Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Saumaran schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:42:
Ach, ik doe anders wel gewoon mee met een paar baalbots.. zit nu al op lvl 32.. komt wel goed!
Wat is je account naam, of ben je momenteel niet online?

Edit: Mijn account is Shuv :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shuvit op 29-07-2011 13:32 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos runs zijn trouwens bijna net zo goed al countess runs. Veel meer tegenstanders, en je kan er ook nog Hr's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:33:
Chaos runs zijn trouwens bijna net zo goed al countess runs. Veel meer tegenstanders, en je kan er ook nog Hr's vinden.
maar daar heb je wel veeel meer lightning immunes, waar bij countess runs alleen de countess zelf li immune is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mr_Size schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:54:
[...]

Ben wel benieuwd of en hoe het bij hem is opgelost :)
Ik heb er nog steeds last van, vooral bij Baalruns is het hinderlijk.
Dat gaat allemaal zo supersnel, dat ik bij 20 sec lag aan het begin van elke game de eerste monsters al heb gemist :p
Het lagprobleem is bij mij opgelost. Ik heb "run as admin", "disable desktop composition" en "disable visual designs" bij de eigenschappen van de diablo2 exe file aangevinkt en nu loopt het spel als een tiet :D

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 29-07-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:06:
[...]

Het lagprobleem is bij mij opgelost. Ik heb "run as admin", "disable desktop composition" en "disable visual designs" bij de eigenschappen van de diablo2 exe file aangevinkt en nu loopt het spel als een tiet :D
hartstikke mooi, misschien dat die kameraad van mij dat ook wel op die manier had opgelost, weet ik alleen niet, hij is vanochtend terug gekomen en ik ga morgen ochtend zelf op vakantie

tot volgende week luitjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik wil ook weer D2 LoD gaan spelen. Was altijd leuk vermaak :)

Als iemand nog CD-Keys over heeft houdt ik mij aanbevolen (Tegen betaling uiteraard). Of als iemand nog een site weet waar je direct EU-Keys kan kopen via iDEAL zou dat tof zijn :) Ben op mijzelf gaan wonen en daar zijn mijn CD's en Keys (Battlechest en de losse DVD's) verloren gegaan :'(

Iemand had de doos met 'bewaren' bij de dozen gezet met rommel :')

[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 29-07-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:23:
Ben gisteren eens voor de lol in volle games count runs gaan doen. Dat was best gaaf om te doen, het leverde ook een behoorlijke bak experience op (Meer zelfs dan baalrunnen).

Daarnaast heb ik in totaal ook 6 Lem runes, 7 Pul Runes, Ist en een Mal gevonden in ongeveer 2 uurtjes tijd.

Grote voordeel is dat je dit veel sneller achter elkaar kan doen zonder een temp ban te krijgen :D
Had een paar weekjes terug binnen 1 1/2 uur 4 mals, 1um en 2 jah's te pakken!!! :) Is een geweldig goede run met een lightning sorc zonder (of met) infinity :). Zelf prefereer ik stiekem wel meph/andy runs met blizz sorc als ik nog geen infi heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Kan er iemand in 4Fun4 // GoT ff mijn items oppikken? Zit o.a. een skiller bij... Thx!

Raar, ineens een tempban, terwijl ik nog niet eens aan het switchen was...

Arggh! Tempban is alweer voorbij, maar 'game does not exist'... :X

[ Voor 51% gewijzigd door HetBiggie op 31-07-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vreemd. Gisteren Duriel verslagen, toen meteen afgesloten.

Vandaag nieuwe game gestart (pass protected closed realm) en nu is de toegang naar Duriel weer dicht? Ben de Horadric Staff ook kwijt. Ik hoef toch niet weer die Staff te verzamelen?

--edit: hmm dat was vast een glitch: zojuist opnieuw game gestart en toen was ie wel plots open.

--edit:: NOOOO dan heb je ook even in totaal 400K gespaard en koop je per ongeluk een waardeloze wand van 350K. dat is crap :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Dag allen,

Met de laatste maanden voor diablo3 vroeg ik me af of er iemand samen een party wil opstarten?
Doel: nog eens genieten van D2.
Intensiteit: Casual

Als ik met een bestaande groep mag meedoen: ook goed!
Alle voorstellen welkom.

