Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291954

Nova sorc suckt idd, heb vorige ladder met bitch wel gespeeld, die suckte hard.
Omdat ik het weekend weg ga dacht ik, ik post even opt forum hoe et gaat. en het gaat eigelijk wel goed.
Blizz sorc bijna af, vandaag shako + occu gekocht voor 10 fg,
Gister nog mara's 28 gevonden, dus weer 2 skills en 28 res :)
Moet mijn spirit nog even rerollen, is nu 26 fcr en 97 mana, woei.

gear atm: shako, occu, viper 26@, mara's 28,spirit 26 fcr, frostburn, treks 13/15, nagel 30 en een 10 fcr ring met wat res erop, 18/11/7 anni en nog geen torch en tal belt.
Gaat als een speer, 5k blizz damage. zit wel te twijfelen over respec maar voorlopig bevalt mij dit nog, vorige ladder wel genoeg meteorb gespeeld.
Met deze gear toch echt makkelijk onderweg terwijl het helemaal niet duur hoeft te zijn.
Wel wat twijfelgevallen:
Bijv:
- tal armor nemen icm. amu en belt?
- mages of frosts?
- andere belt dan tals? (is niet zo speciaal zonder andere items)

iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 08:03
Anoniem: 291954 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:18:
Bijv:
- tal armor nemen icm. amu en belt?
- mages of frosts?
- andere belt dan tals? (is niet zo speciaal zonder andere items)

iemand? :)
Denk als je die 28 mara's verkoopt je wel genoeg fg's hebt voor amu + belt + armor.
heb je set volledig. 2 nagels en wa mf op switch + wt ofzo.
als gloves zou ik persoonlijk kiezen voor forst de magefists.

dat als je tals set wilt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik vond tals set altijd wel prima spelen, en het zag er nog geinig uit ook met zo'n aura. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

BitchCrew schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:42:
[...]

Nova sucks, garandeer ik u. kijk got forum maar voor mijn nova build.level 46 nova?
sucks sucks sucks :)
Ehh, nee? Ik garandeer u dat ik pindle/eld/countess 5x sneller dood heb als elke sorc build hier genoemd (pure lightning daar gelaten). Nova is gewoon een tering snelle mob killer, en FO maakt de bosses verder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tals set is goed. Veel resists, een hoge FCR en redelijk wat MF en skills en je hebt een vet koele aura!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 08:03
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:52:
[...]
Ehh, nee? Ik garandeer u dat ik pindle/eld/countess 5x sneller dood heb als elke sorc build hier genoemd (pure lightning daar gelaten). Nova is gewoon een tering snelle mob killer, en FO maakt de bosses verder af.
hmm, heb je er een? en wat met uw mana? want ik weet da je op lvl 40 en hoger al een 50+ mana per cast opdoet, met een 3 frame attack zit je maar even aan 150+ mana per sec. kan je niet zo heel lang floppen of je zit leeg he :p

wil ik het eens zien, want als mf soso heb ik ze niet geprobeerd, eerder cows cs baalruns :p

mijn nog geen mf soso is als volgt:
Hoto 35@ 40%FCR geen teleport + ik kreeg er geen goeie prijs voor :p
Viper 33@ + Um
103 shako (komt p topaz in)
tals belt ( mss later goldwrap)
tals amu
WT niet superhoog ma super cheap gekocht.
26% FCR spirit dat ik zal rerollen tot 35% ( hoto + viper + perfect spirit = 105%)
Mages dat ik vervang door mf gloves/frost burns.
geen ringen tot ik nagels vind ( min 25% nodig).

switch zal ik sheal eth maken + gull/ ali baba.

Skill: maxed FO + synergies + 1 p cm.
2 Skill: Meteor/FB.

