Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lichtelijk offtopic: heeft iemand al geprobeerd om LoD te spelen op zo'n netbook (mini-laptop)? Heb een MSI Wind/Asus EEE PC in gedachten. Als dat werkt heb ik meteen mijn multi-account probleem opgelost :).
Spec-wise zou het moten gaan: Intel Atom proc, 1 GB mem, 1024x600 res, win XP.
oh, dus daar ging dat "moet je dat ding van je zusje eens uitproberen" over

in een ietwat andere context klinkt het heel anders als een netbook :P

btw, D2 moet daar wel makkelijk op kunnen draaien, helemaal als muler, die hoeft alleen maar in town te staan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
@tollo: wat ikke niet aanwezig? Vol op alleen *mrboomblasterhc is op slot en ben verder gegaan op mijn oude account *mrboomblaster heb een oude vernagelde orb soso die ik aan het begin van de ladder had gemaakt die goed genoeg is om te rushen van normaal naar nightmare en begin hell.

Ook al een low encher en bo barb gemaakt en ben nu maar weer bezig op mun gemak met een hammerdingus.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarstraks wederom met Dal en vic (maar even) geduo/triple-mfed wat vandaag erg lekker ging.
Dal: Countess + Summoner (+Duriel)
Vic: Dia (lukte niet zo lekker ivm IM) / Cows en daarna Pit
Moi: Pindle + Andy + Mephi + Eld + Shenk

Resultaat dal weer wat aardige runes + keys, vic vrij weinig omdat die niet zo lang kon blijven en niet zo wilde + tempban als topping van het toetje. Vandaag had ik de meeste luck, 2e run meteen een shako van andy later nog een bij shenk en toen vic net weg was nog een zaka (155ed :() bij andy. Verder ook een paar missers zoals een 6java 0ias javelin etc
De zaka heeft dal nu, wel lekkere vangst te noemen en wederom gezellig :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:23:
Daarstraks wederom met Dal en vic (maar even) geduo/triple-mfed wat vandaag erg lekker ging.
Dal: Countess + Summoner (+Duriel)
Vic: Dia (lukte niet zo lekker ivm IM) / Cows en daarna Pit
Moi: Pindle + Andy + Mephi + Eld + Shenk

Resultaat dal weer wat aardige runes + keys, vic vrij weinig omdat die niet zo lang kon blijven en niet zo wilde + tempban als topping van het toetje. Vandaag had ik de meeste luck, 2e run meteen een shako van andy later nog een bij shenk en toen vic net weg was nog een zaka (155ed :() bij andy. Verder ook een paar missers zoals een 6java 0ias javelin etc
De zaka heeft dal nu, wel lekkere vangst te noemen en wederom gezellig :)
alleen het feit al dat je met zijn 3en in de game zit maakt het al leuker als in je eentje he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(#^#@$, black souls bosspack met conviction en fanatism is niet leuk, PAUW, dood, en ik had nog wel BO in de baalrun met 3000+ life..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb ook nog een deathscreen van mijn diaruns in onze triple-mf-runs trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/dwwakj.jpg

Stuk of 10 pit lords en 15 knights, allemaal met fanaticism, en daar teleportte ik in met mijn javazon met een hele 35% FCR (en dat is echt FOKKING traag)

[ Voor 38% gewijzigd door Vicarious op 24-12-2008 00:41 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:00:
[...]

alleen het feit al dat je met zijn 3en in de game zit maakt het al leuker als in je eentje he :)
Ow fok, wist niet dat Dal nog een zaka nodig had. Anders had hij hem sowieso kunnen lenen zo lang.

Ging bij mij waardeloos. Mn merc ging steeds dood door Iron Maiden. Ik probeer wel steeds te teleporten zodra hij hem krijgt, maar vaak krijg je daar niet eens de kans voor. Ben behoorlijk voorzichtig gaan spelen, maar blijkbaar was het gewoon zo'n dag :') MF-run geintje heeft me zeker 500k aan gold gekost en niets nuttigs gevonden. Wel zonde, want buiten dat die merc steeds dood ging kan ik met mn javazon die CS wel aardig snel clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:00:
[...]

Ja precies, beetje ouwehoeren tussen door enzo is altijd mooi :)
Vicarious schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:40:
Ik heb ook nog een deathscreen van mijn diaruns in onze triple-mf-runs trouwens:

[afbeelding]

Stuk of 10 pit lords en 15 knights, allemaal met fanaticism, en daar teleportte ik in met mijn javazon met een hele 35% FCR (en dat is echt FOKKING traag)
Nice vic zo moet het ook :P
Zodra je een leuke craft amu hebt ga je alweer iets harder :)

FCR breakpoints Java:
frame15 32
frame14 48
frame13 68
FBR breakpoints Pala (Geen HS):
frame4 13
frame3 32
frame2 86
FBR breakpoints Pala (HS):
frame2 0
frame1 86
Vicarious schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:50:
[...]

Ow fok, wist niet dat Dal nog een zaka nodig had. Anders had hij hem sowieso kunnen lenen zo lang.

Ging bij mij waardeloos. Mn merc ging steeds dood door Iron Maiden. Ik probeer wel steeds te teleporten zodra hij hem krijgt, maar vaak krijg je daar niet eens de kans voor. Ben behoorlijk voorzichtig gaan spelen, maar blijkbaar was het gewoon zo'n dag :') MF-run geintje heeft me zeker 500k aan gold gekost en niets nuttigs gevonden. Wel zonde, want buiten dat die merc steeds dood ging kan ik met mn javazon die CS wel aardig snel clearen.
Mja was wel jammer idd maar je bent er nu iig achter dat je sneller kan teleporten.. moet je na gaan eerst moest je steeds switchen voor tp nu hoeft dat niet meer ;)
Volgende keer is het denk ik jou dagje want ik had gister zoveel luck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
[...]

Als ik vanavond iets meer tijd heb, kunnen we ook eens kijken hoe het gaat zonder merc maar met een hammerdin-tankje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BazzPsychoNut schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:56:
[...]

