Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
karstjan schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:27:
[...]

Quote ik ff mezelf :) Als iemand iets van bovenstaand heeft, dan houd ik me aanbevolen! Kheb wat runes om mee te traden, en nog wat fg!
Ik heb in ieder geval een shako + tal armor voor je liggen. Misschien ook nog wel wat andere onderdelen van de set.

[ Voor 13% gewijzigd door Azaruc op 30-08-2011 16:32 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
karstjan schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:27:
[...]

Quote ik ff mezelf :) Als iemand iets van bovenstaand heeft, dan houd ik me aanbevolen! Kheb wat runes om mee te traden, en nog wat fg!
heb die sojs wel voor je, maar die zijn niet gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Goh wat een reacties allemaal :)

Nou ik wil wel soj's en inf en griffion etc etc hahahaha. Nee ben een beetje dronken nu, zit op werk te drinken, zometeen naar huis en eten en dan ff diablo'en.

Ik heb nu best wat runes maar space tekort, wil iemand mijn runes hebben? (ja ja ik weet dat het allemaal low lvl crap in jullie ogen is, maar wil wat terugdoen aan de community).

Wel lachen dat ik laatst een game deed met redhat en shuv en beiden moest ik vertellen dat gaten naar hell mogelijk was als maar een lvl 40+ die ancienmt quest deed. Eerst nog commentaar dat ik het verneukt zou hebben met portal in ancients maar uiteindelijk had ik wel gelijk hahahahaha.

Welke lvl is je pala nu redhat? ik moet nog een boost naar dia/baal in hell met mijn pala :)

Man als diablo 3 uitkomt dan ben ik een persoon om rekening mee te houden :) Nu ben ik een total noob op d2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
Mistymo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:40:
Goh wat een reacties allemaal :)

Nou ik wil wel soj's en inf en griffion etc etc hahahaha. Nee ben een beetje dronken nu, zit op werk te drinken, zometeen naar huis en eten en dan ff diablo'en.

Ik heb nu best wat runes maar space tekort, wil iemand mijn runes hebben? (ja ja ik weet dat het allemaal low lvl crap in jullie ogen is, maar wil wat terugdoen aan de community).

Wel lachen dat ik laatst een game deed met redhat en shuv en beiden moest ik vertellen dat gaten naar hell mogelijk was als maar een lvl 40+ die ancienmt quest deed. Eerst nog commentaar dat ik het verneukt zou hebben met portal in ancients maar uiteindelijk had ik wel gelijk hahahahaha.

Welke lvl is je pala nu redhat? ik moet nog een boost naar dia/baal in hell met mijn pala :)

Man als diablo 3 uitkomt dan ben ik een persoon om rekening mee te houden :) Nu ben ik een total noob op d2
Je bent idd dronken :) Je speelde met redhat en mij, niet shuv. En we zeiden helemaal niet dat je het verneukt had, dat verzin je ter plekke met je dronken hoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Mr_Size schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:30:
[...]

Je bent idd dronken :) Je speelde met redhat en mij, niet shuv. En we zeiden helemaal niet dat je het verneukt had, dat verzin je ter plekke met je dronken hoofd :D
Rofl :o

Ik heb bijna 2 keysets, mis alleen nog een aantal destruction keys. Ben net effe gaan countrunnen voordat ik naar werk moet, dropt een Devilkin in de toren een Lo rune :/

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:24:
[...]

Rofl :o

Ik heb bijna 2 keysets, mis alleen nog een aantal destruction keys. Ben net effe gaan countrunnen voordat ik naar werk moet, dropt een Devilkin in de toren een Lo rune :/
das net ff beter als een terror key :)

el sol dol Lo voor jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:40:
[...]

das net ff beter als een terror key :)

el sol dol Lo voor jouw.
Of iets anders, ligt eraan wat ik eerst vind waar ik dat ik kan proppen :)

Dat is sowieso beter, maar je verwacht runes van de count, niet een random Devilkin dat toevallig in de weg stond :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:50:
Of iets anders, ligt eraan wat ik eerst vind waar ik dat ik kan proppen :)

Dat is sowieso beter, maar je verwacht runes van de count, niet een random Devilkin dat toevallig in de weg stond :P
Ik had laatst in de Pit ook een random Devilkin die een Sur rune dropte :) countess dropt eigenlijk altijd meuk bij mij. Tal, eth, dat werk.. Heel af en toe een lem en 1x een Pul gekregen van haar..
Die runes vinden is echt gewoon veel geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik heb nog nooit een rune hoger dan euuuh Gul ofzo gevonden.. Zijn die droprates van runes zo gewijzigd, dat iedereen ineens om het leven maar runes vindt?

BTW iedereen bedankt voor de aanbiedingen :) ben denk ik vanavond wel even online, dan kunnen we dan even n beetje traden. Ben t afgelopen weekend verhuisd dus ben al n tijdje niet online geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:05:
[...]

Ik had laatst in de Pit ook een random Devilkin die een Sur rune dropte :) countess dropt eigenlijk altijd meuk bij mij. Tal, eth, dat werk.. Heel af en toe een lem en 1x een Pul gekregen van haar..
Die runes vinden is echt gewoon veel geluk hebben.
Ja dat heb ik dus nu ook, ik vind meer runes van random vijanden dan de count. Tegenwoordig clear ik gewoon zoveel mogelijk unique vijanden. Toren zap ik meestal meer rond om te clearen, maar mijn fav omgeving zijn toch altijd de pits. Daar kunnen alle runes droppen, en zijn de vijanden lekker zwak :)
karstjan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:18:
Ik heb nog nooit een rune hoger dan euuuh Gul ofzo gevonden.. Zijn die droprates van runes zo gewijzigd, dat iedereen ineens om het leven maar runes vindt?
Droprates zijn marginaal verhoogt, komt alsnog neer op veel geluk hebben :)

[ Voor 20% gewijzigd door Shuvit op 30-08-2011 10:36 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Laatst vermeldde hier iemand dat een specifieke HR jaagmethode is om tijdens volle baalruns in Lower Kurast special chests te gaan hunten.

