WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anyway, gisteravond weer lekker bezig geweest. Bazz zit inmiddels ook in hell en kan CS-runs doen en Kyo heeft alle WP's weer

[ Voor 36% gewijzigd door Vicarious op 24-11-2008 10:20 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Haha maar je kent me he, drink pas op het laatste moment een pot... wil nog wel eens te laat zijn ook al zijn het rejuvsVicarious schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:18:
Och och, daarna heb je nog altijd je max resists en je 1k+ life, komt allemaal goedZelfs met mijn sorc ga ik zelden dood. Laatste keer dat dat gebeurde was dat omdat ik weer eens naast mn window klikte waardoor hij minimaliseerde tijdens het teleporten naar de Throne Room.
Anyway, gisteravond weer lekker bezig geweest. Bazz zit inmiddels ook in hell en kan CS-runs doen en Kyo heeft alle WP's weerBen zo langzamerhand ervaren hellrusher sinds de ban
Op hardcore doe ik het echter maar niet, ik ben nog niet zo goed in het babysitten van kleine schattige lvl 1 characters
Thanks nog voor de wp's, kan ik wat quests halen op normal en nm
En ik word verdomme gewoon vergeten. Niemand die zegt "goh Idifix bedankt voor normal en nm":P:Ppsychoclown schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:12:
[...]
Haha maar je kent me he, drink pas op het laatste moment een pot... wil nog wel eens te laat zijn ook al zijn het rejuvsMaar voor de rest klopt het, max res en 2k+ life na bo dus zit wel goed.
Thanks nog voor de wp's, kan ik wat quests halen op normal en nm
Ja heuj je hebt mij niet gerusht dus kan ik je ook niet bedanken heIdifix schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:27:
[...]
En ik word verdomme gewoon vergeten. Niemand die zegt "goh Idifix bedankt voor normal en nm":P:P

normal/nm gaat goed kan nu ook normal baal killenVicarious schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:32:
[...]
Ja heuj je hebt mij niet gerusht dus kan ik je ook niet bedanken heKan wel hoor, heb ook nog wel een amazon die ik moet rebuilden
Normal en nm lukken mij nu ook nou dat ik de wps hebt.Idifix schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:44:
[...]
normal/nm gaat goed kan nu ook normal baal killen
Behalve baal omdat ik ancients zelf nog moet
op open bnet? beide hammerdins?DevilsProphet schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:05:
Welke monsters zijn zo de moeilijkste? Ik heb met broer een hell act1 rush/run gedaan (beide met enigma, het gaat dolletjes) en zijn zonder noemenswaardige problemen tot voorbij andy geraakt. Net toen we aan warriv vroegen om naar the east te trekken besefte ik dat de countess quest nog niet gedaan was. Goed, even naar daar. Uiteindelijk zijn we elk een aantal keer gestorven. Ik moet vermelden dat we altijd op /players 8 spelen, maar het is toch wel uitzonderlijk dat de countess zo gevaarlijk is, veel gevaarlijker dan alles wat ik ooit al ben tegengekomen (tot en met act1 hell toch). Alhoewel ik moet toegeven dat we het ook warm hadden met poison "claw vipers" in act5 nightmare op weg naar nihilantak, daar was het ook mogelijk om ineens te sterven als je niet voorzichtig was.
Iron Maiden doet je geen ene reet als je hammerdin bent, de fanatism bosspack van lord de zeis dan weer wel
nita's vipers zijn extreem moeilijk, zelfs met best of the best gear is dat lastig
btw, als je vanavond rond 21:00 uur online bent help ik je zo aan wat leuke spulletjes op open bnet
Nee hij was een avenger en zijn broer een druid, heeft hij tijdje terug gepost.Dalyxia schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:37:
[...]
op open bnet? beide hammerdins?
Iron Maiden doet je geen ene reet als je hammerdin bent, de fanatism bosspack van lord de zeis dan weer wel
nita's vipers zijn extreem moeilijk, zelfs met best of the best gear is dat lastig
btw, als je vanavond rond 21:00 uur online bent help ik je zo aan wat leuke spulletjes op open bnet
hmmz, dat ben ik ff kwijt dan? bierpsychoclown schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:54:
[...]
Nee hij was een avenger en zijn broer een druid, heeft hij tijdje terug gepost.
DevilsProphet schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:03:
Ik speel Open samen met broer, hij is een dual elemental druid - gaat machtig goed samen met mijn conviction aura.
knippa
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 24-11-2008 18:58 ]
Ik heb er in de week geen tijd voor, en infeite kan ik mezelf toch wel uit de puree helpen met de Hero Editor, nu ik ermee overweg kan. Maar toch zeer bedankt voor het aanbod!Dalyxia schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:37:
[...]
Eergisteren nog herald of zakarum en tal's amulet gevonden. Het is niet dat we zoveel MF hebben, maar blijkbaar hebben we toch wat geluk.
