Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Extra keys voor d2 lijkt mij ook erg handig. Wel beetje dom dat ik al m´n characters op 1 account heb gemaakt dan, maargoed niks aan te doen.
Ik ga morgen es rondkijken in Enschede. Als ik ze ergens kan vinden voor een goede prijs dan laat ik het weten.

@Dalaii nog een 5 sox phaseblade nodig?
kid jansen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:03:
Als iemand een sacred targe vind met minimaal 34@ dan heb ik daar wel interesse in, 0 sockets of 4 sockets, superior 15% ed zou helemaal mooi zijn maar niet noodzakelijk.

Heb nu wel bijna perfect pala spirit (35/110/8) in een aerin shield 15@, maar heb dan fire res niet meer max (56), en dat ding heeft ook maar 27def.
Ik heb nog een Sacred Targe, met daarin Spirit, 142 def 65/65/30/65 res en 31/101/3

[ Voor 51% gewijzigd door HyperMan op 25-05-2010 21:06 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperMan schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:53:
Extra keys voor d2 lijkt mij ook erg handig. Wel beetje dom dat ik al m´n characters op 1 account heb gemaakt dan, maargoed niks aan te doen.
Ik ga morgen es rondkijken in Enschede. Als ik ze ergens kan vinden voor een goede prijs dan laat ik het weten.

@Dalaii nog een 5 sox phaseblade nodig?

[...]

Ik heb nog een Sacred Targe, met daarin Spirit, 142 def 65/65/30/65 res en 31/101/3
neen, die heeft 1 sox te weinig, + pb is teveel str req

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Je bedoelt dex req, str req van pb is maar 25, dex is 136.

Ik heb overigens tradelist weer geupdate, laatste post op pagina 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperMan schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:53:
Dat maakt niet uit, de chars mogen alleen niet tegelijk in de channels komen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Kid, heb jij nog iets aan die Spirit Sacred Targe?
En wat wil je voor die insight hebben?
psychoclown schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:27:
[...]

Dat maakt niet uit, de chars mogen alleen niet tegelijk in de channels komen :)
Je kan dus vanaf 2 computers op 1 account inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperMan schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:14:
Je kan dus vanaf 2 computers op 1 account inloggen?
Klopt, of op één pc maar dan moet je d2multi gebruiken en ook al gebruik ik het al een flinke tijd of het echt safe is weet je niet :)

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Even een tip als je high runes wilt vinden --> Lower Kurast. Vandaag begonnen daar te runnen in volle baal games, heb nu al 2x Sur gevonden :p

Er zijn daar een paar special chests die je dan even moet openen, en die hebben blijkbaar een hoge kans op hr's :)

[ Voor 29% gewijzigd door Azaruc op 26-05-2010 00:00 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Azaruc schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:54:
Even een tip als je high runes wilt vinden --> Lower Kurast. Vandaag begonnen daar te runnen in volle baal games, heb nu al 2x Sur gevonden :p

Er zijn daar een paar special chests die je dan even moet openen, en die hebben blijkbaar een hoge kans op hr's :)
Kan je uitleggen wat je daar wel en niet moet openen dan? Of gewoon alles? En kill je ook alle mobs daar? Want dat wordt voor mij als Javazon zonder infinity vrij lastig want die zijn haast allemaal light immune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
HyperMan schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:10:
[...]

Kan je uitleggen wat je daar wel en niet moet openen dan? Of gewoon alles? En kill je ook alle mobs daar? Want dat wordt voor mij als Javazon zonder infinity vrij lastig want die zijn haast allemaal light immune
Volgens mij hebben alle kistjes daar redelijk hoge kans om goed te droppen, maar er zijn 3 standaard kistjes die ik altijd meepak, verdeeld over 2 http://www.youtube.com/watch?v=pE1MNIX8E_I
Daar kun je 1 van de 2 gebouwtjes + de armor stack zien. Iets rechts daarvan zit een tweede gebouwtje, met daarin een weapon stack en nog een kist. Die 5 dingen (kistjes + stacks) open ik en dan ga ik snel terug naar a5 voor de baalrun. Ik kill geen mobs, tenzij ze in de weg staan of me aanvallen, dus een character met tele is wel aan te raden.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zal mijn standaard rondje met mijn Bowa (Shenk/Eldrich, Pits, Chaos Sanctuary, Travi) eens uitbereiden met Lower Kurast. Ik ben wel van plan alles te mollen dat in de buurt komt. Aard van het beestje 8)
Het is verreweg mijn favoriete char, ondanks dat ze nergens in uitblinkt. Geen top-rusher, geen top-MF-er, geen key-runner, doodsbang voor Gloams. Maar toch.... goddelijk om mee op pad te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben wel 100x langs lower kurast gegaan, nog nooit iets gevonden. Denk dat het helpt als je met meer players in de game zit idd, bijv. tijdens een baalrun. Goede tip.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Vicarious schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:11:
Ik ben wel 100x langs lower kurast gegaan, nog nooit iets gevonden. Denk dat het helpt als je met meer players in de game zit idd, bijv. tijdens een baalrun. Goede tip.
Ik weet wel zeker dat het helpt, volgens mij heb je de hoogste kans met 4 of 5 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:11:
Ik iets minder vaak maar 2x een skiller gevonden waaronder de java sk 25l van gister :)
Davio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:20:
[...]

Ik weet wel zeker dat het helpt, volgens mij heb je de hoogste kans met 4 of 5 of zo.
De vergrote dropkans gaat per 2 extra mensen in de game, met 3-4 lui iets meer kans, 5-6 nog iets meer en 7-8 nog iets. Overigens moet je het zien als een verlaging van het aantal mobs die geen items droppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik vind dat het traden eigenlijk wel aan verbetering toe is.

Nu heb je talloze topics met allerlei items erin en moet je maar geluk hebben dat je de goede vindt.
Natuurlijk kun je zoeken, maar ik vind het zoeken erg matig.

Makkelijker zou het zijn als ze gewoon 1x alle variabele stats van alle items in een lijst gooien zodat je wat makkelijker kunt filteren. En dan per persoon een offerlist waar per item gereageerd kan worden.

Dan hoef je als aanbieder alleen die offerlist een beetje bij te houden en kun je ook makkelijker zoeken.

Natuurlijk ga ik het zelf niet maken, maar ik vind het wel een goed idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag gelukkig weer online. Die fout maak ik dus ook niet meer :p . Komt mooi uit want het weer wordt de komende tijd juist wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 19:52
Ik heb op dit moment alleen classic, en nu heb ik al heel wat avondjes lol gehad, maar in Hell kom ik gewoon niet echt verder. Ik hoor allerlei mensen over shards enz. Wat zijn dat en zijn die in Classic ook te krijgen? Of moet je dan LoD aanschaffen? Zo ja dan wordt het misschien eens tijd om die ook aan te schaffen.

Zo nee wat moet je dan doen om die te krijgen?

Daarnaast vraag ik me af welke items nou eigenlijk beter zijn? Uniques of Greens (als je een hele set hebt)
(ik heb bijv Isenhart en Cleglaw compleet) Isenhart op mijn hammerdin, op nm lukt dat best aardig, maar op Hell heb ik toch wel moeite, ik heb ook het idee dat de stats op hell van deze items gewoon te laag zijn. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Hey leeke, je hebt verschillende sets en uniques, waarbij het ene niet echt veel beter is dan het andere en het gewoon een kwestie van smaak is.

De Isenhart en Cleglaw sets zijn echter lage sets en alleen geschikt voor beginnen spelers op Normal. In Hell kun je daar niet meer mee aankomen.

Met shards worden volgens mij Death Fathoms bedoeld, dit zijn unique dimensional shards en erg goede en gewilde wapens voor sorceresses.

Er zijn weinig mensen hier die geen LoD spelen, dus misschien kun je die beter aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:48:
Ik vind dat het traden eigenlijk wel aan verbetering toe is.

Nu heb je talloze topics met allerlei items erin en moet je maar geluk hebben dat je de goede vindt.
Natuurlijk kun je zoeken, maar ik vind het zoeken erg matig.

Makkelijker zou het zijn als ze gewoon 1x alle variabele stats van alle items in een lijst gooien zodat je wat makkelijker kunt filteren. En dan per persoon een offerlist waar per item gereageerd kan worden.

Dan hoef je als aanbieder alleen die offerlist een beetje bij te houden en kun je ook makkelijker zoeken.

Natuurlijk ga ik het zelf niet maken, maar ik vind het wel een goed idee. :)
Je kunt filters aangeven maar niemand gebruikt het.
Enja het is verre van perfect maar het werkt tig keer beter dan ingame dus ik klaag niet :)
leeke1984 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:06:
Ik heb op dit moment alleen classic, en nu heb ik al heel wat avondjes lol gehad, maar in Hell kom ik gewoon niet echt verder. Ik hoor allerlei mensen over shards enz. Wat zijn dat en zijn die in Classic ook te krijgen? Of moet je dan LoD aanschaffen? Zo ja dan wordt het misschien eens tijd om die ook aan te schaffen.

Zo nee wat moet je dan doen om die te krijgen?

Daarnaast vraag ik me af welke items nou eigenlijk beter zijn? Uniques of Greens (als je een hele set hebt)
(ik heb bijv Isenhart en Cleglaw compleet) Isenhart op mijn hammerdin, op nm lukt dat best aardig, maar op Hell heb ik toch wel moeite, ik heb ook het idee dat de stats op hell van deze items gewoon te laag zijn. Klopt dit?
Met Shards bedoelen ze HET unique caster swordje van classic, ben je sorc dan wil je die zeker hebben :)
Op het got forum kun je ook het een en ander vinden over classic, waaronder de classic guide van Vic en mij.

Uniques zijn beter, bijna alle sets zijn slechter dan losse rare/unique parts (ook op LoD).
Hetgeen wat je afvraagt kan best kloppen gezien alle items die in classic zitten de normal items zijn van LoD (die ook nog exceptional en elite varianten kent). Feit is dat classic een stuk lastiger is dan LoD mede door de crappy items. Classic is niet verkeerd maar LoD heeft heel veel goede verbeteringen dus hoe dan ook zou ik die erbij kopen, heb je nog tientallen uren plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Heeft iemand weet van een high res mod die werkt op b.net ? Ik weet dat het niet 100% eerlijk is maarja, die discussie is wrs al 1000* gevoerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward Vr schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:56:
Heeft iemand weet van een high res mod die werkt op b.net ? Ik weet dat het niet 100% eerlijk is maarja, die discussie is wrs al 1000* gevoerd. :P
Daarvoor zul je toch zelf even moeten googlen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
psychoclown schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:02:
[...]

Daarvoor zul je toch zelf even moeten googlen..
Mja, iets met Glide Wrapper toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Lijkt inderdaad de beste optie voor zover ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Moest even snel weg uit die UT, toch een pala 15-12. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:02:
Moest even snel weg uit die UT, toch een pala 15-12. :)
hoezo dat en je zou me nog arreats geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dalyxia schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:07:
[...]

hoezo dat en je zou me nog arreats geven :)
Ja, d'r kwam ff wat tussen. Over 10 min. krijg je je Arreat's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:13:
[...]

Ja, d'r kwam ff wat tussen. Over 10 min. krijg je je Arreat's.
ik dank u vriendelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Lower Kurast kan je het beste runnen met 3-4 players of 7-8 players

Zie ook http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=720492 (even naar beneden scrollen naar "V - Runes for different player settings")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

kid jansen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:49:

Zie ook http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=720492 (even naar beneden scrollen naar "V - Runes for different player settings")
Dank voor de guide. Ik ga het es een aantal keer proberen, kijken of het zinnig is voor mij. In 1e instantie lijkt het me vooral nuttig voor singleplayer en sorcs.

Heb je die Insight nog? Ik heb trouwens nog een Spirit Sacred targe, zie paar posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Dat van LK wist ik ook niet, ik heb gister een SC met 6% mf gevonden.. is dat iets waard in FG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Reflow schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:20:
Dat van LK wist ik ook niet, ik heb gister een SC met 6% mf gevonden.. is dat iets waard in FG?
Nee. 7 mf misschien een beetje, maar niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Reflow schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:20:
Als je hem niet hoeft, wil ik hem wel, ik heb er zelf nog een paar vuile van 4-5 tussen zitten geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Insight CV heb ik nog ja, en die sacred targe spirit heb ik sowieso wel iets aan, maar vooral 35fcr en in schild met minimaal 34@ van zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:49:

vaag, ze hebben het daar over 2 campfires, terwijl ik er nog nooit meer als 1 ben tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

kid jansen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:46:
Insight CV heb ik nog ja, en die sacred targe spirit heb ik sowieso wel iets aan, maar vooral 35fcr en in schild met minimaal 34@ van zichzelf.
Wat wil je voor die insight hebben? En die spirit mag je wel lenen tot je een betere hebt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, mijn barb is van zijn stokje gegaan. Opende die seal waaruit al die fire breathende demons komen en toen kon ik er niet omheen rennnen :p . Volgende keer eerst maar een portal openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:50:
Jammer, mijn barb is van zijn stokje gegaan. Opende die seal waaruit al die fire breathende demons komen en toen kon ik er niet omheen rennnen :p . Volgende keer eerst maar een portal openen.
Had je geen leap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, is de volgende keer misschien wel verstandig. Bedankt voor de tip :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Er is een kleine kans op 2 campfires, maar meestal inderdaad maar 1, als ik kijk naar wat ik zelf tot nu toe heb gehad gok ik dat zo'n 1 op de 8 runs 2 campfires heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:01:
[...]

vaag, ze hebben het daar over 2 campfires, terwijl ik er nog nooit meer als 1 ben tegen gekomen
Ik toevallig daarstraks voor mijn bsod een tweede, had ik nooit eerder gezien eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Hmm.. ik betwijfel of die kansen wel kloppen. Ik heb max 50 runs gedaan gisteren, en 2 x sur. Als die kans op sur echt 1/65k is heb ik wel echt onmogelijk veel mazzel gehad

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:23:
Hmm.. ik betwijfel of die kansen wel kloppen. Ik heb max 50 runs gedaan gisteren, en 2 x sur. Als die kans op sur echt 1/65k is heb ik wel echt onmogelijk veel mazzel gehad
alks je echt in 50 runs daar 2x sur gegarandeerd zou krijgen, dan zou iedereen LK runs doen ipv dia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Was je alleen in game toen je die sur runes vond? Of was het met 3-4 of 7-8 players in game?

[ Voor 13% gewijzigd door Kid Jansen op 26-05-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
kid jansen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:45:
Was je alleen in game toen je die sur runes vond? Of was het met 3-4 of 7-8 players in game?
2 keer in volle baal game denk ik, of in ieder geval bijna vol, dus 7-8
En ik snap dat ik met 2 uit 50 mazzel heb gehad. Maar de kans dat ik 2 * sur vind in 50 baalruns is zo gruwelijk klein volgens die guide, dat het bijna niet waar kan zijn. 1 keer in de 50 zou al geweldig zijn

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:50:
[...]

2 keer in volle baal game denk ik, of in ieder geval bijna vol, dus 7-8
En ik snap dat ik met 2 uit 50 mazzel heb gehad. Maar de kans dat ik 2 * sur vind in 50 baalruns is zo gruwelijk klein volgens die guide, dat het bijna niet waar kan zijn. 1 keer in de 50 zou al geweldig zijn
dat heet luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Net een rare circlet gevonden met volgende stats:

2 sorc skills
30frw
41% ed
4 energy
20@
attacker takes damage of 4

Is die nog iets waard?

[ Voor 9% gewijzigd door Kid Jansen op 26-05-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kid jansen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:04:

2 sorc skills
30frw
41% ed
4 energy
20@

Is die nog iets waard?
Helaas niet, vrees ik. Soso's hebben baat bij fcr, str en res. Alleen +2skill/@20 is niet genoeg voor verkoop, maar kan lekker zijn voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die nog iets waard?
Als het fcr was ipv frw dan wel maar nu kun je hem verkopen voor 35k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Denk dat ik hem wel houd, vendor vind ik wel zonde namelijk, maar is dus jammer genoeg niks waard. Frw is idd ook niet echt iets voor een sorc, meer voor een ama.

Ik heb trouwens geen nieuwe offers meer gekregen op de pc skiller 31life, moet ik verkopen voor 65fg of nog langer wachten?

[ Voor 28% gewijzigd door Kid Jansen op 27-05-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 sorc skills
30frw
41% ed
4 energy
20@

Is die nog iets waard?
Alleen als je een blazing sorc met enchant vindt :7
Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had tijdens de untwinked party van afgelopen maandag een small charm gevonden met volgende stats:

+19 ilfe
11% lightning resist

Wat is zoiets eigenlijk waard, uitgedrukt in runes en/of fg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
@HC, minimaal 20 fg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:44:
Ik had tijdens de untwinked party van afgelopen maandag een small charm gevonden met volgende stats:

+19 ilfe
11% lightning resist

Wat is zoiets eigenlijk waard, uitgedrukt in runes en/of fg?
@ sc, gok ik op zo'n 5fg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Heb net rare coronet gegambled:

2pala
3% life stolen
21 poison res
damage reduced by 2
47% extra gold
2 sockets

Is die wel wat waard, of is dat ook vendortrash / selfuse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is nog minder waar dan de Sorc Circ, mag blij zijn als je hier 35k voor krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36888774&f=71

Dat is wel een mooi overzicht met welke items wat waard zijn. Meestal geeft dat al een aardig idee over of je een circlet moet houden of niet :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Azaruc schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:58:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36888774&f=71

Dat is wel een mooi overzicht met welke items wat waard zijn. Meestal geeft dat al een aardig idee over of je een circlet moet houden of niet :)
Die lijst gebruik ik ook altijd.

Jammer dat er niet zo'n lijst is voor LLD. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Davio schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Die lijst gebruik ik ook altijd.

Jammer dat er niet zo'n lijst is voor LLD. :P
Ja, dat vind ik ook altijd lastig :(

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk altijd hier even: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=41050073&f=123
Geen prices, wel stats en guidelines van echt goede items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig! Moet zeggen hc bevalt atm nog wel. Heb nog wel een hoop te leren en wordt soms overmoedig was nou ook al mijn lvl 20 necromancer kwijt hehe. Had gelukkig wel een aantal items die ik voor andere chars wou bewaren op een mule gezet. Je leer zo wel snel :p . Ben nu een druid begonnen en volg een werebear guide. Die kunnen volgens mij wel tegen een stootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:36:
Ben nu een druid begonnen en volg een werebear guide. Die kunnen volgens mij wel tegen een stootje.
Had vorige ladder een fireclaw bear. Vond ik erg leuk en zeker niet duur om te maken.
Het enige wat echt belangrijk is is je wapen. Maar die is zeker niet duur, gewoon een phase blade vinden en deze laten socketen door Larzuk en vervolgens zes shaels in douwen. Damage op wapen is namelijk niet belangrijk. Je doet namelijk vanuit skills enorm veel firedamage, ca. 6K damage dacht ik. Je ramt dan echt supersnel, 6K fire damage per keer.

Daarnaast aardig save als je gebruik maakt van shockwave skill. Op lvl 10 zorgt die al voor 7 seconden stun. Samen met een holy freeze merc heb je dan een aardig veilige melee character. Wel sprake van veel fire immunes op hell. Die moet je dan aanpakken met wapen op switch, beste optie hierbij is een upped ribcracker. Heerlijke 50% crushing blow en ook nog aardige damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 01:04:
[...]

Had vorige ladder een fireclaw bear. Vond ik erg leuk en zeker niet duur om te maken.
Het enige wat echt belangrijk is is je wapen. Maar die is zeker niet duur, gewoon een phase blade vinden en deze laten socketen door Larzuk en vervolgens zes shaels in douwen. Damage op wapen is namelijk niet belangrijk. Je doet namelijk vanuit skills enorm veel firedamage, ca. 6K damage dacht ik. Je ramt dan echt supersnel, 6K fire damage per keer.

Daarnaast aardig save als je gebruik maakt van shockwave skill. Op lvl 10 zorgt die al voor 7 seconden stun. Samen met een holy freeze merc heb je dan een aardig veilige melee character. Wel sprake van veel fire immunes op hell. Die moet je dan aanpakken met wapen op switch, beste optie hierbij is een upped ribcracker. Heerlijke 50% crushing blow en ook nog aardige damage.
hmmz, wat je nu zegt is (om een vergelijking te maken) dat je main weapon een lightsabre phaseblade is en op switch heb je een BOTD axe/warpike/whatever zitten

ribcracker zonder skills vind ik al tig malen beter als fire damage van fireclaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nee... lightsabre is veel trager dan een 6x shael phaseblade. Met die 6x shael phaseblade ram je zo snel dat je het amper ziet (sneller nog dan de meeste zealers of fury-wolfjes). Het idee is om zo snel mogelijk zoveel mogelijk fire damage te geven.

Inderdaad op hell vervelend, want dan moet je steeds switchen enzo.. meh... ik vond het niet zo'n hele toffe build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:18:
Nee... lightsabre is veel trager dan een 6x shael phaseblade. Met die 6x shael phaseblade ram je zo snel dat je het amper ziet (sneller nog dan de meeste zealers of fury-wolfjes). Het idee is om zo snel mogelijk zoveel mogelijk fire damage te geven.

Inderdaad op hell vervelend, want dan moet je steeds switchen enzo.. meh... ik vond het niet zo'n hele toffe build.
3fpa denk ik... haalt een zealer net niet nee maar zelfs non fire immunes hebben fire res? dus doet geencrap damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:24:
[...]

3fpa denk ik... haalt een zealer net niet nee maar zelfs non fire immunes hebben fire res? dus doet geencrap damage
Ik spreek uit ervaring, en met 6k fire dmg en een 3fpa attack verdwijnen de monstertjes als sneeuw voor de zon zolang ze niet fire immune zijn. Met mijn meteorb sorc met 5k fireball dmg gaat alles ook vrij rap dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met vic eens hier. Die fire res van monstertjes stelt niets voor. Ze zijn met 6k fire damage en 3fpa echt zo dood. De fire immunes zijn inderdaad vervelend. Gelukkig heb je nog altijd een merc ook en switch helpt natuurlijk ook. Zolang het maar veel damage doet zal dat ook wel meevallen. :)

Fireclaw bear is wel leuke build voor een keertje, echt uber vond ik hem ook niet inderdaad.
Kon ook aan gear liggen, had er niets aan gespendeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Tja, het jammere aan een 1 element build is dat ze zo snel gelimiteerd zijn in wat ze kunnen runnen.

In CS zijn alle doom knights en venom lords fire immune, dus dat wordt al lastig...

Ik was deze ladder ook van oorsprong van plan om een pure fire soso te maken voor Andy / Meph, maar uiteindelijk toch maar Frozen Orb erbij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zo ik ben ook weer eens begonnen, tijden geen fatsoenlijk internet gehad om uberhaubt te gamen. Maar nu maar weer eens een HCL char gestart, lightning sorc, vooral bedoelt om te pitrunnen. Als ik lvl 40 ben geef ik wel even een seintje, dan kan ik een keertje voor jullie gaten.

Wel 1 element build dus, uiteindelijk is het de bedoeling om zelf met een normal infinity polearm te gaan lopen, en -45%/-55% lightning resistance + conviction lijkt me veruit het meest interessante wapen voor een lightning sorc. Merc kan dan gewoon met een kelpie snare niet-upped rondlopen en zowel damage als slow bosses. De rest van mijn gear zal FHR/FCR/Res all gear zijn schat ik zo in.

Account: Mcmarkie
Charname GoT_alife

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
hoe runnen jullie tegenwoordig 2 of meer diablo games?

ik heb namelijk nog een berg keys liggen maar d2loader gebruiken doe ik maar niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
gotfurrr schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:51:

ik heb namelijk nog een berg keys liggen maar d2loader gebruiken doe ik maar niet meer :+
2 laptops naast elkaar :p maar als iemand een andere manier weet is dat een stuk makkelijker

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vmware? dat moet een 10 jaar oude game toch wel kunnen draaien?

ik heb wel zwaardere games gespeeld in een vmware XP installatie, dood aan 16-bit software :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:31:
vmware? dat moet een 10 jaar oude game toch wel kunnen draaien?

ik heb wel zwaardere games gespeeld in een vmware XP installatie, dood aan 16-bit software :X
oudere spellen werken idd op vmware, alleen ondersteunt vmware geen directx en openGL geloof ik, waardoor net nieuwere games het er niet op doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dalyxia schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:53:
[...]

oudere spellen werken idd op vmware, alleen ondersteunt vmware geen directx en openGL geloof ik, waardoor net nieuwere games het er niet op doen
Ja, maar als het alleen voor mulen is, dan is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, nou heb ik een aantal verschillende mules (set items, gems, runes, etc) welke allemaal "expires in 10 days" onder hun naam hebben. Nou las ik dat dit na twee uur spelen verdwijnt, maar is het ook mogelijk om ze gewoon in te loggen en in town laten staan? Dan log ik ze de komende week gewoon in wanneer ik naar school ben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:23:
Vraagje, nou heb ik een aantal verschillende mules (set items, gems, runes, etc) welke allemaal "expires in 10 days" onder hun naam hebben. Nou las ik dat dit na twee uur spelen verdwijnt, maar is het ook mogelijk om ze gewoon in te loggen en in town laten staan? Dan log ik ze de komende week gewoon in wanneer ik naar school ben :) .
ja dat kan, als je ze maar ingelogd hebt in een game

maar als je een behoorlijk unique naam hebt, dan kan je alsnog als het char expired is gewoon inloggen, blizzard heeft dat sins patch 1.12? verandert, alleen de charnamen waarvan een nieuw char met dezelfde naam wordt aangemaakt wordt verwijderd, anders niet, dus noem je char "Got_chausin2" en echt niemand zal diezelfde naam willen gebruiken waardoor het niet uitmaakt als je char expires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:09:
[...]

ja dat kan, als je ze maar ingelogd hebt in een game

maar als je een behoorlijk unique naam hebt, dan kan je alsnog als het char expired is gewoon inloggen, blizzard heeft dat sins patch 1.12? verandert, alleen de charnamen waarvan een nieuw char met dezelfde naam wordt aangemaakt wordt verwijderd, anders niet, dus noem je char "Got_chausin2" en echt niemand zal diezelfde naam willen gebruiken waardoor het niet uitmaakt als je char expires.
Wat dal dus zegt, behalve:

Als je na 90 dagen nog steeds niet op je char kijkt, word hij wel gedelete..

(denk ik, is bij mij in ieder geval wel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

TheInsomniac schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:02:
Zo ik ben ook weer eens begonnen, tijden geen fatsoenlijk internet gehad om uberhaubt te gamen. Maar nu maar weer eens een HCL char gestart, lightning sorc, vooral bedoelt om te pitrunnen. Als ik lvl 40 ben geef ik wel even een seintje, dan kan ik een keertje voor jullie gaten.

Wel 1 element build dus, uiteindelijk is het de bedoeling om zelf met een normal infinity polearm te gaan lopen, en -45%/-55% lightning resistance + conviction lijkt me veruit het meest interessante wapen voor een lightning sorc. Merc kan dan gewoon met een kelpie snare niet-upped rondlopen en zowel damage als slow bosses. De rest van mijn gear zal FHR/FCR/Res all gear zijn schat ik zo in.

Account: Mcmarkie
Charname GoT_alife
Als je dan toch infy kan bouwen, kun je toch ook gewoon je merc een infinity eth colossus voulge geven en zelf lekker voor een spirit + eschuta's gaan? Scheelt je 5 skills, een zooi resistances en een zooi FCR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:51:

psychoclown schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:20:
[...]

Klopt, of op één pc maar dan moet je d2multi gebruiken en ook al gebruik ik het al een flinke tijd of het echt safe is weet je niet :)
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 04:00:
[...]

Wat dal dus zegt, behalve:

Als je na 90 dagen nog steeds niet op je char kijkt, word hij wel gedelete..

(denk ik, is bij mij in ieder geval wel gebeurd.
Klopt maar dat is in principe meer dan genoeg tijd ;)
Vicarious schreef op zondag 30 mei 2010 @ 04:07:
[...]

Als je dan toch infy kan bouwen, kun je toch ook gewoon je merc een infinity eth colossus voulge geven en zelf lekker voor een spirit + eschuta's gaan? Scheelt je 5 skills, een zooi resistances en een zooi FCR!
Inderdaad infy zelf ter hand nemen kan wel, je gebruikt tenminste eens een keer de -xx lres maar je heb vooral een probleem dat je moeite zult hebben 117 bp te halen. Je moet dan wel een viper of alles op de jewelry met fcr hebben. Verder zul je dikke skills missen want een beetje dmg is toch wel wat je wilt als lightsorc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Eindelijk die PC skiller 31life verkocht op d2jsp voor 65fg, moet nu even een AP 15% ed 3sox regelen en dan jah kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 30 mei 2010 @ 10:05:
Inderdaad infy zelf ter hand nemen kan wel, je gebruikt tenminste eens een keer de -xx lres maar je heb vooral een probleem dat je moeite zult hebben 117 bp te halen. Je moet dan wel een viper of alles op de jewelry met fcr hebben. Verder zul je dikke skills missen want een beetje dmg is toch wel wat je wilt als lightsorc :)
-res is damage, stel de conviction op de merc breekt immunity, dan nog zit de resist rond de 95%, dat schiet niet echt op. Dan moet er nog aardig wat resist af voordat je een beetje damage doet.
De 45-55% op de infinity is dan echt heel belangrijk, en maakt dat immunities op hell niet echt spannend meer zijn, zeker in combinatie met een griffons. Denk niet dat 117 haalbaar is dan, griffons+viper+arachnids+ring*2+amu is max 105FCR. dus dat breakpoint moet ik laten lopen.

Maar ja, dus ik zal vooral FHR/resist mee moeten pakken met equip/charms.

We zullen het zien:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
je kan ook nog rbf's gebruiken he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, als je gewoon Griffon's, Eschuta's en Viper neemt en ze alledrie socket met een 5/5 RBF dan haal je de 117 makkelijk en heb je -15/+35 in plaats van -65/+10, dat lijkt een groot verschil in het voordeel van zelf met infy lopen, maar dat is te kort door de bocht.

Met infy mis je namelijk 5 skills, 35 res van Spirit en simpelweg een schild. En die factoren zijn niet onbelangrijk op HCL lijkt me. Heb je toch weer 5 extra punten in je frozen armor, 5 extra punten in Warmth, teleport, static, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
griffon + eschuta geeft al max -20/+35, dus 3x 5-5 rbf en je zit al op -35/+50

griffon + infi geeft max -75/+15, en dan kan je nog 2x 5-5 rbf en dan zit je dus op -85/+25

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:08:
Met infy mis je namelijk 5 skills, 35 res van Spirit en simpelweg een schild. En die factoren zijn niet onbelangrijk op HCL lijkt me. Heb je toch weer 5 extra punten in je frozen armor, 5 extra punten in Warmth, teleport, static, etc...
Nier geheel onbelangrijk, 55fhr van spirit :)
Overigens werken die extra skills niet zo he.. die 5 extra punten zijn geen extra punten want je moet al 94 zijn wil je je char skillwise af hebben.
kid jansen schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:21:
griffon + eschuta geeft al max -20/+35, dus 3x 5-5 rbf en je zit al op -35/+50

griffon + infi geeft max -75/+15, en dan kan je nog 2x 5-5 rbf en dan zit je dus op -85/+25
Duidelijk de eerste optie want dan heb je nog 3 extra skills wat gelijk staat aan 1k dmg per skill :)
Overigens moet je rekenen op 2x 5-5 rbf want een Coh is het beste armor voor een lightsorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Nier geheel onbelangrijk, 55fhr van spirit :)
Overigens werken die extra skills niet zo he.. die 5 extra punten zijn geen extra punten want je moet al 94 zijn wil je je char skillwise af hebben.

[...]

Duidelijk de eerste optie want dan heb je nog 3 extra skills wat gelijk staat aan 1k dmg per skill :)
Overigens moet je rekenen op 2x 5-5 rbf want een Coh is het beste armor voor een lightsorc.
Laat ik voorop stellen dat ik het qua robuustheid zeker een goed verhaal vind, en het is ook zeker een goede optie. Maar toch heb ik het idee dat de onderbouwing nog niet sluitend/overtuigend is.

Eerst het damage oogpunt, mijn belangrijkste reden om de infinity zelf te willen dragen(die ik overigens nog lang niet heb, maar dat terzijde), is lightning immunes. Lightning immunes zijn de enige immunes waar je serieus iets tegen kunt doen. Maar om die monster ook nog een beetje fatsoenlijk te kunnen slopen moet je de resist serieus kunnen terugbrengen. Voor overige monsters wordt het pas inefficient als je onder de -100 resist komt.

Lightning immunes: Breaken van immunity kan met LR curses en conviction beide werken met 20% efficiency, dus een lvl 13 conviction is -90% resist, effectief dus 90/5=18%. je kunt dus immunity breaken bij monsters tot 117% resist lightning. Daarna heeft zo'n monster nog steeds 99% resist lightning. Dan doe je dus 1% van je normale damage, dat schiet niet op. Daarna zul je dus met andere lower resist aan moeten komen.

Van kid jansen: griffon + eschuta geeft al max -20/+35, dus 3x 5-5 rbf en je zit al op -35/+50

Netto resist is dan 99%-35%=64% resist lightning, damage houdt dan nog niet echt over. Bij infinity vasthouden heeft datzelfde monster 99%-85%=14% resist lighting. Het verschil is dan een factor 2,38 in damage, corrigeer dat voor het verschil in skills en je doet tegen lightning resist mobs ongeveer 2 keer zoveel damage. Die monsters waren het lastigst en zijn hiermee ineens redelijk te doen(inschatting).

Tegen overige monsters verlies ik damage ten opzichte van iemand met +skills e.d., maar het is niet drastisch. Veel lastige hoeken(CS) hebben veel mobs met redelijk hoge lightning resist (25-75%). Daarvan gaat dan af conviction, en de lower resist van infinity/griffons etc. conviction was 90+85(waarvan ik de facets zou overslaan als ik eerlijk ben, maar dat terzijde). Tot 75% resist lightning werkt de setup 100% effectief, daarna mis ik een deel, maar dat is niet gelijk drastisch.

Andere voordelen die ik zie zijn, minder afhankelijk van je merc qua damage, merc dood boeit niet gelijk qua damage. Dus die kan je wellicht beter outfitten om te tanken waarmee 'jij' ook wint aan survivability (reaper's toll, tomb reaver, kelpie, zijn beter voor merc tanken dan infinity).

Ja je geeft op het gebied van fcr/fhr/res/skills het een en ander op. De vraag is welk deel daarvan erg is, en welk deel oplosbaar. Je zult waarschijnlijk blijven hangen op 78FCR breakpoint(1 lager dan 117, die overigens met magefist erbij nog haalbaar is ook), FHR is iets dat met charms voor een groot deel is op te lossen, en 60% is dan snel haalbaar, zeker als er met boots/gloves/belt een beetje wordt gespeeld.

Kortom, het is zeker niet zo dat ik wil beweren dat zelf infinity vasthouden veel beter is, maar het is zeker wel een variant die ook voordelen heeft, zeker tegen lightning immunes(waar het me voornamelijk om gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheInsomniac schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:19:
[...]

Andere voordelen die ik zie zijn, minder afhankelijk van je merc qua damage, merc dood boeit niet gelijk qua damage. Dus die kan je wellicht beter outfitten om te tanken waarmee 'jij' ook wint aan survivability (reaper's toll, tomb reaver, kelpie, zijn beter voor merc tanken dan infinity).

Ja je geeft op het gebied van fcr/fhr/res/skills het een en ander op. De vraag is welk deel daarvan erg is, en welk deel oplosbaar. Je zult waarschijnlijk blijven hangen op 78FCR breakpoint(1 lager dan 117, die overigens met magefist erbij nog haalbaar is ook), FHR is iets dat met charms voor een groot deel is op te lossen, en 60% is dan snel haalbaar, zeker als er met boots/gloves/belt een beetje wordt gespeeld.
voorbeeld:
78bp en dan kill je die li resistant monsters in 4 hits= 3 seconden
117bp en dan kill je die li resistant monsters in 7 hits= 2.5 seconden

weet niet precies hoe de waardes precies liggen, maar zo zal het ongeveer wel zijn

als je voordeel van infy zelf vasthouden had gehad, dan was dat echt wel populairste build op bnet, maar populairste build is toch echt griffon's eschuta's spirit

je merc tankt met infy ook heel goed, mja, hij leeched minder maar voor 99% van game is dat niet nodig. alleen ubers en lillith is dan lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Wat kost een ring met 10fcr en 31+ fire res? En wat kost het als hij ook nog eens life, strength en/of dexterity heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Crap, tempban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Bijkomend voordeel is dat je Infi kan "looten" als je doodgaat O-)

Ik heb het ook ooit overwogen. Je ziet ze wel in Pub-duels omdat mercs daar zo dood zijn.
Uit eigen ervaring vind ik dat met Infi op je merc alles, inclusief LI's, zeer snel ligt. De eventuele extra damage die je tegen LI's doet weegt imho niet op tegen de offers op het gebied van fcr/fhr/skills/res. Zeker op HC, waar overleven >> damage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou was ik net een private game aan het spelen met een ww er op en toch joinde er iemand? Vage naam met allemaal nummertjes erin dus ik heb maar uit voorzorg save&exit gedaan ook al was het waarschijnlijk een spammert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheInsomniac schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:19:
[...]

Eerst het damage oogpunt, mijn belangrijkste reden om de infinity zelf te willen dragen(die ik overigens nog lang niet heb, maar dat terzijde), is lightning immunes. Lightning immunes zijn de enige immunes waar je serieus iets tegen kunt doen. Maar om die monster ook nog een beetje fatsoenlijk te kunnen slopen moet je de resist serieus kunnen terugbrengen. Voor overige monsters wordt het pas inefficient als je onder de -100 resist komt.
Geloof me, na 3 lightsorcs kan ik uit ervaring spreken dat een Infy op mijn merc voldoende is om lims snel neer te kunnen leggen. Ok het gaat niet in 1-2 shots zoals de rest maar de hoge dmg+hoogst haalbare lightning fcr bp doe je het in 3-4 shots wanneer je merc niet meehelpt (die legt ook iedereen in een paar klappen 1-5 wel neer).
Lightning immunes: Breaken van immunity kan met LR curses en conviction beide werken met 20% efficiency, dus een lvl 13 conviction is -90% resist, effectief dus 90/5=18%. je kunt dus immunity breaken bij monsters tot 117% resist lightning. Daarna heeft zo'n monster nog steeds 99% resist lightning. Dan doe je dus 1% van je normale damage, dat schiet niet op. Daarna zul je dus met andere lower resist aan moeten komen.
Ik weet niet of je een typo gemaakt hebt of een berekenings fout maar Infy geeft een conviction aura van lvl 12 ;)
Van kid jansen: griffon + eschuta geeft al max -20/+35, dus 3x 5-5 rbf en je zit al op -35/+50

Netto resist is dan 99%-35%=64% resist lightning, damage houdt dan nog niet echt over. Bij infinity vasthouden heeft datzelfde monster 99%-85%=14% resist lighting. Het verschil is dan een factor 2,38 in damage, corrigeer dat voor het verschil in skills en je doet tegen lightning resist mobs ongeveer 2 keer zoveel damage. Die monsters waren het lastigst en zijn hiermee ineens redelijk te doen(inschatting).
Wanneer je infy vasthoud mis je sowieso 5 skills, uitgaande van een normale lightsorc build (sojs, magefist ed.), wat gelijk staat aan 5k dmg. Verder zul je, als je nog wat fcr wilt halen, de Coh in moeten ruilen voor viper 35 waardoor je nog een extra skill in moet leveren. De 117fcr is te halen met een 2sorc 20fcr craft amu want die sojs wil je niet afdoen ivm mana problemen (even aangenomen dat je geen insight merc neemt) maar je mist 6k dmg wat toch zo'n 1/6e van je totale dmg output is!
Betere wapens? Alleen een eth close to perfect tombreaver komt erg in de buurt van beter.
Het beste is natuurlijk een eth botd warpike maar dat is ook tig duurder dan een infy.
Niets gaat boven een infy merc met eth bugged forti en gaze 8ll 20dr. Genoeg LL want met 1.7k-6k dmg en een ias jewel in de gaze kan mijn merc nauwelijks kapot. Alleen als ik hem in zijn eentje in travi het werk laat doen wil die het soms niet meer trekken maar met een merc moet je sowieso tactisch spelen dus dat is geen probleem ;)
Maar wat kan er aan de boots/gloves/belt worden veranderd dan? Arach kan je al niet missen dus daar zit je al aan vast, gloves kun je enigszins veranderen maar ik vind magefist/TO de topper vooral ook omdat je dan nog 105fcr of 117fcr bp kunt halen en minder dan 105 wil je als het even kan liever niet ;)
kid jansen schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:07:
Wat kost een ring met 10fcr en 31+ fire res? En wat kost het als hij ook nog eens life, strength en/of dexterity heeft?
Niet zo te zeggen, sterk afhankelijk van de adds.
Als je fcr 31+fres 3xlife 1xstr en 1xdex wilt moet je toch wel aan 100-200fg denken misschien nog wel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Voor een lightsorc hoort de infy gewoon op de merc, dan kan je zelf makkelijk de 117 FCR break halen, en toch voldoende resistance en mana behouden.
Er zijn een aantal mooie builds op het net, waarbij de full TR nog niet eens de slechtste is.
Zeker ook geschikt voor HC.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Op HC kun je misschien Spirit beter inruilen voor Storm en voor max block gaan.
Met Spirit voor max block gaan kost je simpelweg teveel stats.

