Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 13:11
nvm

[ Voor 164% gewijzigd door Saumaran op 07-08-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kan iedereen rushen, moet je me wel toevoegen *Dalyxia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peke schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:17:
Zeg maar dubbel gefaald, want een fuscina is een speer, geen pole, dus werkt insight niet.
1. finally back :P
2. uuuhw dacht altijd dat die wel werkte >.< oh well don't give a s then :P

en weer dood door lag -.- lekker dan :S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wie is ook alweer jopiev6?

zit ik op een hot ip

http://dclone.eskysse.com/

ik maar wachten....

http://www.dcboard.de/viewtopic.php?t=17940

G V D

[ Voor 71% gewijzigd door Dalyxia op 07-08-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Hoi, weet iemand een goede resource/tips/build website? De oude battle.net/diablo2exp vind ik niet meer terug en de diablo2wiki site vind ik nogal onoverzichtelijk en vooral erg traag. De rest is ook maar crap :-(
EDIT: terug gevonden op http://classic.battle.net/diablo2exp/. Maar elke andere website die jullie aanbevelen wil ik ook wel van weten ;-)

[ Voor 24% gewijzigd door tboheeren op 08-08-2011 10:11 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
tboheeren schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:07:
Hoi, weet iemand een goede resource/tips/build website? De oude battle.net/diablo2exp vind ik niet meer terug en de diablo2wiki site vind ik nogal onoverzichtelijk en vooral erg traag. De rest is ook maar crap :-(
EDIT: terug gevonden op http://classic.battle.net/diablo2exp/. Maar elke andere website die jullie aanbevelen wil ik ook wel van weten ;-)
Ik zoek vaak via google, meestal vind je wel wat je zoekt. Echt een site waar dit soort gegevens "netjes" verzameld staan weet ik ook niet :)

EDIT: lol nu wel...

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik kan wel een rush gebruiken, NM Baal en dan tot en met Ancients Hell :) Ben lvl 74 nu.
4k dmg Blizz nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
RedHat schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:13:
Ik kan wel een rush gebruiken, NM Baal en dan tot en met Ancients Hell :) Ben lvl 74 nu.
4k dmg Blizz nu.
Hm, jij bent zeker student en hebt vakantie? :p
Zit op werk, dus kan niet helpen. Mocht je vanavond nog hulp nodig hebben dan kan ik eventueel wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:13:
4k dmg Blizz nu.
msg me ingame *Dalyxia

trouwens, is dit wat?

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/maartenvanfaassen/meuk/ring.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mr_Size schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Hm, jij bent zeker student en hebt vakantie? :p
Zit op werk, dus kan niet helpen. Mocht je vanavond nog hulp nodig hebben dan kan ik eventueel wel helpen :)
Geen student maar wel vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:22:
[...]

Ik kan het rondje nog wel even afmaken voor je ;)
Dalyxia schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:21:
[...]

msg me ingame *Dalyxia

trouwens, is dit wat?

[afbeelding]
Misschien erg goed voor low level duels? :o Lijkt me toch wel...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:22:
[...]

moet je wel online zijn in d2 :) je account redhat.nl is offline iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
[...]

msg me ingame *Dalyxia

trouwens, is dit wat?

[afbeelding]
Niet alleen daarvoor. 30 res is een perfect mod en je hebt die 2 keer. Ik zou hem persoonlijk zelf houden (op hc dan toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:56:
[...]

Niet alleen daarvoor. 30 res is een perfect mod en je hebt die 2 keer. Ik zou hem persoonlijk zelf houden (op hc dan toch).
dit is allemaal op SCL
ik heb zelf al verschrikkelijk goeie ringen (vind ik zelf presoonlijk) gekregen van sjorzo, dus dan ga ik hem maar proberen te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nu is RedHat.nl iig online :D

Had visite :)

Als iemand nog Frostburn gloves over heeft houdt ik mij aanbevolen.
Dan heb ik mijn gear iig compleet.

[ Voor 75% gewijzigd door RedHat op 08-08-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
RedHat schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:18:
Nu is RedHat.nl iig online :D

Had visite :)

Als iemand nog Frostburn gloves over heeft houdt ik mij aanbevolen.
Dan heb ik mijn gear iig compleet.
Frostburns? Waarom geen Magefist dan? De FCR en 1 to fire skills is best wel fijn :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het is een Cold sorc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:55:
[...]

Frostburns? Waarom geen Magefist dan? De FCR en 1 to fire skills is best wel fijn :)
Ikzelf heb ook liever frostburns als ik nog geen SoJ heb voor mana :D. Heb jij nog steeds een rush nodig Red?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ja, hell rush zou fijn zijn :) Ik ben on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:38

Lapras

Ice beam

[...]

msg me ingame *Dalyxia

trouwens, is dit wat?

[afbeelding]
Nee, die ring is niet goed. Stats zijn niet de nuttige. Je kan het hoogstens beschouwen als een FCR + 30 light res + 9 life. Kan je gebruiken als stack in MLD tegen FoH, maar daar blijft het ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:09:
[...]

Nee, die ring is niet goed. Stats zijn niet de nuttige. Je kan het hoogstens beschouwen als een FCR + 30 light res + 9 life. Kan je gebruiken als stack in MLD tegen FoH, maar daar blijft het ook wel bij.
Precies. En afaik zijn lvl 18 duels vooral tussen melee chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:09:
[...]

hoort dus echt 10+ str of 10+ dex bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ringen op MLD zijn:
Sojs
Ravens
Big stats/life/mana rings voor WW barbs of bowazons

FCR rings zijn weinig nodig omdat sorcs niet voor 200 FCR kunnen gaan en de meeste casters toch wel Viper dragen ipv Enigma.

