Acties:
  • 0 Henk 'm!
manzonderdas schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:24:
vraagje; is er eigenlijk een verband tussen de kwaliteit van de magic items die je vindt, en de tijd sinds de laatste keer dat je dood ging? Heb hier zo het vermoeden dat ik periodes heb dat ik hoegenaamd niets vindt hoger dan blauw, en momenten dat het rare items regent.
totaal niet, drop is afhankelijk van:

je magic find
welke difficulty
welk monster
welke area
aantal speler in de game
aantal spelers in de party
aantal spelers die in de area zijn en die in je party zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:59
tja vreemd; heb diablo runs gehad waar ik 2-3 blauwe items van lage levels had (na ervoor dood gegaan te zijn), maar ook met 2 unique items. Magic find is relatief laag (+75% ong), maar dan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramSd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:51:
Klinkt leuk. Ik moet inderdaad vanaf 0 beginnen, aangezien ik D2 al jaren niet meer heb gespeeld. Mocht ik daadwerkelijk weer beginnen, dan laat ik het wel weten. Misschien dat ik een zetje kan krijgen.
Ik ben inmiddels alweer een jaar afgekicked dus ik kan je helaas geen zetje geven ;)
Genoeg anderen die het wel kunnen doen, ik houd het wel bij WoT op het moment :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:09:
[...]

Ik ben inmiddels alweer een jaar afgekicked dus ik kan je helaas geen zetje geven ;)
Genoeg anderen die het wel kunnen doen, ik houd het wel bij WoT op het moment :+
wut? WoT? wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-06 17:16
WTF log in op mijn account, wil ff een rondje met mijn hammerdin spelen. Zie ik dat bijna al mijn items weg zijn.. heb alleen mijn gloves nog aan en een bultje runes in mijn stash.. zelfs mijn cube is weg :S

ben nu gewoon een complete hammerdin gear kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:48:
WTF log in op mijn account, wil ff een rondje met mijn hammerdin spelen. Zie ik dat bijna al mijn items weg zijn.. heb alleen mijn gloves nog aan en een bultje runes in mijn stash.. zelfs mijn cube is weg :S

ben nu gewoon een complete hammerdin gear kwijt..
-2x dood gegaan in een game en lijkje niet opgepakt??

-kent iemand anders je password?

maar dat je cube weg is is nummer 2 dus de enige mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Dalyxia schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:55:
[...]

-2x dood gegaan in een game en lijkje niet opgepakt??

-kent iemand anders je password?

maar dat je cube weg is is nummer 2 dus de enige mogelijkheid.
crap, inderdaad iemand gewoon op mijn account geweest, alle high runes zijn weg. ook van mijn mules

Vraag me wel af hoe ze erin gekomen zijn... computer gescand en niets gevonden..

[ Voor 35% gewijzigd door Kalua op 19-06-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:05:
[...]

crap, inderdaad iemand gewoon op mijn account geweest, alle high runes zijn weg. ook van mijn mules

Vraag me wel af hoe ze erin gekomen zijn... computer gescand en niets gevonden..
snel dus password veranderen en hard schelden, dan weer vrolijk verder gaan. helaas is er niet meer aan te doen

edit: hoe makkelijk was je password te raden? 12345?

Wie kenden je passwords? iemand van GoT? zit je in een "Guild" waar je ooit 1 iemand op je account hebt gelaten?

[ Voor 17% gewijzigd door Dalyxia op 19-06-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Dalyxia schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:17:
[...]

snel dus password veranderen en hard schelden, dan weer vrolijk verder gaan. helaas is er niet meer aan te doen

edit: hoe makkelijk was je password te raden? 12345?

Wie kenden je passwords? iemand van GoT? zit je in een "Guild" waar je ooit 1 iemand op je account hebt gelaten?
Tja heel makkelijk password is het nu ook weer niet.. maar ook niet zo verschrikkelijk moeilijk. Voor de rest nooit iemand opgelaten, gevalletje pech denk ik. Wel jammer had heel veel high runes(3x cham, 1x ber, 1x zod, 60x ist, 1x jah, 2x ith) En natuurlijk mijn complete hammer gear kwijt, dit is eigenlijk de enige char die ik had, maar zonder gear schiet dat ook niet op. Heb gelukkig nog wat Forumgold, dus ga maar bezig wat gear weer verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:12
ik heb nog wel wat startersmateriaal als je het wilt hebben Kalua, voeg me maar toe (zelfde accountnaam hier als in D2)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:15:
ik heb nog wel wat startersmateriaal als je het wilt hebben Kalua, voeg me maar toe (zelfde accountnaam hier als in D2)
aan zijn vorige gear te zien, heeft tie starters gear niet echt nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
heb wel even gekeken,maar kan niets dragen met base strength :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:56:
heb wel even gekeken,maar kan niets dragen met base strength :P
restat totdat je weer super gear hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Dalyxia schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:58:
[...]

restat totdat je weer super gear hebt? :)
Nah heb nog 175fg daar moet ik toch een heel eind mee komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft er iemand toevallig een wizzy over?

account name = Dalyxia

als dat in de OP verandert kan worden :) acc Dalaii is non ladder nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Hey man! ik heb alles wat je nodig hebt op SC ladder =)
laat het me maar weten waneer je online kunt zijn!

Groet Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edit: nvm

[ Voor 82% gewijzigd door Dalyxia op 24-06-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 16:13
ook maar weer eens begonnen met D2 :) key gekocht voor zon 6 euro :P

heb inmiddels in een paar dagen alweer een soso op SC LAD van lv 87 opgebouwd met een infy merc....

zit alleen nog gigantisch te worstelen met de build, wil voornamelijk countess/andy/meph/travi/pindle runnen

iemand ideen?

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Als je al een merc met infinity hebt zou ik gewoon Lightning build nemen, en daarmee kan je ook makkelijk Diablo en Baal runnen, Countess/Andy/Mephi droppen amper goede items

De build, ipv Energy shield kan je ook meer in Warmth stoppen:

1 Point
Frozen Armour
Warmth
Static Field
Nova
Thunderstorm
Teleport

Maxed
Lightning
Chain Lightning
Charged Bolt
Lightning Mastery

2-7 Points
Energy Shield

[ Voor 41% gewijzigd door HyperMan op 24-06-2011 14:25 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
HyperMan schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:24:
Als je al een merc met infinity hebt zou ik gewoon Lightning build nemen, en daarmee kan je ook makkelijk Diablo en Baal runnen, Countess/Andy/Mephi droppen amper goede items

1 Point
Frozen Armour
Warmth
Static Field
Nova
Thunderstorm
Teleport

Maxed
Lightning
Chain Lightning
Charged Bolt
Lightning Mastery

2-7 Points
Energy Shield
OK vet heb nog nooit een light soso gehad :)

moet ik geen mix maken? aangezien er nog wel eens light immunes zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Je hebt toch een Infinity merc? De meeste mobs zijn dan niet meer immune, alleen een paar named monsters soms nog, en die maakt je merc zelf wel dood, zeker als ie Andy's Face en Treachery armor voor meer IAS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
heb een NM act 2 merc... op dit moment draagt ie een Infy Eth CA + Vampire Gaze + Duriels Shell.... wat bedoel je trouwens met dat de meeste mobs niet meer immune zijn? ik heb op dit moment een blizz sorc en ik als ik cold immunes tegenkom moet ik mn merc die laten slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nirrilith schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:03:
heb een NM act 2 merc... op dit moment draagt ie een Infy Eth CA + Vampire Gaze + Duriels Shell.... wat bedoel je trouwens met dat de meeste mobs niet meer immune zijn? ik heb op dit moment een blizz sorc en ik als ik cold immunes tegenkom moet ik mn merc die laten slopen.
infy haalt precies de lighting immunity van de meeste mobs af

zowiezo is infy eigenlijk alleen geschikt ism met lightning build

voor fire of cold sorc kan je beter een ander wapen nemen.

ik heb me in het nieuw laten steken door sjorzo "out of the box"

full hammerdin incl eni hoto cta en incl merc

mooi werk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 24-06-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Dat -x% to enemy lightning res slaat alleen op de eventuele lightning damage die je merc zelf doet voor zover ik weet, heeft geen invloed op de lightning damage van je Sorc, maar die groene aura doet wonderen. Heb zelf nooit cold Sorc met Infy gehad, maar ws zijn er meer mobs met (een hoge) cold res dan lightning res.

Feit is dat je zelfs met MF gear als een speer gaat met Infy+Chain Lightning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
ok fijn dat het zo uitgelegd word :D

we zouden ingame eens moeten afspreken :) heb volgens mij een hoop bij te leren na 6 jaar WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Goed idee, keer oldschool MF'en is wel weer es leuk, ik heb ook nog een boel mules met items die toch maar stof liggen te happen, misschien heb je daar wat aan.

Vanavond kan wel, mijn account is Wimson, SC ladder that is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
mijn account is Nirrilith natuurlijk ook op SC Lad.

miss dat ik er ben.... heb stiekem D2 bij mn vriendin op de PC geinst :P

[ Voor 43% gewijzigd door Nirrilith op 24-06-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nirrilith schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:30:
mijn account is Nirrilith natuurlijk ook op SC Lad.

miss dat ik er ben.... heb stiekem D2 bij mn vriendin op de PC geinst :P
Client werkt prima vanaf een USB stick ook hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
HyperMan schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:24:

1 Point
Frozen Armour
Warmth
Static Field
Nova
Thunderstorm
Teleport

Maxed
Lightning
Chain Lightning
Charged Bolt
Lightning Mastery

2-7 Points
Energy Shield
heb nu eindelijk toch een infy kunnen bemachtiggen, en heb deze build aangenomen.... alleen wat is de main attack? ik gebruik nu chain lightning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lightning gebruikte ik altijd op mijn lightning builds, daarmee schiet je ook door je target heen en het doet meer damage. Daarnaast heb je vaak toch maar 1-2 schoten nodig, chain lightning is handig met veel kleine targets.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Vergeet niet eerst static field te doen he.
Dan Lightning voor bosses en mobs die netjes op een rij staan, anders inderdaad Chain Lightning. Eventueel kan je eerst nog Thunderstorm casten, maar meestal is dat de moeite niet waard.

Nog zin om vanavond te gaan MFen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
ik zal even moeten kijken of ik kan, vanavond opnieuw leren voor mn MS examen van donderdag 70-291.
als ik wat ontspanning nodig heb kom ik evt online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 10:45

Lapras

Ice beam

Hoewel jullie niet op een relaas van mij zitten te wachten, wil ik toch mijn liefde betuigen aan D2. Dit is verreweg de beste RPG die ik ken.

Heb aardig wat PvM builds uitgeprobeerd, met Summonancer met max CE (en infinity merc + amp) als meest dominante. In PvP had ik al heel snel na het uitkomen van Grief en Fortitude een charge/smite/hammer paladin gemaakt, die later heel populair werd, maar dan met Enigma als armor. Daarna heb ik ladder 2 nog onveilig gemaakt met een Plague amazon. Ernstig ondergewaardeerde build. Enigma als armor - dat wel. Wat een tank was dat.

Toen PvP gedomineerd werd door NKs en rare clans, besloot ik te verkassen naar MLD builds. Had een hele account vol met lvl 49 chars op ladder 2 en 3. Meest bekende was een MLD versie van de charge/hammer build. Spirit/spirit voor hammer, oath + zaka voor charge. Geweldige build. Daarnaast nog succes gehad met een Mage (hammer/foh) en blizz sorc.

Heerlijke tijden. Helaas werd het spel enigszins verpest door dupes de beschikbaarheid van te sterke runewords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 23:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb net D2LOD weer geinstalleerd maar ik weet mijn oude account naam voor battle.net niet meer. Is er een manier om hier achter te komen?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

maak gewoon een nieuwe, of heb je nog non ladder chars waar je mee wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Anoniem: 299886 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:51:
maak gewoon een nieuwe, of heb je nog non ladder chars waar je mee wilt spelen?
Heb indd een nieuwe gemaakt. Wel jammer, had een lvl 80+ hammerdin. Nu maar eens een WWbarb maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

FloydRaalte schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:27:
[...]

Heb indd een nieuwe gemaakt. Wel jammer, had een lvl 80+ hammerdin. Nu maar eens een WWbarb maken :)
Als je nog items nodig hebt op ladder moet je me ff DMen, ik heb nog een sloot mules met items over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Nog adviezen voor een leuke barb-build? Liever geen frenzybarb, want heb al een 1pt smiter, en dan worden het een beetje vergelijkbare builds... Is een gold-barb leuk om te spelen?

Barb is nu lvl77, met 62 skillpoints over (1 pt. in BC, 20 pt. in BO en in beide req.'s 1 pt., verder 1 pt. in Iron Skin en 1 in Natural Resistances). Heb nog niet alle quests gedaan, dus daar komen nog wat skill points van.
Wat betreft stat points: heb er 135 over; 70 in strength gedaan (nu dus op 100 strength zonder items), 55 in dexterity (75, zonder items) en 125 punten in vitality gestopt.
Heb verre van geweldige items: draag IK gloves, belt en boots, 2 ravenfrosts, vipermagi, whitstan's guard en eye of etlich. Wapen is een butcher's pupil. Heb wel een doombringer, maar die kan ik nog niet dragen, of ik moet nog 10 punten in strength gooien.

Dus: tips voor een build zijn welkom zoals je ziet! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Gold barb is best vermakelijk. Dual Ali Baba's met Lem's, IK helmet met Lem's of Crown of thieves, Enigma of Wealth armor, Goldwrap, random GF boots of hotspurs, die fire absorb ringen, random GF amulet en dual HotO's op switch (voor enigma) of dual WC spears (stuk goedkoper).

Je A2 might merc zal alle schade doen. BotD in snel eth wapen (leech en geen cold dmg), eth CoT met IAS jewel, en fortitude of treachery.

Vervolgens Hell Travincal runnen. Heel veel centjes per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:59:
Gold barb is best vermakelijk. Dual Ali Baba's met Lem's, IK helmet met Lem's of Crown of thieves, Enigma of Wealth armor, Goldwrap, random GF boots of hotspurs, die fire absorb ringen, random GF amulet en dual HotO's op switch (voor enigma) of dual WC spears (stuk goedkoper).

Je A2 might merc zal alle schade doen. BotD in snel eth wapen (leech en geen cold dmg), eth CoT met IAS jewel, en fortitude of treachery.

erg leuk idd, pak anders 2x 6sox phaseblade met LemLemLemLemLemLem op switch voor het horken (find item)

nog meer centjes

Ik heb trouwens net een leuke avond achter de rug.

DiaBots die roepen "dont hit the seals", die vragen er natuurlijk om, prak die seals aan en kill de bosses, en na 2 van de 3 seals is de bot compleet de weg kwijt, hartstikke leuk om te zien, waarna hij via timeout dropped van de game, vervolgens met het groepje echte spelers dia flink aan pakken :) eerste keer dat ik dit uitvond was het direct goeie drop, draculs en arach, waar ik de arach heb kunnen bemachtigen en draculs naar iemand anders ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Dia moet je gewoon solo running in 8 player baal games ;). Doe ik meestal met m'n sorc, maar ben nu bezig met een berserker die het ook gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 03:36:
Dia moet je gewoon solo running in 8 player baal games ;). Doe ik meestal met m'n sorc, maar ben nu bezig met een berserker die het ook gaat doen.
gaat alleen in offline play, niet op battle net.
Tenzij je 8 cd keys hebt en 7 altjes inlogged

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 03:36:
ja dat kan ook, maar het is leuker om zo'n bot te verneuken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Die kun je ook killen met het puntcommando, gewoon heel veel keer '.....' in het commandoveld invoeren
Mijn pala heet dan ook Puntkiller ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:33:
[...]

gaat alleen in offline play, niet op battle net.
Tenzij je 8 cd keys hebt en 7 altjes inlogged
Uh, je kan toch gewoon baalgames joinen en dan seals/dia runnen??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cthulhu schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:29:
Die kun je ook killen met het puntcommando, gewoon heel veel keer '.....' in het commandoveld invoeren
Mijn pala heet dan ook Puntkiller ;)
hmmz, straks maar is proberen dan :)

edit: het werkt ook nog echt :) erg makkelijk, zelf eerst diablo killen in een baalgame, vervolgens als de bot "killing baal" zegt je chat balk vol met ..... zetten om vervolgens het tp van de bot te joinen, bot timed out en ik kan baal mooi killen voor de loot

[ Voor 31% gewijzigd door Dalyxia op 06-07-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja zeer handig ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft iemand toevallig Hotspurs liggen waar hij niks mee doet? :)

edit: en add mij plz, Dalyxia is account (niet Dalaii zoals in topic start staat) wil graag vriendjes hebben om mee te spelen

[ Voor 50% gewijzigd door Dalyxia op 07-07-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Lapras schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:59:

Mjah, klinkt erg leuk, maar ook behoorlijk prijzig... 8)

A2 might merc? Je bedoelt toch zeker een A2 NM holy freeze merc, of vergis ik me nu? Ja, inderdaad, A2 Hell might merc, want die moet natuurlijk voor de kills zorgen! 8)7
Dalyxia schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:28:
edit: en add mij plz, Dalyxia is account (niet Dalaii zoals in topic start staat) wil graag vriendjes hebben om mee te spelen
Ah, vandaar dat ik je nooit online zie. Veranderd naar Dalyxia!

[ Voor 37% gewijzigd door HetBiggie op 08-07-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Might merc inderdaad. Holy Freeze is een slechte keuze voor een gold barb omdat je juist lijken wilt overhouden om te 'horken' (find item). Dit geldt ook voor wapens met +cold damage.

Een goedkope outfit:

IK helm met Lem runes
Random amulet - 3 WC + life is prima, of iets met gold find
Wealth in high defense armor (maar geen superior vanwege hoge repair kosten)
Dual dwarf star
Hotspur
Gold finders
Gold wrap
Dual ali baba's met Lem runes
war cry spears op switch

Merc krijgt:
eth Crown of Thieves (upgraden helpt)
Treachery in eth high def armor
Een snel wapen met life leech, veel damage, en geen cold dmg. Beste is BotD, maar is wel duur. Uit mijn hoofd weet ik even niet wat een goedkope keuze is.

Max:
BO
Shout
Find item

Rest kan je in die stun war cry doen en in die %lower defense cry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rofl, gisteren IK armor gevonden. Net aan HetBiggie gegeven voor zijn barb

vind ik nu nog geen 30 minuten later nog een IK armor... what are the odds... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

vandaag fun gehad met de tip van ...Cthulhu...

necro does dot
bot_lvl94 fainted
bot_lvl94 killed by hydra
edit:
bot drops 100k gold

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 10-07-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 4364 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:38:
vandaag fun gehad met de tip van ...Cthulhu...

necro does dot
bot_lvl94 fainted
bot_lvl94 killed by hydra
edit:
bot drops 100k gold
dat is ook leuk :)

ik had zonet van baal in 1 drop shako en andy face :)
naast mijn 2x IK armor is het een zeer goed weekend volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Dalyxia schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:02:
Rofl, gisteren IK armor gevonden. Net aan HetBiggie gegeven voor zijn barb
Nogmaals bedankt voor IK armor. Heb nu een complete IK barb. Nog nooit mee gespeeld. Zelfs nog nooit WW-barb gehad, dus ff wennen met aimen enzo. Maar tot nu toe gaat Hell prima! Misschien nog keer jewelry veranderen (nu 2x ravenfrost en 1x eye of etlich), maar dat zien we t.z.t. wel. En natuurlijk een anni en torch hebben, kan ik respeccen en de statpoints die nu nog in strength zitten in vit gooien...

Goldfind barb ben ik ook mee bezig. Char is aangemaakt, moet nog gerushed worden. Paar items heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er zit nog een truuk aan wirlwind, weet je dat? komt er op neer dat je het beste hele korte wirlwinds kunt maken, omdat je dan altijd hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een paar dagen terug voor het eerst de diablo clone gekilled, en voor het eerste een anni.

Wel gedaan met een totaal undergeared 1pt smiter, moest om de 20seconden m`n gear switchen om lifetap te casten met een necro wand. (iets van 10 keer dood gegaan voordat neerging)

M`n team nu;
summon necro blijft nog steeds favouriet. baal/diablo/cows
gebruik nu nog een sorc staff met teleport 'on switch' om m`n minions goed te positioneren.
en Thundergod's Vigor belt is een must als je baal wil runnen, tegen Willowisp lightning.
M'n merc moet iets van crushing blow hebben, anders duurt baal hell te lang, gebruik nu een upped eth Rattlecage.

light sorc voor countess/summoner/memphisto (nu nog te lowlvl voor andy)

concentration barb voor Nihlathak

1pt smiter / zeal voor straks de ubers.

M'n meeste gear heb ik nu gekregen door ral's / perfect gems / trash jewels te traden voor pul`s, en dan via channels te adverteren wat ik nodig heb. Necro torch krijg je al voor 1/2 pul`s.

Anyway Diablo II staat naar al die jaren zeker in m`n top 3 beste game ever, kwa design/gameplay en character building. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 4364 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:11:
Ik heb een paar dagen terug voor het eerst de diablo clone gekilled, en voor het eerste een anni.

Wel gedaan met een totaal undergeared 1pt smiter, moest om de 20seconden m`n gear switchen om lifetap te casten met een necro wand. (iets van 10 keer dood gegaan voordat neerging)

M`n team nu;
summon necro blijft nog steeds favouriet. baal/diablo/cows
gebruik nu nog een sorc staff met teleport 'on switch' om m`n minions goed te positioneren.
en Thundergod's Vigor belt is een must als je baal wil runnen, tegen Willowisp lightning.
M'n merc moet iets van crushing blow hebben, anders duurt baal hell te lang, gebruik nu een upped eth Rattlecage.

light sorc voor countess/summoner/memphisto (nu nog te lowlvl voor andy)

concentration barb voor Nihlathak

1pt smiter / zeal voor straks de ubers.

M'n meeste gear heb ik nu gekregen door ral's / perfect gems / trash jewels te traden voor pul`s, en dan via channels te adverteren wat ik nodig heb. Necro torch krijg je al voor 1/2 pul`s.

Anyway Diablo II staat naar al die jaren zeker in m`n top 3 beste game ever, kwa design/gameplay en character building. :)
Insight op je merc? of anders Obedience voor necro merc is erg cheap en goed, ga je duurder doen, eni voor je necro voor minion positioning.

waarom kan je li sorc andy niet aan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Heb Diablo2 en LoD op de kop getikt (ongebruikte keys) en was benieuwd of er een aantal essentiële mods zijn die het spel verbeteren. Ik heb zelf nog nooit D2 gedaan dus ben een absolute nieuwkomer.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Er zijn geen mods zoals WoW. Wel hacks, maar denk niet dat je je cd key nu al kwijt wilt...
Gewoon lekker online op closed Battle.net spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 16:34
Dalyxia schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:58:
er zit nog een truuk aan wirlwind, weet je dat? komt er op neer dat je het beste hele korte wirlwinds kunt maken, omdat je dan altijd hit
je moet proberen om in een kleine driehoek rond je target the Whirlwinden.
Zo krijg je het maximum aantal hits in. Door je target gaan is heel slecht zelfs.

Of als iemand jou achtervolgt altijd weg whirlen( vs hammerdin, smiter)

Het is een een eeuw geleden dat ik nog heb gespeeld, maar toen ik speelde, zat ik wel hoog met een BvC barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2019
Vanmiddag ga ik diablo 2 weer kopen. Jaren geleden veel gespeeld en diverse malen uitgespeeld. Ben benieuwd hoe snel ik weer verlaafd ben. Ik kan niet wachten tot het derde deel vandaar maar weer diablo 2. (na Sacred 2 en dungeon siege 2 en 3) Hopelijk heb ik mijn oude karakter nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Overweeg Torchlight ook nog, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Qua tips voor nieuwkomers:
- Verreweg het leukste is om gewoon nietswetend te beginnen. Pak een mannetje dat er leuk uitziet en kijk hoe ver je komt.
- Spreid je skills niet te ver. Verdiep je een beetje in wat de skills zijn, wat de synergies zijn en wat de skills zijn die beschikbaar komen op lvl 18, 24 en 30. Stop niet te veel punten in skills op lage levels.
- Strenght en dexterity alleen voor gear die je nodig hebt, de rest in vitality en wellicht wat in energy, maar dat laatste hoeft bijna nooit.

Een aardige build om mee te beginnen is een Necromancer die zich richt op de summoning skill tab. Veel punten in raise skeletons en skeleton mastery. Kan je je geen buil aan vallen. Maar er zijn nog veel meer builds te bedenken die het prima doen voor starters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:02:
Overweeg Torchlight ook nog, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Qua tips voor nieuwkomers:
- Verreweg het leukste is om gewoon nietswetend te beginnen. Pak een mannetje dat er leuk uitziet en kijk hoe ver je komt.
- Spreid je skills niet te ver. Verdiep je een beetje in wat de skills zijn, wat de synergies zijn en wat de skills zijn die beschikbaar komen op lvl 18, 24 en 30. Stop niet te veel punten in skills op lage levels.
- Strenght en dexterity alleen voor gear die je nodig hebt, de rest in vitality en wellicht wat in energy, maar dat laatste hoeft bijna nooit.

Een aardige build om mee te beginnen is een Necromancer die zich richt op de summoning skill tab. Veel punten in raise skeletons en skeleton mastery. Kan je je geen buil aan vallen. Maar er zijn nog veel meer builds te bedenken die het prima doen voor starters.
daarnaast kun je de active mensen in de topic start in je friends list adden, met uitzondering voor mij, mijn account is Dalyxia, staat nog verkeerd daar. ik wil graag helpen met van alles en nog wat wat je maar kunt bedenken, het meeste weet ik wel en ik ben de laatste 2 weken weer behoorlijk actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06 10:28
kan iemand mij mischien morge middag een SC ladder normal rush geven?
ik ben ook weer begonnen sinds ladder reset. weer wat farming gedaan met me lvl90 sorc non-ladder om weer ff te oefenen :D

account: JopieV6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Dalyxia schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:58:
Lyca schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:45:
[...]
je moet proberen om in een kleine driehoek rond je target the Whirlwinden.
Zo krijg je het maximum aantal hits in. Door je target gaan is heel slecht zelfs.
Thx. voor de tips guys! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06 22:44
Ik ben ook maar weer begonnen, maar nu alleen Singleplayer. Ben helaas voor de 2de keer mijn keys verloren en ga geen nieuwe meer halen. Of iemand moet een key overhebben? ;)

Maar ook met de SP vermaak ik mezelf prima. Iemand een voorbeeld van een skilltree voor een lowlvl Necromancer? Heb al wat points in Summoning zitten.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pedr0 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:50:
Ik ben ook maar weer begonnen, maar nu alleen Singleplayer. Ben helaas voor de 2de keer mijn keys verloren en ga geen nieuwe meer halen. Of iemand moet een key overhebben? ;)

Maar ook met de SP vermaak ik mezelf prima. Iemand een voorbeeld van een skilltree voor een lowlvl Necromancer? Heb al wat points in Summoning zitten.
als ik het mij niet vergis, alle punten in summon skelleton, dan skelleton mastery.
verder een wand bij akara opzoeken die iets van +1/2/3 amplify damage heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wat een bots in D2 tegenwoordig zeg. Het is echt niet meer speelbaar. In nog geen 5 minuten ben ik zo vaak dood gegaan puur en alleen omdat het scherm vol stond met bot reclame teksten. Je ziet NIETS meer. En ze blijven maar komen die schijtbots. Belachelijk dat dit kan en mag! Zo kun je toch niet verder spelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:56:
Wat een bots in D2 tegenwoordig zeg. Het is echt niet meer speelbaar. In nog geen 5 minuten ben ik zo vaak dood gegaan puur en alleen omdat het scherm vol stond met bot reclame teksten. Je ziet NIETS meer. En ze blijven maar komen die schijtbots. Belachelijk dat dit kan en mag! Zo kun je toch niet verder spelen?!
heel in het kort, god created the N op het toetsenbord

na linkermuisknop, het meest gebruikte knopje tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Iemand verstand van prijzen?
Heb een 193/8ll eth. titan's (niet geupgrade), een 3socket duskshroud en een 3socket archon plate. Ben benieuwd wat ik er voor zou kunnen krijgen op d2jsp.

En om te kopen: heb een heaven's light nodig voor m'n 1pt smiter, 2socket, +3 skills. Wat zou ik ervoor moeten betalen? Liefst niet teveel, want heb nu een nord's die eigenlijk ook zijn werk wel goed doet, en wil kijken wat de heaven's toevoegt t.o.v. de nord's tenderizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:04:
Iemand verstand van prijzen?
Heb een 193/8ll eth. titan's (niet geupgrade), een 3socket duskshroud en een 3socket archon plate. Ben benieuwd wat ik er voor zou kunnen krijgen op d2jsp.

En om te kopen: heb een heaven's light nodig voor m'n 1pt smiter, 2socket, +3 skills. Wat zou ik ervoor moeten betalen? Liefst niet teveel, want heb nu een nord's die eigenlijk ook zijn werk wel goed doet, en wil kijken wat de heaven's toevoegt t.o.v. de nord's tenderizer.
als nords tenderizer al goed werkt dan doet heavens light niet veel meer, de extra crushing blow is nice maar als je al goblin\gore en guillaumes hebt heb je eigenlijk zat crushing blow, je kab dan voor verschillende builds gaan, snelste breakpoint halen zonder fanatism aura, meer damage zodat het laatste beetje health makkelijker gaat of extra health\res wat je maar nodig vind. je kan dus nog veel kiezen, tis maar wat je zelf lekker vind spelen.

ik ben er zelf ook nog niet uit welk wapen ik wil gebruiken, heb nu stormlash maar mis enorm veel res nu nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Nu ik dit allemaal weer lees ben ik best weer tempted om te spelen :P

Wat is nu die 1.13c mystery dan? de respec of is dat weer een andere event? Duidelijk een andere event maar ik kan er zo niet snel iets over vinden.

Inmiddels gevonden, een extra respec dus. Hmwah, had gehoopt op iets meer :P

Maargoed, ondertussen lees ik weer van alles over items en begint het weer te kriebelen :X

*download zijn diablo2 en LoD clients*

[ Voor 48% gewijzigd door Shuvit op 14-07-2011 16:55 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

FloydRaalte schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:56:
Zet een password en character level limitation op de games die je creëert. Of nog simpeler - limiteer de games die je creëert tot één speler - jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom kan je li sorc andy niet aan als ik vragen mag?
M'n sorc en merc zijn nog iets te lowlvl, en met huidige gear gaat m`n merc snel dood bij Andy, vandaar dat ik wacht tot ik betere gear heb, en lvl80+ ben.

Er zijn wel (singleplayer) mods voor diablo, heb zelf median_xl eens getest. Maar,

ikzelf speel het liefst Softcore Ladder (diabloII LOD),
aangezien je op de ladder een aantal runewords kan krijgen die bruikbaar zijn voor bepaalde classes.

bijvoorbeeld runewords zoals;

Insight (redelijk makkelijk te maken)
Geef je Act2 merc een 4socketed polearm met Insight, en je krijgt een aura dat je mana super snel weer oplaad; geen gedoe meer met blauwe pots slikken.
Mooi voor mana intensieve classes zoals sorc, necromancer (makkelijk summonen en corpse explosion spammen) etc.

Spirit runeword (redelijk makkelijk te maken)
(4 socketed swords/shields)
+2 skills /faster cast rate etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 4364 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:26:
[...]

M'n sorc en merc zijn nog iets te lowlvl, en met huidige gear gaat m`n merc snel dood bij Andy, vandaar dat ik wacht tot ik betere gear heb, en lvl80+ ben.
wat voor gear heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dalyxia schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:39:
[...]

heel in het kort, god created the N op het toetsenbord

na linkermuisknop, het meest gebruikte knopje tegenwoordig
Donders, als ik dat nu eens eerder wist :)

Ben net begonnen aan mijn WW barb. Had nog nooit een goeie gemaakt en dat wil ik toch nog even doen alvorens we allemaal D3 gaan spelen :P Iemand nog goeie gear in de aanbieding? Ik was volgens mij net te laat voor Dalyxia zijn IK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

IK barb is een aardige setup, maar wel enigszins de poor man's oplossing. Toch is er, tegen vergelijkbare prijzen, een betere barb te maken.

Het draait om: IAS, crushing blow, damage, deadly strike, life leech, mana leech.

Zo uit mijn hoofd (weet IAS bps voor WW en Zerk niet):
Arreats (IAS/res jewel)
Highlords
Raven + Leech ring met res(of eventueel die 'enemies don't rise again' ring)
Goreriders
Die 350% demon dmg gloves
Fortitude of dat 33% Crushing blow runeword armor, of CoH, of Enigma (hotos op switch voor redelijke teleport)
String

Zou sowieso voor dual wield gaan. De goedkoopste grief phase blades zijn prima, vanwege het uitblijven van repair costs. BotD CB of BA zijn beste PvM wapens, maar wel prijzig. Overweeg ook die Polearm met IAS/Res en MF. Ben de naam kwijt, maar wordt ook voor PvP fury druids gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06 10:28
@floydraalte

ik heb IK weapon en gloves voor je als je die wilt moet je me toevoegen account JopieV6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

jopieV6 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:58:
@floydraalte

ik heb IK weapon en gloves voor je als je die wilt moet je me toevoegen account JopieV6!
Zeer vet! Ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist. Ik moest de commandlist er wel even bijhalen, lang geleden zeg! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:22:
[...]

Donders, als ik dat nu eens eerder wist :)

Ben net begonnen aan mijn WW barb. Had nog nooit een goeie gemaakt en dat wil ik toch nog even doen alvorens we allemaal D3 gaan spelen :P Iemand nog goeie gear in de aanbieding? Ik was volgens mij net te laat voor Dalyxia zijn IK!
nee ik had er 2 gevonden he :)

altijd leuk om er iemand mee blij te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, heb nu een ww barb met 408% botd eth gpa. Maar nog doe ik niet genoeg damage voor mijn gevoel in 4p+ games. En dat met een Titan build (600+ str).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Jopie en Dalyxia, super bedankt voor de IK items! Belt en Helmpie erbij en ik ben compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:59:
Mja, heb nu een ww barb met 408% botd eth gpa. Maar nog doe ik niet genoeg damage voor mijn gevoel in 4p+ games. En dat met een Titan build (600+ str).
wat moet je in godsnaam met 600+ strength? in d2 geld toch bij elke build (muv enkele ama builds):
str: genoeg voor gear
dex: genoeg voor max block
vitality: alles
energy: niks

en wat is een gpa?
edit: das dus een Great Poleaxe, maar die is voor shapeshift druids goed, niet voor barbs, barbs met ww moeten block hebben van een shield anders gaan ze hard dood denk ik

botd hoort in een berserker axe volgens mij

en meeste damage die barb doet is crushing blow toch? ww1= crushing blow x3+ damage = 75% health eraf bij normale mobs+ jouw 6k? damage = 1ww 1kill

zou ook op 8p game zo moeten zijn lijkt mij

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 16-07-2011 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
@Dalyxia:
Sorry, was ff away, dus vandaar dat ik niet reageerde.
Was idd. mijn IK-barb. Goldbarb is nog verre van klaar (moet nog gerushed worden zelfs...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Mocht er nog iemand de Belt en Helm van de IK set hebben, ik zoek ze nog. Heb een Pul te ruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

FloydRaalte schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:40:
Mocht er nog iemand de Belt en Helm van de IK set hebben, ik zoek ze nog. Heb een Pul te ruil.
Als ik een werkende PC had zou ik het kunnen controleren, ik heb een heel mule account vol met set mules.

... zucht. WTB [Game PC]

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 379651 op 16-07-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
@TS: Ik kon het niet laten en heb toch weer een account aangemaakt, mijn vorige accountnaam is in gebruik door iemand anders nu dus mijn nieuwe account naam is Shuv (als je deze even wilt wijzigen _/-\o_ in het overzichtje)

Ik speel op SCL met een Sorceress, blijft toch mijn fav char. Deze keer ga ik eens voor een lightning Sorc, normaal speel ik altijd met een Orb sorc. Ben inmiddels al weer @ lvl 31 en heb net de Ancients verslagen, lekker even Solo spelen om weer rustig te wennen :)

[ Voor 53% gewijzigd door Shuvit op 18-07-2011 10:42 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06 12:07
Ik ben ook weer begonnen met Diablo 2, heb nu een level 17 barbarian, maar begin me nu af te vragen waar ik het beste voor kan gaan.

Ik zit te twijfelen tussen WW, frenzy en concentration...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-06 16:32
Met frenzy geen shield en met Concentration geen armor.
Ik zou het wel weten :/

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Zhalix schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:03:
Ik ben ook weer begonnen met Diablo 2, heb nu een level 17 barbarian, maar begin me nu af te vragen waar ik het beste voor kan gaan.

