Dalyxia schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:19:
3 ip's hot, en ik kan op geen van de 3 komen, gvd
Zie via verschillende bronnen dat er maar 1 hot is 227 is nog steeds magertjes active maar daarmee houdt het ook wel weer op :)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 12-02-2009 18:29 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:54:
Even weer wat anders:

ik heb een eth collo blade (of sword) ik twijfel nu even gevonden. Leuk detail: 6 sockets en 15% enh. damage 8) .

Dit schreeuwt om BotD. Maar dan ook echt heel hard. Weet iemand een leuke build hiermee te bedenken?
Ik zelf dat aan een 6/6/6 wolfhowl (hoi hans) en dan de leipos helemaal lam slaan met feral rage. IAS heeft dan geen nut meer, dus dat zou allemaal richting leuke dingen kunnen gaan, zoals een spirit shield voor de +2, een forti voor nog meer damage....of juist voor de rest het gaan zoeken in crushing blow. Gores (heb ik), leuke cb gloves, duress (icm met spirit aardig wat fhr)....

Met beast daarintegen kan ik weer gaan voor een insane defense....

Give me your 0.02 fgs!
BotD doet veel physical damage, dus je moet voor skills gaan die dat versterken of daar gebruik van maken lijkt me. Met berserk kun je insane damage gaan doen, en je bent bovendien immuun voor Iron Maiden. Dat lijkt me dus een goede optie. Phoenix schildje en Fortitude erbij en het is echt niet leuk meer denk ik :D

Verder kun je gaan voor een Avenger. Conviction aan en Vengeance stampen maar. De elemental dmg daarvan is gebaseerd op je physical damage, dus kun je tot zieke hoeveelheden elemental damage komen. Combineer dat nog even met een dual dream en het wordt pas echt ziek. Gewoon diablo in 10 sec. neerleggen ZONDER crushing blow te gebruiken, dat idee.

Verder heb je natuurlijk veel IAS (60%), dus je zou inderdaad ook kunnen gaan voor een build met veel crushing blow, waarmee je op een zealot of een wolfbarb uit zou komen. Persoonlijk zou ik dat zonde vinden: als je voor CB gaat kun je ook wel met andere wapentjes uit de voeten die snel slaan.

Vicariously I live while the whole world dies

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Vicarious schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:52:
[...]

... Gewoon diablo in 10 sec. neerleggen ZONDER crushing blow te gebruiken, dat idee.
Dat kan sneller hoor :) Melee soso doet dat in 2 sec, en dat is ook zonder cb.
psychoclown schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:29:
[...]

Zie via verschillende bronnen dat er maar 1 hot is 227 is nog steeds magertjes active maar daarmee houdt het ook wel weer op :)
.53
.45
.234 waren vanmiddag allemaal hot, zijn nu allemaal al gewalked
Dalyxia schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:07:
[...]

.53
.45
.234 waren vanmiddag allemaal hot, zijn nu allemaal al gewalked
Ja ok reageerde natuurlijk ook pas 2 uur later :)
Heb trouwens je anni terur gemuled daarstraks, zelf nu ook eentje op me nec.

Vicarious schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:52:
[...]

BotD doet veel physical damage, dus je moet voor skills gaan die dat versterken of daar gebruik van maken lijkt me. Met berserk kun je insane damage gaan doen, en je bent bovendien immuun voor Iron Maiden. Dat lijkt me dus een goede optie. Phoenix schildje en Fortitude erbij en het is echt niet leuk meer denk ik :D
Hmm, me likes. AL heb ik al gecalculeerd: zonder shield doe ik meer damage. Two handed damage is zo'n 800 damage meer dan een bad roll phoenix. En 4 hrs is dan wel erg duur.

Dan zou ik een ultimate cser kunnen maken:
barb

skills:
beserk, howl, shout, bo, sword mastery: max
1 point wonders: natural res. battle commands, increased stamina + speed.
Klaar op level 95 dus. Auch.
Of ik moet die gosu +3 mastery, +one point wonders vinden. _/-\o_

Gear:
- eth superior BotD col. sword (even gezocht op mule :D ).
- no shield (duh, schilden zijn voor mietjes 8) )
- 2x bosticks op switch (zucht, ben ik weer malah, heb je er NOG twee voor me)
- forti armor in dusk (beserk is toch 0 def, dus who cares? ). Style ftw 8)
- LoH
- rare barbhelm. Of kiras voor style en cannot be frozen 8)
- +3 mastery amu met nice mods (res vooral :') )
- natures peace
- raven (if no kira) anders een bk low (lifestel is care, botd doet dat al)
- belt (dungo 39 vita)? Boots (gores)? Ik heb ze toch en verkopen doen ze niet, dus nuttig.

Merc: faith rogue om gewoon cool en snel te zijn. O+
Wat res om ook nog wat te kunnen overleven, dat is wel prettig.
Pheno79 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:43:
[...]

Hmm, me likes. AL heb ik al gecalculeerd: zonder shield doe ik meer damage. Two handed damage is zo'n 800 damage meer dan een bad roll phoenix. En 4 hrs is dan wel erg duur.

Dan zou ik een ultimate cser kunnen maken:
barb

skills:
beserk, howl, shout, bo, sword mastery: max
1 point wonders: natural res. battle commands, increased stamina + speed.
Klaar op level 95 dus. Auch.
Of ik moet die gosu +3 mastery, +one point wonders vinden. _/-\o_

Gear:
- eth superior BotD col. sword (even gezocht op mule :D ).
- no shield (duh, schilden zijn voor mietjes 8) )
- 2x bosticks op switch (zucht, ben ik weer malah, heb je er NOG twee voor me)
- forti armor in dusk (beserk is toch 0 def, dus who cares? ). Style ftw 8)
- LoH
- rare barbhelm. Of kiras voor style en cannot be frozen 8)
- +3 mastery amu met nice mods (res vooral :') )
- natures peace
- raven (if no kira) anders een bk low (lifestel is care, botd doet dat al)
- belt (dungo 39 vita)? Boots (gores)? Ik heb ze toch en verkopen doen ze niet, dus nuttig.

Merc: faith rogue om gewoon cool en snel te zijn. O+
Wat res om ook nog wat te kunnen overleven, dat is wel prettig.
klinkt goed, maar je zal hem wel weer vroegtijdig verneuken zoals je altijd doet

hahaha :P

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

lifesteal is sowieso care. Je doet berserk, dus geen leech

edit: kira's is wel nuttig voor de resists. Je hebt ondanks natural resist maar erg weinig bronnen van resistances. Alhoewel je ook zou kunnen gaan voor Arreats face (+30) en een Mara's als amuletje. Veel +skills (BO en berserk!!) en veel resists :)

edit2: de ultimate CS-er ben je niet. Je hebt namelijk geen teleport :D

[ Voor 77% gewijzigd door Vicarious op 12-02-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:20:

edit: kira's is wel nuttig voor de resists. Je hebt ondanks natural resist maar erg weinig bronnen van resistances. Alhoewel je ook zou kunnen gaan voor Arreats face (+30) en een Mara's als amuletje. Veel +skills (BO en berserk!!) en veel resists :)

Zelf zou ik sowieso voor Arreats gaan omdat die gewoon weg ernorm goede stats heeft.
Raven erbij en een leuke stats/res ring en het zit helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno, voor een Beserker: Grief >> All. Helaas......
En zoveel cheaper ook nog eens.
Wellicht iets als Whirlwind? En dan een Death ofzo in je andere hand :9~

Trouwens goed idee, de onderverdeling in GoTdia forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:53:
[...]

klinkt goed, maar je zal hem wel weer vroegtijdig verneuken zoals je altijd doet

hahaha :P
Verneuken? Als zijnde dood gaan? Ik moet nog rode letters zien deze ladder :?
Vicarious schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:20:

You have a point there.

Maar wat heb je aan teleport als je in een 95 area zit? Killen, killen en nog eens killen! In de pit ren je toch ook niet langs alles heen? :7

wsk 2/3 is ook zo'n area, prima om spullen te vinden. Er zijn bij mij al facets, verdungos etc gevallen tijdens een cs, niet bij dia zelf.

[ Voor 57% gewijzigd door Pheno79 op 13-02-2009 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 07:33:
Pheno, voor een Beserker: Grief >> All. Helaas......
En zoveel cheaper ook nog eens.
Wellicht iets als Whirlwind? En dan een Death ofzo in je andere hand :9~

Trouwens goed idee, de onderverdeling in GoTdia forum.
Mjah daarom gaf ik ook alternatieven. Ik heb niet uitgerekend op hoeveel dmg je uitkomt, dus geen idee wat nou beter is. Wel weet ik dat Grief prima werkt en niet al te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Botd is toch ook niet zo duur ? vex zod. Grief is mal lo. Dat bijt elkaar niets qua prijs. Qua damage zou ik ook moeten kijken, waar ik nu even geen tijd voor heb. Maar in een ethereal item grief gaan dumpen is wat prijziger uiteindelijk, want dat wapen zal kapot gaan :)

ww kan ook nog, ik ken de ias bps er niet van, maar die waren niet al te hoog geloof ik

Frenzy met een fana merc is ook wel leuk lijkt me, laatste ias bp is gehaald met een max frenzy en level 12 fana (even bad roll rekenen). Maar ik wil er niet mee in cs gezien worden, want dat is instant death.

Maar een amazon in werebear form en een maxxed critical strike en valk is ook leuk ;)
Dodging Bear :D

En anders verkoop ik dat sword gewoon, geen idee wat het oplevert. Een hoop bumps gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje minder dit.. heb sinds vanochtend een temp ban :'(
Denk snel even een trade en wat mulen kom ik er gewoon helemaal niet meer vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desjelle
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-05 23:33
-nohide schijnt hier toch niet te helpen... :/
Iemand een ander idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Desjelle schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:52:
of je post helemaal op de verkeerde plek, of ik snap helemaal niks van wat je bedoelt ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:56:
[...]

of je post helemaal op de verkeerde plek, of ik snap helemaal niks van wat je bedoelt ;D
Neehoor, hij zit niet verkeerd. Lees maar even terug. Je kan diablo starten met de parameter -w voor Windowed modus. Alleen, als je dan naast je scherm klikt ben je je diablo scherm kwijt, vaak resulteert dat in een death. Wij dachten daarom met de parameter -nohide te kunnen zorgen dat het scherm altijd op de voorgrond bleef. Helaas werkt dat niet (zelf ook even getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:18:
[...]

Neehoor, hij zit niet verkeerd. Lees maar even terug. Je kan diablo starten met de parameter -w voor Windowed modus. Alleen, als je dan naast je scherm klikt ben je je diablo scherm kwijt, vaak resulteert dat in een death. Wij dachten daarom met de parameter -nohide te kunnen zorgen dat het scherm altijd op de voorgrond bleef. Helaas werkt dat niet (zelf ook even getest)
Dat komt omdat het in d2loader zat gebakken en die zou ik nu maar niet gebruiken ;)
Had toen ook nog een opmerking gemaakt over het feit dat al zoveel users sheppard hadden gevraagd -nohide in d2launher te implementeren.

Nog steeds een temp ban.. nog nooit zo lang gehad... :/

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 13-02-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desjelle schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:52:
`Sorry, dat zat in loader blijkbaar. Ik zocht het even op via google.
Volgens mij zijn er ook externe progjes anders die dat kunnen. Volgens mij heeft microsoft zelfs een virtual desktop app, ik weet niet of je zoiets ook handig zou vinden. Met een sneltoets naar een tweede virtuele desktop gaan, waar natuurlijk D2 ook in fullscreen draait.

Vreemd trouwens dat Bliz dat niet geregeld heeft op een always on top te hebben, op de mac heb ik gelukkig geen verdwijnende instanties, dara hebben ze er blijkbaar wel rekening mee gehouden. Sterker nog appeltje->M en ik swicht van windowed naar fullscreen en terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:49:
[...]

Dat komt omdat het in d2loader zat gebakken en die zou ik nu maar niet gebruiken ;)
Had toen ook nog een opmerking gemaakt over het feit dat al zoveel users sheppard hadden gevraagd -nohide in d2launher te implementeren.

Nog steeds een temp ban.. nog nooit zo lang gehad... :/
Mijn broer heeft het eens dagen gehad, die heeft blizzard toen maar gemaild waarom hij nog steeds gebanned was. Dat was daarna gefixxed, blijkbaar een foutje in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:52:
[...]

Mijn broer heeft het eens dagen gehad, die heeft blizzard toen maar gemaild waarom hij nog steeds gebanned was. Dat was daarna gefixxed, blijkbaar een foutje in het systeem.
Hmm hoop toch geen dagen eigenlijk ;)
Het liefst vanavond banloos maar anders toch echt zondag van de ban af, denk je vakantie te hebben en savonds beetje te kunnen d2en heb je een temp ban van hier tot tokio aan je ip hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:00:
[...]

Hmm hoop toch geen dagen eigenlijk ;)
Het liefst vanavond banloos maar anders toch echt zondag van de ban af, denk je vakantie te hebben en savonds beetje te kunnen d2en heb je een temp ban van hier tot tokio aan je ip hangen :P
Dan zou ik nu mailen, dikke kans dat je er dan vanavond weer op kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:53:
[...]

Dan zou ik nu mailen, dikke kans dat je er dan vanavond weer op kan :)
Mja denk dat ik dat maar even doe want kan er nog steeds niet op en de DHCP release die ik probeerde mislukte dus geen zin om het vaker te proberen ;)

De ban is er net af, yay :)

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 13-02-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
werd is tijd dat ze jouw flinke tempban gaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 01:27:
:D

Heb ook eens een temp ban gekregen die 4 dagen duurde. Kan iets van een week duren, voordat je mag mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

*mcdutch strompelt binnen* Ik ben ook maar weer eens begonnen met spelen.. Na het verlies van mn Main account een tijd lang geen zin gehad om weer te spelen, maar inmiddels toch weer begonnen.. ga me voorlopig op Hardcore focussen omdat ik dat nooit echt serieus gespeeld heb... account daarvoor is *mcdutchhc, ik heb nog geen nieuwe softcore account.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

ik moet gewoon geen uniques vinden met stats die varieren. Ik rol bijna altijd (rond) minimum. Zowaar een BK ring gevonden, natuurlijk 3ll. Andere twee unique elites deze avond laagst mogelijke ed% (range 50%) en bijna laagste ed% (3% boven laagste, range 50%).

Alleen crappy uniques willen nog wel eens boven gemiddeld uitvallen. Die shit waar je niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BTW, wat voor bronnen naast die in de OP gebruikt men meer voor een anni hunt? Ik heb mijn tweede key nu op 85 bv, die schijnt warm te zijn. Alleen is het een dag of twee geleden dat er sojs zijn verkocht, dus volgens mij kan het nog even duren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 01:27:
Dat zal ik onthouden mister! :D
McDutch schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:14:
*mcdutch strompelt binnen* Ik ben ook maar weer eens begonnen met spelen.. Na het verlies van mn Main account een tijd lang geen zin gehad om weer te spelen, maar inmiddels toch weer begonnen.. ga me voorlopig op Hardcore focussen omdat ik dat nooit echt serieus gespeeld heb... account daarvoor is *mcdutchhc, ik heb nog geen nieuwe softcore account.
Welcome back :)
Zal het even aanpassen in de playertable.
Anoniem: 67853 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 00:22:
ik moet gewoon geen uniques vinden met stats die varieren. Ik rol bijna altijd (rond) minimum. Zowaar een BK ring gevonden, natuurlijk 3ll. Andere twee unique elites deze avond laagst mogelijke ed% (range 50%) en bijna laagste ed% (3% boven laagste, range 50%).

Alleen crappy uniques willen nog wel eens boven gemiddeld uitvallen. Die shit waar je niks aan hebt.
Hehe dat is balen ja maar eens komt die klapper! ;)
Gewoon geduldig door mfen en het komt allemaal op zijn pootjes terecht.
Pheno79 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:11:
BTW, wat voor bronnen naast die in de OP gebruikt men meer voor een anni hunt? Ik heb mijn tweede key nu op 85 bv, die schijnt warm te zijn. Alleen is het een dag of twee geleden dat er sojs zijn verkocht, dus volgens mij kan het nog even duren :')
Vooral die uit de TS al is die de laatste week/2 weken niet normaal traag..
Welke ik ook nog wel eens wil raadplegen is de mIRC channel #dclone.de, heb dan wel geen mIRC meer geinstalleerd (sinds dat ik gestopt ben met online FPSen) maar die kun je met een update eens in de zoveel uur ook hier bekijken:#dclone.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat lekker ;D met 5 spirit packs 2x 35fcr shield :) 1tje in monarch, 1tje in 44@sr
Mana etc beetje kut, maar maakt niet uit ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:36:
gaat lekker ;D met 5 spirit packs 2x 35fcr shield :) 1tje in monarch, 1tje in 44@sr
Mana etc beetje kut, maar maakt niet uit ;D
Pff moet denk ik mijn spirits maar laten rollen door jou zo te horen ik krijg het met 20+packs niet eens voor elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor iedereen die ff snel 50fg wilt: http://forums.d2jsp.org/i...topic=27108380&f=208&st=0

snel en gemakkelijk ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel leuk met die prijzen als je eerste wordt deze week maar niet echt zin om dat te doen en verdien zelf ook al genoeg :) Laatst een leuke 5nado 32L pelt gevonden en net voor 10hrs getrade, met mijn prijs (1fg onder de current prices) toch goed voor zo'n 90fg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

iemand actief hier die nu een Classic rush wil/kan doen, of eventueel een glitchrush? Kan dr wel eentje gebruiken nu, en ik weet niet of boom dr tijd/zin voor heeft :o

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Je moet wel je password geven van je email account. Daar wordt ik een beetje huiverig van

Ok, even wat beter lezen. Kennelijk kan je ook activatie mail laten sturen zonder password te geven. Net gedaan en aangemeld. Wel grappig om te zien dat de laatste 3/4 aanmelders allemaal gotters zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 67853 op 15-02-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 07:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

werkt, ben alleen 30fg rijker :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 67853 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:55:
[...]

Je moet wel je password geven van je email account. Daar wordt ik een beetje huiverig van

Ok, even wat beter lezen. Kennelijk kan je ook activatie mail laten sturen zonder password te geven. Net gedaan en aangemeld. Wel grappig om te zien dat de laatste 3/4 aanmelders allemaal gotters zijn.
Haha grappig om te zien.
Vandaar dat jullie allemaal fg hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik voel me te goed voor dat soort fg bedelarij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:23:
Dat dus :) Daarom doe ik dat dus ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

McDutch schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:42:
iemand actief hier die nu een Classic rush wil/kan doen, of eventueel een glitchrush? Kan dr wel eentje gebruiken nu, en ik weet niet of boom dr tijd/zin voor heeft :o
Boom is al een tijdje niet online geweest en niemand weet eigenlijk waar hij uithangt. Ik zou er dus niet op gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom bedelarij? meteen nieuw spelletje, wat te doen tussen de games door of tijdens een temp ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:45:
[...]

waarom bedelarij? meteen nieuw spelletje, wat te doen tussen de games door of tijdens een temp ban.
Denk dat we weer mooi ontopic kunnen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een klikspel, dat is wss net zo saai als dat slashen. Dan heb je geen tijd meer voor d2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ben nu zelf even begonnen met een classic sorcje. Eens kijken of dat op SCL ook praktisch wordt, dat classic rushen. In het slechtste geval kan ik er misschien een zooi hellforge runes mee ophalen met mn mules :')

Skills:
Max Frozen Orb
Max Cold Mastery
Max teleport (minder mana-cost)
Max Nova
1 Lightning Mastery (50% extra voor nova!)
1 Static Field
Prereqs

Strategie: lijkt me duidelijk. Zoveel mogelijk overal langs teleporten en alleen het hoognodige slopen. Het meeste met Orb, de cold immunes zal ik moeten staticcen tot ze bijna kapot zijn en dan nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn grispally staat al 3 dagen op ip .85. Maar daar gebeurde gisteren ook al niets.