EDIT: zowel classic als LoD heb ik thuis liggen

[ Voor 9% gewijzigd door tboheeren op 01-08-2011 14:28 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
tboheeren schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:25:
Dag allen,

Met de laatste maanden voor diablo3 vroeg ik me af of er iemand samen een party wil opstarten?
Doel: nog eens genieten van D2.
Intensiteit: Casual

Als ik met een bestaande groep mag meedoen: ook goed!
Alle voorstellen welkom.

EDIT: zowel classic als LoD heb ik thuis liggen
Bedoel je met party een clan, of gewoon incidenteel party-en in een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mr_Size schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:54:
[...]

Bedoel je met party een clan, of gewoon incidenteel party-en in een game?
Ja ik bedoel gewoon party in game op regelmatige basis met dezelfde mensen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
tboheeren schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:00:
[...]

Ja ik bedoel gewoon party in game op regelmatige basis met dezelfde mensen.
Ik ben vrijwel elke avond aan het spelen, dus whisper me maar :) Acc naam: MrSize84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben alvast aan het oefenen om al het goud op te pakken :P
Heb 3.5 miljoen :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mr_Size schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:15:
[...]

Ik ben vrijwel elke avond aan het spelen, dus whisper me maar :) Acc naam: MrSize84
Thanks! Ik zal je morgenavond (woensdag) whisperen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
tboheeren schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:24:
[...]

Thanks! Ik zal je morgenavond (woensdag) whisperen.
Da's nou net één van de weinige avonden dat ik niet speel :p
Speel voornamelijk op ma. avond, di. avond, do. avond en zat. en zondag (overdag en/of 's avonds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mr_Size schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:28:
[...]

Da's nou net één van de weinige avonden dat ik niet speel :p
Speel voornamelijk op ma. avond, di. avond, do. avond en zat. en zondag (overdag en/of 's avonds)
Haha geen probleem hoor. Ik zal deze week enkele keren proberen!

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:38

Lapras

Ice beam

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:42:
[...]

Had een paar weekjes terug binnen 1 1/2 uur 4 mals, 1um en 2 jah's te pakken!!! :) Is een geweldig goede run met een lightning sorc zonder (of met) infinity :). Zelf prefereer ik stiekem wel meph/andy runs met blizz sorc als ik nog geen infi heb.
De Countess kan toch geen HRs droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Lapras schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

Nee, tot Mal ofzo dacht ik. Hij zal ze wel van Andy/Meph hebben dan?
Ik heb bij de countess nog niet veel geluk gehad. 2 Puls, da's alles. Heb nog een Vex nodig voor een HOTO, iemand? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Ik ben met een kamaraad ook terug begonnen ma wel op SP. Af en toe spelen we dan samen via TCP/IP. Ik ben begonnen met een Sorc en ondervond toch wat last bij Diablo NM (ben lvl 55). Ligt vooral aan bepaalde creeps, die ghost die gewone lightnings af vure zijn killers als ze allemaal op mij vuren en als je na een tijd dan een boss die immume is voor cold EN fire was ik helemaal gescheten -.- Voor de rest valt het allemaal goed mee

Iets wat ik altijd leuk vond om te levelen was het aantal players verhogen. Chat openen: /players 8 en dan gaan! Is zeker de moeite om te probere bij een paar runs ^^

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

Tot Lo. Haar speciale, extra kans, rune drop is tot Ist. Als hij zegt 2 jah's gevonden te hebben bij de countress liegt hij gewoon want het is simpelweg niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:57:
[...]

maar daar heb je wel veeel meer lightning immunes, waar bij countess runs alleen de countess zelf li immune is
Ik heb de countess nog nooit Li immume gezien, altijd fire en of cold. Chaos runs zal ik eens proberen nu mijn Merc klappen kan hebben en Infy heeft :)
Mr_Size schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

Nee, tot Mal ofzo dacht ik. Hij zal ze wel van Andy/Meph hebben dan?
Ik heb bij de countess nog niet veel geluk gehad. 2 Puls, da's alles. Heb nog een Vex nodig voor een HOTO, iemand? :p
Ik heb Ist al gezien bij de countess, maar antwoord was al gegeven en dat is tot Lo :)

[ Voor 34% gewijzigd door Shuvit op 02-08-2011 14:18 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
FF een vraagje over het vinden van socketed items. Doen jullie dit gericht of loop je af en toe gewoon tegen het goede item aan? Ik heb namelijk nog nooit een goed socketed item gevonden. Eén keer een 4 socketed flail, maar die had nog +50% dmg to undead en dan is het wapen al niet meer te gebruiken voor een runeword toch?
Ik weet in ieder geval dat je zo min mogelijk of geen mf moet hebben en hoe meer spelers hoe meer items, maar wat ik nergens echt lees is wat de beste plekken zijn om socketed items (4soc flail (HOTO), 4 soc shield (SPIRIT), 3 soc archon plate (Enigma), enz.) te vinden.

