Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kwakke01 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:55:
lvl 68 nu @ act 2. net summoner gedaan :)

blijkbaar s mn telespeed redelijk, want ik ben nog niet gestunned :P dan is het ws ook meteen gedaan met 600 mana en 800 life maar goed... op naar duri nu :X dat kan lache worden, want mn merc kan nog niet echt tanken zeg maar :'(
Je zou wat cowgames kunnen proberen om wat te levelen voor je naar duriel gaat?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Vicarious schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:12:
[...]

hmm, op hell? denk dat die niet snel genoeg liggen nog ... maar t is wel een idee omwat items te farmen :)

anyways, zoals ik alhad ge-edit zit ik inmiddels al in a3 :) moet nu alleen effdeorgs zien te pakken... kan nog leuk worden omdat er best veel li's zitten in a3 :/

kan ofc altijd nog met mn barbed druid beginnen; dan staat de basisdaar iig alvast voor :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:12:
[...]

Zou ik eerder wat Andy hell runs doen of Dia nm runs :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:43:
[...]

Impale gaat echt ownende damage doen volgens mij, dus alles moet in 1 klap dood zijn :D
als je uberhaupt een keer iets raakt, ja, dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:52:
[...]

als je uberhaupt een keer iets raakt, ja, dan wel
Impale was bugged of niet? Maakt enorme ar ook echt totaal geen verschil dan?
Nja komen we gauw genoeg achter, boom met ar equipen, fana+blessed aim erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Even een vraagje terzijde, ik ben bezig met een avenger en men raadt aan: een breath of dying berserker axe, voor de gigantische ED mod. Ik heb vroeger nog een paladin gehad en die had een silence phase blade (hell crystal sword) met ipv de normale 200% ED een whopping 420% ED. BoD heeft 350 tot 400% ED en een berserker axe heeft gemiddeld tweemaal zo hoge max dmg als een phase blade. Een BoD berserker axe zou inderdaad nog méér dmg doen, maar mijn silence phase blade heeft wel het voordeel van +2 skills, wat ook kan uitmaken (conviction, vengeance en de boosts van de synergies). Aangezien een avenger zoveel mogelijk phys dmg moet hebben om dat te vermenigvuldigen met zijn vengeance elemental dmg, is het dan de moeite om een 6 socket berserker axe te zoeken of kan ik evengoed blijven verder gaan met mijn glitchy silence phase blade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:43:
Even een vraagje terzijde, ik ben bezig met een avenger en men raadt aan: een breath of dying berserker axe, voor de gigantische ED mod. Ik heb vroeger nog een paladin gehad en die had een silence phase blade (hell crystal sword) met ipv de normale 200% ED een whopping 420% ED. BoD heeft 350 tot 400% ED en een berserker axe heeft gemiddeld tweemaal zo hoge max dmg als een phase blade. Een BoD berserker axe zou inderdaad nog méér dmg doen, maar mijn silence phase blade heeft wel het voordeel van +2 skills, wat ook kan uitmaken (conviction, vengeance en de boosts van de synergies). Aangezien een avenger zoveel mogelijk phys dmg moet hebben om dat te vermenigvuldigen met zijn vengeance elemental dmg, is het dan de moeite om een 6 socket berserker axe te zoeken of kan ik evengoed blijven verder gaan met mijn glitchy silence phase blade?
Nja het probleem van een BotDz is dat het duur is, zeker leuke stats en alles maar je moet wel de fg / runes ervoor hebben. BA's zijn imo ook niet zo snel gevonden zeker als je helemaal mooi wilt doen en voor een eth BA gaat (BotD geeft indestructable) maar maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.
Geef anders iets meer info, speel je SP/Bnet, mode, rest van je gear etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik speel Open samen met broer, hij is een dual elemental druid - gaat machtig goed samen met mijn conviction aura. ;)

Verdere info:
level: 51 (nog aan het levelen ja, we zijn net gestopt met baal runs omdat het geen xp meer opbracht, we zijn daarna snel door act1 gerushet en nu zitten we in act2)
skills: conviction maxed, 2/6/10 in resist auras en 1 in vengeance (volgens de guides dus)
gear: (niet echt twinked, lage level en open :p)
- helm: crown met veel +life en veel +STR en +DEX
- armor: smoke field plate
- wapen: shael steeldriver (unique great maul) (machtig hoge phys dmg voor mijn vengeance, zo goed als altijd 1 strike 1 kill, zelfs met /players 8 )
- boots: gore riders
- gloves: rare gauntlets met IAS en FHR en dergelijke meer
- belt: bladebuckle (unique normal plated belt)
- rings: 1) ravenfrost en 2) rare met veel +AR en resists enzo
- amu: +skills, +STR, enz, ik zou mara's willen aandoen maar ik ben te laag in lvl

Anyway, BotD is beter voor de IAS, maar dat kon ik vroeger makkelijk counteren met Fanaticism. Dit gaat echter niet meer door Conviction als main aura. Ik zal wel spelen met +20 IAS jewels ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je open speelt kun je dat ding toch gewoon met cheats/hacks in elkaar klikken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ja, op die manier heb ik al mijn collectie van runes vervolledigd via cube recipes, maar ik zie niet in hoe je 6 sockets in een berserker axe kunt forceren. :p

edit: of ben ik dan zo noob in het cheaten/haxen in D2? ;)

edit2: ohja, het is de bedoeling dat ik herald of zakarum ga gebruiken met dat zwaardje. Met schildje is altijd leuker dan zonder, zeker als ik dringend resists nodig heb.

edit3: en nog iets! Ik heb een blessed aim act2 merc en broer heeft een defiance act2 merc, beide mercs hebben een crescent moon nightmare polearm (laagste versie) en een skin of the vipermagi en een of andere leuke helm. Wie zei er dat low lvl runewords of uniques niets waard zijn? :p

[ Voor 70% gewijzigd door RuddyMysterious op 19-11-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:11:
Als je open speelt kun je dat ding toch gewoon met cheats/hacks in elkaar klikken? :P
Haha ja in open wel ja :P

Weet niet hoe dat werkt etc maar als je een paar eth Ba's dropped en dan de runes voor socketsrecipe moet het niet zo moeilijk zijn dat in elkaar te draaien lijkt me.
FYI 15 IAS jewels zijn max ;) of kan je dat ook al editen in open? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:28:
[...]

Haha ja in open wel ja :P

Weet niet hoe dat werkt etc maar als je een paar eth Ba's dropped en dan de runes voor socketsrecipe moet het niet zo moeilijk zijn dat in elkaar te draaien lijkt me.
FYI 15 IAS jewels zijn max ;) of kan je dat ook al editen in open? :P
Neen, ik gokte er maar naar omdat ik niet zeker was en het nu niet kon checken. :p

Ik begrijp je uitleg over die "eth Ba's" niet echt trouwens. Kun je dat even nader verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:34:
[...]

Neen, ik gokte er maar naar omdat ik niet zeker was en het nu niet kon checken. :p

Ik begrijp je uitleg over die "eth Ba's" niet echt trouwens. Kun je dat even nader verklaren?
Nja BotD geeft de indestructable mod en sinds eth wapens meer dmg doen en door die mod je wapen toch niet kapot kan kun je het beste voor een eth Ba BotD gaan (ook wel eBotDz genoemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:43:
[...]

Nja BotD geeft de indestructable mod en sinds eth wapens meer dmg doen en door die mod je wapen toch niet kapot kan kun je het beste voor een eth Ba BotD gaan (ook wel eBotDz genoemd).
Oh juist, ethereal BA. :p Ik dacht aan de een BA met een eth run erin. Doi!

Maar ok, ik zal even uitpluizen of het mogelijk is om zoiets te fixen. Alhoewel ik dacht dat het enkel mogelijk is om sockets in normal (niet nightmare of hell) items te cuben, ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:11:
[...]

Maar ok, ik zal even uitpluizen of het mogelijk is om zoiets te fixen. Alhoewel ik dacht dat het enkel mogelijk is om sockets in normal (niet nightmare of hell) items te cuben, ja?
Haha ok ;)
Ah dan weet ik meteen waar je het vandaan hebt, arreats, met normal bedoelen ze een niet magic/rare/unique item want je kunt namelijk alle (normal/excep/elite) items socketen met de recipes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:11:
[...]

tja, ik kan je zo een ebotz fixen hoor, en whatever je wil, omdat het open bnet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:33:
[...]

Haha ok ;)
Ah dan weet ik meteen waar je het vandaan hebt, arreats, met normal bedoelen ze een niet magic/rare/unique item want je kunt namelijk alle (normal/excep/elite) items socketen met de recipes :)
Ha, maar dat verandert de zaak natuurlijk! Dat zullen we dus (in het weekend) even snel gedaan doen. :p

D2 is toch zoveel leuker als je top-items hebt waardoor het makkelijker is.

En die informatie heb ik idd van the arreat summit.

[ Voor 5% gewijzigd door RuddyMysterious op 19-11-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:57:
[...]

Ha, maar dat verandert de zaak natuurlijk! Dat zullen we dus (in het weekend) even snel gedaan doen. :p

Mss ook maar eens even voor de gein een bowa maken op open om uit te checken dan :)
Om het op bnet uit te proberen wordt al snel duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

@psychoclown, gewoon de windows positioneren dat de titelbalk van de bovenste twee net boven het scherm valt en de onderkant van de onderste twee precies onderop zit. Als een van de onderste schermen dan actief is, krijg je inderdaad een titelbalk over je (niet actieve) bovenste scherm, maar als je dan weer op je bovenste klikt, verdwijnt dat weer.

Screenshot maak je gewoon in windows met CTRL-SHIFT-PRINTSCRN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:48:
@psychoclown, gewoon de windows positioneren dat de titelbalk van de bovenste twee net boven het scherm valt en de onderkant van de onderste twee precies onderop zit. Als een van de onderste schermen dan actief is, krijg je inderdaad een titelbalk over je (niet actieve) bovenste scherm, maar als je dan weer op je bovenste klikt, verdwijnt dat weer.

Screenshot maak je gewoon in windows met CTRL-SHIFT-PRINTSCRN.
Mja screenshot weet ik wel te maken maar het stomme is bij mij duiken ze meteen naar de taakbalk zodra ik maar ernaast klik dus daarom wel benieuwd hoe jij dat dan opgelost had. Niet super storend maar opzich is het wel handig als de windows niet meteen minimaliseerden :) (Even voor de duidelijkheid dit doet die dus alleen bij D2 niet bij verkenner etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:57:
[...]

nou, het gaat snel vervelen hoor, als je alles gewoon zelf kunt maken, dan is het "items hunten" idee wat diablo juist zo populair maakt er een beetje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ja, dat weet ik, maar ik ben niet bereid om een deel van mijn leven op te offeren om wat leuke items te hebben. Daarom speel ik ook geen mmo's zoals WoW ofzo. Ik wil gewoon eens meemaken hoe het is om dat allemaal te hebben en te kunnen.

Ik ben trouwens aan het kijken om mijn act2 merc uit te rusten met andere runewords om zoveel mogelijk aura's te krijgen. Wat denken jullie van een Doom wapen en een Bramble armor? Dat zijn dan 3 aura's voor 1 ventje. Ondertussen heb ik als pala ook al minstens 1 aura en heeft het ventje van broer ook nog minstens een aura. Dat wordt dolletjes. ;) Is Crescent Moon nog steeds te verkiezen boven Doom omwille van de static field, of is zo'n holy freeze aura toch wel interessanter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:23:
Ja, dat weet ik, maar ik ben niet bereid om een deel van mijn leven op te offeren om wat leuke items te hebben. Daarom speel ik ook geen mmo's zoals WoW ofzo. Ik wil gewoon eens meemaken hoe het is om dat allemaal te hebben en te kunnen.

Ik ben trouwens aan het kijken om mijn act2 merc uit te rusten met andere runewords om zoveel mogelijk aura's te krijgen. Wat denken jullie van een Doom wapen en een Bramble armor? Dat zijn dan 3 aura's voor 1 ventje. Ondertussen heb ik als pala ook al minstens 1 aura en heeft het ventje van broer ook nog minstens een aura. Dat wordt dolletjes. ;) Is Crescent Moon nog steeds te verkiezen boven Doom omwille van de static field, of is zo'n holy freeze aura toch wel interessanter?
Doom vind ik leuker dan CM, maar als je toch al een freeze merc hebt is het niet zo interessant.
Zelf zou ik wel eBotDz verkiezen boven Doom maarja je kan het zo proberen op obnet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:36:
[...]

Doom vind ik leuker dan CM, maar als je toch al een freeze merc hebt is het niet zo interessant.
Zelf zou ik wel eBotDz verkiezen boven Doom maarja je kan het zo proberen op obnet :)
Zelfs voor je merc? Alhoewel met een deftige BotD polearm een act2 merc wel gigantisch veel dmg kan doen. Anyway, ik zou een might/blessed aim aura act2 merc nemen en hem een Doom en een Bramble geven.3 aura's via m'n merc lijkt zo slecht nog niet, hé? Enige bezwaren? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

psychoclown schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:01:
[...]

Mja screenshot weet ik wel te maken maar het stomme is bij mij duiken ze meteen naar de taakbalk zodra ik maar ernaast klik dus daarom wel benieuwd hoe jij dat dan opgelost had. Niet super storend maar opzich is het wel handig als de windows niet meteen minimaliseerden :) (Even voor de duidelijkheid dit doet die dus alleen bij D2 niet bij verkenner etc)
-nohide bij d2loader

Pretty useless info tegenwoordig dus :')

Ik moet er trouwens niet aan denken... hardcore windowed zonder d2loader en dan misklikken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ohw kut... d2loader gebruik ik nogal vaak. Op een of andere manier start diablo niet in virtual machines zonder d2loader. Tenminste, hij start wel, maar bij het eerste beste filmpje wat hij wil afspelen loopt hij dan vast... Even opletten dus!
Nog uit het vorige deeltje.
Probeer eens "-skiptobnet" toe te voegen als startup parameter in je snelkoppeling. :)
Op die manier worden die filmpjes niet meer afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:12:
....
edit: of ben ik dan zo noob in het cheaten/haxen in D2? ;)
....
Probeer eens het programma HeroEditor. Hiermee valt elk willekeurig item te maken voor singleplayer of Open Battlenet. Wat betreft het runeword voor je merc, porbeer eens:

Pride
25% Chance To Cast Level 17 Fire Wall When Struck
Level 16-20 Concentration Aura When Equipped (varies)
260-300% Bonus To Attack Rating (varies)
+1-99% Damage To Demons (Based on Character Level)
Adds 50-280 Lightning Damage
20% Deadly Strike
Hit Blinds Target
Freezes Target +3
+10 To Vitality
Replenish Life +8
1.875-185.625% Extra Gold From Monsters (Based on Character Level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eth LW CB op A5 merc met Fortitude en Dream helm. Kan niet fout gaan met een avenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Rudy_V schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:18:
[...]

-nohide bij d2loader

Pretty useless info tegenwoordig dus :')

Ik moet er trouwens niet aan denken... hardcore windowed zonder d2loader en dan misklikken ;(
Heb een oplossing voor het mis klikken check de igot forums.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:47:
Eth LW CB op A5 merc met Fortitude en Dream helm. Kan niet fout gaan met een avenger :)
ethereal LastWish Colossus Blade voor de duidelijkheid :)

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Zo, vanavond even een hell-rush gehad van Vic + paar baal runs gedaan. Net gestopt met Baal runs, maar nog op lvl83 gekomen.
Was wel even lekker spelen na redelijk druk dagje. :P Ook m'n eerste key (hate) gevonden vandaag en een paar countess-runs gedaan met alleen maar ***drops.

United we stand, and divided we fall

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Yupyup, baalruns zijn schaars nu veel botters tijdelijk zijn uitgeschakeld dus host ik ze maar (met mn sorc :') ). Best lastig teleporten tussen alle souls door af en toe, maar het ging vrij aardig allemaal. Enige nadeel was dat mn merc steeds doodging door ofwel souls ofwel iron maiden. Heeft me dus een aardige bak gold gekost.

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Ja, IM en souls moeten ze gewoon keihard bannen. :P Ging gisteren zelf ook nog paar keer dood door IM, omdat ik het steeds net te laat zag in alle drukte. :(

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zelf ben ik 2x doodgegaan tijdens de baalruns. 1x omdat ik naast het scherm klikte tijdens het teleporten en midden in een pack terechtkwam -> scherm minimaliseert -> dood, en 1x omdat ik per ongeluk op weapon switch drukte waardoor mijn tal set brak. Dat scheelt ongeveer 50 resist all en een bak FCR -> dood. Dit soort domme deaths zijn dus de reden dat ik geen hardcore speel :')

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 20-11-2008 11:39 ]

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Naast het scherm klikken had ik ook gisteren en die switch van jou was inderdaad wel lullig zeg.

Vicarious schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:25:
Yupyup, baalruns zijn schaars nu veel botters tijdelijk zijn uitgeschakeld dus host ik ze maar (met mn sorc :') ). Best lastig teleporten tussen alle souls door af en toe, maar het ging vrij aardig allemaal. Enige nadeel was dat mn merc steeds doodging door ofwel souls ofwel iron maiden. Heeft me dus een aardige bak gold gekost.
Mja niet meer zoveel als eerst maar de baalruns met hammerdins zijn meestal wel lekker en snel :)
Vanavond onze untwinked party wordt wel lache :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:16:
[...]

Mja niet meer zoveel als eerst maar de baalruns met hammerdins zijn meestal wel lekker en snel :)
Vanavond onze untwinked party wordt wel lache :)
Mijn baalruns zijn ook snel ja ;(

Vicarious schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:28:
[...]

Mijn baalruns zijn ook snel ja ;(
Haha heb ook niet gezegd dat die van jou ook niet snel zijn he ;)
Heb trouwens een Gf voor jou, moet alleen nog wel even traden, 198ed voor 5fg best leuk dacht ik zo.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:02:
[...]

Haha heb ook niet gezegd dat die van jou ook niet snel zijn he ;)
Heb trouwens een Gf voor jou, moet alleen nog wel even traden, 198ed voor 5fg best leuk dacht ik zo.
Yay die GF moet ik even proberen op mn berserk-barbje idd. Hopen dat ik daarmee flinke dmg doe, dan heeft het nog zin om hem af te maken en gear te geven etc.

Vicarious schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:38:
[...]

Yay die GF moet ik even proberen op mn berserk-barbje idd. Hopen dat ik daarmee flinke dmg doe, dan heeft het nog zin om hem af te maken en gear te geven etc.
Haha ja precies, nja heb hem dus vanavond kun je hem ophalen ;)

wat is een GF?
Grandfather :)
Gezien Vic en ik de untwinked barbs niet af kunnen maken door mij wil hij kijken hoe die is als die twinked solo is. Van ons 2 kon ik het beste solo met mijn barb maar ben wrs niks tegen zijn barb met GF :)

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:47:
Is fortitude niet ladder only? :p

Ook: waarom een A5 merc ipv een A2 merc? Zijn aura's niet heilig? Men raadt ook een A3 merc aan voor de elemental dmg, wat extra fijn is met het conviction aura van de avenger.

edit: hier raden ze aan: een A2 merc met HF en een Pride polearm. Zoooo jammer dat Pride (net zoals Fortitude) een ladder-only runeword is. Of is dat weer een fout van Arreat Summit?

[ Voor 22% gewijzigd door RuddyMysterious op 20-11-2008 17:54 ]

DevilsProphet schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:51:
[...]

Ook: waarom een A5 merc ipv een A2 merc? Zijn aura's niet heilig? Men raadt ook een A3 merc aan voor de elemental dmg, wat extra fijn is met het conviction aura van de avenger.
Ja net als dream :)
Omdat met die combo (en dus andere helm dan dream) doen ze ernome dmg en hebben stun/bash :)
A3 merc doet niet zoveel dmg dat het heel veel uit zal maken met dikke conviction aura al zul je het wel merken natuurlijk.

DevilsProphet schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:51:
[...]

edit: hier raden ze aan: een A2 merc met HF en een Pride polearm. Zoooo jammer dat Pride (net zoals Fortitude) een ladder-only runeword is. Of is dat weer een fout van Arreat Summit?
zo mooi dat je die gewoon zelf kan namaken met hero editor, dus dat is geen probleem :)

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:06:
[...]

zo mooi dat je die gewoon zelf kan namaken met hero editor, dus dat is geen probleem :)
Ik heb (vroegere) ervaring met de jamella editor, maar die werkte maar met een bepaalde versie van D2, ik denk 1.07 ofzoiets. Ik zal er eens naar kijken. Dank om het mee te delen trouwens, zal extra pret opleveren. ;)

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Vicarious schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:39:
Zelf ben ik 2x doodgegaan tijdens de baalruns. 1x omdat ik naast het scherm klikte tijdens het teleporten en midden in een pack terechtkwam -> scherm minimaliseert -> dood, en 1x omdat ik per ongeluk op weapon switch drukte waardoor mijn tal set brak. Dat scheelt ongeveer 50 resist all en een bak FCR -> dood. Dit soort domme deaths zijn dus de reden dat ik geen hardcore speel :')
ja, ik moet er niet aan denken echt rustig te moeten spelen ipv wild op het toetsenbord rammen en hopen dat je de w mist :P
Ik vraag me af hoe vaak dit soort dingen eigenlijk gebeuren, omdat je het alleen onthoudt als je dood gaat.
Wat ik nog wel eens heb is dat ik ergens in het gevecht blijkbaar de r heb geraakt en op het moment dat ik even snel een paar stappen weg wil doen ik zie dat mijn character op z'n dooie akkertje naar mijn muis loopt... |:(
psychoclown schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:50:
[...]

Grandfather :)
Gezien Vic en ik de untwinked barbs niet af kunnen maken door mij wil hij kijken hoe die is als die twinked solo is. Van ons 2 kon ik het beste solo met mijn barb maar ben wrs niks tegen zijn barb met GF :)
moet je wel een ethereal versie hebben

maar tis wel zo dat veel runewords veel beter zijn? BoTD in een eth CB of een doom, beast, death, destruction, grief of LW zijn eigenlijk allemaal beter als GF volgens mij gewoon door de cb en extra mods die ze doen, GF heeft alleen hoge damage en +20 all stats, maarja, hoge damage doet botd ook

Verwijderd

ander vraagje, hoelaat beginnen we vanavond met onze untwinked Freak-party?

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:21:
19:45 in channel" op got. (vergeet de punt niet)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:16:
[...]

maar tis wel zo dat veel runewords veel beter zijn? BoTD in een eth CB of een doom, beast, death, destruction, grief of LW zijn eigenlijk allemaal beter als GF volgens mij gewoon door de cb en extra mods die ze doen, GF heeft alleen hoge damage en +20 all stats, maarja, hoge damage doet botd ook
Botd is voor mij niet te betalen. Ik heb een berserker en zoek dus een zwaard (sword mastery) met belachelijk hoge dmg. Hoe meer dmg mn wapen doet, hoe meer daar ook door berserk bovenop komt.

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Is het eigenlijk mogelijk om met de Hero Editor items gewoon te spawnen? Want van wat ik al gedaan en gezien heb moet ik elk item apart "maken", elke modifier en speciale eigenschap manueel toevoegen.

edit: net gegoogled naar hero editor faq's, en bingo. Ik zal dus even wat lezen, neem maar aan dat uitleg niet meer nodig is. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door RuddyMysterious op 20-11-2008 19:02 ]

Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:16:
[...]

Klopt mss wel maar die zijn ook een heeeeel stuk duurder om 'even' mee te experimenteren. :)
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:21:
Wat idi al zei 19:45 verzamelen in channel 'op got.'
Dan begint het untwinked festijn, behalve dat het geen freakshow is ;)
Vicarious schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:55:
[...]

Botd is voor mij niet te betalen. Ik heb een berserker en zoek dus een zwaard (sword mastery) met belachelijk hoge dmg. Hoe meer dmg mn wapen doet, hoe meer daar ook door berserk bovenop komt.
In dit geval betaal ik voor Vic en ik ben ook totaal niet zo aso om nooit te donaten maar om iets te proberen even een eth BotD CB te donaten is ook zo wat :P

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 20-11-2008 19:14 ]

zeer geslaagd potje untwinked massacre :)

volgende week weer :)
Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:04:
zeer geslaagd potje untwinked massacre :)

volgende week weer :)
Yep zeker geslaagd, altijd wel weer lache zo'n untwinked party (organiseren +) doen :)

• winkbrace
Ja, we schoppen billen :)
Ja en niet zo'n beetje ook.. nu al gewoon, het echte werk moet nog beginnen zodra we alle aura's hebben :D

psychoclown schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:00:
[...]

Ja en niet zo'n beetje ook.. nu al gewoon, het echte werk moet nog beginnen zodra we alle aura's hebben :D
ffs, zie ik dat nou goed, krijgt werewolf alleen boost van Weapon ias? dat wist ik helemaal niet

trouwens 7 paladins met 7 mercs, dat zijn potentieel 14 aura's, zonder wapens meegerekent ( 7 omdat we nu ook met 7 man spelen)

Mercs
1:Prayer met Meditation aura van insight
2:Defiance
3;Blessed Aim
4:Thorns
5:Holy Freeze
6:Might
7:?

paladins:
1:fanatism
2:concentration
3:conviction
4:salvation
5:holy fire
6:holy shock
7:?

en als attack 4 zeal en 4 vengeance :)

kan ook best interessant worden :)

[ Voor 38% gewijzigd door Dalyxia op 20-11-2008 23:21 ]

Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:09:
[...]

ffs, zie ik dat nou goed, krijgt werewolf alleen boost van Weapon ias? dat wist ik helemaal niet
Yap, ff runewordje bouwen met dikke ias dus :)
Steel (tir+el) kan je bijv elke donderdag maken want die meuk dropped genoeg.
Zit 25IAS op, niet super veel maar icm fast attack wapen toch wel aardig.

psychoclown schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:19:
[...]

Yap, ff runewordje bouwen met dikke ias dus :)
Steel (tir+el) kan je bijv elke donderdag maken want die meuk dropped genoeg.
Zit 25IAS op, niet super veel maar icm fast attack wapen toch wel aardig.
met een phaseblade of cutlass (-30) ben iknog 61% wias nodig, met de rest nog meer, dus dat wordt eerst niks, vervelend dat doordat ik alleen Wias nodig ben, fanatism vrij weinig doet bij mij...
Dalyxia schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:25:
[...]

met een phaseblade of cutlass (-30) ben iknog 61% wias nodig, met de rest nog meer, dus dat wordt eerst niks, vervelend dat doordat ik alleen Wias nodig ben, fanatism vrij weinig doet bij mij...
Ja dat is waar, opzich wel een beetje naar maar goed we slaan er ons wel doorheen en als ik me niet vergis deed jij nu, net als de rest, nog steeds 2-4x zoveel dmg als dat ik doe :P

Aan die lijst met aura's moet je nog een A1 merc met vigor aura rekenen :D
Die ga ik nu ook proberen te fixen niet alleen lekker dmg maar ook vigor dus dat wordt mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gaat lekker makkelijk met zoveel mensen en variaties in builds. Wel veel melee en weinig casters overigens, maar dat maakt het alleen maar leuker.

En dalyxia: fanaticism geeft ook extra party dmg en attack rating, dus je zal er vast wel een beetje van meeprofiteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:17:
Gaat lekker makkelijk met zoveel mensen en variaties in builds. Wel veel melee en weinig casters overigens, maar dat maakt het alleen maar leuker.

En dalyxia: fanaticism geeft ook extra party dmg en attack rating, dus je zal er vast wel een beetje van meeprofiteren ;)
Jazeker, maar dit keer hebben we veel meer verschillende wapens, 2xbows/scepter/maul/claws etc.
Wel veel meer varaitie wat ik positief opvat.
Voor een all pala untwinked party ben ik ook nog wel, na deze party doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dan doe ik alleen mee als ik conviction mag :D Altijd nog een Avenger willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:33:
Dan doe ik alleen mee als ik conviction mag :D Altijd nog een Avenger willen maken.
Vind ik best maakt mij niet uit welke aura ik neem als ik maar vengeance neem als attack skill.
3x Zeal en 4x Vengeance zou wel mooi zijn dat is echt prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
Wat dacht je van 7x conversion?
Je levelt misschien niet, maar je bent in no time bij Baal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het lijkt me niet dat die aura's stacken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:39:
Het lijkt me niet dat die aura's stacken :D
Waarom denk je van niet? Dat doen ze namelijk keihard dus lijkt me wel superlache ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:40:
[...]

Waarom denk je van niet? Dat doen ze namelijk keihard dus lijkt me wel superlache ook :P
Zelfde aura's van verschillende ventjes stacken niet, dacht ik. Er wordt door de game enkel afgewisseld tussen de verschillende (gezien als object) aura's van hetzelfde type (gezien als klasse). Zo heb ik toch gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:50:
[...]

Zelfde aura's van verschillende ventjes stacken niet, dacht ik. Er wordt door de game enkel afgewisseld tussen de verschillende (gezien als object) aura's van hetzelfde type (gezien als klasse). Zo heb ik toch gelezen.
Ik ook heurrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:50:
[...]

Dan hebben jullie het niet waar ik het over heb want dal heeft toch echt 7 verschillende aura's opgenoemd.
Als jullie het over conversion hadden, dat is een skill geen aura ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:33:
[...]

[...]

Dan hebben jullie het niet waar ik het over heb want dal heeft toch echt 7 verschillende aura's opgenoemd.
Als jullie het over conversion hadden, dat is een skill geen aura ;)
Ik haal conversion door elkaar met conviction, vandaar. Ik dacht dat hij 7x conviction bedoelde.
Verschillende aura's kunnen natuurlijk wel prima samenwerken. Anders hebben al die act2 mercs en brute aura-runewords ook zo weinig zin he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:43:
[...]

Ik haal conversion door elkaar met conviction, vandaar. Ik dacht dat hij 7x conviction bedoelde.
Verschillende aura's kunnen natuurlijk wel prima samenwerken. Anders hebben al die act2 mercs en brute aura-runewords ook zo weinig zin he :D
Ahja, zat al te denken vic heeft toch redelijke d2 kennis maarja je kan altijd even in de war zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:46:
[...]

Ahja, zat al te denken vic heeft toch redelijke d2 kennis maarja je kan altijd even in de war zijn ;)
Och ik haal wel vaker skillnamen door elkaar hoor :D Maar van het meeste weet ik wel aardig hoe het in elkaar zit inderdaad en de meeste builds ken ik ook al (en heb ik ook nog eens gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:59:
[...]

Och ik haal wel vaker skillnamen door elkaar hoor :D Maar van het meeste weet ik wel aardig hoe het in elkaar zit inderdaad en de meeste builds ken ik ook al (en heb ik ook nog eens gespeeld)
Hehe I know zat ook maar te geinen joh ;)
Jammer trouwens dat je niet ging spelen door lag, was nog even druk op jsp anders had ik je wel over gehaald.
Weer flink aan het traden vanavond, heb ik een infy gekocht en half uur later weer getrade :P

Laat zien dat ik het nog steeds kan:
• Eth cv Infy 294ed -45res voor 100fg gekocht
• Infy op bnet getrade voor Eni Ap 15ed 759 + anni 16 18 6
• Eni op bnet getrade voor 5ists in eerste minuut
• Anni op jsp getrade voor 75fg
• 4ists op jsp getrade voor 78fg
Totale winst: 53fg + ist (19-20fg)

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 21-11-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:20:
[...]

Hehe I know zat ook maar te geinen joh ;)
Jammer trouwens dat je niet ging spelen door lag, was nog even druk op jsp anders had ik je wel over gehaald.
Weer flink aan het traden vanavond, heb ik een infy gekocht en half uur later weer getrade :P

Laat zien dat ik het nog steeds kan:
• Eth cv Infy 294ed -45res voor 100fg gekocht
• Infy op bnet getrade voor Eni Ap 15ed 759 + anni 16 18 6
• Eni op bnet getrade voor 5ists in eerste minuut
• Anni op jsp getrade voor 75fg
• 4ists op jsp getrade voor 78fg
Totale winst: 53fg + ist (19-20fg)
netjes, ik wou dat ik dat kon, ik heb daar nooit het geduld voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:55:
[...]

netjes, ik wou dat ik dat kon, ik heb daar nooit het geduld voor...
Thanks, vind het zelf wel altijd wel leuk om te doen maar je moet het niet teveel doen.
Had trouwens een mooie wirefleece 15/13 4s gekocht maar had wyrm nodig.. 8)7
Meteen ook Coh in gebouwd maarja maakt niet super uit krijg ik ook wel weg, bijna perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik vraag me eigenlijk af of might en concentration stacken, aangezien ze zelfde soort boost doen, maar dan met andere hoeveelheden. Dus mijn vraag is: als ik een A2 might merc een pride polearm geef, gaat die ED van de Conc aura stacken met de ED van de might aura? Zoja: feest! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:29:
Ik vraag me eigenlijk af of might en concentration stacken, aangezien ze zelfde soort boost doen, maar dan met andere hoeveelheden. Dus mijn vraag is: als ik een A2 might merc een pride polearm geef, gaat die ED van de Conc aura stacken met de ED van de might aura? Zoja: feest! ;)
geen feest, echt stacken doen ze niet, dus je krijgt geen bonus over de bonus van might bijvoorbeeld :) en het werkt ook niet zoals een dual dream setup

[ Voor 25% gewijzigd door Dalyxia op 22-11-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Heb eindelijk men Spirit Monarch.
Heb de Monarch geruild voor 6 pgs paar gaten erin laten maken bij Larzuk en een Spirit gemaakt (33% FCR!). Ik draag nu full Tal Set. Maarrrr als ik de Orb vervang voor Eshuta's, men muts vervang voor Shako (light facet), Belt voor arachnids. Dan kom ik op 16k damage (anders "maar" 13k) en heb ik 133% FCR. Maarrr dan heb ik geen 55-75-75-53 resists meer. Dus mijn vraag wat zal ik doen. Full Tal houden of voor die andere set up gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Idifix schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:38:
Heb de Monarch geruild voor 6 pgs paar gaten erin laten maken bij Larzuk en een Spirit gemaakt (33% FCR!). Ik draag nu full Tal Set. Maarrrr als ik de Orb vervang voor Eshuta's, men muts vervang voor Shako (light facet), Belt voor arachnids. Dan kom ik op 16k damage (anders "maar" 13k) en heb ik 133% FCR. Maarrr dan heb ik geen 55-75-75-53 resists meer. Dus mijn vraag wat zal ik doen. Full Tal houden of voor die andere set up gaan.
Als lightsorc is damage wel erg belangrijk, dus ik zou voor Eschuta's, shako en arachnids gaan. Als je dan als armor bijvoorbeeld een upped vipermagi neemt (is betaalbaar) of een chains of honor (2 skills en dikke resists, maar wel heel duur) heb je nog wat meer dmg en blijven je resists iig positief... Vervolgens kun je kijken of je aan een mara's kan komen, dat levert ook al gauw 25@ op, en kun je nog wat charms en een goede resists + FCR-ring proberen te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:38:
Tal set is wel leuk maar niet echt geschikt voor een lightsorc daarvoor kun je idd beter kijken naar een setup zoals vic noemt. Kom er ook pas sinds gister achter dat light en clight andere fcr bps hebben, namelijk 117 ipv 105 (welke wel geldt voor de andere skills). Moet zelf nog maar even uitvogelen hoe ik dat ga halen, ga het iig even uitproberen kijken hoeveel het scheelt tov 105.

Even ter info, wil je je lightsorc ook als mfer gebruiken?
Ben je voor max block gegaan en wat voor skills heb je?
Zelf heb ik namelijk ervaring met lightsorcs dus ik kan je met wat meer info een heel eind op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:53:
[...]

Tal set is wel leuk maar niet echt geschikt voor een lightsorc daarvoor kun je idd beter kijken naar een setup zoals vic noemt. Kom er ook pas sinds gister achter dat light en clight andere fcr bps hebben, namelijk 117 ipv 105 (welke wel geldt voor de andere skills). Moet zelf nog maar even uitvogelen hoe ik dat ga halen, ga het iig even uitproberen kijken hoeveel het scheelt tov 105.

Zelf heb ik namelijk ervaring met lightsorcs dus ik kan je met wat meer info een heel eind op weg helpen.
fcr > damage

dus 117 fcr is beter als +3k damage :)

echuta's is 40fcr (iut mijn hoofd, en die is beetje zat op dit moment)
magefist=20
spirit shield=35 als je perfect hebt
arach=20
iets met +2 fcr
klaar

maar opzich gebruikte ik altijd gewoon lightning en geen chain lightning, dan heb je dus genoeg aan occu+spirit+arach+magefist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:53:
[...]

Ja ik wil men sorc mfen maar ik wil niet puur op mf gaan spelen ik wil ook nog andere area's kunnen neermaaien gewoon voor de lol.
Ik ben niet voor max block gegaan.
Ik heb 1 in warmth.
en een paar punten in de cold tree voor die 2e cold armor rest is alles in light gegaan, heb nu dus max charged bolt max lightning max chain lightning en max mastery.
Ik gebruik voornamelijk lightning en chainlightning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 23 november 2008 @ 03:34:
[...]

fcr > damage

dus 117 fcr is beter als +3k damage :)

echuta's is 40fcr (iut mijn hoofd, en die is beetje zat op dit moment), magefist=20, spirit shield=35 als je perfect hebt, arach=20, iets met +2 fcr
klaar

maar opzich gebruikte ik altijd gewoon lightning en geen chain lightning, dan heb je dus genoeg aan occu+spirit+arach+magefist
Ja zoals ik ook al zei, je hoeft helemaal geen dmg in te leveren op fcr imo. Alleen wat mf maar dat kun je missen.
Idifix schreef op zondag 23 november 2008 @ 05:30:
[...]

Ja ik wil men sorc mfen maar ik wil niet puur op mf gaan spelen ik wil ook nog andere area's kunnen neermaaien gewoon voor de lol.
Ik ben niet voor max block gegaan.
Ik heb 1 in warmth.
en een paar punten in de cold tree voor die 2e cold armor rest is alles in light gegaan, heb nu dus max charged bolt max lightning max chain lightning en max mastery.
Ik gebruik voornamelijk lightning en chainlightning.
Ja precies dat heb ik ook, stats zien er goed uit alleen vind ik zelf FA als eerst wel genoeg pas als ik weer 95 ben stop ik mss 1puntje in CA omdat ik dan toch alles al maxed heb wat er te maxen valt.
Mb ook zeker niet voor gaan want dat heb je niet nodig en is zonde van je punten.
Wat is, behalve full tal, de rest van je gear? Voor low budget zou ik voor deze setup kiezen:
Occu, Mage, low Arach, Spirit 30-35fcr (liefst 35 maar die zijn 20+fg/Ist+), Low mara of cheap craft amu, Wts, cheap torch, cheap anni, Shako 'Um' / 'Ptopaz' en armor iets met res bijv. Skullders 'Um'.

Zelf ben ik gister gaan kijken of ik mss een eni sorc maak, enige wat ik dan moet doen is voor res zorgen.
Voordeel is str, life, mf en 2pts vrij (optioneel).
Shako 'Um' ipv 'Ptopaz' = 15@
Andere scs etc. alleen kom ik niet goed uit met de res denk ik.

Gister ook weer flink getrade, eni mp 0ed 774 voor 60fg op bnet getrade voor 4ist (lukte niet meer te krijgen).
Ook een eni dusk 0ed gekocht voor 60 en getrade voor 4ist gaat dus wel lekker zo nu alleen nog de ists en hrs weer zien te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:13:
[...]

Ja zoals ik ook al zei, je hoeft helemaal geen dmg in te leveren op fcr imo. Alleen wat mf maar dat kun je missen.

[...]

Ja precies dat heb ik ook, stats zien er goed uit alleen vind ik zelf FA als eerst wel genoeg pas als ik weer 95 ben stop ik mss 1puntje in CA omdat ik dan toch alles al maxed heb wat er te maxen valt.
Mb ook zeker niet voor gaan want dat heb je niet nodig en is zonde van je punten.
Wat is, behalve full tal, de rest van je gear? Voor low budget zou ik voor deze setup kiezen:
Occu, Mage, low Arach, Spirit 30-35fcr (liefst 35 maar die zijn 20+fg/Ist+), Low mara of cheap craft amu, Wts, cheap torch, cheap anni, Shako 'Um' / 'Ptopaz' en armor iets met res bijv. Skullders 'Um'.

Zelf ben ik gister gaan kijken of ik mss een eni sorc maak, enige wat ik dan moet doen is voor res zorgen.
Voordeel is str, life, mf en 2pts vrij (optioneel).
Shako 'Um' ipv 'Ptopaz' = 15@
Andere scs etc. alleen kom ik niet goed uit met de res denk ik.

Gister ook weer flink getrade, eni mp 0ed 774 voor 60fg op bnet getrade voor 4ist (lukte niet meer te krijgen).
Ook een eni dusk 0ed gekocht voor 60 en getrade voor 4ist gaat dus wel lekker zo nu alleen nog de ists en hrs weer zien te verkopen.
Mijn gear is nu op dit moment:
full tal
spirit (33 fcr)
49 WT's
rare mf gloves
Torch.

Wat ik heb liggen:
enchuta's
Arach
shako (light facet)
en ik heb nog zon facet wat ik in men enchuta's kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:37:
[...]

Mijn gear is nu op dit moment:
full tal
spirit (33 fcr)
49 WT's
rare mf gloves
Torch.

Wat ik heb liggen:
enchuta's
Arach
shako (light facet)
en ik heb nog zon facet wat ik in men enchuta's kan doen
Stats van de eschuta?
Wat ik zou doen is, arach shako (liefst 'Um' omdat je geen coh hebt), eschuta (met goede stats) of occu (met low budget beter door res etc).
Skullders en mage traden (kosten toch bijna niks) en 2 leuke fcr ringen nemen.
Kun je tal amu aanhouden evenals de spirit (met fcr ringen / arach / mage / occu heb je meer dan genoeg)

Zo dan alweer even getrade want die hrs kon ik niet wegkrijgen.
Infy eth cv 326 -50 voor 2xjah ber (105fg) getrade op jsp voor 135fg, leuke winst dacht ik zo.
Iemand hier een mal(+amn+ral) toevallig? Kan ik mijn geluk beproeven met een cta ;)
Rest heb ik nog van het traden van gister.

Wat ik zoek:
• Mal (+amn +ral)
• Eth armor 7xx+ def of Eth bugged armor 1xxx+
• 2x socket quests

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 23-11-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:48:
[...]

