[2D] Post je 2d-stuff maar weer - part 13 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

D-rez schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:36:
Heb me maar een keertje nuttig gemaakt en de uitnodiging voor het feestje fan mijn dochter gemaakt.
[afbeelding]

photoshop/illustrator.

Enorm jammer dat ik een crappy printer heb staan thuis want ik weet zeker dat als ik een betere had, het resultaat aanzienlijk beter zou zijn irl.
:o ! Ziet er leuk uit man!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93012

Drie jaar geleden heb ik een aantal mock-ups gemaakt van een iPod nano met rond display en een interface voor horloge thema's.

Afbeeldingslocatie: http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2011/357/0/4/apple_ipod_nano_coin_pocket_watch_mockup_by_leconte-d4jy6hi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2011/361/3/5/ipod_nano_coin_headphones_by_leconte-d4kdm1a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/qpp2bt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/3742/ipodtuner.jpg

De geruchten lijken nu eindelijk deze kant op te gaan. Voor de liefhebber hier een draadje dat ik op Macrumers ben gestart in 2011: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1294285

En hier een van de berichten over dit onderwerp: http://www.technobuffalo....tiple-sizes-analyst-says/

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 93012 op 28-05-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Anoniem: 93012 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:58:
Drie jaar geleden heb ik een aantal mock-ups gemaakt van een iPod nano met rond display en een interface voor horloge thema's.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De geruchten lijken nu eindelijk deze kant op te gaan. Voor de liefhebber hier een draadje dat ik op Macrumers ben gestart in 2011: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1294285

En hier een van de berichten over dit onderwerp: http://www.technobuffalo....tiple-sizes-analyst-says/
Ziet er leuk uit, dat mogen ze wel maken. Het "aluminium" ziet er alleen wel uit als plastic. Kan je dat aanpassen of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door 461943 op 28-05-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik zou de glans wat meer kunnen vervagen en een lichte ruis voor de structuur. Voor toen was het leuk. Ik ben er nu wel weer klaar mee. Wel leuk om te delen nu het een actueel onderwerp is. :)

Ben benieuwd wat ons te wachten staat. Ik zou er ook wel een willen. En anders de Motorola met rond display. Dat is de eerste smart watch die ik ook echt mooi vind.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 93012 op 28-05-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nieuwe Contest!!
Gezien er weer aardig wat animo is voor een nieuwe GFX contest hebben we besloten om deze weer te gaan organiseren. We maken echter wel een paar kleine aanpassingen in het format zodat de contests zo soepel en prettig mogelijk lopen.

De contests zullen niet meer gerund worden door de winnaar van de voorgaande contest, voortaan zullen ze opgezet worden door mij of een collega mod, op deze manier hoeven gebruikers geen waardevolle tijd op te offeren om alles in goede banen te laten lopen, en zullen we in de toekomst niet meer hoeven te wachten op uitslagen en dergelijke tot de vorige winnaar eindelijk tijd vrij heeft om hier aan te besteden.

De contests gaan niet langer dan één maand duren. Elke contest begint op de 1e van de maand en eindigt 4 dagen voor de laatste dag van de maand. Deze 4 dagen kunnen de deelnemers gebruiken om te stemmen op de ingezonden finals.
Als niet alle scores voor het einde van de maand binnen zijn begint contest B gewoon op de 1e van de volgende maand en krijgen we de uitslag can contest A wat later, terwijl contest B al bezig is.

De onderwerpen worden willekeurig gekozen uit een lijst met veel voorgestelde onderwerpen. We gaan nog even kijken of we weer een los suggestie-topic gaan bijhouden of dat we die tussendoor gaan vergaren.

Uiteraard krijgt de winnaar van elke contest een tijdelijke "GFX Contest Winnaar" ondertitel bij zijn nickname tot de winnaar van de volgende contest bekend is :)

We gaan ook in ieder geval de Finals, en wellicht ook WIPs op de servers van Tweakers hosten, zodat we in de toekomst altijd kunnen zien hoe de contest verlopen is en we een jaar later niet alleen maar naar topics vol rode kruisjes aan zitten te kijken!

De eerst volgende contest begint dus aanstaande zondag!

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stomme vraag misschien maar wat is een GFX contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 14:59

Aid

Iron Man update, nog veel te doen..

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/35hpshy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Aid schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:40:
Iron Man update, nog veel te doen..

