rofl
5 minuten spelen en vind direct een pally combat skiller met mijn 2e "ik"
helaas wel clean
5 minuten spelen en vind direct een pally combat skiller met mijn 2e "ik"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Zeker een mooie keuze, voor een klein prijsje heb je uren/dagen/maanden plezier (ik speel het nu ook al 8 jaar)YouR schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:36:
is het interessant om nu nog te beginnen met diablo 2? of misschien ook nog 1 erbij doen, want ik ga 3 zeker halen.
Toch nog wel wat waardDalyxia schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:19:
rofl
5 minuten spelen en vind direct een pally combat skiller met mijn 2e "ik"helaas wel clean
Zeker interessant, ben een tijdje geleden ook weer begonnen en het spel is nog behoorlijk levendYouR schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:36:
is het interessant om nu nog te beginnen met diablo 2? of misschien ook nog 1 erbij doen, want ik ga 3 zeker halen.
Yep, absoluut een goede keusVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:37:
[...]
Zeker een mooie keuze, voor een klein prijsje heb je uren/dagen/maanden plezier (ik speel het nu ook al 8 jaar)
void
Poeh dapper hoor, één keer dood in HC is einde oefening toch? Dus één keer een lagspike tussen wat monsters en weken werk is meteen weg? Nou, liever nietShuvit schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:15:
[...]
Yep, absoluut een goede keus
HC heeft ondertussen mijn interesse te pakken, ik wilde met een sorc beginnen en heb toch maar gekozen voor een paladin (hammerdin). Is lekker om mee te beginnen area MF'en. Necro leek me ook wel leuk om dat mee te doen, maar pally is toch wat makkelijker voor mij
Lagspikes zijn makkelijk te herkennen inmiddels. Maar de truuk is dan ook om niet tussen te veel monsters te komen staan op HC en een heleboel hitpoints te hebbenMr_Size schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:34:
[...]
Poeh dapper hoor, één keer dood in HC is einde oefening toch? Dus één keer een lagspike tussen wat monsters en weken werk is meteen weg? Nou, liever niet
void
Dat is juist hetgene waardoor ik jaren verslingerd ben geraakt aan dit spel.Mr_Size schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:34:
[...]
Poeh dapper hoor, één keer dood in HC is einde oefening toch? Dus één keer een lagspike tussen wat monsters en weken werk is meteen weg? Nou, liever niet
[ Voor 3% gewijzigd door Shuvit op 11-08-2011 13:16 ]
void
ZuurShuvit schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:13:
Ik gooi het wel op safe mode, area farmen dan maar
Ik heb op HC ook al afgeleerd om te TP'en met MF gear naar meph op Hell. *zap* *zap* *hit geluid* "Not enough mana". Rip lvl 92 sorc.
Groepje stigian dols met manaburn + extra fast en een fanatism aura
[ Voor 46% gewijzigd door Shuvit op 11-08-2011 13:28 ]
void
Idd geen verkeerd beltjeShuvit schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:26:
Burning Souls kan je goed oplossen met een Thundergods, dan lach je je rot om die dingen
Mijn pally ga ik lekker de tijd voor nemen, ik ga niets rushen. Lekker de pits in en uit, daar kan je zat items vinden al duurt het allemaal wat langer dan.
geen idee
Eerlijk gevonden of via botten?Dalyxia schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:48:
[...]
geen idee"Catacombs level 4" das wel andy ja denk ik
wie moest er ook alweer gisteren met zijn smiter een guillaume's face hebben?
void
Was dat niet biggie waarmee we ubertrist hebben gedaan?Dalyxia schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:48:
[...]
geen idee"Catacombs level 4" das wel andy ja denk ik
wie moest er ook alweer gisteren met zijn smiter een guillaume's face hebben?
eerlijk gebot
HahaDalyxia schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:58:
[...]
eerlijk gebot
ohja, was biggie ja
Biggie, ik heb dus guillaumes voor je
ook eerlijk gebot
nee ik draai er zelf 2, dus dan kan je zelf instellen wat tie runt
Foei!Dalyxia schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:01:
[...]
nee ik draai er zelf 2, dus dan kan je zelf instellen wat tie runt
maar dat doe ik ook helemaal niet, want dat is illegaal volgens blizzard
dus ik ontken alles
nee helaas ik iig nietRedHat schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:31:
Iemand nog een infinity te koop?
