Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:06:
[...]

Sure, je weet me ingame wel te vinden :)
Yep gelukt! Toffe spullen die ik goed kan gebruiken. Bedankt (Bas ook bedankt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Is full aldurs nog een beetje bruikbaar op een beertje? Helm, armor, boots en wapen dacht ik toch?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 13:42
voor mij graag tals amu
en als het kan ook nog zo'n merc helmpje en armor.

een (domme?) vraag misschien.

maar ik vraag me iets waf :p

stel:

Ik draag een Griffon's van pakt - 15% Enemy Lightning resistance.
en men merc draag er ook een van -15% Enemy Lightning resistance.

is dit dan - 30% ?

indien dezelfde merc dan nog :
infinity draagt met : -45% To Enemy Lightning Resistance

dan zit je aan een -75% enemy lightning resistance?

is dit wat, of is dit totaal overdreven of (buiten de fg prijs gerekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 19:07

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Wat je merc draagt telt enkel voor de dmg die je merc doet, wat jijzelf draagt telt enkel voor de dmg die jij doet. Het zal dus niet stacken, jamer genoeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
DevilsProphet schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:20:
Wat je merc draagt telt enkel voor de dmg die je merc doet, wat jijzelf draagt telt enkel voor de dmg die jij doet. Het zal dus niet stacken, jamer genoeg. ;)
wat is dan de zin van je merc een infinity te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

BitchCrew schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:24:
[...]

dat is een aura, die gaat over op het monstertje, en verlaagd de weerstand van dat monstertje, dan kom jij met je griffon, of full tals en/of rainbow facets (-5 lightning).
Met griffon (-25 + -5), 6 socket zwaardje (-30) 4 socket armor (-20) en 4 socket shield (-20) kom je toch mooi aan de -100 res lightning (dan heeft de merc de imuniteit al gebroken) en ze vallen om als kaartenhuisjes bij windkracht 9!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
ja ik bedoel buiten de aura om.

hetgeen jij voorstel lijkt me wel ontzettend duur om te maken hoor.

Lijkt het me beter om infinity vast te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BitchCrew schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:24:
[...]

Enige nut is, zolas Sorcees al zei, het Lvl 12 Conviction Aura. Als je shopped voor Infinity is de -%res enkel belangrijk als je Infi zelf gaat dragen.

Lvl12 Conviction zorgt ervoor dat vrijwel alle Lightening Immunes worden "gebroken". Let wel: ze hebben dan nog wel een hele hoge Light.res (lees ~80-90%). Daarom helpen Griffon en facets zo goed, zonder dat je het "ziet" op je LCS (Lying Char Screen).
Een extra -20% Light res zorgt voor vele malen meer damage tegen deze hoog resistente monsters. Veel belangrijker dan pure light. damage want alles dat geen hele hoge weerstand heeft ligt sowoeso in 1-2 casts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

sorcees schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:50:
[...]

dat is een aura, die gaat over op het monstertje, en verlaagd de weerstand van dat monstertje, dan kom jij met je griffon, of full tals en/of rainbow facets (-5 lightning).
Met griffon (-25 + -5), 6 socket zwaardje (-30) 4 socket armor (-20) en 4 socket shield (-20) kom je toch mooi aan de -100 res lightning (dan heeft de merc de imuniteit al gebroken) en ze vallen om als kaartenhuisjes bij windkracht 9!
Infinity heeft idd een lvl12 conviction aura wat zorgt voor -85% enemy lightning, fire en cold resistance voor je merc en jezelf en je gehele party. Het is echter zo dat immunes conviction nerfen met 80%, dus van die 85% zal maar -17% overblijven om de immunity te breken. Als dat eenmaal gebeurt en hij zit dus met die -17% onder de 100% resist voor lightning, dan zullen al de rainbow facets op volle kracht werken. Echter als de immunity niet gebroken wordt, dan zullen die facets geen effect hebben, en zal de immunity blijven bestaan. Het is dus de kwestie om met die -17% een immunity te kunnen doorbreken. Lukt dat goed bij lightning immunes? Volgens deze guide zitten normale lightning immunes tussen de 100 en de 110% aan lightning resist, dus die zullen makkelijk gebroken geworden door een lvl12 conviction. Rainbow Facets zullen dan werken aan volle kracht en zullen de lightning resists verder naar beneden halen tot werkbare niveau's, maar dan weeral enkel voor degene die de rainbow facets draagt natuurlijk.

edit: en inderdaad, zoals tollo aangeeft, als monsters nog ~83-93% lightning resistance hebben, dan zal je maar 7-17% van je dmg doen. Als je daarbij griffons en enkele facets draagt zal de resist verder dalen (neem nu 50% lightning resist), zodat je veelvouden van dat aantal aan dmg kan doen (50% is drie keer zoveel als 17%, dus 300% van de schade die je zou doen zonder die extra items), wat natuurlijk veel leuker is.

[ Voor 11% gewijzigd door RuddyMysterious op 30-03-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

klein foutje, griffons geeft max -20% lightming res.
wat wel lekker is is de 25% FCR, goed om de 117% te halen.
Of voor de echt extreme sorcs, de 200 FCR!!!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
even bij vermelden dat ik een nova sorc heb een gene gewone lightning build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:53:
even bij vermelden dat ik een nova sorc heb een gene gewone lightning build :)
Dan heb je 105 FCR als breakpoint. Aan de posts van de mannen hierboven heb ik eigenlijk weinig toe te voegen, ze lichten het al perfect toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Idd, is mooi uitgelegd :)

Hopelijk doet men nova genoeg dmg zonder griffon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

yeuy, kerel gaf net gratis CTA weg voor gene met leuke naam, keek dus zijn naam was daniel.

gaf die topic later een CTA weg voor gene die zen naam wist :D.
Wist ik dus toevallig, mooit 2-2-2 cta gekregne :p. yeuy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Anoniem: 184982 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:56:
yeuy, kerel gaf net gratis CTA weg voor gene met leuke naam, keek dus zijn naam was daniel.

gaf die topic later een CTA weg voor gene die zen naam wist :D.
Wist ik dus toevallig, mooit 2-2-2 cta gekregne :p. yeuy!
en jij geeft nu ook ene weg precies :p

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:50:
[...]

Beter neem je een griffon -25 20, eschuta 25 -5 en de rest standaard lightsorc gear :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291954

*even lekker offtopic*
Bnet is weer lekker bezig, wordt er af gegooid om de zoveel tijd. :(
En nu kan ik er helemaal niet meer op.
Gakke, zou je wat spullen willen oppakken? :)

*sorry*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd erg fijn, iemand heeft net ook een trade naar morgen verzet omdat hij er steeds uitknalde als ik er net weer op kon.. Schiet lekker op zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm ik heb dus weinig gemist toen ik wegging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:59:
Hmm ik heb dus weinig gemist toen ik wegging :D
Gelukkig had ik het niet zo erg als grut maar irritant was het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272895

ik ben ook weer eens begonnen.
heb nu een barb alleen totaal geen gear, heeft iemand aanraders wat goede gear is en heeft iemand eventueel wat te ruil ? ik heb nog wat golden zooi liggen op een oude mule char :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Anoniem: 272895 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 01:11:
ik ben ook weer eens begonnen.
heb nu een barb alleen totaal geen gear, heeft iemand aanraders wat goede gear is en heeft iemand eventueel wat te ruil ? ik heb nog wat golden zooi liggen op een oude mule char :Y
classic of lod? sc of hc? wat voor barb wil je maken? BOBO, WW, thrower, zerker, wolfbarb?

ben weer een beetje aan het klooien op classic-HC atm... is wel weer lachen om met VEELS te WEINIG life door de acts heen te lopen, blind naar het pentagram te teleporten met 40 fcr :X of met -psn resi heads-on met andy te gaan O-)

naja, we leven nog steeds zullen we maar zeggen... hopen dat ik ooit over mijn oude records heenkom, want meestal gingen mijn sorcs op lvl 65 dood gedurende de cs-runs op hell-diff :(

unsafe tp-s zijn daar gewoon, dus je moet altijd allert zijn dan :/

spelen er nog meer op classic-hc? d8 dat pheno daar weer begonnen was?

oh, als iemand nog een 3s kite heeft op HCLC, dan houdt ik me aanbevolen (evenals 2 pd's maar die droppen vast nog wel :P )

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 08:25:
[...]

classic of lod? sc of hc? wat voor barb wil je maken? BOBO, WW, thrower, zerker, wolfbarb?

ben weer een beetje aan het klooien op classic-HC atm... is wel weer lachen om met VEELS te WEINIG life door de acts heen te lopen, blind naar het pentagram te teleporten met 40 fcr :X of met -psn resi heads-on met andy te gaan O-)

naja, we leven nog steeds zullen we maar zeggen... hopen dat ik ooit over mijn oude records heenkom, want meestal gingen mijn sorcs op lvl 65 dood gedurende de cs-runs op hell-diff :(

unsafe tp-s zijn daar gewoon, dus je moet altijd allert zijn dan :/

spelen er nog meer op classic-hc? d8 dat pheno daar weer begonnen was?

oh, als iemand nog een 3s kite heeft op HCLC, dan houdt ik me aanbevolen (evenals 2 pd's maar die droppen vast nog wel :P )
Uhhm even denken
non ladder , normal en ja LOD.

:Y

iemand die nog wat IK te ruil heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 272895 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:57:
[...]

Uhhm even denken
non ladder , normal en ja LOD.

:Y

iemand die nog wat IK te ruil heeft ?
de meesten (zo niet allemaal)spelen op de ladder, dus mijn advies zou zijn om eff een ladder-char aan te maken ;)

zowiezo is NL-spul bijna nix waard dus die kan je net zo goed deleten (tenzij je nog volledige chars met soj's hebt; dan kunnen we onze eigen PWE's maken :P)

in de OP kan je zien wie wat speelt, dus dan kan je meteen eff de juiste mensen toevoegen in je f-list :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Vind het echt raar dat al die rare's op scl ladder zo verrekte duur zijn.

bv:

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=29706303&f=170
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=29850198&f=170

Probeer zoiets maar te verkopen voor meer dan 200 op hcl, krijg je niet verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:10:
[...]

de meesten (zo niet allemaal)spelen op de ladder, dus mijn advies zou zijn om eff een ladder-char aan te maken ;)

zowiezo is NL-spul bijna nix waard dus die kan je net zo goed deleten (tenzij je nog volledige chars met soj's hebt; dan kunnen we onze eigen PWE's maken :P)

in de OP kan je zien wie wat speelt, dus dan kan je meteen eff de juiste mensen toevoegen in je f-list :)
PWE ?
en als ik op ladder speel, kan dr dan iemand me boosten ? aangezien ik mezelf niet boosten kan op Ladderd :( non ladder wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan je op Softcore Ladder wel boosten? Speel je hardcore of softcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:41:
Ik kan je op Softcore Ladder wel boosten? Speel je hardcore of softcore?
softcore ladder zit ik nu :Y

account is NeoPhythe2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:31:

bv:

Probeer zoiets maar te verkopen voor meer dan 200 op hcl, krijg je niet verkocht :)
Tja op HCL ben je echt de lul als je met zoiets zieks ripped.
Op SCL zitten sowieso veel perfectionisten dus die bieden de prijzen torenhoog op natuurlijk, achja ik zit er niet mee zeker niet als ik binnenkort begin met craften ;)
Anoniem: 272895 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:32:
[...]

PWE ?
en als ik op ladder speel, kan dr dan iemand me boosten ? aangezien ik mezelf niet boosten kan op Ladderd :( non ladder wel..
PWE = private world event, wat dus betekent Dclone laten walken met een select groepje.
Als je dan ook meteen even wat meer info geeft.. zonder te zeggen wat je speelt (sc/hc) en je account te geven kom je nog nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:22:
[...]

Tja op HCL ben je echt de lul als je met zoiets zieks ripped.
Op SCL zitten sowieso veel perfectionisten dus die bieden de prijzen torenhoog op natuurlijk, achja ik zit er niet mee zeker niet als ik binnenkort begin met craften ;)

[...]

PWE = private world event, wat dus betekent Dclone laten walken met een select groepje.
Als je dan ook meteen even wat meer info geeft.. zonder te zeggen wat je speelt (sc/hc) en je account te geven kom je nog nergens..
softcore ladder , account neophythe2

en ja sorry, ik heb echt al 6/7 jaar niet gespeeld oid :') ja van de zomer heel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 272895 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:30:
[...]

softcore ladder , account neophythe2

en ja sorry, ik heb echt al 6/7 jaar niet gespeeld oid :') ja van de zomer heel even
Zag het ja, zal je ook even in de playertable zetten. Add sowieso wat actieve mensen van SCL.
Vic, grut, gakke, vraat, bitch en ik zijn atm de meest actieve.
Ligt eraan wat voor barb je gaat maken maar ik heb wel veel stuff sowieso ook wel een arreats van bas zijn account dus add me maar en je ziet me vanavond wel verschijnen.

Trouwens bnet is weer goed bezig ben net ff een trade doen en in 5min 2x RD.. kijk ik op jsp meteen weer handvol spam topics van allemaal mensen die eruit knallen zonder aantoonbare reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal je straks even adden Neophyte/axe/whatever :)
Mijn mules zitten overvol met crap 1fg stuff en allemaal runes. :) Toch eens dat proberen kwijt te raken. Mocht je nog random (sucky) needs hebben laat het weten!
Frosts, TO gloves, 10/11 treks, Guillaumes helm etc. :)

En kyo, inderdaad. Elke keer als ik uit een game ga knalt hij bnet er uit en moet ik even paar minuten wachten tot ik weer kan inloggen! :(

*echt niet te spelen op het moment, soms duurt het 10 seconden voordat ik er weer op kan en nu helemaal niet* :|

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 291954 op 31-03-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zojuist al men fg vergambled, nu dus weer op 0. Word dus nachtje door mf'e voor wat items :D. gogo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

bv:

Die nec-amu zou op hc gewoon als crap doorgaan; nix byzonders.... die Druid amu daarentegen is SICK. een 20fcr amu is al rare, laat staan met 2 skills EN str erop :o dex was overigens beter geweest, aangezien er geen pvp-druids bestaan zonder eni :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kwakke01 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 07:13:
[...]

Die nec-amu zou op hc gewoon als crap doorgaan; nix byzonders.... die Druid amu daarentegen is SICK. een 20fcr amu is al rare, laat staan met 2 skills EN str erop :o dex was overigens beter geweest, aangezien er geen pvp-druids bestaan zonder eni :P
Och, ben je weer wat vrijer in je ringkeuze he ;) En je moet toch ff die STR requirement van je dusk halen, dat doe je het liefst door 0 in STR te stoppen. Dit helpt dan wel aardig.

Hoezo is die Necro amulet crap? Ik vind hem best aardig. Niet zo super als die druid, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Vicarious schreef op woensdag 01 april 2009 @ 08:41:
[...]

Och, ben je weer wat vrijer in je ringkeuze he ;) En je moet toch ff die STR requirement van je dusk halen, dat doe je het liefst door 0 in STR te stoppen. Dit helpt dan wel aardig.
ervan uitgaande dat je toch eni draagt, kan je die gewoon buggen en hebt je str-wise geen enkel probleem als je lvl 8x bent ;)
Hoezo is die Necro amulet crap? Ik vind hem best aardig. Niet zo super als die druid, maar toch.
10 fcr isniet zo speciaal voor een craft (kan immers tot 20%) daarnaast heeft ie geen resi, en 17 str is lekker, maar niet gosu... daarnaast is een nec minder skill-afhankelijk dan een dudu, dus is de toegevoegde waarde van zo'n amu gewoon lager... vorige ladder redelijk wat gecraft, en dit soort amu's gingen niet weg voor meer dan 50 fg ^^ 2 soso fcr of 2 pally fcr zijn beter te verkopen, zeker als ze mooie mods hebben zoals resi en/of str ;)

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 01-04-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bv:

Hoe maak je die zut eigenlijk ook al weer? Had er ooit wat over gevonden, nooit gedaan :P iets met amu+rune+gem ofzo maar ken de combo's niet of welke amu's/runes het moeten zijn??
Maar ik heb vast nog wel wat zut liggen waarmee ik dat soort dingen kan proberen om m'n fg % kan laten groeien :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
daves2hd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:13:
[...]

Hoe maak je die zut eigenlijk ook al weer? Had er ooit wat over gevonden, nooit gedaan :P iets met amu+rune+gem ofzo maar ken de combo's niet of welke amu's/runes het moeten zijn??
Maar ik heb vast nog wel wat zut liggen waarmee ik dat soort dingen kan proberen om m'n fg % kan laten groeien :P
Pamethist +jewel+ Ral+ magic amu :)

mind you, hoogstwaarschijnlijk gaat het meer kosten dan dat het oplevert, of je moet alleen craften op het moment dat je zelf genoeg gems/jewels/rals hebt... amu's kan je gewoon gambellen, dus da's het probleem niet ;)
op de arreat staan alle receipe's voor als je evt belts en/of ringen wilt gaan craften (belt was d8 ik ith, maar werkt alleen met specific belts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:39:
[...]

Meldt ik me daar ook even aan. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel het meeste succes heb met HC als ik solo, vanwege het feit dat ik me nogal laat meeslepen door de snelheid waarmee je in een groep mobs kunt killen.
beetje laat wss, maar ook ik heb (als het goed is ^^ ) nog een lighter op NL staan ;) mijn ng-kwakke acct is geloof ik niet gelocked, en daar staat mn lightsoso in vol ornaat nog :) 6str skillers, fcr 18str resi ringen etc :)

hetIK KAN het dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TUMTUMTUM!
lvl 90 ama gedelete.

...

Wel eerst gear eraf gehaald uiteraard ;)
Tijd voor een rebuild, waarom?
- teveel str/dex. (weet niet hoeveel dex ik nu ga nemen, str blijft base)
- Mijn merc had cow king omgelegd dus niet meer cowen :| (Stomme lag)
- Omdat ik prefectionistish ben :D

Zij is alweer aangemaakt en atm lvl 10. Wel weer rushes nodig maar dat mag geen probleem zijn. vooral niet 's avonds :) Vraat was niet in staat tot normal rushes haha! die heeft geen wps :D
Nouja, we zien wel waar deze eindigt. als ik wat fg's heb eens een low damage infy maken voor cs runs misschien :) ach we zien wel! eerst weer lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Lol, waarom deleten? ik gebruik die als mules :D
niets toffer als lvl 85+ mules hebben ( kunnen overal mulen :p )

ik rebuild mijn chars ook altijd 2 keer ze :-)

als je een anni hebt en torch hebt is uw attrib verdeling (zonder die zaken) om zeep nadat je die hebt :)

ps: hell -> conctact me ma

[ Voor 30% gewijzigd door BitchCrew op 01-04-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom niet deleten? Heb al genoeg mules eigelijk! ;) ofja je hebt nooit genoeg mules maar toch.
Hehe, heb idd torch enz gekocht en daar geen rekening mee gehouden!
Maar ik heb nu allereerst normal rush nodig :) of eerst lvl 20 worden o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Anoniem: 291954 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:25:
Waarom niet deleten? Heb al genoeg mules eigelijk! ;) ofja je hebt nooit genoeg mules maar toch.
Hehe, heb idd torch enz gekocht en daar geen rekening mee gehouden!
Maar ik heb nu allereerst normal rush nodig :) of eerst lvl 20 worden o.i.d.
nja als je me wp's geeft doe ik het wel straks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 291954 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:22:
TUMTUMTUM!
lvl 90 ama gedelete.

...

Wel eerst gear eraf gehaald uiteraard ;)
Tijd voor een rebuild, waarom?
- teveel str/dex. (weet niet hoeveel dex ik nu ga nemen, str blijft base)
- Mijn merc had cow king omgelegd dus niet meer cowen :| (Stomme lag)
- Omdat ik prefectionistish ben :D

Zij is alweer aangemaakt en atm lvl 10. Wel weer rushes nodig maar dat mag geen probleem zijn. vooral niet 's avonds :) Vraat was niet in staat tot normal rushes haha! die heeft geen wps :D
Nouja, we zien wel waar deze eindigt. als ik wat fg's heb eens een low damage infy maken voor cs runs misschien :) ach we zien wel! eerst weer lvlen.
Werd tijd Grut :D
Krijg je eindelijk weer een fatsoenlijke java, nu die king wel heel laten he ;)
Waar ben je atm? Ik moet nog nm buggen en dan een hell rush dus dat kan mss wel samen.
BitchCrew schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:42:
Lol, waarom deleten? ik gebruik die als mules :D
niets toffer als lvl 85+ mules hebben ( kunnen overal mulen :p )

ik rebuild mijn chars ook altijd 2 keer ze :-)

als je een anni hebt en torch hebt is uw attrib verdeling (zonder die zaken) om zeep nadat je die hebt :)

ps: hell -> conctact me ma
Hellrushes kan bijna iedereen wel op SCL, geen probleem, en gewoon de eerste beste aannemen die dat wel wilt/kan doen :)

Ben trouwens van alle markten thuis, kan dus ook normal rushes geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Zo de installatie cd zit erin. Eens kijken waar we mee gaan beginnen en of mijn characters het nog doen.

psychoclown nog steeds actief zie ik :w

Meeste characters doen het nog :D Enkel alweer een ban aan mijn broek omdat ik snel al mijn characters wilde activeren :'(

2de account doet het niet :( ff password restore proberen.
Ziet er naar uit dat ik mijn 2de account definitief kwijt ben. Jammer daar stond mijn sorcerer en bo barb en runedomm op :( :'( :(

[ Voor 51% gewijzigd door dommerick op 01-04-2009 20:11 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:19:
Zo de installatie cd zit erin. Eens kijken waar we mee gaan beginnen en of mijn characters het nog doen.

psychoclown nog steeds actief zie ik :w

Meeste characters doen het nog :D Enkel alweer een ban aan mijn broek omdat ik snel al mijn characters wilde activeren :'(

2de account doet het niet :( ff password restore proberen.
Yay domm!
Welcome back, enja hoor ben nog steeds actief :D

Nja je kent de drill add wat mensen uit de playertable die actief zijn, ik weet wie je bent en wat je speelt dus ik hoef je niet aan de table toe te voegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heuj tof, dommerick is back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Bah temp ban op mijn dak :( Nu maar ff wat gaan shoppen op d2jsp dan maar :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dommerick schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:43:
Bah temp ban op mijn dak :( Nu maar ff wat gaan shoppen op d2jsp dan maar :D
Mjah de laatste tijd is het steeds extremer met die bans. Soms word ik echt compleet zonder reden geband, ben ik niet eens snel van char aan het wisselen voor mulen of aan het baalrunnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog mensen die normal gebugged moeten worden @ scl?
Straks als er wat meer mensen online zijn even een rush vragen en dan buggen door nm en door naar hell en dia runs :) ben lvl 20 dus normal is al done maar 20->40 duurt gewoon TE lang! :|

Ach, ik zal het straks wel even vragen: voor nu is het weer realm down, kreeg iig connection probs @ bnet. :| waar zijn ze toch mee bezig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Als iemand men sos door normal trekt willik wel buggen

Grutte, ik denk de nieuwe battle.net aan het implementeren.

daar het nu classic.battle.net is geworden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitch, mijn ama is alweer in nm :) probeer die nu zelf te buggen, zal wel weer een tijdje duren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 291954 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:37:
Bitch, mijn ama is alweer in nm :) probeer die nu zelf te buggen, zal wel weer een tijdje duren :|
Vanaf een uurtje of acht verwacht ik online te zijn (mot nog ff wat huishouden doen), dus ik kan wel rushen/buggen etc. Heb alleen geen gater, dus we zullen het met pubby baal4quest achtige games moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

En weer een realm down. Kutzooi, was gewoon superlangzaam aan het diarunnen met Gotvriendjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup, Realm is echt lekker instabiel. Achja learn to live with it.
Nu even relaxen en dan straks weer proberen :)
Was al door hell gerushed door Bitch en Gakke en diarunnen ging lekker :D
Nu lvl 5x ofzo ... Straks door naar 7-8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja bnet is erg onstabiel de laatste dagen, dit ligt niet aan het te snel switchen of andere normale zaken maar echt puur aan bnet. Wat ze aan het doen zijn is maar de vraag, danwel met bnet aan het knutselen danwel met de toekomstige patch/ladder reset.. time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik gooi het op 1.13 in de test die ook weer wat beter vs cheaten en dupen werkt, missch ook betere b.net ondersteuning en connectie. En een reset in de voorbereiden :o Al verwacht ik de reset niet voor juni? (als ik het patroon een beetje bekijk afgelopen 2 jaar).

Begint wel te vervelen elke keer realm down en die lagspikes. Bedoel prima dat je nog niet alles prijs geeft, maar vind dat je minimaal mag waarschuwen en een idee geven aan spelers dat ze bezig zijn en hoe lang het duren gaat. Weet je iniedergeval waar je aan toe bent.

Zou btw wel lullig zijn als ik net al mijn FG aan een hammerdin uitgeef en dan een reset komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:09:
Ik gooi het op 1.13 in de test die ook weer wat beter vs cheaten en dupen werkt, missch ook betere b.net ondersteuning en connectie. En een reset in de voorbereiden :o Al verwacht ik de reset niet voor juni? (als ik het patroon een beetje bekijk afgelopen 2 jaar).

Begint wel te vervelen elke keer realm down en die lagspikes. Bedoel prima dat je nog niet alles prijs geeft, maar vind dat je minimaal mag waarschuwen en een idee geven aan spelers dat ze bezig zijn en hoe lang het duren gaat. Weet je iniedergeval waar je aan toe bent.

Zou btw wel lullig zijn als ik net al mijn FG aan een hammerdin uitgeef en dan een reset komt :D
Als 1.13 meer tegen cheaten en dupen zal gaan werken bereid je dan maar voor op 4 weken onspeelbaar net zoals bij de vorige ladderreset. Daar kwam de betere preventie erop neer het aanscherpen van het aantal keren dat je CI's / RD's in een avondje kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
ze zijn aan de servers bezig,

wat mij lijkt zijn we de nieuwe battle.net aan het impelementeren en die accounts naar die nieuwe aan het over zetten (telt niet vor d2 )

En denk ook dat we gewoon minder connecties/minder/mindere sterkere servers hebben.

Ik hoop nie dat die patch er snel komt daar ze heel druk bezig zijn met zoveel andere dingen op de moment.
(en ik niet opnieuw wil beginnen weer :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Denk niet dat we last hebben van dingen als nieuwe B.Net die word ingevoerd en getest. Dat zal gewoon een compleet nieuwe en aparte server worden lijkt me. Zeker als het niet voor d2 telt :P
Mindere connectie wel, als ik m'n ping gemiddeld zie betwijfel ik dat die gewoon in europa staat. Waarschijnlijk gewoon in amerika, maar hebben die ook last van realm loss en lag elke keer?

Als het een nieuw b.net iets is misschien dat ze met de nieuwe b.net wel een server in europa zetten en dat aan het overzetten zijn ofzo. Muah opnieuw beginnen :P Ergens wel weer leuk niemand die iets heeft, voegt weer wat spanning toe. Alleen met dingen als d2jsp waar sommige mensen meer dan 8k fg hebben tja,... die zijn snel weer sterk gezien iedereen liever iets verkoopt aan het begin voor veel dan zelf gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:00:
Denk niet dat we last hebben van dingen als nieuwe B.Net die word ingevoerd en getest. Dat zal gewoon een compleet nieuwe en aparte server worden lijkt me. Zeker als het niet voor d2 telt :P
Mindere connectie wel, als ik m'n ping gemiddeld zie betwijfel ik dat die gewoon in europa staat. Waarschijnlijk gewoon in amerika, maar hebben die ook last van realm loss en lag elke keer?

Als het een nieuw b.net iets is misschien dat ze met de nieuwe b.net wel een server in europa zetten en dat aan het overzetten zijn ofzo. Muah opnieuw beginnen :P Ergens wel weer leuk niemand die iets heeft, voegt weer wat spanning toe. Alleen met dingen als d2jsp waar sommige mensen meer dan 8k fg hebben tja,... die zijn snel weer sterk gezien iedereen liever iets verkoopt aan het begin voor veel dan zelf gebruikt.
Ladderreset zie ik aan de ene kant wel zitten, zeker gezien ik na de banwave zeer veel fg winst heb gemaakt met alleen al kopen en resellen ;) Kleine dingen kopen om er vervolgens 1-2fg winst uit te slaan gaat me echt iets te ver dus dat doe ik deze ladder ook al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
met 0fg zie ik een ladder reset nie direct zitten :p

daar ik geen massa's tijd heb om te mf'en moet ik het vooral hebben van slimme trades.

men cta 6 en hoto 40 hebben me veel fg opgeleverd, waarmee ik een andere hoto 40 heb gekocht ( voor 10 fg minder ) en deze dan weer voor volle pot verkocht.

zo heb ik men sorcs kunnen gearen met skillers, torch, anni, cta, eschuta 25% -5%, anarch, treks,...
andere cta en hoto voor pala ( 6/5/4 ) anni , ...

heb nog 2 fg over voor het +3 lightning 10FCR amu van vraat te kopen , kom ik aan 117%+ fcr.

heb ik stevig gear voor 2 uberschars toch ( lightsoso, hammer )
daarmee kannik alles wel doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 11:15:
met 0fg zie ik een ladder reset nie direct zitten :p

daar ik geen massa's tijd heb om te mf'en moet ik het vooral hebben van slimme trades.

men cta 6 en hoto 40 hebben me veel fg opgeleverd, waarmee ik een andere hoto 40 heb gekocht ( voor 10 fg minder ) en deze dan weer voor volle pot verkocht.

zo heb ik men sorcs kunnen gearen met skillers, torch, anni, cta, eschuta 25% -5%, anarch, treks,...
andere cta en hoto voor pala ( 6/5/4 ) anni , ...

heb nog 2 fg over voor het +3 lightning 10FCR amu van vraat te kopen , kom ik aan 117%+ fcr.

heb ik stevig gear voor 2 uberschars toch ( lightsoso, hammer )
daarmee kannik alles wel doen. :)
Met een van de 2 kan je al alles doen :P
Maar wel lekker gedaan, zei toch dat het vruchten zou afwerpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
idd, heeft wel me iets rijker gemaakt en echt voelen doe ik het niet, 1 bo punt minder, en minder res ( waren al maxed zonden en hoto dus :) )

Ik heb gisteren eindelijk een witte tiara gevonden, perfect voor imbue quest he.

nu hoe doe ik deze het best:
Met een zo hoog mogelijke lvl in Hell voor beste resultaat?

Met een Pala of een Soso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wel in hell, met hoog lvl. Character maakt niet uit, NPC maakt ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 11:58:
Wel in hell, met hoog lvl. Character maakt niet uit, NPC maakt ook niet uit.
NPC maakt wel degelijk uit, charsi is de enige die de quest aanbiedt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Mijn geldmachine werkt iets anders, Guildwars gold omzetten naar FG, en in D2 kun je dan alles kopen.
In GW kun je bij speciale events wel 100k in een weekend farmen, en dat is weer goed voor 400 FG.
Binnenkort zal ik wel weer 3 nieuwe minipets (4 year) erbij krijgen, gelijk verkopen als ze nog veel opleveren.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:50:
Mijn geldmachine werkt iets anders, Guildwars gold omzetten naar FG, en in D2 kun je dan alles kopen.
In GW kun je bij speciale events wel 100k in een weekend farmen, en dat is weer goed voor 400 FG.
Binnenkort zal ik wel weer 3 nieuwe minipets (4 year) erbij krijgen, gelijk verkopen als ze nog veel opleveren.
Ja dat werkt ook best goed, als ik jsp eerder had ontdekt had ik al mijn gold van WoW etc kunnen verkopen (ook al was dat vrij weinig ivm duizenden andere spelers). WoWgold gaat bijna 1:1 dus dat had ik zeker 1-2k fg mee bij elkaar gesprokkeld kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
lol

guildwars speel ik nie
wow ook nie
ladderslasher willik nie eens probere

:)

ma wel nice als je daar zoveel fg mee kunt pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:11:
[...]

NPC maakt wel degelijk uit, charsi is de enige die de quest aanbiedt :P
True, was even met gamblen in de war, maar dat komt op hetzelfde neer. Met uitzondering van de NPC dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie dat iedereen beetje begint te verdienen. Bij mij verdient arach's/ sojs nu vooral geld op te leveren.
Perf arachs en sojs kopen voor 15fg en dan verkopen voor 25/30fg each. Levert goud geld op, ben daar nu dus vooral mee bezig. Nu droppen de prijzen daarvan helaas flink, dus zalk niet meer lang vol houden. Maar we houden het vol zolang het duurt ^^.

Off: Net lekker op terras gezeten. Moest veel mooie vrouwen met korte rokjes tegenkomen volgens fok!, helaas alleen maar mooie vrouwen zonder kort rokje. Vanavond dus nieuwe kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Net een monster deal gedaan voor 4k fg :D Had zat geld in world of warcraft zodat ik best wat kon missen :D

Nu kunnen we echt ff inkopen doen voor mijn necro

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:27:
Net een monster deal gedaan voor 4k fg :D Had zat geld in world of warcraft zodat ik best wat kon missen :D

Nu kunnen we echt ff inkopen doen voor mijn necro
My tip now donate plx? :D
Wel lekker zeg jammer dat het spelen van WoW loont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ja was inderdaad een goede tip ;)

Wie is er trouwens degene die kan inviten voor de got-guild op d2jsp?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:00:
Ja was inderdaad een goede tip ;)

Wie is er trouwens degene die kan inviten voor de got-guild op d2jsp?
Kwakke alleen zit de guild atm vol, ff zien dus als er meer mensen zijn die erin willen dat ze wat donaten ofzo :)

-Edit-
Way to go bnet.. zit net iets te mulen knalt me game eruit.. gelukkig alleen wat fgems, runes en vampirebone glove..

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik vandaag de enige of ligt battle.net er al heel de dag uit?
"403 Forbidden"

Mogelijk een hele battle.net update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:34:
"403 Forbidden"

ik kan er de hele dag al gewoon op :) ligt dus aan jouw ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:34
Anoniem: 184982 schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:39:
[...]
ik kan er de hele dag al gewoon op :) ligt dus aan jouw ^^.
Ik krijg anders ook een forbidden error op de website.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoulWar1 schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:47:
[...]

Ik krijg anders ook een forbidden error op de website.
aah, ging er van uit dat hij battle.net op diablo bedoelde;p. website kan ik idd ook niet op ;D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:34:
"403 Forbidden"

Ah, had ik vanaf vrijdags al inderdaad. Ik gebruik die site regelmatig omdat ik daarvan de runewords gebookmarked heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:22:
[...]

Kwakke alleen zit de guild atm vol, ff zien dus als er meer mensen zijn die erin willen dat ze wat donaten ofzo :)

-Edit-
Way to go bnet.. zit net iets te mulen knalt me game eruit.. gelukkig alleen wat fgems, runes en vampirebone glove..
alle slots zijn atm idd bezet (25) en er staan er atm 5 in de aanvraag... slots bijkopen kan wel, maar die kosten wel 500 fg per 5 :( moeten dus eff kijken of er genoeg animo/funding is om 5 slots bij te kopen...

-edit- 250 fg per 5 slots dus... heb ze net bijgekocht ;)

als diegenen die graag toegang tot de guild willen, mij nog eff een pm willen sturen op jsp, zodat ik die namen eff kan toevoegen, dan zitten we weer vol :P (svp eff aangeven of je sc danwel hc speelt, scheelt weer zoeken voor mij O-)

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 06-04-2009 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 06 april 2009 @ 07:36:
[...]

alle slots zijn atm idd bezet (25) en er staan er atm 5 in de aanvraag... slots bijkopen kan wel, maar die kosten wel 500 fg per 5 :( moeten dus eff kijken of er genoeg animo/funding is om 5 slots bij te kopen...

als diegenen die graag toegang tot de guild willen, mij nog eff een pm willen sturen op jsp, zodat ik die namen eff kan toevoegen, dan zitten we weer vol :P (svp eff aangeven of je sc danwel hc speelt, scheelt weer zoeken voor mij O-)
Je bent te goed voor deze wereld Kwakke ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op maandag 06 april 2009 @ 07:52:
[...]

Je bent te goed voor deze wereld Kwakke ;).
hehe, geld moet knisperen zeggen ze toch?? :+

voor de veertigste keer begonnen op classic inmiddels :P uiteindelijk zalik een soso hebben die iig tot diep in NM moet kunnen rushen... of ze hell-a3 haalt is de vraag, maar we gaan het iig proberen ;)

Duri is toch in principe voldoende? travi/meph is tochniet eens een MUST? dan kan ik die altijd nog doen in LoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duri is voldoende ja. Ik heb al een soso die makkelijk nm doet, maar he, 2 is altijd leuker :P
Loop ik daar in japan, kom ik opeens in Kurast:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zhsh0.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Pheno79 op 06-04-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Liep ismael vilehand daar ook rond? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
kwakke01 schreef op maandag 06 april 2009 @ 07:36:
[...]

Ik probeer je jsp account te zoeken ma vind je niet :p

GotSletZor is jsp account. ( scl)
thx a lot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:15:
Liep ismael vilehand daar ook rond? :p
Als een hardcore speler betaamt hwas ik banger voor Geleb Flamefinger, die corpse explosion is vies.

Sjees, ik speel dit spel te lang als ik al weet welke councilmember welke mods heeft....GET IT OUT OF MY MIND!!!!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:04:
Duri is voldoende ja. Ik heb al een soso die makkelijk nm doet, maar he, 2 is altijd leuker :P
Loop ik daar in japan, kom ik opeens in Kurast:
[afbeelding]
"You now speak to ormus" *heal* :D
Dus ehh jij sloeg buiten town gelijk de eerste beste monnik in robe neer? :P

Heeft GoT-Guild nut voor mij? heb wel een beetje LS gespeeld maar denk niet echt dat ik het geduld heb dat door te zetten dus :p. Beter voor mensen die wel actief LS doen ed? (of heeft guild nog meer voordelen die ik mis ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:16:
[...]

Ik probeer je jsp account te zoeken ma vind je niet :p

GotSletZor is jsp account. ( scl)
thx a lot :)
Als je mij toch niet had... staat ook in de playertable en anders ga je via mij naar de guild of in mijn friendslist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:46:
[...]

Als je mij toch niet had... staat ook in de playertable en anders ga je via mij naar de guild of in mijn friendslist ;)
hehe, idd, maar ik heb je inmiddels al geadd hoor ;)

@pheno

ik had ook een soso die nm kon runnen, maar die heb ik voor het weekend al geripped ^^ dit is de retry van de herhalingen die in de 5-cd's-voor-5-euri-bak liggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:22:
[...]

Als een hardcore speler betaamt hwas ik banger voor Geleb Flamefinger, die corpse explosion is vies.

Sjees, ik speel dit spel te lang als ik al weet welke councilmember welke mods heeft....GET IT OUT OF MY MIND!!!!

:+
Ghehe hoe herkenbaar :D En toch blijft het boeien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:53:
[...]

hehe, idd, maar ik heb je inmiddels al geadd hoor ;)

@pheno

ik had ook een soso die nm kon runnen, maar die heb ik voor het weekend al geripped ^^ dit is de retry van de herhalingen die in de 5-cd's-voor-5-euri-bak liggen ^^
Hell act 1 gaat bij mij nog wel, maar daarna wordt het pittig in de claw temple voor me, coldimmunes galore. Dus heb nu een extra char in de running voor dat stukje. Tenminste, slecht gegeared, maar dat komt nog wel. Voor ±50 fg moet ik nog wel wat classic meuk kunnen kopen. Daarna is het op en is het ook wel mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:46:
[...]

Ik kon hem hier niet vinden, heb hem via de got-guild zelf gevonden :p
maandagmorgend zeker :)

Gisteren had ik precies toch het geluk aan men zijde, ( tov dervoor toch )

countessgaf me steeds nef runes ( nu niet zo goe) en had na paar runs al een key gevonden ( eerste in men leven )
ronde derna dropte er 3 nef runes en een key :)

Meph was goed voor titans en jalals
Andariel goed voor een ravenfrost.

Pindle shenk en eldrich niks :)

:p

Oh en dit weekend ook nog 2 chars gemaakt, lightsos en hammer.
soso is lvl 86 en geared, hammer is lvl 80 en nog alle attribs en skills te verdelen :)

HF was me goed gezind, 2* ist :)

[ Voor 12% gewijzigd door BitchCrew op 06-04-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wow, ik heb nog nooit een ist gehad met Hellforge en jij vindt er 2 tegelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarja Vic, ik sluit me bij jou aan. Hellforge suckt bij mij altijd :|
Op nm kreeg ik met mijn nieuwe java een shael. wooptidoo!
Hell was toch beter (voor kyo dan) kreeg een lem.
Achja, ik heb eigelijk niet te klagen! heb ooit een mal gekregen van countess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hehe ik had net een lem op nm gekregen :)
het was het zeker waard men chars naar hell te bregen daarvoor.

Vic we begrijpen elkaar niet zo goed, kan aan mij liggen ze :p

Beide char een 1 Ist = 2 Ist

;-)

[ Voor 33% gewijzigd door BitchCrew op 06-04-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:59:
hehe ik had net een lem op nm gekregen :)
het was het zeker waard men chars naar hell te bregen daarvoor.

Vic we begrijpen elkaar niet zo goed, kan aan mij liggen ze :p

Beide char een 1 Ist = 2 Ist

;-)
Hij bedoelde dat jij eventjes met 2 hf's 2x een ist vind ;)
Vroeger (toen ik weer begon kerst 2007) rushte ik altijd mensen voor hf en had ik veelal guls of ists :)
Anoniem: 291954 schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:57:
Maarja Vic, ik sluit me bij jou aan. Hellforge suckt bij mij altijd :|
Op nm kreeg ik met mijn nieuwe java een shael. wooptidoo!
Hell was toch beter (voor kyo dan) kreeg een lem.
Achja, ik heb eigelijk niet te klagen! heb ooit een mal gekregen van countess :)
Ja thanks grut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.