Nova sorc suckt idd, heb vorige ladder met bitch wel gespeeld, die suckte hard.
Omdat ik het weekend weg ga dacht ik, ik post even opt forum hoe et gaat. en het gaat eigelijk wel goed.
Blizz sorc bijna af, vandaag shako + occu gekocht voor 10 fg,
Gister nog mara's 28 gevonden, dus weer 2 skills en 28 res
Moet mijn spirit nog even rerollen, is nu 26 fcr en 97 mana, woei.
gear atm: shako, occu, viper 26@, mara's 28,spirit 26 fcr, frostburn, treks 13/15, nagel 30 en een 10 fcr ring met wat res erop, 18/11/7 anni en nog geen torch en tal belt.
Gaat als een speer, 5k blizz damage. zit wel te twijfelen over respec maar voorlopig bevalt mij dit nog, vorige ladder wel genoeg meteorb gespeeld.
Met deze gear toch echt makkelijk onderweg terwijl het helemaal niet duur hoeft te zijn.
Wel wat twijfelgevallen:
Bijv:
- tal armor nemen icm. amu en belt?
- mages of frosts?
- andere belt dan tals? (is niet zo speciaal zonder andere items)
iemand?
Omdat ik het weekend weg ga dacht ik, ik post even opt forum hoe et gaat. en het gaat eigelijk wel goed.
Blizz sorc bijna af, vandaag shako + occu gekocht voor 10 fg,
Gister nog mara's 28 gevonden, dus weer 2 skills en 28 res
Moet mijn spirit nog even rerollen, is nu 26 fcr en 97 mana, woei.
gear atm: shako, occu, viper 26@, mara's 28,spirit 26 fcr, frostburn, treks 13/15, nagel 30 en een 10 fcr ring met wat res erop, 18/11/7 anni en nog geen torch en tal belt.
Gaat als een speer, 5k blizz damage. zit wel te twijfelen over respec maar voorlopig bevalt mij dit nog, vorige ladder wel genoeg meteorb gespeeld.
Met deze gear toch echt makkelijk onderweg terwijl het helemaal niet duur hoeft te zijn.
Wel wat twijfelgevallen:
Bijv:
- tal armor nemen icm. amu en belt?
- mages of frosts?
- andere belt dan tals? (is niet zo speciaal zonder andere items)
iemand?