Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Davio, waarom gebruik je nog steeds de moat-trick? Full Tal soso heeft 0,0% moeite met Meph..... Beste tip: Kelpie snare op je merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:20:
Ik zit te denken om met 1 ist een HoZ te kopen, alhoewel ik liever een 3s Elite Pala Shield heb met 40+@ om Sanctuary in te maken, omdat mijn zealsmiter erg veel resis mist. De meeste gear is namelijk voor Crushing Blow (Gores, Guillaumes).
Sanctuary is als je het mij vraagt de beste optie :)
Heb nog wel een akaran targe 41@ zonder sockets.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
psychoclown schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Sanctuary is als je het mij vraagt de beste optie :)
Heb nog wel een akaran targe 41@ zonder sockets.
Heb hier nog een Sacred targe 3sox met 28@ liggen als je nodig hebt.
Nog steeds zo blij met mijn cta O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:57:
Zo vanochtend weer een hoop positieve dingen meegemaakt. In mn eerste run vond ik in het kistje achter meph een sur rune, wat goed uitkomt. Nu snel een 2e sur rune op de kop tikken en tot mn eerste infi ber cuben! Daarna zag ik een topic op jsp waar een kerel alles vrij goedkoop verkocht en heb dus maar een ohm rune gekocht om een cta te maken. Extra adrenaline door in afk pub games snel alles bij elkaar te mulen van 3 verschillende chars naar uiteindelijk mn light soso, allemaal goed gegaan. Tot mijn grote verbazing en blijdschap een cta 6-5-1 gerolled :D. Nu met mn lightsoso 2269 life en mn mana tot een hoeveelheid gebracht dat teleporten nauwelijks mana kost, gezien het feit dat warmth hoog genoeg is. Nou nog even snel infi scoren en die arrogante pauper archers in de pit zullen wel anders lachen :D
ik heb dus gisteren een infy gescoord (voor het merendeel van mijn fg's):) nu moet ik nog een cta :P die wil ik wel zelf gaan maken, dan nog soj+ merc armor+ merchelm+ soso torch en dan lijkt het ergens op bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik gebruik de moat-trick nog steeds omdat ik dan geen last heb van mijn merc die een beuk teveel krijgt.

Ik tp gewoon elke keer als hij de neiging heeft op Meph af te lopen.

Wbt de pala schildjes: Bedankt voor de aanbiedingen, maar ik wil toch echt een elite shield 40+ voor ik er een mal in ga stoppen. Anders zou ik het zonde vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Davio schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:06:
Ik gebruik de moat-trick nog steeds omdat ik dan geen last heb van mijn merc die een beuk teveel krijgt.

Ik tp gewoon elke keer als hij de neiging heeft op Meph af te lopen.

Wbt de pala schildjes: Bedankt voor de aanbiedingen, maar ik wil toch echt een elite shield 40+ voor ik er een mal in ga stoppen. Anders zou ik het zonde vinden.
nn moat trick als je merc een Kelpie gebruikt. Meph (en Andy) worden zo traag als dikke stront, waardoor je Merc zonder problemen kan blijven tanken.
Ik tele met mijn Orb-soso bovenop Meph/Andy, keer of 6 Static, stukje teruglopen (merc heeft inmiddels Slow al wel getriggered), stuk of 10 Orbs, collect drops (heel soms :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, maar ik TP vrij veel en dan vind ik Insight toch wel handig. Daarbij opgeteld het feit dat hij met zijn cryptic axe voor mij dual immunes om kan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Zoowwh net een lvltje erbij met Dia NM run :). lvl63 hammerdin is best al sterk :). Wat fire res te weinig alleen :(... Mocht er iemand nog wat HCL fire res charms oid liggen hebben houd ik mij aanbevolen.

Resultaat:
Pul (Hellforge)
Bartuc's (Dia)
Amn (mob)

niet verkeerd voor een run met 30%mf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
MF heeft dan gelukkig ook geen invloed op rune drops. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:51:
MF heeft dan gelukkig ook geen invloed op rune drops. :)
ja ook leuk idd, die hellforge drops, ik begrijp het nog steeds niet

nightmare HF ga mij pul
hell HF gaf mij LUM

gadverdamme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, ze hebben gewoon een range waar ze mee werken.

Normal: El - Amn
NM: Sol - Um
Hell: Hel - Gul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:18:
[...]

nn moat trick als je merc een Kelpie gebruikt. Meph (en Andy) worden zo traag als dikke stront, waardoor je Merc zonder problemen kan blijven tanken.
Ik tele met mijn Orb-soso bovenop Meph/Andy, keer of 6 Static, stukje teruglopen (merc heeft inmiddels Slow al wel getriggered), stuk of 10 Orbs, collect drops (heel soms :z )
Als je er precies goed op tp-ed en orb blijft spammen kunnen duriel en mephi niks doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:00:
[...]

Als je er precies goed op tp-ed en orb blijft spammen kunnen duriel en mephi niks doen :)
Precies erboven op? Komt totaal niet nauw hoor. Gewoon in de buurt TP-en zodat merc kan prikken en 1pt Static zijn werk doet. Daarna paar stappen teruglopen zodat Orb precies "ontploft" in Meph. Die is door Kelpie Snare totaal weerloos ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:32:
[...]

Precies erboven op? Komt totaal niet nauw hoor. Gewoon in de buurt TP-en zodat merc kan prikken en 1pt Static zijn werk doet. Daarna paar stappen teruglopen zodat Orb precies "ontploft" in Meph. Die is door Kelpie Snare totaal weerloos ondertussen.
Jawel hoor want dan kunnen ze niks maar ik heb het ook niet over jou sorc perse, als je kelpie gebruikt heb je dat natuurlijk niet nodig en het gaat natuurlijk niet op als je static en wegloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
psychoclown schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:35:
[...]

Jawel hoor want dan kunnen ze niks maar ik heb het ook niet over jou sorc perse, als je kelpie gebruikt heb je dat natuurlijk niet nodig en het gaat natuurlijk niet op als je static en wegloopt ;)
of je pakt een merc met eth cv insight, andys, eth bugged forti :)
static prik en neer ligge ze

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Maar het mooie van de moattrick is natuurlijk dat hieruit blijkt dat het IQ van Mephi 0,0 is.
Hij blijft in de hagelstorm op en neer dansen, waarbij hij mij recht in de ogen kijkt tot hij sterft.
(blisssorc HC ofc).
Gaat niet zo snel maar is wel zooo relaxed, daar heb ik nog steeds lol van.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet ik tog even kwijt, hoe gek het ook klinkt, ik heb het niet met opzet gedaan.
Ik en een vriend (niet van GoT) mulen elkaar en helpen elkaar met dingen. Vandaag moest ik voor hem even Ber + Ist vast houden tijdens de mule en vervolgens dropte ik de CV om zelf te mulen. Nadat ik hem de Ber + Ist had teruggeven veranderde ik van char voor de CV van mijzelf. Ik vond de game al erg laggy.
Vervolgens kwam ik terug met de char waarop ik net Ber + Ist had, kijk ik in mijn inventory, wat staat daar: Ber + Ist.... Ik zeg ik heb je Ber + ist nog. Hij d8 dat ik al gegeven had en checkte dus even... en hij had hem ook. Ze waren dus DUPED!!
Aangezien ik Ber + Ist goed kon gebruiken voor CoH, heb ik snel een topic aangemaakt voor een superior AP. 13 / 11 voor 12 fg.
Deze heb ik snel socketed en snel de runes in gestopt voordat ze weer verdwenen. En nu heb ik Sup CoH.
Bijna voor niets (behalve Um + Dol). Ook al is het niet legaal, ik deed het niet met opzet, en vindt het daarom zeer mooi meegenomen!

PS: DIT BEWIJST DUS WEL DAT DUPEN KAN IN DEZE PATCH :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Was al bekend dat die dupe nog gewoon werkte :P Net als realm changen en snel terug gaan. Volgens mij hebben ze er alleen een gefixt die je met prog moest doen. De gene zonder zijn niet 100% foolproof en lastiger te veroorzaken meestal.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw als je duped runes tog in een runeword stopt kunnen ze tog niet meer poofen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:53:
btw als je duped runes tog in een runeword stopt kunnen ze tog niet meer poofen?
correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:18
Sinds een weekje toch maar weer gaan diabloen samen met m'n broertje (geen GoTer). Het spel 4 jaar niet gespeeld maar ik had al snel door dat er weinig veranderd was (op de ubers na).

Vandaag Hellforge Hell gedaan, en tada: Ist!
Ik heb echter geen idee wat de huidige waardes zijn van items en hoe te traden (ik zag iets over d2jsp?)
Ben namelijk nu een Zeal Pala aant maken en heb nog amper items. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, of heeft er iemand interesse in een Ist?

Edit: op SCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Als je kelpie upped is damage toch nog wel vrij redelijk? Als ik het goed heb krijg je dan 111-453 als je één met perfect enhanced damage hebt, tegenover 83-153 als exceptional. Als hij ook nog eens Eth is wordt het 151-654, dan kan je merc dus nog echt wel dingen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:34:
PS: DIT BEWIJST DUS WEL DAT DUPEN KAN IN DEZE PATCH :F
Ik zou niet weten waarom dupen niet zou werken. De enige aanpak dat ze met patches doen is de pogingen om een game laggy te maken zo lastig mogelijk te maken. Eerst kon dat met bv meteor spammen, vandaar dat ze toen die connection interrupts erin hebben gebouwd, als je een game laggy maakt door te spammen word je eruit gekickt. Daardoor is bv de torch met een snelle bowazon kut, want door dit mechanisme ben je dus de dupe ( :+ ) van die dupers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
BitchCrew schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:25:
[...]

of je pakt een merc met eth cv insight, andys, eth bugged forti :)
static prik en neer ligge ze

:p
Je wilt als HC-blind-Meph-tele-cold-sorc juist geen high-damage Pole, dus ook geen (eth.) upped Kelpie. Reden? Die k*t-dolls die in Durance rondzwerven kunnen dan in 1x worden doodgeprikt door je merc --> RiP.
Raar maar waar: hoe meer spelers in game, hoe veiliger zo'n cold soso wordt 8)

@Gerie: mazzelaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Dacht al dat er nog steeds geduped wordt, heb er zelf geen verstand van en ook nooit geprobeerd.
Wel merk ik dat ik vaker een connection interupt heb als anders, en omdat ik met 2 comp + 2 keysets speel, ben ik meestal ook de game kwijt, lastig met mulen, ik kan niet alles op de grond droppen.
Maar ja, nog niet echt waartdevolle items gevonden.
Wel zie ik dat de prijzen nu echt flink aan het dalen zijn, shako voor 5 fg en wizzy voor 1 fg, zal wel door de botters komen.
Dus een infy komt al een beetje in het bereikbare gebied, nu nog 200 fg, tijd om maar weer eens een lightsorc te bouwen, waarschijnlijk full tals, vanwege de aura.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Pheno79 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 07:45:
[...]
Ik zou niet weten waarom dupen niet zou werken. De enige aanpak dat ze met patches doen is de pogingen om een game laggy te maken zo lastig mogelijk te maken. Eerst kon dat met bv meteor spammen, vandaar dat ze toen die connection interrupts erin hebben gebouwd, als je een game laggy maakt door te spammen word je eruit gekickt. Daardoor is bv de torch met een snelle bowazon kut, want door dit mechanisme ben je dus de dupe ( :+ ) van die dupers.
Ik denk dat ze met patches vooral dingen uitproberen die ze eventueel in DIII willen stoppen, zoals respeccen. En dan fixen ze plichtmatig nog wat kleine dingetjes die niet teveel ingrepen in de code vereisen. Het veranderen van dmg van Hydra is bijvoorbeeld één getalletje wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Het fixen van de ctc Firestorm op de torch is ook makkelijk --> getalletje op 0 zetten.
Vanmorgen vroeg was het dramatisch gesteld met CI's..... Ik verdenk tegenwoordig mijn internet/router maar daar lag het nu niet aan.
Botters kunnen me niet heel veel schelen, maar dupers die zorgen dat de servers onspeelbaar zijn... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:22:
[...]

Ik denk dat ze met patches vooral dingen uitproberen die ze eventueel in DIII willen stoppen, zoals respeccen. En dan fixen ze plichtmatig nog wat kleine dingetjes die niet teveel ingrepen in de code vereisen. Het veranderen van dmg van Hydra is bijvoorbeeld één getalletje wijzigen.
Dit connection probleem zat er al eerder in, natuurlijk zullen ze wat willen testen als dat respeccen, maar het dupeprobleem, zoals dat in D2 bestaat, zullen ze gewoonweg niet oplossen. Dat zou betekenen dat ze de hele code om moeten gooien, die kennis is ondertussen weggelopen :)

De torch is gewoonweg een probleem door die trigger van firestorm, die konden ze er makkelijk uitslopen, niemand die het zou missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik wilde Kyo vanochtend voor ik naar mijn werk ging nog een mooi setje magic Vampirebone Gloves met ilvl 85 (pits) toespelen, want hij was ook online. Maar hij reageerde niet, zal wel aan het botten geweest zijn, want hij was al bij kyorun-18.

Heb ze maar neergeflikkerd, omdat ik anders geen inv space meer had om zelf te MF-en.

Dus sorry Kyo, weer geen gloves voor je, maar ja, moet je ook maar niet botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:46:
Ik wilde Kyo vanochtend voor ik naar mijn werk ging nog een mooi setje magic Vampirebone Gloves met ilvl 85 (pits) toespelen, want hij was ook online. Maar hij reageerde niet, zal wel aan het botten geweest zijn, want hij was al bij kyorun-18.

Heb ze maar neergeflikkerd, omdat ik anders geen inv space meer had om zelf te MF-en.

kyo bot niet toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:41:
Het fixen van de ctc Firestorm op de torch is ook makkelijk --> getalletje op 0 zetten.
Waarom ze dat niet helemaal eraf hebben gehaald snap ik ook niet.. alsof je er wat aan hebt 8)7
Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:46:
Ik had inderdaad even een bot aangezet om wat runes/gems te farmen.
Gloves/boots had ik overigens niet meer nodig zoals ik had aangegeven op het got forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:56:
[...]
Foei! ;(

Ben nog dringend op zoek naar een sock4 scepter trouwens (liefst caduceus nu IM weg is) voor Rift.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:44:

De torch is gewoonweg een probleem door die trigger van firestorm, die konden ze er makkelijk uitslopen, niemand die het zou missen ;)
Daar ben ik het niet echt mee eens. Ik als java kan deze lightning immumes weinig uitrichten behalve prikken met jab + merc. Het LIJKT dan wel als er zo een firestorm komt doordat ik zo vaak jab, ze dan wel eerder dood gaan dan zonder zo een firestorm. Ik weet niet zeker of dit wel waar is qua dmg, maar het lijkt iig zo :P ook belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is de CoH niet voor mij bestemd. De kerel van wie de Ber + Ist eigenlijk waren moest gister per se gaan slapen, Hij kwam vanochted online en zijn runes waren poofed, Hij wilde perse de CoH hebben terwijl hij vele rijker is dan ik. Naja heb het dan maar gedaan, en nu heb ik niks meer over :(
Wel goed besloten tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo mensen, na een week lekkere drukte weer terug. Hoe is het in de wondere wereld van Diablo 2? Weinig tijd gehad om te spelen, maar kom binnenkort weer even langs :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:33:
Helaas is de CoH niet voor mij bestemd. De kerel van wie de Ber + Ist eigenlijk waren moest gister per se gaan slapen, Hij kwam vanochted online en zijn runes waren poofed, Hij wilde perse de CoH hebben terwijl hij vele rijker is dan ik. Naja heb het dan maar gedaan, en nu heb ik niks meer over :(
Wel goed besloten tog?
Ik hoop wel dat je er iets voor terug hebt gekregen, in ieder geval vergoeding voor de archon plate die je gekocht hebt. Dan sta je weer quitte. Jij hebt die Ber + Ist immers gratis gekregen en ze waren eigenlijk van hem. Als die van hem dan poofen omdat jij snel een runeword hebt gemaakt, mag je ze wel teruggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Psycho een botter???? WTF... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik ga af en toe dood door lag.

Dat gebeurt dan als ik lekker door Durance 2 tp en plotseling niet meer verderkom. In mijn ooghoek zie ik dan een hele dot dolls aanlopen en dan weet ik al dat het te laat is. Ik save en exit nog wel snel, maar als ik een nieuwe game aanmaak (na een bijna standaard FTJ) weet ik het.

Dan ligt mijn body daar. Het gekke is alleen dat ik dan 0 health heb! Dat vind ik maar een vage bug, want als je doodgaat, heb je normaliter weer 100% health.

Heeft iemand hier ook wel eens last van en is er een verklaring voor deze rare bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:00:
[...]

Ik hoop wel dat je er iets voor terug hebt gekregen, in ieder geval vergoeding voor de archon plate die je gekocht hebt. Dan sta je weer quitte. Jij hebt die Ber + Ist immers gratis gekregen en ze waren eigenlijk van hem. Als die van hem dan poofen omdat jij snel een runeword hebt gemaakt, mag je ze wel teruggeven.
had hij er maar direct een runeword van moeten maken

want hij laat jouw zo er wel enorm mee stikken

en hoe goed ken je die "vriend" voor hetzelfde geld zijn zijn runes niet gepoofed, heeft tie wel een runeword gemaakt en probeert tie jouw gewoon je coh af te jatten

vind ik net een homunculus, is tie eth...

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 06-05-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
"Had hij er maar een runeword van moeten maken" vind ik wel wat makkelijk, hij wist misschien ook niet dat Ger dat meteen zou doen.

Die gast heeft er ook niet om gevraagd dat de runes geduped zouden worden, ik vind alleen dat hij de schade van Gerrie moet vergoeden en in dit geval is dat de waarde van de superior Archon Plate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:52:
"Had hij er maar een runeword van moeten maken" vind ik wel wat makkelijk, hij wist misschien ook niet dat Ger dat meteen zou doen.

Die gast heeft er ook niet om gevraagd dat de runes geduped zouden worden, ik vind alleen dat hij de schade van Gerrie moet vergoeden en in dit geval is dat de waarde van de superior Archon Plate.
jawel david, we hadden afgesproken beiden CoH te maken. Hij had alleen geen zin meer in en wilde slapen. IK wilde ook slapen maar om te verkomen dat ze poofden ehb ik snel van de runes die ik had CoH gemaakt door een AP te kopen en mijn eigen dol + um te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:15:
[...]

jawel david, we hadden afgesproken beiden CoH te maken. Hij had alleen geen zin meer in en wilde slapen. IK wilde ook slapen maar om te verkomen dat ze poofden ehb ik snel van de runes die ik had CoH gemaakt door een AP te kopen en mijn eigen dol + um te gebruiken.
Dan mag ie die dol + um + AP dus vergoeden. Zonder jou had hij immers ook niks gehad, dus het is een beetje raar als jij nu items kwijt bent terwijl hij degene is die duped runes koopt (onbewust waarschijnlijk, maar toch, niet jouw probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:52:

ja ok, daar heb je wel gelijk in, maar dan nog, die vriend heeft die runes aan hem gegeven, met dupen heb je de kans dat ze poofen, ook al was het niet de bedoeling te dupen, dan had tie ze allebei moeten houden en niet die 2 weg geven

het ligt er allemaal een beetje aan, als ik die vriend van d2 zelf zou kennen kon hij van mij lekker stikken, was het iemand van got, dan zou ik de CoH geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Hier spreekt de rijdende rechter:

Zaak: Poof #01
Eiser: "Die gast
Gedaagde: Gerrie

Uiteenzetting:

Eiser heeft de runes niet aan de gedaagde gegeven, hij heeft ze alleen in beheer gegeven om een ander poppetje te pakken. Het zou natuurlijk zonde zijn als de game crasht terwijl ze op de grond liggen...

Daarna gaf de gedaagde ze netjes terug, maar de gedaagde had ze per ongeluk geduped en niet de eiser.

Het spel kan echter geen onderscheid maken tussen origineel en dupes en koos in dit geval voor de runes die nog niet in een runeword zaten, die van de eiser.

Opgemerkt moet worden dat de eiser nalatig is geweest door zelf niet gelijk een runeword te maken, ook al was dat de afspraak. Deze informatie kwam nog niet eerder aan bod, maar is wel cruciaal in deze zaak.

Het lijkt er namelijk op dat de gedaagde en eiser zelf al een regeling hebben getroffen omtrent dit onfortuinlijke voorval, maar dat de eiser zich daar niet aan gehouden heeft.

Als er geen afspraak gemaakt zou zijn, zou de zaak heel anders zijn.
Ook als beide partijen tegelijkertijd zouden proberen runewords te maken, waarbij het de één eerder lukt dan de ander en de runes van de ander poofen, zou het een andere zaak zijn.

Oordeel:

Ik acht de gedaagde niet aansprakelijk voor het poofen van de runes van de eiser.
Het afstaan van de runeword was dus niet nodig geweest.

-------

Ik kom dus terug op mijn eerdere besluit dat alleen de superior Archon Plate + Dol + Um vergoed moeten worden vanwege deze nieuwe informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
diedbase schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:03:
Sinds een weekje toch maar weer gaan diabloen samen met m'n broertje (geen GoTer). Het spel 4 jaar niet gespeeld maar ik had al snel door dat er weinig veranderd was (op de ubers na).

Vandaag Hellforge Hell gedaan, en tada: Ist!
Ik heb echter geen idee wat de huidige waardes zijn van items en hoe te traden (ik zag iets over d2jsp?)
Ben namelijk nu een Zeal Pala aant maken en heb nog amper items. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, of heeft er iemand interesse in een Ist?

Edit: op SCL.
Met een ist kun je in ieder geval de volgende spullen waarschjinlijk wel kopen die essentieel of nuttig zijn:
- Guillaume's Face
- Heaven's Light (2 sox) (hier zijn meerdere opties mogelijk, Stormlash kan ook bijv. of de Redeemer)
- Gore Riders
- Dracul's Gloves
- IK Belt / credendum
- Raven frost
- Highlord's of Metalgrid

Je mist dan alleen nog een schild, maar omdat een Zaka ongeveer een ist kost, kun je die ist beter besteden aan de rest van je gear en dat schild later fixen.

Ik vind dit een goede guide voor een zeal/smiter: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=425449

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:36:
[...]

Met een ist kun je in ieder geval de volgende spullen waarschjinlijk wel kopen die essentieel of nuttig zijn:
- Guillaume's Face
- Heaven's Light (2 sox) (hier zijn meerdere opties mogelijk, Stormlash kan ook bijv. of de Redeemer)
- Gore Riders
- Dracul's Gloves
- IK Belt / credendum
- Raven frost
- Highlord's of Metalgrid

Je mist dan alleen nog een schild, maar omdat een Zaka ongeveer een ist kost, kun je die ist beter besteden aan de rest van je gear en dat schild later fixen.

Ik vind dit een goede guide voor een zeal/smiter: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=425449
daarmee bedoelt hij: al deze spullen voor in totaal een ist, dat je niet guillaume's gaat kopen voor 1 ist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:15:
[...]

Had ik toch beter niet die CoH aan je terug kunnen geven :P Dan was hij in ieder geval nog bij een GoT'er in handen geweest, en dan kon jij zeggen dat hij gestolen was door een 'vriend' tijdens mulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb nog een vraag: Waarom zijn Hotspurs zoveel waard?

Waar worden ze precies voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:01:
Ik heb nog een vraag: Waarom zijn Hotspurs zoveel waard?

Waar worden ze precies voor gebruikt?
Om de fire resist flink te uppen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:06:
[...]
Om de fire resist flink te uppen gok ik.
Ja, maar dan kan je ook voor Aldur's kiezen, OK je mist de extra max resist, maar hebt wel 40% FRW.

Wordt dit soms gebruikt voor duels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:15:
[...]

Ja, maar dan kan je ook voor Aldur's kiezen, OK je mist de extra max resist, maar hebt wel 40% FRW.

Wordt dit soms gebruikt voor duels?
Het gaat uiteraard om die max fire resists :D Als je 90 fire resist hebt en ook 90 light resist (door thundergods vigor) en dan nog wat absorb hebt, dan ben je door elemental dmg bijna niet meer neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:17:
[...]

Het gaat uiteraard om die max fire resists :D Als je 90 fire resist hebt en ook 90 light resist (door thundergods vigor) en dan nog wat absorb hebt, dan ben je door elemental dmg bijna niet meer neer te krijgen.
En dan nog een Dwarf Star, Raven of Wisp zeker? :)
En een Guardian Angel?

Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen: In welke situaties wordt dit gebruikt? Welke builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Davio schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:19:
[...]

En dan nog een Dwarf Star, Raven of Wisp zeker? :)
En een Guardian Angel?

Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen: In welke situaties wordt dit gebruikt? Welke builds?
Vooral in PvP wordt het gebruikt eigenlijk. Daar switchen ze continue van gear, afhankelijk van wat ze tegenkomen. Hotspur wordt dan gebruikt tegen 200FCR fireball sorcs bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

Dat respeccen is wel super zeg, vroegah een paar keer characters opnieuw geleveled om zo een build helemaal perfect te maken met de beste gear die je had op dat moment. Nu is het een beetje aanklooien :P.

Tevens ben ik hiermee weer even actief op softcore non-ladder ik zag biggie al een paar keer online maargoed als je mij wil toevoegen mijn account is pompiedom.

Ik heb al aardig wat andy, mephi en dia essences dubbel dus als mensen geïnteresseerd zijn?

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Hotspurs worden veel gebruikt door CS-addins, inderdaad vanwege de fire-res. Voornaamste damage in CS is door die vuurspugende gevallen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik heb met mijn pala toch echt meer last van die Oblivion Knights en Doom Knights, terwijl ik max block, 12,5k def met holy shield en max resists heb (alles 75, heb geen + max res items). Ik ga niet zo vaak dood in CS met pala, maar als ik dood ga is het meestal daardoor. Een paar keer door Infector of Souls + minions dood gegaan, maar dat kwam omdat ik precies stond waar ze spawnde en nog geen hammerveld had. En ik ga nog wel eens dood met tele naar het midden, maar dat komt omdat ik nog geen eni heb, en daarom naj's staff op switch heb, dan heb ik ineens crap def, crap resists en geen block. Als ik dan midden in een groep monsters beland ben ik heel snel dood.

trouwens nog een vraagje, waar haal je als hammerdin cannot be frozen vandaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Kid Jansen op 06-05-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kid jansen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:04:
Ik heb met mijn pala toch echt meer last van die Oblivion Knights en Doom Knights, terwijl ik max block, 12,5k def met holy shield en max resists heb (alles 75, heb geen + max res items). Ik ga niet zo vaak dood in CS met pala, maar als ik dood ga is het meestal daardoor. Een paar keer door Infector of Souls + minions dood gegaan, maar dat kwam omdat ik precies stond waar ze spawnde en nog geen hammerveld had. En ik ga nog wel eens dood met tele naar het midden, maar dat komt omdat ik nog geen eni heb, en daarom naj's staff op switch heb, dan heb ik ineens crap def, crap resists en geen block. Als ik dan midden in een groep monsters beland ben ik heel snel dood.

trouwens nog een vraagje, waar haal je als hammerdin cannot be frozen vandaan?
Waaromzou je CBF willen op een hammer? Als caster heeft dat toch geen invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Waaromzou je CBF willen op een hammer? Als caster heeft dat toch geen invloed?
afgezien dat je fps per cast naar 25 gaat of minder.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]psychoclown schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:56
Gloves/boots had ik overigens niet meer nodig zoals ik had aangegeven op het got forum.
Grutte, lees je mee :D :+ ??

Psycho ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Heeft het, in het oogpunt van area mf, zin om vanaf river of flame wp tot aan chaos sanctuary en ook chaos sanctuary zelf, helemaal te clearen? Hetzelfde voor de hele worldstone keep, heeft het zin om te clearen?

Ik doe nu iedere keer pits, travi, dia, eldritch, shenk met pala, en dan relog ik (game is dan toch al permanent) naar sorc en doe ik daar mee mausoleum, crypt, tristram (moet er toch zijn voor leg halen), andy, cow lvl, ancient tunnels, arcane, duri, meph.

Maar bij dia gebruik ik teleport van naj's staff om naar het midden te komen van CS en dan ga ik seals clearen en dan dia, ik clear dus niet het stuk van river wp tot aan CS en het eerste stuk van CS.

Het kost me niet heel veel tijd met pala, en die stukken zijn ook allemaal area lvl 85. En vooral worldstone keep heeft een stuk meer monsters dan mausoleum, pits en ancients tunnels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kid jansen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:15:
Heeft het, in het oogpunt van area mf, zin om vanaf river of flame wp tot aan chaos sanctuary en ook chaos sanctuary zelf, helemaal te clearen? Hetzelfde voor de hele worldstone keep, heeft het zin om te clearen?

Ik doe nu iedere keer pits, travi, dia, eldritch, shenk met pala, en dan relog ik (game is dan toch al permanent) naar sorc en doe ik daar mee mausoleum, crypt, tristram (moet er toch zijn voor leg halen), andy, cow lvl, ancient tunnels, arcane, duri, meph.

Maar bij dia gebruik ik teleport van naj's staff om naar het midden te komen van CS en dan ga ik seals clearen en dan dia, ik clear dus niet het stuk van river wp tot aan CS en het eerste stuk van CS.

Het kost me niet heel veel tijd met pala, en die stukken zijn ook allemaal area lvl 85. En vooral worldstone keep heeft een stuk meer monsters dan mausoleum, pits en ancients tunnels.
Hoe meer je killed hoe beter je mf werkt ;-) Zo simpel is het.
Elke mob kan een uniq item droppen in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

http://diablo.incgamers.c...php?p=2231212&postcount=6

Hier vind je de monsterlevels per area. 85 is het hoogste, en dat is zowel in de river als in de CS het geval. In het begin van de CS en in de river heb je dus net zoveel kans om iets te vinden als in de pit, de seals of de Worldstone KEep. Enige uitzondering is dat Champions enzo weer een iets hoger level hebben, dus hoe meer specials, hoe meer kans op iets goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:02:
[...]

Grutte, lees je mee :D :+ ??

Psycho ;w
Achja, we wisten het allang toch? :D
Gems en runes ... en soms wat uniques ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Het hele area lvl gebeuren ken ik, dat is ook de reden waarom ik het vraag. Maar ik bedoel m'n vraag meer in de zin van kill speed, kans op dood gaan, tijd om nieuwe game te maken en tijd om te komen waar je moet zijn. In de pits kan m'n pala zo'n beetje afk gaan, en dan gebeurt er nog niks, terwijl in CS ik nog wel eens een keer dood ga. Maar het kost meer tijd om te komen (met river ben je instantly op lvl85 area met wp) en je hebt minder monsters.

Maar ik ga het wel eens proberen, gewoon meer clearen.

Trouwens nog een vraagje, vind iemand wel eens iets in die kistjes in Lower Kurast? Het enige wat ik daar tot nu toe heb gevonden zijn flawless gems en crap charms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik vind daar ook nooit iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
kid jansen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:37:

Maar ik ga het wel eens proberen, gewoon meer clearen.

Trouwens nog een vraagje, vind iemand wel eens iets in die kistjes in Lower Kurast? Het enige wat ik daar tot nu toe heb gevonden zijn flawless gems en crap charms.
Ik heb uit die kistjes 1x gul gevonden en al 4 skillers (weliswaar op een na allemaal crap: shadow, baba masteries, druid summon en soso fire skiller +14 life). Dus neem ze altijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:23:
[...]

Achja, we wisten het allang toch? :D
Gems en runes ... en soms wat uniques ;)
Een paar keer op een avondje op gehad maar het enige wat ik serieus gevonden heb is een occu wat setspul wat ik meteen weer heb weggegooid en verder craftspul. Niet dat ik tijdens handmatig mfen nou veel heb gevonden want ik vind alleen maar runes/gems en dat was he :D

Maar daarmee praat ik het botten natuurlijk niet goed net zoals dat het niet uit maakt dat ik maar een handvol uurtjes heb gerund.. botten is botten.
kid jansen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:37:
Act 3 sewers bedoel je? Behalve fgmes helemaal niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:12:
[...]

Een paar keer op een avondje op gehad maar het enige wat ik serieus gevonden heb is een occu wat setspul wat ik meteen weer heb weggegooid en verder craftspul. Niet dat ik tijdens handmatig mfen nou veel heb gevonden want ik vind alleen maar runes/gems en dat was he :D

Maar daarmee praat ik het botten natuurlijk niet goed net zoals dat het niet uit maakt dat ik maar een handvol uurtjes heb gerund.. botten is botten.
Haha nee maakt mij ook niet uit hoor! ;) maar vraat en ik waren er eens over aan het praten toen jij ook on was en die runs deed. Maarja, van botten wordt je lui. Eerst doe je het even en dan is het toch wel makkelijk om hem even langer aan te laten staan enz. :)
[...]

Act 3 sewers bedoel je? Behalve fgmes helemaal niets :)
Nee, kistjes in lower kurast. Was laatst een linkje over gepost. Ik pak ze voor meph altijd even mee. die 20 seconden extra en heb er al redelijk leuke sc's gevonden en veel gems idd. Runes zoals hel enz vind ik er ook wel vaak. Kistje achter meph ook altijd meepakken!! laatst een ist uit gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:17:
[...]

Nee, kistjes in lower kurast. Was laatst een linkje over gepost. Ik pak ze voor meph altijd even mee. die 20 seconden extra en heb er al redelijk leuke sc's gevonden en veel gems idd. Runes zoals hel enz vind ik er ook wel vaak. Kistje achter meph ook altijd meepakken!! laatst een ist uit gevonden.
Ja Act 3 sewers zit in lower kurast en in level 2 zitten een aantal kistjes die massaal droppen.
Hmm moet ik lower kurast maar eens afstruinen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:34:
[...]

Ja Act 3 sewers zit in lower kurast en in level 2 zitten een aantal kistjes die massaal droppen.
jij? of je bot? :)

ik had altijd in mijn hoofd zitten dat jij zo tegen botten was :)

zal wel iemand anders zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:34:
[...]

In die hutjes bij het kampvuur. Als je eenmaal gewend bent aan hoe ze eruit zien heb je ze zo gespot (die hutjes) en dan is het openmaken kijken en gassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op dit moment weinig met diablo bezig. Eerst een week geen internet (modem stuk) En vakantie kids die de pc in beslag hebben.

De jongste van ons speelt veel. Vriend van hem heeft een bot en hij wil er ook 1. Maar dat komt er hier niet.
Dus hij speelt alsof hij een bot heeft, en heeft er veel lol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik claim de noobactie van de dag, was vanavond dclone games aan het hunten, op een gegeven moment was 60 erg hot en kreeg ik een 60 game. Lekker aan het campen, krijg half uurtje later ongeveer: Diablo walks the earth, KLIK IK PER ONGELUK GAME WEG!!! Ik wist nog wel de game naam, maar ik wist pass niet meer. Game was al lang permanent, dus ik nog heel hard proberen om in die game te komen, maar ik kon echt niet meer op het password komen, dus na een tijdje kreeg ik de melding dat de game niet bestaat :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een schrale troost maar.. grote kans dat het een crashwalk was! Maarja toch zonde :(

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 06-05-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
wat is een crash walk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
net een 2 pc 20fcr 8str amu getrade vs 25 fg :) mn hammer is er errug blij mee aangezien hij nu (zonder torch) alweer 9k dam doet :) met torch komt ie dan ruim boven de 10k uit (wss zelfs boven de 11k)

dat alles ofc bij 125% :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:20:
Misschien een schrale troost maar.. grote kans dat het een crashwalk was! Maarja toch zonde :(
waar ben jij? ik heb wat pg's crap jewels, thuls, nefs en p skulls voor je

edit: sinds wanneer worden gloams geresurrect door die skelly rezzers? hoe heetten die lui, die horadrim dinges

gvd een kwartier lopen schieten daar in throne, denk maak eerst die gloams dood die doen de meeste damage, maar twaren er zoveel.... maar eht waren er maar 10 ofzo die constant revived werden

[ Voor 35% gewijzigd door Dalyxia op 06-05-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sinds.... altijd? :D Ze zijn undead :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:20:
Nop geen crashwalk helaasch heeft 60 anni's ter wereld gebracht. Boom got one :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Het gaat hard achteruit met de Got SCL clan.... tegenwoordig dupen en botten ze blijkbaar :N

Geintje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 07:28:
Het gaat hard achteruit met de Got SCL clan.... tegenwoordig dupen en botten ze blijkbaar :N
Ik ben gelukkig één van de weinigen die het WEL eerlijk doet :P

edit: en ohja, kwakke, thanx voor de donatie!

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 07-05-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Kwakke, trouwens HAPPY BIRTHDAY *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 07:28:

Geintje >:)
Ik schrik ervan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb een vraag:

Ik heb een schildje gevonden, simpele superior Targe (niet Sacred dus!!) met 4 sox, 45@ en 10 extra dura. Nu is het zo dat je normale items helaas niet kunt uppen (alleen uniques en rares) en ik vroeg mij af of het schild dan nog wel wat waard was, voor LLD misschien. De lvl req is slechts 3 namelijk.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:07:
[...]

waar ben jij? ik heb wat pg's crap jewels, thuls, nefs en p skulls voor je
Ooh nice, misschien heb ik vanmiddag even tijd en anders zaterdagavond pas :)
Davio schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:53:
Ik heb een vraag:

Ik heb een schildje gevonden, simpele superior Targe (niet Sacred dus!!) met 4 sox, 45@ en 10 extra dura. Nu is het zo dat je normale items helaas niet kunt uppen (alleen uniques en rares) en ik vroeg mij af of het schild dan nog wel wat waard was, voor LLD misschien. De lvl req is slechts 3 namelijk.

Iemand een idee?
Ja prima voor LLD, alleen weet ik niet in hoeverre er deze ladder al op enig niveau LLD wordt gespeeld.

Gefeliciteerd Kwakke! :)
.. kijk eens naast je naam ;) de jarigen feature is een tijd geleden geïntroduceerd ;)

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:10:
Kwakke, trouwens HAPPY BIRTHDAY *O* *O* *O* *O*
hehe, THX! hoeoeoeoe weet jij dat nou weer ?!?!?!?!?

Gister een 2 palacombat 20 fcr 8 str amu kunnen traden, en een pally torch, dus doe nu met mn hammer 11k dam na bo :)
heb ipv full vita nu eens max-block gedaan; als het niet werkt is het booms schuld :P

scheelt me wel 700 life, want ik blijf na bo nu op 2.8k steken... naja, als ik minder geraakt wordt, heb ik ook minder life nodig :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Ik heb een vraag:

Iemand een idee?
Jep bewaren, zag net 3 tellen geleden nog een topic van iemand die zo'n schild nodig had toen ik naar het topic van je amulet keek.

Kwakke gefeliciteerd!! Er staat gewoon een taartje naast je naam hoor, dus iedereen kan het zien!! :D

[ Voor 8% gewijzigd door microoo op 07-05-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
microoo schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:58:
[...]

Jep bewaren, zag net 3 tellen geleden nog een topic van iemand die zo'n schild nodig had toen ik naar het topic van je amulet keek.
Oh, kun je voor mij reageren dan?

Ik zou het zelf wel willen doen, maar heb 0FG en 0 imago daar. :P

Edit: Ik heb zelf al gepost. :)

Met amu wil nog niet echt vlotten zeker? Met lld trading moet je ook een beetje geluk hebben dat je de juiste koper vindt lijkt me. Ik bedoel: Een shako kun je 100x per dag traden...

[ Voor 23% gewijzigd door Davio op 07-05-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Ik heb een vraag:

Iemand een idee?
sry to say, maar die is crap voor lld... op lage lvls doet eledam niet genoeg om voor weg te rennen, en moet je dus een EDam shield hebben ipv een resishield. Wel issie handig voor als je je laat rushen, of als je lekker wilt leechen in een party terwijl je eigenlijk niet sterk genoeg bent om mee te hobbelen... wat extra safety in de vorm van resist kan dan geen kwaad :) ik heb bv een 3 pd 4x aerin gebruikt tijdens mijn climb naar NM-diff; werkt prima hoor, 7x@ :)

-edit- lol, genept door het i-net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:59:
[...]

Oh, kun je voor mij reageren dan?
Ik zou het zelf wel willen doen, maar heb 0FG en 0 imago daar. :P
Edit: Ik heb zelf al gepost. :)

Met amu wil nog niet echt vlotten zeker? Met lld trading moet je ook een beetje geluk hebben dat je de juiste koper vindt lijkt me. Ik bedoel: Een shako kun je 100x per dag traden...
Je moet het toch ooit zelf doen dus zoveel mogelijk goed traden is mijn advies :)
Enja LLD spullen traden is niet altijd even makkelijk maar een goed LLD item kan vaak al meer waard zijn dan de normale uniques :)
kwakke01 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:00:
[...]

sry to say, maar die is crap voor lld... op lage lvls doet eledam niet genoeg om voor weg te rennen, en moet je dus een EDam shield hebben ipv een resishield.
Daar heb je een punt maar feit is dat ze wel altijd gewild zijn ook al is het alleen maar op switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hb kwakke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, een jarige, gefeliciteerd, dat je vandaag maar een mooie ber mag vinden. :p

Of een Magic Matriarchal Javelin met +6 Java Sk en 40IAS natuurlijk. :o

Edit: Jur, ik zag dat er een bod was op mijn amu, 20FG, zie hier: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=43288889&f=123

Hoeveel is dat ongeveer in runes? Daar ben ik meer mee gewend om te rekenen.
PS: Hij hoeft echt geen weken te blijven staan, als jij denkt dat een offer goed is, dan geloof ik het ook wel.

[ Voor 82% gewijzigd door Davio op 07-05-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik had toch een .89 ip moeten zoeken en gaan campen, die is vanochtend gewalked, maar de rest zei dat die niet zou gaan walken omdat hij al zo lang op warm en hot had gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Heeft iemand een idee wat ik voor die superior Targe moet vragen?

Iemand op het LLD-trade-forum is wel geïnteresseerd...

Dit is hem trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/1102/suptarge.gif

[ Voor 28% gewijzigd door Davio op 07-05-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Davio schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:35:
Ja, een jarige, gefeliciteerd, dat je vandaag maar een mooie ber mag vinden. :p

Of een Magic Matriarchal Javelin met +6 Java Sk en 40IAS natuurlijk. :o

Edit: Jur, ik zag dat er een bod was op mijn amu, 20FG, zie hier: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=43288889&f=123

Hoeveel is dat ongeveer in runes? Daar ben ik meer mee gewend om te rekenen.
PS: Hij hoeft echt geen weken te blijven staan, als jij denkt dat een offer goed is, dan geloof ik het ook wel.
hmm, gaat niet mijn dag worden hoor; eerst een dc nadat dia walkte vanacht ('t was na 12-en :P )

en net een eth tomb gevonden, maar helaas maar 2 os en geen 3 :(

naja, mss dropt dia nog iets; ik kwam erachter dat als je solo dia runt ipv meeleeched in een br, je meer xp krijgt dan van die stupid 5 waves :P

en dropst dus, 2 goldwraps, nat-helm, paar sigons, mav-belts en nog meer zut :P

http://img718.imageshack.us/i/ethtomb.jpg/

Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/7231/ethtomb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 07-05-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Toch is die tombreaver best lekker. 44@ en ook nog eth, je mist alleen 1 miezerig socketje. Ik wil hem wel hebben hoor als mercwapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
hij mist ook best veel ed en mf, maar alsnog wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:37:
[...]

hmm, gaat niet mijn dag worden hoor; eerst een dc nadat dia walkte vanacht ('t was na 12-en :P )

en net een eth tomb gevonden, maar helaas maar 2 os en geen 3 :(

naja, mss dropt dia nog iets; ik kwam erachter dat als je solo dia runt ipv meeleeched in een br, je meer xp krijgt dan van die stupid 5 waves :P

en dropst dus, 2 goldwraps, nat-helm, paar sigons, mav-belts en nog meer zut :P

http://img718.imageshack.us/i/ethtomb.jpg/

[afbeelding]
en dat dropped er bij jouw in 1 run?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dalyx: heb temp ban, liggen nog paar runes op de grond. en mijn cv ergens? als je die wilt oppakken.

En hij vind dat niet in één run denk ik. :) lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb een price check gevraagd op d2jsp voor dat schild en iemand zei dat de juiste koper er zo 100+ FG voor neer kan tellen. Ik betwijfel of dat gehaald wordt, maar het is in ieder geval een richtlijn...

Edit: Bedankt voor het bumpen van mijn amu-topic, psycho. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Davio op 07-05-2010 14:53 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Sta je nog niet in de playertable maar wil je daar wel tussen komen te staan of moet er iets verandert worden? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!