Windowed mode werkt nog hetzelfde idd. Zoals red al aangeeft kun je de bot baal en diaruns nu joinen, gaat lekker snel met lvl-enkarstjan schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:50:
[...]
Mooi, dan kan ik mooi meedoenHeb net de gamekeys geregeld!
Zal nu eens op zoek naar hoe ik het vroeger ook alweer speelde. Werkt het spelen in een window bijvoorbeeld nog (-w?)?
En wordt er ook nog veel gecheat, zoals botten en maphack etc, of werken dit soort dingen niet meer/nog steeds niet?
Als ik alles heb geinstalleerd zal ik mijn username hier even droppen
Ik heb nooit een zealot gebruikt om de ubers te doen, maar het zal ongetwijfeld wel kunnen. Gegeven dat kickers en frenzybarbs het ook kunnen.Mr_Size schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:02:
[...]
Is het nou een uberzealer of smiter? Met een Zealot kun je ubers ook aan of niet?
Het punt is dat ongeveer elke paladin build heel makkelijk in een ubersmiter te transformeren is. Zeker een zealot. Kwestie van bepaalde gear in je stash hebben en smite gebruiken.
Zealots vallen voor mij een beetje tussen wal en schip. Er is wel plek voor ze in de PvP arena, maar dan in melee only duels die puur draaien om de beste gear en wat geluk. In PvM zijn er andere builds die vergelijkbaar zijn (fury wolfs en kickers) maar wel net iets effectiever zijn. Je moet er dus van houden.
Allrighty, account aangemaakt, helaas was vorige expired (had ik ook wel verwacht, maar toch jammer
)
Account is *karstjan
Speelt er nu iemand?
Account is *karstjan
Speelt er nu iemand?
Welkom bij de kliekkarstjan schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:23:
Allrighty, account aangemaakt, helaas was vorige expired (had ik ook wel verwacht, maar toch jammer)
Account is *karstjan
Speelt er nu iemand?
(ik neem aan dat je nog weet hoe je iemand moet adden, maar voor de zekerheid: /f a MrSize84)
Ik ben ook een zeer actieve speler.
Acc name: MightyWarriorZ
Ik heb alleen een barb, maar help iedereen wel graag.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
kom je zo wel aan je max ias?Shuvit schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:02:
[...]
Ja met last wish wel, maar die is ontzettend duur om te maken. Zoveelste Ber nodig om die te maken, grief daarintegen is vrij eenvoudig te verkrijgen.
Setup dat ik wil hebben is:
Guillaume’s face
Mara's
Fortitude
Grief
Sanctuary
Dracul's
Belt met resists (T-Gods ofzo)
Raven frost + random ring met resists ofzo
Gore riders
Ik heb met deze (1pt smite) setup al eerder een uber runner gemaakt, dat ging echt uitstekend en zonder enige problemen hak je alles in de pan. Enige wat vervelend was, was "Iron maiden" en sinds zie die verwijderd hebben
Treachery is stukken goedkoper als forti en doet voor een smiter misschien wel meer (45 ias, fade geeft resist en phusical resist)
uber meph doet lightning damage dus highlords is perfect daarvoor 35 li res 20 ias zodat je met een crap grief al zat op bp zit zonder fanatism, kan je zelfs voor ubermeph salvation aangooien
leuk, ik zal je addenBeta schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:00:
Ik ben ook een zeer actieve speler.
Niemand een eth bugged forti liggen?
Of een leuke griffon?
Of een leuke griffon?
Wel een eth waarschijnlijk maar niet bugged.RedHat schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:38:
Niemand een eth bugged forti liggen?
Of een leuke griffon?
Ik whisper je vanavond wel even.
OkeBeta schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:59:
[...]
Wel een eth waarschijnlijk maar niet bugged.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=56674125&f=170
Zijn dit gedupede dingen ofzo
zien eruit als legit en dat die vent zich gewoon helemaal op de jewels heeft gestortRedHat schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:01:
[...]
OkeBedankt alvast.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=56674125&f=170
Zijn dit gedupede dingen ofzo
Verwijderd
hmm kheb sinds kort heel veel lag bij diablo, maar dan ook alleen diablo... iemand hier ook last van?
Als ik jullie Got'ers (Dalyxia, Shuv, MrSize etc) niet had gehad, had ik het nu een stuk moeilijker gehad.
Dus dank!!
Ben nog steeds in de leer, ga zometeen naar huis en weer even spelen. Ben nu bezig om de questen in NM te doen en kan inmiddels ook Diablo killen op NM.
Denk dat ik nog wel een MF Sorc ga maken, want volgens mij heeft iedereen die en zie ze allemaal pew pew op hell. Zie eigelijk helemaal geen ama's die hell diablo/baal runs runnen.
Ben nu lvl 82, hoe kan ik vanaf nu lvl? Dia/Baal runs leveren niet echt veel exp op, en soloen in NM ook niet.
Dus dank!!
Ben nog steeds in de leer, ga zometeen naar huis en weer even spelen. Ben nu bezig om de questen in NM te doen en kan inmiddels ook Diablo killen op NM.
Denk dat ik nog wel een MF Sorc ga maken, want volgens mij heeft iedereen die en zie ze allemaal pew pew op hell. Zie eigelijk helemaal geen ama's die hell diablo/baal runs runnen.