Iemand suggesties voor de beste plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Je loopt er gewoon tegen aan. Mocht je willen farmen, dan neem je zo min mogelijk MF en begin je hell cows te runnen (met een javazon). De vraag is alleen of je je tijd niet beter kan besteden. De enige items die écht de moeite waard zijn, zijn superior armors en +45 res sacred targes of andere paladin schilden. De rest is vrij goedkoop op de kop te tikken. Daarnaast is het meestal een minimaal verschil, maar worden perfecte items te duur verkocht.

Overigens is een 4 socketed flail makkelijk te vinden. Droppen geregeld in normal/nightmare.

Belangrijk om te weten is dat elke wit (na socket quest) of grijs item gebruikt kan worden voor een runeword. Sommige items (wands en class-specific items) kunnen ook bonuses hebben, maar die zijn alsnog geschikt voor runewords. Elke mace, waaronder dus de flail, heeft een standaard bonus van 50% aan undead. Elke hoto in een flail (elke hoto dus) heeft dus een +50% undead bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Lapras schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:21:
Je loopt er gewoon tegen aan. Mocht je willen farmen, dan neem je zo min mogelijk MF en begin je hell cows te runnen (met een javazon). De vraag is alleen of je je tijd niet beter kan besteden. De enige items die écht de moeite waard zijn, zijn superior armors en +45 res sacred targes of andere paladin schilden. De rest is vrij goedkoop op de kop te tikken. Daarnaast is het meestal een minimaal verschil, maar worden perfecte items te duur verkocht.

Overigens is een 4 socketed flail makkelijk te vinden. Droppen geregeld in normal/nightmare.

Belangrijk om te weten is dat elke wit (na socket quest) of grijs item gebruikt kan worden voor een runeword. Sommige items (wands en class-specific items) kunnen ook bonuses hebben, maar die zijn alsnog geschikt voor runewords. Elke mace, waaronder dus de flail, heeft een standaard bonus van 50% aan undead. Elke hoto in een flail (elke hoto dus) heeft dus een +50% undead bonus.
Dus ik heb die flail ten onrechte weggegooid :'( Die flail was dus geen magic item als ik het goed begrijp? Vind het verschil dan wel lastig hoor. Wat is nu wel en wat is geen magic item?
In ieder geval thanks voor de info d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 02-08-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Mr_Size schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Dus ik heb die flail ten onrechte weggegooid :'( Die flail was dus geen magic item als ik het goed begrijp? Vind het verschil dan wel lastig hoor. Wat is nu wel en wat is geen magic item?
In ieder geval thanks voor de info d:)b
Wit = Normal
Grijs = Socketed normal/ ethereal Normal
Blauw = Magic
Geel = Rare
Goud = Unique
Groen = Set
Oranje = Crafted / Runes (+ enkele andere special items, sinds patch 1.13)

edit: thanks @ jim.c voor toevoeging :)

[ Voor 11% gewijzigd door Azaruc op 02-08-2011 16:57 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je vergeet nog ethereal, dat is ook grijs en ziet eruit als socketed, je kan ook alleen witte items met max. sockets socketen, de rest krijgt 1 socket erbij.
daarnaast kan je alleen witte items imbue'en die verliest dan echter wel de skills die die op dat moment geeft (oftewel als hij b.v. 1 to teleport doet krijgt hij die niet gegarandeerd weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Azaruc schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:52:
[...]

Wit = normal
Grijs = socketed normal
Blauw = Magic
Geel = Rare
Goud = Unique
Groen = Set
Oranje = crafted
Maar die text 50% dmg to undead in die flail stond ook in het blauw, dan is het toch een magic item?
Of geldt dat blauw alleen voor de titel/naam van het item?
In dat laatste geval snap ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Mr_Size schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:57:
[...]

