Na een dik jaar er uit te zijn en de Diablo 3 posts gevolgd te hebben krijg ik weer enorm veel zit op dit terug te spelen he!
Alleen spijtig dat je chars verlopen zijn. ( te uit het oog verloren ben verhuis en verbouwing

)
Ik ben nu vooral op zoek naar info en changes. ( sites zoals bijvoordeeld diabloII kijk ik wel na )
De reden dat ik gestopt ben (versie xx.09 ) was een nieuwe patch dat er voor zorgde dat men charsbuild totaal niets meer deden ik ik ze opnieuw moest gaan maken. ( rushen was niet meer zo evident ook niet, en bijna alle vrienden waren reeds gestopt

)
Ik ga dus allereerst terug moeten beginnen met een sorcs zodat ik snel wat runs kan doen voor gear te vinden. Ik ga deze keer ook Softcore ladder proberen

( heb altijd softcore non ladder gedaan )
Heeft er iemand een soort starterspakket dat geleend kan worden
Dit was men laatste sorc build:
Nova (lvl 42) als main en secondary was frozen orb.
Max block, max res op hell.
Equipment:
stormshield with um
shako with um
wizard spike ( weet niet meer wat erin )
tals amu, 2 sojs,
die managloves frostburns ofzoiets
ashaftstop with um
wartravellers.
thundergods vigor als belt denkik, weet het niet meer juist
static field, thunderstorm, teleport, lightning mastery maxed paar punten in frozen orb en cold mast,
mana reneration.
Ik vond het echt veruit de sterkste en leukste sorc die ik ooit had gehad, je kon tussen alle monsters gaan staan even je static paar keer casten en hop hop hop met die nova en alles lag plat
Dus concreet de vragen hier :
Wat zijn nu goede builds ( starters builds natuurlijk, niet met de kick-ass items )
-> Ik was aan het kijken voor Blizzard met een lightning skill of Meteor (samen met frozen orb.
Zijn er mensen geïntresseerd om me nog eens op weg te helpen ( kwa boost, en stuff)
BitchCrew is comming back
greetz
[
Voor 8% gewijzigd door
BitchCrew op 17-02-2009 16:07
]