Voor LLD (29/30) gebruik je vooral Sojs. Meeste 'bang for the buck'. Voor VLLD (9 en 18) heb je vrij obscure shit nodig die je waarschijnlijk weggooit omdat je denkt dat het bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:02:
[...]

[...]

Ikzelf heb ook liever frostburns als ik nog geen SoJ heb voor mana :D. Heb jij nog steeds een rush nodig Red?
Ahja, ik heb idd Soj's en daarnaast een CtA dus ik heb meer dan genoeg mana :)
Lapras schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:36:
FCR rings zijn weinig nodig omdat sorcs niet voor 200 FCR kunnen gaan en de meeste casters toch wel Viper dragen ipv Enigma.
Ik ben nog steeds druk bezig met een caster amu te craften, moet die hebben om de breakpoint te halen, zit nu op 115fcr :X

[ Voor 20% gewijzigd door Shuvit op 08-08-2011 14:38 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Toch zou dit in hardcore mode wel een erg leuk ringetje zijn. 75 resist all op HC is bijna een must, en items zijn daar een stuk lastiger te verkrijgen vaak.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Vicarious schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:05:
Toch zou dit in hardcore mode wel een erg leuk ringetje zijn. 75 resist all op HC is bijna een must, en items zijn daar een stuk lastiger te verkrijgen vaak.
Niet lastiger te vinden, het is eerder dat spelers minder risico nemen :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Shuvit schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:38:
[...]

[...]

Ik ben nog steeds druk bezig met een caster amu te craften, moet die hebben om de breakpoint te halen, zit nu op 115fcr :X
Op MLD (t/m lvl 49) is een 200 FCR sorc simpelweg onmogelijk. Anders waren ze wel al lang gemaakt en dominant geweest. Door de afwezigheid van een spirit shield, kan je maximaal 190 FCR halen met amper +skills.

Neemt niet weg dat een 105 FCR FB sorc op lvl 49 duels waarschijnlijk al de beste build is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Lapras schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

Op MLD (t/m lvl 49) is een 200 FCR sorc simpelweg onmogelijk. Anders waren ze wel al lang gemaakt en dominant geweest. Door de afwezigheid van een spirit shield, kan je maximaal 190 FCR halen met amper +skills.

Neemt niet weg dat een 105 FCR FB sorc op lvl 49 duels waarschijnlijk al de beste build is.
Ik zeg ook niet dat dat mogelijk is. Ik speel zelf met een lightning sorc, 117fcr is toch de haalbare breakpoint? Daarvoor wil ik graag een 2skill/20fcr amu hebben :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

waarom geen spirit shield in MLD? Die is toch maar lvl 25 requirement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Vicarious schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:30:
Die heb ik dus, maar totaal fcr zit nu op 115. Ik zou ook een griffon kunnen nemen maar ik heb liever de Shako, de stats daarvan zijn altijd lekker.

[ Voor 6% gewijzigd door Shuvit op 08-08-2011 15:32 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:30:
Kijk eens naar de lvl req voor een monarch ;). Alleen op pala's kan je spirit @ low lvl gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Shuvit schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:18:
[...]

Ik zeg ook niet dat dat mogelijk is. Ik speel zelf met een lightning sorc, 117fcr is toch de haalbare breakpoint? Daarvoor wil ik graag een 2skill/20fcr amu hebben :)
117 FCR is inderdaad het (chain)lightning breakpoint. Overigens zijn lightning sorcs op MLD redelijk, maar geen topbuilds. Damage is te random. Wel is het makkelijk om een betere %ES te behalen dan de meeste sorcbuilds hebben.

Ik weet vrij zeker dat een gecraft +2 lightning/11-20 FCR amulet niet mogelijk is met een lvl req die lager is dan 50. Het beste waar je op kan hopen is een gecraft +1 sorc/20 fcr/life/mana amulet (die kan wel lvl 4x zijn) of een rare +2 lightning/10 FCR/life/mana amulet.

Hoe ziet je verdere gear er uit? Viper + Spirit + belt + 12 FCR ammy + ring + circlet = 117? Dat laat in ieder geval 1 SoJ en frostburn over. En staat 4-6 facets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Lapras schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:12:
[...]

117 FCR is inderdaad het (chain)lightning breakpoint. Overigens zijn lightning sorcs op MLD redelijk, maar geen topbuilds. Damage is te random. Wel is het makkelijk om een betere %ES te behalen dan de meeste sorcbuilds hebben.

Ik weet vrij zeker dat een gecraft +2 lightning/11-20 FCR amulet niet mogelijk is met een lvl req die lager is dan 50. Het beste waar je op kan hopen is een gecraft +1 sorc/20 fcr/life/mana amulet (die kan wel lvl 4x zijn) of een rare +2 lightning/10 FCR/life/mana amulet.

Hoe ziet je verdere gear er uit? Viper + Spirit + belt + 12 FCR ammy + ring + circlet = 117? Dat laat in ieder geval 1 SoJ en frostburn over. En staat 4-6 facets toe.
Level requirement is geen issue, ik zoek een amu van Diablo of Baal atm. Mijn level is 91, om te craften heb ik dan minimaal een ilvl 94 amu nodig zodat ((clvl + ilvl)/2) = 90+ is, anders komt de +2 sorc skill mod er sowieso niet op.

