Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah oke, ik heb een windows 7 home premium 64 bit versie,

heb via de site gedownload naar een map in mijn bureaublad, ik krijg geen pictogram ... nergens, hij staat ook niet bij programma's verwijderen.

Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/3773/diablo2h.png

dat krijg ik op het moment dat ik op de installer klik, echter als ik klik op diablo II spielen dan krijg ik niks te zien en gebeurd er voor de rest ook niks...

en nu ik erover nadenk heb ik ook nog nergens mijn licentiecode in moeten zetten (ik weet niet of dat wel nodig is op het moment dat je het via de site doet).

en hij staat ook niet bij mijn program files... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
CDkeys heb ik nog, heb zowel D2 als LOD nog origineel :)
Net geïnstalleerd, kijken of ik mn B.net account nog kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:02:
ah oke, ik heb een windows 7 home premium 64 bit versie,

heb via de site gedownload naar een map in mijn bureaublad, ik krijg geen pictogram ... nergens, hij staat ook niet bij programma's verwijderen.

[afbeelding]

dat krijg ik op het moment dat ik op de installer klik, echter als ik klik op diablo II spielen dan krijg ik niks te zien en gebeurd er voor de rest ook niks...

en nu ik erover nadenk heb ik ook nog nergens mijn licentiecode in moeten zetten (ik weet niet of dat wel nodig is op het moment dat je het via de site doet).

en hij staat ook niet bij mijn program files... :S
waarom heb je de duitse versie gedownload?

als het goed is is er als je op diablo 2 spielen klikt, in je linkerbovenscherm zie je dan een ascii tekentje die wisselt, laat je dat een uur staan, dan start d2 toch gewoon op

gebeurt dit, volg dan mijn aanwijzingen op

om je diablo2.exe en je game.exe te vinden
zoeken op diabloII.exe :) en dan een snelkoppeling naar bureaublad maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:19:
[...]

waarom heb je de duitse versie gedownload?

als het goed is is er als je op diablo 2 spielen klikt, in je linkerbovenscherm zie je dan een ascii tekentje die wisselt, laat je dat een uur staan, dan start d2 toch gewoon op

gebeurt dit, volg dan mijn aanwijzingen op

om je diablo2.exe en je game.exe te vinden
zoeken op diabloII.exe :) en dan een snelkoppeling naar bureaublad maken :)
hmm ja dacht er ff niet aan toen ik 'm downloade...

maar nee ik krijg geen tekentje te zien op het moment dat ik daarop klik (niet als ik op die klik of op die van LOD)... hij start nu helemaal niet meer op :S

heb ook nog de cd van de normale diablo 2, ik probeer 'm nu via die op te starten hopen dat dat lukt...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nou, ik ga t weer proberen met een sorc, ff inkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
zo, ben nu de game aan het installen. Heb volgens mij nog nooit een battle.net account aangemaakt, omdat ik ze wel op mijn huidige account heb kunnen linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-08 10:54
yo
wat kun je eigenlijk traden tegen perfect gems en skulls ?
Ik ben net begonnen met mf'en en uiteraad nog weinig geluk maar wel al ruim 20 pgems.
mijn light sorc heeft namelijk nog tal amu en een 4 soc monarch nodig...mijn merc heeft al treachery en insight nu nog andy helm of vampiregaze voor de lifesteal...
als iemand iets heeft laat eventjes wete ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 02-09 12:22
toevallig mensen die iets hebben om de graphics mee te verbeteren? bedoel dan voornamelijk dat het er redelijk uitziet op hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:27:
[...]

hmm ja dacht er ff niet aan toen ik 'm downloade...

maar nee ik krijg geen tekentje te zien op het moment dat ik daarop klik (niet als ik op die klik of op die van LOD)... hij start nu helemaal niet meer op :S

heb ook nog de cd van de normale diablo 2, ik probeer 'm nu via die op te starten hopen dat dat lukt...
Ik had ook dat probleem, ergens staat diablo nog op je computer, dan krijg je dit. Zoek naar diablo2.exe oid en verwijder deze, dan kan diablo worden geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Raxious schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:50:
toevallig mensen die iets hebben om de graphics mee te verbeteren? bedoel dan voornamelijk dat het er redelijk uitziet op hogere resolutie.
Er zijn patches/mods die de resolutie verbeteren. Voor singleplayer werkt dit eigenlijk best goed. Op Multiplayer, mits gedetecteerd, is het gebruik hiervan een 'bannable offence'. Dus is het niet aan te raden te gebruiken op MP.

Afbeeldingslocatie: http://www.diabloforum.org/images/highresd2.png

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 19-07-2011 10:59 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Na een tijdje de pit in en uit heb ik toch wat geluk. Heb zojuist een superior crystal sword gevonden met 4 sockets en hem omgetoverd in "Spirit". Best wel een lekkere boost voor mijn sorc.

