156 str req.Anoniem: 225955 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 07:35:
[...]
Mee eens. Double dream soso heeft natuurlijk wel max block nodig, maar het is erg lang geleden dat ik er daar 1 van heb mogen zien. Ooit zal ik er nog eens 1 maken, tis toch 1 van de sterkste builds die er is.
Spirit monarch is heel goed voor soso. Ik ga er voor de mijne ook 1 gebruiken. Iedereen schreeuwt maar stormshield, maar wat heb ik aan max block en damage reduction als ik praktisch toch niet geraakt word? Gebruik dan energy shield om de grootste klappen op te vangen.
Spirit shield is op zicht niks waard. Heeft wel hoge str requirements voor soso (150 str ff uit me hoofd) en dat is het enige nadeel aan dit schild.
Had vorige ladder een dual dream dual dual holy fire build gemaakt. Het nadeel is dat deze build erg duur is, ook alleen de dual dream versie. Want je hebt er sowieso infy voor nodig + de dueal dream = 4 hr's.
Daarbij max block? Weet niet of dat een goed idee is. De reden = omdat je dan niks maar ook niks van life hebt. Je moet dan bijna al je stats in dex gooien (300 + voor max block, met een redelijk schild) en ook nog wat in str voor dat schild. Dan blijft er niks over voor vita of bijna niks.
Kan je zeggen, energy shield pakt dat wel op maar dat is niet zo, daarvoor heb je te weinig mana. Zeker als er ergens een manaburn tss zit. Dan ben je soweiso dood omdat je 0 vita hebt en in close combat zit. Soso heeft nooit veel health, ook al pomp je er veel vita er in. En mana ook niet zoveel als je er niet wat in stopt, 1000 zonder bepaalde dingen met bo is erg weinig als je daarop je leven moet vertrouwen in hell.
[ Voor 7% gewijzigd door Maldred op 17-07-2008 09:11 ]