Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:59:
[...]

Zelf gebruik ik als voornaamste crowd control cloak of shadows. VErder heb je natuurlijk nog je merc en je shadow master, en ook een lvl 1 (met items hoger) mind blast helpt al flink wat. Dat converten vind ik juist irritant. Moet ik wachten tot ik ze dood kan schoppen :( Maargoed, er is nogal een verschil tussen HCL en SCL. HCL zou ik misschien ookw el voor een max mind blast gaan. Wordt de radius daar eigenlijk ook groter van?
Cloak vind ik juist weer verschrikkelijk lang wachten.

level 20 mindblast:
Mana cost: 15
Stun: 5.8 Seconds
Range: 2.6 Yards
Damage: 96 - 106 (ø101)
Chance to convert: 36%
Convert Duration: 6-10 Seconds

Level 1 CoS
Mana cost: 13
Duration: 8 Seconds
Range: 20 Yards
Defense: +10%
Enemy defense: -15%

Gemiddeld op level 1 dus dezelfde wachttijd.
Probleem is dat ik CoS niet kan spammen. 1 CoS en dan 8 sec wachten. Alles wat daarna dus in het beeld komt is niet blind etc. Met mindblast kan ik door blijven spammen en rennen maar. Ik ren dan ook tig keer sneller door de chaos sanct bv dan met CoS.

CoS is dan weer leuk tegen kleinere groepen, maar dan meer de def bonus en def malus (de vijanden dan).
Maar in chaotische zooi (en dan niet alleen de sanctuary, bv naar baal rennen) spam ik liever :)
Maar dat is algemeen, niet eens assa gericht. Zo lang ze hun converted vijandjes slaan kan ik ze in de rug schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maar tijdens dat ze geblind zijn kun je ze wel al doodschoppen, en een geconvert monster kun je niet doodmaken. Moet je dus eerst wachten tot die convert eraf is, en daarna kun je hem pas doodmaken. Als ik het zo bekijk denk ik inderdaad dat je gelijk hebt en dat Mindblast de betere skill is, maar ik irriteer me altijd aan het wachten tot ik een monster eindelijk kan doodmaken.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:31:
hoe zat dat ook alweer met het levelen

1-15 tristruns
16-20 cows
21-25 tomb
26-40 normal baalruns
41-86 diaruns
87-99 baalruns

dit is toch normale gang van zaken zonder bugrush?
De manier van Psycho gebruik ik ook al jaren.

Overigens kan ik of iemand anders hier je natuurlijk ook gewoon bugrushen. Het kan allemaal vrij snel, alleen voor de high council in Hell act3 moet ik even een ander character pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:10:
[...]

Enched...

o/t
heb een slash-topic gemaakt op igotdiablo voor de geinteresseerden
Ja alleen vergeet niet dat het niet zo ingeburgerd is op SC :)
Ok cool zal daar ook wel even binnenkijken, gaat toch iets flotter dan de guildbox :)
gotfurrr schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:07:
foutfoutfout ;)

bugrush naar hell a5 met je lvl1 char
ubertrist levelen 1-87

klaar in 2 uur :)
Ehh.. dal vraagt juist hoe het ook alweer ging zonder bugrush. Hoe het dan het snelst was.
Huh? Licht toe.. waar doel je precies op? :P
Vicarious schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:39:
[...]

De manier van Psycho gebruik ik ook al jaren.

Overigens kan ik of iemand anders hier je natuurlijk ook gewoon bugrushen. Het kan allemaal vrij snel, alleen voor de high council in Hell act3 moet ik even een ander character pakken.
Yep, kan sinds een tijdje ook weer zonder hele grote problemen hell doen dus dat is geen probleem ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:20:
Maar tijdens dat ze geblind zijn kun je ze wel al doodschoppen, en een geconvert monster kun je niet doodmaken. Moet je dus eerst wachten tot die convert eraf is, en daarna kun je hem pas doodmaken. Als ik het zo bekijk denk ik inderdaad dat je gelijk hebt en dat Mindblast de betere skill is, maar ik irriteer me altijd aan het wachten tot ik een monster eindelijk kan doodmaken.
Mindblast is dan ook een crowd control. Bij geen crowd gebruik je het niet en schop je ze sowiso lam, geen zin om dan te wachten. Misschien dan CoS (heb er toch een punt in, het zal wel moeten) voor de grotere hitkans en het feit dat ze geen irritante ranged dingen doen.

Beide skills zijn imho goed, maar CoS vind ik nadelig qua spamgehalte. heb je een crowd onder controle, of weet je dat er niets meer in de nabije omgeving nog naar je toe kan rennen (nadat je CoS getriggerd hebt): CoS all the way.

Al kan je shadow ook aardig CoSsen en dan ikzelf mindblasten. Helaas heb je over de betere schaduw weinig te zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
psychoclown schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:14:
[...]

Ehh.. dal vraagt juist hoe het ook alweer ging zonder bugrush. Hoe het dan het snelst was.

[...]

Huh? Licht toe.. waar doel je precies op? :P
Daar zeg je het zelf al :) Jij doelde op een nonbughrush en gotfurr zei juist de bugrush ;)

Trouwens,waarom gaan jullie allemaal zo laat naar act 2? Ik ging daar altijd van lvl 12 al heen, omdat je dan ook al daar betere xp krijgt dan in act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:25:
[...]

