Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:59:
wat kost een CoH eigenlijk op d2jsp. Een Vic lucky bastard :D
Nja Hrs zijn gestegen in prijs liggen nu rond de 35-40fg (gister nog voor 25fg).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotfurr pm me binnen 5 minuten als je tal armor nu wilt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:13:
gotfurr pm me binnen 5 minuten als je tal armor nu wilt :p
Al mijn accounts+CD-keys gebanned..... :(
Jij bent de enige waar het goed mee gaat, Vraatjuh! Gratz met al die rijkdom :)

Ik had net al mijn fg geinvesteerd (nog 1.09 fg over). Alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Waarom ben ik lucky? :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:13:
[...]

Al mijn accounts+CD-keys gebanned..... :(
Jij bent de enige waar het goed mee gaat, Vraatjuh! Gratz met al die rijkdom :)

Ik had net al mijn fg geinvesteerd (nog 1.09 fg over). Alles weg.
Hahah ja vraat is in de prijzen gevallen en niet van die 4/5e ticket die ik doneerde :D
Lucky omdat je blijkbaar wel zo verstandig was om d2loader aan de kant te schuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
toch wel grappig om weer met 0 te beginnen, ben benieuwd wanneer ik mn java weer kan bouwen.
Grootste probleem zal zijn om weer 4/40 rare javelins te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:54:
toch wel grappig om weer met 0 te beginnen, ben benieuwd wanneer ik mn java weer kan bouwen.
Grootste probleem zal zijn om weer 4/40 rare javelins te halen :)
Haha ja, ook echt vet mooi om weer hulp van anderen nodig te hebben :P
Ook al heb ik een bult fg ik pretend alsof ik niks heb atm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand ff pricecheck geven

cta 4-5-3 scl :o

edit: hoeft al niet meer
cta + hoto 34 + mara 30 + shako 141 ral'd voor 300fg :D

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:58:
kan iemand ff pricecheck geven

cta 4-5-3 scl :o

edit: hoeft al niet meer
cta + hoto 34 + mara 30 + shako 141 ral'd voor 300fg :D
Netjes :)
Ben vanavond gerushed door Vic en een beetje door blizt.
Zit nu met mijn nieuwe sorc in Act3 hell, moet alleen nog mephi en dan ff diarunnen :)

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Was best even leuk psycho, tot die summoner dood ging, omdat ik te dichtbij kwam met m'n holy freeze auru (had niet door dat-ie al zo "dichtbij" was, was nog buiten beeld). :P
Zonder teleport door AS is toch best wel ***, blij dat Vic dat even kon overnemen. ;)

Heb zelf vanavond ook nog een duriel's shell & guillaume's face bij elkaar kunnen traden voor ~15 pgems samen. Heb nu echt gewoon iets nodig met goeie resists, want die zijn echt te laag op hell. Proberen iets bij elkaar te traden dan maar. :D

United we stand, and divided we fall

blizt schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:03:
Was best even leuk psycho, tot die summoner dood ging, omdat ik te dichtbij kwam met m'n holy freeze auru (had niet door dat-ie al zo "dichtbij" was, was nog buiten beeld). :P
Zonder teleport door AS is toch best wel , blij dat Vic dat even kon overnemen. ;)

Heb zelf vanavond ook nog een duriel's shell & guillaume's face bij elkaar kunnen traden voor ~15 pgems samen. Heb nu echt gewoon iets nodig met goeie resists, want die zijn echt te laag op hell. Proberen iets bij elkaar te traden dan maar. :D
Ja was wel even gezellig zo'n rushje :)
Net ook ff een trade gedaan, was bijna vergeten dat ik nog keys en een organset had op rene's account.
De organset kunnen verkopen voor 8fg, beetje overpriced maar de vraag naar die dingen stijgt als een gek ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:57:
[...]

Netjes :)
Ben vanavond gerushed door Vic en een beetje door blizt.
Zit nu met mijn nieuwe sorc in Act3 hell, moet alleen nog mephi en dan ff diarunnen :)
fixen we morgen ofzo wel ff ;)

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Blijf het wel lastig vinden om in te schatten of iets echt daadwerkelijk wat waard is. Vind nu net:

ume's lament
+2 necro
20% FCR
+2 decrepify
+3 terror
hit causes flee 50%
+40 mana
50% dmg to undead

In eerste instantie leek dat me best ok (misschien stop ik 'm wel op m'n eigen necro als-ie verder niet veel waard is), maar nu twijfel ik of +2 wel 'genoeg' is om leuk te zijn. Dus maar gelijk hier droppen: is dit wat? :)

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Nog even geluk gehad ook. Ging cow run doen op NM voor items, vond een 4socket pala shield, met lage def, maar wel resists. Lage def maak ik wel goed met holy shield, dus besloten er een spirit runeword van te maken.
Had 3 van de runes op 1 char, dan nog 1 rune op ander char, dan nog een disconnect tussendoor etc... Al met al best veel part / joins, dus temp. ban zat er aan te komen. Ik heb net het runeword compleet in het shield zitten, doe save & exit om een hell-game aan te maken om daar nu m'n resists te checken........ Temp ban! :P