Ook niet zo slechte stats :-)

... Dan zoek je de hele tijd een 4 socket wapen dat mijn sorc kan gebruiken en vind je ze niet. Nu ik de Spirit heb vind ik ze de hele tijd :X

[ Voor 60% gewijzigd door Shuvit op 19-07-2011 11:38 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:59:
[...]

Ik had ook dat probleem, ergens staat diablo nog op je computer, dan krijg je dit. Zoek naar diablo2.exe oid en verwijder deze, dan kan diablo worden geïnstalleerd.
:D dat was inderdaad het probleem, bleek dat hij er nog opstond in mijn externe harde schijf

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:20:
[...]

:D dat was inderdaad het probleem, bleek dat hij er nog opstond in mijn externe harde schijf
Ik had precies hetzelfde probleem gisteren, Blizzard uiteindelijk gebeld om te vragen of de install niet geforced kon worden, toen de medewerker even weg was zat ik door m'n mappen te zoeken, viola! Diablo2.exe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D eindelijk werkt het, alweer begonnen op hardcore ladder :P, maar eens een fire druid proberen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:11:
Na een tijdje de pit in en uit heb ik toch wat geluk. Heb zojuist een superior crystal sword gevonden met 4 sockets en hem omgetoverd in "Spirit". Best wel een lekkere boost voor mijn sorc.

Ook niet zo slechte stats :-)

... Dan zoek je de hele tijd een 4 socket wapen dat mijn sorc kan gebruiken en vind je ze niet. Nu ik de Spirit heb vind ik ze de hele tijd :X
ik moet je teleurstellen, de mods die random zijn zijn

fcr 25-35
mana 89-112
magic absorb 3-8

dus eigenlijk heb je maar een middelmatige :) maar vooral de fcr scheelt natuurlijk enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah hier zijn jullie! Ik vond het al zo rustig op Diablo-gebied :')

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:41:
[...]

ik moet je teleurstellen, de mods die random zijn zijn

fcr 25-35
mana 89-112
magic absorb 3-8

dus eigenlijk heb je maar een middelmatige :) maar vooral de fcr scheelt natuurlijk enorm
Nee ik zei dat het niet zo slecht was, dus ook niet super :P

Mijn 2de poging resulteerde in een nog slechtere spirit, 22fcr lol. Anyways, ben druk op zoek naar een 4 socket monarch. Die zal nog niet zo snel droppen ben ik bang voor.

[ Voor 21% gewijzigd door Shuvit op 20-07-2011 09:44 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfft was ik net bij nightmare, komt er iemand ingame, eerst friendly, gaat naast me staan opeens ben ik dood -.- argh haat het als dat gebeurd :S

nu net ff gerushed mte een oude diablo vriend, nog steeds lvl 5 maar wel bji baal :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Is er iemand die nog Dia2 op classic HC speelt? Zou wel wat hulp kunnen gebruiken/handig om te lvlen met iemand samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:19:
[...]

Nee ik zei dat het niet zo slecht was, dus ook niet super :P

Mijn 2de poging resulteerde in een nog slechtere spirit, 22fcr lol. Anyways, ben druk op zoek naar een 4 socket monarch. Die zal nog niet zo snel droppen ben ik bang voor.
tja, die pech heb ik ook vaak :( gewoon verder proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Waar ik een hekel aan heb met de multiplayer, zodra je alles van scratch opnieuw doet, komt er in no-time iemand in de game die de boel gaat boosten :(

Ik wil act 1 normaal doen als ik een multiplayer game doe! :P dan ben ik ten minste level 12 voordat ik in act 2 kom. (Of 3.. of 4... of 5..)

[ Voor 10% gewijzigd door ItMeAedri op 20-07-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Zhalix schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:22:
Waar ik een hekel aan heb met de multiplayer, zodra je alles van scratch opnieuw doet, komt er in no-time iemand in de game die de boel gaat boosten :(

Ik wil act 1 normaal doen als ik een multiplayer game doe! :P dan ben ik ten minste level 12 voordat ik in act 2 kom. (Of 3.. of 4... of 5..)
je kan natuurlijk je game password beveiligen en ehh "vrienden" uitnodigen :P

Ik heb normal en nightmare lekker solo gedaan :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:25:
[...]

je kan natuurlijk je game password beveiligen en ehh "vrienden" uitnodigen :P

Ik heb normal en nightmare lekker solo gedaan :)
het ligt ook maar net aan je build

sommige builds slaan gewoon geen deuk in een pakje boter voordat je lvl 80 bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ben nu bezig met een trap assassin :) Zit nog wel te dubben tussen welke sentries ik moet pakken. Waarschijnlijk wordt dit de lightning sentry. :o

(Ja, de shadow warrior komt er ook bij :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:38

