn battlechest binnen is).
Maar moet je deze truc 1x doen en heb je dan altijd kassa of moet je dit bij elke run doen?

Als ik je post goed begrijp bij elke run...

[ Voor 6% gewijzigd door MonkeySandwich op 19-07-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 15:41
weet iemand hoe ik simpel 2 diablo's geinstalleerd krijg en kan draaien op 1 pc tegelijk?

is wat handiger om items over te zetten naar alts :) heb 2 keys dus zou moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_CR0SS schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:13:
weet iemand hoe ik simpel 2 diablo's geinstalleerd krijg en kan draaien op 1 pc tegelijk?

is wat handiger om items over te zetten naar alts :) heb 2 keys dus zou moeten kunnen
Tip: bekijk de TS daar staat het in (linkje) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Auch...

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/3247/auch1hn4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/9708/auch2nj4.jpg

Gister ook 2x gehad bij diablo normal dat er bij beiden keren 3 man doodgingen... _/-\o_ fight to the end... ik ging ook dood natuurlijk... :+

ben nu lvl 47 en nm act 4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Is iemand goed op de hoogte op blizzard ban policy? Ik zit er aan te denken chicken plugin te installeren, omdat ik een beetje genoeg krijg van die hartaanvallen en niet fatsoenlijk kunnen partyén. Maar ja weet niet of blizzard nou op elke plugin bans uit deelt of niet? chicken plugin heeft 3 opties waardoor je auto naar town teleport. bij laag hp, hostile en als er een hostile binnen 4 schermen in je buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:56:
Is iemand goed op de hoogte op blizzard ban policy? Ik zit er aan te denken chicken plugin te installeren, omdat ik een beetje genoeg krijg van die hartaanvallen en niet fatsoenlijk kunnen partyén. Maar ja weet niet of blizzard nou op elke plugin bans uit deelt of niet? chicken plugin heeft 3 opties waardoor je auto naar town teleport. bij laag hp, hostile en als er een hostile binnen 4 schermen in je buurt komt.
Ben er niet echt op de hoogte van maar een ding weet ik wel, Blizzard is niet weg van third party progs.
Denk dan ook dat het net zo goed onder de "ban-able groep" valt maar helemaal zeker weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257598

Hey mensen, ben sinds kort weer diablo 2 begonnen en merkte dat m'n account nog bestond (Nonladder helaas, maar te lui om weer ladder te gaan)

Spelen er nog meer mensen SCNonladder Europe?

Regards,
Tumzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 257598 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:39:
Hey mensen, ben sinds kort weer diablo 2 begonnen en merkte dat m'n account nog bestond (Nonladder helaas, maar te lui om weer ladder te gaan)

Regards,
Tumzie
Nja van mij weet je het want had je nog steeds in de friendslist, SCLadder only here ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:06:
[...]

Nja van mij weet je het want had je nog steeds in de friendslist, SCLadder only here ;)
Yupp, maar ben toch van plan het gewoon bij non-ladder te houden :)
om me te vermaken tot diablo3 er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:56:
Ban policy: if plugin detected by Warden: you are gone. Simpel :)
Volgens mij doen ze alleen niet lastig met de loader zelf, omdat veel mensen die als no-cd/multi start patch gebruikte. Nu de no cd patch uit is....Maar multikey kan nog steeds niet, dus ik verwacht daar niet teveel gedoe om.

HC is juist om die hartaanvallen, snel reageren en save exit snel in de vingers proberen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06 13:23
Yep. Acc h8bal :)

[ Voor 13% gewijzigd door h8bal op 20-07-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moooi dan :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Crap... tijdelijk gebanned tijdens mulen... voor de liefhebber... er liggen wat lage runes in de game Baalruny1 aan de oostkant van het stadje in act 1...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog mensen active op SCEurope ladder?
Heb ff een lvl 7 trapsin gemaakt en zou wel wat starter shit kunnen gebruiken _/-\o_
Lidless etc >:) !