Als ik vanavond iets meer tijd heb, kunnen we ook eens kijken hoe het gaat zonder merc maar met een hammerdin-tankje ;)
Samen moeten jullie het wel makkelijk kunnen neem ik aan, oh en oeh! nog meer gezelligheid en drops ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Vicarious schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:40:

[afbeelding]

hehe doet me weer denken aan een quote die ik regelmatig als onderschrift zie staan op jsp

"when you die @ softcore, you lose experience; when you die @ Hardcore, you gain Experience"
:)

bobo staat atm op m'n 'GoT-Guild' account en is lvl 35... als iemand op hc de runes voor myth heeft, houdt ik me aanbevolen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
psychoclown schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:04:
[...]

Ja precies, beetje ouwehoeren tussen door enzo is altijd mooi :)

[...]

Nice vic zo moet het ook :P
Zodra je een leuke craft amu hebt ga je alweer iets harder :)

FCR breakpoints Java:
frame15 32
frame14 48
frame13 68
FBR breakpoints Pala (Geen HS):
frame4 13
frame3 32
frame2 86
FBR breakpoints Pala (HS):
frame2 0
frame1 86

[...]

Mja was wel jammer idd maar je bent er nu iig achter dat je sneller kan teleporten.. moet je na gaan eerst moest je steeds switchen voor tp nu hoeft dat niet meer ;)
Volgende keer is het denk ik jou dagje want ik had gister zoveel luck :P
voor als je de bp's zoekt van FCR en/of FHR; ik heb ze in mn profiel op jsp staan ;)

--> http://forums.d2jsp.org/user.php?i=287415

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BazzPsychoNut schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:56:
[...]

Moet ook lukken, zeker als jij je focust op de lightning immunes (vooral stranglers in de CS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:02:
[...]

Samen moeten jullie het wel makkelijk kunnen neem ik aan, oh en oeh! nog meer gezelligheid en drops ^^
In mn eentje lukt ook prima, is alleen jammer dat Iron Maiden bestaat. Zit er serieus over na te denken om mn merc een zeer low dmg wapen te geven. De killing power van die dude heb ik namelijk niet nodig, mn java killt snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:22:
[...]

voor als je de bp's zoekt van FCR en/of FHR; ik heb ze in mn profiel op jsp staan ;)

--> http://forums.d2jsp.org/user.php?i=287415
Ja I know maar dal en vic vroeger gister nog om resp. FBR en FCR bps dacht ik vanochtend pas aan :)
Vicarious schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:51:
[...]

In mn eentje lukt ook prima, is alleen jammer dat Iron Maiden bestaat. Zit er serieus over na te denken om mn merc een zeer low dmg wapen te geven. De killing power van die dude heb ik namelijk niet nodig, mn java killt snel zat.
I know maar dan kun je zelfs met merc, we zitten met 4 man in de game dus als bas dan snel de knights op zich neemt kan jij de rest doen :)
Als je omgeruild wilt hebben moet je het even laten weten dan moet ik die infy van jou even hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ik ben hem niet "nodig" ik speel gewoon met een spirit sacred rondache 42@, maar HoZ is altijd leuk (en wil nog een zmiter maken, ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
En toen had ik ook een tempban voor mulen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:42:
[...]

hehe doet me weer denken aan een quote die ik regelmatig als onderschrift zie staan op jsp

"when you die @ softcore, you lose experience; when you die @ Hardcore, you gain Experience"
:)

bobo staat atm op m'n 'GoT-Guild' account en is lvl 35... als iemand op hc de runes voor myth heeft, houdt ik me aanbevolen :)
Je bedoeld die 3s armor " Myth" ?
Myth (Barbarian) 3 Socket Body Armor Hel + Amn + Nef

Die heb ik wel liggen (aan runes), voeg mij anders even toe op battle.net *Slewey of *Slewey3 of *Slewey5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huh? heb ik een temp ban.... volgens mij kan dat niet... rare bnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:21:
huh? heb ik een temp ban.... volgens mij kan dat niet... rare bnet
Oh :D gelukkig maar denk al dal gaat zonder iets te zeggen weg :'(
Was al in me eentje verder mfen omdat de rest ook kapte, tot zo dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:43:
[...]

Oh :D gelukkig maar denk al dal gaat zonder iets te zeggen weg :'(
Was al in me eentje verder mfen omdat de rest ook kapte, tot zo dan maar ;)
mja, ik kan der nog steeds niet op.... wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:00:
[...]

mja, ik kan der nog steeds niet op.... wtf
Hmm dacht dat je gewoon geen zin/tijd had maar is idd wel vreemd want je had pas 2x van game geswitched toen :S Rare meuk dit...

Vanochtend was het alweer raak, cows gaf me een PC skiller.
Vandaag af en toe even cow eld shenk baalruns gedaan om te mfen en moet zeggen dat werkt wel lekker, meer exp dan pindle andy mephi eld shenk. Doe het vooral dan om een GC of javelins van baal te krijgen.
Daarin heb ik dan nog niet zo'n geluk :)

In ieder geval nogmaals: fijne kerstdagen iedereen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eerste kerstdag een niet zo heel vrolijk kerstkadootje: mijn soso ge-pk-ed op lvl51 :( . Er waren geen HC-maatjes online (heel de morgen) dus ik waagde het erop door een NM Baalrun te joinen. Whisperde nog tegen Psycho "blabla, wel met een lvl87 soso".
Die heeft dus nu Tollo's ear ......
Zeer professioneel: was een fire-soso die precies bij de 3e wave, waar die inferno-fireballs door de hele Throne vlammen, een paar fireballs naar me schoot en binnen een halve seconde was ik gehostiled en dood.
Weer opnieuw dus....... Net wat leuke startgear van Slewey gkregen (Tarn/Nightsmoke/Spectral Shard/Viscareant). Zonde, zonde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel de morgen? Snif.
Nou ja, ik was er even om je naar Anya te brengen ;)

Kutzooi, maar je kunt om een boostje vragen indien nodig.
Ik heb tot level 10 nu pubby gespeeld, maar daarna zag ik weer teveel iceblasts sorcs, dus dan vertrouw ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 08:01:
Eerste kerstdag een niet zo heel vrolijk kerstkadootje: mijn soso ge-pk-ed op lvl51 :( . Er waren geen HC-maatjes online (heel de morgen) dus ik waagde het erop door een NM Baalrun te joinen. Whisperde nog tegen Psycho "blabla, wel met een lvl87 soso".
Zeer professioneel: was een fire-soso die precies bij de 3e wave, waar die inferno-fireballs door de hele Throne vlammen, een paar fireballs naar me schoot en binnen een halve seconde was ik gehostiled en dood.
Weer opnieuw dus....... Net wat leuke startgear van Slewey gkregen (Tarn/Nightsmoke/Spectral Shard/Viscareant). Zonde, zonde.....
Ja zonde zeg :(
Nja weer wat geleerd voor de volgende keer he ;)

Gister trouwens wel mooi, 2x 20Life sc gevonden, die PC skiller dus wat leuke socketables etc dus dat ging wel lekker. Helaas nog niks om te cuben maar dat komt wel :)
Ook wel tof trouwens was een gast op jsp die wilde doneren (xmas + een jaar op jsp) en vroeg daarvoor om een leuke band (indie/rock) nja ik maar een favo nummer opnoemen enja hoor werd uitgekozen als nr1... toch wel een donatie van 60fg in de pocket :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 08:01:
Mooi is dat! :(

Altijd balen die tppks, ook een paar keer gehad toen ik net weer begon.
Je roept maar weer als je hulp nodig hebt, heb volgens mij nog genoeg startgear liggen, nog meer tarn's, peasants, misschien nog een viper, viscereant, etc..

Komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Ik blijf nog de rip king hoor :) Mijn laatste creatie is onderss ook geript, varaint van jouw dood ;) Heb er tss al een andere gemaakt, encher. Wilde dat een keertje maken :)

Trouwens, beetje laat, maar kop: Fijne kerstdagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb een aardige GC gevonden (vind ik tenminste): +7 max.dam. /+69 AR / +35 life. Ik ga deze op d2jsp zetten... Maar voor ik hem aan een 'vreemde' verkoop: is er misschien een GoT'er geïnteresseerd? Want dan verkoop ik hem liever aan iemand hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 19:36:
Heb een aardige GC gevonden (vind ik tenminste): +7 max.dam. /+69 AR / +35 life. Ik ga deze op d2jsp zetten... Maar voor ik hem aan een 'vreemde' verkoop: is er misschien een GoT'er geïnteresseerd? Want dan verkoop ik hem liever aan iemand hier!
Ja is wel een redelijk maar max 10-20fg waard, de meeste mensen zijn meer geïnteresseerd naar 10max als de rest van de stats zo zijn als die van jou (liefst willen ze hoger natuurlijk) :)
Heb zelf trouwens ook al een tijdje een vergelijkbare maar dan met 38life en 5max :)

Owja trouwens zijn er nog mensen die tal orbs of belts nodig hebben?
Uiteraard gratis natuurlijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 26-12-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 09:13:
Heel de morgen? Snif.
Nou ja, ik was er even om je naar Anya te brengen ;)

Kutzooi, maar je kunt om een boostje vragen indien nodig.
Ik heb tot level 10 nu pubby gespeeld, maar daarna zag ik weer teveel iceblasts sorcs, dus dan vertrouw ik het niet.
Je hebt helemaal gelijk, Pheno. Was weer een ouderwets tripje met Reviva erbij. Best link trouwens, NM Gloams 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond met big en dal wat mfruns gedaan en in de eerste run meteen een shako gevonden.
Die kon big goed gebruiken dus dat kwam mooi uit :)
Merk wel dat ik je met duo/triple/etc mfen veel meer vind en het, zoals ik al zo vaak heb gezegd, gezellig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
psychoclown schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 08:15:
Gisteravond met big en dal wat mfruns gedaan en in de eerste run meteen een shako gevonden.
Die kon big goed gebruiken dus dat kwam mooi uit :)
Merk wel dat ik je met duo/triple/etc mfen veel meer vind en het, zoals ik al zo vaak heb gezegd, gezellig is :)
Jah, was zeker erg gezellig! En met alle gear die ik kreeg van jou kan ik een heel stuk relaxter door Hell! Shako, Tal's Lidless en dan voor mijn merc een Toll en een Blackhorn's... kreeg echt het kerstgevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:14:
[...]

Jah, was zeker erg gezellig! En met alle gear die ik kreeg van jou kan ik een heel stuk relaxter door Hell! Shako, Tal's Lidless en dan voor mijn merc een Toll en een Blackhorn's... kreeg echt het kerstgevoel!
Haha geen probleem hoor ;)
Die pgms komen ook heel goed van pas, nu alleen nog iets te cuben vinden.. is me nog niet echt gelukt :'( (behalve de verprutste baal elite java's dan..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net ook nog even druk op het HC front, komt eindelijk weer eens wat leven in! :D

Hier net een nieuwe smiter rebuild, 87 nu en net de eerste Ubers weer gedaan en meteen een Pala torch :)
Nu weer op zoek naar keys, vooral destroyers, heeft iemand die hier toevallig nog (te ruil)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

psychoclown schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 19:39:
[...]

Ik ben sinds kort weer een beetje aan het spelen, helaas al mijn oude chars kwijt maar nu weer begonnen met een orb/cl sorc op sc. Geen idee hoe het met deze "drukte" duurt om 65 te worden voor de Tal set maar als je ze aanbied zou ik graag deze tal items willen :)

Ik speel op europe onder accountnaam pompiedom

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pfoeh, zonde van die PK'ers. Maakt hardcore nog minder leuk voor mij om te spelen. Je kan er nou eenmaal niet altijd wat doen. Triest dat er mensen zijn die daar hun plezier uit halen.

Morgen misschien weer eens wat spelen. Ben met de feestdagen niet thuis geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
psychoclown schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 19:39:
[...]

...

Joehoe! Hiero! :)

edit: ik zie dat ik tweedes ben. Jammer :|
ik zal je toevoegen aan mijn vrienden lijstje pompiedom. Overigens zijn er nu wel weer eens dia runs op hell, dus lvl65 moet wel lukken als je je even laat rushen ;-)

[ Voor 29% gewijzigd door winkbrace op 28-12-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompiedom schreef op zondag 28 december 2008 @ 00:28:
[...]

