WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Classic
Got Username: | D2 account | D2jsp account | Status: |
TomasdH | Tomas HCCL | - | Inactive |
Softcore
Angeloonie | Angeloonie SCL | - | Inactive |
Balderstein | balder-han SCL | - | Inactive |
BazzPsychoNut | BazzPsychoNut SCL | BazzPsychoNut | Inactive |
BitchCrew | SletZor SCL | GotSletZor | Active |
blizt | blizt_nl SCL | - | Inactive |
buggienuk | buggienuk SCL | - | Inactive |
Chefbierrr | Chefbier SCL | - | Inactive |
Cthulhu | Demolen SCL | - | Inactive |
Dalyxia | Dalyxia SCL | Dalyxia | Inactive |
Davio | Davio SCL | - | Inactive |
DC_Vincent | VincentO_DC SCL | - | Active |
deTwisj | detwisj SCL | - | Inactive |
Dommerick | dommerick / domm SCL | dommerick | Active |
emielles | emielles SCL | - | Active |
Ezechiel | Ezechiel007 SCL | - | Active |
Gakkethijs | gakkethijs SCL | gakkethijs | Active |
Gblom | gblom SCL | - | Inactive |
gotfurrr | gotter SCL | - | Inactive |
Gruttewurm | Gruttepier SCL | Gruttepier | Active |
h8bal | h8bal SCNL | - | Inactive |
HetBiggie | HetBiggie SCL | HetBiggie | Active |
IAxe | neophythe2 SCL | - | Active |
Infernis | iNFERNi SCL | - | Inactive |
InfoTracer | nfoTracer SCL | - | Inactive |
Idifix | Bunaman SCL | Idifix | Inactive |
Jamal | MacWeDweed SCL | - | Inactive |
Joarie | jompje SCL | - | Inactive |
JossKp | joss2603 SCL | - | Inactive |
Koeitje | Koeitje SCL | koei | Inactive |
Kroga | kroga SCNL / kroga3 SCL | Kroga | Inactive |
LegionSkellie | Freshstart SCL | LegionSkellie | Inactive |
leXistence | lexistence SCL | - | Inactive |
Likwit | likwit SCL | - | Inactive |
Mcdutch hcl | mcdutchII SCL | McDutch | Active |
Mad-Matt | Matt-R6 SCL | - | Active |
MailMan | MailManBoer SCL | MailManBoer | Inactive |
Michel551813 | michel551813 SCL | - | Inactive |
Nvidiot | Nvidiot SCL | - | Inactive |
Onizuka-Sensei | neo_myztik_x SCL | neomyztikx | Inactive |
Odysseus253 | Alexverone SCL | - | Inactive |
PiekJans | piek1983 SCL | - | Inactive |
Pompiedom | pompiedom SCL | - | Inactive |
Psychoclown | kyomain SCL | psychoclownkyozu | Active |
Rene59 | Rene59 SCL | nees | Inactive |
Ruyven hcl | Ruyven SCL | - | Inactive |
sacardus | NoNsToPcHaOs SCL | - | Active |
Suicyder | suicyder SCL | - | Inactive |
The_Cr0ss | TheCross SCL | - | Inactive |
Timlog | Pkunk SCL | - | Inactive |
Toch | Triklii-ii SCL | - | Inactive |
Triskin | triskin SCL | - | Inactive |
Tumzie | tumzie SCNL / tumzie-2 SCL | - | Inactive |
Vicarious hcl | nyny83 SCL | - | Active |
Vincent Dwild | vincemeister2 SCL | Vincemeister3 | Active |
Visgek24 | rubenh1712 SCL | Active | |
VraatJ hcl | vraatjuh SCL | Vraatjuh | Active |
Vuk | VukisBaas SCL | Vuk | Inactive |
Xenophoben | PvP-Blackaxe SCL | - | Inactive |
XtrmEend | XtrmEend SCL | - | Inactive |
yeroon1986 | yeroon86 SCL | - | Inactive |
Zteever | zteever SCL | - | Inactive |
Hardcore
Aapelite | Aapelite HCL | - | Active |
D2Freak | jebojebojebo2 HCL | - | Inactive |
Darky | hc2-darky HCL | - | Inactive |
daves2hd | Daves2hd HCL | Daves2hd | Active |
Der_Hans | Dedlmagik HCL | DerrHans | Inactive |
Flapmo | got-flapmo HCL | Flapmo | Inactive |
Ferreur | Ferror1 HCL | Ferror | Active |
Frunz | Frunz HCL | Frunz | Inactive |
Jordi_k | Sterre HCL | sterre | Inactive |
kwakke01 | GoT-guild HCL | kwakke01 | Active |
Mcdutch scl | McDutchhc HCL | McDutch | Active |
Maldred | Maldred HCL | Maldred | Active |
Margootje | nz.weasel HCL | weasel853 | Active |
Mooneater | Mooneater HCL | Mooneater | Inactive |
mrboomblaster | mrboomblaster HCL | mrboomblaster | Inactive |
Nyazzin | o_O-Nyazzin HCL | - | Inactive |
pheno79 | GoT-pheno HCL | Pheno | Active |
Raffuhl | Drones08 HCL | - | Active |
Ruyven scl | Ruyven HCL | - | Inactive |
Sjorzo | .Got HCL | sjorzo | Inactive |
Skyclad | YsidroNew HCL | - | Inactive |
Slewey | Slewey HCL | Slewey | Inactive |
sorcees | sorcees HCL | sorcees | Active |
SoulWar1 | Soulli HCL | - | Active |
TeDiZ | Kiirto HCL | - | Inactive |
tollo71 | tollo-hc HCL | Tollo-HC | Active |
Vicarious scl | VicariousHCL HCL | - | Active |
VraatJ scl | vraatjuh HCL | Vraatjuh | Active |
Yago | don_afterban HCL | Don_Holio | Active |
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM of post hier.
Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben post hier een link of DM me even! Pmen op d2jsp kan ook!
En daar is het nieuwe deeltje! 51 alweer dat gaat hard!
Statistics | |
Start Diablo 2 Classic/LoD: Deel 50 | vrijdag 02 januari 2009 16:27 |
Totale aantal posts | 980 posts |
Gemiddeld aantal posts per dag | 25,79 posts per dag |
Eind Diablo 2 Classic/LoD: Deel 50 | zondag 08 februari 2009 12:32 |
gaat inderdaad hard dit. We spammen de boel aardig onder. En dan te bedenken dat we heel veel ook nog op het gotdiablo forum bespreken
Volgens mij lullen we meer over het spel dan dat we het spelen
Vicariously I live while the whole world dies
Valt ook gewoon veel over te lullenVicarious schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:12:
gaat inderdaad hard dit. We spammen de boel aardig onder. En dan te bedenken dat we heel veel ook nog op het gotdiablo forum besprekenVolgens mij lullen we meer over het spel dan dat we het spelen
Maar moet zeggen dat er ook veel spam tussen staat: dubbel posts! en posts over r/d onder het mulen.
Dat laatste gaat dan nog wel over het spel maar eerst kijken of je iemand kan pm'en via jsp is mss wel handig
ja, maar op jsp kijkt lang niet iedereen zo vaak, dit is toch wel de plek waar het meeste gekeken wordtpsychoclown schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:23:
[...]
Valt ook gewoon veel over te lullen
Maar moet zeggen dat er ook veel spam tussen staat: dubbel posts! en posts over r/d onder het mulen.
Dat laatste gaat dan nog wel over het spel maar eerst kijken of je iemand kan pm'en via jsp is mss wel handig
maar hier je game+pass neerzetten is minder betrouwbaar als op jsp iemand pm-en, want iedereen op internet kan dit lezen
True maar wat ik bedoelde is eerst kijken of een persoon online is (recent) en dan pas pm'ed maar dat vind ik vanzelf sprekend (behalve als het om een trade gaat natuurlijk).Dalyxia schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:35:
[...]
ja, maar op jsp kijkt lang niet iedereen zo vaak, dit is toch wel de plek waar het meeste gekeken wordt
maar hier je game+pass neerzetten is minder betrouwbaar als op jsp iemand pm-en, want iedereen op internet kan dit lezen
woohoo, heb enigma 
kyo, thanx voor armor
kyo, thanx voor armor
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Geen dank, trouwens wyrm is stijl ^^
Wat zijn de stats geworden?
Iedereen naargeestig aan het dclone hunten atm
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 08-02-2009 14:39 ]
hoezo? is der een ip hot?psychoclown schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:39:
[...]
Geen dank, trouwens wyrm is stijl ^^
Wat zijn de stats geworden?
Iedereen naargeestig aan het dclone hunten atm
nee alleen warm volgens die site
En na een gris armor 948 gevonden te hebben en daar maar 3 sols in te hebben gestopt valt die dan toch: een perf gris armor van 950 def. Lollerz...2 def meer, eigenlijk de moeite niet, maar toch he
das nou juist het probleem, als ie hot is dan ben je eigenlijk al te laat, omdat het .227 ip dan al vol zit, waarshcijnlijk zit het ip nu al vol...143029 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:06:
Alsie hot is ff roependan start ik ook een servertje
143029
hoe zie je op welk ip je zit?: http://newd2event.net/ind.../diablo_2_hunters/Game_IpDalyxia schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:07:
[...]
das nou juist het probleem, als ie hot is dan ben je eigenlijk al te laat, omdat het .227 ip dan al vol zit, waarshcijnlijk zit het ip nu al vol...
En gijs moest je die BB nog hebben?
WEER unable to connect

[ Voor 20% gewijzigd door 143029 op 08-02-2009 17:31 ]
mja, goed, ik zit nu in .227, maar hoelang gaat het nog duren? kan nog wel een week duren voordat er 40-90 sojs verkocht worden
Anoniem: 184982
wellicht zou ik full toegang mogen op igot forum
vond et al raar datk nooit iets kon vinden over ut.
Dus pheno, aan het werk!
Dus pheno, aan het werk!
ik welk gedeelte moet dat dan staan? ik zie IGotChat, IgotTrades IgotBuilds en IgotGuildAnoniem: 184982 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:36:
wellicht zou ik full toegang mogen op igot forumvond et al raar datk nooit iets kon vinden over ut.
Dus pheno, aan het werk!
Had je dat dan al niet? Pm me dan daar gewoon, soms komen er 5 man tegelijk en ik ga geen lijstjes van nicknames uit mijn hoofd lerenAnoniem: 184982 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:36:
wellicht zou ik full toegang mogen op igot forumvond et al raar datk nooit iets kon vinden over ut.
Dus pheno, aan het werk!
Edit, done btw
done
bah weer een tempban zo snel ging ik niet
Mag ik jullie er even aan herinneren dat het hier geen chatbox is? Houd het dus een beetje nuttig en ontopic
.
And I'm the only one and I walk alone.
Wow dat heb jij echt vaak zeg.. heb je bagger inet ofzo?143029 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:11:
[...]
hoe zie je op welk ip je zit?: http://newd2event.net/ind.../diablo_2_hunters/Game_Ip
En gijs moest je die BB nog hebben?
WEER unable to connectkutspel af en toe
Zie vorige deeltje (zoeken op dclone) daar heb ik netjes verteld hoe je kan dclone hunten en anders googlen
PromoX schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:30:
[mbr]Mag ik jullie er even aan herinneren dat het hier geen chatbox is? Houd het dus een beetje nuttig en ontopic.[/]
Sla de spijker precies op zijn kop , PromoXpsychoclown schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:23:
[...]
Valt ook gewoon veel over te lullen
[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 08-02-2009 22:37 ]
Vuk, probeer wat minder snel in en uit games te gaan. Altijd even 5 seconden wachten tussen twee acties.
Dus: game leaven, 5 seconden wachten, nieuwe game in
Of: game leaven, 5 sec wachten, disconnect, 5 seconden wachten, nieuwe char selecten, 5 seconden wachten, nieuwe game in.
You get the idea. Battle.net houdt niet van acties die snel achter elkaar gebeuren. Dan vermoeden ze al snel een bot en dan tempbannen ze je.
edit: dal volgens mij ben je uit de game.
Dus: game leaven, 5 seconden wachten, nieuwe game in
Of: game leaven, 5 sec wachten, disconnect, 5 seconden wachten, nieuwe char selecten, 5 seconden wachten, nieuwe game in.
You get the idea. Battle.net houdt niet van acties die snel achter elkaar gebeuren. Dan vermoeden ze al snel een bot en dan tempbannen ze je.
edit: dal volgens mij ben je uit de game.
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 08-02-2009 23:05 ]
Kan bijzonder lang duren. Hangt er van af of al die lui met een megastock aan soj's op de juiste server kunnen komen.Dalyxia schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:33:
mja, goed, ik zit nu in .227, maar hoelang gaat het nog duren? kan nog wel een week duren voordat er 40-90 sojs verkocht worden
Ik zat ook in een 227 game. Heb die gewoon laten aanstaan maar zag juist dat ik er al was gegooid.
ja idd vic, heel leuk, en ik had nog wel de run bug aan staan, zodat ik geen time-out enzo zou krijgen, maar blijkbaar willekeurige C/I gehad, genaaid vind ik het een beetje 
anyway, vette pech, zou graag een keer Dclone slopen, maarja, ga der niet nachten voor opblijven
anyway, vette pech, zou graag een keer Dclone slopen, maarja, ga der niet nachten voor opblijven
Heb me net een 24'' schermpje (breedbeeld) gekocht en speel nu noodgedwongen D2 in een venster. Was er geen manier om dan niet met je muisaanwijzer uit dat venster te gaan?
Of is er een andere oplossing om met een breedbeeld scherm te spelen?
Anoniem: 82860
ik ben weer redelijk active in HC. Ik had er even genoeg van nadat 3 chars binnen enkele dagen achter elkaar het slachtoffer werden van een vreemde samenkomst van omstandigheden (lees damage+lag spike) maar ben weer opnieuw begonnen met een Blizz Sorc. Ben ik eigenlijk de enige die HC op non-ladder speelt?
volgens mij ben je inderdaad de enigeAnoniem: 82860 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:29:
ik ben weer redelijk active in HC. Ik had er even genoeg van nadat 3 chars binnen enkele dagen achter elkaar het slachtoffer werden van een vreemde samenkomst van omstandigheden (lees damage+lag spike) maar ben weer opnieuw begonnen met een Blizz Sorc. Ben ik eigenlijk de enige die HC op non-ladder speelt?
Ik ken niemand van GoT die Non-Ladder speelt.Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:29:
Heb ik wel van gehoord ja maar zou niet weten wat dat wasDesjelle schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:26:
Heb me net een 24'' schermpje (breedbeeld) gekocht en speel nu noodgedwongen D2 in een venster. Was er geen manier om dan niet met je muisaanwijzer uit dat venster te gaan?
Mss dat pheno/maldred of tollo dat nog weten.
Volgens mij wel ja, kijk voor de zekerheid anders eens in de playertable.Anoniem: 82860 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:29:
Als je HCL gaat spelen zijn er een aantal actief
Ik heb nog een char op non ladder. The cursemancer loopt er nog steeds rond 
Nou ja, idled. Mocht je tot in nightmare een safe runnetje willen moet je het maar zeggen. Hij is tot de tanden niet gewapend en killed Baal nm in 3 kwartier. Maar dood ga je nooit !
Wil je echt met de gotters meedoen dan kan ik je aanraden naar ladder te gaan. Er is weinig verschil, behalve dat je ladder runewords kan maken en er geen wizzygloves, constriction rings en andere hacked meuk aanwezig is
Plus een redelijk actieve spelersgroep die elkaar helpt indien nodig. Dit geldt overigens ook voor softcore 
Om in windowed mode te spelen moet er ook een always on top-parameter zijn, volgens mij was dat -nohide.
dus -w -nohide doen, als je dan eens misklikt dan knal je niet naar je desktop
Nou ja, idled. Mocht je tot in nightmare een safe runnetje willen moet je het maar zeggen. Hij is tot de tanden niet gewapend en killed Baal nm in 3 kwartier. Maar dood ga je nooit !
Wil je echt met de gotters meedoen dan kan ik je aanraden naar ladder te gaan. Er is weinig verschil, behalve dat je ladder runewords kan maken en er geen wizzygloves, constriction rings en andere hacked meuk aanwezig is
Om in windowed mode te spelen moet er ook een always on top-parameter zijn, volgens mij was dat -nohide.
