Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:26:
[...]

Even eerder in het topic zei ik al dat de kans is dat een torch afgaat nu 5x zo klein is als voorheen. Verder hadden sowieso alleen heel snel slaande classes hier last van, dus een 5 fpa beer, een zealer, een smiter en een fury-wolf.
het is 2fpa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Als iemand nog low runes wil, laat het dan even weten, want ik heb niet echt veel ruimte meer op mules, ik hoef er niet veel voor. Dit heb ik op het moment:

11 tal, 8 ral, 12 ort, 18 thul, 8 amn, 6 sol, 10 shael, 7 dol, 3 hel, 1 io, 1 ko, 2 fal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

nog even nagezocht, maar 4fpa is volgens mij echt het snelste wat je kan halen met een werebear.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 01:52:
[...]

nog even nagezocht, maar 4fpa is volgens mij echt het snelste wat je kan halen met een werebear.
Het kan sneller, maar dan ben je een assa, wie veranderd is in een werebear. Het is overigens geen 2fpa dan, want dat bleek fout te zijn, dat is ook bewezen door diegene die de guide heeft gemaakt. 2fpa bestaat gewoonweg niet voor een melee. En sowieso wil je niet al te snel, want dan lig je dus meer in de lobby te kijken dan wat anders. Ze hadden die vlammen er gewoon af moeten halen, al zouden ze 5x minder voorkomen dan in de eerdere patch. Als je 5 to 8x per seconde slaat heb je nog steeds een belachelijke hoge kans, dat je een disconnect krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:04:
ik heb laatst wel een leuke diadem gevonden, en ik vroeg me af of die iets waard is:
Is helaas niks waard, mist fcr/frw om enigszins wat waard te kunnen zijn :)
Ik heb ook nog een normal diadem die ik wil gebruiken voor een hell imbue van Charsi, maar daar wacht ik nog even mee, in ieder geval tot ik lvl91 ben met pala (bijna) en misschien wel tot lvl93. Op lvl93 weet je namelijk zeker dat er een goede kans is op +2 skills voor een bepaalde class, want die prefix heeft lvl90 en bij imbue heb je een dice roll om te kijken tot welk lvl prefixes en suffixes mogelijk zijn en dat is random tussen -3 en +6 character lvl.
Je vergeet alleen een cruciaal punt want diadems zijn juist de exceptie, dé reden dat diadems imbuen veel gedaan wordt. Want ongeacht je clvl heeft een diadem kans op alle pre- en suffixes.
Overigens maakt de difficulty niet uit want het is alleen maar gebaseerd op ilvl, alvl en clvl.
kid jansen schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:04:
Als iemand nog low runes wil, laat het dan even weten, want ik heb niet echt veel ruimte meer op mules, ik hoef er niet veel voor. Dit heb ik op het moment:

11 tal, 8 ral, 12 ort, 18 thul, 8 amn, 6 sol, 10 shael, 7 dol, 3 hel, 1 io, 1 ko, 2 fal
Alle thul en hel wil ik wel van je overnemen, morgen ben ik wel online te vinden :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik heb vandaag mijn summoner necro GoTAnArmy naar Hell geloodst. Nightmare Baal dropte een Jalal's Mane. Verder in act 1 een Lidless Wall gevonden. Het hoogtepunt was echter een Lo rune in Jail level 1, gedropt door een of andere champion geit. Wat nu te doen met die Lo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
WhiteWolf118 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:09:
Ik heb vandaag mijn summoner necro GoTAnArmy naar Hell geloodst. Nightmare Baal dropte een Jalal's Mane. Verder in act 1 een Lidless Wall gevonden. Het hoogtepunt was echter een Lo rune in Jail level 1, gedropt door een of andere champion geit. Wat nu te doen met die Lo?
Ik zou Grief of Fortitude maken, maar die heb ik zelf nodig. :)

Je kan ook gewoon traden voor een dot ists, zodat je jezelf een beetje op weg kunt helpen.
Je kan iig makkelijk alles kopen wat je nodig hebt voor je necro.

En weet je zeker dat het geen io is? Niet dat ik denk dat je het verschil niet weet, maar je kan zo een keer fout kijken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
Ik heb em net nog 10 keer extra aandachtig bekeken, ook even naast een Io gelegd en geconcludeerd dat het 100% zeker een Lo is :) Hoeveel fg is een Lo waard op HCL op d2jsp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
WhiteWolf118 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:36:
Ik heb em net nog 10 keer extra aandachtig bekeken, ook even naast een Io gelegd en geconcludeerd dat het 100% zeker een Lo is :) Hoeveel fg is een Lo waard op HCL op d2jsp?
Ik heb even gekeken en het schijnt tussen de 150 en 250 te zijn.

Maar ik ben zelf niet van de FG, dus iemand met meer ervaring zou dit moeten verifiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:12:
[...]

Ik heb even gekeken en het schijnt tussen de 150 en 250 te zijn.

Maar ik ben zelf niet van de FG, dus iemand met meer ervaring zou dit moeten verifiëren.
150 als laagste en 250 als hoogste idd. een 200-220 fg zou het moeten kunnen opbrengen als je em snel kwijt wilt. Als je wat langer zoekt misschien 230-240? Speel zelf SCL maar heb even wat topics bekeken en voor die prijzen gaan ze meestal wel. (van wat ik heb gezien dan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Lekkere vondst, die Lo. Hoogste dat ik tot nu toe gevonden heb is Fal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:16:
Lekkere vondst, die Lo. Hoogste dat ik tot nu toe gevonden heb is Fal.
Oei, dan heb je echt pech, ik had al een x pul met HF en countess dropte een ist, en ik vond een gul in pub baalrun,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook niet verkeerd. Ik vond vandaag bij cows een ethereal Sacred Targe met 40@
Ik die buggen met tal amn pruby en jahoor er kwam 4 sox uit.
Zo verkocht voor 100 fg, best aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik heb trouwens ook nog rare gloves liggen:

91 def
2 javelin/spear skills
20% ias
6 dex
18 fire res
6 mf

Zijn die nog iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Niet heel veel waard denk ik omdat van alle mods wat te weinig op zit, maar wel erg handig om zelf te gebruiken. De 2 Java skills en 20 IAS zijn voor mij toch altijd het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
is een curse skiller +31 life iets waard?

maakt het overigens voor gamblen ook niet uit in welke difficulty je zit? of geldt dat alleen voor imbue q?