[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 11-08-2011 17:49 ]
gvd hoeveel mensen ik al wel niet naar HC heb zien vertrekken....Saumaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:01:
Toevallig hc players online.. ben er ook maar eens aan begonnen, iemand die me wil helpen met andy (normal).
acc name hctest
ik denk dat vrijwel niemand dat wil. Een 20-20 assa torch is ongeveer net zoveel waard als een 10-10 sorc of pally torchRedHat schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:57:
Heb ook nog een assa torch. Wil iemand die ruilen tegen een Sorc of Palla torch?
[ Voor 67% gewijzigd door RedHat op 11-08-2011 21:22 ]
Ist kan je nog wel wat mee hoorRedHat schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:20:
Aha, dat wist ik niet
Net nog een ist gevonden. Erg jammer dat ze niets meer waard zijn. De ber is nog ver weg iig
Hoeveel ist is een ber dan?Mr_Size schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:44:
[...]
Ist kan je nog wel wat mee hoorAan mij geven mag ook altijd
Verwijderd
Op het moment ongeveer 18fgRedHat schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:50:
[...]
Hoeveel ist is een ber dan?
Een jaar geleden had je op d2jsp een tabel met alle prijzen. Die kan ik helemaal nergens meer vinden.
Ik stond nog wel op d2jsp. Heb 13 fg lol.
[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 12-08-2011 00:29 ]
Je kan ook 18 Ist's zoekenRedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:01:
[...]
Ik stond nog wel op d2jsp. Heb 13 fg lol.
Probeer maar wat met iemand, 13 fg en wat runes.
Woei, toch iets gelukt op d2jsp. Alleen persoon reageert niet lol.
HC is leuk, lekker spannend!Dalyxia schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:17:
[...]
gvd hoeveel mensen ik al wel niet naar HC heb zien vertrekken....
zo zonde....
[ Voor 5% gewijzigd door Shuvit op 12-08-2011 08:55 ]
void
Dat komt alleen voor wanneer een monster lightning enchanted is en lightning immume is. Die twee samen zorgen ervoor dat de lightning resist van die vijand nog hoger is, waardoor met de Infy aura de resist niet breekt.RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:24:
Het is vannacht toch allemaal gelukt.
De Infinity die ik rollde was alleen erg low
Wel respec gedaan naar lightning. Toch pakt de merc niet altijd lightning immumes aan lijkt wel. Listen the Tormenter deed ik geen damage op, dit gebeurde gelukkig maar één keer.
Voor de rest ben ik blij, ik kill redelijk snel nu met lightning. Alleen Baal is wat lastig
[ Voor 8% gewijzigd door Shuvit op 12-08-2011 09:27 ]
void
Is daar een oplossing voor?Shuvit schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:26:
[...]
Dat komt alleen voor wanneer een monster lightning enchanted is en lightning immume is. Die twee samen zorgen ervoor dat de lightning resist van die vijand nog hoger is, waardoor met de Infy aura de resist niet breekt.
Ik liet mijn merc die gewoon mollen, ze zijn wel vervelend als ze dan ook nog snel hitpoints regeneraten en stone skin hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 12-08-2011 09:30 ]
Het enige wat je daar aan kan doen is toekijken hoe je Merc de vijand slacht
[ Voor 10% gewijzigd door Shuvit op 12-08-2011 09:38 ]
void
Dat zou vet zijnSaumaran schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:01:
Ik heb trouwens nog wel een sorc t voor je
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 12-08-2011 12:19 ]
vanavond ben ik waarschijnlijk wel online, ik heb 3 setjes keys, dus wil 3x3 organ farmen en dan 3x ubers doentboheeren schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:26:
Mijn acc name is tboheeren. Als ik ergens mag meelopen deze avond zou leuk zijn ;-)
lvl 75 light sorc.
Ik wil ook wel meedoen. Heb Terror keys (Countess) die ik wel wil passen.Dalyxia schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
vanavond ben ik waarschijnlijk wel online, ik heb 3 setjes keys, dus wil 3x3 organ farmen en dan 3x ubers doen
mag je wel mee, maar weet niet of je heel veel zou kunnen bijdragen
biggie wel weer tijd/zin? of iemand anders met een redelijke smiter/hammerdin?
[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 12-08-2011 15:22 ]
Wel kan misschien wel een beetje damage bijdragen :-pDalyxia schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
vanavond ben ik waarschijnlijk wel online, ik heb 3 setjes keys, dus wil 3x3 organ farmen en dan 3x ubers doen
mag je wel mee, maar weet niet of je heel veel zou kunnen bijdragen
biggie wel weer tijd/zin? of iemand anders met een redelijke smiter/hammerdin?
Als het tussen half 8 en half 9 is kan ik met m'n hammerdin ook wel een steentje bijdragentboheeren schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:26:
[...]
Wel kan misschien wel een beetje damage bijdragen :-p
Heb nog geen ubers gedaan dus wil het zeker eens meemaken.
Enig idee vanaf hoe laat?
Verwijderd
Ik heb geen CoH voor jouw merc maar ik zou Fortitude gebruiken voor je mercRedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:36:
Iemand trouwens een eth CoH over voor mijn merc?Tegen betaling uiteraard.
Forti heeft toch minder res ?Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:36:
[...]
Ik heb geen CoH voor jouw merc maar ik zou Fortitude gebruiken voor je merc.
Verwijderd
Fortitude is echt ultiem (budget is Duress ook nice), sterker nog, met fortitude heeft je merc al full @ resist, niet meer nodig dus (tenzij je andy's hebt waardoor fire op iets van 54 res uitkomt (wat ook niet verkeerd is)). Daarnaast heeft hij veel defence, deel van de damage gaat naar mana en +300% dmg!RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:38:
[...]
Forti heeft toch minder res ?
En CoH heeft zoveel % meer dmg tegen demons/undead, wat wel handig is voor een bossrunner.
Heb er niet zo veel verstand van, maar vroeg het mij af.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 12-08-2011 15:51 ]
50% kans dat ik online ben rond 19:30, maar zeg er maar geen afspraken voor af, ik ben wat opkomst betreft nogal onbetrouwbaartboheeren schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:26:
[...]
Wel kan misschien wel een beetje damage bijdragen :-p
Heb nog geen ubers gedaan dus wil het zeker eens meemaken.
Enig idee vanaf hoe laat?
[ Voor 29% gewijzigd door Dalyxia op 12-08-2011 15:56 ]
De bug is vrij simpel, als je een standaard Ethereal armor hebt en die gaat cuben om er sockets in te zetten dan wordt de Ethereal bonus er nog een keer op toegepast.RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:47:
Oké, Ik dacht altijd dat ED een beetje een wassen neus was en niet echt 300% dmg.
Ik heb andy's, maar heb ook een 8/8/14 gaze liggen. Maar denk dat Andy's beter is
Hoe "bug" je eigenlijk een forti?
void
Daarna kun je altijd nog larzukken. Voor max socks. Dacht ik althans.Shuvit schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:56:
[...]
De bug is vrij simpel, als je een standaard Ethereal armor hebt en die gaat cuben om er sockets in te zetten dan wordt de Ethereal bonus er nog een keer op toegepast.
Ik had laatst dat met een Eth archon gedaan, die had ineens 1400 armor ofzo maar helaas maar 1 socket
volgens mij kan dat niet als er al sockets in zittenRedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:56:
[...]
Daarna kun je altijd nog larzukken. Voor max socks. Dacht ik althans.
Nope, dat kan inderdaad niet. Werkt dus alleen met non-socketed itemsDalyxia schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:58:
[...]
volgens mij kan dat niet als er al sockets in zitten
void
Zover ik weet heeft dat nog nooit gewerktRedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:00:
Oh dat is klote. Kon het vroeger dan? Of ben ik compleet in de war
void
Een merc heeft meestal weinig aan de +skills, maar wel veel aan de damage reduction en de lifesteal van je gaze. Ik zou voor gaze gaan.RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:47:
Oké, Ik dacht altijd dat ED een beetje een wassen neus was en niet echt 300% dmg.
Ik heb andy's, maar heb ook een 8/8/14 gaze liggen. Maar denk dat Andy's beter is
Hoe "bug" je eigenlijk een forti?
Vicariously I live while the whole world dies
de +2 skills is ook maar een extra bonus van de andy, het gaat vooral om de ias, de lifesteal, die 10% kan zijn op andy's en de enorme str bonusVicarious schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:30:
[...]
Een merc heeft meestal weinig aan de +skills, maar wel veel aan de damage reduction en de lifesteal van je gaze. Ik zou voor gaze gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door Xerox op 12-08-2011 21:59 ]
PSN: Redrafted
op non ladder weet ik het niet zo, maar op Ladder is echt helemaal niks meer wat waard behalve de perfect stats items...Burnedphoenix schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:59:
Na lange tijd weg te zijn geweest ben ik weer terug. Kan de verleiding niet weerstaan.
Ben begonnen een trapsin en sorc te maken.
Heeft iemand wat spul wat hij/zij niet gebruikt?
Acc *burnedphoenix
P.s. Ik heb trouwens best veel oude zut op mijn oude chars (nu wel non-ladder), kan ik hier nog wat van verkopen op d2jsp of is het niets meer waard?
[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 13-08-2011 12:42 ]
kut, had dus sorc, pally, ele of traps moeten zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:28:
Die circlet is geen fluit waard, aan + martial arts heb je 0,0.
Helaas wel ja.Dalyxia schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:53:
[...]
kut, had dus sorc, pally, ele of traps moeten zijn?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 3% gewijzigd door Taurnil op 14-08-2011 00:08 ]
nee je kan geen non-ladder characters "her-activeren" naar ladder. Wat hij bedoelt is denk ik dat je tegenwoordig een expired character, gewoon aan kan klikken en dan doet tie het gewoonTaurnil schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:00:
Heb nu al (erg) lange tijd niet meer gespeeld en merkte nu dat met osx 1.7 D2:LOD niet meer werkten lees her en der dat der een update zou zijn voor D2:LOD voor op intel macs waar dat powerpc geneuzel niet meer op werkt? heb die dingen geprobeerd zoals die updates vanuit blizzard enz, maar niks... krijg bij een van die updates hiervoor zelfs de melding dat het niet kan lopen wegens geen powerpc support?
Iemand hier info over om me verder te helpen perhaps? Ik gebruik de digitale versie via de downloader van battle.net
secondly, Ik heb niet bepaald veel/goed gespeeld ooit eens een beetje hammerdin gehad, maar na een tijd spelen kom je er dus niet meer op, nu heeft een maat van me eens gezegd dat je ladder characters kan her-activeren of zo iets? kan iemand me zeggen of dat klopt en of hier tijd aan zit ook of zo?
Wil anders namelijk wel weer eens proberen d2:lod aan de gang te krijgen en beetje hameren
Ok bedankt voor de info, me hammerdin was gewoon ladder enz dus.Dalyxia schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:25:
[...]
nee je kan geen non-ladder characters "her-activeren" naar ladder. Wat hij bedoelt is denk ik dat je tegenwoordig een expired character, gewoon aan kan klikken en dan doet tie het gewoon
Blizzard delete namelijk het char niet meer, alleen als iemand anders een char aanmaakt met dezelfde naam als jouw expired char, dan wordt tie overschreven en doet tie het niet meer
Mjah maar sinds jij gestopt bent zijn er waarschijnlijk een stuk of 8 ladder resets geweest en dan worden je ladder chars dus nonladder.Taurnil schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:28:
[...]
Ok bedankt voor de info, me hammerdin was gewoon ladder enz dus.
Maar ik dacht download D2 en D2:LOD eens opnieuw via battle.net, las ergens dat ze daar de nieuwste versie op hebben staan voor mijn probleem, nah niet dus... wel jammer dat ik nu geen diablo meer kan doen op osx...
En wat als je ladder char dezelfde naam heeft als een bestaand ladder char?Vicarious schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 01:11:
[...]
Mjah maar sinds jij gestopt bent zijn er waarschijnlijk een stuk of 8 ladder resets geweest en dan worden je ladder chars dus nonladder.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
is aan elkaar gekoppeldRedHat schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:09:
[...]
En wat als je ladder char dezelfde naam heeft als een bestaand ladder char?
Of zijn de non- en ladder aan elkaar gekoppeld wat charnames betreft?
[ Voor 19% gewijzigd door Dalyxia op 14-08-2011 13:48 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Shuvit op 15-08-2011 15:54 ]
void
Zou voor de Zeal gaan, wel handig als je allround bent toch?. Bovendien kom je, al dan niet met hulp van iedereen hier, toch wel aan je spullenShuvit schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:40:
Hmm, vanmorgen een run gedaan in Chaos Sanc. Dropte een Highlords en een superior Archon plate, ik ben weer errug tempted om een 1pt smiter te maken
De vraag is zal ik een build maken voor Uber runs (Crushing blow, Death als wapen) of een Zeal build (met Grief dus). Kan natuurlijk ook beide gear set's verzamelen, respecs zijn dan handig
Nadeel van de CD build is dat ik alleen goed ben voor Ubers dan, de zeal build is wat duurder maar erg goed voor all round alles tot moes slaan.
Haha, dat zeker. Ik heb een aantal low-lvl items nodig, als iemand dat noog heeft liggen wil ik die graag ruilen oid, dit is mijn wish list:Mr_Size schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:10:
[...]
Zou voor de Zeal gaan, wel handig als je allround bent toch?. Bovendien kom je, al dan niet met hulp van iedereen hier, toch wel aan je spullen
[ Voor 18% gewijzigd door Shuvit op 15-08-2011 10:21 ]
void
Zou kunnen dat ik die draculs nu draag met m'n hammerdin, maar kan ook in de war zijn met GravepalmShuvit schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:17:
[...]
Haha, dat zeker. Ik heb een aantal low-lvl items nodig, als iemand dat noog heeft liggen wil ik die graag ruilen oid, dit is mijn wish list:Voor de rest heb 2xLo runes nodig, daar kan ik zat aan komen
- Guillaume’s face helm
- gore rider boots
- dracul’s grasp gloves
Mijn sorc kan goed de keys verzamelen, en de pally kan uber trist solo. Het enigste wat mij rest is een paladin levelen. Heb er nu al zin in
Ah vet, zal voor je kijken of ik magefists heb, of maybe trang-oul's gloves. Daar zit ook 20FCR opMr_Size schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:32:
[...]
Zou kunnen dat ik die draculs nu draag met m'n hammerdin, maar kan ook in de war zijn met Gravepalm
Ik kijk vanavond wel ff.
Heb dan natuurlijk wel nieuwe gloves nodig (moet sowieso betere gloves hebben voor hammerdin ^^), magefist of Trang ouls claws, of andere random (rare) fcr gloves
Anyway, ben vanavond wel weer ff online dus dan ga ik es kijken.
Ik draai diablo probleemloos op OSX, als je D2 net geinstalleerd hebt met D2:LOD dan crashed hij zodra je hem opstart. Ik heb patch 1.13c (Carbon) handmatig gedownload en geinstalleerd.Taurnil schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:28:
[...]
Ok bedankt voor de info, me hammerdin was gewoon ladder enz dus.
Maar ik dacht download D2 en D2:LOD eens opnieuw via battle.net, las ergens dat ze daar de nieuwste versie op hebben staan voor mijn probleem, nah niet dus... wel jammer dat ik nu geen diablo meer kan doen op osx...
[ Voor 38% gewijzigd door Shuvit op 15-08-2011 13:24 ]
void
Jij draait nog OS X 10.6 ? Onder Mac OS X 10.7 Lion draait Diablo II niet meer.Shuvit schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:34:
[...]
Ik draai diablo probleemloos op OSX, als je D2 net geinstalleerd hebt met D2:LOD dan crashed hij zodra je hem opstart. Ik heb patch 1.13c (Carbon) handmatig gedownload en geinstalleerd.
Daarna zal D2 gewoon moeten starten, er vanuitgaand dat je hem niet op kan starten
PSN: Redrafted
Ja ik gebruik inderdaad nog versie 10.6Burnedphoenix schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:44:
[...]
Jij draait nog OS X 10.6 ? Onder Mac OS X 10.7 Lion draait Diablo II niet meer.
Apple heeft namelijk Rosetta uit OS X gehaald, waardoor je geen PowerPC applicaties meer kan draaien.
Een manier om Diablo II draaiende te krijgen, is door gebruik te maken van CrossOver Games Mac. Hiermee kan je Windows applicaties installeren en draaien op je Mac, zo heb ik Diablo II ook draaiende.
void
sorry maar met grief rag je alles en iedereen in elkaar, stuk sneller als met death death gok ik zoShuvit schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:40:
Hmm, vanmorgen een run gedaan in Chaos Sanc. Dropte een Highlords en een superior Archon plate, ik ben weer errug tempted om een 1pt smiter te maken
De vraag is zal ik een build maken voor Uber runs (Crushing blow, Death als wapen) of een Zeal build (met Grief dus). Kan natuurlijk ook beide gear set's verzamelen, respecs zijn dan handig
Nadeel van de CB build is dat ik alleen goed ben voor Ubers dan, de zeal build is wat duurder maar erg goed voor all round alles tot moes slaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Dalyxia op 15-08-2011 21:43 ]
alle 3 de items heb ik liggen stof verzamelen op muleShuvit schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:17:
[...]
Haha, dat zeker. Ik heb een aantal low-lvl items nodig, als iemand dat noog heeft liggen wil ik die graag ruilen oid, dit is mijn wish list:Voor de rest heb 2xLo runes nodig, daar kan ik zat aan komen
- Guillaume’s face helm
- gore rider boots
- dracul’s grasp gloves
Mijn sorc kan goed de keys verzamelen, en de pally kan uber trist solo. Het enigste wat mij rest is een paladin levelen. Heb er nu al zin in
CB is juist wat je wilt hebben als je ubers gaat slachten, de pally dat ik maak wordt puur voor ubers. De rest maakt met niets uit, daar heb ik de sorc voor. Maar ik ga voor de Grief, puur omdat ik die leuker gameplay vindDalyxia schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:42:
[...]
sorry maar met grief rag je alles en iedereen in elkaar, stuk sneller als met death death gok ik zo
edit: die death heeft helemaal niks anders als cb ja?
kan je beter voor last wish build gaan
Vet, dan kom ik die binnenkort dan effe collecterenDalyxia schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:44:
[...]
alle 3 de items heb ik liggen stof verzamelen op mule
[ Voor 23% gewijzigd door Shuvit op 16-08-2011 08:42 ]
void
Ja met last wish wel, maar die is ontzettend duur om te maken. Zoveelste Ber nodig om die te maken, grief daarintegen is vrij eenvoudig te verkrijgen.Dalyxia schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:21:
met guillaumes en goblin toe/gorerider heb je zat cb, met last wish, kun je zelfs je helm en boots voor non cb items verruilen, kun je je draculs weg doen dus heb je verschrikkelijk veel ruimte om aan te passen
dus is death overbodig duur
grief > death
last wish >>>>>>>> death
[ Voor 12% gewijzigd door Shuvit op 16-08-2011 12:05 ]
void
Is het nou een uberzealer of smiter? Met een Zealot kun je ubers ook aan of niet?Lapras schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:58:
Death is alleen geschikt voor bepaalde PvM zeal builds en in PvP voor een one-hit-charger. Dan kan het consistent meer damage doen vanwege de mogelijkheid om 100% DS te krijgen. Ook een van de weinige builds die iets aan Steelrend gloves heeft.
Voor een ubersmiter is last wish inderdaad de beste keuze, al is het wel overdreven duur voor wat je krijgt. Er zijn veel goedkopere opties die je ook 80%+ CB geven. 100% is leuk, maar niet per se nodig. Weet ook dat DS niet werkt op smite.
Het is overigens heel eenvoudig om een zeer goedkope ubersmiter te maken. Er is alleen niet bijzonder veel aan.
[ Voor 49% gewijzigd door RedHat op 16-08-2011 12:17 ]
Er zijn zeker een aantal (zeer) actieve GoTTerskarstjan schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:39:
Ik moet zeggen dat ik toch weer zin krijg om D2 te gaan spelen, als ik zo de berichten over D3 een beetje lees en die trailers wat kijk.
Ik zal eens zoeken of ik nog een gamekey heb liggen, dan installeer ik het weer eens
Wordt er vanuit GoT actief gespeeld?
Ik ben benieuwd of het nog is zoals ik het ken, van toen ik pakweg 3 jaar geleden ben gestopt..
Mooi, dan kan ik mooi meedoenMr_Size schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:42:
[...]
Er zijn zeker een aantal (zeer) actieve GoTTers
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq