Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:25:
[...]

mja, lijkt mij vreemd dat ze op d2loader bannen, daar hebben ze volgens mij nog nooit op gebanned

350000 accounts, das wel veel hoor :)
Mja maar als je sommige botters hoort die hebben ook stuk of 10!! accounts die gebanned zijn.
Vind al veel dat ik 3 accounts heb/had en daarvan zijn 2 er nu 2 gesloten waarvan ik met eentje niks deed...
Maldred schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:25:
[...]

Geloof het toch maar :) d2loader is een 3party speeltje dus dat is ook verboden. Gebruik voor de rest niks, maar dit was al genoeg.
Klopt maar losstaand is het niet harmless imo dus alleen daarop bannen vind ik jammer dat ze dat doen.
Dat ze mij pakken omdat ik af en toe een middagje een botje had draaien vind ik rechtvaardig (dat ze mijn oude mainaccount pakken dan wel jammer want zat sowieso toch niks op..) maar jou is wel lomp van ze.
Ze waren eerst al de accounts aan het loggen waarmee je met een 'besmette' D2 installatie op in logde en die hebben ze dus nu gesloten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:41:
Untwinked en dan met een hoto rondlopen? Dit zaakje riekt :P
gewoon de skill heart of the oak dus. Die heeft een druid gewoon ;)

Ohja, en balen van alle gesloten accounts. Zal eens kijken of die van mij het nog doen :)

Edit: die van mij werken gewoon nog. Wel logisch, kheb alleen in het verleden een paar keer maphack aangehad om keys te vinden voor Uber Tristram en nog nooit van mn leven gebot.

Jammer van de untwinked barb, laat wel ruimte over om die andere untwinked game te doen.

[ Voor 45% gewijzigd door Vicarious op 11-11-2008 20:46 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:41:
[...]

Ohja, en balen van alle gesloten accounts. Zal eens kijken of die van mij het nog doen :)

Edit: die van mij werken gewoon nog. Wel logisch, kheb alleen in het verleden een paar keer maphack aangehad om keys te vinden voor Uber Tristram en nog nooit van mn leven gebot.

Jammer van de untwinked barb, laat wel ruimte over om die andere untwinked game te doen.
gaan we nu dan eigenlijk beginnen met de groep? offe, hoe doen we dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
rofl mijn gotter account is ook gebanned :D (gelukkig niks op staan :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:41:
[...]

Zou ook wel gaar zijn als je jou gepakt hadden ...
Wel jammer dat we de barbs niet kunnen finishen, vind ik nog wel het vervelendste van allemaal :'(

Grappig om op d2jsp te lezen nu al die spam topics hey, de een nog meer dan de ander, mooiste is mss nog wel deze ~godly Crafted Ring~.
Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:48:
[...]

gaan we nu dan eigenlijk beginnen met de groep? offe, hoe doen we dat?
Hoe bedoel je? We hadden toch nog niet echt een data vast staan? :P
Vic moet nog ff beslissen en als dus idi nu mee gaat doen moet hij opzich ook op de hoogte zijn. Dat is ook het grootste punt van de barbgroep denk ik Vic en ik waren van de diehards degene die het meest online waren en daardoor is de rest vanzelfsprekend afgehaakt omdat ze het niet bij konden benen.

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
hmmm ze bannen voor d2loader idd, mn gotter3 account is nu weg, alleen mn bot account nog over :D

wahaha warden >>>>> gotfurr

al mn accounts zijn geclosed (inclusief safe geachte mule accounts :D ) en mn enige account die nog open is.. is mn bot account -> maar die heeft geen gear meer want die had ik weggemuled :D:D:D:D:D:D

soort van ladderreset zeg maar :D

[ Voor 58% gewijzigd door gotfurrr op 11-11-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:50:
[...]

Zou ook wel gaar zijn als je jou gepakt hadden ...
Wel jammer dat we de barbs niet kunnen finishen, vind ik nog wel het vervelendste van allemaal :'(

Grappig om op d2jsp te lezen nu al die spam topics hey, de een nog meer dan de ander, mooiste is mss nog wel deze ~godly Crafted Ring~.

[...]

Hoe bedoel je? We hadden toch nog niet echt een data vast staan? :P
Vic moet nog ff beslissen en als dus idi nu mee gaat doen moet hij opzich ook op de hoogte zijn. Dat is ook het grootste punt van de barbgroep denk ik Vic en ik waren van de diehards degene die het meest online waren en daardoor is de rest vanzelfsprekend afgehaakt omdat ze het niet bij konden benen.
wat is dat in godsnaam voor kutring dan? ik zou daar nog niet eens 1 pg voor geven...

voor de untwinked groep: ik kan op dinsdag en donderdag avond, en op maandag en woensdag vanaf 21:30

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 11-11-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dat is de humor juist. Hij wil denk ik aantonen dat de prijzen stijgen nu botten weer strafbaar is.

Verder vind ik het wel humor dat alle accounts hier gepakt worden die NIET botten, en juist de botaccounts van psycho en furr blijven bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Vicarious schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:05:
dat is de humor juist. Hij wil denk ik aantonen dat de prijzen stijgen nu botten weer strafbaar is.

Verder vind ik het wel humor dat alle accounts hier gepakt worden die NIET botten, en juist de botaccounts van psycho en furr blijven bestaan.
yep, maar mn gotter5 account wordt ook nog wel geclosed denk ik. op zich maakt het d2 wel weer interessant, alleen jammer dat ik gisteren voor ongeveer 100fg aan dingen had gekocht voor mn necro (die had 600mf :D isted monarch etc)

heb nu nog 65fg over, daar kan ik denk ik net de runes mee halen voor eni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Kan nu een Guillaume's Face traden voor 12 pgem, ipv de Shako die ik nu heb (die dan naar een ander char zou kunnen natuurlijk). Zou dat verstandig zijn? Qua prijs is het voglens mij wel ok in ieder geval, maar ben ik ook nog niet helemaal in thuis.

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:51:
hmmm ze bannen voor d2loader idd, mn gotter3 account is nu weg, alleen mn bot account nog over :D

wahaha warden >>>>> gotfurr

al mn accounts zijn geclosed (inclusief safe geachte mule accounts :D ) en mn enige account die nog open is.. is mn bot account -> maar die heeft geen gear meer want die had ik weggemuled :D:D:D:D:D:D

soort van ladderreset zeg maar :D
Hahah vind die helemaal prachtig :P
Tijd voor untwinked aangebroken, Vic we beginnen mooi op tijd! :D
Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:02:
[...]

wat is dat in godsnaam voor kutring dan? ik zou daar nog niet eens 1 pg voor geven...

voor de untwinked groep: ik kan op dinsdag en donderdag avond, en op maandag en woensdag vanaf 21:30
Super voor BvC: fcr / ll / life / hoge dex / nutteloos lage str maar toch.
Tuurlijk een fcr ar life dex str mana is ook super en mss wel beter maar je zult nooit een niet crafted fcr ll ring vinden dat icm de hoge dex en redelijk hoge life is het een godly ring.

Ok ik kan dinsdag meestal ook wel wil opzich wel beginnen maar zoals ik zei idi weet er volgens mij nog niks van af en die behoorde dan ook bij de diehards die het door tijdgebrek niet konden bijbenen.
Vicarious schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:05:

Hehe niet echt de fun is juist dat die tijdje geleden topic erop had gegooid en nog niet tevreden was met c/o van 3k+ maarja nu dat zijn account met de desbetreffende ring geclosed is hij dus flink veel fg misgelopen is :P

Trouwens is kyozu2 wel geclosed maar dus ook is mijn oude 'stofhappende' kyozu account gelinked aan kyozu2 door het inloggen erop.
gotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:08:
[...]

yep, maar mn gotter5 account wordt ook nog wel geclosed denk ik. op zich maakt het d2 wel weer interessant, alleen jammer dat ik gisteren voor ongeveer 100fg aan dingen had gekocht voor mn necro (die had 600mf :D isted monarch etc)

heb nu nog 65fg over, daar kan ik denk ik net de runes mee halen voor eni ;)
Hr's zijn op dit moment 25fg/each dus eni zit er wel in..

Deze is ook mooi You Got Banned? -> Buy Full Hammerdin Here vooral het gespam van iedereen maakt het belachelijk :P

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:38:
[...]

Mja dat wordt even zien maar denk niet dat het een probleem is als je meedoet, zolang je niet afhaakt (omdat we nu proberen op elkaar af te stemmen) is het wat mij betreft best.
Het best zou zijn een fana zealer voor de fana aura maar je moet zelf ff kijken of je dat wel leuk vind of niet natuurlijk.
maak ik een fana zealer is geen probleem hoor :D en ik haak nu niet af omdat het toch op een vaste dag wordt. Laatste keer was het niet op een vaste dag.