Daar zeg je het zelf al :) Jij doelde op een nonbughrush en gotfurr zei juist de bugrush ;)

Trouwens,waarom gaan jullie allemaal zo laat naar act 2? Ik ging daar altijd van lvl 12 al heen, omdat je dan ook al daar betere xp krijgt dan in act 1.
aan de hand van "dit" http://strategy.diii.net/news.php?id=512 tabelletje, heb je inderdaad gelijk, je krijgt veel meer xp in act2 vanaf lvl 12 als in act1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:39:
[...]

aan de hand van "dit" http://strategy.diii.net/news.php?id=512 tabelletje, heb je inderdaad gelijk, je krijgt veel meer xp in act2 vanaf lvl 12 als in act1
Maar niet met tomben.. tenminste dat is mijn ervaring vanaf 16 krijg je daar pas echt lekkere (en betere) exp dan met tristen.
Maldred schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:25:
[...]

Ja dat had ik wel gezien maar de post was een beetje van 'lol?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Mis je met al dat rushen niet de rewards van sommige quests, zoals de resist scrolls en de skill points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:04:
Mis je met al dat rushen niet de rewards van sommige quests, zoals de resist scrolls en de skill points?
Nee.. :P je kan gewoon nadat je gerushed bent de quests doen, zodra je gelvled hebt is het toch allemaal makkelijk zelf te doen zelfs zonder gear (behalve hell dan moet je wel gear hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ben trouwens aan een nieuw privaat projectje begonnen. Een Frozen Orb/Hydra sorc. Wil wel eens weten hoe Hydra het doet... ik speel volledig untwinked en zonder hulp en zit nu in act2 dry hills. Jammer dat ik nog tot lvl30 moet wachten voordat ik mijn main skills krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:43:
Ben trouwens aan een nieuw privaat projectje begonnen. Een Frozen Orb/Hydra sorc. Wil wel eens weten hoe Hydra het doet... ik speel volledig untwinked en zonder hulp en zit nu in act2 dry hills. Jammer dat ik nog tot lvl30 moet wachten voordat ik mijn main skills krijg :D
Ja wel lache, hydra ziet er wel tof uit :)
Welk lvl ben je nu dan? 15/16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The sewers vanaf level 12 schieten (met een ench) wel lekker op. Tomben gaat pas hard vanaf level 16 idd.
Mijn cursemancer is aan het solotomben, hij is pas level 22, de rogue ook. Maar ja, zo valt er nog wat gear en heb ik decreptify straks voor mijn favoriete worm.

Naast de curses en mijn barb a5 tank (al ik daar weer ben, na level 24 ga ik niet al te lang rondhangen in act 2,3 en 4) heb ik dus vrij veel skillpoints over. Misschien toch een golempje, als extra tank.
Ik vraag me af, de fire golem trekt beestjes aan. Maar telt het ook als aanval indien ik een dim vision er over leg? Kortom, doet de fire golem de dim vision teniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:47:
The sewers vanaf level 12 schieten (met een ench) wel lekker op. Tomben gaat pas hard vanaf level 16 idd.
Mijn cursemancer is aan het solotomben, hij is pas level 22, de rogue ook. Maar ja, zo valt er nog wat gear en heb ik decreptify straks voor mijn favoriete worm.

Naast de curses en mijn barb a5 tank (al ik daar weer ben, na level 24 ga ik niet al te lang rondhangen in act 2,3 en 4) heb ik dus vrij veel skillpoints over. Misschien toch een golempje, als extra tank.
Ik vraag me af, de fire golem trekt beestjes aan. Maar telt het ook als aanval indien ik een dim vision er over leg? Kortom, doet de fire golem de dim vision teniet?
Ja. Zodra ze geraakt worden door de aura zien ze je golem en rennen ze er allemaal op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:47:
[...]

Ja wel lache, hydra ziet er wel tof uit :)
Welk lvl ben je nu dan? 15/16?
ja zoiets inderdaad. 30 ben ik waarschijnlijk pas in act 4 of 5 :( levelen gaat straks namelijk echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:47:

Yep maar zoals ik zei, enchen wordt op SC eigenlijk niet gedaan is echt een HC ding.
Vicarious schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:00:
[...]

ja zoiets inderdaad. 30 ben ik waarschijnlijk pas in act 4 of 5 :( levelen gaat straks namelijk echt waardeloos.
Ja al helemaal omdat je in je eentje speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:23:
[...]

Nee.. :P je kan gewoon nadat je gerushed bent de quests doen, zodra je gelvled hebt is het toch allemaal makkelijk zelf te doen zelfs zonder gear (behalve hell dan moet je wel gear hebben).
Ik heb ook eens gerusht naar verdere acts/games, en nadien kreeg ik in mijn quest tab te zien: "you cannot complete this quest in the current game" of iets dergelijks. Zou dat komen omdat ik in een party zat met iemand die die quest al gedaan had? Ja, noobism, ik weet het. :p

[ Voor 3% gewijzigd door RuddyMysterious op 09-12-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:20:
[...]

