Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze zoon was heel erg blij toen hij zijn nieuwe char zag met de spullen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:11:
Onze zoon was heel erg blij toen hij zijn nieuwe char zag met de spullen erbij.
Het is niet zoveel als ik laatst met hem geruild had natuurlijk, maar heb nog wel een essence liggen die hij zo mag hebben. Verder is het misschien een idee om even te kijken naar de laatste post op pagina 23, dat is m'n tradelist, staan misschien nog dingen in die je zoon kan gebruiken. In dit geval hoef ik er zeker niet veel voor, meeste dingen onder het eerste kopje mag hij zo hebben.

@ Dalyxia, die Trang belt had ik aan Reflow weggegeven, want hij liep met bladebuckle als hdin. Die andere twee heb ik nog wel. Ik ben niet heel goed in prijzen, vraag ik hele rare dingen als ik zeg mal voor die Ormus + Nosferatu's?

[ Voor 3% gewijzigd door Kid Jansen op 13-05-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kid jansen schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 10:10:
[...]

Het is niet zoveel als ik laatst met hem geruild had natuurlijk, maar heb nog wel een essence liggen die hij zo mag hebben. Verder is het misschien een idee om even te kijken naar de laatste post op pagina 23, dat is m'n tradelist, staan misschien nog dingen in die je zoon kan gebruiken. In dit geval hoef ik er zeker niet veel voor, meeste dingen onder het eerste kopje mag hij zo hebben. (moet trouwens wel nog even updaten, dus dat ga ik nu even doen)

@ Dalyxia, die Trang belt had ik aan Reflow weggegeven, want hij liep met bladebuckle als hdin. Die andere twee heb ik nog wel. Ik ben niet heel goed in prijzen, vraag ik hele rare dingen als ik zeg mal voor die Ormus + Nosferatu's?
Bedankt dat je hem wil helpen, zoon is heel erg blij. Hij zegt dat je heel cool bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Lijst is in één keer een heel stuk kleiner geworden, maar wel iemand heel blij mee gemaakt. Alles bij elkaar nog best redelijk wat waard, maar ben toch te lui om het te gaan traden, dus dan blijft het toch maar op mules staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, na eindeloos zoeken eindelijk een normal long sword gevonden om sockets te adden door Larzuk voor spirit sword. Krijg ik 3 sockets ipv 4????

Ik dacht dat je altijd max sockets kreeg. Blijkt dus niet zo te zijn volgens arreat summit. Veel tijd en quest reward verkwanselt. Ach ja, uiteindelijk komt dat zwaardje wel, ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Happy Birthday jur aka microo :D 21 jaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Wat geef je voor een spirit dimensional blade? 33fcr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kid,

Ten eerste heb ik niet veel aan te bieden, ten tweede heb ik liever normal sword, heb zowel strenght als dex nog niet om dimensional blade te hanteren.

Waar is eigenlijk de beste plek om te zoeken naar 4 sock normal 1handed swords? Ik ben nu eindeloos act3 op normal aan het doen. Wat een leuke act is dat toch ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:27:
@kid,

Ten eerste heb ik niet veel aan te bieden, ten tweede heb ik liever normal sword, heb zowel strenght als dex nog niet om dimensional blade te hanteren.

Waar is eigenlijk de beste plek om te zoeken naar 4 sock normal 1handed swords? Ik ben nu eindeloos act3 op normal aan het doen. Wat een leuke act is dat toch ........
Je had ook een crystal sword moeten pakken, dan had je wel 4 sox gehad. Beste plek daarvoor is denk ik toch cows. Meeste drops in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Vincent, op Arreat Summit staat:
Again, only base item, item type and ilvl matter. NOTE: Because of the dependency on ilvl, your item may get fewer sockets than the inherent maximum ('Sockets') which is listed on the [Weapons and Armor] pages, if the ilvl is not sufficiently high. Use ilvl > 40 if you want the inherent maximum sockets in general.
Als je dat zwaardje van een Fallen in normal hebt gekregen is de iLvl dus niet hoog genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik check deze topic uit verveling en zie dat het best wel populair is nog Diablo 2, Ik zelf heb het nooit langer dan 10 minuten gespeeld omdat ik een graphics hoer ben. Ik heb het spel wel orgineel staan zonder expansions. Is het de moeite waard om het nu nog te beginnen? Verveel me zo erg dat zelfs graphics niet meer uitmaken bij mij :p Of zou ik eerst expansions erbij moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zonder expansion is het wel echt een stuk minder leuk. Voor het geld hoef je het niet te laten, is nog 5 euro ofzo.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
En weer een tempban in een poging een game te krijgen waar dclone een beetje snel gaat lopen. Ik baal echt nog steeds van laatst, dat ik toen walk had, en per ongeluk game weg klikte en het wachtwoord niet meer kon herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 10:10:
[...]