Doe ik gewoon:
20 Sacrife
20 zeal
20 holy shield
20 fanatism
7 prereqs
is 87 points spent.

[ Voor 7% gewijzigd door Idifix op 11-11-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu al m'n accounts kwijt.....ook degene waar ik alleen loader weleens gebruikt heb. Nouja einde D2 voor mij dan maar. Zie jullie wel bij D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:32:
[...]

maak ik een fana zealer is geen probleem hoor :D en ik haak nu niet af omdat het toch op een vaste dag wordt. Laatste keer was het niet op een vaste dag.
Ok beter! :)
Stats zijn idd goed, we gaan untwinked maar vind het zelf wel handig om op de skills te letten die handig zijn zodat je mogelijk nog kan gebruiken als echte play char later :)

Hebben we dus het volgende:
Dal: Druid | xx Merc
Idi: Fana Zealer | xx Merc
Vic: xx | xx Merc
kyo: Bowazon | A1 Merc

Nieuw acc (staat ook al in de playertable): kyomain
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:56:
Ben nu al m'n accounts kwijt.....ook degene waar ik alleen loader weleens gebruikt heb. Nouja einde D2 voor mij dan maar. Zie jullie wel bij D3.
Jammer om te horen koei, tja jammer van d2loader.. ze willen alle voordelen van bots natuurlijk weg pakken.
Nja dan summonen we tollo maar
*attempts to summon tollo71*
Q: Leer ons je meerdere cd-keys truc, master _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:06:
[...]

Ok beter! :)
Stats zijn idd goed, we gaan untwinked maar vind het zelf wel handig om op de skills te letten die handig zijn zodat je mogelijk nog kan gebruiken als echte play char later :)

Hebben we dus het volgende:
Vic: xx | xx Merc

Nieuw acc (staat ook al in de playertable): kyomain

[...]

Jammer om te horen koei, tja jammer van d2loader.. ze willen alle voordelen van bots natuurlijk weg pakken.
Nja dan summonen we tollo maar
*attempts to summon tollo71*
zijn truc wordt ook voor gebanned..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:12:
[...]

zijn truc wordt ook voor gebanned..
Wrs wel, zijn er nog mensen die restarten of is iedereen laf en haakt af? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij niks gebanned, week geleden gehoord dat warden actief ging worden, sindsdien geen maphack of niks meer gebruikt. Had hier al gewaarschuwd dat er voor d2loader gebanned ging worden ;p.

Ben blij dat er eindelijk wat gebeurt tegen botters, terecht ook dat meeste gotters gebanned zijn, alleen zonden dat de meeste nu stoppen. Beter als ze gewoon alle botters alle items had afgenomen ;p.

Ook lullig voor mensen die alleen d2loader gebruikte voor goede doeleinde.
ook mensen die alleen mh gebruikte vindk zielig, heb zelf geluk datk optijd daarmee gestopt ben

Ik doe in ieder geval zeker mee met untwinked stuff, hoop dat er nu nog genoeg mensen zijn die meedoen.

Zonde koei dat je helemaal stopt x(

edit; kheb nog wel wat beginners stuff liggen voor mensen, aangezien veel mensen niks meer hebben.
Wizzy's/shako's etc (wel alleen voor sc). Zeg maar als je nog wat nodig hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Klote, mijn main account is ook gebanned... Zit daar nu nog wel in, met1 char, maarja eenmaal eruit is er nooit meer in. Dus moet snel mullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
btw, psycho betekent dat dat alle gear die je van mij had, oa die 1.09 azurewrath ook weg is?, das toch wel zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er ff lijstje gemaakt worden van accounts die gebanned zijn,
beetje lullig @ dit moment, maar kank men friendslist weer legen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:33:
Mij niks gebanned, week geleden gehoord dat warden actief ging worden, sindsdien geen maphack of niks meer gebruikt. Had hier al gewaarschuwd dat er voor d2loader gebanned ging worden ;p.

Ben blij dat er eindelijk wat gebeurt tegen botters, terecht ook dat meeste gotters gebanned zijn, alleen zonden dat de meeste nu stoppen. Beter als ze gewoon alle botters alle items had afgenomen ;p.

Ook lullig voor mensen die alleen d2loader gebruikte voor goede doeleinde.
ook mensen die alleen mh gebruikte vindk zielig, heb zelf geluk datk optijd daarmee gestopt ben

Ik doe in ieder geval zeker mee met untwinked stuff, hoop dat er nu nog genoeg mensen zijn die meedoen.

Zonde koei dat je helemaal stopt x(

edit; kheb nog wel wat beginners stuff liggen voor mensen, aangezien veel mensen niks meer hebben.
Wizzy's/shako's etc (wel alleen voor sc). Zeg maar als je nog wat nodig hebt.
Haha mij zie je nog wel terug hoor weer daar maar zeker van ;)
Daarom vind ik d2jsp ook zo leuk, traden is prachtig en een comeback maken ook.

Bedoel je het freakshow festijn op HCL of die vic en ik organiseren op SCL?
Want dan kan je opzich wel mee doen moet je alleen wel ff een char uitkiezen die kan je graag wilt maar die ook het liefst kan brijdragen aan de groep. Moeten we alleen nog een dag vaststellen, dond en dinsdag vind ik wel ok maar is niet altijd het geval dat ik kan, iig even vantevoren afmelden en verzamelen in op got.
Maldred schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:42:
Klote, mijn main account is ook gebanned... Zit daar nu nog wel in, met1 char, maarja eenmaal eruit is er nooit meer in. Dus moet snel mullen :)
Hmm das ook zuur ja, zag op jsp ook iemand die snel nog even 40hrs een bk5/zaka/cold 33lifer wilde verkopen omdat die nog in een game zat... gaf wel dikke discount tho mss had ik die hrs maar cheap moeten inslaan ofzo :P
Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:46:
btw, psycho betekent dat dat alle gear die je van mij had, oa die 1.09 azurewrath ook weg is?, das toch wel zonde
Die had ik al verkocht of weggeven dal (mcdutch heeft oa. hoto zaka bk5 skillers etc gekregen) had al paar keer aangeboden je een eni te kopen maar heb je steeds overheen gelezen blijkbaar (zie igot forum).
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:48:
kan er ff lijstje gemaakt worden van accounts die gebanned zijn,
beetje lullig @ dit moment, maar kank men friendslist weer legen :$
Ik kan eruit... en er weer in >:) kyomain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:06:
[...]

Ik gebruikte VM's. D2loader moest ik daar echter in gebruiken omdat anders D2 100% cpu trok en paar honder fps kreeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:59:
[...]

Die had ik al verkocht of weggeven dal (mcdutch heeft oa. hoto zaka bk5 skillers etc gekregen) had al paar keer aangeboden je een eni te kopen maar heb je steeds overheen gelezen blijkbaar (zie igot forum).

[...]

Ik kan eruit... en er weer in >:) kyomain
ik kom te weinig op het i got foru,m de laatste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:03:
[...]

Ik gebruikte VM's. D2loader moest ik daar echter in gebruiken omdat anders D2 100% cpu trok en paar honder fps kreeg....
Mja I know koei alleen tollo deed het op een andere manier zonder d2loader of VM's en al die meuk.
Alleen je hebt er wel een bestandje voor nodig begreep ik maarja dat is natuurlijk ook weer bannable..
Dalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:08:
[...]

ik kom te weinig op het i got foru,m de laatste tijd :P
Hehe geen probleem hoor, moest je nog een eni hebben? ;)
Moet je maar een keer zeggen wanneer je 'nodig' hebt koop ik er wel eentje voor je :)

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Mja heb dat van mij ff gemuled naar een andere account, ben ondertss wel al mijn accounts kwijt :( Als al mijn stuff op mijn fresh account nu ook weg gaat, is het byebye diablo, wat wrs nu al is. Teveel moeite, ook al niet zo veel tijd meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:09:
Mja heb dat van mij ff gemuled naar een andere account, ben ondertss wel al mijn accounts kwijt :( Als al mijn stuff op mijn fresh account nu ook weg gaat, is het byebye diablo, wat wrs nu al is. Teveel moeite, ook al niet zo veel tijd meer.
Ja zoals ik al vaker gezegd heb deze avond, zonde dat ze mensen zoals jullie ook keihard aanpakken voor het gebruik van d2loader.. tis dat ik sinds eind zomervakantie af en toe een middagje liet runnen maar voor de rest was ik ook clean.

Trouwens hoe heb je het gemuled nu dan? Toch niet in je eentje of wel?