[ Voor 27% gewijzigd door Pheno79 op 09-02-2009 13:36 ]
Die ga ik even proberen, thanx!Pheno79 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:32:
Ah vandaar dat iedereen -nohide bij d2launcher zo graag wil.. makes sensePheno79 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:32:
Is een nadeel van HCL niet dat je op den duur je chars kwijt bent? Is toch allemaal timed of niet? Misschien moet ik maar even overnieuw beginnen op ladder. In je eentje HC spelen is ook weinig aan en verder is iedereen die ik ken weer terug naar WoW!Pheno79 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:32:
Ik heb nog een char op non ladder. The cursemancer loopt er nog steeds rond
Wil je echt met de gotters meedoen dan kan ik je aanraden naar ladder te gaan. Er is weinig verschil, behalve dat je ladder runewords kan maken en er geen wizzygloves, constriction rings en andere hacked meuk aanwezig isPlus een redelijk actieve spelersgroep die elkaar helpt indien nodig. Dit geldt overigens ook voor softcore
Als je ze aanmaakt expiren ze na 10dagen maar als ze permed zijn (tijdje ingame afk zijn ~1-2h) dan zullen ze na iets van 120dagen pas expiren. Kan je ook weer resetten natuurlijk door er even mee in te loggenAnoniem: 82860 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:43:
[...]
Is een nadeel van HCL niet dat je op den duur je chars kwijt bent? Is toch allemaal timed of niet? Misschien moet ik maar even overnieuw beginnen op ladder. In je eentje HC spelen is ook weinig aan en verder is iedereen die ik ken weer terug naar WoW!
Hij bedoelt denk ik dat ze na verloop van tijd nonladder worden. Da's echter alleen na een ladder reset. Die zijn eens in de anderhalf jaar ofzo?psychoclown schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:49:
[...]
Als je ze aanmaakt expiren ze na 10dagen maar als ze permed zijn (tijdje ingame afk zijn ~1-2h) dan zullen ze na iets van 120dagen pas expiren. Kan je ook weer resetten natuurlijk door er even mee in te loggen
ik ben ook echt een achterlijk randdebiel
Phaseblade:
Jah
mal
Jah
Jah
FFFFFFFSSS TERING HOEREN
45 fg verneukt
edit: dat was dan ongeveer 150fg verpest in 1 week
way to go! Hopen datk men LW nog afkrijg, kan alleen geen MA skillers meer kopen ofzo x(
Phaseblade:
Jah
mal
Jah
Jah
FFFFFFFSSS TERING HOEREN
45 fg verneukt
way to go! Hopen datk men LW nog afkrijg, kan alleen geen MA skillers meer kopen ofzo x(
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 09-02-2009 16:19 ]
JA(H) MAN JA(H) ! ! !Anoniem: 184982 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:11:
Phaseblade:
Jah
mal
Jah
Jah
FFFFFFFSSS TERING HOEREN
45 fg verneukt
wehehehehe, goei bezig fonsiefonsie rampenfonsie
Ah kk ik dacht dat je dan gewoon je char kwijt was na ladder reset. Daarom heb ik nooit ladder gespeeld denk ik haha!Vicarious schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:56:
[...]
Hij bedoelt denk ik dat ze na verloop van tijd nonladder worden. Da's echter alleen na een ladder reset. Die zijn eens in de anderhalf jaar ofzo?
iddpsychoclown schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:25:
[...]
Ah vandaar dat iedereen -nohide bij d2launcher zo graag wil.. makes sense
Mja -nohide werkt niet bij een normale diablo. Tenminste zover ik weet. Er zijn wel andere van die mogelijke progies, maar warden is tegenwoordig redelijk actief, dus ik zou eht niet zomaar 123 uitproberen.
en dan denk je, eindelijk Lastwish bij elkaar, 65 cb nodig voor max, en dan krijg je een 64. bah bah.
x(
x(
Dude, als je dan toch gan je geld af wiltAnoniem: 184982 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:11:
Phaseblade:
Jah
mal
Jah
Jah
FFFFFFFSSS TERING HOEREN
45 fg verneukt

Whaha precies als mijne! Ik zit ook op 99 CB op mijn assa. Maar ik zou niet wakker liggen van die ene procent hoorAnoniem: 184982 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:52:
en dan denk je, eindelijk Lastwish bij elkaar, 65 cb nodig voor max, en dan krijg je een 64. bah bah.
x(
Wel zonde van het verneuken van de eerste
Ow ok maar dat is idd nog veel langer, zoiets jaVicarious schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:56:
[...]
Hij bedoelt denk ik dat ze na verloop van tijd nonladder worden. Da's echter alleen na een ladder reset. Die zijn eens in de anderhalf jaar ofzo?
Hahaha, vraat je bent een echte held!Anoniem: 184982 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:11:
Phaseblade:
Jah
mal
Jah
Jah
FFFFFFFSSS TERING HOEREN
45 fg verneukt
Zeer goed bezig man, Jah Mal Jah Sur Jah Ber als ik het goed heb.
Snap dat je die LW snel wilde hebben maar een hr overslaan is niet helemaal de manier
Zou ik ook niet doen, of je nou 1 of 2s er langer over doet maakt niet heel erg uit op mijn smiter heb ik 50CB en dat heb ik altijd al genoeg gevonden (had mijn vorige smiter ook).Vicarious schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:13:
[...]
Whaha precies als mijne! Ik zit ook op 99 CB op mijn assa. Maar ik zou niet wakker liggen van die ene procent hoor
Wel zonde van het verneuken van de eerste
iemand heel toevallig nog een windforce te leen tot ik er 1 kan kopen
Hehe, eindelijk een 35fcr spirit
ook nog best wel redelijke
35fcr
109mana
5 magic absorb
nu moet ik een soj hebben
iemand die toevallig nog over?
35fcr
109mana
5 magic absorb
[ Voor 12% gewijzigd door Dalyxia op 10-02-2009 00:11 ]
Kijk eens in de playertable hier als je wat HCL maatjes zoekt. Welkom natuurlijk, btwAnoniem: 82860 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:45:
[...]
Ah kk ik dacht dat je dan gewoon je char kwijt was na ladder reset. Daarom heb ik nooit ladder gespeeld denk ik haha!Vanavond een HCL sorc maken dan!
Veel van de "HC-dates" worden geregeld op het Gotdia forum (zie link startpost). Best nuttig om je daar ook aan te melden als je eens hulp/rush etc. nodig hebt.
Heel hard bedankt.Pheno79 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:32:
Meldt ik me daar ook even aan. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel het meeste succes heb met HC als ik solo, vanwege het feit dat ik me nogal laat meeslepen door de snelheid waarmee je in een groep mobs kunt killen.tollo71 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 07:21:
[...]
Kijk eens in de playertable hier als je wat HCL maatjes zoekt. Welkom natuurlijk, btw
Veel van de "HC-dates" worden geregeld op het Gotdia forum (zie link startpost). Best nuttig om je daar ook aan te melden als je eens hulp/rush etc. nodig hebt.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-02-2009 11:20 . Reden: Heb me aangemeld! ]
Best lekker dal, gratzDalyxia schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:50:
Hehe, eindelijk een 35fcr spirit
35fcr
109mana
5 magic absorb
Zelf ga ik nog steeds door met spirits rollen maar voor de bonenec maar eentje van vraat gekocht want anders kan ik er nog wel weken op wachten ben ik bang
Geen soj over, enige die ik heb zijn in gebruik.
De vaste GoT-HC kern is al jaren samen actief en dus heel goed op elkaar ingespeeld. Dat kan wellicht een beetje "overompelend" overkomen. Paar GoT-SC jongens die voor het eerst meegingen @HC moesten wel even wennen aan de HC-termen, gebruiken en het rush-tempoAnoniem: 82860 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:39:
[...]
Meldt ik me daar ook even aan. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel het meeste succes heb met HC als ik solo, vanwege het feit dat ik me nogal laat meeslepen door de snelheid waarmee je in een groep mobs kunt killen.

Je bent altijd welkom natuurlijk, zie maar.
ben ik ip hunten, doe steeds 2 games per minuut, gaat 50 games goed en dan klapt tie me er ineens af
sure vage bende
sure vage bende
Ik denk dat ik het tempo wel bij kan houden, maar ik merk dat ik wat 'roekelozer' ben als alles erg smooth gaat. En dan kom je ineens net die lightning enchanted multiple shot boss tegen en die zie je niet onder al het geweld!tollo71 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:32:
[...]
De vaste GoT-HC kern is al jaren samen actief en dus heel goed op elkaar ingespeeld. Dat kan wellicht een beetje "overompelend" overkomen. Paar GoT-SC jongens die voor het eerst meegingen @HC moesten wel even wennen aan de HC-termen, gebruiken en het rush-tempo.
Zeker op ip 45Dalyxia schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:50:
ben ik ip hunten, doe steeds 2 games per minuut, gaat 50 games goed en dan klapt tie me er ineens af
sure vage bende
Zat er toenet echt veel te dicht bij. Zoals 44,46 en die dan een paar keer. Mja nu temp ban dus wat doe je eraan
Idd die is best wel hotMaldred schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:06:
[...]
Zeker op ip 45
Zat er toenet echt veel te dicht bij. Zoals 44,46 en die dan een paar keer. Mja nu temp ban dus wat doe je eraan
stelletje ambtenaren, ga is gewoon aan het werk
Lucky you, ik heb al 2 temp bans te pakken
Gratz, nu hopen dat DC gaat Walken.
Houdt het in ieder geval een beetje ontopic he, niets voor niets houden de modjes dit topic in het oog.Mad-Matt schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:51:
stelletje ambtenaren, ga is gewoon aan het werk
wat zijn eerlijke prijzen voor 2djsp voor
dracul 7ll 14str101ed
gorerider 169ed
dracul 7ll 14str101ed
gorerider 169ed
Het rushtempo zal wel meevallen denk ik, maar de gebruiken en termen zijn wel wennen ja. Enchers zijn bijvoorbeeld totaal onbekend op SCL. BO kennen we uiteraard wel, maar doen we lang niet altijd. Verder kennen wij niet alle trucjes om safe vlakbij een boss te staan om een quest te halen. Zoals bijvoorbeeld bij Mephisto aan de rechterkant of bij Diablo achter dat hoekmuurtje. Ook "s" als een TP safe is zit er bij SCL niet echt in... vooral lekker bij die baalrun games waar sommige gasten een TP midden in een groep van 30 gloams zetten.tollo71 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:32:
[...]
De vaste GoT-HC kern is al jaren samen actief en dus heel goed op elkaar ingespeeld. Dat kan wellicht een beetje "overompelend" overkomen. Paar GoT-SC jongens die voor het eerst meegingen @HC moesten wel even wennen aan de HC-termen, gebruiken en het rush-tempo.
Gores 2fggakkethijs schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:09:
wat zijn eerlijke prijzen voor 2djsp voor
dracul 7ll 14str101ed
gorerider 169ed
Draculs ~8fg
Dat zijn de huidige prijzen
s en ns ken ik al wel heel lang, als je baalruns doet met bot zoals die op 'op ranbot' dan neem je dat vanzelf over. Lekker simpel en snel om aan te geven of een tp wel safe is of nietVicarious schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:46:
[...]
Het rushtempo zal wel meevallen denk ik, maar de gebruiken en termen zijn wel wennen ja. Enchers zijn bijvoorbeeld totaal onbekend op SCL. BO kennen we uiteraard wel, maar doen we lang niet altijd. Verder kennen wij niet alle trucjes om safe vlakbij een boss te staan om een quest te halen. Zoals bijvoorbeeld bij Mephisto aan de rechterkant of bij Diablo achter dat hoekmuurtje. Ook "s" als een TP safe is zit er bij SCL niet echt in... vooral lekker bij die baalrun games waar sommige gasten een TP midden in een groep van 30 gloams zetten.
Enchen ken ik ook wel maar idd wordt niet gebruikt op SCL en ook ken ik niet alle truukjes om in leven te blijven bij bosses als low lvl maar ook dat is niet nodig op SCL.
[ Voor 66% gewijzigd door psychoclown op 10-02-2009 19:00 ]
dat S of NS, wordt bij Softcore niet gebruikt omdat het niet belangrijk is, tja, je gaat een tp altijd op eigen risico in, en als je dan dood gaat, tja, pech hebben lijkje vissen
en bij van die truukje als bij meph... tja geld weer hetzelfde, maakt niet uit of het safe is of niet, tis veel leuker om der naast te staan, 90% gaat dan ook niet dood bij een rush, maarja, die 10% maakt op HC wat uit, en op SC niet
en bij van die truukje als bij meph... tja geld weer hetzelfde, maakt niet uit of het safe is of niet, tis veel leuker om der naast te staan, 90% gaat dan ook niet dood bij een rush, maarja, die 10% maakt op HC wat uit, en op SC niet
143029
Diablo is gewalked
.45 @ 9619 (totaal sojs: 98), mijn game is hopelijk nog open (heb mn laptop op de uni aan laten staan met de game draaiend en mijn char vast in de a5 run-glitch
)
Morgen even mn anni harvesten dus
(hopelijk gaat dit goed met mn hdin (zal wel niet))
Hopelijk blijft mn laptop heel in de tussentijd

Morgen even mn anni harvesten dus
NEE, DAT F****** MEEN JE NIET, ik zit vanaf 21.27 in een .45 game ben ik 1 minuut te laat????143029 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:26:
Diablo is gewalked.45 @ 9619 (totaal sojs: 98), mijn game is hopelijk nog open (heb mn laptop op de uni aan laten staan met de game draaiend en mijn char vast in de a5 run-glitch
)
Morgen even mn anni harvesten dus(hopelijk gaat dit goed met mn hdin (zal wel niet))
143029
http://forums.d2jsp.org/i...opic=28120129&f=240&st=40Dalyxia schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:34:
[...]
NEE, DAT F****** MEEN JE NIET, ik zit vanaf 21.27 in een .45 game ben ik 1 minuut te laat????
Daar dus, 21:11
Sorry Dal
game weet ik wel, ben alleen pass nodig dan143029 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:45:
[...]
http://forums.d2jsp.org/i...opic=28120129&f=240&st=40
Daar dus, 8:11pm
Sorry DalJe mag mijnes wel harvesten als je wil? Zal ik je de game PM-en?
143029
Hoe stuur ik een PriveBericht? Of gaat dat niet meer @ got?Dalyxia schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:53:
[...]
game weet ik wel, ben alleen pass nodig dan, dan harvest ik graag die anni voor je
Anyway pass is de 1e letter van de gamenaam, zonder caps
Harvest and keep it zou ik zeggen
ow en laat me even weten wat t geworden is en hoe mn pala er voor staat (leeftienog?
[ Voor 10% gewijzigd door 143029 op 10-02-2009 21:56 ]
wil je dat ik hem ident dan?143029 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:57:
[...]
Hoe stuur ik een PriveBericht? Of gaat dat niet meer @ got?
Harvest and keep it zou ik zeggensucces!
ow en laat me even weten wat t geworden is en hoe mn pala er voor staat (leeftienog?)
je pally staat wel stil, maar hij leeft wel
moet met smiter nog ff wat wp's verzamelen, heb alleen travi maar op hell
edit: oh keep it, dat klinkt goed
edit3: 17-11-5 crap stats dus
[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 10-02-2009 22:15 ]
Nice, ook echt je laptop voor op de uni laten staan, geweldig143029 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:26:
Diablo is gewalked.45 @ 9619 (totaal sojs: 98), mijn game is hopelijk nog open (heb mn laptop op de uni aan laten staan met de game draaiend en mijn char vast in de a5 run-glitch
)
Morgen even mn anni harvesten dus(hopelijk gaat dit goed met mn hdin (zal wel niet))
Myreact > Voorkeuren *143029 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:57:
[...]
Hoe stuur ik een PriveBericht? Of gaat dat niet meer @ got?
Harvest and keep it zou ik zeggensucces!
ow en laat me even weten wat t geworden is en hoe mn pala er voor staat (leeftienog?)
Hehe grappig om te lezen dit. Congrats met de anni. Ook al zijn de stats matig, ze zijn altijd handig om te hebben. Veel betere small charms zul je niet tegenkomen in het spel
Stats bepalen de prijs maarja als de rest low is..Vicarious schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:53:
Hehe grappig om te lezen dit. Congrats met de anni. Ook al zijn de stats matig, ze zijn altijd handig om te hebben. Veel betere small charms zul je niet tegenkomen in het spel
Al met al toch wel leuk altijd zo'n gratis anni.
Psycho, de info over mijn persoontje in de playertable is verkeerd (verkeerd om).
Mijn jsp-naam is net als hier: tollo71. Op Bnet speel ik op: tollo-hc.
Owja ik zie het zal het vanmiddag even veranderen, moet sowieso nog sorcees op actief zetten en zie ook dat Dons oude account erin staattollo71 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:24:
Psycho, de info over mijn persoontje in de playertable is verkeerd (verkeerd om).
Ok heb alles doorgevoerd denk dat het nu wel weer klopt op de HC lijstAnoniem: 82860 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:14:
dan vervang voor mij mijn account maar in Drones08!Thx.
Altijd lastig inschatten omdat ik zelf geen HC speel
Gister trouwens mijn enige 3bspear (2revive 1sumres) gesocked maar werd 1s
Nu moet ik daar ook nog achteraan want heb wel 2x 2s 3bspirit alleen dat hoef ik niet..
HCL nu trouwens en geen HCNL sorry!psychoclown schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:22:
[...]
Ok heb alles doorgevoerd denk dat het nu wel weer klopt op de HC lijst
Gister trouwens mijn enige 3bspear (2revive 1sumres) gesocked maar werd 1s
Nu moet ik daar ook nog achteraan want heb wel 2x 2x 3bspirit alleen dat hoef ik niet..
Gelukkig staat die van mij wel goed 
Toenet ff wat mensen door nm en hell gersuhed. Wat heb ik eruit gekregen? Baal q en drop
Heb dus nu een char op hell staan, nieuwe dudu, ga de oude herbouwen
Toenet ff wat mensen door nm en hell gersuhed. Wat heb ik eruit gekregen? Baal q en drop
Dacht al dat ik iets vergeten was maar kon niet zo gauw bedenken wat, gefixedAnoniem: 82860 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:33:
[...]
HCL nu trouwens en geen HCNL sorry!
Als je al zo lang SC speelt als jij wordt dat echt eens hoog tijd Psycho!!! Leuk toch om eens op te kunnen trekken met de HC-clan!psychoclown schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:22:
[...]
Ok heb alles doorgevoerd denk dat het nu wel weer klopt op de HC lijst
Als je donderdag a.s. tijd hebt kun je meteen met een Lvl 1 char mee naar Hell A5 (staan al een lvl20 en een lvl40 char klaar voor Ancients) en meteen via HC-UT --> lvl 80+
Zag het Gater topic inderdaadtollo71 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:41:
[...]
Als je al zo lang SC speelt als jij wordt dat echt eens hoog tijd Psycho!!! Leuk toch om eens op te kunnen trekken met de HC-clan!
Als je donderdag a.s. tijd hebt kun je meteen met een Lvl 1 char mee naar Hell A5 (staan al een lvl20 en een lvl40 char klaar voor Ancients) en meteen via HC-UT --> lvl 80+
Thanks voor het aanbod maar denk dat ik hem beleefd afsla, sowieso crap in de tijd donderdag en ben denk ik niet zo'n HC type
SCL: Vanavond ~20:00 in 'op got.' voor UT
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 11-02-2009 18:36 ]
wtf
"your connection is temporarily restricted"
hoe kom ik daar nou aan, was afk in een game waar vraat zat te mulen...
Misschien dat je met het ingaan van die mulegame je teveel games gemaakt hebt, weet alleen niet hoe lang je afk was. Als je lang afk was is het wel enigzins vreemd...Mad-Matt schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:36:
wtf
was daarvoor aan het pindlerunnen en maar een half uurtje ofzo afkpsychoclown schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:41:
[...]
Misschien dat je met het ingaan van die mulegame je teveel games gemaakt hebt, weet alleen niet hoe lang je afk was. Als je lang afk was is het wel enigzins vreemd...
Op hoeveel man zit je voor de UT?
[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 11-02-2009 19:43 ]
Twee-deeertigMad-Matt schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:43:
[...]
[b]Op hoeveel man zit je voor de UT?[b]
Ok dat kan het verklarenMad-Matt schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:43:
[...]
was daarvoor aan het pindlerunnen en maar een half uurtje ofzo afk
Op hoeveel man zit je voor de UT?
Voor SCL ubers moet je dus op igot kijken zie je jezelf ook in de lijst staan..
diablo liep vast. Dus ik taakbeheer -> uitschakelen
Ik kan het spel nu niet in, omdat battle.net vind dat ik er nog in ben ><
Ik kan het spel nu niet in, omdat battle.net vind dat ik er nog in ben ><
Matig, we hebben je helaas moeten vervangen omdat we dachten dat je niet meer terug zou komen en sowieso toch teveel lag had
Volgende keer beter. Dan hammer ik wel weer mee, hebben er weer andere mensen de ruimte om te leechen.
enne, kyo, wanneer krijg ik mijn anni weer terug?
Ik heb op het gotdiabloforum een sectie gebakken om dates te plannen. Dat is denk ik wat overzichtelijker. Dus nu niet mere tussen de trades, of hier op GoT, waar nog een zooi berichten tussen staan, dat plant wat makkelijker denk ik
Ging wel lekker toen ik eindelijk beetje op gang kwam +15exp liet me van 83.5 naar 89.75 gaanVicarious schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:35:
Matig, we hebben je helaas moeten vervangen omdat we dachten dat je niet meer terug zou komen en sowieso toch teveel lag hadVolgende keer beter. Dan hammer ik wel weer mee, hebben er weer andere mensen de ruimte om te leechen.
Volgende keer beter bas, dan mag jij wel leechen.
Jammer, ging het farmen nog een beetje met je kicker?Anoniem: 184982 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:22:
sorry bas, 12-18 barb torch =/
Moest gisteravond meteen na de UT weg dus die krijg je vanavond ok?Dalyxia schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 23:18:
enne, kyo, wanneer krijg ik mijn anni weer terug?
Thanks voor het lenen ging wel lekker vlot.
Voor mij niet zo noodzakelijk en sowieso vrij weinig activiteit op het SC trade forum want dat doen we meestal toch wel on the fly ingamePheno79 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 08:07:
Ik heb op het gotdiabloforum een sectie gebakken om dates te plannen. Dat is denk ik wat overzichtelijker. Dus nu niet mere tussen de trades, of hier op GoT, waar nog een zooi berichten tussen staan, dat plant wat makkelijker denk ik
Voor de nieuwe mensen inderdaad wel overzichtelijker dus thanks
Dat komt omdat jullie hier teveel bespreken 
HC kletst iig als een tierelier, dat kan ik wel zien aan de totaal aantal posts.
Scheelt hier weer wat slowchatting
En afspraken hier maken vind ik zelf heel onoverzichtelijk, omdat er dan meerdere discussies door elkaar heen lopen. Om in een tradesubforum dates te gaan plannen vond ik wat raar. Vandaar
HC kletst iig als een tierelier, dat kan ik wel zien aan de totaal aantal posts.
En afspraken hier maken vind ik zelf heel onoverzichtelijk, omdat er dan meerdere discussies door elkaar heen lopen. Om in een tradesubforum dates te gaan plannen vond ik wat raar. Vandaar
[ Voor 94% gewijzigd door Pheno79 op 12-02-2009 11:52 ]
Tja wij SCLers zijn nogal actief he zowel op D2 als GoTPheno79 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:26:
Dat komt omdat jullie hier teveel bespreken
Wat betreft het plannen vind ik wel goed hoor maakt me opzich ook niet zo uit maar dat deden we ook niet meer hier
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 12-02-2009 11:40 ]
Even weer wat anders:
ik heb een eth collo blade (of sword) ik twijfel nu even gevonden. Leuk detail: 6 sockets en 15% enh. damage
.
Dit schreeuwt om BotD. Maar dan ook echt heel hard. Weet iemand een leuke build hiermee te bedenken?
Ik zelf dat aan een 6/6/6 wolfhowl (hoi hans) en dan de leipos helemaal lam slaan met feral rage. IAS heeft dan geen nut meer, dus dat zou allemaal richting leuke dingen kunnen gaan, zoals een spirit shield voor de +2, een forti voor nog meer damage....of juist voor de rest het gaan zoeken in crushing blow. Gores (heb ik), leuke cb gloves, duress (icm met spirit aardig wat fhr)....
Met beast daarintegen kan ik weer gaan voor een insane defense....
Give me your 0.02 fgs!
ik heb een eth collo blade (of sword) ik twijfel nu even gevonden. Leuk detail: 6 sockets en 15% enh. damage
Dit schreeuwt om BotD. Maar dan ook echt heel hard. Weet iemand een leuke build hiermee te bedenken?
Ik zelf dat aan een 6/6/6 wolfhowl (hoi hans) en dan de leipos helemaal lam slaan met feral rage. IAS heeft dan geen nut meer, dus dat zou allemaal richting leuke dingen kunnen gaan, zoals een spirit shield voor de +2, een forti voor nog meer damage....of juist voor de rest het gaan zoeken in crushing blow. Gores (heb ik), leuke cb gloves, duress (icm met spirit aardig wat fhr)....
Met beast daarintegen kan ik weer gaan voor een insane defense....
Give me your 0.02 fgs!
goh ik dacht dat ik met mijn jaren ervaring in Diablo 2 (ondanks dat dat af en aan was) toch alle termen wel een keer voorbij had zien komen, maar ik snap de helft van de posts hier niet meer! 
Wordt tijd voor D3, gaat het tenminste weer gelijk op met dat jargon!
Wordt tijd voor D3, gaat het tenminste weer gelijk op met dat jargon!
eth. = ethereal (als durability op is, dan is je item broken en niet te repareren).
coloseus blade = een van de leukere zwaardtypes. one handed voor barbarians.
BotD= Breath of the Dying: runeword van patch 1.10. Indestructable, dus daarom prima voor ethereal wapens.
wolfhowl = unique barbarian helmet
ias: increased attack speed
cb = crushing blow
fhr = faster hit recovery
En de rest waren wat runewords. Kijk vooral op arraet summit (link staat in de OP). Daar staat best veel uitgelegd en het jargon komt wel. Vraag, PM, of gebruik het gotdiablo forum (ook de link daarvan staat in OP).
Pheno, numbercruncher, aangenaam
coloseus blade = een van de leukere zwaardtypes. one handed voor barbarians.
BotD= Breath of the Dying: runeword van patch 1.10. Indestructable, dus daarom prima voor ethereal wapens.
wolfhowl = unique barbarian helmet
ias: increased attack speed
cb = crushing blow
fhr = faster hit recovery
En de rest waren wat runewords. Kijk vooral op arraet summit (link staat in de OP). Daar staat best veel uitgelegd en het jargon komt wel. Vraag, PM, of gebruik het gotdiablo forum (ook de link daarvan staat in OP).
Pheno, numbercruncher, aangenaam
[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 12-02-2009 13:26 ]
3 ip's hot, en ik kan op geen van de 3 komen, gvd
Dit topic is gesloten.