Lapras

Ice beam

Lightning sentry + death sentry sowieso. Elke PvM assassin moet Death Sentry hebben. Wellicht nog firebomb voor de light immunes. Eventueel kan je er een kick/trap van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bn nu ook bezig met assassin, weet alleen nog niet hoe ik 'm ga maken :P bn nu lvl 10 en in act 5 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zhalix schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:33:
Ben nu bezig met een trap assassin :) Zit nog wel te dubben tussen welke sentries ik moet pakken. Waarschijnlijk wordt dit de lightning sentry. :o

(Ja, de shadow warrior komt er ook bij :D )
Bedenk wel dat als je een trap assassin maakt, dat je eigenlijk een infinity runeword nodig hebt op je merc om hell soepel door te komen. Al die lightning immunes... tuurlijk heb je je merc en je shadow en kun je met death sentry wat fire damage doen, maar het gaat wel erg laaaaangzaaaaaaaaaammmmmmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Vicarious schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:31:
[...]

Bedenk wel dat als je een trap assassin maakt, dat je eigenlijk een infinity runeword nodig hebt op je merc om hell soepel door te komen. Al die lightning immunes... tuurlijk heb je je merc en je shadow en kun je met death sentry wat fire damage doen, maar het gaat wel erg laaaaangzaaaaaaaaaammmmmmmm.
Tegen de tijd dat ik bij hell kom, zal ik wel een reset van m'n skillpoints hebben gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Damn, net naar OSX Lion overgestapt, wordt diablo 2 niet meer gesupport in Lion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Ook typisch, Uber Diablo in je game hebben en hem niet aan kunnen :X

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:11:
Ook typisch, Uber Diablo in je game hebben en hem niet aan kunnen :X
welke game?

edit: arf, je bent uit de game gegaan?

gemiste kans :(

edit2: als je nog in de game bent met een ander account, ik mol hem zo voor je, message me

[ Voor 27% gewijzigd door Dalyxia op 20-07-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:44:
[...]

welke game?

edit: arf, je bent uit de game gegaan?

gemiste kans :(

edit2: als je nog in de game bent met een ander account, ik mol hem zo voor je, message me
Nee helaas is die game verloren gegaan, er was niemand online om me te helpen. Ik had die Annihilus goed kunnen gebruiken ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Shuvit op 21-07-2011 07:29 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Kleine update over mijn assassin :D

Ben nu aan de slag gegaan met een combinatie van fire traps en electric traps. Electric traps mogen dan wel meer synergies hebben, op laag level doen de fire traps het gewoon veel beter :o Gisteren ben ik door Act I heen gestoomd. Level aan het eind van Act I? 14! Ik zie mezelf wel level 20 worden voor Act III :)

(Voor degene die zich afvragen waarom ik momenteel in m'n eentje speel, het rushen vergalt het levelen nogal, en je zit in een rush voordat je er erg in heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
Zhalix schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:27:
Kleine update over mijn assassin :D

Ben nu aan de slag gegaan met een combinatie van fire traps en electric traps. Electric traps mogen dan wel meer synergies hebben, op laag level doen de fire traps het gewoon veel beter :o Gisteren ben ik door Act I heen gestoomd. Level aan het eind van Act I? 14! Ik zie mezelf wel level 20 worden voor Act III :)

(Voor degene die zich afvragen waarom ik momenteel in m'n eentje speel, het rushen vergalt het levelen nogal, en je zit in een rush voordat je er erg in heb)
Doe het goed en geen enkel monster overleeft langer dan een paar seconden :P (Diablo op Hell is binnen een paar schoten neer :)
Afbeeldingslocatie: http://oi53.tinypic.com/238tpg.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 21-07-2011 08:37 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
:D omnomnomnomnom als ik de damage zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
Zhalix schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:37:
Moet je wel flink in investeren/zoeken naar de juiste items.

Wapens: +3 traps/3+ LS claws met 20% IAS
Armor: Enigma
Ring 1: Stone of Jordan
Ring 2: Bul-Kathos' Wedding Band
Amulet: Mara's Kaleidoscope (30 res)
Boots: Shadow Dancer (+2/25 dex)
Gloves: Frostburn (die mana heb je nodig)
Helm: +2 skills, + res, en life/mana evt.
Belt: Arachnid Mesh

op je Weapon Switch heb je HotO en Spirit, voor de resistances en Oak Sage, puur voor momenten waar je even meer resistances nodig hebt (heb met HotO 60/75/75/75 res, zonder 24/46/35/24). Scheelt 6 levels in je LS, maar dat is niet heel erg voor die momenten.

Dan natuurlijk je inventory vol met +1 traps/life/whatever charms, Hellfire Torch en Annihilus. Aangevuld met +5 res all charms op de onderste rij.

En dan heeft je merc uiteraard een Infinity CV (zonder Infinity kun je het echt vergeten), als armour heeft de mijne een ethereal Boneweave met Fortitude, verdubbeld zijn damage (6.6K) en als helm Andariel's Visage voor de 10% LL die hij wel kan gebruiken.

