WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het feit dat er geen block op zit vind ik zelf echt een groot nadeel ^^
Uiteraard is het wel een lekker SC knalshildje.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
last ladder:Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:02:
haha ik doe 1 keer in mijn 4 sox superior monarch tal thul ort amn en er komt een 35 FCR uit rollen
ik deed voor de eerste keer een hoto -> 40%
ik deed voor de eerste keer een CTA 6/6/4
:-)
een spirit boeied me nie echt ze
Nouja een total perfect ST 45@ (liefst 15/15) bracht vorige ladder nog wel meer opBitchCrew schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:59:
[...]
last ladder:
ik deed voor de eerste keer een hoto -> 40%
ik deed voor de eerste keer een CTA 6/6/4
:-)
een spirit boeied me nie echt ze
Tja die block mis je op SC niet zo inderdaad maar als je het mij vraagt is het dé caster shield en ongeëvenaard!SpoTs schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:51:
Hehe, ik vind spirit leuk als starter item. en dan hebben we het wel weer gehad
Het feit dat er geen block op zit vind ik zelf echt een groot nadeel ^^
Uiteraard is het wel een lekker SC knalshildje.
D2gfx.dll is een .dll die standaard wordt geinstalleerd. Het spel heeft deze nodig om te draaien. Op internet kun je echter een aangepaste D2gfx.dll downloaden. Vervolgens vervang je het originele .dll bestand met het gedownloade .dll bestand . De aangepaste .dll van internet maakt het mogelijk om op één computer meerdere keren Diablo2 op te starten. Dit is handig voor bijvoorbeeld mulen tussen twee accounts.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:55:
Wij hebben maar 2 pc op internet. En elk met eigen cd key.
Nog een vraagje als je lightning resistance in de - staat (-64) heeft een thunder god dan zin ivm de lightning absorb of haalt het dan niks uit.
Heb het even op gezocht we kregen een mailtje (Nadat wij gemaild hadden) daar stond in dat we D2gfx.dll als third party program gebruikten, die heb ik toen mijn folder gehaald toen wou diablo niet meer opstarten dus het hoort er standaard in.
Probleem is dat dit makkelijk door warden wordt opgepakt en je er zeker temporary of permanent ban voor krijgt. Wat ook zeker is dat dit bestand niet vanzelf op je computer komt en over het originele bestand wordt gekopieerd. Dus of je bent de vermoorde onschuld aan het spelen of je hebt iemand in huis die niet slim bezig is.
[ Voor 12% gewijzigd door Zontar op 20-04-2010 19:31 ]
Reken er maar zeker op dat je meteen gebanned wordt! Als je met gewijzigde .dlls aan de slag gaat krijg je geen temp ban. Overigens gaf ze aan dat ze dat bij de vorige banwave had dus niet bepaald boeiend.Zontar schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:28:
[...]
D2gfx.dll is een .dll die standaard wordt geinstalleerd. Het spel heeft deze nodig om te draaien. Op internet kun je echter een aangepaste D2gfx.dll downloaden. Vervolgens vervang je de originele .dll met de gedownloade .dll . De aangepaste .dll van internet maakt het mogelijk om op één computer meerdere keren Diablo2 op te starten.
Probleem is dat dit makkelijk door warden wordt opgepakt en je er zeker temporary of permanent ban voor krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2010 19:37 ]
Verwijderd
Mijne had 13x nodig voordat ie 35 fcr was. Met daartussen ook ene leuke 25fcr met perf mana/absorb. Leven re-rollen!psychoclown schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:57:
Ik heb zelf ook in totaal 5 of 6 keer gerolled en oa. 2x 33fcr gehaald en een keer 34fcr..
1156 stones sold to merchants, 2 sec later crashed de game.
BTW, heeft iemand een Ral en een Sol?
Ik heb 2x Amn en een Ort
[ Voor 32% gewijzigd door Khiu op 20-04-2010 21:44 ]
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
ben nu bezig met een Java/Bow hybridje voor NM baalruns op HCL.
15 Lightning Fury
15 Freezing Arrow
10 Piercing
20 Valkryre
60 skills en +/- 10 pre reqs ofzo...
Zou het meeste wel aan moeten kunnen denk ik zo??
me Hammerdin is inmiddels lvl29. Maar twijfel daar nog over om die verder te lvlen
Ik heb hem maar op diabloii.net trade forum gezet, daar zat ik vroeger immers ook (d2jsp nooit echt intensief gebruikt), benieuwd wat hij op zal leveren. Heb het bieden laten beginnen bij um.
Denk dat ik hem voor ist wel wegdoe...
Add een paar van de actieve HCL-GoT-ers, zijn er zat die graag samen spelen (lvl-en, Cows, BR's). Ik heb atm zelf ook flink baat bij BR's NM dusch.....Pat-Juh schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:32:
op HCL heb ik nog wel een Ral voor je, whips maar op PatJuh als je ook HCL speelt.
ben nu bezig met een Java/Bow hybridje voor NM baalruns op HCL.
15 Lightning Fury
15 Freezing Arrow
10 Piercing
20 Valkryre
60 skills en +/- 10 pre reqs ofzo...
Zou het meeste wel aan moeten kunnen denk ik zo??
me Hammerdin is inmiddels lvl29. Maar twijfel daar nog over om die verder te lvlen
Wat betreft je skill-verdeling ben ik niet erg entousiast. In NM heb je nog weinig "last" van immunities en ben je imho beter af met een "one trick pony". Dus of de lightening kant (iig LF+CS), of de bowkant (FA/strafe). Op dit moment mis je flink wat damage. Later in Hell is het natuurlijk wel nuttig om een 2e attack te hebben.
Verder: waar ga je mana vandaan halen? LF en FA zijn beide mana-intensieve skills en je leecht er vaak nauwelijks iets van terug.
Vicariously I live while the whole world dies
op NM kan je aardig wat lvlen en mf-en dus wat gear opbouwen voor hell
Stom, vergeten erbij te zetten dan ik SCL speel. Alleen maandagavond speel ik HCLPat-Juh schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:32:
op HCL heb ik nog wel een Ral voor je, whips maar op PatJuh als je ook HCL speelt.
Toch bedankt voor je aanbod.
doe wel een punt in pierce en razortail erbij, dan is elles in 1 LF dood.Pat-Juh schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:51:
Het is bij nader inzien toch verstandiger om een LF-CS + Valkyre javazon te maken. In combinatie met een goede Merc kan ik het merendeel wel aan. Zo'n beetje alles tot a5 Hell als je een beetje strategisch speelt.
op NM kan je aardig wat lvlen en mf-en dus wat gear opbouwen voor hell.
is handig om cows mee te doen.
dat is een misswalk. hij zou lopen maar struikelde en toen ging game plat.Awesome...
1156 stones sold to merchants, 2 sec later crashed de game.
BTW, heeft iemand een Ral en een Sol?
Ik heb 2x Amn en een Ort
[ Voor 18% gewijzigd door Cpt.Chaos op 21-04-2010 15:36 ]
I knows... back in the day 1.08 en 1.09Cpt.Chaos schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:29:
[...]
doe wel een punt in pierce en razortail erbij, dan is elles in 1 LF dood.
is handig om cows mee te doen.
*highlords-rising sun-atma's-
*sandstorm trek schoenen-gore riders-
*thundergods vigor belt - string of ears-nosferatus
*ravenfrosts-dwarfstars-manhald healring etc.
*skin of vipermagi armors
*wizzard spike's
*magefists - drucul grasp -
*ormus robes-shaftshops-
*titans
*stormshield-lidless
*skillers ,assasin,druid,necro etc...
*arreats-homunculus
*bartus0claw
en msichien nog wat occu's en shako's.
etc etc...
wisper me ingame op acc*huvermann
ik speel Softcore ladder.
alles is free,maar pak alleen dingen die je nodig hebt voor je class,zodat er ook wat overblijft voor anderen.
het is ook een beetje voor spelers die niet veel hebben
*is er trouwens nog een diablo2 got channel of iets dergelijks?
[ Voor 5% gewijzigd door tweakjunkie op 22-04-2010 08:03 ]
channel zou op got. <-met dot moeten zijn
[ Voor 79% gewijzigd door Cpt.Chaos op 21-04-2010 18:59 ]

Ik heb al even gezocht maar ik kon niet echt een lijst vinden met gewilde socket items.
Verwijderd
Gister 2 uur gezocht naar +3 sk java // 20 ias bij Anya op hell --> niks gevonden
Vandaag zoeken bij charsi op nm naar sharpentskin gloves om java gloves te craften --> 2de keer dat ik kijk zie ik +3 sk java // 20 ias :D:D
Egt top dit
Verwijderd
btw huverman ben je SCL of HCL?CaseJunkieXL schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:39:
als iemand nog wat free stuff wilt,zoals
*highlords-rising sun-atma's-
*sandstorm trek schoenen-gore riders-
*thundergods vigor belt - string of ears-nosferatus
*ravenfrosts-dwarfstars-manhald healring etc.
*skin of vipermagi armors
*wizzard spike's
*magefists - drucul grasp -
*ormus robes-shaftshops-
*titans
*stormshield-lidless
*skillers ,assasin,druid,necro etc...
*arreats-homunculus
*bartus0claw
en msichien nog wat occu's en shako's.
etc etc...
wisper me ingame op acc*huvermann
alles is free,maar pak alleen dingen die je nodig hebt voor je class,zodat er ook wat overblijft voor anderen.
het is ook een beetje voor spelers die niet veel hebben
*is er trouwens nog een diablo2 got channel of iets dergelijks?
Ik was dankbaar toeschouwer, het werk werd gedaan door Dave, Maldred, Hayate, Boom en Kwakke. Totdat Pheno zelf weer actief wordt hebben wij zijn "vloek" overgenomen --> geen leuke drops
Mooi een paar leveltjes gepakt met mijn soso. Daarna ook nog even een lift gekregen met mijn ama tot UPC (of mijn router?) weer eens roet in het eten gooide --> internet klapte eruit. Soory boys, ik kon niet meer online komen.
Heren, bedankt voor de hulp. Ik klopt graag nog eens aan voor Hell A3 --> A5
je staat al in hell a5tollo71 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 07:26:
Gisteren met de HCL club voor het eerst deze ladder 8pl Hell GoT Baalruns gedaan![]()
Ik was dankbaar toeschouwer, het werk werd gedaan door Dave, Maldred, Hayate, Boom en Kwakke. Totdat Pheno zelf weer actief wordt hebben wij zijn "vloek" overgenomen --> geen leuke drops![]()
Mooi een paar leveltjes gepakt met mijn soso. Daarna ook nog even een lift gekregen met mijn ama tot UPC (of mijn router?) weer eens roet in het eten gooide --> internet klapte eruit. Soory boys, ik kon niet meer online komen.
Heren, bedankt voor de hulp. Ik klopt graag nog eens aan voor Hell A3 --> A5
nog eff anci (je bent immers al lvl 60) en dan kunnen we weer verder met br's hell
smiter heeft nu maxed defiance/hs/fana, dus die komt eraan
oh, datzelfde geld voor een mooie (upped) GA en heavens, want crushflange doet wel weinig dam voor het laantste stukje
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dit klinkt alsof een van mijn maatjes zo vooruitziend is geweest om even in te loggen en mijn Java mee te nemenkwakke01 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:00:
[...]
je staat al in hell a5
nog eff anci (je bent immers al lvl 60) en dan kunnen we weer verder met br's hell
....
Ik zal CB-items voor je in de gaten houden Kwakke. Als ik op jsp een koopje zie neem ik die wel voor je mee.
Het grote werk wordt allang weer gedaankwakke01 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:00:
[...]
je staat al in hell a5
smiter heeft nu maxed defiance/hs/fana, dus die komt eraanmet >50 CB kan ie de bosses al redelijk makkelijk neerleggen
nog eff een paar psndam sc's erbij en hij is klaar voor het grote werk. lifetap wandjes doen zn werk atm, maar als iemand draculs vindt ben ik je man vwb een eventuele sale
oh, datzelfde geld voor een mooie (upped) GA en heavens, want crushflange doet wel weinig dam voor het laantste stukje
Valt me trouwens echt weer op dat ubermeph een mietje is, en dat de mini ubers toch het gevaarlijkste blijven. Lijkt trouwens net of ze de ubers hebben verzwakt.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 22-04-2010 12:21 ]
Ik heb altijd Lilith het meest gevaarlijk gevonden. Wel jammer dat UT-lvl-en niet meer mogelijk is.Maldred schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:00:
[...]
Het grote werk wordt allang weer gedaan.
Valt me trouwens echt weer op dat ubermeph een mietje is, en dat de mini ubers toch het gevaarlijkste blijven. Lijkt trouwens net of ze de ubers hebben verzwakt.
Ja die psn was echt het meest dodelijke zelfs met max pres, draculs en exile!tollo71 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:10:
[...]
Ik heb altijd Lilith het meest gevaarlijk gevonden. Wel jammer dat UT-lvl-en niet meer mogelijk is.
Ik vind het ook enigszins jammer want het was makkelijk en leuk om te doen. Aan de andere kant vind ik het ook niet heel erg om csruns ed, te moeten doen
waarschijnlijk ooit maphack geinstalleerd en vervolgens er handmatig af gegooid, maar niet geweten dat d2gfx.dll vervangen wordt tijdens installatie ervanZontar schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:28:
[...]
D2gfx.dll is een .dll die standaard wordt geinstalleerd. Het spel heeft deze nodig om te draaien. Op internet kun je echter een aangepaste D2gfx.dll downloaden. Vervolgens vervang je het originele .dll bestand met het gedownloade .dll bestand . De aangepaste .dll van internet maakt het mogelijk om op één computer meerdere keren Diablo2 op te starten. Dit is handig voor bijvoorbeeld mulen tussen twee accounts.
Probleem is dat dit makkelijk door warden wordt opgepakt en je er zeker temporary of permanent ban voor krijgt. Wat ook zeker is dat dit bestand niet vanzelf op je computer komt en over het originele bestand wordt gekopieerd. Dus of je bent de vermoorde onschuld aan het spelen of je hebt iemand in huis die niet slim bezig is.
of de vermoorde onschuld.
dus luitjes, hoe bevalt de nieuwe patch? het kriebelt wel, maar toch nog te weinig om er weer veel tijd in te gaan steken.
Verwijderd
Ik moet dit even kwijt.Dalyxia schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:28:
[...]
waarschijnlijk ooit maphack geinstalleerd en vervolgens er handmatig af gegooid, maar niet geweten dat d2gfx.dll vervangen wordt tijdens installatie ervan
of de vermoorde onschuld.
dus luitjes, hoe bevalt de nieuwe patch? het kriebelt wel, maar toch nog te weinig om er weer veel tijd in te gaan steken.
Ik vind het jammer dat er gedacht word dat ik de vermoorde onschuld speel . Maar ik weet zeker dat ik of iemand uit ons gezin niks heb gedaan wat niet mag of kon.
Het rare is dat alleen bepaalde accounts van ons geclosed werden en de andere 14 niet, ze konden ons ook niet uitleggen waarom de andere accounts wel clean waren (want dat waren ze volgens hun) . Maar alleen de speel accounts werden verwijderd en niet onze mule accounts. Het is toch 1 spel.
Alle accounts waren in de zelfde periode gemaakt op de zelfde pc maar misschien dat we teveel accounts hadden. Wij hadden er 22 en de kinderen hadden hun eigen dus in totaal 25. 8 daarvan zijn geclosed 4 van mij en 4 van man.
En aan maphack heb ik een hekel, ben vaak genoeg uit een game gegaan omdat iemand maphack gebruikt.
Ben niet zoveel op dia geweest afgelopen dagen maar heb een ama gemaakt, man heeft ama spullen gevonden en getrade dus ik maak een straffe met freezing arrow.
Ben dus heel avontuurlijk bezig deze keer en niet alleen assa.
....tollo71 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:10:
[...]
Ik heb altijd Lilith het meest gevaarlijk gevonden. Wel jammer dat UT-lvl-en niet meer mogelijk is.
voelt zich nOOb...
wat is er met die patch dan meegewaaid waardoor uberen niet meer kan?!??!?
ps. als iemand gaat keyrunnen, dan wil ik MEE
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 13:59 ]
het kan nog, maar je leveled niet meer zoals ervoor.kwakke01 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:50:
[...]
voelt zich nOOb...
wat is er met die patch dan meegewaaid waardoor uberen niet meer kan?!??!?
ps. als iemand gaat keyrunnen, dan wil ik MEE
xp is dus heel erg generft of volledig weg nu ( weet niemeer welk)
Volgens mij is Maldred al flink onderweg richting UT.
@Katje: Bowazon speelt super, zeker solo. Wat is je build, als ik zo vrij mag zijn? Ben er ook 1 aan het maken.
Verwijderd
20 freezing arrow
20 valkyrie
de rest verdelen over critcal strike, penetrate en pierce
maar of dat gaat werken ik heb geen idee.
op de switch wil ik titans zetten want ik doe thunder god om dan hoop ik dat ik daarmee
ook nog wat kan uit richten.
Lukt het niet dan kan ik altijd nog mijn skills resetten.
Man heeft m'avina set compleet dus die wil ik gaan gebruiken.
Ik vrees dat het niet goed gaat werken. Freezing Arrow is, net als Lightning Fury/Critical Strike, met name gebaat bij +skills. Strafe daarentegen is vrijwel skill-onafhankelijk en juist gebaat bij zaken als +damage/IAS/leech.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:17:
20 straffe
20 freezing arrow
20 valkyrie
de rest verdelen over critcal strike, penetrate en pierce
maar of dat gaat werken ik heb geen idee.
op de switch wil ik titans zetten want ik doe thunder god om dan hoop ik dat ik daarmee
ook nog wat kan uit richten.
Lukt het niet dan kan ik altijd nog mijn skills resetten.
Man heeft m'avina set compleet dus die wil ik gaan gebruiken.
Als je voor Freezing Arrow kiest zou ik ook kiezen voor de synergie(en). Mavina's Set is op zich redelijk voor een 'Cold Maiden', maar als Strafer nauwelijks. Voor een Strafer (en met LF) geldt dat Pierce zeer belangrijk is. Een goede keuze is dan Razortail belt.
Verder zou ik niet gaan voor Critical Strike en Strafe. Je damage haal je toch vooral uit je cold skills en je valkyrie + merc, je bow zal daar waarschijnlijk ook op ingericht zijn en dus weinig physical dmg doen. Met weinig physical dmg zijn strafe en critical strike ineens een stuk minder nuttig.
Dus:
- Max freezing arrow
- Max damage synergie van freezing arrow
- Max valkyrie
- Flink wat punten in pierce
- Flink wat punten in dodge/evade passive skills, je hebt immers geen shield en dus ook weinig resists!
Je hebt toch ook bows met pierce? Buriza en Demon Machine bijvoorbeeld.Vicarious schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:37:
Pierce is voor Freezing Arrow ook heel belangrijk. Zo kun je hele mobs in 1x freezen en damagen. Wel is het nodig dat je de synergy maxed die damage geeft. Freezing Arrow heeft 2 synergies, eentje geeft extra dmg de andere extra freeze lengte. De freeze lengte is niet zo boeiend, maar die damage heb je hard nodig op hell.
Verder zou ik niet gaan voor Critical Strike en Strafe. Je damage haal je toch vooral uit je cold skills en je valkyrie + merc, je bow zal daar waarschijnlijk ook op ingericht zijn en dus weinig physical dmg doen. Met weinig physical dmg zijn strafe en critical strike ineens een stuk minder nuttig.
Dus:
- Max freezing arrow
- Max damage synergie van freezing arrow
- Max valkyrie
- Flink wat punten in pierce
- Flink wat punten in dodge/evade passive skills, je hebt immers geen shield en dus ook weinig resists!
Dan kan je die toch gebruiken?
Ik heb btw niet echt veel ervaring met amazons dus dat weet ik niet precies.
Ah, de pre-runeword tijd waarin buri's nog dodelijk waren voor elke koe.
nja ik geef voorkeur aan:Vicarious schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:54:
Buriza kun je gebruiken, maar Ice is bijna een vereiste wil je een beetje knappe damage doen.
knockback + strafer /multishot.
en hoop poisondmg charms
Dikke life and mana leech.
might merc met eth pride andy en eth bugged forti
Faith. bow
Forti
atma's scarab.
laying of hands of dual leech gloves of CB gloves met ias ( kraft je)
raven's.
En zeker een goede boost aan faster run and walk. en res + mana boots.
hm, kan nie wachten om mijn ama te make, ma momenteel nog veel veel te duur zo
[ Voor 30% gewijzigd door BitchCrew op 22-04-2010 15:29 ]
vraagje heVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:49:
[...]
Ik moet dit even kwijt.
Ik vind het jammer dat er gedacht word dat ik de vermoorde onschuld speel . Maar ik weet zeker dat ik of iemand uit ons gezin niks heb gedaan wat niet mag of kon.
Het rare is dat alleen bepaalde accounts van ons geclosed werden en de andere 14 niet, ze konden ons ook niet uitleggen waarom de andere accounts wel clean waren (want dat waren ze volgens hun) . Maar alleen de speel accounts werden verwijderd en niet onze mule accounts. Het is toch 1 spel.
Alle accounts waren in de zelfde periode gemaakt op de zelfde pc maar misschien dat we teveel accounts hadden. Wij hadden er 22 en de kinderen hadden hun eigen dus in totaal 25. 8 daarvan zijn geclosed 4 van mij en 4 van man.
En aan maphack heb ik een hekel, ben vaak genoeg uit een game gegaan omdat iemand maphack gebruikt.
Ben niet zoveel op dia geweest afgelopen dagen maar heb een ama gemaakt, man heeft ama spullen gevonden en getrade dus ik maak een straffe met freezing arrow.
Ben dus heel avontuurlijk bezig deze keer en niet alleen assa.
wat moet je in GODSNAAM met 22 accounts... 22 account x 9 chars = 198 characters
de enige die zoveel accounts nodig zijn zijn botters en itemsellers...
of je verzamelt elk item dat je ooit hebt gevonden...
val je niet aan ofzo hoor, is iig niet de bedoeling, ben gewoon benieuwd
Verwijderd
Ik heb in het begin al eens gezegd dat we heel anders spelen. En daar hebben we veel ruimte voor nodig.
We hebben nog maar 17 accounts over waarvan en 3 van de kids zijn. En 11 als non ladder staan.
We gebruiken nu 3, 1 voor man 1 voor mij en 1 voor mule. We helpen nog wel maar veel minder dat vorige seizoenen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
ja ok, maar wat bewaar je allemaal dan? vanaf wat voor grens? alle low level sets? en hoeveel stuks ervan want aan 40x arcanna;s deathwand heb je echt heul niksVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:27:
Wij bewaren echt alles. Vooral om anderen te helpen die niks hebben. Zo hebben wij vorig seizoen per dag gemiddeld 2 chars per dag een complete nieuwe gear gegeven .
Ik heb in het begin al eens gezegd dat we heel anders spelen. En daar hebben we veel ruimte voor nodig.
We hebben nog maar 17 accounts over waarvan en 3 van de kids zijn. En 11 als non ladder staan.
We gebruiken nu 3, 1 voor man 1 voor mij en 1 voor mule. We helpen nog wel maar veel minder dat vorige seizoenen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
ik bewaarde eerst ook alle low level goede gear, dus sigon;s, low level uniques met goede stats, dat soort spul, maar aan arcanna;s, arctic set items of blauwe crap met veel te hoge str req/ +3 life heeft echt helemaal niemand iets.
en dan speelde ik zo'n 5 uur per dag om vervolgens alsnog maar 2 accounts nodig te hebben
dus ben gewoon benieuwd naar wat jullie dan zoals bewaren, geef me is een indicatie
Verwijderd
Eigenlijk van alles wat je in nm en hell goed kan gebruiken
We hadden ook heel veel insights en spirit zwaard en schilden staan. Alle skillers die we vonden en rolden en niet nodig hadden. Te veel om op te noemen. Maar geen rotzooi wat niemand wilde hebben. Blauwe crap laten we liggen of verkopen het voor gold. En met 5 personen spelen vind je heel veel.
En voor ons zelf hadden we allemaal low lvl spul voor het geval dat we een nieuwe char die we ooit eens wilden maken maar nooit van kwam. En alles wat we gewoon te leuk vonden om weg te doen.
mja, ok, maar dan nog, hoe houd je het bij? je bent dan zowat een boekhouding nodig met alle namen en passworden, jozef kriebels zegVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:29:
Sets ( M'avina , Tal, Ik , Griswold, Trang enz) maar geen low sets behalve Sigon want die werd regelmatig gevraagd, vipers, occu's alle soorten wapons.
We hadden ook heel veel insights en spirit zwaard en schilden staan. Alle skillers die we vonden en rolden en niet nodig hadden. Te veel om op te noemen. Maar geen rotzooi wat niemand wilde hebben. Blauwe crap laten we liggen of verkopen het voor gold. En met 5 personen spelen vind je heel veel.
En voor ons zelf hadden we allemaal low lvl spul voor het geval dat we een nieuwe char die we ooit eens wilden maken maar nooit van kwam. En alles wat we gewoon te leuk vonden om weg te doen.
enne, met 5r mensen hebben jullie dus iig 2x zoveel chars als mij, das nog steeds een hoop vind ik
Op bijvoporbeeld de armor-account staat per itemclasse een mule, helm-mule, boots-mule etc. In het begin even inrichten en regelen en daarna de hele ladder er profijt van. Zelden iets kwijt.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik met mijn lvl75 Orb-soso Hell Meph en Andy probleemloos kan runnen (merc blijft ook mooi leven tnx to Kelpie Snare). Voorzichtigheidshalve wel Boomblasters BO-er erbij voorlopig. Mijn eerste bruikbare drop viel deze morgen: een Wichwild boog

Soso gear:
Armor: Vipermagi (upped tnx to Kwakke)
Weapon: Wizzy
Shield: Viscareant pet P.Diamond
Helm: Tals
Gloves: Magefist
Belt: Bladebuckle
Boots: Rare (FRW, res)
Rings/Amu: Rare (res/mana)
Merc A2 Defiance:
Armor: eth. Spirit Forge
Weapon: Kelpie Snare
Ondertussen zijn er 2 Ama's in de maak: Javazon (lvl60, Hell A5) en een Bowazon (lvl45, NM A1). Te veel te doen, te weinig tijd..... Opa heeft het druk

eff een uppie van mij:
de lighter staat sinds gister op 87; kan nu alleen nog levellen in WS, dus moet me gaan richten op br's...
de smiter staat op 70, en zijn merc is dolblij met zn eth CA obedience (230-1057 op de pole)
ben nu voorzichtig begonnen aan searchfornails, en als die de levels heeft ga ik hem volledig gearen voor wat serieuzere cs-runs
[ Voor 31% gewijzigd door kwakke01 op 23-04-2010 10:02 ]
Mijn lvl 40 pala heeft nog full Isenhart's.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:29:
Sets ( M'avina , Tal, Ik , Griswold, Trang enz) maar geen low sets behalve Sigon want die werd regelmatig gevraagd, vipers, occu's alle soorten wapons.
Kheb nu 3/5 tals set (chest/neck/belt) en m'n armor gesocket met Um, tevens heb ik m'n Occy gesocket met een 14@ all res ( thx @ micro
Daarna vond ik nog een Eth krakenshell, gebugged --> 1006 def.
Stone ingeramt en weer 3600 armor erbij ^^ mooie merc jas!
Vervolgens mijn maat nog evne gesponsord met een nieuwe shako en een Skullders Ire.
Door mijn nieuwe gear heb ik nu in MF gear max block en max resist
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat is het ook!! Alleen niet met de skillverdeling en de gear die jij noemdeVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:45:
En ik dacht dat strafe nog wel zo'n leuke en goede skill was voor solo spel

Hier een voorbeeld van een zeer sterke Strafer:
Armor: Fortitude
Weapon: Faith GMB
Helm: Giant Skull (2x 15%ias/ED jewels)
Belt: Razortail
Gloves: LoH
Boots: Wartravellers
Amu: Atma's (ctc Amp damage)
Rings: manald/BK/Ravenfrost
Merc: A2 Might
Armor: eth. Duriels
Weapon: eth. Pride CV
Keywords bij een full strafer: knockback, damage, speed, leech.
@SC: genoeg str voor gear, genoeg vita voor ~800 life, rest in dex
Als je interesse hebt in varianten, al dan niet "goedkoper", kan ik die wel eens posten.
Spots en Davio: er zit nogal wat verschil in jullie gear zo te lezen
[ Voor 5% gewijzigd door tollo71 op 23-04-2010 11:18 ]
Nu ja, mijn MF soso doet het vooralsnog met het volgende:tollo71 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:15:
[...]
Dat is het ook!! Alleen niet met de skillverdeling en de gear die jij noemde![]()
Hier een voorbeeld van een zeer sterke Strafer:
Armor: Fortitude
Weapon: Faith GMB
Helm: Giant Skull (2x 15%ias/ED jewels)
Belt: Razortail
Boots: Wartravellers
Amu: Atma's (ctc Amp damage)
Rings: manald/BK/Ravenfrost
Merc: A2 Might
Armor: eth. Duriels
Weapon: eth. Pride CV
Keywords bij een full strafer: knockback, damage, speed, leech.
@SC: genoeg str voor gear, genoeg vita voor ~800 life, rest in dex
Als je interesse hebt in varianten, al dan niet "goedkoper", kan ik die wel eens posten.
Spots en Davio: er zit nogal wat verschil in jullie gear zo te lezen
Amu: Tals
Weap: Tals / Ali Baba
Shield: Lidless / Rhyme
Armor: Naj's (1 skills. 25@, 65 life), wil Tals hebben
Belt: IK (light en fire res), wil Tals
Gloves: Frostburn, wil Magefist
Boots: Random rare MF boots met een beetje MF
Merc:
Helm: Random stomme helm
Armour: Duriel's Shell (non-eth)
Weapon: Insight Cryptic Axe
[ Voor 4% gewijzigd door Davio op 23-04-2010 11:53 ]
Mijn huidige gearsetje op Sjors:Davio schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:52:
[...]
Nu ja, mijn MF soso doet het vooralsnog met het volgende:
Amu: Tals
Weap: Tals / Ali Baba
Shield: Lidless / Rhyme
Armor: Naj's (1 skills. 25@, 65 life), wil Tals hebben
Belt: IK (light en fire res), wil Tals
Gloves: Frostburn, wil Magefist
Boots: Random rare MF boots met een beetje MF
Merc:
Helm: Random stomme helm
Armour: Duriel's Shell (non-eth)
Weapon: Insight Cryptic Axe
Occy met +14% res all jewel
Shako met Ptopaz
Tals Amu
Stormshield met PD
Tals Armor met Um
Tals belt
Frostburn
Wartravelers
Bul Kathos
Ravenfrost
Merc:
Insight Cryptic axe
Stone 3592 armor
Gaze 6/6/20
werkt op zich wel lekker
Heb als spells nu:
Frozen Orb
Chain Lightning.
Ik ben echt verbaasd hoe goed chain lightning werkt eigenlijk! coldimmunes gaan hard neer.
Gisteren zelfs Solo diablo Hell kunnen clearen
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=151250
Hier wordt volledige Tals set vergeleken met het alternatief Hoto / Shako.
Gelezen, en ik vind Occy + harle nog steeds beter. Al is het alleen maar omdat Tals helm zo lelijk als de piep isDavio schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:08:
Ik wil alle MF-sosos overigens attenderen op deze thread op dii.net:
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=151250
Hier wordt volledige Tals set vergeleken met het alternatief Hoto / Shako.
Ik niet, ma zowiezo vind ik die helm echt spuuglelijk, ik ben echt nie voor purper, da aura vind ik helemaal ook nie zo speciaal ze.SpoTs schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:44:
[...]
Gelezen, en ik vind Occy + harle nog steeds beter. Al is het alleen maar omdat Tals helm zo lelijk als de piep is
Ik kan da niet lezen hier, maar wa staat er speciaal in?
ik denk nie da tals set zo goed is hoor.
met custom dingen heb je: betere +skills, betere fhr, betere life/mana, betere resistance.
Misschien is de bang for bucks wel beter.
Later zal ik wel een tals soso make om da eens testen wa tals nu eigenlijk zo leuk maakt
Ik heb het setje, maar vind het niet spannend. Liever gewoon Harle + occy derbij. Is standaard ook meer mf en +5 to skills.BitchCrew schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:11:
[...]
Ik niet, ma zowiezo vind ik die helm echt spuuglelijk, ik ben echt nie voor purper, da aura vind ik helemaal ook nie zo speciaal ze.
Ik kan da niet lezen hier, maar wa staat er speciaal in?
ik denk nie da tals set zo goed is hoor.
met custom dingen heb je: betere +skills, betere fhr, betere life/mana, betere resistance.
Misschien is de bang for bucks wel beter.
Later zal ik wel een tals soso make om da eens testen wa tals nu eigenlijk zo leuk maakt
Tal >> HoTo/Shako voor Cold/Fire sosos. Alleen %MF is minder, damage, FHR, res etc. is juist beter.
Lightening sosos hebben baat bij andere, nog duurdere, gear (Griffon bv.)
[ Voor 13% gewijzigd door tollo71 op 23-04-2010 14:50 ]
Ja klopt, maar ik gebruik geen hototollo71 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:49:
Je kunt vinden wat je wil maar als je die thread leest staat daar gewoon bewezen:
Tal >> HoTo/Shako voor Cold/Fire sosos. Alleen %MF is minder, damage, FHR, res etc. is juist beter.
Dat weet ik niet hoor, Shako Ummed, COH met goeie @ HOTO , anrach, treks, mages, sojs, mara's, spirit.tollo71 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:49:
Je kunt vinden wat je wil maar als je die thread leest staat daar gewoon bewezen:
aangevuld met charms voor fhr, @, anni, torch enz.
is beter denkik dan tals, maar ook veel duurder.
Uiteindelijk geloof ik da custom gear wint, daar res, fhr uit andere dingen tehalen is.
Ik zal het eens lezen thuis( is geblocked op werk).
Ik vind hoto beter, maar nie mooierSpoTs schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:54:
[...]
Ja klopt, maar ik gebruik geen hotovind hoto soweiso matig voor sorcs omdat er betere opties zijn kwa stafjes. En wat hij vergeten is erbij te melden is dat staf + helm in totaal maar + 4 to all geeft, waardoor je dus -1 op alle synergies extra hebt. Wat wel op Occy +harle zit en wat OOK extra damage doet. Dat zie ik daar niet vermeld.
occu is mooiste.
maar hoto doet geen tele when stuck
Nee die mod mag echt van Occy af.. "teleport to safety my ass!"BitchCrew schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:57:
[...]
Ik vind hoto beter, maar nie mooier
occu is mooiste.
maar hoto doet geen tele when stuck
Het gaat er meer om enige nuance aan te brengen en een tegengeluid te geven voor iedereen die blind op hoto/shako vaart.
Natuurlijk is per speler verschillend wat je het belangrijkst vind, maar het geeft aan dat Tals set zelfs als end gear een zeer goed alternatief is.
Ook zijn +skills niet alles. Met Tals krijg je namelijk -15% enemy fire res en voor fire en light doe je met -% enemy res meer dmg (omdat standaard de dmg al zo hoog is), terwijl voor cold (waarbij je standaard al veel -% hebt) extra dmg belangrijker is en dat zit er ook bij.
Occu is prachtig, echter de random teleport maakt het een no-go voor HC spelers.
Weet ik, maar ook alle voordelen van de Tal set worden nog even genoemd, waaronder onder anderen de +15% cold dmg en -15% fire/light res, de resistances en de FCR die je van de set krijgt. Al met al is het gewoon een heel degelijke settollo71 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:25:
Daar wordt niet Tal set met volledige custom gear vergeleken (CoH etc.) maar [Tal Set] tegen [Tal Belt/Armor/Amu, Shako en Occu/HoTo].
Occu is prachtig, echter de random teleport maakt het een no-go voor HC spelers.
zeker eens! wizard spike = win voor hc imotollo71 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:25:
Daar wordt niet Tal set met volledige custom gear vergeleken (CoH etc.) maar [Tal Set] tegen [Tal Belt/Armor/Amu, Shako en Occu/HoTo].
Verwijderd
Shaco
Tal Amu
Hoto
Tal armor (word CoH)
Spirit
Chain gloves
Arach
Waterwalks
Snap ook niet wat mensen tegen hoto hebben met gratis Oak Pre-buff

Punt is dat het bij veel mensen juist leidt tot het 'tpen' in een pack en dus juist het tegenovergestelde doet van wat het juist zou moeten doen.Loki.Nya schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:39:
Ik vind die teleport van occu juist wel handig als ik per ongeluk in een groep monsters teleport en er door m'n occu weer uit kom.
Verwijderd
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 21:11 ]
Verwijderd
done , biggie heeft anni
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 01:02 ]
Geen probleem Big, ik was toch nog wakker. Maar ik denk dat je vooral Loki en zijn necro moet bedanken. Hoewel wij de damagedealers waren met blizz, was het Loki die dia zo onwijs slowde met zijn golem en decrep dat het voor ons alleen maar blizz spammen werd. Zonder hem was het zeker niet geluktHetBiggie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:11:
Ik wil hierbij iedereen die vannacht geholpen heeft bij het bevechten van DiaClone ENORM bedanken voor hun tijd en inzet!! Het was een zware klus, maar dankzij jullie is het gelukt!
![]()
![]()
![]()
En idd, zeer mooie stats 16/18/10!
Als iemand trouwens een Trang helm vind heb ik er wel belang bij. Dat is het laatste item die ik voor de set nodig heb. Zal een Pul waard zijn ofzo?
Gefeliciteerd big!HetBiggie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:15:
Idd, die golem maakte het verschil! Ik was gewoon een lucky bastard dat ik in een hell game op een hot server zat en er nog genoeg mensen online waren.
En idd, zeer mooie stats 16/18/10!
Ik zat gisteravond in een hot ip (dezelfde avond hot geworden) maar vanochtend lag ik eruit..
Nouja helaas geen walk vannacht dus op zich maakt niet heel uit.
Zoiets, voor 1-2fg zul je hem toch wel moeten krijgen. Heb helaas de helm niet, wel 2x de shield/gloves anders kon je hem krijgenLoki.Nya schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:33:
Was leuk ja! Ik ga vanavond maar eens mijn necro levelen. Mijn golem moest ik om de 3 seconden opnieuw summonen en ik moet de hellforge nog doen op hell. (ik ben net in act 2 begonnen haha.)
Als iemand trouwens een Trang helm vind heb ik er wel belang bij. Dat is het laatste item die ik voor de set nodig heb. Zal een Pul waard zijn ofzo?
Verwijderd
Volgens mij heb ik Trang helm pas 10x verkocht aan Anya/Charsi/Halbu. Zal er voortaan op letten.Loki.Nya schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:33:
Was leuk ja! Ik ga vanavond maar eens mijn necro levelen. Mijn golem moest ik om de 3 seconden opnieuw summonen en ik moet de hellforge nog doen op hell. (ik ben net in act 2 begonnen haha.)
Als ik een
Dragon helm + dream armor + ice bow maak op m'n ama... Zijn dan alle aura's tegelijkertijd actief en de dmg die ik er bij krijg ?
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Misschien is het beter om eerst te testen in SP met hero editor want om zo'n geintje op ladder uit te proberen is nogal duur
Gister overigens weer eens wat leuks gevonden, arach 116. Komt meteen goed van pas van mijn lightsorc die ik binnenkort maar eens zal beginnen
Je kan meerdere aura's tegelijk aanhebben al zul je de graphics wel om de paar seconden je aura 'visueel' zien veranderen, zoals je dat bij act 2 mercs met runewords ziet.daves2hd schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:44:
Ik vroeg me eens af.. ..
Als ik een
Dragon helm + dream armor + ice bow maak op m'n ama... Zijn dan alle aura's tegelijkertijd actief en de dmg die ik er bij krijg ?Ik weet dat ik effectief gezien nog beter uit kome met 1 harmony maar dat is de vraag niet xD Leek me wel eens grappig om zo iets te doen op een char.
Tevens tvp, ik vond het al zo lang stil in dat vorige topic
Dat wisselen zie je niet altijd nee maar het werkt wel gewoonPheno79 schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:48:
Op je merc werkt het dan weer niet goed, tenminste, de auras op een a1 merc wisselen niet. Geen idee of ze dan wel "iets" doen
Tevens tvp, ik vond het al zo lang stil in dat vorige topic
safest is tal-set... waarom? ik leef nog steeds
mn hammer is inmiddels op lvl 75, en heeft bijna alle gear die die nodig heeft, op 2 items na... zn armor & zn gloves
hij moet nog een enigma en TO'gloves en dan issie af
valt me op dat er belachelijk weinig eni's getrade worden, ze zijn er gewoon nog bijna niet blijkbaar
naja, kan nog wel wat lvls pakken op shenk/eld, en daarna dan maar cs in... throne komt wel als ik kan porten
je wilt de discutie stoppen maar je zegt eni voor sosokwakke01 schreef op maandag 26 april 2010 @ 07:55:
om aan de hele soso-discussie een einde te maken; beste voor een lighter is eschuta; occy is idd een NO-GO voor HC players. aanvullen met upped viper(of eni), shako, spirit monarch, arach, wt's en chancies dan wat fcr ringen met mf/resi en een crafter ammy met mf/skills/fcr
ik neem aan da je coh bedoelt
laten we stellen dat het een persoonlijke keuze is, custom gear is nog altijd beter maar je zal vele malen duurder uitkomen. tals heeft stijl, en charmes en voordelen.
Oh wacht , ik weet al wat het was: je moest je merc steeds weer even uitkleden als je net begon, anders deed het het gewoonweg helemaal nietpsychoclown schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:47:
[...]
Dat wisselen zie je niet altijd nee maar het werkt wel gewoon
En over de soso discussie: hallo, er zijn tig items, dat is juist het leuke. Icm met tig stijlen heb je dus geen discussie, omdat de een het fijn vindt om op hit weggetele'd te worden. Op HC zijn er ook van die suicidals, die vinden het prima en kunnen er mee omgaan
De kans dat het gebeurt, is niet zo groot, maar dat is de enige reden om het op HC te gebruiken. Maar ja, dat is een keuze. Wizzy is ook prima, met de enorme bulk fcr en res. Maar beide items zijn prima voor de lowbudgets.Vicarious schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:34:
Nouja, ik kan me voorstellen dat sommige mensen het fijn vinden. Het zal vrijwel nooit voorkomen dat je een keertje midden in een pack terechtkomt DOOR de occy, maar met blind teleporten in de durance gebeurt me dat nog wel eens. Dan is zo'n occy best handig als ik in een manaburn-pack terechtkom die me zo snel hit dat ik niet kan recoveren en wegkomen.
Keys of Destruction zijn het meest gewild omdat de tocht naar Nita zeer link is door de Poison Vipers die daar rondzwerven. Verder is de CE van Nita ook een gevreesde tegenstander. Mijn beoogde char zal daar echter uitstekend mee kunnen omgaan.
Het eerste gevaar, de "bugged" Vipers, is te overleven door voldoende "integer damage reduction (DR)". De (onzichtbare) schade van de Vipers is frame-based en bedraagd 40-50 damage per frame. Door 40-50 DR toe te passen heb je hier dus helemaal geen last meer van.
Het tweede gevaar, Nita en zijn CE, wordt in toom gehouden door het gebruik van de "Slain monsters rest in Peace" mod. Het plan is om zonder Merc te gaan omdat zijn kills ook kunnen worden opgeblazen. Als Nita geen corpses heeft om te exploden is hij vrijwel ongevaarlijk.
De build: Een Frenzy Barb.
Skills: 20 Weapon Mastery, 20 Battle Orders, 20 Double Swing, 20 Frenzy
Gear:
Armor: Gladiators Bane (Sol) --> 22-27 DR
Helm: Arreats Face/Guil.Face (Sol) --> 7 DR
Belt: TG/Nosferatus Coil
Boots: Goreriders
Amu: Highlords
Rings: 2x Natures Peace --> 14-22 DR
Weapon: Oath/Death/Lawbringer/Butchers Pupil
Met deze gear heb ik 43-56 DR, een hele zwik damage met hoge % Deadly strike. Het plan is om zo snel mogelijk voor Nita's neus te staan. In de praktijk: "frenzied" alles voorbij knallen, bij Nita voor zijn neus "Leapen" en met een paar rake klappen hem om te leggen en hopelijk de D-key te pikken.
Wat denken jullie ervan?
Dit topic is gesloten.
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!