Dus echt nog net geluk gehad dat ik die items heb kunnen overzetten, als ze ten minste de wijzigingen van de laatste game (dus het pakken van de runes + in shield plaatsen) netjes hebben meegenomen. Zal 't morgen wel zien.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die Ume's Lament is wel ok, maar niet meer dan dat. Voor summoners heb je Arm of King Leoric of de Trang Oul set, voor Bonemancers heb je ook een betere (ben alleen de naam ff kwijt). Leuk voor midlevels, maar niet echt iets waard eigenlijk.

Over spirit: zonde dat het schildje lage resists heeft, al heb je de mazzel dat Holy Shield tegenwoordig over je totale defense wordt berekend en niet alleen over je shield. Anders zou het echt zonde zijn en had je beter even kunnen wachten op een beter schildje.

blizt schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:53:
Nog even geluk gehad ook. Ging cow run doen op NM voor items, vond een 4socket pala shield, met lage def, maar wel resists. Lage def maak ik wel goed met holy shield, dus besloten er een spirit runeword van te maken.
Had 3 van de runes op 1 char, dan nog 1 rune op ander char, dan nog een disconnect tussendoor etc... Al met al best veel part / joins, dus temp. ban zat er aan te komen. Ik heb net het runeword compleet in het shield zitten, doe save & exit om een hell-game aan te maken om daar nu m'n resists te checken........ Temp ban! :P

Dus echt nog net geluk gehad dat ik die items heb kunnen overzetten, als ze ten minste de wijzigingen van de laatste game (dus het pakken van de runes + in shield plaatsen) netjes hebben meegenomen. Zal 't morgen wel zien.
Zoals Vic al zei is ume eigenlijk niks waard, alleen leuk voor selfusage als je niks anders hebt.
Voor summoners: king leoric
Voor bonemancers: White of Boneshade

Mss een tip als je temp ban wilt vertragen of geen ftj's te krijgen: Altijd 3 tellen wachten voor je game rejoined ivm ftj en 10sec voor als je veel muled. Ook als je ingame bent wat langer wachten dan in/out.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hou gewoon 2 minuten ingame en 10 seconden tussen part/joins aan, dan gaat het 9 van de 10 keer goed.

Vicarious schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:00:
Hou gewoon 2 minuten ingame en 10 seconden tussen part/joins aan, dan gaat het 9 van de 10 keer goed.
Yep en daarom was d2loader zo prachtig, enorm veel mulen en gewoon per cd-key afwisselen ;)

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Vicarious schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:49:
Over spirit: zonde dat het schildje lage resists heeft, al heb je de mazzel dat Holy Shield tegenwoordig over je totale defense wordt berekend en niet alleen over je shield. Anders zou het echt zonde zijn en had je beter even kunnen wachten op een beter schildje.
Mja, ik heb nu in ieder geval wel behoorlijke resists @ hell. Alleen m'n fire res is nog érg laag, maar ik ga proberen een laying of hands te traden; dat zou alweer een stuk helpen natuurlijk.

Bedankt voor de tips verder jongens. :)

blizt schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:11:
[...]

Mja, ik heb nu in ieder geval wel behoorlijke resists @ hell. Alleen m'n fire res is nog érg laag, maar ik ga proberen een laying of hands te traden; dat zou alweer een stuk helpen natuurlijk.

Bedankt voor de tips verder jongens. :)
Mja maar als ik jou was zou ik die draculs keepen want die zijn een stuk beter dan loh, res kun je dan beter (tijdelijk) van charms halen.

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Mja, mijn resists @hell:
fire : -03
cold : +85
light : +69
poison: +58

Daarom leek LoH me wel ok om de fire res in ieder geval weer wat beter te krijgen. De life leech van dracul's wilde ik dan weer goedmaken door een string of ears te equippen.

blizt schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:58:
Mja, mijn resists @hell:
fire : -03
cold : +85
light : +69
poison: +58

Daarom leek LoH me wel ok om de fire res in ieder geval weer wat beter te krijgen. De life leech van dracul's wilde ik dan weer goedmaken door een string of ears te equippen.
Wat had je nu ook alweer voor belt?
Beter kun je een credendum (15@)) of een andere uniq/set/rare belt met fireres nemen want op draculs zit niet alleen ll. De ctc lifetap en str maak je niet goed met een string of ears, sowieso kun je de ctc lifetap goed gebruiken zeker als zealer met een hoge ias bp.

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Heb je ook wel gelijk in natuurlijk. Maar zoeken naar een goeie belt dan. Denk dat credendum me nog te weinig biedt momenteel, want meeste res is best redelijk, ik heb echt iets nodig wat fire res boost.