Stats van de eschuta?
Wat ik zou doen is, arach shako (liefst 'Um' omdat je geen coh hebt), eschuta (met goede stats) of occu (met low budget beter door res etc).
Skullders en mage traden (kosten toch bijna niks) en 2 leuke fcr ringen nemen.
Kun je tal amu aanhouden evenals de spirit (met fcr ringen / arach / mage / occu heb je meer dan genoeg)

Zo dan alweer even getrade want die hrs kon ik niet wegkrijgen.
Infy eth cv 326 -50 voor 2xjah ber (105fg) getrade op jsp voor 135fg, leuke winst dacht ik zo.
Iemand hier een mal(+amn+ral) toevallig? Kan ik mijn geluk beproeven met een cta ;)
Rest heb ik nog van het traden van gister.

Wat ik zoek:
• Mal (+amn +ral)
• Eth armor 7xx+ def of Eth bugged armor 1xxx+
• 2x socket quests
Ik zal zo mijn mule is leeg halen kijken of ik wat kan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:45:
[...]

Ik zal zo mijn mule is leeg halen kijken of ik wat kan verkopen
Thanks voor de Mal amn en ral :)
Trouwens is het een beetje gelukt op nm rushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:55:
[...]

Thanks voor de Mal amn en ral :)
Trouwens is het een beetje gelukt op nm rushen?
ja dat is gelukt alleen bazz zijn kleine werd wakker dus die moest helaas kappen. Mja kinderen gaan voor. Heb ik die andere goochemerd ff langs mephi en dia geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:39:
[...]

ja dat is gelukt alleen bazz zijn kleine werd wakker dus die moest helaas kappen. Mja kinderen gaan voor. Heb ik die andere goochemerd ff langs mephi en dia geholpen.
Yep dat is idd een prioriteit nr uno :)
Haha was die vent wel mee ja? Zal ff kijken of ik vanavond die meuk kan regelen kan ik ook weer aan gotters normal en nm rushes geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Welke monsters zijn zo de moeilijkste? Ik heb met broer een hell act1 rush/run gedaan (beide met enigma, het gaat dolletjes) en zijn zonder noemenswaardige problemen tot voorbij andy geraakt. Net toen we aan warriv vroegen om naar the east te trekken besefte ik dat de countess quest nog niet gedaan was. Goed, even naar daar. Uiteindelijk zijn we elk een aantal keer gestorven. Ik moet vermelden dat we altijd op /players 8 spelen, maar het is toch wel uitzonderlijk dat de countess zo gevaarlijk is, veel gevaarlijker dan alles wat ik ooit al ben tegengekomen (tot en met act1 hell toch). Alhoewel ik moet toegeven dat we het ook warm hadden met poison "claw vipers" in act5 nightmare op weg naar nihilantak, daar was het ook mogelijk om ineens te sterven als je niet voorzichtig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor normal/nm rushes HCL kan ik ook helpen trouwens. Hell moet ook een heel eind lukken, alleen a4/a5 gaat minder hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
psychoclown schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:59:
[...]

Yep dat is idd een prioriteit nr uno :)
Haha was die vent wel mee ja? Zal ff kijken of ik vanavond die meuk kan regelen kan ik ook weer aan gotters normal en nm rushes geven :)
ja die gast was wel mee wou hem eerst niet mee laten gaan. Maar was een kleine moeite om hem ook met te laten lopen
DevilsProphet schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:05:
Welke monsters zijn zo de moeilijkste? Ik heb met broer een hell act1 rush/run gedaan (beide met enigma, het gaat dolletjes) en zijn zonder noemenswaardige problemen tot voorbij andy geraakt. Net toen we aan warriv vroegen om naar the east te trekken besefte ik dat de countess quest nog niet gedaan was. Goed, even naar daar. Uiteindelijk zijn we elk een aantal keer gestorven. Ik moet vermelden dat we altijd op /players 8 spelen, maar het is toch wel uitzonderlijk dat de countess zo gevaarlijk is, veel gevaarlijker dan alles wat ik ooit al ben tegengekomen (tot en met act1 hell toch). Alhoewel ik moet toegeven dat we het ook warm hadden met poison "claw vipers" in act5 nightmare op weg naar nihilantak, daar was het ook mogelijk om ineens te sterven als je niet voorzichtig was.
probeer hell chaos is en hell baal runnetje die zijn solo redelijk pittig

[ Voor 17% gewijzigd door Idifix op 23-11-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Idifix schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:34:
[...]

ja die gast was wel mee wou hem eerst niet mee laten gaan. Maar was een kleine moeite om hem ook met te laten lopen

[...]

probeer hell chaos is en hell baal runnetje die zijn solo redelijk pittig
Juist, dat doet mij eraan denken. Een van die unique mages (zoals lord de seis) in nightmare in de chaos sanctuary was gigantisch gevaarlijk. Komt dat door die bone spirit, of wat? Ik weet dat ik bij die peet ineens bijna dood was. Zo plots, zonder dat ik echt zag hoe dat juist gebeurde. Dat zijn de irritantste manieren om te sterven trouwens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
DevilsProphet schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:39:
[...]

Juist, dat doet mij eraan denken. Een van die unique mages (zoals lord de seis) in nightmare in de chaos sanctuary was gigantisch gevaarlijk. Komt dat door die bone spirit, of wat? Ik weet dat ik bij die peet ineens bijna dood was. Zo plots, zonder dat ik echt zag hoe dat juist gebeurde. Dat zijn de irritantste manieren om te sterven trouwens. :(
Je hebt kennis gemaakt met IM zie ik :P In de chaos Sanc kunnen die knight/mages vaak curses soms amply dmg soms Iron Maiden als je IM op je kopt krijgt kun je het schudden en ben je vaak heel snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Achzo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:49:
[...]

Je hebt kennis gemaakt met IM zie ik :P In de chaos Sanc kunnen die knight/mages vaak curses soms amply dmg soms Iron Maiden als je IM op je kopt krijgt kun je het schudden en ben je vaak heel snel dood.
Ja idd als er iets irritant is is het IM wel, lightsorcs met high dmg infy mercs vinden het net zo min leuk als alle melee chars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:10:
[...]

Ja idd als er iets irritant is is het IM wel, lightsorcs met high dmg infy mercs vinden het net zo min leuk als alle melee chars ;)
Met als verschil dat verreweg de minste van die knights lightning immune zijn, dus zonder infy gaan die ook wel neer. Daarna ff terug naar town, 50k neertellen en weer vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je merc dood is altijd nog minder erg dan jijzelf dood (vooral HC ;))
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.