Je gebruikt overigens bijna alleen maar LS, geen DS. Als het druk wordt in je scherm en er liggen al wat lijken dan gooi je er een DS bij, maar zolang het kleine groepen zijn is LS sneller. Voor lightning immunes (ook al worden die door infinity meestal wel gefixed) heb je ook nog Fire Blast :P

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 21-07-2011 08:51 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zhalix schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:37:
Bedenk er nog even bij dat er dan 5 traps staan met elk 10 schoten en je begrijpt wel dat je zo door de hele game steamrolled :P

Fire trap assassin kan ook werken, maar is een stuk langzamer. Beide combineren zou ik niet doen, dan doen beide skills weinig damage omdat je niet alle synergies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Probleem van firetraps is dat WoF te onhandig is omdat ze over de grond lopen en de damage niet goed genoeg is. Daarnaast schieten ze ook 'te snel' waardoor niet elke hit registreert. WoI is bugged en doet maar ~30% van eigenlijke damage.

De gear die de man hierboven heeft is redelijk standaard (al zou ik voor dual sojs, +2 assa/3 LS claws gaan), maar wel prijzig. In die build is infinity noodzakelijk om Hell aan te kunnen.

Een kick/trapper is prima in staat om, ook met budget gear, hell aan te kunnen. Dragon Talon met Stormlash, genoeg crushing blow, death sentry, venom en merc met reaper's toll en je komt een heel eind. Het vergt wel wat traden, maar dat is voor bijna elke build op een summoner na nodig.

Eventueel zou je nog kunnen nadenken over een build die ik op D2JSP zag toen ik helaas al gestopt was. Het draaide om de %chance to proc Frozen Orb op het Rift wapen. In combinatie met Dragon Talon, cold facets, genoeg +traps skills en infinity op de merc doet je Frozen Orb redelijke damage en door Talon triggert hij vaak.

Op die manier heb je lightning, fire, physical en cold damage (en evt poison via venom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Heeft iemand wat aan een Barbarian Combat skiller met 20 life en wil het ruilen tegen een lightning skiller ofzo? Runes zijn ook wel welkom, moet nog aardig wat dure runes hebben :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 07:28:
[...]

Nee helaas is die game verloren gegaan, er was niemand online om me te helpen. Ik had die Annihilus goed kunnen gebruiken ;(
leermoment, gewoon direct hier typen, kans is er dan zoals nu dat er na eenvhalf uur iemand komt die hem wel kan mollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:18:
[...]

leermoment, gewoon direct hier typen, kans is er dan zoals nu dat er na eenvhalf uur iemand komt die hem wel kan mollen :)
Hehe, ach ja zo moeilijk is het ook niet om op een Uber diab game te mikken. Ik heb mijn vuist naar hem geschud en geroepen "wacht maar totdat ik groot ben!". Dat zal dan 2 Ber, Mal en een Ist later zijn :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Lapras schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:02:
*knip*

Eventueel zou je nog kunnen nadenken over een build die ik op D2JSP zag toen ik helaas al gestopt was. Het draaide om de %chance to proc Frozen Orb op het Rift wapen. In combinatie met Dragon Talon, cold facets, genoeg +traps skills en infinity op de merc doet je Frozen Orb redelijke damage en door Talon triggert hij vaak.
Bedoel je deze build?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=3174910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik heb ff een lekkere n00b vraag voor jullie :p

Ben onlangs weer begonnen met Diablo 2 LoD, na het dik 5,6 jaar niet te hebben gespeeld, dus moet weer helemaal inkomen. Nou was ik sowieso nooit een licht op het gebied van afkortingen, builds, tactiek, etc. maar toch ^^

Mijn vraagje: wat is nou het verschil tussen ladder en non ladder chars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Laatst online: 11-09 13:11
Btw, heb nog wel een crap (stats) anni voor je - geef maar een gil wanneer je online bent.

Edit: Eigenlijk niet zoveel, maar met nonladder kan je bepaalde runewords (Grief, spirit, fort etc etc) niet maken - terwijl dit met ladder chars wel kan

[ Voor 47% gewijzigd door Saumaran op 21-07-2011 14:13 . Reden: toevoeging :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ok, dank :) wat is je accountnaam?

edit: laat maar, zie je er al bij staan!

[ Voor 39% gewijzigd door Mr_Size op 21-07-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Die is naevyne - saumaran is nonladder
Edit: en zin in gotmule met het bekende passw

[ Voor 38% gewijzigd door Saumaran op 21-07-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/qygwht.jpg

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

??? ik snap hem niet geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

een bot zitten verneuken met een timeout ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Ben nog steeds aan het runnen voor socketed items in de pits, maar wil nog niet echt droppen.

Tot nu toe heeft het mij wel 1 Um en een Mal rune opgeleverd en nog wat meer :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:17:
Ben nog steeds aan het runnen voor socketed items in de pits, maar wil nog niet echt droppen.

nice

wat voor socketed items ben je nodig dan?

ik zoek nog een 4 sox monarch, en ik geloof dat er nog iemand is die er ook 1 zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:36:
[...]

nice

wat voor socketed items ben je nodig dan?

ik zoek nog een 4 sox monarch, en ik geloof dat er nog iemand is die er ook 1 zoekt :)
Die heb ik niet meer nodig, als ik die vind mag je hem hebben. Zoek nu zelf een 4s en/of een 3s Archon Plate :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:17:

Oh pfoe daar ben ik zelf ook heel lang mee bezig geweest het beste is dan om gewoon de unsocketed versie ervan te laten socketen met de cube of in act V. Meestal had ik in de pits toch wel iedere 20-25 runs 1 monarch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:50:
[...]

Oh pfoe daar ben ik zelf ook heel lang mee bezig geweest het beste is dan om gewoon de unsocketed versie ervan te laten socketen met de cube of in act V. Meestal had ik in de pits toch wel iedere 20-25 runs 1 monarch :).
Dan heb je meer geluk als ik, heb maar een monarch ge-socket in act 5. Daarnaast heeft het al wat meer opgeleverd, Mal rune dropte daar ook :)

En zojuist dropped er een 4 sock Colossus Voulge, dus de items zijn er wel :o

[ Voor 7% gewijzigd door Shuvit op 22-07-2011 20:00 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Mijn Immortal King set eindelijk compleet thanks to Jopie en Dalyxia!

Heb nog een PUL en een hellfire torch voor amazon te ruil liefst voor een barb torch:
5% lvl 10 firestorm
+3 to Amazon Skill Levels
+16 to all att
All res +10
+8 lightradius
level 30 hydra (10/10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:05:
Mijn Immortal King set eindelijk compleet thanks to Jopie en Dalyxia!

Heb nog een PUL en een hellfire torch voor amazon te ruil liefst voor een barb torch:
5% lvl 10 firestorm
+3 to Amazon Skill Levels
+16 to all att
All res +10
+8 lightradius
level 30 hydra (10/10)
ama 16-10 dus

geloof dat ama torches en barb torches ongeveer gelijk zijn kwa prijs, maar tis moeilijk om iemand te vinden schat ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dalyxia schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:16:
[...]

ama 16-10 dus

geloof dat ama torches en barb torches ongeveer gelijk zijn kwa prijs, maar tis moeilijk om iemand te vinden schat ik zo
Ach een ama 16-10. Waarom die afkorting? 16 to attributes, 10 to all resistance.... is die +3 to all skill ook niet belangrijk? Of hebben ze dat allemaal? Nouja, weer wat geleerd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:19:
[...]

Ach een ama 16-10. Waarom die afkorting? 16 to attributes, 10 to all resistance.... is die +3 to all skill ook niet belangrijk? Of hebben ze dat allemaal? Nouja, weer wat geleerd :>
ja alleen het soort char, stats en resists zijn van waarde op dat ding, de rest is altijd hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Heb nog wel een redelijke barb torch, geloof 19/17.. ben vanavond wel online als je em wilt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vraagje:

Een baal GC kan je toch keer op keer rerollen totdat je de gewenste stats hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Dalyxia schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:36:
vraagje:

Een baal GC kan je toch keer op keer rerollen totdat je de gewenste stats hebt?
Ja, ik geloof het wel. Mits het een Baal Hell GC is. Als ik me niet vergis geldt dat ook voor nog wat andere Hell GC's (Shenk en Pindle ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HetBiggie schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:54:
[...]

Ja, ik geloof het wel. Mits het een Baal Hell GC is. Als ik me niet vergis geldt dat ook voor nog wat andere Hell GC's (Shenk en Pindle ofzo).
HEt hangt van het Item level af. Er zijn sites waar je de itemlevels die overal droppen kan vinden. In de pit (act1 hell) bijv. kun je volgens mij al lvl 95 items vinden. Baal dropt itemlvl 99 items, dus als je die rerollt heb je de meeste kans op goede stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veelal worden enkel Baal, Diablo en Nithalak charms gebruikt omdat die ilvl 95+ zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Heb sinds zaterdag onderstaand (zie signature) systeem en het eerste wat ik erop speel is Diablo 2 LoD :p
Spel loopt natuurlijk prima op zo'n snelle bak, maar bij elke nieuwe game die ik maak of join lagged de game voor een seconde of 20, daarna is het over. Op zich niet zo erg natuurlijk, want het gaat dus snel over, maar heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Videokaart drivers wellicht te nieuw voor zo'n oud spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

In principe kan je elke GC, LC of SC rerollen tot je een ons weegt. Het belangrijke van een Baal/Dia/Nith GC is dat er alle mods op mogelijk zijn die je wilt. Met als belangrijkste de +45 life mod. Dit, in combinatie met de juiste +1 skill, zorgt voor een zeer waardevol item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:37:
Heb sinds zaterdag onderstaand (zie signature) systeem en het eerste wat ik erop speel is Diablo 2 LoD :p
Spel loopt natuurlijk prima op zo'n snelle bak, maar bij elke nieuwe game die ik maak of join lagged de game voor een seconde of 20, daarna is het over. Op zich niet zo erg natuurlijk, want het gaat dus snel over, maar heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Videokaart drivers wellicht te nieuw voor zo'n oud spel?
je zou kunnen proberen om de video settings van d2 (via d2vidtst.exe ) van 3d naar 2d te zetten, zowiezo in compatibiliteits modus met windows XP en als administrator uitvoeren raad ik aan.

maar eigenlijk klinkt het alsof je harde schijf loopt te kutten of dat je netwerk kaart/verbinding naar battle.net niet lekker loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje, hoe kan het dat het adden van een jewel (meer goud van monsters) en een topaz gem (meer magic find) slechts de goudbonus laat zien bij de description van het item? Het betreft een schild. Ik heb ook topaz gems (twee identieke gems) in m'n helm gedaan, daar staat wel correct een bonus. Hoe kan dat?

@hieronder: 8)7 bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:38:
Kort vraagje, hoe kan het dat het adden van een jewel (meer goud van monsters) en een topaz gem (meer magic find) slechts de goudbonus laat zien bij de description van het item? Het betreft een schild. Ik heb ook topaz gems (twee identieke gems) in m'n helm gedaan, daar staat wel correct een bonus. Hoe kan dat?
omdat een P topaz in een schild Lightning resist geeft en geen magic find

::)

Wie weet trouwens wat voor stats een Rare Jewel moet hebben wil die een beetje goed zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 25-07-2011 21:44 . Reden: extra comment ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Voor HLD:
7 fhr + 9 dex en/of str + add (res, mana)
Of 9 dex + 9 str + adds
of 40 cold of light res jewel (30 cold/light res + 10 all res)

Voor VLLD:
15+ max dmg jewels
20% ed + max dmg jewels
En nog meer obscure zaken. Gaan voor goud geld.

Over het algemeen zijn goede jewels vrij zeldzaam en worden niet door iedereen op waarde geschat. Daarnaast kan je in de meeste builds ook beter 'gewone' runes socketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 00:41:
[...]

wat moet je in godsnaam met 600+ strength? in d2 geld toch bij elke build (muv enkele ama builds):
str: genoeg voor gear
dex: genoeg voor max block
vitality: alles
energy: niks

en wat is een gpa?
edit: das dus een Great Poleaxe, maar die is voor shapeshift druids goed, niet voor barbs, barbs met ww moeten block hebben van een shield anders gaan ze hard dood denk ik

botd hoort in een berserker axe volgens mij

en meeste damage die barb doet is crushing blow toch? ww1= crushing blow x3+ damage = 75% health eraf bij normale mobs+ jouw 6k? damage = 1ww 1kill

zou ook op 8p game zo moeten zijn lijkt mij
Str = damage. Str for gear is alleen belangrijk in pvp.

Gpa is het beste 2-handed ww wapen dat er is. Doe zo'n 9k gemiddeld excl. DS/CS (zou zo'n 2k-2.5k minder zijn met een niet titan build) en gebruik geen fortitude. Schild is totaal niet nodig in PvM als barb, ik heb letterlijk nog nooit een schild gebruik in pvm als barb. Als je persee single handers wil gebruiken is 2x grief nog steeds het sterktst (liefst in pb, hoef je niet te repairen). Maar ik ga voor style points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dalyxia schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:02:
[...]

je zou kunnen proberen om de video settings van d2 (via d2vidtst.exe ) van 3d naar 2d te zetten, zowiezo in compatibiliteits modus met windows XP en als administrator uitvoeren raad ik aan.

maar eigenlijk klinkt het alsof je harde schijf loopt te kutten of dat je netwerk kaart/verbinding naar battle.net niet lekker loopt
Hm, die compatibiliteitsmodus en als admin uitvoeren doe ik al. Ik heb ook een SSD (hier staat OS op) en daar wat aan getweaked en gisterenavond leek het over te zijn. LoD staat overigens gewoon op mn HDD.
Zal wel weer één van die typische windows dingen zijn die er 'ineens' zijn en ook weer 'ineens' zijn verdwenen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:04:
[...]

Hm, die compatibiliteitsmodus en als admin uitvoeren doe ik al. Ik heb ook een SSD (hier staat OS op) en daar wat aan getweaked en gisterenavond leek het over te zijn. LoD staat overigens gewoon op mn HDD.
Zal wel weer één van die typische windows dingen zijn die er 'ineens' zijn en ook weer 'ineens' zijn verdwenen :p
Mij lijkt het meer een anti-virus probleem of iets dergelijks die de poorten controleert of de verbinding naar de gameserver of host.
Welke anti-virus gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:41:
[...]

Mij lijkt het meer een anti-virus probleem of iets dergelijks die de poorten controleert of de verbinding naar de gameserver of host.
Welke anti-virus gebruik je?
NOD32

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:04:
[...]

heb je ook indexing en defragmentatie uit gezet? ff zoeken in SSD topic op GoT wat je allemaal het beste uit kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dalyxia schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:23:
[...]

heb je ook indexing en defragmentatie uit gezet? ff zoeken in SSD topic op GoT wat je allemaal het beste uit kan zetten
Ja, die benodigde stappen heb ik al doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:23:
[...]

Ja, die benodigde stappen heb ik al doorlopen :)
zie in je onderschrift dat je een kingston ssdnow hebt, een kameraad van mij heeft volgens mij hetzelfde gehad, maar die zit nu in cyprus dus die kan ik niet vragen hoe hij dat opgelost heeft :P

goed, nu weer ontopic :)

heeft iemand P gems voor mij? heb er eventueel wel wat voor terug. ::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Dalyxia schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:51:
[...]

[quote]Dalyxia schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:51:
[...]

Ik heb er een stuk of negen in de voorraad.. geef maar een gil als je ze nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb er ook behoorlijk wat voor je, stuk of 15 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
psychoclown schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:46:
Veelal worden enkel Baal, Diablo en Nithalak charms gebruikt omdat die ilvl 95+ zijn.
Oh clown! Je bent er nog wel, zou je mij effies weer op actief kunnen zetten? Mijn diablo2 account naam is wel gewijzigd naar Shuv omdat Shuvit in gebruik was :)

Heb overigens een Sorc Torch (Niet een hele goede, maar beter dan niets) en zit nu te wachten op een hot server voor de clone :+

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk me trapper weer lekker opgepakt, ik moet alleen nog ff naar hell komen of iemand om te levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Iemand een 4 socket monarch over? ben weer begonnen met spelen en in no time mijn sorc op level 75 gekregen, maar heb nu niet echt gear dus. XtrmEend account naam, xedevorc char naam.
eu scl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:51:
[...]

Oh clown! Je bent er nog wel, zou je mij effies weer op actief kunnen zetten? Mijn diablo2 account naam is wel gewijzigd naar Shuv omdat Shuvit in gebruik was :)

Heb overigens een Sorc Torch (Niet een hele goede, maar beter dan niets) en zit nu te wachten op een hot server voor de clone :+
Tuurlijk ben ik er nog maar voor dit soort dingen moet je me altijd via DM contacteren.
Zal het even voor je veranderen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Ik heb wel een clean monarch ergens liggen.. Geef een gil als je er iets aan hebt.. Heb trouwens nog wat hulp nodig met het killen van dia in normal mode :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ik kan wel helpen, als ik kon inloggen in battle.net ... was een beetje items aan het wisselen steeds inloggen en uitloggen en kan nu niet eens meer verbinding maken.
Ik had trouwens een enchuta's 20% lightning damage +3 skills getrade tegen tal armor + tal amu + shako, goede deal? Ik kan al die gear goed gebruiken maar verder geen idee wat de prijzen zijn tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtrmEend schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:48:
Ik kan wel helpen, als ik kon inloggen in battle.net ... was een beetje items aan het wisselen steeds inloggen en uitloggen en kan nu niet eens meer verbinding maken.
Ik had trouwens een enchuta's 20% lightning damage +3 skills getrade tegen tal armor + tal amu + shako, goede deal? Ik kan al die gear goed gebruiken maar verder geen idee wat de prijzen zijn tegenwoordig.
ja dan ben je tempbanned :)

over de trade niet veel te zeggen, eschuta's is wel nice, maar full tals is ook goed, maar als je voor li sorc gaat, is hoto ook gewoon erg goed, met eschuta;s ga je voor damage, met hoto ga je voor balans tussen glass cannon en survivability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Is er een manier om de muziek te muten in de lobby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Hehe, ja dat is zo irritant, zet je de geluidsettings omlaag, gaat overal het geluid zachter behalve als je een game uit komt TUUUDUUUUDUUUUUUU. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Opstarten met diabloII.exe /nomusic

Er is een lijst met dat soort codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Ben gisteren eens voor de lol in volle games count runs gaan doen. Dat was best gaaf om te doen, het leverde ook een behoorlijke bak experience op (Meer zelfs dan baalrunnen).

Daarnaast heb ik in totaal ook 6 Lem runes, 7 Pul Runes, Ist en een Mal gevonden in ongeveer 2 uurtjes tijd.

Grote voordeel is dat je dit veel sneller achter elkaar kan doen zonder een temp ban te krijgen :D

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dalyxia schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:51:
[...]

zie in je onderschrift dat je een kingston ssdnow hebt, een kameraad van mij heeft volgens mij hetzelfde gehad, maar die zit nu in cyprus dus die kan ik niet vragen hoe hij dat opgelost heeft :P

Ben wel benieuwd of en hoe het bij hem is opgelost :)
Ik heb er nog steeds last van, vooral bij Baalruns is het hinderlijk.
Dat gaat allemaal zo supersnel, dat ik bij 20 sec lag aan het begin van elke game de eerste monsters al heb gemist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:23:
Ben gisteren eens voor de lol in volle games count runs gaan doen. Dat was best gaaf om te doen, het leverde ook een behoorlijke bak experience op (Meer zelfs dan baalrunnen).

Daarnaast heb ik in totaal ook 6 Lem runes, 7 Pul Runes, Ist en een Mal gevonden in ongeveer 2 uurtjes tijd.

Grote voordeel is dat je dit veel sneller achter elkaar kan doen zonder een temp ban te krijgen :D
Help me ff, wat is precies een count run? :$
Hoeveel mf heb je? Ik zou ook wel wat hogere runes willen vinden, wil een HOTO maken voor m'n hammerdin ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:57:
[...]

Help me ff, wat is precies een count run? :$
Hoeveel mf heb je? Ik zou ook wel wat hogere runes willen vinden, wil een HOTO maken voor m'n hammerdin ^^
Count run is de Countess die je in de The Forgotten Tower kan vinden in Act 1 (Black Marsh). Zij heeft een veel hogere droprates op runes. MF is voor runes niet belangrijk, je wil zelfs dat deze laag is als je count runs gaat doen.

Ze kan ook de Key of Terror droppen, daarnaast wat me op viel aan de count is dat ze altijd Fire/Cold immume is. Dus je moet of lightning / Physical dmg doen of een sterke merc hebben die haar makkelijk aan kan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Shuvit op 29-07-2011 10:09 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:05:
[...]

Count run is de Countess die je in de toren kan vinden in Act 1 (Black Marsh). Zij heeft een veel hogere droprates op runes. MF is voor runes niet belangrijk, je wil zelfs dat deze laag is als je count runs gaat doen.

Ze kan ook de Key of Terror droppen :)
*gaat vanmiddag/vanavond countruns doen* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:10:
[...]

*gaat vanmiddag/vanavond countruns doen* :D
Wat voor char ga je dat doen dan, want als Sorc raadt ik je aan een hoge cast rate te hebben.

Ik wordt regelmatig in de toren verrast door enge vijanden met Fanatism + mana burn. En laat staan die bagger Archers waar je gewoon door geslacht wordt als je daar perongeluk midden in tp'ed en ze toevallig Fanatism hebben (of blessed aim, die is ook niet fijn) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Shuvit op 29-07-2011 10:14 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:14:
[...]

Wat voor char ga je dat doen dan, want als Sorc raadt ik je aan een hoge cast rate te hebben.

Ik wordt regelmatig in de toren verrast door enge vijanden met Fanatism + mana burn. En laat staan die bagger Archers waar je gewoon door geslacht wordt als je daar perongeluk midden in tp'ed en ze toevallig Fanatism hebben (of blessed aim, die is ook niet fijn) :P
Nee, dat ga ik gewoon met m'n hammerdin doen. Dan duurt het wel langer, maar goed.. Gisteren overigens nog deze run gedaan (maar dan voor de quest) en dat ging vrij eenvoudig. Het is op hell altijd oppassen, soms is een full rejuv potion wel nodig ;)
Vijanden waar ik echt 'bang' voor ben zijn die lightning ghosts (weet ff de precieze naam niet), als die met 4 à 5 tegelijk op je af vuren ben je gauw dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Heeft er trouwens iemand zin om nm trapper door nm en hell te rushen zodadelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Saumaran schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:27:
Heeft er trouwens iemand zin om nm trapper door nm en hell te rushen zodadelijk :-)
Dat lukt mijn sorc nu nog niet, moet ik eerst Infinity hebben dan zal het zat lukken ;(

En woot! Eindelijks is het me gelukt om een perfect spirit te maken :D :D

35fcr / 112mana / 8 absorb :D

[ Voor 16% gewijzigd door Shuvit op 29-07-2011 10:42 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Door nightmare moet toch wel lukken ? :P Hell wordt misschien lastiger, maar nightmare is voor elke lvl 70+ sorc een eitje, zelfs zonder knappe items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Ach, ik doe anders wel gewoon mee met een paar baalbots.. zit nu al op lvl 32.. komt wel goed!

edit: acc is naevyne

edit2: @shuvit, klinkte per ongeluk een game aan.. zag je acc net niet.. kan je nog een keer een whisper sturen

[ Voor 43% gewijzigd door Saumaran op 29-07-2011 12:17 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.