Heb nu een verdungo's btw.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dan zou je voor hotspurs kunnen gaan, maar dan lever je weer je huidige boots in...

Dan zou je eigenlijk een um in je guillaumes moeten hebben voor de res die je mist.

Verwijderd

Voor iedereen die wat verstand heeft van scl prijzen en tijd over heeft EN mij ook nog eens lief vind

http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=25621884&f=71

Pricecheck aub :$

(heb er nu alles bij staan psycho, include skillers etc)
Ok zal kijken of ik straks ff alles kan pricechecken zit nu nog in college..
Ook even een tip vraat (en voor de rest) als een item/jewel onder 49 lvlreq zit er even bijzetten, een amu kan zonder deze info als crap gechecked worden terwijl die lvl 30req heeft en dus eigenlijk wel nog 10+fg waard.

[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 13-11-2008 16:53 ]

Verwijderd

zucht, al men accs weer doorkijken x(
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:57:
zucht, al men accs weer doorkijken x(
Het is even werk maar dan heb je ook wat, heb ook sinds begin van de ladder best veel goede jewels en aantal goede rares gehad maar nooit op d2jsp gezet.. behalve dan die ene ring waar ik 700fg voor heb getrade die had ik ook al heel lang in me stash.

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Vicarious schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:24:
Dan zou je voor hotspurs kunnen gaan, maar dan lever je weer je huidige boots in...
Dan is het gewoon poison resist ruilen voor fire resist. Schiet ik weinig mee op. ;)
um zou mooi zijn, maar heb ik nog niet.. Maar eens even gaan zien hoe ik verder ga vanavond.

blizt schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:03:
[...]

Dan is het gewoon poison resist ruilen voor fire resist. Schiet ik weinig mee op. ;)
um zou mooi zijn, maar heb ik nog niet.. Maar eens even gaan zien hoe ik verder ga vanavond.
Daarom zijn een stel charms het makkelijkst ;)
10-11fireres scs kosten geen drol :)

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Dan moet ik gewoon zorgen dat ik een paar FR SC'tjes krijg, moet gaan lukken. Krijg in ieder geval wel het idee dat dat het beste is, inderdaad.

Verwijderd

kan iemand ff bumpe x)?

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=25624905&f=170

linkje is misschien handig ;x

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 19:45 ]

blizt schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:03:
[...]

fire resist is veel beter dan poison resist, de mod "poison length reduced by xx%" is veel beter

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Vond net toevallig the ward (gothic shield, all res +49) en heb voor een paar gold een belt gekocht met 30 fire res.
Tot ik een paar charms te pakken heb houd ik die belt dan maar even, want res is nu 56 / 85 / 63 / 52, wat best redelijk is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You're got a bump ;)

Even ter info voor degene die het nog niet weten.
Voor degene die mee doen met de SCL untwinked teamplay party meedoen staat op het igot sinds eergister een topic waar je je oa. kunt afmelden etc en waar alle info in komt te staan voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben toch weer begonnen met rebuilden van mijn sorc en daarvoor weer aardig wat nodig.
Als er mss iemand een bump wil geven graag: Large Needlist Here, maak het alleen niet te bont he ;)

Thanks Maldred en Idi ;)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 14-11-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer wat Hell runs gedaan met m'n mf sorc, ging best redelijk in een half uurtje oid :)
Viper
IK Belt, Maul
+1 combat skiller
en eth Demon Arch's 180%, 9% ll

Kan iemand een pricecheck geven op die laatste 2, EuHCL? Eens kijken of ik wat kan traden via d2jsp, wel makkelijk via fg, maar heb geen idee qua prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:25:
Net weer wat Hell runs gedaan met m'n mf sorc, ging best redelijk in een half uurtje oid :)
Viper
IK Belt, Maul
+1 combat skiller
en eth Demon Arch's 180%, 9% ll

Kan iemand een pricecheck geven op die laatste 2, EuHCL? Eens kijken of ik wat kan traden via d2jsp, wel makkelijk via fg, maar heb geen idee qua prijzen
prijslijst is weg (iig op scl) d2 is nu wel saai geworden eigenlijk... kan niet gerushed worden, kan mezelf niet rushen, kan geen goede tombruns vinden etc etc

ik ga bijna stoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

gotfurrr schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:28:
[...]

prijslijst is weg (iig op scl) d2 is nu wel saai geworden eigenlijk... kan niet gerushed worden, kan mezelf niet rushen, kan geen goede tombruns vinden etc etc

ik ga bijna stoppen :D
Beetje jammer, en ik heb je nog wel door normal heen gegooid ;) Jammer dat die bugrush niet lukte, maar we hebben het geprobeerd. Morgen ben ik waarschijnlijk wel weer ff online 's avonds, misschien dan nightmare/hell doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Vicarious schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 02:35:
[...]