Momenteel heb ik een eBotDz ineen geflansd, ik doe zonder de concentration aura van broers pride merc 2,8k tot 8,5k dmg ofzoiets. Dat is zonder +dmg jewels in sockets, wel enkele small charms met +X max dmg en +XX AR. Mijn rare gauntlets met +30ias doen ook wel deugd. Sinds mijn ventje een doom poleaxe gebruikt heb ik ook minder last van snelle monsters, behalve dan sommige zoals ik al zei.
Ja hoor, je kreeg sowieso nog wat van mij dus zeg maar wanneer je hem wilt hebbenDalyxia schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:10:
Psycho, kan je voor mij als vriendendienstje een jah+ber fixen? of een eni ap? zou ik heel fijn vinden
Owja vic als jij mij de waardevolle meuk van je broertje geeft zal ik van de week ook een infy voor je proberen te regelen.
nou, tussen nu en 3 minuten?psychoclown schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:18:
[...]
Ja hoor, je kreeg sowieso nog wat van mij dus zeg maar wanneer je hem wilt hebben
Owja vic als jij mij de waardevolle meuk van je broertje geeft zal ik van de week ook een infy voor je proberen te regelen.
Haha, komt goedDalyxia schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:32:
[...]
nou, tussen nu en 3 minuten?haha, nee ik moet eerst nog wat levelen, dus donderdag voor of na de untwinked party lijkt me vroeg zat
thx man, rete lekker. en ook zo snel
Geen probleem, 66fg en ik was klaar, kwam toevallig iemand tegen die de prices wil breken.Dalyxia schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:31:
[...]
thx man, rete lekker. en ook zo snelhoeveel heeft tie in totaal nu gekost dan?
Maar goed ook, zie dat de guild 'of friends' wel verdacht veel hrs weet te verspreiden.
Of het zijn allemaal shoppers of starkiller_dk heeft een private dupe method..
United we stand, and divided we fall
strange, ik zat net nog vrolijk te spelen.blizt schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:43:
Log net in op b.net, doe mee aan 1 baal-run, doe save & exit en ineens kan ik niet meer op B.net Europe? Ziet er uit als (temp) ban, maar ik heb niks raars gedaan.
Ging weer lekker met de rushes. Vandaag waren Dalyxia en Idifix aan de beurt om tot hell cs runs geschopt te worden en wederom gelukt.
Kwam op een gegeven moment door de TP binnen en was binnen paar secs al weer weg..
United we stand, and divided we fall
maargoed, ik kan weer ff vooruit
de cs-runs waren dun bezaaid maar heb het toch tot lvl 65 weten te schoppen
Niet verder gechecked maar toen ik kapte werd ik meteen eruit geknald ipv naar char screen te gaan..blizt schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:43:
Log net in op b.net, doe mee aan 1 baal-run, doe save & exit en ineens kan ik niet meer op B.net Europe? Ziet er uit als (temp) ban, maar ik heb niks raars gedaan.
Mja gaat soms he, wil niet altijd even lekker gaan.. vooral als je een slechte baalrunner hebt..blizt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:26:
Net nog even paar baal runs meegedaan, ging weer - maar het ging niet lekker. Had lag, ging gewoonweg vaak dood en klikte (mede door lag) meerdere malen buiten m'n window... Nog meer dood.
Kwam op een gegeven moment door de TP binnen en was binnen paar secs al weer weg..
Mja nog paar lvls met diaruns en je kan gaan baalrunnenDalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 01:54:
zo, dankzij rush van vicarious en enigma van psychoclown, heb ik nu een nog lang niet volwaardige summoner, vooral het eerste ventje killen op hell is lastig
maargoed, ik kan weer ff vooruit
de cs-runs waren dun bezaaid maar heb het toch tot lvl 65 weten te schoppen
Ja precies, heb helaas ook verder niks voor je.. vrij weinig items buiten mijn halve sorc equip om.Vicarious schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:48:
Niet verkeerd. Nog even een avondje spelen en je bent weer 80+. Ik heb nog wel een shako voor je trouwens, verder heb ik niet veel meer voor een necro, behalve dan de homonculous die je al gehad hebt.
Kortom: wil je waterwalks en Arachnids mesh hebben? Helpt allicht een beetje
Allereerst: goh Idifix bedankt voor normal en nm! Vic, bedankt voor hell!Idifix schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:27:
[...]
En ik word verdomme gewoon vergeten. Niemand die zegt "goh Idifix bedankt voor normal en nm":P:P
Verder eens kijken of ik vanavond wat cs runs kan doen. Hangt er van af hoe lang ik nog bezig ben met de site waar ik aan werk.