Ik heb ook eens gerusht naar verdere acts/games, en nadien kreeg ik in mijn quest tab te zien: "you cannot complete this quest in the current game" of iets dergelijks. Zou dat komen omdat ik in een party zat met iemand die die quest al gedaan had? Ja, noobism, ik weet het. :p
ja, moet je zelf de game maken, dan kun je ze wel weer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:20:
[...]

Yup, de quests van de game-maker zijn leidend. Als die een bepaalde quest al gedaan heeft, kunnen anderen (die die quest wellicht nog niet hebben gedaan) die ook niet meer doen in die game. Als ik dus act 1 en 2 gedaan heb (volledig), vervolgens een game aanmaak en jij komt erin, kun je bijvoorbeeld niet meer in mijn game de Andariel-quest doen. Je kunt andy wel killen, maar je krijgt er de quest niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Vicarious schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:31:
[...]

Yup, de quests van de game-maker zijn leidend. Als die een bepaalde quest al gedaan heeft, kunnen anderen (die die quest wellicht nog niet hebben gedaan) die ook niet meer doen in die game. Als ik dus act 1 en 2 gedaan heb (volledig), vervolgens een game aanmaak en jij komt erin, kun je bijvoorbeeld niet meer in mijn game de Andariel-quest doen. Je kunt andy wel killen, maar je krijgt er de quest niet mee.
Ha, en dat is dan direct de manier om die boss te killen en er xp voor te krijgen zonder dat die quest wordt gedaan, ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:43:
aaa Hydra O+ veel plezier aan beleeft met mijn Hydra sorc .. Alleen jammer van de rip.. @ lvl 74

Doet veel damage hoor Hell mephi in 10~~ 15 sec's down good gear dan wel.. maar dit was zelfs nog SCL haha nog langer geleden..

Dacht laat ik maar weer een diablo topic eens bekijken :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
even kijken hoe ik vroeger ook alweer mijn poppies lvlde:

1-15 ( meestal tristrams )
15-20 (Tombruns )
20 - 26 - cows en ancients normal.
26 - 40 Baalruns normal.
40 - 45 * lvl door Nightmare naar baal *
45 - 65-70 Nightmare baal
70 - 99 Baal Hell

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:33:
[...]

Ha, en dat is dan direct de manier om die boss te killen en er xp voor te krijgen zonder dat die quest wordt gedaan, ja?
Nja tis een manier idd maar niet om de manier om questdrop te behouden als je dat bedoelde :).
Wilde net al reageren op je andere vraag maar knalde me laptop me van het inet :'(
SpoTs schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:48:
even kijken hoe ik vroeger ook alweer mijn poppies lvlde:

1-15 ( meestal tristrams )
15-20 (Tombruns )
20 - 26 - cows en ancients normal.
26 - 40 Baalruns normal.
40 - 45 * lvl door Nightmare naar baal *
45 - 65-70 Nightmare baal
70 - 99 Baal Hell
Mja zoals ik al eerder zei, vroeger waren cows effectiever dan nu. Nauwelijks cowgames en daarom al niet sneller dan tristen tot 16 en tomben van 16-24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,

Ik ben op zoek naar een item database waar je dmv het opgeven van prefixes en suffixes items kan vinden die daaraan voldoen. Ik kan me herinneren dat er ooit eens een excel file is voorbij gekomen waarin dat mogelijk was. Na een uurtje google en alle bekende sites van diablo te hebben bezocht kan ik nog steeds niets vinden. Trouwens ook niet in de startpost. Alvast bedankt.

Ik zag verder dat ik als inactive sta in de player table. Ik speel echter nog steeds met accounts Vincemeister en Vincemeister2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:43:
Beste allen,

Ik ben op zoek naar een item database waar je dmv het opgeven van prefixes en suffixes items kan vinden die daaraan voldoen. Ik kan me herinneren dat er ooit eens een excel file is voorbij gekomen waarin dat mogelijk was. Na een uurtje google en alle bekende sites van diablo te hebben bezocht kan ik nog steeds niets vinden. Trouwens ook niet in de startpost. Alvast bedankt.

Ik zag verder dat ik als inactive sta in de player table. Ik speel echter nog steeds met accounts Vincemeister en Vincemeister2
Je bedoelt welke uniques etc eraan voldoen?
Daarin kan ik je helaas niet echt van dienst zijn.

Ok mja had je altijd in de lijst, sinds de banwave niet meer, maar zag je eigenlijk nooit meer online en dat zegt best wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Derr_Hans schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:38:
[...]

aaa Hydra O+ veel plezier aan beleeft met mijn Hydra sorc .. Alleen jammer van de rip.. @ lvl 74

Doet veel damage hoor Hell mephi in 10~~ 15 sec's down good gear dan wel.. maar dit was zelfs nog SCL haha nog langer geleden..

Ben benieuwd... als het untwinked heel erg bevalt kan ik altijd de gear van mijn meteorb sorc overgooien of wat anders knaps verzamelen. Gear heb ik wel, maar wil dit eerst even untwinked proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:43:
Beste allen,

ik gok dat jij een lijst bedoeld waarbij de items per mod gerangschikt waren

dus een lijstje met items waar allemaal Crushing Blow op zit, lijstje met items waar allemaal fire absorb op zit enz enz

ik had die ook ooit, ik zal ff zoeken of ik hem nog op inet kan vinden

edit: http://forums.diii.net/showthread.php?t=253997

denk dat je dit bedoeld

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 09-12-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:38:
[...]