Beetje jammer, en ik heb je nog wel door normal heen gegooid ;) Jammer dat die bugrush niet lukte, maar we hebben het geprobeerd. Morgen ben ik waarschijnlijk wel weer ff online 's avonds, misschien dan nightmare/hell doen?
hoezo bugrush niet lukken. Ik heb mij door normal laten boosten en toen gewoon zon baal for q game gejoined en nadat baal dood was kon ik naar nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen nm/normal rush/ tombs/baal nm/normal nodig hebben, zeg et ff. Kheb vanavond tijd want ga waarschijnlijk niet weg, geen zin x(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Idifix schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 02:56:
[...]

hoezo bugrush niet lukken. Ik heb mij door normal laten boosten en toen gewoon zon baal for q game gejoined en nadat baal dood was kon ik naar nm
Wij konden ruim een half uur lang geen goede game vinden daarvoor, vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Vicarious schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:38:
[...]

zo lang pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:38:
[...]

tja, alle botters kunnen de flail, hart, oog, en hersenen niet vinden in act2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Dalyxia schreef op zondag 16 november 2008 @ 01:44:
[...]

tja, alle botters kunnen de flail, hart, oog, en hersenen niet vinden in act2
voor alle niet botters is dat ook een vrij onmogelijke opgave ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op zondag 16 november 2008 @ 02:40:
[...]

voor alle niet botters is dat ook een vrij onmogelijke opgave ;)
hahaha, ja daarom juist :P, weten die botters veel dat die dingen in act3 liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik denk dat veel spelers inderdaad nog nooit act3 helemaal hebben doorgelopen. Prutsers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=25694448&f=170 men sell out, binnen 5 minuutjes 4 paginas vol

edit: ff hulp nodig
Runic Talons 3ls/3woi/2boi
18life/15mana
Suwayyah 3ls/1dt/2sm
34ed/18life
15ias, 32ed
15ias 23 lr jwl
combat +7life
combat +11life
offensive +38life
offensive +27life

wat zijn zo'n dingen waard?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:22:
lol

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=25694448&f=170 men sell out, binnen 5 minuutjes 4 paginas vol

18life/15mana
Suwayyah 3ls/1dt/2sm
34ed/18life
15ias, 32ed
15ias 23 lr jwl

word steeds meer of niet:P
die 18/15Sc zal niet zo veel opleveren denk ik. De meesten willeen alleen 20/17 hebben en wat betreft die 3 ls dingen die waren vroegen dacht ik iets van 4-5 ists ofzo hoeveel Fg dat is kweenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20/20 bestaat niet idi :p
20/17 is max XD

1k fg bereikt ^^

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:48:
20/20 bestaat niet idi :p
20/17 is max XD

1k fg bereikt ^^
hmm belachelijk:P

1k al pfff kom ik aan met men 1,90 fg lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:59:
Ik denk dat veel spelers inderdaad nog nooit act3 helemaal hebben doorgelopen. Prutsers :r
Denk de meeste wel de eerste keer maar a3 zo makkelijk om te skippen en heb je zeker na een paar keer wel gezien. Alleen als je echt untwinked gaat is het leuk om alles te doen vind ik. Dat is ook voor mij de reden dat D2 ook zo geslaagd is, de snelheid waarmee je een hoog lvl char kan maken vind ik ideaal.
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:22:
lol

18life/15mana
Suwayyah 3ls/1dt/2sm
34ed/18life
15ias, 32ed
15ias 23 lr jwl
combat +7life
combat +11life
offensive +38life
offensive +27life

Had nog niet echt tijd gehad om ernaar te kijken vraat maar zal je voor zover dat nu nog helpt even checken.
Heb het toen je de spullen liet zien ingame wel bij bijna alles een pc gegeven.

Claws: als het socketables zijn schat ik 30-40fg
18/15: 20-30fg
Jewels: lastig te zeggen omdat die eigenlijk alleen perfect gekocht worden.
Combat: pala of barb? If Pala: 7 - 25-35fg | 11 - 30-40
Offensive: 27 - 25-40fg | 38 - 40-50fg

[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 16-11-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, foutje gemaakt bij assa amu O.o

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:55:
hmm, foutje gemaakt bij assa amu O.o
Heb je lijst even snel bekeken, weet niet precies hoe de markt op de banwave reageert op de meeste items dus kan er soms naast zitten.
Alleen zoals gezegd, lvlreqs erbij zetten is bij items <lvl49 wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der word zoveeeeeel meer geboden, soj's gaan voor 50fg =/ Ik kan nu wel lekker alles overprice daarom verkoop ik nu vooral ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hebben we hier nog van die hamerhomo's rondlopen? Kheb namelijk nog een combatskillers voor een pala (clean)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
m'n lightsoso is inmiddels bij Anci-NM aanbeland, maar mn merc kan daar geen enkele pot breken ^^

eff kijken of ze op jsp nog iets bruikbaars hebben,en anders wordt het pg's ruilen voor wat items die ik nu nodig heb...

