Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:55:
Main skill (en de synergies ook, als ik mij niet vergis?) op 45 is idd vrij hoog, ja. :p

Lijkt me ook duur genoeg om te maken. Is het eigenlijk mogelijk om een untwinked of semitwinked lightsorc te maken en daarmee door hell te raken? Ik heb mijn semitwinked (godzijdank voor crafts en goedkope runewords) hybrid-sin vrij makkelijk door hell gekregen, maar dat is dan ook een vrij makkelijk char dacht ik zo.

edit: even opgezocht welke gloves ik heb, had het ooit nog es neergetyped: CraftedBloodSharkskin3LL-9CB-18L-7PR-+9STR-PR7-20%IAS
zijn ze goed, of zijn ze goed? :p (ik herinner me wel niet meer wat die PR7 en 7PR daar doen, even D2 opstarten)
Ik had ook nog een ringetje gecraft: CraftedRing-6LL-+19STR-+13DEX+11Life+12%LR, wederom vrij deftig al zeg ik het zelf. :p

..pics..

Voor de rest uitgerust met mala's, ravenfrost, goreriders en dan een circlet met +25STR en beetje resists, belt is bladebuckle oid. Ik heb geen dure +skills items, dus mijn main skills zijn maar rond de 27, wat 1,5k voor de death sentry en 2,4k voor de lightning sentry oplevert, vrij mager. :( Gelukkig heb ik nog iet of wat crushing blow met deze items.

En blijkbaar is dat ringetje toch een ander gebleken dan hetgeen ik gebruik, raar. Ik heb het wel een paar keer geprobeer, andere resultaten waren niet zo denderend. Het kan zijn dat ik hem toen niet gebruikte omdat de RQLVL te hoog was, mss heb ik hem nog op een mule staan. Even checken straks. Zijn die betere stats op de ring die ik als tekst heb vernoemd beter dan de +AR op de ring uit de screenshot? Ja zeker? :p
Serieus leuke gloves, op bnet waren ze echt wel leuk geweest (al helemaal met dex erbij) :)
Ring is ook leuk maar niet heel super als je het mij vraagt :)
Zie trouwens nu pas de stats van de ring die niet op de pic staat en imo is die een stuk leuker dan die van de pic, betere stats en de ar op de andere ring is leuk maar te lage mods om leuk te zijn :)
Vicarious schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:29:
Leuke ring en gloves :)

Ennuh, Lightsorc is untwinked of semitwinked niet echt aan te raden. Zonder al die gear doe je te weinig dmg om goed te killen, en defensief ben je ook een ramp zonder max block en relatief weinig life. Als je heel geduldig speelt en steeds de monster packs splitst met knap teleporten maak je wel een kans ,maar ik betwijfel of dat veel speelplezier oplevert. Bovendien heb je infinity NODIG, anders kun je niets tegen lightning immunes. Infinity is nou niet bepaald semi-twinked zeg maar :')
Yep precies, ook al heb ik een relatief simpele/goedkope lightsorc build bedacht die best veel aankan, untwinked/semi-twinked kom je er met een lightsorc niet door denk ik.
Mijn goedkope(re) build variant: Coh dusk/vergelijkbaar, Occu, Spirit 30+fcr, 2x fcr 10+str rings (nice add: res), WTs ~40mf, Shako ptopaz, arach low ed, 3light 2xstr amu, magefists, sorctorch 10-12stats 15+@.
Merc: andy low, infy eth cv/ca low, eth merc forti low en je bent een heel eind :)
Nog steeds niet super goedkoop ofc maar goedkoop genoeg en hell zul je makkelijk moeten kunnen halen.
Anoniem: 238744 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:44:
Zo, net even een "HC-GoT-UT" geopend met Tollo samen.
Mijn Hammer + Necro (voor exp) en Tollo z'n sorc, die beide nu +80 zijn :)
Hammer ook leveltje omhoog, 91 nu

Zou leuk zijn als er nog meer mee willen/kunnen doen. 2de GoT hammer bijvoorbeeld, boom? :D
Lekker! Moeten we toch eens binnenkort met een paar man weer proberen op te zetten op SCL!
Sowieso kan ik aanwijzingen geven hoe en wat omdat ik het al vaak gedaan hebt en ook kan ik 2 spots bezetten (meteen een cheap smiter draaien als we toch bezig zijn! :))

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan een redelijke BO geven met mn baba, maar verder kan ik niet echt bijdragen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
psychoclown schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:28:
Yep precies, ook al heb ik een relatief simpele/goedkope lightsorc build bedacht die best veel aankan, untwinked/semi-twinked kom je er met een lightsorc niet door denk ik.
Mijn goedkope(re) build variant: Coh dusk/vergelijkbaar, Occu, Spirit 30+fcr, 2x fcr 10+str rings (nice add: res), WTs ~40mf, Shako ptopaz, arach low ed, 3light 2xstr amu, magefists, sorctorch 10-12stats 15+@.
Merc: andy low, infy eth cv/ca low, eth merc forti low en je bent een heel eind :)
Nog steeds niet super goedkoop ofc maar goedkoop genoeg en hell zul je makkelijk moeten kunnen halen.
Goedkoop is toch idd lekker anders hoor :) Wat staat er goedkoop tss? De soso torch, infy, coh, forti?;) En ja low is idd goedkoper dan een betere versie ervan, maar dit is toch lekker de duurdere versie :).
Anoniem: 238744 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:44:
Zo, net even een "HC-GoT-UT" geopend met Tollo samen.
Mijn Hammer + Necro (voor exp) en Tollo z'n sorc, die beide nu +80 zijn :)
Hammer ook leveltje omhoog, 91 nu

Zou leuk zijn als er nog meer mee willen/kunnen doen. 2de GoT hammer bijvoorbeeld, boom? :D
Damn heb ik dan weer juist gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Vicarious schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:52:
Ik kan een redelijke BO geven met mn baba, maar verder kan ik niet echt bijdragen.
Mijn baba kan een goie BO geven :P

Weet iemand een manier om in slaap te komen. Ik kan maar niet in slaap komen kut zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238744

Maldred schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:58:
[...]