Helaas mis je dan wel de skills, fcr en res...

Edit: Na meer dan 20x rollen eindelijk een 35FCR Spirit. :)

De kans dat je na 20x rollen nog géén Spirit hebt is maar 12%.
En bij 25x is het nog maar 7%.
Daarna ben je gewoon hopeloos. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Davio op 31-05-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik heb een ring gegambled met 10fcr 22fireres 19poisonres en nog wat crap stats, is niet optimaal, had liever meer fireres gehad en str/dex/live er op. Maar na wat charms ruilen met m'n sorc kan ik in ieder geval makkelijk fireres ook max krijgen in hell.

Verder is het me na iets van 10x gelukt om 35fcr spirit te rollen in m'n 35@ sacred targe, is 35/89/8 geworden, dus dat is wel leuk.

Als ik straks eni heb (nog steeds geen armor kunnen vinden), heb ik in ieder geval 125fcr breakpoint, all res max, en ook best goede defense en natuurlijk max block. Damage blijft zelfde als nu, want krijg dan +1 skills op armor erbij, maar gaat 1 soj vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tempban na 3 keer switchen van char....

kan je ff tal amn p ruby voor me vasthouden?

gezeik zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kid jansen schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:29:
Ik heb een ring gegambled met 10fcr 22fireres 19poisonres en nog wat crap stats, is niet optimaal, had liever meer fireres gehad en str/dex/live er op. Maar na wat charms ruilen met m'n sorc kan ik in ieder geval makkelijk fireres ook max krijgen in hell.

Verder is het me na iets van 10x gelukt om 35fcr spirit te rollen in m'n 35@ sacred targe, is 35/89/8 geworden, dus dat is wel leuk.

Als ik straks eni heb (nog steeds geen armor kunnen vinden), heb ik in ieder geval 125fcr breakpoint, all res max, en ook best goede defense en natuurlijk max block. Damage blijft zelfde als nu, want krijg dan +1 skills op armor erbij, maar gaat 1 soj vanaf.
Ah eindelijk, zijn al mn thuls en amns toch nog goed terechtgekomen :D
En eens met Kyo over infy, maar dat had ik even eerder ook al betoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Tja, sowieso is op HC zonder schild rondlopen al vragen om problemen. Je wil toch een kans maken als er zo'n doll op je afspurt.

PS: Is het niet beter om op HC je merc zo'n crap mogelijke infy te geven juist vanwege die dolls? Of hou je daar geen rekening mee en kies je toch voor eth CV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:07:
Tja, sowieso is op HC zonder schild rondlopen al vragen om problemen. Je wil toch een kans maken als er zo'n doll op je afspurt.

PS: Is het niet beter om op HC je merc zo'n crap mogelijke infy te geven juist vanwege die dolls? Of hou je daar geen rekening mee en kies je toch voor eth CV?
Tjaa, dat zouden de ervaren hcl spelers moeten onderbouwen en het is weer voor iedereen anders.
Op scl heb ik er echter nooit last van dat mijn merc een doll doodprikt. Ik tele simpelweg te snel weer weg.
Maar aan de andere kant, op hcl hoeft het maar 1x te gebeuren en je bent finito. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:19:
[...]

Tjaa, dat zouden de ervaren hcl spelers moeten onderbouwen en het is weer voor iedereen anders.
Op scl heb ik er echter nooit last van dat mijn merc een doll doodprikt. Ik tele simpelweg te snel weer weg.
Maar aan de andere kant, op hcl hoeft het maar 1x te gebeuren en je bent finito. :)
Ik weet dat Tollo er als de dood voor is, maar ik heb het inderdaad nog nooit meegemaakt. Volgens mij is 1 dolll ook niet genoeg om je dood te maken als je 1k+ life hebt en ook nog wat resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:28:
[...]

Ik weet dat Tollo er als de dood voor is, maar ik heb het inderdaad nog nooit meegemaakt. Volgens mij is 1 dolll ook niet genoeg om je dood te maken als je 1k+ life hebt en ook nog wat resists.
Ja, maar volgens mij moet je op HC meer behoed zijn voor perfect storm-achtige situaties dan op SC.

Op SC boeit het geen fuck als je doodgaat, het is alleen irritant en dat is dan ook de grootste reden dat je nog wel wat wil investeren in resists enzo. Anders moet je om de seconde zo'n Full Rejuv opslurpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Even een andere vraag:

Ik heb op mijn trapsin momenteel de volgende gear, heb tussen haakjes alternatieven staan die ik heb danwel graag wil

- Rare Coronet: 2Assa 20FCR 13Life 23FireRes (heb ook Shako)
- 2x Bartucs (nog op zoek naar magic LS claws)
- Enigma in 10ed MP
- Arach
- Magefist (Frosties?)
- Rare Ring: 10FCR 7Str 7@ 18ColdRes (SoJ? BK?)
- SoJ
- 14/15 Treks (Waterwalk?)

Ik twijfel echter over de amu, ik heb de keuze uit de volgende selectie:
- Mara's 21@
- 3 Traps Plain
- 2 Traps 18Str 6Mana 10@ 25%PsnReduce

Welke zouden jullie kiezen en waarom?

En hebben jullie nog commentaar op mijn overige gear selectie?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!