Dit lijkt me wel lachen om eens een tijdje te proberen, dus graag hoor ik hier meer over. Ik vond een aantal leuke paginas op internet, maar niet met 1.13 info, dus als iemand hier meer over heeft, houd ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
karstjan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:00:
Laatst vermeldde hier iemand dat een specifieke HR jaagmethode is om tijdens volle baalruns in Lower Kurast special chests te gaan hunten.

Dit lijkt me wel lachen om eens een tijdje te proberen, dus graag hoor ik hier meer over. Ik vond een aantal leuke paginas op internet, maar niet met 1.13 info, dus als iemand hier meer over heeft, houd ik me aanbevolen!
Ging dat niet over skillers? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar op de dag van vandaag geen enkele skiller gevonden en ook geen high runes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
karstjan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:00:

in lower kurast spawnen een heel aantal zogenaamde superchests, die je dus zonder ook maar een mob te killen kunt openen, pre 1.13 info is zelfde als erna sinds daar niks aan verandert is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
En hoe herken ik die superchests dan? Ik lees nu dit: http://diablo2.diablowiki.net/Sparkly_chests , misschien dat het daar in staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
karstjan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:06:
En hoe herken ik die superchests dan? Ik lees nu dit: http://diablo2.diablowiki.net/Sparkly_chests , misschien dat het daar in staat
Die eerder vermelde persoon was ik denk ik :) Een tijdje terug, vlak na het begin van de ladder ben ik inderdaad in 8 player baalruns gaan chest-hunten in lower kurast. Er is daar een standaard layout van 2 gebouwtjes, een armor stand en een campfire. In het ene gebouwtje staan 2 special chests, in het andere een special chest een een weapon rack.

De 3 genoemde special chests hebben altijd veel drops en onder andere ook veel kans op charms, gems en (high) runes.

Zie ook dit topic voor meer info.

In een week tijd heb ik daar toen4 highrunes gevonden (2x sur, 1x ohm en 1x ber). En dat waren niet absurd veel baalruns (misschien max 150).

EDIT: Vergeten te vermelden, soms komt dezelfde layout 2 keer voor op 1 map en heb je dus 6 superchests :)

Er is ook nog een layout in de river of flame (richting hephaisto) waar een superchest kan spawnen, maar die is er niet altijd + zijn de creatures daar sterker, dus die run ik nooit.

[ Voor 13% gewijzigd door Azaruc op 30-08-2011 14:47 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Goud! Dat ga ik vanavond maar eens even proberen, misschien levert het wat op! Dank

Dat diablo.incgamers.com is trouwens echt een bron van info! Ik wist dat er veel wiskunde en statistiek in diablo verwerkt was (wat ook wel logisch is) maar wat hebben sommigen daar veel onderzoek naar verricht zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Hoe bug je een eth armor, ik heb een 4 socket wire fleece gevonden ethereal 13%ed 14% max durability, kan ik deze nu buggen voor nog meer armor? en 4 sockets houden?

816 defense nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Xedev op 30-08-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
XtrmEend schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:36:
Hoe bug je een eth armor, ik heb een 4 socket wire fleece gevonden ethereal 13%ed 14% max durability, kan ik deze nu buggen voor nog meer armor? en 4 sockets houden?

816 defense nu.
Die niet, Eth armors buggen lukt alleen als er geen sockets in zitten. Als je een Eth armor gaat socketen met de runeword wordt de eth bonus er nog een keer op gezet.

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Zou deze armor een beetje wat waard zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
XtrmEend schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:38:
Zou deze armor een beetje wat waard zijn? :p
Ja zal ongetwijfeld wat waard zijn, hij is Eth + superior met 4 sockets. Dat is wel een redelijke merc armor :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52
Mijn palla; niets meer mee gedaan. Iemand die mij wilt levellen in sanc ofzo?
Of boosten naar Baal Hell? We waren namelijk gestopt in act1/hell en kan dus geen nm games meer zien. Dus ook geen baalruns etc doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:41:
[...]

Ja zal ongetwijfeld wat waard zijn, hij is Eth + superior met 4 sockets. Dat is wel een redelijke merc armor :)
lijkt me eigenlijk niet, geen enkel eth armor is wat waard als het niet bugged is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mja, je kan beter een eth 0sox vinden en die buggen. Die zijn nog wel iets waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Ik ben nu online, dus als iemand iets wil? Kom ff langs en geef me een whisp @ *karstjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik wil gebugboost worden naar baal :D/Hell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Gratis necro torch in game O 17 16 palat

Edit: En weg alweer :p

[ Voor 24% gewijzigd door Xedev op 30-08-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bow skiller met 40 life, wat zou dat waard zijn? 10fg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Woot, ik heb een Eth Kraken shell met 4 socks gecraft. Base armor is nu 1153, nog een dol rune en ik heb een Fortitude. Heb net ook een Hoto gemaakt met 38@all :D

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Netjes hoor!

Ik heb gister van Hell cows, lower kurast runs gedaan. Paar uniques gevonden en een +17 life/14mana sc gevonden.. We zullen doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
karstjan schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:32:
Netjes hoor!

Ik heb gister van Hell cows, lower kurast runs gedaan. Paar uniques gevonden en een +17 life/14mana sc gevonden.. We zullen doorgaan!
:@ ik heb weer niks gevonden natuurlijk (ook maar 3 runs gedaan :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
De fortitude is een dikke 34XX geworden, helaas 25@all (niet dat een merc het verschil merkt, maar je weet hoe spelers zijn met traden :P).