Infy komt er van de week aan dus komt goed.Vicarious schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:09:
Vanavond zullen jullie het waarschijnlijk zonder mij af moeten, ik ben de hele avond weg voor volleybal. Geen hellrushes dusNouja, met de CS runs moeten jullie je prima kunnen vermaken. Ik heb toch nog geen char die de CS een beetje snel kan clearen. Dan zou OF mn druid een flinke upgrade qua gear moeten krijgen, OF ik moet men javazon met infinity hebben. En mn javazon is nu lvl 1, en mn infinity is nog niet binnen
Ja precies zodra ik 90+ ben kan ik ook al wel ancients normal + nightmare doen zodat ik volledig kan rushen.Vicarious schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:59:
Yup, dan alleen nog ff bugrushen naar hell en pubby cs-runs joinen. Dat bugrushen kan ik wel mee starten trouwens, vrijwilligers om me iig door normal en nightmare heen te trappen moet ik wel kunnen vinden. Hell wordt iets problematischer gok ik, gezien de staat van de characters van de meeste spelers
Zodra ik 80% van me gear heb lukt hell ook.
Sojs komen later wel net als skillers etc maar infy en forti voor merc evenals nieuwe eschuta + anni en ik kan er tegen aan.
een arach sla ik nooit af heVicarious schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:50:
Tja, zat equip maar weinig ECHT nuttig spul voor een summoner. Arm of King Leoric, +3 summoning amuletje of een gosu +2 necro skills amuletje heb ik niet... Weet niet of je arachnid mesh als belt wilt? Die heb ik op zich wel namelijk.. alhoewel ik er nu wel erg veel weggeefAls boots heb ik wel Waterwalk ofzo, maar je zal wel war travelers willen om ook wat te kunnen MF-en aangezien het je enige char is. Gloves heb ik ook niet echt...
Kortom: wil je waterwalks en Arachnids mesh hebben? Helpt allicht een beetje
en als ik java of sorc spul vind dan krijgen jullie dat natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 25-11-2008 16:41 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
paar maandjes terug alweer hoorSpoTs schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:43:
Zo mensen, hoe is het in de wereld van Diablo 2? onlangs nog een ladder reset geweest?
Ah, nog veel dingen veranderd? content toegevoegd ofzo?
Heb d2 al een flinke tijd laten liggen, vooral door het feit dat mijn account weer is door reden unknown gebanned was. maaruh, hoe zit het met eventuele bugs/hacks/items die er niet inhoren, is dat al is gefixed?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Geen nieuwe content. Laatst een enorme banwave geweest om een zooi d2loader en maphack users eruit te tiefen. Dupen gebeurt zo te zien nog steeds. Kortom: sinds 1.10 is er weinig veranderd, maar de meeste users spelen nu wel clean uit angst voor een volgende golf bans.SpoTs schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:48:
[...]
Heb d2 al een flinke tijd laten liggen, vooral door het feit dat mijn account weer is door reden unknown gebanned was. maaruh, hoe zit het met eventuele bugs/hacks/items die er niet inhoren, is dat al is gefixed?
dat is dan alleen maar weer ten goede voor de Legit Ladder spelersVicarious schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:57:
[...]
Geen nieuwe content. Laatst een enorme banwave geweest om een zooi d2loader en maphack users eruit te tiefen. Dupen gebeurt zo te zien nog steeds. Kortom: sinds 1.10 is er weinig veranderd, maar de meeste users spelen nu wel clean uit angst voor een volgende golf bans.
D2loader voor alleen 2e key (of meer) en verder geen andere praktijken vind ik behoorlijk legit, veel mensen zijn zo ook de sjaak geworden. Uit dit topic bijv. kwakke/Don/Maldred...SpoTs schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:13:
[...]
dat is dan alleen maar weer ten goede voor de Legit Ladder spelersLeuk dat mensen het toch nog spelen na 10 jaar ( d2 classic that is )
Al met al wel goed natuurlijk dat botten/mhen ed. is uitgesloten (iig voor nu) maar tegen de dupers wordt helaas niks gedaan. Shops/private dupes hebben door de banwave alleen maar profijt gehad, wrs hebben de shops ook een enorme stoot aan klanten gehad om cheap 40hr packs te sellen.
Het is er wel een stuk rustiger van geworden dat is mss dan wel een nadeel, gelukkig dat er wel nog steeds een redelijke roedel gotters d2 blijven spelen
ligt eraan vanaf wanneer je niet meer gespeeld hebt, heb je 1.11 patch nog meegemaakt? zoniet, dan is er veel verandert. voor de rest, halve got team heeft nu 30 dagen ip ban omdat ze d2loader gebruikten en daar zijn 2 weken geleden 350k account voor gebannedSpoTs schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:48:
[...]
edit: btw, alle summoners onder ons, hoe krijgen jullie de eerste skellie?
[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 25-11-2008 17:34 ]
Om even wat komma's te neuken: Diablo 2 is nog maar een dikke 8 jaar oud. Uit sinds zomer 2000. Ik kan het mij nog levendig herinneren, een maand op vakantie met enkele pcgameplays met daarin previews en betatests van D2, terwijl ik de dagen voor de vakantie mijzelf nog had zitten ophitsen met een demo van D1. Was me dat nog eens een ervaring!SpoTs schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:13:
[...]
dat is dan alleen maar weer ten goede voor de Legit Ladder spelersLeuk dat mensen het toch nog spelen na 10 jaar ( d2 classic that is )
in act 1 blood moor (merc of zelf meppen), door een gollem, of in act 5 bij pindleskin (daar liggen de lijken gewoon op de grond)Dalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:31:
[...]
ligt eraan vanaf wanneer je niet meer gespeeld hebt, heb je 1.11 patch nog meegemaakt? zoniet, dan is er veel verandert. voor de rest, halve got team heeft nu 30 dagen ip ban omdat ze d2loader gebruikten en daar zijn 2 weken geleden 350k account voor gebanned
edit: btw, alle summoners onder ons, hoe krijgen jullie de eerste skellie?als je merc nog gaar is?
Naar act1 gaan, dat moet je merc toch wel kunnen hebben? En idd, pindle is ook een makkieDalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:31:
[...]
ligt eraan vanaf wanneer je niet meer gespeeld hebt, heb je 1.11 patch nog meegemaakt? zoniet, dan is er veel verandert. voor de rest, halve got team heeft nu 30 dagen ip ban omdat ze d2loader gebruikten en daar zijn 2 weken geleden 350k account voor gebanned
edit: btw, alle summoners onder ons, hoe krijgen jullie de eerste skellie?als je merc nog gaar is?
Verder kun je natuurlijk ook de curse attract gebruiken, dan vallen monsters hun eigen vriendjes aan. Dat gecombineerd met amp. dmg en je hebt ook redelijk snel een corpse.
mijn merc is nog niet zo'n hoge level he, met geen gearVicarious schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:26:
[...]
Naar act1 gaan, dat moet je merc toch wel kunnen hebben? En idd, pindle is ook een makkie
Verder kun je natuurlijk ook de curse attract gebruiken, dan vallen monsters hun eigen vriendjes aan. Dat gecombineerd met amp. dmg en je hebt ook redelijk snel een corpse.
Mja maar zoals gezegd kun je pindle ff kapenDalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:10:
[...]
mijn merc is nog niet zo'n hoge level he, met geen gear, golem is der ook alleen voor het tanken, kzit op dit moment dus nog een beetje in een impasse
Trouwens ligt het igot forum er volgens mij uit of ligt dat aan mij (lijkt me niet maarja)?
In act1 hebben die stomme beesten in de bloodmoor vrijwel geen life. Zelfs met 100-200 dmg kun je daar zo'n Fallen wel slachten, zeker met amp. erop. En vanaf het moment dat je ook maar 1 skellie hebt gaat het steeds harder. Neem je wel een nightmare act2 offensive merc? Die heeft might, en die aura heb je nodig op hell.Dalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:10:
[...]
mijn merc is nog niet zo'n hoge level he, met geen gear, golem is der ook alleen voor het tanken, kzit op dit moment dus nog een beetje in een impasse
edit: IGotDiablo forum lijkt het weer te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 26-11-2008 00:20 ]
voor deez is het wss neit rendabel om er veel fg's in te stoppen; zowiezo is het traden op HC redelijk dood atm
Wie speelt er eigenlijk nog op HC atm, en op welk account??!? ik zie niemanduit mijn vertrouwde F-list online atm, alleen daly, maar die speelt SC

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Weet niet of vraatj of mcdutch ook nog hcl spelen.
Enja accounts, die van mij zijn allemaal gesloten(byebye gozy stuff
Softcore wordt nu wel aantrekkelijker, aangezien zelf bo'en er niet meer inzit, of een crappy cta kopen that is.Vicarious schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:25:
Nope, still softcore hier. Kan moeilijk mijn softcore vriendjes in de steek laten
[ Voor 55% gewijzigd door Maldred op 26-11-2008 08:30 ]
Mcdutch heb ik al een hele tijd niet meer gezien, sinds de ban eigenlijk.. ook op SCL niet dus denk niet dat die atm nog HCL speelt. Vraat is ook een beetje druk volgens mij want ook die heb ik een week niet gezien.Maldred schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:24:
Nouja, Hcl is ook voor het grootste deel gebanned. Ik, tollo, don, boom,.... Jij half. Ban duurt ook nog wel ff, 2 weken nog ofzo? Tot die tijd, sta jij er redelijk alleen voor.
Weet niet of vraatj of mcdutch ook nog hcl spelen.
Enja accounts, die van mij zijn allemaal gesloten(byebye gozy stuff). Dus al mijn oude en van de rest mag je wrs uit je f-l gooien.
[...]
Softcore wordt nu wel aantrekkelijker, aangezien zelf bo'en er niet meer inzit, of een crappy cta kopen that is.
Haha, mooi anders zou SCL ook behoordlijk uitstervenVicarious schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:25:
Nope, still softcore hier. Kan moeilijk mijn softcore vriendjes in de steek laten
Mijn cursemancer solo'd nu door de canyon of the magi, met op zich weinig problemen. Alleen 1 point wonder punten uitgedeeld in de curses. Alle andere trees hebben nog niets. Maar ik wil even decreptiffy hebben voor Duriel, dus nog 2 leveltjes in de canyon halen
Verwijderd
Als je een tank wilt hebben kun je denk ik toch het beste de act2 merc gebruiken. Die heeft meer resists (voor de lightning van die Dung Soldiers), meer defense (zeker als je defiance neemt) en meer life dan een Rogue merc. Later is vanzelfsprekend de act5 merc de beste tank, zeker als je hem wat lifeleach en damage reduction meegeeft (Vampire Gaze?)Pheno79 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:45:
*got-pheno zou je soms (maar dan echt 1x in de week of zo) actieviteit moeten zien. Ik zou voor tollo nog een cdkeypaar regelen, alleen zondag was het te slecht weer om naar mijn broer te gaan. Maar dat komt deze week nog wel goed.
Mijn cursemancer solo'd nu door de canyon of the magi, met op zich weinig problemen. Alleen 1 point wonder punten uitgedeeld in de curses. Alle andere trees hebben nog niets. Maar ik wil even decreptiffy hebben voor Duriel, dus nog 2 leveltjes in de canyon halenIk tank zelf, en mijn rogue schiet. Deze gaat dus vervangen worden voor een act 5 barb, maar tot die tijd is de rogue het sterkst (imho).
Het lijkt me leuk om weer actief te worden in diablo scene.
Mensen die zin hebben om te spelen add me maar!
Wat speel je en waar handig om te vermelden.. playertable staat onder de TSXenophoben schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:29:
ik speel weer sinds 2 jaar!!:D mijn account is PvP-Blackaxe.
Het lijkt me leuk om weer actief te worden in diablo scene.
Mensen die zin hebben om te spelen add me maar!
Grote kans maar kleine moeite om het van degene zelf te horenVicarious schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:07:
SCL gok ik, aangezien het een PvP-ert isMijn account staat in de playertable, whisper me maar ingame als je wat nodig hebt
Wat voor char(s) heb je?
Zal je dan ook meteen in de playertable gooien + table updaten.
hehe, gogo pheno. ik tank ook met mn teddy; kwam met bo al op bijna 2K life (op lvl 45) dus dat gaat de goeie kant opPheno79 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:45:
*got-pheno zou je soms (maar dan echt 1x in de week of zo) actieviteit moeten zien. Ik zou voor tollo nog een cdkeypaar regelen, alleen zondag was het te slecht weer om naar mijn broer te gaan. Maar dat komt deze week nog wel goed.
Mijn cursemancer solo'd nu door de canyon of the magi, met op zich weinig problemen. Alleen 1 point wonder punten uitgedeeld in de curses. Alle andere trees hebben nog niets. Maar ik wil even decreptiffy hebben voor Duriel, dus nog 2 leveltjes in de canyon halenIk tank zelf, en mijn rogue schiet. Deze gaat dus vervangen worden voor een act 5 barb, maar tot die tijd is de rogue het sterkst (imho).
zit nu in NM dia, dus nog een aardig stuk te gaan. zie wel steeds meer party-play nu, met Loser-pkers die je mijlenver aan ziet komen... naja, sommigen dan, want er vallen toch elke keer weer ddooien
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
lvl 58 nu, en 2.7K life met bear/oakkwakke01 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:59:
[...]
hehe, gogo pheno. ik tank ook met mn teddy; kwam met bo al op bijna 2K life (op lvl 45) dus dat gaat de goeie kant op
zit nu in NM dia, dus nog een aardig stuk te gaan. zie wel steeds meer party-play nu, met Loser-pkers die je mijlenver aan ziet komen... naja, sommigen dan, want er vallen toch elke keer weer ddooien
zit in Hell A1, en heb gister van SoyAntonio een zooi items gekregen
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Mja precies wist alleen niet dat jou key banned was.McDutch schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:35:
Ik speel al een tijdje niet meer want m'n cd-key is banned... dus dat wacht ik even af, daarna hopen dat er niet meer van mn accounts closed zijn.. McDutch is wel closed dus daar heb je niks meer aan..
Nouja we zien je mss wel weer verschijnen.
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Goed antwoordMcDutch schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:14:
Ik kom wel terug, dat zekerkan moeilijk niet gaan spelen, ik moet 's avonds toch echt wat te doen hebben XD
Roep maar zodra je weer terug bent dan zal ik de meuk in de playertable veranderen.
Mijn twee ladder oude cursemancer met rogue loopt nog ron dop hell. Rogues zijn echt een stuk leuker als je een controlfreak bent. En ja, een van de weinige chars die nog ergens op nonladder staatVicarious schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:01:
[...]
Als je een tank wilt hebben kun je denk ik toch het beste de act2 merc gebruiken. Die heeft meer resists (voor de lightning van die Dung Soldiers), meer defense (zeker als je defiance neemt) en meer life dan een Rogue merc. Later is vanzelfsprekend de act5 merc de beste tank, zeker als je hem wat lifeleach en damage reduction meegeeft (Vampire Gaze?)
Act 2 luitjes lokken mij teveel mensen, als cursemancer bepaal ik wie er door de pijl geraakt gaat worden.
Omdat een rogue eigenlijk altijd netjes op de achtergrond blijft is dat wel lekker.
Ik ben dan ook benieuwd hoe het zal gaan met een act 5 merc. ALles volledig untwinked, mijn hoogste rune is nog een tir
Je hoeft er natuurlijk niet mee te eindigen, maar ik dacht dat je een tank zochtPheno79 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:44:
[...]
Mijn twee ladder oude cursemancer met rogue loopt nog ron dop hell. Rogues zijn echt een stuk leuker als je een controlfreak bent. En ja, een van de weinige chars die nog ergens op nonladder staat
Act 2 luitjes lokken mij teveel mensen, als cursemancer bepaal ik wie er door de pijl geraakt gaat worden.
Omdat een rogue eigenlijk altijd netjes op de achtergrond blijft is dat wel lekker.
Ik ben dan ook benieuwd hoe het zal gaan met een act 5 merc. ALles volledig untwinked, mijn hoogste rune is nog een tir
Ik ben nu begonnen met een zeal paladintje nog low lvl helaas... kep geen vrienden he dus zal zelf door normal heen moeten komen ..
Fijn van dat tabel!
Zal je meteen even toevoegen aan de table.Xenophoben schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:46:
Inderdaad Softcore Ladder!
Ik ben nu begonnen met een zeal paladintje nog low lvl helaas... kep geen vrienden he dus zal zelf door normal heen moeten komen ..
Fijn van dat tabel!
Gewoon mensen van het SCL-deel van de tabel toevoegen aan je friendslist en dan messagen, komt het vanzelf goedXenophoben schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:46:
Inderdaad Softcore Ladder!
Fijn van dat tabel!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
HS maxen.. voor de rest heb je vrij weinig nodig.Viper2k1 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:17:
Ben bezig met een Hammerdin (eerste), maar zit wel even met de skillpoint verdeling. Blessed hammer, Concentration, Blessed Aim en Vigor liggen vast natuurlijk. Maar vul ik nou Holy Shield tot 20 of alleen tot 10 ofzo om zo max block te halen? En waar waar gaan dan de laatste punten in als ik HS naar 10 doe i.p.v. 20? Iemand goeie ervaring met een bepaalde plaatsing?
Als je van plan bent goede UTs te doen kun je ook nog 1pt stoppen in conviction aura.
Voor de rest heb je niks nodig dus kan je dat beter in wat meer def steken en max block bij elk lvl ipv veel stat points te gooien in dex
Je kan ook gaan voor 10 punten in die resist lightning aura. Harde punten daarin hebben namelijk als passieve bonus dat je max resist omhoog gaat, en van lightning is dat best handig.Viper2k1 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:17:
Ben bezig met een Hammerdin (eerste), maar zit wel even met de skillpoint verdeling. Blessed hammer, Concentration, Blessed Aim en Vigor liggen vast natuurlijk. Maar vul ik nou Holy Shield tot 20 of alleen tot 10 ofzo om zo max block te halen? En waar waar gaan dan de laatste punten in als ik HS naar 10 doe i.p.v. 20? Iemand goeie ervaring met een bepaalde plaatsing?
HS geeft niet alleen meer block, maar ook heel veel meer defense. 40k defense wordt vaak wel gehaald met een maxed holy shield en da's ook wel lekker. Ik zou voor max holy shield gaan.
Er was iemand die een paar weken geleden een Shako en/of een Occulus voor mij over had, ik geloof Psychoclown. Geldt dat aanbod nog steeds?
En nog een pricecheck voor de volgende items, geen idee of deze charms nog wat waard zijn?
1) +1 Traps / +15 poison damage over 4 seconds GC
2) +5 Max. damage / + 38 Attack Rating / +30 Life GC
3) +2 Max. damage / + 10 Attack Rating / +1-2 Cold damage SC
Owja kan ik me nog wel herinneren, heb zelf atm alleen nog mijn eigen equip maar vic heeft ook al aangeboden zie ik.HetBiggie schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:25:
Hmm, zie ineens dat ik weer op inactive sta? Ben toch nog steeds active hoor, op SCL. Al ben ik niet elke dag online.
Er was iemand die een paar weken geleden een Shako en/of een Occulus voor mij over had, ik geloof Psychoclown. Geldt dat aanbod nog steeds?![]()
En nog een pricecheck voor de volgende items, geen idee of deze charms nog wat waard zijn?
1) +1 Traps / +15 poison damage over 4 seconds GC
2) +5 Max. damage / + 38 Attack Rating / +30 Life GC
3) +2 Max. damage / + 10 Attack Rating / +1-2 Cold damage SC
1: 5-10fg | ~Um
2: Weet ik niet precies, weinig max en ar. Moet 2x zoveel zijn wil het echt (veel) wat waard zijn.
3: niks waard.
ik weet ook weer waarom ik gekapt ben met World of Warcraft, teveel noobs die de teamplay verneuken
Oh zo. Nah, ik laat de mercs van a2 liggen, het tanken op normal kan ik zelf nog prima aan (zelfs zonder bone armor). En lui als ik ben koop ik anders wel een clay golem stafje, voor bv duri straks. Level 1 is genoeg, als het maar afleidtVicarious schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:39:
[...]
Je hoeft er natuurlijk niet mee te eindigen, maar ik dacht dat je een tank zochtVandaar de tip over de Act2 mercs, wellicht kan hij tijdelijk voldoen aan je wensen
Verkeerde topic?Dalyxia schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:44:
teveel noobs op de server, sjezus, anders letten ze ff op als iemand gegrepen wordt door een hunter, maar nee, ze laten je gewoon rustig 10 seconden liggen, terwijl 1 schot voldoende is, maar daar hebben ze dan geen tijd voor
ik weet ook weer waarom ik gekapt ben met World of Warcraft, teveel noobs die de teamplay verneuken
Haha volgens mij ook
Heb trouwens playertable weer geupdate en de nieuwe mensen staan er weer in
[ Voor 88% gewijzigd door Dalyxia op 28-11-2008 21:20 ]
Goed bezig dalDalyxia schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:19:
edit: god domme, alweer in het verkeerde topic
Bier begint idd beetje aan die hersens van je te knagen volgens mij
Thx Vicarious, als ik je ingame tref MP ik je wel ff.Vicarious schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:16:
Biggie, PM me maar ingame. Shako en occie moet ik nog wel ergens hebben denk ik.
Nou, één uit drie is ook niet slecht! Thx. voor de info!psychoclown schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:03:
[...]
1: 5-10fg | ~Um
2: Weet ik niet precies, weinig max en ar. Moet 2x zoveel zijn wil het echt (veel) wat waard zijn.
3: niks waard.
Ja preciesHetBiggie schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:03:
[...]
Thx Vicarious, als ik je ingame tref MP ik je wel ff.
[...]
Nou, één uit drie is ook niet slecht! Thx. voor de info!
Als iemand pricechecks nodig heeft gewoon vragen/DMen
fg = Forumgold, virtueel gold waarmee je kan traden.DevilsProphet schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:21:
Zou ik even mogen uitkomen voor mijn noobism en vragen wat voor currency "fg" eigelijk is?
Zie ook d2jsp.org, grote populaire tradesite in de playertable heeft iedereen een link naar zijn/haar profile mits je die bezit (en mij een link gestuurd hebt).
Hehe geen dankVicarious schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:28:
Nou, thanx to psycho heb ik nu al mijn mules georganiseerd, veel overbodige items (who needs 7 shako's) weg kunnen doen en heb ik een infinity voor mn javazon. Nu nog even kijken hoe snel ik die lvl 80+ kan krijgen, dan kan ik jullie nadat ik die hellrush gegeven heb ook verder helpen met CS-runs. Een cs run per 5 minuten moet wel lukken dan. Vandaag naar mn ouders, dus vanavond denk ik wel weer online.
Heb al wat spul van je kunnen verkopen, dus die eth forti voor je merc komt er zeker
Zelf had ik gister ook eentje in elkaar gedraaid, 35xx def 28@ 1.125L/clvl. Niet slecht maar ook niet heel super, stomme is dat ik nu ook eindelijk een merc hebt alleen kan die wel me infy dragen maar nog niet me forti en voor me andy moet die nog 3 lvls hoger
Sowieso nog even lvlen dus, vanavond denk ik wel wat baalruns.
anyway, heb net een blauwe orb gevonden, +3 cold skills +2 cold mastery +2 blizzard +24 life, zou dat wat waar zijn?
btw heb ik wel zin om mee te doen met baalruns, moet ik alleen ff ancients dood hebben
[ Voor 22% gewijzigd door Dalyxia op 30-11-2008 16:06 ]
Zou toch wel wat waard moeten zijn? Er zijn hartstikke veel blizz sorcs. Je bent alleen wel iets zwakker in je alternatieve skills tov een 3 to all orbDalyxia schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:03:
jij hebt echt de master of trading psycho
anyway, heb net een blauwe orb gevonden, +3 cold skills +2 cold mastery +2 blizzard +24 life, zou dat wat waar zijn?
btw heb ik wel zin om mee te doen met baalruns, moet ik alleen ff ancients dood hebben
Moah master durf ik niet te zeggen maar ik slijt dingen wel vrij gemakkelijk en andersom natuurlijk ookDalyxia schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:03:
jij hebt echt de master of trading psycho
Hmm altijd lastig met rare spullen want 99% kan het crap vinden maar als je net die ene 1% weet te vinden die het wel goed vind kun je er best veel voor krijgen.
Heeft beste leuke skills en als Blizz sorc maakt de rest niet super veel uit (behalve dat tele wat meer mana kost). Jammer is wel dat er eigenlijk geen FCR opzit en 2s zou helemaal ideaal zijn. Kan je voor deze orb geen pricecheck geven want zoals gezegd het is maar net wat de gek ervoor geeft
mja, als jij het wil proberenpsychoclown schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:23:
[...]
Moah master durf ik niet te zeggen maar ik slijt dingen wel vrij gemakkelijk en andersom natuurlijk ook
Hmm altijd lastig met rare spullen want 99% kan het crap vinden maar als je net die ene 1% weet te vinden die het wel goed vind kun je er best veel voor krijgen.
Heeft beste leuke skills en als Blizz sorc maakt de rest niet super veel uit (behalve dat tele wat meer mana kost). Jammer is wel dat er eigenlijk geen FCR opzit en 2s zou helemaal ideaal zijn. Kan je voor deze orb geen pricecheck geven want zoals gezegd het is maar net wat de gek ervoor geeft
Wil hem best wel voor je verkopen hoorDalyxia schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:24:
[...]
mja, als jij het wil proberen, mag je hem hebben haha, bij mij hangt tie toch alleen maar in mijn inventory
Voor het eten een 730 def eth armor gebugged voor vics forty.. eerste keer dat ik een armor bug en het geen 4s heeft.. als iemand een 1095 def eth bugged 1s armor wilt hebben mag die hem gratis afhalen

Gelukkig vanochtend nog een andere eth armor gekocht maar wel lagere def helaas.
Wel mijn forty zonder problemen verkocht voor 95fg, inclusief mijn verprutste eth armor nog steeds een winst van 50fg
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 30-11-2008 18:15 ]
Verwijderd
1/6 kans op 1 socket
1/6 kans op 2 sockets
1/6 kans op 3 sockets
3/6 kans op 4 sockets
Precies, wist dat de kans bestond alleen nog nooit eerder gehad, al helemaal nooit 2x achter elkaar..Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:38:
Socketen met cube is random 1-6 sox. Als een items max 4 sox kan krijgen heb je dus:
1/6 kans op 1 socket
1/6 kans op 2 sockets
1/6 kans op 3 sockets
3/6 kans op 4 sockets
Me eth dusk werd 3s, nja gelukkig had die nog wel nut want heb hem aan dal gegeven voor een duress armortje
sol dol heb ik wel voor je, message me maar ingameIdifix schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:01:
zo ff Lo gekocht nu nog ff armour roggelen en sol dol en dan kan ik forty maken en wordt henk weer een stukkie sterkernu nog bk ringetje en 2 Botd Ba
Gister ff van lvl 6 tot 75 geleveld, ondanks dat er echt gigantisch weinig baal en diabloruns zijn. Sinds de ban is iedereen echt alleen nog maar aan het traden lijkt het wel. Zonder hun super opgepompte equips kan men het ineens niet meer

[ Voor 27% gewijzigd door Vicarious op 01-12-2008 08:26 ]
Teddy staat inmiddels in act 2 summoner (hell) op lvl 70. 2.8K life zonder bo, dus hij kan wel iets hebben gelukkigVicarious schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:25:
[...]
sol dol heb ik wel voor je, message me maar ingame
Gister ff van lvl 6 tot 75 geleveld, ondanks dat er echt gigantisch weinig baal en diabloruns zijn. Sinds de ban is iedereen echt alleen nog maar aan het traden lijkt het wel. Zonder hun super opgepompte equips kan men het ineens niet meer
wijnig tijd om verder te levellen, maar ik zal tussendoor iig proberen hem in a3 te krijgen
Er hoeft alleen maar een iemand te zijn die de runs doet voor de rest kan je gewoon lvlen zonder gear hoorVicarious schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:25:
[...]
sol dol heb ik wel voor je, message me maar ingame
Heb alleen niet zoveel zin in lvlen atm en traden heb ik toch altijd al leuk gevonden.
Mjah, maar er zijn geen mensen meer die runs doen, dat bedoel ikpsychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:01:
[...]
Er hoeft alleen maar een iemand te zijn die de runs doet voor de rest kan je gewoon lvlen zonder gear hoor
Heb alleen niet zoveel zin in lvlen atm en traden heb ik toch altijd al leuk gevonden.
Dit topic is gesloten.