Ben nu lvl 82, hoe kan ik vanaf nu lvl? Dia/Baal runs leveren niet echt veel exp op, en soloen in NM ook niet.
ik heb inmiddels 2x mavina boogMistymo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:42:
Als ik jullie Got'ers (Dalyxia, Shuv, MrSize etc) niet had gehad, had ik het nu een stuk moeilijker gehad.
Dus dank!!
qya levelen, helaas is diaruns en baalruns op hell de beste manier om xp te krijgen, het gaat helaas wel wat traag.
unperm is dat legit? Ik dacht dat dat per definitie niet legit was.Dalyxia schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:37:
[...]
zien eruit als legit en dat die vent zich gewoon helemaal op de jewels heeft gestort
oh dat had ik niet zien staanRedHat schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:30:
[...]
unperm is dat legit? Ik dacht dat dat per definitie niet legit was.
unperm is altijd geduped, dus niet legaal en grote kans op poofen als je ze niet direct ergens in socket
nvm
[ Voor 113% gewijzigd door Ward Vr op 16-08-2011 22:06 ]
ja, de meeste mensen die hier actief zijn zijn SCL of HCL
jij speelt dus non ladder?
Je zou eens wat pit runs kunnen doen, daar krijg je aardig experience van en omdat het een level 85 gebied is zal je daar ook alles kunnen vinden. High runes tot dure socketed items. Ik heb daar een tijd gefarmed met mijn sorceress en heb daar dik tot level 88 runs gedaan. De pit is een grot in de Tamoe Highlands, daar kan je komen door de portal te nemen naar de monastary en dan terug te lopen en het pad te volgen. Het pad gaat dan vanaf de monastary 2 kanten op: Black Marsch of naar de "The Pit".Mistymo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:42:
Dus dank!!
Dia/Baal runs zijn ontzettend gear afhankelijk, gear bepaald dus of je die kan of niet.
Ja zat, mijn ervaring met de vorige pally waarbij ik deze setup had is uitstekend. Die maakte uber tristram met de grond gelijk. Meph's lightning damage zal mij niets maken als ik max res heb met een T-GodsDalyxia schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:14:
[...]
kom je zo wel aan je max ias?
Treachery is stukken goedkoper als forti en doet voor een smiter misschien wel meer (45 ias, fade geeft resist en phusical resist)
uber meph doet lightning damage dus highlords is perfect daarvoor 35 li res 20 ias zodat je met een crap grief al zat op bp zit zonder fanatism, kan je zelfs voor ubermeph salvation aangooien
Grief: +30-40%
Highlords: 20%
Fanaticism op lvl 20 is al +35%
Daar komen de skill points van gear ook nog boven op. Kan zijn dat ik de Highlords switch met een metalgrid of mara's. Meer ias is niet nodig met een phaseblade, want met de Fanatism aura + 10ias zit je al op 8 frames per attack (3.1 attacks per seconde). Ik dacht dat meer ias dan nutteloos is toch?
[ Voor 62% gewijzigd door Shuvit op 17-08-2011 09:52 ]
void
Zeal is 72ias nodig, smite 65, normal attack 42Shuvit schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:47:
[...]
Je zou eens wat pit runs kunnen doen, daar krijg je aardig experience van en omdat het een level 85 gebied is zal je daar ook alles kunnen vinden. High runes tot dure socketed items. Ik heb daar een tijd gefarmed met mijn sorceress en heb daar dik tot level 88 runs gedaan. De pit is een grot in de Tamoe Highlands, daar kan je komen door de portal te nemen naar de monastary en dan terug te lopen en het pad te volgen. Het pad gaat dan vanaf de monastary 2 kanten op: Black Marsch of naar de "The Pit".
Dia/Baal runs zijn ontzettend gear afhankelijk, gear bepaald dus of je die kan of niet.
[...]
Ja zat, mijn ervaring met de vorige pally waarbij ik deze setup had is uitstekend. Die maakte uber tristram met de grond gelijk. Meph's lightning damage zal mij niets maken als ik max res heb met een T-Gods
Grief: +30-40%
Highlords: 20%
Fanaticism op lvl 20 is al +35%
Daar komen de skill points van gear ook nog boven op. Kan zijn dat ik de Highlords switch met een metalgrid of mara's. Meer ias is niet nodig met een phaseblade, want met de Fanatism aura + 10ias zit je al op 8 frames per attack (3.1 attacks per seconde). Ik dacht dat meer ias dan nutteloos is toch?
mijn bedoeling is eigenlijk om zonder fanatism op max ias te komen, kan je ander aura gebruiken
lowest grief= 30% + 45 treachery = 75 ias, zit je al op dan, kan je ook nog amu en aura aan je smaak aanpassen, forti doet volgens mij echt niet veel meer dan dat treachery doet...
Ah nee dat is niet mijn bedoeling, fanatism is een ontzettend dikke damage boost. Ik gebruik gewoon fanatism en compenseer resists met gear. Max resists met absorbs (fire/lightning) en je loopt al geen of amper schade op van bosses.Dalyxia schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:50:
[...]
Zeal is 72ias nodig, smite 65, normal attack 42
mijn bedoeling is eigenlijk om zonder fanatism op max ias te komen, kan je ander aura gebruiken
lowest grief= 30% + 45 treachery = 75 ias, zit je al op dan, kan je ook nog amu en aura aan je smaak aanpassen, forti doet volgens mij echt niet veel meer dan dat treachery doet...
Voordelen van Fortitude op Treachery:
+300% Enhanced Damage
+X To Life (Based on Character Level)
+5% To Maximum Lightning Resist
All Resistances +25-30
Wel degelijk een verschil lijkt me toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Shuvit op 17-08-2011 12:18 ]
void
voordelen van treachery:Shuvit schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:15:
[...]
Ah nee dat is niet mijn bedoeling, fanatism is een ontzettend dikke damage boost. Ik gebruik gewoon fanatism en compenseer resists met gear. Max resists met absorbs (fire/lightning) en je loopt al geen of amper schade op van bosses.
Voordelen van Fortitude op Treachery:
+300% Enhanced Damage
+X To Life (Based on Character Level)
+5% To Maximum Lightning Resist
All Resistances +25-30
Wel degelijk een verschil lijkt me toch?
45ias
20fhr
60 all res
15% hidden physical resistance
Fortitude:
+1.5 (max) to life (based on character level) dit is op lvl 99 148.5 life, lvl (neem ik gemiddeld iets )15 bo erover= +77% = 265 life extra erbij
300% ed= wat doet dat precies? gooit je base damage van je wapen omhoog maal 3? of gooit het ook de extra damage (+300-400 damage) omhoog
phaseblade = 33 avg damage x3 = 99 damage
grief= +300-400 x3 = 900-1200 damage
die +5 max li res is leuk, maar doet ook niet super veel
al met al ligt het dus aan of ED ook de damage bonus van grief pakt, anders lijkt mij echt treachery beter
Jep, dat doet het dusDalyxia schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:42:
[...]
al met al ligt het dus aan of ED ook de damage bonus van grief pakt, anders lijkt mij echt treachery beter
300%ED op de fortitude werkt op je base damage, dwz dat op andere builds het vrijwel waardeloos is. De damage dat je van grief krijgt, dus de +damage (340 ~ 400) op grief komt op jouw base damage.
Kortom, als je een grief hebt met +400 damage zal de fortitude dit boosten naar 1200 base damage
void
Een paar zaken haal je door elkaar in je vergelijking.
- De x to life wordt niet vermenigvuldigd met BO op Treachery. De bonus is dus marginaal.
- De 60 all res + 15% physical DR kan je heel gemakkelijk prebuffen en heeft een dusdanige duratie dat het makkelijk voor ubertrist gebruikt kan worden.
- FHR is op een smiter niet van belang, gegeven dat smite niet te interrupten valt.
- de 300 %ED wordt op de berg %ED gegooid die je vanuit Fanaticsm en Smite (of zeal/charge/synergies) meekrijgt. Stel dat je al 700 %ED hebt, dan heb je met fortitude 1000 %ED. Dit kan een significante bonus zijn.
- Daarnaast heb je substantieel meer verdediging met fortitude vanwege de chilling armor proc.
De enige echte reden om Treachery te gebruiken is de 45 IAS en de prijs. Voor de rest kan je beter prebuffen en dan een resistance armor gebruiken (zoals fortitude). Prudence is ook een prima optie voor een ubersmiter. Of zelfs Lionheart als je op budget leeft (wat prima kan met een ubersmiter).
- De x to life wordt niet vermenigvuldigd met BO op Treachery. De bonus is dus marginaal.
- De 60 all res + 15% physical DR kan je heel gemakkelijk prebuffen en heeft een dusdanige duratie dat het makkelijk voor ubertrist gebruikt kan worden.
- FHR is op een smiter niet van belang, gegeven dat smite niet te interrupten valt.
- de 300 %ED wordt op de berg %ED gegooid die je vanuit Fanaticsm en Smite (of zeal/charge/synergies) meekrijgt. Stel dat je al 700 %ED hebt, dan heb je met fortitude 1000 %ED. Dit kan een significante bonus zijn.
- Daarnaast heb je substantieel meer verdediging met fortitude vanwege de chilling armor proc.
De enige echte reden om Treachery te gebruiken is de 45 IAS en de prijs. Voor de rest kan je beter prebuffen en dan een resistance armor gebruiken (zoals fortitude). Prudence is ook een prima optie voor een ubersmiter. Of zelfs Lionheart als je op budget leeft (wat prima kan met een ubersmiter).
wat is je acc naam?Beta schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:59:
[...]
Wel een eth waarschijnlijk maar niet bugged.
Ik ben er iig vanavond niet. Misschien morgen.
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 17-08-2011 21:17 ]
Ik ben non-ladderRedHat schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:06:
[...]
wat is je acc naam?
Ik ben er iig vanavond niet. Misschien morgen.
ja hoor.. addicted again..
Hammerdin is nu level 55, en gaat per baalrun nog een level bij (nm)
Heb nog wat fg liggen, dus kan ook nog gear regelen. Kijken hoeveel lol het nog is als alles geregeld is zometeen..
Heb nog wat fg liggen, dus kan ook nog gear regelen. Kijken hoeveel lol het nog is als alles geregeld is zometeen..
Haha, welkom terug bij de clubkarstjan schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:03:
ja hoor.. addicted again..
Heeft iemand nog een 5s Phase Blade voor trade? Het liefst een PB met %ED
void
als "ik" er 1 vind dan is tie voor jouwShuvit schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:18:
[...]
Haha, welkom terug bij de club
Heeft iemand nog een 5s Phase Blade voor trade? Het liefst een PB met %ED
@hammerdin lvl 55
redhat en ik hebben zat gear waar jij wel wat mee kan, wizzy, shako, zaka, arach, magefist, en boots naar keuze heb ik iig wel voor je
daar hoef je dus geen fg voor te gebruiken
Een HoZ wil ik ook nog wel hebben voor m'n hammertje hoorDalyxia schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:03:
[...]
als "ik" er 1 vind dan is tie voor jouw
@hammerdin lvl 55
redhat en ik hebben zat gear waar jij wel wat mee kan, wizzy, shako, zaka, arach, magefist, en boots naar keuze heb ik iig wel voor je
Nee, daar wil je spirit shield met 35 FCR op. FCR is voor een hammerdin belangrijker dan +skills.Mr_Size schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:14:
[...]
Een HoZ wil ik ook nog wel hebben voor m'n hammertje hoor
Vicariously I live while the whole world dies
Oh dat is helemaal geweldig!Dalyxia schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:03:
[...]
@hammerdin lvl 55
Ik ben denk ik vanavond wel online, als jij/jullie er dan zijn, whisper ik jullie wel!
Daarnaast vroeg ik me nog af hoe het nu staat met verslaan van Uber's etc. Dit is onder meer de reden dat ik weer met het spel begonnen ben. Toen ik stopte, was net Uber Tristram, in het spel 'gezet', evenals de Anni etc. Er werden toen veel runs gedaan/georganiseerd. Is dit nog steeds zo in trek, of zijn er nu andere runs die heel populair zijn?
Lijkt me erg leuk om me daar ook een beetje op te richten, heb dit nog niet echt gedaan dus is wel een uitdaging
Hm, weet ik nog zonet niet. Heb al een HOTO (40% FCR), Trang Oul gloves (20% FCR) en Arachnid (20%FCR)Vicarious schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:29:
[...]
Nee, daar wil je spirit shield met 35 FCR op. FCR is voor een hammerdin belangrijker dan +skills.
Da's al 80% meer. Heb trouwens nu een spirit shield met 31 FCR, maar daarbij krijg ik alleen +2 Skills. De HoZ geeft ook nog + 2 combat skills, meer resistance en block rate. Daarbij de extra 31 FCR inlereven is toch niet zo erg?
@karstjan, Dalyxia en ik hebben een aantal uberruns gedaan, waarbij dalyxia voornamelijk het werk doet en ik als afleiding dien
Anni krijg je trouwens niet via Uberrun, dat krijg je als Diablo de wereld bewandeld
Het hangt ervan af welk breakpoint je wilt bereiken, FCR werkt namelijk met breakpoints. 10% meer of minder maakt dus niet perse direct een verschil.Mr_Size schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:45:
[...]
Hm, weet ik nog zonet niet. Heb al een HOTO (40% FCR), Trang Oul gloves (20% FCR) en Arachnid (20%FCR)
Da's al 80% meer. Heb trouwens nu een spirit shield met 31 FCR, maar daarbij krijg ik alleen +2 Skills. De HoZ geeft ook nog + 2 combat skills, meer resistance en block rate. Daarbij de extra 31 FCR inlereven is toch niet zo erg?
Met je huidige gear zit je dus al op het 1na hoogste breakpoint van 80%, waarbij je elke 10 frames een hamertje kan casten. Met 35% erbij zit je op 115%, dus mis je alsnog het hoogste bp. Wat dat betreft kun je volgens mij dan beter een HoZ equippen. Of natuurlijk een 10% FCR ring nemen, en wel het hoogste bp halen.
Breakpoints:
0% fcr - 15 frames
9% fcr - 14 frames
18% fcr - 13 frames
30% fcr - 12 frames
48% fcr - 11 frames
75% fcr - 10 frames
125% fcr - 9 frames
I knowAnni krijg je trouwens niet via Uberrun, dat krijg je als Diablo de wereld bewandeld
[ Voor 4% gewijzigd door karstjan op 18-08-2011 14:35 ]
Ik weet dat er met zogenaamde breakpoints wordt gewerkt, maar om eerlijk te zijn begrijp ik er weinig van. Hoe wordt een frame weergegeven? Is dit hetzelfde als fps (frames per second) bij fps (first person shooterskarstjan schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:30:
[...]
Het hangt ervan af welk breakpoint je wilt bereiken, FCR werkt namelijk met breakpoints. 10% meer of minder maakt dus niet perse direct een verschil.
Met je huidige gear zit je dus al op het 1na hoogste breakpoint van 80%, waarbij je elke 10 frames een hamertje kan casten. Met 35% erbij zit je op 115%, dus mis je alsnog het hoogste bp. Wat dat betreft kun je volgens mij dan beter een HoZ equippen.
Breakpoints:
0% fcr - 15 frames
9% fcr - 14 frames
18% fcr - 13 frames
30% fcr - 12 frames
48% fcr - 11 frames
75% fcr - 10 frames
125% fcr - 9 frames
Ik speel vaak meer op gevoel: sinds ik mn HOTO heb cast ik als een m*therf*cker, dus dat voelt goed
Ja, het is ongeveer hetzelfde. Bij diablo 2 wordt het spel in 25 frames per seconde weergegeven. Elke spell, in dit geval een hamertje casten, duurt een x aantal frames. x maal 0,04 seconden is de tijd die je nodig hebt voor die spell.
zie hier: http://www.diablowiki.com/Breakpoints_(Diablo_II) en hier: http://www.diablowiki.com/Breakpoints_(Diablo_II)
Wat betreft je eigen FPS, dus als speler, je kunt maximaal 25 frames per seconde van D2 doorkrijgen. Wat je daarboven zit, maakt dus niet uit. Zodra je onder die 25 fps zit, gaat het spel schokken, omdat je pc niet alle frames kan laten zien.
zie hier: http://www.diablowiki.com/Breakpoints_(Diablo_II) en hier: http://www.diablowiki.com/Breakpoints_(Diablo_II)
Wat betreft je eigen FPS, dus als speler, je kunt maximaal 25 frames per seconde van D2 doorkrijgen. Wat je daarboven zit, maakt dus niet uit. Zodra je onder die 25 fps zit, gaat het spel schokken, omdat je pc niet alle frames kan laten zien.
[ Voor 25% gewijzigd door karstjan op 18-08-2011 14:49 ]
Hm, 't zegt me nog steeds niet veel. Ben nooit echt wiskundig aangelegd geweestkarstjan schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:48:
Ja, het is ongeveer hetzelfde. Bij diablo 2 wordt het spel in 25 frames per seconde weergegeven. Elke spell, in dit geval een hamertje casten, duurt een x aantal frames. x maal 0,04 seconden is de tijd die je nodig hebt voor die spell.
Laat ik het er maar op houden dat ik begrijp dat je er als caster baat bij hebt om items met %fcr te hebben
Precies 
Meer FCR = sneller casten = sneller damage doen = goed
maar je moet niet teveel damage inleveren om fcr te krijgen, 12k hammer met 75fcr of 10k met 125fcr hebben ongeveer hetzelfde damage outputkarstjan schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:02:
Precies
True dat.Dalyxia schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:03:
[...]
@hammerdin lvl 55
Gewoon hier een bericht plempen, dan komen dyx en ik wel even langs om wat gear te droppen
Bij deze wil ik graag een HoZ bestellenRedHat schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:49:
[...]
True dat.
Gewoon hier een bericht plempen, dan komen dyx en ik wel even langs om wat gear te droppen
Is er een manier om zonder cd Diablo 2 LOD te spelen na een installatie vanaf Battle.net? Hij blijft vragen om een CD. Zover ik het kan zien staan alle .mpq files in mn Diablo 2 folder. Kan het ook niet echt vinden op internet.
@Dalyxia
Patch heb ik al up to date
@Dalyxia
Patch heb ik al up to date
[ Voor 9% gewijzigd door Xedev op 18-08-2011 18:30 ]
tja, om 16:50 ben ik nog aan het werk
patch 1.13 erop? sinds 1.10 ofzo werkt standaard installatie al zonder cd'sXtrmEend schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:14:
Is er een manier om zonder cd Diablo 2 LOD te spelen na een installatie vanaf Battle.net? Hij blijft vragen om een CD. Zover ik het kan zien staan alle .mpq files in mn Diablo 2 folder. Kan het ook niet echt vinden op internet.
anders via www.battle.net de client downloaden
[ Voor 24% gewijzigd door Dalyxia op 18-08-2011 18:06 ]
Heb er op dit moment maar één, mocht ik er nog één gedropt krijgen dan zal ik het onthoudenMr_Size schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:54:
[...]
Bij deze wil ik graag een HoZ bestellenWeet alleen niet zeker of ik vanavond tijd heb, zo ja dan whisper ik wel ff
nvm, dalyxia heeft me al voorzienRedHat schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:28:
[...]
Heb er op dit moment maar één, mocht ik er nog één gedropt krijgen dan zal ik het onthouden
bennie weg nu ofzo? je had timeout drop?
Hulp nodig in 966//111 diablo walks the earth ofzo, krijg hem maar niet dood.
Edit:
Samen met een andere hammerdin neergekregen, 10 all resi / 16 to atri ani, is vast heel laag ofzo
Edit:
Samen met een andere hammerdin neergekregen, 10 all resi / 16 to atri ani, is vast heel laag ofzo
[ Voor 42% gewijzigd door Xedev op 18-08-2011 22:56 ]
Ik kom 
Hmm, Lightning is iig geen goede combi voor Dia Clone.
Achja, moet binnenkort maar eens mijn Smiter gaan bouwen
[ Voor 87% gewijzigd door RedHat op 18-08-2011 23:05 ]
10-20 resXtrmEend schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:39:
Hulp nodig in 966//111 diablo walks the earth ofzo, krijg hem maar niet dood.
Edit:
10-20 stats
5-10 exp
dus redelijk low, maar weet de exp niet
Lukt mij zat, ik had hem zo plat met lightningRedHat schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:41:
Ik kom

void
Ja, maar jij hebt zieke gearShuvit schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:24:
[...]
Lukt mij zat, ik had hem zo plat met lightning
eigenlijk lukt alleen een smiter het met cheap gear, de rest is redelijk dure apparaten nodig om hem een beetje snel te kunnen verslaan.Shuvit schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:24:
[...]
Lukt mij zat, ik had hem zo plat met lightning
had vannacht trouwens runenacht ofzo, moet tie vaker doen rofl
um, pul, 2x ist, 2x mal, gul, sur, cham en Lo gevonden
Botten blijft nep, maar wel handig met zulke drops.Dalyxia schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:53:
[...]
eigenlijk lukt alleen een smiter het met cheap gear, de rest is redelijk dure apparaten nodig om hem een beetje snel te kunnen verslaan.
Scheelt je wel tijd, bot werkt zeker niet voor een sorc of wel soms?
[ Voor 11% gewijzigd door Shuvit op 19-08-2011 11:19 ]
void
Ik draai um met Lightning Sorc en gaat prima.Shuvit schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:58:
[...]
Botten blijft nep, maar wel handig met zulke drops.
Scheelt je wel tijd, bot werkt zeker niet voor een sorc of wel soms?
Ik ben nog steeds haastig op zoek naar deze items:
Eth Bugged Forti
Griffon
En ik draag nog steeds Enigma op m'n Lightning Sorc. Moet nog iets beters/goeds ter vervanging, want de Enigma gaat naar de smiter.
Heb je wat liggen? Laat het mij dan weten
Dyx: Goede run. Ik heb al 2 dagen helemaal niets
[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 19-08-2011 11:39 ]
Nu mag je nooit meer zeggen dat red meer geluk heeftDalyxia schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:53:
Cham is wel een serieus hoge rune, kun je die niet ruilen voor wat ber's ofzo. ENIGMA FTW
Net alsof Ber's voor het oprapen liggen. Iedereen wilt bers, ze doen atm nog steeds 15~17 fg.Mr_Size schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:50:
[...]
Nu mag je nooit meer zeggen dat red meer geluk heeft
Cham is wel een serieus hoge rune, kun je die niet ruilen voor wat ber's ofzo. ENIGMA FTW
Heb wel geluk met een bieding... Op een shitload aan items
Gewonnen, 4 fg
2dex, 10lr sc
10fcr, 15@ RING
+1 combat, 40eg skiller ( barb )
124ar-28life GC
Arach 106ed
Arach 112ed
Arach 115ed
1max, 16ar, 18life sc
10fcr, 4ll, 20lr, 24fr RING - lvl req 13
+1 fire, 5 dex skiller
17life, 26def sc
Wartrav 40mf
Tal belt 15mf
Tal belt 15mf
Tal belt 15mf
3frw, 100psn dmg sc
10fcr, 1max, 17ar, 9str, 10@ RING - lvl req 48
2str, 10pr sc
2dex, 20def sc
16life, 11pr sc
17life, 10lr sc
30cr, -15 req jewel
15life, 10pr sc
Whisp 20-19
+2 nec, 20fcr, 12mana, 9mana reg, 18fr Amu
251 psn dmg sc
7mf sc
+1 cold skiller
8max, 76ar, 23life GC
+1 cold skiller
+2 nec, 19fcr, 29mana, mana reg 6 amu
10fcr, 30ar, 6ml, 11@, 1 maek ring
10fcr, 15@ ring
100 psn dmg sc
10fcr, 104ar, 5ll, 62mana, 29fr RING
8max dmg jewel - lvl req 8
100psn, 16life sc
100psn, 6life sc
5fhr, 30def sc
10min dmg, 30pr jewel
7mf sc
10fcr, 17ar, 3ms, 7dex, 51mana, 7cr RING - lvl req 31
10fcr, 2ml, 4ll, 4mana, 20cr, 25lr RING - lvl req 21
10fcr, 3min, 71ar, 66mana, 12lr RING - lvl req 29
9cr, 10eg sc
Draculs 10, 106, 15 ,8
Hotspurs 20ed
7mf sc
7frw, 53 mana GC
Rare Short War Bow - 20ias, 296ed, 9max dmg, 5-12 fire dmg, 1 maek, Fools mod
[ Voor 68% gewijzigd door RedHat op 19-08-2011 11:57 ]
Nee, kan me voorstellen dat ze schaars zijn. Heel veel goede runewords zijn Ber's voor nodigRedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:51:
[...]
Net alsof Ber's voor het oprapen liggen. Iedereen wilt bers, ze doen atm nog steeds 15~17 fg.
Heb wel geluk met een bieding... Op een shitload aan itemsEven kijken of het lukt dan post ik lijstje hier
Gewonnen, 4 fg
edit: Wow, ik heb weinig verstand van dat trading, maar 4 fg voor al die shit lijkt me erg weinig. Nice!
[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 19-08-2011 12:05 ]
Dat lijstje wat ik gepost hebMr_Size schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:58:
[...]
Nee, kan me voorstellen dat ze schaars zijn. Heel veel goede runewords zijn Ber's voor nodig
Wat heb je gescoord?
wel een boel crap hoorRedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:59:
[...]
Dat lijstje wat ik gepost heb(Alles dus).
Welke bot is dat dan, ben benieuwd hoe zoiets werkt. Of mag dat niet vermeld wordenRedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:32:
[...]
Ik draai um met Lightning Sorc en gaat prima.
Ik ben nog steeds haastig op zoek naar deze items:
Eth Bugged Forti
Griffon
En ik draag nog steeds Enigma op m'n Lightning Sorc. Moet nog iets beters/goeds ter vervanging, want de Enigma gaat naar de smiter.
Heb je wat liggen? Laat het mij dan wetenDan kunnen we wel wat traden
Dyx: Goede run. Ik heb al 2 dagen helemaal niets
[ Voor 6% gewijzigd door Shuvit op 19-08-2011 13:12 ]
void
Ik gebruik zelf etal. De bot is tegen de regels op gebruik in Blizzard games maar het programma zelf is geen warez en zelfs opensource.Shuvit schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:12:
[...]
Welke bot is dat dan, ben benieuwd hoe zoiets werkt. Of mag dat niet vermeld worden
http://www.d2etal.com/
Wel een hoop configgen maar genoeg info te vinden.
wel een BOEL
en dat voor maar 4 fg.. Das nie veel
Is er nu iemand online? Ik kom dr op mn afstudeerstage even niet uit (mindblock) dus ga zo even thuis zitten, Diabloen en op inspiratie wachten
(terwijl ik natuurlijk belangrijke mails ga sturen enzo)
[ Voor 43% gewijzigd door karstjan op 19-08-2011 13:58 ]
Haha, het stoppen met studeren en gaan gamen en het dan rechtvaardigen for the winkarstjan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:56:
[...]
wel een BOEL
en dat voor maar 4 fg.. Das nie veel
Is er nu iemand online? Ik kom dr op mn afstudeerstage even niet uit (mindblock) dus ga zo even thuis zitten, Diabloen en op inspiratie wachten![]()
(terwijl ik natuurlijk belangrijke mails ga sturen enzo)
Ik ben nog op zoek naar IK gear, meerbepaald de gloves en de soulcage:

Iemand? Ik heb nog een IK helm en Natalya helm op overschot (en wat ander klein spul) dat weg mag.

Iemand? Ik heb nog een IK helm en Natalya helm op overschot (en wat ander klein spul) dat weg mag.
ik heb nog 4 ik armors liggen en ook nog wel een extra ik gloves, dus wat is je acc naam en wanneer ben je online, gratis af te halenWard Vr schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:04:
Ik ben nog op zoek naar IK gear, meerbepaald de gloves en de soulcage:
[afbeelding]
Heel erg bedankt!! Ben nu online, zit in game 'ikgot', naam 'theronix'.
ikgot bestaat niet volgens d2Ward Vr schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:26:
Heel erg bedankt!! Ben nu online, zit in game 'ikgot', naam 'theronix'.
is het wel scl? of speel jij non ladder/hardcore?
Non ladder/SC
Was net te laat om te whisperen
Was net te laat om te whisperen
[ Voor 55% gewijzigd door Ward Vr op 19-08-2011 15:30 ]
Spijtig, dan zit er niets anders op zeker?
edit: ik krijg voortdurend 'char is not logged on' als ik je wil messagen
edit2: game does not exist @gotmule
[ Voor 60% gewijzigd door Ward Vr op 19-08-2011 15:38 ]
moet je wel zeggen welk password je er op gaat zettenWard Vr schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:32:
Spijtig, dan zit er niets anders op zeker?
ok, ikgot4 staat op, pass: ikgot4, en zonder lvl restr
[ Voor 27% gewijzigd door Ward Vr op 19-08-2011 15:40 ]
Zo, ward Vr blij gemaakt met full IK op non ladder
kijk ik daarna op ander scherm
Diablo walk the earth
kon hem eerst niet vinden, bleek dat tie ipv lister gespawned was in throneroom..
korte metten mee gemaakt
17-18-7
Diablo walk the earth
kon hem eerst niet vinden, bleek dat tie ipv lister gespawned was in throneroom..
korte metten mee gemaakt
17-18-7
Lucky bastard, dat is geen slechte anni. Heb je er nog wat voor trade dan, moet er nog 1 hebben op mijn paladin. Zodara ik de gearset compleet heb voor de pally ga ik beginnen met het levelen van de paladin.Dalyxia schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:17:
Zo, ward Vr blij gemaakt met full IK op non ladder
Diablo walk the earth
korte metten mee gemaakt
17-18-7
Moet nog 2xLo hebben, 5 sock PB en nog effe een socket quest doen voor mijn Superior Archon plate
[ Voor 25% gewijzigd door Shuvit op 19-08-2011 16:27 ]
void
shuvit is ook ladder, dus waarschijnlijk niet
zowiezo is griswolds armor niet heel gewild en is de droprate behoorlijk hoog
helaas niks waard dus
Btw, mijn resistances zijn gestegen van ~ -50 naar +50 op hell dankzij de IK set completion
[ Voor 13% gewijzigd door Ward Vr op 19-08-2011 17:02 ]
ik ben blij dat je er blij mee bentWard Vr schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:01:
Ok
Btw, mijn resistances zijn gestegen van ~ -50 naar +50 op hell dankzij de IK set completionWat een verbetering!
(Om van de rest nog maar te zwijgen)
Nopez, ik zorg effe dat ik voor het lvl'en mijn pally sigons set aan doe. Dan gaat hij iig niet zo snel dood als ik even niet op let terwij ik alles dood met de sorceress
Ik wil een Fortitude armor op de pally, dat is veel beter voor zijn doel
void
Ben nu hammerdin gear aan het traden op d2jsp, hebben jullie misschien wat liggen? Anders schaf ik een compleet nieuwe outfit aan
ik heb liggenkarstjan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:19:
Ben nu hammerdin gear aan het traden op d2jsp, hebben jullie misschien wat liggen? Anders schaf ik een compleet nieuwe outfit aan
shako, zaka, magefist, boots naar keuze, wizardspike, vipermagi
kan je al een heel end mee komen, vipermagi hoort natuurlijk enigma voor in de plaats, maar zolang je die niet hebt
edit: Status update Smiter
ik heb inmiddels mijn funbuild smiter in elkaar zitten
knal ubers er goed mee dood, heb leuke build met max prayer en max meditation, switch met meph even naar salavation, altijd leuk
[ Voor 19% gewijzigd door Dalyxia op 19-08-2011 17:28 ]
Ik heb al een shako, vipermagi, trang gloves en sandstorm trek boots.
als je nog wat kwijt wilt, ik ben nu online (*karstjan)
ik zit in gotmule met als password de afkorting van Gathering of tweakerskarstjan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:31:
Ik heb al een shako, vipermagi, trang gloves en sandstorm trek boots.
maar moet wel binnen 5 minuten eten, ben daarna ook wel online
[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 19-08-2011 17:41 ]
Ook een cham gevonden 
Vroeger had het dak eraf gegaan. Nu helemaal niets meer waard
ja dat is wel een beetje hoe het is idd...RedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:42:
Ook een cham gevonden
Hoezo is cham niks waard?Dalyxia schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:37:
[...]
ja dat is wel een beetje hoe het is idd...
Runes zijn in het algemeen niets meer waard.
Ist is iets waard omdat het na Soj's een tijdje de currency was. Daarom is ook nog steeds een beetje 1 ist=1fg.
Voor de rest wordt de waarde van een rune bepaald door in welke runeword hij belangrijk is, Ber is bijvoorbeeld Infinity, Enigma waardoor de vraag groot is en de prijs dus groter.
Runes die nergens voor gebruikt worden zijn derhalve dus ook niets waard.
Net wel een Eth Andariels gevonden. Ik snap alleen niet waarom die redelijk wat waard is, gaze is toch beter door de DR?
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 19-08-2011 20:12 ]
Zo ik dacht even snel een hellfire torch halen, zag er mij nog een handig dingetje uit. Tot ik zag welke heksentoeren je moet doen om die te maken.
Wat is nou écht beter op een lightning sorc, Enigma of CoH? Ik neig eigenlijk naar CoH.
Op pagina 18 van dit topic staat een hele discussie daarover. Hangt er denk ik vanaf wat je belangrijk vindt..
Verwijderd
Woah, nu al alles bij elkaar voor Lightning Sorc?RedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:33:
Wat is nou écht beter op een lightning sorc, Enigma of CoH? Ik neig eigenlijk naar CoH.
Mijn gear:
Shako
Hoto / Spirit
Cta / Spirit
Waterwalk
Die +1 fire skiller gloves
Soj + Raven Frost (Maar heb nog 2 sojs op mule, moet nog ff een overzetten. Kwam dex tekort vandaar RF).
Arach
Merc:
Infinity
Gaze
Eth Bugged Forti (Eindelijks!!!)
Shako
Hoto / Spirit
Cta / Spirit
Waterwalk
Soj + Raven Frost (Maar heb nog 2 sojs op mule, moet nog ff een overzetten. Kwam dex tekort vandaar RF).
Arach
Merc:
Infinity
Gaze
Verwijderd
Zou als ik jou was War Travelers nemen als bootsRedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:47:
Mijn gear:
Shako
Hoto / Spirit
Cta / Spirit
Waterwalk
Arach
Merc:
Infinity
Gaze
Als je echt voor pure lightning damage gaat zijn er overigens wel betere opties, ervanuit gaande dat je die kan betalen. Eschuta' s temper oid (die sorc wand) kan je damage output flink vergroten. Ook een goede Griffons Eye vergroot je damage output.RedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:47:
Mijn gear:
Shako
Hoto / Spirit
Cta / Spirit
Waterwalk
Arach
Merc:
Infinity
Gaze
Vicariously I live while the whole world dies
I know, maar die moet je idd maar even kunnen betalenVicarious schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:16:
[...]
Als je echt voor pure lightning damage gaat zijn er overigens wel betere opties, ervanuit gaande dat je die kan betalen. Eschuta' s temper oid (die sorc wand) kan je damage output flink vergroten. Ook een goede Griffons Eye vergroot je damage output.
muhahaha, ik heb eschuta's +3 20lightningRedHat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:52:
[...]
I know, maar die moet je idd maar even kunnen betalen
maarja, nog steeds betere output als coh
nu nog infy
Dit topic is gesloten.