WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Classic
Got Username: | D2 account | D2jsp account | Status: |
BitchCrew scl | SletZor SCL | GotSletZor | Active |
Kwakke01 hcl | gotkwakke HCCL | kwakke01 | Inactive |
pheno79 hcl | got-classic HCCL | Pheno | Inactive |
Psychoclownscl | kyomain SCCL | psychoclownkyozu | Active |
Sjorzo hcl | Got. HCL | sjorzo | Active |
TomasdH | Tomas HCCL | - | Inactive |
Vicarious scl hcl | nyny83 SCL | anthonyzeus | Active |
Gottertotaal: 7 | D2jsp accounts: 6 | Active: 4
Softcore
Angeloonie | Angeloonie SCL | - | Inactive |
Balderstein | balder-han SCL | - | Inactive |
BazzPsychoNut | BazzPsychoNut SCL | BazzPsychoNut | Inactive |
BitchCrew sccl | SletZor SCL | GotSletZor | Active |
blizt | blizt_nl SCL | - | Inactive |
buggienuk | buggienuk SCL | - | Inactive |
Chefbierrr | Chefbier SCL | - | Inactive |
Cthulhu | Demanto SCL | - | Active |
Dalyxia | Dalyxia SCL | Dalyxia | Inactive |
Davio | Davio SCL | - | Active |
DC_Vincent | VincentO_DC SCL | VincentO_DC | Inactive |
deTwisj | detwisj SCL | - | Inactive |
DNS666 | - SCL | - | Inactive |
Dommerick | domm SCL | dommerick | Inactive |
emielles | emielles SCL | - | Inactive |
Ezechiel | Ezechiel007 SCL | - | Inactive |
FireX | Firex SCL | - | Inactive |
Gakkethijs | gakkethijs SCL | gakkethijs | Inactive |
Gblom | gblom SCL | - | Inactive |
Gerrie92 | Gerrie SCL | Gerrie | Active |
gotfurrr | tegeltje SCL | - | Inactive |
Gruttewurm | Gruttepier SCL | Gruttepier | Active |
h8bal | h8bal SCNL | - | Inactive |
HetBiggie | HetBiggie SCL | HetBiggie | Active |
IAxe | neophythe2 SCL | - | Inactive |
Idifix | Bunaman SCL | Idifix | Inactive |
Infernis | iNFERNi SCL | - | Inactive |
InfoTracer | nfoTracer SCL | - | Inactive |
Jamal | MacWeDweed SCL | - | Inactive |
Joarie | jompje SCL | - | Inactive |
JossKp | joss2603 SCL | - | Inactive |
katje-saphira | i-love-cats SCL | - | Active |
Khiu | Khiu SCL | - | Inactive |
Koeitje | Koeitje SCL | koei | Inactive |
Kroga | krogy SCL | Kroga | Inactive |
LegionSkellie | Freshstart SCL | LegionSkellie | Inactive |
leXistence | lexistence SCL | - | Inactive |
Likwit | likwit SCL | - | Inactive |
Loki.Nya | LokiPyon SCL | - | Active |
Mcdutch hcl | mcdutchII SCL | McDutch | Inactive |
Mad-Matt | Matt-R6 SCL | MattR6 | Inactive |
MailMan | MailManBoer SCL | MailManBoer | Inactive |
Mas-ih | GoT-Masih SCL | masih | Active |
Michel551813 | michel551813 SCL | - | Inactive |
microoo | micro89 SCL | micro | Active |
Nvidiot | Nvidiot SCL | - | Inactive |
Onizuka-Sensei | neo_myztik_x SCL | neomyztikx | Inactive |
Odysseus253 | Alexverone SCL | - | Inactive |
PiekJans | piek1983 SCL | - | Inactive |
Pompiedom | pompiedom SCL | - | Inactive |
Psychoclown sccl | kyomain SCL | psychoclownkyozu | Active |
RedHat | RedHat.nl SCL | - | Inactive |
Rene59 | Rene59 SCL | nees | Inactive |
Ruyven hcl | Ruyven SCL | - | Inactive |
sacardus | NoNsToPcHaOs SCL | - | Inactive |
Shuvit | Shuvit SCL | Shuvit | Inactive |
SpoTs | Dakreal SCL | Dakreal | Active |
Suicyder | suicyder SCL | - | Inactive |
The_Cr0ss | TheCross SCL | - | Inactive |
The_Source | Elementum SCL | - | Inactive |
Timlog | Pkunk SCL | - | Inactive |
Toch | Triklii-ii SCL | - | Inactive |
Thomzhu | xiaokai86 SCL | asnkai | Inactive |
Triskin | triskin SCL | - | Inactive |
Tumzie | tumzie SCNL / tumzie-2 SCL | - | Inactive |
Vicarious sccl hcl | nyny83 SCL | anthonyzeus | Active |
Vincent Dwild hcl | vincemeister2 SCL | Vincemeister3 | Inactive |
Visgek24 | rubenh1712 SCL | Inactive | |
VraatJ hcl | vraatjuh SCL | Vraatjuh | Active |
Vuk | VukisBaas SCL | Vuk | Inactive |
Werewolf_789 | Werewolf_789 SCL | - | Inactive |
Xenophoben | PvP-Blackaxe SCL | - | Inactive |
XtrmEend | XtrmEend SCL | - | Inactive |
yeroon1986 | yeroon86 SCL | - | Inactive |
Zteever | zteever SCL | - | Inactive |
Gottertotaal: 75 | D2jsp accounts: 28 | Active: 14
Hardcore
Aapelite | Aapelite HCL | - | Active |
D2Freak | jebojebojebo2 HCL | - | Inactive |
Darky | hc2-darky HCL | - | Inactive |
daves2hd | Daves2hd HCL | Daves2hd | Active |
Derr_Hans | Dedlmagik HCL | DerrHans | Inactive |
Flapmo | got-flapmo HCL | Flapmo | Inactive |
Ferreur | Ferror1 HCL | Ferror | Inactive |
Frunz | Frunz HCL | Frunz | Inactive |
hayate666 | hayate666 HCL | - | Active |
Jordi_k | Sterre HCL | sterre | Inactive |
Kwakke01 hccl | Got-kwakke HCL | kwakke01 | Active |
Mcdutch scl | McDutchhc HCL | McDutch | Inactive |
Maldred | IGotIt HCL | Maldred | Active |
Margootje | nz.weasel HCL | weasel853 | Inactive |
Mooneater | Mooneater HCL | Mooneater | Inactive |
mrboomblaster | mfchar HCL | mrboomblaster | Inactive |
Nyazzin | o_O-Nyazzin HCL | - | Inactive |
Pat-Skim | PatJuh HCL | - | Inactive |
pheno79 hccl | GoT-Pheno HCL | Pheno | Inactive |
Raikacchi | Raikacchi HCL | - | Inactive |
Raffuhl | Drones08 HCL | - | Inactive |
Ruyven scl | Ruyven HCL | - | Inactive |
Sjorzo hccl | Got. HCL | sjorzo | Active |
Skyclad | YsidroNew HCL | - | Inactive |
Slewey | Slewey HCL | Slewey | Inactive |
sorcees | sorceees HCL | sorcees | Active |
SoulWar1 | Soulli HCL | - | Inactive |
TeDiZ | Kiirto HCL | - | Inactive |
telius | telius HCL | - | Active |
tollo71 | tollo-hc HCL | Tollo-HC | Active |
Vicarious sccl scl | VicariousHCL HCL | anthonyzeus | Active |
Vincent Dwild scl | vincemeister3 SCL | Vincemeister3 | Active |
VraatJ scl | vraatjuh HCL | Vraatjuh | Inactive |
Yago | don_afterban HCL | Don_Holio | Inactive |
Gottertotaal: 34 | D2jsp accounts: 21 | Active: 10
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
[ Voor 255% gewijzigd door psychoclown op 12-04-2010 19:56 ]
Na enige inactiviteit van de tweakers laait het topic weer op door de aankomende en langverwachtte 1.13.
Mensen, deeltje 54!
Mensen, deeltje 54!
Statistics Deel 53 | |
Start Diablo 2 Classic/LoD: Deel 53 | woensdag 05 augustus 2009 10:25 |
Totale aantal posts | 1001 posts |
Gemiddeld aantal posts per dag | 7.64 posts per dag |
Eind Diablo 2 Classic/LoD: Deel 53 | maandag 14 december |
Statistics Deel 52 | |
Start Diablo 2 Classic/LoD: Deel 52 | maandag 06 april 2009 16:41 |
Totale aantal posts | 982 posts |
Gemiddeld aantal posts per dag | 8.11 posts per dag |
Eind Diablo 2 Classic/LoD: Deel 52 | woensdag 05 augustus 2009 |
[ Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 14-12-2009 13:45 ]
psychoclown schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:33:
[...]
Als je er 3 weken voor uit trekt neem dan ook de volgende tip in consideratie:
Sla genoeg voedsel in! Je raakt geheid verslaafd
Zie hier: Diablo 2 Classic/LoD: Deel 53
Overigens heb ik niet de gehele 3 weken tijd, maar toch wel een flink deel
Oh dan komt het helemaal goedJapyDooge schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:40:
[...]
ach ik stuur $vrouw gewoon naar de winkel
moet goed komen.
Overigens heb ik niet de gehele 3 weken tijd, maar toch wel een flink deel
Zal later vandaag ook weer eens de playertable afstoffen en updaten
Psycho, nu is HC zelfs voor jou te doenpsychoclown schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:47:
[...]
Oh dan komt het helemaal goed
Zal later vandaag ook weer eens de playertable afstoffen en updaten

Haha maar toch stap ik nog niet over hoortollo71 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:16:
[...]
Psycho, nu is HC zelfs voor jou te doenWat een magere Changelog zeg....
Tja ik vind het zelf wel een goede patch, veel changes die ik verwelkom maar ik had sowieso een verwachting van 0.0 dus dan is alles goed
Hooo eens even? Is die eindelijk uit? 
Even nagezocht op website.. zie nog niets over 1.13a staan.. helaas weer een natte broek voor niets
Even nagezocht op website.. zie nog niets over 1.13a staan.. helaas weer een natte broek voor niets

[ Voor 56% gewijzigd door Dakreal op 14-12-2009 15:22 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik zou zeggen lees de laatste 4-5 pagina's van deeltje 53SpoTs schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:10:
Hooo eens even? Is die eindelijk uit?
is er nou al ergens een youtube filmpje met wat die nieuwe event doet, heb eigenlijk geen zin om te gaan grinden in PTR
Je gelooft me nog steeds niet?Dalyxia schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:54:
is er nou al ergens een youtube filmpje met wat die nieuwe event doet, heb eigenlijk geen zin om te gaan grinden in PTR
Op Diii, diablofans en nog meer diablo fansites staat excact hetzelfde als wat ik al heel de tijd zeg.
En ja dat is ook tot mijn spijt want ik maak mijn chars vrijwel altijd meteen goed en anders heb je sowieso al 3 respecs van akara.
Volgens mij kunnen ze nu SCL uit de game gooien, volgens mij zijn alle RIP mogelijkheden er nu wel uitgehaaldtollo71 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:16:
[...]
Psycho, nu is HC zelfs voor jou te doenWat een magere Changelog zeg....
Ah PTR
Joepie!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
hehe, moet de mijne weer opbouwen, dus als iedereen kwhc eff toevoegd, zie ik jullie snel genoeg onlinepsychoclown schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:38:
[...]
We krijgen straks gewoon weer een volle friendslist
[ Voor 71% gewijzigd door kwakke01 op 16-12-2009 21:25 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Anoniem: 159816
Met de nieuwe patch ga ik misschien weer ladder spelen, mis d2 toch wel een beetje. Even wachten op de officiele release
We krijgen straks gewoon weer een volle friendslistAnoniem: 159816 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:47:
Met de nieuwe patch ga ik misschien weer ladder spelen, mis d2 toch wel een beetje. Even wachten op de officiele release
ook iets dat helaasch niet is aangepastpsychoclown schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:38:
[...]
Vicariously I live while the whole world dies
Nee inderdaad zeg!Vicarious schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:14:
[...]
ook iets dat helaasch niet is aangepast
Hopelijk doen ze dat bij Diablo 3 wel meteen goed anders zit ik weer constant tegen mijn max aan te hikken.
Btw gefeliciteerd Denny zag je 'msn-naam-aanpassing'
1.14 You can now have 21 people in your friendlist.psychoclown schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:38:
[...]
More is too much for the servers....
Pheno79 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:28:
[...]
1.14 You can now have 21 people in your friendlist.
More is too much for the servers....
Dan laat ik mij dat speciaal aanmeten, /fl max 999
Ik heb nooit begrepen waar die max op gestoeld is. Maar ik heb toch ergens gelezen dat bnet 2 een stuk beter gaat worden wat betreft sociale contactenpsychoclown schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:29:
[...]
![]()
Dan laat ik mij dat speciaal aanmeten, /fl max 999
Ja klopt, lobby's, makkelijker chatten, groups vormen en dan een game joinen, mogelijk ook guilds etc wordt helemaal mooiPheno79 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:44:
[...]
Ik heb nooit begrepen waar die max op gestoeld is. Maar ik heb toch ergens gelezen dat bnet 2 een stuk beter gaat worden wat betreft sociale contactenDus voor D3 is er geen probleem. En D2 gaat uiteindelijk ook over naar bnet 2, dus dat gaat wel goed komen
Alleen voor Diablo 2 gaan ze denk ik echt niet nog de boel omgooien voor bnet 2, ze gaan misschien wel op hetzelfde serverpark draaien maar ik verwacht eigenlijk gewoon dat ze op classic.bnet blijven draaien.