speelde tot hier untwinked,maar anci NM untwinked is wel een uitdaging met een soso en een crap merc :(

zowiezo kom ik dan niet verder in hell-diff,dusiig maar eff een viper regelen... insight het ik voor 3/4 (mis sol) en spirit sword ook (mis amn nog) HF NM hielp ook al niet mee... Dol,dus daar heb ik nix aan :/

wie speelt er atm op HC???? mijnhuidige acct is weer KWHC; als je ook op hcspeelt, voeg me dan eff toe, want de afgelopen weken is het wel ERG stil op b-net :X

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

ik ben beetje afgehaakt :x. Chars leven nog wel als het goed is. :D.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 17 november 2008 @ 07:40:
m'n lightsoso is inmiddels bij Anci-NM aanbeland, maar mn merc kan daar geen enkele pot breken ^^

eff kijken of ze op jsp nog iets bruikbaars hebben,en anders wordt het pg's ruilen voor wat items die ik nu nodig heb...

speelde tot hier untwinked,maar anci NM untwinked is wel een uitdaging met een soso en een crap merc :(

zowiezo kom ik dan niet verder in hell-diff,dusiig maar eff een viper regelen... insight het ik voor 3/4 (mis sol) en spirit sword ook (mis amn nog) HF NM hielp ook al niet mee... Dol,dus daar heb ik nix aan :/

wie speelt er atm op HC???? mijnhuidige acct is weer KWHC; als je ook op hcspeelt, voeg me dan eff toe, want de afgelopen weken is het wel ERG stil op b-net :X
Kan niet spelen, Kwakke..... Beide keys gabanned. Moet een maandje wachten (of Pheno moet zijn keys weer vinden :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Flapmo schreef op maandag 17 november 2008 @ 07:54:
ik ben beetje afgehaakt :x. Chars leven nog wel als het goed is. :D.
:|

jammer flap; tijdelijk of voor langere tijd?

oh, ps, klopt het dat de sigs het niet meer doen???

Van jou wist ikhet idd tollo :/ hopen idd dat pheno van het weekend tijd heeft gehad om die keys te zoeken :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:39:
[...]

Denk de meeste wel de eerste keer maar a3 zo makkelijk om te skippen en heb je zeker na een paar keer wel gezien. Alleen als je echt untwinked gaat is het leuk om alles te doen vind ik. Dat is ook voor mij de reden dat D2 ook zo geslaagd is, de snelheid waarmee je een hoog lvl char kan maken vind ik ideaal.
[...]
Ik vind persoonlijk juist het "echte" spelen het leukst, daarom hoop ik ook dat daar in D3 iets voor verzonnen is. Wat dat betreft is Act2 eigenlijk ideaal opgebouwd. Die moet je gewoon volledig doen. Anders wordt D3 ook weer zo standaard: rushen en dan in de hoogste acts XP hoeren. Ik zeg: alle quests MOETEN completen om naar de volgende act te gaan EN een maximaal lvl-verschil van 10 verplichten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 17 november 2008 @ 07:40:

Watje, zelfs mijn untwinked merc en cursemancer van twee ladders geleden kon dat nog. (ok, het duurde even, maar dan heb je ook niets). 8)

Ik speel soms, maar aan mij ga je niet veel hebben. got-pheno geloof ik, omdat dat andere acoount nog vol met non-ladder chars die ik nog niet weg wil doen. Niet dat die items wat gaan opleveren, maar he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
kwakke01 schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:16:
[...]

:|

jammer flap; tijdelijk of voor langere tijd?

oh, ps, klopt het dat de sigs het niet meer doen???

Van jou wist ikhet idd tollo :/ hopen idd dat pheno van het weekend tijd heeft gehad om die keys te zoeken :)
Bij mij hetzelfde als Tollo, 30 days out. Kwakke, ik ga je deze avond op d2jsp een account doorsturen. Daar staan nog 2 mules op, die aan het verlopen zijn... Kan je die gewoon af en toe ff refreshen, zodat ze niet verlopen? :) Zit nog best lekkere gear op die ik niet kwijt wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik neem even een D2 break, aangezien ik op dit moment alleen nog maar een cold sorc heb en zon beetje iedereen in mn friends list gebanned is.

kga me de komende tijd vermaken met left4dead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
zo en we zijn weer terug om te vinden dat mun speelaccount dicht gegooid is... gelukkig zijn mijn andere accounts nog alive and kicking.

mijn uitstapje met de cursemancer op het moment is lvl 50 en ben in act 4 nightmare en heb daar de laatste wp te pakken, brrr diablo in normal was dat al een taai koekje ben benieuwed hoe dat gaat in nm.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 16:12
Hey luitjes...was ff een paar gameavonden afwezig door de aanschaf van RA3 :)

Maarre, wat lees ik nu? Heeft er een enorme kaalslag plaatsgevonden onder de accounts?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Whow, wat een mass banning. Wel een beetje sip om voor d2loader te gaan bannen, ik gebruik het ook al jaren. Wat moet ik nou met mijn 6 keysets, ik was net zo blij dat ik met mijn nieuwe monitor dit kon doen....
Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08471/diablo_op_1600-1200603.jpg

Gelukkig afgelopen maanden niet gespeeld, dus al mijn accounts zijn er nog. Het was toch wel balen geweest als ik mijn lvl97 hammer van 2 seizoenen geleden (toen hammers nog origineel waren :P) kwijt was geweest...