Ik rolde net een Bow skiller met 34 life, die zijn altijd leuk om te rollen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Shuvit op 31-08-2011 13:43 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-06 15:01

Lapras

Ice beam

Bow skillers zijn helaas niet bijzonder veel waard, al is een amazon met Ice wel een mooie build. Als je de mana problemen op kunt lossen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Heb een superior 5 soc Knout gevonden. Is dit wat? voor cta bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Nee :)

• Xedev
Iemand of een 6 socket eth bow of 6 socket eth war pike ofzo te koop? :p

• Shuvit
XtrmEend schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:40:
Iemand of een 6 socket eth bow of 6 socket eth war pike ofzo te koop? :p
Mocht ik er 1 tegen komen zal ik hem voor jou houden :)

Mijn Superior Spirit monarch is uiteindelijk naar een aantal keer rerollen toch mooi geworden:
163def
35fcr
109 mana

Ik ben er tevreden over :)

void

Shuvit schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:16:
[...]

Mocht ik er 1 tegen komen zal ik hem voor jou houden :)

Mijn Superior Spirit monarch is uiteindelijk naar een aantal keer rerollen toch mooi geworden:
163def
35fcr
109 mana

Ik ben er tevreden over :)
nice

als iemand een 6 sox 10-15ed phaseblade heeft, dan hou ik mij aanbevolen

wil nu toch is een uberkicksin maken

alleen heb ik nog geen idee hoe of wat.

last wish
eni/Treachery/forti
stormshield/phoenix/?
shako/?
amu?
rings?
shadowdancers/upped gorerider
gloves?

wie vult mij aan.

• Lapras

Lapras

Ice beam

Je kan kiezen: of dual claw gaan en genoeg punten in Claw block om ook wat elemental damage te kunnen blocken of voor een max block setup. Het nadeel aan Last Wish is dat je maar een lvl 11 fade hebt. Omdat je jezelf toch vollaadt met shadow skillers (neem ik aan), heb je al snel een hogere fade en dus wat meer DR/RES. Lifetap kan ook prima komen van Dracul's.

Voor een dual claw setup heb je een primary claw nodig die snel genoeg is en het is zaak om genoeg CB van je andere gear te krijgen. De enige CB claw is strenght, maar daar zit geen IAS op. Je hebt 46 IAS nodig met de twee snelste claws. Het is ongetwijfeld een oplosbare puzzel, maar ik ben er nog niet uit wat optimaal is. Misschien Fury Claw + Jade. Dan upped goblins + Guillame's voor CB. Eventueel kan je ook een +2 assa/40 ias/2 sox met Bers vullen. Wel zonde van je Bers.

Even er vanuitgaande dat ik niet weet hoe de IAS tabel zit bij een lastwish PB (je hebt overigens niks aan de %ed van een superior), stel ik onderstaande voor. De tweede optie is de goedkopere versie.

Weapon: Last wish PB - Fleshripper
Shield: Sanctuary - SS (ligt eraan of je DR of resists belangrijker vindt)
Helm: Crown of Ages met RES/IAS jewels of Bers - Dat CBF 70 res circlet - Shako Um
Armor: Fortitude - Dat paladin armor met %max res - CoH - Gloom
Ringen: Sowieso 1x Raven, waarschijnlijk 1 wisp of dwarf
Ammy: Mara's or Highlords als je IAS nodig hebt
Belt: T-gods - String
Boots: 2x upped Goblins
Gloves: Dracul's
Switch: CtA + spirit. Al heb je wel wat weinig +skills. Eventueel kan je er een +12 fade switch van maken.

Max Dtalon, max venom (kan geen kwaad), genoeg punten in Cloak, 2 in mind blast, genoeg voor lvl 17 shadow master, max fade (al kan dit ook lager zijn).

Best dure build vergeleken bij een smiter. Wel leuk om te maken.

[ Voor 0% gewijzigd door Lapras op 01-09-2011 15:36 . Reden: Gear wijziging ]

Anoniem: 379313

ook maar weer ff begonnen op softcore... nu assa lvl 8 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Anoniem: 379313 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:37:
ook maar weer ff begonnen op softcore... nu assa lvl 8 ofzo :P
Welkom terug :P

Heb gisteren met mijn pally organen gehaald en een uber run gedaan. Koste wel meer tijd dan ik verwacht had, de eerste game kreeg ik een connection lost toen ik net in de 2de portal zat. 2de ronde ging met de game wel goed, heb daarvoor wel weer heerlijk destruction key runs kunnen doen :X

Het enige wat daar mis ging was dat ik ge-faceplant werd door lillith met een groepje minions die might hadden, dat ging niet geheel als gepland. Al goed, sorc in de game gezet en met de pally een leave/join gedaan. Lillith laten zien wie de baas was en vervolgens uber tristram in gegaan.

Linksom gelopen om Meph voorzichtig te pullen, ging helemaal goed. Net toen ik dacht nu gaat het gebeuren wordt mijn pally door mephisto gepwnd. Volgens mij was dat de -30 resist bug van de Anya quest :S Leave/Join, body gepakt. Meph vermorzeld, Baal en daarna Diablo.

Dropte uiteindelijk een Necro Torch 16/18. Binnenkort maar weer Destruction keys gaan verzamelen, dat was best spannend om te doen met mijn pally (lvl 82, 2100hp).

[ Voor 8% gewijzigd door Shuvit op 02-09-2011 08:32 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:29:
[...]

Welkom terug :P

Heb gisteren met mijn pally organen gehaald en een uber run gedaan. Koste wel meer tijd dan ik verwacht had, de eerste game kreeg ik een connection lost toen ik net in de 2de portal zat. 2de ronde ging met de game wel goed, heb daarvoor wel weer heerlijk destruction key runs kunnen doen :X

Het enige wat daar mis ging was dat ik ge-faceplant werd door lillith met een groepje minions die might hadden, dat ging niet geheel als gepland. Al goed, sorc in de game gezet en met de pally een leave/join gedaan. Lillith laten zien wie de baas was en vervolgens uber tristram in gegaan.