[afbeelding]
Ik heb het idee dat zijn gezicht nog net iets te lang is. Dus zeg maar de afstand tussen de mondhoeken en de ogen, die lijkt me iets korter te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 93012 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:38:
Stomme vraag misschien maar wat is een GFX contest?
GFX als in Graphics. Vroeger deden we losse 3D en 2D wedstrijden, maar tegenwoordig zitten ze samen.
We nemen een onderwerp en iedereen die mee wil doen kan een plaat maken die met het onderwerp te maken heeft. De winnaar wint eeuwige roem :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt leuk! Als ik deze draad blijf volgen krijg ik alles mee? Of wordt dat een frontpage artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 93012 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:47:
Klinkt leuk! Als ik deze draad blijf volgen krijg ik alles mee? Of wordt dat een frontpage artikel?
De wedstrijd krijgt een eigen topic op de startdatum (aanstaande zondag).
Er zal hier ook wel en linkje verschijnen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En daar is hij dan, de nieuwe GFX contest!

\[2D/3D] GFX Contest 15: Verval

Komt dat zien, en doe vooral gezellig mee allemaal :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
Anoniem: 93012 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:58:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heel erg gaaf deze mock-up! Vooral die skins zijn leuk gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Vergeten we niet dat ook iedereen hier welkom is bij de GFX contests?

Doe gezellig mee, maak iets heel uitgebreids, of juist een simpel of eenvoudig stuk. We hebben nog een paar weken de tijd jongens. Kom op! :)

Contest #15 Banner

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 16:15
Moest een character voor een klein project gemaakt en ik vond het niet kunnen om de (overigens fantastische) Kenney assets te gebruiken, dus heb ik snel deze gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NbCkOVP.png

Rechterversie is overigens in vector, maar werd een beetje blurry toen ik 'm weer in Photoshop zette. Nu nog animeren :)

EDIT:
Yay, animatie! http://wolfos.org/Robot.swf

[ Voor 7% gewijzigd door Wolfos op 28-06-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 07:21
Omdat ik hem zelf ook wel geslaagd vond, voor het eerst in tijden maar eens wat laten afdrukken;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZScJngjjGqJQ5bmBhU54YGHp/full.jpg

Foto gemaakt met mobieltje, dus niet al te beste kwaliteit (hallo grain!). De print is trouwens wel strak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:51
Op watt voor materiaal heb je hem afgedrukt? Ziet er gaaf uit iig :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Op mat fotopapier via http://www.profotonet.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nice. Leuke plaat om aan de muur te hangen. Hoe groot heb je hem laten drukken?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Hij is 35 x 60 cm. Heb tijdens het maken ervan nergens op gelet qua formaat, dus een beetje rare verhouding om af te laten drukken. Nu nog een mooi plekje vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat is nog een beste afmeting, groter dan hij lijkt op de foto :)
Maar dat zal leuk staan als je een fijn plekje kunt vinden.

GFX Contest #16 - Flying Ships

En Contest #16 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

[ Voor 16% gewijzigd door Spike_wolf op 01-07-2014 00:04 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-07 20:01
Volg het topic al een tijdje van de zijlijn. :P Ik had een ideetje door de NL wedstijd tegen Argentinië, waar Vlaar goed speelde. Dit is het resultaat:

[img=800,500]gone[/img]

[ Voor 14% gewijzigd door BlackiE1982 op 19-11-2014 18:48 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 608794

een logo dat ik gemaakt heb voor onze zaalvoetbalploeg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/30t436s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:41

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Alles met de hand geplaatst, geen 1/8 gemaakt en dan repeat.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hfIUynWLLqB68SuT5PzJpPCH/full.jpg

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Anoniem: 608794 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:13:

[afbeelding]
Is het zo af of vooral nog een opzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 608794 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:13:

[afbeelding]
De opzet is leuk, maar dit is wel iets waarvan je op een klein afstandje niets meer van ziet, op een shirtje of een A3tje aan de muur op 3 meter afstand zal de tekst zo niet of nauwelijks leesbaar zijn. Dat is wellicht iets om even bij stil te staan.
42dpi schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:55:
Alles met de hand geplaatst, geen 1/8 gemaakt en dan repeat.

[afbeelding]
Helemaal met de hand? Jij had een maandje niets te doen ofzo? :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 608794

Zo zien de truitjes eruit dus vind het wel nog meevallen ... Ik denk niet dat het logo nog voor andere zaken zal gebruikt worden.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/21mfevr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:51
Zoom eens uit, dan zal je zien dat die dunne lijntjes al heel snel niet meer goed zichtbaar zijn ;) Hetzelfde heb je als mensen ermee rondrennen op tientallen meters afstand.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik ben zelf enkele maanden terug begonnen met tekenen, als kind ook erg weinig gedaan. Op de 3DS (Colors), dat was lekker toegankelijk en pak ik makkelijk even snel op, ook als ik op de bank zit. Kleine onderbreking gehad maar dit weekend weer zin gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/colorslive/png/2247817-VViGWyNfKkTe5E1S.png

En meteen de realisatie op termijn maar een betere methode te gaan gebruiken, of ten minste meer inzoomen om de fijne lijntjes wat netter op hun plek te zetten. Jammer dat er voor digitaal tekenen niet zulke betaalbare oplossingen zijn, wacom tabs zonder scherm lijkt mij zo vreemd. Maar de 3DS is iets te klein ben ik bang. Zo op groot scherm was de belichting wat grover dan gedacht.