Rest van mijn gear atm is:
Shako
3 light skills Amu (Deze wil ik dus vervangen met +2 / 15fcr(of 20fcr) crafted amu)
2x SoJ

Main:
Eschuta's + Facet 5% dmg
Spirit Monarch 35%

Off:
Call to Arms
Spirit monarch

Chains of Honor
Magefists
Arach belt
War travelers
Torch
Anni
en nog 1 light skiller + life

Merc loopt met: Andy's, Fortitude + Infinity.

mijn dmg zonder infy zit nu op 34k per lightning, chain zit rond de 13k dacht ik :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ah, we hebben het over HLD (en PvM). Ik neem aan dat dat een non-ES Build is? Zo niet, dan zou ik enkele aanpassingen doen.

Zoals daar zijn:
Enigma ipv CoH
HotO ipv Eschuta's.
Griffon's ipv Shako

Mocht het een non-ES% build zijn, dan ziet het er prima uit. Wellicht alsnog HotO en Enigma omdraaien voor meer MF (en 20 minder resistance) en betere survivability van merc door oak te gebruiken op HotO. +% lightning damage doet vrij weinig, -%lightning resistance is veel effectiver (voor cold sorcs juist andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:34:
Ah, we hebben het over HLD (en PvM). Ik neem aan dat dat een non-ES Build is? Zo niet, dan zou ik enkele aanpassingen doen.

Zoals daar zijn:
Enigma ipv CoH
HotO ipv Eschuta's.
Griffon's ipv Shako

Mocht het een non-ES% build zijn, dan ziet het er prima uit. Wellicht alsnog HotO en Enigma omdraaien voor meer MF (en 20 minder resistance) en betere survivability van merc door oak te gebruiken op HotO. +% lightning damage doet vrij weinig, -%lightning resistance is veel effectiver (voor cold sorcs juist andersom).
we hebben het ook over SCL

dan is Enigma niet echt zinvol op een sorc toch? die heeft meer aan de resistances van COH dan aan de str en 8% DR van eni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:36:
[...]

we hebben het ook over SCL

dan is Enigma niet echt zinvol op een sorc toch? die heeft meer aan de resistances van COH dan aan de str en 8% DR van eni
Jep, we praten door elkaar atm :P

Ik heb het over een SCL build met ES. Zover ik weet is dit een zeer goede gear setup voor een light sorc zoals ik er mee speel. atm heeft ze dus 1050hitpoints + 2600manapoints als ik CtA gebruikt heb.

HCL waag ik me niet aan, ik ben veelste ehh, onvoorzichtig :P

[ Voor 6% gewijzigd door Shuvit op 08-08-2011 16:38 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mijn lijstje nog nodig:
* Cold Sorc Gloves
* Anni Sorc
* Hellfire Torch Sorc
Mocht iemand iets hebben en willen traden dan graag :) *RedHat.nl

En gear voor een Defensive A2 Merc voor een Sorc.

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 08-08-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Enige resistance die een ES-light sorc dient te hebben is poison resistance en dat is eenvoudig verkrijgbaar door middel van die boots met 70% poison resists (ben naam even kwijt).

Het is een misverstand dat Enigma alleen voor builds die +teleport nodig hebben. Het is verreweg het beste ingame armor, ook voor PvM. +2 skills, ~60 str (40 meer dan CoH), 5% life, 8% DR, 45% FRW en een MF bonus maakt het een ernstig overpowered armor. En elke bonus is ook nuttig. Zelfs de 45% FRW helpt je in de stad wat sneller rond te bewegen. De +1 teleport maakt op een lightning sorc niks uit, dat dan weer wel.

Ik denk dat je op meer life en mana uitkomt als je Enigma gebruikt. Resistance kan je deels opvangen door HotO te gebruiken (zit ook een mana boost bij) waardoor je +1 lightning damage verliest, wat een prima offer is.

Ik zou een lightning sorc zo bouwen:

Facet Griffon
Enigma
HotO + Spirit
Arach
Die 70 resist boots met 20 FHR
Sojs
Frosts
Mara's (voor BO boost en wat res) of een random +2 sorc amulet met flinke stats

117 FCR makkelijk gehaald en +90% Mana bonus + één-na-hoogste level BO mogelijk.

Ik gok dat je op vergelijkbare damage uitkomt, maar hogere life+mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vita light sorc (lvl 94, maar heb ook een lvl97 die ik ga restatten naar pvp es fb sorc. ) is het volgende.

Eni
Mara30
Griffon 5/5
Arach
Hoto
Spirit
2xsoj
wts
chance guards

Haalt ook de bp (120fcr). Heb iets meer dan 2300 life na bo. Kan nog hoger als ik stats reset en minder str gebruik (eni is str based op lvl). Daarnaast kan ik mn boots en gloves nog swappen, maar tis en blijft een mf sorc ;). Resists zijn ook gewoon maxed (heb 8 7mf sc met wat resists)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
heeft iemand nog wat medium items over? ik ben weer begonnen na 4 jaar afwezigheid, en heb nu een lvl 50 sorc met infernostride als enige magic item.

Ik wil best zelf zoeken, maar een beetje MF gear zal me daarbij wat helpen ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

BasieP schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:07:
heeft iemand nog wat medium items over? ik ben weer begonnen na 4 jaar afwezigheid, en heb nu een lvl 50 sorc met infernostride als enige magic item.

Ik heb nog een hele boel items over waar ik, zeker op dit moment, niks mee doe, kom naar de game gotmule // got

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ben ik online @ D2? MIjn passwd is ineens andes :?

Hmm vaag, zal wel glitch geweest zijn. Werkt weer.