Linksom gelopen om Meph voorzichtig te pullen, ging helemaal goed. Net toen ik dacht nu gaat het gebeuren wordt mijn pally door mephisto gepwnd. Volgens mij was dat de -30 resist bug van de Anya quest :S Leave/Join, body gepakt. Meph vermorzeld, Baal en daarna Diablo.

Dropte uiteindelijk een Necro Torch 16/18. Binnenkort maar weer Destruction keys gaan verzamelen, dat was best spannend om te doen met mijn pally (lvl 82, 2100hp).
ja lillith spawned af en toe met zo'n groepje seawitches, heel leuk als die precies fanatism lightning enchanted zijn, dan doen die seawitches enorm veel damage en lillith NOG meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:28:
[...]

ja lillith spawned af en toe met zo'n groepje seawitches, heel leuk als die precies fanatism lightning enchanted zijn, dan doen die seawitches enorm veel damage en lillith NOG meer
Gelukkig was het nog gebleven bij Might, dus leefde mijn pally iets langer :+

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Heb van een vriend 444 fg gekregen, dus financieel zit ik niet echt krap ofzo.. Heb het volgende in de planning staan:

- Light sorc maken, met infinity merc, die key runs ofzo gaat doen
- Smiter maken, die ubers gaat doen

En dan wil ik ook nog met een char helemaal door D2 heen werken, zonder rushes maar gewoon in public games.. Kijken hoe ver ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
karstjan schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:54:
Heb van een vriend 444 fg gekregen, dus financieel zit ik niet echt krap ofzo.. Heb het volgende in de planning staan:

- Light sorc maken, met infinity merc, die key runs ofzo gaat doen
- Smiter maken, die ubers gaat doen

En dan wil ik ook nog met een char helemaal door D2 heen werken, zonder rushes maar gewoon in public games.. Kijken hoe ver ik kom :)
Keyruns klinken makkelijker dan je denkt, Nihlitak is echt ontzettend vervelend. Maakt geen barst uit werke char je daar komt. Over het algemeen denk ik dat je hem makkelijker kan met een hammerdin. Die blockt temninste meer dan een sorc.

De Tomb Vipers zijn ontzettend irritant, dus zorg ervoor dat je merc erg sterk wordt. Fortitude is wel vereist daar.

Ik moet daar ook weer runs gaan doen voor Destruction Keys :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Shuvit op 02-09-2011 13:58 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:56:
Keyruns klinken makkelijker dan je denkt, Nihlitak is echt ontzettend vervelend. Maakt geen barst uit werke char je daar komt. Over het algemeen denk ik dat je hem makkelijker kan met een hammerdin. Die blockt temninste meer dan een sorc.

De Tomb Vipers zijn ontzettend irritant, dus zorg ervoor dat je merc erg sterk wordt. Fortitude is wel vereist daar.

Ik moet daar ook weer runs gaan doen voor Destruction Keys :'(
Moet zeggen dat ik dat wel mee vind vallen. En dan heb ik nog een slechtere sorc build ook (wel alle res op 75, door Tal set). Ok, merc gaat wel eens dood en moet wel eens een rejuv potion slikken, maar Nihla zelf is zo dood ;)

@karst: kun je niet een paar berretjes fixen? :p

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 02-09-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:01:
[...]

Moet zeggen dat ik dat wel mee vind vallen. En dan heb ik nog een slechtere sorc build ook (wel alle res op 75, door Tal set). Ok, merc gaat wel eens dood en moet wel eens een rejuv potion slikken, maar Nihla zelf is zo dood ;)

@karst: kun je niet een paar berretjes fixen? :p
Volgens mij bestaan er in diablo geen slechte sorc builds :P

Maar jij hebt daar meer geluk dan ik, want ik heb constant van die Tomb Vipers die het hele scherm vol gooien met poison troep :(

[ Voor 6% gewijzigd door Shuvit op 02-09-2011 14:08 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Ik zou ook wel eens een voor-mij-niet-zo-standaard-build uit willen proberen. Ik speel(de) tot nu toe altijd met paladins en sorceresses, en the occasional barbarian en javazon.. Heb bijvoorbeeld nog nooit een assa, necro of druid gemaakt.

Iemand suggesties? Misschien een nerco en daarmee mijn normal-hell run doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
karstjan schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:16:
Ik zou ook wel eens een voor-mij-niet-zo-standaard-build uit willen proberen. Ik speel(de) tot nu toe altijd met paladins en sorceresses, en the occasional barbarian en javazon.. Heb bijvoorbeeld nog nooit een assa, necro of druid gemaakt.

Ik ben momenteel bezig met m'n ele druid. Niet dat dat nou zo'n bijzondere build is, maar ik vind 'em wel leuk :)
Necro is ook leuk, is wel makkelijk om met dat char in je eentje het spel te doorlopen (vanwege alle skeletjes ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit

Ik zit zelf ook nog te dubben welke char ik wil hebben, zit een assa te overwegen. Maar moet wel weer gear verzamelen/traden dan :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ik ga ook een assa maken, trapper met infinity denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtrmEend schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:55:
Ik ga ook een assa maken, trapper met infinity denk ik.
dies wel ook heel expensive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

Nihlitak is echt ontzettend vervelend. Maakt geen barst uit werke char je daar komt.
Deze en vorige ladder heb ik een concentrate barb gemaakt voor Nihlathak keyruns. Stormshield en wat 'cheap' damage resist gear, ravenfrost. en gebruik jump om door de levels te komen waar nodig.

