Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:18:
[...]

Oh wacht , ik weet al wat het was: je moest je merc steeds weer even uitkleden als je net begon, anders deed het het gewoonweg helemaal niet :)
En dat is gelukkig verholpen in 1.13, heel storend was het niet maar dit is toch wel een stuk relaxter :)
Pheno79 schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:45:
[...]

De kans dat het gebeurt, is niet zo groot, maar dat is de enige reden om het op HC te gebruiken. Maar ja, dat is een keuze. Wizzy is ook prima, met de enorme bulk fcr en res. Maar beide items zijn prima voor de lowbudgets.
Tijdens het tp'en met 105fcr inderdaad niet, mij overkomt het voornamelijk dan ook door archers/caster wanneer ik stil sta om te casten :) In CS bijv. kan dat wel naar zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
[b][message=33893932,noline] [..]

Wat denken jullie ervan?
Ik zou als ik jou was toch ook een x aantal punten in Howl stoppen. Als je dan bij nihla bent, leap je indd voor zijn neus en voordat je begint te rammen, gebruik je eerst een paar keer howl zodat de monsters om je heen weglopen en voorkomt dat je in een blocklock raakt omdat er 10-20 monsters op je staan te rammen. Maar verder ziet er goed uit :D. Ga binnenkort ook maar is aan een barb beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
microoo schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:06:
[...]

Ik zou als ik jou was toch ook een x aantal punten in Howl stoppen. Als je dan bij nihla bent, leap je indd voor zijn neus en voordat je begint te rammen, gebruik je eerst een paar keer howl zodat de monsters om je heen weglopen en voorkomt dat je in een blocklock raakt omdat er 10-20 monsters op je staan te rammen. Maar verder ziet er goed uit :D. Ga binnenkort ook maar is aan een barb beginnen :)
Tnx Microo, Howl is een pre-req die ik zeker ook actief ga gebruiken. Net als Taunt overigens, dat prachtig werkt tegen Gloams.

Howl is ook zeer nuttig in Uber Trist om alle minions weg te houden van de Smiter zodat die lekker 1-op-1 kan gaan met de Ubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik heb er ook aan gedacht een barb voor te gaan gebruiken maar heb de gear er niet voor atm :P
Btw geen lv 20 howl? Wordt het niet lastig om alles dood te meppen? Ik dacht er aan als ik met barb ging runnen gewoon lv20 howl, wat dmg reduction en dan door te shouten tot aan nila en dat beetje wat niet bang wordt in elkaar te stompen en dan verder eigenlijk alleen nila stompen.

edit: zie dat het er al over ging :p
edit2: Ik heb zo btw ook mijn soso gear kunnen redden door met m'n BO barb alle vipers en andere onzin weg te howlen en tripjes op en neer te maken. Had wel voorspeld dat het nodig zou zijn een dag vandaar maar gelijk voor lv 20 howl gegaan na bo & co te maxen.

[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 26-04-2010 09:30 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een RIP dave? Gaat wel aan de lopende band bij jou zeg! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tollo, het is natuurlijk HCL, maar anders had ik voor Whirlwind gegaan. Tis alleen jammer dat die soms een beetje bugged is waardoor je erin blijft hangen en dus niks kan doen (ook geen pots drinken!), maar anders kill je met WW veel sneller en je hebt geen last meer van IM.

Ziet er verder wel goed uit eigenlijk, en die Natures Peace heb je hard nodig :D

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 26-04-2010 10:19 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:39:
Weer een RIP dave? Gaat wel aan de lopende band bij jou zeg! :'(
Nee nee nog niet. Ging over de vorige RIP ;)
Wel bijna rip gistere was low lvl 36 aan het tomben met m'n nieuwe stafer ama. Ikke volle snelheid een kamer in rennen met -30@ beatles en een hoop skellies enzo :D Ik zie m'n hp naar beneden vliegen wil op rejuv rammen maar denk "nop,... te laat" maar precies op dat moment lvl up! Gered door de killing speed die ik had met chant dus in a way ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:18:
Tollo, het is natuurlijk HCL, maar anders had ik voor Whirlwind gegaan. Tis alleen jammer dat die soms een beetje bugged is waardoor je erin blijft hangen en dus niks kan doen (ook geen pots drinken!), maar anders kill je met WW veel sneller en je hebt geen last meer van IM.

Ziet er verder wel goed uit eigenlijk, en die Natures Peace heb je hard nodig :D
Vic, ik vind Whirlwind een k*t-skill. Ik kan er niet mee uit de voeten.
Een groot voordeel van Frenzy is dat ik als een "leipe-gabber-on-steroids", zo snel, naar Nita kan vlammen --> Leap --> Howl --> BAM-BAM --> Key oprapen 8)

@Dave, geef eens inzicht in je Strafer-plannen. Ik ben er ook een aan het maken.

Not to self: eerst een build afmaken, dan pas een nieuwe maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ik ben nog aan het kijken welk 'uber' char ik deze ladder ga maken.

1 speel char waar ik redelijk wat fg wil in investeren en dat mijn main char word met een hele hoge level.

momenteel ben ik aan het twijfelen over welk te nemen.
Het moet solo area's kunnen clearen op een snel tempo.
Vooral CS, Way to Baal. En natuurlijk baal en Diablo zelf.

Keuze 1: Ama : Strafe/multi shot.
Keuze 2: Light soso
Keuze 3: Java
Keuze 4: een baba/druid
Keuze 5: poison nerco/ bone necro

Mijn voorkeur is een strafe/multi shot ama.
Maar ben ik daarmee in staat om nilatak te doen?

heb ook een blizz soso voor de snelle dingen dat die aankan.

[ Voor 74% gewijzigd door BitchCrew op 26-04-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:14:
en wa zijn die bugged vipers? die doen gewoon veel dmg of 1 klap dood?
Die vipers zijn niet bugged.

Ze doen alleen damage per frame, dus dat kan vrij snel auw doen.
Als jij dus items hebt die absolute damage (dus niet procentueel) verminderen kun je op 0 damage per frame komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Hm, met welke builds kan je beste nil doen?
want heb het eens geprobeerd met men zealer en da lukt de ballen, kei traag, en dan nog dood gaan ook vlak voor nila :p
mss met een grief da het wel lukt? i donnow :p

Light soso? Hammer? zealer? wwbarb? fury druid?

en wa zijn die bugged vipers? die doen gewoon veel dmg of 1 klap dood?
In Softcore zou een Enigmadin/(Light)Soso prima kunnen. In Hardcore is het raadzaam om die Vipers onschadelijk te maken wat door geen schade krijgen (DR) het meest eenvoudig en zeker kan. Persoonlijk kies ik voor een Barb(Frenzy) omdat deze dan ook mooi als BO-er voor andere chars kan fungeren en mee UT in kan.

Wbt die bugged Vipers is het, zoals Pheno ook zei, als volgt:

Die Vipers schieten een poison "projectiel". In de baan van dat projectiel (erachter) is voor een 5-tal seconden een onzichtbare "wolk" die 40-50 fysieke damage per frame doet aan alles wat er doorheen beweegt. Als je die 5 sec stil staat merk je er niks van. Zo niet dan krijg je per seconde 25x50 = 1250 damage te verwerken. Da's heel fors, je lifebulb (en die van je Merc) vliegen echt in noodvaart omlaag. Met 40-50 DR heb je daar dus totaal geen last van en merk je alleen de "normale" poisonaanval.