Ik ben sinds kort weer een beetje aan het spelen, helaas al mijn oude chars kwijt maar nu weer begonnen met een orb/cl sorc op sc. Geen idee hoe het met deze "drukte" duurt om 65 te worden voor de Tal set maar als je ze aanbied zou ik graag deze tal items willen :)

Ik speel op europe onder accountnaam pompiedom
Sure add me maar, staat in de playertable, zal jou ook gelijk even toevoegen.
Vicarious schreef op zondag 28 december 2008 @ 00:43:
Pfoeh, zonde van die PK'ers. Maakt hardcore nog minder leuk voor mij om te spelen. Je kan er nou eenmaal niet altijd wat doen. Triest dat er mensen zijn die daar hun plezier uit halen.

Morgen misschien weer eens wat spelen. Ben met de feestdagen niet thuis geweest :D
Mja idd zei ik ook al tegen tollo, in publics kun je altijd risico lopen dus eigenlijk speel je alleen met vrienden/bekenden etc.. zonde!

Up for some duo/triple mfing? ;)
BazzPsychoNut schreef op zondag 28 december 2008 @ 09:40:
[...]

Joehoe! Hiero! :)

edit: ik zie dat ik tweedes ben. Jammer :|
ik zal je toevoegen aan mijn vrienden lijstje pompiedom. Overigens zijn er nu wel weer eens dia runs op hell, dus lvl65 moet wel lukken als je je even laat rushen ;-)
Oh joh ik heb nog 2 orbs en 2 belts (allemaal zelfde stats.. toevallig), wel low maar is beter dan niks! :)
Help me er even aan herinneren bas als je me online ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 28 december 2008 @ 00:43:

Ach, in de juiste games kun je op HC redelijk ver komen, ook in teamplay.
Vooral via jsp zijn vaak baal/cs runs, etc te vinden, dan weet je zo goed als zeker dat je in een veilige party zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch weer beetje meer into diablo laatste dagen

helaas gisteravond boete gekregen omdatk geen licht op men fiets had x(, nog gedreigd met men lvl 84 hammerdin, maar ze toonde geen angst x(.

achja, flink wat mfe voorlopig nu met men mf hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:09:
toch weer beetje meer into diablo laatste dagen

helaas gisteravond boete gekregen omdatk geen licht op men fiets had x(, nog gedreigd met men lvl 84 hammerdin, maar ze toonde geen angst x(.

achja, flink wat mfe voorlopig nu met men mf hammer
Ik had ze pked for sure! >:)
Leuk dat je weer beetje into D2 ben vraat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:30:
[...]

Ik had ze pked for sure! >:)
Leuk dat je weer beetje into D2 ben vraat :)
ja maar ik speel hardcore irl dus was benk datk zelf dood ging dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:21:
[...]

ja maar ik speel hardcore irl dus was benk datk zelf dood ging dan...
Hehe waren zeker hoog lvls, mja dat is wel lastig ja :)

Bas en ik gingen weer lekker, duomfen is echt de uitvinding al zeg ik hetzelf!
Zaka 195ed @ mephi in de 1e run en shako bij tristam portal in de 2e run ;)
Shako heeft bas en ik probeer de zaka te verkopen en ga voor bas een eni proberen te regelen, helemaal top dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel fijn trouwens tijdens mulen temp ban :(
Vraat zou je de gems op kunnen pakken? Die eth bartucs maakt niet zo uit dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:49:
Heel fijn trouwens tijdens mulen temp ban :(
Vraat zou je de gems op kunnen pakken? Die eth bartucs maakt niet zo uit dus :)
haha, dat dacht ik al;) heb alles opgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:49:
[...]

haha, dat dacht ik al;) heb alles opgepakt
Ah thanks wilde net van key switchen toen ik eruit knalde.. had ik ook helemaal niet meer aan gedacht tijdens mulen.. kan natuurlijk gewoon van key switchen om safe te zitten met veel mulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vanavond ben ik vast nog wel ff online voor wat duo/triple/quadruple mf-runs. Alleen ff kijken wat ik dan ga runnen, maar da's afhankelijk van wie er meedoen. Desnoods wil ik ook wel keyhunten als daar veel behoefte aan is. Nihlatak bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:56:
Vanavond ben ik vast nog wel ff online voor wat duo/triple/quadruple mf-runs. Alleen ff kijken wat ik dan ga runnen, maar da's afhankelijk van wie er meedoen. Desnoods wil ik ook wel keyhunten als daar veel behoefte aan is. Nihlatak bijvoorbeeld...
Ja precies, zelf doe ik nu tegenwoordig veelal baal ipv pindle eld shenk (die big of bas doen).
Cows is toch zeker ook een goede waar je ook wel tijdje mee zoet bent met best leuke drops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:58:
[...]

Ja precies, zelf doe ik nu tegenwoordig veelal baal ipv pindle eld shenk (die big of bas doen).
Cows is toch zeker ook een goede waar je ook wel tijdje mee zoet bent met best leuke drops :)
Cows gaan met mn javazon echt mega-snel denk ik zo :P kan ik ook wel doen.... Tristram vinden is vaak nog het lastigste :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:36:
[...]

Cows gaan met mn javazon echt mega-snel denk ik zo :P kan ik ook wel doen.... Tristram vinden is vaak nog het lastigste :')
Dat valt wel mee, je kan de portal op een afstand al zien dus zigzaggend tpen en je vind hem binnen 30s :)
Nouja komt wel goed denk ik zo ;)

Bas de zaka is verkocht dus zal kijken voor een eni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Zijn er hier eigenlijk bezig met uberdiablo en andere uberbosses om zo een anni te fixen? Of is dat puur om het boeltje dat zo goed als klaar is af te werken? De spreekwoordelijke kers op de taart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:29:
Zijn er hier eigenlijk bezig met uberdiablo en andere uberbosses om zo een anni te fixen? Of is dat puur om het boeltje dat zo goed als klaar is af te werken? De spreekwoordelijke kers op de taart?
op dit moment is anni of torch nogal duur, helemaal sorc of pally torch

dus je moet prioriteiten stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Maar ik heb het over zelf eentje gaan halen, niet kopen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:29:
Anni is lastig te fixen, of je moet bulks soj kopen op nonladder en met een stel vrienden of veel pcs/vms op dezelfde server gaan zitten. Zijn nog maar weinig Dclonehunters over nu dat die ook keihard gebanned waren.
Anyways (aangenomen dat je torches bedoelde ipv annis) geen van ons doet Ubers atm aangezien niemand van SCL een smiter heeft, opzich kunnen we wel organsetsfarmen want een beetje goede hammer + hammermicro kan je de miniubers met een hammer doen.