M'n huidige barb is iets van lvl 80 met een Baranar's Star mace als weapon bij gebrek aan beter, vorige ladder gebruikte ik een Oath runeword weapon. Slik af en toe een potion, en echt heel af en toe leave ik een game als de mobs/aura`s echt tegen zit, maar dat gebeurt echt zelden.

Door de poison moet je niet lopen btw. dan krijg je damage. Af en toe krijg ik wel eens eens disconnect als er teveel poison clouds zijn; bijv als ik een game join die door een bot gemaakt is.

edit; na aanleiding van MoUsE_WiZ conc barb build.
http://www.diablopodcast....8fd&p=6538249&postcount=5

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 03-09-2011 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Leuke circlet gevonden voor Hammerdins denk ik.
Clean (But can be socketed).

+2 palla skills
20 FCR

Def 27
Lvl Req 67
Lijkt me een leuk dingetje.

Iemand die mij kan helpen met mijn Smiter?

Ik heb atm Enigma, Shako, Grief, Zaka (niet upped), Arach, Mara's

De shako moet eigenlijk vervangen worden voor een andere (CoA 2sox? Wat erin doen?). De Grief heeft zieke dex req, moet ik dex wel uppen?

Gewoon str+dex genoeg voor gear (Hier gaat meer inzitten dan ik had gehoopt). De rest in vita.

Smite+Fanatism+Holy Shield gemaxxed, Daarna Fana?

Heb nog Gore riders nodig, Draculs en Gully!

[ Voor 56% gewijzigd door RedHat op 03-09-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Iemand een ethereal CV liggen? :D

Nvm, een gekocht, infinity gemaakt voor m'n assasin die nu level 70 is.

[ Voor 53% gewijzigd door Xedev op 03-09-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 09:35:
Leuke circlet gevonden voor Hammerdins denk ik.

[...]

Lijkt me een leuk dingetje.

Iemand die mij kan helpen met mijn Smiter?

Ik heb atm Enigma, Shako, Grief, Zaka (niet upped), Arach, Mara's

De shako moet eigenlijk vervangen worden voor een andere (CoA 2sox? Wat erin doen?). De Grief heeft zieke dex req, moet ik dex wel uppen?

Gewoon str+dex genoeg voor gear (Hier gaat meer inzitten dan ik had gehoopt). De rest in vita.

Smite+Fanatism+Holy Shield gemaxxed, Daarna Fana?

Heb nog Gore riders nodig, Draculs en Gully!
vind jij die dingen niet met bosjes met je bot? ik wel iig

wat is een gully? gull dagger? of een gul rune?

ben morgen avond hopelijk even online, anders maandag, dus tot die tijd kun je rustig zelf vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Zit er in 1.13 nog de bug waardoor je met de cube recipe "add sockets to normal armor" de defense kan uppen van een ethereal item? YouTube: Diablo 2 Ethereal Armor Bug (cube recipe roll) - YouTube

En, is er ergens een lijst te vinden van de huidige 1.13 exploits/bugs? (Closed realm). Ik bedoel geen hacks / duping. Meer wat 'truukjes' zoals bovenstaande bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Dat buggen wel ja, heb net een laq plate gecubed en heeft nu 4 sockets en 1006 defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dalyx: Zullen we vanavond even wat Ubers runnen? :) Ik heb m'n bot nu zo gezet dat hij arcaines, countess en nihla doet voor de keys :) Dus hoop vanavond 3x3 te hebben ofzo.

Mijn smiter is nu lvl 88 ofzo. Ik vind hem nog weinig effectief in public games, maar dat is het doel ook niet. Heb Smite,Holy Shield en Fana gemaxxed. Voor de rest moet ik mijn HoZ nog uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zondag 04 september 2011 @ 10:25:
Dalyx: Zullen we vanavond even wat Ubers runnen? :) Ik heb m'n bot nu zo gezet dat hij arcaines, countess en nihla doet voor de keys :) Dus hoop vanavond 3x3 te hebben ofzo.

Mijn smiter is nu lvl 88 ofzo. Ik vind hem nog weinig effectief in public games, maar dat is het doel ook niet. Heb Smite,Holy Shield en Fana gemaxxed. Voor de rest moet ik mijn HoZ nog uppen
ik weet niet helemaal zeker of ik vanavond wel kan, heb verjaardag vanmiddag en heb geen idee hoelaat ik daar vandaan kom.

Mijn smiter is meer een fun smiter :), ik heb:

max Sacrifice
1p zeal
1p smite
max HS
1p salvation
max prayer
1p meditation
max resist lightning

bevalt mij enorm goed, salvation aan bij meph, rest doe ik met meditation aan, gaat prima

ik heb geen fana omdat ik zonder fana al aan mijn max ias zit, en ik vind de extra damage maar een beetje tegenvallen, helemaal omdat ik geen mana leech heb, dan zit ik constant zonder mana (daarom deze build, zogauw ik een echt goede mana leech ring vind, dan ruil ik een ravenfrost om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Waarom sacrifice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geeft meer damage aan zeal dan zeal zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb een leuke ammu gevonden :D
lvl req 34

+2 light
10 fcr
17 ene
10 str
40 f res

Als hij lvl 30 was, dan was ie 2k fg waard denk ik :D

Als er iemand online is wil ik wel even graag gebruik maken van iemand zijn/haar tijd. Zit vol :D

[ Voor 66% gewijzigd door RedHat op 04-09-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Dalyxia schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:49:
[...]

geeft meer damage aan zeal dan zeal zelf
Oh, ik dacht dat je een smiter was. Dan is het wel een rare build. Je hebt amper %AR voor zeal zonder max zeal en fana. Wel een goede %hit in hell?
RedHat schreef op zondag 04 september 2011 @ 17:19:
Ik heb een leuke ammu gevonden :D
lvl req 34

+2 light
10 fcr
17 ene
10 str
40 f res

Als hij lvl 30 was, dan was ie 2k fg waard denk ik :D

Als er iemand online is wil ik wel even graag gebruik maken van iemand zijn/haar tijd. Zit vol :D
Valt wel mee. Het is een vrij standaard amulet. De energy wordt niet geboost door %extra mana (Sojs en Frosts), dus dat is een 34 mana boost. De 10 strength levert niet zoveel op en zorgt in deze ook een te hoog lvl req. De fire res is handig, maar gegeven dat LLD en MLD zich op normal afspelen en er geen -%fireres skills zijn, heb je de extra buff niet nodig.

Wat je zoekt is +2 light/fire/cold skills, 10 fcr, xx mana, xx life, xx res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mja idd.. Maar als het lvl req 30 was zou hij leuk geweest zijn.

Lapras, geef even je acc naam, dan add ik je aan /fl

Dalyx: Ik heb wat terror/hate/destruction keys. Ik denk dat we misschien vanavond samen wel wat kunnen doen als je tijd/zin hebt :)

[ Voor 66% gewijzigd door RedHat op 04-09-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:54:
Mja idd.. Maar als het lvl req 30 was zou hij leuk geweest zijn.

Dalyx: Ik heb wat terror/hate/destruction keys. Ik denk dat we misschien vanavond samen wel wat kunnen doen als je tijd/zin hebt :)
ik heb nu tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Het is ongelofelijk hoeveel je nog leert gaandeweg het spel. Kom er net pas achter (halverwege Nightmare) dat synergies alleen gelden voor 'harde' punten. En maar afvragen waarom die Bone Armor toch niet zo sterk is als je had gedacht.. De uitzondering is natuurlijk passieve skills / masteries e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb visite, filmpje kijken enzo.

Dalyx, heb je morgenavond tijd?

Ik heb aardig wat keys (Stuk of 15).
Dus morgen kunnen we wel een beetje pwnen met onze smiters. Als je tijd/zin hebt. Anders moet je maar een dag/tijd zeggen ;)

[ Voor 54% gewijzigd door RedHat op 04-09-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:31:
Ik heb visite, filmpje kijken enzo.

Dalyx, heb je morgenavond tijd?

Ik heb aardig wat keys (Stuk of 15).
Dus morgen kunnen we wel een beetje pwnen met onze smiters. Als je tijd/zin hebt. Anders moet je maar een dag/tijd zeggen ;)
morgenavond kan ik geloof ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Gisteravond ben ik even gaan testen met droprates. Ben dus in volle games Glacial Trail kist + Drifter cavern gaan runnen. Behalve een lekkere bak XP krijgen daar is het met de drops ook wel leuk. De 5de run dropte er een Ber rune, en later nog een eth Archon plate. Waar ik 4 sockets in gekregen heb (1112 def) :D

Het is wel aardig zwaar om zo'n run te doen, best wel pijnlijke vijanden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Shuvit op 05-09-2011 08:52 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op maandag 05 september 2011 @ 08:51:
Gisteravond ben ik even gaan testen met droprates. Ben dus in volle games Glacial Trail kist + Drifter cavern gaan runnen. Behalve een lekkere bak XP krijgen daar is het met de drops ook wel leuk. De 5de run dropte er een Ber rune, en later nog een eth Archon plate. Waar ik 4 sockets in gekregen heb (1112 def) :D

volgens mij is dat gewoon puur geluk hebben, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

RedHat schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:54:
Ik speel al jaren niet meer. Hang hier puur de wijsneus uit omdat ik wel heel wat jaren met D2 bezig ben geweest en hoop degenen te kunnen helpen die nog wel spelen. Dus mocht je vragen over een build hebben, dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op maandag 05 september 2011 @ 08:51:

Hij vindt weer een Ber hoor :9~

Als er vanavond Ubers wordt gerund ben ik erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terribleweak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 17:18
Hallo allemaal,

Ben weer begonnen met D2 na een jaartje of 6 denk ik.
De komst van D3 heeft me weer warm gemaakt en ben vorige week begonnen met een Pala (word een zealer)
Ook mijn broertje heb ik laten warmlopen en is met een Sorc begonnen.
We zijn nu beiden rond de lvl30 (hij 32 ik 25) en heb al wat goede gear voor me broertje gemaakt (oa Leaf staff)
Alleen zelf nog niet echt gear gevonden.
Dus als iemand nog wat low lvl gear heeft of misschien tips voor een Zealer of Fire Sorc dan hou ik me aanbevolen.

Groeten Tim

Edit we levelen vaak met zijn 2en, mochten er nog andere op een normale manier willen lvlen (dus gewoon alle quests doen en alles doorlopen) voeg me dan even toe :) (Terribleweak)

[ Voor 14% gewijzigd door terribleweak op 05-09-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Makkelijkste tip is te zorgen dat hij lvl 1 enchant heeft voor de AR bonus voor jou en jij 1 punt in meditation voor de mana regen. Later zou ik ook zorgen dat je minimaal 1 punt in conviction hebt.

Vanaf lvl 30 ben je wel enigszins afhankelijk van uniques, aangezien er dan een tijdlang geen goede runewords zijn. Honor is waarschijnlijk alweer te zwak. Kwestie van een beetje mazzel hebben met wat mephi drops en zorgen dat je merc in ieder geval goede gear heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Probeer een voulge met insight runeword (ral + tir + tal + sol) te maken voor je merc, waardoor die meditation aura krijgt. Scheelt heel veel voor de sorc en het is goed te halen (lage runes). Voor een 4 soc voulge kun je in act 2 kijken bij de merchant naast de stash (naam even kwijt ). Die heeft regelmatig socketed polearms te koop.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
terribleweak schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:21:
Hallo allemaal,

Ben weer begonnen met D2 na een jaartje of 6 denk ik.
De komst van D3 heeft me weer warm gemaakt en ben vorige week begonnen met een Pala (word een zealer)
Ook mijn broertje heb ik laten warmlopen en is met een Sorc begonnen.
We zijn nu beiden rond de lvl30 (hij 32 ik 25) en heb al wat goede gear voor me broertje gemaakt (oa Leaf staff)
Alleen zelf nog niet echt gear gevonden.
Dus als iemand nog wat low lvl gear heeft of misschien tips voor een Zealer of Fire Sorc dan hou ik me aanbevolen.

Groeten Tim

Edit we levelen vaak met zijn 2en, mochten er nog andere op een normale manier willen lvlen (dus gewoon alle quests doen en alles doorlopen) voeg me dan even toe :) (Terribleweak)
ik heb genoeg zooi voor beginners, alleen niet low level, meeste wat ik heb is level 60+
maar als je iets speciaals zoekt, vraag het hier en dan is er altijd wel 1 die het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Net nog een eth AP weggegooit, inv + stash zaten vol met keys ;(

Dalyx: Ik heb voor vanavond aardig wat keys dus. Denk 10 van elk, als het er niet meer zijn. We kunnen dus aardig aan de gang.

Misschien kunnen we wel ff anya doen op normal+nm+hell en larzuk op nm+hell. Mijn resist suckt, dus moet ff de +30 anya en dan +30 helm + shield met um socketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:14:
Net nog een eth AP weggegooit, inv + stash zaten vol met keys ;(

Dalyx: Ik heb voor vanavond aardig wat keys dus. Denk 10 van elk, als het er niet meer zijn. We kunnen dus aardig aan de gang.

Misschien kunnen we wel ff anya doen op normal+nm+hell en larzuk op nm+hell. Mijn resist suckt, dus moet ff de +30 anya en dan +30 helm + shield met um socketten.
ja prima, ik ben der klaar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Rond 20.30 ok? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Ik houd me aanbevolen voor een pala en een sorc torch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Paar skillers gekocht nu 10k lightning trap damage, dat x5 en beestjes sterven toch wel snel.
Nu nog griffons zien te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
karstjan schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:31:
Ik houd me aanbevolen voor een pala en een sorc torch!
We hebben een palla torch gevonden, als je die wilt hebben geef ik hem vanavond wel ff. Stats weet ik niet meer uit mijn hoofd.

De andere was een babba en een druid. Maar die zijn beiden verdeeld dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
RedHat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:08:
[...]

We hebben een palla torch gevonden, als je die wilt hebben geef ik hem vanavond wel ff. Stats weet ik niet meer uit mijn hoofd.

De andere was een babba en een druid. Maar die zijn beiden verdeeld dacht ik.
Druid torch heb ik nog liggen op een mule. De pally torch was er een met "lage" stats, 13 - 11 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:30:
[...]

volgens mij is dat gewoon puur geluk hebben, :)
Haha, ja tuurlijk, maar het begint wel interessant te worden om dat te doen. Gisteravond heb ik een 5 sock Superior Colossus blade met 15%ED gevonden. En niet veel later dropte er een Gul :+

Heb gisteren ook een redelijk amu gecraft:
2 Sorceress skills
10% mana regen
9% FCR
light/cold resist
en nog wat stats

Baal er wel van want hij had 20fcr moeten zijn, dan had ik een ontzettend dure amu. Mochten jullie Perfect Amethyst's of Flawless Amethyst's kunnen missen houd ik mij aanbevolen voor trades. Ik moet en zal zo'n caster amu craften, wil die erg graag hebben voor mijn sorc :)

[ Voor 44% gewijzigd door Shuvit op 06-09-2011 09:23 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

XtrmEend schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 01:54:
Paar skillers gekocht nu 10k lightning trap damage, dat x5 en beestjes sterven toch wel snel.
Nu nog griffons zien te kopen :P
Weet dat Griffon's niet werkt op een lightning trapper. Wel op Shockweb, maar niet op Lightning en Death sentry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:58:
Haha, ja tuurlijk, maar het begint wel interessant te worden om dat te doen. Gisteravond heb ik een 5 sock Superior Colossus blade met 15%ED gevonden. En niet veel later dropte er een Gul :+

Heb gisteren ook een redelijk amu gecraft:
2 Sorceress skills
10% mana regen
9% FCR
light/cold resist
en nog wat stats

Baal er wel van want hij had 20fcr moeten zijn, dan had ik een ontzettend dure amu. Mochten jullie Perfect Amethyst's of Flawless Amethyst's kunnen missen houd ik mij aanbevolen voor trades. Ik moet en zal zo'n caster amu craften, wil die erg graag hebben voor mijn sorc :)
Wat run je nou precies? Glacial Trail clearen en naar die special chest lopen/tele? Daar zitten nasty monsters, ik heb het gisteren ook ff geprobeerd in volle games en ben zelfs een keer dood gegaan :( Die speciale chest in Glacial Trail dropte natuurlijk ook geen reet..
Dan vind ik Lower Kurast een stuk makkelijker, dat heb je in minder dan een minuut gefixt en kan je nog wat meepakken van de (dia)baalrun ;)
Ik heb wel wat Perf Amethysts voor je, die spaar ik op. Ik wil nl. ook craften, maar Dia dropt nooit amu's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:45:
[...]

Wat run je nou precies? Glacial Trail clearen en naar die special chest lopen/tele? Daar zitten nasty monsters, ik heb het gisteren ook ff geprobeerd in volle games en ben zelfs een keer dood gegaan :( Die speciale chest in Glacial Trail dropte natuurlijk ook geen reet..
Dan vind ik Lower Kurast een stuk makkelijker, dat heb je in minder dan een minuut gefixt en kan je nog wat meepakken van de (dia)baalrun ;)
Ik heb wel wat Perf Amethysts voor je, die spaar ik op. Ik wil nl. ook craften, maar Dia dropt nooit amu's :(
Glacial trial chest, en als ik onderweg unique monsters tegen kom pak ik die mee. Daarna ga ik de Drifter Cavern in wat ik clear, daar zit ook een flinke chest. Mocht er tijd over zijn voordat ze Diablo doden en een nieuwe game maken ga ik weer terug naar Glacial en breek ik daar nog wat monsters af.