Een beetje een loze poging ben ik bang, maar zijn er nog goede precisie-teken-oplossingen voor gewone Android of Win8 tablets, behalve van die "dikke" styli?

Al met al ben ik er toch erg blij mee, gezien mijn beperkte teken-skills en hij is imho aanzienlijk beter dan eerdere tekeningen van mij :)

[ Voor 17% gewijzigd door LiquidT_NL op 28-07-2014 11:45 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Wacom tablets zonder scherm wennen schrikbarend snel, hier (grafisch bureau) doen we er alles mee, muizen zitten niet eens in de pcs...! Weekje of 4/5 verder en het voelt beter als papier :P

En voor onder de 100,- heb je er een! zou wel kijken naar ong a4 a3 formaat, zo'n kleintje is niks voor tekenen vind ik! Zelf heb ik een A4 intuos, super ding

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 28-07-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Anoniem: 604128 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:12:
Wacom tablets zonder scherm wennen schrikbarend snel, hier (grafisch bureau) doen we er alles mee, muizen zitten niet eens in de pcs...! Weekje of 4/5 verder en het voelt beter als papier :P

En voor onder de 100,- heb je er een! zou wel kijken naar ong a4 a3 formaat, zo'n kleintje is niks voor tekenen vind ik! Zelf heb ik een A4 intuos, super ding
Thanks :) Toch maar eens eentje gaan proberen, een vriend heeft er nog wel eentje over.

Er is nog 1 ding wat mij een beetje dwars zit, en dat is de rechterkant en met name die zij-cannister. Ik heb moeite om die wat naar voren te laten komen. Iemand tips?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-07 17:12

Sharky

Skamn Dippy!

Ik heb weinig ervaring met betrekking tot het ontwerpen van logo's en probeer nu een logo/huisstijl voor mezelf (fotograaf) te maken. Ik doe 80% bruiloften en dat wil ik graag laten terugkomen (maar hoeft niet perse). Ik zit nu al een poosje wat dingen te proberen maar loop nu vast. Iemand die interessant commentaar kan leveren?
Mijn bedrijf heet gewoon 'JAN' voor de duidelijkheid :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZsjJteV2m5UbsH2ZCm1AZGGB/full.png

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sharky schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:54:
Ik heb weinig ervaring met betrekking tot het ontwerpen van logo's en probeer nu een logo/huisstijl voor mezelf (fotograaf) te maken.
Mag ik wellicht wat pijnlijk eerlijk zijn? Ik denk dat je het gebrek aan ervaring toch wel kunt zien. Nu is het niet gezegd dat je er daarom niet mee aan de slag kunt, want anders leer je het nooit, maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden als je het als visuele identiteit van je bedrijf gebruikt.

Misschien heb je meer aan iets inhoudelijker kritiek. Ik zou eerst even kijken naar de kleurencombinatie - daar zijn hele studies naar gedaan. Omdat het vanaf nul vaak lastig is om daar zomaar in te springen kan je op internet zoeken naar beschikbare paletten. Dan heb je een mooi pakketje kleuren die samen goed werken en kan je er toch je eigen ding mee doen. Ook ter lering en inspiratie werkt zoiets er goed.

Je bent aan het variëren op een bestaand font en dat is op zich goed. Ik denk dat je daarbij wel moet opletten dat je echt een identiteit creëert en dat het niet te veel gewoon een min of meer willekeurige tekst wordt. Daarbij moet je opletten dat zo'n logo zelden tot in detail bekeken worden, mensen moeten het in principe vanuit hun ooghoek herkennen en begrijpen. Zodra ze de envelop uit de brievenbus halen waar het op staat moeten ze weten dat het om jouw bedrijf gaat, niet pas als het aandachtig bestudeerd is.

Heb je gekeken naar andere logo's? Hoewel je natuurlijk een eigen logo wilt creëren en niet wilt kopiëren is het vaak erg inspirerend om te zien hoe anderen bepaalde dingen wel communiceren, of juist niet. Wat zie je vaak in jouw branche en wat eigenlijk nooit?

Laat je niet ontmoedigen hoor, van proberen word je alleen maar beter :Y Andersom moet je je ook afvragen hoever je wilt gaan in zo'n verhaal, want misschien is het efficiënter om een paar centen te schuiven naar iemand die dit al een aantal jaar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-07 17:12

Sharky

Skamn Dippy!

Anoniem: 172410 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:22:
[...]

Mag ik wellicht wat pijnlijk eerlijk zijn? Ik denk dat je het gebrek aan ervaring toch wel kunt zien. Nu is het niet gezegd dat je er daarom niet mee aan de slag kunt, want anders leer je het nooit, maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden als je het als visuele identiteit van je bedrijf gebruikt.
Wees vooral eerlijk, dit is een eerste opzetje om te kijken welke richting ik op kan gaan. Het ziet er inderdaad nog niet zo denderend uit.
Misschien heb je meer aan iets inhoudelijker kritiek. Ik zou eerst even kijken naar de kleurencombinatie - daar zijn hele studies naar gedaan. Omdat het vanaf nul vaak lastig is om daar zomaar in te springen kan je op internet zoeken naar beschikbare paletten. Dan heb je een mooi pakketje kleuren die samen goed werken en kan je er toch je eigen ding mee doen. Ook ter lering en inspiratie werkt zoiets er goed.
Prima. Ga ik doen.
Je bent aan het variëren op een bestaand font en dat is op zich goed. Ik denk dat je daarbij wel moet opletten dat je echt een identiteit creëert en dat het niet te veel gewoon een min of meer willekeurige tekst wordt. Daarbij moet je opletten dat zo'n logo zelden tot in detail bekeken worden, mensen moeten het in principe vanuit hun ooghoek herkennen en begrijpen. Zodra ze de envelop uit de brievenbus halen waar het op staat moeten ze weten dat het om jouw bedrijf gaat, niet pas als het aandachtig bestudeerd is.
Klopt. Daarom zet ik het hier ook neer om te kijken of iemand goede ideeën heeft die een beetje houvast geven.
Heb je gekeken naar andere logo's? Hoewel je natuurlijk een eigen logo wilt creëren en niet wilt kopiëren is het vaak erg inspirerend om te zien hoe anderen bepaalde dingen wel communiceren, of juist niet. Wat zie je vaak in jouw branche en wat eigenlijk nooit?
Uiteraard gedaan. Je ziet juist veel afgezaagde logo's of gewoon wat simpel gestyleerde initialen, daar ben ik niet naar op zoek.
Laat je niet ontmoedigen hoor, van proberen word je alleen maar beter :Y Andersom moet je je ook afvragen hoever je wilt gaan in zo'n verhaal, want misschien is het efficiënter om een paar centen te schuiven naar iemand die dit al een aantal jaar doet.
Overweeg ik ook, maar probeer het eerst zelf. Mocht het me echt niet lukken dan dat altijd nog :P Bedankt voor je reactie :)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:51
Is het ook de bedoeling dat je je logo op foto's gaat gebruiken? Zo ja, dan zou ik andere kleuren overwegen, want dit gaat hard afleiden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

GFX Contest #17 - Buitenaards Leven

En contest #17 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Contest #18 - Aan Zee

En contest #18 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-07 18:59

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Eindelijk weer eens iets buiten werk om ge2D'ed :).

Voor de Kodi logo "contest":
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7ZnWfnk.png
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=201272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-07 17:51
Ziet er wel tof uit, misschien kun je er nog iets "speciaals" mee doen, ziet er nu nog wat generiek uit.
Zelf ondertussen alweer een dik jaar geleden een logo gemaakt voor mezelf.

De naam is Wouter.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/143V2b3q1x1i/Schermafbeelding%202014-09-03%20om%2012.31.33.png

Vorig schooljaar ook een game gemaakt. Heb vrijwel al het grafische werk er voor gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2E2340130L1V/Schermafbeelding%202014-09-03%20om%2012.35.26.png

En deze vanmiddag nog gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/0w0g0l1m3z3f/Schermafbeelding%202014-09-04%20om%2000.21.07.png

[ Voor 39% gewijzigd door swoutr op 04-09-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En door naar de volgende GFX contest!

GFX Contest #19 - Jeugdsentiment

En contest #19 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:36
Ik kwam laatst dit gifje tegen http://imgur.com/gallery/95BhjRt, en heb daardoor geïnspireerd het volgende gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s6Nkq0cl.png

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485762

Ook maar weer eens een ontwerp plaatsen hier.
Shirt ontwerp gemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://m1.behance.net/rendition/modules/67734847/disp/62b27a68ee86fe0f22e37ab2d14764ef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

GFX Contest #20 - Ontdekkingsreiziger

En contest #20 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Vergeet niet dat ook 2Ders van harte welkom zijn in de GFX contests!

GFX Contest #21 - Zeepkistenrace
En Contest #21 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-07 09:00
Bezig met een nieuwe app, zie hier het logo (hond met pet):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1yJGKLq.png

[ Voor 93% gewijzigd door Storm90 op 22-12-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Storm90 schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:34:
[afbeelding]
Ik krijg een 403, dus even kijken of je m ergens anders kan neerzetten! (imgur.com oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Anoniem: 604128 schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:27:
[...]

Ik krijg een 403, dus even kijken of je m ergens anders kan neerzetten! (imgur.com oid)
done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:08
Storm90 schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:34:
[afbeelding]
Clean! Mis alleen de neusgaten :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04
Leuk! Lijntjes zijn wel erg dun. Benieuwd wat 'ie doet als home screen icon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Clean! Mis alleen de neusgaten :+
Haha daar twijfelde ik nog wat over. Ik heb met tegenzin de "mond" er nog bij getekend, omdat het anders toch echt niet te zien was dat het om een hond gaat, maar ik probeer zo min mogelijk detail toe te voegen. Ik vind simpel stukken beter ogen dan met veel detail :+
Leuk! Lijntjes zijn wel erg dun. Benieuwd wat 'ie doet als home screen icon....
Ja de lijnen waren dikker bij een formaat van plusminus 100x100, maar ik werk nooit met Illustrator en kreeg de lijnen niet mee geschaalt XD

[ Voor 7% gewijzigd door Storm90 op 22-12-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Een nieuwe maand, een nieuwe contest:

GFX Contest #22 - David vs Goliath

Contest #22 is van start gegaan! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:26
Zijn er ook Tweakers die zich bezig houden met app icoontjes? Ik ben momenteel bezig met een icon voor een Android muziek app, de material versie is momenteel in beta.

Ik heb al het één en ander op 'papier'. Zou graag wat andere ideeën proberen. Een lekker simpel iets als een koptelefoon gaat het niet worden (is niet erg origineel).

De app heet Shuttle, de naam is helaas min of meer at random gekozen.

Ik zal vanavond een afbeelding posten van wat ik al heb.

Daarnaast vraag ik mij af of er iets van een Nederlandse community is mbt dit onderwerp. Los van verschillende Engelse communities op Google+, kom ik weinig tegen.

Sowieso kom ik weinig tegen mbt Material Design icoontjes. Websites als dribbble/behance zijn erg op zich in overvloed, maar dit zijn meer 'show & tell' websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

GFX Contest #23 - Finals
Contest #23 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is uiteraard van harte welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 26-02-2015 09:32 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510045

Paar voorbeeldjes van wat ik maak :):

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/v/t1.0-9/580641_257724101045933_374884325_n.png?oh=f84337ed8f758605ea0e43a56c2d2b3c&oe=556272F2&__gda__=1433320467_e2d9c807b3c03ed8712a2a0b2de75fc8

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/v/t1.0-9/1382288_247774482040895_1561915044_n.jpg?oh=f656f3152e962559b4c99ba9ee3b2952&oe=555868F7

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/1231602_233071280177882_1121406341_n.jpg?oh=a0e527caf79d74b335b0bea2ee645f88&oe=555DE517&__gda__=1431577150_3ca1474bd0fce323354a044f75a252dd

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1239729_233067033511640_392146467_n.jpg?oh=8e2ca6cf18e3ddbb23fc7b01e5ac83fd&oe=55621ACE

Ik heb ook een wacom tablet, maar heb er nog niet echt mee getekend, moet dat misschien maar eens op gaan pakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Als echte beginner heb ik dit als eerste resultaat na eventjes klooien en wat tutorials kijken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0U1wvOI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MlVZfPL.jpg
Jullie zullen allemaal ongetwijfeld suggesties hebben , brand maar los! :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 11-02-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

GFX Contest #24 - Hoogte
Contest #24 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:08
Ben bezig geweest met een ontwerp voor een documentatie site voor intern gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://www.ydna.nl/upload-files/documentatie.jpg
Ik twijfel alleen over hoe een actief menu item getoond wordt.. vindt zoals nu met licht blauwe achtergrond dat het buiten de boot valt..
Iemand suggesties?