Kunnen 'm zo weer op zetten hoor! Heb nog genoeg keys, 3 mules vol :)

Ik run meestal ubers voor de Torches, maar gisteren was Tollo er ook en een paar van d2jsp dus meteen maar even voor wat exp gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:52:
Dat kunnen we al goed gebruiken hoor en anders iemand met de hoogste bo icm cta :)
Maldred schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:58:
[...]

Goedkoop is toch idd lekker anders hoor :) Wat staat er goedkoop tss? De soso torch, infy, coh, forti?;) En ja low is idd goedkoper dan een betere versie ervan, maar dit is toch lekker de duurdere versie :).

[...]

Ik zei ook goedkope(re) :) Tuurlijk is het nog steeds duurder dan een meteorb soso maar dat zeg ik ook nergens. Waar ik het over heb is een goedkope lightsorc, eentje zonder infy met tals set kun je best proberen maar daar kom je bijv. niet solo door hell :)
Ook is het bedacht op SCL he, HCL is sowieso al duurder en daar zou ik ook nooit van mijn leven high rws ed. aanschaffen want als je het kwijt bent is het weer zonde :)

Even met de prijzen erbij:
Coh dusk/vergelijkbaar ~ 40-50fg
Occu ~ 1fg
Spirit 30+fcr ~ Zelf maken 0fg / kopen 5fg tops
2x fcr 10+str rings (nice add: res) ~ 10fg/each
WTs ~40mf ~ 5fg
Shako ptopaz ~ 5fg
arach low ed ~ 25fg
3light 2xstr amu ~ 10-15fg
magefists ~ Mfen 0fg / kopen 1fg
sorctorch 10-12stats 15+@ ~ 15-20fg
andy low ~ 5fg
infy eth cv/ca low ~ 70-80fg
eth merc forti low ~ Zelf maken 30fg / kopen 40-50fg

Totaal voor een Lightsorc (hellwaardig en sterk maar toch redelijk cheap): 225fg-276fg

Blizzsorc is cheaper, Meteorb is cheaper maar die zijn dan ook gelimiteerd en zullen niet alles aankunnen.
Een hammerdin, waar iedereen naar grijpt, is volgens de meeste cheap en toch sterk maar als je die met deze lightsorc vergelijkt scheelt het niet veel: wizzy + eni + shako + wts + arach + 2x fcr ringen + Insight eth cv + magefists + craft amu (veelal cheaper dan mara's) + spirit pala shield 40+@ + eth forti + gaze/andy en je komt uit op ~ 175fg en de meesten zie je meteen een low hoto nemen ipv wizzy dus zit je op ~ 200fg
Idifix schreef op woensdag 31 december 2008 @ 02:17:
[...]

Mijn baba kan een goie BO geven :P

Weet iemand een manier om in slaap te komen. Ik kan maar niet in slaap komen kut zooi
Hehe zijne ook maarja dan kan vic wel met zijn java erin bijv. :)
Bas met zijn hammerdin, dal en dan moeten we nog een necro..
Wil ik opzich wel doen en heb ik ervaring mee, enige wat dan nodig is is een rush + paar diaruns om bonewall te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan ook een necro nemen als ik verder geen nut heb hoor :D

Anyway, zit net eens aan een geinige build te denken, geen idee of het ooit al gemaakt is:

Skills:
Typische WW-barb:
20 whirlwind
20 shout
20 BO
20 Polearm Mastery

Stats
Standaard enough str to wear equip bla en rest in vit

Equip
Helm: Dream helm voor de aura
Amulet: Higlords wrath
Weapon: Infinity CV voor veel dmg (350% ed!), crushing blow 40% en ondersteuning voor je dream helm
Armor: Fortitude voor nog meer dmg
Gloves: Steelrend voor nog meer dmg en 10% CB
Belt: Verdungo's oid? Boeit niet echt
Boots: Gore riders voor extra CB
Ringen: BK en Ravenfrost

Geeft vrij veel crushing blow (60%) en deadly strike en zou behoorlijke dmg moeten opleveren. Bovendien heb je er nog een flinke sloot elemental dmg bij zitten door de dream runeword.

Merc kun je dan bijvoorbeeld een concentration aura geven dmv Pride, of een andere leuke runeword ander dan infinity waarmee je hem nuttig kan maken (Rogue met Faith voor Fanaticism bijv., alhoewel je niets aan de IAS daarvan hebt, alleen de damage)

Ohja, hij rent ook best snel door de 35 FRW van infinity en de boots. Bovendien geeft infinity nog een zootje vitality erbij, ook niet verkeerd :D 4k life moet wel haalbaar zijn in deze setup.

Any thoughts?

[ Voor 19% gewijzigd door Vicarious op 31-12-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:46
dit is eigenlijk een vrij standaard WW barb
zelf kwam ik ook op dit uit en dan nog extra

1 Battle Command (+1 skill, one point wonder)
5 Natural resist (heerlijke skill, nooit meer zonder resist)
5 Iron skin
1 More Stamina (prerequisit)
1 Faster Run/Walk (loop je nog sneller)
1 battle cry (of zoiets, het is te lang geleden voor me :P)

en als je meer DMG wilt doen kan je altijd STR extra pumpen, want life heb je over het algemeen genoeg

voor de belt kan je een thundergods nemen (20 STR 20 VIT en nog wat leuke mods) en op switch 2 +3 warcry wapens, maakt niet echt uit wat het voor dingen zijn. zolang je maar geen strength hoeft te pompen voor alleen die wapens

[ Voor 20% gewijzigd door Frunz op 31-12-2008 12:44 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Frunz schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:41:
dit is eigenlijk een vrij standaard WW barb
zelf kwam ik ook op dit uit en dan nog extra

1 Battle Command (+1 skill, one point wonder)
5 Natural resist (heerlijke skill, nooit meer zonder resist)
5 Iron skin
1 More Stamina (prerequisit)
1 Faster Run/Walk (loop je nog sneller)
1 battle cry (of zoiets, het is te lang geleden voor me :P)

en als je meer DMG wilt doen kan je altijd STR extra pumpen, want life heb je over het algemeen genoeg

voor de belt kan je een thundergods nemen (20 STR 20 VIT en nog wat leuke mods) en op switch 2 +3 warcry wapens, maakt niet echt uit wat het voor dingen zijn. zolang je maar geen strength hoeft te pompen voor alleen die wapens
Meeste WW barbs gebruiken Arreats face en geen infinity poleaarm natuurlijk :P De build is standaard, maar de gear is een wat aparte variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Basis idee is niet nieuw om eerlijk te zijn.
WW barbs met een BotD eth CV/CA is dan meer de hoofdmoot, en arreats op je bol ipv dream.
Met infy/dream is het ook opzich wel grappig maar dual dream is dan toch bijna een vereiste.
Niet om je leuk uitziende build neer te halen (ey je kent me ;)) maar het zou een beetje zonde zijn als deze dure build niet werkt.
Zelf zou ik het dus eerder richting een BotD build sturen.