[ Voor 60% gewijzigd door Kid Jansen op 01-05-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:37:

maakt het overigens voor gamblen ook niet uit in welke difficulty je zit? of geldt dat alleen voor imbue q?
Paar fg op zijn hoogst, 10fg max gok ik zo.

Nee maakt ook niks uit maar wel net als bij de imbue q, clvl/ilvl etc :)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Kwam vandaag DII en LoD weer tegen in een la; vele jaren geleden had ik een leuk account met een paar goed gegearde chars rondom lvl 80 en de nostalgische herinneren hebben me toch weer doen breken... ik heb het dus maar weer geïnstalleerd :9. Eerste wat me opvalt is dat het spel lelijker is dan dat ik me herinnerde maar dat doet gelukkig niet af aan de geweldige sfeer. Heb even zitten kloten maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik nu weer opnieuw moet beginnen en ik kan me ook nog maar weinig herinneren van vroeger. Heeft iemand wat basale tips om weer helemaal van scratch te beginnen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met linksklikken maak je monsters dood :+ Nee serieus, wat wil je weten? Om nou het hele spel uit te gaan leggen gaat wellicht wat ver namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Het is vrij standaard om als eerste een MF sorc (Meteorb) te maken om items te vinden voor de overige chars die je wil maken. Dat doe ik tenminste altijd als ik opnieuw begin.

Daarbij kun je iedereen die op pagina 1 op active staat toevoegen aan je friends list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:37:

Weinig, er zijn maar weinig spelers die een echt leuke build willen proberen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Davio schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:19:
Het is vrij standaard om als eerste een MF sorc (Meteorb) te maken om items te vinden voor de overige chars die je wil maken. Dat doe ik tenminste altijd als ik opnieuw begin.

Daarbij kun je iedereen die op pagina 1 op active staat toevoegen aan je friends list.
Hammerdins zijn ook vrij gebruikelijk, kan je op NM Baalruns super makkelijk doen, geen last van die irritante fire/cold im en ze zijn beresterk. Zelfs met cheapo equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pat-Juh schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:57:
[...]

Hammerdins zijn ook vrij gebruikelijk, kan je op NM Baalruns super makkelijk doen, geen last van die irritante fire/cold im en ze zijn beresterk. Zelfs met cheapo equipment.
ja, maar geen teleport, wat de meesten stront irritant vinden

daarnaast is een summoner necro met corpse explosion enorm sterk en eigenljik de beste nogear solo-er die er is (naked kan je in je eentje het hele spel in hell doodmaken, al worden de ubers wat lastig.

ohja, mag ik ook weer op actief? heb iig nu een lvl 20+ sorcje
heerlijk punten wasten in energy want je hebt toch restat :)

account= Dalaii

[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 02-05-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Nou na weken ploeteren achter servers aan rennen die counten had ik er eindelijk een te pakken. Mijn auto refresh op de dclone boards had zijn vruchten laten zien ik zag een melding bij 57 met 80 sojs verschil op de laatste tel zoals hij in de list stond dus ik als een speer mijn d2's starten en the hunt was on!.. Nou 50, 55, 54, 53, 59 en alle andere getalen buiten de 50 zijn ook nog langs gekomen op het moment dat ik het wil opgeven JA!!!! 57 \o/ EUREKA! Ikke dus eventjes de mf run er uitvoeren om tijd te doden en geen counts... Denk *zucht* zal wel weer niets worden en toen begonnen ze 1466 1507 1546 en walk! w00h00 ik roep op m'n hoorn m'n mede babro op in de vorm van Boom en wil de kloon laten spawnen. Pak snel mijn barb, gooi BO op m'n sorc om te laten spawnen en vijanden om de kloon weg te halen zodat ik rustig kan smiten erna. Dus ik snel even naar cata2 wp voor BO, energyshield en shiver armor er op time to tp.

nvm... CI, crashwalk.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 05:35
2 dagen nadat 1.13 uit was, waren er al weer bots.
Blizzard heeft zwart geld nodig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag:
Atm is mijn javazon van redelijk goede gear voorzien, met deze java doe ik cowruns + eld + shenk + pindel + pit lvl

Maar ik had een vraag over mijn armor.
Ik heb atm een Eth 197 ed Upped Skullders (def is 1961) met een ptopaz erin, hiernaast heb ik gheeds 31 in mijn inv en dit is al mijn mf.
Met deze armor heb ik slechte resis: -44 16 16 -44

Nu d8 ik om een viper 33 te nemen, die te socketen en een 15 Ias jewel (deze 2 dingen heb ik al) erin te doen en misschien nog te upgraden (dan is de def rond de 950).
Dit omdat ik dan betere resis heb en omdat ik met die jewel aan een 55 ias BP kom.

Mijn vragen zijn dus:
Welke armor is het best om te nemen (aan de ene kant resis en bp , maar daar tegenover staat de mf)?

En zo ja de viper, zal ik hem upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zuur man.. ook al 2x gehad deze ladder.. gebeurd echt te vaak tegenwoordig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
Net de Lo toch maar verkocht. Ik heb er 200 FG voor gevangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:18:
ik heb een vraag:
Atm is mijn javazon van redelijk goede gear voorzien, met deze java doe ik cowruns + eld + shenk + pindel + pit lvl

Maar ik had een vraag over mijn armor.
Ik heb atm een Eth 197 ed Upped Skullders (def is 1961) met een ptopaz erin, hiernaast heb ik gheeds 31 in mijn inv en dit is al mijn mf.
Met deze armor heb ik slechte resis: -44 16 16 -44

Nu d8 ik om een viper 33 te nemen, die te socketen en een 15 Ias jewel (deze 2 dingen heb ik al) erin te doen en misschien nog te upgraden (dan is de def rond de 950).
Dit omdat ik dan betere resis heb en omdat ik met die jewel aan een 55 ias BP kom.

Mijn vragen zijn dus:
Welke armor is het best om te nemen (aan de ene kant resis en bp , maar daar tegenover staat de mf)?

En zo ja de viper, zal ik hem upgraden?
Een hele goedkope optie is Smoke in een 2soc armor, gebruik ik nu zelf ook. Geeft 50 res to all maar geen skill of ias. Treachery is ook een goedkope optie met 45ias en 30 cold res en misschien de resistances ergens anders vandaan halen.
Viper kan ook heel goed lijkt me, dus waarom ook niet. :)
CoH zou natuurlijk ideaal zijn, maar ja, is nogal duur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah Smoke en Treachery zijn geen optie, smoke niet vanwege geen skill + ias en smoke niet omdat er geen resis op zitten. Natuurlijk ga ik uiteindelijk voor CoH, maar vind ik atm nog erg duur.
Nog meer mensen ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Neem gewoon Tals armor, 40 cold, fire, light, 88 MF. :P

Je kan ook Duriels Shell nemen en die uppen, die heeft ook leuke resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:52:
Neem gewoon Tals armor, 40 cold, fire, light, 88 MF. :P

Je kan ook Duriels Shell nemen en die uppen, die heeft ook leuke resists.
het gaat nie talleen om resis xD meerdere factoren spelen een rol zoals 55 ias bp, maar ook de hele hoge def van Skullders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Net NM gedaan met Boomblasterhc :)! kan me pally weer eventjes 25 levels vooruit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:20:
[...]

het gaat nie talleen om resis xD meerdere factoren spelen een rol zoals 55 ias bp, maar ook de hele hoge def van Skullders
Chain of honor :) Dol + Um + Ber + Ist

+2 To All Skills
+200% Damage To Demons
+100% Damage To Undead
8% Life Stolen Per Hit
+70% Enhanced Defense
+20 To Strength
+7 to Replenish Life
+65 to all Resistances
Damage Reduced By 8%
25% Better Chance of Getting Magic Items

anyway, vroeger hoorde ik nooit over misswalk/crashwalk, lijkt mij eigenlijk dat dat sinds 1.13 wel erg vaak voorkomt, te vaak eigenlijk
bugje gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg ben net 26 fg gescammed op annilihus, zo zie je maar hoe niet betrouwbaar het is :(.
Weet iemand hoe je daar mee moet omgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:07:
omg ben net 26 fg gescammed op annilihus, zo zie je maar hoe niet betrouwbaar het is :(.
Reporten?

Is daar een optie voor? Zal wel.

Wel jammer.

Op mijn op diabloii.net geposte 35/12 Upped Viper met 985def en pTopaz is al ist geboden en hij loopt nog tot 22:00, ben benieuwd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
Voortaan een mediator gebruiken. Heb je bewijzen/screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, in totaal twee keer mij overkomen (voor in totaal ~250fg).
Het fg kun je alleen niet terug krijgen want hoogstwaarschijnlijk is het een multi, enige wat je dus kan doen is reporten en hopen dat de user gelocked/gebanned wordt. In mijn profiel staan de twee topics onder het kopje 'Scammers' daar kun je wel een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
WhiteWolf118 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:40:
[...]
Voortaan een mediator gebruiken. Heb je bewijzen/screenshots?
voor 26fg?

ger:
Kijk met wie je trade, meestal kies ik mannen met hoge fg.
Kijk hoelang ze member zijn en hoeveel posts ze hebben.

Neem Screens in game, bewaar uw mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
BitchCrew schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:27:
[...]

voor 26fg?

ger:
Kijk met wie je trade, meestal kies ik mannen met hoge fg.
Kijk hoelang ze member zijn en hoeveel posts ze hebben.

Neem Screens in game, bewaar uw mails.
Dit is zo waardeloos. mensen met veel fg=instant trust?
hoe denk je dat ze daar aan zijn gekomen?

trouwens, heeft iemand gerke's sanctuary op scl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben level 74 nu met mijn assa. Ben in act 1 hell, maar nog niet hell-waardig genoeg om daar potten te gaan breken. Vooral qua resists is het oppassen.
Vrijwel nog niks gevonden, al wel veel NM-baalruns gedaan. Hoewel de mal-rune die onderweg naar Baal viel me erg blij verraste.
Ook 1 keer een narrow escape gehad. Op NM, werd ik geraakt door een Fire-enchanted ventje. Mijn Fade was echt net voorbij toen ik een klap kreeg en ik zag in een keer mijn life teruggaan tot stervende proporties. Dat is altijd wel lachen, de reactie die zo'n klap teweeg brengt bij mij. Binnen een tiende van een seconde druk ik dan supersnel op de knoppen waarvan ik denk dat er mijn rejuve-potions zitten. Meestal eindigt dat erin dat ik 5 of 6 van die potions achter elkaar naar binnen werk. Maargoed, better safe then sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

hahaha ja zeker, op HCL of gewoon SCL? HCL: add me maar eventjes PatJuh. Dan Rennen we nog wel wat verder op NM (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Lokini, Pat-Juh, als jullie zin hebben in GoT-gezelschap schroom dan niet om enkele GoT-ers uit de playertabel, waaronder mijzelf, toe te voegen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Ik heb dankzij Dave en Maldred mijn Javazon zodanig kunnen optuigen en levellen dat Hell Cows technisch te doen is. Mijn truc is om, zonder Merc, eerst een 100-tal Cows op een hoopje te krijgen en dan een paar LF's erin te gooien. Kleinere groepjes geven meer (mana)problemen, al is het "herden" ook niet zonder gevaar.
Nu heb ik een redelijk crappy lightening facet (-3/4) liggen. Zou het significante verbetering geven als ik deze in een socket prop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
tollo71 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:57:
Lokini, Pat-Juh, als jullie zin hebben in GoT-gezelschap schroom dan niet om enkele GoT-ers uit de playertabel, waaronder mijzelf, toe te voegen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Ik heb dankzij Dave en Maldred mijn Javazon zodanig kunnen optuigen en levellen dat Hell Cows technisch te doen is. Mijn truc is om, zonder Merc, eerst een 100-tal Cows op een hoopje te krijgen en dan een paar LF's erin te gooien. Kleinere groepjes geven meer (mana)problemen, al is het "herden" ook niet zonder gevaar.
Nu heb ik een redelijk crappy lightening facet (-3/4) liggen. Zou het significante verbetering geven als ik deze in een socket prop?
Significant zou ik het niet noemen, maar het zal zeker helpen, vooral de -4% to enemny lightning res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cpt.Chaos schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:32:
[...]

Dit is zo waardeloos. mensen met veel fg=instant trust?
hoe denk je dat ze daar aan zijn gekomen?
Hoezo zou dat waardeloos zijn? Dat is gewoon in 99% van de gevallen waar.
Degene die scammen zijn 99% van de tijd multi's en transferen het fg na een scam meteen door naar andere accounts.. Posts wordt ook vaak naar gekeken maar daar kun je niet blind op vertrouwen alleen in combinatie met jaartal en fgcount want 100 legale posts per uur kun je makkelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

tollo71 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:57:

Owhkeej is goed! Momenteel lvl62, A5 NM Baalruns aan het doen :). Moet nog even achter een Spirit Sword of Wizzy aan voor hell :P... en nog wat resists hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Is daar niet zo iets als de "Trade Forum Rating" van diii.net? Bij sommige mensen durf ik daardoor gewoon een droptrade te doen en zelfs even het geruilde item even te mulen. Is nog nooit wat mis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah iig is het topic gelukt, zijn fg is locked, maar mijn fg krijg ik helaas niet terug (dit wist ik wel maar toch jammer) Voortaan als ik ook maar iets verdacht ruik laat ik die persoon eerst geven of anders maar mediator gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Niet heel spectaculair, maar ben wel blij dat ik de staff van naj set heb gevonden, zitten namelijk 69 teleport charges op. Het is natuurlijk geen enigma, maar voor tijdelijk misschien wel handig (moet nog blijken hoe nuttig 69 charges zijn, natuurlijk niet heel veel), en ik gebruik m'n weaponswitch op het moment toch niet op m'n pala, heb namelijk ook nog geen cta.

EDIT: even geprobeerd: voor baal is 69 charges genoeg, dus dan zal het waarschijnlijk vrijwel overal wel genoeg zijn, repair valt ook nog wel mee, 120k voor 69 charges.

[ Voor 18% gewijzigd door Kid Jansen op 03-05-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Die Naj staff is inderdaad erg handig. Ik gebruikte deze op de vorige ladders altijd voor mijn summon necros om al mijn summons naast een act boss te zetten. Helaas nog geen Naj staff gevonden deze ladder, maar doe het nu met een Spellsteel als switch met 20 charges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
m'n barb heeft een amu met 25 charges, maar dat is toch echt heel veel minder goed dan 69, 25 is namelijk vrijwel altijd te weinig, 69 zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Shit, als ik geweten had dat jullie hem zochten had ik hem niet weggeflikkerd. Heb er een tijdje terug nog eentje gevonden en gelijk weggedaan omdat vrijwel nooit iemand dat ding gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik heb ook nog zo'n amulet, maar even op W drukken is wel wat makkelijker. :P
Die Naj staff heeft trouwens level 11 teleport. Hoe hoger de skill level, hoe minder mana het je kost om te teleporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik zocht hem niet, want ik wist er niet meer van af, voor de ladder reset had ik in eeuwen niet meer gespeeld. Laatste keer dat ik echt actief was met diablo was vlak na 1.11. Maar toen ik dat ding net vond herinnerde ik me weer dat m'n barb destijds ook dat ding had op switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:32:
Niet heel spectaculair, maar ben wel blij dat ik de staff van naj set heb gevonden, zitten namelijk 69 teleport charges op. Het is natuurlijk geen enigma, maar voor tijdelijk misschien wel handig (moet nog blijken hoe nuttig 69 charges zijn, natuurlijk niet heel veel), en ik gebruik m'n weaponswitch op het moment toch niet op m'n pala, heb namelijk ook nog geen cta.

EDIT: even geprobeerd: voor baal is 69 charges genoeg, dus dan zal het waarschijnlijk vrijwel overal wel genoeg zijn, repair valt ook nog wel mee, 120k voor 69 charges.
ik geloof dat je ook via cube recept de charges kan hervullen

ff gezocht en tada

1 Ort Rune + 1 chipped gem + weapon = fully repaired and recharged weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik denk dat 120k makkelijker is, 4x een elite armor sellen en klaar. Overigens is 69 wel genoeg voor baal en andy, maar meph had ik het dubbele nodig (tussendoor in town repairen), die durance of hate lvl2 kan echt gigantisch zijn, en daar kan de uitgang naar lvl3 ook midden in de map zitten, bij andy en baal is het altijd aan een uiteinde. Voor dia is het wel echt ideaal, je hebt iets van 12 nodig tot aan het midden dacht ik vanaf wp (kan ook iets meer zijn), dus je kan meerdere runs achter elkaar zonder repairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:43:
Ik denk dat 120k makkelijker is, 4x een elite armor sellen en klaar. Overigens is 69 wel genoeg voor baal en andy, maar meph had ik het dubbele nodig (tussendoor in town repairen), die durance of hate lvl2 kan echt gigantisch zijn, en daar kan de uitgang naar lvl3 ook midden in de map zitten, bij andy en baal is het altijd aan een uiteinde. Voor dia is het wel echt ideaal, je hebt iets van 12 nodig tot aan het midden dacht ik vanaf wp (kan ook iets meer zijn), dus je kan meerdere runs achter elkaar zonder repairs.
durance lvl 2 altijd met de klok mee teleporten, dan heb je vaak het snelste de entrance naar lvl 3 te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:56:
[...]

durance lvl 2 altijd met de klok mee teleporten, dan heb je vaak het snelste de entrance naar lvl 3 te pakken
Oei oei, zeg dat nou niet. Laatst discussie gehad met Daves hierover, maar hij was het er totaal niet mee eens ;x. Met de klok mee teleporten klopt niet volgens hem maar altijd naar linkerkant vanuit oog-perspectief van je char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:27:
[...]

Oei oei, zeg dat nou niet. Laatst discussie gehad met Daves hierover, maar hij was het er totaal niet mee eens ;x. Met de klok mee teleporten klopt niet volgens hem maar altijd naar linkerkant vanuit oog-perspectief van je char.
dat is hetzelfde...

ik bedoel, als je start op zeg maar wijzerplaats 9, dan moet je naar boven toe teleporten

als je start op wijzerplaats 3 moet je naar onderen

linkerkant vanuit oogperspectief of met de klok mee, precies hetzelfde

[ Voor 23% gewijzigd door Dalyxia op 03-05-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je bij Durance WP er aan de onderkant niet uit kan, moet je naar rechts onder voor lvl 3!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:28:
als je bij Durance WP er aan de onderkant niet uit kan, moet je naar rechts onder voor lvl 3!
dat geldt niet altijd dus kan je niks met die regel

met de klok mee of linkerkant vanuit oogpunt is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:46:
[...]

dat is hetzelfde...

ik bedoel, als je start op zeg maar wijzerplaats 9, dan moet je naar boven toe teleporten

als je start op wijzerplaats 3 moet je naar onderen

linkerkant vanuit oogperspectief of met de klok mee, precies hetzelfde
dat zei ik dus ook de hele tijd, maar daves wou niet luisteren naar mij en zei steeds maar dat het van mij niet klopte ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja, je kan eventueel ook een stukje tegen de klok in teleporten.
Als de opening aan de bovenkant zit en je houd de linker regel aan teleport je tegen de klok in tot je een muur tegen komt die omhoog/naar beneden gaat. Dan is het dus niet met de klok mee.
Als je de klok zou omdraaien zou het wel weer met de klok meezijn. Nouja lange discussie.
Ik houd ook altijd aan: linksom vanuit char oogpunt. Werkt goed, soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Mijn ervaring is dat met de klok mee in 90% de uitgang het snelste wordt gevonden. Ik zou Meph zonder Teleport i.i.g. nooit gaan runnen.
Ik had gisteren een tijdelijke ontheffing van de Pheno-curse: een Ohm in de Pits O+.
Nu heb ik het volgende dilemma: to Faith or not to Faith. Ik zal dan zonder meer een Ber moeten vinden/kopen/ruilen, maar goed. Dan ook nog een Boog ervoor...... lastig, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
tollo71 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 07:21:
Mijn ervaring is dat met de klok mee in 90% de uitgang het snelste wordt gevonden. Ik zou Meph zonder Teleport i.i.g. nooit gaan runnen.
Ik had gisteren een tijdelijke ontheffing van de Pheno-curse: een Ohm in de Pits O+.
Nu heb ik het volgende dilemma: to Faith or not to Faith. Ik zal dan zonder meer een Ber moeten vinden/kopen/ruilen, maar goed. Dan ook nog een Boog ervoor...... lastig, lastig.
Eenmaal doorbroken, is die curse weg ;). Nu gaat iemand anders het overnemen.

Gratz btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe dan ook speelt gevoel ook voor een groot deel mee :)
Oh netjes tollo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*is verheugd te melden dat de Pheno-curse aan hem voorbij is gegaan*

Ik vond vanmorgen een Gheeds bij Baal NM. Maar die Ohm lekker hoor, gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Ik zou echt voor faith gaan, maar dat is puur mijn mening. Ik heb een keer een bowazon gehad en zou niet meer zonder faith kunnen (heb het toen ook geprobeerd met windforce). Je schiet er zo lekker rap mee, alhoewel het indd lastig is om een 4sox grand matron bow met 3 skills te vinden (wat je imho wel moet doen voor zo'n investering). Btw faith is met jah en niet ber :p.
Van het weekend eindelijk 94 geworden en alle light masteries gemaxt. Heb niet echt bijzondere dingen gevonden maar wel 2x sup eth cv (1x 8ed en 1x 15ed) en een eth tresher waar na cuben tot mijn verbazing wel eens een keer 4sockets uit kwamen rollen :). Nu nog de Ber runes kopen/ vinden en snel eens een infi maken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best leuk, ik heb ook mijn geluk beproefd in de pit. een Lo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik ga denk ik voor Faith in een merc boog en dan zelf Windforce. Heb een 4s Great Bow liggen die daar wel goed voor is. Dus alleen nog een Jah scoren.
@Gerrie: een Lo is ook super! Als ik die een vind komt er meteen een Fortitude armor voor de bowa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:52:
best leuk, ik heb ook mijn geluk beproefd in de pit. een Lo
Tweede Lo al.. netjes hoor, volgens mij heb ik de pheno-curse tegelijkertijd met tollo overgenomen want in het begin van de ladder heb ik nog 3-4 perfect items gevonden maar tegenwoordig ben ik al blij met mij craftrunes en mages :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens heeft iemand misschein verstand van Poison Bone Necro ?
Kheb atm al aantal goede dingen ervoor dus zit te twijfelen om hem te maken:
Weapon: Runeworde White in een wand met +2 to poison Nova
Helm: Sheko
Boots: Eth Sandstorm
Ring: +10 Fcr, 10@

Verder weet ik nog niet echt wat ik meer moet nemen (enigma weet ik als armor maar dat is nog te duur, dus daarvoor nog een viper denk ik), want nog niet echt een goede guid kunnen vinden

Heeft iemand nog tips of andere leuke dingen over deze char of is het een slechte keuze om deze char te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Wil je een Poison Necro maken of een Bonespear/spirit? White runeword lijkt me meer voor de laatste namelijk. Deathweb/Bramble etc is meer Poison-gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry, een Bonespear / Spirit
Ik heb nu wel een goede guide gevonden opizch maar mijn vraag is, hoeveel dmg doet zoiets ongeveer?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rond de 4k bonespear dmg is dacht ik redelijk eenvoudig haalbaar, met goede gear tot 5k. Let wel dat FCR erg belangrijk is voor je uiteindelijke dmg output.

[ Voor 27% gewijzigd door Vicarious op 04-05-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik d8 zelf aan deze gear:
Sheko
Amu met skills en Fcr
Viper 33 (altijd veranderen in eni)
White
Spirit Monarch Fcr 35
Trang Goul gloves
Eth Sandstorm Boot / Waterwalk
10 rcr + 10 @ ring
Soj Ring
Belt - Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:28:
Jongens heeft iemand misschein verstand van Poison Bone Necro ?
Ik.. Ik!
Bekijk sowieso eerst mijn Bone Necro op het gotforum dan zie je hoe ik de mijne heb gemaakt afgelopen ladders. Bonenec is hartstikke viable op hell, een goed gegearde doet zo'n 6k BS (92+) maar dat is inclusief skillers ed. In mijn topic staat tevens op de tweede pagina een lijstje met verschillende opties voor gear als je geen geld hebt voor de goddelijke items :)
Wat je zelf even moet beslissen is of je voor MB wilt gaan en of je het 86fhr bp wilt bereiken. Nogal belangrijk want als nec heb je erg weinig life en alleen als je voor max vita build gaat en in het bezit bent van een (goede) cta heb je life genoeg voor een paar klappen want een 1k bone armor helpt wel wat maar niet alles ;)
Sowieso is 125fcr, als je het mij vraagt, een echte must! Dat is wanneer je voor eni gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb nog een Curse-skiller met 26 life liggen op SCL voor een degelijk prijsje als iemand geïnteresseerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik heb ook nog een curse skiller liggen met 31 life

Wanneer ga je trouwens die thul runes van me overnemen psycho? Ik heb je pas één keer online gezien en toen reageerde je niet. Het zijn er nu 30, maar er komen er dagelijks een aantal bij.

[ Voor 178% gewijzigd door Kid Jansen op 04-05-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ty Kyo voor je guid

DIT GELOVEN JULLIE NOOIT:
een paar dagen geleden ben ik gescammed voor 26 fg voor een anni. Toen die persoon de tradegame verliet zonder te betalen had ik zijn acc geadd aan mijn vriendenlijst, zodat ik hem ooit nog eens zou lastig kunenn gaan vallen als hij in games zat. Zijn gold was inmiddels locked door mij op d2jsp.
Vandaag zag ik hem via friendlist ingame en besloot te joinen. Ik zei dat hij mijn anni moest teruggeven en dat het niet eerlijk was. Hij ontkende het eerst. Maar naarmate ik langer door zeurde zei hij dat het wel terug wilde draaien aangezien hij locked was.
Na een uurtje ofzo te hebben gepraat haalden we er een mediator bij via een topic die hij maakte.
Nu heb ik mijn anni eindelijk waarom ik recht had :D. Echt geweldig dit :D. Het was nog een goedkoop deal ook: anni 10 / 16 / 10 vs 26 fg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:45:
Ty Kyo voor je guid

DIT GELOVEN JULLIE NOOIT:
een paar dagen geleden ben ik gescammed voor 26 fg voor een anni. Toen die persoon de tradegame verliet zonder te betalen had ik zijn acc geadd aan mijn vriendenlijst, zodat ik hem ooit nog eens zou lastig kunenn gaan vallen als hij in games zat. Zijn gold was inmiddels locked door mij op d2jsp.
Vandaag zag ik hem via friendlist ingame en besloot te joinen. Ik zei dat hij mijn anni moest teruggeven en dat het niet eerlijk was. Hij ontkende het eerst. Maar naarmate ik langer door zeurde zei hij dat het wel terug wilde draaien aangezien hij locked was.
Na een uurtje ofzo te hebben gepraat haalden we er een mediator bij via een topic die hij maakte.
Nu heb ik mijn anni eindelijk waarom ik recht had :D. Echt geweldig dit :D. Het was nog een goedkoop deal ook: anni 10 / 16 / 10 vs 26 fg xD
duidelijk 1 die berouw heeft van zijn scam :)

anyway, wat doen sommige traders er lang over om te reageren zeg, bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Nou, ik denk niet dat hij berouw heeft, maar dat hij gewoon zijn gold wil unlocken om verder te scammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes want die krijg je niet zomaar unlocked :)
Moet je iedereen alles terug geven zonder gebruik te maken van fg en de ander moet het ermee eens zijn dat je unlocked wordt.. komt nogal wat bij kijken dus.. :)

Je hebt wel geluk gehad gerrie! Ook al is het maar 26fg het is toch niet leuk en zeker in het begin is het best veel zuurverdiende fg dat je verliest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Werken to max resist attributes niet op mercs? Ik had een Guardian Angel Templar Coat gevonden, ik denk die upgrade ik even, en dan is het een mooi merc armor voor m'n sorc. Maar die max resist dingen halen helemaal niks uit op die merc. Het is een a2 NM defensive merc.

Is String of Ears Demonhide Sash trouwens nog iets waard? Vond er één met stats 176 / 6 / 13 / 13, in de ranges van 150-180 / 6-8 / 10-15 / 10-15. Als je upgrade heeft hij nog best aardige def voor een belt, en vind ik hem voor een melee eigenlijk beter dan Verdungo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:06:
Werken to max resist attributes niet op mercs? Ik had een Guardian Angel Templar Coat gevonden, ik denk die upgrade ik even, en dan is het een mooi merc armor voor m'n sorc. Maar die max resist dingen halen helemaal niks uit op die merc. Het is een a2 NM defensive merc.

