Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:01:
Hij heeft veel STR nodig, anders zou ik hem wel kunnen gebruiken op mn Frenzy-barbje.
Als je er wat aan hebt heb ik nog wel een non-eth non-upped Shaft die je mag hebben :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:18:
[...]

Als je er wat aan hebt heb ik nog wel een non-eth non-upped Shaft die je mag hebben :)
Daar heb ik zeker wel wat aan, als is het bij shaft jammer dat er geen resist op hebben en ik daar al redelijk wat tekort van heb. Heb nu eigenlijk alleen Arreats face met resists erop.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt er wel een @ jewel in drukken maar die heb ik helaas niet voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hyperman, sorry, ik kan dual leech ring niet meer vinden, ben alle mules bij langs geweest, maar hij zit er gewoon niet meer bij.... misschien ben ik hem met mulen vergeten ofzo, of heb ik hem een keer aan charsi verkocht, kan het me iig niet herinneren.

andere dingen: is eht het waard om een non eth kelpie te uppen voor merc? of kan ik dan beter een eth kelpy op de kop tikken? kost wel een pul namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dalyxia schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:31:

andere dingen: is eht het waard om een non eth kelpie te uppen voor merc? of kan ik dan beter een eth kelpy op de kop tikken? kost wel een pul namelijk
Ik wil juist persee een non-eth, non-upped Kelpie, omdat mijn merc anders per ongeluk zo nu en dan een doll in 1x kapot prikt tijdens mijn blind-teleport door Durance. Als het goed is gebruik je Kelpie voor de slow zodat hij (en daarmee jij) overeind blijft tegen Bosses. Dat beetje extra damage van je Merc is onnodig, jij doet de damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:50:
[...]

Ik wil juist persee een non-eth, non-upped Kelpie, omdat mijn merc anders per ongeluk zo nu en dan een doll in 1x kapot prikt tijdens mijn blind-teleport door Durance. Als het goed is gebruik je Kelpie voor de slow zodat hij (en daarmee jij) overeind blijft tegen Bosses. Dat beetje extra damage van je Merc is onnodig, jij doet de damage.
Op SCL is dat totaal niet boeiend, die ene keer op de 100 dat dat gebeurt. Dan is damage juist lekker voor de leech, dan blijft hij beter i nleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
natuurlijk mijn geluk weer

grief gemaakt

30 ias (30-40)
386 damage (340-400)
-22 poison res (20-25)
10 laek (10-15)

dus dik low... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Kan iemand even mijn flawless gems oppakken in gotmule////got, ik krijg namelijk zomaar ineens voor no reason een temp ban.

EDIT: heeft iemand ze nog opgepakt? Irritante k*t Blizzard ook, zat gewoon in GoT mule te praten, zat al best wel tijdje in game en was helemaal niet veel van games aan het wisselen. Dropte aantal flawless gems, save&exit, en jahoor: tempban.

[ Voor 50% gewijzigd door Kid Jansen op 20-05-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er al achter wat er waarschijnlijk mis is. Aangezien ik dacht dat mijn diablo 2 cd's bij mijn ouders lagen en ik alleen mijn lod cd hier had trok ik er één van usenet af aangezien ik met mijn naïviteit dacht dat ze wel alleen naar je lod key keken. Wat natuurlijk niet het geval is hehe. Stomme is dat ik later gewoon mijn diablo 2 cd's vond (net verhuist) zucht :p . Denk dat het pas volgende week gaat worden eer ik weer aan de slag kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft het zin om met zealer met grief om dan sacrifice te maxen als synergie voor zeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je een zmiter hebt gemaakt zou ik gaan voor:
- Max zeal
- Max fana
- Max Holy shield
- Max defiance (extra defense voor holy shield)
- 1 salvation
- Rest sacrifice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:16:
Als je een zmiter hebt gemaakt zou ik gaan voor:
- Max zeal
- Max fana
- Max Holy shield
- Max defiance (extra defense voor holy shield)
- 1 salvation
- Rest sacrifice
waarom max fanatism? ik zit met lvl 4 fanatism op max ias, of doet fanatism meer damage per punt als sacrifice?

edit: oh zie het al, 18% damage per punt tegen 12 van sacrifice :)

slaap lekker allemaal

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 20-05-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik had 2 weken geleden mijn Bowazon ge-RiP-ed door mega lag, 2 uur voordat ik in de auto zou stappen voor een weekje vakantie. Ik was dus zeer verheugd dat na thuiskomst er geen monnik, maar een lvl85 Bowazon stond te wachten op mijn account. Cadeautje van MrBoomblaster _/-\o_ met al heel wat nuttig spul (waarvoor ook dank aan Kwakke).
Inmiddels is na veel tradewerk (en een mooie Archon Plate van Boompie) mijn Bowazon weer up and running. Uiteraard flink pech met mijn merc Faith boog (lvl 12 aura....) maar dit is haar gear:

* Boog: Windforce -shael
* Helm: Stealskull -um
* Armor: Fortitde AP
* Gloves: Laying of Hands
* Boots: Wartravellers
* Belt: Razortail
* Rings: Raven + Dwarf
* Amu: Atma's

A1 Merc: Faith Crusader Bow - Tal Helm - Duriel Shell

Nu nog wat betere charms vinden (res, max-damage, AR, life) want haar resists zijn uiteraard zeer magertjes (zelfs "rode" light res...).
Ik wil ook eens proberen of Howl of Wolverine (HoW) van een Whisp ring in leven blijft. Voegt toch weer wat AR en damage toe. Iemand eentje te leen?
Gebruik ik dwarf alleen nog maar tegen Diablo.

Ondanks dat Bowazons geen echte powerbuilds zijn ala Hammerdins/Java+Infi/Lightsoso+Infi etc blijf ik ze qua speelstijl en speel plezier de top vinden O+
Toch weer eens een rondje CS proberen met een Hammerdin (liefst met Might Merc) zodat mijn damage nog verder wordt versterkt (Fana+Concentration+Might = *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
tollo71 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:44:
Ik had 2 weken geleden mijn Bowazon ge-RiP-ed door mega lag, 2 uur voordat ik in de auto zou stappen voor een weekje vakantie. Ik was dus zeer verheugd dat na thuiskomst er geen monnik, maar een lvl85 Bowazon stond te wachten op mijn account. Cadeautje van MrBoomblaster _/-\o_ met al heel wat nuttig spul (waarvoor ook dank aan Kwakke).
Inmiddels is na veel tradewerk (en een mooie Archon Plate van Boompie) mijn Bowazon weer up and running. Uiteraard flink pech met mijn merc Faith boog (lvl 12 aura....) maar dit is haar gear:

A1 Merc: Faith Crusader Bow - Tal Helm - Duriel Shell

Nu nog wat betere charms vinden (res, max-damage, AR, life) want haar resists zijn uiteraard zeer magertjes (zelfs "rode" light res...).
Ik wil ook eens proberen of Howl of Wolverine (HoW) van een Whisp ring in leven blijft. Voegt toch weer wat AR en damage toe. Iemand eentje te leen?
Gebruik ik dwarf alleen nog maar tegen Diablo.

Ondanks dat Bowazons geen echte powerbuilds zijn ala Hammerdins/Java+Infi/Lightsoso+Infi etc blijf ik ze qua speelstijl en speel plezier de top vinden O+
Toch weer eens een rondje CS proberen met een Hammerdin (liefst met Might Merc) zodat mijn damage nog verder wordt versterkt (Fana+Concentration+Might = *O* )
Nothing beats Mutiple Arrows of Strafe! De way to go, ik heb destijds ook eens een Strafezon gemaakt op HC. Dat is ook echt een machinegeweer met wat ias zeg :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:44:

werkt knockbak nog wel als je razortail hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jahoor, werkt prima.

Zit zelf te denken om eens een strafe bowa met witchwild string te maken. Werkt dat nog een beetje of valt dat tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dalyxia schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:47:
[...]

werkt knockbak nog wel als je razortail hebt?
jah, dan kun je zelfs als je geluk hebt een mob een heel eind naar achtere knallen.
Vicarious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:51:
Jahoor, werkt prima.

Zit zelf te denken om eens een strafe bowa met witchwild string te maken. Werkt dat nog een beetje of valt dat tegen?
Ik denk persoonlijk dat Witchwild string te weinig damage doet. Voor Strafe heb je best wel een goeie boog nodig omdat strafe van zichzelf niet bijster veel damage doet.

Ik raad iig 8 fps aan met een stevige boog. ( en dan bedoel ik dus de default ias met autoshot ).

[ Voor 51% gewijzigd door Dakreal op 21-05-2010 08:53 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleraardigste tollo heeft mij weer wat verder op weg geholpen met mij riftadin. Vol met geleende spullen nog meer spanning op HCL.

Wil meteen even nieuwe spullen uitproberen in worldstone 2 op nm. Had ik opeens blijkbaar last van minilag. Sta te slaan, maar vijanden vallen niet om. Hoor ik opeens geluid van meerdere hits op mijn character en zie mijn rode bolletje flink leeg lopen richting het ultieme nulpunt. Gelukkig had ik naast leuke gear ook nog wat full revs gehad. Die kwamen meteen goed van pas. We leven gelukkig nog. Blijft toch spannend dat HCL.

Speelstijl ook maar weer even wat aanpassen. Was tijdelijk overgestapt op Hammerdin om makkelijk te levelen maar die is toch een stuk safer dan fullcombat pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zeker met af en toe lag is melee op hardcore erg lastig inderdaad. Als je helemaal in je eentje rondloopt zou ik toch wat voorzichtiger spelen. Vaak lukt het wel om midden in de mob te gaan staan en ze allemaal om te hakken, maar het is beter om zo'n mob TOCH in kleine stukjes te breken, just to be safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dakreal schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:51:
Ik denk persoonlijk dat Witchwild string te weinig damage doet. Voor Strafe heb je best wel een goeie boog nodig omdat strafe van zichzelf niet bijster veel damage doet.

Ik raad iig 8 fps aan met een stevige boog. ( en dan bedoel ik dus de default ias met autoshot ).
WWS kun je uppen naar een diamond bow en dan heeft hij wel redelijk wat damage. Bovendien heeft hij een chance to cast amp waarmee de damage effectief verdubbeld wordt. Er zijn hele guides op gebaseerd, dus het lijkt me niet dat hij compleet waardeloos is, maar ik was benieuwd of er al ervaringen mee waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:19:
[...]

WWS kun je uppen naar een diamond bow en dan heeft hij wel redelijk wat damage. Bovendien heeft hij een chance to cast amp waarmee de damage effectief verdubbeld wordt. Er zijn hele guides op gebaseerd, dus het lijkt me niet dat hij compleet waardeloos is, maar ik was benieuwd of er al ervaringen mee waren.
kwakke heeft met wws lopen klooien volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:19:
[...]

Volgens mij kun je altijd het beste voor een Bowazon Atma's Scarab equippen (neck). Dit geeft een mooie amp. Die op witchwield werkt ook leuk in combo dan met Cat's eye of Highlords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Dalyxia schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:31:
[...]

kwakke TOLLO heeft met wws lopen klooien volgens mij
Een WWS-Bowa is volstrekt Hell waardig. Maar...... alleen solo/low player. Op iGoT forum staat denk ik nog wel een WWS build die ik heb gehad.
Op papier lijkt een WWS maar weinig damage te doen. In de praktijk haal je altijd 2x en vaak 4x de getoonde damage omdat DS/CS altijd triggered en Amp damage opvallend vaak.
WWS leent zich extreem goed voor Strafe, maar helaas wat minder voor Multishot omdat Amp dan veel minder wordt getriggered.

Ook al goed betaalbaar: Windforce. Met een Might merc doe je daar heel goedkoop flinke damage mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah toevallig laatst windforce gevonden samen met Dal in een CS mfrunnetje, maar die heeft Dal in zijn bezit omdat hij een bowazon wilde maken. Ik vond toevallig laatst een WWS en dacht: misschien kan ik daar wat leuks mee. Ik ga het gewoon proberen en kan altijd nog overgaan op een windforce natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Een tip: doe geen 2x Shael in je WWS. Strafe is "bugged", dwz dat de hoogst mogelijke snelheid 3 fpa is en geen 2. Ik zou kiezen voor Nef-Shael of Nef-Eth afhankelijk van je overige gearkeuze. Al plannen voor de rest van je gear?

Iemand ervaring met de overlevingskansen voor een "Whisp-HoW" met een Bowazon? Bij enige voorzichtigheid komt er zowat niks in mijn buurt dus als die HoW een beetje bij me in de buurt blijft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tollo71 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:32:
Een tip: doe geen 2x Shael in je WWS. Strafe is "bugged", dwz dat de hoogst mogelijke snelheid 3 fpa is en geen 2. Ik zou kiezen voor Nef-Shael of Nef-Eth afhankelijk van je overige gearkeuze. Al plannen voor de rest van je gear?

Iemand ervaring met de overlevingskansen voor een "Whisp-HoW" met een Bowazon? Bij enige voorzichtigheid komt er zowat niks in mijn buurt dus als die HoW een beetje bij me in de buurt blijft.....
scalen arrows op Armor dan? volgens mij hebben bogen sowieso itd. Mooie is Lo rune of iets wat ze laat bleeden, aangezien je met Strafe met grote groups af en toe wat mobs overslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thanx voor de tip. Moet nog even kijken wat ik met mijn gloves ga doen inderdaad. Als dat crafted gloves of gleglaws worden dan heb ik al knockback en is die nef niet nodig. Als dat niet het geval is dan wordt het idd shael - nef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Dakreal schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:34:
[...]

scalen arrows op Armor dan? volgens mij hebben bogen sowieso itd. Mooie is Lo rune of iets wat ze laat bleeden, aangezien je met Strafe met grote groups af en toe wat mobs overslaat.
Wat je met "scalen arrows op Armor dan?" bedoelt ontgaat me. Het is zonder mee zo dat ignore target defense maar op enkele bogen zit (o.a. Faith) en verder niet werkt tegen Bosses zodat een eth-rune veel uitmaakt voor je raakkans.
Een Lo rune is uitermate zonde om in je boog te stoppen. Maak er een Fortitude armor mee.

Voorbeeld "budget" strafer:

Wapen: upped WWS - nef/eth
Armor: Lionheart runeword
Gloves: Laying of Hands
Boots: Wartravellers
Belt: Razortail
Rings: raven/rare
Amu: Cats Eye (zeker geen Highlords)

Merc: A2 Might - Obiedience - Tal Helm - Duriels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hah zoiets had ik inderdaad in gedachten Tollo. Alleen misschien neem ik waterwalks ipv war travelers voor wat extra life (daar stop je tenslotte maar weinig in omdat je veel dex nodig hebt voor de dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:55:
Hah zoiets had ik inderdaad in gedachten Tollo. Alleen misschien neem ik waterwalks ipv war travelers voor wat extra life (daar stop je tenslotte maar weinig in omdat je veel dex nodig hebt voor de dmg)
De +damage op Wartravellers resulteert uiteindelijk in enkele 100-en extra damage. Life is @SC toch maar bijzaak O-)
Of je stopt wat puntjes in Vita, of wat extra lifecharms, of een CtA/BO-er, of een Oak etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik moet eerlijk zeggen dat die 15-25 dmg me nooit zo is opgevallen... komt omdat ik op melee chars meestal voor gore riders ga en op casters helpt het sowieso niet. Maar dan heb je gelijk, zal eens kijken wat het scheelt in damage output (als ik er ooit een vindt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Vicarious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:05:
Ik moet eerlijk zeggen dat die 15-25 dmg me nooit zo is opgevallen... komt omdat ik op melee chars meestal voor gore riders ga en op casters helpt het sowieso niet. Maar dan heb je gelijk, zal eens kijken wat het scheelt in damage output (als ik er ooit een vindt)
Heb nog wel Low WT's voor je liggen hoor :+ ... Ben alleen deze week niet zoveel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
microoo schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:09:
[...]

Heb nog wel Low WT's voor je liggen hoor :+ ... Ben alleen deze week niet zoveel online.
Qua damage maken low of high WT's niks uit, gelukkig :). hoewel %MF wel lekker is omdat Bowa's daar moeite voor moeten doen. Stealskull en WT zijn mijn "bronnen" voor MF.

Gores zijn ook prima boots voor (non-multizons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het vervelende bij crushing blow op een bowazon is dat het veel minder effect heeft, want het effect is maar de helft van een melee attack. Ik denk dat op een bowazon die war travelers inderdaad de beste optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:37:
Het vervelende bij crushing blow op een bowazon is dat het veel minder effect heeft, want het effect is maar de helft van een melee attack. Ik denk dat op een bowazon die war travelers inderdaad de beste optie zijn.
Gores hebben meer dan alleen CB: Open Wounds en Deathly Strike. Met name die laatste zorgt voor aardig wat extra damage. Alleen is extra DS niet nodig op een WWS bowa, maar voor een WF/Faith bowa wel lekker.
Als je grotendeels Strafe gebruikt is Gores beduidend beter dan bij Multishot waar alleen de middelste 3 arrows de effecten overbrengen. De +damage op WT's daarentegen worden bij Multishot wel aan door iedere pijl gedaan.

Wat betrefft de "CB-nerf" voor ranged attacks: dit wordt gecountered door de debiel hoge firerate van Strafe. Je merct bij Actbosses heel goed het CB-effect.

[ Voor 9% gewijzigd door tollo71 op 21-05-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:58:
Mjah toevallig laatst windforce gevonden samen met Dal in een CS mfrunnetje, maar die heeft Dal in zijn bezit omdat hij een bowazon wilde maken. Ik vond toevallig laatst een WWS en dacht: misschien kan ik daar wat leuks mee. Ik ga het gewoon proberen en kan altijd nog overgaan op een windforce natuurlijk.
die mag je natuurlijk gewoon hebben als jij eerder een bowazon gaat maken als mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister lekker wezen mfen en buiten een leuke rare ring en craftspul om natuurlijk niks gevonden.
Wil ik net gaan stoppen krijg ik een geheel onverwachte Dclone walk en eindelijk weer eens geen crashwalk.
Davio heeft me even geholpen en helaas was het een 12 11 9, geruild met Davio voor 2 witte diadems :)
Toch nog iets gevonden gister! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
You got to be fucking kidding me, kutblizzard echt, alweer een tempban, lijkt wel of ze steeds strenger worden met hoe snel je games mag joinen.

Anyway, kan iemand zo snel mogelijk even m'n Nightwings Veil oppakken in gotmule////got

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:14:
Gister lekker wezen mfen en buiten een leuke rare ring en craftspul om natuurlijk niks gevonden.
Wil ik net gaan stoppen krijg ik een geheel onverwachte Dclone walk en eindelijk weer eens geen crashwalk.
Davio heeft me even geholpen en helaas was het een 12 11 9, geruild met Davio voor 2 witte diadems :)
omfg, dat is de 2e keer al dat jij dat hebt????

waarom gebeurt mij dat nou nooit?

enne, quardok, ik heb je nightwings veil opgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
denk dat inmiddels zo'n beetje m'n 10e deze ladder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kid jansen schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:56:
You got to be fucking kidding me, kutblizzard echt, alweer een tempban, lijkt wel of ze steeds strenger worden met hoe snel je games mag joinen.

Anyway, kan iemand zo snel mogelijk even m'n Nightwings Veil oppakken in gotmule////got
Haat de temp bans, als gewone speler -geen bot-
Ik hoop als ik langzaam tot tien tel. en een nieuwe game create of join het opgelost is.
tot 5 tellen en create was cruel af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap niet zo goed dat anderen daar altijd zo last van hebben.. 20 games per uur en er moeten 3-5s tussen games zitten. Buiten een enkele ftj om, omdat ik te snel join na verlaten game, heb ik vrijwel nooit ergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 20:29:
Snap niet zo goed dat anderen daar altijd zo last van hebben.. 20 games per uur en er moeten 3-5s tussen games zitten. Buiten een enkele ftj om, omdat ik te snel join na verlaten game, heb ik vrijwel nooit ergens last van :)
ik heb soms al temp ban als ik 3 games gejoined heb, ftj heb ik vaak heel onregelmatig, soms gewoon eerste keer dat ik game join van de dag, of als ik een uur afk heb gestaan in op got. channel dan game ceeate en vervolgens heb ik een ftj...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dat is wel heel vreemd dan.. dat zou normaal gesproken niet moeten gebeuren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
psychoclown schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:14:
Ik ben blij dat ik je een plezier kon doen met die diadems, mijn zealer was erg blij met die anni.

DClone is wel een eitje met de geniale 1pt smiter build. :)

Vandaag ook nog Lo gevonden dus die Forti komt eraan. 3x raden waar...
Juist, dat kistje in Lower Kurast dat je altijd even mee moet pikken. :P

Er was trouwens geloof ik iemand die Azure van mij wilde lenen? Dat kan in ieder geval niet meer, want iemand was zo aardig om er een ist voor te geven en aangezien ik er niks mee deed, heb ik dat maar gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Davio op 23-05-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Zijn er nog mensen die op HC van plan zijn een Druid Shape Shifter te bouwen? Zo ja, check mijn topic op d2jsp: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44028342&f=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 23:33:
[...]

Ik ben blij dat ik je een plezier kon doen met die diadems, mijn zealer was erg blij met die anni.
Geen probleem ;)
Vandaag ook nog Lo gevonden dus die Forti komt eraan. 3x raden waar...
Juist, dat kistje in Lower Kurast dat je altijd even mee moet pikken. :P
Ooh netjes!
WhiteWolf118 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 01:35:
Zijn er nog mensen die op HC van plan zijn een Druid Shape Shifter te bouwen? Zo ja, check mijn topic op d2jsp: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44028342&f=100
Volgens mij spelen er geen tweakers op HC NL maar niet geschoten is altijd mis :)

Heb ik je meteen maar een bumpje gegeven :)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 23-05-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Zijn normale diadems zoveel waard?!?! Ik gebruik ze zelf altijd voor imbue, neem aan dat jij ze daar ook voor gebruikt. Of wilde je Davio gewoon blij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
psychoclown schreef op zondag 23 mei 2010 @ 10:00:
[...]

Geen probleem ;)

[...]

Ooh netjes!

[...]

Volgens mij spelen er geen tweakers op HC NL maar niet geschoten is altijd mis :)

Heb ik je meteen maar een bumpje gegeven :)
Het is wel ladder hoor. Er bestaat geen apart ladder/non ladder subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:14:
Zijn normale diadems zoveel waard?!?! Ik gebruik ze zelf altijd voor imbue, neem aan dat jij ze daar ook voor gebruikt. Of wilde je Davio gewoon blij maken?
Beide :)
Zijn in principe niet veel waard maar met een low anni kan ik toch niks behalve verkopen en toevallig had Davio 2x white diadems :)
WhiteWolf118 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:14:
[...]

Het is wel ladder hoor. Er bestaat geen apart ladder/non ladder subforum.
Ah my bad, is bij HC dus blijkbaar niet zo.. bij SCL heb je een NL en L subforum namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio. Micro heir: ik heb even temp ban dus blijf even in de game. Ben zo terug voor torch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:13:
Davio. Micro heir: ik heb even temp ban dus blijf even in de game. Ben zo terug voor torch :p
Ik vermoedde al zoiets, had al anderen ingelicht of ze even wilde rapen, maar gelukkig was je op tijd terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kyo: heb jij wat aan sc van baal

kid: ik heb je nightwing nog

aan de rest: ik zoek gratis 6sox dimensional blade of crystal sword, chance guards, goldwrap en arreat face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Hey Dal, ik heb Arreat voor je (195ed 4ll, dus zéker aardig!!) en 35MF chancies die je beide wel in bruikleen mag nemen.

Zal uitkijken voor die blade of sword en ze oppikken als ik ze tegenkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel low chances die je helemaal mag hebben :)
Hmm met sc's doe ik eigenlijk niks dal, toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mf boeit niet bij mij, tgaat om de gold find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik ben ook weer min of meer actief

account: kansloos

euscl

Rest van mijn accounts ben ik de wachtwoorden van vergeten na de banwave :)

Is er tegenwoordig iets wat vergelijkbaar is met d2loader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

UberDia was net gespawned in een game van een vriend van me. Gevecht (van 2 sec) gemist, maar heb nu een mooie anni :D

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Volgens kyo en micro is een +1 poison & bone / +35 life skiller GC wel een aardig item, dus heb deze maar te koop gezet op d2jsp.

Voor degenen die me een bump willen geven: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44082596&f=170 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
HetBiggie schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:31:
Volgens kyo en micro is een +1 poison & bone / +35 life skiller GC wel een aardig item, dus heb deze maar te koop gezet op d2jsp.

Voor degenen die me een bump willen geven: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44082596&f=170 ;)
Volgens de oude prijslijst zou hij 35-70 FG op moeten leveren, is een leuke boost voor je.

Dat geluk moet je ook hebben dat je zoiets vindt, dat had ik met die LLD fire amu die ik voor 40FG verkocht en die 45@ Targe die ik voor 50FG van de hand deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HetBiggie schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:31:

bumped!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik ben nog zoek naar een aardige dual leech ring (of desnoods alleen manaleech) op SCL. Iemand die er 1 heeft?

Net trouwens een fortitude gemaakt van def bugged eth dushroud: 2500 def en 29 res all :D
Nu gaat mn merc tenminste niet meer zo vaak dood, met bijna 10k def en 75/75/85/75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog wel een P&B skiller op HCL in aanbieding (clean), heb zelf nog een ko nodig.

Zowaar nog een mazzeltje. Joinde een nightmare baalrun game, loop door de portal throne in, druk op tab en zie gewoon een mal liggen. Was er als eerste bij. Makkelijk verdiend zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperMan schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:27:
Ik ben nog zoek naar een aardige dual leech ring (of desnoods alleen manaleech) op SCL. Iemand die er 1 heeft?

Net trouwens een fortitude gemaakt van def bugged eth dushroud: 2500 def en 29 res all :D
Nu gaat mn merc tenminste niet meer zo vaak dood, met bijna 10k def en 75/75/85/75
is dat niet wat laag voor een eth fortitude? die van mij heeft al 4k def van armor alleen (wel hoge str req :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg een mailtje van Blizzard (tenminste, daar lijkt het op) dat er op mijn bnet account geouwehoerd wordt. Viral om mijn account te krijgen? Want ik moet nu op een link klikken en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:20:
Ik krijg een mailtje van Blizzard (tenminste, daar lijkt het op) dat er op mijn bnet account geouwehoerd wordt. Viral om mijn account te krijgen? Want ik moet nu op een link klikken en inloggen.
moet je even goed naar de link kijken en vooral naar het adres waar die je heeb wil sturen

waarschijnlijk iets als www.blizard.com of www.bllzzard.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:20:
fake kreeg ik een tijd terug van een namaak ding voor een mmorpg game. "ja je acca gaat vervallen als je niet snel inlogd en blablabla". Dat soort dingen gebeuren gewoon niet eig. Dessnoods als je twijfelt mailtje naar blizz los sturen of random gegevens invoeren en kijken wat dat geeft :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:38:
[...]

fake kreeg ik een tijd terug van een namaak ding voor een mmorpg game. "ja je acca gaat vervallen als je niet snel inlogd en blablabla". Dat soort dingen gebeuren gewoon niet eig. Dessnoods als je twijfelt mailtje naar blizz los sturen of random gegevens invoeren en kijken wat dat geeft :P
random gegevens invoeren werkt niet, het inlog schermpje wordt namelijk nadat je gegevens invoert gewoon doorgestuurt naar de echte blizzard site, waardoor je gewoon inlogt op de echte blizzard site, alleen hebben die lui dan je inlog gegevens, beetje zelfde als zo'n skimapparaatje op een pinautomaat, daar krijg je ook gewoon geld uit de automaat als je er pint, alleen hebben de skim lui dan je pin gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Dalyxia schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:16:
[...]

is dat niet wat laag voor een eth fortitude? die van mij heeft al 4k def van armor alleen (wel hoge str req :))
Erg hoog is het niet, het was zeker geen perfect eth duskshroud. Voor 4k heb je als ik het goed bereken een near perfect eth sacred armor nodig, maar die hadden we helaas niet ff ergens liggen :P

Gister trouwens weer een mooie dual leech ring gecraft, weer lvl 96 :(
Na 1x is de lol er wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
iemand die een idee heeft of het volgende wat fg kan opleveren:
Death Whorl rare ring
10fcr
11ar
8 str
14 dex
4 mana
15 fireres

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik denk het wel DarkY, zulke ringen hebben naast FCR str / dex, life / mana en een res nodig. Je mist alleen life, verder is 'ie erg OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Heeft iemand nu tijd om mij door act4 op nm te helpen op mn untwinked hcl char? Mn hele flist is offline :/

edit:
acc is Khiu trouwens

[ Voor 12% gewijzigd door Khiu op 24-05-2010 19:01 ]

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zoek een death cleaver, heeft iemand die voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was op zoek voor iemand van hier voor een goldwrap. Maar ik heb een temp ban en kan nu even niet zoeken. Zodra ik weer mag zoek ik verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:37:
Ik was op zoek voor iemand van hier voor een goldwrap. Maar ik heb een temp ban en kan nu even niet zoeken. Zodra ik weer mag zoek ik verder.
das voor mij, vond het al wat lang duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok zodra ik weer mag zoek ik voor je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkY schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:08:
iemand die een idee heeft of het volgende wat fg kan opleveren:
Death Whorl rare ring
Str is wat aan de lage kant en mana is te weinig om mee te tellen.
Wel wat waard maar reken niet op meer dan 25fg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Is er hier nog een druid die op zoek is naar een torch (14atrr 19 res) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
psychoclown schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:57:
[...]

Str is wat aan de lage kant en mana is te weinig om mee te tellen.
Wel wat waard maar reken niet op meer dan 25fg :)
Maar 25FG is toch 5 ist en al bijna een Lo (zijn nu al 35).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:34:
[...]

Maar 25FG is toch 5 ist en al bijna een Lo (zijn nu al 35).
Ja maar vergeet niet dat runes geen vaste waarde hebben, werden de prijzen eerst nog hoog gehouden door de dupers dalen ze nu nog sneller dan voorgaande ladders. Rares/crafts/etc daarentegen verliezen hun waarde niet of nauwelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:38:
[...]

Mja, nu je het zegt, ik kreeg het ook van een ander waar ik de naam van kwijt ben. Ik heb dat hele spel namelijk nooit gespeeld, dus het lijkt me vreemd dat ik abuse heb gemaakt van een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
psychoclown schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:38:
[...]

Ja maar vergeet niet dat runes geen vaste waarde hebben, werden de prijzen eerst nog hoog gehouden door de dupers dalen ze nu nog sneller dan voorgaande ladders. Rares/crafts/etc daarentegen verliezen hun waarde niet of nauwelijks :)
Ja, ik vind het gewoon jammer dat ik destijds voor 59FG een Lo gekocht heb. :p

Ach, als je nog een maand wacht, zal een eni maar 70FG zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:05:
[...]

Minder dan een maand, je kunt nu al soms low eni's krijgen voor 100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:49:
[...]

Minder dan een maand, je kunt nu al soms low eni's krijgen voor 100 :)
Begin van de ladder had ik nog een Skin of the Vipermagi (unid) verkocht voor 100fg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat is een jah inmiddels nog waard dan? Heb er nog eentje nodig voor mijn dreamer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:38:
Wat is een jah inmiddels nog waard dan? Heb er nog eentje nodig voor mijn dreamer ^^
Tussen de 55 en de 70fg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Davio schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:05:
[...]

Who cares, je hebt er toch plezier mee? Ik heb in het begin van de ladder ook tarnhelms voor 50fg verkocht. Moet je nagaan, dat ik daar over een maand een enigma van kan kopen... Die prijzen zakken nou eenmaal (al is het momenteel wel heel rap), maar des te leuker maakt het als je iets vindt waar je nog wel de jackpot mee hit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
microoo schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:59:
[...]

Who cares, je hebt er toch plezier mee? Ik heb in het begin van de ladder ook tarnhelms voor 50fg verkocht. Moet je nagaan, dat ik daar over een maand een enigma van kan kopen... Die prijzen zakken nou eenmaal (al is het momenteel wel heel rap), maar des te leuker maakt het als je iets vind waar je nog wel de jackpot mee hit...
Ja, ik vind crazy rares en crafts toch eigenlijk het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Mooi om te zien dat er hier zo veel diablo spelers zijn. Ik ben sinds deze ladder ook weer begonnen. Als je iemand nodig hebt voor boost oid, stuur me dan even een in-game message (als het goed is word ik ook aan de lijst toegevoegd). Anders zie ik het wel in dit topic :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
davio, heb je die arreats nog voor me?

wtf, ben gewoon lekker aan het hakken in een game, alle skill quests enzo doen, zit al ruim een uur in mijn game, ben net bij frozen river entrance die champions in elkaar aan het hakken, ineens game vast alsof ik geen internet verbinding meer heb, maar game scherm bleef gewoon staan, vervolgens quit ik zelf en nu kan ik geen game meer createn of joinen, dan krijg ik failed to join.....

[ Voor 83% gewijzigd door Dalyxia op 25-05-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hebben wij zo vaak tijdens de untwinked party dal, doe je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Als iemand een sacred targe vind met minimaal 34@ dan heb ik daar wel interesse in, 0 sockets of 4 sockets, superior 15% ed zou helemaal mooi zijn maar niet noodzakelijk.

Heb nu wel bijna perfect pala spirit (35/110/8) in een aerin shield 15@, maar heb dan fire res niet meer max (56), en dat ding heeft ook maar 27def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
kid jansen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:03:
Als iemand een sacred targe vind met minimaal 34@ dan heb ik daar wel interesse in, 0 sockets of 4 sockets, superior 15% ed zou helemaal mooi zijn maar niet noodzakelijk.

Heb nu wel bijna perfect pala spirit (35/110/8) in een aerin shield 15@, maar heb dan fire res niet meer max (56), en dat ding heeft ook maar 27def.
Alleen sacred targe? of ook sacred rondache? Ik zal het in de gaten houden in ieder geval

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Waar zou ik D2 + LOD het goedkoopst kunnen halen ? In de Pricewatch staan ze voor zover ik zie alleen maar apart aangeboden aan ongeveer 9EUR/st. dus 18EUR in het totaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Ward Vr op 25-05-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward Vr schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:30:
Waar zou ik D2 + LOD het goedkoopst kunnen halen ? In de Pricewatch staan ze voor zover ik zie alleen maar apart aangeboden aan ongeveer 9EUR/st. dus 18EUR in het totaal.
Online een keyset kopen voor 5-7 euro en dan registreren in je bnet account. Kun je de game overal waar je maar een internet verbinding hebt downloaden en spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Online ? Zoals waar bvb. ?
Ik ga na 8 jaar non-actief te zijn geweest er toch nog maar eens tegen aan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

psychoclown schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:53:
[...]

Online een keyset kopen voor 5-7 euro en dan registreren in je bnet account. Kun je de game overal waar je maar een internet verbinding hebt downloaden en spelen :)
Kijk hiermee wel uit dat je een vertrouwende site vind! want er zijn veel sites bij die de key weer doorverkopen aan meerdere mensen.. waardoor je vaak niet op D2 kunt omdat iemand anders hem ook in gebruik heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reflow schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:35:
[...]

Kijk hiermee wel uit dat je een vertrouwende site vind! want er zijn veel sites bij die de key weer doorverkopen aan meerdere mensen.. waardoor je vaak niet op D2 kunt omdat iemand anders hem ook in gebruik heeft..
Mij nog niet overkomen en ik heb ze van een gast op ebay. Gewoon beetje zoeken, bekende itemshops hebben ook vaak wel keys in de aanbieding.. zijn ze toch nog ergens goed voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb de CD's gewoon gevonden bij een Free Record Shop en daar gekocht voor 5 euro/stuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik zou gewoon bij de bekende CD/DVD/Game shops kijken, zoals Free Record Shop inderdaad, ze liggen in elke stad altijd wel bij één van de ketens in de €5 bak.

@Azaruc, liefst sacred targe, die heeft namelijk hogere block en lagere str req.

Ik las trouwens dat enigma vrijwel niks meer kost en ik heb nog steeds die pala combat skiller +31life liggen, kan ik daar enigma in 15% ed archon plate voor krijgen (of alles los)?

[ Voor 45% gewijzigd door Kid Jansen op 25-05-2010 19:46 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!