Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:27:
[...]

En guided arrow. Om die bug zo dik te exploiten O+
Toen hammerdins nog niet bestonden maar die bitch iedereen naar de klote schoot binnen een paar tellen :')
te oud voor mij... over welke bug heb je het? :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 20:13
Guided arrow + Piercing. Als je toen een guided arrow schoot, raakte je 'em, ging dwars door de vijand heen en keerde weer terug om het nog een keer te herhalen. Ik geloof dat je zo met 1 pijl 4 keer raakte.
Nu raak je de vijand er één keer mee, en de pijl is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loki.Nya schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:36:
Guided arrow + Piercing. Als je toen een guided arrow schoot, raakte je 'em, ging dwars door de vijand heen en keerde weer terug om het nog een keer te herhalen. Ik geloof dat je zo met 1 pijl 4 keer raakte.
Yup, die. Hoe groter je kans in piercing was, hoe beter. Je kunt je voorstellen dat als je blijft pijlen schieten dat je tig pijlen continue door iedereen heen zag gaan en weer terugkeren. De beste exploit uit D2 geschiedenis, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:56:
[...]

Yup, die. Hoe groter je kans in piercing was, hoe beter. Je kunt je voorstellen dat als je blijft pijlen schieten dat je tig pijlen continue door iedereen heen zag gaan en weer terugkeren. De beste exploit uit D2 geschiedenis, imho.
Hah, die gebruikte ik in single player altijd! Geen idee dat dat gefixt was eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is wel heel triest dat we terugvallen op goodolddays verhalen, biljkt maar weer dat het nieuws rond 1.13 en de reset veel te lang op zich laat wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat snap ik ook echt niet, je zou toch verwachten dat ze weer eens iets laten horen zeker na hun lange winterslaap.. Al is het maar iets in de trant van 'We're back onto patch 1.13 and progressing.'

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bashiok -> Kill it with fire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:25:
het is wel heel triest dat we terugvallen op goodolddays verhalen, biljkt maar weer dat het nieuws rond 1.13 en de reset veel te lang op zich laat wachten
Het is oook erg triest. Bashiok moet echt met ducttape behandeld worden. Hij flapt de verkeerde dingen er uit. Daardoor is het nu al bijna een jaar kut met peren met die economie :')

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-07 08:41
ik heb een kleine vraag, ben nu al weer een tijdje aan het spelen op SC ladder Eu en heb nu 2 redelijk gegearde char.
Maar op sommige forums lees ik over eth bugged armors, zoals Eth Bugged Stone "ShaelUmPulLum"

Wat is hier bugged aan, eth is gewoon +50% armor en kan niet repeared worden, maar op een merc is dat geen probleem. Kan iemand het bugged concept uitleggen of is dat tegen forumbeleid in :S

Thanks

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

als je een eth armor vindt en daarna socket bij Larzuk, wordt de enhanced defense opnieuw berekend waardoor je een armor van 3000 defense kan krijgen. Zoiets.

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:25:
als je een eth armor vindt en daarna socket bij Larzuk, wordt de enhanced defense opnieuw berekend waardoor je een armor van 3000 defense kan krijgen. Zoiets.
Zoiets ;) Alleen dan juist niet socketen bij Larzuk maar met het cube-recipe. De "eth.bonus" wordt dan nogmaals toegepast.
tollo71 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:46:
[...]

Zoiets ;) Alleen dan juist niet socketen bij Larzuk maar met het cube-recipe. De "eth.bonus" wordt dan nogmaals toegepast.
Precies en dat is vooral voordelig bij high def eth armors maar wordt de kans dat het een bad roll wordt ook groter helaas :)
Als je zelf wilt cuben moet je alleen gaan voor de 900+ def armors anders is het eigenlijk niet de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Loki.Nya schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:36:
Meesterlijk, hopeloos uberpowered, maar zeer vermakelijk, echt Good Old Days.
Alleen daarvoor zou ik nog weleens van disk willen installeren en op single player spelen.

p.s. ik ben ook weer redelijk actief, kun je me op HC weer activeren?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Sorcees! wanneer kom je ons weer verblijden in untwinked dan ? :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer angstvallig stil rondom 1.13... op de test realm forums is ook niks te vinden behalve een stel idioten die denken dat d2jsp de community kapot maakt.. Net als velen vraag ik me sterk af wat die lui gerookt hebben 8)7

Wordt wel eens tijd dat ze wat nieuws naar buiten brengen want nu neemt ook de zin van mij sterk af omdat het zo ongelooflijk lang duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben bijna een jaar gewacht met z'n allen. Het is toch triest :D Het is een patch, ze doen alsof ze een nieuwe game aan het maken zijn. Blizzard heeft goede support, maar dit is overdreven. Had een reset gedaan, had gezegd dat er een patch op lange termijn zou komen , maar niet dit.