[ Voor 35% gewijzigd door RedHat op 08-08-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Lapras schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:52:
Enige resistance die een ES-light sorc dient te hebben is poison resistance en dat is eenvoudig verkrijgbaar door middel van die boots met 70% poison resists (ben naam even kwijt).

Het is een misverstand dat Enigma alleen voor builds die +teleport nodig hebben. Het is verreweg het beste ingame armor, ook voor PvM. +2 skills, ~60 str (40 meer dan CoH), 5% life, 8% DR, 45% FRW en een MF bonus maakt het een ernstig overpowered armor. En elke bonus is ook nuttig. Zelfs de 45% FRW helpt je in de stad wat sneller rond te bewegen. De +1 teleport maakt op een lightning sorc niks uit, dat dan weer wel.
Alleen poison resist? En de rest dan? Energy Shield vangt toch 1 punt damage op je hitpoints op wat dan 2 mana punten kost. Als je andere resists laag zijn loop je toch meer damage op? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Meningen over welke armor het beste is zijn aardig verdeeld, beide armors zijn goed :)

En ja Griffons + Mara's i.p.v van Shako + Crafted amu met 2 skills en wat resists is een keuze dat je maakt. Zover ik uit kan rekenen kan die 25% met griffons niet op tegen 2 skill levels.

[ Voor 8% gewijzigd door Shuvit op 08-08-2011 20:30 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Euh, ben ik online? Als ik connect staat er This CD key is being used by blabla ..... heb geen diablo 2 aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:00:
Euh, ben ik online? Als ik connect staat er This CD key is being used by blabla ..... heb geen diablo 2 aan staan.
Heb je zonet je sessie onderbroken? Want dan kan het nog zijn dat de server je nog als ingelogd zien, dan kan je er over 15 tot 30 minuten weer in ^_^.

Zelf prefereer ik ook Chains of Honor voor zijn survivability _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:07:
[...]

Heb je zonet je sessie onderbroken? Want dan kan het nog zijn dat de server je nog als ingelogd zien, dan kan je er over 15 tot 30 minuten weer in ^_^.

Zelf prefereer ik ook Chains of Honor voor zijn survivability _/-\o_
of kijk in je taakbeheer of er nog een game.exe aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasieP schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:07:

basieP, wat is je acc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het er niet mee eens dat je alleen resists nodig hebt als je geen ES gebruikt. Stel je voor, je krijgt 1000 fire dmg in een pvp gevecht. Na je ES is er 50 dmg over. Als daar nog 75% vanaf gaat scheelt dat dus echt wel een hoop. Ik stat trouwens geen teleport op sorcs met eni als dat niet nodig is (ie. alle ES builds)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
basiep
chars heb ik bijv. bas_babe
maareuh, ik ben reeds zeer rijkelijk voorzien door hyperman :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
Hebben jullie ook last van de server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Saumaran schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 07:41:
Hebben jullie ook last van de server..
Jep, kan nu geen games maken. Jij hebt een temp ban dus? :o

[ Voor 44% gewijzigd door Shuvit op 09-08-2011 08:41 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Shuvit schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:17:
[...]

Alleen poison resist? En de rest dan? Energy Shield vangt toch 1 punt damage op je hitpoints op wat dan 2 mana punten kost. Als je andere resists laag zijn loop je toch meer damage op? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Meningen over welke armor het beste is zijn aardig verdeeld, beide armors zijn goed :)

En ja Griffons + Mara's i.p.v van Shako + Crafted amu met 2 skills en wat resists is een keuze dat je maakt. Zover ik uit kan rekenen kan die 25% met griffons niet op tegen 2 skill levels.
De resists zijn niet nodig. Zodra damage binnenkomt, checkt hij eerst %ES en daarna pas %resists. 1000 damage met 95%ES komt dus neer op 50 damage. Ik ga er van uit dat je minimaal wel 100 resists hebt. Met anni + torch + mara's + hoto kom je al een heel eind.

De afweging griffon + mara's vs shako + sorc amulet lijkt mij sterk in voordeel van de eerste te wegen. Het goede aan de eerste combinatie:
- 5-10% FCR meer
- 1 BO level meer
- 30 resists
- -15% lightning resists. Vooral dat laatste geeft bijzonder veel extra damage. De +25% damage doet niet zoveel.

Shako geeft 100life/mana meer (maar niet vermenigvuldigd door BO), 8% DR (nutteloos, zelfde redenering als resists). Het sorc amulet kan wel veel extra mana geven, maar kost ook exponentieel veel meer.

De enige damage die de %ES check overslaat is poison. Vandaar dat je die wel op +75% moet hebben. Eenvoudig bewerkstelligd door Sandstorm's.

Overigens ga ik er wel van uit dat je 95% ES hebt. Dat is - uit mijn hoofd - een level 40 ES. Extra lightning skillers zijn dus bijzonder handig. Daarnaast moet je 20 in telekinesis stoppen om de life:mana ratio goed te krijgen.
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:30:
Ben het er niet mee eens dat je alleen resists nodig hebt als je geen ES gebruikt. Stel je voor, je krijgt 1000 fire dmg in een pvp gevecht. Na je ES is er 50 dmg over. Als daar nog 75% vanaf gaat scheelt dat dus echt wel een hoop. Ik stat trouwens geen teleport op sorcs met eni als dat niet nodig is (ie. alle ES builds)
Stel je krijgt een 12K fireball in PvP. Daar blijft 2K van over. Na 95% ES is dat 100 damage. Je kan dat, door veel mana/life op te offeren, terugbrengen naar 25. Het is veel eenvoudiger om 75 life extra te krijgen, dan om 75 fire resists op een build te plakken. Sterker nog, je kan bijna beter magic damage resists stats gebruiken, om tegen elke vorm van magic damage resistent te zijn ipv alleen vuur/light.

Het gaat wel echt gelden op het moment dat je door je mana heen bent, maar dan ben je toch al zo goed als dood als ES sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Ja, en daar komen dus de resists alsnog kijken. Ik PvP nooit, dat interesseerd me ook helemaal niet. Wat ik wel regelmatig tegenkom zijn dus manaburn vijanden, aangezien ik veel teleport is die kans zeer groot dat ik per ongeluk in zo'n groep beland.

Tot nu toe heb ik in totaal 41 punten op mijn skills in de Lightning tree. Light skillers staan nog op mijn lijstje.

Ik dacht overigens dat die -light resist niet werkt voor een caster toch? Of is dat in het geval van een griffon alweer een uitzondering, want voor facets werkt dat principe namelijk niet.

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Het lijkt wel hogere wiskunde hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Mijn punt is: resists zijn weinig belangrijk op een %ES sorc, behalve poison resists, dus optimaliseer je damage/mana/life met 117 FCR en 86 FHR voor als je in manaburn terecht komt. Het armor om dit het best te doen is Enigma.

Overigens, als je je tegen manaburn wilt beschermen kan je beter max block nemen met een betere FBR. Door met spirit rond te rennen, neem je sowieso een risico. De afweging is dat overigens wel waard.

-lightning resists werkt wel op een caster. Je bent waarschijnlijk in de war met een trapper. Daarvoor werkt -% lightning resists niet, omdat traps gezien worden als minion.

+25% lightning damage voegt niet zoveel damage toe. Het wordt opgeteld bij je andere +% lighting damage die vooral komt door punten in lightning mastery (en dat is zo'n +300% lightning damage).

Een eenvoudig voorbeeld waarom -% resists sterker is. Stel je doet 1000 damage en er is een 75% resists monster. -15% resists zorgt voor 1000 * (1-0.6) = 400 damage.

Stel dat je 400 damage wilt doen op een 75% resists monster, moet je 1600 damage hebben! 60% meer dus. Vandaar dat Griffon verreweg de beste PvM light sorc helm is. Zelfs buiten de 1 skill/25 FCR bonus. Een andere optie is +3 light/20 fcr met 2 facets, maar dan haal je je FCR BP weer net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Duidelijk uitgelegd, ben het wel met je eens.
Ik ga maar eens op zoek naar een Griffons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Ik snap het effect van -lightning wel, ik meende echter, dat de -resist op items niet werkt voor casters maar puur voor melee aanvallen.

Ik lees dat vooral over lightning facet's, dus ik ging er vanuit dat het dan ook niet geldt voor items.

[ Voor 119% gewijzigd door Shuvit op 09-08-2011 10:48 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Voor light sorcs, CoT-assassins, Javazons, holy shock paladins, FoH werkt Griffon gewoon zoals het moet. Alleen voor lightning sentry niet. Overigens wordt griffons wel vaak gebruikt door trappers, omdat het de enige legale manier is om 102 FCR te halen met twee claws.

Andere aardige PvM build voor een light sorc is een Dream shield + dream helmet voor lvl 30 Holy Shock. Gepaard met +% lightning damage en infinity, kan je een Nova Sorc maken zoals die in 1.09 ook bestonden. Viper + arach + hoto + mages voor 105 FCR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Als dat inderdaad zo werkt dan zou je ook Crescent Moon kunnen bebruiken, hmm interessant. In het geval van een 20%ELR Griffons + 5%ELR Facet:

-35%ELR + -25%ELR = -60%ELR

Dus op een monster met 0 light resist zou dat dan in geval van 30k dmg 30.000*1.60 = 48000dmg zijn.

Als ik dan mijn gear iets aanpas naar een vita sorc en de volgende items:
Griffons (+Facet)
+2 Sorc Skill / 20FCR Crated Amulet
CoH
Crescent Moon + 35% Spirit (Main)
CtA + Spirit (Switch)
Arachnid’s mesh
Magefists
2x SoJ
Wartravelers (of iets met resists)

Dan heb je alsnog: 120FCR
Resists zou dan rond 70% zijn

De vraag is dan alleen of dat dan meer damage opleverd dan een Eschuta's met +3 skill en +20%LD

Ik probeer het gewoon uit, Crescent Moon is goedkoop om te maken. Dan zie ik gelijk wat het resultaat zou zijn. Dusseh, wie o wie heeft er een Griffons voor trade (Het liefst perfect dus) en een 5/5 light facet? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Shuvit op 09-08-2011 10:54 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn persoonlijke indeling van mijn oude soso (die was wel hardcore en puur voor magicfind) was:

full tal rasha (staff, body, amulet, belt en mask)

mage fist light gauntlets (1 to fire skills + 20% faster cast rate)
2x soj
tearhaunch greaves (die ik nog steeds niet snap :P)

met als hulpje (wat eigenlijk belangrijker is :P)
fortitute armour
infinity
anderiel's visage

wat het resultaat geeft van:
damage: 1900-4300
229 strenght
180 dex.
all res. 75 tot 85

deze kon in zijn eentje baal op hell verslaan (met minions erbij), skills waren 1 op warmth / frozen armour, de rest alleen op lightning spells waardoor we 34 kregen op alles, hij viel dan aan met lightning of chain lightning

:) ubertrist hebben we nog niet geprobeerd maar dat lukt denk ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
ubertrist hoef je ook niet te proberen met een caster type char. CB + stacked resists (light tegen meph) is the way to go..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
<3 Dalyxia !

Enigma kunnen afmaken dankzij een meer dan aardig Ber cadeau.

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
XtrmEend schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:03:
<3 Dalyxia !

Enigma kunnen afmaken dankzij een meer dan aardig Ber cadeau.

<3
Score!
Hou je nog meer uitverkoop Dalyxia? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Welke merc kan ik het beste nemen voor mijn Cold Sorc? Act2 defensive?

Als iemand nog wat over heeft voor mijn merc (Stone Armor ofzo,Andariels face en een wapen) dan hoor ik het wel. Wil er uiteraard voor betalen. *RedHat.nl

Heb al wat gehad van GoTérs, bedankt.
Zoek alleen nog een wapen met LL voor m'n merc zodat ie in ieder geval blijft leven :)

[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 09-08-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saumaran schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:02:
ubertrist hoef je ook niet te proberen met een caster type char. CB + stacked resists (light tegen meph) is the way to go..
heb 'm al eens gezien met een soso, die had echter een wapen waarmee hij ze kon reviven kweet niet welke :S was wel een zeer geniale manier :D

en ja een ber is altijd leuk ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
RedHat schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:18:
Welke merc kan ik het beste nemen voor mijn Cold Sorc? Act2 defensive?

Als iemand nog wat over heeft voor mijn merc (Stone Armor ofzo,Andariels face en een wapen) dan hoor ik het wel. Wil er uiteraard voor betalen. *RedHat.nl

Heb al wat gehad van GoTérs, bedankt.
Zoek alleen nog een wapen met LL voor m'n merc zodat ie in ieder geval blijft leven :)
Ik heb nog een 5 socket eth cryptic Axe liggen, kan je maybe een Honor (Amn + El + Ith + Tir + Sol) van maken. Is een redelijke goedkope oplossing voor een LL wapen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Shuvit op 09-08-2011 12:05 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Shuvit schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:04:
[...]

Ik heb nog een 5 socket eth cryptic Axe liggen, kan je maybe een Honor (Amn + El + Ith + Tir + Sol) van maken. Is een redelijke goedkope oplossing voor een LL wapen :)
Ah, vanavond kom ik hem wel oppakken. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
RedHat schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:43:
[...]

Ah, vanavond kom ik hem wel oppakken. Thanks :)
Sure, ik ben vanavond na 19:00 wel een keer online :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Shuvit schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:48:
Als dat inderdaad zo werkt dan zou je ook Crescent Moon kunnen bebruiken, hmm interessant. In het geval van een 20%ELR Griffons + 5%ELR Facet:

-35%ELR + -25%ELR = -60%ELR

Dus op een monster met 0 light resist zou dat dan in geval van 30k dmg 30.000*1.60 = 48000dmg zijn.

Als ik dan mijn gear iets aanpas naar een vita sorc en de volgende items:
Griffons (+Facet)
+2 Sorc Skill / 20FCR Crated Amulet
CoH
Crescent Moon + 35% Spirit (Main)
CtA + Spirit (Switch)
Arachnid’s mesh
Magefists
2x SoJ
Wartravelers (of iets met resists)

Dan heb je alsnog: 120FCR
Resists zou dan rond 70% zijn

De vraag is dan alleen of dat dan meer damage opleverd dan een Eschuta's met +3 skill en +20%LD

Ik probeer het gewoon uit, Crescent Moon is goedkoop om te maken. Dan zie ik gelijk wat het resultaat zou zijn. Dusseh, wie o wie heeft er een Griffons voor trade (Het liefst perfect dus) en een 5/5 light facet? :)
Interessante optie inderdaad. Wat ook nog zou kunnen is door infinity zelf te dragen. Zit ook een -55% light res op. Dan kan je merc insight dragen voor oneindig mana. Alleen FCR is dan weer iets ingewikkelder. Is ook meer een Nova sorc oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Ja daar heb ik aan gedacht, kan wel maar dan moet je wel een FCR armor hebben, ringen en een amu. Je levert dan 35FCR + 40FCR in... is wel erg veel.

Wanneer is de reset eigenlijk? Ik ben best tempted om op HC te gaan spelen, maar wil dat niet doen als de reset volgende maand al is.

[ Voor 13% gewijzigd door Shuvit op 09-08-2011 13:31 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:28:
Ja daar heb ik aan gedacht, kan wel maar dan moet je wel een FCR armor hebben of iig ringen.

Wanneer is de reset eigenlijk? Ik ben best tempted om op HC te gaan spelen, maar wil dat niet doen als de reset volgende maand al is.
Lijkt me dat de reset komt tegelijk met de Diablo III beta, Blizzard koppelt die resets vaak aan dat soort dingen (zoals bij de aankondiging van DIII). Dus ik verwacht de komende reset +- eind december(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:32:
[...]

Lijkt me dat de reset komt tegelijk met de Diablo III beta, Blizzard koppelt die resets vaak aan dat soort dingen (zoals bij de aankondiging van DIII). Dus ik verwacht de komende reset +- eind december(?)
Zou kunnen, heb ik nog wel tijd zat om een HC char te maken. Benieuwd of ik die ook in leven kan houden :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Griffons Shael
Viper Shael
Infinity + CTA/Spirit
Arach
Mages
Sojs
Sandstorms
12 FCR amulet (or Mara's als je voor pure nova gaat)

Is best een prima build. Alleen tegen light immunes doet je merc niet bijzonder veel met insight.

Hoe dan ook, ik blijf erbij dat mijn griffon + enigma + hoto + mara's + frosts/sojs/treks build het beste is voor een PvM ES Light sorc. Voor een Vita build zou ik net iets andere keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb veel gelezen op het GoT forum over diablo3 en wil dat dan ook graag spelen als het uitkomt. Om in de stemming te komen heb ik maar diablo2 LoD gedownload en ben gisteravond begonnen met een amazone. Alleen merk ik dat ik echt weinig damage doe in vergelijk met andere van zelfde lvl, dus waaarschijnlijk is mijn build niet goed. Nu weet ik wel dat ik pas lvl 16 ben, maar ik durf bijna niet te soloen in act1 omdat ik afhankelijk ben van zoveel health potions :).

Moet ik als amazone (bow) gaan voor veel dex? of strength? of health?. Ik heb nu bijna alles maar in dex gepompt en in multishot/dodge. Nadeel is dat ik maar 4x kan multishotten want dan is mijn blauwe mana op.

Iemand van jullie die amazone speelt en een beginner als ik een beetje kan adviseren? (weet er zijn websites die ik kan lezen, maar die zijn vaak zo technisch dat ik er de balle van snap en gaan over allerlei type builds) Ik speel pvm.

Hoe werkt boosten eigenlijk? ik zat gister in channel nld-1 maar niemand die vragen beantwoord, vandaar maar even hier op dit forum :) Merk ook dat er wel veel bots spammen in games en dat mensen die wel joinen maar weinig praten.

Zou wel leuk zijn als iemand van jullie mij zou kunnen helpen ingame O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:39:
Ik heb veel gelezen op het GoT forum over diablo3 en wil dat dan ook graag spelen als het uitkomt. Om in de stemming te komen heb ik maar diablo2 LoD gedownload en ben gisteravond begonnen met een amazone. Alleen merk ik dat ik echt weinig damage doe in vergelijk met andere van zelfde lvl, dus waaarschijnlijk is mijn build niet goed. Nu weet ik wel dat ik pas lvl 16 ben, maar ik durf bijna niet te soloen in act1 omdat ik afhankelijk ben van zoveel health potions :).

Moet ik als amazone (bow) gaan voor veel dex? of strength? of health?. Ik heb nu bijna alles maar in dex gepompt en in multishot/dodge. Nadeel is dat ik maar 4x kan multishotten want dan is mijn blauwe mana op.

Iemand van jullie die amazone speelt en een beginner als ik een beetje kan adviseren? (weet er zijn websites die ik kan lezen, maar die zijn vaak zo technisch dat ik er de balle van snap en gaan over allerlei type builds) Ik speel pvm.

Hoe werkt boosten eigenlijk? ik zat gister in channel nld-1 maar niemand die vragen beantwoord, vandaar maar even hier op dit forum :) Merk ook dat er wel veel bots spammen in games en dat mensen die wel joinen maar weinig praten.

Javazon is een leuke build om mee te beginnen (mocht je nog willen restaten) erg krachtig. Als bowazon heb je genoeg STR voor je equip, voor DEX geld ongeveer hetzelfde zo veel mogelijk in HP (dus eigenlijk zoals bijna bij alle builds). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:48:
[...]

Javazon is een leuke build om mee te beginnen (mocht je nog willen restaten) erg krachtig. Als bowazon heb je genoeg STR voor je equip, voor DEX geld ongeveer hetzelfde zo veel mogelijk in HP (dus eigenlijk zoals bijna bij alle builds). :)
Dus str en dex doen eigelijk niks voor meer damage? alleen zorgen voor genoeg dex en str om gear te dragen die het eisen dus? en rest vol HP. Pffff heb alles in dex gegooid tot nu toe, dacht dat dat beter was.

Mijn gear is ook niet geweldig, elke keer als ik in een game ben dan zijn er spelers die sneller klikken dan mij dus heb gear vanuit de vendors, mis nog gloves volgens mij.

Nou lees ik wel eens hier op forum dat jullie wel eens low lvl gear weggeven en helpen door de acts te runnen, zou dat bij mij ook mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mistymo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:39:

Welkom :)
Diablo2 is redelijk gear dependant, dus als je net met een nieuw char bent begonnen ben je altijd crap. De echt goede gear heb je nog niet en als je die wel hebt kan je die nog niet 'aan' vanwege level restrictions of te weinig dex/str. Dus heb geduld en wacht tot je goede items vindt of kan ruilen.
Ik heb nog wel een redelijke boog voor je om mee te beginnen.

Boosten betekent dat je door iemand anders geholpen wordt om snel door de acts heen te lopen, zodat je snel kan beginnen met levellen (lees: diablo en baalruns doen). Add me anders op b.net, account is: MrSize84, ik kan je wel boosten vanavond. Ook anderen hier willen je wel helpen, add Dalyxia, Shuv, tominoz ook maar meteen :p
Je kan mensen adden door het command /f a accountname in te tikken in je chat scherm.

Van amazon builds heb ik niet zo'n verstand, heb zelf momenteel geen ama. Verspeel in ieder geval nooit (teveel) points aan str, da's echt zonde. Sommige ama builds zijn wel gebaat bij veel dex, maar bij de meeste builds moet toch wel het merendeel in vitality worden gestopt.

edit: je kan altijd je skills/stats resetten in act1, dus je kunt nog kiezen voor een andere build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Woei.. 8/8/14 Gaze gevonden. Mijn eerste echte vondst :)

Welke is beter op merc? Andys Face of de Vampire Gaze? Act2 def

Mistymo: Nee, chat is redelijk dood. Alles gaat via de friendslist.

[ Voor 59% gewijzigd door RedHat op 09-08-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Mr_Size schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:56:
[...]

Ik heb nog wel een redelijke boog voor je om mee te beginnen.
Dank je, ik zal je adden en zou graag gebruik maken vanavond van je hulp. Ik ben echter pas rond 21:00 thuis. Trouwens als ik inlog kom ik altijd in channel nld-1, is dit de standaard channel voor alle nederlanders? of zitten jullie als GoT in een aparte channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:27:
[...]

Dank je, ik zal je adden en zou graag gebruik maken vanavond van je hulp. Ik ben echter pas rond 21:00 thuis. Trouwens als ik inlog kom ik altijd in channel nld-1, is dit de standaard channel voor alle nederlanders? of zitten jullie als GoT in een aparte channel?
chat channel is redelijk dood

gewoon in friendlist adden /f add Dalyxia

ik ben vanavond om 21:00 uur denk ik wel online (maar als ik niet reageer dan ben ik afk)
wat is jouw acc naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Dalyxia schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:37:
[...]

chat channel is redelijk dood

gewoon in friendlist adden /f add Dalyxia

ik ben vanavond om 21:00 uur denk ik wel online (maar als ik niet reageer dan ben ik afk)
wat is jouw acc naam?
Accountnaam is dat je char naam? Ingame heet mijn char Mistymo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:38:
[...]

Accountnaam is dat je char naam? Ingame heet mijn char Mistymo
nee de naam waarmee je inlogged op battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Dalyxia schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

nee de naam waarmee je inlogged op battle.net
hmmmm. Log je niet in met een emailadres? en pw? Zit nu op mijn werk, zal vanavond eens even checken. Speelde voorheen altijd WoW en daar logde ik ook in met een email / wachtwoord en authincator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Begint me vaag iets te bedenken. denk dat mijn bnet account = X5Lucky is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik aub de edit knopt als je dingen wilt toevoegen aan je post.
Daarnaast is je accountname niet je emailadres, het is dan ook gen WoW ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
@ nieuwe heb nog een gaze liggen. Is een fijne helm voor een amma. Zal hem een deze dagen wel aan je geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:30:
@ nieuwe heb nog een gaze liggen. Is een fijne helm voor een amma. Zal hem een deze dagen wel aan je geven.
Klinkt super!

@psychoclown zal het in vervolg doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Mistymo en Mr_Size, ik heb nog een boel items over die jullie mogen hebben om te gebruiken of te traden.

Kom naar de game gotmule // got of stuur me een DM om een andere keer af te spreken.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mistymo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:27:
[...]

Als je het spel echt wilt leren spelen zou ik toch willen aanraden om het spel eens vanaf het begin door te spelen. Iedere mongol kan met +22 skills en supergear met een lightning sorc diablo op hell neerkrijgen in 3 seconden, maar daar is natuurlijk weinig uitdaging aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saumaran schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:02:
Summonnecro kan et net zo snel als een smiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
HyperMan schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:15:
Mistymo en Mr_Size, ik heb nog een boel items over die jullie mogen hebben om te gebruiken of te traden.

Kom naar de game gotmule // got of stuur me een DM om een andere keer af te spreken.
Zit nu in die game :) Je acc is ook hyperman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Is een wizardspike nog wat waard? Denk met al die runewords niets eigenlijk, maar goed, wel 75 all res dus leuk voor sorc tijdens tele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Meeste items zijn geen drol meer waard, runes is nu de "currency" in diablo. Er zijn natuurlijk wel een aantal uitzonderingen zoals Shako en dergelijke MF gear.

Ik ben ondertussen begonnen met een HC char, ben nu level 9 :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Vraagje van mij (beetje noob nog op vlak van items):
Ik ben nu lvl 75 lightning sorc. Is het nuttig om Memory te zetten op een stave of kan ik beter de runewords voorlopig laten en achter andere dingen grinden?
Alvast bedankt voor enige info!

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Memory is alleen nuttig voor MLD sorcs als ES switch, of voor prebuff als ES op hogere levels. Weinig bijzonder dus.

Wizard spike is een van de beste wapens in het spel, maar door de makkelijke vindbaarheid in principe niks waard.

Voor makkelijke items, opteer voor:
Viper armor
Random +2 sorc amulet
Spirit wapen, Wizard spike of die 50 FCR wand
Splendor schild
10 FCR ringen of 90+ mana ringen
Silkweave boots
Mage fist gloves
Belt maakt weinig uit, wat je kan krijgen.

Hoewel erg op budget, is dat prima te behalen met een beetje traden en een beetje NM countess/Hell mephi runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Heej RedHat.nl, heb je zojuist geadd.
Mystimo = x5lucky ?
Mr_King = MrSize94 ?

@MegazineTom: Thx. voor acc.naam Mr_King!

[ Voor 4% gewijzigd door HetBiggie op 10-08-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
HetBiggie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:19:
Heej RedHat.nl, heb je zojuist geadd.
Mystimo = x5lucky ?
Mr_King = MrSize94 ?

@MegazineTom: Thx. voor acc.naam Mr_King!
Nee, mijn acc naam is: MrSize84 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Mr_Size schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:46:
[...]
Nee, mijn acc naam is: MrSize84 ;)
Veranderd en ik zie je meteen online... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Nee mijn account name is Mistymo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Mistymo schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:14: