Serieus leuke gloves, op bnet waren ze echt wel leuk geweest (al helemaal met dex erbij)DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:55:
Main skill (en de synergies ook, als ik mij niet vergis?) op 45 is idd vrij hoog, ja.
Lijkt me ook duur genoeg om te maken. Is het eigenlijk mogelijk om een untwinked of semitwinked lightsorc te maken en daarmee door hell te raken? Ik heb mijn semitwinked (godzijdank voor crafts en goedkope runewords) hybrid-sin vrij makkelijk door hell gekregen, maar dat is dan ook een vrij makkelijk char dacht ik zo.
edit: even opgezocht welke gloves ik heb, had het ooit nog es neergetyped: CraftedBloodSharkskin3LL-9CB-18L-7PR-+9STR-PR7-20%IAS
zijn ze goed, of zijn ze goed?(ik herinner me wel niet meer wat die PR7 en 7PR daar doen, even D2 opstarten)
Ik had ook nog een ringetje gecraft: CraftedRing-6LL-+19STR-+13DEX+11Life+12%LR, wederom vrij deftig al zeg ik het zelf.
..pics..
Voor de rest uitgerust met mala's, ravenfrost, goreriders en dan een circlet met +25STR en beetje resists, belt is bladebuckle oid. Ik heb geen dure +skills items, dus mijn main skills zijn maar rond de 27, wat 1,5k voor de death sentry en 2,4k voor de lightning sentry oplevert, vrij mager.Gelukkig heb ik nog iet of wat crushing blow met deze items.
En blijkbaar is dat ringetje toch een ander gebleken dan hetgeen ik gebruik, raar. Ik heb het wel een paar keer geprobeer, andere resultaten waren niet zo denderend. Het kan zijn dat ik hem toen niet gebruikte omdat de RQLVL te hoog was, mss heb ik hem nog op een mule staan. Even checken straks. Zijn die betere stats op de ring die ik als tekst heb vernoemd beter dan de +AR op de ring uit de screenshot? Ja zeker?
Ring is ook leuk maar niet heel super als je het mij vraagt
Zie trouwens nu pas de stats van de ring die niet op de pic staat en imo is die een stuk leuker dan die van de pic, betere stats en de ar op de andere ring is leuk maar te lage mods om leuk te zijn
Yep precies, ook al heb ik een relatief simpele/goedkope lightsorc build bedacht die best veel aankan, untwinked/semi-twinked kom je er met een lightsorc niet door denk ik.Vicarious schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:29:
Leuke ring en gloves
Ennuh, Lightsorc is untwinked of semitwinked niet echt aan te raden. Zonder al die gear doe je te weinig dmg om goed te killen, en defensief ben je ook een ramp zonder max block en relatief weinig life. Als je heel geduldig speelt en steeds de monster packs splitst met knap teleporten maak je wel een kans ,maar ik betwijfel of dat veel speelplezier oplevert. Bovendien heb je infinity NODIG, anders kun je niets tegen lightning immunes. Infinity is nou niet bepaald semi-twinked zeg maar
Mijn goedkope(re) build variant: Coh dusk/vergelijkbaar, Occu, Spirit 30+fcr, 2x fcr 10+str rings (nice add: res), WTs ~40mf, Shako ptopaz, arach low ed, 3light 2xstr amu, magefists, sorctorch 10-12stats 15+@.
Merc: andy low, infy eth cv/ca low, eth merc forti low en je bent een heel eind
Nog steeds niet super goedkoop ofc maar goedkoop genoeg en hell zul je makkelijk moeten kunnen halen.
Lekker! Moeten we toch eens binnenkort met een paar man weer proberen op te zetten op SCL!Anoniem: 238744 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:44:
Zo, net even een "HC-GoT-UT" geopend met Tollo samen.
Mijn Hammer + Necro (voor exp) en Tollo z'n sorc, die beide nu +80 zijn
Hammer ook leveltje omhoog, 91 nu
Zou leuk zijn als er nog meer mee willen/kunnen doen. 2de GoT hammer bijvoorbeeld, boom?
Sowieso kan ik aanwijzingen geven hoe en wat omdat ik het al vaak gedaan hebt en ook kan ik 2 spots bezetten (meteen een cheap smiter draaien als we toch bezig zijn!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream