mooi vanavondf ffkes armour roggelenVicarious schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:25:
[...]
sol dol heb ik wel voor je, message me maar ingame
Gister ff van lvl 6 tot 75 geleveld, ondanks dat er echt gigantisch weinig baal en diabloruns zijn. Sinds de ban is iedereen echt alleen nog maar aan het traden lijkt het wel. Zonder hun super opgepompte equips kan men het ineens niet meer
Op een gegeven moment gaan ze baalruns doenVicarious schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:44:
[...]
Mjah, maar er zijn geen mensen meer die runs doen, dat bedoel ik
Of zijn ze er helemaal klaar mee natuurlijk
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Ha goed om te zien dat er volk is dat nog actief speelt. Zelf ben ik
na een 3-jarige pauze weer begonnen omdat het uitzicht op diablo3
toch de nodig prikkels met zich meebracht.
Op de server is m'n account naam lexistence en heb ik inmiddels een lvl 82 fw/ts sorc.
Sorc kan direct overnieuw gemaakt worden omdat deze op kennis van 1.09 is gemaakt en
de huidige skill tree brengt volop veranderingen met zich mee haha.
Ben nu bezig aan een smiter en heb al de nodige equipment kunnen krijgen:
Grief PB, Exile, Crown of ages(2xber), rave frost en bul katho's, gore riders en een metalgrid.
Heeft iemand nog suggesties voor handschoenen?
Op de server is m'n account naam lexistence en heb ik inmiddels een lvl 82 fw/ts sorc.
Sorc kan direct overnieuw gemaakt worden omdat deze op kennis van 1.09 is gemaakt en
Grief PB, Exile, Crown of ages(2xber), rave frost en bul katho's, gore riders en een metalgrid.
Draculs all the way, of je moet stats, ias nodig hebben en fg teveel hebben dan kun je lekkere smiter gloves kopen (voor zover die niet door de banwave zijn weggevaagd).Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:20:
Ha goed om te zien dat er volk is dat nog actief speelt. Zelf ben ik
Zal je meteen even in de playertable zetten, kun je de rest ook vinden.
smiter gloves??? wasda? 10% cb ias lifeleech crafted gloves?psychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:51:
[...]
Draculs all the way, of je moet stats, ias nodig hebben en fg teveel hebben dan kun je lekkere smiter gloves kopen (voor zover die niet door de banwave zijn weggevaagd).
Zal je meteen even in de playertable zetten, kun je de rest ook vinden.
Baalruns kon ik ook niet vinden. Ben een pubbie game ingegaan van iemand die de ancients moest en heb vervolgens bijna in mn eentje die ancients lopen killen, dus kon ook gewoon baalruns joinen. Ook die waren verdomde schaars. Vanavond weer verder denk ik, wil ff snel 85+ worden en mn merc equippen. Heb jij nog lang nodig voor die armor trouwens? Zo ja, heeft iemand dan nog ff een tijdelijke armor voor mn merc? Overige equip van de merc wordt Infinity eth CV en Andy's.psychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:56:
[...]
Op een gegeven moment gaan ze baalruns doen
Of zijn ze er helemaal klaar mee natuurlijk
Vicariously I live while the whole world dies
20ias 10+ 10+ stats res en als ze crafted zijn met LL.Dalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:02:
[...]
smiter gloves??? wasda? 10% cb ias lifeleech crafted gloves?
Ja want eth armors met beetje normaal def zijn vies schaars. evenals eth bugged 4s armors natuurlijk.Vicarious schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:19:
[...]
Baalruns kon ik ook niet vinden. Ben een pubbie game ingegaan van iemand die de ancients moest en heb vervolgens bijna in mn eentje die ancients lopen killen, dus kon ook gewoon baalruns joinen. Ook die waren verdomde schaars. Vanavond weer verder denk ik, wil ff snel 85+ worden en mn merc equippen. Heb jij nog lang nodig voor die armor trouwens? Zo ja, heeft iemand dan nog ff een tijdelijke armor voor mn merc? Overige equip van de merc wordt Infinity eth CV en Andy's.
Zal nog wel even duren maar hoop ze wel redelijk snel te hebben
Ok, dan nogmaals: heeft iemand een leuke tijdelijke armor voor mn merc? 
edit: te leen, weer terug zodra ik mijn forti van Kyo heb ontvangen
edit: te leen, weer terug zodra ik mijn forti van Kyo heb ontvangen
[ Voor 33% gewijzigd door Vicarious op 01-12-2008 13:58 ]
ik heb iig een eth ba 0s voor je als je die nodig bent, met sox quest krijg je er dan 6sox in toch?Idifix schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:01:
zo ff Lo gekocht nu nog ff armour roggelen en sol dol en dan kan ik forty maken en wordt henk weer een stukkie sterkernu nog bk ringetje en 2 Botd Ba
Meestal wel maar er is 1/6e kans op 6sDalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:04:
[...]
ik heb iig een eth ba 0s voor je als je die nodig bent, met sox quest krijg je er dan 6sox in toch?
whatthehell is dit nou weer
mijn games hangen constant, en als ik daarna probeer nieuwe te maken krijg ik ftj...
mijn games hangen constant, en als ik daarna probeer nieuwe te maken krijg ik ftj...
Heb ik ook heel af en toe wel, ligt gewoon aan bnet, lag of iets dergelijks denk ik.Dalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:59:
Opnieuw inloggen helpt vaak wel
Moet je een fatsoenlijke internetverbinding aanschaffenDalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:59:
Werkt dat buggen met wapens ook dan?Dalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:04:
[...]
ik heb iig een eth ba 0s voor je als je die nodig bent, met sox quest krijg je er dan 6sox in toch?