Edit - te laat, krijg je als je afgeleid wordt door jsp :P

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 31-12-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
arreats had ik zelf ook, heerlijk ding, STR DEX resists en meer AR en dan ook nog skills erbij. maar met dream win je natuurlijk wel aan een ander type damage, maar je build zal het best doen denk ik, misschien dat je LifeLeech ietwat krap is, maar dat moet je proefondervindelijk uitvinden (is de barb op HCL of SCL, zie namelijk dat je beide speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:53:
arreats had ik zelf ook, heerlijk ding, STR DEX resists en meer AR en dan ook nog skills erbij. maar met dream win je natuurlijk wel aan een ander type damage, maar je build zal het best doen denk ik, misschien dat je LifeLeech ietwat krap is, maar dat moet je proefondervindelijk uitvinden (is de barb op HCL of SCL, zie namelijk dat je beide speelt)
Hij moet het nog maken en vroeg om raad :)

Anyways van Arreats is bijna niet te winnen.. halabeirds reign 2 2 skills is mss geinig door de hoge rpl maar over het algemeen is het de beste helm voor een barb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Frunz schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:53:
Lifeleech haal je van de BK ring vandaan he. Als ik het zo inschat moet deze barb toch wel heel veel dmg doen. Hoe meer dmg, hoe meer lifeleech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
BK heeft inderdaad lifeleech, maar zelf had ik Arreats 6%, BotD 15% en dat was ook maar net aan en damage alleen is niet genoeg. Met WW heb je namelijk niet zo gigantisch veel AR en ook de snelheid van het wapen telt (weet niet uit m'n hoofd hoe snel infi is) waar BotD dus heel erg in het voordeel is met 60% IAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Frunz schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:29:
BK heeft inderdaad lifeleech, maar zelf had ik Arreats 6%, BotD 15% en dat was ook maar net aan en damage alleen is niet genoeg. Met WW heb je namelijk niet zo gigantisch veel AR en ook de snelheid van het wapen telt (weet niet uit m'n hoofd hoe snel infi is) waar BotD dus heel erg in het voordeel is met 60% IAS
Nou, ik heb me even ingelezen in WW, en het grappige is dat het verschil in IAS niet zo groot hoeft te zijn, afhankelijk hoe groot/lang je de WW maakt.

Je krijgt altijd een hit-check op frames 4 en 8, daarna is het afhankeiljk van je weapon IAS. Het kan dus zijn dat een heel snel wapen op frames 4, 8, 13, 18, 23 etc. hit-checks krijgt terwijl ik met een langzamer wapen dat bijvoorbeeld op 4, 8, 16, 24, 32 etc krijg.

Daar kun je voordeel uit halen door met een langzaam wapen zoveel mogeljik gebruik te maken van die hit-checks op de vierde en achtste frame. Dit doe je door je whirlwind heel kort te maken.

Anyway, als ik mijn build nog eens bekijk denk ik niet dat het een gigantisch goeie barb zou zijn. Je hebt maar een enkele dream en geen block, dat zijn toch wel nadeeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

als we gaan ut'e dan kan ik wel helpe met men hammer,

Misschien vanavond rond 12 uur opzetten? dan kan iedereen toch wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 184982 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:01:
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
psychoclown schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:57:Ik zei ook goedkope(re) :) Tuurlijk is het nog steeds duurder dan een meteorb soso maar dat zeg ik ook nergens. Waar ik het over heb is een goedkope lightsorc, eentje zonder infy met tals set kun je best proberen maar daar kom je bijv. niet solo door hell :)
Ook is het bedacht op SCL he, HCL is sowieso al duurder en daar zou ik ook nooit van mijn leven high rws ed. aanschaffen want als je het kwijt bent is het weer zonde :)
;) Idd, light soso zonder infy doet weinig dmg op hell
Anoniem: 238744 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:43:
[...]

Kunnen 'm zo weer op zetten hoor! Heb nog genoeg keys, 3 mules vol :)

Ik run meestal ubers voor de Torches, maar gisteren was Tollo er ook en een paar van d2jsp dus meteen maar even voor wat exp gegaan :)
Graag :)

Denk dat veel mensen aan het feesten zijn vanavond ;) en zeker rond 12 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:48:
[...]

Nou, ik heb me even ingelezen in WW, en het grappige is dat het verschil in IAS niet zo groot hoeft te zijn, afhankelijk hoe groot/lang je de WW maakt.

Je krijgt altijd een hit-check op frames 4 en 8, daarna is het afhankeiljk van je weapon IAS. Het kan dus zijn dat een heel snel wapen op frames 4, 8, 13, 18, 23 etc. hit-checks krijgt terwijl ik met een langzamer wapen dat bijvoorbeeld op 4, 8, 16, 24, 32 etc krijg.

Daar kun je voordeel uit halen door met een langzaam wapen zoveel mogeljik gebruik te maken van die hit-checks op de vierde en achtste frame. Dit doe je door je whirlwind heel kort te maken.

Anyway, als ik mijn build nog eens bekijk denk ik niet dat het een gigantisch goeie barb zou zijn. Je hebt maar een enkele dream en geen block, dat zijn toch wel nadeeltjes.
De block is niet zo'n probleem maar idd zoals ik al zei, een enkele dream zal te weinig dmg doen.
Verder zou ik ook echt Arreats nemen over dream zeker gezien de huidige prijzen van bks (stijgende).