Wat psycho zegt. Om gebruik te maken van de nieuwe Battle.Net 2 functies zullen ze ook programmatuur van Diablo 2 moeten aanpassen. Dat zullen ze niet gaan doen lijkt me, dus in Diablo 2 merken we er vrees ik weinig van. Zou alleen fijn zijn als het bij Diablo 3 beter zou werken. Guilds lijkt me helemaal ideaal: je sluit je aan bij de GoT guild en kan gelijk zien welke members allemaal online zijn en in welke game. I have a dream
Ik kan me herinneren dat modulair programmeren al best practise was in die tijd, dus ik zie het nog wel gebeuren
Wel met de laagste prio, maar toch
Als ze nu al met de grootste moeite aan patches werken dan en eigenlijk met tegenzin door de code willen ploegen dan vraag ik me dat sterk af. Die extra serverload komt denk ik niet doordat de servers het zomaar aan kunnen maar omdat de code het limiteerd is de serverload te hoog.Pheno79 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:10:
Ik kan me herinneren dat modulair programmeren al best practise was in die tijd, dus ik zie het nog wel gebeurenWel met de laagste prio, maar toch
topic nu alweer dood?
PTR brengt niet veel kerstgevoel bij de mensen geloof ik
Anoniem: 184982
waarom zou het ookDalyxia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:07:
topic nu alweer dood?
Precies. Er is weinig dat ik echt ff moet testen. was alleen ff benieuwd naar die respec van Akara, maar dat heb ik nu wel gezien. Het gaat mij vooral om de ladder reset.Anoniem: 184982 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:53:
[...]
waarom zou het ook? Niks speciaals te doen behalve even max lvl 99 en dan rondpwnen.
Als dat met veel bombarie aangekondigde 'Special Event' alleen die respec is vrees ik dat ze mij niet meer terug zullen zien bij D2Vicarious schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:32:
[...]
Precies. Er is weinig dat ik echt ff moet testen. was alleen ff benieuwd naar die respec van Akara, maar dat heb ik nu wel gezien. Het gaat mij vooral om de ladder reset.
De rest van de patch biedt geen enkele nieuwe uitdaging, terwijl alles wat nog een beetje spannend was eruit is gehaald
Eigenlijk is de 1.13 echt de afknapper voor iedereen. als er niets geweest was ook geen gereset straks zouden waarschijnlijk nog steeds veel meer mensen spelen 
Maar kom je dan ook niet meer voor untwinked tollo?
er is nog plek
Maar kom je dan ook niet meer voor untwinked tollo?
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ik had juist voor Untwinked de hoop eens wat nieuwe 'broken' builds (Jab/Fendazon) te proberen. Maar er zijn dus geen fouten hersteld.daves2hd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:02:
Eigenlijk is de 1.13 echt de afknapper voor iedereen. als er niets geweest was ook geen gereset straks zouden waarschijnlijk nog steeds veel meer mensen spelen
Maar kom je dan ook niet meer voor untwinked tollo?er is nog plek
Ik verwacht ook niet meer Untwinked te gaan spelen, Dave.
Neuh gewoon keihard aan het feesten en gister was pas het voorproefje voor vanavondDalyxia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:07:
topic nu alweer dood?
Even ontopic, ik speel geen PTR want ik zie het nut niet zo, geloof wel dat het goed zit en ik wacht alleen op de reset + patch dus om nou moeite te doen om even op de PTR rond te huppelen is mij iets té
Voor mij is het zeker geen afknapper maar zoals ik altijd al heb gezegd kijk ik vooral uit naar de reset.daves2hd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:02:
Maar kom je dan ook niet meer voor untwinked tollo?er is nog plek
Wat er wel of niet in de patch zou zitten boeit/boeide me niks mede daarom ben ik ook meer dan tevreden omdat ik er totaal geen verwachtingen van had
Denk ook dat het vooral komt omdat wij vooral mf'ers zijn en niet elke week een nieuwe char met build maken. Kan me voorstellen dat de meeste cookie-builders veel meer hadden verwacht omdat ze weer van alles nieuws van plan waren.psychoclown schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:14:
Voor mij is het zeker geen afknapper maar zoals ik altijd al heb gezegd kijk ik vooral uit naar de reset.
Wat er wel of niet in de patch zou zitten boeit/boeide me niks mede daarom ben ik ook meer dan tevreden omdat ik er totaal geen verwachtingen van had
Ik ben ook tevree met de patch, wil gewoon weer lekker gaan mf'en en mezelf eens gaan focussen op craften. Die reset kan maar beter in de kerstvakantie komen!
Ja daar heb je zeker een punt!Anoniem: 184982 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:42:
[...]
Denk ook dat het vooral komt omdat wij vooral mf'ers zijn en niet elke week een nieuwe char met build maken. Kan me voorstellen dat de meeste cookie-builders veel meer hadden verwacht omdat ze weer van alles nieuws van plan waren.
Ik ben ook tevree met de patch, wil gewoon weer lekker gaan mf'en en mezelf eens gaan focussen op craften. Die reset kan maar beter in de kerstvakantie komen!
Craften gaan ik ook zeker beter doen deze reset en natuurlijk hopen op nog zo'n klapper!
Heb toch een beetje world of warcraft gevoel bij de patch. Moet allemaal maar weer simpeler voor het grote publiek.
Heeft geen signature.
simpeler? wat isa er simpeler geworden dan? de IM uit chaos weg?? betekent alleen dat je niet onnodig vaak met een melee barb als een wirlwinder dood gaat, wirlwind kan je eigenlijk niet gebruiken in chaos in pre1.13 omdat je dan zeker weet dat je binnen de korste keren jezelf doodmept, dat heb je nu niet meer, mja, ze hadden IM ook kunnen nerfen, maarja, dan kan je het net zo goed helemaal uitschakelen, verder is het niet veel simpeler geworden, mja, door de respec kun je nu eerst een fast level/no gear build volgen om vervolgens als je de juiste gear hebt te respeccen naar de perfect damage hell builddommerick schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:07:
Heb toch een beetje world of warcraft gevoel bij de patch. Moet allemaal maar weer simpeler voor het grote publiek.
heerlijk toch? ik vind het jammer dat er niet meer is verandert maar de veranderingen die er nu zijn vind ik redelijk prima
Geen IM, geen FE bug in nightmare, Corpse explosion sterker und so weiter. het is stukken makkelijker geworden, vooral HC types gaan dat merken.Dalyxia schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:30:
[...]
simpeler? wat isa er simpeler geworden dan? de IM uit chaos weg?? betekent alleen dat je niet onnodig vaak met een melee barb als een wirlwinder dood gaat, wirlwind kan je eigenlijk niet gebruiken in chaos in pre1.13 omdat je dan zeker weet dat je binnen de korste keren jezelf doodmept, dat heb je nu niet meer, mja, ze hadden IM ook kunnen nerfen, maarja, dan kan je het net zo goed helemaal uitschakelen, verder is het niet veel simpeler geworden, mja, door de respec kun je nu eerst een fast level/no gear build volgen om vervolgens als je de juiste gear hebt te respeccen naar de perfect damage hell build
heerlijk toch? ik vind het jammer dat er niet meer is verandert maar de veranderingen die er nu zijn vind ik redelijk prima
Ja en dan nog de souls flink generfed maarja die waren voor mijn lightsorc nooit echt een heel groot probleem.
Net als IM overigens maar dit betekend wel dat ik nu eindelijk mooi zonder irritaties kan raggen met mijn smiter door CS
Als ze het laten zitten of later weer terug draaien vind ik het ook best maar dat IM het moeilijk maakt.. nah het is gewoon dat je voorzichtiger moet zijn en als je flink door knalt dan bestaat er een grotere kans op dood gaan.
Overigens vind ik de CE boost ook een aparte eend in de bijt, het was al OP en nu nog meer...
Maar ook dat zie ik niet echt als makkelijker maker, het is puur voor de nec en daarbij was die al te makkelijk
Net als IM overigens maar dit betekend wel dat ik nu eindelijk mooi zonder irritaties kan raggen met mijn smiter door CS
IM eruit zie ik niet zozeer als makkelijker, voor HC wel, het is gewoon een irritatie die er uit is.Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:47:
[...]
Geen IM, geen FE bug in nightmare, Corpse explosion sterker und so weiter. het is stukken makkelijker geworden, vooral HC types gaan dat merken.
Als ze het laten zitten of later weer terug draaien vind ik het ook best maar dat IM het moeilijk maakt.. nah het is gewoon dat je voorzichtiger moet zijn en als je flink door knalt dan bestaat er een grotere kans op dood gaan.
Overigens vind ik de CE boost ook een aparte eend in de bijt, het was al OP en nu nog meer...
Maar ook dat zie ik niet echt als makkelijker maker, het is puur voor de nec en daarbij was die al te makkelijk
[ Voor 63% gewijzigd door psychoclown op 18-12-2009 16:52 ]
IM eruit is idd wel een grote verbetering, al was het maar voor de merc.
Dat de souls verslapt zijn is idd wel jammer.
Op hc gaat het niet zo veel uitmaken denk ik, automatisch volgt een meer roekeloze speelstijl en dat zorgt vanzelf voor meer deaths op andere manieren, zo denk ik aan extra fast, extra strong, fana death maulers oid. Er zitten nog genoeg addertjes onder het gras om ooit eens dood te gaan.
Als er echter geen fix is voor het dupen dan zie ik geen reden om dit spel ooit nog op te pakken.
Op hc gaat het niet zo veel uitmaken denk ik, automatisch volgt een meer roekeloze speelstijl en dat zorgt vanzelf voor meer deaths op andere manieren, zo denk ik aan extra fast, extra strong, fana death maulers oid. Er zitten nog genoeg addertjes onder het gras om ooit eens dood te gaan.
Als er echter geen fix is voor het dupen dan zie ik geen reden om dit spel ooit nog op te pakken.
Als je de patchnotes (goed) had gelezen dan had je gezien dat er een dupebug gefixed is.peke schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:08:
De vraag is alleen had Blizzard een grote te pakken en/of zijn er nog meer die niet gefixed zijn?
Dit kun je alleen in de praktijk testen door te spelen, te traden en de markt in de gaten te houden zoals op jsp.
Er zijn genoeg gasten waarvan bekend is dat ze dupen, zoals een belgische gast (bloodwaive oid) die als het goed is nog in de guild zit van starkiller_dk. Die laatste deed voordat hij het overnam veel aan dupen en het is dan ook zeer opvallend omdat alle beetje actieve leden van vrijwel niks naar enorme getalen gingen.
Ze hadden ook IM kunnen nerfen voor de merc zodat hij zich in 5 klappen doodslaat ipv 2, dan ben je ook al een heel eind. Door het er helemaal uit te halen verliest de Chaos Sanctuary toch wat van zijn charme IMO, zeker op classic.peke schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:08:
moeilijker dan een // voor Iron maiden zetten in een cfg bestandje zodat tie wordt uitgeschakeldVicarious schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:49:
[...]
Ze hadden ook IM kunnen nerfen voor de merc zodat hij zich in 5 klappen doodslaat ipv 2, dan ben je ook al een heel eind. Door het er helemaal uit te halen verliest de Chaos Sanctuary toch wat van zijn charme IMO, zeker op classic.
Heej allemaal,
Ik ben er ook weer! Zag dat de patch uit was, dus gelijk maar een char. aangemaakt op de testrealm. Mijn account daar is HetBiggiePTR.
Misschien toch weer een frenzybarb maken; chaos sanctuary is nu een stuk minder eng...
Ik ben er ook weer! Zag dat de patch uit was, dus gelijk maar een char. aangemaakt op de testrealm. Mijn account daar is HetBiggiePTR.
Misschien toch weer een frenzybarb maken; chaos sanctuary is nu een stuk minder eng...
waar kan ik die nieuwe patch Downloaden kan geen link vinden
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Die is er nog niet, er is alleen nog maar een betatest aan de gang. Van mij mag hij onderhand wel eens komen.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
HetBiggie schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:12:
Heej allemaal,

Leuk om te zien dat je ook nog van de partij bent
Had je trouwens gezien dat ik nieuwe slots op jsp gekocht had en je meteen had toegelaten?
Bashiok on 1.13
Bashiok: Thanks!
Hopefully I haven’t given the impression that we’re not aware of all the threads and issues people are discussing though. (moar tppk threads plz) But regardless thanks for the thread and at least trying to do something positive during the testing period.
A lot of good feedback and some good external sources and guides on reproducing some issues have been provided, they’ve been infinitely helpful on informing us of how these things happen and even just simply how we can address them immediately.
We’re being careful right now about posting replies (ie not doing it) because we can’t commit to anything yet. There’s been too much expectation around 1.13 already. We’re still evaluating a lot of reports, a lot of issues, new or returning requests, and we’ll have to make decisions on a case by case basis for how we’ll move forward. It would be a mistake at this point to further raise expectations of requests/fixes that can’t or maybe just won’t make it in. To give you a small hint, nothing is going to happen or be decided until after the new year.
I also want to impress upon everyone that 1.13 isn’t and never has been intended as a final patch for Diablo II. I realize with the long delays in getting it to PTR, and longer stretches of time inbetween patches that it seems like it’s necessary that 1.13 encompass everything because, well, there’s just no guarantee that anything will come after. Or in a timely fashion. But, there is a solid long term plan of action for future support of Diablo II. There’s obviously plenty of room for skepticism, and I can’t blame anyone for that. But even with that skepticism I hope that we can get the message across that we have no intention of stopping here.
Report what they READ… hmmm so did Bashiok even report the big bugs/glitch/hacks we have written, since he is the only one from Blizzard “reading this” can we be sure that every Diablo 2 staff realy knows the real problems in Diablo 2 LoD!
I dont blame you Bashiok, but it is a well know fact, that people sitting in the same chair, doing the same job everyday, has the ability to forget and oversee whats it all about. I would love to see more Blizzard faces on the forums.
Bashiok: Actually the legacy programmers/developers, QA legacy team, and myself are reading through the forums. So no, it’s not just me.
I’m just the only one that posts, because I am a huge ego-maniac and I don’t want people to steal my spotlight. My lonely, oft berated, sometimes hated, dark, sad, pin-hole sized spotlight.
CRAAAAWWLING IIIN MY SKIIIIIIIIN
komt er op neer dat de patchniet voor nieuwjaar komt en dat tie erg veel laat doorschijnen dat 1.13 de laatste patch voor d2 zal zijn ook al wil hij dat niet echt zeggen, of dat er over 5 jaar misschien weer een kleine patch zal komenpsychoclown schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:28:Bashiok on 1.13
[...]
het wordt tijd voor een community die de servers overneemt (maar wel samenwerking houdt met blizzard) zoals Xwis met strike-team dat heeft gedaan met de Westwood C&C legacy titels
Klopt maar ik denk juist wel dat er na 1.13 nog (een) patch(es) komt/komen om een betere aansluiting te maken naar Diablo 3. Ze hebben volgens mij wel nog iets in pettoDalyxia schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:49:
[...]
komt er op neer dat de patchniet voor nieuwjaar komt en dat tie erg veel laat doorschijnen dat 1.13 de laatste patch voor d2 zal zijn ook al wil hij dat niet echt zeggen, of dat er over 5 jaar misschien weer een kleine patch zal komen
het wordt tijd voor een community die de servers overneemt (maar wel samenwerking houdt met blizzard) zoals Xwis met strike-team dat heeft gedaan met de Westwood C&C legacy titels
Jazekers! Thx. voor het slot!psychoclown schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:08:
[...]
Leuk om te zien dat je ook nog van de partij bent
Had je trouwens gezien dat ik nieuwe slots op jsp gekocht had en je meteen had toegelaten?
In juli de sleutel van mijn woning gekregen en het heeft toch wel heel veel tijd gekost om alles beetje ordelijk te krijgen. Ben trouwens nog niet klaar... Om het over een werkende internetverbinding nog maar niet te hebben; voordat Ziggo het signaal naar mijn nieuwbouwwoning op actief had gezet, waren er maar liefst 3 maanden voorbij (internet was dus niet aan te vragen, maar had vreemd genoeg wel TV...

Excuus dat ik zo lang niks van me heb laten horen!
Trouwens, iemand deze, voor mij nieuwe, bug in 1.13beta al gemerkt? Als je een cave leaper/lurker (zo'n springbeest) tot één streepje health krijgt, blijft hij in leven en kun je hem niet killen. Maar hij blijft je wel achtervolgen en kan je gewoon damage doen... Al twee keer gehad!
[ Voor 15% gewijzigd door HetBiggie op 20-12-2009 13:07 ]
Geen probleem!HetBiggie schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:04:
[...]
Jazekers! Thx. voor het slot!
In juli de sleutel van mijn woning gekregen en het heeft toch wel heel veel tijd gekost om alles beetje ordelijk te krijgen. Ben trouwens nog niet klaar... Om het over een werkende internetverbinding nog maar niet te hebben; voordat Ziggo het signaal naar mijn nieuwbouwwoning op actief had gezet, waren er maar liefst 3 maanden voorbij (internet was dus niet aan te vragen, maar had vreemd genoeg wel TV...)
Excuus dat ik zo lang niks van me heb laten horen!
Trouwens, iemand deze, voor mij nieuwe, bug in 1.13beta al gemerkt? Als je een cave leaper/lurker (zo'n springbeest) tot één streepje health krijgt, blijft hij in leven en kun je hem niet killen. Maar hij blijft je wel achtervolgen en kan je gewoon damage doen... Al twee keer gehad!
Wow dat is wel erg lang zeg! Super dat het nu al wat beter is, internet etc!
Hmm speel zelf geen PTR maar dat heb ik nooit gehad met 1.12 of eerder is dus zeker een bug.
Misschien dat je hem kan reporten in het PTR forum: Diablo II Test Realm Forum
Leuke is wel dat Tilburg één van de (zes) plaatsen in Nederland is waar de snelheid eerder is omhooggekrikt door Ziggo. AIEplus nu al 30/4, AIEextra 120/10. Heb een retestabiele verbinding nu.psychoclown schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:14:
[...]
Wow dat is wel erg lang zeg! Super dat het nu al wat beter is, internet etc!
Maar laat ik het vooral geen Ziggo-topic maken...
Done! Thx. voor de link.[...]
Hmm speel zelf geen PTR maar dat heb ik nooit gehad met 1.12 of eerder is dus zeker een bug.
Misschien dat je hem kan reporten in het PTR forum: Diablo II Test Realm Forum
Lekker is dat he, zo'n snelle verbindingHetBiggie schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:56:
[...]
Leuke is wel dat Tilburg één van de (zes) plaatsen in Nederland is waar de snelheid eerder is omhooggekrikt door Ziggo. AIEplus nu al 30/4, AIEextra 120/10. Heb een retestabiele verbinding nu.
Maar laat ik het vooral geen Ziggo-topic maken...
Zelf in Arnhem glasvezel alleen er zit toch iets niet goed want ik kan met 2 erg goede/snelle routers niet mijn max upload halen.. Nu ik een NAS heb en oa. foto's van mij en mijn vrienden host is dat al helemaal iets waar ik echt achteraan moet!
Nice geen probleem!Done! Thx. voor de link.
Zie nog wel gebeuren dat ze na de PTR nog wat gaan sleutelen eigenlijk maar goed eerst zien dan geloven
Heb sinds gisteravond diablo2 opnieuw geinstalleerd, nadat ik dit topic had gelezen. ben net begonnen aan een frost mage voor MF'en.
Ik heb een softcore account gemaakt en ik vroeg me af of mensen juist nu nog soft of HC spelen vlak voor een laddar reset ?
en kan iemand me een klein boostje doen
Ik heb een softcore account gemaakt en ik vroeg me af of mensen juist nu nog soft of HC spelen vlak voor een laddar reset ?
nou laat ik je uit de droom helpen, NIEMAND speelt meer diablo2, iedereen zit te wachten op de resetduk3n schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:28:
Heb sinds gisteravond diablo2 opnieuw geinstalleerd, nadat ik dit topic had gelezen. ben net begonnen aan een frost mage voor MF'en.
maarre, er zijn hier mensen met softcore ladder en hardcore ladder characters
Precies en gezien de aanloop naar de aankomende reset al zolang duurt is heel de economy kapot en spelen er dus minder mensen dan normaal het gevalDalyxia schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:36:
[...]
nou laat ik je uit de droom helpen, NIEMAND speelt meer diablo2, iedereen zit te wachten op de reset
maarre, er zijn hier mensen met softcore ladder en hardcore ladder characters
Nou bedankt, of te wel Diablo2 is vrijwel doos, vroeger menig avond gevult met countess, meph, pindle, baal :-)
Nee hoor maar zolang de reset er nog niet is zijn er geen tweakers voor zover ik weet die nog spelen.duk3n schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:03:
Nou bedankt, of te wel Diablo2 is vrijwel doos, vroeger menig avond gevult met countess, meph, pindle, baal :-)
Wel weet ik dat er genoeg tweakers zijn die wachten op de reset/patch
Ik heb ook maar even de playertable up-to-date gebracht.
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 21-12-2009 22:27 ]
is een 2e mogelijkheid om oneindig te respeccen, 1e is den of evil quest, daar krijg je erspec moeglijkheid als je den of evil hebt gecleared, dat ijn 3 mogelijkheden (normal, nightmare, hell) waarna als je die alsnog verkloot, je op zoek kan gaan naar essences (soort van keys alleen dan zijn het er 4 en droppen ze van andy, meph, dia en baal) die je cubed naar ander dingetje die alsnog je stats en skills reset als je niet genoeg hebt aan 3 respec optiesAnoniem: 159816 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 02:39:
Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe event in de beta patch?
Over dat respeccen: is het zo dat je dus 4x kan volledig (attribs + skills) kan respeccen? Of kun je bij Akara bv alleen je skillpoints doen?
Volledige respec bij beide methoden.Pheno79 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:24:
Over dat respeccen: is het zo dat je dus 4x kan volledig (attribs + skills) kan respeccen? Of kun je bij Akara bv alleen je skillpoints doen?
Overigens is het eigenlijk 3 + # respecs omdat je meer dan 1x een Token of Absolution kan maken en gebruiken.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat de reden is om meerdere keren te kunnen respeccen. Iedereen kent het gevoel wel dat je een puntje misplaatst en je char dus net niet perfect hebt gemaakt.
Maar als je dat +3x doet moet je toch wel serieuze epilepsie hebben.
En om total van build te veranderen? Ik speel liever ook de lowlevel met een build, zodat je leert hoe je moet spelen, ipv een level 90+ char te skillen en dan maar op goed geluk te gaan.
Had dan met die essences geregeld dat je of een skillpoint boven de max mag (dus 20+ als je geen +items draagt), extra attribute punten voor de level 99 diehards of zelfs een +5 max res op 1 van de elementen (dus niet allres), voor de mensen die geen geluk hebben met items
Nou ja, ze zullen gaan testen voor D3, D2 is nu gebombardeerd tot sandbox voor de D3 ontwikkelaars
En om total van build te veranderen? Ik speel liever ook de lowlevel met een build, zodat je leert hoe je moet spelen, ipv een level 90+ char te skillen en dan maar op goed geluk te gaan.
Had dan met die essences geregeld dat je of een skillpoint boven de max mag (dus 20+ als je geen +items draagt), extra attribute punten voor de level 99 diehards of zelfs een +5 max res op 1 van de elementen (dus niet allres), voor de mensen die geen geluk hebben met items
Nou ja, ze zullen gaan testen voor D3, D2 is nu gebombardeerd tot sandbox voor de D3 ontwikkelaars
Mja die reden is mij ook niet helemaal duidelijk..Pheno79 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:50:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat de reden is om meerdere keren te kunnen respeccen. Iedereen kent het gevoel wel dat je een puntje misplaatst en je char dus net niet perfect hebt gemaakt.
Had een van de twee gedaan dan had je in het geval van de essences nog een soort van echt event.
Dat stond al heel lang vast, zodra ze aan kwamen zetten met een respec optie wist ik al hoe laat het wasNou ja, ze zullen gaan testen voor D3, D2 is nu gebombardeerd tot sandbox voor de D3 ontwikkelaars
Welk programma is dat als ik vragen mag? Of zit het in de patch verwerkt?Loki.Nya schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:37:
Gisteren even een programma gedownload om de resolutie te veranderen. Helaas werkt het alleen in single player.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door ChUcKiE op 22-12-2009 12:57 ]
Op deze manier halen ze dus de complete noodzaak om een rebuild te maken weg. Je hoeft je characters nu maar 1x te levelen, en dan kun je ze oneindig vaak ombouwen qua gear, stat- en skillpoints. Het spel wordt dus een stuk minder tijdsintensief, en wat mij betreft is dat jammer. Juist doordat je regelmatig moest rebuilden bleef je spelen, nu is de lol er denk ik gauw vanaf.Pheno79 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:50:
Dat is een 3rd party programma wat je een ban oplevert als je ermee online gaatChUcKiE schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:42:
[...]
Welk programma is dat als ik vragen mag? Of zit het in de patch verwerkt?
Zoals Bashiok/Blizzard zou zeggen: Je hoeft het niet te doen het is niet verplicht.Vicarious schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:56:
[...]
Op deze manier halen ze dus de complete noodzaak om een rebuild te maken weg. Je hoeft je characters nu maar 1x te levelen, en dan kun je ze oneindig vaak ombouwen qua gear, stat- en skillpoints. Het spel wordt dus een stuk minder tijdsintensief, en wat mij betreft is dat jammer. Juist doordat je regelmatig moest rebuilden bleef je spelen, nu is de lol er denk ik gauw vanaf.
Overigens maakt het mij niks uit oa. door deze reden, sowieso ben ik toch iemand die het vaak maar bij een handvol speel chars houdt en de rest is mules
Verder heb ik eigenlijk vrijwel nooit hoeven rebuilden alleen toen ik net weer begon en voor mij is de drang voornamelijk mfen, levelen, tweaken van mijn gear etc
Dat is geen probleem, ik heb het spel no gnooit online gespeeld
vanavond anders eerst maar eens proberen.
psychoclown schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:10:
[...]
Dat is een 3rd party programma wat je een ban oplevert als je ermee online gaat
[...]
Zoals Bashiok/Blizzard zou zeggen: Je hoeft het niet te doen het is niet verplicht.
Overigens maakt het mij niks uit oa. door deze reden, sowieso ben ik toch iemand die het vaak maar bij een handvol speel chars houdt en de rest is mules
Verder heb ik eigenlijk vrijwel nooit hoeven rebuilden alleen toen ik net weer begon en voor mij is de drang voornamelijk mfen, levelen, tweaken van mijn gear etc
kul-argument. Je gaat geen barrieres voor jezelf opwerpen als het makkelijker kan. Als ik nu een bowazon heb staan die ik niet gebruik en een javazon wil maken respec ik gewoon en ben ik klaar. Als ik die mogelijkheid niet had was ik al partyend en al meesurfend met mn GoT-matties op hetzelfde punt gekomen. Nu heb ik jullie niet meer nodigpsychoclown schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:10:
[...]
Zoals Bashiok/Blizzard zou zeggen: Je hoeft het niet te doen het is niet verplicht.
Inderdaad, ook de noodzaak van het partyplay element is volledig weg.
Tja maar dat is per persoon verschillend, sommigen hebben die 'discipline' wel en houden zich bij hun standpunt.Vicarious schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:15:
[...]
kul-argument. Je gaat geen barrieres voor jezelf opwerpen als het makkelijker kan. Als ik nu een bowazon heb staan die ik niet gebruik en een javazon wil maken respec ik gewoon en ben ik klaar. Als ik die mogelijkheid niet had was ik al partyend en al meesurfend met mn GoT-matties op hetzelfde punt gekomen. Nu heb ik jullie niet meer nodig
Wat ik ermee bedoel als jij lekker gerushed wilt worden doe ik dat maar al te graag hoor maarja als je tegen je zin in liever de makkelijke weg wilt nemen be my guest.. Overigens zal ik niet 2 dezelfde builds (mocht ik die maken) op één char bouwen, dat neemt ook teveel ruimte in in de stash (andere gear)
prettige kerst allemaal hier in het wachthok van blizzard
Van hetzelfde ook aan de restDalyxia schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:27:
prettige kerst allemaal hier in het wachthok van blizzard
Fijne kerstdagen allen!
De enige reden van dat respeccen dat ik zie, is dat het voor mensen die minder DII spelen aantrekkelijker wordt. Zijn ze eindelijk na een paar maanden zover dat ze een lvl90 char hebben, dan kunnen ze dat zonder moeite een tijd spelen en omzetten naar een andere build.
Maar voor de fanatieke DII'ers inderdaad beetje nutteloze toevoeging; die hebben hun build van tevoren al helemaal uitgedacht.
De enige reden van dat respeccen dat ik zie, is dat het voor mensen die minder DII spelen aantrekkelijker wordt. Zijn ze eindelijk na een paar maanden zover dat ze een lvl90 char hebben, dan kunnen ze dat zonder moeite een tijd spelen en omzetten naar een andere build.
Maar voor de fanatieke DII'ers inderdaad beetje nutteloze toevoeging; die hebben hun build van tevoren al helemaal uitgedacht.
geen ze hier ook al weer een kiddy game van maken ..
wel jammer dat ze het veranderd hebben ..
heeft nu ook geen zin meer om echt vanaf het begin voor een goede build te gaan .. helaas
wel jammer dat ze het veranderd hebben ..
heeft nu ook geen zin meer om echt vanaf het begin voor een goede build te gaan .. helaas
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Na een jaar of 3 helemaal niet gespeeld te hebben, ben ik toch ook weer van plan om weer eens te beginnen op SCL zo gauw 1.13 uit is. Zag dat hammerdins een kleine nerf gekregen hebben, maar ben benieuwd of dit merkbaar gaat zijn.
De nerfs van de souls en het weghalen van IM in CS vind ik toch een beetje jammer, dit maakte hell toch nog een beetje uitdagend, en dat is nu een stuk minder.
Misschien wordt het toch eens tijd om HCL aan te gaan kijken, heb daar nog nooit gespeeld! Wat doen de meeste hier eigenlijk? HCL, of toch SCL?
De nerfs van de souls en het weghalen van IM in CS vind ik toch een beetje jammer, dit maakte hell toch nog een beetje uitdagend, en dat is nu een stuk minder.
Misschien wordt het toch eens tijd om HCL aan te gaan kijken, heb daar nog nooit gespeeld! Wat doen de meeste hier eigenlijk? HCL, of toch SCL?
Het overgrote deel doet SCL (zie de playertable) maar ik denk dat dat met 1.13 ook niet veel zal veranderen omdat een aantal vaste HCL spelers al hebben aangegeven niet meer te spelen.. helaas 
Vraag me alleen af hoeveel er daadwerkelijk weer beginnen met 1.13, denk jammer genoeg niet zoveel als dat er een jaar geleden nog speelden
Vraag me alleen af hoeveel er daadwerkelijk weer beginnen met 1.13, denk jammer genoeg niet zoveel als dat er een jaar geleden nog speelden
[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2009 14:30 ]
Dat is inderdaad wel jammer, denk dat ik dan toch ook maar bij SCL blijf hangen.
Wat steeds erg jammer is geweest, is het feit dat de economie na ongeveer een maand na een ladder reset helemaal kapot werd gemaakt door dupers. Hopelijk deze keer wat minder last daarvan.
Nog geen idee wat ik wil gaan spelen eigenlijk, maar denk dat ik maar eens begin met een fishymancer, dat speelt zelfs untwinked erg lekker.
Wat steeds erg jammer is geweest, is het feit dat de economie na ongeveer een maand na een ladder reset helemaal kapot werd gemaakt door dupers. Hopelijk deze keer wat minder last daarvan.
Nog geen idee wat ik wil gaan spelen eigenlijk, maar denk dat ik maar eens begin met een fishymancer, dat speelt zelfs untwinked erg lekker.
Zie ook het softcore gedeelte op igot (zie TS) daar heb ik een hele tijd terug een plan opgesteld voor de reset en waar als het goed is een aantal SCLers sowieso nog mee doen.elsandor schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:33:
Dat is inderdaad wel jammer, denk dat ik dan toch ook maar bij SCL blijf hangen.
In het kort komt het erop neer dat we in classic willen beginnen en asap in hell aankomen om dan de chars die doorgaan op LoD te converten.
Nou medetweakers al dit lezen over diablo heeft mij er weer tot aangezet om te installeren.
85 Orbsorc inmiddels op SCL
85 Orbsorc inmiddels op SCL
Dat heb je gauw gedaan dan
ja ach zo lang duurt dat levelen ook weer niet he. Paar baalruns en je bent er zo.
Sinds de laatste keer dat ik heb gespeeld ben ik er ook achter gekomen dat vrijwel alle baalruns gewoon door bots worden gerunned. Vrij bijzonder dat blizzard daar nog niets aan heeft gedaan.
En heb het probleem dat ik niet kan mulen.
Ik zat er over te denken om ergens een 2e key vandaan te halen voor nog een account zodat ik wel kan mulen. Of heeft er iemand een andere tip (of een winkel voor een goedkope key
Daar hebben ze wat aan gedaan in september 2008, grootschalige banwave met inschakeling van Warden.Houston3 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:39:
[...]
ja ach zo lang duurt dat levelen ook weer niet he. Paar baalruns en je bent er zo.
Sinds de laatste keer dat ik heb gespeeld ben ik er ook achter gekomen dat vrijwel alle baalruns gewoon door bots worden gerunned. Vrij bijzonder dat blizzard daar nog niets aan heeft gedaan.
En heb het probleem dat ik niet kan mulen.
Ik zat er over te denken om ergens een 2e key vandaan te halen voor nog een account zodat ik wel kan mulen. Of heeft er iemand een andere tip (of een winkel voor een goedkope key)
Echter hebben ze het daarbij gelaten, afgezien van wat ripples, en ook al is Warden erg krachtig oa. de AutoIt bots worden niet gedetecteerd (dat zijn niet de baal/csrun bots).
Normaal gesproken kan je makkelijk een van ons vragen maar er zijn niet zoveel active.
Goedkope keys kan je van Ebay of item shops afhalen, d2items.com is een goede bijv.
Voor 3 $ een key gescoordpsychoclown schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:48:
[...]
Daar hebben ze wat aan gedaan in september 2008, grootschalige banwave met inschakeling van Warden.
Echter hebben ze het daarbij gelaten, afgezien van wat ripples, en ook al is Warden erg krachtig oa. de AutoIt bots worden niet gedetecteerd (dat zijn niet de baal/csrun bots).
Normaal gesproken kan je makkelijk een van ons vragen maar er zijn niet zoveel active.
Goedkope keys kan je van Ebay of item shops afhalen, d2items.com is een goede bijv.
Maargoed, wel gek van blizzard dat ze hier nog niets aan hebben gedaan. Er zal ongetwijfeld wel weer iets gebeuren bij de volgende patch.
Maar omg wat erger ik me aan die vreselijke resolutie
Daar zullen ze niks aan doen (de resolutie) maar zo te horen speel je fullscreen, beter is het om windowed te spelen. Op fullscreen wil je nog wel eens last van framedrops hebben en is je fps gecapped (maakt niet uit hoe snel je rig is).Houston3 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:40:
[...]
Voor 3 $ een key gescoord![]()
Maargoed, wel gek van blizzard dat ze hier nog niets aan hebben gedaan. Er zal ongetwijfeld wel weer iets gebeuren bij de volgende patch.
Maar omg wat erger ik me aan die vreselijke resolutieDaar mogen ze ook wel een patch voor uit brengen zeg....
Zo gauw even niet de tijd gehad om alles weer door te lezen maar is de release date van 1.13 bekend?! Ik ga d2 dan alvast maar weer installeren!
Is helaas nog niet bekend, nog even afwachten dus!microoo schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:23:
Zo gauw even niet de tijd gehad om alles weer door te lezen maar is de release date van 1.13 bekend?! Ik ga d2 dan alvast maar weer installeren!
Nope niet bekend en ze pakken het werk van 1.13 in het nieuwe jaar pas weer op (dus 2 weekjes stil gelegen terwijl de PTR open is).microoo schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:23:
ik speel idd fullscreen, maar heb geen last van framedrops. Windowed vind ik niet zo fijn spelen omdat ik dan ga misclicken.psychoclown schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:44:
[...]
Daar zullen ze niks aan doen (de resolutie) maar zo te horen speel je fullscreen, beter is het om windowed te spelen. Op fullscreen wil je nog wel eens last van framedrops hebben en is je fps gecapped (maakt niet uit hoe snel je rig is).
Gisteren wel een tal's armor en belt gevonden voor wat extra MF \o/
Je hebt ook van die mouse constrictor programma's. Die zorgen ervoor dat je muis toch enkel bij diablo blijft terwijl je het windowed speelt. Ik vond zelf full screen echt geen pretje om te spelen.
Ik zal diablo 2 maar weer eens gaan installeren voor patch 1.13. Heb nog steeds genoeg fg om weer een leuk character te gaan bouwen dus dat zal wel goed moeten komen.
psychoclown nog gefeliciteerd met je mod status
Ik zal diablo 2 maar weer eens gaan installeren voor patch 1.13. Heb nog steeds genoeg fg om weer een leuk character te gaan bouwen dus dat zal wel goed moeten komen.
Heeft geen signature.
In 1.13 zal dat dus ingebakken zijn.. eindelijkdommerick schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:26:
Je hebt ook van die mouse constrictor programma's. Die zorgen ervoor dat je muis toch enkel bij diablo blijft terwijl je het windowed speelt. Ik vond zelf full screen echt geen pretje om te spelen.
Zo te zien heb je nog meer dan genoeg ja, tis ook de bedoeling dat we begin van de ladder even flink cashen
Thanks!
al mensen die een build in gedachten hebben? Ik lees hier en daar wat over de changes. Iig geen uberlvlen meer (toch
) en ik zag dat hammerdins een ignore immune verliezen op undead en demons, dus die worden ook wat minder of niet?
Leuke builds om mee te starten (geen necro, die ben ik te beu en maak ik niet meer tenzij Pheno terugkomt
).
Leuke builds om mee te starten (geen necro, die ben ik te beu en maak ik niet meer tenzij Pheno terugkomt
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ja al maandenFlapmo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:13:
al mensen die een build in gedachten hebben? Ik lees hier en daar wat over de changes. Iig geen uberlvlen meer (toch) en ik zag dat hammerdins een ignore immune verliezen op undead en demons, dus die worden ook wat minder of niet?
Leuke builds om mee te starten (geen necro, die ben ik te beu en maak ik niet meer tenzij Pheno terugkomt).
Maar dat is dus wel SCL op classic om mee af te trappen, met een beetje teamwork kunnen we onze eigen CSruns beginnen
Ja klopt, UTlvlen is niet meer en ook is de hdin wat generfed.
Dan maak je die niet meerFlapmo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:13:
al mensen die een build in gedachten hebben? Ik lees hier en daar wat over de changes. Iig geen uberlvlen meer (toch) en ik zag dat hammerdins een ignore immune verliezen op undead en demons, dus die worden ook wat minder of niet?
Leuke builds om mee te starten (geen necro, die ben ik te beu en maak ik niet meer tenzij Pheno terugkomt).
Ik was misschien teruggekomen als ze wat skills eindelijk gefixxed hadden. Dat hebben ze niet, dus dan heb ik weinig reden om alsnog Reviva weer te reviven zo aan het begin van de ladder
proficiat met uw mod status :-)
Dus er zijn al wel details bekend wat er in de patch gaat komen?
We zijn al meer als een half jaar aan het wachten ondertussen :x
Thanks!BitchCrew schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:48:
proficiat met uw mod status :-)
Jazeker al een hele tijd zelfs: psychoclown in "Diablo 2 Classic/LoD: Deel 53"
Maar ze hebben nu 2 weken vakantie gehouden en dus het werk van 1.13 laten liggen.
Misschien dat er nog aan gesleuteld wordt want er zijn wel wat bugs gevonden oa door Big.
Ja bizar lang mag ondertussen wel eens een keer tijd worden
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010 | Laagste kans! Kritiek!
XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware | Hoogste kans!
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever | Hoogste kans!
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3

Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober
peke - 1/13 2010
PolderPloer - na februari 2010
McDutch - April 2010
Voor iedereen die iets wil doen tijdens het wachten kan ik Torchlight aanraden. Zeer leuk spel wat erg op d2 lijkt. Vermaak me er de hele middag al bijzonder goed mee!
Was al eens langs gekomen maar is inderdaad erg leuk en voor die 4 euro die het nu op steam kost heb je helemaal waar voor je geldmicrooo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:01:
Voor iedereen die iets wil doen tijdens het wachten kan ik Torchlight aanraden. Zeer leuk spel wat erg op d2 lijkt. Vermaak me er de hele middag al bijzonder goed mee!
Dit topic is gesloten.