Hoi dedl, nog plannen om eens wat te doen? :P O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 09-12-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k u t bnet

eerst lagged het als een gek, en nu heb ik alleen maar ftj

en daar willen ze dan in de toekomst geld voor gaan eisen he

ik kap ermee vor vanavond

psycho, thx voor de nightmare rush :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:53:
k u t bnet

eerst lagged het als een gek, en nu heb ik alleen maar ftj

en daar willen ze dan in de toekomst geld voor gaan eisen he

ik kap ermee vor vanavond

psycho, thx voor de nightmare rush :)
Hehe vond je al zo opeens weg gaan :)
Mja dat weten ze nog niet he plus het is een nieuwe structuur.

Geen dank :)

Zo.. blackaxe ook weer gerushed en Vic je Gf is binnen :P
Die tal armor laat nog op zich wachten idi want die zijn schaars of extreem overpriced..

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 10-12-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:54:
[...]

Hehe vond je al zo opeens weg gaan :)
Mja dat weten ze nog niet he plus het is een nieuwe structuur.

Geen dank :)

Zo.. blackaxe ook weer gerushed en Vic je Gf is binnen :P
Die tal armor laat nog op zich wachten idi want die zijn schaars of extreem overpriced..
Jeuj, kan ik eens met mn barbje testen of dat werkt. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

weet iemand of mod is om dit super spel in hooger resolutie te speelen heb keer op een of ander forum gezien dat wel een was maar die link was dood die topic was van 2006+-

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zullen vast mods zijn, met het probleem dat ze gedetecteert worden door Warden en je dus iig niet op bnet moet gaan spelen. Niet dat me die 800x600 resolutie me stoorde overigens, het heeft wel wat om niet tig ranges verder te kunnen zien, part of the game.

@Daly: geld vragen? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:54:
[...]

Zo.. blackaxe ook weer gerushed
Blackaxe heeft nu ook gear erbij:
- Shako
- Waterwalks
- Occulus
- Skullders Ire

- Vampire Gaze
- Mosers Blessed Circle
- Manald heal ring
- Highlords Wrath

en misschien nog wel wat :P Je moet toch een beetje op gang komen he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motaro schreef op woensdag 10 december 2008 @ 00:57:
weet iemand of mod is om dit super spel in hooger resolutie te speelen heb keer op een of ander forum gezien dat wel een was maar die link was dood die topic was van 2006+-
Gewoon windowed spelen.. zou ook maar niet iets proberen met vervangende DLL's etc want zoals pheno al zei Warden is on.. voordat je het weet lig je eraf.
Pheno79 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 07:34:
Er zullen vast mods zijn, met het probleem dat ze gedetecteert worden door Warden en je dus iig niet op bnet moet gaan spelen. Niet dat me die 800x600 resolutie me stoorde overigens, het heeft wel wat om niet tig ranges verder te kunnen zien, part of the game.

@Daly: geld vragen? Bron?
Ik weet iig van niks, voor zover bekend is willen ze het gratis houden maar daarentegen is het zoals ik zei een nieuwe structuur en van bnet 2.0 is nog bijna niks van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laatste power unlimited, samen met het nieuws dat blizzard starcraft2 in 3 delen op de markt wil brengen, singleplayer terran, singleplayer zerg en single player protoss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:40:
[...]

laatste power unlimited, samen met het nieuws dat blizzard starcraft2 in 3 delen op de markt wil brengen, singleplayer terran, singleplayer zerg en single player protoss
Zoals ik zei ik weet er niks van, sowieso moet het anders in de updates staan van het D3 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel ongeveer wat ik bedoelde, je kan hier wel slechts op 1 prefix or suffix zoeken maar ziet er prima uit. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:40:
[...]

Sc 2 wordt idd in 3 delen op de markt gegooid. Maar wel met veel missies per ras. Per ras ongeveer net zoveel als heel Red Alert 3 :') Dat spel was ook echt in 3 avonden uitgespeeld :X
Gister weer flink zitten traden met oa de items van mfen eergister.
Zaten best veel leuke dingen tussen voor die 15 runs, 15/14 treks (~10fg) eth duriels (low ed dus voor 5fg weggedaan) en stafje voor memory +3ES (~20fg).
Dal heeft nu de treks en omdat ik zijn hf mocht hebben.. Gul :P
Idi heb nu ook je armor alleen niet echt online gezien nog :)

Voor de untwinked groep, zeg het hier ook nog maar even, heb vanavond toch nog even tijd voor untwinked :)

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
psychoclown schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:44:
Zaten best veel leuke dingen tussen voor die 15 runs, 15/14 treks (~10fg) eth duriels (low ed dus voor 5fg weggedaan) en stafje voor memory +3ES (~20fg).

Voor de untwinked groep, zeg het hier ook nog maar even, heb vanavond toch nog even tijd voor untwinked :)
En dat zal denk ik voorlopig ook nog even zo blijven. Afgelopen nacht is men moeder overleden dus mij zie je denk ik deze week niet meer online. Miss kun je het zelf ff op men sorc zetten weet niet of je het wachtwoord voor men mule acc nog weet maar das iig hetzelfde als van *bunaman
Idifix schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:08:
[...]

