Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hey psycho, gefeli met je modstatus ;)

Het wordt tijd dat 1.13 nu uitkomt, die PTR heb ik na een dag ook wel weer gezien. Als iemand trouwens eens een keer wat anders wil proberen: maak eens een Martial Arts Assassin gebaseerd op Phoenix Strike. Je kan alles killen, maar je moet er wel je best voor doen. Veel van skill switchen, snel spelen, veel actie. Erg veelzijdige class, maar zoals gezegd dus geen cookie cutter (als in: in een 8 player game clear je niet de CS in 3 minuten).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks vic ;)

Ja zeg dat wel, hopelijk pakken ze het werk bij Blizzard weer snel op.
Al ga ik er wel vanuit dat ze nog wel het een en ander aan bugs zullen fixen.
Misschien eens het proberen waard al zal ik eerst mijn classic rusher helemaal top maken daarna een lightsorc en dan zie ik wel weer verder ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:54

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:25:
[...]

Dan maak je die niet meer :P
Ik was misschien teruggekomen als ze wat skills eindelijk gefixxed hadden. Dat hebben ze niet, dus dan heb ik weinig reden om alsnog Reviva weer te reviven zo aan het begin van de ladder :P
Ze doen het erom! Als ze nu is Enigma verboden hadden was het al een stuk beter geworden trouwens.

offtopic:
trouwens, stiekem lurken he! :w :w

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 06-01-2010 01:55 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:14:
Hey psycho, gefeli met je modstatus ;)

Het wordt tijd dat 1.13 nu uitkomt, die PTR heb ik na een dag ook wel weer gezien. Als iemand trouwens eens een keer wat anders wil proberen: maak eens een Martial Arts Assassin gebaseerd op Phoenix Strike. Je kan alles killen, maar je moet er wel je best voor doen. Veel van skill switchen, snel spelen, veel actie. Erg veelzijdige class, maar zoals gezegd dus geen cookie cutter (als in: in een 8 player game clear je niet de CS in 3 minuten).
Andere tip, max een shadow warrior en max daarna je phoenix strike + synergies :P Kun je zelf op een afstandje veilig staan en je shadow micromanagen. Of doe zoals ik zelf ook deed: in the crowd mee gaan doen. Twee phoenix strikers solo, altijd leuk :D Nog meer actie omdat je je shadow moet besturen (immunities, dus door met de kicks te roeleren kun je zelf kiezen wat je shadow gaat trappen). Meestal vlogen alle ballen om haar heen waar de gast in kwestie niet immune voor was, dus vuurwerk gegarandeerd, ook na 1 januari :D Leukste char die ik gebowud heb, naast natuurlijk de uberkicksin. Maar deze kost niet zo veel qua runes etc, al is een CoH warm aanbevolen anders een viperskin (+skills zijn erg belangrijk bij de berekening van de damage van je shadow). Maar daarnaast is er niets duurs (coh, viperskin kan zelfs ik wel vinden :P ) wat ik me kan heugen.

En flapmo: ik lurk niet stiekem, ik post alleen nog hier mee. Op bnet ben ik echt al tijden niet meer geweest. Te druk met werk en met PS3 games. Misschien bij 1.14, als ze echt wat fixxen :P Maar tegen die tijd heb ik zo'n vermoeden dat D3 weer dag en nacht aan staat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Met de ladder reset ga ik in ieder geval weer spelen met een untwinked polearm of spear barb, just for the hell of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is straks zonder Iron Maiden goed te doen lijkt me :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:26:
Met de ladder reset ga ik in ieder geval weer spelen met een untwinked polearm of spear barb, just for the hell of it.
Doe je dan met ons mee koeitje?
Lekker op Classic starten voor een Uber snelle start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Vriend van me is ook weer begonnen met diablo, hij wou niets horen over reset of wat dan ook. Hij denkt nu ook dat hij geweldig rijk is nu die een eschuta's/shako/waterwalks etc heeft gekregen :'). Zal eens kijken of ik hem op begin van reset met ons mee kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:23:
Vriend van me is ook weer begonnen met diablo, hij wou niets horen over reset of wat dan ook. Hij denkt nu ook dat hij geweldig rijk is nu die een eschuta's/shako/waterwalks etc heeft gekregen :'). Zal eens kijken of ik hem op begin van reset met ons mee kan krijgen.
Ja is goed, zolang we maar een volle party kunnen maken dat we in 2-3 avondjes al in hell ladder staan (of voor degene zoals ik classic kunnen levelen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:44:
[...]

Ja is goed, zolang we maar een volle party kunnen maken dat we in 2-3 avondjes al in hell ladder staan (of voor degene zoals ik classic kunnen levelen ;)).
Om die knuppeltjes in Hell ladder af te kunnen leveren op classic zullen wij toch ook voorbij Act3 hell moeten komen, en dat lukt niet voordat we level 65+ zijn. Met dat levelen zal het dus wel meevallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:00:
[...]

Om die knuppeltjes in Hell ladder af te kunnen leveren op classic zullen wij toch ook voorbij Act3 hell moeten komen, en dat lukt niet voordat we level 65+ zijn. Met dat levelen zal het dus wel meevallen denk ik.
Wat ik bedoelde was 75+ levelen maar met een volle party moet dat wel lukken.
Hopelijk hebben we ook nog de mensen erbij die summoners gingen maken, daarmee kunnen ze ook op ladder nog lekker CSruns doen met een aantal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:04:
[...]

Wat ik bedoelde was 75+ levelen maar met een volle party moet dat wel lukken.
Hopelijk hebben we ook nog de mensen erbij die summoners gingen maken, daarmee kunnen ze ook op ladder nog lekker CSruns doen met een aantal :)
1 summoner op de classic run naar hell is wel genoeg hoor, anders word ik gek van al die skeletjes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05 22:19
ik ga wel summonen, heb momenteel toch maar 1 arm die ik kan gebruiken (gebroken arm, bah ;( ), dus dan gaat dat perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:38:
ik ga wel summonen, heb momenteel toch maar 1 arm die ik kan gebruiken (gebroken arm, bah ;( ), dus dan gaat dat perfect!
Je had je al 'aangemeld' als summoner maar heb nooit een 'update bevestiging' gehad ;)

Lelijk gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
psychoclown schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:50:
[...]

Je had je al 'aangemeld' als summoner maar heb nooit een 'update bevestiging' gehad ;)

Lelijk gevallen?
Bij deze dan!

Ben met mijn arm achter mijn rug op de grond gevallen na een duwtje, pols gebroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 14:52
Ik zal er ook zijn als skellie mage :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat had je toen nog gemeld bitch :)
Wel lekker, de 2 summoners aanwezig.. moet helemaal goed komen en hebben sowieso nog 1 plaats vrij voor party #1 (zie ook igot) ;)

Nu alleen nog de patch.. eerst een week pauze gehouden na de PTR launch, toen 2 weken vakantie en nu een week bijkomen van de vakantie.. Blizzard jullie mogen wel weer eens wat gaan uitvreten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zo rond de kerst denk ik he. Dan kunnen ze SC2, de nieuwe WoW expansion en de d2 patch tegelijkertijd uitbrengen. Vind het allemaal erg lang duren, volg verder geen topics over bugs en fouten maar.... na zo lang patchen zou dat er al niet meer in mogen zitten.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238166

Ik wil ook wel mee doen in de party :)

als zealer / smiter / of hammer din

hoe gaat dat classic lvlen?? gewoon lod eraf pleuren en dia opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238166 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:36:

hoe gaat dat classic lvlen?? gewoon lod eraf pleuren en dia opnieuw installeren?
Je kan bij het maken van een char aangeven of je expansion wil spelen of niet. Is dus helemaal geen geregel, alleen een vakje un-vinken. Party moet je je even aanmelden op got-forum, staat een link van in de OP. Je moet opschieten want er is voorlopig nog 1 plek vrij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:29:
Zo rond de kerst denk ik he. Dan kunnen ze SC2, de nieuwe WoW expansion en de d2 patch tegelijkertijd uitbrengen. Vind het allemaal erg lang duren, volg verder geen topics over bugs en fouten maar.... na zo lang patchen zou dat er al niet meer in mogen zitten.
Dat zou wat zijn zeg.. maar wat bedoel je met 'na zo lang patchen..'?
Na alle patches of na zo lang 'bezig te zijn' met 1.13?

Dat laatste is heel makkelijk te verklaren, ze zijn nog niet lang bezig met 1.13 WC3 had duidelijk prioriteit, het stash gebeuren moest intern getest en gesloopt worden en gezien het een eenmanstaak is...
Anoniem: 238166 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:36:

Moet je even op igot kijken (zie TS voor een link) en dan onder kopje softcore.
Genoeg leesvoer en daar kunnen we wat meer spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:29:
Je hebt de 1.10 patch nog niet meegemaakt, die duurde langer :P
En bugvrije software? Dat bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:25:
[...]

calculator is redelijk bugvrij dacht ik zo

ontopic: vind dat ze die reset+patch er nu wel mag komen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:25:
[...]

Nog niet? Inside info pheno? :+

1.10 was ook een eenmans patch maar in vergelijking met 1.13 was die veel groter want wat zit er nu allemaal in 1.13 behalve respec en wat minor bugs? Juist nog wat meer minor bugs en 2 mercs die een rename kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dalyxia schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:29:
[...]

calculator is redelijk bugvrij dacht ik zo

ontopic: vind dat ze die reset+patch er nu wel mag komen hoor
I dare to bet you on that one.

En zijn er ook nog echte mannen die gewoon HC spelen of hebben we het nu over sissy ikpraatstoermaarkantochnietdoodwantikspeelsc ? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 12-01-2010 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flapmo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 01:21:
[...]

I dare to bet you on that one.

En zijn er ook nog echte mannen die gewoon HC spelen of hebben we het nu over sissy ikpraatstoermaarkantochnietdoodwantikspeelsc ? ;)
>:) _/-\o_ O+

Whehe, mijn dag kan niet meer stuk Flap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

1.10 heb ik wel meegemaakt alleen toen speelde ik amper online dus boeide het me minder :+

Mja ik weet nog steeds niet wat ik in de 1.13 zal gaan doen. Heb nu 2 accounts vol met chars staan die ik geen van alle gebruik op de 1x per week untwinked na. Heb nu een ice bowazone.. Als de untwinked in de 1.13 door gaat maak ik gewoon nog een fire bowazone :P Verder zijn er niet echt veranderingen geweest waar je van kan zeggen dat het echt nieuwe build mogelijkheden geeft.
Ach misschien maak ik nog wel een nieuwe BO barb, Orb Sorc en chanter om gewoon te hebben staan als ik me over een jaar weer verveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dan hebben ze al een 1.14 + ladder reset gerucht waardoor de boel weer een jaar stil ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hihi, stiekem net even ingelogd. Niets gedaan, chars zijn allemaal of dood of zonder gear. Misschien dat ik zowaar maar is een untwinked HC ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Flapmo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:51:
hihi, stiekem net even ingelogd. Niets gedaan, chars zijn allemaal of dood of zonder gear. Misschien dat ik zowaar maar is een untwinked HC ga doen.
Doe gezellig met ons mee! We zitten nu in act4 nightmare, met de chanter van Daves2hd ben je daar zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Ja man, gezellig. Hoe meer mensen, hoe beter!

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

eerst even mijn tentamen halen de 21e :(.

@ Tollo
Waren wij niet altijd al _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* _O- _O-

//edit
H@ mijn lvl 85 fully equipped poison necro leeft nog. Doet toch 8k poison dmg. Heerlijk saai, net na een uurtje rondwandelen :p.

[ Voor 84% gewijzigd door Flapmo op 13-01-2010 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:40:
Maar dan hebben ze al een 1.14 + ladder reset gerucht waardoor de boel weer een jaar stil ligt!
Ssssttt mond dicht jij. Ontmoediging krijg ik al wel genoeg van Blizz :+
Ik verwacht eerder nog wel een een 1.13A of B ofzo maar geen 1.14 hoor. Beetje bugs nog die voorkomen in nieuwe dingen en balance van skills weer wat terug schakelen gaat echt niet een 1.14 titel krijgen met een reset lijkt me :P Al zou het me ergens niet veel verbazen als ze wel weer jaarlijks reset gaan doen. Sounds like a bashiok thing to do. En dan ook in feb aankondigen dat ze dat in sept gaan doen of zo natuurlijk. Niet alsof je van je fouten kan leren tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met 1.13 zullen ze nog wel een tijdje bezig zijn gok ik zo...
In 1.13 is zoals jullie wel weten de FE dmg afgenomen maar dit is blijkbaar toegenomen op hell.
Op normal 1/4 dmg, op nm 1/3 dmg en op hell 1/2 wat op hell een verdubbeling tot gevolg heeft (omdat dit voorheen 1/4 was). Zitten nog wel wat meer nieuwe bugs in 1.13 zoals een bug in de dropkans van Duriel.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dropt Duriel dan eindelijk iets fatsoenlijks in de 1.13? :D Duriels shell heb ik nu wel genoeg gevonden namelijk... ja okeee dan 1x een boneshade maar op die Xk kills.... Nouja FE op hell was op de extra strong na en zo best wel goed te doen mits je RES niet op orde is natuurlijk. Sterker maken vind ik ook weer zo wat had er liever een magische formule voor gezien ala X%hp en dan -% based on res, block, def ofzo. Welke hammerdin gaat FE nou voelen hoe sterk ze het ook maken tenslotte... dan is het altijd raak iig :P Dmg reduction niet mee laten tellen in die %en ofc..

Nouja FE dmg afgenomen in NM.... nog steeds niet de bug mee opgelost vrees ik ergens... FE overleven lijkt het probleem niet te zijn al doet het er vaak echt wel 2/3 hp af knallen als je geraakt wordt en het overleefd. Maar telt die toename van dmg ook op aanvallen van mobs? Die fire archers zijn nu al niet te campen op hell :D
Verder tja 1.13 duurt nog wel even... What else is new, die PTR was ook alleen om mensen nog ff voor 2010 stil te laten houden en waarsch hebben ze zelf overal mee gedaan met bettingpools en ingezet op "the PTR will come before 2010" :P Nu zijn ze weer nieuwe pools aan het zoeken om geld mee te verdienen, creatieve inkomsten.

Flap gewoon mee doen met de untwinked iedereen kan je met chant omhoog helpen als je zelf 2 acca's inloged kun je het ook zelf doen :+ Het is dan niet helemaal "untwinked" meer ofc... Maar goed vanaf waneer je bij bent weer wel gewoon dusch en het leukste komt er nu nog aan op nm en hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:24:
Dropt Duriel dan eindelijk iets fatsoenlijks in de 1.13? :D Duriels shell heb ik nu wel genoeg gevonden namelijk... ja okeee dan 1x een boneshade maar op die Xk kills.... Nouja FE op hell was op de extra strong na en zo best wel goed te doen mits je RES niet op orde is natuurlijk. Sterker maken vind ik ook weer zo wat had er liever een magische formule voor gezien ala X%hp en dan -% based on res, block, def ofzo. Welke hammerdin gaat FE nou voelen hoe sterk ze het ook maken tenslotte... dan is het altijd raak iig :P Dmg reduction niet mee laten tellen in die %en ofc..

Nouja FE dmg afgenomen in NM.... nog steeds niet de bug mee opgelost vrees ik ergens... FE overleven lijkt het probleem niet te zijn al doet het er vaak echt wel 2/3 hp af knallen als je geraakt wordt en het overleefd. Maar telt die toename van dmg ook op aanvallen van mobs? Die fire archers zijn nu al niet te campen op hell :D
Nou nee, eerder afgenomen want ook al kun je er nog steeds leuke dingen vinden (een skiller heeft iemand bij Duriel gevonden) de kans op 3 TP en 2 Ident is aanzienlijk toegenomen.

Om preciezer te zijn gaat het om de explosion dmg van FE mobs, degene die dit heeft onderzocht heeft het op veel Bosses / Uniques / Super Uniques gechecked en allemaal laten ze op hell een verdubbeling zien.
Het gaan dan ook over de CE van monsters zelf als ze dood gaan zoals Pindleskin, Griswold etc
Eerder kon de FE dmg in nm al iets groter uitvallen dan in hell maar een verdubbeling maakt het er niet makkelijker op. Vraag me dan ook af wat voor een effect dit op Nihla heeft, misschien dat iemand hier even in de PTR kan testen?
Verder tja 1.13 duurt nog wel even... What else is new, die PTR was ook alleen om mensen nog ff voor 2010 stil te laten houden en waarsch hebben ze zelf overal mee gedaan met bettingpools en ingezet op "the PTR will come before 2010" :P Nu zijn ze weer nieuwe pools aan het zoeken om geld mee te verdienen, creatieve inkomsten.
Haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

En de FE explosion mobs waren al de nummer 1 RIP oorzaak van mijn chars. FE Doll boss :? :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:22:
En de FE explosion mobs waren al de nummer 1 RIP oorzaak van mijn chars. FE Doll boss :? :X.
Extra Strong O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de HC lui maar zeuren dat ze het makkelijker maakten :+

-edit-
The legacy team met late last week to decide how to proceed on the 1.13 patch and the decision was made to go back into development to incorporate a few additional changes. While this patch has already seen its fair share of delays we still want to ensure we’re releasing a patch that hits some key community issues. I do want to stress though that while we did look at feedback and responses we’re obviously not going to be able to include everything requested. Our hope is to hit at least a decent portion of what we saw people discussing and correct some of the more severe issues while keeping additional development time as brief as possible.

We don’t have a current estimate for release, and because work is only just beginning on these new changes we won’t be announcing their details. We’ll be keeping everyone updated as to the progress of the patch though, and we hope to see this update on the PTR as soon as possible and then off quickly to a release and ladder reset. - source Thanks Galtrovan for the tip off.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat, gaan ze het "lying screen" issue fixxen? Dan snap ik waarom het zo lang duurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:48:
En de HC lui maar zeuren dat ze het makkelijker maakten :+

[...]
Ik haal uit jouw verhaaltje niks inhoudelijks wat dat betreft :?

alleen de mededeling dat ze nog lang niet klaar zijn om de patch uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:44:
[...]

alleen de mededeling dat ze nog lang niet klaar zijn om de patch uit te brengen.
Misschien gaan ze echt iets fixxen ipv vergemakkelijken. Van mij mogen ze, want een impaler lijkt me best tof, maar nu ondoenlijk door de ias wat je nodig zou hebben om het draaglijk te maken. Idem voor de passive bugs van de amazon (DAE-lock), de fendbug, het nutteloze conversion van de paladin, chargebug, sanctuary aurabug, und so weiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:44:
[...]

Die quote en mijn eerdere post (is een edit) hebben geen verband, mijn post had dan ook betrekking op het FE gebeuren daarboven :)

Zal het even duidelijker neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238166

heeft er iemand nog een enigma over ladder/softcore? wil mfen met m'n pala!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pfff dat kan ook zonder eni. Hop schoenen aan en een "30min per dag beweging" t-shirt aan.
Anders gewoon even op jsp kijken dat kan toch geen drol meer kosten met die geruchten over de 1.13. Je hebt vast nog wel wat liggen om te verkopen daar om wat fg op te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:55:
Pfff dat kan ook zonder eni. Hop schoenen aan en een "30min per dag beweging" t-shirt aan.
Anders gewoon even op jsp kijken dat kan toch geen drol meer kosten met die geruchten over de 1.13. Je hebt vast nog wel wat liggen om te verkopen daar om wat fg op te doen :P
Hmm al heel lang niet getrade dus ik weet niet wat de prijzen zijn maar een eni kan nooit meer dan 10fg zijn alleen de kans dat je iets simpels makkelijk kwijt krijgt lijkt mij ook niet bepaald het geval :)

Zo te zien gaat het nog steeds even snel van de eerste pagina af en zijn er veel 2009 users.
Desnoods kun je wat farmen op de PTR want daar wordt ook getrade en is alles duurder dan ladder :)

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij word er erg veel uitgedeeld op Diablo zelf. Vriend van mij speelt minder dan een week en heeft al een complete pala bij elkaar. Dit is natuurlijk niet allemaal perfect zooi maar wel gewoon een mara's 30, hoto, enigma, zaka, arachnid, shako etc.

Gratis spullen krijgen moet dus niet al te moeilijk zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bleegh, interesse verloren in d2, duurt allemaal gewoon te lang, merk het aan de lengte tussen mijn bezoeken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:12:
[...]

bleegh, interesse verloren in d2, duurt allemaal gewoon te lang, merk het aan de lengte tussen mijn bezoeken hier.
Mja ik moet zeggen ik mis het nu totaal niet, speel lekker bfh maar meer ook niet (heb me nooit op meerdere games tegelijk geworpen). Echter heb ik wel erg zin in zo'n fresh start na de reset, weer lekker een tijd mfen en traden maar ik weet niet of ik dan ook weer maanden hooked ben.. dat kan denk ik Diablo 3 alleen (of SC2).

Hopelijk nemen ze een significant aantal bugs mee voor ze 1.13 weer op de PTR zetten al moet het niet te lang gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:12:
[...]

Ik denk dat je niet de enige bent. Met die "openheid" van Bashiok is de economie al bijna 9 maanden (?) kapot en raken mensen geïrriteerd door de hoeveelheid uitstel. Dan weer een prioriteit voor WoW (of WC3), dan weer vakantie, dan weer kater van vakantie, dan weer dit, dan weer dat. Vragen om ideeën om op te lossen en geen enkel idee in die patch zetten. Vraag het dan niet. Interactie met gebruikers is goed, maar dan moet je met de feedback wel goed om gaan. En met de D2 community heb je een aardige fanbase, met veel ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Pheno79 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 05:22:
[...]
Ik denk dat je niet de enige bent. Met die "openheid" van Bashiok is de economie al bijna 9 maanden (?) kapot en raken mensen geïrriteerd door de hoeveelheid uitstel. Dan weer een prioriteit voor WoW (of WC3), dan weer vakantie, dan weer kater van vakantie, dan weer dit, dan weer dat. Vragen om ideeën om op te lossen en geen enkel idee in die patch zetten. Vraag het dan niet. Interactie met gebruikers is goed, maar dan moet je met de feedback wel goed om gaan. En met de D2 community heb je een aardige fanbase, met veel ideeën.
"Truth be told"

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-05 15:55
Heey mensen! Na lange afwezigheid ben ik weer begonnen met diablo! Zoek weer wat gezellige mensen die willen spelen ;)

Mijn account is pvp-blackaxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenophoben schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:05:
Heey mensen! Na lange afwezigheid ben ik weer begonnen met diablo! Zoek weer wat gezellige mensen die willen spelen ;)

Mijn account is pvp-blackaxe
De playertable bestaat nog steeds dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:21
whaaa klote bnet...vind net een monarch shield om te sockten en moet helaas drop mulen...en ja hoor bnet klapt er uit :(

als iemand een none magic monarch shield tegen komt :P lol

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tntkiller schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:30:
whaaa klote bnet...vind net een monarch shield om te sockten en moet helaas drop mulen...en ja hoor bnet klapt er uit :(

als iemand een none magic monarch shield tegen komt :P lol
Zonde.. nouja gelukkig zijn ze niet bepaald rare :)
Gister ben ik weer eventjes ingelogd (was bijna mijn gegevens vergeten) maar ik heb helemaal niks meer (op wat gaaf rare spul na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja... Gistere met untwinked wij lekker Hellforge doen. 1e keer gelijk BENG een UM!.... wij naar town even snel wat pots, repairs aan vullen en wp river weer... Stukje lopen en inneens staat het vast... Hoppa server rolllback UM kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:21:
Mja... Gistere met untwinked wij lekker Hellforge doen. 1e keer gelijk BENG een UM!.... wij naar town even snel wat pots, repairs aan vullen en wp river weer... Stukje lopen en inneens staat het vast... Hoppa server reroll UM kwijt :(
Oh dat is wel erg lelijk zeg!
Vooral voor een untwinked party.. heb je eindelijk eens een goede rune. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 23:25
Been weer aan het Diabloen, maar dan anders :P Heb Median XL gedownload :) Ooit eens Median 2008 geprobeerd, was ook wel leuk, maar dit is nog toffer. Er zitten echt toffe functies in die net zo goed in D2 zelf hadden kunnen (moeten) zitten :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:28:
Been weer aan het Diabloen, maar dan anders :P Heb Median XL gedownload :) Ooit eens Median 2008 geprobeerd, was ook wel leuk, maar dit is nog toffer. Er zitten echt toffe functies in die net zo goed in D2 zelf hadden kunnen (moeten) zitten :)
Nou ja, moeten. Het spel is al 10 jaar oud, er moet niets meer. Zelfs support of zelfs servers laten vallen had niemand raar gevonden als het een ander bedrijf was geweest ;)

Blizzard _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Het lijkt wel of Blizzard in een "parallel universum" leeft met een andere norm voor tijd :+ Nieuwe releases lopen makkelijk een jaar of 2 uit, aangekondigde updates/reset (Bashiok anyone :X ) sudderen rustig maanden door maar van de andere kant loopt de support en ondersteuning jaren langer door _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:28:
Het lijkt wel of Blizzard in een "parallel universum" leeft met een andere norm voor tijd :+ Nieuwe releases lopen makkelijk een jaar of 2 uit, aangekondigde updates/reset (Bashiok anyone :X ) sudderen rustig maanden door maar van de andere kant loopt de support en ondersteuning jaren langer door _/-\o_
Correctie dit geldt voor Diablo 2, de series met een grotere community zoals bijv. WC3 kregen meteen 2 kritieke updates toen de exploit gevonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat er al jaren duping exploits zijn voor D2 heeft geen prio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:55:
Dat er al jaren duping exploits zijn voor D2 heeft geen prio ;)
Precies, terwijl dat toch een grotere boosdoener is voor de economy van D2.
We kunnen daarentegen wel echt blij zijn met de ondersteuning voor D2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:24:
[...]

Oh dat is wel erg lelijk zeg!
Vooral voor een untwinked party.. heb je eindelijk eens een goede rune. :/
Ipv de UM hebben we daarna een PUL gevonden. Ook aardig, maar die kunnen we in vrijwel geen enkele runeword gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:50:
[...]