Meteen alles maar weer even gerivived, dus alles is weer up voor 3 maanden :)...

Wel doorgaan allemaal he :)

[ Voor 15% gewijzigd door M_V op 17-11-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

mrboomblaster schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:10:
zo en we zijn weer terug om te vinden dat mun speelaccount dicht gegooid is... gelukkig zijn mijn andere accounts nog alive and kicking.

mijn uitstapje met de cursemancer op het moment is lvl 50 en ben in act 4 nightmare en heb daar de laatste wp te pakken, brrr diablo in normal was dat al een taai koekje ben benieuwed hoe dat gaat in nm.
Decripify en lifetap en veel pots aan je merc voeren gok ik zo. Zorg iig voor genoeg gamegold :P

en Joari, idd, er is een massive ban wave geweest waardoor alle botters/MH'ers/d2loader gebruikers hun accounts kwijt zijn of een ban op hun cdkey hebben. Het is een beetje extreem rustig op b.net nu in mn friendslist... Voor de mensen die mij nog niet hebben: *nyny83. Redelijk vaak online maar vaak wel korte perioden. Vaak net genoeg om ff een boost te geven ;) Lukt op elk niveau, ook hell is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:06:
Whow, wat een mass banning. Wel een beetje sip om voor d2loader te gaan bannen, ik gebruik het ook al jaren. Wat moet ik nou met mijn 6 keysets, ik was net zo blij dat ik met mijn nieuwe monitor dit kon doen....
[afbeelding]

Gelukkig afgelopen maanden niet gespeeld, dus al mijn accounts zijn er nog. Het was toch wel balen geweest als ik mijn lvl97 hammer van 2 seizoenen geleden (toen hammers nog origineel waren :P) kwijt was geweest...

Meteen alles maar weer even gerivived, dus alles is weer up voor 3 maanden :)...

Wel doorgaan allemaal he :)
Hoe had je toen je windows zo naast elkaar kunnen zetten als ik vragen mag?
Met behulp van VMware..? Ik kon alleen een ingame screen maken en niet van heel mijn scherm inclusief window.
Joarie schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:58:
Hey luitjes...was ff een paar gameavonden afwezig door de aanschaf van RA3 :)

Maarre, wat lees ik nu? Heeft er een enorme kaalslag plaatsgevonden onder de accounts?
We misten je al ;)
Mja beetje jammer maar niks aan te doen, zelf had ik het erger kunnen treffen zoals tollo en kwakke. Heb namelijk sowieso nog 1 key die niet een tempban heeft. De andere 2 durf ik niet te checken ivm d2loader.
In ieder geval ben ik weer vrolijk verder gegaan en alweer wat steun gehad van Vic/Vraat en blizt. Ben inmiddels ook alweer lvl 61 of 62 en sta in hell a5. Moet nog een handvol diaruns doen en daarna door naar ancients+baalruns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 16:12
haha...tja dat krijg je ervan ;)

gelukkig nooit de drang gehad om d2loader of MH te gebruiken dus mijn orginele keys (+ boekjes/hoesje) zijn nog springlevend :D

Ik ben echter wel van plan om de komende tijd niet zoveel meer D2 op te pakken aangezien ik binnenkort mijn monster-pc binnen krijg waarmee ik de nieuwe generatie spellen probleemloos moet kunnen draaien. Ik heb echter wel mijn mules en chars volzitten met leuke items...zeker nu de ban is geweest en veel mensen zonder zitten...zijn er nog geinteresseerden (necro-spul, bowazon enz)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:54:
[...]

Hoe had je toen je windows zo naast elkaar kunnen zetten als ik vragen mag?
Met behulp van VMware..? Ik kon alleen een ingame screen maken en niet van heel mijn scherm inclusief window.

[...]

We misten je al ;)
Mja beetje jammer maar niks aan te doen, zelf had ik het erger kunnen treffen zoals tollo en kwakke. Heb namelijk sowieso nog 1 key die niet een tempban heeft. De andere 2 durf ik niet te checken ivm d2loader.
In ieder geval ben ik weer vrolijk verder gegaan en alweer wat steun gehad van Vic/Vraat en blizt. Ben inmiddels ook alweer lvl 61 of 62 en sta in hell a5. Moet nog een handvol diaruns doen en daarna door naar ancients+baalruns.
Diaruns kan ik wel verzorgen. Ff kijken of ik vanavond online ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:20:
[...]

Diaruns kan ik wel verzorgen. Ff kijken of ik vanavond online ben ;)
Nice ja :)
Moet nog tot lvl 66 en dan ancients als het je lukt.
Opzich zijn er genoeg diaruns op hell en ook alweer aardig wat baalruns. Moeten ze nog wel goed zijn natuurlijk maar de meeste diaruns zijn wel steady en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:38:
[...]

Opzich zijn er genoeg diaruns op hell en ook alweer aardig wat baalruns. Moeten ze nog wel goed zijn natuurlijk maar de meeste diaruns zijn wel steady en goed.
Vind je? De dia-runs die ik tegenkwam kon ik zo ongeveer in mn eentje doen. Lopen er allemaal lvl 88 characters rond en die laten mij als lvl 82 elemental druid al het vuile werk opknappen. Zonder bot, mh en godly items kan ineens iedereen het niet meer! >:)

edit: ancients hell lukt wel. Alleen niet met die sorc, dus ik tele er wel ff heen, tptje zetten en dan kom ik met een andere char. Met zo'n beetje al mn andere chars lukt het namelijk wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 17-11-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:02:
[...]

Vind je? De dia-runs die ik tegenkwam kon ik zo ongeveer in mn eentje doen. Lopen er allemaal lvl 88 characters rond en die laten mij als lvl 82 elemental druid al het vuile werk opknappen. Zonder bot, mh en godly items kan ineens iedereen het niet meer! >:)

edit: ancients hell lukt wel. Alleen niet met die sorc, dus ik tele er wel ff heen, tptje zetten en dan kom ik met een andere char. Met zo'n beetje al mn andere chars lukt het namelijk wel.
Ok ik zat elke keer bij een hammerdin 90+ maar 1x een run meegemaakt die echt slecht was dus toen gewoon een nieuwe gevonden en was het weer goed :)
Cool zou wel fijn zijn idd, want kan het op jsp wel vragen maar vind het leuker als een maat dat wel voor me wilt doen :)

Wat nieuwe info over de SCL untwinked teamplay party die deze donderdag van start gaat.
Iedereen die nog geen merc heeft opgegeven wordt verzoekt dat voor donderdag te doen, vraat moet ook nog even een class uitzoeken!
Gotfurrr doe je nog wel mee met deze party of stop je helemaal?

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 17-11-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:38:
[...]

hopelijk ben ik tegen die tijd ook lvl 66 dan kan ik ook mee (ben nu lvl 52)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:56:
ik neem even een D2 break, aangezien ik op dit moment alleen nog maar een cold sorc heb en zon beetje iedereen in mn friends list gebanned is.

kga me de komende tijd vermaken met left4dead :)
same here :), morgen volledige spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:16:
[...]

same here :), morgen volledige spel :)
Geldt voor jou dus ook, doe je nog mee met die untwinked party of zeg je van nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we beginnen nou donderdag he?

enigste nadeel is dat woesndag nieuwe server van Myth of Soma (jeugdsentiment) uitkomt, waar ik waarschijnlijk meteen weer aan verslaafd ben ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Mooi crap... 2 cd keys... en alleen D2Loader in gebruik voor te mulen... omdat ik geen zin had om 2 pcs op te starten... kutzooitje...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:46:
[...]

Geldt voor jou dus ook, doe je nog mee met die untwinked party of zeg je van nee?
ja ik wil nog wel gewoon meedoen met untwinked party

dan maar geen l4d op donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:29:
[...]

ja ik wil nog wel gewoon meedoen met untwinked party

dan maar geen l4d op donderdag :)
Goed om te horen dal :)
Donderdag beginnen we inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is traden toch leuk om te doen :)
Gister een 19 19 7 anni gekocht voor 150fg (redelijk cheap atm).
Nu net verkocht voor 200fg en had er mss nog wel 220-225 uit kunnen slepen als ik had gewild, had alleen totaal niet verwacht toen ik FT noemde er meteen 2 mensen waren die hem gelijk namen ;)
Krijg er weer helemaal zin in moet ik zeggen, nu alleen wel weer op zoek naar een nieuwe anni.
Moet ook nog Sojs, 35fcr spirit, infy, eth bugged forti etc alleen de markt is flink uitgedund sojs voor 50fg is toch niet meer normaal hey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
donderdag nieuwe untwinked party? cool!

Gewoon level 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BazzPsychoNut schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:06:
donderdag nieuwe untwinked party? cool!

Gewoon level 1?
Uhm yep, als je nog wilt meedoen zie igot forum (staat in TS).
We spelen met verschillende classes en proberen zoveel mogelijk teamplay focused te zijn.
Dus allemaal andere (nuttige) mercs en aura's ed. die ook de anderen helpen.

Even ter info zag dat boom ook al vroeg om mee te doen.
Max = 8 plaatsen (2 games werkt niet zeker met zo'n teamplay focused party)
Deelnemers: 7, 1 spot reserved, 1 spot open

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:13:
[...]