Mss die nova eens uittesten met men lvl 17 insight merc.
als da hell goe mf'ed wil ik da wel nemen ( ik ben geen fire fan/ full cold fan)

[ Voor 53% gewijzigd door BitchCrew op 16-04-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354458

In mijn eerste mf Andy Run meteen perfecte chance guards gevonden dus die kunnen alvast mijn lijstje geschrapt worden :)

ook 110 def sheko gekocht voor 6 fg dus begin er aan te komen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 354458 op 16-04-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

BitchCrew schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:04:
[...]

hmm, heb je er een? en wat met uw mana? want ik weet da je op lvl 40 en hoger al een 50+ mana per cast opdoet, met een 3 frame attack zit je maar even aan 150+ mana per sec. kan je niet zo heel lang floppen of je zit leeg he :p

wil ik het eens zien, want als mf soso heb ik ze niet geprobeerd, eerder cows cs baalruns :p

Mss die nova eens uittesten met men lvl 17 insight merc.
als da hell goe mf'ed wil ik da wel nemen ( ik ben geen fire fan/ full cold fan)
Ik heb er een ja, mana gaat redelijk rap naar beneden, maar kan het meestal lang genoeg uithouden om alle mobs te slopen. Grote pro van nova is de temporary stun, waardoor de mobs je niet kunnen aanvallen. En doordat je zo snel achter elkaar cast, komt niets in je buurt (alleen dus cows en bosses :'( ). Ik vind em leuk mf'e vooral wat anders dan die standaard meteorb/bliz build. Merk wel dat je flink wat +skills nodig hebt, maar dat moet wel lukken als ik je build bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Vanmiddag even een aantal wat langere runs gemaakt met sorc: rakanishu, tristam (leg halen), andy, summoner, duri, lower kurast chests, meph, pindle, eldritch en dan even snel met barb reloggen en cow lvl openen en die vervolgens helemaal clearen. Met zo'n run ben ik in totaal ruim een kwartier bezig, maar is wel een stuk leuker dan iedere keer van die 30 sec runs vind ik en je hebt niet iedere keer dat ongelofelijk irritante "failed to join game" wat ik heel vaak krijg als ik te snel games achter elkaar maak.

Behalve een hele berg flawless gems en wat matige charms niet echt iets gevonden op de plaatsen waar je zou verwachten, maar ik heb wel een ohm gevonden van zo'n random special in tristram tijdens één van de runs, en net nog een mal van een minion van een special in lower kurast naast die chests, verder had ik nog een waterwalk gevonden in één van de runs bij andy of meph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 15:12
Iemand trouwens nog een magefist nodig? Ik heb namelijk 5 van die dingen kwam ik net achter. :P Ik doe er 3 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354458

op mijn switch staat nu alibaba met 2 jewels erin waardoor geloof ik 80 % mf en een splendor met 20% mf
voor de rest heb ik nu ook nog perfecte tal belt, ben dus op zoek naar WT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:08:
[...]
Blijkbaar wel ja, Spots hierboven heeft er eentje voor 20 fg verkocht. Die van jou heeft alleen +2 dmg minder, maar die zou je dan ook wel voor 10 a 15 fg kwijt moeten kunnen.
Verschil is dat die sc van spots een max/life/ar sc was en die zijn sowieso populair onder de bowazons en voornamelijk BvB/BvC. Life/ar sc is wel wat waard maar met zo weinig ar is het niet veel duurder dan een 20life sc :)
Anoniem: 291954 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:18:
Nova sorc suckt idd, heb vorige ladder met bitch wel gespeeld, die suckte hard.
Omdat ik het weekend weg ga dacht ik, ik post even opt forum hoe et gaat. en het gaat eigelijk wel goed.
Blizz sorc bijna af, vandaag shako + occu gekocht voor 10 fg,
Gister nog mara's 28 gevonden, dus weer 2 skills en 28 res :)
Moet mijn spirit nog even rerollen, is nu 26 fcr en 97 mana, woei.
Wow nette find! Gratz maare mijn spirit was gaver O-)
- tal armor nemen icm. amu en belt? ligt eraan wat je zelf wilt, als je het niet gaat doen regel dan een snowclash voor nog wat extra blizz dmg :)
- mages of frosts? Mages .
- andere belt dan tals? (is niet zo speciaal zonder andere items) zie hierboven

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.