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen die bang is dat mules gebanned worden, kan lijpe stuff wel ff @ mijne zetten, kans dat ik gebanned word zal niet zo heel groot zijn ;o.

edit: lees net dat je cd-keys over 30 dagen weer kan gebruiken, alleen accounts voor altijd weg :o. (wist ik nog niet :$)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:17:
iedereen die bang is dat mules gebanned worden, kan lijpe stuff wel ff @ mijne zetten, kans dat ik gebanned word zal niet zo heel groot zijn ;o.

edit: lees net dat je cd-keys over 30 dagen weer kan gebruiken, alleen accounts voor altijd weg :o. (wist ik nog niet :$)
Ja en als de 'marked' cd-key weer wordt opgepikt door warden ben je je cd-key voor goed kwijt.
D2loader zelfs zit er niet meer in, sowieso atm allemaal high risk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot, Hourly raffle 45k in de pot. Als iemand denkt gelukt e hebben. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:47:
Woot, Hourly raffle 45k in de pot. Als iemand denkt gelukt e hebben. ;p
Yooo, zoveel nog nooit gezien :S
Waag het gewoon ff wat tickets kopen, wish me luck zie ik het morgenochten wel weer of ik zoals al die vorige keren geluk heb gehad :X

13 tickets dit keer, allemaal random zoals altijd want weet het vantevoren allemaal zo goed te bedenken maar weet dan nooit een keuze te maken welke nummers :P
51k fg in de pot is wel echt enorm veel zeg, paar mensen gooien ff al hun fg in de raffle omdat accounts geclosed zijn zeker :o

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Current Pot: 60,801 Forum Gold

wtf!

edit: bijna 70k nog 1.5 minuut :p

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:55:
Current Pot: 60,801 Forum Gold

wtf!
Ja dat denkt iedereen dus iedereen zet ff paar tickets erin waardoor het nog oploopt, de rijken denk dan weer van wow nog meer nja 20 tickets meer kan wel en zo blijft de loop he :)
Inmiddels al ~70k als ik win he kunnen jullie ook op een presentje wachten ;)

Helaas niks, en ook is de pot niet gevallen, waren wel een tweetal met 12k en wat rijken zag ik alweer tussen de winnaars staan. Achja je moet toch wat he, 64fg erin gepompt weer maar verdien ik wel weer terug :)

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:11:
[...]

Ja zoals ik al vaker gezegd heb deze avond, zonde dat ze mensen zoals jullie ook keihard aanpakken voor het gebruik van d2loader.. tis dat ik sinds eind zomervakantie af en toe een middagje liet runnen maar voor de rest was ik ook clean.

Trouwens hoe heb je het gemuled nu dan? Toch niet in je eentje of wel?
Wel eerst wel :) maar de game was meteen weg, maar echt meteen, dus dat ging niet echt. Paar dingen kwijt geraakt, zoals anni, torch enzo. Toen heb ik gewoon mijn bobaba leeggegooid, daarin alles van mijn main account gegooid, nieuwe account gemaakt, met bobaba erin en nieuwe mules. Op die manier :)

Ik kon nog wel zeg maar in mijn account komen als ik er nog inzat. Als ik echt uit battlenet ging, dan kon ik er niet meer op.

Dus zo heb ik nog een pride, eni, beast, anni, torch, eth forti eth adny enzo kunnen bewaren :) + andere stuff. Kan dus weer volledig opnieuw beginnen met gear, maar dat weer zo lang. We zien wel :)

Het is idd behoorlijk klote, en ik snap hun redening wel, maar toch, de dupers gaan bv gewoon verder, de botters ook nadat ze weer gear hebben :) Dus het heeft niks geholpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Maldred op 12-11-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, niks gewonnen hier x(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:02:
[...]

Wel eerst wel :) maar de game was meteen weg, maar echt meteen, dus dat ging niet echt. Paar dingen kwijt geraakt, zoals anni, torch enzo. Toen heb ik gewoon mijn bobaba leeggegooid, daarin alles van mijn main account gegooid, nieuwe account gemaakt, met bobaba erin en nieuwe mules. Op die manier :)

Ik kon nog wel zeg maar in mijn account komen als ik er nog inzat. Als ik echt uit battlenet ging, dan kon ik er niet meer op.

Dus zo heb ik nog een pride, eni, beast, anni, torch, eth forti eth adny enzo kunnen bewaren :) + andere stuff. Kan dus weer volledig opnieuw beginnen met gear, maar dat weer zo lang. We zien wel :)

Het is idd behoorlijk klote, en ik snap hun redening wel, maar toch, de dupers gaan bv gewoon verder, de botters ook nadat ze weer gear hebben :) Dus het heeft niks geholpen.
Ow das idd nog best netjes ja, gelukkig niet alles weg..
Ja precies de dupers vind ik mss nog wel het meeste achterbaks, smijten de markt vol met duped highrunes en maar omlaag werken die prijzen, opzich wel lache voor de mensen met niet zoveel fg maar minder leuk als je er eentje vind en hem wilt verkopen.. Maar goed als warden on blijft denk ik niet dat de botters zeer snel weer actief zullen zijn, zoals ik al eerder zei de een heeft nog meer accounts verloren dan de ander.. tot wel 10+ stuks :o
Ja jammer genoeg nog nooit iets gewonnen, ook al is het maar zo'n 1xx fg prijsje :)
Teller staat alweer op 50k+ mss dat ik nu ff groot inleg, begin soon denk ik toch niet echt een groot char meer mss alleen me sorc rebuilden maar dat is niet zo'n hele grote kostenpost dure want kan ik ook weer mee mfen (nee niet botten :)).

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donate me dan ff 4fg ;x kank 1x meedoen en dan slapen met veel spanning ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:11:
donate me dan ff 4fg ;x kank 1x meedoen en dan slapen met veel spanning ;x
Ok hopen dat een van ons ff iets wint ;) Edit- Now go buy your ticket son! :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:12:
[...]

Ok hopen dat een van ons ff iets wint ;)
thnx a lot x), alsk win krijg je de helft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Kans is iets van 1 op xxxxx ;) Maar toch, veel geluk ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:14:
[...]

thnx a lot x), alsk win krijg je de helft :p
Hehe deal, dit keer 15 tickets maar nu ben ik er ook niet bij om het te zien dus welterusten iedereen en hopen dat een van ons wint ;)
Maldred schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:14:
Kans is iets van 1 op xxxxx ;) Maar toch, veel geluk ermee :)
I know maar nu met zo'n grote pot kan ik het rechtvaardigen weer eens wat tickets te kopen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kut, verkeerde nummers gepakt, drukte op accept inplaats van delete numbers :p

achja!! kben men nummer vergeten, waren 3 hogen in iedergeval!

Succes psycho, may god be with us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
hehe, zal ook eens voor de grap meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, ik heb men jackpot al binnen!!!

Gratis accounts gekregen van nederlander :)

Griefs, Mara's, soj's, bk's, torches, hrs en dat alleen al op 1e account, nog 2 te checken! niet normaal! heerlijk.

edit: coa's, 19/20 sorc torches, 10x cold skillers etc etc.. Nog steeds 1e account :$
editedit: perf cold ormus, nightwings nearly perf.

Etc etc etc nogs teeds 1e account :$

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:39:

Griefs, Mara's, soj's, bk's, torches, hrs en dat alleen al op 1e account, nog 2 te checken! niet normaal! heerlijk.

edit: coa's, 19/20 sorc torches, 10x cold skillers etc etc.. Nog steeds 1e account :$

Lekker, maar pas op dat die account niet wordt gebanned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

account is 2 weken niet gebruikt dus zal wel goed zitten, 2e account is blijbkaar nog beter, en dan nog 3e account als mule. wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Geeft toch niet, tegen die tijd heeft hij de goeie shit allang over gemuled natuurlijk.

Wat mij betreft blijft Warden dan aan. De mensen die zijn gestopt vanwege de bans blijven toch wel weg, dus ban het zootje dan maar helemaal uit. OF helemaal botvrij, OF gewoon alles vrijgeven. Een tussenweg is altijd kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, account gaat richting de 10k aan waarde...

Aangezien ik deze account gekregen heb, ben ik zeker bereid te delen met mede gotter's.

Kreeg em omdat ik et liefste reageerde in zen topic over gratis accounts ;p..