regards,
tumzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Heb nu een Immortal King Whirl Wind barbarian (nog geen IK armor :(, maar die komt nog). Build is erg goed te doen... kan Mephisto, Eldtritch the Rectifier, Thresh Socket en Ancients doen op hell... valt me niet tegen! (En dat terwijl ik 20 punten in mn sword mastery heb zitten, en pas 9 in maces)... Pas rond level 60 bedacht dat ik deze build wilde gaan doen...
Als ik IK armor heb... ga ik em opnieuw bouwen... met wel alle goeie skill points...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik ben ook weer begonnen met SCLadder. Kreeg na het zien van de D3 filmpjes enzo weer helemaal kriebels :P
Ben een MF windy druid aan het levelen, had ik nog nooit gedaan dus lijkt me wel lachen. Ik zal over een paar dagen een Hell rush kunnen gebruiken. Wie kan ik hier lief aankijken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Oh ja, meteen een vraag. Is het zinvol om met een windy MF druid veel punten in dex te stoppen voor block? Of kan ik beter gewoon alles in vit stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Mulen blijft irritant in dit spel, gister een Spirit Monarch verloren omdat de game niet meer bestond :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:57
Is het misschien handig een lijstje aan te leggen van alle spelers die weer zijn begonnen, ivm met mulen en rushen voor elkaar et cetera? Ook een beetje eigenbelang, ik ben ook weer gezwicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:21:
Ik ben ook weer begonnen met SCLadder. Kreeg na het zien van de D3 filmpjes enzo weer helemaal kriebels :P
Ben een MF windy druid aan het levelen, had ik nog nooit gedaan dus lijkt me wel lachen. Ik zal over een paar dagen een Hell rush kunnen gebruiken. Wie kan ik hier lief aankijken? :+
Hmm Hell rush SCL, enige die van ons dat kan is likwit, zijn 86 nec kan alles wel aan mijn sorc is helaas te slapjes en ondanks goede merc gear kan die het soms ook niet bijbenen.
Andy kan ik wel doen, mss deel van A2 ook wel Mephi kan ik ook maar voor de rest moet je bij lik zijn.
Rene59 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:16:
Oh ja, meteen een vraag. Is het zinvol om met een windy MF druid veel punten in dex te stoppen voor block? Of kan ik beter gewoon alles in vit stoppen?
Alles vita max block vind ik zelf op SCL beetje verspilling behalve als het om melee gaat zoals ConvZealer of Smiter :)
Denk er volgende keer aub aan de edit knop te gebruiken ipv dubbelposten.
XtrmEend schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:22:
Mulen blijft irritant in dit spel, gister een Spirit Monarch verloren omdat de game niet meer bestond :(.
Deed je in je eentje met 1 key? Sowieso nooit doen altijd met 2 mensen of 2 keys.
Wat wel balen is is wanneer je beide timed out en je game lost is (zelf early ladder gehad)
Toch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:05:
Is het misschien handig een lijstje aan te leggen van alle spelers die weer zijn begonnen, ivm met mulen en rushen voor elkaar et cetera? Ook een beetje eigenbelang, ik ben ook weer gezwicht :D
Opzich wel handig om te doen mss iets voor deeltje 47, laat dan aub de eerste post na de TS open zodat ik daar een tabeltje kan plaatsen die ik kan bijhouden (zal dan ook gelijk een post reserveren als ik op tijd ben).
Maar daarnaast bestaat er sowieso de ingame friendslist dus het zal vooral een lijstje zijn met GoT username en D2 accname :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
psychoclown schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:59:
Opzich wel handig om te doen mss iets voor deeltje 47, laat dan aub de eerste post na de TS open zodat ik daar een tabeltje kan plaatsen die ik kan bijhouden (zal dan ook gelijk een post reserveren als ik op tijd ben).
Maar daarnaast bestaat er sowieso de ingame friendslist dus het zal vooral een lijstje zijn met GoT username en D2 accname :)
Lijkt me een goed idee. Om alvast te inventariseren:
Acc: Triklii-ii, SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acc: balder-han, SCL

zijn magefists eigenlijk nog wat waard tegenwoordig?
en ik heb voor de liefhebber nog een 4 socketed Dimensional Blade...
oh, en iedereen die nog Tal Rasha-items (behalve helm) over heeft, is bij deze van harte uitgenodigd ze bij mij te dumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:03:
[...]