En dat zal denk ik voorlopig ook nog even zo blijven. Afgelopen nacht is men moeder overleden dus mij zie je denk ik deze week niet meer online. Miss kun je het zelf ff op men sorc zetten weet niet of je het wachtwoord voor men mule acc nog weet maar das iig hetzelfde als van *bunaman
Oh :/ Gecondoleerd man!
Was het plotseling of lag het al vast dat ze niet meer zo lang had?
Geen wonder dat je niet meer online kwam, super veel sterkte de komende tijd he!

Wachtwoord weet ik allang niet meer maar die zet ik wel op een mule van mezelf.

psychoclown schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:44:

sterkte idi :(

over die hf :P, heb ik een keer een normale rune uit hell HF, geef ik hem weg...
Dalyxia schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:44:
[...]

sterkte idi :(

over die hf :P, heb ik een keer een normale rune uit hell HF, geef ik hem weg...
Hehe dat ken ik wel ja :P
Deed toen ik last year weer begon vaak wel eens rushes voor hf (om wat te verdienen) en had van de 8 keer 3x gul 2x ist en wat crap ones :D

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

:{ Gecondoleerd Idifix :(

Verwijderd

gecondoleerd idifix :(

Is er trouwens iemand die mij ff bij kan brengen voor we beginnen met party? Laat iemand hier ff weten als die uurtje van te voren ff kan helpen?
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:10:
gecondoleerd idifix :(

Is er trouwens iemand die mij ff bij kan brengen voor we beginnen met party? Laat iemand hier ff weten als die uurtje van te voren ff kan helpen?
ik wel

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

En anders ik wel. Ben er denk ik rond half 7, straks eerst ff eten enzo.

Wil je wel helpen maar zonder anderen bak ik niet zoveel :P
Nu hebben we voor onbepaalde tijd ook geen fana dus ik zal weer minder behulpzaam zijn :)

baal got downed by the 1337 untwinked party, nightmare act1 camp is safe from the evil invasion and the corrupted roque.
We've been asked to look for Cain, who hasnt been since tristram was overrun, we heroes will try to find him

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:57:
baal got downed by the 1337 untwinked party, nightmare act1 camp is safe from the evil invasion and the corrupted roque.
We've been asked to look for Cain, who hasnt been since tristram was overrun, we heroes will try to find him
Yup, eitje allemaal, helemaal nu we een cursemancer erbij hebben. Het meest kansloze character gedumpt (impale-zon) en een van de beste party-characters die er bestaat erbij scheelt nogal :P

Moet zelf alleen nog een beetje crushing blow en lifeleech hebben (iemand een ringetje of amuletje over?) en dan komen we ook wel weer soepeltjes nightmare door denk ik. Hell wordt iets meer een uitdaging, aangezien we met onze untwinked gear dan niet zulke beste resists zullen hebben.

Vicarious schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:17:
[...]

Yup, eitje allemaal, helemaal nu we een cursemancer erbij hebben. Het meest kansloze character gedumpt (impale-zon) en een van de beste party-characters die er bestaat erbij scheelt nogal :P

Moet zelf alleen nog een beetje crushing blow en lifeleech hebben (iemand een ringetje of amuletje over?) en dan komen we ook wel weer soepeltjes nightmare door denk ik. Hell wordt iets meer een uitdaging, aangezien we met onze untwinked gear dan niet zulke beste resists zullen hebben.
met zo'n goede party, dat wordt eitje eitje eitje

helemaal als we beetje de runewords gaan gebruiken

zowiezo amn tir rw als wapen, gewoon steeds wapen upgraden voor hogere damage en dan pwnen we hell zo

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik dacht dat je enkel rare en unique items kon upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:33:
Ik dacht dat je enkel rare en unique items kon upgraden?
http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Sjek maar! Wel een Fal en Um nodig om naar Elite weapon te upgraden.

Voor mij is trouwens een goed wapen niet nodig he, ik heb er geen reet aan. Als ik maar crushing blow heb is het al goed, en dan maakt het niet eens uit of het wapen snel of langzaam is of hoeveel dmg het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heej guys,
Zal met de feestdagen LoD weer eens uit de kast helen. Hopelijk is de tijdelijke 30-days ban opgeheven dan.
Is de GoT HC club nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
[...]

Gecondoleerd, veel sterkte deze periode.
tollo71 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 05:50:
Heej guys,
Zal met de feestdagen LoD weer eens uit de kast helen. Hopelijk is de tijdelijke 30-days ban opgeheven dan.
Net even getest, hij is opgeheven :)

Sinds al mijn accounts zijn geclosed :(, ga ik nu dus een andere gebruiken, nml Maldred, just like the name ;)
Psychoclown, kan je dat ook ff veranderen in de player tabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:17:
[...]

met een cursemancer in je groep ga je het redden. Zelfs een rogue uit act 1 normal kan solo alle skinnen tot aan act 1 hell. Verder ben ik niet meer gegaan, misschien eens een keer richting baal lopen met die nonladder dude. Als die niet verwijderd is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:30:
[...]