100fg per gotter moet zeker wel lukken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Waarom fg als je de items ook rechtstreeks kunt geven? :D Wat zit er allemaal voor spannends op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Leuk avondje gespeeld zo, ging nog even amu met leuke resists traden met iemand. Switch van char om bij paar runes te kunnen, vergeet ik de naam van die gozer / de game (was hetzelfde)...
Ik nog terug naar game waar we elkaar 'ontmoet' hadden, maar hij kwam er al niet meer. Hier baal ik behoorlijk van eigenlijk, maar ja, eigen schuld - had ik het maar even snel op moeten schrijven. :P

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het truukje van tollo (ik dacht toch echt van kwakke, maar goed) staat gewoon in de OP (die heeft er altijd gestaan iig).

kwakke01 in "Diablo2/LoD: deel 34"

En mooi dat d2loader gemept wordt, dat ding is bron bvan alle ellende, maphack, bots, etc. Ik kan geen reden verzinnen om dat ding niet te bannen.
Wel raar dat veel mensen stoppen nu dat ding gedetecteerd wordt, waarom zou je stoppen omdat je d2loader niet kan gebruiken? Jee, dan mf je gewoon weer zelf. die maps voor de mf plaatsten zijn nu niet echt heel random hoor :D

[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 12-11-2008 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:16:
Het truukje van tollo (ik dacht toch echt van kwakke, maar goed) staat gewoon in de OP (die heeft er altijd gestaan iig).

En mooi dat d2loader gemept wordt, dat ding is bron bvan alle ellende, maphack, bots, etc. Ik kan geen reden verzinnen om dat ding niet te bannen.
Wel raar dat veel mensen stoppen nu dat ding gedetecteerd wordt, waarom zou je stoppen omdat je d2loader niet kan gebruiken? Jee, dan mf je gewoon weer zelf. die maps voor de mf plaatsten zijn nu niet echt heel random hoor :D
ik stop niet zozeer omdat de loader is afgeschaft, maar wel omdat al mn accounts closed zijn, en ik dus al mn spullen kwijt ben... heb inmiddels wel weer een lightsoso staan op lvl 18 A3, maar toch :|

ik ga geen zuurverdiende fgs stoppen in chars die vervolgens zo weer kunnen worden gedelete omdat ze nu opeens vinden dat de loader ook gebanned moet worden...

als iemand nog HCNL wil spelen; ik heb op m'n oude NG account nog een lightsoso staan (lvl 91) :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:16:

Ik kreeg d2Loader niet meer lekker werkend op mijn nieuwe Vista install. Toen las ik over een hex-edit trucje van 1 .dll file in de D2-dir waarmee je de multi-cd check uitschakelde.
Op die manier kon je makkelijk, zonder Third-party progs, meerdere versies tegelijk runnen op 1 PC.

Maar ook dat mag blijkbaar niet: al mijn accounts weg :(
Enige niet-orginele dit ik ooit heb gebruikt is om 2 sessies op 1 PC te draaien. Als dat als hacken wordt beschouwd........ imho een dikke fail in de Bnet software. Zou er standaard in moeten zitten ofc.

Pheno, jij kent Kwakke en mij lang genoeg om te weten dat wij niet cheaten, toch?

[ Voor 3% gewijzigd door tollo71 op 12-11-2008 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duped hrs kopen is ook cheaten :P

Nou ja, ik heb nergens last van (like duh), dus mijn cursemancer new style is in act 2 normal. Hij heeft nog tot Blood Riven met zijn wand en zijn ene skeletje geslagen, maar daarna is hij pacifist geworden. Hij vervloekt alleen maar, Aliza schiet de mensen neer. Ze gaat vervangen worden door een andere merc, act 5. Maar ja, dat is nog even wachten :)

Ik tank nu zelf, op normal kan Andy me nog niet echt pijn doen. Omdat ik nu dus een melee merc neem kan ik niet meer bonewallen, dus ik moet even kijken of ik een clay golem als tank neem.
Maar normal doen we nog met alleen punten in de curse tree, dat is vrij eenvoudig.

Ik zou ook de barb merc als tank kunnen nemen en alleen mages maken, aan de andere kant vind ik dat weer te hybride. Maar he, die mages hebben toch niets aan bv een act 2 aura, dus het is nog even wikken en wegen. barb voor het betere bash/stun werk en de mages die op een afstand hun chaos gooien.

Ander ekeuze, de merc bijstaan met curses, maar op hell zal dat eigenlijk alleen dim vision/attract en terror zijn. En op bosses decreptify. Op zich wel leuk micromanagement. Phys immunes bestaan toch niet voor de necro, dus dat zou ook moeten gaan. Bone walls om het gedoseerd naar hem te lijden, of om te herden: vierkantje om wat vijanden waar de barb ook in komt te staan en laat hem maar los gaan :D

[ Voor 34% gewijzigd door Pheno79 op 12-11-2008 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:57:
Duped hrs kopen is ook cheaten :P

Nou ja, ik heb nergens last van (like duh), dus mijn cursemancer new style is in act 2 normal. Hij heeft nog tot Blood Riven met zijn wand en zijn ene skeletje geslagen, maar daarna is hij pacifist geworden. Hij vervloekt alleen maar, Aliza schiet de mensen neer. Ze gaat vervangen worden door een andere merc, act 5. Maar ja, dat is nog even wachten :)

Ik tank nu zelf, op normal kan Andy me nog niet echt pijn doen. Omdat ik nu dus een melee merc neem kan ik niet meer bonewallen, dus ik moet even kijken of ik een clay golem als tank neem.
Maar normal doen we nog met alleen punten in de curse tree, dat is vrij eenvoudig.

Ik zou ook de barb merc als tank kunnen nemen en alleen mages maken, aan de andere kant vind ik dat weer te hybride. Maar he, die mages hebben toch niets aan bv een act 2 aura, dus het is nog even wikken en wegen. barb voor het betere bash/stun werk en de mages die op een afstand hun chaos gooien.

Ander ekeuze, de merc bijstaan met curses, maar op hell zal dat eigenlijk alleen dim vision/attract en terror zijn. En op bosses decreptify. Op zich wel leuk micromanagement. Phys immunes bestaan toch niet voor de necro, dus dat zou ook moeten gaan. Bone walls om het gedoseerd naar hem te lijden, of om te herden: vierkantje om wat vijanden waar de barb ook in komt te staan en laat hem maar los gaan :D
mijn lightsos heeft nog een a1merc met een rare boogje met ctc amp erop :) icm een skellymancer een lekkere combo :) aangezien ik nu lvl18 ben moet ik nu op zoek naar mana (een +3 CL staff gevonden, en tele slurpt ook aardig wat mana ;)

we kijken wel of ik nog doorga; iig ga ik niet meer heftig investeren in mn chars...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Laatst online: 23-06-2012
idem hier, alles dicht...

gisteren was er maar 1 account gesloten, nu allen... Had ik maar gemuled...
Ik hang 'm ook ff aan de haak (komt nog goed uit met de verhuis), LS here i come!

Ik vin dat je niets verkeerd doet met loader, is enkel om met meerdere keys te kunnen spelen.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:16:

Ik hang 'm ook ff aan de haak (komt nog goed uit met de verhuis), LS here i come!

Ik vin dat je niets verkeerd doet met loader, is enkel om met meerdere keys te kunnen spelen.
yep, vind ik ook, mar blizzArd denkt daar blijkbaar anders over ... volgens mij hebben ze genoeg verdient aan licenties door het toestaan van het gebruik van de loader... so far....

mooie actie om de servers te kunnen uitfaseren en oplijnen voor D3 imho...

beetje partyplay af en toe zalik wel blijven doen, maar een lvl99 neerzetten is geen doel meer nu... ben overigens benieuwd hoe de ladder er nu uitziet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik kap ook met actief spelen.
Enige dat ik nog wel wil proberen is de Freakshow. Donderdag van start?
Maak ik een nieuwe account (als dat nog wel mag......). Zal ik wel D2 opnieuw moeten installeren, vrees ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:39:

Relaxed, hebben allebei helaas niets gewonnen :'(
Jij nog wel wat maar geen fg :P
Vicarious schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:47:
Geeft toch niet, tegen die tijd heeft hij de goeie shit allang over gemuled natuurlijk.

Wat mij betreft blijft Warden dan aan. De mensen die zijn gestopt vanwege de bans blijven toch wel weg, dus ban het zootje dan maar helemaal uit. OF helemaal botvrij, OF gewoon alles vrijgeven. Een tussenweg is altijd kut.
Ja behalve als alles te vol zit natuurlijk moet je ook zelf 3 accounts aanmaken ;)
Vicarious schreef op woensdag 12 november 2008 @ 01:19:
Waarom fg als je de items ook rechtstreeks kunt geven? :D Wat zit er allemaal voor spannends op dan?
Heb ik me gekochte tickets ook weer terug verdiend :D
Maar iets kleins is ook goed hoor, heb ik ook weer een start om mijn lightsorc te rebuilden.
yago schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:16:

Hmm das minder... gister ook maar heel even LS gedaan heb daar ook nog wat fg in zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2008 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Pheno, volgens jouw is alles cheaten in diablo. Dan vraag ik me af waarom dat jij het spel nog altijd volgt. Jouw versie van diablo, alles zoals jij het wilt, komt er toch niet.