Veel plezier... mag ik leechen ben ik wel weg hoor :P

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 31-12-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor een speciale Baba-buid: check Pheno's Godly-Talic Korlic" 8)
Precies dezelfde Talic Korlic als de Ancients, dus een Leaper met een Polearm!

De eerste GoT-HC-UT sessie was wat mij betreft zeer succesvol. Mijn soso is inmiddels lvl85, heeft alleen dusdanige budget-gear dat Hell een death-wish is. Voorlopig NM-only dus.

[ Voor 8% gewijzigd door tollo71 op 01-01-2009 08:03 . Reden: ja, ja, stelletje....... :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:37:
Voor een speciale Baba-buid: check Pheno's Godly-Talic" 8)
Precies dezelfde Talic als de Ancients, dus een Leaper met een Polearm!

De eerste GoT-HC-UT sessie was wat mij betreft zeer succesvol. Mijn soso is inmiddels lvl85, heeft alleen dusdanige budget-gear dat Hell een death-wish is. Voorlopig NM-only dus.
Volgens mij is Talic de whirlwinder, maar I could be wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Vicarious schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:44:
[...]

Volgens mij is Talic de whirlwinder, maar I could be wrong ;)
Talic (Special)
Special Attributes: Whirlwind

Madawc (Special)
Special Attributes: Shout, Double Throw

Korlic (Special)
Special Attributes: Leap Attack

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mrboomblaster schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:24:
[...]

Talic (Special)
Special Attributes: Whirlwind

Madawc (Special)
Special Attributes: Shout, Double Throw

Korlic (Special)
Special Attributes: Leap Attack
Tis al aangepast :)

HAPPY NEWYEAR, GUYS !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Allemaal een gelukkig nieuw jaar gewenst van hier uit het zuiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

beste wensen allemaal ;)

als je in normal hcl wilt spelen kun je me vinden in : tweakerspuntnet < game

account: nz.weasel

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 182205 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 12:57:
beste wensen allemaal ;)
als je in normal hcl wilt spelen kun je me vinden in : tweakerspuntnet < game
account: nz.weasel
:9
Opgenomen in de playertable ook je jsp acc (weasel853 toch?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:08:
[...]

Opgenomen in de playertable ook je jsp acc (weasel853 toch?) :)
ja, klopt.

maar zit nu wel in hong kong dus ik game nu even mijn laatste uurtjes weg.. morgen naar de filipijnen ;)

Echt, zit mandarijns te lezen... al die items xD

sommige chinezen staan me stomverbaasd aan te kijken hoe ik simpel door diablo 2 heen scroll.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ok dan had ik het dus goed onthouden ;)

Voor de SCLers:
Wie zijn er in voor UTlevelen deze week?

Sowieso doe ik wel mee en kan evt. 2 spots innemen mochten we niet aan de acht komen.
Liefst zit ik er met me sorc in (aangenomen dat we met 8 man zijn) maar ik kan ook wel een bonewaller aanmaken. Zondagavond kan ik niet maar de rest van de avonden (vandaag/vrij/zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 15:52:
Ja ok dan had ik het dus goed onthouden ;)

Voor de SCLers:
Wie zijn er in voor UTlevelen deze week?

Sowieso doe ik wel mee en kan evt. 2 spots innemen mochten we niet aan de acht komen.
Liefst zit ik er met me sorc in (aangenomen dat we met 8 man zijn) maar ik kan ook wel een bonewaller aanmaken. Zondagavond kan ik niet maar de rest van de avonden (vandaag/vrij/zat).
Ik kan wel met men barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok heb we iig een goede bo ;)
Voorkeur voor een avond?

Sowieso heb ik 2-3 keys en als dal meedoet hebben we er nog meer maar mocht het nodig zijn kan ik wel een setje kopen of organs (al is het wel leuk om mini-ubers te zien, voor degene die nog nooit geubered hebben :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:08:
[...]

Ok heb we iig een goede bo ;)
Voorkeur voor een avond?

Sowieso heb ik 2-3 keys en als dal meedoet hebben we er nog meer maar mocht het nodig zijn kan ik wel een setje kopen of organs (al is het wel leuk om mini-ubers te zien, voor degene die nog nooit geubered hebben :))
geen voorkeur. Wanneer wordt mijn pala eigenlijk richting act2 nm geschopt? anders kan ik donderdag nie meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:30:
[...]

geen voorkeur. Wanneer wordt mijn pala eigenlijk richting act2 nm geschopt? anders kan ik donderdag nie meedoen
Aankomende donderdag doe ik iig niet mee en moet zelf ook nog naar waar de rest was :)

Pompiedom: heb nog tal spul voor je
Dal: heb nog Gheeds en natures piece voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285643

Beste wensen nog allemaal!

Graag wil ik ook meedoen, ben momenteel wat fanatieker aan het spelen. Maar het traden op jsp lukt nog niet echt.

D2 account: Freshstart
jsp: LegionSkellie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:19:
Beste wensen nog allemaal!

Graag wil ik ook meedoen, ben momenteel wat fanatieker aan het spelen. Maar het traden op jsp lukt nog niet echt.

D2 account: Freshstart
jsp: LegionSkellie
Jij ook de beste wensen ;)
Heb je toegevoegd, SCL speel je toch? :)

Tja over dat traden kan ik je nog wel een tip geven: zet meerdere items in een topic.
Mijn ervaring leert dat je alleen voor echt goede/dure items een apart topic moet aanmaken (uiteraard met dikgedrukte+rode topic title mits je het fg hebt) anders wordt er makkelijk over heen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Voorkeurs avond hebk niet echt, zolang et maar geen weekend avond is (uitgezonderd zondag) want dan moetk natuurlijk opstap

Nog gelukkig nieuwjaar allemaal en een gezond 2009 met heel veel diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zijn er hier nog mensen die classic spelen?
Is het mogelijk om m'n classic char over te zetten naar LOD als ik die installeer?

En wie heeft er zin om vanavond een lvl 14 sorc een beetje verder te helpen?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Mad-Matt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:24:
Is het mogelijk om m'n classic char over te zetten naar LOD als ik die installeer?

Je kunt je sorc converten naar LoD als je die installeert ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:01:
Voorkeurs avond hebk niet echt, zolang et maar geen weekend avond is (uitgezonderd zondag) want dan moetk natuurlijk opstap

Nog gelukkig nieuwjaar allemaal en een gezond 2009 met heel veel diablo
Ok even zien wat de rest te zeggen heeft, idi en mij maken het niet zo uit.
Bas is ook druk bezig met keys hunten dus dat komt helemaal goed 3t7h2d nu :)
Mad-Matt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:24:

Alleen thomash, zie de playertable, maar die is al een hele tijd niet meer actief.

Ja hoor zoals idi al zegt kun je je char dan gewoon converten :)
Wil je opzich wel rushen, als je je account etc even geeft en mij toevoegd (kan ik je ook gelijk in de playertable zetten!) komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hoe voeg ik je toe?
Account: Matt-R6 (char Heksje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:04:
hoe voeg ik je toe?
Account: Matt-R6 (char Heksje)
Dat doe je met /f a kyomain.
De friendslist bekijken doe je zo: /f l en om tegen heel je fl te praten /f m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist 1 fg bijgeschreven, werkt super, die jsp!

btw: 1 ias jewel voor 1 fg.

Ik kan alleen 's avonds, moet overdag werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Kwakke, de got guild encher is wat gempimpd ;) 1 fire skiller erbij, courtesy of myself and Tollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:26:
Zojuist 1 fg bijgeschreven, werkt super, die jsp!

btw: 1 ias jewel voor 1 fg.

Ik kan alleen 's avonds, moet overdag werken.
Ja zodra je de feeling een beetje krijgt merk je dat het zoveel beter is dan ingame (wat gewoon totaal niet werkt) plus je kan makkelijker sparen voor duurdere items. Pas alleen wel op.. werkt verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:42:
[...]

Ja zodra je de feeling een beetje krijgt merk je dat het zoveel beter is dan ingame (wat gewoon totaal niet werkt) plus je kan makkelijker sparen voor duurdere items. Pas alleen wel op.. werkt verslavend :P
Ik begin het nu te merken, want ik heb al een exel lijst met al mijn mules ivm die vervelende temp bans.
Heb wel wat spul die ik niet kwijt wil, bijvoorbeeld mara's/28. Terwijl ik het niet eens gebruik, heb mf-gear nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:53:
[...]

Ik begin het nu te merken, want ik heb al een exel lijst met al mijn mules ivm die vervelende temp bans.
Heb wel wat spul die ik niet kwijt wil, bijvoorbeeld mara's/28. Terwijl ik het niet eens gebruik, heb mf-gear nu.
Nice en mara28 is niet mis :)

Toevallig een van de volgende items voor trade?
Eth CV 4s | 4s flail | ko rune, kan je er fg voor geven uiteraard :)

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 01-01-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah, een uber-avondje, altijd leuk. Ik ben er altijd wel voor in als er plekkies vrij zijn. Avond maakt mij niet uit, maar het is wel handig als iemand (kyo?) even een avondje prikt, anders blijven we elkaar vragen om wanneer we het gaan doen. Altijd makkelijker als er iemand concreet wordt ;)

Anyway, laatste tijd ivm feestdagen en andere bezigheden weinig online geweest, maar daar gaat hopelijk verandering in komen. Idifix, je paladin kan ik wel helpen als ik online ben, meot je me maar ff messagen. Ik heb nog een untwinked hydra-sorcje die nog wel wat extra levelups kan gebruiken en die is ook niet zo heel ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:12:
Ah, een uber-avondje, altijd leuk. Ik ben er altijd wel voor in als er plekkies vrij zijn. Avond maakt mij niet uit, maar het is wel handig als iemand (kyo?) even een avondje prikt, anders blijven we elkaar vragen om wanneer we het gaan doen. Altijd makkelijker als er iemand concreet wordt ;)

Anyway, laatste tijd ivm feestdagen en andere bezigheden weinig online geweest, maar daar gaat hopelijk verandering in komen. Idifix, je paladin kan ik wel helpen als ik online ben, meot je me maar ff messagen. Ik heb nog een untwinked hydra-sorcje die nog wel wat extra levelups kan gebruiken en die is ook niet zo heel ver ;)
Ja is goed, vrijdag of zaterdag is het nog maar dus vrijdagavond lijk me een goede!
Geef dus even aan of je mee wilt doen (en kan) en als wat (hammer/bonewaller/leecher).

ahh en ik niet? :'(
Mijn ama moet ook nog een stuk wat een eeuwigheid gaat duren als ik het alleen doe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:09:
[...]

Nice en mara28 is niet mis :)

Toevallig een van de volgende items voor trade?
Eth CV 4s | 4s flail | ko rune, kan je er fg voor geven uiteraard :)
Heb ik wel ooit gehad, voer voor charsi (kende jsp toen nog niet).
Wel een 5 s flail, 6 s colossus blade en 6 s pahse blade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:21:
[...]

Heb ik wel ooit gehad, voer voor charsi (kende jsp toen nog niet).
Wel een 5 s flail, 6 s colossus blade en 6 s pahse blade.
Hmm helaas, trouwens had je net geadd ingame maar zeker te druk op jsp omdat je niet reageert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04 21:14
Zoals je weet psycho, heb ik bijna de 3x3 compleet, dus ik wil met mijn hammer ook graag van de partij zijn :)

dat gezegd hebbende... ik kan niet 9 en 10 januari, dus vrees dat het er voor mij niet in zit dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:22:
[...]

Hmm helaas, trouwens had je net geadd ingame maar zeker te druk op jsp omdat je niet reageert ;)
Was juist aan het baalrunnen met mijn summonmancer. Vandaag vielen de drops wat tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:19:
[...]

Ja is goed, vrijdag of zaterdag is het nog maar dus vrijdagavond lijk me een goede!
Geef dus even aan of je mee wilt doen (en kan) en als wat (hammer/bonewaller/leecher).

ahh en ik niet? :'(
Mijn ama moet ook nog een stuk wat een eeuwigheid gaat duren als ik het alleen doe :D
Ja jij dan ook natuurlijk, moeten we wel alle 3 online zijn :P We hebben nog een week, komt wel goed...

Oh, en ik kan met mijn eigen chars niet zoveel doen, van mn broertjes account kan ik wel een (matige) hammer of smiter lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BazzPsychoNut schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:23:
Zoals je weet psycho, heb ik bijna de 3x3 compleet, dus ik wil met mijn hammer ook graag van de partij zijn :)

dat gezegd hebbende... ik kan niet 9 en 10 januari, dus vrees dat het er voor mij niet in zit dan :P
Nee we hebben het over aankomende week vrijdag.
Enja die keys hebben we wel lekker bezig bas! ;)
Anoniem: 285643 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:27:
[...]

Was juist aan het baalrunnen met mijn summonmancer. Vandaag vielen de drops wat tegen...
Vertel mij wat bas en ik hebben niks gevangen ook al waren het pas 3 runs (wel bijna alle bosses met zijn 2en).
Vicarious schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:51:
[...]

Ja jij dan ook natuurlijk, moeten we wel alle 3 online zijn :P We hebben nog een week, komt wel goed...

Oh, en ik kan met mijn eigen chars niet zoveel doen, van mn broertjes account kan ik wel een (matige) hammer of smiter lenen.
Komt goed ;)

Je kan ook gewoon lekker leechen met een char en later wisselen met een andere. Vergeet niet dit is geen jsp UTleech dus wisselen van chars moet opzich kunnen moeten we alleen wel zorgen dat 1 van de hammerdins target blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 00:02:
[...]

Nee we hebben het over aankomende week vrijdag.
Enja die keys hebben we wel lekker bezig bas! ;)

[...]

Vertel mij wat bas en ik hebben niks gevangen ook al waren het pas 3 runs (wel bijna alle bosses met zijn 2en).

[...]

Komt goed ;)

Je kan ook gewoon lekker leechen met een char en later wisselen met een andere. Vergeet niet dit is geen jsp UTleech dus wisselen van chars moet opzich kunnen moeten we alleen wel zorgen dat 1 van de hammerdins target blijft :)
Ik heb een tijdje ook een torch kunnen bemachtigen, mijn necro is momenteel lvl 88, hoeveel skillpoints heeft ie nodig om effectief te kunnen bonewallen tegen de ubers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

psychoclown schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:43:
[...]

Dat doe je met /f a kyomain.
De friendslist bekijken doe je zo: /f l en om tegen heel je fl te praten /f m.
nog bedankt man, ben inmiddels lvl 33 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon bonewallen voor de exp? Zodat de skelly's gesummoned worden?

1 lvl in Bonewall is daarvoor voldoende, het gaat erom dat door de Bonewall Uber Meph denkt dat ie word aangevallen en dus skelly's gaat summonen.

Meteen ook maar de vraag aan het HC kamp, iemand zin om van de week weer eens UT open te gooien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik doe as vrijdag wel mee als bonewaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Ja count me in heb een hammer en eigenlijk wel 3 chars die geleveld zou willen hebben maar dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 00:32:
[...]

nog bedankt man, ben inmiddels lvl 33 :)
Anytime :)
Zag idd dat je lekker aan het runnen was!
Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 00:46:
Ok, ik doe as vrijdag wel mee als bonewaller.
Ok top dan kan ik gewoon met me sorc erin :)
Zal ik je nog wel laten zien hoe je het beste de bonewall plaatst!
Sowieso uitleggen voor degene die het nog niet gedaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04 21:14
Kom net een interressant artikel tegen over hoe drops werken in Diablo II.

http://diablo2.diablowiki.net/Item_Generation_Tutorial

edit: ik dacht dat ik las dat je beter samen kunt mf runnen, maar als je goed leest staat er dat bosses altijd dezelfde (no)drop kans hebben.

[ Voor 71% gewijzigd door winkbrace op 02-01-2009 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 19:40

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

psychoclown schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:28:
Serieus leuke gloves, op bnet waren ze echt wel leuk geweest (al helemaal met dex erbij) :)
Tiens, waarom neemt op bnet niemand de tijd om zo'n gloves te maken? Ze kosten helemaal niet veel om te maken en je kan zoals je kan zien ferm leuke gloves bekomen. Het enige wat je nodig hebt zijn magic elite gloves (liefst toch) van een hoge ilvl, een nef rune, een pruby en een jewel. Allemaal zeer cheap te bekomen, wsl zelfs gewoon door te gamblen - zo hebi k het toch gedaan. ;) Dan heb je een char van hoge lvl nodig om te craften (speelt mee in het uiteindelijke resultaat), maar dat heeft iedereen ook wel staan. Het lijkt mij zeer cool te worden als een lvl99 char een paar handschoentjes van hoge ilvl zou craften, wat een killermods dat daar op zouden verschijnen ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BazzPsychoNut schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 02:34:
Kom net een interressant artikel tegen over hoe drops werken in Diablo II.

http://diablo2.diablowiki.net/Item_Generation_Tutorial

edit: ik dacht dat ik las dat je beter samen kunt mf runnen, maar als je goed leest staat er dat bosses altijd dezelfde (no)drop kans hebben.
Hmm sommige dingen zijn wel nieuw/interessant voor mij :)
Waar ik net zoals jou over verbaas is dat het aantal players niet uit zou maken. Uit welk stukje had je dit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

TC Selection and Number of Dropped Items

This is covered in detail in chapter 4.1. Here's a more text-based explanation, by Thrugg.

First is to know what TC a creature is supposed to drop from. For that you need to look up monstats.txt. This lists every monster in the game. Find the one you want (can be non trivial because they use tags which are not the same as the display names in game). Moon Lords are bloodlord5, as it happens. Scroll way over to the right end of the row, and you will see a whole bunch of TCs listed. These are, respectively, the TCs dropped by regular, champion and unique versions of the monster in each of normal, NM and Hell.

That's step 1 :) Next, back to TreasureClassEx.txt we go. In normal you just look up directly the TC and off you go, but in NM and Hell we have "TC upgrades". This is what the two columns that I haven't explained yet are for - "group" and "level". In NM or Hell, if a monster's level is higher than the level of his base TC, and there is another TC in the same group which is higher level but still equal to or less than his monster level, it will upgrade to that TC.

After you found the line in TreasureClassEx.txt file, that describe the drops of that monster you may calculate the number of his drops and types of dropped items. The game takes several picks from given TC. The number of picks stored in Picks column of TreasureClassEx.txt file. Typically all normal monsters have one pick. Every pick has chance for no dropping item at all.

When you play a multiplayer game, you have the total number of people in the game, say N.

All monsters get HP and exp multiplied by (N+1)/2. This is well known and also doesn't matter whether the players are partied, close by, whatever.

If you are playing off-realm you can also use /players X to raise the number of players to X > N. Then the HP and exp will scale up further to (X+1)/2 as you would expect.

Drops, however, are not the same. When you kill a monster in a multiplayer game, the game calculates a number to use as the nodrop exponent. This is not simply N.

* It counts 1 for you, the killing player.
* It counts 1 more for each player that is (a) partied with you and (b) within two screens of you.
* It counts 0.5 for each other player, either unpartied or far away.
* It rounds the final total down.

So, if you sneak into a full public game on the realms and don't party up but go MFing on your own, you actually only get a nodrop exponent of 4 (1 for you, 3 for the 7 unpartied players rounded down), while the other partied guys are getting an exponent of 7 (7 people in their party, and you rounded down to 0). Even though all of you are killing p8 monsters with their 4.5x HP. It is one of Blizzard's many measures to encourage party play.

You have your nodrop number (e.g. for Meph, this is 15) and your total of other drops (for Meph this is 65). This means the total ratio of nodrops in solo play is 15/(15+65) = 15/80 = ~19%.

You then apply your nodrop exponent (call it n) like this:

* new nodrop rate = (base nodrop rate)^n
* new nodrop number = new nodrop rate / (1 - new nodrop rate) * total drops, rounded down.

For example, Meph, nodrop exponent = 1

* new nodrop rate = (15/80)^1 = 15/80
* new nodrop number = 15/80 / (1 - 15/80) * 65 = 15/65 * 65 = 15 (just showing you that it works even for n=1)

Meph, nodrop exp = 2

* new nodrop rate = (15/80)^2 = 0.03515625
* new nodrop number = 0.03515625 / (1 - 0.03515625) * 65 = 0.036437 * 65 = 2 after rounding.

So with exponent = 2, Meph is already only missing drops 2/67 of the time.

Meph, nodrop exp = 3

* new nodrop rate = (15/80)^3 = 0.00659
* new nodrop number = 0.00659 / (1 - 0.00659) * 65 = 0.00664 * 65 = 0 after rounding.

So with exponent = 3, Meph is always dropping in full.

It is unfortunately extremely hard to test this empirically. Enough weird stuff happens that also seem to hide drops, plus Meph gets 7 drop chances and only 6 items can drop, that it is too hard to tell 2/67 apart from 0. So it could actually be that all this time we've been running Meph at players3 in SP to get full drops when really we are just getting exp=2 drops — you'd need to run him at players5 to get guaranteed full drops.

Extra players added using the /players command only count as unpartied players. This makes no difference to what we already knew for monster HP and XP. It does change what we thought was happening with drops. Unpartied players count as halves rounded down. So, when using the Atma drop calculator, you need to translate your /players setting into the number you put into the Players field:

* 1 or 2 -> 1
* 3 or 4 -> 2
* 5 or 6 -> 3
* 7 or 8 -> 4

This affects all monsters, not just Mephisto, although for unique monsters like Pindle and random bosses that have fixed drops, it won't actually change any numbers.

It should also be noted that the things you "know" are still mostly true. You can keep running Meph on p3. In retrospect I always wondered why people ran him on p3 instead of p2, when the difference in drops is so tiny. Well, it turns out that running at p3 is actually what I thought was p2, and p2 is no different than p1, so now it makes sense. You may still see a 5 drop every now and then at p3, but not often enough that it is worth going higher.

Ultimately, if you are MFing, there is rarely a reason to use an even number setting. The only difference between an even number and the number one lower is slightly more exp, but only one-for-one with the increased HP. So your drops per HP are lower and exp per HP is the same. For fast levelling, when all you care about is the most exp per monster you can get, p8 is still worthwhile.
Hieruit blijkt dat het WEL uitmaakt, en dat je ook beter WEL in de party kan zitten hoor bazz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:24:
[...]

Tiens, waarom neemt op bnet niemand de tijd om zo'n gloves te maken? Ze kosten helemaal niet veel om te maken en je kan zoals je kan zien ferm leuke gloves bekomen. Het enige wat je nodig hebt zijn magic elite gloves (liefst toch) van een hoge ilvl, een nef rune, een pruby en een jewel. Allemaal zeer cheap te bekomen, wsl zelfs gewoon door te gamblen - zo hebi k het toch gedaan. ;) Dan heb je een char van hoge lvl nodig om te craften (speelt mee in het uiteindelijke resultaat), maar dat heeft iedereen ook wel staan. Het lijkt mij zeer cool te worden als een lvl99 char een paar handschoentjes van hoge ilvl zou craften, wat een killermods dat daar op zouden verschijnen ... >:)
Oh maar dat gebeurt zeker wel alleen niet zozeer bloodcrafts.
Vooral met knockback voor de bowa's, deze zouden doorgaan als smitergloves :)
Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:49:
[...]

Hieruit blijkt dat het WEL uitmaakt, en dat je ook beter WEL in de party kan zitten hoor bazz...
Ja kon het me al niet voorstellen, thanks vic had het alleen vlugjes doorgescrolled, maar vanaf 3 players heeft het voor ons dus nut. Omdat we ver weg van elkaar zijn zal het pas vanaf triplemfen iets uitmaken.
Behalve zoals wij dan steeds samen ging cowen of samen met big baal deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als jullie gaan mfen, count me in. Ik heb totaal van ongeveer 500 mf (exclusief merc, die zit vol met topazjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:52:
als jullie gaan mfen, count me in. Ik heb totaal van ongeveer 500 mf (exclusief merc, die zit vol met topazjes)
Tering, en dat op een summoner? Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar bokst :D

De eerste 130 oid zijn makkelijk door enigma en shako, dan ga ik voor het gemak nog even uit van Gheeds en Chance Guards en War Travelers, maar verder? Veel charms? Overal PTopazzen en Ists in gesocket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 19:40

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Worft de MF van je merc gecumuleerd met je eigen MF bij de drop berekening? Want dan lijkt het beter om je merc de boss te laten finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:52:
Je ziet ons gewoon mfen hoor, heel de vakantie met verscheidene mensen geduomfen of triplemfed.
Iedereen een beetje zijn eigen vaste bosses en je bent ongeveer tegelijk klaar :)
Werkt goed 3x shako 2x zaka (:P) en het is gezellig :)
Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:00:
[...]

De eerste 130 oid zijn makkelijk door enigma en shako, dan ga ik voor het gemak nog even uit van Gheeds en Chance Guards en War Travelers, maar verder? Veel charms? Overal PTopazzen en Ists in gesocket?
Skullerds pt 130, shako pt 74, chance 30+, wts 40+, gheeds 30+, tal belt 10-15, tomb king ist 30 en losse mf charms kom je een heel eind al. Heb alleen wel even normale items als voorbeeld genomen neem wel aan dat skellie redelijk wilt kunnen killen. Killspeed >> mf zoals ik zovaak heb gezegd :)
DevilsProphet schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:13:
Worft de MF van je merc gecumuleerd met je eigen MF bij de drop berekening? Want dan lijkt het beter om je merc de boss te laten finishen.
Als de merc killed, ja dat wordt dat erbij geteld andersom niet.
Heeft je merc dus bijv 3x ptopaz gris armor + ptopaz shako/mfhelm/helm + wapen isted etc dan tikt het flink aan. Of je merc dan nog fatsoenlijk killed is een 2e natuurlijk ;)

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 02-01-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:00:
[...]

oei, heb een telfout gemaakt. Ik kom uit op 418 mf. Met merc is het 580.

Ik heb zojuist een eth cv gevonden, kan ik add sockets doen via quest? Hoeveel is de kans op 4 sockets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:18:
[...]

oei, heb een telfout gemaakt. Ik kom uit op 418 mf. Met merc is het 580.

Ik heb zojuist een eth cv gevonden, kan ik add sockets doen via quest? Hoeveel is de kans op 4 sockets?
Al iets redelijker voor een summoner :P
Ja dat kan, kans is (mits hell gevonden) bijna 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:15:
[...]

Je ziet ons gewoon mfen hoor, heel de vakantie met verscheidene mensen geduomfen of triplemfed.
Iedereen een beetje zijn eigen vaste bosses en je bent ongeveer tegelijk klaar :)
Werkt goed 3x shako 2x zaka (:P) en het is gezellig :)

[...]

Skullerds pt 130, shako pt 74, chance 30+, wts 40+, gheeds 30+, tal belt 10-15, tomb king ist 30 en losse mf charms kom je een heel eind al. Heb alleen wel even normale items als voorbeeld genomen neem wel aan dat skellie redelijk wilt kunnen killen. Killspeed >> mf zoals ik zovaak heb gezegd :)
Ik heb het gemerkt (Slewey en ik wonen in dezelfde buurt).

Killspeed valt wel mee (maxed corpse explosion) ze vallen met bosjes neer, alleen gaat het wat langzamer met het runnen (heb geen tele). Heb verder ook geen last van die soul killers (heb stormspike).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Killspeed valt wel mee (maxed corpse explosion) ze vallen met bosjes neer, alleen gaat het wat langzamer met het runnen (heb geen tele). Heb verder ook geen last van die soul killers (heb stormspike).
Ok cool en hij heeft je nog niet overgehaald tot HC? ;)

Ja precies dat CE is altijd goed en gaat lekker snel alleen heeft je merc beladen met wat extra mf niet heel veel zin toch? Gezien die nooit sneller kan killen dan jou CE lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:40:
[...]

Ok cool en hij heeft je nog niet overgehaald tot HC? ;)

Ja precies dat CE is altijd goed en gaat lekker snel alleen heeft je merc beladen met wat extra mf niet heel veel zin toch? Gezien die nooit sneller kan killen dan jou CE lijkt me :)
de gewone minions = ce
bij een sub-boss of boss (dan hou ik me even in met CE) = vaak merc

zojuist weer een eth cv gevonden met 0s, en een highlord.

Momenteel heeft mijn merc een insight (puur voor mf en mana). Nu wil ik die cv wel gebruiken voor een runeword, welke raden jullie mij aan (mijn hoogste rune is momenteel een um).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:56:
[...]

de gewone minions = ce
bij een sub-boss of boss (dan hou ik me even in met CE) = vaak merc

zojuist weer een eth cv gevonden met 0s, en een highlord.

Momenteel heeft mijn merc een insight (puur voor mf en mana). Nu wil ik die cv wel gebruiken voor een runeword, welke raden jullie mij aan (mijn hoogste rune is momenteel een um).
Tja, als summoner heb je niet veel aan infinity, bovendien heb je de runes daar ook niet voor. Denk dat je beter een goede unique kan geven zoals Tomb Reaver of Reapers Toll of Bonehew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:06:
[...]

Tja, als summoner heb je niet veel aan infinity, bovendien heb je de runes daar ook niet voor. Denk dat je beter een goede unique kan geven zoals Tomb Reaver of Reapers Toll of Bonehew.
Infy idd niet :P, insight ook niet zo maar doet wel leuke dmg.
Als je iets anders wilt als insight moet je Obedience maken maar dat is voor 5s..
Insight is atm de beste keuze lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Is dat zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of vergis ik me? in ieder geval heb ik gisteren nog met iemand van got gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je je vergist (of ik ;)), maar ik ben gisteren niet op b.net geweest, of bedoel je in real life? |:(
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.