Torches zijn imo niet de spreekwoordelijke kers op de taart dat zijn op het moment echt de anni's.
Al zie ik ze wel weer iets in prijs dalen de afgelopen week..
Dalyxia schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:43:
[...]

op dit moment is anni of torch nogal duur, helemaal sorc of pally torch

dus je moet prioriteiten stellen :)
Sorc is atm goedkoper dan pally omdat iedereen hammerdins wilt..

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De anni's zijn op 't moment inderdaad erg duur!
+350 voor unids op HC en de betere +1k

Ik heb er nog 1 liggen in gebruik, zelf DClone hunten duurt mij te lang en kopen zijn erg duur.

Heb wel genoeg torches/keys liggen, dus de Uber 3 pak ik wel regelmatig.
Heb nu nog een Ama, Barb, Pala en 2x Druid torches liggen :)

Vandaag ook m'n eigen necro maar eens geboost, dus misschien binnenkort eens GoT UT exp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
Ik zou het wel tof vinden om eens die ubers te doen.
Maar een smiter is toch wel een vereiste ongeveer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BazzPsychoNut schreef op zondag 28 december 2008 @ 21:48:
Ik zou het wel tof vinden om eens die ubers te doen.
Maar een smiter is toch wel een vereiste ongeveer dan.
Ja voor de bans wilden we dat al een keer doen maar het organiseren liep steeds stuk helaas...
Mss een cheap smiter draaien ofzo, de keys krijgen we met z'n allen wel bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op zondag 28 december 2008 @ 21:49:
[...]

Ja voor de bans wilden we dat al een keer doen maar het organiseren liep steeds stuk helaas...
Mss een cheap smiter draaien ofzo, de keys krijgen we met z'n allen wel bij elkaar :)
Als we klaar zijn met de untwinked party hebben we een kicker assassin, met goede gear moet het daarmee ook lukken :P Wel ff een paar maanden geduld hebben dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:44:
[...]

Als we klaar zijn met de untwinked party hebben we een kicker assassin, met goede gear moet het daarmee ook lukken :P Wel ff een paar maanden geduld hebben dan :')
Yep zat ik ook aan te denken maar dat duurt nog wel even :P
Wel een sick matial tiara gegambled trouwens:
2 Martial 20FCR 19dex 16Life 30mana 14@
Jammer alleen dus dat het martial is en niet Assa of even better Pala/Sorc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

owow niet erg, lijkt mij vrij goeie helm voor een kicktrapsin. Ik heb zo'n assassin, beetje volgens deze guide gebouwd. Momenteel lvl83 oid, maar zoals ik zei is de lightning dmg niet gigantisch hoog, maar dat zou ik kunnen verhelpen met extra gear. Crushing blow is trouwens ook een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op maandag 29 december 2008 @ 01:10:
owow niet erg, lijkt mij vrij goeie helm voor een kicktrapsin. Ik heb zo'n assassin, beetje volgens deze guide gebouwd. Momenteel lvl83 oid, maar zoals ik zei is de lightning dmg niet gigantisch hoog, maar dat zou ik kunnen verhelpen met extra gear. Crushing blow is trouwens ook een vereiste.
I know maar hij is nu vrij weinig waard ivm vergelijkbare pala/sorc tiara :)
Ja hybridsins zijn erg gewild ook maar ook duur als je ze echt goed wilt hebben.
En dan bedoel ik ook echt goed met traps, het is dan ook meer een pvpbuild imo maar zal ongetwijfeld wel veel makkelijk aankunnen op hell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend tussen het leren door een dikke fail..
Had een 3shadow 20fcr 0s circ gegambled en had al een paar jsp lui zien zoeken naar een 3/20/2 shadow circ zonder succes dus ik helemaal blij eentje pmen en ik vroeg wat vind je van 100fg als ik hem 2s maak.
Hij wilde overpayen dus vond die wel een goede deal, dus ik mulen om hem op hell te socketen wordt het een 3/20/1 :( Hoezo fail.. en die gast baalde ook want nu had die er nog geen :P
Achja heb ook nog een 2ama 30frw 0s circ die 150+ waard is met 2s dus die ook maar even proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hehe balen psycho :D

Kick/trap hybrid zat ik ook aan te denken, maar voor PvM denk ik dat je dan op hell gewoon killing power tekort komt, zeker als je niet in je eentje in de game zit. Je moet teveel balanceren tussen Crushing Blow en skills voor je traps, anders doen je traps helemaal niks qua dmg. Ik ga toch meer voor de pure kicker met zoveel mogelijk kick dmg en crushing blow, en als ondersteuning qua traps alleen death sentry voor de Corpse Explosion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:56:

Kick/trap hybrid zat ik ook aan te denken, maar voor PvM denk ik dat je dan op hell gewoon killing power tekort komt, zeker als je niet in je eentje in de game zit. Je moet teveel balanceren tussen Crushing Blow en skills voor je traps, anders doen je traps helemaal niks qua dmg. Ik ga toch meer voor de pure kicker met zoveel mogelijk kick dmg en crushing blow, en als ondersteuning qua traps alleen death sentry voor de Corpse Explosion.
Tja ach kan niet altijd luck hebben ;)

Nee denk het ook niet zo, is ook meer een pvpbuild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Vicarious schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:56:

Bof, je kan ze met je boots neerleggen en dan een paar CE traps plaatsen, die hebben geen nood aan skills om dmg te doen. ;)

Alhoewel lightning dmg een leuke crowd control is als het genoeg dmg doet ...

Ikzelf heb in solo hell uitgespeeld, wel niet op /players 8 tegen het einde van hell, het werd anders te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:33:
[...]

Bof, je kan ze met je boots neerleggen en dan een paar CE traps plaatsen, die hebben geen nood aan skills om dmg te doen. ;)

Alhoewel lightning dmg een leuke crowd control is als het genoeg dmg doet ...

Ikzelf heb in solo hell uitgespeeld, wel niet op /players 8 tegen het einde van hell, het werd anders te gortig.
Ah ok wel nice, maarja zoals ik ook al zei is LS idd met te weinig dmg zonde van de punten ja.

Heb trouwens nu wel weer luck, me ama frw circ is wel 2s geworden :)
Paar notes:

Bas - heb een eth cv 0s voor je
Pompiedom - zag je gister (?) heel even maar je was meteen weg heb dus nog tal spul voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:35
Even een kort vraagje tussendoor:

Ik ben ook weer begonnen met Diablo 2 LOD, om een beetje voorbereid te zijn op D3 :-) Nu speel ik op een nieuwe MacBook Pro. Is er iemand die ook op een MacBook Pro speelt? Ik heb namelijk vreselijk veel lag ( stutters ) tijdens het spelen (offline/online) en ben benieuwd naar de performance bij anderen met een vergelijkbaar systeem.

Een DM-tje om het draadje schoon te houden is denk ik wijs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Draai je windows in een virtuele machine of met bootcamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:04:
Draai je windows in een virtuele machine of met bootcamp?
geen van 2-en. Gewoon in Mac Os 10.5.6, met de native installer van Blizzard geinstalleerd. Is ook gewoon de officieele versie. Draait ook zonder problemen, op die gekke lag - achtige hickups na. Het gaat prima, dan freezed het beeld voor een seconde of 2 en dan schiet mijn poppeke 10 meter vooruit, in de turbo, en gaat weer verder waar het was.

Ik begin haast te denken dat het een soort refresh rate sync is oid. Heb overigens alle verschillende video modi getest, met de onboard videokaart en de 9600 GT videokaart: alle smaken hebben dezelfde hickups.

[ Voor 4% gewijzigd door M617573 op 30-12-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Qoriox schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:51:
Een DM-tje om het draadje schoon te houden is denk ik wijs :-)
Inderdaad :). Een topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen kan natuurlijk ook.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
PromoX schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:21:
[...]

Inderdaad :). Een topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen kan natuurlijk ook.
I know, maar denk, ga dicht bij de harde kern van D2 zitten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qoriox schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:24:
[...]

I know, maar denk, ga dicht bij de harde kern van D2 zitten :-)
Dan check je pm van 5-10min terug daar heb ik je nog niet over gehoord namelijk :)
PromoX schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:21:
[...]

Hey PromoX! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:26:
[...]

Dan check je pm van 5-10min terug daar heb ik je nog niet over gehoord namelijk :)
Rustig, rustig :-) Zo snel refresh ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qoriox schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:30:
[...]

Rustig, rustig :-) Zo snel refresh ik niet!
Idifix van dit forum speelt dacht ik ook via een Mac, wellicht dat hij je kan helpen :) Er is hier iig één persoon die via een Macbook speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Vicarious schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:40:
[...]

Idifix van dit forum speelt dacht ik ook via een Mac, wellicht dat hij je kan helpen :) Er is hier iig één persoon die via een Macbook speelde.
Thanks, ik zal Idifix eens DM-en naar zijn ervaringen. Met wat hulp van Psycho is D2 een stuk speelbaarder geworden. Er schijnt in fullscreen mode een FPS cap te bestaan. In windowed mode niet en dat werkt een stuk beter, als is het nog niet perfect. Maar hey, het is een spel van 10 jaar oud :-)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Laatst online: 21:06
Qoriox schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:43:
[...]
Thanks, ik zal Idifix eens DM-en naar zijn ervaringen. Met wat hulp van Psycho is D2 een stuk speelbaarder geworden. Er schijnt in fullscreen mode een FPS cap te bestaan. In windowed mode niet en dat werkt een stuk beter, als is het nog niet perfect. Maar hey, het is een spel van 10 jaar oud :-)

Bedankt!
Ik heb dat hickup probleem ook gehad met mijn iMac. Het probleem zat hem in rosetta icm openGL, en Blizzard heeft dit in de laatste patch gefixed. Ik draai hem nu zonder CD (met diezelfde patch) in openGL modus en haal rond de 100 tot 150 FPS in fullscreen zonder hickups. Die FPS cap is volgens mij alleen in DirectX mode (windows) en software rendering misschien?
- Fixed an incompatibility between Rosetta and OpenGL mode on Intel Mac.
Sinds de vakantie heb ik Diablo ook weer opgestart, als iemand wat gezelschap of hulp wilt op HCL mag hij me toevoegen *Soulii.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Nog iets leuk om over te denken: http://www.battle.net/dia...s/sets4.shtml#thedisciple de handschoentjes van daar. Die doen +350% dmg to demons. Even een excerpt uit forums.diii.net hierover:
[...] anyways its incredible, how this gloves pump dmg, +350% dmg to demons, man by the time i got them, i didnt even know they existed, now i kill andy and meph and baal quicker, usually takes me around 1 to 2 mins to kill'em, actually i think its as quick as a hammerdin can kill them...

bron: http://forums.diii.net/showpost.php?s=1130e67d1099f0a5bb666a6c540342f0&p=6474862&postcount=312
Doet me wel watertanden. Ik vraag me af of die extra dmg bij CB wordt opgeteld of niet, maar ik denk van niet. :(

Anyway, iemand die ervaring heeft met deze handschoentjes? Lijkt me ownen tegen bosses, toch als je niet wil/kan investeren in CB-gear. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ervaring mee, worden wel in meer builds gebruikt, geen slechte keuze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker prima gloves, gebruik ze op mijn CS/Zerker Barb (HC) en vooral tegen bosses, zoals Diablo geeft het flink wat extra dmg. En daarbij nog 20% IAS

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
lag + framerate rariteiten heb ik sinds de laatste patch, met de d2loader had ik hier geen problemen mee. Helaas wordt je tegenwoordig hiervoor binnen het uur gebanned, dus ik speel voorlopig geen D2 meer.

dan maar wow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
[...]

Bedankt!
Ik speel idd op een mac book. Ik speel gewoon windowed dan heb je weinig tot geen last van lag. Windowed spelen in een mac spel krijg je voorelkaar door op appeltje+m te drukken in game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:52:
Nog iets leuk om over te denken: http://www.battle.net/dia...s/sets4.shtml#thedisciple de handschoentjes van daar. Die doen +350% dmg to demons. Even een excerpt uit forums.diii.net hierover:

[...]

Doet me wel watertanden. Ik vraag me af of die extra dmg bij CB wordt opgeteld of niet, maar ik denk van niet. :(

Anyway, iemand die ervaring heeft met deze handschoentjes? Lijkt me ownen tegen bosses, toch als je niet wil/kan investeren in CB-gear. ;)
Zijn goede gloves, maar zeker niet zaligmakend. Zoals je al zegt heeft het op CB geen invloed. CB is fixed op 1/4e, 1/8e of 1/16e van de life total, afhankelijk van het type monster.

Bovendien geven de gloves geen leech, geen lifetap zoals draculs wel doen, geen skills en alleen fire resist (wel 50%, dat dan weer wel)

Ik vind het bij bepaalde builds (vooral builds die veel profiteren van IAS en melee vechten) best nuttige gloves, maar vaak zijn er betere voorhanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bedankt!
Geen dank, altijd vervelend als het niet lekker loopt :)
Zeker bij een fps of een game zoals Diablo!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:07:
ervaring mee, worden wel in meer builds gebruikt, geen slechte keuze dus.
Ja precies en de IAS is leuk, goedkope IAS gloves zijn altijd fijn :)
gotfurrr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:13:
lag + framerate rariteiten heb ik sinds de laatste patch, met de d2loader had ik hier geen problemen mee. Helaas wordt je tegenwoordig hiervoor binnen het uur gebanned, dus ik speel voorlopig geen D2 meer.

dan maar wow :(
Hmm vreemdjes totaal geen problemen hiero, wel jammer dat je dan WoW gaat spelen :P
Vicarious schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:32:
[...]

Zijn goede gloves, maar zeker niet zaligmakend. Zoals je al zegt heeft het op CB geen invloed. CB is fixed op 1/4e, 1/8e of 1/16e van de life total, afhankelijk van het type monster.

Bovendien geven de gloves geen leech, geen lifetap zoals draculs wel doen, geen skills en alleen fire resist (wel 50%, dat dan weer wel)

Ik vind het bij bepaalde builds (vooral builds die veel profiteren van IAS en melee vechten) best nuttige gloves, maar vaak zijn er betere voorhanden.
Ja precies, maar een java/bowa kan er in cs baat bij hebben al doen ze dan nog steeds onder voor echte Java gloves of smiter gloves etc :) Maar hey als je niks anders voorhanden hebt is dit zeker een leuk goedkoop alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
SoulWar1 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:40:
[...]

[...]

Sinds de vakantie heb ik Diablo ook weer opgestart, als iemand wat gezelschap of hulp wilt op HCL mag hij me toevoegen *Soulii.
Done, heb je ge-add en gemessaged ingame. Mijn account: tollo-hc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:40:
[...]

Ik heb dat hickup probleem ook gehad met mijn iMac. Het probleem zat hem in rosetta icm openGL, en Blizzard heeft dit in de laatste patch gefixed. Ik draai hem nu zonder CD (met diezelfde patch) in openGL modus en haal rond de 100 tot 150 FPS in fullscreen zonder hickups. Die FPS cap is volgens mij alleen in DirectX mode (windows) en software rendering misschien?

[...]

Zal je even in de playertable zetten, welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Op diii.net staat er een ferme pala met bijna 100k defense. Het is grappig om te zien hoe mensen bepaalde enkele aspecten zo durven maximaliseren. :)

Heeft er hier iemand al ervaring met een glass cannon pala? Een variant op de ranger dacht ik. Lijkt me ook leuk om te maken, maar nogal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:56:
Op diii.net staat er een ferme pala met bijna 100k defense. Het is grappig om te zien hoe mensen bepaalde enkele aspecten zo durven maximaliseren. :)

Heeft er hier iemand al ervaring met een glass cannon pala? Een variant op de ranger dacht ik. Lijkt me ook leuk om te maken, maar nogal duur.
Grappig ja, mijn smiter van vorige ladder kwam bij de 40k def wat ook al genoeg is om weinig geraakt te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:01:
[...]

Grappig ja, mijn smiter van vorige ladder kwam bij de 40k def wat ook al genoeg is om weinig geraakt te worden :)
Mijn barb met ik geloof 30k wordt al amper geraakt, dus met 100k ben je praktisch onkwetsbaar lijkt me :D Voeg daarbij nog max block en je hoeft echt alleen nog maar bang te zijn voor elemental attacks. Daar heb je echter natuurlijk weer je max resists en absorbs voor :D

Jammer dat je ook nog damage wil doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe ach met die smiter deed ik toch behoorlijk dmg hoor ;)
Travi hell sloeg ik allemaal met 1-2 hits neer snel zat lijkt me hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:12:
Hehe ach met die smiter deed ik toch behoorlijk dmg hoor ;)
Travi hell sloeg ik allemaal met 1-2 hits neer snel zat lijkt me hehe :P
/players 8 of minder? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alweer voor de zomervakantie dus een tijd terug maar in 2 player sloeg die ze nog neer met 1-2 hits.
Weet dus niet meer of ik toen ook met meer mensen in de game travi hebt gedaan for fun.

Enne ik speel bnet only als het goed is zou /players 8 niet moeten werken (anders wist ik het wel met mfen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ah, dat werkt daar niet, dat wist ik niet. Mf'n zou inderdaad vetjes worden, maar weegt de kost van sterkere (en dus minder goed doenbare) tegenstanders daar niet tegen op, ook in closed bnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:02:
Ah, dat werkt daar niet, dat wist ik niet. Mf'n zou inderdaad vetjes worden, maar weegt de kost van sterkere (en dus minder goed doenbare) tegenstanders daar niet tegen op, ook in closed bnet?
Ja ze zouden idd veel sterker worden maar mijn lightsorc heeft 0 problemen met andy/mephi/pindle/eld/shenk/cows in een 1-4 playergame. Baal gaat ook vlotjes maar met een lelijke throne kan het wel erg lastig worden. Achja sowieso is atm me lightsorc nog steeds niet de oude dus als het zou kunnen en ik heb moeite vanaf 7 players zou ik gewoon even de nodige tweaks doen om weer de 40k lightdmg te behalen dan zie je ze weer even snel neergaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:13:
[...]

Ja ze zouden idd veel sterker worden maar mijn lightsorc heeft 0 problemen met andy/mephi/pindle/eld/shenk/cows in een 1-4 playergame. Baal gaat ook vlotjes maar met een lelijke throne kan het wel erg lastig worden. Achja sowieso is atm me lightsorc nog steeds niet de oude dus als het zou kunnen en ik heb moeite vanaf 7 players zou ik gewoon even de nodige tweaks doen om weer de 40k lightdmg te behalen dan zie je ze weer even snel neergaan ;)
Holy crap, 40k, dat lijkt zo'n astronomisch hoog getal. Kan je even uitleggen hoe je daar aan komt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:17:
[...]

Holy crap, 40k, dat lijkt zo'n astronomisch hoog getal. Kan je even uitleggen hoe je daar aan komt? :p
Well, dat heb ik nu niet maar heb nu ook een iets andere setup dan eerst en nog niet alle items zoals gezegd.
Shako, 2Sorc/Light amu, Spirit monarch, eschuta 3/20, Coh, arach, 2x sojs, torch, anni, 4x skiller, Cta en lvl 94 deden toen de trick. Als je het nagaat is het nog best low omdat het deels een mfsorc is (wilde nog wel leuk kunnen mfen maar toch alles doen) want met full dmg neem je een leuke griffons + 5-5 light rbf of 3/20/2 light met 2x 5-5 light rbf en 9skillers.

Atm zit als lvl 90 (op 94 heb ik pas alle synergies maxed) op 32k met bo, dit is zonder 2x soj en maar 3 skillers dit keer (wel allemaal 6str tho :)). Wat ik nog wil veranderen is 2x Soj en in me eschuta/shako een 5-5 light rbf (vorige keer een ist en een ptopaz).
Beide keren uiteraard met een Infy merc (infy eth cv/ca, eth forti en andy) wat je zonder hem toch zou moeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:17:
[...]

Alle lightning spells en synergies, veel +skills ( +2 sorc tiara, spirit +2, eschutas temper +3, chain of honor +2, arachnid mesh +1, stuk of wat skillers, anni +1, torch +3 en je komt al gauw op iets van 45 lightning skills.

Vervolgens prop je nog van die rainbow facets overal in die +5% lightning dmg geven en ook nog -5% lightning resist, en je telt daar de +20% lightning dmg van eschuta's temper bij op en het gaat vrij hard allemaal.

edit: ah, te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Main skill (en de synergies ook, als ik mij niet vergis?) op 45 is idd vrij hoog, ja. :p

Lijkt me ook duur genoeg om te maken. Is het eigenlijk mogelijk om een untwinked of semitwinked lightsorc te maken en daarmee door hell te raken? Ik heb mijn semitwinked (godzijdank voor crafts en goedkope runewords) hybrid-sin vrij makkelijk door hell gekregen, maar dat is dan ook een vrij makkelijk char dacht ik zo.

edit: even opgezocht welke gloves ik heb, had het ooit nog es neergetyped: CraftedBloodSharkskin3LL-9CB-18L-7PR-+9STR-PR7-20%IAS
zijn ze goed, of zijn ze goed? :p (ik herinner me wel niet meer wat die PR7 en 7PR daar doen, even D2 opstarten)
Ik had ook nog een ringetje gecraft: CraftedRing-6LL-+19STR-+13DEX+11Life+12%LR, wederom vrij deftig al zeg ik het zelf. :p

edit2: ik ben maar even gaan kijken en heb een paar kiekjes genomen.
Afbeeldingslocatie: http://hawn.be/pics/d2/gloves.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hawn.be/pics/d2/ring.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hawn.be/pics/d2/runeclaws.jpg

en dan nog een rare claws gevonden met mijn vroegere pala (vengeance + fanaticism, niet echt een succes)
Afbeeldingslocatie: http://hawn.be/pics/d2/rareclaws.jpg

en dan nog een laatste met mijn stats:
Afbeeldingslocatie: http://hawn.be/pics/d2/stats.jpg

Voor de rest uitgerust met mala's, ravenfrost, goreriders en dan een circlet met +25STR en beetje resists, belt is bladebuckle oid. Ik heb geen dure +skills items, dus mijn main skills zijn maar rond de 27, wat 1,5k voor de death sentry en 2,4k voor de lightning sentry oplevert, vrij mager. :( Gelukkig heb ik nog iet of wat crushing blow met deze items.

En blijkbaar is dat ringetje toch een ander gebleken dan hetgeen ik gebruik, raar. Ik heb het wel een paar keer geprobeer, andere resultaten waren niet zo denderend. Het kan zijn dat ik hem toen niet gebruikte omdat de RQLVL te hoog was, mss heb ik hem nog op een mule staan. Even checken straks. Zijn die betere stats op de ring die ik als tekst heb vernoemd beter dan de +AR op de ring uit de screenshot? Ja zeker? :p

[ Voor 75% gewijzigd door RuddyMysterious op 30-12-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Leuke ring en gloves :)

Ennuh, Lightsorc is untwinked of semitwinked niet echt aan te raden. Zonder al die gear doe je te weinig dmg om goed te killen, en defensief ben je ook een ramp zonder max block en relatief weinig life. Als je heel geduldig speelt en steeds de monster packs splitst met knap teleporten maak je wel een kans ,maar ik betwijfel of dat veel speelplezier oplevert. Bovendien heb je infinity NODIG, anders kun je niets tegen lightning immunes. Infinity is nou niet bepaald semi-twinked zeg maar :')

[ Voor 91% gewijzigd door Vicarious op 30-12-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net even een "HC-GoT-UT" geopend met Tollo samen.
Mijn Hammer + Necro (voor exp) en Tollo z'n sorc, die beide nu +80 zijn :)
Hammer ook leveltje omhoog, 91 nu

Zou leuk zijn als er nog meer mee willen/kunnen doen. 2de GoT hammer bijvoorbeeld, boom? :D
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.