WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Classic
Got Username: | D2 account | D2jsp account | Status: |
BitchCrew scl | SletZor SCL | GotSletZor | Active |
Kwakke01 hcl | gotkwakke HCCL | kwakke01 | Inactive |
pheno79 hcl | got-classic HCCL | Pheno | Inactive |
Psychoclownscl | kyomain SCCL | psychoclownkyozu | Active |
Sjorzo hcl | Got. HCL | sjorzo | Active |
TomasdH | Tomas HCCL | - | Inactive |
Vicarious scl hcl | nyny83 SCL | anthonyzeus | Active |
Gottertotaal: 7 | D2jsp accounts: 6 | Active: 4
Softcore
Angeloonie | Angeloonie SCL | - | Inactive |
Azaruc | AzarucLad SCL | Azaruc | Active |
Balderstein | balder-han SCL | - | Inactive |
BazzPsychoNut | BazzPsychoNut SCL | BazzPsychoNut | Inactive |
BitchCrew sccl | SletZor SCL | GotSletZor | Active |
blizt | blizt_nl SCL | - | Inactive |
buggienuk | buggienuk SCL | - | Inactive |
Chefbierrr | Chefbier SCL | - | Inactive |
Cthulhu | Demanto SCL | - | Active |
Dakreal | Dakreal SCL | Dakreal | Active |
Dalyxia | Dalaii SCL | Dalyxia | Active |
Davio | Davio SCL | - | Active |
DC_Vincent | VincentO_DC SCL | VincentO_DC | Inactive |
deTwisj | detwisj SCL | - | Inactive |
DNS666 | - SCL | - | Inactive |
Dommerick | domm SCL | dommerick | Inactive |
emielles | emielles SCL | - | Inactive |
Ezechiel | Ezechiel007 SCL | - | Inactive |
FireX | Firex SCL | - | Inactive |
Gakkethijs | gakkethijs SCL | gakkethijs | Inactive |
Gblom | gblom SCL | - | Inactive |
Gerrie92 | etn-gerrie SCL | Gerrie | Active |
gotfurrr | tegeltje SCL | - | Inactive |
Gruttewurm | Gruttepier SCL | Gruttepier | Active |
h8bal | h8bal SCNL | - | Inactive |
HetBiggie | HetBiggie SCL | HetBiggie | Active |
HyperMan | wimi2000 SCL | wimi2000 | Active |
IAxe | neophythe2 SCL | - | Inactive |
Idifix | Bunaman SCL | Idifix | Inactive |
Infernis | iNFERNi SCL | - | Inactive |
InfoTracer | nfoTracer SCL | - | Inactive |
Jamal | MacWeDweed SCL | - | Inactive |
Joarie | jompje SCL | - | Inactive |
JossKp | joss2603 SCL | - | Inactive |
katje-saphira | i-love-cats SCL | - | Active |
Khiu | Khiu SCL | - | Inactive |
kid jansen | Quardok SCL | Quardok | Active |
Koeitje | Koeitje SCL | koei | Inactive |
Kroga | krogy SCL | Kroga | Inactive |
LegionSkellie | Freshstart SCL | LegionSkellie | Inactive |
leXistence | lexistence SCL | - | Inactive |
Likwit | likwit SCL | - | Inactive |
Loki.Nya | LokiPyon SCL | - | Active |
Mcdutch hcl | mcdutchII SCL | McDutch | Inactive |
Mad-Matt | Matt-R6 SCL | MattR6 | Inactive |
MailMan | MailManBoer SCL | MailManBoer | Inactive |
Mas-ih | GoT-Masih SCL | masih | Active |
Michel551813 | michel551813 SCL | - | Inactive |
microoo | micro89 SCL | micro | Active |
Nvidiot | Nvidiot SCL | - | Inactive |
Onizuka-Sensei | neo_myztik_x SCL | neomyztikx | Inactive |
Odysseus253 | Alexverone SCL | - | Inactive |
PiekJans | piek1983 SCL | - | Inactive |
PolderPloer | Polderploer3 SCL | Active | |
Pompiedom | pompiedom SCL | - | Inactive |
Psychoclown sccl | kyomain SCL | psychoclownkyozu | Active |
RedHat | RedHat.nl SCL | - | Inactive |
Reflow | Reflow2 SCL | Reflow | Active |
Rene59 | Rene59 SCL | nees | Inactive |
Ruyven hcl | Ruyven SCL | - | Inactive |
sacardus | NoNsToPcHaOs SCL | - | Inactive |
Shuvit | Shuvit SCL | Shuvit | Inactive |
Suicyder | suicyder SCL | - | Inactive |
The_Cr0ss | TheCross SCL | - | Inactive |
The_Source | Elementum SCL | - | Inactive |
Timlog | Pkunk SCL | - | Inactive |
Toch | Triklii-ii SCL | - | Inactive |
Thomzhu | xiaokai86 SCL | asnkai | Inactive |
Triskin | triskin SCL | - | Inactive |
Tumzie | tumzie SCNL / tumzie-2 SCL | - | Inactive |
Vicarious sccl hcl | nyny83 SCL | anthonyzeus | Active |
Vincent Dwild hcl | vincemeister2 SCL | Vincemeister3 | Inactive |
Visgek24 | rubenh1712 SCL | Inactive | |
VraatJ hcl | vraatjuh SCL | Vraatjuh | Active |
Vuk | VukisBaas SCL | Vuk | Inactive |
Werewolf_789 | Werewolf_789 SCL | - | Inactive |
Xenophoben | PvP-Blackaxe SCL | - | Inactive |
XtrmEend | XtrmEend SCL | - | Inactive |
yeroon1986 | yeroon86 SCL | - | Inactive |
Zteever | zteever SCL | - | Inactive |
Gottertotaal: 80 | D2jsp accounts: 32 | Active: 20
Hardcore
Aapelite | Aapelite HCL | - | Active |
D2Freak | jebojebojebo2 HCL | - | Inactive |
Darky | hc2-darky HCL | - | Inactive |
daves2hd | Daves2hd HCL | Daves2hd | Active |
Derr_Hans | Dedlmagik HCL | DerrHans | Inactive |
Flapmo | got-flapmo HCL | Flapmo | Inactive |
Ferreur | Ferror1 HCL | Ferror | Inactive |
Frunz | Frunz HCL | Frunz | Inactive |
hayate666 | hayate666 HCL | - | Active |
Jordi_k | Sterre HCL | sterre | Inactive |
Kwakke01 hccl | Got-kwakke HCL | kwakke01 | Active |
Mcdutch scl | McDutchhc HCL | McDutch | Inactive |
Maldred | IGotIt HCL | Maldred | Inactive |
Margootje | nz.weasel HCL | weasel853 | Inactive |
Mooneater | Mooneater HCL | Mooneater | Inactive |