Hoi dedl, nog plannen om eens wat te doen? :P O-)
Ben jij ook weer bezig dan ??

haha man ben way into wow .. lol sorry guys haha
en speel veel space-pioneers (browser game) en af en toe rainbow six 3: Raven Shield :P

jaja druk druk :)

Als ik kom dan kom ik goed :P
Nog steeds geen "echte" Trés Elementress gemaakt... (self supported like always)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:59:
[...]

Gecondoleerd, veel sterkte deze periode.

[...]

Net even getest, hij is opgeheven :)

Sinds al mijn accounts zijn geclosed :(, ga ik nu dus een andere gebruiken, nml Maldred, just like the name ;)
Psychoclown, kan je dat ook ff veranderen in de player tabel?
Tuurlijk kan ik dat zal het meteen even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Vicarious schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:14:
[...]

http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Sjek maar! Wel een Fal en Um nodig om naar Elite weapon te upgraden.

Voor mij is trouwens een goed wapen niet nodig he, ik heb er geen reet aan. Als ik maar crushing blow heb is het al goed, en dan maakt het niet eens uit of het wapen snel of langzaam is of hoeveel dmg het doet.
Jamaar, ik dacht dat je een runeword wapen wou upgraden, wat niet gaat omdat zo'n item niet rare of unique is. Dat dacht ik dus. Dat je rare en unique kan upgraden naar exceptional of zelfs elite wist ik al, hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gecondoleerd....
En dat rond deze dagen..

Sterkte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:06:
[...]

Jamaar, ik dacht dat je een runeword wapen wou upgraden, wat niet gaat omdat zo'n item niet rare of unique is. Dat dacht ik dus. Dat je rare en unique kan upgraden naar exceptional of zelfs elite wist ik al, hoor. ;)
Idd alleen wat dal bedoelt is steets opnieuw nieuwe runewords maken als de oude niet meer toereikend blijkt.
Punt is dat je amn niet heel veel vindt en die kan je ook gebruiken bij andere leuke(re) rws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:59:
[...]

Idd alleen wat dal bedoelt is steets opnieuw nieuwe runewords maken als de oude niet meer toereikend blijkt.
Punt is dat je amn niet heel veel vindt en die kan je ook gebruiken bij andere leuke(re) rws.
volgens mij is er niks leukers als crushing blow op physical damage chars, spirit heb je geen hol aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

crushing blow FTW! Alleen Vraatjuh kan een spirit gebruiken met zijn elemental druid. Lijkt me zeker verstandig om er één voor hem te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:35:
crushing blow FTW! Alleen Vraatjuh kan een spirit gebruiken met zijn elemental druid. Lijkt me zeker verstandig om er één voor hem te maken.
zou inderdaad niet vervelend zijn, zwaard/shield spirit zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws voor iedereen de keys zijn weer unbanned :)
Weet niet of mijn 3e gebanned was maar heb toen alleen mijn 2e durven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Pheno79 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:02:
[...]

met een cursemancer in je groep ga je het redden. Zelfs een rogue uit act 1 normal kan solo alle skinnen tot aan act 1 hell. Verder ben ik niet meer gegaan, misschien eens een keer richting baal lopen met die nonladder dude. Als die niet verwijderd is :X
Zekers, mijn cursemancer op sp is ook al in hell met alleen een act 1roughe en een clay golem. Ik max ook CE bij de untwinked groep altijd een lekker opschieter.

Hoeveel punten eigenlijk in claygolem en mastery? weet dat nooit echt. 10 punten in clay en 5-10 in mastery lijkt me voldoende.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehehe, ik had 1 euro op mijn paypal account over, heb ik voor 74 cent via een bot site (ja slecht weet ik) een vex rune gekocht, hoto gemaakt met ko van mezelf, flail van kyo en pul thul van idi, roll ik hoto 40 :)

enne, binnen 20 minuten nadat ik met paypal betaald had, had ik mailtje met gegevens waar ik de vex kon ophalen, lekkers snel ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:09:
hehehe, ik had 1 euro op mijn paypal account over, heb ik voor 74 cent via een bot site (ja slecht weet ik) een vex rune gekocht, hoto gemaakt met ko van mezelf, flail van kyo en pul thul van idi, roll ik hoto 40 :)

enne, binnen 20 minuten nadat ik met paypal betaald had, had ik mailtje met gegevens waar ik de vex kon ophalen, lekkers snel ook nog :)
Haha zeker wel slecht ja maar die roll was niet mis :)
Nu het spul voor jou proberen te traden en het meeste heb je al binnen, nu hopen nog een leuke roll :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

mrboomblaster schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:10:
[...]

Zekers, mijn cursemancer op sp is ook al in hell met alleen een act 1roughe en een clay golem. Ik max ook CE bij de untwinked groep altijd een lekker opschieter.

Hoeveel punten eigenlijk in claygolem en mastery? weet dat nooit echt. 10 punten in clay en 5-10 in mastery lijkt me voldoende.
10/10 is ruim voldoende. MEt een paar +skills heb je zo een golem met 5k life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Even een bedenking: is een clay golem echt zo verbeterd ten opzichte van vroeger? Mij leek het dat zo eentje niks meer waard was vanaf act3 van normal. Maar dat was dan ook in 2000. Misschien hebben ze het nu beter uitgebalanceerd? Ik weet ook dat ik een bonemancer had gemaakt omdat skellies geen reet meer waard waren op hogere niveaus, terwijl een skelliemancer het makkelijk op zichzelf haalt tot hell, untwinked zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:59:
Even een bedenking: is een clay golem echt zo verbeterd ten opzichte van vroeger? Mij leek het dat zo eentje niks meer waard was vanaf act3 van normal. Maar dat was dan ook in 2000. Misschien hebben ze het nu beter uitgebalanceerd? Ik weet ook dat ik een bonemancer had gemaakt omdat skellies geen reet meer waard waren op hogere niveaus, terwijl een skelliemancer het makkelijk op zichzelf haalt tot hell, untwinked zelfs.
Bonemancer is item dependent, skelliemancer profiteert hard van +skills maar die kan die makkelijk krijgen van cheap gear. Een bonemancer heeft goede gear nodig om decent dmg te doen op hell :)
Clay golem is >> fire golem en iron golem is goed icm insight, nu heeft een skelliemancer geen insight nodig voor de mana en clay golem geeft een leuke slow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, hammerdin ook weer battle ready sinds vandaag, lvl 74 nu, hoto33, spirit in 40@ shield en dan heb ik 53/38/62/75 maar daar gaat nokozan amu nog van af... dus heb eigenlijk maar 3 fire res.... hmmz, misschien toch maar hotspurs ipv treks alhoewel ik dan wel weer str mis...

moeilijk moeilijk

nu eerst maar is weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:10:
[...]

Die skillpoints heb je toch over. De meeste curses hoef je niet te maxxen.
Mijn crusemancer heeft overigen sin hell geen golem meer, die had ik level 1 van een wand. Daarna was dim vision genoeg. En boneprison, icm een ranged merc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Psycho, kun je mijn account wijzigen naar *tollo-hc ?
Zal weer eens voorzichtig gaan spelen :)

Wie van de oude GoT-clan speelt nog/weer? Heb Maldred gezien al. Kwakke,Boom,Don, Pheno?

PS. Daly, gecondoleerd nog met je moeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
tollo71 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:38:

Wie van de oude GoT-clan speelt nog/weer? Heb Maldred gezien al. Kwakke,Boom,Don, Pheno?

PS. Idi, gecondoleerd nog met je moeder.
Heb je ff verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:30:
zo, hammerdin ook weer battle ready sinds vandaag, lvl 74 nu, hoto33, spirit in 40@ shield en dan heb ik 53/38/62/75 maar daar gaat nokozan amu nog van af... dus heb eigenlijk maar 3 fire res.... hmmz, misschien toch maar hotspurs ipv treks alhoewel ik dan wel weer str mis...

moeilijk moeilijk

nu eerst maar is weekend
Zou die treks mooi laten zitten en kijken voor een cheap torch, annis kan ook wel maar die zijn super duur doordat de annihunters allemaal banned waren (al voor de banwave trouwens).
tollo71 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:38:

PS. Daly, gecondoleerd nog met je moeder.
Welkom back tollo enja tuurlijk wil ik dat voor je doen ;)
Die CFH is trouwens echt superrelaxed niet meer mijn laptop aan de tv hangen enzo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
@tollo: Ja nog steeds alive and kicking, heb een low encher en bo barb al klaar staan om te levelen.

@pheno: Wat ik vooral zo lekker vind met golem is dat mijn act 1 merc een edge rw boogje vast heeft die de thorns aura geeft dus hij tankt en tegelijk slaan alle melee monster der eigen ook al wat dood. En ook de slow bij bossies is ook goed te doen icm decrepify.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 05:50:
Heej guys,
Ik ben bijna elke avond wel even online, HC
Ondertussen 86 Cold/Energy sorc, 84 Berserker Barb, 81 Hammerdin en 74 Java

Geen last van de bans, dus mocht je wat nodig hebben om weer op gang te komen, heb ik vast wel wat liggen :)

*Slewey, *Slewey2, *Slewey3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

Iemand die shako / tal's amu goedkoop wegdoet? Ben helemaal opnieuw begonnen.. :)

Europe ladder, accountname iNFERNiS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 23:30:
[...]

Ik ben bijna elke avond wel even online, HC
Ondertussen 86 Cold/Energy sorc, 84 Berserker Barb, 81 Hammerdin en 74 Java

Geen last van de bans, dus mocht je wat nodig hebben om weer op gang te komen, heb ik vast wel wat liggen :)

*Slewey, *Slewey2, *Slewey3
Ik zal je adden Slewey (wat is je speel-account? Alle 3?)

Boom: Nog steeds je oude account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infernis schreef op zondag 14 december 2008 @ 05:07:
Iemand die shako / tal's amu goedkoop wegdoet? Ben helemaal opnieuw begonnen.. :)

Helaas geen shakos of tal amus voor je maar zal het onthouden :)
Zal je straks ook meteen even in de playertable opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen! na lang zoeken dit topic weer terug gewonden :D.
Alweer veel te lang geleden, denk er aan om vanmiddag weer even diablo II te installeren.

