ja was leuker geweest als je dan een 100% kans op een level 400 blizzard hadDavio schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:09:
Alleen is het gek dat je met 4 van die facets dan een 400% kans krijgt om iets te triggeren.
Sweeeet.. dat lower kurast... nu een Ber 
is al m'n 4e hr deze ladder, na 1 x zod van cows en 2x sur in lower kurast
en ik maar runs doen zonder ook maar 1 goed item van lower kurast te krijgen....Azaruc schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:10:
Sweeeet.. dat lower kurast... nu een Ber
en ja, ik doe ze in volle/bijna volle baalruns
Ik moet zeggen, het duurde vrij lang voor ik deze ber had. Ongeveer alle tijd van lvl 90 tot 91.4, dus ik schat zo'n 90 baalruns.
Maar nog steeds is dat vrij rap als je de kansen ziet.
Maar nog steeds is dat vrij rap als je de kansen ziet.
[ Voor 18% gewijzigd door Azaruc op 04-06-2010 10:03 ]
Ik heb deze ladder ook al best leuke dingen gevonden, ohm in tristram, ber in pits, pc skiller 31life bij shenk, mara27 in maggot lvl3, gul bij meph.
En verder ben ik wel beetje hell HF king, 4x gul 1x ist 2x mal 1x um 1x hel, en ook op NM HF heb ik 1x um gehad en 2x pul.
Verder heb ik nu eindelijk weer eens een hot dclone game, 89 soj's sold, nu maar hopen dat hij wel gaat walken, want wil wel eindelijk een keer een anni.
En verder ben ik wel beetje hell HF king, 4x gul 1x ist 2x mal 1x um 1x hel, en ook op NM HF heb ik 1x um gehad en 2x pul.
Verder heb ik nu eindelijk weer eens een hot dclone game, 89 soj's sold, nu maar hopen dat hij wel gaat walken, want wil wel eindelijk een keer een anni.
Nog niet veel geluk met HR's, een keer een gul, en een keer per ongeluk DClone, walkt in mijn game nadat ik ongeveer 4 uur AFK was, wil op mijn gemak Diablo killen, gewoon voor de eerste keer, op Hell, om in A5 te komen, ik trigger de seal links in CS, pats boem DClone, voor het eerst.
Back off, TP, en hulp ingeroepen van de GOT'ters, en jawel hoor, Dave met z'n smiter, pats boem, een leuke anni, mijn eerste, 20-12-8, nog bedankt.
Verder, wat gaat er het beste in het WF socket?
Sheal of 15 ias/ ed jewel?
GL and HF, wees voorzichtig op HC, het is gevaarlijk daar buiten!
Back off, TP, en hulp ingeroepen van de GOT'ters, en jawel hoor, Dave met z'n smiter, pats boem, een leuke anni, mijn eerste, 20-12-8, nog bedankt.
Verder, wat gaat er het beste in het WF socket?
Sheal of 15 ias/ ed jewel?
GL and HF, wees voorzichtig op HC, het is gevaarlijk daar buiten!
Cititzen of Ladonia
eindelijk weer eens? hoeveel heb je er al gehad deze ladder?? 4?kid jansen schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:28:
Ik heb deze ladder ook al best leuke dingen gevonden, ohm in tristram, ber in pits, pc skiller 31life bij shenk, mara27 in maggot lvl3, gul bij meph.
Eh, nee, ik heb er één keer ééntje gehad, en toen klikte ik per ongeluk game weg en toen wist ik password niet meer. Heb wel één keer iemand anders van GoT geholpen met dclone, dat ging toen best aardig.
Enige wat dclone hunten me tot nu toe heeft opgeleverd is temp bans, maar hopelijk straks niet meer.
Enige wat dclone hunten me tot nu toe heeft opgeleverd is temp bans, maar hopelijk straks niet meer.
[ Voor 20% gewijzigd door Kid Jansen op 04-06-2010 12:01 ]
Hohoho ik heb er al 4 gehad deze ladderDalyxia schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:43:
[...]
eindelijk weer eens? hoeveel heb je er al gehad deze ladder?? 4?
Verder gisteren mijn eerste winst gemaakt met mijn goldbarb en deze gelijk helemaal terug verdiend, door een rare fcr ring die ik gegambled had voor 40fg te verkopen
[ Voor 28% gewijzigd door microoo op 04-06-2010 12:11 ]
Ik 1 ummetjemicrooo schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:08:
[...]
Hohoho ik heb er al 4 gehad deze ladder
Verder gisteren mijn eerste gold gemaakt met mijn goldbarb en deze gelijk helemaal terug verdiend, door een rare fcr ring die ik gevonden had voor 40fg te verkopen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Maar jij bent 24/7 onlinemicrooo schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:08:
[...]
Hohoho ik heb er al 4 gehad deze ladder
Verder gisteren mijn eerste winst gemaakt met mijn goldbarb en deze gelijk helemaal terug verdiend, door een rare fcr ring die ik gegambled had voor 40fg te verkopen.
Ik ben voorlopig even wat minder online, papa geworden
Vicariously I live while the whole world dies
Gelul vicVicarious schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:12:
[...]
Maar jij bent 24/7 online![]()
Verder gefeliciteerd man! MTV al aangeklopt voor een aflevering van Teen & Pregnant??

Van harte, VIcVicarious schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:12:
[...]
Gfeliciteerd man, welke class is het geworden? ;-)Vicarious schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:12:
[...]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Thanx! 100% barbarian natuurlijk 
En Jur, ik bot ook niet
@ Tollo: I know right!
Slapeloze nachten en een kleine wurm die je continue in de gaten moet houden .
En Jur, ik bot ook niet
@ Tollo: I know right!
Vicariously I live while the whole world dies
Dan is niet te hopen dat het een Cry-Barb wordtVicarious schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:36:
Thanx! 100% barbarian natuurlijk
En Jur, ik bot ook niet
@ Tollo: I know right!Slapeloze nachten en een kleine wurm die je continue in de gaten moet houden .
Gefeliciteerd man! 
Dat je even mooi wat highrunes mag vinden zoals de luckers hier allemaal
Zal dit weekend even een nieuw topic maken, nu geen tijd voor.
Dat je even mooi wat highrunes mag vinden zoals de luckers hier allemaal
Zal dit weekend even een nieuw topic maken, nu geen tijd voor.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gefeliciflapstaart met de kleine, i know all about it, mijn eersteling vliegt augustus a.s. uit, studeren en op kamers, dacht eerst nog dat het een aardige gamer zou worden, maar hij is ietwat serieuzer dan papa.
Zodoende heb ik er weer een accountje D2/LoD bij, nu nog een derde computer, of toch met VNWare gaan experimenteren.
Als hij een beetje lekker ritme heeft kun je ook nog geregeld 'snachts aan de slag, tussen de luiers en de voedingen en huilbuien in.
Maar alles komt goed, ook opvoeden leer je on the job.
Zodoende heb ik er weer een accountje D2/LoD bij, nu nog een derde computer, of toch met VNWare gaan experimenteren.
Als hij een beetje lekker ritme heeft kun je ook nog geregeld 'snachts aan de slag, tussen de luiers en de voedingen en huilbuien in.
Maar alles komt goed, ook opvoeden leer je on the job.
Cititzen of Ladonia
Zo weer even tijd om deze dicht te gooien want de nieuwe is er!
We gaan verder in Diablo 2 Classic/LoD: Deel 56
We gaan verder in Diablo 2 Classic/LoD: Deel 56
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!