Lijkt me een goed idee. Om alvast te inventariseren:
Acc: Triklii-ii, SCL
Anoniem: 231894 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:09:
Acc: balder-han, SCL

zijn magefists eigenlijk nog wat waard tegenwoordig?
en ik heb voor de liefhebber nog een 4 socketed Dimensional Blade...
oh, en iedereen die nog Tal Rasha-items (behalve helm) over heeft, is bij deze van harte uitgenodigd ze bij mij te dumpen :)
Tal rasha is nog behoorlijk prijzig, iig armor en amu zijn nog duur dus makkelijk zul je die niet krijgen :) Helaas gister al mijn tal orb voor handvol pgms (kon ik weer 2x cuben ^^) aan piek gegeven.
Magefist is niet echt iets waard omdat het best common item is :)

Got Username:
D2 account + mode
Status:
Baldersteinbalder-han SCLActive
DalyxiaDalyxia SCLInactive
h8balh8bal SCNLActive
Krogakroga SCNL / kroga3 SCLInactive
Likwitlikwit SCLActive
PiekJanspiek1983 SCLActive
Psychoclownkyozu / kyozu2 SCLActive
Suicydersuicyder SCLInactive
TochTriklii-ii SCLActive
Tumzietumzie SCNL / tumzie-2 SCLActive
Zteeverzteever SCLInactive

[ Voor 45% gewijzigd door psychoclown op 21-07-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:23:
[...]

[...]

Tal rasha is nog behoorlijk prijzig, iig armor en amu zijn nog duur dus makkelijk zul je die niet krijgen :) Helaas gister al mijn tal orb voor handvol pgms (kon ik weer 2x cuben ^^) aan piek gegeven.
Magefist is niet echt iets waard omdat het best common item is :)

Got Username:
D2 account + mode
Status:
h8balh8bal SCNLActive
Likwitlikwit SCLActive
TochTriklii-ii SCLActive
ik dacht onder het eten al iets te zien vliegen, maar dat moeten mijn illusies geweest zijn :)
ik zal in ieder geval 6 pgems apart houden voor als iemand een Tal Orb met 2 light & 2 cold over heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Hmm wat kan je dan precies met pgems cuben?
Mijn account: XtrmEend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XtrmEend schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:42:
charms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ferreur -> *Ferror -> HCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtrmEend schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:42:
Charms rerollen, bij voorkeur Baal / Nihla GC's :)
Al paar keer een leuke skiller gerolled alleen met degene die ik nu heb wil het niet zo lukken.
Een keer barb combat 24 lifer gehad maar verder gerolled en nog niks gehad sindsdien helaas..

Got Username:
D2 account + mode
Status:
h8balh8bal SCNLActive
Likwitlikwit SCLActive
Rene59Rene59 SCLActive
TochTriklii-ii SCLActive
XtrmEendXtrmEend SCLActive
Got Username:
D2 account + mode
Status:
FerreurFerror HCLActive

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 21-07-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
top dat overzicht. Heb even wat mensen toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:01:
top dat overzicht. Heb even wat mensen toegevoegd.
Same, best wel handig 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@psychoclown: bedankt voor de info :)

Mijn account: Rene59
Char naam: Nees (SCL)

Ik zal het lijstje ook ingame toevoegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rene59 op 21-07-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:26:
@psychoclown: bedankt voor de info :)

Mijn account: Rene59 (SCL)

Ik zal het lijstje ook ingame toevoegen.
Geen probleem heb de lijst in me vorige post geupdate.
Moet alleen ff kijken wie ik uit me friendslist kan gooien want zit constant aan de max en moet dus plekje hebben voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Anoniem: 225955 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:23:
[...]

Had het eigenlijk over een andere. Die weet ik idd ja :). Je molt met zo'n soso op hell echt gruwelijk hard. Alles 1 hit kill. Heb toen ook wel ondervonden dat je soso toch niet zo sterk is. De creeps gaan vaak dood maar het blijft toch wel oppassen geblazen.