Het feit blijft gewoon dat ze met deze actie toch niks uithalen, duped hr's zijn er nog altijd genoeg, en de botters gaan over een week weer gewoon door. De mensen die d2loader gebruikte omwille van 2 diablo's tegelijktijd te willen runnen, en voor de rest gewoon spelen, die zijn genept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Maldred schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:11:
Pheno, volgens jouw is alles cheaten in diablo. Dan vraag ik me af waarom dat jij het spel nog altijd volgt. Jouw versie van diablo, alles zoals jij het wilt, komt er toch niet.

Het feit blijft gewoon dat ze met deze actie toch niks uithalen, duped hr's zijn er nog altijd genoeg, en de botters gaan over een week weer gewoon door. De mensen die d2loader gebruikte omwille van 2 diablo's tegelijktijd te willen runnen, en voor de rest gewoon spelen, die zijn genept.
Helemaal mee eens. Ik vind het gewoon een gemis van de Bnet functionaliteit dat het niet mogelijk is om fatsoenlijk (solo) te mulen en/of met meerdere legale cd-keys in te kunnen loggen.

De "oplossing" (lees d2loader) van dit gemis wordt al jaren door Blizzard gedoogd omdat het flink extra inkomsten oplevers omdat 2 keys nodig zijn. Dat ze nu plotseling wel alles bannen heeft waarschijnlijk een puur financiele reden. Wellicht was de verkoop van nieuwe licenties opgedroogd?
Dat is pas hypocriet: zolang het geld opleverd wordt het gedoogd |:( Net alsof het door Blizzard zelf niet kon worden geimplementeerd..... duh.....

Botten/Hacken etc. vind ik echt een andere orde van "cheaten". Die omzeilen heel doelbuwust heel wat meer dan alleen het gemis van de multi-CD mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

gotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:06:
damn, ik ben lucky geweest denk ik, had lolwut mh, turbot 8.1, auto tele. Toen ik hoorde dat warden draaide zo snel mogelijk alles uitgezet, maar toen heeftie nog wel een ochtend+middag gebot :D

niet gebanned dus ;)

jammer mcdutch, maar wat gebruikte je dan? maphack? of andere dingen/bot ?
TurboT[met autotele] voor een tijdje, en een maphack zo nu en dan... maar ook uitgezet toen k dat warden topic zag...

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:11:

Je wilt zeggen dat het niet cheaten is? Prima, maar dan is onze definitie anders. Feit blijft dat er 3rd party dingen gebruikt worden. In de voorwaarden die geen hond leest staat duidelijk dat Blizzard het recht heeft om die aan te pakken. Dat ze het al die jaren niet gedaan hebben is dan misschien raar. Maar laten we wel wezen, met het uitschakelen van d2loader heb je veel botters, dupers, maphackers, etc te pakken.

Ik speel solo op bnet voor de fun, iets wat heel veel mensen vergeten zijn: het is een leuke game en je hebt geen elite gear nodig om hell te kunnen solo'en. Maar goed, dit zeg ik tegen mensen die cookiebuilds leuk vinden: hammerdins, dual dreams etc etc.

Je hoeft me niet te begrijpen, maar gaan kappen omdat Blizzard eindelijk wat doet aan cheaten is wel erg raar. De enige reden om 2 of meer dingen op te starten is om te mulen (wat lame geimplementeerd is) en games te fillen. Of jezelf te rushen, natuurlijk. Maar volgens mij kun je die drie al prima met een trusted friendlist oplossen...Alleen mulen is wat lastig als er dan net niemand online is.

Dus waarom stop je? Omdat je niet met meer man in een game wilt spelen? Omdat je je genaaid voelt dat Blizzard de cheats wat rigoreuzer aanpakt?

Waarom denk je dat ik die freakshow voorgesteld heb? Juist om dat partyplezier weer eens te ondervinden, ipv in een solo private game constant friend joins another game en quit messages te zien.
tollo71 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:58:
[...]

De "oplossing" (lees d2loader) van dit gemis wordt al jaren door Blizzard gedoogd omdat het flink extra inkomsten oplevers omdat 2 keys nodig zijn. Dat ze nu plotseling wel alles bannen heeft waarschijnlijk een puur financiele reden. Wellicht was de verkoop van nieuwe licenties opgedroogd?
Dat is pas hypocriet: zolang het geld opleverd wordt het gedoogd |:( Net alsof het door Blizzard zelf niet kon worden geimplementeerd..... duh.....
Ik denk dat de licenties prima gaan, de game heeft de laatste tijd weer erg goed verkocht. Dus dat zal de reden niet zijn. Ik denk dat er juist door die betere verkoop teveel dupers/botters en andere cheaters erbij zijn gekomen en dat ze dit als enige uitweg nog zagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 12-11-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:10:
[...]

Je wilt zeggen dat het niet cheaten is? Prima, maar dan is onze definitie anders. Feit blijft dat er 3rd party dingen gebruikt worden. In de voorwaarden die geen hond leest staat duidelijk dat Blizzard het recht heeft om die aan te pakken. Dat ze het al die jaren niet gedaan hebben is dan misschien raar. Maar laten we wel wezen, met het uitschakelen van d2loader heb je veel botters, dupers, maphackers, etc te pakken.

Ik speel solo op bnet voor de fun, iets wat heel veel mensen vergeten zijn: het is een leuke game en je hebt geen elite gear nodig om hell te kunnen solo'en. Maar goed, dit zeg ik tegen mensen die cookiebuilds leuk vinden: hammerdins, dual dreams etc etc.

Je hoeft me niet te begrijpen, maar gaan kappen omdat Blizzard eindelijk wat doet aan cheaten is wel erg raar. De enige reden om 2 of meer dingen op te starten is om te mulen (wat lame geimplementeerd is) en games te fillen. Of jezelf te rushen, natuurlijk. Maar volgens mij kun je die drie al prima met een trusted friendlist oplossen...Alleen mulen is wat lastig als er dan net niemand online is.

Dus waarom stop je? Omdat je niet met meer man in een game wilt spelen? Omdat je je genaaid voelt dat Blizzard de cheats wat rigoreuzer aanpakt?

Waarom denk je dat ik die freakshow voorgesteld heb? Juist om dat partyplezier weer eens te ondervinden, ipv in een solo private game constant friend joins another game en quit messages te zien.

[...]

Ik denk dat de licenties prima gaan, de game heeft de laatste tijd weer erg goed verkocht. Dus dat zal de reden niet zijn. Ik denk dat er juist door die betere verkoop teveel dupers/botters en andere cheaters erbij zijn gekomen en dat ze dit als enige uitweg nog zagen.
Je bent heus niet de enige die partyplay leuk vind hoor lijkt mss voor jou wel zo..
Net zo goed dat er zat mensen zijn die cookiecutter builds/builds met elite gear wel tof vinden om mee te spelen, koei bijv stopt omdat die geen zin heeft weer te gaan investeren in nieuwe pvp chars, dat die gepakt is omdat hij botte is een andere zaak.
Waarom ik weer begin? Omdat ik me toch te verknocht ben aan d2 ben ik bang + zou nog untwinked doen met Vic en dal ;) Dat ik voorheen vaak alleen speelde was niet alleen omdat daar de mogelijkheid toe had maar ook soms omdat er totaal niemand was (einde vorig ladder kapte merendeel ermee sommigen nog voor het einde zelfs).
Sowieso vind ik het ook erg leuk met een elite gear build rond te huppelen, beetje mfen, beetje xpen maar om dan forced de teamplay erin te houden door iedereen om me heen constant te rushen omdat ze nieuwe chars beginnen heb ik ook niet altijd trek aan ;)

Mss dat ik het nu wel weer minder en wellicht nog wel weer mijn lightsorc opbouw of mss toch nog die gewilde bonemancer (die al 3 weken klaarstond met half zijn equip om eindelijk eens UT met de SCL lui te doen). Sowieso heb ik ook nog fg zitten in me LS dus denk dat ik iig weer een masterquest de kans geef.
Anders ga ik me weer toeleggen op andere games waar ik nooit aan toe kom, vroeger al nooit door competitie gericht fpsen en nu weer niet door d2 ;)

Wat ik wil zeggen, het is niet zo zwart/wit zoals jij het mss ziet. Net zo goed dat jij van teamplay houdt zijn er zat mensen die van elite gear pvp houden en dat ze nu stoppen omdat ze dat kwijt zijn kan ik wel begrijpen. Alleen dat het komt door mh/botten/whatever is hun eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
[...]

...

[...]

Ik heb en zal altijd met name in party spelen. Anders had ik beter Single Player kunnen spelen.

Verder gebruikte ik geen third party software. Niet eens d2loader. Ik heb alleen een .dll file ge-hex-eddit om met 2 keys tegelijk te kunnen spelen. Om te mulen/fillen/rushen. Niets dat de Bnet community of Blizzard benadeelt. Als Blizzard multi-key fatsoenlijk had geimplimenteerd was er ook totaal geen probleem van mijn kant.

Wat me verder opvalt is dat er de laatste weken nauwelijks sprake is van lag en interupts. Dit duidt erop dat het dupen door het creeren van lag op de server niet meer voorkomt. Of de servers overbelast worden door alle Bots? I dunno, maar als reguliere speler merkte ik niets dat daar op duidde, in de vorm van lag, FTJ's of interupts.
Dat dit dus de reden is geweest van Blizzard om alle d2loader(achtigen) te bannen..... ik betwijfel het.

Dat ze MH/Bots etc. opsporen en bannen.... soit. Dat ze met een full rushstorm alle duped HR's/RW's poofen.... ok. Dat ze (in mijn ogen) een legitieme poging om met 2 keys te spelen bannen.... NOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:13:
[...]

Wat me verder opvalt is dat er de laatste weken nauwelijks sprake is van lag en interupts. Dit duidt erop dat het dupen door het creeren van lag op de server niet meer voorkomt. Of de servers overbelast worden door alle Bots? I dunno, maar als reguliere speler merkte ik niets dat daar op duidde, in de vorm van lag, FTJ's of interupts.
Dat dit dus de reden is geweest van Blizzard om alle d2loader(achtigen) te bannen..... ik betwijfel het.

Dat ze MH/Bots etc. opsporen en bannen.... soit. Dat ze met een full rushstorm alle duped HR's/RW's poofen.... ok. Dat ze (in mijn ogen) een legitieme poging om met 2 keys te spelen bannen.... NOT.
Ja viel me ook op idd in de zomervakantie waren er enorm veel ftj's an ci's maar die ad ik de afgelopen paar weken niet meer. Maarja hoorde ook dat de dupe method en dclonehunting waren gestopt vandaar dat ik ook vrij weinig anni's langs zag komen op d2jsp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:30:
[...]
Wat ik wil zeggen, het is niet zo zwart/wit zoals jij het mss ziet. Net zo goed dat jij van teamplay houdt zijn er zat mensen die van elite gear pvp houden en dat ze nu stoppen omdat ze dat kwijt zijn kan ik wel begrijpen. Alleen dat het komt door mh/botten/whatever is hun eigen schuld.
Ik zeg het zwart wit, maar je weet net zo goed als ik dat het uitzonderingen zijn. Op hc is er weinig pvp, alleen de allerrijksten doen daar aan mee (hoi botters :W ) ik spreek daarvoor. En waarom zou je voor pvp d2loader nodig hebben :?

Zoals je zelf zegt, men wilt elite gear, om wat voor reden dan ook en men neemt daar een risico voor.
Ik ben toendertijd gestopt om dat ik steeds meer solo in een game lekker semi twinked bezig was (ja, via d2jsp wat non runeword gear ruilen, lees TO gloves of dat soort lowbudget shit dat niemand duped).
Als je 15 man in een lijst hebt staan die allemaal in hun eigen private games aan het mffen zijn dan weet je dat het geen reet meer aan is.

Ik heb d2 nu gesintalleerd voor de freakshow, mocht dat om de een of andere reden niet doorgaan gaat het er weer net zo hard af. Maar niet om d2loader, maar om het gemis aan party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:00:
[...]
Ik zeg het zwart wit, maar je weet net zo goed als ik dat het uitzonderingen zijn. Op hc is er weinig pvp, ik spreek daarvoor. En waarom zou je voor pvp d2loader nodig hebben :?

ZOals je zelf zegt, men wilt elite gear, om wat voor reden dan ook en men neemt dara een risico voor.
Ik ben toendertijd gestopt om dat ik steesd meer solo in een game lekker semi twinked bezig was (ja, via d2jsp wat non runeword gear ruilen, lees TO gloves of dat soort lowbudget shit dat niemand duped).
Als je 15 man in een lijst hebt staan die allemaal in hun eigen private games aan het mffen zijn dan weet je dat het geen reet meer aan is.

Ik heb d2 nu gesintalleerd voor de freakshow, mocht dat om de een of andere reden niet doorgaan gaat het er weer net zo hard af. Maar niet om d2loader, maar om het gemis aan party.
Waarom zou je geen d2loader gebruiken? Zelf ff wat dingen mulen is enorm handig vooral als er niemand online is. Als ik vorige ladder aan het mfen was en ik zat vol ging ik meteen mulen zodat ik verder kon want stoppen omdat ik vol zit, vroeg op de avond als niemand online is, zit er bij mij echt niet in ;) Jij hebt zelf zelfs 4 keys dus hou me niet voor de domme dat het niet nuttig is als je voor de rest compleet legit bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:10:
[...]

Waarom zou je geen d2loader gebruiken? Zelf ff wat dingen mulen is enorm handig vooral als er niemand online is. Als ik vorige ladder aan het mfen was en ik zat vol ging ik meteen mulen zodat ik verder kon want stoppen omdat ik vol zit, vroeg op de avond als niemand online is, zit er bij mij echt niet in ;) Jij hebt zelf zelfs 4 keys dus hou me niet voor de domme dat het niet nuttig is als je voor de rest compleet legit bezig bent.
Voor pvp d2loader gebruiken? Vroeg ik.
Over de 4 keys kan ik kort zijn: 3 pcs, 1 mac. D2loader heeft bij mij nooit goed gewerkt. Ik heb het ooit geprobeerd omwille van het fillen van games, maar als ik dan switchte van venster was het instant chardrop uit de game. Dus dan maar de lompe manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:16:
[...]

Over de 4 keys kan ik kort zijn: 3 pcs, 1 mac. D2loader heeft bij mij nooit goed gewerkt. Ik heb het ooit geprobeerd omwille van het fillen van games, maar als ik dan switchte van venster was het instant chardrop uit de game. Dus dan maar de lompe manier.
Of je ze nu op 4 verschillende of op 1 dezelfde PC zet maakt geen ruk uit natuurlijk..... Daarom is Accounts bannen vanwege mult-install dikke kolder.
Ban dan iedereen die vanuit hetzelfde IP-adres op verschillende PC speelt ook maar meteen. Of nog veel simpeler: voeg een soort loader toe in je eigen software :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:16:
[...]

Ja en daarop antwoorde ik boven staande..
Meerdere chars/meerdere accounts keys zijn toch goedkoop dus zelf wat kunnen mulen is binnen handbereik.
Waarom dan d2loader.. simpel, het is het gemakkelijkste in gebruik met meerdere keys dus waarom zou je dan via een hexedit hack dingen aan gaan passen als het veel makkelijker kan?
Zelf heb ik vorig jaar een 2e set gehaald omwille van het mulen, ik mag dan wel veel mensen in mijn lijst hebben. Altijd zit ik aan de cap maar als er opeens veel mensen verdwijnen (zoals in de tijd van mainuserx, likwit en in mindere mate kroga) heb je altijd een offline friendslist. Ben gestart doordat een vriend van mij weer begon te spelen en die haakt al snel weer af enja ik wilde toch wel met gotters/bekenden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
[...]

Onze definites van cheaten is anders ja :) Ik gebruikte d2loader om te mullen/bo te geven. Dit doe ik onder andere omdat er soms laggspikes zijn en dan heb je met bo toch een grotere kans op opleven. Daarnaast zit er geen fatsoenlijke manier in diablo 2 om te mulen, behalve als er friends online zijn, wat niet altijd is. Wat ik dus niet tegenspreek is dat veel mensen d2loader gebruiken om te botte, dupen, ... Maar er is wel een verschil met wat ik doe en met wat andere doen.
Ook andere meningen, ik speel graag met een char dat sterk is. Als ik een halfuur op een monster moet meppen, dan speel ik wel een andere spel. Mijn plezier bij diablo was snel en veel mollen, vind ik gewoon leuk.

Ik stop omdat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen en omdat er veel uit mijn friendlist ermee stoppen, en ook omdat ik veel ben kwijtgeraakt. Ik heb er tegenwoordig al weinig tijd er voor en dan doen ze het maar zo, iedereen pakken. Aan het cheaten doen ze toch niks, er zijn nog genoeg hr's te koop. De items zijn er ook weer volop binnen de week. Ze hebben het gewoon vertraagd en ervoor gezorgd dat er veel mensen stoppen.

Trouwens, mogen ze eigenlijk wel warden gebruiken? Dat leest nml van jouw pc welke programma's/andere zaken runnen, niet echt privacygebruiksvriendlijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Maldred op 12-11-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja, het is lullig dat nu ook de mensen die het alleen voor multiple keys gebruikten geband zijn, maar Blizzard kan dat natuurlijk niet echt controleren. Hoe had je dat technisch voor je gezien dan?

Ik vind het vooral jammer dat botten en dupen etc. uberhaupt op battle.net gekomen is. Als het kan gaan mensen het doen, dat is logisch. Als je gewoon vanaf het begin consequent beleid voert en alle 3rd party meuk direct bant, was er ook niemand aan begonnen. Nu gaat het allemaal een beetje lullig.

Anyway.... ik geloof dat ik mijn friendslist wat kan opschonen :') Ik blijf voorlopig iig fijn doorspelen, maar ik ben dan ook geen accounts kwijtgeraakt. Sowieso doe ik mee aan de hardcore freakshow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
gebanned worden voor d2loader is zo... makkelijk van blizzard.

" OH er zijn heel veel hacks die d2loader nodig hebben, dus als wij iedereen bannen met d2loader dan bannen we ook alle hacks"

had er dan al eerder voor gebanned, nu pakken ze nl ook de "legit" spelers die alleen d2loader hadden draaien voor het mulen/rushen etc en ervan uit gingen dat het safe was.

nu lijkt het wel of blizzard moedwillig d2 de nek omdraait of zoiets.

en de echte cheats zijn er gewoon nog hoor, chars vol met 20life/20man sc;s? 80hr+ ? lol. ik hoop dat dit met diablo3 wat beter en consequenter wordt aangepakt

[ Voor 15% gewijzigd door gotfurrr op 12-11-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal eens vragen of morp (<-broer, eigenaar van twee van de keys ;) ) nog een keer zin heeft in de freakshow.
Al zal hij geen twe ekeys meer kunnen gebruiken, maar dat ligt aan het feit dat zijn desktop richting ouders is gegaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
[...]

[...]

je bent nu wel een beetje puberaal "hahaha i told u" aan het roepen tegen degenen die niet cheaten (en dan bedoel ik d2loader of hex edit).

Iedereen vind party play leuk, maar sommigen vinden het ook grappig om (soms)alleen monsters te mollen met ubergear. Jouw perceptie van wat een leuke game is hoeft niet overeen te komen met die van andere mensen.

wat blizzard nu heeft gedaan is iets wat erg vreemd is imho, stel dat morgen arrestatieteams alle koffieshops binnenvallen, de zaak sluit en de eigenaren veroordeeld voor drugshandel. dat is een vergelijkbare situatie.

Prima dat ze voor d2loader bannen, maar dan hadden ze dat altijd al moeten doen. Vergeet niet dat de hacks er nog steeds zijn, de grote jongens dupen nog steeds hr's etc.

Jammer dat blizzard D2 een doodschop geeft, volgens mij blijven nu veel spelers weg (incl me, want als ik maar 1 instantie kan draaien van d2 dan is de lol er een beetje vanaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:57:
gebanned worden voor d2loader is zo... makkelijk van blizzard.

" OH er zijn heel veel hacks die d2loader nodig hebben, dus als wij iedereen bannen met d2loader dan bannen we ook alle hacks"

had er dan al eerder voor gebanned, nu pakken ze nl ook de "legit" spelers die alleen d2loader hadden draaien voor het mulen/rushen etc en ervan uit gingen dat het safe was.

nu lijkt het wel of blizzard moedwillig d2 de nek omdraait of zoiets.

en de echte cheats zijn er gewoon nog hoor, chars vol met 20life/20man sc;s? 80hr+ ? lol. ik hoop dat dit met diablo3 wat beter en consequenter wordt aangepakt
20/20scs kan niet he :P 20/17 is max ;)
Maar idd, de dupers komen nog het beste weg, die hebben mss alleen 1 van hun hrmule accounts gesloten omdat ze daar toevallig met hun d2loader op zijn geweest.. de andere hrmules zitten nog propvol.

Tis nu natuurlijk wel makkelijk om alles op Blizzard af te schuiven maar het is gewoon jammer dat ze al die tijd d2loader hebben gedoogd en nu opeens de stop eruit trekken. Hadden ze dit eerder gedaan en een eigen 'legit d2loader' gemaakt en dan de sweep erdoorheen gehaald was er wrs minder trammelant geweest.

@Vic, weet je al wat voor char je gaat spelen met onze 4 man untwinked teamplay party?
Zijn trouwens dinsdag en donderdag goed zoals Dal voorstelde? Voor idi volgens mij wel en vind het zelf ook wel goed opzich (alleen weet ik dat je don niet kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:50:
[...]

Ik kreeg d2Loader niet meer lekker werkend op mijn nieuwe Vista install. Toen las ik over een hex-edit trucje van 1 .dll file in de D2-dir waarmee je de multi-cd check uitschakelde.
Op die manier kon je makkelijk, zonder Third-party progs, meerdere versies tegelijk runnen op 1 PC.

Maar ook dat mag blijkbaar niet: al mijn accounts weg :(
Enige niet-orginele dit ik ooit heb gebruikt is om 2 sessies op 1 PC te draaien. Als dat als hacken wordt beschouwd........ imho een dikke fail in de Bnet software. Zou er standaard in moeten zitten ofc.

Pheno, jij kent Kwakke en mij lang genoeg om te weten dat wij niet cheaten, toch?
Tja. EULA violation heh. Je edit de files van Blizzard met een hexeditor. Ik zou het persoonlijk vreemd gevonden hebben als ze niet hiervoor gebanned hadden. Het mag dan een beetje sneu zijn van Blizzard, maar zo staat het in hun EULA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Psycho, dinsdag kan ik sowieso nooit omdat ik moet trainen. Dagen die mij goed uitkomen zijn:
- Maandag hele avond
- Dinsdag alleen vroeg in de avond (19.00 tot 20.45 ongeveer)
- Woensdag hele avond
- Donderdag hele avond (onder voorbehoud, dan staat namelijk de hardcore untwinked freakshow ook gepland)
- Vrijdag op dagen dat ik geen wedstrijd heb de hele avond, anders maar heel kort.
- Weekenden vaak ook wel beschikbaar.

Ben dus vrij flexibel op zich, maar ik ga er geen trainingen of wedstrijden voor skippen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan maandag en woensdag (was wel van plan mee te doen :$) en zondag

Ps:

wat kank vangen voor 3es +2 chill armor 4 sockets staff? Stond nog op account diek gekregen heb ;x.

Shako's + tal rasha items gratis af te halen (include armor) daar staan 2 chars vol mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:06:
Psycho, dinsdag kan ik sowieso nooit omdat ik moet trainen. Dagen die mij goed uitkomen zijn:
- Maandag hele avond
- Dinsdag alleen vroeg in de avond (19.00 tot 20.45 ongeveer)
- Woensdag hele avond
- Donderdag hele avond (onder voorbehoud, dan staat namelijk de hardcore untwinked freakshow ook gepland)
- Vrijdag op dagen dat ik geen wedstrijd heb de hele avond, anders maar heel kort.
- Weekenden vaak ook wel beschikbaar.

Ben dus vrij flexibel op zich, maar ik ga er geen trainingen of wedstrijden voor skippen :D
Haha en we verwachten ook niet dat van je dat je dat doet vic ;)
Vergeet alleen steeds of het nou dinsdag of maandag trainingsdag voor je is.
Mss dan maandag en woensdag vanaf ~half 10 een optie zijn? Of anders in het weekend dan kan ik ook altijd wel weet alleen niet hoe dat met Dal en Idi zit.
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:09:
Ik kan dinsdag en donderdag (was wel van plan mee te doen :$) en zondag

Ps:

wat kank vangen voor 3es +2 chill armor 4 sockets staff? Stond nog op account diek gekregen heb ;x.

Shako's + tal rasha items gratis af te halen (include armor) daar staan 2 chars vol mee
Oei lastig dit :D
Tuurlijk mag je meedoen vraat hmm dan is het weekend eigenlijk onze enige optie?
Zondags kan ik pas vanaf ~9 uur.

Hmm rond de 50fg schat ik zo.
Opzich zou ik wel een shako en wat low spul kunnen gebruiken als dat enigzins mogelijk is vraat ;)

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat is erg puberaal gotfurrr? :O

Gewoon zeggen dat men niet moet zeuren omdat iedereen weet dat bliz keihard kan optreden tegen hacks, of je ze nu 'legit' gebruikt voor muling of niet? Lullig ja, maar het gaat mij niet om het bannen, het gaat mij om de reacties erna: "ik stop ermee, want met 1 key is het niets aan". "Ik stop ermee, want ik moet opnieuw beginnen". Gebruik dan singleplayer en doe /players 8, wtf doe je op bnet? Je hebt er nog een hero editor bij, dan kun je je eigen elite gear in elkaar klikken.

Straks gaat men nog zeggen dat het lullig is als ern een ladderreset wordt aangekondigd omdat de waarde van items dan dropt. Het is niet goed of het deugt niet wat Bliz ook doet.

Bliz staat in hun recht. Dat het niet handig is dat ze d2loader een tijd gedoogd hebben, tja, vals vertrouwen gekregen dat d2loader nooit gebanned zou worden. Logisch, als het al zo lang goed gaat. Ik heb dit ook niet gedacht toen ik hier las dat warden weer aanging. d2loader is altijd er onderuit gekomen. Blijkbaar nu niet meer. Maar ik zou ook niet weten hoe men moet detecteren dat men alleen d2loader gebruikt om te mulen en niet om te botten/hacken/maphacken/<insert andere hack>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ohja, en mijn character wordt dus een kicker sin. Wel eerder gemeld, maar denk ik overheen gelezen :P Ik wilde bowazon, maar die neem jij al, en een aura-friendly paladin zit ook al in de party. Kickersin it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:15:
Ohja, en mijn character wordt dus een kicker sin. Wel eerder gemeld, maar denk ik overheen gelezen :P Ik wilde bowazon, maar die neem jij al, en een aura-friendly paladin zit ook al in de party. Kickersin it is.
Ja had ik wel gelezen maar wist niet of het daadwerkelijk vast stond.
Maar dat is geen probleem vic, sorry dat ik je bowazon idee heb afgepakt hopelijk vind je het niet erg O+

Vic: Kicker | xx Merc
Vra: xx | xx Merc

Als er sowieso nog een a2 freeze merc, a2 might merc en een, a2 ar merc bijkomen zitten we al erg gebakken.
De 4e persoon kan at random een leuke uitkiezen, mss wel a2 defensive merc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei lastig dit :D
Tuurlijk mag je meedoen vraat hmm dan is het weekend eigenlijk onze enige optie?
Zondags kan ik pas vanaf ~9 uur.

Hmm rond de 50fg schat ik zo.
Opzich zou ik wel een shako en wat low spul kunnen gebruiken als dat enigzins mogelijk is vraat ;)
kijk nog eens, foutje van mijn kant ;p, komt zo beter uit.

En low spul moet je ff zeggen wanneer, ben vandaag tot 7 uur online, vooral spullen verkopen waarschijnlijk, moet waarschijnlijk ook aardig wat pricechecke =/ zit veel amu's/jewels etc op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:23:
[...]

kijk nog eens, foutje van mijn kant ;p, komt zo beter uit.

En low spul moet je ff zeggen wanneer, ben vandaag tot 7 uur online, vooral spullen verkopen waarschijnlijk, moet waarschijnlijk ook aardig wat pricechecke =/ zit veel amu's/jewels etc op
Ok zal je wel aanspreken als ik je zie en voor pricechecks kun je me altijd vragen he dat je dat weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:31:
[...]

Ok zal je wel aanspreken als ik je zie en voor pricechecks kun je me altijd vragen he dat je dat weet ;)
als je een uurtje vrij hebt, dan mag je me helpen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh btw shako's en dat soort ongein heb ik ook nog wel geloof ik op mijn broertjes account. Alhoewel: die heeft wel een hele tijd lopen botten. Wordt mijn account/CD key nou ook geband als ik een keer op zijn account inlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:35:
[...]

als je een uurtje vrij hebt, dan mag je me helpen ;p
Ok is goed heb je denk ik alleen verkeerd toegevoegd want zie je namelijk niet online alleen blizt ff checken zo.
Vicarious schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:38:
Oh btw shako's en dat soort ongein heb ik ook nog wel geloof ik op mijn broertjes account. Alhoewel: die heeft wel een hele tijd lopen botten. Wordt mijn account/CD key nou ook geband als ik een keer op zijn account inlog?
hmm dat weet ik niet vic, als die dat al lang niet meer heeft gedaan lijkt het niet dat ze marked zijn, en anders is het nog altijd dat de accounts aan de marked key gekoppeld worden ipv andersom, sowieso wordt je cd key niet gebanned bij 1 incidentie alleen het account dus je kan het spul wel voor de zekerheid overzetten naar een lege oude account van mij en dan op een nieuwe van jou als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mwah, ik maak me niet zo druk. Kheb zelf niets verkeerds draaien en als ik geband word: balen maar no sweat. Begin ik vrolijk weer opnieuw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik zit in een lucky flow

Omdatk iemand met men nieuwe hammer (12k dmg) heb geholpen met ancients hell, krijgk ff hoto + cta gratis. niet slecht ;x

edit: kheb je gepmt online Psycho, atm niet men eigenste account

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:46:
Mwah, ik maak me niet zo druk. Kheb zelf niets verkeerds draaien en als ik geband word: balen maar no sweat. Begin ik vrolijk weer opnieuw :D
Precies, altijd positief bekijken ;)
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:49:
Oke, ik zit in een lucky flow

Omdatk iemand met men nieuwe hammer (12k dmg) heb geholpen met ancients hell, krijgk ff hoto + cta gratis. niet slecht ;x

edit: kheb je gepmt online Psycho, atm niet men eigenste account
Pff lekker ga je vraat :D
Mja dacht ik al want had je account er toch wel goed in staan.

Alleen heb ik geen pm, kyomain heb je toch wel gepmed of niet?

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Zeg ben ik hier nu de enige met cd key bans? Kon niet meer op diablo komen. Stoppen is nu wel geheel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Maldred schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:15:
Zeg ben ik hier nu de enige met cd key bans? Kon niet meer op diablo komen. Stoppen is nu wel geheel mogelijk.
nee, cd keys zijn bij mij nu ook gebanned (4), en heb mn enige legit key nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik ga weer beginnen alsof het een ladderreset is, heb alleen nog maar 65fg :D

dus kga nu maar een blizz sorc maken en andy doodrunnen :D

iemand nog tips? heb 65fg en wil een sorc bouwen om mf runs te doen uiteraard. welke build ? ;)

[ Voor 26% gewijzigd door gotfurrr op 12-11-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

gotfurrr schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:22:

iemand nog tips? heb 65fg en wil een sorc bouwen om mf runs te doen uiteraard. welke build ? ;)
Als het puur om MF gaat zou ik gewoon voor een Blizzard Sorc gaan, da's het snelste en makkelijkste. Zelf maak ik liever een Meteorb build. Kan Mephisto en Andy ook aardig snel platkrijgen (alhoewel minder snel dan pure Blizzsorc), maar is wat allrounder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizz sorc is lovely,

edit: weet niet waark moet beginnen met verkopen=/, alsk hele set verkoop weetk niet of een offer goed is of niet :p.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:15:
hmm vreemd ik niet, tenminste op 1 keu durf op de andere niet meer te kijken ivm d2loader..
gotfurrr schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:22:

Ja blizzsorc, fullout blizz en lekker maxen die hap.
Gear: snowclash, occu, tal armor, shako, tal amu, spirit monarch, chances, low wts, (evt. low anni/torch) eth cv insight merc + stone en rdm andy. Als mooiste 2 simpele fcr str ringen of gewoon plain kan ook :)
Kom je een heel eind en retecheap kun je niet alles alleen maar iig andy/mephi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
psychoclown schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:34:
[...]

hmm vreemd ik niet, tenminste op 1 keu durf op de andere niet meer te kijken ivm d2loader..

[...]

Ja blizzsorc, fullout blizz en lekker maxen die hap.
Gear: snowclash, occu, tal armor, shako, tal amu, spirit monarch, chances, low wts, (evt. low anni/torch) eth cv insight merc + stone en rdm andy. Als mooiste 2 simpele fcr str ringen of gewoon plain kan ook :)
Kom je een heel eind en retecheap kun je niet alles alleen maar iig andy/mephi :)
thx dat moet nog wel lukken voor 65fg (behalve anni en torch dan denk ik)

mijn nieuwe account is gotter6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:31:
[...]

thx dat moet nog wel lukken voor 65fg (behalve anni en torch dan denk ik)

mijn nieuwe account is gotter6
Zal je meteen even adden, ben zelf net in een rush door normal door blizt O+
Dit is met mijn nieuwe lightsorc, weet nog niet of haar weer zo hard ga equipen maar ik begin alweer mijn verloren tickets terug te verdienen door LS dus gaat goede kant op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
wat kost een CoH eigenlijk op d2jsp. Een Vic lucky bastard :D
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.