[ Voor 43% gewijzigd door Noctonix op 09-07-2015 12:30 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Laatst online: 18:36

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Kun je er geen pijltje ofzo voorzetten.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Inmiddels zijn we al weer bijna een jaar bezig met de nieuwe opzet van de GFX contests en ik moet zeggen dat we tot zo ver met aardig enthousiasme bezig zijn. We hebben in die tijd met zijn allen toch een flink aantal werken neergezet, en daarbij hebben we verschillende Tweakers blij kunnen maken met de eeuwige roem en de tijdelijke ondertitel die bij het winnen van de contest komt kijken.
Maar ik kan jullie vandaag mededelen dat we hier nog een schepje bovenop gaan doen. Naast de roem en ondertitel zullen winnaars van de contests ook een heuse Tweakers-Goodie thuisgestuurd krijgen! Wat die Goodie is blijft een verassing, maar het kan van alles zijn en zal regelmatig veranderen zodat het ook voor eerdere winnaars aantrekkelijk blijft om nogmaals te proberen om te winnen.

GFX Contest #25 - Retro
Contest #25 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is uiteraard van harte welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 01-04-2015 00:05 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Daar gaan we weer! Een nieuwe maand, een nieuwe contest:

GFX Contest #26 - Voertuigen

Contest nummer 26 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is uiteraard van harte welkom!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Weer een nieuwe maand, en weer een nieuwe contest!
GFX Contest #27 - Wind

Contest nummer 27 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.
Iedereen is weer uitgenodigd om gezellig mee te doen!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat vinden jullie van de volgende twee mac programma's?

Affinity Designer (vector)
Affinity Photo (bitmap)

De twee programma's zien er veelbelovend uit en zit er over te denken om ze eens uit te proberen op mn werk (heb zelf geen mac). Ze zien er ook wel uit als serieuze concurrenten van Adobe. Affinity Designer zou zelfs de Apple Design Award op WWDC 2015 gewonnen hebben.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Voor €40 euro is het zeker de moeite waard om eens uit te proberen, het ziet er erg netjes uit.
Ik zit aardig vast geroest in mijn Adobe routine, dus wat dat betreft zal het proberen best frustrerend worden, maar van wat ik er zo van zie zou het bests een prima alternatief kunnen zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 18:01

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Voor interfaces ken ik wat mensen die zweren bij Sketch, maar moet zelf nog ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

GFX Contest #28 - Robotica

Contest nummer 28 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zeror schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:01:
Wat vinden jullie van de volgende twee mac programma's?

Affinity Designer (vector)
Affinity Photo (bitmap)

De twee programma's zien er veelbelovend uit en zit er over te denken om ze eens uit te proberen op mn werk (heb zelf geen mac). Ze zien er ook wel uit als serieuze concurrenten van Adobe. Affinity Designer zou zelfs de Apple Design Award op WWDC 2015 gewonnen hebben.
Ik lees er inderdaad ook steeds vaker over. Gister is de final versie van Affinity Photo uitgekomen.

Voor interface design (web) ben ik begonnen met een overstap op Sketch. Tot dusver ben ik daar erg positief over. Qua werkwijze is dat super, er zitten echter wat kleine bugjes in waar je soms tegenaan loopt. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze die zaken nog gladstrijken als ik zie wat ze in relatief korte tijd hebben bereikt.

Ik denk dat ik ook snel eens naar Affinity moet kijken. Ziet er veelbelovend uit. Jammer dat ze nog geen InDesign concurrent hebben, al schijnt die dit jaar nog te komen. In dat geval zou ik heel Adobe goodbye kunnen zeggen (na 17 jaar vrijwel dagelijks gebruik..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zijn leuke ontwikkelingen :Y Nu nog een strakke PC-versie en dan kan iemand misschien eindelijk eens het vuur aan de schenen van Adobe leggen. Die jongens zitten duidelijk teveel vastgeroest aan hun status en verdienmodellen, daar mag best weleens een knuppel in het hoenderhok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 598620

Hallo!

Ik ben op zoek naar een Illustrator topic waar ik mijn vraag kan plaatsen. Dit is het enige topic met nog redelijk recente reacties. Vandaar dat ik het hier plaats. Moet het ergens anders? Geef mij een link.

Ik heb (uiteraard) een vraag.

Bij het exporteren van een pdf-document vanuit Illustrator, loop ik tegen het probleem van kleurverschil aan. Vormen en letters die ik in Illustrator zelf heb gemaakt, geven geen kleurverschil. De vectorafbeelding (zwart) verandert echter in donkergrijs... Ben al een aantal uren bezig geweest, maar kom er maar niet uit. Het probleem lijkt 'm niet in de kleurprofielen te zitten. Deze heb ik allen ingesteld op Euroscale uncoated v2. Ook heb ik met verschillende overtrekresultaten geprutst, maar dit verandert de zaak niet. Heeft iemand enig idee? Om mijn probleem te verhelderen; zie de foto's. Bij het exporteren kies ik voor omzetten in doel (met nummerbehoud).

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/ed4gcivlpxw97ct/Illustrator%20do.png?dl=0 (illustrator)
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/3wnz8ggq2z12ppo/pdf.png?dl=0 (pdf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

RGB / CMYK?

(oh en je afbeeldingen doen het hier niet hoor.)

[ Voor 70% gewijzigd door D-rez op 29-07-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Drez. Ik zie het inderdaad. Nee dat is niet het probleem. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Misschien staat je optie voor 'appearance of black' verkeerd? (kan je veranderen in voorkeuren/preferences, laatste submenu) Als je gebruikte zwart geen volzwart is, krijg je in pdf dan grijs. Anders kan het ook aan je overprint preview liggen (view->overprint preview)

Is het enkel in de afbeelding en zeker niet in de overige delen? (de vormen en letters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:35
Of je kleurprofielen die bij pdf anders zijn dan je werkomgeving?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

GFX Contest #29 - Huizen

Contest nummer 29 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@gentorangina @phusebox Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de zwartwaarde in Illustrator op 'Alle zwarte tinten als verzadigd zwart weergeven' staan (voor zowel preview als export) (goeie tip btw!). De overprint preview gebruik ik om te kijken hoe het document geëxporteerd wordt. Hierin is ook duidelijk te zien dat de overgetrokken afbeelding verandert van kleur en de getekende vormen en letters rijk zwart blijven. Instellingen in pdf lijken mij goed te zijn. Omdat het verschil zich echt al voordoet in Illustrator. Het probleem is dus dat de afbeelding een andere kleurcode meekrijgt dan de overige lagen in het document. Op één op andere manier is er een instelling die dit verandert denk ik... We blijven verder zoeken. In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Contest #31 - Het Wilde Westen

Contest nummer 31 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 01-10-2015 12:14 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Opdracht voor Marketing, vervallen product (in dit geval een fluitketel) opnieuw moeten marketen en een aantal nieuwe features verzinnen.
Eerste keer dat ik zoiets doe met Photoshop en Illustrator, commentaar is welkom :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fHCqrIyl.png
(klik voor grote versie)

Vind m wat kaal, maar ook wat te vol want ik had liever alles onder elkaar gehad. Had eerst een grijze achtergrond en dat stond al wat beter alleen de witte rand om de fluitketels niet helemaal goed weg kunnen krijgen dus dat was lelijk.
Logo zelf gemaakt, merknaam op de temperatuurmeter gezet en de originele merknaam van de temperatuurmeter en deksel afgehaald.

Uurtje of 2,5 mee bezig geweest maar dat komt meer door onervarenheid en omdat ik veel vershillende versies in m'n hoofd had.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remcom00 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:36:
Uurtje of 2,5 mee bezig geweest maar dat komt meer door onervarenheid en omdat ik veel vershillende versies in m'n hoofd had.
Vind je dat lang? Ik vind het helemaal niet zoveel tijd namelijk :)

Het sfeertje is op zich wel goed geslaagd. Sommige details kunnen nog wel wat scherper. Ik weet niet of het lettertype hier helemaal de juiste keuze is. Ik had zelf denk ik voor een wat meer understated font gekozen. Het blok tekst rechts bovenin probeert zoveel te communiceren dat het juist ten koste van de communicatie gaat. Is het een poster of een slide?

De kleurtjes zijn dan juist weer geslaagd. Lekker fris en zeker dat groen is nu helemaal een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Anoniem: 172410 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:08:
[...]

Vind je dat lang? Ik vind het helemaal niet zoveel tijd namelijk :)

Het sfeertje is op zich wel goed geslaagd. Sommige details kunnen nog wel wat scherper. Ik weet niet of het lettertype hier helemaal de juiste keuze is. Ik had zelf denk ik voor een wat meer understated font gekozen. Het blok tekst rechts bovenin probeert zoveel te communiceren dat het juist ten koste van de communicatie gaat. Is het een poster of een slide?

De kleurtjes zijn dan juist weer geslaagd. Lekker fris en zeker dat groen is nu helemaal een ding.
Nah niet lang, maar had korter gekund omdat ik nogal liep te prutsen :+.
Het is een A3 poster.
Lettertype had achteraf inderdaad anders gekund, voor het logo vind ik het wel werken maar bij de opsomming niet.
Opsomming had ook korter gekund maar dan was het misschien wat onduidelijk, heb ik ook over getwijfeld.
In ieder geval, bedankt voor je advies :).

Was wel een voldoende, maar ik mag m over doen met een nieuw product.
De kritiekpunten waren dat ik het niet genoeg verkoop en dat ik de afbeelding niet zelf heb gemaakt, dus ik maak deze keer een 3D render in Cinema 4D.
Ik moet een bedrade computermuis gaan verbeteren en er een reclameposter omheen maken, zit gelukkig vakantie tussen dus ik kan lekker Cinema 4D wat verder uitvogelen :D.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Opdracht voor Marketing, vervallen product (in dit geval een fluitketel) opnieuw moeten marketen en een aantal nieuwe features verzinnen.
Eerste keer dat ik zoiets doe met Photoshop en Illustrator, commentaar is welkom :)

[afbeelding]
(klik voor grote versie)

Vind m wat kaal, maar ook wat te vol want ik had liever alles onder elkaar gehad. Had eerst een grijze achtergrond en dat stond al wat beter alleen de witte rand om de fluitketels niet helemaal goed weg kunnen krijgen dus dat was lelijk.
Logo zelf gemaakt, merknaam op de temperatuurmeter gezet en de originele merknaam van de temperatuurmeter en deksel afgehaald.

Ik zou dat font absoluut ditchen. Het schreeuwt gewoon "ik ben een standaard windows font" :/

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eastmaceroni
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:11

[afbeelding]
(klik voor grote versie)

Zelf zou ik meer zweer creëren door de kleuren van het logo terug te laten komen, zodat je bedrijf een eigen uitstalling zal krijgen (huisstijl). Probeer een lettertype als Montserrat en ga spelen met een de diktes van de lettertype's zo als belangrijke dingen dik gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ik hoef m niet meer in te leveren voor een cijfer, maar als ik de tijd heb ga ik m zeker nog even verbeteren.
Bedankt iedereen d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Remcom00 op 16-10-2015 09:41 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remcom00 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:46:
Ik moet een bedrade computermuis gaan verbeteren en er een reclameposter omheen maken
Bedrade muizen zijn niet moeilijk te verkopen, die zijn nog steeds superieur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En weer een nieuwe maand, en weer een nieuwe contest!

Contest #32: Sport
Contest nummer 31 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En weer een nieuwe maand, betekend een nieuwe contest!

GFX Contest #33 - Bordspellen
Contest nummer 33 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En daar gaan we nog een keer!

GFX Contest #34 - Sneeuwpoppen

Contest nummer 34 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 21:26

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik zie dat hier al bijna 3 maanden niet gepost is :)

Ben weer eens aan het tekenen gegaan na heul heul heul lang niet meer gedaan te hebben .

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BzfUSnnFWM8QlGyvIKnn7oxL/medium.jpg

Nu nog inspiratie vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nieuwe maand, nieuwe contest!

GFX Contest #35 - LEGO

Contest nummer 35 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En daar gaan we dan weer, nieuwe maand, nieuwe contest!

GFX Contest #36!
GFX Contest #36 - Tekenfilms

Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Dit is erg goed nieuws :D

nieuws: Fotobewerkingsprogramma Affinity komt naar Windows

Kan eindelijk eens het programma uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En de nieuwe GFX contest is weer begonnen!
GFX Contest #37!

GFX Contest #37 - Conflict

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En de nieuwe GFX contest is weer van start gegaan!
GFX Contest #38!

GFX Contest #37 - Beroemde Bezienswaardigheden

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En de nieuwe GFX contest is weer begonnen!
GFX Contest #39!

GFX Contest #39 - Beweging

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:41
Vraagje, is er een online winkel ofzo waar ik meer details over die fluitketel kan vinden?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Net een 2d animatie afgerond en op Behance gezet (waar ik een van de 100.000 spelden in een enorme hooiberg ben) :)

https://www.behance.net/gallery/54068373/Vidello-Animation

Afbeeldingslocatie: https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/disp/71abc954068373.594bcdb553243.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:24

-SaveMe-

-klik-

Leuk! Waarin gemaakt ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 420461

After effects, Illustrator, Photoshop en Maxon Cinema 4D, gok ik zo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Anoniem: 420461 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:15:
After effects, Illustrator, Photoshop en Maxon Cinema 4D, gok ik zo... ;)
Haha klopt, thanks!

De fietser zelf zonder C4D uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vco4FC2sEu4hU4daxVPIZtAL/medium.png

You Bastard Klatchian Blend

Stop, Hammertime

Ik ben doende T-Shirt designs te maken. Is dit iets? :?
Ben mezelf de technieken van Illustrator aan het bijbrengen. O-)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste