mis je niet ongelooflijk veel resist? of doe je fade? ik zou zoals ik nu zie voor de 2traps 18str 10@ gaan, dit omdat het lekker skills geeft, str zodat je weer meer in vit kan doen en 10@ voor de broodnodige resDavio schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:54:
Even een andere vraag:
Ik heb op mijn trapsin momenteel de volgende gear, heb tussen haakjes alternatieven staan die ik heb danwel graag wil
- Rare Coronet: 2Assa 20FCR 13Life 23FireRes (heb ook Shako)
- 2x Bartucs (nog op zoek naar magic LS claws)
- Enigma in 10ed MP
- Arach
- Magefist (Frosties?)
- Rare Ring: 10FCR 7Str 7@ 18ColdRes (SoJ? BK?)
- SoJ
- 14/15 Treks (Waterwalk?)
Ik twijfel echter over de amu, ik heb de keuze uit de volgende selectie:
- Mara's 21@
- 3 Traps Plain
- 2 Traps 18Str 6Mana 10@ 25%PsnReduce
Welke zouden jullie kiezen en waarom?
En hebben jullie nog commentaar op mijn overige gear selectie?
kan iemand reflow en mij helpen met über trist: got-ubers////got
[ Voor 81% gewijzigd door Kid Jansen op 31-05-2010 21:54 ]
Hoe is Ubertrist gegaan kid?
Die drie andere ubers gingen vrij lekker, jammer dat ik weg moest toen 't uberportal open ging
Die drie andere ubers gingen vrij lekker, jammer dat ik weg moest toen 't uberportal open ging
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
was niet van mij maar van Reflow en het is niet gelukt, we hebben baal en dia dood gekregen, en toen we eenmaal lekker bezig waren ging dat ook vrij goed, alleen meph lukt ons echt niet. Dus reflow is nu aan het campen, en moeten we morgen maar kijken of iemand online is die meph even kan killen.
Ik zie dat reflow ook geleaved is. Ik zal wel campen, maar weet niet of mijn verbinding het houdt
Vicariously I live while the whole world dies
Ik kan mn laptop ook wel ff aan laten staan, maar hoe zorg ik er voor dat ie niet na een paar uur vanzelf disconnect wegens idle?
Hier komt iets hips te staan
Je muis op aan een draaiende kookwekker zetten oidHyperMan schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 01:24:
Ik kan mn laptop ook wel ff aan laten staan, maar hoe zorg ik er voor dat ie niet na een paar uur vanzelf disconnect wegens idle?
Signature
Overigesn kan ik campen tot 7.30 uur, daarna moet ik mn laptop meenemen naar mn werk
Uber-Meph ligt toch zo met elke willekeurige budget-smiter? Als er een barb alle minions weghoud met Howl zodat de smiter 1-op-1 kan is het rap gebeurd.
W.b.t. die exploding dolls...... Ik heb een Meph+Andy-only-budget-Orb soso die "blind" door de Durance teleport. Zonder BO ~1k life. Als je merc een cursed-amped-conviction Doll doodprikt is het dus echt Game Over. Vandaar dus ook de non-eth, non-upped Kelpie Snare en geen gosu Infinity/Obiedience/whatever pole. Dat leer je vanzelf af na de zoveelste RiP. Met Kelpie blijft mijn merc trouwens veel beter in leven tegen Meph en Andy dan welke gosu stick dan ook: Slowwww FTW
W.b.t. die exploding dolls...... Ik heb een Meph+Andy-only-budget-Orb soso die "blind" door de Durance teleport. Zonder BO ~1k life. Als je merc een cursed-amped-conviction Doll doodprikt is het dus echt Game Over. Vandaar dus ook de non-eth, non-upped Kelpie Snare en geen gosu Infinity/Obiedience/whatever pole. Dat leer je vanzelf af na de zoveelste RiP. Met Kelpie blijft mijn merc trouwens veel beter in leven tegen Meph en Andy dan welke gosu stick dan ook: Slowwww FTW
Klopt, is een eitje. Maar dan moet je die wel hebben. Ik heb zelf een dreamer zonder crushing blow en kid heeft een IK barb en een hammerdin. Ik vind het al knap dat we daarmee baal en diablo dood hebben gekregentollo71 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:33:
Uber-Meph ligt toch zo met elke willekeurige budget-smiter? Als er een barb alle minions weghoud met Howl zodat de smiter 1-op-1 kan is het rap gebeurd.
Ik heb wel een smiter, maar die is wel méér dan budget. 
@Dal, ik gebruik Fade en met alle +skills is die ook al lekker hoog...
Nog een vraag voor Kyo, onze LLD kenner (en anderen): Ik heb twee ringen gegambled met de volgende stats.
Ring 1: LLD 9
1 Max
82 AR
6 Mana
13 Fire Res
1 Light Radius
Lvl Req 9
Ring 2: LLD 18
1 Max
78 AR
19 Cold Res
2 Dmg Reduce
1 Magic Dmg Reduce
10 MF
Lvl Req 13
Één van de twee of allebei wat waard?
@Dal, ik gebruik Fade en met alle +skills is die ook al lekker hoog...
Nog een vraag voor Kyo, onze LLD kenner (en anderen): Ik heb twee ringen gegambled met de volgende stats.
Ring 1: LLD 9
1 Max
82 AR
6 Mana
13 Fire Res
1 Light Radius
Lvl Req 9
Ring 2: LLD 18
1 Max
78 AR
19 Cold Res
2 Dmg Reduce
1 Magic Dmg Reduce
10 MF
Lvl Req 13
Één van de twee of allebei wat waard?
[ Voor 57% gewijzigd door Davio op 01-06-2010 09:44 ]
Maakt niet uit, die mag ook. Ik pm je de game even, misschien staat ie nog open.
Beide helaas crap, Davio.
Alleen ar en single res is lang niet genoeg
Alleen ar en single res is lang niet genoeg
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Kom je de torch ff oppikken, hij is nog unid.Vicarious schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:44:
Maakt niet uit, die mag ook. Ik pm je de game even, misschien staat ie nog open.
Edit: Nou, pm me maar een keer als je me online ziet, ik heb hem in ieder geval.
[ Voor 15% gewijzigd door Davio op 01-06-2010 09:56 ]
Hij's niet van mij en ik zit op mn werkDavio schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:51:
[...]
Kom je de torch ff oppikken, hij is nog unid.
Edit: Nou, pm me maar een keer als je me online ziet, ik heb hem in ieder geval.
Ok.Vicarious schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:21:
[...]
Hij's niet van mij en ik zit op mn werkHij is van reflow, accountnaam reflow2 geloof ik
Hier is een tip van Flip wat betreft Meph: Ik prebuff altijd met Treachery, gewoon jezelf een paar keer laten raken zodat Fade triggert, dan heb je gratis:
79% Curse duration reduced
60@
15% Physical Resist
Daarna trek ik mijn Duress weer aan met 40FHR, CB, Open Wounds, 15@ en 30 Cold Res.
Heb op die manier niet echt veel last van al die minions en Mephs Conviction.
Dat doe ik ook altijd, behalve, zoals in het geval van Vic en Reflow, Tristram al volstaat met minions.tollo71 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:10:
Dat triggeren gaat snel, veilig en eenvoudig door in het vuurtje te gaan staan in Tristam.
Wat wel geinig was, want ik was eerst gewoon naar Cold Plains gegaan en wilde me daar laten raken door van die Hell Clan geitmensen. Maar dat lukte ze niet omdat mijn def te hoog was.
Toen ging ik naar River of Flame tussen een paar van die wormen en toen lukte het wel.
Ohja, en Hyperman + wederhelft, ook thanx voor het openhouden van de game
Je kan ook gewoon tristram in ipv uber tristramDavio schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:21:
[...]
Dat doe ik ook altijd, behalve, zoals in het geval van Vic en Reflow, Tristram al volstaat met minions.
Wat wel geinig was, want ik was eerst gewoon naar Cold Plains gegaan en wilde me daar laten raken door van die Hell Clan geitmensen. Maar dat lukte ze niet omdat mijn def te hoog was.![]()
Toen ging ik naar River of Flame tussen een paar van die wormen en toen lukte het wel.
Hihi ja, maar daar denk je niet aan op zo'n moment en als je moet lopen, wil je toch al niet teveel zoeken.Vicarious schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:22:
[...]
Je kan ook gewoon tristram in ipv uber tristram
Overigens, voor de volgende slimmerik die het met een hammerdin wil proberen: het volgende is vereist om de ubers te kunnen slopen:
- Crushing Blow (liefst meer dan 50%). Items om dat te halen zijn onder anderen: Goblin toe boots, Guillaumes Face helm, duress armor en meer. Allemaal geen hele dure items.
- Lifetap om genoeg life terug te kunnen leechen. Draculs grasp gloves zijn wel lekker daarvoor en niet heel onbereikbaar duur
- Een snelle aanval. Daaronder vallen onder anderen dragon talon van assa, fury van wolfdruid, zeal van paladin. Alternatief: smite + fanaticism. Dat is ook redelijk snel maar hit 100%, en dat is ook wel erg lekker. Die snelle aanval is nodig om lifetap te laten triggeren en om de crushing blow effect zo vaak mogelijk te laten afgaan.
- Flinke resists, zeker bij mephisto. Mephisto heeft een conviction aura die jouw resists flink verlaagt, dus je moet zorgen dat je zelf flink boven de 75 resist all op hell zit. De fade truc van Davio helpt alvast enorm. Salvation aura ipv fanaticism aanzetten puur alleen voor mephi (als laatste bewaren!) is ook een aanrader.
- Indien je niet smite: een behoorlijke attack rating voor je hitkans.
Characters die hieronder vallen zijn onder anderen:
- Fury wolf
- Kicker assassin
- Smiter pally
- Zmiter pally (Zealer met fanaticism maar 1 pt. smite puur voor bosses)
- Frenzy barb
Caster characters zijn bij voorbaat kansloos.
- Crushing Blow (liefst meer dan 50%). Items om dat te halen zijn onder anderen: Goblin toe boots, Guillaumes Face helm, duress armor en meer. Allemaal geen hele dure items.
- Lifetap om genoeg life terug te kunnen leechen. Draculs grasp gloves zijn wel lekker daarvoor en niet heel onbereikbaar duur
- Een snelle aanval. Daaronder vallen onder anderen dragon talon van assa, fury van wolfdruid, zeal van paladin. Alternatief: smite + fanaticism. Dat is ook redelijk snel maar hit 100%, en dat is ook wel erg lekker. Die snelle aanval is nodig om lifetap te laten triggeren en om de crushing blow effect zo vaak mogelijk te laten afgaan.
- Flinke resists, zeker bij mephisto. Mephisto heeft een conviction aura die jouw resists flink verlaagt, dus je moet zorgen dat je zelf flink boven de 75 resist all op hell zit. De fade truc van Davio helpt alvast enorm. Salvation aura ipv fanaticism aanzetten puur alleen voor mephi (als laatste bewaren!) is ook een aanrader.
- Indien je niet smite: een behoorlijke attack rating voor je hitkans.
- Fury wolf
- Kicker assassin
- Smiter pally
- Frenzy barb
[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 01-06-2010 11:47 ]
Ja, nu ze de Tristram exp weggehaald hebben, heb je al die Trist spinners niet meer nodig.
Ik speel het liefst met Zmiter omdat ik daar buiten Trist ook nog veel plezier aan beleef.
Misschien dat ik wel een keertje Fury wolf maak.
Ik speel het liefst met Zmiter omdat ik daar buiten Trist ook nog veel plezier aan beleef.
Misschien dat ik wel een keertje Fury wolf maak.
Ohja, het schijnt dat het met een wolfhowl barb (die dus transformt naar werewolf) ook prima te doen is.
Geen dank, mooi dat jullie Ubermeph nog dood hebben gekregen zo te zien!Vicarious schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:22:
Ohja, en Hyperman + wederhelft, ook thanx voor het openhouden van de game
Die sorc is trouwens niet mn wederhelft ofzo, gewoon een gast uit Zweden die ik ken van d2. Ik zei 'wij' omdat hij ook een tool-fan is
ooooooooohw sorry, misverstandje dan
aanvulling:Vicarious schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:38:
Overigens, voor de volgende slimmerik die het met een hammerdin wil proberen: het volgende is vereist om de ubers te kunnen slopen:
- Fury wolf
- Kicker assassin
- Smiter pally
- Frenzy barb
-melee sorc met dual dream en passion rw, samen met eternity rw op switch
- revive necro (urdars reviven=crushing blow) (alleen sturen van urdars is eni bij nodig)
-barb met crowd control+cb
-hammerdin met op switch smite wapen+shield= genoeg
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 01-06-2010 13:22 ]
Nog een aanvulling: als je zelf een hogere Conviction lvl hebt dan Meph, heb je geen last van het aura van Meph. Helaas de rest van de party nog wel.....Dalyxia schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:20:
[...]
aanvulling:
-melee sorc met dual dream en passion rw, samen met eternity rw op switch
- revive necro (urdars reviven=crushing blow) (alleen sturen van urdars is eni bij nodig)
-barb met crowd control+cb
-hammerdin met op switch smite wapen+shield= genoeg
Ow vet Davio heb je hem toch nog kunnen killen dan?Davio schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:51:
[...]
Kom je de torch ff oppikken, hij is nog unid.
En vindt het tof dat jullie allemaal wilde helpen!!
[ Voor 7% gewijzigd door Reflow op 01-06-2010 13:39 ]
Hihi, heavy, ik doorkliefde een paar van die minions, smitete Meph kapot, pakte torch en klaar.Reflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:36:
[...]
Ow vet Davio heb je hem toch nog kunnen killen dan?ik moet zeggen dat het wel behoorlijk heavy was!
En vindt het tof dat jullie allemaal wilde helpen!!
Op zich is het wel handig dat Meph teleport gebruikt, zo kun je hem makkelijker confronteren.
Ik heb een 4 sockets shield geloot. Alleen wat moet ik nu in de sockets stoppen? Is daarvoor die runewordfinder in de SP? Of kunnen er beter gems in? Ik heb een lvl 75 hammerdin nu. Kan je runes ook in de cube stoppen? Zijn daar ook bepaalde combi's voor en waar kan je die vinden? Ik zie in een heleboel guides voor hammerdins allerlei items staan, maar ik snap niets van al die afkortingen, is er misschien ergens een afkortingenlijst
?
Haha, we hadden jou ook al een paar keer zitten te roepen maar je was ergens anders mee bezig hahaDavio schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:43:
[...]
Hihi, heavy, ik doorkliefde een paar van die minions, smitete Meph kapot, pakte torch en klaar.![]()
Op zich is het wel handig dat Meph teleport gebruikt, zo kun je hem makkelijker confronteren.
botten bedoel jeReflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:28:
[...]
Haha, we hadden jou ook al een paar keer zitten te roepen maar je was ergens anders mee bezig haha
Het beste is er inderdaad een mooi runeword in stoppen. Voor een hammerdin was dacht ik spirit een leuke. Misschien kan je hier eens kijken:leeke1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:19:
Ik heb een 4 sockets shield geloot. Alleen wat moet ik nu in de sockets stoppen? Is daarvoor die runewordfinder in de SP? Of kunnen er beter gems in? Ik heb een lvl 75 hammerdin nu. Kan je runes ook in de cube stoppen? Zijn daar ook bepaalde combi's voor en waar kan je die vinden? Ik zie in een heleboel guides voor hammerdins allerlei items staan, maar ik snap niets van al die afkortingen, is er misschien ergens een afkortingenlijst?
http://classic.battle.net...items/runewords-110.shtml
Hallo met Tim
wat voor shield is het? paladin-only shield? met hoeveel res? je kan er een spirit runeword in maken, of een ander runeword die 4 sockets nodig is, daar is die runeword finder erg makkelijk voor, alleen zijn enige runewords voor shields met 4 sockets EXILE en PHOENIX, beide erg duur, dus ik zou voor spirit gaanleeke1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:19:
Ik heb een 4 sockets shield geloot. Alleen wat moet ik nu in de sockets stoppen? Is daarvoor die runewordfinder in de SP? Of kunnen er beter gems in? Ik heb een lvl 75 hammerdin nu. Kan je runes ook in de cube stoppen? Zijn daar ook bepaalde combi's voor en waar kan je die vinden? Ik zie in een heleboel guides voor hammerdins allerlei items staan, maar ik snap niets van al die afkortingen, is er misschien ergens een afkortingenlijst?
tal+thul+ort+amn
edit: even voor de zekerheid, in welke kleur is de naam van het schild geschreven?
[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 01-06-2010 14:33 ]
Ja, en is hij niet ethereal, anders is het zo zonde.
Hij is grijs en heeft geloof ik +8 all resistances in blauw geschreven? Kan dat? Paladin only weet ik niet zeker... Moet ik vanavond ff kijken
Wat is een Herald Of Zakarum ongeveer waard? in runes aangezien ik deze nog nodig heb.
Ongeveer een mal, maar het hangt een beetje van de hoeveelheid defense af. Als hij perfect is kun je makkelijk ist of gul vragen lijkt me.Reflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:36:
Wat is een Herald Of Zakarum ongeveer waard? in runes aangezien ik deze nog nodig heb.
Nou, perfect lijkt me wel meer dan 1 ist.Vicarious schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:55:
[...]
Ongeveer een mal, maar het hangt een beetje van de hoeveelheid defense af. Als hij perfect is kun je makkelijk ist of gul vragen lijkt me.
Van wat heb ik heb begrepen gaan de low - middles wel voor mal weg, de wat normalere voor ist en de echt hoge zullen wel voor meerdere ists gaan.
ja dat klopt wel, zolang de naam "sacred targe/ sacred rondage/kurast shield" oid maar niet in blauw is geschreven maar in grijsleeke1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:07:
Hij is grijs en heeft geloof ik +8 all resistances in blauw geschreven? Kan dat? Paladin only weet ik niet zeker... Moet ik vanavond ff kijken
Maak er anders een screenshot van, dan oordelen wij wel.Dalyxia schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:28:
[...]
ja dat klopt wel, zolang de naam "sacred targe/ sacred rondage/kurast shield" oid maar niet in blauw is geschreven maar in grijs
Anoniem: 359024
Met veel moeite baal verslagen, vooral die irritante draakjes voordat je bij hem naar binnen mag pffff. Nu een beetje in nightmare bezig en lvl 40 aangetikt. Wordt er niet minder spannend op lol. Lijk wel meer specials tegen te komen. Wel een errug mooi wapen voor mijn druid gevonden dus hoop dat het killen nu wat sneller gaat!
Ga maar niet te enthousiast nightmare in. Misschien verstandig om eerst wat meer items bij normal te halen?
Ga maar niet te enthousiast nightmare in. Misschien verstandig om eerst wat meer items bij normal te halen?

Ik weet niet of je de actieve mensen uit de playertable al hebt toegevoegd, maar zij kunnen je ook altijd helpen. Zij het met gear, zij het met quests/rush of whatever. Die ribcracker is als je hem upgrade in principe zelfs endgame materiaal, maar je komt er met gemak nightmare mee door. Na het upgraden socketen met shael en je bent good to go!
ben het met dat upgraden niet helemaal eens, door het upgraden verander je hem van een quraterstaff (0) naar een stalagmite (10) wat betekent dat je meer ias nodig bent voor breakpointVicarious schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:21:
Ik weet niet of je de actieve mensen uit de playertable al hebt toegevoegd, maar zij kunnen je ook altijd helpen. Zij het met gear, zij het met quests/rush of whatever. Die ribcracker is als je hem upgrade in principe zelfs endgame materiaal, maar je komt er met gemak nightmare mee door. Na het upgraden socketen met shael en je bent good to go!
edit: hmmz hier stond een verhaal maar dat schijnt niet te kloppen terwijl ik het uitzocht, met ribcracker 2+ skills in werewolf en fury haal je upped en non upped gewoon 5 fpa, dus voor een beeetje extra damage die je vrijwel niet merkt omdat je toch met crushing blow meeste killed kan je ribcracker mooi uppen ( 1 Lum Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Emerald + Exceptional Unique Weapon )
Dat laatste beetje gaat een stuk harder met meer dmg, en je leecht meer (ook niet onbelangrijk).
sacred targe en sacred rondache hebben beide meer chance to block, meer def en minder str req. dat tie 45@ is is heel leuk, en 4sox is ook nice, maar denk niet dat je er meer dan een hele lekkere spirit voor jezelf van kan makenAzaruc schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:47:
Hmm... een royal shield, 160 def, 45@ res, 4 soc, is dat nog wat waard?
Dal heb je die windforce trouwens nog voor me? Even kijken of dat veel uitmaakt ten opzichte van de upped witchwild string die ik nu gebruik. Werkt wel, maar mijn killing speed is niet zo heel hoog en bovendien leech ik meer met windforce. Nadeel: op WWS zit 40resist all en die is ook wel erg lekker.
Thanks, had de tabellen even bekeken en zag inderdaad al dar sr en st een stukje beter waren. Dan wordt het gewoon een self-use schildDalyxia schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:12:
[...]
sacred targe en sacred rondache hebben beide meer chance to block, meer def en minder str req. dat tie 45@ is is heel leuk, en 4sox is ook nice, maar denk niet dat je er meer dan een hele lekkere spirit voor jezelf van kan maken
Een tip: de Howl of Wolverines (HoW), gecast via een Whisp ring, blijft verassend goed in leven op mijn bowazon.Vicarious schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 01:41:
Dal heb je die windforce trouwens nog voor me? Even kijken of dat veel uitmaakt ten opzichte van de upped witchwild string die ik nu gebruik. Werkt wel, maar mijn killing speed is niet zo heel hoog en bovendien leech ik meer met windforce. Nadeel: op WWS zit 40resist all en die is ook wel erg lekker.
Windforce doet aanzienlijk meer damage dan WWS, zeker op hogere levels. Bij WWS ben je afhankelijker van het feit of Amp. Damage triggered.
Mijn bowazon is niet helemaal budget (Fortitude en Faith op merc), maar killed heel behoorlijk in <5pl games.
Ah cool, zal eens kijken of ik zo'n whispring kan roggelen. Moet ik wel ergens anders lifeleech vandaan halen (heeft iemand een vampire gaze voor me?). Hoe vang jij je gebrek aan resists dan op? Ik heb nu de volgende gear:tollo71 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:59:
[...]
Een tip: de Howl of Wolverines (HoW), gecast via een Whisp ring, blijft verassend goed in leven op mijn bowazon.
Windforce doet aanzienlijk meer damage dan WWS, zeker op hogere levels. Bij WWS ben je afhankelijker van het feit of Amp. Damage triggered.
Mijn bowazon is niet helemaal budget (Fortitude en Faith op merc), maar killed heel behoorlijk in <5pl games.
- Upped WWS
- Naj's circlet (ja i know, maar kon nog niks beters vinden
- Cats eye amulet
- Treachery armor in mageplate
- Lava gout gloves
- Goldwrap belt (10 IAS)
- Raven frost ring en dualleech ring
- Tearhaunch boots (10resist all)
Ofwel allemaal items die je met een kwartiertje MF-en en wat hellforge quests wel gehaald hebt (lem).
Als fade triggert heb ik 75 fire resist en de rest rond de 50. Als ik WWS omruil voor Windforce mis ik 40@. Als fade dan niet getriggert is sta ik op -40 resist all ofzo, en dat met maar 550 life (100 vit) .
Volgens mij heb ik nog wel een low Gaze die je wel mag hebben
Klopt het is helemaal grijs, behalve paladin only, dat is in het blauw.Dalyxia schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:28:
[...]
ja dat klopt wel, zolang de naam "sacred targe/ sacred rondage/kurast shield" oid maar niet in blauw is geschreven maar in grijs
Hoe kom je het makkelijkste aan die runes? Ik moet bovendien ook nog een helrune hebben want ik heb er tijdens het verslepen van gems er per ongeluk 1 ingegooid...
Paar keer countess NM runnen en je hebt een berg spirit packsleeke1984 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:56:
[...]
Klopt het is helemaal grijs, behalve paladin only, dat is in het blauw.
Hoe kom je het makkelijkste aan die runes? Ik moet bovendien ook nog een helrune hebben want ik heb er tijdens het verslepen van gems er per ongeluk 1 ingegooid...
vic, ik dm je mijn acc wel ff, dan kan je zelf de windforce mulen, ik heb zelf namelijk de komende paar dagen geen tijd en mijn vertrouwen is grootVicarious schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:05:
[...]
Ah cool, zal eens kijken of ik zo'n whispring kan roggelen. Moet ik wel ergens anders lifeleech vandaan halen (heeft iemand een vampire gaze voor me?). Hoe vang jij je gebrek aan resists dan op? Ik heb nu de volgende gear:
- Upped WWS
- Cats eye amulet
- Lava gout gloves
- Goldwrap belt (10 IAS)
Ofwel allemaal items die je met een kwartiertje MF-en en wat hellforge quests wel gehaald hebt (lem).
Als fade triggert heb ik 75 fire resist en de rest rond de 50. Als ik WWS omruil voor Windforce mis ik 40@. Als fade dan niet getriggert is sta ik op -40 resist all ofzo, en dat met maar 550 life (100 vit) .
windforce met shael= 40ias + treachery 45ias + amu 20ias + rare gloves 10ias + goldwrap 10 ias = 125ias, genoeg op laatste bp te halen
[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 02-06-2010 12:32 ]
Vic, mijn Bowa heeft de volgende gear:
- Windforce [Shael]
- Stealskull [um] --> LL + ML
- Laying of Hands
- Razortail
- Wartravellers
- Fortitude Archon Plate
- Ravenfrost + Whisp protector
- Atma's amu
Res in Hell ergens in de 40-60 range op lightening na (rond de nul), 1029 life
- Windforce [Shael]
- Laying of Hands
- Razortail
- Wartravellers
- Fortitude Archon Plate
- Atma's amu
Ik heb nog een low vampire gaze, met 6LL dacht ik. Ik heb ook nog een rare grand matron bow, 279 ed, 378 ar, 4 mana en 5 life leech, maar geen iasVicarious schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:05:
[...]
Ah cool, zal eens kijken of ik zo'n whispring kan roggelen. Moet ik wel ergens anders lifeleech vandaan halen (heeft iemand een vampire gaze voor me?). Hoe vang jij je gebrek aan resists dan op? Ik heb nu de volgende gear:
- Upped WWS
- Cats eye amulet
- Lava gout gloves
- Goldwrap belt (10 IAS)
En nog rare gloves met 20 ias, 1 bow skills, 3 life leech en nog wat crap ads
[ Voor 3% gewijzigd door HyperMan op 02-06-2010 14:52 ]
Wie wil er even bumpen in een d2jsp-topic van mij? 
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44443595&f=170
PS: Kyo, voeg mijn d2jsp-acc DJDavio maar toe aan de frontpage.
Ik heb even gebumpt. Ik heb ook nog wat aardige sc's, vraag me af of die nog iets waard zijn:
-17 life, 16 mana
-20 life, 6 fire res
-6 mf, 7 cold res
-2 str, 9 light res
-8 life, 11 cold res
-1 str, 11 cold res
-17 life, 16 mana
-20 life, 6 fire res
-6 mf, 7 cold res
-2 str, 9 light res
-8 life, 11 cold res
-1 str, 11 cold res
Alleen die 20 life / 6 fire res vermoed ik.
Voor die 6 mf / 7 cold zal je niets vangen, maar die wil ik wel.
Voor die 6 mf / 7 cold zal je niets vangen, maar die wil ik wel.
bumped.Davio schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:11:
Thanx! Die reapers toll en die windforce ga ik zeker gebruikenDalyxia schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:17:
[...]
vic, ik dm je mijn acc wel ff, dan kan je zelf de windforce mulen, ik heb zelf namelijk de komende paar dagen geen tijd en mijn vertrouwen is grootmavina belt en gloves heb ik ook nog, geen idee of dat goed voorjouw is, heb ook nog eth cv 0 sox, rare gloves 10ias 19 ar 8str 14dex 30li res, reapers toll, silkweave mesh boots, string of ears, eth duriels, marrowwalk, nat boots. Deze items mag je zowiezo wel gebruiken. kijk maar even
windforce met shael= 40ias + treachery 45ias + amu 20ias + rare gloves 10ias + goldwrap 10 ias = 125ias, genoeg op laatste bp te halen
Hoe doe je dat met die gear? Alleen Um en Forti geven resist all (15 en 30 max) en laying of hands nog wat fire resist. Zou betekenen dat je met 3x Anya quest op -25@ uit zou moeten komen. Snap er niks vantollo71 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:30:
Vic, mijn Bowa heeft de volgende gear:
- Windforce [Shael]
- Laying of Hands
- Razortail
- Wartravellers
- Fortitude Archon Plate
- Atma's amu
Ik heb op sc non-ladder de volgende items over (of te ruil):
- Razortail
- IK boots / gloves / hammer
- Atma's
- Occulus
- Berg pgems
- Mavina boog / belt
- 5 socket Hydrabow (geen idee of het wat waard is)
Zelf zoek ik nog een helm voor m'n merc met lifeleech (tal mask, gaze, oid).
Vanavond ben ik nog wel even aan het lvlen whisper maar naar *pompiedom
- Razortail
- Atma's
- Occulus
- Berg pgems
- Mavina boog / belt
We create our own reality
nonladder speel ik helaas niet, maar ik heb nog wel een complete hammerdin-gear voor je op nonladder. Zit best goeie shit tussen waaronder:Pompiedom schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:31:
Ik heb op sc non-ladder de volgende items over (of te ruil):
- Razortail
- Atma's
- Occulus
- Berg pgems
- Mavina boog / belt
- 35 FCR spirit in kurast shield met 45@
- Enigma
- Arachnid mesh belt
- Heart of the oak
- Shako 'Um'
- Waterwalk boots
- Call to Arms (voor BO, wel een hele slechte)
- Torch
- Anni
- Zooi skillers.
Ik doe er niks mee en krijg het op JSP niet verkocht. Van mij mag je het zo overnemen.
Ik heb vernomen uit onbetrouwbare bron dat er USA keys zijn en dat er Europe keys zijn,
de USA keys zouden dus niet werken met de Eur. cd's en omgekeerd. Is dit zo ?
Wow nou al te graagVicarious schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:37:
[...]
nonladder speel ik helaas niet, maar ik heb nog wel een complete hammerdin-gear voor je op nonladder. Zit best goeie shit tussen waaronder:
- 35 FCR spirit in kurast shield met 45@
- Enigma
- Arachnid mesh belt
- Heart of the oak
- Shako 'Um'
- Waterwalk boots
- Call to Arms (voor BO, wel een hele slechte)
- Torch
- Anni
- Zooi skillers.
Ik doe er niks mee en krijg het op JSP niet verkocht. Van mij mag je het zo overnemen.
We create our own reality
Anoniem: 359024
Ik kom vrij vaak in Canada en heb daar ooit eens zo'n battlechest bij de wallmart gekocht. Deze doet het gewoon hier in Nederland. Denk niet dat het iets uitmaakt.Ward Vr schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:09:
Ik heb vernomen uit onbetrouwbare bron dat er USA keys zijn en dat er Europe keys zijn,
Ook nog even gebumptDavio schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:11:
Die life/mana kun je zeker nog wel wat voor vangen, die life/res is misschien maar 5fg waardHyperMan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:32:
Ik heb even gebumpt. Ik heb ook nog wat aardige sc's, vraag me af of die nog iets waard zijn:
-17 life, 16 mana
-20 life, 6 fire res
Daar heb ik nog nooit van gehoord, je kan toch ook als europeaan op de EAST/WEST servers spelen zonder problemen. Volgens mij is het spel niet regio gebondenWard Vr schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:09:
Als je me de link naar je profiel stuurt via DM dan zet ik je er wel even in. Weet niet of dat vandaag nog zal zijn maar anders morgen welDavio schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:11:
zijn hier nog mensen die aan pvp doen op softcore ladder? Heb zin in een paar leuke duells, pubs zuigen
Ook als je aan lld doet!
Ik heb mijn 20life 16mana (1 from perfect) uiteindelijk verkocht voor 90 fg, erg prima dus. 
Ik heb er nu een 10fcr ring op staan met 20str, 26 cold res, 13 fire res en 3 mana.
Edit: Kyo, zijn 36 ar sc's ook wat waard? Daar heb ik er 1 of 2 van geloof ik...
Ik heb er nu een 10fcr ring op staan met 20str, 26 cold res, 13 fire res en 3 mana.
Edit: Kyo, zijn 36 ar sc's ook wat waard? Daar heb ik er 1 of 2 van geloof ik...
[ Voor 18% gewijzigd door Davio op 02-06-2010 22:21 ]
Ik ben geen pvp-er, maar ik wil best eens met je duellen hoor. Waarschijnlijk maak je me dik in alleenMas-ih schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:24:
zijn hier nog mensen die aan pvp doen op softcore ladder? Heb zin in een paar leuke duells, pubs zuigenOok als je aan lld doet!
Nee die kun je weg gooien, zonder adds (life/max/frw) wil niemand zeDavio schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:20:
Ok, ik gebruik ze nu op mijn Zmiter, dus dan laat ik ze gewoon daar.psychoclown schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:04:
[...]
Nee die kun je weg gooien, zonder adds (life/max/frw) wil niemand ze
Anoniem: 197061
Quardok, neem de necromancer stuff maar weer terug... ga het de komende tijd redelijk druk hebben.
Zo, na veel getrade eindelijk genoeg om 2 bers te kopen (voor 119fg) en een infy gebakken.
Ik had al een plain eth cv waar ik Insight in had zitten, maar die moest natuurlijk het veld ruimen.
Eindresultaat:
316 ed
-51% light res
Dmg: 104 - 1027
Zoals jullie wel zullen begrijpen ben ik zeeeer tevreden met deze uitstekende roll!
Ik had al een plain eth cv waar ik Insight in had zitten, maar die moest natuurlijk het veld ruimen.
Eindresultaat:
316 ed
-51% light res
Zoals jullie wel zullen begrijpen ben ik zeeeer tevreden met deze uitstekende roll!
Nice 
Ik had met m'n eerste infy roll (toen nog 220 fg voor 2x ber
) ook mazzel, 296/-55 
Veel plezier ermee
Ik had met m'n eerste infy roll (toen nog 220 fg voor 2x ber
Veel plezier ermee
Zo, mijn IK WW HC barb is bijna klaar, lvl 73 nu en op lvl 76 kan ik alles aan/dragen.
Tijd voor een nieuwe build, ik zag laatst Tollo ingame met een multi bowazon alles neermaaien, lijkt me ook wel een leuke build, zeker als ik hem ook nog een high lvl enchant kan meegeven (lvl 55, via 2de computer).
Faith op de merc schijnt wel standaard te zijn, WF heb ik, evt. een sheal erin, forti is het armor voor de zon.
Nog tips of build(links).
O ja, de BER's zijn aardig gezakt, een infy wordt nu ook weer betaalbaar, kan ik mijn full TR HC ORB/LIGHTNING sorc respecken, naar pure lightning, echt ueber!
Tijd voor een nieuwe build, ik zag laatst Tollo ingame met een multi bowazon alles neermaaien, lijkt me ook wel een leuke build, zeker als ik hem ook nog een high lvl enchant kan meegeven (lvl 55, via 2de computer).
Faith op de merc schijnt wel standaard te zijn, WF heb ik, evt. een sheal erin, forti is het armor voor de zon.
Nog tips of build(links).
O ja, de BER's zijn aardig gezakt, een infy wordt nu ook weer betaalbaar, kan ik mijn full TR HC ORB/LIGHTNING sorc respecken, naar pure lightning, echt ueber!
[ Voor 15% gewijzigd door sorcees op 03-06-2010 14:24 ]
Cititzen of Ladonia
Cees,
Mijn bowazon gear heb ik een pagina terug genoemd. Is zeer effectief en naar mijn mening geweldig leuk om te spelen.
Er zijn een paar combinaties die niet veel voor elkaar onderdoen:
- zelf WF met een Faith A1 merc (mijn keuze)
- zelf Faith met een A2 Might merc met Pride pole
- zelf WF met A2 Might+Pride (minder fpa, wel veel damage)
Mijn bowazon gear heb ik een pagina terug genoemd. Is zeer effectief en naar mijn mening geweldig leuk om te spelen.
Met mijn geluk zit het wel prima vandaag.
Ik heb voor het mooie bedrag van 18fg een Ohm op de kop getikt om een CTA'tje te maken.
Resultaat is een zeer nette 5/5/4.
Ik = blij.
Ik heb voor het mooie bedrag van 18fg een Ohm op de kop getikt om een CTA'tje te maken.
Resultaat is een zeer nette 5/5/4.
Ik = blij.
Heb ik gezien, maar wat heeft de A1(cold?)merc nog meer voor gear?tollo71 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:30:
Cees,
Cititzen of Ladonia
Ik denk Forti en Andy of kunnen die Rogues dat niet aan?
Forti op A1 merc lijkt me aan de dure kant, hij wordt toch bijna niet geraakt.
Cititzen of Ladonia
't Is een zij.sorcees schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:06:
Forti op A1 merc lijkt me aan de dure kant, hij wordt toch bijna niet geraakt.
Mijn A1 Merc heeft een eth. Duriel (CBF) en een Face of Horror (Flee FTW!!). Je hebt haar niet voor de damage (maar voor het aura), dus een eth. Forty is onnodig duur.
Dan zou ik gewoon voor Stone gaan, maar die kies ik zelf altijd als ik geen Forti kan betalen...
Ik wil je feestje niet verpesten, maar ik las in een Javazon Guide van d2jsp-forum dat die -xx% light res niet boeit omdat het alleen op de lightning damage van je merc slaat. Klopt dat?Davio schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:00:
Zo, na veel getrade eindelijk genoeg om 2 bers te kopen (voor 119fg) en een infy gebakken.
Eindresultaat:
316 ed
-51% light res
ja, maar dan nog, meer naar perfect is altijd beterHyperMan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:21:
[...]
Ik wil je feestje niet verpesten, maar ik las in een Javazon Guide van d2jsp-forum dat die -xx% light res niet boeit omdat het alleen op de lightning damage van je merc slaat. Klopt dat?
Klopt maar hoe beter de stats hoe makkelijker en voor meer straks te verkopenHyperMan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:21:
[...]
Ik wil je feestje niet verpesten, maar ik las in een Javazon Guide van d2jsp-forum dat die -xx% light res niet boeit omdat het alleen op de lightning damage van je merc slaat. Klopt dat?
Zelf had ik laatst ook eentje gemaakt toen de bers nog 75fg/ps waren, kreeg ook een beste roll 316/-53.
Ja, het gaat allemaal om resell-value.
Anders zouden 320ED's met -45 hetzelfde waard zijn als met -55 en dat is nu eenmaal niet zo...
Anders zouden 320ED's met -45 hetzelfde waard zijn als met -55 en dat is nu eenmaal niet zo...
Met een eth inf is er toch geen enkele situatie te bedenken waar die -xx light res ook maar iets uitmaakt? Dus dan is het puur voor de sier? Erg aardig van die mensen dat ze dan daar meer voor betalen. Of heb ik iets gemist?
Nope je hebt helemaal gelijk. Zo koop ik zelf mijn spullen altijd met lage def en lage adds die onbelangrijk zijn en zodra ik iets perf vind, verkoop ik het gelijk want er zijn genoeg gekken die er grote bedragen voor neertellen!HyperMan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:55:
Met een eth inf is er toch geen enkele situatie te bedenken waar die -xx light res ook maar iets uitmaakt? Dus dan is het puur voor de sier? Erg aardig van die mensen dat ze dan daar meer voor betalen. Of heb ik iets gemist?
Het meest verbazingwekkende vind ik altijd nog het grote verschil bij facets tussen level-up en die. Als je er meerdere nodig hebt is een up en een die genoeg maar de prijs van een die facet is ongeveer 2x zo hoog als die van een level up. Totale waanzin blijf ik dat toch vinden, maar goed je kan er wel aan verdienen
[ Voor 22% gewijzigd door microoo op 03-06-2010 21:05 ]
Je hebt niks gemist.HyperMan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:55:
Sommige mensen hebben nu eenmaal geld teveel en willen alles zo dicht mogelijk bij perf hebben.
Het verzamelen van zulke spullen is dan weer een hobby op zich.
Ah.
Van die facets kan ik het trouwens nog wel snappen, Als je met PvP gekilled wordt kan je die ander ook nog het graf mee in nemen. Bepaalde aanhangers van een niet nader te noemen religie mogen dat trouwens ook graag doen
Van die facets kan ik het trouwens nog wel snappen, Als je met PvP gekilled wordt kan je die ander ook nog het graf mee in nemen. Bepaalde aanhangers van een niet nader te noemen religie mogen dat trouwens ook graag doen
Alleen is het gek dat je met 4 van die facets dan een 400% kans krijgt om iets te triggeren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!