De reward van de chests is wel erg leuk en de vijanden droppen veel verschillende items. Daarnaast is de hoeveelheid experience ook erg lekker, ben gisteravond in een paar uurtjes 25% verder gekomen richting 94 :)

Het is inderdaad niet makkelijk om dat in volle games te doen, maar vergeet niet dat mijn sorc een flinke build heeft nu. Ze doet zonder de -resists meegerekend al 33k lightnings en 14k chains.

[ Voor 16% gewijzigd door Shuvit op 06-09-2011 10:14 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Mr_Size schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:45:
[...]

Als je char level 93 of hoger is is kun je die amu's ook gewoon gamblen :) .
Zie ook hier.

[ Voor 10% gewijzigd door Azaruc op 06-09-2011 13:11 . Reden: link toegevoegd ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Azaruc schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:06:
[...]

Als je char level 93 of hoger is is kun je die amu's ook gewoon gamblen :) .
Zie ook hier.
Dat kan je gamblen jep, volgens mij was met gamblen de ilvl je char level +5/-5 levels. Ik gamble ze nu, de diab runs deed ik voornamelijk toen mijn char lvl <= 92

Tot nu toe nog wel bagger met craften, zal vast wel een keer lukken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Shuvit op 06-09-2011 13:25 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Je kan geen 11 FCR or hoger amulets gamblen. Hoogstens een +10 met mooie stats erbij. De +10 FCR bovenop de magic spawn van +10 FCR kan alleen komen van craften.

20 FCR amulets zijn daarom vrij zeldzaam. Ik zelf vond ze vrij overgewaardeerd, zeker voor sorcs. Die hebben genoeg gear om FCR te bereiken als ze voor 105 of 117 gaan, 200 is een ander verhaal. FCR amulets zijn vooral bruikbaar voor 163 FCR druids en 102 FCR sins. Vaak is een Mara of een +3skill/100 life amulet waardevoller.

Ik zou daarom ook eerder ringen of claws gamblen. Die kunnen, met heel veel mazzel, veel waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Lapras schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:44:
Je kan geen 11 FCR or hoger amulets gamblen. Hoogstens een +10 met mooie stats erbij. De +10 FCR bovenop de magic spawn van +10 FCR kan alleen komen van craften.

20 FCR amulets zijn daarom vrij zeldzaam. Ik zelf vond ze vrij overgewaardeerd, zeker voor sorcs. Die hebben genoeg gear om FCR te bereiken als ze voor 105 of 117 gaan, 200 is een ander verhaal. FCR amulets zijn vooral bruikbaar voor 163 FCR druids en 102 FCR sins. Vaak is een Mara of een +3skill/100 life amulet waardevoller.

Ik zou daarom ook eerder ringen of claws gamblen. Die kunnen, met heel veel mazzel, veel waard zijn.
Nee ik gamble de amuletten om er vervolgens mee te craften ;)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Shuvit schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:48:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoelde :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:48:
Hebben die een hoog genoeg ilvl dan? Moet je daarvoor zelf lvl 94 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:20:
[...]

Hebben die een hoog genoeg ilvl dan? Moet je daarvoor zelf lvl 94 zijn?
In het laagste geval gamble ik met lvl 93 een ilvl 88 amulet, ilvl88+clvl93 / 2 = ilvl90.5 :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet-Zo-Standaard-Build

Daggerzon <3
Met fleshripper, mainly Passive and Magic :)

Of mijn al-time favorite.
Mijn Riftadin :)

Paladin + Zeal + Conviction weapon Rift (rw) in een normal war scepter (Sanctuary IM curse protection)
De Procs en alle ander elemental damage stuff die je kan vinden doen de killing.

Had meer van dit soort builds op Hardcore rondlopen.
Helaas is mijn ManaShield No Vita sorc met insight in een staff (protection vs manaburn als je een dooie merc heb) iets te vroeg dood gegaan, was mijn laaste project voordat ik stopte.

Shockwave summoner (werebear/druid summoner) was ook fun, alleen killing speed beetje laag maar uber save.

ps. paar van mijn builds staan op het igotdiablo forum te vinden in het openings post.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 06-09-2011 15:58 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j
Derr_Hans schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:53:
[...]

Niet-Zo-Standaard-Build

Daggerzon <3
Met fleshripper, mainly Passive and Magic :)

Of mijn al-time favorite.
Mijn Riftadin :)

Paladin + Zeal + Conviction weapon Rift (rw) in een normal war scepter (Sanctuary IM curse protection)
De Procs en alle ander elemental damage stuff die je kan vinden doen de killing.

Had meer van dit soort builds op Hardcore rondlopen.
Helaas is mijn ManaShield No Vita sorc met insight in een staff (protection vs manaburn als je een dooie merc heb) iets te vroeg dood gegaan, was mijn laaste project voordat ik stopte.

Shockwave summoner (werebear/druid summoner) was ook fun, alleen killing speed beetje laag maar uber save.

ps. paar van mijn builds staan op het igotdiablo forum te vinden in het openings post.
wist direct dat derrhans aan het praten was toen je over ruftadin :) begon.

ook nog erg leuke build om te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mijn botje heeft m'n cube weggegooit :')

Gelukkig zat er niets waardevols in (Wel dus :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
RedHat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:04:
Mijn botje heeft m'n cube weggegooit :')

Gelukkig zat er niets waardevols in (Wel dus :( ).
LoL, hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er blijkt nog steeds genoeg animo voor een Diablo 2 topic dus we kunnen verder in deeltje 59!
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 59

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.