Heb best weer zin om even te spelen Hcl/ Scl, Classic waar zitten de meesten van jullie?

Groeten Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:54:
Alweer veel te lang geleden, denk er aan om vanmiddag weer even diablo II te installeren.

Heb best weer zin om even te spelen Hcl/ Scl, Classic waar zitten de meesten van jullie?

Groeten Sjorzo.
Duurde wel even dan :P
Zie 2nd post voor de playertable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:54:

Groeten Sjorzo.
Heej Sjors, ben ook gister weer begonnen. Welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Infernis schreef op zondag 14 december 2008 @ 05:07:

Voeg me maar toe, accountnaam is nyny83.

Tal amu en shako heb ik nog wel over geloof ik. Occulus die ik had helaas pas weggegeven, dus daar kan ik je niet aan helpen. Wel een skin of vipermagi als je die wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2 is geinstalleerd, alles van mij leeft nog.

Zijn er mensen online :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op zondag 14 december 2008 @ 07:39:
[...]

Ik zal je adden Slewey (wat is je speel-account? Alle 3?)

Boom: Nog steeds je oude account?
Voornamelijk *Slewey en *Slewey3

Jou HC account is? Heb geloof ik alleen Vic in m'n lijst staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 17:07:
D2 is geinstalleerd, alles van mij leeft nog.

Zijn er mensen online :D ?
Op SCL altijd wel ;)
Weet niet wat je gaat spelen maar voeg me maar toe (heb nu toch nog plaatsen in me lijst open :P).
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 17:46:
[...]

Voornamelijk *Slewey en *Slewey3

Jou HC account is? Heb geloof ik alleen Vic in m'n lijst staan
Staat in de playertable.. maar vooruit, Tollo-HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis

Infernis

Psychotic Weaboo

probleem, na 2 dagen cd-key all banned.

Vroeger maphack zoveel gebruikt zonder problemen, en nu zijn ze er zo snel bij. Veels te handig, dan maar zonder zeker. :)

Nieuw setje keys bestelt, $3,80, kan je niet voor sukkelen.

Toevallig iemand met een setje die ik tijdelijk kan lenen? Paypal account is niet verified, zal prolly paar dagen duren voor ik ze krijg. :O

[ Voor 24% gewijzigd door Infernis op 14-12-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infernis schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:59:

Vroeger maphack zoveel gebruikt zonder problemen, en nu zijn ze er zo snel bij. Veels te handig, dan maar zonder zeker. :)

Toevallig iemand met een setje die ik tijdelijk kan lenen? Paypal account is niet verified, zal prolly paar dagen duren voor ik ze krijg. :O
je hebt ook ip ban voor 30 dagen dan toch?

of praat ik nu dom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infernis schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:59:

.. Goed bezig :P
D2loader is banned evenals bijna alle bots en alle maphacks etc.
Dalyxia schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:37:
[...]

je hebt ook ip ban voor 30 dagen dan toch?

of praat ik nu dom?
Nee alleen keys banned voor 30 dagen, mits het de eerste ban van de keyset is anders kun je gedag zeggen :)
Trouwens altijd fijn die vertragingen.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 14-12-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:41:
[...]

.. Goed bezig :P
D2loader is banned evenals bijna alle bots en alle maphacks etc.

[...]

Nee alleen keys banned voor 30 dagen, mits het de eerste ban van de keyset is anders kun je gedag zeggen :)
Trouwens altijd fijn die vertragingen.. :/
heej zeg, waar blijven die magefist die je me belooft hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:06:
[...]

heej zeg, waar blijven die magefist die je me belooft hebt? :P
Heb ik allang maar heb je niet on gezien toen ik on was.. behalve nu maar je bent afk :P
Kom gauw eens dan kan ik ook gelijk mulen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis

Infernis

Psychotic Weaboo

was eentje zonder d2loader. En ja het is m'n eerste ban, maar ik ga geen maand zitten wachten. :P

keys not altijd niet ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infernis schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:16:
was eentje zonder d2loader. En ja het is m'n eerste ban, maar ik ga geen maand zitten wachten. :P

keys not altijd niet ontvangen :(
Als je paypal niet verified is krijg je ze pas zodra die dat is en dat duurt zoals je al zei een paar dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
psychoclown schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:26:
[...]

Als je paypal niet verified is krijg je ze pas zodra die dat is en dat duurt zoals je al zei een paar dagen..
mijn speelacct is atm kwhc, dat was m'n enige acct waar ik niet op had gespeeld (en ng-kwakke, maar daar staat alleen een NL-lvl 91 lightsoso op :( )

ben vanaaf wel eff online wss ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:37:
[...]

mijn speelacct is atm kwhc, dat was m'n enige acct waar ik niet op had gespeeld (en ng-kwakke, maar daar staat alleen een NL-lvl 91 lightsoso op :( )

ben vanaaf wel eff online wss ;)
Zal ik even aanpassen in de playertable en zal je meteen ook even adden :)
Wel zo leuk om wat HC lui in me fl te hebben (nu die eindelijk eens niet tot de max zit... al vraag ik me nog af voor hoe lang dat nog zo zal blijven :P)

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
plaatje in de OP is down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis

Infernis

Psychotic Weaboo