Uhm yep, als je nog wilt meedoen zie igot forum (staat in TS).
We spelen met verschillende classes en proberen zoveel mogelijk teamplay focused te zijn.
Dus allemaal andere (nuttige) mercs en aura's ed. die ook de anderen helpen.
Mrboomblaster wou ook meedoen (zie igot forum).
Char: Impaler (whatever that is)
Merc: Thorns

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:23:
[...]

Mrboomblaster wou ook meedoen (zie igot forum).
Char: Impaler (whatever that is)
Merc: Thorns
Ja zag ik was nog bezig te replyen en ondertussen andere dingen (got/traden etc :P).

Deelnemers:
Dal: Druid | A2 bless Merc
Vic: Kicker | A2 def Merc
Idi: Fana Zealer | A2 freeze Merc
Vra: Ele Druid | A2 might Merc
kyo: Bowazon | A1 Merc
Got: ----
Boom: Impaler | A2 thorns Merc

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:25:
[...]

Ja zag ik was nog bezig te replyen en ondertussen andere dingen (got/traden etc :P).

Deelnemers:
Trade ff een tal orb voor mij die moet ik nog:P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ook lekker! Ik exit een game die ik zelf gemaakt heb (eerste die ik vandaag maak) en krijg meteen dat "your connection has temporarily been restricted". Was dat nou weer? Ik maak wel altijd dezelfde game met zelfde wachtwoord, maar deze maak ik vandaag voor het eerst!

Vaag, kan nu al weer inloggen! :P Mooi want ik moet een sorc bouwen! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Viper2k1 op 18-11-2008 19:14 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Viper voeg me maar toe, ik sta in de playerlist op page1 ;) Genoeg ruimte weer in mn lijstje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

even een onwijze noobvraag.

Hoe kan je met een lvl 1 character toch de baalquest doen? Je komt niet voorbij de ancients en je kan geen portals naar baal in.

En toch meen ik wel eens lvl1 characters gezien te hebben in nightmare en hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:35:
Hallo allemaal,

even een onwijze noobvraag.

Hoe kan je met een lvl 1 character toch de baalquest doen? Je komt niet voorbij de ancients en je kan geen portals naar baal in.

En toch meen ik wel eens lvl1 characters gezien te hebben in nightmare en hell.
je gaat in a5 staan, een lvl20+ en nog een lvl20+ maken baal dood, dan ben je in nm of hell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
gotfurrr schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:52:
[...]

je gaat in a5 staan, een lvl20+ en nog een lvl20+ maken baal dood, dan ben je in nm of hell ;)
wel zorgen dat je in de party zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viper2k1 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:59:
Ook lekker! Ik exit een game die ik zelf gemaakt heb (eerste die ik vandaag maak) en krijg meteen dat "your connection has temporarily been restricted". Was dat nou weer? Ik maak wel altijd dezelfde game met zelfde wachtwoord, maar deze maak ik vandaag voor het eerst!

Vaag, kan nu al weer inloggen! :P Mooi want ik moet een sorc bouwen! :D
Gamename maakt niet uit want daar wordt niet naar gekeken ;)
Zelfde als vic trouwens, eindelijk eens niet aan de friendslist cap dus heb nog 15 plaatsen over. Als mensen mij in de lijst willen hebben, be my guest alles staat in de playertable onder de TS.
gotfurrr schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:52:
[...]

Precies simple as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:25:
[...]

Deelnemers:
wow, boom, viable char heb jij :P, thorns EN impale haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Dalyxia schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:28:
[...]

Zoals ik al zei heb altijd al eens een impaler willen maken dit leek me wel een leuk moment ervoor. Tja thorns merc lijkt me best wel werken bij mijn cursemancer werkt het best goed.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Owh gaaf dit!! Zit gewoon te zoeken naar Hell baalruns, komt er ineens een "O Barb Torch" voorbij! 30sec open! Ik erin, naar act 1, ja hoor, ligt 'ie gewoon! :D Tis toch niet een dupe, hoop ik ... (en ja, ik speel barb!)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viper2k1 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:14:
Owh gaaf dit!! Zit gewoon te zoeken naar Hell baalruns, komt er ineens een "O Barb Torch" voorbij! 30sec open! Ik erin, naar act 1, ja hoor, ligt 'ie gewoon! :D Tis toch niet een dupe, hoop ik ... (en ja, ik speel barb!)
Lache, gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:28:
[...]

Impale gaat echt ownende damage doen volgens mij, dus alles moet in 1 klap dood zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
lvl 68 nu @ act 2. net summoner gedaan :)

blijkbaar s mn telespeed redelijk, want ik ben nog niet gestunned :P dan is het ws ook meteen gedaan met 600 mana en 800 life maar goed... op naar duri nu :X dat kan lache worden, want mn merc kan nog niet echt tanken zeg maar :'(

-edit-

a3 :D na veel reviven en een hoop full revo's ging ie dan neer :) crap drop ofc, maar goed... nu a3 nog :o

[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 19-11-2008 00:23 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.