@Bitch, wbt je charkeuze... een Strafer/MS is geweldig leuk, alleen niet echt heel snel te noemen. Met godly gear (Forti/Faith etc.) is ze nog redelijk rap in solo-games maar moeilijk heel veilig te krijgen. Dus WSK blijft link (Gloams). Meest all-round is en blijft een Enigmadin of een lightsoso met Infi.

[ Voor 10% gewijzigd door tollo71 op 26-04-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben nog aan het kijken welk 'uber' char ik deze ladder ga maken.

1 speel char waar ik redelijk wat fg wil in investeren en dat mijn main char word met een hele hoge level.

momenteel ben ik aan het twijfelen over welk te nemen.
Het moet solo area's kunnen clearen op een snel tempo.
Vooral CS, Way to Baal. En natuurlijk baal en Diablo zelf.

Keuze 1: Ama : Strafe/multi shot.
Keuze 2: Light soso
Keuze 3: Java
Keuze 4: een baba/druid
Keuze 5: poison nerco/ bone necro

Mijn voorkeur is een strafe/multi shot ama.
Maar ben ik daarmee in staat om nilatak te doen?

heb ook een blizz soso voor de snelle dingen dat die aankan.
Nihla kan wel in theorie, maar dan zou ik wel natures peace omdoen op het moment dat je hem gaat runnen. Hij heeft corpse explosion en voor de gemiddelde Amazon die veel investeert in dex en dus maar 800 life ofzo heeft is dat een 1-hit kill. Tevens je mercje dood maken.

edit: dat van die vipers is nieuw voor mij. Stilstaan of wegteleporten is dus het devies bij die dingen

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 26-04-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer eens een poging aan het wagen. Level 28 assa nu in act 5 normal. Vroeger (vroegah....) toen er naast dit topic ook een ander Diablo-forum was (Moomoofarm, anyone?) speelde ik vaak in teamverband, tegenwoordig solo ik vooral. Mochten er andere HC-ers hulp nodig hebben, dan mag er altijd gewhispered worden :-)

Account=miopacifisto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
kwakke01 schreef op maandag 26 april 2010 @ 07:55:
om aan de hele soso-discussie een einde te maken; beste voor een lighter is eschuta; occy is idd een NO-GO voor HC players. aanvullen met upped viper(of eni), shako, spirit monarch, arach, wt's en chancies dan wat fcr ringen met mf/resi en een crafter ammy met mf/skills/fcr
the cheap ass guide to pwntage lightsorc!

griffon
mara
eni
hoto
spirit
arach
2soj
frostburns
treks

20 telekineses
1 es
1 warmth
LM tot +300% dmg (dat zal dan wel weer 1 pt zijn met skillers)
max lightning, nova, CL, bolt.
rest in LM

eschuta=niet beste light/fire sorc wapen. de +20/25 is summed up bij mastery, dus mastery doet al +500% dan met eschu +525.
40@res en 20rep life>>>>>>>>>>>>>>200dmg. altijd.
enigma=#1 voor es sorcs
ga je niet es? dan coh
nooit eschuta. dat is failer.
ben je niet es? dan bloodfist. swap 1 soj met een bk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

cheap ass? Allemaal gear die ik slechts 1 ladder heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Dropt meph toch een 35/12 viper, schrok er een beetje van, normaal vind ik altijd poep. :P

Leuk om aan te doen tot ik tal armor heb. :)

Nu nog een lem scoren om te uppen...

Edit: Ik weet trouwens weer wat mijn 1pt smiter/zealer had:

Grief phase blade (geen Death of BotD) en Fortitude in superior Archon Plate.
En verder Guillaume's enzo voor CB en upped HoZ natuurlijk.

Toen nog een keer poep Bramble in Wyrmhide gemaakt voor eigen gebruik met poison javazon, maar die werd ik snel zat; was toch blij dat ik hem kon verkopen, want er zat wel een sur in. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Davio op 26-04-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Vicarious schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:16:
cheap ass? Allemaal gear die ik slechts 1 ladder heb gehad.
idd denk da em non ladder bedoelt :p

es
eni
?
rare build.

pure light moet je al 95 zijn voor je skill volledig te maxen.

1p energie? die moet lvl 39 zijn voor goed te zijn dachtik?

verder snap ik er geen snaar van:
"eschuta=niet beste light/fire sorc wapen. de +20/25 is summed up bij mastery, dus mastery doet al +500% dan met eschu +525.
enigma=#1 voor es sorcs
ga je niet es? dan coh
ben je niet es? dan bloodfist. swap 1 soj met een bk."

is het nu wel of niet eschuta?
bk op een soso?

[ Voor 35% gewijzigd door BitchCrew op 26-04-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
BitchCrew schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:33:
[...]

idd denk da em non ladder bedoelt :p

es
eni
?
rare build.

pure light moet je al 95 zijn voor je skill volledig te maxen.

1p energie? die moet lvl 39 zijn voor goed te zijn dachtik?

verder snap ik er geen snaar van:
"eschuta=niet beste light/fire sorc wapen. de +20/25 is summed up bij mastery, dus mastery doet al +500% dan met eschu +525.
enigma=#1 voor es sorcs
ga je niet es? dan coh
ben je niet es? dan bloodfist. swap 1 soj met een bk."

is het nu wel of niet eschuta?
bk op een soso?
Heerlijk vol afkortingen :). Basiskennis Bitch!

Hij onderscheidt 2 builds: met en zonder Energy Shield (ES)

* Met ES --> grote manapool noodzakelijk (2x SoJ), Enigma heeft enorme str-bonus en damage to mana
* Zonder ES --> meer life wenselijk (BK geeft life ipv mana), Bloodfist geeft life (en FHR) en res belangrijker (CoH ipv Enigma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cpt.Chaos schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:12:
[...]

the cheap ass guide to pwntage lightsorc!

griffon
mara
eni
hoto
spirit
arach
2soj
frostburns
treks
Wat is daar precies cheap ass aan? griffon en mara zijn nou niet bepaald de goedkoopste spullen :')
Het valt me nog mee dat je geen high sorc torch en anni noemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik ben op zoek naar magic gloves (Chain Gloves/Heavy Bracers/Vambraces) om te craften tot Hit Power Gloves voor mijn Bowazon. Als iemand deze vindt @HCL graag even houden plz O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tollo71 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:45:
[...]

Heerlijk vol afkortingen :). Basiskennis Bitch!
Ik ken heus wel die afkortingen hoor.
maar es op een lightning soso met 1 base point?

non es light soso met bk?

Komaan man, wa een troep is me dat seg.
Een full light (non es dan wel) had bij mij 0 str, 0 energy, 0 dex.
1 maal raden waar je points in zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Even in rap tempo een hammerdin aangemaakt, iets van drie dagen over gedaan, eerste keer ooit dat ik een pala speel. Nu lvl72, met best aardige gear:

2x spirit, shako, skullders, magefist, war travelers, upd goldwrap, soj, nagel, mara27, en nog wat crap charms.

Het spirit schild, shako, war travelers en soj heb ik van m'n sorc af gejat, die is nu dus zo ongeveer onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:27:
[...]
Die vipers zijn niet bugged.

Ze doen alleen damage per frame, dus dat kan vrij snel auw doen.
Als jij dus items hebt die absolute damage (dus niet procentueel) verminderen kun je op 0 damage per frame komen :)
Jij werkt voor Blizzard tegenwoordig ? :( Ik noem vipers gewoon bugged :D Dat Blizz zegt "nah isch niet, is gewoon voor de uitdaging." hell no :+ Er is geen enkele vijand te vergelijken met die vipers Zelfs uber meph en -100 res base heb je nog meer kans tegen dan dat je in zo een cloud komt en perongelijk je kont wiebelt.

@Tollo, nog niet echt een build liggen zit wat rond te kijken hier en daar maar atm is het gewoon lv20 stafe, 20 valk, 20 crit (lets the comments begin), 10 penetrate en pierce (mja strafe geeft geen res noch raakkans dus als je wat wil raken op hell en ook nog wat vita hebben... ..
Gear moet ik nog kijken, zeg al wilde 3 aura's proberen voor de lol maar als ik richting echte build ga waarsch faith, wat cb en hoe ik aan m'n res ga komen geen idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
BitchCrew schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:26:
[...]

hoe kom je aan je FCR met bovenstaande sos?!? 117 red je niet met deze setup iig...

ik heb nu op mn huidige sos (lvl 87):

20lm
20chain
20 lightning
20 bolt
maxing nova
1 tele
1 tp
1 static

gear:

full-tal
10fcr 9@ ring
10fcr 14fireres ring
natalya boots
to's
spirit monarch (147def :) )
op de switch: Memory 9ES

en dit gaat redelijk qua killing speed, safe as hell, en geen problemen met stuns zolang ik maar niet in WSk kom ivm gloams... voor CS en WSK heb ik mn hammer :P

Hammer is inmiddels lvl 78, en daarmee ben ik nu bezig Dia volledig uit te kleden.

gister daar mn 1e essence gevonden, en een hoop charms.

1sc gecubed tot 7mf 3cr
1GC gecubed tot 1PC 12 EG
1GC gecubet tot 37life 12MF

en daarna weer snel met mn sos gestart om gems te vinden :P heb nog 2gc's en 2 sc's liggen die gecubed moeten worden, dus als iemand nog gems over heeft :P

Hammer mist alleen nog z'n armor en merc-gear, maar aangezien de prijzen nog steeds fors zakken houdt hij de huidige setup tot ik niet meer kan levellen op CS-runs

gear:
Shako-um
Hoto
Spririt kurast
18fcr 4x life mana amu (crafted)
TO's
2x fcr ringen met resi
eth rare boots met dual 3x resi en 25 MF (&repairmod)
upped duriel shell
en op de switch
5bo CTA +crap spirit

merc:
crap armor, crap eth helm insight in een eth bill lvl 15 aura 395 dam

kom met deze set-up precies op 125%fcr, en als hij eenmaal klaar is met dia komt er een eni op zodat ie snel br's kan doen :)

@BitchCrew; psnnec kan dia goed solo'en, dus dat is ook een leuke optie :) ook cows hell zijn lache: 1xlower, 1 nova, dood, volgende herd, lower, nova, dood :P zelfs in een full party kreeg ik de cows op zn knieen met 2 nova's :)

moet je wel eff investeren in geat, maar dan heb je ook wat :)

(to gloves + ander to-piece)
deathweb
bramble
zijn wel een must voor deze setup, evenals -5/+5's overal waar ze passen :P

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 27-04-2010 07:02 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ha Kwakke, het begint zowaar ergens op te lijken met je chars en gear! Volgens mij kun je in CS runs altijd blijven levellen, toch? Persoonlijk vind ik dat ook een heel leuk stuk. Ik vermoed dat mijn Bowa-to-be er heel wat tijd gaat doorbrengen.
Het enige waar ik over twijfel is of ik LF/CS (met Thunderstroke/Whistans) op switch ga doen als Bosskiller. Endbosses gaan niet echt snel liggen met Strafe of Magic Arrow en Daiblo is dan een linke flikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
kwakke01 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 06:58:
[...]

hoe kom je aan je FCR met bovenstaande sos?!? 117 red je niet met deze setup iig...
welke setup heb je het over? :p

Poison nerco ja, ma baal enz ga nie lukke zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:26:
[...]

Ik zou het niet afgekapt zo bewoorden als bitch maar ik ben het wel helemaal met hem eens.
Wat Chaos neerzette is een puur pvp build want no-way dat je een hoto verkiest over een eschuta (waar ik wel in kan komen) maar wel ES neemt... laat je echt teveel damage mee liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
nja bij mij ging het eerder om een bk ring gebruiken omdat je life nodig hebt als je non ES gaat.
life is gewoon het enige wat echt superhoog is bij een non es soso.
Sojs voor je mana heb je veel harder nodig dan nog wa extra life.

maar maakt niet uit, ieder zijn voorkeuren en builds hoor.

Komen we bij men keuze: Light soso/ Poison nerco.
Beide lijken me echt wel sterk. Light soso heb ik al gehad dus ik neig naar een poison one deze keer. ook omdat het nieuw is en amper gebruikt word.

Heb even gekeken kwa gear en heb toch vrage.
heb op iGot gekeken en wa rond gekeken voor build al reeds.
Lower resists en anders - poison gear zoals 3part set van tranghoul en deaths web, bramble, facets,..

die tellen op neem ik aan he.
Nu is de vraag hoeveel zou je moeten bereiken voor het breken van poison im?

Je kan je lower resists skill wat extra / minder aandacht geven, je kan voor bramble gaan , 3 parts trangouls nemen enz.

Maar ik zou denken aan deze gear: ( soms meerdere keuzes) ( hou er rekening mee dat dit streef gear is, dit gaat niet in 1klap :) )

Shako | circlet + poison skills
Mara's
Silkwaves/waterwalks/ Treks.
Deaths web cta op switch
Homu / Trang shield op swith een lidless.
Trangs armor / Bramble / Eni
Sojs
Anrach / trangs belt.

anni, torch.
poison skillers.
fhr charms, resistance charms, poison dmg charms

Merc: Prayer |Holy Freeze
Andy
Eth bugged Stone/ Eth bugged Forti
Insight eth cv / een superhoog dmg merc wapen?

Ik zou denken :
clay (slow) + prayer merc
fire golem ( leech) + freeze merc
of een andere combo? ( clay + freeze, fire + prayer)

Heeft een nerco baat aan een CV voor mana? ( geen idee wa die verbruikt :) )

Wat heeft een poison nerco nodig?

Max resistance of eerder voor dikke dmg gaan?

een hoge FCR? welke frame?
een hoge FHR? welke frame?
een hoge BR? welke frame?

ik vermoed da max block een no go is?

stats: str voor gear, dex?, mana?, rest in life.

En at last: kan zo eentje, solo baalrunnen, solo cs runnen en hun way to's + hoe kill hij bosses?
:p

[ Voor 3% gewijzigd door BitchCrew op 27-04-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met je facets e.d. breek je geen immunities. Daar heb je echt lower resist voor nodig.

Verder zou ik WEL voor max block gaan. Poison nova is een skill die short range is, je moet tussen de monsters in gaan staan. Aangezien je maar 2 life per vit krijgt zou ik die uit gear en charms halen (liefst skillers met +life en Call to Arms e.d.). Met Homonculous als schild is max block relatief eenvoudig te halen.

Vergeet in je gear te Trang Gloves niet voor de poison dmg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Trangs gloves hebbik liggen ook perfect waterwalks.
Max block is een idee als dat zo makkelijk gaat met een homu.

Dus facets zijn nie echt broodnodig? je kan beter zien dat je een goeie resistance hebt met met max block erbij. desnoods aanvullen met een goede fhr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, niet heel veel boeiends te melden op zich :)weer met wat kleine trades op respectabel aantal FG's gekomen :)

Geplande aanschaffingen op mijn sorc:

Death's Fantom
Sorc Torch.

kan ik m'n sorc ook ff der respec geven zodat ik wat extra damage doe met Frozen Orb :)
Halverwege naar 88, dus met een beetje geluk red ik dat vanavond wel! :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan je vertellen dat ik totaal niet overtuigd was van een psnnec vorige ladder!
Meerdere setups geprobeerd en zoals je van me gewend bent met godly gear zoals bramble/eni insight/infy maar je hebt echt moeite met de meeste mobs.
Als boss killer lukt het misschien wel maar dan moet je wel eni nemen want anders kun je de rest niet overslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die poison facets heb je WEL nodig, anders ligt alles niet snel genoeg. Iets dat dood is kan je niet raken, dus da's ook een verdedigings-mechanisme. Resists worden gezien de rest van je gear dan wel een probleempje inderdaad, dus wellicht kun je dat opvangen met je mara's en triple res boots en wat charms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:39:
Die poison facets heb je WEL nodig, anders ligt alles niet snel genoeg. Iets dat dood is kan je niet raken, dus da's ook een verdedigings-mechanisme. Resists worden gezien de rest van je gear dan wel een probleempje inderdaad, dus wellicht kun je dat opvangen met je mara's en triple res boots en wat charms?
Homunculus geeft ook een shitload aan res he. dus dat zijn ook aardige opties. Helaas mis je dan wel weer een paar punten van Trang ouls shield.

Op zich kun je met chest /belt/gloves ook een aardig eind komen. Dan neem je vervolgens Shako + death's web denk ik?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:29:
Met je facets e.d. breek je geen immunities. Daar heb je echt lower resist voor nodig.

Verder zou ik WEL voor max block gaan. Poison nova is een skill die short range is, je moet tussen de monsters in gaan staan. Aangezien je maar 2 life per vit krijgt zou ik die uit gear en charms halen (liefst skillers met +life en Call to Arms e.d.). Met Homonculous als schild is max block relatief eenvoudig te halen.

Vergeet in je gear te Trang Gloves niet voor de poison dmg!
Sterker nog, alleen met Conviction aura en de Lower Resist curse kun je immunities breken.

Maar sowieso kunnen in de praktijk alleen lightning immunities gebroken worden volgens mij.

Facets zijn ook leuk, maar niet broodnodig, alleen nemen als je alle overige belangrijke stats covered hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Davio op 27-04-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:42:
[...]

Homunculus geeft ook een shitload aan res he. dus dat zijn ook aardige opties. Helaas mis je dan wel weer een paar punten van Trang ouls shield.

Op zich kun je met chest /belt/gloves ook een aardig eind komen. Dan neem je vervolgens Shako + death's web denk ik?
DW heb je sowieso nodig wil je enigszins dmg doen op hell! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:55:
[...]

DW heb je sowieso nodig wil je enigszins dmg doen op hell! :)
Maat van me is Summoner, omdat de rest van de necro build toch wel dure gear vereist om ook maar een beetje effectief te zijn. Wel jammer op zich, een javazon met crapgear is al effectiever dan een goed gegearde necro vs groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:02:
[...]
Maat van me is Summoner, omdat de rest van de necro build toch wel dure gear vereist om ook maar een beetje effectief te zijn. Wel jammer op zich, een javazon met crapgear is al effectiever dan een goed gegearde necro vs groups.
heb nog een clean summoner skiller gevonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:23:
[...]

heb nog een clean summoner skiller gevonde.
Oeh, dat zou die wel leuk vinden. Wat kost dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:38:
Ik kan je vertellen dat ik totaal niet overtuigd was van een psnnec vorige ladder!
Meerdere setups geprobeerd en zoals je van me gewend bent met godly gear zoals bramble/eni insight/infy maar je hebt echt moeite met de meeste mobs.
Als boss killer lukt het misschien wel maar dan moet je wel eni nemen want anders kun je de rest niet overslaan..
meen je dat? ze zeggen dat ie overpowered is.
Ik zou echt denken dat je met die lower resists en die gear samen met een eni echt wel een mooie killing speed zou hebben, vooral crowd control met je nova.

als ik niet in een hell act 5 pack kan telen en nova flop en ze dood zijn, ga ik nu in de ladder zoiets niet maken, daar alles heel duur is nog.

een funchar kan later tegen cheap prices nog he.

toch ma light soso dan?
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:24:
[...]
Oeh, dat zou die wel leuk vinden. Wat kost dat? :)
ik heb geen idee als da nie echt veel opbrengt op jsp dan doe ik daar de moeite niet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:02:
[...]

tot je op een groep LI's stuit, that is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tollo71 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:29:
[...]

Hetzelfde geld dan voor Poison immune's en die zijn er geloof ik net iets meer dan Light Immunes. Maar idd, maar dat geldt dan ook weer voor elke class he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tollo71 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:29:
[...]
infinity merc en je blaast alles weg :)

dacht met die death web, lower resists + dikke poison nova dmg da je ook alles zou wegblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:33:
[...]

infinity merc en je blaast alles weg :)

dacht met die death web, lower resists + dikke poison nova dmg da je ook alles zou wegblazen?
Het meeste wel, maar niet alles. Poison necros zijn alleen overpowered in PvP, niet in PvM. De Damage op die monsters met extreem veel life en een flinke regeneration op hell valt tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:38:
Vreemd, ik heb psn necs gezien die in een mum van tijd een cs leeggooide. Sterker nog, een hero editor liet me hetzelfde zien. Misschien zat je in een 8player game , maar zelfs dat hoort snel te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:41:
[...]
Vreemd, ik heb psn necs gezien die in een mum van tijd een cs leeggooide. Sterker nog, een hero editor liet me hetzelfde zien. Misschien zat je in een 8player game , maar zelfs dat hoort snel te gaan ;)
dit zal ik dan eens testen met een hero editor.

heeft da effect op uw b.net account, zodat je nie banned word door warden ?
local is local ma toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:55:
[...]

Anders maak je een kopie van je d2 folder
en zet je in de kopie de "editor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
BitchCrew schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:55:
[...]

Als je een goede hero editor kan vinden, kun je dat dan hier posten?

Kon zelf geen geschikte voor 1.13 vinden.

PS: Als het niet tegen de forumregels ingaat natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
BitchCrew schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:27:
[...]

meen je dat? ze zeggen dat ie overpowered is.
Ik zou echt denken dat je met die lower resists en die gear samen met een eni echt wel een mooie killing speed zou hebben, vooral crowd control met je nova.

als ik niet in een hell act 5 pack kan telen en nova flop en ze dood zijn, ga ik nu in de ladder zoiets niet maken, daar alles heel duur is nog.

een funchar kan later tegen cheap prices nog he.

toch ma light soso dan?
:(
Je kan ook voor een barb gaan, met frenzy,berserk of WW clear je de boel echt rap hoor. Je tele't er naar toe. Doet een paar keer Howl en maakt de baas dood --> volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:41:
[...]

Nee hoor en ik heb van alles geprobeerd maar het gaat gewoon niet snel, of zij moeten zo'n fcr/fhr hack hebben gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:24:
[...]

Nee hoor en ik heb van alles geprobeerd maar het gaat gewoon niet snel, of zij moeten zo'n fcr/fhr hack hebben gebruikt..
enige idee wat je dmg was?
je zou toch iets van een 9-11k dmg doen :-)

Maar ik geloof u ze :)

ps wie had er last ladder ook een nova nerco gemaakt? (nie jij iemand anders :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:38:
[...]

enige idee wat je dmg was?
je zou toch iets van een 9-11k dmg doen :-)

Maar ik geloof u ze :)
Ja zoiets haalde ik ook maar punt is dat het dot is (dmg over time) en ook al heb je 125FCR gaat het niet echt heel snel. Het kan maar ik vond het maar niks eerlijk gezegd. Mijne bonemancers daarentegen waren velen malen sterker en leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:24:
[...]

Nee hoor en ik heb van alles geprobeerd maar het gaat gewoon niet snel, .......
check, het kan wel dus :P

als je vragen hebt; hoor ik het wel ;)

uit de oude doos:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Screenshot015.jpg

mn psn nec kan is inmiddels getest, en heeft hell-cows met vlag en wimpel gehaald : lower + nova = hamburgers :)
daarna eff CS gedaan, en dat is dus ook niet zo'n probleem... nadeel is dan dus dat ik m'n eigen grootste vijand ben nu :X
heb hem met een screenie in de hall of fame geplakt; daar mag ie nu wel komen vind ik :P
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/cs-hell_with_psn_nec.jpg
Poisonnec
Gear:
Death web 41/2/1 met een 5/4 facet erin
to-armor met een 5/4 facet erin
to-shield met een 4/5 facet erin
to-gloves
3 P&B circlet met een 4/5 facer erin
str/resi ring
13@ ring
infernostride boots
rare belt met fhr, 30fireres en 29 coldres 16 slots
in de stash een anni, nec-torch eneen zooi charms waaronder de beste een 18 life oO

Skills
alles op psn, dus nova, dagger, poison explosion maxed
punten in golem mastery, en resist, 1 punt on clay golum, verder punten on bone armor, wall, & prison

hiermee doet ie zo'n kleine 7K dam, met een timer van 2 sec.
van de gear krijg ik ~ -80% enemy resistance, en van lower nog eens -60% lower breekt tevens een aantal immunities, waardoor die er ook zo aangaan Smile zo ook dia hell, als je op de pic kan zien

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo mensen, daar zitten we weer!

Was gezellig gister om even te baalrunnen met het clubje! Die DF drop was ook weer mooi fg :)
Gisteren voor het slapen nog even een +5% / -3% cold facette in m'n eigen DF gepropt. Die is nu dus 34% extra damage.

Gisteren tijdens het struinen op het forum van d2jsp kwam ik ook nog een Unid Torch tegen voor maar 20fg, deze natuurlijk gehaald... maar twijfelde wat met identify'en.. toch uiteindelijk maar gedaan. Tada! Sorc torch 16/17. Prachtig! ik weer zo blij als een klein kindje.

M'n orb is gisteren van 501 damage gaan naar 840. en dat verschil is echt GOED merkbaar op hell!

Door de skillups hikt m'n Chain Lightning nu ook tegen de 3k aan, oftewel, hell is goed te doen op mijn sjorsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
zo dat is echt netjes gedaan van die torch.

ik heb gewoon een low soso torch + low anni gekocht. was ook niet veel da hij vroeg.

Het was gistere zeker gezellig, vanavond ga ik terrassen met dees weer, dus geen baalers.

die drop is idd nice, maar ik heb nog geen offer op dus we moeten even afwachten :)
als iemand anders die liever selled mij ook goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:22:
zo dat is echt netjes gedaan van die torch.

ik heb gewoon een low soso torch + low anni gekocht. was ook niet veel da hij vroeg.

Het was gistere zeker gezellig, vanavond ga ik terrassen met dees weer, dus geen baalers.

die drop is idd nice, maar ik heb nog geen offer op dus we moeten even afwachten :)
als iemand anders die liever selled mij ook goed hoor :)
Ik zal je ff adden als friend @ d2jsp. Kan ik ook ff legal voor je bumpen :)
Vanavond ben ik ook niet te vinden op D2, zoals je zegt. Terasweer ;-) dus daar ben ik te vinden!

Van het weekend misschien weer, of donderdag.. morgne lekker vrij iig!

[ Voor 13% gewijzigd door Dakreal op 28-04-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik word echt gek van die tempbans, ik doe echt helemaal niks raars, heb niks illegaals. Enige wat ik doe is de gamenaam kopieren als ik een goede run heb gevonden, zodat ik iedere keer alleen het nummer hoef aan te passen en heel af en toe een keer een alt tab om wat dingen op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kid jansen schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:56:
Ik word echt gek van die tempbans, ik doe echt helemaal niks raars, heb niks illegaals. Enige wat ik doe is de gamenaam kopieren als ik een goede run heb gevonden, zodat ik iedere keer alleen het nummer hoef aan te passen en heel af en toe een keer een alt tab om wat dingen op te zoeken.
Dergelijke problemen komen voornamelijk voor als je veel en kort achter elkaar games joint of wisseld van characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik kan er weinig aan doen dat als ik met m'n hammerdin van lvl88 in een baalrun van een hammerdinbot van lvl97 zit en er ook nog eens een lvl96 blizz sorc bij zit, dat die runs dan niet meer dan twee minuten duren.

En ik ga dan vaak ook voor veel runs, dus iets van 50 achter elkaar. En aangezien de goede runs echt in no time vol zitten altijd, is het dan save&exit en meteen de volgende joinen.

Deze tempban duurt trouwens al een stuk langer dan degene die ik vanochtend had, duren ze steeds langer als je er meerdere in een relatief korte tijd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
kid jansen schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:39:
Ik kan er weinig aan doen dat als ik met m'n hammerdin van lvl88 in een baalrun van een hammerdinbot van lvl97 zit en er ook nog eens een lvl96 blizz sorc bij zit, dat die runs dan niet meer dan twee minuten duren.

En ik ga dan vaak ook voor veel runs, dus iets van 50 achter elkaar. En aangezien de goede runs echt in no time vol zitten altijd, is het dan save&exit en meteen de volgende joinen.

Deze tempban duurt trouwens al een stuk langer dan degene die ik vanochtend had, duren ze steeds langer als je er meerdere in een relatief korte tijd krijgt?
Het helpt misschien om sneller uit een game te gaan als baal dood is.
Even te wachten tot game er is en dan pas join te drukken.(met de c/p truk)

En je doet wel iets raars, je genereert verdacht veel traffiek door je uit-game in-game acties, dit snel achtereen. Het is een beveiliging van de server uit ter verbetering van dealgemene performance en het voorkomen van overbelasting.

Dat de bots en andere mensen dit wel kunnen zou het alleen niet eerlijk make.

Ikzelf doe dit ook zoals jij doet, maar buiten ftj heb ik deze ladder nog maar 1 tempban gehad ( omda ik echt veel achtereen van char wisselde ( was iets aanhet zoeke ).)

[ Voor 27% gewijzigd door BitchCrew op 28-04-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
@Bitch, het valt niet mee om van je verhaal iets begrijpbaars te maken, zeg O-)

Een tragere Baalbot zoeken is zeker geen optie? :+ Een solo-MF-rondje (Andy+Meph) met mijn (budget) Orbsoso duurt gemiddeld een drietal minuten, inclusief sellen van junkdrops en checken op BO-spears bij de merchants. Nooit problemen met temp-nbans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het is vooral de tijd die zit tussen het uit de vorige game gaan en het joinen van de nieuwe. Als je daar even geduld mee hebt moet het goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tollo71 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:13:
@Bitch, het valt niet mee om van je verhaal iets begrijpbaars te maken, zeg O-)

Een tragere Baalbot zoeken is zeker geen optie? :+ Een solo-MF-rondje (Andy+Meph) met mijn (budget) Orbsoso duurt gemiddeld een drietal minuten, inclusief sellen van junkdrops en checken op BO-spears bij de merchants. Nooit problemen met temp-nbans.
ja idd, is aangepast :p
was ma snel snel aan het typen ( aan het werke ook ) :D

tragere baalbot of zelf niks killen of om de x aantal games even hostilen met de bot, dan bolt die het af :)

[ Voor 9% gewijzigd door BitchCrew op 28-04-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik wacht nu vaak ook al even, ik verlaat de vorige game, klik op join, wacht tot daar gamenamen komen te staan, plak gamenaam van de run in het veld en pas het nummer aan en vervolgens klik ik op join.

Ik ben twee weken na de reset weer begonnen met spelen, voor het eerst sinds jaren, en heb sindsdien al zeker een stuk of 7 tempbans gehad. Deze tempban is trouwens nog steeds niet voorbij, duurt nu toch al ruim tweeënhalf uur, die van vanochtend duurde ook al ruim een uur.

[ Voor 40% gewijzigd door Kid Jansen op 28-04-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kid jansen schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:01:
Ik wacht nu vaak ook al even, ik verlaat de vorige game, klik op join, wacht tot daar gamenamen komen te staan, plak gamenaam van de run in het veld en pas het nummer aan en vervolgens klik ik op join.

Ik ben twee weken na de reset weer begonnen met spelen, voor het eerst sinds jaren, en heb sindsdien al zeker een stuk of 7 tempbans gehad. Deze tempban is trouwens nog steeds niet voorbij, duurt nu toch al ruim tweeënhalf uur, die van vanochtend duurde ook al ruim een uur.
Hoe vaker het voorkomt hoe lang die duurt. Ik heb zelf een paar Temp bans gehad omdat ik teveel switchte.. maar nooit meer bij het veelvoudig maken van mf games bv.

Gelukkig heb ik 2 isps (internetverbindingen) en eventueel nog een telefoon die mij van internet voorziet. Dus Temp bans zijn voor mij geen excuus meer om niet te spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Dakreal schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:24:
[...]
Hoe vaker het voorkomt hoe lang die duurt. Ik heb zelf een paar Temp bans gehad omdat ik teveel switchte.. maar nooit meer bij het veelvoudig maken van mf games bv.

Gelukkig heb ik 2 isps (internetverbindingen) en eventueel nog een telefoon die mij van internet voorziet. Dus Temp bans zijn voor mij geen excuus meer om niet te spelen ^^
wacht, heb jij 2 providers? ISP = Internet Service Provider :)

Ik heb nl ook 2 ip's maar 1 ISP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
kid jansen schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:01:

ik denk dat jij heel weinig geduld hebt hoor :p
want wachten is niet :
" k verlaat de vorige game, klik op join, wacht tot daar gamenamen komen te staan, plak gamenaam van de run in het veld en pas het nummer aan en vervolgens klik ik op join."

Dat noem ik niet wachten, da is het beheersd joinen van een game, anders doe je als en kip zonder kip 10* join -> game does not exists. voor het game is aangemaakt :)

Maar again, ik doe het zeker niet trager als u en heb nog nooit (klop klop op een houten tafel) een tempban gehad daardoor.

dus sterkte :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Join anders gewoon diabaal games, heb je ook nog wat afwisseling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:43:
[...]

wacht, heb jij 2 providers? ISP = Internet Service Provider :)

Ik heb nl ook 2 ip's maar 1 ISP :)
Ik heb Ziggo en Tele 2 + m'n mobiele aanbieder ;-)

Dus ja, ik heb 2 Providers, ISP's ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Dakreal schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:00:
[...]
Ik heb Ziggo en Tele 2 + m'n mobiele aanbieder ;-)

Dus ja, ik heb 2 Providers, ISP's ;-)
Waarom :p
da kost toch veel nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kid jansen schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:39:
Yup Lopen een beetje op tot een bepaald punt en als je dan nog bezig blijft wordt hij 24u. Iig paar jaar geleden nog wel zo kan me herrinderen dat ik toen zeker 24u gebanned was :P

Sowieso speel gewoon niet in bot games, als je ladder speelt sc en hc zat gotters om mee te spelen zonder dat je een ban aan je broek krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:50:
[...]

Dat noem ik niet wachten, da is het beheersd joinen van een game, anders doe je als en kip zonder kip 10* join -> game does not exists. voor het game is aangemaakt :)
Als je de game op tijd leaved, bijv. vlak na of voor de bot, dan kun je met het joinen van de nieuwe run vrijwel geen ftj's krijgen. Wanneer ik cs/baalruns doe ben ik vaak genoeg de eerst in de game na de bot en 0,0 problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Nog steeds gebanned, zal dus wel een 24h worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb iets moois meegemaakt vanavond, en dan heb ik het niet over de wedstrijd Barça - Inter, die was niet om aan te zien, al heeft het er wel mee te maken.

Voor de wedstrijd begon heb ik namelijk op het diabloii.net trade forum mijn vandaag gevonden Sandstorm Treks (14/14) en Kira's Guardian (81def, 65@) te ruil aangeboden.

In de rust ging ik even wat MF-en en terwijl de wedstrijd alweer begonnen was, was ik nog bezig (gaat het niet altijd zo?). Op een gegeven moment wilde ik de wedstrijd weer gaan kijken en besloot ik om het forum te checken om te zien of er al gereageerd was op mijn items. Dat was niet zo.

Maar er stond wel een nieuw topic wat mij intrigeerde; het had "giveaway" in de titel, dus als Nederlander hoor je er dan gewoon snel bij te zijn. Bovendien waren er nog 0 replies, dus ik dacht: "Die items ga ik ff kapen."

Er stond ook iets als: "Bring your high lvls". Nu zit mijn MF soso al vol met spullen en heeft ze alleen nog 2x4 vakjes open in haar inventory om iets op te pakken, dus dat leek me niet handig. Dan maar mijn lvl 71 zealer. Daar had ik immers allerlei low level items naartoe gesluisd die niet meer nodig waren, dus die kon ik mooi verkopen aan Charsi voor ruimte.

Goed, ik ga dus naar de game die genoemd wordt in de topic met het genoemde wachtwoord en al snel blijkt dat ik niet de enige was met dit idee. Ik vraag wat de bedoeling is en de organisator zegt te willen wachten tot er 8 mensen zijn. De 8e komt maar niet opdagen, maar toch beginnen we.

Het blijkt een treasure hunt te zijn!

En het werkte als volgt:
- De organisator noemt een specifiek item
- Wij zoeken dat item
- De eerste die hem laat zien aan de organisator, krijgt wat leuks

Het eerste item dat de organisator 'graag' wilde hebben, was een low quality kite shield, magic was niet goed, ethereal niet, socketed niet, moest per se low quality zijn. Dus ik herinner mij dat toen ik net begon (en alle acts netjes op normaal tempo speelde) dat er in act 2 veel kite shields vielen. Op naar Sewers Lvl 2, want daar zouden toch wel wat mobs zitten. Niks, alleen een low quality sash. Intussen was iedereen al zo'n 5 minuten aan het zoeken, maar niemand had het item gevonden. De organisator besloot toen dat hij ook crude, cracked en damaged zou accepteren. Ik dacht dat het slimmer zou zijn om naar de Canyon of Magi te verhuizen, omdat daar misschien meer mobs zitten. En verrek!!! Ik weet niet meer of het een chest was of een monster, er valt een cracked kite shield! Dus ik als een speer naar Act 1 om hem te showen en zowaar win ik de 1e ronde. En wat krijg ik? 6 puls(!), een Nokozan en een Dwarf Star. Nooit eerde was ik zo bij om een cracked kite shield te zien vallen.

Tijd voor ronde 2, ik wil eigenlijk nog steeds de wedstrijd gaan kijken, besluit dat ik er klaar mee ben en anderen ook een kans wil geven en al snel komt er iemand anders met de vereiste crude voulge aan.

Dan wordt bij ronde 3 gevraagd naar een magic assassin claw en die leek mij niet zo moeilijk te vinden en ik besluit nog één poging te doen. Op weg naar en in Durance lvl 3 zie ik dat deze al gecleard is. "Dat is makkelijk", denk ik, "ik hoef alleen Alt in te drukken en te kijken of hij erbij ligt." Dat was niet zo. Dan maar naar de Chaos Sanctuary, ik vermoedde dat die ook al wel gedaan zou zijn. En dat bleek ook. Maar met Vigor was ik al snel halverwege en lag er een mooie blauwe Quhab! Iets wat je normaal geen blik waardig gunt en een woord dat je in het dagelijks leven sowieso nooit zult gebruiken. Maar ik was dolblij! Wat een geluk! En dat iemand vergeten was dat die hier viel kwam heel mooi uit. De oogst van ronde 3: 4 puls en een hele bups medium charms (net geen 20 life etc) die heel goed van pas komen voor mijn zealer.

Tijdens ronde 4 had iemand na 10 seconden al een crude breast plate en dat was gelijk de laatste ronde.

Maar wat een hilariteit om als kippen zonder koppen monsters neer te hakken in de hoop dat ze de meest waardeloze items droppen! En een geluk dat ik twee keer wist te winnen!

Totale oogst: 10 puls, 2 jewelry en nog wat charms. Als je daar de kosten van een cracked kite shield en een magic quhab afhaalt, blijf je nog aardig in de plus, gok ik zo.

Dus met dank aan Barça en Inter heb ik een erg fortuinlijke avond gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

vanmiddag nog wat gekregen van BoomblasterHCL volgens mij :). Thanks daarvoor :)!

Me necro schiet al wat verder op. Misschien vh weekend nog wat spelen met hem of de pala :). we'll see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
net 2 unid torches gekocht (85fg each) voor mn sorc en mn pally; dus ik hopen dat ze een beetje goed vielen...

eerste was een assa 15/19, die ik alweer heb kunnen doorverkopen voor 50 fg

2e is een 20/17 pally T geworden :D probeer hem te verkopen, zodat ik een lagere versie terug kan kopen (heb geen 20/17 nodig; zit al op maxres :P

maar tot op heden bied er halaas niemand :(

naja, komt vast wel :) pally zit op lvl 85 inmiddels, dus dat gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Mooi verhaal Davio :) Da's nog een een leuke giveaway.

@KWakke: lekker Torch Hans! Ik heb de Pheno-curse overgenomen dus had waarschijnlijk 2 low Necro torches gehad of zo.

Is trouwens de ctc Firestorm op de torch nog aangepast, zodat een Bowazon ook fatsoenlijk een torch kan equippen zonder contstante interrupts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:56:
Mooi verhaal Davio :) Da's nog een een leuke giveaway.

@KWakke: lekker Torch Hans! Ik heb de Pheno-curse overgenomen dus had waarschijnlijk 2 low Necro torches gehad of zo.

Is trouwens de ctc Firestorm op de torch nog aangepast, zodat een Bowazon ook fatsoenlijk een torch kan equippen zonder contstante interrupts?
dunno, maar zal er wss ook nooit achterkomen aangezien ik niet zon bowa fan ben ;(

krijg totaal geen offers op de pally-T terwijl ik voor mindere soso'torches al offers heb gezien van 300 fg...

naja, geduld is een schone zaak zeggen ze he :)

gister nog eff als vanouds met de NG-guys br's gedaan; Jesper was zowaar weer eens online (=druk)

pally doet met torch nu ruim 8k dam, dus als ik nog +2 op mn armor kan regelen kom ik al op de ~ 9k dam :) dan nog een anni erbij en gaan we richting de 10k :D

GOGOGO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
De vraag naar high-stats Pala torches is heel matig inderdaad. Succes met de verkoop, hopelijk een mooie bijdrage voor een Enigma.
Als het goed is hebben we straks met Boom en jouzelf 2 sterke Hammerdins. Verder hebben Dave en Maldred ook een aantal sterke chars (soso's) en begint mijn Java ook op gang te komen.
Het moet makkelijk gaan lukken om 8pl GoT Hell BR's te gaan doen. Ik ben driftig op zoek naar wat levels voor beide Ama's en ben zeer huiverig voor pubbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik verwacht deze dan ook bij de voodoopriest in Diablo 3, onder die naam ook :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
M'n tempban is eindelijk voorbij, en gelukkig heb ik de Gheed's Fortune nog. Die had ik namelijk in die laatste baalrun gevonden, en toen kreeg ik een disconnect meteen na save&exit, wat een tempban van minimaal 11 uur is geweest. Niet een hele goede, maar toch wel leuk: 125/31/14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:46:
[...]

Ik verwacht deze dan ook bij de voodoopriest in Diablo 3, onder die naam ook :7
Ik ben lang genoeg ge-cursed nu. KOM TERUG LOD SPELEN!!!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:35:
En dat bleek ook. Maar met Vigor was ik al snel halverwege en lag er een mooie blauwe Quhab! Iets wat je normaal geen blik waardig gunt en een woord dat je in het dagelijks leven sowieso nooit zult gebruiken.
Geen blik waardig? Ik pak anders alle magic claws op hoor al heb ik het liefst dat er zoveel mogelijk GT's droppen :)

Zo te horen was het een leuk event :)
kwakke01 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:12:
net 2 unid torches gekocht (85fg each) voor mn sorc en mn pally; dus ik hopen dat ze een beetje goed vielen...

eerste was een assa 15/19, die ik alweer heb kunnen doorverkopen voor 50 fg

2e is een 20/17 pally T geworden :D probeer hem te verkopen, zodat ik een lagere versie terug kan kopen (heb geen 20/17 nodig; zit al op maxres :P

maar tot op heden bied er halaas niemand :(

naja, komt vast wel :) pally zit op lvl 85 inmiddels, dus dat gaat lekker :)
Gratz! Die biedingen komen vast nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben level 52 nu met mijn assa, zit in act 4 NM nu. Vrijwel nog niks gevonden, maar dat houdt het spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ja, die is aangepast en zou nu 5x zo weinig moeten triggeren.

Verder: leuk verhaal Davio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Vandaag lekker domme pech, had gisteren een 125/31/14 gheeds gevonden, en vandaag dropte dia in een diabaalrun ook een gheeds. Ik was eerst met de bot samen de enige in game, dus ik denk ik drop m'n gheeds even, id die andere en kijk welke beter is. Komt er net een sorc de game in, gaat door tp van bot die nog up was en pakt mijn gheeds, wel jammer want de gheeds die dropte was een 86/30/10. Nou scheelt het vrijwel niks in mf, maar ik vond die vendor prices ook wel fijn als ik weer eens flink ging gamblen bij gheed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

haha zonde man, maar inderdaad no biggie. Is vervelender als zoiets met een torch of anni gebeurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Net een soj gekregen van iemand, ik heb hem een groot deel van de dag geholpen: tombruns, normal rush, baalruns, nightmare rush, baalruns, hell rush. En daar was hij blijkbaar zo blij mee dat ik een soj kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:35:
[...]

Ik ben lang genoeg ge-cursed nu. KOM TERUG LOD SPELEN!!!!! O-)
Nah, ik heb net FFXIII platinum, nu ben ik bezig met een rerun van Demon Souls. Dan is D2 opeens wel een ernstig eitje vergeleken met dat spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Net even een 11 13 pala torch gekocht voor 3 ist, misschien geen werelddeal, maar heb ook niet veel meer nodig dan dat, en ik kon alleen maar mensen vinden met hele hoge pala torches 6+ ist op moesten leveren, sommige wel 11.

Pala is nu al vrij redelijk met 11k hammer damage, mis alleen nog een aantal dure dingen, zoals hoto, cta en eni en anni. Die zorgen allemaal voor +1 skills meer dan dat ik nu heb, dus ik denk dat ik dan zo'n 14 à 15k zal hebben. Nog wat pala combat skillers en dan is het helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Is een torch met een melee char ook nog een probleem in 1.13? Ik meende mij te herinneren dat een hoop mensen uit de game gekicked werden door al die vlammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
ik heb laatst wel een leuke diadem gevonden, en ik vroeg me af of die iets waard is:

2 druid skills
17 strength
20 dexterity
7 energy
22 fire resist

Ik heb ook nog een normal diadem die ik wil gebruiken voor een hell imbue van Charsi, maar daar wacht ik nog even mee, in ieder geval tot ik lvl91 ben met pala (bijna) en misschien wel tot lvl93. Op lvl93 weet je namelijk zeker dat er een goede kans is op +2 skills voor een bepaalde class, want die prefix heeft lvl90 en bij imbue heb je een dice roll om te kijken tot welk lvl prefixes en suffixes mogelijk zijn en dat is random tussen -3 en +6 character lvl.

[ Voor 60% gewijzigd door Kid Jansen op 30-04-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

pfffieew mijn HCL hammerdin is nu lekker lvl42 A1 NM :). Mocht iemand de WPs kunnen geven/helpen naar A5 NM graag! *PatJuh is de acc (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Pala is lvl91 nu, imbue op diadem gedaan-> crap, jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Loki.Nya schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:45:
Is een torch met een melee char ook nog een probleem in 1.13? Ik meende mij te herinneren dat een hoop mensen uit de game gekicked werden door al die vlammen.
Even eerder in het topic zei ik al dat de kans is dat een torch afgaat nu 5x zo klein is als voorheen. Verder hadden sowieso alleen heel snel slaande classes hier last van, dus een 5 fpa beer, een zealer, een smiter en een fury-wolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:26:
[...]

Even eerder in het topic zei ik al dat de kans is dat een torch afgaat nu 5x zo klein is als voorheen. Verder hadden sowieso alleen heel snel slaande classes hier last van, dus een 5 fpa beer, een zealer, een smiter en een fury-wolf.
ehm, vrijwel elke ama build vergeet je hierbij te zeggen, daarnaast nog kicker assa en frenzy barb

te veel builds iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:38:
Net even een 11 13 pala torch gekocht voor 3 ist, misschien geen werelddeal, maar heb ook niet veel meer nodig dan dat, en ik kon alleen maar mensen vinden met hele hoge pala torches 6+ ist op moesten leveren, sommige wel 11.

Pala is nu al vrij redelijk met 11k hammer damage, mis alleen nog een aantal dure dingen, zoals hoto, cta en eni en anni. Die zorgen allemaal voor +1 skills meer dan dat ik nu heb, dus ik denk dat ik dan zo'n 14 à 15k zal hebben. Nog wat pala combat skillers en dan is het helemaal af.
eni is makkelijk en daarnaast faster cast rate

je kan wel 20k damage doen met 0 fcr
maar dan doe je met 8k damage en 125 fcr gewoon meer damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Joepie, eindelijk Tals set compleet!
Ik ben er toch fan van. :)

Heb Ist Um neergeteld voor Tal Armor met 913 def, zie iedereen 2 ist vragen voor die armors, maar dat had ik er niet voor over. Vind dit wel prima.

Nu heb ik mijn upped 35/12 viper met 985 def en pTopaz te koop gezet, benieuwd wat die op gaat brengen.

Edit: Bedankt trouwens voor de complimenten over mijn stukje. Ik vind schrijven wel leuk - ben nog columnist geweest bij de lokale krant - maar heb / neem er de tijd niet meer voor. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Davio op 30-04-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:04:
[...]

ehm, vrijwel elke ama build vergeet je hierbij te zeggen, daarnaast nog kicker assa en frenzy barb

te veel builds iig
Ik had het alleen over melee-ers! :D MEt Frenzy-barb had ik het nog niet voor elkaar gekregen. Met kicker assa inderdaad wel.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!