Ipv de UM hebben we daarna een PUL gevonden. Ook aardig, maar die kunnen we in vrijwel geen enkele runeword gebruiken :(
Ja wat dat betreft kun je daar echt niks mee..
Wel leuk op het begin van een ladder though, evenals sol (10-20fg) etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Goh ik even blij dat de 1.13 net gekomen is dan >.<; Die pul is echt geen kont waard pul vind je om de haverklap denk dat ik daar sowieso nog 5 van heb liggen dus :P vind ik de KO een betere find.

Ik vind het vooral jammer dat d2 en de 1.13 niet gewoon wat experimenteel gebruikt worden. Beetje aanklooien met nieuwe sunergies of effecten. Zou ik veel leuker vinden ook al zouden er meer bugs in komen er door. Het is dan in ieder geval nieuw en we hebben weer wat te ontdekken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:13:
Goh ik even blij dat de 1.13 net gekomen is dan >.<; Die pul is echt geen kont waard pul vind je om de haverklap denk dat ik daar sowieso nog 5 van heb liggen dus :P vind ik de KO een betere find.

Ik vind het vooral jammer dat d2 en de 1.13 niet gewoon wat experimenteel gebruikt worden. Beetje aanklooien met nieuwe sunergies of effecten. Zou ik veel leuker vinden ook al zouden er meer bugs in komen er door. Het is dan in ieder geval nieuw en we hebben weer wat te ontdekken :o
hoezo 1.13 net gekomen? is tie al live dan? heb ik iets gemist

ff teveel het BBG topic gevolgd ipv D2 geloof ik

(ofnie psycho :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:30:
[...]

hoezo 1.13 net gekomen? is tie al live dan? heb ik iets gemist

ff teveel het BBG topic gevolgd ipv D2 geloof ik

(ofnie psycho :D )
Een sarcastische opmerking uit het niets die mij de eerste keer ook als onverwacht raakte :P
Mogen blij zijn als we de nieuwe patch eind januari / begin februari wederom op de PTE staat en ik kan je nu al vertellen dat gaat niet gebeuren.. ;)

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010

XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware | Hoogste kans!
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever | Hoogste kans!
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober
peke - 1/13 2010
PolderPloer - na februari 2010 | Laagste kans! Kritiek!
McDutch - April 2010

Hehe ja, net leuk systeempje besteld ;)
Zag zojuist je post, jij nog aan het oriënteren?

Zie trouwens nu ook dat je DM nog helemaal niet aan heb staan, is misschien wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:05:
[...]

Een sarcastische opmerking uit het niets die mij de eerste keer ook als onverwacht raakte :P
Mogen blij zijn als we de nieuwe patch eind januari / begin februari wederom op de PTE staat en ik kan je nu al vertellen dat gaat niet gebeuren.. ;)

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010

XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware | Hoogste kans!
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever | Hoogste kans!
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober
peke - 1/13 2010
PolderPloer - na februari 2010 | Laagste kans! Kritiek!
McDutch - April 2010

Hehe ja, net leuk systeempje besteld ;)
Zag zojuist je post, jij nog aan het oriënteren?

Zie trouwens nu ook dat je DM nog helemaal niet aan heb staan, is misschien wel handig :)

ja, nouja, ik zoeken bij MyTnet, maar daar staat dat niet :P heb het nu aan :)

ja heb ook pc'tje in elkaar geflanst en staat nu 11 werkdagen in de wacht bij azerty, maar kom steeds meer dingen tegen waar ik dan aan twijfel of ik wel het goede heb gekozen :)

vooral die videokaarten is bagger op dit moment, de levertijd ervan dan :(

ontopic, ik hoop eigenlijk dat de pc die ik nu besteld heb D3 op volle grafische pracht en praal kan trekken

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 22-01-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:51:
[...]

ja heb ook pc'tje in elkaar geflanst en staat nu 11 werkdagen in de wacht bij azerty, maar kom steeds meer dingen tegen waar ik dan aan twijfel of ik wel het goede heb gekozen :)

ontopic, ik hoop eigenlijk dat de pc die ik nu besteld heb D3 op volle grafische pracht en praal kan trekken
Zag het ja :)
Hmm dat is best wel lang zeg, mijn onderdelen komen met een beetje geluk morgen en anders volgende week (kan toch nog niet eerder in elkaar zetten.

Oh met een beetje pc moet je al wel op medium kunnen spelen lijkt me en alles maxed out moet met een high end systeempje van nu ook wel lukken. Ze willen zo'n groot mogelijk publiek aanspreken en dat betekend geen Crysis taferelen maar er zal ongetwijfeld eyecandy zijn wat je mogelijk niet meer maxed zal kunnen draaien op een beetje resolutie met bijv. een 8800GTS (zoals ik in een van mijn systemen heb zitten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:51:
[...]

Daarom koop ik nu nog geen nieuwe Apple. Al verwacht ik eigenlijk dat een mac die SCII kan draaien weinig extra moeite zal hebben met DIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:27:
[...]