Ik zit te twijfelen tussen WW, frenzy en concentration...
Was Frenzy niet beter om mee te beginnen vanwege meer wapen vrijheid. Ik meen dat WW ook gelijk goede/dure wapens nodig om effectief te zijn toch?

edit:
Ik kan mij trouwens nog herinneren dat mijn WW Barb altijd keihard dood ging in de Chaos sanct door iron maiden, wat ze nu verwijderd hebben. Good old times :P

[ Voor 78% gewijzigd door Shuvit op 18-07-2011 13:45 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06 12:07
Dus wat ik nu even snel opmaak, is dat een WW barb de 'beste' keuze is voor een nub? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Zhalix schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:36:
Dus wat ik nu even snel opmaak, is dat een WW barb de 'beste' keuze is voor een nub? :P
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat een WW barb pas echt effectief wordt wanneer je goede wapens hebt (kan iemand dit bevestigen?).

Je zou gewoon met een Frenzy barb kunnen beginnen, aangezien je nu toch kan respeccen kan ja altijd nog een WW barb er van maken.

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ww barb is best goed, zolang je maar wat crushing blow hebt, gooi er in het begin een polearm tegenaan en met wat goede micro kom je een heel eind, maar moet zeggen dat ik nooit op die manier een ww barb heb gemaakt

shuvit: onthoud wel dat een lightning soso behoorlijk duurder is dan een orb soso voordat tie echt effectief wat kan killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:43:
shuvit: onthoud wel dat een lightning soso behoorlijk duurder is dan een orb soso voordat tie echt effectief wat kan killen
Yep dat klopt, dat geef mij juist wat meer uitdaging. Anders ben ik te snel uitgefarmed, tot nu toe lukt het prima. Ik heb het overigens nog nooit zo gemakkelijk gehad met ancients, daar zag ik een beetje tegen op met een "naakte" sorc :)

[ Voor 13% gewijzigd door Shuvit op 18-07-2011 14:52 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat de ruk?

your connection has been temporary restricted from this realm

eerste keer dat ik inlog vandaag....

edit: waarom lopen mensen allemaal te zeuren als ik zo'n bot crash?

[ Voor 23% gewijzigd door Dalyxia op 18-07-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
Geinig dat dit spel nog steeds behoorlijk fanatiek gespeeld wordt.
Heb het begin jaren 2000 ook gespeeld, met veel plezier.
Nu ik dit lees voel ik 2 dingen: enerzijds enthousiasme en kriebels om het weer te gaan spelen
Anderzijds duizelt het me van de termen en lees ik dat er bots zijn (hoe zit dat?)

Maar wie weet overwinnen de kriebels wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Mr_Size schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:32:
Geinig dat dit spel nog steeds behoorlijk fanatiek gespeeld wordt.
Heb het begin jaren 2000 ook gespeeld, met veel plezier.
Nu ik dit lees voel ik 2 dingen: enerzijds enthousiasme en kriebels om het weer te gaan spelen
Anderzijds duizelt het me van de termen en lees ik dat er bots zijn (hoe zit dat?)

Maar wie weet overwinnen de kriebels wel ;)
Och die termen zijn vaak afkortingen van skills en items. Ik snap meer dan de helft niet. Die bots zijn wel rete irritant. Wanneer je een multiplayer game aanmaak en je laat anderen toe (dus max op 8 personen ofzo) dan kun je geheid rekenen op een paar bots die langs komen. Ingame komen die sporadisch binnen en spammen dan een tekst die meestal item-verkoop getint is. Ze knallen gewoon je beeldscherm vol tekst en dan is zeer irritant als je net een bossfight doet. De N button zorgt er dan voor dat alle tekst weer verdwijnt. Veel N-bashen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

... dacht ik ga weer ff diablo'en maar blijkbaar kan dit niet op windows 7, heb het via blizzard site gedownload, ik porbeerde het spel op te starten maar dat duurde toen een half uur (letterlijk), geprobeerd op te zoeken maar kon er niks over vinden... iemand hetzelfde probleem en een oplossing? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 379313 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:23:
... dacht ik ga weer ff diablo'en maar blijkbaar kan dit niet op windows 7, heb het via blizzard site gedownload, ik porbeerde het spel op te starten maar dat duurde toen een half uur (letterlijk), geprobeerd op te zoeken maar kon er niks over vinden... iemand hetzelfde probleem en een oplossing? :O
rechtermuisknop op snelkoppeling
als administrator uitvoeren aanvinken en compatibiliteits modus aanzetten op windows xp service pack 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

@ jim.c: Werkt hier prima op Windows 7, bij Vista moest ik em wel met Adminstrator-rechten/XP compatible mode opstarten, maar volgens mij heb je last van een ander probleem. Aangezien m'n glazen bol stuk moet je wel wat meer info over je systeem en je probleem geven.

Of bedoel je met opstarten het downloaden via de client van Blizzard? Dat kan wel een uur duren soms ...

Mr_Size: D2 is nog steeds leuk om te spelen, er zijn met de patches en met de expansion een boel leuke nieuwe dingen bij gekomen, wel klopt het dat er bots zijn.

Ten 1e spam bots, die joinen een public game en spammen dan snel wat voor ze quiten, oplossing: password of level requirement op je game zetten.

Verder zijn er ook bots die items farmen, daar heb je weinig last van, anders dan dat ze de item trade economie nogal om zeep helpen. Soms zijn ze zelfs nuttig omdat je hun game kan joinen en xp/items kan leechen.

Er zijn nog genoeg tweakers die je kunnen helpen met info en items, ik heb misschien zelfs wel een paar cd-keys voor je.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.