Ik hou me iig aanbevolen Dal (moek alleen Vex en Zod kopen)
Nee is alleen met armorsIdifix schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:49:
[...]
Werkt dat buggen met wapens ook dan?
Ik hou me iig aanbevolen Dal (moek alleen Vex en Zod kopen)
Heb trouwens een dusk 13ed (528def) voor je, moet hem nog wel kopen want hij is offline nu maar kun je hem wel overkopen, 8fg. Meteen ook een eth armor 699def hopen dat die niet mislukt anders zie ik mijn winst alweer vliegen
verkocht ben vanavond wel onlinepsychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:31:
[...]
Nee is alleen met armors
Heb trouwens een dusk 13ed (528def) voor je, moet hem nog wel kopen want hij is offline nu maar kun je hem wel overkopen, 8fg. Meteen ook een eth armor 699def hopen dat die niet mislukt anders zie ik mijn winst alweer vliegen
waar level je je merc eigenlijk het snelste? ik moet hem van 80 naar 83 krijgen....
Gewoon opnieuw halen bij de lokale mercboerDalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:31:
waar level je je merc eigenlijk het snelste? ik moet hem van 80 naar 83 krijgen....
Allemaal pre-1.10(?) meuk, alleen 90+ haal ik hem niet steeds opnieuw dan lvled hij toch wel ruimschoots voordat jezelf lvled.
Mja als die gast dan ook even online komt ^^
mja, scheelde ruim 150 health mijn merc zit op lvl 80 en heeft 157x health en die bij de mercboer had maar 1300psychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:34:
[...]
Gewoon opnieuw halen bij de lokale mercboer
Allemaal pre-1.10(?) meuk, alleen 90+ haal ik hem niet steeds opnieuw dan lvled hij toch wel ruimschoots voordat jezelf lvled.
das toch 150 health
Weet je zeker dat het 150Life scheelde? Denk wel iets meer.. 250+Dalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:02:
[...]
mja, scheelde ruim 150 health mijn merc zit op lvl 80 en heeft 157x health en die bij de mercboer had maar 1300
das toch 150 health
Hirescreen laat ook niet altijd de juiste waardes zien, wat voor merc heb je eigenlijk?
Welke merc had je? Want als je een merc kocht in normal en dan dezelfde in hell, dan scheelt het idd in health. Mercs die je op een hogere diff koopt, hebben minder health. Dus koop hem opnieuw in normalDalyxia schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:02:
[...]
mja, scheelde ruim 150 health mijn merc zit op lvl 80 en heeft 157x health en die bij de mercboer had maar 1300
das toch 150 health
Mercs in normal hebben hogere skills, hogere dmg, meer leven, betere AR en ik denk zelfs betere resists. Het is dus zéér erg belangrijk dat je maximaal een nightmare merc gebruikt. Nooit een hell merc. Wat helpt om je merc te laten levelen is om hem zelf even wat te laten vechten, laat hem de kills maken. Dat werkte bij mij toch. Het ging natuurlijk niet zo snel dan als ik zelf de kills maakte, maar tja, dat moet dan maar zeker?
Onzin. Is niet meer. Het hirescreen geeft de verkeerde waarde. Kleed je merc maar eens helemaal uit en koop dan een nieuwe, zul je zien dat het geen moer uitmaakt.Maldred schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:15:
[...]
Welke merc had je? Want als je een merc kocht in normal en dan dezelfde in hell, dan scheelt het idd in health. Mercs die je op een hogere diff koopt, hebben minder health. Dus koop hem opnieuw in normal
Het deel wbt lvlen klopt niet helemaal, je merc moet de kills maken voor de expDevilsProphet schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:18:
Mercs in normal hebben hogere skills, hogere dmg, meer leven, betere AR en ik denk zelfs betere resists. Het is dus zéér erg belangrijk dat je maximaal een nightmare merc gebruikt. Nooit een hell merc. Wat helpt om je merc te laten levelen is om hem zelf even wat te laten vechten, laat hem de kills maken. Dat werkte bij mij toch. Het ging natuurlijk niet zo snel dan als ik zelf de kills maakte, maar tja, dat moet dan maar zeker?
Zoals ik zei, hirescreen laat de verkeerde stats zienVicarious schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:30:
[...]
Onzin. Is niet meer. Het hirescreen geeft de verkeerde waarde. Kleed je merc maar eens helemaal uit en koop dan een nieuwe, zul je zien dat het geen moer uitmaakt.
[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 01-12-2008 19:33 ]
Dat klopt dan weer niet. Jijzelf mag de kills ook maken. Je merc profiteert alleen niet van Party XP, waar jij dat wel doet. Maar eigen kills tellen gewoon mee hoor.psychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:32:
[...]
Het deel wbt lvlen klopt niet helemaal, je merc moet de kills maken voor de exp
Ok nooit geweten, komt mss ook wel omdat mijn mercs altijd zelf ook aardig wat plat leggen.. als ze er de kans voor krijgenVicarious schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:47:
[...]
Dat klopt dan weer niet. Jijzelf mag de kills ook maken. Je merc profiteert alleen niet van Party XP, waar jij dat wel doet. Maar eigen kills tellen gewoon mee hoor.
Dat heb ik gemerkt in de CS. Ging even proberen hoe mijn javazon zich daar redde met Infinity merc. Die klootzak is 5x doodgegaan in 5 minuten, allemaal Iron Maidenpsychoclown schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:00:
[...]
Ok nooit geweten, komt mss ook wel omdat mijn mercs altijd zelf ook aardig wat plat leggen.. als ze er de kans voor krijgen

Yep, zul je zelf het meeste moeten doen of iig zo snel mogelijk de curseknights eruit pikken dan is er geen probleemVicarious schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:34:
[...]
Dat heb ik gemerkt in de CS. Ging even proberen hoe mijn javazon zich daar redde met Infinity merc. Die klootzak is 5x doodgegaan in 5 minuten, allemaal Iron Maiden
jep, en dan kan je weer geen zak bij de lightning immune, alhoewel dat er niet zoveel zullen zijn omdat je infy hebtpsychoclown schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:09:
[...]
Yep, zul je zelf het meeste moeten doen of iig zo snel mogelijk de curseknights eruit pikken dan is er geen probleemOf je moet een low dmg infy nemen onder voorwaarde dat je merc geen zak kan
Ja precies, zelf heb ik gewoon liever een merc met dikke dmg die dan af en toe dood gaat door IM maar dat is eigenlijk alleen in A4 plus dat als je snel genoeg kan killer je er geen tot nauwlijks last van hebtDalyxia schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:10:
[...]
jep, en dan kan je weer geen zak bij de lightning immune, alhoewel dat er niet zoveel zullen zijn omdat je infy hebt
tja, dan heb je weer last van CI'sen als je javazon vooral voor CS runs gebruikt... tja, dan zit je steeds met die IMpsychoclown schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:21:
[...]
Ja precies, zelf heb ik gewoon liever een merc met dikke dmg die dan af en toe dood gaat door IM maar dat is eigenlijk alleen in A4 plus dat als je snel genoeg kan killer je er geen tot nauwlijks last van hebt
dus dan kan je beter je infy in een cracked voulge maken
Ja als je alleen daarvoor gebruikt wel, maar over het algemeen vind ik hetzelf fijner om een high dmg merc te hebben ook al betekend dat merc deaths in A4.Dalyxia schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:29:
[...]
tja, dan heb je weer last van CI'sen als je javazon vooral voor CS runs gebruikt... tja, dan zit je steeds met die IM
dus dan kan je beter je infy in een cracked voulge maken
Verwijderd
Als je met je mercje paar cow games doet vliegt die omhoog, veruit de makkelijkste manier om em te laten lvle.DevilsProphet schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:18:
Als iemand wat thuls heeft hoor ik het graag, heb er 4 nodig 
Ook kan ik wel tijdelijk 2 extra 5/6 str GCs gebruiken, kan ik tenminste mijn spirits aan.
Ook kan ik wel tijdelijk 2 extra 5/6 str GCs gebruiken, kan ik tenminste mijn spirits aan.
Bij de socket quest is er 100% kans op 6 sockets (maakt niet uit op welke difficulty je dit doet).psychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:08:
[...]
Meestal wel maar er is 1/6e kans op 6s
Als je de cube recipe gebruikt om sockets te maken in je Eth BA dan heb je 1/6 kans op 6 sockets en ook 1/6 voor ieder ander mogelijk aantal
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Volgens mij had het iLvl van het item hier mee te maken hoeveel sockets erin gingen.psych schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:11:
[...]
Bij de socket quest is er 100% kans op 6 sockets (maakt niet uit op welke difficulty je dit doet).
Als je de cube recipe gebruikt om sockets te maken in je Eth BA dan heb je 1/6 kans op 6 sockets en ook 1/6 voor ieder ander mogelijk aantal
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dit is idd zo voor ilvl > 40psych schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:11:
[...]
Bij de socket quest is er 100% kans op 6 sockets (maakt niet uit op welke difficulty je dit doet).
Voor lager is het niet altijd max , nooit echt geweten, dacht dat die kansen ook voor larzuk gelijk waren aan de recipes.
Ja klopt las het net, ilvl > 40 geeft altijd max socketsSpoTs schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:17:
[...]
Volgens mij had het iLvl van het item hier mee te maken hoeveel sockets erin gingen.
[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 02-12-2008 18:35 ]
Verwijderd
Jongens, ik ben morgen niet bij de gezellige avond. Vriend van me viert feest en moet dus wat bier laten vloeien. Hoop dat iemand me loop van de week me iemand kan booste ;)!
Jammer, ben er zoals het er nu naar uitziet wel bij.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:47:
Jongens, ik ben morgen niet bij de gezellige avond. Vriend van me viert feest en moet dus wat bier laten vloeien. Hoop dat iemand me loop van de week me iemand kan booste ;)!
Volgende week however zijn zowel idi als ik er niet bij maar dat komt wel goed.
Laat het volgende keer anders ff weten via igot, daar doen wij dat namelijk ook allemaal
Gister niet zo luck gehad met armors buggen, kwam toevallig een partijtje 700++ eth armors tegen en voor 50fg gekocht (oa. een 815def SA). Heb maar er maar één 4s weten te geven, de SA nog 3s. Best wel jammer dus.. maarja je kan niet altijd alles hebben. Eth armors buggen zal er voor mij niet meer bij zijn, kost me bijna nog meer dan dat het me opbrengt
@psycho
Op normal gehirede mercs hebben betere stats dan op nightmare en hell. Aangezien de mercs op normal hetzelfde zijn als op hell, kan je dus het beste een normal merc kiezen. Aangezien vrijwel alle boeiende mercs (iig Act2) toch op nightmare worden gehired, boeit het eigenlijk niet zoveel.
op welk CLEVEL je hem hiret maakt idd niet uit.
Op normal gehirede mercs hebben betere stats dan op nightmare en hell. Aangezien de mercs op normal hetzelfde zijn als op hell, kan je dus het beste een normal merc kiezen. Aangezien vrijwel alle boeiende mercs (iig Act2) toch op nightmare worden gehired, boeit het eigenlijk niet zoveel.
Nee dat is allang niet meer zo, hirescreen laat verkeerde waardes zien.Rudy_V schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:10:
@psycho
Maarja zoals je zelf zegt bijna iedereen heeft toch een nightmare A2 merc dus maakt vrij weinig uit (zou mij sowieso niet heel erg uitmaken).
Vroegah was dat inderdaad zo, maar zoals Psycho al zei maakt het nu echt niet meer uit. Echt niet! Geloof ons! Alsjeblieft!Rudy_V schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:10:
@psycho
nouja, ik heb die duress nog niet gemaakt (mis een umpsychoclown schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:01:
[...]
Jammer, ben er zoals het er nu naar uitziet wel bij.
Volgende week however zijn zowel idi als ik er niet bij maar dat komt wel goed.
Laat het volgende keer anders ff weten via igot, daar doen wij dat namelijk ook allemaal
Gister niet zo luck gehad met armors buggen, kwam toevallig een partijtje 700++ eth armors tegen en voor 50fg gekocht (oa. een 815def SA). Heb maar er maar één 4s weten te geven, de SA nog 3s. Best wel jammer dus.. maarja je kan niet altijd alles hebben. Eth armors buggen zal er voor mij niet meer bij zijn, kost me bijna nog meer dan dat het me opbrengt
edit: ik heb trouwens ook geen shael of thul hahaha
[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 03-12-2008 16:44 ]
Verwijderd
Iemand die op HCL nog een CoH, liefst in een Archon, te ruil heeft?
Of anders een Ber + Ist?
Of anders een Ber + Ist?
Er zijn op dit moment niet zoveel HC spelers, aantal hadden ook keyban.. dusja kans is klein dat zij iets voor jou hebben. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebbenVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:15:
Iemand die op HCL nog een CoH, liefst in een Archon, te ruil heeft?
Of anders een Ber + Ist?
heb nog wel een duress voor je zit in een mageplateDalyxia schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:44:
[...]
nouja, ik heb die duress nog niet gemaakt (mis een um) dus een sa is veel hogere def, als je hem nog hebt
edit: ik heb trouwens ook geen shael of thul hahaha
Verwijderd
Ja, kun je op d2jsp ook goed merken.psychoclown schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:59:
[...]
Er zijn op dit moment niet zoveel HC spelers, aantal hadden ook keyban.. dusja kans is klein dat zij iets voor jou hebben. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben
Mja zal voor HC wel iets meer te merken zijn dan op SC.
Wel echt goed te merken met anni's daar blijven de prijzen best wel hoog van.
De dupers/shoppers gaan gewoon door met de hrs dus die zijn op SCL alweer richting de 29fg geklommen.
Heuj ik blijk een Perfect Vipermagi te hebben (35@, 13 magic absorb), hoeveel is dat waard? En hoeveel is hij waard als ik hem up?
Nice ja, ~20fg en ook gratz op je IstjeVicarious schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:31:
Heuj ik blijk een Perfect Vipermagi te hebben (35@, 13 magic absorb), hoeveel is dat waard? En hoeveel is hij waard als ik hem up?
Eni here you come..
altijd leukIdifix schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:06:
[...]
heb nog wel een duress voor je zit in een mageplate
Moet je maar ff kijken wanneer je hem ophaalt.
En ik heb men 1e BotD gemaakt
in een Eth BA die ik van Dal heb gekregen. De fg voor de runes heb ik maar geleent van Psychoclown (Zod voor 27 fg en Vex voor 30 fg). Hij is niet perfect maar ook niet slecht (363ed en 13 life steel). Nu ff sparen om Psychoclwon terug te dokken en om nog een BotD te maken, en oja ik moet men merc ook nog aankleden (andy's , infy en forti). Heb voorlopig nog genoeg te doen dus.
Men sorc is zn tal armor + amu ook kwijt. Die heb ik namelijk aan Psychoclown gegeven zodat ie die kon ruilen tegen een SoJ.
Oh voor het vergeet. TWENTE WINT VAN SCHALKE

[ Voor 5% gewijzigd door Idifix op 03-12-2008 23:15 ]
Nice jaIdifix schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:14:
[...]
Moet je maar ff kijken wanneer je hem ophaalt.
En ik heb men 1e BotD gemaakt
in een Eth BA die ik van Dal heb gekregen. De fg voor de runes heb ik maar geleent van Psychoclown (Zod voor 27 fg en Vex voor 30 fg). Hij is niet perfect maar ook niet slecht (363ed en 13 life steel). Nu ff sparen om Psychoclwon terug te dokken en om nog een BotD te maken, en oja ik moet men merc ook nog aankleden (andy's , infy en forti). Heb voorlopig nog genoeg te doen dus.
Men sorc is zn tal armor + amu ook kwijt. Die heb ik namelijk aan Psychoclown gegeven zodat ie die kon ruilen tegen een SoJ.
Oh voor het vergeet. TWENTE WINT VAN SCHALKE![]()
![]()
2-1
![]()
![]()
Alleen voor je barb merc heb je geen infy voor nodig, pride lijkt me dan een betere keus
Owja en anders kunnen we het zo doen, krijg ik nog 45fg van jou (en jij krijgt nog tal arm + amu van miij), heb je dus 10fg gekregen voor het lenen van je tal spul
Hehe gratz, zal mijn huisgenoot flink blij mee zijn die was naar de wedstrijd
En NEC won van Spartak Moskou
Goed voor de coefficientielijst.
Anyway, vanavond weer untwinked party! Dit weekend ga ik denk ik maar weer eens een dagje MF-en. Beetje Andy, Mephisto, Countess, Shenk, Eldritch en Pindle afgaan. Games duren zo wel wat langer, maar houdt het wel wat afwisselender
Dropt die countess af en toe nog leuke runes of kan ik die beter overslaan?
Anyway, vanavond weer untwinked party! Dit weekend ga ik denk ik maar weer eens een dagje MF-en. Beetje Andy, Mephisto, Countess, Shenk, Eldritch en Pindle afgaan. Games duren zo wel wat langer, maar houdt het wel wat afwisselender
Bij mij nooit echt iets leuks gedropped maar is wel redelijk makkelijk te vinden imo en snel plat.Vicarious schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:56:
En NEC won van Spartak MoskouGoed voor de coefficientielijst.
Anyway, vanavond weer untwinked party! Dit weekend ga ik denk ik maar weer eens een dagje MF-en. Beetje Andy, Mephisto, Countess, Shenk, Eldritch en Pindle afgaan. Games duren zo wel wat langer, maar houdt het wel wat afwisselenderDropt die countess af en toe nog leuke runes of kan ik die beter overslaan?
Doe ik dat.
Ben nu ff aan het nadenken over die kicker die ik maak (in eerste instantie untwinked voor de party, als we daarmee klaar zijn wil ik hem ook echt gaan gebruiken). Skills die ik sowieso max zijn shadow master en Dragon Talon. Welke skills zal ik verder maxen? Ik zit zelf te denken aan Venom en Death Sentry en een zooi punten (10?) in Fade, maar volgens mij zijn er 3 builds die wel te overwegen zijn:
Pure kicker
20 Dtalon
20 Shadow Master
20 Venom
20 Death Sentry
10 Fade
Fire trap kicker
20 Dtalon
20 wake of fire
20 wake of inferno
20 fire blast
1 Death Sentry
10 fade
Lightning trap kicker
20 Dtalon
20 lightning sentry
20 death sentry
20 Charged Bollt sentry
10 fade
Welke build werkt volgens jullie het beste? Ikzelf neig naar de pure kicker omdat de trap dmg vermoedelijk behoorlijk laag zal zijn omdat je niet alle synergies kan maxen.
Ben nu ff aan het nadenken over die kicker die ik maak (in eerste instantie untwinked voor de party, als we daarmee klaar zijn wil ik hem ook echt gaan gebruiken). Skills die ik sowieso max zijn shadow master en Dragon Talon. Welke skills zal ik verder maxen? Ik zit zelf te denken aan Venom en Death Sentry en een zooi punten (10?) in Fade, maar volgens mij zijn er 3 builds die wel te overwegen zijn:
Pure kicker
20 Dtalon
20 Shadow Master
20 Venom
20 Death Sentry
10 Fade
Fire trap kicker
20 Dtalon
20 wake of fire
20 wake of inferno
20 fire blast
1 Death Sentry
10 fade
Lightning trap kicker
20 Dtalon
20 lightning sentry
20 death sentry
20 Charged Bollt sentry
10 fade
Welke build werkt volgens jullie het beste? Ikzelf neig naar de pure kicker omdat de trap dmg vermoedelijk behoorlijk laag zal zijn omdat je niet alle synergies kan maxen.
Hybridsins zijn best wel sterk, dat is dus zeg maar de lightning trap kicker zoals jij hebt neergezet.Vicarious schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:47:
Doe ik dat.
Pure kicker
20 Dtalon
20 Shadow Master
20 Venom
20 Death Sentry
10 Fade
Fire trap kicker
20 Dtalon
20 wake of fire
20 wake of inferno
20 fire blast
1 Death Sentry
10 fade
Lightning trap kicker
20 Dtalon
20 lightning sentry
20 death sentry
20 Charged Bollt sentry
10 fade
Wellicht wat andere skills (weet ik eigenlijk niet) maar uiteindelijk is de gedachte hetzelfde.
ik vind venom zo'n overrated skill, het werkt wel, een beetje... maar 1p venom werkt bijna net zo goed als 20p, vind ik tenminste, beetje zonde van die 19p
op hell heeft countess een extra dropkans van runes tot vex, en verder kan ze normaal ook gewoon alle runes droppenVicarious schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:56:
En NEC won van Spartak MoskouGoed voor de coefficientielijst.
Anyway, vanavond weer untwinked party! Dit weekend ga ik denk ik maar weer eens een dagje MF-en. Beetje Andy, Mephisto, Countess, Shenk, Eldritch en Pindle afgaan. Games duren zo wel wat langer, maar houdt het wel wat afwisselenderDropt die countess af en toe nog leuke runes of kan ik die beter overslaan?
Even kijken of ik dan niet al teveel punten heb verneukt, anders wil ik denk ik wel een hybride build proberen met lightning inderdaad. Fire damage lijkt me gewoon te laag.psychoclown schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:51:
[...]
Hybridsins zijn best wel sterk, dat is dus zeg maar de lightning trap kicker zoals jij hebt neergezet.
Wellicht wat andere skills (weet ik eigenlijk niet) maar uiteindelijk is de gedachte hetzelfde.
Verwijderd
PvM heb je gelijk, PvP echter niet. Venom is echt een bitch in PvPDalyxia schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:37:
ik vind venom zo'n overrated skill, het werkt wel, een beetje... maar 1p venom werkt bijna net zo goed als 20p, vind ik tenminste, beetje zonde van die 19p
lightning kicker lijkt mij wel erg sterk.
Cloack of Shadows en Mind Blast om de party te "stunnen", een paar traps er omheen (death sentry!) en zelf de grootste gast neerschoppen. Ik vond het wel een leuk character om mee te spelen vroeger al heb ik het nooit doorgespeeld tot het einde.
Toch zou ik ook adviseren een aantal punten in shadow master te stoppen (target lvl 11) en te overwegen of je niet burst of speed zou nemen ipv fade (da's echt een voorkeurs-ding)
Cloack of Shadows en Mind Blast om de party te "stunnen", een paar traps er omheen (death sentry!) en zelf de grootste gast neerschoppen. Ik vond het wel een leuk character om mee te spelen vroeger al heb ik het nooit doorgespeeld tot het einde.
Toch zou ik ook adviseren een aantal punten in shadow master te stoppen (target lvl 11) en te overwegen of je niet burst of speed zou nemen ipv fade (da's echt een voorkeurs-ding)
Ik kom hier toch maar even op terug. Mijn gear zal namelijk geconcentreerd zijn op crushing blow en lifeleech, waardoor ik ook maar weinig +skills zal hebben. Ik denk dat de trap damage dan echt heel weinig wordt. Bovendien heb ik met mijn shadow, merc, kicks, venom en mijn eigen death sentries genoeg mogelijkheden om damage te doen.Vicarious schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:20:
[...]
Even kijken of ik dan niet al teveel punten heb verneukt, anders wil ik denk ik wel een hybride build proberen met lightning inderdaad. Fire damage lijkt me gewoon te laag.
Zelf heb ik een dancer, lightning-trapsin/kicker dus, gemaakt volgens deze guide: http://strategy.diii.net/news.php?id=546Vicarious schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:47:
Doe ik dat.
Pure kicker
20 Dtalon
20 Shadow Master
20 Venom
20 Death Sentry
10 Fade
Fire trap kicker
20 Dtalon
20 wake of fire
20 wake of inferno
20 fire blast
1 Death Sentry
10 fade
Lightning trap kicker
20 Dtalon
20 lightning sentry
20 death sentry
20 Charged Bollt sentry
10 fade
Synergies vallen wel mee, semi twinked doe ik tot 3k dmg met mijn lightning sentry en tot 2,5k lightning dmg met mijn death sentry. Kick dmg is 500-800, maar ik heb ook enkele items met crushing blow, waaronder upgraded gore riders. Ook heb ik blood crafted hell handschoentjes voor de extra life leech, wat zeer leuk werkt bij de kicks van zo'n dancer.
Mjah, die 3k is op hell dus echt peanuts. Zonder infinity voelen die gasten dat niet eens... Dan ga ik er liever voor om mijn gear compleet af te stemmen op mijn kicks en een sterke shadow te nemen. Ik vind de build op zich wel interessant, maar ik denk dat ik dan een stuk betere gear nodig heb.
Mja zelfde met smite, die ene 1k dmg maakt voor die 19pts niet uitDalyxia schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:37:
Enig verschil is dat venom in pvp wel geliefd is zoals koei al zegt.
Owja dat was het idd, hadden vic en ik het laatst al over (of dat was met iemand anders kan ook) maar kon het me niet helemaal 100% meer herinneren.Dalyxia schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:49:
[...]
op hell heeft countess een extra dropkans van runes tot vex, en verder kan ze normaal ook gewoon alle runes droppen
Dat is waar, de hybridsins die gemaakt worden zijn meestal door rijke lui die 2 assa 3 LS 20ias (liefst 2sock) GT's nemen om er 40/15s in te gooien en dat zijn dan alleen nog maar de clawsVicarious schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:21:
Mjah, die 3k is op hell dus echt peanuts. Zonder infinity voelen die gasten dat niet eens... Dan ga ik er liever voor om mijn gear compleet af te stemmen op mijn kicks en een sterke shadow te nemen. Ik vind de build op zich wel interessant, maar ik denk dat ik dan een stuk betere gear nodig heb.
pheno had een last wish kicker die de ubers harder als een gemiddelde smiter pwnde, misschien dat die ff moet reageren welke build en gear hij hadVicarious schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:03:
[...]
Ik kom hier toch maar even op terug. Mijn gear zal namelijk geconcentreerd zijn op crushing blow en lifeleech, waardoor ik ook maar weinig +skills zal hebben. Ik denk dat de trap damage dan echt heel weinig wordt. Bovendien heb ik met mijn shadow, merc, kicks, venom en mijn eigen death sentries genoeg mogelijkheden om damage te doen.
edit, zie got forum, igotbuilds > assasin > uberkicksin
http://gotdiablo.forum2go.nl/uberkicksin-t58.html
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 05-12-2008 13:48 ]
Al gezien, die is ongeveer gelijk aan wat ik ga bouwen. Alleen ik vind zelf 20 mind blast onzin, dus ik ga voor venom en death sentry (voor groter bereik)Dalyxia schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:46:
[...]
pheno had een last wish kicker die de ubers harder als een gemiddelde smiter pwnde, misschien dat die ff moet reageren welke build en gear hij had
edit, zie got forum, igotbuilds > assasin > uberkicksin
http://gotdiablo.forum2go.nl/uberkicksin-t58.html
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 05-12-2008 14:29 ]
Mindblast is op normal en nightmare onzin, dat ben ik met je eens.
Op hell daarintegen is het tig keer een lifesaver geweest. Op hcl wel zo aardig. Op scl zou ik de moeite minder nemen om het te maxxen
Maxxen heeft als voordeel dat de kans toeneemt dat men convert raakt. Voordeel ervan is dat je grote groepen langzaam kan uitdunnen, met een flinke meatshield met de gasten die zijn geconvert. En de gasten die het niet zijn zijn een ruime tijd stunned (5 sec op hell met max skill). De skill is dus net zo nuttig als de warcry skill: stun = godmode
Op hell daarintegen is het tig keer een lifesaver geweest. Op hcl wel zo aardig. Op scl zou ik de moeite minder nemen om het te maxxen
Maxxen heeft als voordeel dat de kans toeneemt dat men convert raakt. Voordeel ervan is dat je grote groepen langzaam kan uitdunnen, met een flinke meatshield met de gasten die zijn geconvert. En de gasten die het niet zijn zijn een ruime tijd stunned (5 sec op hell met max skill). De skill is dus net zo nuttig als de warcry skill: stun = godmode
Ja, maar dan heb je nog geen BFG-10K om het boeltje op te kuisen.Pheno79 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:13:
stun = godmode
Zelf gebruik ik als voornaamste crowd control cloak of shadows. VErder heb je natuurlijk nog je merc en je shadow master, en ook een lvl 1 (met items hoger) mind blast helpt al flink wat. Dat converten vind ik juist irritant. Moet ik wachten tot ik ze dood kan schoppenPheno79 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:13:
Mindblast is op normal en nightmare onzin, dat ben ik met je eens.
Volgens mij niet, de skill zelf geeft ook geen radius aan maar kan er ook compleet naast zitten..Vicarious schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:59:
[...]
Zelf gebruik ik als voornaamste crowd control cloak of shadows. VErder heb je natuurlijk nog je merc en je shadow master, en ook een lvl 1 (met items hoger) mind blast helpt al flink wat. Dat converten vind ik juist irritant. Moet ik wachten tot ik ze dood kan schoppenMaargoed, er is nogal een verschil tussen HCL en SCL. HCL zou ik misschien ookw el voor een max mind blast gaan. Wordt de radius daar eigenlijk ook groter van?
Gaat trouwens wel weer lekker, net een el van idi gehad want die kon ik helemaal niet vinden gisteravond en net ook niet.. toen kon ik weer een forti draaien. 3k Def 26@ 1.5Life.. alweer maar dit keer minder def en 1@ minder
altijd fijn ben je aan het mulen wordt je van bnet afgeschopt en kom je dr nie meer op. Dus Vic ik hoop dat je mijn key heb gepakt
Fijn is dat altijd jaIdifix schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:45:
altijd fijn ben je aan het mulen wordt je van bnet afgeschopt en kom je dr nie meer op. Dus Vic ik hoop dat je mijn key heb gepakt
Helemaal mooi als je als enige online bent natuurlijk en lekkere meuk op de grond heb liggen..
Gelukkig is(/zijn) er altijd wel iemand(/ wat mensen die) online is
Ik had de key gepakt 
Ben de laatste tijd weer wat aan het MF-en, maar het zit er niet echt in... Wel een nagel-30 gevonden, maar als dat het beste is dan weet je het wel
Ben de laatste tijd weer wat aan het MF-en, maar het zit er niet echt in... Wel een nagel-30 gevonden, maar als dat het beste is dan weet je het wel
Zag je net online komen jaVicarious schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:25:
Ik had de key gepakt
Ben nu ook beetje mfen voor de leuk, verwacht niet echt iets te vinden maar mss dat mijn verjaardagsaura mij geluk brengt
Gefeliciteerd
Thanks m8
gefeliciteerd, maarre, hoeveel mf hebben jullie dan? en welke gear geeft jullie dat?
Thanks, atm niet zoveel omdat ik nog steeds maar 75% van mijn gear draag alleen hell is al easy eigenlijk met 25k lightdmg en infymerc (alleen knallen ze niet bij eerste schot neerDalyxia schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:35:
gefeliciteerd, maarre, hoeveel mf hebben jullie dan? en welke gear geeft jullie dat?
Zal nu ongeveer rond de 125 liggen, ook omdat ik nog geen ptopaz in me shako heb zitten en geen ist in me eschuta.
Met de sorc van mn broertje zit ik rond de 300 mf geloof ik. Full tal set, wat ptopazzes, 2x nagelring, die magicfind boots en chanceguards, gheeds en nog wat MF-charms.Dalyxia schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:35:
vind ik net achter elkaar 2 unique ringen.... nagel 22 en manald
Mja ik heb nog nooit een Soj gevonden en maar 2x een Bk (2x 5 dat wel) waarvan eentje in een rush van rene dropte. Ik kijk er iig nooit van op als het een manald of dwarf isDalyxia schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:56:
vind ik net achter elkaar 2 unique ringen.... nagel 22 en manald
mja, maar jij bent goed in tradenpsychoclown schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:23:
[...]
Mja ik heb nog nooit een Soj gevonden en maar 2x een Bk (2x 5 dat wel) waarvan eentje in een rush van rene dropte. Ik kijk er iig nooit van op als het een manald of dwarf is
ik heb opzich heel veel zelf gevonden, 3 soj's, 1 bk4, ohm rune, Lo rune, shako's, maar nooit echt harde klappers die echt heel veel waard zijn...
Hehe dat is dan wel weer zoDalyxia schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:37:
[...]
mja, maar jij bent goed in traden
ik heb opzich heel veel zelf gevonden, 3 soj's, 1 bk4, ohm rune, Lo rune, shako's, maar nooit echt harde klappers die echt heel veel waard zijn...
Heb 3x een klapper gemaakt, 6bo 93life 2socks helm (socks zelf gemaakt), memory 9es 5ca 5enchant en een gegambelde rare ring (heb jij volgens mij ook nog meegekregen). Voor de rest is komt het idd veelal van mijn trades en de kleine cheap dingen. Crap jewels / pgms bewaar ik altijd net als ral etc en had eerst ook een buyer van sets die op een gegeven moment altijd van mij kocht als ik hem een pm stuurde. Tals mask en dat soort dingen. verkocht ik dan wel cheap aan hem maar ik spaarde eerst een tijdje tot ik een volle char had en verkocht dan voor een fg of 15
Trouwens idi je tal amu heb ik alweer nu nog je tal armor
Nog gefeliciteerd.psychoclown schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:44:
[...]
Hehe dat is dan wel weer zo
Heb 3x een klapper gemaakt, 6bo 93life 2socks helm (socks zelf gemaakt), memory 9es 5ca 5enchant en een gegambelde rare ring (heb jij volgens mij ook nog meegekregen). Voor de rest is komt het idd veelal van mijn trades en de kleine cheap dingen. Crap jewels / pgms bewaar ik altijd net als ral etc en had eerst ook een buyer van sets die op een gegeven moment altijd van mij kocht als ik hem een pm stuurde. Tals mask en dat soort dingen. verkocht ik dan wel cheap aan hem maar ik spaarde eerst een tijdje tot ik een volle char had en verkocht dan voor een fg of 15
Trouwens idi je tal amu heb ik alweer nu nog je tal armor
Ik zelf heb ooit is een Soj gevonden en een Jah en daar heb ik je het ook wel mee gehad.
Jeej nu nog die armor
Ook die Soj en Jah heb ik nog nooit gevonden hoor
Vind altijd genoeg items als occies, shakos, crown of thieves etc. , maar een high rune of soj heb ik nog nooit zelf gevonden.
Gefeliciteerdpsychoclown schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:37:
[...]
Zag je net online komen ja
Ben nu ook beetje mfen voor de leuk, verwacht niet echt iets te vinden maar mss dat mijn verjaardagsaura mij geluk brengt

Heb ooit 1 soj en 1 vex gevonden, mja de soj ging niet lang mee. 5 Min daarna lag --> dood dus alles wegVicarious schreef op zondag 07 december 2008 @ 19:00:
Ook die Soj en Jah heb ik nog nooit gevonden hoorVind altijd genoeg items als occies, shakos, crown of thieves etc. , maar een high rune of soj heb ik nog nooit zelf gevonden.
Verwijderd
Yeuy, men cold sorc is wel zon beetje af.
haal nu 14-15k dmg zonder bo, zit alleen te twijfelen welk wapen ik men merc moet geven,
a2 merc. Wat adviseren jullie
?
haal nu 14-15k dmg zonder bo, zit alleen te twijfelen welk wapen ik men merc moet geven,
a2 merc. Wat adviseren jullie
infinity colossus voulge?Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 19:40:
Yeuy, men cold sorc is wel zon beetje af.
a2 merc. Wat adviseren jullie?
ThanksIdifix schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:46:
[...]
Nog gefeliciteerd.
Ik zelf heb ooit is een Soj gevonden en een Jah en daar heb ik je het ook wel mee gehad.
Jeej nu nog die armor
Komt goed met die armor zijn alleen wel lastig te vinden op dit moment
ThanksMaldred schreef op zondag 07 december 2008 @ 19:14:
[...]
Gefeliciteerd![]()
[...]
Heb ooit 1 soj en 1 vex gevonden, mja de soj ging niet lang mee. 5 Min daarna lag --> dood dus alles weg
Mja ik had vorige ladder toen ik net begon (en rond de tijd dat ik stopte met lurken in dit topic en begon met posten) vond ik een vex toen ik durance 3 net in wilde lopen.. even een basket omtrappen en huppa een vex
hoe zat dat ook alweer met het levelen
1-15 tristruns
16-20 cows
21-25 tomb
26-40 normal baalruns
41-86 diaruns
87-99 baalruns
dit is toch normale gang van zaken zonder bugrush?
1-15 tristruns
16-20 cows
21-25 tomb
26-40 normal baalruns
41-86 diaruns
87-99 baalruns
Heb cows nooit echt usefull gevonden na 1.10, dit is wat ik doe zonder bugrush:Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:31:
1-15 tristruns
16-20 cows
21-25 tomb
26-40 normal baalruns
41-86 diaruns
87-99 baalruns
1-16 tristen
16-24 tomben
24 ancients
25-4x baalruns
Naar mijn ervaring kan je baalrunnen tot bijna level 50 voor je begint te merken dat de experience lager wordt. Waarom na normal baalruns dit: 41-86 diaruns? Zijn nightmare baalruns niet zo goed als de normal of hell runs?
op lvl 41 kan je ancients nightmare gewoon halen, en daarna doe je hell diaruns, dat gaat veeeeeeel sneller als nightmare baalrunsDevilsProphet schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:53:
Naar mijn ervaring kan je baalrunnen tot bijna level 50 voor je begint te merken dat de experience lager wordt. Waarom na normal baalruns dit: 41-86 diaruns? Zijn nightmare baalruns niet zo goed als de normal of hell runs?
wat ik altijd deed was:psychoclown schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:47:
[...]
Heb cows nooit echt usefull gevonden na 1.10, dit is wat ik doe zonder bugrush:
1-16 tristen
16-24 tomben
24 ancients
25-4x baalruns
1-8 trist +wp's & andy
8-18 Arc 2 encher doorrennen
18-20 tombs (enched)
20-24 cows normal (enched)
dan laten rushen tot a5 anci + baal
25-60 enched cows NM
60-xx br's hell
Gaat verreweg het snelst. als je je niet kan laten enchen, dan zou ik het volgende doen:
1-12 trist
12-20 act 2 door
20-25 cows
25-45/46 br's normal
45/46-7x NM door/br's NM
7x-xx hell door en br's hell; evt dia-runs leechen
o/t
heb een slash-topic gemaakt op igotdiablo voor de geinteresseerden
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
foutfoutfout 
bugrush naar hell a5 met je lvl1 char
ubertrist levelen 1-87
klaar in 2 uur
ubertrist levelen 1-87
klaar in 2 uur
gotfurrr schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:07:
foutfoutfout
ubertrist levelen 1-87
klaar in 2 uur
Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:31:
Like..psychoclown schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:47:
[...]
Heb cows nooit echt usefull gevonden na 1.10, dit is wat ik doe zonder bugrush:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.