Is String of Ears Demonhide Sash trouwens nog iets waard? Vond er één met stats 176 / 6 / 13 / 13, in de ranges van 150-180 / 6-8 / 10-15 / 10-15. Als je upgrade heeft hij nog best aardige def voor een belt, en vind ik hem voor een melee eigenlijk beter dan Verdungo.
heb je net al geprobeerd uit te leggen

max resist verhoogd de max waar je resists op kunnen zitten

dus ipv 75-75-75-75 kunnen je resists dan op 85-85-85-85 zitten

maar je moet ergens anders + resist vandaan halen om ook daadwerkelijk op 85-85-85-85 te komen

string of ears is niet beter als verdungo, vooral door gemis van vitality

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 04-05-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Als ik me goed herinner was het 'vroeger' altijd zo dat +max resist gewoon +resist werd als je er nog niet door boven de 75 uit zou komen. Ik weet niet in welke patch dat was, maar volgens mij was het in 1.10 nog zo. Maar als die merc dus al z'n resistances 75 heeft, dan worden ze dus 90? Dan maak ik er namelijk een socket in en gooi ik daar even een um in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:13:
Als ik me goed herinner was het 'vroeger' altijd zo dat +max resist gewoon +resist werd als je er nog niet door boven de 75 uit zou komen. Ik weet niet in welke patch dat was, maar volgens mij was het in 1.10 nog zo. Maar als die merc dus al z'n resistances 75 heeft, dan worden ze dus 90? Dan maak ik er namelijk een socket in en gooi ik daar even een um in.
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:13:
[...]

string of ears is niet beter als verdungo, vooral door gemis van vitality
Is character-afhankelijk. Als je dikke melee bent kun je de lifeleech van de String of Ears goed gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Dat leek mij nou ook, overigens kan ik nergens meer vinden of "reduced magic damage by xx" nou alleen magic damage reduced, of magic en alle 4 de elements. Als ik me goed herinner was namelijk één van de magic reductions een reduction voor alle 5 niet physical types.

Ik heb trouwens nog een aantal crap gc's, die misschien wel interessant zijn voor rerollen, laat maar weten als je geïnteresseerd bent.

[ Voor 20% gewijzigd door Kid Jansen op 05-05-2010 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kid jansen schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:35:
Dat leek mij nou ook, overigens kan ik nergens meer vinden of "reduced magic damage by xx" nou alleen magic damage reduced, of magic en alle 4 de elements. Als ik me goed herinner was namelijk één van de magic reductions een reduction voor alle 5 niet physical types.

Ik heb trouwens nog een aantal crap gc's, die misschien wel interessant zijn voor rerollen, laat maar weten als je geïnteresseerd bent.
Volgens mij voor alle elementen, anders is die mod compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik heb mijn gisteren gevonden Ohm rune maar meteen ingezet: Faith Great Bow - +2 skills - lvl15 Fanatism aura _/-\o_
Nog even een Windforce op de kop tikken en dan is mijn Bowa happy. Zal eens met Kwakke op pad gaan in CS en kijken wat ze doet aan damage, ondersteunt door een hoge lvl Concentration. Zeker als een Hammerdin een Might merc heeft moeten die pijlen pijn gaan doen: Lvl 15 Fana, lvl 20+ Concentrate en Lvl17+ Might >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Als ik meega met mijn zealer, heb je lvl 20+ fana. :)

Nu de volgende vraag, iedereen heeft wel zo'n MF-sorc, maar met hoeveel MF gaan jullie eigenlijk op pad? Offeren jullie alles op voor MF of willen jullie ook nog enige survivability?

Ik heb zelf:
- Full Tals Set (88 armor + 14 belt + 65 set bonus + 2x 24 van pTopaz in helm en armor): 215
- War Travs: 30
- FCR ring met 6 MF (FCR heb ik nodig omdat ik maar geen 35FCR Spirit kan rollen :( )
- Gheed's 40MF :)
- Weapon Switch: 90 Ali Baba + 25 Rhyme

Totaal: 406.

Merc heeft insight, dus als hij een kill maakt nog eens +23.

Ik heb bewust gekozen voor een Dwarf Star als andere ring ipv. Nagel. Ik vind Nagels sowieso een beetje overschat omdat ze alleen MF toevoegen en voor die 30 die ik dan mis heb ik wel een ring die voor mij erg nuttig is. Ik clear Durance lvl 3 namelijk altijd helemaal en Dwarf Star is dan handig met al die Hydra's van Council Members en Fireballs en Meteors van de Dark Lords.

Ik heb gekozen voor Tals Set omdat ik daarmee veel meer allround ben, had natuurlijk ook Skullder's kunnen nemen met nog meer gekke opties, zoals een MF circlet met 3 ists erin. Maar zo rijk ben ik niet en ik vind het zoals gezegd vrij nutteloos.

Ik heb Magefists in plaats van chance guards gekozen om aan de 105FCR te komen en de +1 Fire skills zijn leuk voor mijn Meteorb.

Gull (in plaats van Ali Baba) heb ik nog niet gevonden, hoeft voor die 10 extra MF ook niet koste wat kost, komt vanzelf op mijn pad.

Wat betreft charms: Ik heb één 6MF SC, verder nog geen 7 gevonden en de rest volzitten met resis charms, zodat ik iig twee van de vier resists op 75 heb.

Het moge dus duidelijk zijn dat ik van mijn MF-sorc vereis dat het nog een speelbaar karakter is die net wat meer kan dan alleen Meph moat-tricken. De survivability die ik heb ingebouwd geeft mij de optie om ook eens een potje te Cowen of Chaos te clearen en dat houdt het leuk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Davio, ik vind 406MF zeer acceptabel. Zelf heb ik vrijwel altijd fors minder %MF omdat dat vrijwel altijd ten koste van mijn killspeed gaat. Of het al dan niet alsnog efficienter is om toch meer %MF te nemen doet voor mij niet ter zake: het speelt niet fijn. Ik speel liever lekker met 0%MF dan dat ik me ga zitten ergeren omdat de killspeed in mijn ogen te laag is.
Ik doe dan ook relatief weinig aan Bossruns-only, maar prefereer area-MF (Cows met Java, CS/Pits met Bowa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me bij Tollo aan; 406 is zeer acceptabel. Zelf ga ik altijd voor tussen de 200-300 mf, maar dat is pas als mijn assa helemaal af is. Daarvoor is het steeds een afweging tussen killspeed en kick-van-de-drop. Overigens doe ik ook niet of nauwelijks aan bossruns. Voordat ik in hell act 5 zit ben ik voornamelijk te vinden in de pit, en daarna meestal alleen nog maar in act 5. In act 5 doe ik overigens wel altijd baal, zonder tele that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik wil ook nog een trapsin maken, maar ben daarvoor eerst gear aan het verzamelen. :)

Ik vind 406 zelf ook wel zeer acceptabel, zeker met het idee dat ik niets echt heb opgeofferd voor MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Zo vanochtend weer een hoop positieve dingen meegemaakt. In mn eerste run vond ik in het kistje achter meph een sur rune, wat goed uitkomt. Nu snel een 2e sur rune op de kop tikken en tot mn eerste infi ber cuben! Daarna zag ik een topic op jsp waar een kerel alles vrij goedkoop verkocht en heb dus maar een ohm rune gekocht om een cta te maken. Extra adrenaline door in afk pub games snel alles bij elkaar te mulen van 3 verschillende chars naar uiteindelijk mn light soso, allemaal goed gegaan. Tot mijn grote verbazing en blijdschap een cta 6-5-1 gerolled :D. Nu met mn lightsoso 2269 life en mn mana tot een hoeveelheid gebracht dat teleporten nauwelijks mana kost, gezien het feit dat warmth hoog genoeg is. Nou nog even snel infi scoren en die arrogante pauper archers in de pit zullen wel anders lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf ga ik ook altijd voor 200-300 en als ik meer kan krijgen zonder inventory space of damage op te offeren dat ga ik daar natuurlijk voor :) Switch gebruik ik daarentegen al een paar jaar niet meer behalve voor bo-stickies of cta omdat ik het teveel gedoe vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Davio schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:18:
Als ik meega met mijn zealer, heb je lvl 20+ fana. :)

Nu de volgende vraag, iedereen heeft wel zo'n MF-sorc, maar met hoeveel MF gaan jullie eigenlijk op pad? Offeren jullie alles op voor MF of willen jullie ook nog enige survivability?

Ik heb zelf:
- Full Tals Set (88 armor + 14 belt + 65 set bonus + 2x 24 van pTopaz in helm en armor): 215
- War Travs: 30
- FCR ring met 6 MF (FCR heb ik nodig omdat ik maar geen 35FCR Spirit kan rollen :( )
- Gheed's 40MF :)
- Weapon Switch: 90 Ali Baba + 25 Rhyme

Totaal: 406.

Merc heeft insight, dus als hij een kill maakt nog eens +23.

Ik heb bewust gekozen voor een Dwarf Star als andere ring ipv. Nagel. Ik vind Nagels sowieso een beetje overschat omdat ze alleen MF toevoegen en voor die 30 die ik dan mis heb ik wel een ring die voor mij erg nuttig is. Ik clear Durance lvl 3 namelijk altijd helemaal en Dwarf Star is dan handig met al die Hydra's van Council Members en Fireballs en Meteors van de Dark Lords.

Ik heb gekozen voor Tals Set omdat ik daarmee veel meer allround ben, had natuurlijk ook Skullder's kunnen nemen met nog meer gekke opties, zoals een MF circlet met 3 ists erin. Maar zo rijk ben ik niet en ik vind het zoals gezegd vrij nutteloos.

Ik heb Magefists in plaats van chance guards gekozen om aan de 105FCR te komen en de +1 Fire skills zijn leuk voor mijn Meteorb.

Gull (in plaats van Ali Baba) heb ik nog niet gevonden, hoeft voor die 10 extra MF ook niet koste wat kost, komt vanzelf op mijn pad.

Wat betreft charms: Ik heb één 6MF SC, verder nog geen 7 gevonden en de rest volzitten met resis charms, zodat ik iig twee van de vier resists op 75 heb.

Het moge dus duidelijk zijn dat ik van mijn MF-sorc vereis dat het nog een speelbaar karakter is die net wat meer kan dan alleen Meph moat-tricken. De survivability die ik heb ingebouwd geeft mij de optie om ook eens een potje te Cowen of Chaos te clearen en dat houdt het leuk voor mij.
Als ik war travs zou hebben zou ik dezelfde gear hebben, alleen is mijn gheeds geen 40% :D Wat mij betreft meer dan zat als MF-percentage. Switchen doe ik niet aan trouwens, alleen als ik een CtA zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik gebruik switch alleen bij:
- Meph, omdat ik nog steeds moat trick nadat ik de rest gecleared heb
- Countess, omdat zij dual immune is, dan wacht ik tot merc haar killt
- Overige dual immune (super) uniques die door mijn Merc gekilld moeten worden, Pindle, Shenk en Eldritch zijn dat soms.

Geld voor CTA heb ik niet bepaald.

Ik heb 2 ists, wat ums, puls en lems. Kan natuurlijk de 2 ists in Ali Baba doen, maar dat is zonde van het geld, alhoewel het leuk is om mee te braggen.

Ik zit te denken om met 1 ist een HoZ te kopen, alhoewel ik liever een 3s Elite Pala Shield heb met 40+@ om Sanctuary in te maken, omdat mijn zealsmiter erg veel resis mist. De meeste gear is namelijk voor Crushing Blow (Gores, Guillaumes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HoZ heeft ook 50@ en daar kun je nog een Um bij doen voor 21 extra. Zat resists dus! Eventueel uppen voor meer smite dmg, alhoewel de STR req dan ook flink omhoog gaat.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!