Ik had het over de buggen waardoor je aura's stacken zodat je gewoon door hell kan lopen en dat alles rond je meteen sterft, niet door het meppen(wat ook de tric wel doet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 16-06 08:39

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Zo, even een update over m'n single player character game met diablo II. Hier nog m'n vorige post, waarin ik vertel hoe ik hierbij ben gekomen en waarom ik single player ook aan iedereen aanraadt omdat het toch veel voordelen en andere speelervaringen geeft wat je online moeilijk tot niet kan bereiken: Frenkpie in "Diablo2/LoD Deel 46"

Daarbij heb ik nog een voordeel ontdekt: Doorgaans laten mensen die online spelen op b.net zich boosten en expen eigenlijk alleen maar in runs (eerst sewers, daarna blood/baal/cow op normal/nm/hell). Met single player kun je dat in je eentje maar heel beperkt doen, omdat je snel een te hoog level bent om nog fatsoenlijk exp te halen bij baal en bloodruns. Dus je moét gewoon verder gaan naar de volgende act/niveau (ookal is je char daar nog niet écht sterk genoeg voor).

Dus:
- uitdagender dan de hele tijd dezelfde runs doen
- meer variatie in het spel (omgeving/monsters etc.)

Nouja, op dit moment is m'n sword concentrate/beserk & whirlwind-barbarian level 75 en ik ben nu halverwege act 2 hell. Ik heb wel vette items gevonden, maar het is wel behoorlijk tough nu.. Ik heb de volgende items gevonden:

- Vampire Gaze (gvd etheral :( dus aan m'n merc gegeven)
- Headstriker sword (gebruik dit nu met Ancient's pledge towershield (rune word))
- The Meat Scraper (voor de merc)
- M'avina's belt
- Haemosu's adament
- Arioc's Needle met 2 to all skill levels en 211% enhanched damage

Ik heb nu met merc samen iets van 250% MF :P het gaat goed, maar hell gaat een zware dobber worden en ik denk dat ik wel level 85 ofzo zal zijn wil ik hell halen. Erg leuk iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

/me [ zwaait hevig naar psychoclown "add me add me!!" :w
acca: Daves2hd
Voorlopig alleen nog actief op HCL heel misschien ook SCL binnenkort maar nog niet dus.

Beetje jammer dat op het moment de enige random party's die safe zijn om mee baal te runnen games van uit act 1/2 zijn die ik dan eerst helemaal moet door boosten :(

edit: RIP sorc lv 70 >.> alle super gear weer kwijt... zucht

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 22-07-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er bestaan geen safe baals in public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

account: MacWeDweed SCL

Gisteren in een mule game met m'n broer... stond er ineens in andere NL-er in de game... gebruikte ook altijd dezelfde naam voor z'n mule games (fiets // fiets)... :)

@Frenkpie: je bent niet verplicht om on-line mee te doen met het boost verhaal. dus je kan on-line net zo spelen als off-line. Sterker nog, de eerste keer dat ik het spel speelde, speelde ik wel on-line, maar heb heel lange tijd alleen gespeeld, zonder te traden of wat dan ook... duurde wel eeuwen voor m'n character een beetje hoge level was :-)

[ Voor 47% gewijzigd door IWriteCode op 22-07-2008 12:13 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boosten is alleen handig als je een bobarb, encher of een al gespeeld character wilt levelen.
Vooral dat laatste eigenlijk. Waarom? Als je een nieuwe build probeert kun je beter stapje voor stapje gaan, anders "leer" je de sterke en zwakke punten niet.
Die cursemancer van twee ladders terug kon het ook alleen maar zo ver schoppen omdat ik gesolo'd had, daardoor weet je wat er mogelijk is, ipv meteen na een een boost richting baal hell te lopen :')
Als je je char al kent is het natuurlijk wel lekker om meteen te beginnen bij het hell gedeelte, zoiets als HappyFeet (Ubertrist Kicksin voor de nieuwkomers) zou ik niet nog eens gaan solo'en tot aan act 5 hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

account: kupcake
mode: Hardcore Non-Ladder, ben momenteel weer een Hammerdin aan 't lvlen, de vorige kwam tot lvl 57, ongelukkig om het leven gekomen bij hephasto's corpse explosion : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Friend lijst zit al bijna vol met old school :)
*dedlmagik HCL

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste