Cloak vind ik juist weer verschrikkelijk lang wachten.Vicarious schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:59:
[...]
Zelf gebruik ik als voornaamste crowd control cloak of shadows. VErder heb je natuurlijk nog je merc en je shadow master, en ook een lvl 1 (met items hoger) mind blast helpt al flink wat. Dat converten vind ik juist irritant. Moet ik wachten tot ik ze dood kan schoppenMaargoed, er is nogal een verschil tussen HCL en SCL. HCL zou ik misschien ookw el voor een max mind blast gaan. Wordt de radius daar eigenlijk ook groter van?
level 20 mindblast:
Mana cost: 15
Stun: 5.8 Seconds
Range: 2.6 Yards
Damage: 96 - 106 (ø101)
Chance to convert: 36%
Convert Duration: 6-10 Seconds
Level 1 CoS
Mana cost: 13
Duration: 8 Seconds
Range: 20 Yards
Defense: +10%
Enemy defense: -15%
Gemiddeld op level 1 dus dezelfde wachttijd.
Probleem is dat ik CoS niet kan spammen. 1 CoS en dan 8 sec wachten. Alles wat daarna dus in het beeld komt is niet blind etc. Met mindblast kan ik door blijven spammen en rennen maar. Ik ren dan ook tig keer sneller door de chaos sanct bv dan met CoS.
CoS is dan weer leuk tegen kleinere groepen, maar dan meer de def bonus en def malus (de vijanden dan).
Maar in chaotische zooi (en dan niet alleen de sanctuary, bv naar baal rennen) spam ik liever
Maar dat is algemeen, niet eens assa gericht. Zo lang ze hun converted vijandjes slaan kan ik ze in de rug schoppen.