Daarom koop ik nu nog geen nieuwe Apple. Al verwacht ik eigenlijk dat een mac die SCII kan draaien weinig extra moeite zal hebben met DIII
de hoofdcomponenten bestaan uit x4 955, Intel SSD en 2x 5850 in Crossfire, moet wel lukken toch? ligt er denk ik maar net aan in hoeverre DirectX enz opschiet en wat voor nieuwe technieken er komen die deze videokaarten niet hebben en die D3 wel ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:31:
[...]

de hoofdcomponenten bestaan uit x4 955, Intel SSD en 2x 5850 in Crossfire, moet wel lukken toch? ligt er denk ik maar net aan in hoeverre DirectX enz opschiet en wat voor nieuwe technieken er komen die deze videokaarten niet hebben en die D3 wel ondersteunt
Blizzard zal nooit, maar dan ook echt nooit de nieuwste hardware eisen van hun fans. Dat is juist hun kracht, op low budget pcs draait blizstuff al prima ;) Volgens mij gaan ze nog DX9 ondersteunen voor D3, maar iig geen 11 als minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Dalyxia schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:31:
[...]
Ik heb net ook een een deels nieuw pc'tje gemaakt :)
vorige week ineengestoken, i7 860, 1600 DDR3, mini atx mobo.
dat allemaal in een sff case.

Graka's hebbik van oude pc genomen, 8800GT SLI, voldoet nog wel voorlopig ;-)

Kan je niet wachten met je 5850? volgens mij gaan die binnekort wel in prijs zakken, naar de richtprijzen van +- 220€ scheelt toch wel 80€ voor een xfire setup.

sinds D2 ben ik me wat meer gaan richten op cod mw2, beetje overclocken enz.
Om tijd terwijl me toch nog te amuseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 5850 zijn atm al voor 230 te verkrijgen* maar we gaan nogal offtopic ;)
* in de zin van het is er wel maar slecht leverbaar :P

Ook alweer een hele tijd geen nieuws meer over 1.13..
Gelukkig krijgen we over zijn aankomende broertje wel weer van alles te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Idd wat off topic, ma toch leuk de D2 players hun huidige bezigheden/voorbereidingen te horen ;-)

Het valt idd weer stil, ik denk dat het mijn schuld is, ik koesterde weer hoop, ze zullen het gevoeld hebben daar zeker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja anders van mij wel..

Zou me niks verbazen als die vent die aan 1.13 werkt weer even terug geroepen is voor Diablo 3 om zich voor te bereiden op belangrijke zaken (zie Diablo 3 topic).
Aan de ene kant is het goed dat ze er 'werk' van maken en 'de tijd nemen' maar als je eens terug ziet en hoe weinig ze nou eigenlijk bereikt hebben.. Had er dan een dagproject van gemaakt voor het complete Diablo 3 team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Idd, gezien blizzard hun vrouwen zo klagen.

lijkt me da idd iets voor het d3 team te laten doen op zondag :)
if done, moge ze naar huis. tzal voorruit gaan denkik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

pfff... voor een patch waarin zo weinig verandert toch zoveel tijd nodig hebben... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Die nieuwe iPad van Apple lijkt me ideaal voor Diablo2. Whirlwinden door een swipe over je scherm 8)
Qua resolutie en hardwarespecs zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:12:
Die nieuwe iPad van Apple lijkt me ideaal voor Diablo2. Whirlwinden door een swipe over je scherm 8)
Qua resolutie en hardwarespecs zou het moeten kunnen.
lijkt mij niet lekker spelen, gaat te traag en je slaat dat hele scherm kapot als je in een groot gevecht zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Die ipad werkt niet, je kan niet multitasken, hoe moet je dan in godsnaam d2loader starten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:48
Dalyxia schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:17:
[...]

lijkt mij niet lekker spelen, gaat te traag en je slaat dat hele scherm kapot als je in een groot gevecht zit :)
Zie iemand al zitten in de trein met een Ipad ......
tijdens een baal run :)

hopelijk zit hij niet in een stilte coupe

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:08:
Die ipad werkt niet, je kan niet multitasken, hoe moet je dan in godsnaam d2loader starten ;p
Waarvoor zou je d2loader moeten draaien dan? Sinds 1.12 zit 'no-cd' ingebakken in D2 ;)
ravw schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:20:
[...]

Zie iemand al zitten in de trein met een Ipad ......
tijdens een baal run :)

hopelijk zit hij niet in een stilte coupe
Kwestie van oortjes in en klaar is [Vul hier een willekeurige naam in]

[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 30-01-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
psychoclown schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:37:
[...]

Waarvoor zou je d2loader moeten draaien dan? Sinds 1.12 zit 'no-cd' ingebakken in D2 ;)

[...]

Kwestie van oortjes in en klaar is [Vul hier een willekeurige naam in]
Ja ik kan ook maphack zeggen, maar dat is natuurlijk niet toegestaan om over te praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

microoo schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:03:
[...]

Ja ik kan ook maphack zeggen, maar dat is natuurlijk niet toegestaan om over te praten ;)
Praten mag wel, maar op b.net word je ervoor geband als je het gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb even rond gezocht maar niks kunnen vinden, weet iemand misschien een goede build voor een Buriza-Do Kyanon amazon build?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:03:
[...]

Mensen die na al die jaren nog maphack nodig hebben :')
Het enige wat ik mis in D2 is het feit dat ik geen meerdere instanties kan laden, op een legale manier.
Nou ja, vier keys was ook wat ziekelijk natuurlijk, maar wel handig met levelen, mulen en dclone hunting :D

Maar maphack, pickit and dat soort troep, nee, ik ben voor bannen. Die gegenereerde kaarten kun je bijna dromen na zoveel keer te hebben gespeeld, dan merk je dat er toch veel herkenbare punten zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaluro2 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:41:
Ik heb even rond gezocht maar niks kunnen vinden, weet iemand misschien een goede build voor een Buriza-Do Kyanon amazon build?
Een beetje info over welke skills je wil gaan gebruiken etc is wel handig. Ik denk namelijk dat er zeer weinig mensen hier ooit van een Buriza-Do Kyanon Amazon gehoord hebben.

Voor verdere builds kan je het beste zoeken op www.d2jsp.com en dan strategy&guides, daar staan veel goede guides voor elke character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 184982 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 04:01:
[...]

Een beetje info over welke skills je wil gaan gebruiken etc is wel handig. Ik denk namelijk dat er zeer weinig mensen hier ooit van een Buriza-Do Kyanon Amazon gehoord hebben.

Voor verdere builds kan je het beste zoeken op www.d2jsp.com en dan strategy&guides, daar staan veel goede guides voor elke character
Hoogstwaarschijnljik strafe.
voor zover ik weet was er een hele build gebaseerd op die crossbow, ik had er laatst nog het e.e.a. over gelezen maar ik kon de pagina niet terugvinden. Volgens mij op diabloii.net maar die fora zijn down.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:38:
[...]

Hoogstwaarschijnljik strafe.
voor zover ik weet was er een hele build gebaseerd op die crossbow, ik had er laatst nog het e.e.a. over gelezen maar ik kon de pagina niet terugvinden. Volgens mij op diabloii.net maar die fora zijn down.
Strafe of multishot, maar mijn voorkeur gaat naar strafe: multishot heeft als groot nadeel dat de speciale eigenschappen van de darts van Buri alleen op de middelste paar arts zitten, de rest doen alleen damage als dart, niet als cold damage bv. Je kunt wel verdomd snel schieten met multishot, dus als je zin hebt om een baksteen op je aanvalknop te leggen en rond te gaan draaien raak je alsnog alles.
Strafe heeft dan weer de leuke eigenschap alles wat beweegt te raken, en ook erg snel. Witchwildstring op switch en ook de phys immunes krijgen amplify damage op hun dak. Om nog sneller alles af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24
ZTeeVeR reporting for duty again.

Het is alweer even geleden, maar ik denk dat ik ook maar weer eens een poging ga wagen. Eerst eens kijken of ik het op vista werkend krijg en daarna gaan we weer de Closed SCL op. Dus je mag me weer op actief zetten!

Even een vraagje, zoals altijd ga ik untwinked beginnen en deze keer gaan we voor een 1pt Smiter/Zealot build.

Ik heb even de build erbij gepakt en daar staat altijd heel netjes bij dat je genoeg str en dex moet hebben voor je gear en max block.

ok, ik heb geen gear en ga er van uit dat ik nooi mega gear zal krijgen om met minimale punten max block te halen.

Wat is een beetje normale assumptie om in str en dex te gooien. Iets van 140str en 160dex?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja, het is echt nogal gear-afhankelijk. Als jij een shield vindt met een 35% chance to block zul je wat meer nodig hebben, maar als je rond de 55% zit misschien iets minder, ervan uitgaande dat je holy shield gebruikt. Gewoon een beetje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals Vic al zegt is het een erg gear afhankelijke build.
Je kan hem enorm duur aankleden maar ook cheapo builds werken uitstekend maar die leunen erg op bepaalde 'cheap' gear en perfecte verdeling van stats.
Tevens is het een build die sterk is maar waarvan de killspeed al erg snel afneemt (waarbij het gear verhaal dus weer terug komt).

Je weet niet wat je op je pad zal vinden dus assumpties doen is bij zo'n build en untwinked erg lastig te maken. Daarentegen kun je wel streven naar een shield met een bepaalde block en van daaruit, in combinatie met max HS, bepalen wat je aan dex nodig zal hebben. Al moet je dan wel weer goed in het oog houden dat je mogelijk ook leuke charms/amu's/ringen vindt die weer dex geven (of juist str).

Zal je even op active zetten in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24
Ha lekker, dat wordt dus gewoon een beetje proberen en punten achterhouden lijkt me zo. Das ook prima, het voegt in elk geval een leuk element toe aan het spelen :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ZTeeVeR schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:55:
Ha lekker, dat wordt dus gewoon een beetje proberen en punten achterhouden lijkt me zo. Das ook prima, het voegt in elk geval een leuk element toe aan het spelen :)
Nouja, zodra je HS gemaxed hebt kun je gewoon je dex blijven pompen tot 75 block. Daarna is het iedere keer dat je levelt gewoon in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja in principe heb je alleen een pala shield nodig met hoge block / socks en eventueel wat @res.
Stop je vol met pdia's dan heb je mb met zo min mogelijk dex en hoge res. Op die manier kun je makkelijker met de rest van de items je op andere stats richten.
• Ringen, hoge stats/LL/ML en mogelijk res
• Amu, hoge stats en res
• Wapen, CB/massive ias/LL
Dan heb je de meest bepalende items gehad en de rest kan aanvullen wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 184982 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 04:01:
[...]

you kiddin' right :?. In the good old days liep elke ama-aap met zo'n ding rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-05 13:28
Vroeger liep zowat elke bowazon rond met een Buriza of Windforce.
Aaah... mooie tijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:35:
[...]

you kiddin' right :?. In the good old days liep elke ama-aap met zo'n ding rond.
En guided arrow. Om die bug zo dik te exploiten O+
Toen hammerdins nog niet bestonden maar die bitch iedereen naar de klote schoot binnen een paar tellen :')
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.