Ik gebruik de A2 merc met holy freezeDerr_Hans schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:10:
[...]
Nou merc draagt kelpie
En die Kelpie is belangrijk voor deze sorc.
Insight gaat ik zelf wel dragen op switch, zijn allemaal timed spells dus heb altijd tijd om even te switchen
Ben ik absoluut met je eens, het vita verhaal, en de prijs van de soso dan. Maar ja, het werkt 2 kanten op, dit is wel een melee class soso, dus met max block word je minder geraakt, dus heb je (in theorie) minder leven nodig). Met minder block en meer vita word je vaker geraakt maar kun je meer hebben. Bovendien is er met CTA en life charms een boel goed te maken.Maldred schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:09:
[...]
156 str req.
Had vorige ladder een dual dream dual dual holy fire build gemaakt. Het nadeel is dat deze build erg duur is, ook alleen de dual dream versie. Want je hebt er sowieso infy voor nodig + de dueal dream = 4 hr's.
Daarbij max block? Weet niet of dat een goed idee is. De reden = omdat je dan niks maar ook niks van life hebt. Je moet dan bijna al je stats in dex gooien (300 + voor max block, met een redelijk schild) en ook nog wat in str voor dat schild. Dan blijft er niks over voor vita of bijna niks.
Kan je zeggen, energy shield pakt dat wel op maar dat is niet zo, daarvoor heb je te weinig mana. Zeker als er ergens een manaburn tss zit. Dan ben je soweiso dood omdat je 0 vita hebt en in close combat zit. Soso heeft nooit veel health, ook al pomp je er veel vita er in. En mana ook niet zoveel als je er niet wat in stopt, 1000 zonder bepaalde dingen met bo is erg weinig als je daarop je leven moet vertrouwen in hell.
Waar ik het niet helemaal mee eens ben is dat je infinity nodig hebt. Wel handig om immunity's te breken, maar de 2 * lightning mastery bug doet zoveel damage, dat is niet normaal
Filmpje op youtube: baal hell < 10 seconden. Mijn uberpally deed er 2 ladders geleden toch nog een stukje langer over, dus in mijn ogen is het verschrikkelijk snel. Maar goed, ik vond mijn ench soso met 2 k damage ook erg goed tot ik zag dat Kwakke er 1 had met 5,5 K damage
GevondenBokkie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:18:
Zoek ook meteen de "edit" knop even op dan
Gisteren de Hell Hellforge gedaan kwam een Pul uit.
Nadeel van eerste char geen sorc maken is dat vrienden boosten wat traag gaat omdat ik nog geen enigma hebnaja gewoon door hell heenlopen levelt in ieder geval de Merc een beetje.
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 225955 op 17-07-2008 10:00 ]