mrboomblaster | mfchar HCL | mrboomblaster | Inactive |
Nyazzin | o_O-Nyazzin HCL | - | Inactive |
Pat-Skim | PatJuh HCL | - | Inactive |
pheno79 hccl | GoT-Pheno HCL | Pheno | Inactive |
Raikacchi | Raikacchi HCL | - | Inactive |
Raffuhl | Drones08 HCL | - | Inactive |
Ruyven scl | Ruyven HCL | - | Inactive |
Sjorzo hccl | Got. HCL | sjorzo | Active |
Skyclad | YsidroNew HCL | - | Inactive |
Slewey | Slewey HCL | Slewey | Inactive |
sorcees | sorceees HCL | sorcees | Active |
SoulWar1 | Soulli HCL | - | Inactive |
TeDiZ | Kiirto HCL | - | Inactive |
telius | telius HCL | - | Active |
TheInsomniac | Mcmarkie HCL | - | Active |
tollo71 | tollo-hc HCL | Tollo-HC | Active |
Vicarious sccl scl | VicariousHCL HCL | anthonyzeus | Active |
Vincent Dwild scl | vincemeister3 SCL | Vincemeister3 | Active |
VraatJ scl | vraatjuh HCL | Vraatjuh | Inactive |
Yago | don_afterban HCL | Don_Holio | Inactive |
Gottertotaal: 35 | D2jsp accounts: 21 | Active: 11
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
[ Voor 200% gewijzigd door psychoclown op 30-05-2010 10:21 ]
Na enige inactiviteit van de tweakers laait het topic weer op door de release van 1.13.
Mensen, deeltje 55!
Mensen, deeltje 55!
Statistics Deel 54 | |
Start Diablo 2 Classic/LoD: Deel 54 | maandag 14 december 2009 13:35 |
Totale aantal posts | 1011 posts |
Gemiddeld aantal posts per dag | 8.15 posts per dag |
Eind Diablo 2 Classic/LoD: Deel 54 | zaterdag 17 april 2010 09:05 |
Statistics Deel 53 | |
Start Diablo 2 Classic/LoD: Deel 53 | woensdag 05 augustus 2009 10:25 |
Totale aantal posts | 1001 posts |
Gemiddeld aantal posts per dag | 7.64 posts per dag |
Eind Diablo 2 Classic/LoD: Deel 53 | maandag 14 december |
Fipo
Maar goed. Ben bijna de 900fg grens gepasseerd en het enige waar ik fg aan uit heb gegeven is 3fg voor een ocu, verder alles zelf gevonden. Heb ook nog wel wat liquide middelen in stash/mules.
Zit nu een beetje te denken aan een volgende char want alleen maar blizz soso begint soms toch wel beetje te vervelen.
Nu IM weg is zijn baba's redelijk imba geworden, en wil daarom op den duur ook een CS Baba maken. Weet dat frenzy goed is, maar ben benieuwd of ik niet beter WW kan gaan en classic gevoelens op te halen door een Lance (of War Pike oid) te nemen. Dat ziet er toch zo bruut uit, zeker nu IM weg is en ik veilig ben!
Maar goed. Ben bijna de 900fg grens gepasseerd en het enige waar ik fg aan uit heb gegeven is 3fg voor een ocu, verder alles zelf gevonden. Heb ook nog wel wat liquide middelen in stash/mules.
Zit nu een beetje te denken aan een volgende char want alleen maar blizz soso begint soms toch wel beetje te vervelen.
Nu IM weg is zijn baba's redelijk imba geworden, en wil daarom op den duur ook een CS Baba maken. Weet dat frenzy goed is, maar ben benieuwd of ik niet beter WW kan gaan en classic gevoelens op te halen door een Lance (of War Pike oid) te nemen. Dat ziet er toch zo bruut uit, zeker nu IM weg is en ik veilig ben!
Anoniem: 354458
jij bent ook zooo lucky met je 3 anni's in 1 maand en alle andere goede zooi die je vindmicrooo schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:22:
Ben bijna de 900fg grens gepasseerd en het enige waar ik fg aan uit heb gegeven is 3fg voor een ocu, verder alles zelf gevonden.
Heeft iemand ervaring met een pure melee amazon voor PvM? Lijkt me wel een leuke build, maar kan er helaas niet veel over vinden.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=28901043&f=87Loki.Nya schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:25:
Heeft iemand ervaring met een pure melee amazon voor PvM? Lijkt me wel een leuke build, maar kan er helaas niet veel over vinden.
bekijk die guide eens. Is weliswaar een hybrid, maar vooral op phys dmg gericht en andere skills erbij om toch light immunes te kunnen slopen.
Ik heb een kyo gedaan 
27% spirit gererolled naar 26%
wel een eth 3 socs great haubesk gevonde, duress en voor merc, 18xx defense, best beter dan wat ik had
(en voor die prijs)
en een andy gekocht maar voor merc, en een eth cv lvl 17 insight voor 36 fg kunne vinden, vond da nette prijs als ik zag dat ze 25fg vrage voor clean eth cv en tot 150fg voor een eth lvl 17 insight cv.

Vraat nova werkt idd redelijk, maar enkel tegen countess is het nuttig, voor de rest ben ik niet onder de indruk met 105%fcr en lvl 30 skill.
wel een eth 3 socs great haubesk gevonde, duress en voor merc, 18xx defense, best beter dan wat ik had
(en voor die prijs)
en een andy gekocht maar voor merc, en een eth cv lvl 17 insight voor 36 fg kunne vinden, vond da nette prijs als ik zag dat ze 25fg vrage voor clean eth cv en tot 150fg voor een eth lvl 17 insight cv.
Vraat nova werkt idd redelijk, maar enkel tegen countess is het nuttig, voor de rest ben ik niet onder de indruk met 105%fcr en lvl 30 skill.
Anoniem: 184982
ook niet eld/shenk/pindle?BitchCrew schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:13:
Ik heb een kyo gedaan
(en voor die prijs)
nee die doen wa meer pijn, het zal beter zijn als merc geared is
Haha, ik ben niet de enige unlucky spirit roller hierzoBitchCrew schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:13:
Ik heb een kyo gedaan
Insights daarentegen doe ik veelal wel goed!
Best aardig, moet zelf ook nog een nieuw armor voor mijn merc maar ik wil wel het liefst een 'mislukte' bugged armor (3s) zodat ik ook meteen hoge def hebtwel een eth 3 socs great haubesk gevonde, duress en voor merc, 18xx defense, best beter dan wat ik had(en voor die prijs)
jongens ik had een vraag over mf runs:
Een vriend van mij zei dat het handig was om naast pindle, eld, shenk andy & mephi ook te doen:
- sewers level 2 act 3 (vanwege het unique kistje en de andere kistjes)
- pit lvl 2 outer cloister act 1 (vanwege vele bosjes en unique kistje)
Zijn deze 2 dingen de moeite waard of kan ik beter sneller een nieuwe mf run starten?
Een vriend van mij zei dat het handig was om naast pindle, eld, shenk andy & mephi ook te doen:
- sewers level 2 act 3 (vanwege het unique kistje en de andere kistjes)
- pit lvl 2 outer cloister act 1 (vanwege vele bosjes en unique kistje)
Zijn deze 2 dingen de moeite waard of kan ik beter sneller een nieuwe mf run starten?
Beide hebben een hoge mlvl maar een erg lage dropkans, is dus een keuze aan jezelf wat je fijner vind.
Voor beide zul je moeten zoeken en itt bijv. mephi/pindle ben je daar eventjes mee bezig.
Voor beide zul je moeten zoeken en itt bijv. mephi/pindle ben je daar eventjes mee bezig.
Anoniem: 354701
Ook in town vind je mooie dingen
. Man was gisteren in een game gesprongen en in act 1 op de grond lagen een viper 35, thunder god, en skullder. Hij is nog een hele tijd in game gebleven om te wachten of er iemand voor terug kwam. Maar niemand kwam.
Ben nu met een soso bezig, man trade dingen zodat ik nieuwe chars kan proberen.
Maar die zijn ook behoorlijk sterk zeg. Was op lvl 28 in nm en op 37 liep ik op de arcane, helemaal alleen gedaan zonder hulp.
Ben nu met een soso bezig, man trade dingen zodat ik nieuwe chars kan proberen.
Maar die zijn ook behoorlijk sterk zeg. Was op lvl 28 in nm en op 37 liep ik op de arcane, helemaal alleen gedaan zonder hulp.
Anoniem: 67853
Lekker voor het eerst op HCL aan het solo-en in hell. Nog geen near death experiences ondervonden maar ga dan ook retetraag door Act1 heen.
Hopelijk vind ik nu ook wat betere items want loop nou niet echt met goeie gear rond. Enige wat ik redelijk heb verzorgd zijn de resists. Allemaal rond de 50% of hoger in hell. Maar dat is volgens mij ook wel een must in hell op HCL
Was benieuwd of er nog andere untwinked HCL spelers zijn rond lvl 75 die samen door de acts heen willen lopen?
Hopelijk vind ik nu ook wat betere items want loop nou niet echt met goeie gear rond. Enige wat ik redelijk heb verzorgd zijn de resists. Allemaal rond de 50% of hoger in hell. Maar dat is volgens mij ook wel een must in hell op HCL
Was benieuwd of er nog andere untwinked HCL spelers zijn rond lvl 75 die samen door de acts heen willen lopen?
Is er iemand die weet of de droprate van runes weer omlaag is gegaan?
Man hoort namelijk steeds vaker in games dat de droprate weer is aangepast.
Man hoort namelijk steeds vaker in games dat de droprate weer is aangepast.
Met de patch is de droprate van runes juist verviervoudigd
Even een spirit monarch gemaakt: 30 fcr, 97 mana, stuk beter dan lidless. Meteen respec gedaan naar Meteorb, en ik heb een wt 46 gekocht voor mal pul.
Nu alleen nog sorc torch en anni, kan ik dat krijgen voor ohm?
Ik weet dat de droprate omhoog is gegaan maar er klagen er steeds meer dat ze na 50 tower runs maar 1 pul vinden en niet 3 of 4 zoals vorige week. Man hoort er steeds meer over vandaar dat ik dat zo dacht.
Heb het idee dat de droprate deftig omhoog is gegaan. Na een 6tal nm dia en baalruns was ik laatst 30 runes rijker in 20 minuten ofzo. Ik weet niet of de hogere rune droprate ook omhoog is gegaan, maar de lower lvl tot aan nm is in ieder geval sterk gestegen.
Sorc Torches zijn nog erg duur dus zowel een low SorcT + anni zal niet echt lukken.kid jansen schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:40:
Even een spirit monarch gemaakt: 30 fcr, 97 mana, stuk beter dan lidless. Meteen respec gedaan naar Meteorb, en ik heb een wt 46 gekocht voor mal pul.
Ik heb in totaal nu zo'n 150 keer countess in mijn mfruns meegepikt en 3x pul en een mal gevonden als hoogste runes. Het is gewoon een kwestie van geluk hebbenAnoniem: 354701 schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:51:
Ik weet dat de droprate omhoog is gegaan maar er klagen er steeds meer dat ze na 50 tower runs maar 1 pul vinden en niet 3 of 4 zoals vorige week. Man hoort er steeds meer over vandaar dat ik dat zo dacht.
De droprate van alle runes is verviervoudigd dus het is dan ook niet verwonderlijk dat je enorm veel low runes vindtaapelite schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:28:
Heb het idee dat de droprate deftig omhoog is gegaan. Na een 6tal nm dia en baalruns was ik laatst 30 runes rijker in 20 minuten ofzo. Ik weet niet of de hogere rune droprate ook omhoog is gegaan, maar de lower lvl tot aan nm is in ieder geval sterk gestegen.
Ik zoek trouwens een fcr adds ring, hoeft niet heel spectaculair te zijn maar iets van fcr res/mf/life/mana of een combi daarvan moet ik hebben. Kan er natuurlijk fg voor dokken mits het een aardige ring is
Net weer even de Glide-Wrapper geïnstalleerd. Was het programma al helemaal vergeten, maar het werkt nu erg lekker. Uit een game gaan naar de chat/game list gaat nu wel erg vlot. 
Ik had trouwens een HoZ 186% en een Ist gevonden die ik nu probeer te ruilen voor wat sorc equip.
-HoZ voor een Ist
-tal amu, ocu + shako 108 def voor mijn ist+pul
Goeie deal, of kan ik er meer voor krijgen op SCL?
Ik had trouwens een HoZ 186% en een Ist gevonden die ik nu probeer te ruilen voor wat sorc equip.
-HoZ voor een Ist
-tal amu, ocu + shako 108 def voor mijn ist+pul
Goeie deal, of kan ik er meer voor krijgen op SCL?
en een rip hier. Zag het niet aankomen. Een lvl 49 baba joinde game voor quest maar die was al gedaan. Vroeg nog wel of ik bo nodig had. Vond ik prima, maar toch wel met nodige voorzorg gehandeld, in werebear vorm met 2K leven. Moest voldoende zijn indien hij wat uit wilde halen, leek mij. Verder zat ik ook vol met fullrev's. Maar ging allemaal te snel en uiteindelijk mijn lvl 77 druid gekilled door een lvl 49 barb.
No more diablo2 voor mij (in ieder geval een flinke afkoelperiode). Als je eens weet hoeveel uren ik gespendeerd hebt om in alle rust naar lvl 77 te komen (doe niet aan rushes!!) en dan moeten er altijd zulke gasten rondlopen. Als ik nou gewoon door een monsterpack was gevallen dan had ik daar vrede mee. Maar die stomme pk-ers. Ik snap dat niet!!
No more diablo2 voor mij (in ieder geval een flinke afkoelperiode). Als je eens weet hoeveel uren ik gespendeerd hebt om in alle rust naar lvl 77 te komen (doe niet aan rushes!!) en dan moeten er altijd zulke gasten rondlopen. Als ik nou gewoon door een monsterpack was gevallen dan had ik daar vrede mee. Maar die stomme pk-ers. Ik snap dat niet!!
Daarom speel ik eigenlijk nooit meer pubs behalve aan het begin voor wat trist runs. Ooit speelde ik net als jij gewoon lekker veel solo en geen rushen, toen ook afgemaakt door een PK op lvl 85. Sindsdien run ik wel alleen of met mensen die ik ken. Het is me de wantrouwen en stress niet waard.
RIP iig.
In other news, dropt net een VEX op mn eerste hell run van the pit met mn nieuw opgebouwde boner ^^
RIP iig.
In other news, dropt net een VEX op mn eerste hell run van the pit met mn nieuw opgebouwde boner ^^
De HCL untwinked party op maandagavond vind ik erg leuk en dat is tenminste nog een vorm van partyplay die veilig is. Daar wil ik dus nog wel aan mee blijven doen. Echter ben ik morgen verhinderd, maar de week daarop doe ik graag weer mee.
Ik merk inderdaad dat sorc torches erg duur zijn, wilde net iemand voor een 10-12 nog meer dan 3 ist, belachelijk veel, want voor 9 ist kon bood iemand een 19-20 aan. Ik mik op iets 15-15 achtigs voor zo'n 3 ist, maar dat blijkt nog heel lastig, zodra één van de twee hoog is willen mensen er ineens extreem veel voor.
Ik heb nu 4 ist, mal, um, 2 pul, dus ongeveer 5 ist.
Ik heb nu 4 ist, mal, um, 2 pul, dus ongeveer 5 ist.
Ja maar sowieso is traden ingame hartstikke krom, gelukkig gaan ze dat aanpakken met Diablo 3.
Al moet ik wel zeggen dat ik een systeem als d2jsp ook heel prima vind werken
Al moet ik wel zeggen dat ik een systeem als d2jsp ook heel prima vind werken
RIP,... again
Deze keer mocht ik genieten van pois vipers, ik wilde alt f4 of gelijk terug gaan na dat ik vipers zag maaaaaarr.... ik was eigenwijs genoeg in m'n hoofd te vertellen "misschien zitten er geen bij nila en kan ik hem als nog snel ff pakken".... Nou lucky! prima bende vipers naast nila en bugged pois spear en hoppa dood voor ik ook maar wat kon
was net lv 80 en kon alle gear weer aan
ffs
Alle gear is wederom door de meest dappere barb en z'n merc ooit gered die gewoon zijn gaan lopen en shouten om er bij te komen en te rapen. Malah heeft me wel een "bij elke 10 tp's 1 gratis" actie geven omdat ik zo vaak terug kwam.
Deze keer mocht ik genieten van pois vipers, ik wilde alt f4 of gelijk terug gaan na dat ik vipers zag maaaaaarr.... ik was eigenwijs genoeg in m'n hoofd te vertellen "misschien zitten er geen bij nila en kan ik hem als nog snel ff pakken".... Nou lucky! prima bende vipers naast nila en bugged pois spear en hoppa dood voor ik ook maar wat kon
was net lv 80 en kon alle gear weer aan
Alle gear is wederom door de meest dappere barb en z'n merc ooit gered die gewoon zijn gaan lopen en shouten om er bij te komen en te rapen. Malah heeft me wel een "bij elke 10 tp's 1 gratis" actie geven omdat ik zo vaak terug kwam.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
RIP dave 
En vooral ook Vince. Erg zuur, heb het zelf ook wel eens gehad.
En vooral ook Vince. Erg zuur, heb het zelf ook wel eens gehad.
Vicariously I live while the whole world dies
sleutelwoord: SCLdaves2hd schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:36:
RIP,... again
Ik snap niet waarom mensen HCL kiezen boven SCL.. Het spel verandert niet en als je dood gaat is al je werk voor niets geweest
Voor de kick uiteraard. Spanning elke keer weer als je hp balk naar beneden knalt.Anoniem: 354458 schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:10:
[...]
sleutelwoord: SCL
Ik snap niet waarom mensen HCL kiezen boven SCL.. Het spel verandert niet en als je dood gaat is al je werk voor niets geweest
haha ik wordt al gek op SCL als ik dood ga omdat mijn money dan opraakt en ik weer nieuwe merc moet halen xDAnoniem: 184982 schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:14:
[...]
Voor de kick uiteraard. Spanning elke keer weer als je hp balk naar beneden knalt.
'Cause that's how we rollAnoniem: 354458 schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:10:
[...]
sleutelwoord: SCL
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Oh nee hedaves2hd schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:36:
RIP,... again
was net lv 80 en kon alle gear weer aanffs
RIP man dat het je 3e Blytz wel mag leven
Ja dat ken ik, gelukkig heb ik dat tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar bij >90Anoniem: 354458 schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:34:
[...]
haha ik wordt al gek op SCL als ik dood ga omdat mijn money dan opraakt en ik weer nieuwe merc moet halen xD
*BOINK* ik laat de cds gewoon in de kast...!
Ik ben Bauke en ik ben een Game aholic...
ik wacht heel geduldig totdat D3 uit is, ben net met mijn WOW therapie in het eindstadium.
ik wacht heel geduldig totdat D3 uit is, ben net met mijn WOW therapie in het eindstadium.
fijnbauke1984 schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:46:
*BOINK* ik laat de cds gewoon in de kast...!
Gefeliciteerdbauke1984 schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:46:
ben net met mijn WOW therapie in het eindstadium.
tijd over voor diablo 2 dus.bauke1984 schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:46:
Ja, hoe groter het risico, hoe groter de beloning uiteraard.
En soms moet je jezelf een beetje pijn doen om te voelen dat je leeft.
Een bekende gokker zei altijd: "The next best thing to gambling and winning, is gambling and losing."
Dus wat je eigenlijk zegt is dat daves2hd een masochist is?Davio schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:20:
[...]
Ja, hoe groter het risico, hoe groter de beloning uiteraard.
En soms moet je jezelf een beetje pijn doen om te voelen dat je leeft.
Een bekende gokker zei altijd: "The next best thing to gambling and winning, is gambling and losing."
Van het weekend eigenlijk niets boeiends gevonden kwa items, maar dat is ook niets nieuws
Wel lekker m'n trapper kunnen lvlen ( dies nu 75 op Nightmare nog ).
Ennuh ben met een nieuwe sorc begonnen omdat z'n respecs op zijn ;-) Tevens kan ik dan nieuwe sockets maken + hellforge. welke ook op zijn
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik ben zaterdag Diablo 2 weer geinstalleerd, en mijn god het begint weer te kriebelen. Ik weet nog niet war ik ga spelen, maakt eigenlijk ook niet uit want alles is wel gaaf om te spelen. Ik had heel veel lvl 99 chars, en leuke spullen, maar alle characters natuurlijk weg. Ik weet niet of ik ladder ga spelen of casual, heb namelijk altijd casual gespeeld. Weet iemand of je nog steeds dood wordt gegooid met bots die spammen en zo?
Het blijft mij verbazen dat welk spel ik ook speel dat ik uiteindelijk toch weer terug kom bij de spellen van Blizzard.
Het blijft mij verbazen dat welk spel ik ook speel dat ik uiteindelijk toch weer terug kom bij de spellen van Blizzard.
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
ja helaas wel, kwordt egt gek van die dingen maar je hebt een knopje waarmee in 1 keer alle gezegde tekst weg is uit je beeld, dus dan is 1 keer alle spam weg.KingTenteehje schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:47: Weet iemand of je nog steeds dood wordt gegooid met bots die spammen en zo?
Inderdaad, met het indrukken van n verdwijnt alle tekst (is dan nog wel op te vragen via message log die je met m naar voren kan halen).Anoniem: 354458 schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:08:
[...]
ja helaas wel, kwordt egt gek van die dingen maar je hebt een knopje waarmee in 1 keer alle gezegde tekst weg is uit je beeld, dus dan is 1 keer alle spam weg.
Tips om spambots te mijden:
- Zet een password op je games. Zo komen ze niet binnen
- Zet een level requirement op je games. De meeste spambots zijn level 1, dus met level 2 hou je de meeste al weg.
- Zoek bij baalruns / diaruns een vast kanaal op. Die doen vaak besloten runs met password, ofwel geen spambots
- Ga in het chatkanaal op got. zitten, dat scheelt je in de standaard NL of USA kanalen weer een zooi spam
Oi gaan we brutaal doen? Kwam jij nog mee in de untwinked ?SpoTs schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:37:
[...]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat daves2hd een masochist is?
Ben ondertussen alweer lvl 71 en bij ancients hell met enige hulp op hell van aapelite en hayate
Ben gewoon even snel normal door gevlogen en op lvl 36 naar nm gegaan en daar alle nodige dingen geteport kwam er als lvl 49 uit en gelijk door gegaan naar hell en daar verder gaan teleporten en de nodige quests gedaan maar voor act bosses miste ik toch wel damage
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Hehe, ben niet brutaal hoordaves2hd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:15:
[...]
Oi gaan we brutaal doen? Kwam jij nog mee in de untwinked ?
Ben ondertussen alweer lvl 71 en bij ancients hell met enige hulp op hell van aapelite en hayate
Ben gewoon even snel normal door gevlogen en op lvl 36 naar nm gegaan en daar alle nodige dingen geteport kwam er als lvl 49 uit en gelijk door gegaan naar hell en daar verder gaan teleporten en de nodige quests gedaan maar voor act bosses miste ik toch wel damage

Denk dat ik toch ff moet overslaan. zit met chronisch ruimte gebrek. en geen zin om weer een nieuw account aan te maken.
Netjes dat je alweer 71 bent ;-) kijken of je nu een keertie richting 85+ kunt gaan he!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dit werkt meestal helaas niet. Spambots hebben op de een of andere manier een work-around voor dat.Vicarious schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:23:
[...]
Inderdaad, met het indrukken van n verdwijnt alle tekst (is dan nog wel op te vragen via message log die je met m naar voren kan halen).
Tips om spambots te mijden:
- Zet een password op je games. Zo komen ze niet binnen
- Zet een level requirement op je games. De meeste spambots zijn level 1, dus met level 2 hou je de meeste al weg.
- Zoek bij baalruns / diaruns een vast kanaal op. Die doen vaak besloten runs met password, ofwel geen spambots
- Ga in het chatkanaal op got. zitten, dat scheelt je in de standaard NL of USA kanalen weer een zooi spam
Maar de meeste bots houdt het wel tegen en dat probeer je juist te bereikenAnoniem: 184982 schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:57:
[...]
Dit werkt meestal helaas niet. Spambots hebben op de een of andere manier een work-around voor dat.
Dat doen wij ook vaak en het houdt bij ons de meeste spambots wel weg.
En hoe werkt het chatkanaal en hoe kom je daar?
Ben met assa lvl 91 geworden vandaag.
En hoe werkt het chatkanaal en hoe kom je daar?
Ben met assa lvl 91 geworden vandaag.
Login op battle.net en kies een char.
Kies in het battle.net scherm enter chat.
Typ in de chat "/ j op got." in zonder de aanhalingstekens. En je bent er!
Kies in het battle.net scherm enter chat.
Typ in de chat "/ j op got." in zonder de aanhalingstekens. En je bent er!
[ Voor 37% gewijzigd door hayate666 op 19-04-2010 18:01 ]
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Vergeet vooral het puntje niet achter got.
Nou ik heb mijn tal setje bij elkaar hoor. Moest de armor en de amulet nog ff kopen en dat kostte me totaal 60fg, maar dat scheelt me waarschijnlijk een hoop frustratie.
Nou op het chatkanaal van got zijn ook heel veel spambots.
Ging met mijn assa er dood door
moest man mij komen redden.
Dus game met paswoord is de key.
Ging met mijn assa er dood door
Dit snap ik even niet? Je ging dood in de chat? Damn.....Anoniem: 354701 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 06:49:
Nou op het chatkanaal van got zijn ook heel veel spambots.
Ging met mijn assa er dood doormoest man mij komen redden.
Niet in het chat kanaal maar in een game door de spambots ik zag niks namelijk niks meer. Was nog vroeg was ook nog niet helemaal wakker geloof ik
ze spammen niet in ons channel, maar wel in uw public game 
ps warden is langsgeweest
of nog steeds, donnow
of nog steeds, donnow
Je kan ervan uitgaan dat het weer in waves gaat om zoveel mogelijk mensen mee te pikken.BitchCrew schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 07:44:
ze spammen niet in ons channel, maar wel in uw public game
of nog steeds, donnow
D2multi is zo te zien niet gebanned, gelukkig! Maphacks daarentegen zijn flink de lul
Houdt het wel even nuttig en ontopic.
[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2010 08:15 ]
Mooi dat Warden weer actief scanned. Ik werd destijds wel gebanned voor het gebruik van d2loader (om 2x LoD op 1 PC te spelen). Gelukkig kunnen ze nu wel onderscheid maken (heb je mazzel Psycho).
Ik heb nauwelijks last van die spambots. Alleen het prille begin speel ik in public games, daarna altijd in private games met password.
Gisteren met Maldred een Boomblaster langs Hell Ancients gegaan. Maldreds budget-Smiter had geen enkele moeite met die gasten
. Eindelijk mijn eerste char Hell Baal ready 
Nu nog wat leuke dingen vinden zodat ik mijn Bowazon en Javazon kan optuigen.
Ik heb nauwelijks last van die spambots. Alleen het prille begin speel ik in public games, daarna altijd in private games met password.
Gisteren met Maldred een Boomblaster langs Hell Ancients gegaan. Maldreds budget-Smiter had geen enkele moeite met die gasten
Nu nog wat leuke dingen vinden zodat ik mijn Bowazon en Javazon kan optuigen.
OK... ik heb dus een probleem. Ik heb gisteren 30 minuten met Blizzard aan de telefoon gezeten, 3x te horen gekregen dat ik ongeveer 10-15 minuten moet wachten. Ik heb namelijk de cd key's aan mijn nieuwe battle net account gekoppeld. Blijkt dat ik per ongeluk een key van een vriend van mij heb gebruikt. Hij kan nu niet meer inloggen want hij zegt dat hij door mij wordt gebruikt. Ik weet nu dus ook niet welke key ik bij hem heb ingevoerd, ik heb voor mijn maten allemaal een DIablo2&LOD combo gekocht een jaar geleden. Aangezien dat mijn maten alle doosjes bij mij lieten liggen wist ik dus niet meer welke van wie was.
Ik weet het dat het niet slim is wat ik heb gedaan. Ik wil eigenlijk de key's uit mijn nieuwe battle net gooien zodat die maat nog kan inloggen, en ik niet weer 2 kopieen hoef te kopen. Weet iemand of dat mogelijk is?
Ik weet het dat het niet slim is wat ik heb gedaan. Ik wil eigenlijk de key's uit mijn nieuwe battle net gooien zodat die maat nog kan inloggen, en ik niet weer 2 kopieen hoef te kopen. Weet iemand of dat mogelijk is?
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan na aanschaf van een nieuwe PC. Ik wist namelijk niet welke keys ik had gebruikt op mijn laptop. Er zijn dus 4 mogelijke combinaties van Diablo en LoD (als je 2 volledige installs hebt).
Ik heb daarom noodgedwongen op mijn laptop LoD gedeinstalleerd en op PC en Laptop opnieuw geinstalleerd. Scheelde wel dat ik ooit de iso's op een USB-disk had gezet.
Ik heb daarom noodgedwongen op mijn laptop LoD gedeinstalleerd en op PC en Laptop opnieuw geinstalleerd. Scheelde wel dat ik ooit de iso's op een USB-disk had gezet.
Ik las op d2jsp idd dat er een paar mensen gebanned zijn 
Gisteren druk met sorc bezig geweest, uiteindelijk op lvl 53 terecht gekomen. Vanavond mikken op 70-80
Gisteren druk met sorc bezig geweest, uiteindelijk op lvl 53 terecht gekomen. Vanavond mikken op 70-80
Als je naar battle.net gaat en in inlogt, kun je bij al je games op Manage game klikken. Daar zie je dan je nieuwe CD key. Dus gewoon alles koppelen wat je hebt aan battle.net en vervolgens de CD keys verdelen.
Edit:
En dan natuurlijk wel de client vanaf bnet downloaden en opnieuw installeren.
Edit:
En dan natuurlijk wel de client vanaf bnet downloaden en opnieuw installeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Khiu op 20-04-2010 09:27 ]
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Het grappige is als je de key's koppelt aan de nieuwe battle net kun je ze gewoon vanuit daar downloaden en installeren. Het probleem is nu dat ik 1 op 2 oude battle net account niet meer kan gebruiken dus moet ik de spellen opnieuw kopen. OF ik moet de key's kunnen verwijderen uit de nieuwe battle net.tollo71 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:13:
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan na aanschaf van een nieuwe PC. Ik wist namelijk niet welke keys ik had gebruikt op mijn laptop. Er zijn dus 4 mogelijke combinaties van Diablo en LoD (als je 2 volledige installs hebt).

Ik ook hoor, en wel op 3 accounts en een tempban op een key..tollo71 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:55:
Mooi dat Warden weer actief scanned. Ik werd destijds wel gebanned voor het gebruik van d2loader (om 2x LoD op 1 PC te spelen). Gelukkig kunnen ze nu wel onderscheid maken (heb je mazzel Psycho).
Of ze het onderscheid kunnen/willen maken doen ze denk ik niet, ofwel ik heb geluk ofwel ze detecteren het niet. Niet te vergeten dat het een dynamisch systeem is en zoals ik al zei zal het vast weer in waves gedaan worden (niet iedereen krijgt een warden scan tegelijkertijd).Al hoop ik het niet, er bestaat mogelijk een kans dat ik wel in een andere wave zit
hehe, ik heb geen kans dat ik gebanned wordt.. speel voor de verandering eens addon vrijpsychoclown schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:38:
[...]
Ik ook hoor, en wel op 3 accounts en een tempban op een key..
Of ze het onderscheid kunnen/willen maken doen ze denk ik niet, ofwel ik heb geluk ofwel ze detecteren het niet. Niet te vergeten dat het een dynamisch systeem is en zoals ik al zei zal het vast weer in waves gedaan worden (niet iedereen krijgt een warden scan tegelijkertijd).Al hoop ik het niet, er bestaat mogelijk een kans dat ik niet in deze wave zat
Ze hebben me te pakken 
^^ Dat word een nieuwe sorc levelen!
Error (
account closed haha.
Meer slachtoffers?
Groet Sjorzo
Meer slachtoffers?
Groet Sjorzo
Hmmz mindersSjorzo schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:13:
Ze hebben me te pakken
Error (
account closed haha.
Meer slachtoffers?
Groet Sjorzo

Anoniem: 291954
haha, oude botterdSjorzo schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:13:
Ze hebben me te pakken
Error (
account closed haha.
Meer slachtoffers?
Groet Sjorzo
Tja, mijn acc ook niet closed, zal geen reden voor zijn aangezien ik niets gebruik.
Hoop niet dat er meer mensen zijn gebanned idd, zou zuur zijn maar wel eigen schuld (meestal)
Ik had vorig seizoen 4 accounts die geclosed zijn, en ik snap nog steeds niet waarom. Ik heb nog nooit iets anders geinstalleerd dan d2. Maar om de een of andere reden had ik volgens hun een third party program op mijn pc staan. Ik weet niet eens wat het is en wat het doet en waar je het haalt. Bij de laaste 2 keer had ik zelf een week ervoor mijn pc vernieuwd (nieuwe harde schijf) om er zeker van te zijn dat ik niks vreemds op mijn pc had staan.
Volgens collega van mijn man gooien ze random accounts dicht.
Ben nou nog elke bang dat ook deze weer closed gaat.
Volgens collega van mijn man gooien ze random accounts dicht.
Ben nou nog elke bang dat ook deze weer closed gaat.
Ik gebruik geen hacks/mods, dus gok dat ik regelijk veilig ben.
Ach, dat Warden hebben ze ook niet eens nodig.
Als ze zelf nou eens de moeite namen om te gaan spelen, kunnen ze zo zien wie al die botters zijn.
Of gewoon even kanaaltje op 'whateverbaal' ingaan, heb je er ook zo 10.
Als ze zelf nou eens de moeite namen om te gaan spelen, kunnen ze zo zien wie al die botters zijn.
Die mogen ze bewaren hoorDavio schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:54:
ik ook niet, ik zou ook nie snappen waarom ze mij zouden bannen hoor.Vicarious schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:41:
Ik gebruik geen hacks/mods, dus gok dat ik regelijk veilig ben.
heb zelf full screen
enige speciale is dat het een gewone copy is van een windows xp install en niet op win 7 geinstalled.
Ach zijn er zoveel en ik moet zeggen dat ik het niet eens heel vervelend vindDavio schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:54:
Grappig dat meteen iedereen in rep en roer is, als je niks gebruikt of gedaan hebt ben je gewoon veilig
Then i'm safe!psychoclown schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:17:
[...]
Ach zijn er zoveel en ik moet zeggen dat ik het niet eens heel vervelend vind
Grappig dat meteen iedereen in rep en roer is, als je niks gebruikt of gedaan hebt ben je gewoon veilig
Ik gebruik ook niets. Vorige ladder gebruikte ik d2loader om 2x LoD op 1 PC te draaien. Daarvoor toen een ban gekregen, eerste waarschuwing: 30 dagen key niet kunnen gebruiken en accounts closed. Ik vermoed dat dat ook de reden is bij jou, Katje (of had jij 4 PC's draaien?).
Nu gebruik ik mijn laptop voor de 2e key en zou ik zeer verbaast zijn als er iets mis is.
Nu gebruik ik mijn laptop voor de 2e key en zou ik zeer verbaast zijn als er iets mis is.
Wij hebben maar 2 pc op internet. En elk met eigen cd key.
Nog een vraagje als je lightning resistance in de - staat (-64) heeft een thunder god dan zin ivm de lightning absorb of haalt het dan niks uit.
Heb het even op gezocht we kregen een mailtje (Nadat wij gemaild hadden) daar stond in dat we D2gfx.dll als third party program gebruikten, die heb ik toen mijn folder gehaald toen wou diablo niet meer opstarten dus het hoort er standaard in.
Nog een vraagje als je lightning resistance in de - staat (-64) heeft een thunder god dan zin ivm de lightning absorb of haalt het dan niks uit.
Heb het even op gezocht we kregen een mailtje (Nadat wij gemaild hadden) daar stond in dat we D2gfx.dll als third party program gebruikten, die heb ik toen mijn folder gehaald toen wou diablo niet meer opstarten dus het hoort er standaard in.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 354701 op 20-04-2010 13:02 ]
Stel, je krijgt normaal 100 lightning damageAnoniem: 354701 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:55:
Wij hebben maar 2 pc op internet. En elk met eigen cd key.
door -64% zou dit 164 zijn
Tgods absorbed 20, waardoor je effectief 124 damage krijgt.
oftewel, het helpt, maar in combo met meer resist is die vele male beter.
------------
d2gfx.dll zou best kunnen zijn dat ie corrupt is of iets anders. Moet je ff kijken of je die van de cd af kunt plukken.
[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 20-04-2010 13:09 ]
Jonges ik ga nu een java maken:
Mijn uitrusting atm:
Perfect Valkyrie (200 ed)
Highlords wrath
Stormshield (136 def, low maar 1.5 fg
)
Titans (180 ed // 8 ll)
Skullders
Thundergods
Sandstorm Trek
Raven 152
BK 4
Wat ik nog wil veranderen is (het kan altijd beter maar dingen als griffon + light facet en mara's is te duur voor mij atm):
20 IAS gloves (het liefst met +2 skills)
Betere raven
WT's
Stormshield ummen // p diamond
Ik had nog wat vraagjes erover:
Hebben jullie nog aanmerking op de uitrusting van mijn java? Nog betaalbare verbeteringen ofzo?
Hoe duur is een niet te hoge Ama Torch?
Hoe duur zijn java skillers?
Go on
Mijn uitrusting atm:
Highlords wrath
Stormshield (136 def, low maar 1.5 fg
Titans (180 ed // 8 ll)
Skullders
Thundergods
Sandstorm Trek
Raven 152
BK 4
Wat ik nog wil veranderen is (het kan altijd beter maar dingen als griffon + light facet en mara's is te duur voor mij atm):
Betere raven
WT's
Hebben jullie nog aanmerking op de uitrusting van mijn java? Nog betaalbare verbeteringen ofzo?
Go on
Ok thx ik dacht ik ga zo vaak plat dat ik maar switch van belt deze help zo toch niet, maar ik hou hem dan maar om.
Het probleem van de D2gfx was vorig seizoen maar ik let er nog steeds op.
Het probleem van de D2gfx was vorig seizoen maar ik let er nog steeds op.
Kijk anders eerst even op het got forum voor java builds..
Wat betreft de prijzen, vragen hoeveel rares of crafts of iets dergelijks op zou kunnen brengen kun je altijd aan me vragen maar hoe duur java skillers/torch zijn kun je heel makkelijk vinden op d2jsp..!
Wat betreft de prijzen, vragen hoeveel rares of crafts of iets dergelijks op zou kunnen brengen kun je altijd aan me vragen maar hoe duur java skillers/torch zijn kun je heel makkelijk vinden op d2jsp..!
Waarom sandstorm trek, je kunt beter Waterwalks nemen danAnoniem: 354458 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:18:
Jonges ik ga nu een java maken:
Mijn uitrusting atm:
Highlords wrath
Stormshield (136 def, low maar 1.5 fg)
Titans (180 ed // 8 ll)
Skullders
Thundergods
Sandstorm Trek
Raven 152
BK 4
Betere raven
WT's
Go on
jaja ik zeg ook die verander ik in WT'sSpoTs schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:05:
[...] Waarom sandstorm trek, je kunt beter Waterwalks nemen danen het enige wat intressant is aan Raven voor een Javazon is 20 dex, en cannot be frozen. Dus AR maakt echt niets uit.
En hoeveel Dex zit er dan op die raven? AR doet niets op Light Fury zonAnoniem: 354458 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:07:
[...]
jaja ik zeg ook die verander ik in WT'sen Raven had ik gekregen dus nu 244 AR
maar wel voor uw stabskills niet?SpoTs schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:24:
[...]
En hoeveel Dex zit er dan op die raven? AR doet niets op Light Fury zon
18 of 19 dacht ik ^^, verder ga ik nooit meer onder de 105 fcr met soso, gister spirit 35fcr gemaakt en jesus mina wat gaat dat rap zeg vergeleken met 63fcr bp.SpoTs schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:24:
[...]
En hoeveel Dex zit er dan op die raven? AR doet niets op Light Fury zon
ik ook gister 35 FCR gemaakt in een superior monarch in 1 keer dus die ga ik lekke ruilen:D
daarnaast een 30 FCR gererolled naar een 34 FCR en die ga ik nu gebruiken, zoek alleen nog een 10 FCR ring, iemand in de aanbieding?
daarnaast een 30 FCR gererolled naar een 34 FCR en die ga ik nu gebruiken, zoek alleen nog een 10 FCR ring, iemand in de aanbieding?
@Gerrie, wat ik anders zou doen (hoofzakelijk gebruik in Cow level):
- Geen Stormshield --> In Cows sta je niet toe-to-toe en gebruik je CS zelden. Veel strenght bespaart en/of extra skills mogelijk
- Silkweave boots --> mana/kill gaat hard als er zoveel cows tegelijk om gaan
- Razortail --> 100% Pierce = must! Gaat enorm veel harder en nn light absorb
- Geen Stormshield --> In Cows sta je niet toe-to-toe en gebruik je CS zelden. Veel strenght bespaart en/of extra skills mogelijk
ik zal is kijken amar tis niet alleen een cow java maar kzal is kijken of ik silkweave adn razortail kan krijgen voor als ik ga cowentollo71 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:52:
@Gerrie, wat ik anders zou doen (hoofzakelijk gebruik in Cow level):
Mwoah, ik weet niet of er Javazons zijn met Lightning Fury + Charged strike die ook nog Jab gaan maxen
Dex heeft ook invloed op CtC block, niet alleen AR. Als je graag CS/Clone om Bosses om te leggen gebruikt is dat wel belangrijk. Hoe minder stats in dex nodig is voor max block, hoe beter.
Jonge..! Gelukkig begrijp je me nu eindelijkmicrooo schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:47:
[...]
18 of 19 dacht ik ^^, verder ga ik nooit meer onder de 105 fcr met soso, gister spirit 35fcr gemaakt en jesus mina wat gaat dat rap zeg vergeleken met 63fcr bp.
Wil alleen nog wel even een 35fcr spirit hebben zodat ik ook weer 105fcr heb
26%psychoclown schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:26:
[...]
Jonge..! Gelukkig begrijp je me nu eindelijk![]()
Wil alleen nog wel even een 35fcr spirit hebben zodat ik ook weer 105fcr heb
25%
31%
34%
27%
ik graak maar niet aan mijn 35%
ma heb genoeg fcr (40% 30% 10% min 25%)
zonder 35% fcr spirit moet ik maar een 10% ring aandoen he
mages heb ik vervange door frosts omwille van lekker veel mana voor nova :-)
Ik heb zelf ook in totaal 5 of 6 keer gerolled en oa. 2x 33fcr gehaald en een keer 34fcr..
haha ik doe 1 keer in mijn 4 sox superior monarch tal thul ort amn en er komt een 35 FCR uit rollen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!