Maar die text 50% dmg to undead stond ook in het blauw, dan is het toch een magic item?
Of geld dat blauw alleen voor de titel/naam van het item?
In dat laatste geval snap ik het :)
Alleen voor de naam van het item :)

Die 50% is een standaard modifier van alle mace-type wapens en wordt inderdaad in het blauw afgedrukt.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Azaruc schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:58:
[...]

Alleen voor de naam van het item :)

Die 50% is een standaard modifier van alle mace-type wapens en wordt inderdaad in het blauw afgedrukt.
Ok, duidelijk :) Wel jammer dat ik die flail heb weggedaan dan, want heb sindsdien geen enkele andere meer gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Mr_Size schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:59:
[...]

Ok, duidelijk :) Wel jammer dat ik die flail heb weggedaan dan, want heb sindsdien geen enkele andere meer gevonden..
Kwestie van geduld hebben ;) op een gegeven moment kom je ze zo vaak tegen dat je ze niet eens meer oppakt...

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mij kunnen helpen met nm baal... kom er niet doorheen :P
diablo naam: hagrid
char. naam: lasdor

hc ladder btw :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 13:11
Hulp komt eraan.

Btw, heeft iemand toevallig een 4sox scepter over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:16:
[...]

Tot Lo. Haar speciale, extra kans, rune drop is tot Ist. Als hij zegt 2 jah's gevonden te hebben bij de countress liegt hij gewoon want het is simpelweg niet mogelijk.
Heb zelf geen flauw idee waar ze anders vandaan komen :? heb ze toch echt tot 2 keer toe geloot... Nja het was laat misschien dat ze ook ergens anders vandaan komen maar dat zal dan wel van pindle moeten zijn en ik weet niet of die dat kan droppen :S. Gewoon geluk gehad I guess, want diezelfde runs (Countess -> Pindle -> Meph) Heeft me de afgelopen keer iets van 4 Pul's en 1 Um opgeleverd en nog wat uni's als Shako. Het blijft dus geluk hebben.

Waarom zijn mensen eigenlijk altijd geobsedeerd met perfecte runewords/uniques, merk zelf namelijk maar weinig verschil met (bijvoorbeeld) een HoTo of een Spirit Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:37:
[...]

Waarom zijn mensen eigenlijk altijd geobsedeerd met perfecte runewords/uniques, merk zelf namelijk maar weinig verschil met (bijvoorbeeld) een HoTo of een Spirit Shield.
Het twinken / perfectioneren opzich vinden veel mensen heel erg leuk om te doen en daarnaast kom je perfect items natuurlijk minder voor. Gameplay-wise zal het geen fluit uitmaken of je 3 AR meer of minder hebt maar het geeft wel een kick om het spul perfect te hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:44:
[...]

Het twinken / perfectioneren opzich vinden veel mensen heel erg leuk om te doen en daarnaast kom je perfect items natuurlijk minder voor. Gameplay-wise zal het geen fluit uitmaken of je 3 AR meer of minder hebt maar het geeft wel een kick om het spul perfect te hebben.
Niet alleen dat natuurlijk, maar sommige stats zijn wel degelijk van belang. Met een 35% FCR spirit kun je veel makkelijker je volgende FCR-breakpoint halen en dat scheelt echt veel damage. Vaak is FCR > ruwe dmg op je spells. Zeker voor teleporters.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Vicarious schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:40:
[...]

Niet alleen dat natuurlijk, maar sommige stats zijn wel degelijk van belang. Met een 35% FCR spirit kun je veel makkelijker je volgende FCR-breakpoint halen en dat scheelt echt veel damage. Vaak is FCR > ruwe dmg op je spells. Zeker voor teleporters.
Daarnaast heb je ook charms met life erop, heb vaak genoeg meegemaakt dat 1 life bij bijvoorbeeld een 1 skill 39 life en 40 life wel degelijk verschil kan maken tussen dood gaan en overleven. Helemaal al in de HC wereld, waar ik me nu nog niet in waag omdat ik vaak te overmoedig ben :P

En persoonlijk vind ik dat ook leuk om te doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Shuvit op 03-08-2011 09:10 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

een 35 FCR spirit is veel nuttiger dan een 34 FCR spirit. Gegeven dat belangrijke breakpoints op 75, 105 en 125 liggen. De fuzz rondom 40 life skillers versus 45 life skillers (9* 5 life extra ~ 100 life na BO = marginaal) heb ik ook nooit zo gesnapt. Sommige mensen pimpen hun fiets en auto ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh, ik vind dat soort dingen meestal net wat te onnodig... je verbrast behoorlijk wat runes etc. eraan gewoon om ze te perfectioneren, kan je die runes beter ruilen voor chams (maar dat ben ik ^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Maar de kans dat je een 35% fcr spirit maakt is aanwezig, waardoor de spirit aanzienlijk meer waard wordt. Ik heb een perfect spirit geruild voor 2x Ber.

Zo zie je maar weer wat een gek ervoor wil geven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Shuvit op 03-08-2011 12:36 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:35:
Maar de kans dat je een 35% fcr spirit maakt is aanwezig, waardoor de spirit aanzienlijk meer waard wordt. Ik heb een perfect spirit geruild voor 2x Ber.

Zo zie je maar weer wat een gek ervoor wil geven :)
Nja wat ik vooral raar vind is dat je dus inderdaad een 35% fcr perfect spirit kan hebben maar vervolgens een 35% fcr net niet perfect spirit is meteen helemaal niets waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
kan er iemand mij tijdelijk van een lem + mule (fast) voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:04:
[...]

Nja wat ik vooral raar vind is dat je dus inderdaad een 35% fcr perfect spirit kan hebben maar vervolgens een 35% fcr net niet perfect spirit is meteen helemaal niets waard :P
Valt ook nog mee, laatste keer kreeg ik er een Gul voor. Vond ik prima, want ik vind monarch's bij het leven en runes al helemaal.
Saumaran schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:06:
kan er iemand mij tijdelijk van een lem + mule (fast) voorzien?
Heb ik wel maar kan je niet helpen omdat ik op werk zit :-(

[ Voor 21% gewijzigd door Shuvit op 03-08-2011 13:28 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik faal -.- net een lum gehad... ben ik nu kwijt door een faal :P (leuke insight dit >.<)
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/3323/faal.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
haha droog, dat heb ik ook een keer gehad maar dan met een Jah :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Zeg maar dubbel gefaald, want een fuscina is een speer, geen pole, dus werkt insight niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Wie kan mij zo even helpen met een Anni mulen, ik heb een hot server atm en de clone kan elk moment spawnen. En aangezien ik nog een Anni moet hebben op mijn Amazone zal ik dat op prijs stellen :)

Edit: lol hij is er al en hij is plat.

Wtb iemand die effe kan helpen met een anni oppikken voor mijn amazone :)

Stats: ronduit slecht :P

[ Voor 55% gewijzigd door Shuvit op 03-08-2011 20:26 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil er fg verdienen op d2jsp? Heb een berg items (http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=56731502&f=170) waar ik vanaf wil.

Stap 1. jij krijgt/kiest paar items
Stap 2. jij verkoopt ze zelf @ d2jsp en geeft mij 90% van de opbrengst rest is voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:26:
Wie wil er fg verdienen op d2jsp? Heb een berg items (http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=56731502&f=170) waar ik vanaf wil.

Stap 2. jij verkoopt ze zelf @ d2jsp en geeft mij 90% van de opbrengst rest is voor jou.
Het is dat ik nu praktisch geen internet heb anders had ik wel even geholpen ;). (rofl justinbieber)

Vandaag offline hardcore begonnen vind het stiekem veel leuker dan softcore :O Heb nu een trap assasin die het eigenlijk best wel goed doet. Heeft iemand nog tips, want ik ben eigenlijk gewoon een beetje op de gok begonnen :P (/players 8 is ideaal voor levelen trouwens <3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ja, jammer dat /players 8 op b.net niet kan. Moet je weer een game zoeken met 7 anderen erin die er nog een lange tijd in blijven >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Je mag de shit ook aan mij passen :9~ :P
Ongelofelijk, hoe KOM je aan al die shit. Ik vind bijv. nooit skillers..

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 04-08-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Mr_Size schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Je mag de shit ook aan mij passen :9~ :P
Ongelofelijk, hoe KOM je aan al die shit. Ik vind bijv. nooit skillers..
Ga maar eens in volle baalruns Lower Kurast special chests hunten. Dan heb je binnen no-time skillers en runes. Als je veel geluk hebt ook high runes, tot Ber geloof ik. Begin van deze ladder in 1 week tijd 3 highrunes uit die kistjes gehaald...

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Azaruc schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

Ga maar eens in volle baalruns Lower Kurast special chests hunten. Dan heb je binnen no-time skillers en runes. Als je veel geluk hebt ook high runes, tot Ber geloof ik. Begin van deze ladder in 1 week tijd 3 highrunes uit die kistjes gehaald...
Ok, goede tip :) En hoef je voor de skillers geen hoge mf te hebben? Voor runes niet weet ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zo te zien gaat de character name JustinBieber je nog het meeste geld opleveren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:27:
[...]

Zo te zien gaat de character name JustinBieber je nog het meeste geld opleveren :')
Mooi heh :D. Maar die ben ik eigenlijk niet van plan te verkopen, ga nog een keer een pvp char met die naam maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

"Henk was slain by JustinBieber" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Mr_Size schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Ok, goede tip :) En hoef je voor de skillers geen hoge mf te hebben? Voor runes niet weet ik
Dat maakt voor charms niet uit volgens mij. Een charm is altijd magic of unique. Mf zou dan geen invloed moeten hebben (correct me if i'm wrong). Voor de stats maakt je mf sowieso niet uit.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

met meer MF heb je NIET meer kans om charms te vinden. Je hebt WEL meer kans dat die charm unique is (dus een gheeds), dus meer MF werkt eigenlijk alleen maar averechts :D MF heeft ook geen effect op runedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Vicarious schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:13:
met meer MF heb je NIET meer kans om charms te vinden. Je hebt WEL meer kans dat die charm unique is (dus een gheeds), dus meer MF werkt eigenlijk alleen maar averechts :D MF heeft ook geen effect op runedrops.
Nou, ik ga het er dan maar eens op wagen daar in Lower Kurast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:28:
[...]

Council in travi is ook een aanradertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mr_Size schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:28:
[...]

Skillers vind je het vaakst vanaf de flayer jungle op nightmare.
Ideaal is om, als je nog moet lvl-en, flayer jungle runs + travi te doen (evt. ook mephisto).

Als het M-lvl hoger wordt (act 4 etc) dan komen er weer mods bij en dan krijg je juist minder kans om een skiller te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Maar skillers zijn alleen interessant met +life of FHR. Gewone skillers gaan niet voor genoeg FG weg om de moeite waard te zijn. Ik zou daarom eerder rerollen met Pgems dan NM Flayer Jungle te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Lapras schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:26:
Maar skillers zijn alleen interessant met +life of FHR. Gewone skillers gaan niet voor genoeg FG weg om de moeite waard te zijn. Ik zou daarom eerder rerollen met Pgems dan NM Flayer Jungle te runnen.
Nou ik hoef niet per se de beste skillers te hebben, eerst maar eens één vinden :) Dus zijn tip neem ik ook mee, ga nu ff wat runs doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos is het beste. Hoogste monster dichtheid.

Niemand trouwens? Wil er wel 80/20 van maken voor gotters.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Azaruc schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

Bedoelde je niet de Kurast Bazaar, in al die temples?? Ik heb net in Lower Kurast geen enkele special chest gezien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:27:
[...]

Bedoelde je niet de Kurast Bazaar, in al die temples?? Ik heb net in Lower Kurast geen enkele special chest gezien :S
De chests rond de fireplaces droppen meer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nou heb gisteren geen ruk gevonden, 1 van die chests, skeletons, corpses en hollow logs dropt altijd wel een rune, maar het hoogste was een shael :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:02:
Nou heb gisteren geen ruk gevonden, 1 van die chests, skeletons, corpses en hollow logs dropt altijd wel een rune, maar het hoogste was een shael :(
Geduld hebben is een schone zaak :P

Ik heb inmiddels over de 100 Choas runs gedaan, en tot nu toe nog bagger gevonden aan runes/charms. Ik mik een beetje op Amulets van Diablo zodat ik ermee kan craften, maar hij wil dat nog niet echt droppen. Wel heb ik 1 small charm van diablo gererolled en kwam er een 175poison dmg / 4% mf charm uit.

Wel lollig zoals Diablo dood gaat, 2x Lichtning en hij valt om :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:10:
[...]

Geduld hebben is een schone zaak :P

Ik heb inmiddels over de 100 Choas runs gedaan, en tot nu toe nog bagger gevonden aan runes/charms. Ik mik een beetje op Amulet's van Diablo zodat ik ermee kan craften, maar hij wil dat nog niet echt droppen. Wel heb ik 1 small charm van diablo gererolled en kwam er een 175poison dmg / 4% mf charm uit.

Wel lollig zoals Diablo dood gaat, 2x Lichtning en hij valt om :)
Ja, eh, m'n tijd is precious ;)
Chaosruns kosten me veel moeite, rejuv potions, tijd en gold, moet veel mn merc resurrecten.
Diablo heb ik ook in 2,3 sec dood, da's het probleem niet 8)
Met meer spelers worden er meer/betere items gedropt dus ik doe ook wel mee aan die diabaalrun games met die bots, die laten nog best wel eens wat liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het leukste blijft toch nog altijd met een grote groep het spel van begin tot einde uitspelen. Al dat magicfinden en baalrunnen is stiekem best saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Vicarious schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:28:
Het leukste blijft toch nog altijd met een grote groep het spel van begin tot einde uitspelen. Al dat magicfinden en baalrunnen is stiekem best saai.
Ja is het ook wel, maar het heeft uiteindelijk wel een doel en dat is bijvoorbeeld gear vezamelen voor onderandere nieuwe chars.

Ik blijf het altijd wel leuk vinden dat er een kans is dat iets nuttigs kan droppen. Craften is ook leuk om te doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Shuvit op 05-08-2011 13:33 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Shuvit schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:33:
[...]

Ja is het ook wel, maar het heeft uiteindelijk wel een doel en dat is bijvoorbeeld gear vezamelen voor onderandere nieuwe chars.

Ik blijf het altijd wel leuk vinden dat er een kans is dat iets nuttigs kan droppen. Craften is ook leuk om te doen :)
Dat is het 'em precies. De runs zelf worden idd saai, maar de spanning dat het mogelijk is dat je een vet item vindt houdt het leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:34:
[...]

Dat is het 'em precies. De runs zelf worden idd saai, maar de spanning dat het mogelijk is dat je een vet item vindt houdt het leuk :)
Haha en als je het dan vind blijf je toch doorgaan, afschuwelijk die succesformule van Diablo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Daarom runde ik ook Hell Travi met een gold barb. Er kan redelijk wat droppen en je hebt sowieso een hoop geld om te gamblen wat ook best verslavend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80/20 voor gotters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Haha en als je het dan vind blijf je toch doorgaan, afschuwelijk die succesformule van Diablo 8)7
Yep, ernstig verslavend. En telkens als je wilt stoppen beloof je je zelf dat het de laatste runs is van de avond zodat je naar bed kan. 3 uur later... :X

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ook maar weer D2 + LoD aangeschaft (3e setje, alle 2 vorige kwijt).

Straks na downloaden maar even kijken of mijn account het nog doet. (Was SCNL dus niet heel boeiend).

Volgens de TS speelt iedereen iig ladder. Dus zal vanaf 0 moeten beginnen :)

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 05-08-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 19:35:
Ook maar weer D2 + LoD aangeschaft (3e setje, alle 2 vorige kwijt).

Straks na downloaden maar even kijken of mijn account het nog doet. (Was SCNL dus niet heel boeiend).

Volgens de TS speelt iedereen iig ladder. Dus zal vanaf 0 moeten beginnen :)
Hey ik ga zo ook online, wil je een rushje hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 19:54:
[...]

Hey ik ga zo ook online, wil je een rushje hebben? :)
Ik twijfel nu of het SCL of SCNL was. LOD is al gedownload alleen DII duurt wat langer. De officiële installer gaat via Torrent, vind het wel vrij langzaam gaan voor Torrents though.

Als ik geïnstalleerd en klaar ben zal ik me je accountnaam wel even geven.

Geef anders even je naam. Dan add ik je en whisper ik je zodra hij klaar is. Nog 40 minuten volgens de installer... Dan is er wel voetbal... Zal dus wel niets worden vandaag.

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 05-08-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 19:57:
[...]

Ik twijfel nu of het SCL of SCNL was. LOD is al gedownload alleen DII duurt wat langer. De officiële installer gaat via Torrent, vind het wel vrij langzaam gaan voor Torrents though.

Als ik geïnstalleerd en klaar ben zal ik me je accountnaam wel even geven.
Ok, ik speel op de SC ladder :) (acc name: Tominoz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Toegevoegd. Mijn account was in ieder geval weg, dus chars ook.

Een hoop gear weg. Helemaal van 0 beginnen lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
GRRRRR is het nou zo lastig om een monarch shield te vinden...al tig tig hell games zelf een gewone witte valt niet laat staan een 4 socketed :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Ik heb wel een monarch - zero sox helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Saumaran schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:37:
Ik heb wel een monarch - zero sox helaas
volgens mij kan je die laten socketen met de quest,,,volgens mij geeft ie dan 4 sockets(dacht ik zo gelezen te hebben :P)

zit wel op EU ladder (op non lader had ik hem al maar goed dat is nutteloos :P)

[ Voor 12% gewijzigd door tntkiller op 05-08-2011 21:43 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Klopt, of je kan gokken en met de cube 4sx eruit proberen te halen.. anyway let me know if u need

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Saumaran schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:47:
Klopt, of je kan gokken en met de cube 4sx eruit proberen te halen.. anyway let me know if u need
zou mooi zijn...gokje kan nooit kwaad :P

account zibnaf char :goreguts

bedant alvast (zit in nl chat nu btw)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Pff, er is een hoop veranderd zeg.

Als ik als lvl 1 dia runs doe krijg je echt 0 exp :) Dat was vroeger wel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
LOL 8ik ga meer klagen hier over loot :P

dropt net een 4 socket monarch shield :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
tntkiller schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:22:
LOL 8ik ga meer klagen hier over loot :P

dropt net een 4 socket monarch shield :P
en natuurlijk ga ik weer te snel en socket hem verkeert met " insight" rune ipv de benodigde spirit...argrr
ik ga mezelf even spanken :(

unsocketed maar weer.. bye hell rune :D

[ Voor 5% gewijzigd door tntkiller op 05-08-2011 22:56 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Iemand nog Sorc items over? Heb wat runes om te traden (tnx to megazinetom).

Gewoon standaard Sorc gear nodig.

Soms heb ik 100x FTJ achter elkaar. Ook erg frustrerend. Dan stop ik maar.

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 05-08-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:15:
Iemand nog Sorc items over? Heb wat runes om te traden (tnx to megazinetom).

Gewoon standaard Sorc gear nodig.

Soms heb ik 100x FTJ achter elkaar. Ook erg frustrerend. Dan stop ik maar.
Heb nog wel wat spullen liggen, occy enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:24:
[...]

Heb nog wel wat spullen liggen, occy enzo :)
Mocht je wat kwijt willen hoor ik het wel :)

Lol was wat tristruns aan het doen (ongeveer 5 mins per game) en nu al temp banned.

Teken dat ik naar bed toe moet :)

[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 05-08-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:34:
[...]

Mocht je wat kwijt willen hoor ik het wel :)

Lol was wat tristruns aan het doen (ongeveer 5 mins per game) en nu al temp banned.

:(
Er is volgens mij echt iets aan de hand met je verbinding, want dit kan gewoon geen toeval zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:51:
[...]

Er is volgens mij echt iets aan de hand met je verbinding, want dit kan gewoon geen toeval zijn
Mja, blijft raar inderdaad. Paar keer geprobeerd, maar nog steeds restricted.

Morgen weer een dag :)

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 06-08-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ook op bnet ruilen in runes (zelfde 80/20 verhouding die ik eerst al zei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ben nu lvl 10 sorc, SCL. Als iemand zin heeft om wat te spelen dan kan dat (ben vanmiddag online namelijk)

*RedHat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Iemand een Enigma liggen op scl? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Iemand zin om mij te rushen? Moet alleen baal normal en dan tot en met ancients nm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je toch niet hè? ;) Denk niet dat iemand die wil weggeven, tis echt zo een pain om aan die runes te komen, ik heb nu net 1 dag mijn Chains of Honor/Infinity/Fortitude bij elkaar.... Damn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
RedHat schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:38:
Iemand zin om mij te rushen? Moet alleen baal normal en dan tot en met ancients nm.
Heb je die rush nog nodig? Ben nu online :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.