Je kan kiezen: of dual claw gaan en genoeg punten in Claw block om ook wat elemental damage te kunnen blocken of voor een max block setup. Het nadeel aan Last Wish is dat je maar een lvl 11 fade hebt. Omdat je jezelf toch vollaadt met shadow skillers (neem ik aan), heb je al snel een hogere fade en dus wat meer DR/RES. Lifetap kan ook prima komen van Dracul's.
Voor een dual claw setup heb je een primary claw nodig die snel genoeg is en het is zaak om genoeg CB van je andere gear te krijgen. De enige CB claw is strenght, maar daar zit geen IAS op. Je hebt 46 IAS nodig met de twee snelste claws. Het is ongetwijfeld een oplosbare puzzel, maar ik ben er nog niet uit wat optimaal is. Misschien Fury Claw + Jade. Dan upped goblins + Guillame's voor CB. Eventueel kan je ook een +2 assa/40 ias/2 sox met Bers vullen. Wel zonde van je Bers.
Even er vanuitgaande dat ik niet weet hoe de IAS tabel zit bij een lastwish PB (je hebt overigens niks aan de %ed van een superior), stel ik onderstaande voor. De tweede optie is de goedkopere versie.
Weapon: Last wish PB - Fleshripper
Shield: Sanctuary - SS (ligt eraan of je DR of resists belangrijker vindt)
Helm: Crown of Ages met RES/IAS jewels of Bers - Dat CBF 70 res circlet - Shako Um
Armor: Fortitude - Dat paladin armor met %max res - CoH - Gloom
Ringen: Sowieso 1x Raven, waarschijnlijk 1 wisp of dwarf
Ammy: Mara's or Highlords als je IAS nodig hebt
Belt: T-gods - String
Boots: 2x upped Goblins
Gloves: Dracul's
Switch: CtA + spirit. Al heb je wel wat weinig +skills. Eventueel kan je er een +12 fade switch van maken.
Max Dtalon, max venom (kan geen kwaad), genoeg punten in Cloak, 2 in mind blast, genoeg voor lvl 17 shadow master, max fade (al kan dit ook lager zijn).
Best dure build vergeleken bij een smiter. Wel leuk om te maken.
[
Voor 0% gewijzigd door
Lapras op 01-09-2011 15:36
. Reden: Gear wijziging ]