en zonder nosferatu's coil? :) zou ik ook ff mogen uittesten voor ik koop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraatj:
Een crystal sword geeft 6 sockets en niet 4. Deze dus vooral niet gebruiken bij larzuk om spirit sword te maken. Voor mij echter te laat, weer een quest reward verspeeld (en nog wel de enige die ik had op HCL). En dan te bedenken dat ik een 4sock sword heb laten liggen bij onze wekelijkse untwinked party omdat iedereen al voorzien was.......

Deze zoektocht wordt zo langzamerhand een persoonlijk drama.
Ik had natuurlijk zelf moeten checken op arreat summit hoeveel sockets een crystal sword geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens miss is het jullie al opgevallen dat ik wat minder actief ben :P
Niets is minder waar, ik speel alleen op een nieuw acc.
Tegenwoordig is mijn acc: etn-gerrie, dus als jullie die willen adden is dat helemaal mooi :D. De oude kun je verwijderen. Als het goed is staat het ook in de playertable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:26:
Jongens miss is het jullie al opgevallen dat ik wat minder actief ben :P
Niets is minder waar, ik speel alleen op een nieuw acc.
Tegenwoordig is mijn acc: etn-gerrie, dus als jullie die willen adden is dat helemaal mooi :D. De oude kun je verwijderen. Als het goed is staat het ook in de playertable :)
ben je gebanned? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
hehe, tis idd raar e :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Had jij al eens die Death's Fanthom weten te verpatsen sletje? :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ben niet gebanned maar speel ook naast GoT met een guild genoemd eTn en daarom etn-gerrie :)
mijn oude acc is nu mule acc.

En ja slet , heb je die death phantom al verkocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Tijdens het lvl'en van mule in hell CS (na classic rush van Psycho gehad te hebben) vond ik een AP 15% ed 11% max dura. Iemand in game wilde heel graag hebben, en offerde ist. Ik heb geen idee van prijzen, dus ik vragen wat het waard is met /f m. Kreeg van Davio te horen dat het meer waard was, dus gezegd dat ik het niet voor ist deed, en dat hij morgen maar moest whisperen. Vervolgens offerde hij 2 ist, weer aan Davio gevraagd, die zei doen, dus gedaan. Wel mooi, meteen weer 2 ist rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kid jansen schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:52:
Tijdens het lvl'en van mule in hell CS (na classic rush van Psycho gehad te hebben) vond ik een AP 15% ed 11% max dura. Iemand in game wilde heel graag hebben, en offerde ist. Ik heb geen idee van prijzen, dus ik vragen wat het waard is met /f m. Kreeg van Davio te horen dat het meer waard was, dus gezegd dat ik het niet voor ist deed, en dat hij morgen maar moest whisperen. Vervolgens offerde hij 2 ist, weer aan Davio gevraagd, die zei doen, dus gedaan. Wel mooi, meteen weer 2 ist rijker.
wel nice aangezien jij neit aan d2jsp doet, maar op d2jsp denk ik dat je er nog wel een ist voor had kunnen krijgen. Desalniettemin een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Blij dat ik kon helpen, punt is dat mensen altijd wel zo'n AP 15 nodig hebben en daarom kun je er nét wat meer voor vragen dan misschien gangbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
nee ik heb die niet kunne verkopen, heb die zelf ma geused daar ik 1 bod had van 40 fg.

wie moet ik wat van fg dan geef ik jullie da :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BitchCrew schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:53:
nee ik heb die niet kunne verkopen, heb die zelf ma geused daar ik 1 bod had van 40 fg.

wie moet ik wat van fg dan geef ik jullie da :)
yo slet geef maar beetje :P kheb niet zo veel meer sinds ik eni gekocht heb dus kan alle beetje goed gebruiken. Zoek zelf maar uit hoeveel je geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Moet binnenkort wel een keer cta kunnen maken, heb nu vex, 2 ist, mal, um, pul en 2 lem. Die pala combat skiller +31 life moet ik verkopen op d2jsp? Ik heb gisteren d2jsp aangemaakt, en DM gestuurd naar Psycho om het in de lijst in startpost te zetten.

Als er trouwens weer een classicrush is, dan wil ik wel weer mee, dit beviel me wel. Die barb is nu al lvl80, en had een um uit NM HF en een gul uit Hell HF (en had nog een gul, dus even gecubed tot Vex)

[ Voor 29% gewijzigd door Kid Jansen op 15-05-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:26:
Moet binnenkort wel een keer cta kunnen maken, heb nu vex, 2 ist, mal, um, pul en 2 lem. Die pala combat skiller +31 life moet ik verkopen op d2jsp? Ik heb gisteren d2jsp aangemaakt, en DM gestuurd naar Psycho om het in de lijst in startpost te zetten.

Als er trouwens weer een classicrush is, dan wil ik wel weer mee, dit beviel me wel. Die barb is nu al lvl80, en had een um uit NM HF en een gul uit Hell HF (en had nog een gul, dus even gecubed tot Vex)
wanneer gaan we classic rushen? dan wil ik ook wel van de partij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Wil jij die ormus nog Dalyxia?

Ik heb trouwens even tradelist weer even geupdate (laatste post pagina 23), als iemand nog interesse heeft in low runes hoor ik het graag (vooral de niet ral en thul runes).

[ Voor 81% gewijzigd door Kid Jansen op 15-05-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:12:

Ik heb trouwens even tradelist weer even geupdate (laatste post pagina 23), als iemand nog interesse heeft in low runes hoor ik het graag (vooral de niet ral en thul runes).
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kid jansen schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:12:

ik heb intresse in alle spirit runes kid, aangezien je geen thuls hebt en ik orts genoeg heb zou tal amn wel in de smaak vallen :"D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Tiens, iemand die ook fishing mails krijgt om zogezegd in te loggen op battle.net, maar die wordt doorverwezen naar www.info-battle.net? OPGELET: die site wordt gelinkt met fraude volgens opera, en is dus idd om battle.net accounts te fishen, dus zeer erg opletten dat je daar je accountgegevens niet ingeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:08:
[...]

wanneer gaan we classic rushen? dan wil ik ook wel van de partij zijn :)
Zie het got forum, daar plannen we dat soort dingen :)
DevilsProphet schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:47:
Tiens, iemand die ook fishing mails krijgt om zogezegd in te loggen op battle.net, maar die wordt doorverwezen naar www.info-battle.net? OPGELET: die site wordt gelinkt met fraude volgens opera, en is dus idd om battle.net accounts te fishen, dus zeer erg opletten dat je daar je accountgegevens niet ingeeft.
Toevallig kreeg ik eergister een dergelijke mail van WoW maar dat heb ik alleen de eerste 6 maanden na launch gespeeld 8)7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
ik heb al 100den mails van 'battle net' Wow gekregen.

met dingen over passwords, resets, enz.

nja ik kom der nie aan, ik heb namelijk nooit wow gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Yep, ik zag em gisteren ook in de spambox staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
Loki.Nya schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:34:
Yep, ik zag em gisteren ook in de spambox staan. :)
ik krijg die mail ook regelmatig. Gewoon negeren.

Maar inmiddels weer lekker bezig met deze nieuwe patch. Een sorc en pala gemaakt.
Helaas bad luck, de afgelopen seizoenen had ik vrij snel goede drops. Het blijft nu uit :(
En niemand wil me low runes kopen, zit dus zonder fg :(.

ben wel op SC gestart.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kid, heb een tempban. Kun jij die guillaumes en goblin toes voor me vasthouden svp?

edit: nvm kan er alweer op :)

[ Voor 16% gewijzigd door Vicarious op 16-05-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik ben ook weer eens begonnen met d2. Eerst voor de fun een bear-druid gemaakt en gelvled tot 82.
Daarna een Javazon tot lvl 90, nog nooit een javazon gemaakt en ik moet zeggen dat het een erg leuke class is.

Mijn d2 (SCL) account name is wimi2000, die van d2jsp trouwens ook.

Kid: Ik heb wel interesse in je 4soc Archon plate en Sol runes, heb je die nog?

Dalyxia: Ik zoek nog een goede dual leech ring, wil je die van jou misschien traden?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Dikke pech met cta: 4/1/3, juist degene waar het om gaat minimaal, jammer maar helaas. Het helpt alsnog vrij redelijk, met battle command eerst gecast is battle orders lvl13 en dat geeft +71%, jammer alleen dat de duration ook maar 150 seconden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij ff door hell kunnen lootsen op SC?

ps misschien kan Clown mij ook ff in de playerlist opnemen als Polderploer3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo na enig tijd verslingert te zijn geraakt aan Wow. Begint het weer te kriebelen voor D2. Morgen maar weer is installeren en kijken of ie het nog doet :D:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Idifix schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:22:
Zo na enig tijd verslingert te zijn geraakt aan Wow. Begint het weer te kriebelen voor D2. Morgen maar weer is installeren en kijken of ie het nog doet :D:D.
WB idifix :) wat ga je spelen? sc of hc? als je hc speelt dan moet je maar eff een gil geven als je hulp nodig hebt :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
DevilsProphet schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:47:
Alle mails die ik van "blizzard" krijg gaan per definitie al het uitbakje in aangezien Blizzard AMPER mails verstuurd :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Iemand toevallig een 4 socket polearm over? om insight te maken

Tevens ga ik proberen om een Enigma te maken / kopen via d2jsp dus als iemand fg over heeft mijn account staat in post 1 haha :D

[ Voor 51% gewijzigd door Reflow op 17-05-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Reflow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:29:

Tevens ga ik proberen om een Enigma te maken / kopen via d2jsp dus als iemand fg over heeft mijn account staat in post 1 haha :D
Tipje: als je voor losse runes gaat: de kans bestaat dat die dingen geduped zijn. Als ze geduped zijn heb je kans dat ze even later verdwijnen ('poofen') omdat er weer een controleslag is. Om dat te voorkomen kun je het beste de runes die je krijgt zo snel mogelijk in de armor stoppen om het runeword te maken. Dan wordt er nameljik gelijk een nieuw itemID gegenereerd en heb je nergens last van. Ofwel: zorg dat je het armor om de runes in te stoppen alvast hebt klaarliggen, niet dat je daar na afloop nog uren naar moet zoeken en ondertussen die runes poofen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Reflow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:29:

Heb je een PM gestuurd op jsp :)

Verder ben ik zelf ook weer een beetje actiever gaan spelen weer, dus als iemand even in de startpost aan kan geven dat ik weer actief ben, heel graag. Accounts zijn nog steeds hetzelfde.

SCL: McDutchII, HCL: McDutchhc

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Vicarious schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:21:
[...]

Tipje: als je voor losse runes gaat: de kans bestaat dat die dingen geduped zijn. Als ze geduped zijn heb je kans dat ze even later verdwijnen ('poofen') omdat er weer een controleslag is. Om dat te voorkomen kun je het beste de runes die je krijgt zo snel mogelijk in de armor stoppen om het runeword te maken. Dan wordt er nameljik gelijk een nieuw itemID gegenereerd en heb je nergens last van. Ofwel: zorg dat je het armor om de runes in te stoppen alvast hebt klaarliggen, niet dat je daar na afloop nog uren naar moet zoeken en ondertussen die runes poofen.
Bedankt voor de tip! ik zal dan wel eerst op zoek gaan voor een archon plate (Blijkt dat die het beste voor enigma is)

@McDutch: Ik heb je een PM terug gestuurd ;)

Edit: Weet iemand wat de goedkoopste prijs is van een complete Enigma in FG of runes? (gaat me hoofdzakelijk om tele namelijk)

[ Voor 7% gewijzigd door Reflow op 17-05-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reflow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:57:
[...]

Bedankt voor de tip! ik zal dan wel eerst op zoek gaan voor een archon plate (Blijkt dat die het beste voor enigma is)

@McDutch: Ik heb je een PM terug gestuurd ;)
ligt eraan hoor, archon plate heeft 103 strength req. als je dat al hebt is het een goede keuze, hoogste armor voor lage str req, maar als je minder str req wil dan kan je beter voor een mage plate gaan.

alle light type armors zijn goed voor enigma, tis maar net hoeveel str req je wil :) alls je voor max armor gaat dan is archon plate idd goed, maar mage plate kan je veel punten besparen en die in vitality doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Ik ga het liefst voor een Dusk Shroud voor een Enigma. Goede def en heeft 77 str nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Loki.Nya schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:02:
Ik ga het liefst voor een Dusk Shroud voor een Enigma. Goede def en heeft 77 str nodig.
Ziet er goed uit ja, geen slechte keuze! ik heb beetje D2JSP gelezen en zie dat een goedkope Enigma rond 200FG kost.. haha dat wordt nog ff sparen en verkopen.. heb nog 0 FG op het moment 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger echt vaak d/d2/lod gespeeld, en aangezien d3 nog lang op zich laat wachten... eens een nieuw character aanmaken.

Ik wil graag lekker solo playen, een bowazon beviel vroeger prima (had een lvl 99). Of zijn er andere classes veel beter geschikt hiervoor? Wil uiteindelijk lekker meph/baalruns kunnen doen.

Zit hier toevallig een hele leuke alround build tussen? http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=25806692&f=87

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Gister wilde ik even m'n inventory van m'n javazon checken, dus ik join een random hell game, ligt er in act 1 een hell fire torch op de grond. Even gevraagd of iemand wat kwijt was, maar niemand reageerde. Dus nu heb ik een fijne ama torch 11-15, niet al te hoge stats, maar +3 to all ama skills is toch fijn 8)
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:49:
Vroeger echt vaak d/d2/lod gespeeld, en aangezien d3 nog lang op zich laat wachten... eens een nieuw character aanmaken.

Ik wil graag lekker solo playen, een bowazon beviel vroeger prima (had een lvl 99). Of zijn er andere classes veel beter geschikt hiervoor? Wil uiteindelijk lekker meph/baalruns kunnen doen.

Zit hier toevallig een hele leuke alround build tussen? http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=25806692&f=87

Thx :)
Zeker weten, ik heb een Javazon gemaakt met de onderste guide: Jaypee's Javazon PVM guide. Ook in de bovenste Javazon PvP 1.11 guide staan handige suggesties voor gear etc. Daarvoor had ik een bowazon, die was opzich ook leuk, maar mijn javazon doet veeel meer damage (charged strike 1-6000 lighting dam)

Een cold sorc is ook leuk, ik denk dat dat m'n volgende char wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HyperMan schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:36:
Gister wilde ik even m'n inventory van m'n javazon checken, dus ik join een random hell game, ligt er in act 1 een hell fire torch op de grond. Even gevraagd of iemand wat kwijt was, maar niemand reageerde. Dus nu heb ik een fijne ama torch 11-15, niet al te hoge stats, maar +3 to all ama skills is toch fijn 8)

[...]

Zeker weten, ik heb een Javazon gemaakt met de onderste guide: Jaypee's Javazon PVM guide. Ook in de bovenste Javazon PvP 1.11 guide staan handige suggesties voor gear etc. Daarvoor had ik een bowazon, die was opzich ook leuk, maar mijn javazon doet veeel meer damage (charged strike 1-6000 lighting dam)

Een cold sorc is ook leuk, ik denk dat dat m'n volgende char wordt
Sweet! Gratis torches zijn awesome.

Ik vind persoonlijk ook de javazon lekkerder spelen dan een bowazon. Je hebt alleen wel een infinity nodig voor de light immunes, en die is niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:22:
Welkom back Idi ;)

Afgelopen dagen steeds even gespeeld en dat wilde wel lekker, een goede diarun gevonden voor mijn lightsorc die inmiddels ook al 70 is geleveled ;) Aankomend weekend proberen of haar eindelijk eens af kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
kwakke01 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 07:10:
[...]

WB idifix :) wat ga je spelen? sc of hc? als je hc speelt dan moet je maar eff een gil geven als je hulp nodig hebt :)
Ik moet het spel eerst draaiende krijgen met die native installer van Blizzard. Ik denk dat ik gewoon weer op sc ga spelen. Hc was nooit voor mij weg gelegt. Ik heb daar volgens mij meer dooie chars gehad dan jou Kwakke ;)

Edit:
En idifix speelt weer. Acc Bunaman. Nu moet ik nog gerusht worden richting hell :P

[ Voor 15% gewijzigd door Idifix op 17-05-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voorstellen, kijk al een tijdje mee en nu toch maar eens een acc gemaakt :)

Heb over de jaren heen een aantal keer voornamelijk single player diablo 2 gespeeld wat altijd erg goed beviel. Nooit echt aan online spelen begonnen ivm mmo's. Nu school meer tijd vereist (ok, misschien scheelt het dat ik ook geen 18 meer ben) zijn mmo's niet meer te doen en wil ik mij eens gaan verdiepen in diablo 2's online gebeuren.

Heb er voor gekozen om met hardcore te beginnen en atm zit ik met een lvl 23 barbarian welke een frenzy barb guide volgt. Probeer niet te diep met gear ed te beginnen, maar gewoon eerst even lekker mijn eigen ding doen. De spanning voegt zeker wat extra's toe, maar moet nog even zien hoe ik met het onvermijdbare verlies omga.

Verder ben ik mij druk aan het inlezen, zoveel afkortingen etc. Ook het traden spreekt mij erg aan. Momenteel heb ik het idee dat ik wel een temp ban heb oid (kan wel op us realms, maar niet op europe). Denk dat ik gisteren iets te enthousiast met gamblen was.

*Acc = Bosbouwer
*Char = Chaulsin - barbarian

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:57:
Even voorstellen, kijk al een tijdje mee en nu toch maar eens een acc gemaakt :)

Heb over de jaren heen een aantal keer voornamelijk single player diablo 2 gespeeld wat altijd erg goed beviel. Nooit echt aan online spelen begonnen ivm mmo's. Nu school meer tijd vereist (ok, misschien scheelt het dat ik ook geen 18 meer ben) zijn mmo's niet meer te doen en wil ik mij eens gaan verdiepen in diablo 2's online gebeuren.

Heb er voor gekozen om met hardcore te beginnen en atm zit ik met een lvl 23 barbarian welke een frenzy barb guide volgt. Probeer niet te diep met gear ed te beginnen, maar gewoon eerst even lekker mijn eigen ding doen. De spanning voegt zeker wat extra's toe, maar moet nog even zien hoe ik met het onvermijdbare verlies omga.

Verder ben ik mij druk aan het inlezen, zoveel afkortingen etc. Ook het traden spreekt mij erg aan. Momenteel heb ik het idee dat ik wel een temp ban heb oid (kan wel op us realms, maar niet op europe). Denk dat ik gisteren iets te enthousiast met gamblen was.

*Acc = Bosbouwer
*Char = Chaulsin - barbarian
welkom, tempban krijg je niet van gamblen, alleen van te snel game switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Is een Tomreaver iets waard?

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/8846/tombreaver.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Reflow op 18-05-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

psychoclown schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:19:
Ja maar vooral eth tombreavers zijn goed te verkopen :)
Ja daar had ik inderdaad al wat van gelezen, maar was er niet zeker van als een non eth ook iets waard is. Weet je toevallig ook wat ik hiervoor kan vragen? Dan weet ik iig als he de moeite waard is om hem te bewaren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel het precies waard is weet ik niet echt maar het is wel de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Nuttig voor eigen gebruik, anders levert het niet meer dan 1FG op, omdat iedereen och eth wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind dit persoonlijk niet het waard om proberen te verkopen, alle variabele stats zitten behoorlijk aan de lage kant, alleen de res en aantal sox zit aan in de bovenste helft

lekker, maar ondertussen ook troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Dalyxia schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:10:
[...]

ik vind dit persoonlijk niet het waard om proberen te verkopen, alle variabele stats zitten behoorlijk aan de lage kant, alleen de res en aantal sox zit aan in de bovenste helft

lekker, maar ondertussen ook troep :)
Haha jammer ik vind ook nooit iets waarmee ik iets kan verdienen :P maarja dan maar weer verder farmen en hopen iets te kunnen vinden. Moet echt enigma hebben om te teleporten hebben.. dat rennen naar alle bosses is echt irri met me hammerdin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
omfg, vind ik andy face 30 str 10ll, wil ik mulen, is mijn game ineens weg, game die al minstens 15 minuten bestond en waar ik maar 15 seconden uit was

godverdegodverdegodverdegodver

aaaaaah nu tempban

slechte dag vandaag

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 18-05-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij doet het ook nog niet. Heb naar mijn idee niks geks gedaan dus hoop dat hij het morgen toch wel weer eens doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Dalyxia schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:15:
omfg, vind ik andy face 30 str 10ll, wil ik mulen, is mijn game ineens weg, game die al minstens 15 minuten bestond en waar ik maar 15 seconden uit was

godverdegodverdegodverdegodver

aaaaaah nu tempban

slechte dag vandaag
:(
Als ik goede items vind vraag ik altijd iemand anders om ff te mulen, want ik heb dit al te vaak gehad.
Wil je trouwens die dual leech ring nog traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperMan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:45:
[...]

:(
Als ik goede items vind vraag ik altijd iemand anders om ff te mulen, want ik heb dit al te vaak gehad.
Wil je trouwens die dual leech ring nog traden?
ja wil ik wel, ben alleen vanavond niet meer online, waarschijnlijk morgenochtend en morgenavond ben ik wel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Is een azure wrath phase blade met een lvl11 sanctuary aura, 253% ed en 10 to all attributes iets waard, de varies zijn lvl10-13, 230-270% ed en 5-10 attrib. Ik vind hem zelf best leuk, maar heb er met hammerdin niks aan en heb geen ander character dat aan die dex req voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:54
kid jansen schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:59:
Is een azure wrath phase blade met een lvl11 sanctuary aura, 253% ed en 10 to all attributes iets waard, de varies zijn lvl10-13, 230-270% ed en 5-10 attrib. Ik vind hem zelf best leuk, maar heb er met hammerdin niks aan en heb geen ander character dat aan die dex req voldoet.
is toch leuk voor een act3 merc en dan ga je chaos runs doen.

wel een tijdje geleden dat ik gespeeld heb, misschien dat ik ook weer begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

lol zojuist Ko, Pul, Ist gevonden op countess.. en een jewel:

Grim Whorl Jewel
25% Enhanced Damage
2 Str
7 life

Enig idee of dat iets waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De stats zijn nogal laag.. dus je zult er waarschijnlijk** niks voor kunnen krijgen.
De meesten die spelen (en dikwijls jsp users) willen alleen perfect jewels. Dat was vorige ladders nog wel makkelijk, voor dat soort lui, gezien de perfect jewels meteen werden geduped wanneer die gevonden werden (door waarschijnlijk bots).

** waarschijnlijk omdat ik niet weet wat het lvlreq is, als dit lvl 18 is kan je er misschien nog wel wat voor vangen maar verwacht niet meer dan 1fg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is niks waard, je jewel. Moet zijn 40%ED of een forse +damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
kid jansen schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:59:
Ik heb er ook zo één op een mule zitten waarvan ik geen flauw idee heb wat ik er mee wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Davio schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:15:
[...]

Ik heb er ook zo één op een mule zitten waarvan ik geen flauw idee heb wat ik er mee wil. :)
In dat geval wil ik hem best van je overnemen :P Volgens mij is hij beter dan de lightsabre die ik nu op mn frenzybarb gebruik. Dex req. heb ik al, want lightsabre is ook een phaseblade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sanctuary is toch juist niet bevordelijk voor je barb? Als je CS doet zullen alle undead steeds naar achter gebounced worden.. De reden dat csdins dit wel graag gebruiken is zodat de undead in de hammers worden gebounced :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ouders thuis zit ik gewoon met een kabel via de router en hier in arnhem gaat alles via een draadloos netwerk. Kan dat effect hebben op je inloggen? Heb vanaf het begin hier niet kunnen spelen. Vanmiddag eens kijken of het zin heeft om de router er eens uit te trekken. Het is nu al bijna 3 dagen zo dus ik denk dat ik het probleem ergens anders moet gaan zoeken :p . Het gekke is dat alle andere realms wel gewoon naar inloggen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:43:
Sanctuary is toch juist niet bevordelijk voor je barb? Als je CS doet zullen alle undead steeds naar achter gebounced worden.. De reden dat csdins dit wel graag gebruiken is zodat de undead in de hammers worden gebounced :)
Voor crowd control is het ideaal, en door frenzy ben ik met mijn insane running speed binnen 0.1 seconden alweer bij hem als ik hem al aangeklikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:43:
Bij mij ouders thuis zit ik gewoon met een kabel via de router en hier in arnhem gaat alles via een draadloos netwerk. Kan dat effect hebben op je inloggen? Heb vanaf het begin hier niet kunnen spelen. Vanmiddag eens kijken of het zin heeft om de router er eens uit te trekken. Het is nu al bijna 3 dagen zo dus ik denk dat ik het probleem ergens anders moet gaan zoeken :p . Het gekke is dat alle andere realms wel gewoon naar inloggen gaan.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je IP gewoon gebanned is. Probeer het bij jou thuis eens met een UTP kabeltje als test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Baal gekilled op NM, en heb dus hell unlocked. Kan ik nu geen NM games meer joinen? En zo ja, hoe dan?

Flink Baal-en dat ik dit op level 63 al gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:02:
Ik heb net Baal gekilled op NM, en heb dus hell unlocked. Kan ik nu geen NM games meer joinen? En zo ja, hoe dan?

Flink Baal-en dat ik dit op level 63 al gedaan heb.
Dat maakt niet uit joh. Gewoon jezelf even tot hell a4 laten rushen en dan dia runs doen tot lvl 70. Dat ben je echt in no-time. Dan ancients en door met hell baalruns. Je kan overigens nog gewoon NM games in alleen je ziet ze niet meer in games list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten rushen? Ik heb weinig te bieden aan mensen die mij moeten rushen... hooguit een paar lowlvl uniques.

En dat NM games niet meer zichtbaar zijn, das juist mijn probleem :p

Maargoed, tis vast niet het einde van de wereld... hoop dat ik een aardig iemand online tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:37:
Laten rushen? Ik heb weinig te bieden aan mensen die mij moeten rushen... hooguit een paar lowlvl uniques.

En dat NM games niet meer zichtbaar zijn, das juist mijn probleem :p

Maargoed, tis vast niet het einde van de wereld... hoop dat ik een aardig iemand online tegen kom.
voeg mensen in de playerlist toe, en jehebt zo een rush door hell te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, de meeste doen het gratis, pay it forward principe.

Immers zullen de meeste rushers ook wel eens rushee geweest zijn en zo blijft het eindeloos doorgaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na jaren dat ik niets meer gedaan met D2 weer eens geinstalleert. Eerst natuurlijk single player doen. :P
En mijn aversie tegen Duriel laaide weer op. Wat is dat wezen irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:09:
Ik heb na jaren dat ik niets meer gedaan met D2 weer eens geinstalleert. Eerst natuurlijk single player doen. :P
En mijn aversie tegen Duriel laaide weer op. Wat is dat wezen irritant.
niet echt, alleen een klein hokje waar die in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Duriel is tijdens SP wel irritant, zeker als je een caster hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik een assasin met fire en lightning. Misschien dat het verklaard dat het best moeilijk is om Duriel te verslaan. Iemand misschien tips op dit vlak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:31:
Nou heb ik een assasin met fire en lightning. Misschien dat het verklaard dat het best moeilijk is om Duriel te verslaan. Iemand misschien tips op dit vlak?
restat in alleen lightning

welk level ben je nu?

@hyperman, ben nu on in d2

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 19-05-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik nu ook, maar jij niet meer geloof ik, of is je account name geen dalaii?
mijne=wimi2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperMan schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:44:
Ik nu ook, maar jij niet meer geloof ik, of is je account name geen dalaii?
mijne=wimi2000
hulde, tempban

vaag omdat ik toch niet heel snel achter elkaar switchte.
zelfs nog paar keer gewacht om dit te voorkomen

naja, morgen dan maar, heb nu ook geen tijd meer en tempbans kennende duurt het 30+ minuten

sorry, ik heb altijd alles door elkaar liggen op mijn mules, dan ken ik het niet altijd zo makkelijk vinden

[ Voor 31% gewijzigd door Dalyxia op 19-05-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Is goed, ik was al op f5 aan het drukken, maar had nieuwe pagina niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:37:
[...]

restat in alleen lightning

welk level ben je nu?

@hyperman, ben nu on in d2
lvl 21. Maar alleen lightning is toch zwak? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:23:
[...]

lvl 21. Maar alleen lightning is toch zwak? :S
Neehoor, dat heb je nodig om alles te kunnen synergizen, anders kom je dmg tekort. De light immunes krijg je kapot met je merc + shadow en met death sentry. Death sentry geeft corpse explosion en die doet fire dmg en physical dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

*Edited niet meer nodig hehe* 8)7

[ Voor 87% gewijzigd door Reflow op 19-05-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik heb net m'n Wolfhowl Fury Visor [124% ed, 3wc, 6feral, 6lycan, 4were, 14str, 15dex, 9vit] verkocht voor ist um pul, leek mij vrij redelijke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
kid jansen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:08:
Ik heb net m'n Wolfhowl Fury Visor [124% ed, 3wc, 6feral, 6lycan, 4were, 14str, 15dex, 9vit] verkocht voor ist um pul, leek mij vrij redelijke deal.
Lijkt mij zéér redelijk, zeker omdat je voor die Wolfhowls net de goede koper aan moet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Net een Leviathan Kraken Shell gevonden [+192% ed, +114def, 49str, 20% DR], totale def is 1644, is dat nog iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb er ook zo één, maar wederom geen idee wat ik er mee wil of kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen eth is die wel leuk anders puur voor selfusage :)

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hij heeft veel STR nodig, anders zou ik hem wel kunnen gebruiken op mn Frenzy-barbje.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!