Gisteren met Don en een heel beetje maldred mijn hammerdin naar level 92 geholpen, die UT exp duurt veel te lang voor hem. Ik kan nu dus met een goed clevel gaan craften.
Na een slecchte dropweek (om maar niet te spreken over d2jspselling week) toch dus een lichtpuntje.

LOL, wordt wakker, kijk op mijn d2 annihunter laptop: veel annis verocht sinds middernacht. Maar na 90 sojs nog geen dia. Pak boterham, kijk vanaf de bank op laptopscherm achter en zie dat er sojs verkocht zijn en opeens een iets kleiner regeltje daarboven. HOERA!!!! Macje aan. Hammertime! Join, loot aan, op naar de bloody foothills! En nogmaals HOERA!!!16/19/9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Gratz Pheno :D

Zo zie je maar weer dat na slechte dagen ook goede dagen komen :+

Zelf heb ik nog geen 2e keyset ofzoiets, dus moet ik het op geluk doen..

eergister oid ook diablo zien walken, maar ik en degene waar ik mee speelde konden em beide niet aan, helaas... iemand van buitenaf erbij moeten halen [via d2jsp] wat ons beide 5fg heeft opgeleverd, en die persoon een anni. Was de eerste keer dat ie voor/bij mij walkte en ik was er helemaal niet op voorbereid, en had geen suitable characters om em flink aan te pakken... :( [ 't was sc, nonladder, though.. dus doodgaan viel niet zo zwaar gelukkig, maar wel balen.. ]

Heb ik dat ook weer eens meegemaakt, alleen jammergenoeg niet zelf neergehaald... dat moet nog komen >:)

[ Voor 79% gewijzigd door McDutch op 16-02-2009 09:20 . Reden: Verhaalmodus aan :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-05 11:09
Pheno79 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:48:
Mijn grispally staat al 3 dagen op ip .85. Maar daar gebeurde gisteren ook al niets.

Gisteren met Don en een heel beetje maldred mijn hammerdin naar level 92 geholpen, die UT exp duurt veel te lang voor hem. Ik kan nu dus met een goed clevel gaan craften.
Na een slecchte dropweek (om maar niet te spreken over d2jspselling week) toch dus een lichtpuntje.

LOL, wordt wakker, kijk op mijn d2 annihunter laptop: veel annis verocht sinds middernacht. Maar na 90 sojs nog geen dia. Pak boterham, kijk vanaf de bank op laptopscherm achter en zie dat er sojs verkocht zijn en opeens een iets kleiner regeltje daarboven. HOERA!!!! Macje aan. Hammertime! Join, loot aan, op naar de bloody foothills! En nogmaals HOERA!!!16/19/9!
Zit je nou te botten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:39:
Ben nu zelf even begonnen met een classic sorcje. Eens kijken of dat op SCL ook praktisch wordt, dat classic rushen. In het slechtste geval kan ik er misschien een zooi hellforge runes mee ophalen met mn mules :')

Skills:
Max Frozen Orb
Max Cold Mastery
Max teleport (minder mana-cost)
Max Nova
1 Lightning Mastery (50% extra voor nova!)
1 Static Field
Prereqs

Strategie: lijkt me duidelijk. Zoveel mogelijk overal langs teleporten en alleen het hoognodige slopen. Het meeste met Orb, de cold immunes zal ik moeten staticcen tot ze bijna kapot zijn en dan nova.
Mij kan je altijd helpen met socket quests dus of het praktisch is, ja ;)
Misschien is deze Orb/Hydra Classic rusher build nog iets.
Pheno79 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:48:

Gratz pheno ;)

Mijn Nec is bijna klaar en mist alleen nog 2x sks 2x 5@ scs en een merc forti.
Had gister een 5str sk gekocht en met behulp van matt en een beetje van mezelf (lightsorc) ancients hell gedaan dus had ik met die ene str extra van eni precies 156 ;)
Ben ik eindelijk niet langer shieldloos, nu de rest nog even regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

gratz pheno!

Gisteravond een bod van 10fg op mijn pala circlet gehad, denk vanmiddag als ik thuis ben maar mee akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:44:
gratz pheno!

Gisteravond een bod van 10fg op mijn pala circlet gehad, denk vanmiddag als ik thuis ben maar mee akkoord gaan.
Ja precies want heel veel meer zul je er niet voor kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij een bot weet voor de mac, die windows mensen zijn gewoon te hackerig :P . Twee keysets (eigenlijk 4, maar geen 4 pcs meer). Je zet jezelf vast in act 5 met het anti idle truukje en idlen maar. Wel apart trouwens, ik bleef het hele weekend in die game, zonder er uit te worden gegooid. Komt dc, ga ik naar de higlands en word er even uitgegooid :? Ik begon al met een vloek :o

Ik snap de twee anti idles in act 1 trouwens niet, niet dat het heel veel boeit, act 5 is prima en erg kort zonder te zoeken, maar ik krijg mezelf niet vastgelopen op de stash daar. Act 2 is ook niet lastig. Op zich zou het daar ook goed te doen zijn zonder te zoeken: pak arcane wp, ga door poort en hij zou er moeten zijn :)

Ah well, shenk zal me moe worden, als ik ooit weer op een sellserver kom, want dan graaf ik me daar weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno en botten.. hmm dat is de eerste keer dat ik die combi hoor :D
Hij is wel de laatste persoon die dat zou doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:25:
[...]

Mij kan je altijd helpen met socket quests dus of het praktisch is, ja ;)
Misschien is deze Orb/Hydra Classic rusher build nog iets.
Is niks. Je hebt geen skills in teleport. Dat vangt hij op met 2x soj, een full iratha set en frostburns voor een huge mana pool en extra skills (soj), maar daar kom ik natuurlijk nooit aan op Classic (geen vriendjes daar :D). Ik MOET dus punten in teleport hebben voor deze rusher, anders ben ik binnen notime iedere keer mijn gold kwijt aan mana potions. Verder denk ik dat Hydra een beetje zonde is: weinig damage zonder fire mastery en zijn synergies (nova heeft geen synergies), en er zijn meer prereqs voor nodig. Ik denk dat ik toch bij mijn build blijf hangen. Wel heb ik inmiddels door dat iratha set aardig populair is, dus als ik er wat van vind hou ik het wel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Vraag me af hoe dat het komt dat jullie 3 dagen indezelfde game kunnen blijven gaan. Meestal knalt die van mij eruit na 30+ min, zonder enige reden.

Wil dit best wel weten aangezien ik ook een keer uberdia wil mollen :) Ligt wrs gewoon aan mijn connectie... :(

Heb trouwens gisteren gratis ut gehad :). Staat een nieuw char op lvl 84 :). Altijd wel zo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:22:
[...]

Is niks. Je hebt geen skills in teleport. Dat vangt hij op met 2x soj, een full iratha set en frostburns voor een huge mana pool en extra skills (soj), maar daar kom ik natuurlijk nooit aan op Classic (geen vriendjes daar :D). Ik MOET dus punten in teleport hebben voor deze rusher, anders ben ik binnen notime iedere keer mijn gold kwijt aan mana potions. Verder denk ik dat Hydra een beetje zonde is: weinig damage zonder fire mastery en zijn synergies (nova heeft geen synergies), en er zijn meer prereqs voor nodig. Ik denk dat ik toch bij mijn build blijf hangen. Wel heb ik inmiddels door dat iratha set aardig populair is, dus als ik er wat van vind hou ik het wel vast.
Ja dat las ik maar ipv full CM kan je punten steken in tp bijv ;)
Volgens mij is hydra ook anders qua skillstats dan LoD maar wat precies zou ik niet zo weten.
Mss wel handig je in de classic skills te verdiepen en te vergelijken met die van LoD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De skills en synergies zijn eigenlijk hetzelfde. Voorheen dacht ik dat Classic geen synergies had, maar dat was dus een misvatting :D Ik had ook even naar Hydra gekeken, maar ook die werkt exact hetzelfde als in LoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:24:
Vraag me af hoe dat het komt dat jullie 3 dagen indezelfde game kunnen blijven gaan. Meestal knalt die van mij eruit na 30+ min, zonder enige reden.

Wil dit best wel weten aangezien ik ook een keer uberdia wil mollen :) Ligt wrs gewoon aan mijn connectie... :(

Heb trouwens gisteren gratis ut gehad :). Staat een nieuw char op lvl 84 :). Altijd wel zo handig
Je moet anti idlen, anders knalt ie je er sowieso na een tijdje uit.
Ik doe dat dus in act 5, omdat die me makkelijk lukt. Daar zijn twee manieren: zet een tp in frigid, ga terug.
Ga het huisje van malah in en klik op je tp. Als het goed is loopt je ventje zich vast en gaat het beeld constant schudden. Tweede truuk is zonder tp: ga op het heuveltje bij je stash staan, net bij de plankjes op de grond. Klik op stash en als je goed stond wilt je idler nu over de trap, maar dat lukt niet hij steekt ergens achter.

Zo blijf ik ook altijd permen, dan knal je er niet zo snel uit.

Gratis UT, hmm, die kan ik ook wel een keer gebruiken, meestal hammer ik en neem iemand anders leecher mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Pheno79 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:26:
[...]

Je moet anti idlen, anders knalt ie je er sowieso na een tijdje uit.
Ik doe dat dus in act 5, omdat die me makkelijk lukt. Daar zijn twee manieren: zet een tp in frigid, ga terug.
Ga het huisje van malah in en klik op je tp. Als het goed is loopt je ventje zich vast en gaat het beeld constant schudden. Tweede truuk is zonder tp: ga op het heuveltje bij je stash staan, net bij de plankjes op de grond. Klik op stash en als je goed stond wilt je idler nu over de trap, maar dat lukt niet hij steekt ergens achter.

Zo blijf ik ook altijd permen, dan knal je er niet zo snel uit.

Gratis UT, hmm, die kan ik ook wel een keer gebruiken, meestal hammer ik en neem iemand anders leecher mee :D
Gratis ut is idd wel fijn :)

Die trucjes ken ik, maar toch knalt het er vaak bij mij uit. Zit nu in server .58, dacht dat die hot was maar zojuist was er een soj verkocht en de teller stond net iets anders dan op die site; helaas pindakaas (wrs) Zal eens kijken hoelang dat ik er in blijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:46:
[...]

Gratis ut is idd wel fijn :)

Die trucjes ken ik, maar toch knalt het er vaak bij mij uit. Zit nu in server .58, dacht dat die hot was maar zojuist was er een soj verkocht en de teller stond net iets anders dan op die site; helaas pindakaas (wrs) Zal eens kijken hoelang dat ik er in blijf :)
57, 85 en 33 waren hot maar de eerste 2 zijn al gewalked beide tussen 10 en 11 uur.
Soms gaat het vreselijk snel, anni hunters met xx keys aan het werk he ;)
33 is het ip om nu naar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Vicarious schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:22:
[...]

Met alleen Cold damage red je het niet op Nm/Hell, en op Firewall na hebben alle andere fire skills flink veel extra punten nodig om redelijk te worden. Lightning hetzelfde, TS is nou niet echt de beste killer tegen cold immunes. Hydra is niet het sterkste of het snelste, maar het is wel 'fire and forget'. Je kan het buiten beeld gooien, en alles valt daar dood neer. Je kan het zelfs door het in bochten goed te casten in andere gangen van het Maggot Lair gooien.

Iratha's is zo populair op Classic omdat je niet veel goede res dingen hebt. Met Irathas krijg je 65% all res en 10% max erbij, en als je dan ook nog een 4 PDiamond schildje neemt heb je ook op Hell meteen een leuke res. Op Normal/NM kan je eventueel naar Sigon's of zo switchen voor +skills.

Wat belangrijk is om rekening mee te houden is dat op Classic beestjes niet even sterk zijn als op LoD, en vaak ook niet even veel res hebben.

Max Orb, en zorg dat je met +skills in ieder geval 10 hebt in CM. Dan nog een zooi in Teleport, en verder 20 Hydra, paar in FM. Daarna verdelen over FM (het meeste) en CM.
Daarmee zou je op Classic redelijk ver moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik gebruik dan ook geen Thunderstorm maar Nova :D Ik snap je punt voor wat betreft Fire and Forget wel, maar het is voor mij wel de bedoeling dat ik een beetje snel kill. Ik denk zelf dat dat met Nova sneller gaat dan met Hydra, maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk. Zo te zien heb jij ervaring met Classic, zou de build die ik post (met static, max nova, 1 punt in lightning mastery voor de 50% extra dmg) denk je ook werken? Nova heeft namelijk geen synergies waar hij afhankelijk van is en een stuk minder prerequisites. Netto heb je dus minder punten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Weet er eigelijk iemand een leuke 99/99 max block en dr ele druid build? Ben die van mij aan eht hermaken maar heb te veel opties, wil een build lezen waarbij ik niet alles megaton aan bedrag moet investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat bedoel je met 99/99? Max DR en Max block kan ik je zo aan helpen natuurlijk, maar ik denk niet dat ik helemaal begrijp wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
99 fcr en 99 fhr :)

Heb ff een buildje geschreven op igotdiablo, onder die van jouw, hoop dat je dat niet erg vindt, dit is nml ook nog een work in proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maldred schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:10:
99 fcr en 99 fhr :)

Heb ff een buildje geschreven op igotdiablo, onder die van jouw, hoop dat je dat niet erg vindt, dit is nml ook nog een work in proces.
Geen probleem, ik kijk even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht, kwam dit tegen in iemand zijn profiel @ jsp ;x

te erg

http://forums.d2jsp.org/i...topic=22115737&f=304&st=0

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 16-02-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha toevallig zag ik er laatst ook zo een maar dan zonder pass :D
Zou het zelf ook wel kunnen vergeten maar zelf zou ik dan ook nooit zo'n topic maken... ziet er niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

AHAHAHAHAAHAHA lompste actie ooit. Props voor degene die zn items gejat heeft, wat een mongool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Hahahahaha :o Ge-wel-dig! XD ik had niet zo'n beste bui maar ik lag toch echt helemaal strijk :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

BRILJANT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, wel een beetje dom, beete boontje komt om zijn loontje :)

trouwens kom ik wel een hele leuke signature link daar tegen

Share the hate! http://forums.d2jsp.org/user.php?i=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgens mij is dat een link naar ieders eigen profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:49:
Volgens mij is dat een link naar ieders eigen profiel?
Klopt ;)
Net zo flauw als een link naar het adden van je profiel.
Hang er een verhaal omheen en je hebt een stuk of 50 stommelingen die je 'per ongeluk' geadd hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vicarious schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:57:
Ik gebruik dan ook geen Thunderstorm maar Nova :D Ik snap je punt voor wat betreft Fire and Forget wel, maar het is voor mij wel de bedoeling dat ik een beetje snel kill. Ik denk zelf dat dat met Nova sneller gaat dan met Hydra, maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk. Zo te zien heb jij ervaring met Classic, zou de build die ik post (met static, max nova, 1 punt in lightning mastery voor de 50% extra dmg) denk je ook werken? Nova heeft namelijk geen synergies waar hij afhankelijk van is en een stuk minder prerequisites. Netto heb je dus minder punten nodig.
Kan, maar het vreet mana. Dat is een groot nadeel ervan.
En dat je vlak naast beestjes moet staan om het te gebruiken.

Ik heb 1x een nova sorc op Classic gemaakt, en tot iets van level 70 gekregen. Toen ging ik 'even' mfen op Normal met Cow runs, en lagte ik midden in een groep cows (want voor nova werkt dat het beste). Toen de lag wegging zag ik nog net dat ik dood ging.

Vooral op Hell is een erg goede link zeer belangrijk, en naast een groep nare beestjes moeten staan kan vervelend uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:53:
[...]

Ik heb 1x een nova sorc op Classic gemaakt, en tot iets van level 70 gekregen. Toen ging ik 'even' mfen op Normal met Cow runs, en lagte ik midden in een groep cows (want voor nova werkt dat het beste). Toen de lag wegging zag ik nog net dat ik dood ging.

Vooral op Hell is een erg goede link zeer belangrijk, en naast een groep nare beestjes moeten staan kan vervelend uitpakken.
Voordeel van vic's classic rusher is dan ook dat hij SCL speelt ;)
Maar ik ben het met je eens zou zelf eerder voor hydra's gaan vic, nova is denk ik niet minder handig dan hydra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het vreet mana, maar het is dan ook niet de bedoeling dat ik monsters helemaal dood nova. Daar heb ik static voor, tot ze nog maar weinig life over houden. Inmiddels is er geen weg meer terug, ik heb al punten in nova zitten. Misschien kom ik er nog van terug, maar ik wil het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:57:
[...]

Voordeel van vic's classic rusher is dan ook dat hij SCL speelt ;)
Maar ik ben het met je eens zou zelf eerder voor hydra's gaan vic, nova is denk ik niet minder handig dan hydra's
Met SCL is het inderdaad wel 'iets' veiliger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:16:
Het vreet mana, maar het is dan ook niet de bedoeling dat ik monsters helemaal dood nova. Daar heb ik static voor, tot ze nog maar weinig life over houden. Inmiddels is er geen weg meer terug, ik heb al punten in nova zitten. Misschien kom ik er nog van terug, maar ik wil het gewoon proberen.
static zit toch geen cap op op classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Klopt, maar helemaal dood gaan ze er niet van. Je zal ze nog altijd dat laatste tikkie moeten geven. Daar gebruik ik dan nova voor. Voor de static moet ik toch al enigszins dichtbij staan (tenzij ik daar ook flink in investeer, maar dat gaat weer ten koste van andere dingen), dus dan kan ik er ook nog wel een nova achteraan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-05 21:57
Na een dik jaar er uit te zijn en de Diablo 3 posts gevolgd te hebben krijg ik weer enorm veel zit op dit terug te spelen he!

Alleen spijtig dat je chars verlopen zijn. ( te uit het oog verloren ben verhuis en verbouwing :( )

Ik ben nu vooral op zoek naar info en changes. ( sites zoals bijvoordeeld diabloII kijk ik wel na )
De reden dat ik gestopt ben (versie xx.09 ) was een nieuwe patch dat er voor zorgde dat men charsbuild totaal niets meer deden ik ik ze opnieuw moest gaan maken. ( rushen was niet meer zo evident ook niet, en bijna alle vrienden waren reeds gestopt :s )

Ik ga dus allereerst terug moeten beginnen met een sorcs zodat ik snel wat runs kan doen voor gear te vinden. Ik ga deze keer ook Softcore ladder proberen :) ( heb altijd softcore non ladder gedaan )

Heeft er iemand een soort starterspakket dat geleend kan worden :)

Dit was men laatste sorc build:

Nova (lvl 42) als main en secondary was frozen orb.
Max block, max res op hell.

Equipment:
stormshield with um
shako with um
wizard spike ( weet niet meer wat erin )
tals amu, 2 sojs,
die managloves frostburns ofzoiets
ashaftstop with um
wartravellers.
thundergods vigor als belt denkik, weet het niet meer juist :p

static field, thunderstorm, teleport, lightning mastery maxed paar punten in frozen orb en cold mast,
mana reneration.

Ik vond het echt veruit de sterkste en leukste sorc die ik ooit had gehad, je kon tussen alle monsters gaan staan even je static paar keer casten en hop hop hop met die nova en alles lag plat :+

Dus concreet de vragen hier :
Wat zijn nu goede builds ( starters builds natuurlijk, niet met de kick-ass items )
-> Ik was aan het kijken voor Blizzard met een lightning skill of Meteor (samen met frozen orb.

Zijn er mensen geïntresseerd om me nog eens op weg te helpen ( kwa boost, en stuff)

BitchCrew is comming back :)

greetz

[ Voor 8% gewijzigd door BitchCrew op 17-02-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Op weg helpen met boosts is voor mij geen probleem, gear is wat lastiger. De meeste gear heb ik inmiddels al weggegeven aan medegotters die al dan niet alweer gestopt zijn. Wat ik heb gebruik ik over het algemeen.

Verder denk ik dat je build wat minder goed werkt nu. De monsters slaan harder en hebben meer life, dus Nova is op 1.12 waarschijnlijk een stuk lastiger om mee weg te komen. Vaak wordt nu een pure lightsorc gemaakt die gebruik maakt van lightning en chain lightning voornamelijk. Je komt hier nu mee weg door het runeword Infinity, een van de nieuwe runewords (voor jou dan :D). Nadeel is wel dat je voor een pure lightsorc een behoorlijk goede gear nodig hebt.

Als ik met een sorc zou beginnen zou ik denk ik een Magicfind sorc doen, en dan met Frozen Orb of Blizzard en veel magicfind gear. Je kan niet alles killen (zeker niet in hell) maar de bosses Andariel en Mephisto kun je prima runnen met een pure cold sorc.

edit: post even je ingame naam, kun je in de playertable worden opgenomen. Verder mag je mij uiteraard toevoegen als Friend, zie de playertable voor mijn gamenaam. Actieve SCL-ers die nu in me opkomen zijn: kyozu, dalyxia, vraatjuh, mad-matt, gakkethijs, vincemeister en ikzelf.

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 17-02-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom :)

Allereerst een paar tips/vragen:
- Registreer je op het igot forum (zie TS) we spreken daar af om bijv. uberlvling te doen (info tevens op igot)
- Post hier of Dm(GoT)/Pm(Jsp/igot) je account en evt. je jsp account.
- Kijk in de playertable (kom jij ook bij te staan als je punt 2 hebt gedaan) voor actieve spelers die je kan adden.

Met gear moet ik je wel kunnen helpen, dus als je me geadd hebt even aanspreken ;)
Verder zou ik het advies van Vic opvolgen, lightsorcs zijn enorm sterk (nova is generfed maar ook nog steeds sterk met goede gear) maar je hebt erg goede gear nodig wil je daarmee een beetje leuk kunnen spelen.
Kan je een redelijk cheap variant van mijn build geven maar is nog steeds erg duur als je niks hebt.

Meteorb is de makkelijkste cheap variant waar je snel mee opweg kan, gear komt wel goed heb sowieso tal orb + belt en meer. Betere gear kun je van mij krijgen als ik zie dat je actief bent, heb namelijk een tijd geleden wat leuke gear weggegeven aan nieuwe gotters maar die zag je na een week al niet meer (zelfs ik vind dat zonde ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Skyclad schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:53:
[...]

Het vreet idd veel mana, maar daar hou je rekening mee, ik gebruikte ook die mana bol skill niet ( waar je uw dmg reduceerd door mana loss ) Zonder mana zitten is dodelijk dan voor nova sorc.

Cow runs op hell , sorcs kreeg niks door bijna. Is alle koeien verzamelen en static casten 3 maal, 3 maal nova en alles lag plat :)
herhaal dit 5 keer en alle cows waren dood. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Vicarious schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:13:
Op weg helpen met boosts is voor mij geen probleem, gear is wat lastiger. De meeste gear heb ik inmiddels al weggegeven aan medegotters die al dan niet alweer gestopt zijn. Wat ik heb gebruik ik over het algemeen.

Verder denk ik dat je build wat minder goed werkt nu. De monsters slaan harder en hebben meer life, dus Nova is op 1.12 waarschijnlijk een stuk lastiger om mee weg te komen. Vaak wordt nu een pure lightsorc gemaakt die gebruik maakt van lightning en chain lightning voornamelijk. Je komt hier nu mee weg door het runeword Infinity, een van de nieuwe runewords (voor jou dan :D). Nadeel is wel dat je voor een pure lightsorc een behoorlijk goede gear nodig hebt.

Als ik met een sorc zou beginnen zou ik denk ik een Magicfind sorc doen, en dan met Frozen Orb of Blizzard en veel magicfind gear. Je kan niet alles killen (zeker niet in hell) maar de bosses Andariel en Mephisto kun je prima runnen met een pure cold sorc.

edit: post even je ingame naam, kun je in de playertable worden opgenomen. Verder mag je mij uiteraard toevoegen als Friend, zie de playertable voor mijn gamenaam. Actieve SCL-ers die nu in me opkomen zijn: kyozu, dalyxia, vraatjuh, mad-matt, gakkethijs, vincemeister en ikzelf.
x.12 al :p

dacht 11 nog maar. ja er is voor mij zoveel nieuws nu, die skills afhankelijk van eerdere skills wegen nu echt wel erg door.
Heel heel vroeger had ik frozen orb met firewall voor runs te doen, ga die firewall vervangen doen meteor.
( of mss dan toch pure cold gaan)

Dat mijn build niet goed meer zou zijn da wistik al, dat was de reden waarom ik gestopd was.
Als je ultime block sorcs ineens geen dmg meer doet en de goede block was ook niet meer wat het ervoor was ( meen ik mij te herinneren )
psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:23:
Welkom :)

Allereerst een paar tips/vragen:
- Registreer je op het igot forum (zie TS) we spreken daar af om bijv. uberlvling te doen (info tevens op igot)
- Post hier of Dm(GoT)/Pm(Jsp/igot) je account en evt. je jsp account.
- Kijk in de playertable (kom jij ook bij te staan als je punt 2 hebt gedaan) voor actieve spelers die je kan adden.

Met gear moet ik je wel kunnen helpen, dus als je me geadd hebt even aanspreken ;)
Verder zou ik het advies van Vic opvolgen, lightsorcs zijn enorm sterk (nova is generfed maar ook nog steeds sterk met goede gear) maar je hebt erg goede gear nodig wil je daarmee een beetje leuk kunnen spelen.
Kan je een redelijk cheap variant van mijn build geven maar is nog steeds erg duur als je niks hebt.

Meteorb is de makkelijkste cheap variant waar je snel mee opweg kan, gear komt wel goed heb sowieso tal orb + belt en meer. Betere gear kun je van mij krijgen als ik zie dat je actief bent, heb namelijk een tijd geleden wat leuke gear weggegeven aan nieuwe gotters maar die zag je na een week al niet meer (zelfs ik vind dat zonde ;)).
Dan ga ik die Meteorb guide straks goed doorspitten, lijkt me een goeie start build om mf runs mee te doen.
de cd's even zoeken en installeren. Men old accounts proberen terug op te vragen en alles in orde brengen :)

Ben paar vrienden hun diablofeeling terug aan het opwakkeren, ze krijgen ook zin :)
Alvast bedankt :-)

}:O }:O }:O :9~

[ Voor 37% gewijzigd door BitchCrew op 17-02-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Meteorb lukt ook inderdaad, maar is iets lastiger dan pure cold als je vooral wil MF-en. Meteorb is vrij allround, zeker met een sterke merc erbij. Kijk trouwens naar het Insight runeword, die kun je heel goed gebruiken.

En haal je vrienden ook naar hier en IGotDiablo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:03:
Na een dik jaar er uit te zijn en de Diablo 3 posts gevolgd te hebben krijg ik weer enorm veel zit op dit terug te spelen he!

Alleen spijtig dat je chars verlopen zijn. ( te uit het oog verloren ben verhuis en verbouwing :( )

Ik ben nu vooral op zoek naar info en changes. ( sites zoals bijvoordeeld diabloII kijk ik wel na )
De reden dat ik gestopt ben (versie xx.09 ) was een nieuwe patch dat er voor zorgde dat men charsbuild totaal niets meer deden ik ik ze opnieuw moest gaan maken. ( rushen was niet meer zo evident ook niet, en bijna alle vrienden waren reeds gestopt :s )

Ik ga dus allereerst terug moeten beginnen met een sorcs zodat ik snel wat runs kan doen voor gear te vinden. Ik ga deze keer ook Softcore ladder proberen :) ( heb altijd softcore non ladder gedaan )

Heeft er iemand een soort starterspakket dat geleend kan worden :)

Dit was men laatste sorc build:

Nova (lvl 42) als main en secondary was frozen orb.
Max block, max res op hell.

Equipment:
stormshield with um
shako with um
wizard spike ( weet niet meer wat erin )
tals amu, 2 sojs,
die managloves frostburns ofzoiets
ashaftstop with um
wartravellers.
thundergods vigor als belt denkik, weet het niet meer juist :p

static field, thunderstorm, teleport, lightning mastery maxed paar punten in frozen orb en cold mast,
mana reneration.

Ik vond het echt veruit de sterkste en leukste sorc die ik ooit had gehad, je kon tussen alle monsters gaan staan even je static paar keer casten en hop hop hop met die nova en alles lag plat :+

Dus concreet de vragen hier :
Wat zijn nu goede builds ( starters builds natuurlijk, niet met de kick-ass items )
-> Ik was aan het kijken voor Blizzard met een lightning skill of Meteor (samen met frozen orb.

Zijn er mensen geïntresseerd om me nog eens op weg te helpen ( kwa boost, en stuff)

BitchCrew is comming back :)

greetz
probeer eerst is gewoon in te loggen op je oude accounts, ook al staat er "character expired" probeer het gewoon is, grote kans dat je er nog gewoon op kan, al is nova sorc wel al een tijdje niet echt de build meer, dus denk ik dat tie nog uit de tijd stamt waar ze wel echt je char deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:34:
[...]

probeer eerst is gewoon in te loggen op je oude accounts, ook al staat er "character expired" probeer het gewoon is, grote kans dat je er nog gewoon op kan, al is nova sorc wel al een tijdje niet echt de build meer, dus denk ik dat tie nog uit de tijd stamt waar ze wel echt je char deleten
Sowieso allemaal NL nu dal dus of al deleted of deletevoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:36:
[...]

Sowieso allemaal NL nu dal dus of al deleted of deletevoer :)
kan zijn shit dan nog verkopen op non ladder ja, heeft tie klein start bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:57:
[...]

kan zijn shit dan nog verkopen op non ladder ja, heeft tie klein start bedrag
Maar op NL is al zoveel spul dus het gemiddelde spul op Ladder is het low spul op NL, het moet wel verkoopbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.08 spul wil toch nog wel ooit behoorlijk wat opleveren als je het goeie hebt ;).
Verder welcome, kzal ook vast nog veel te veel hebben liggen voor je, maar net als kyo verwacht en ik wel eerst zien dat je ook poosje bij ons blijft ;p. voor niets gaat de zon op.

en inderdaad, of meteorb of pure blizzard. Maar net wat je leuker vind, allebij goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heren UT-ers (en dan met name Vraat en Dalyxia), waar blijven jullie?

http://gotdiablo.forum2go.nl/scl-ubers-4-t526-30.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:12:
Heren UT-ers (en dan met name Vraat en Dalyxia), waar blijven jullie?

http://gotdiablo.forum2go.nl/scl-ubers-4-t526-30.html
begonnen we om 19:00 uur al dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ja... dat is toch allemaal besproken? KOM SNEL! :P

Was juist speciaal voor jou zodat het op dinsdag kon ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Vicarious op 17-02-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:14:
[...]

begonnen we om 19:00 uur al dan?
Uhh ja speciaal voor jou gedaan ook nog... slechte zaak dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:16:
[...]

Uhh ja speciaal voor jou gedaan ook nog... slechte zaak dit ;)
ik kom eraan, hij is bezig met opstarten, duurt nog 3 minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tof, dan kunnen we het vanaf hier weer over diablo hebben. Sorry modjes, moest even ;(

Weet iemand wat een Griswold wapentje waard is? Kheb nog iets meer dan 10 fg, daar kan ik hem wel voor roggelen toch?

edit: het wachten wordt beloond: DIABLO WALKS THE EARTH! Geniaal :')

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 17-02-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:22:
Tof, dan kunnen we het vanaf hier weer over diablo hebben. Sorry modjes, moest even ;(

Weet iemand wat een Griswold wapentje waard is? Kheb nog iets meer dan 10 fg, daar kan ik hem wel voor roggelen toch?

edit: het wachten wordt beloond: DIABLO WALKS THE EARTH! Geniaal :')
Ja precies weer even back ontopic :)

UT was weer goed verlopen met maar 2 incidentjes, ik bleef hangen in het begin en gakke dropte in het midden maar zoals het hoort totaal geen problemen met targets. Wel de leechers een extra 15min geschonken en kreeg net op mijn UTpm weer een positieve reactie (wilde de volgende keer weer mee) :)
Met als torch een sorc 15 11 niet geheel onaardig en een 17 19 5 anni als bonus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:27:
[...]

Ja precies weer even back ontopic :)

UT was weer goed verlopen met maar 2 incidentjes, ik bleef hangen in het begin en gakke dropte in het midden maar zoals het hoort totaal geen problemen met targets. Wel de leechers een extra 15min geschonken en kreeg net op mijn UTpm weer een positieve reactie (wilde de volgende keer weer mee) :)
Met als torch een sorc 15 11 niet geheel onaardig en een 17 19 5 anni als bonus :D
lekkere bonus :P, nouja, de 15 fg zijn ook wel lekker, volgende keer wil ik wel weer :), had alleen wel steeds ff problemen met de life leech van eni, die ging steeds in 3e wave niet goed ofzo, killde vic misschien teveel ofzo
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.