Pheno79 in "Diablo 2 Classic/LoD: Deel 51"

en

http://forums.battle.net/...icId=15443288961&sid=3000

[ Voor 56% gewijzigd door Pheno79 op 20-02-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:49:
We hebben bijna een jaar gewacht met z'n allen. Het is toch triest :D Het is een patch, ze doen alsof ze een nieuwe game aan het maken zijn. Blizzard heeft goede support, maar dit is overdreven. Had een reset gedaan, had gezegd dat er een patch op lange termijn zou komen , maar niet dit.

Pheno79 in "Diablo 2 Classic/LoD: Deel 51"

en

http://forums.battle.net/...icId=15443288961&sid=3000
Ik zou met een vriend 's weekends weer gaan Diablo'en. Hij zei maanden geleden: Binnenkort komt er een nieuwe patch, dus laten we nog even wachten.

Inmiddels ligt Diablo 2 dus al 4 maanden stof te happen en ik heb nog geen 5 minuten gespeeld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou ook niet wachten op de patch, als het om de spelervaring gaat. Daar heb je de "neverending patch" niet bij nodig. 1.12 is prima. De economie is alleen verneukt. 1.10 heeft langer geduurd, maar daar toen die aangekondigd was hebben ze de ladder wel zeker een keer of twee gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:31:
Ik zou ook niet wachten op de patch, als het om de spelervaring gaat. Daar heb je de "neverending patch" niet bij nodig. 1.12 is prima. De economie is alleen verneukt. 1.10 heeft langer geduurd, maar daar toen die aangekondigd was hebben ze de ladder wel zeker een keer of twee gereset.
Inderdaad behalve als je graag trade of mfed zoals ik dan kun je beter wachten.. helaas.

Overigens ben ik het helemaal met je eens pheno, heb zelf ook keer op keer gezegd.. gewoon een reset en 90% is al tevreden. Als je zoveel moeite hebt met die patch dan heeft de rest er alleen maar last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

:') @ blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
ik ben pro voor gewoon een reset, ladder is er al te lang.

Reset de ladder, patch later.
Der is toch niet zoveel veranderding dat het veel effect heeft op de ladder die dan actief is.

als starcraft 2 uitkomt voor de patch, kan je mij wss vergeten in die party.

[ Voor 17% gewijzigd door BitchCrew op 22-02-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://diablo3x.com/diablo-ii-1-13b-ptr-patch/ zou het dan toch eens gebeuren ?:P
Eew of ik lees goed is ook nog een testbuild.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:12:
http://diablo3x.com/diablo-ii-1-13b-ptr-patch/ zou het dan toch eens gebeuren ?:P
Eew of ik lees goed is ook nog een testbuild.
das de public test realm, die is allang uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Nee is offline gehaald toen er zoveel commentaar op de 1.13 kwam en ze weer de kelder introkken om torchlight te gaan spelen. vind deze wel grappig
New Diablo II 1.13b PTR Patch Coming very soon!
. Ik kan me nog iets herrinderen dat klonk "as soon as april!" toen der tijd :').
Weet je Bashiok kan nog gelijk krijgen ook want hij heeft nooit gezegd april 2009, volgens mij gaat hij het nog echt als excuus gebruiken ook straks daar zie ik hem wel voor aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:49:
Nee is offline gehaald toen er zoveel commentaar op de 1.13 kwam en ze weer de kelder introkken om torchlight te gaan spelen.
Nee ze hebben het Uber fan edition pakket gekocht voor Grim Dawn en nu mogen ze pre-alpha testen :P
. Ik kan me nog iets herrinderen dat klonk "as soon as april!" toen der tijd :').
Weet je Bashiok kan nog gelijk krijgen ook want hij heeft nooit gezegd april 2009, volgens mij gaat hij het nog echt als excuus gebruiken ook straks daar zie ik hem wel voor aan :D
Krijg soms het idee dat mensen vergeten dat Bashiok alleen de community manager is..
Ja hij is in de fout gegaan door het te vroeg aan te kondigen maar volgens mij was toen niet duidelijk dat de dev(s) van de patch afgehaald zouden worden om aan WC3 te werken.
Zelf neem ik Bashiok niks kwalijk en vind ik dat de schuld voornamelijk ligt bij de dev(s) die er onnoemlijk lang over doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
De omwisseling naar wc3 heeft het idd wel wat verkloot. Patch moeten ze gewoon laten vergeten, en er gewoon een ladder reset ingooien. Het stelde toch weinig voor. Duurt ook al veels te lang.

En dan komt mijn voorspelling over de duurtijd van de patch nog uit ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:05:
De omwisseling naar wc3 heeft het idd wel wat verkloot. Patch moeten ze gewoon laten vergeten, en er gewoon een ladder reset ingooien. Het stelde toch weinig voor. Duurt ook al veels te lang.

En dan komt mijn voorspelling over de duurtijd van de patch nog uit ook :+
Precies.. laat nou het PTR forum vol staan met topics waarin een reset gevraagd wordt..!

Jij speelt gewoon onder één hoedje met Blizzard! :(

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
XchokeholdX - 20 November 2009

Gotfurrr - Vaporware | Hoogste kans!
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever | Hoogste kans!
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober
peke - 1/13 2010

PolderPloer - na februari 2010 | Laagste kans! Kritiek!
McDutch - April 2010 | Lage kans!

[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 23-02-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ook al had Bashiok geen "schuld" aan het uitstel van de patch, een reset had er al lang kunnen en moeten zijn 8)7
Op deze manier verspeel je alleen maar krediet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
We zitten nu al bijna 1 jaar verder, nog steeds geen pats! LoL!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Het is inderdaad heel triest, ik hoop dat de patch nog komt voor Juli. Dan kan ik het weer oppikken in de vakantie. :P

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:33:
Ook al had Bashiok geen "schuld" aan het uitstel van de patch, een reset had er al lang kunnen en moeten zijn 8)7
Op deze manier verspeel je alleen maar krediet.
Klopt maar dat ligt niet bij Bashiok.. en zoals ik al vaker heb gezegd het PTR forum staat vol met topics die vragen om een reset en de patch later.. Blizzard is gewoon koppig |:(

Anyways toch wel een lichtpuntje en ook voor jou tollo O+ :
D2 v1.13b Live on the Patch Test Realm
# Fixed an issue where some players could kill other players while in town (“TPPK”).
# Fixed an issue where some players could disconnect other players when they had too many active states.
# Fixed two issues where players could stack auras in an unintended way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, aan die opgeloste bugs te lezen hebben ze weer oude problemen opgerakeld door de code aan te passen :') Jammer om te zien dat de kennis weg is van de codebase, dat is nu wel pijnlijk duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Here is the complete set of differences between the a and b patches:

Description of the “new mystery” changed from:

- Players of Hell Difficulty Realm games are hereby warned once again, that a series of new and challenging tests await you! The answer lies within Diablo’s Bosses, which span across the world from the Den of Evil to the Throne of Destruction…

To:

- Adventurers of Sanctuary are hereby warned once again, that a new challenge awaits you. Within Diablo’s Bosses, spanning across the world from the ancient Monastery Catacombs to the Throne of Destruction, is where you’ll find what you seek…

——-

New to “Major Bugs:”

- Fixed an issue where some players could kill other players while in town
(“TPPK”).
- Fixed an issue where some players could disconnect other players when
they had too many active states.
- Fixed two issues where players could stack auras in an unintended way.

——-

New to “Minor Bugs:”

- Fangskin should now properly drop loot in Hell difficulty.
- Fixed an issue where auras were not re-applied to your mercenary after
it was resurrected.
- Fixed an issue where if you had two items which provided two auras to
a mercenary and you unequipped one, the aura from the remaining
item never became active.
- Fixed an issue where the Paladin class runeword ‘Principle’ wasn’t
having all of its stats applied properly.

——-

REMOVED:

- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
- Updated two Act 5 mercenary names to Klar and Tryneus.

——-

CHANGED:

- Added the following aliases for pre-existing command line options,
‘-nosound’, ‘-window’, and ‘-windowed’.

To:

- Added support for ‘-nosound’, ‘-window’, and ‘-windowed’ command line options.

——-

REMOVED from Assassin changes:

- Dragon Claw - Synergy receives 4% additional damage per point of Claw Mastery.
- Dragon Talon - The bonus to Attack Rating per point has been increased to 35.
- Combo points awarded by combo moves now last 15 seconds, up from 9.

——-

CHANGED the following Sorceress lines from:

- Firewall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and 4% per point of Warmth.
- Blaze - Synergy receives 1% damage per point of Firewall
and 4% per point of Warmth.

To:

- Firewall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and Blaze and 4% per point of Warmth.
- Blaze - Synergy receives 2% damage per point of Firewall
and 4% per point of Warmth.

and REMOVED:

- Lightning Mastery - Reduced overall effect by 15%.
toon volledige bericht
Verder hebben ze de droprates van Med/High runes nog weer wat omhoog geschroefd:
“For Um to Zod inclusive (haven’t checked lower ones), it’s a 4x across the board increase from 1.13a->1.13b. So, if we estimate a 2.5x overall high rune increase from 1.12a->1.13a (some runes in 1.13a were increased more than others, ranging from Ohm (1.77x iirc) to Zod (4x), 2.5x total is a rough estimate), we have roughly a 10x increase from 1.12a->1.13b in terms of high runes.
Al met al toch weer wat leuke changes als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ja lachen, maar we kunnen er over een jaar ofzo pas van genieten. En ja, ook Bashiok heeft schuld. Die pannenkoek heeft zijn mond voorbij gepraat en heeft onvoldoende macht binnen Blizzard om het nu voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:37:
Ja lachen, maar we kunnen er over een jaar ofzo pas van genieten. En ja, ook Bashiok heeft schuld. Die pannenkoek heeft zijn mond voorbij gepraat en heeft onvoldoende macht binnen Blizzard om het nu voor elkaar te krijgen.
Dat vind ik discutabel want zoals ik eerder al zei, misschien was het inderdaad te voorbarig maar misschien was het ook wel niet te voorzien omdat de patch van WC3 'onverwachts' was.
Als de leak in WC3 echt zo kritiek was en geheel verwacht dan hadden ze daar echt wel eerder werk van gemaakt het is niet alsof ze het gepland hadden om te doen wanneer er toch wel een mannetje aan 1.13 zou werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:41:
[...]

Dat vind ik discutabel want zoals ik eerder al zei, misschien was het inderdaad te voorbarig maar misschien was het ook wel niet te voorzien omdat de patch van WC3 'onverwachts' was.
Als de leak in WC3 echt zo kritiek was en geheel verwacht dan hadden ze daar echt wel eerder werk van gemaakt het is niet alsof ze het gepland hadden om te doen wanneer er toch wel een mannetje aan 1.13 zou werken :)
Ik dacht eerst dat 1.13 de warmhouder werd voor Diablo 3, maar hopelijk komt D3 Q1 2011, dus het warmhoudertje gaat erg kort duren :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:46:
[...]

Ik dacht eerst dat 1.13 de warmhouder werd voor Diablo 3, maar hopelijk komt D3 Q1 2011, dus het warmhoudertje gaat erg kort duren :P
Aan de ene kant hoop ik nog steeds van wel maar aan de andere kant krijgen we in 2011 ook Grim Dawn en dat vind ik een nog betere warm-up voor Diablo 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
hey guys, long time no see :O

ben inmiddels maar weer met de mod median XL verdergegaan, aangezien ze bij blizz nou niet echt vaart maken met de reset (of heb ik iets gemist oO )

als de reset er komt, ben ik weer van de party, maar tot die tijd verwacht ik mezelf niet heel actief op de ladder van LoD of Classic te zien :(

ps. wel weer +2 voor GoT-Guild ;) dus dat loopt ook nog steeds, zij het op een laag pitje :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het gaat echt traag en zelfs bij mij neemt de zin beetje bij beetje af..
Geen goed teken al zeg ik het zelf.
De zin om te traden en te spelen is er namelijk nog steeds wel :)

Misschien toch ook nog maar eens de rogue afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
He Hans! Inderdaad lang geleden. Wordt tijd dat we weer van start mogen..... Mis het online ouwehoeren zeker zoveel als de game zelf. Ik mis zelfs Pheno, al die positivo's tegenwoordig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De drops zijn zeker aangepast :7

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
hehe, ja, hoopte op een reset, want de huidige patch slaat imho echt nergens op; daarop wachten is als wachten op de trein, alleen zit die dan tenminste nog vol :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Jammere is alleen dan tppk niet alle pk fixed -.-; heel hostile moet gewoon een optie worden die aan en uit kan of dat beide partijen hositle moeten verklaren. Snap niet dat ze het nou niet gewoon eens een keer fatsoenlijk kunnen maken zodat geen enkele hack, cheat en plugin nog zomaar pk's kan veroorzaken.

@psycho. McDodenmans z'n voorspelling staat nu nog steeds op laagste kans? Ik verwacht ook niets in april maar goed zei eerder al Bashiok zal vast z'n gelijk willen halen door te zeggen "I told you the patch could be as soon as april!".
Patch bied voor de HC spelers nog steeds niets boeiends... Van mij mocht sowieso de algemene droprate van party's omhoog we spelen nu al 3 party's untwinked en hebben volgens mij 1x een fatsoenlijk item gevoden. Fatsoenlijk niet eens goed dus :P ok nu zit deze party niet vol maar wel 4 man en de vorige 2 zaten lang vol maar nooit een drop. Wanneer ik alleen speel vind ik meer slaat nergens meer op ofc -.-; het is voordeliger eerst normal en nm solo te doen en dan samen te komen voor hell dan heeft iedereen in ieder geval gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:46:
Jammere is alleen dan tppk niet alle pk fixed -.-; heel hostile moet gewoon een optie worden die aan en uit kan of dat beide partijen hositle moeten verklaren. Snap niet dat ze het nou niet gewoon eens een keer fatsoenlijk kunnen maken zodat geen enkele hack, cheat en plugin nog zomaar pk's kan veroorzaken.
Dat kan niet door de structuur van de dik 10 jaar oude engine.
Wil je veel hacks en exploits fixen dan moeten ze hele delen van de code opnieuw maken en dan nog zal de implementatie niet altijd even goed kunnen omdat andere delen dan ook op de schop moeten.
Dit hebben ze ook wel eens aangegeven in een interview en laatst nog 'uitgelegd' door Bashiok.
@psycho. McDodenmans z'n voorspelling staat nu nog steeds op laagste kans?
Ja samen met PolderPloer hebben die twee voorspelling een erg lage kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry, ik had ook liever geen gelijk gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:47:
ja sorry, ik had ook liever geen gelijk gehad...
Achja we'll see, misschien komt ie nog wel in maart uit :)
Duurt nu toch al te lang dus een maand meer of minder doet daar niets aan af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90% kans dat ik niet meer terugkeer naar D2, of ze moeten de petswel erg opvrolijken

helaas hebben ze door het te lange wachten een fan verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-07 08:10
echt zolang geleden dat ik dit gespeeld heb, ik had vroegah alles, ik speelde rond de 1.09 tijd.

Is de windforce nog steeds de meeste imba bow????

Welke chars/builds zijn nu het meest overpowered?

Kortom wat heb ik gemist :+

[ Voor 7% gewijzigd door PacinoAllstars op 13-03-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Paladin altijd geweest en zal altijd blijven.

Weer lekker stil om de patch ofc... Begin ergens ook nog af te haken binnenkort, doe nu nog steeds mee aan de untwinked party ofc maar we zijn met 4 man en ls het de volgende keer ook zo is starten we waarschijnlijk niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:22:
echt zolang geleden dat ik dit gespeeld hebt, ik had vroegah alles, ik speelde rond de 1.09 tijd.

Is de windforce nog steeds de meeste imba bow????

Welke chars/builds zijn nu het meest overpowered?

Kortom wat heb ik gemist :+
Er is veel veranderd, zoals Daves al zegt is het tegenwoordig de paladin die OP is maar daar komt met de vaporware 1.13 patch nog verandering in. Voor de beste bow moet je naar een zieke Rare GMB kijken of Faith GMB.

Mja 1.13 laat wel erg lang op zich wachten dat het gewoon niet leuk meer is.. een FWsorc wil ik op zich nog wel doen met 1.13 maar dan moet het niet te lang op zich laten wachten. Het is niet dat ik de zin niet heb maar wel dat er steeds meer tweakers afhaken terwijl we eerst juist een grote groep actievelingen hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ook niet dat jullie doorgaan met untwinked daves, dit was een mooie pauze geweest in Diablo. Vind het nu niet zo erg dat diablo zo lang op zich laat wachten, vermaak me wel met andere dingen en heb dadelijk weer flink zin in diablo als nieuwe patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
REMOVED:

- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
- Updated two Act 5 mercenary names to Klar and Tryneus.
Het eerste: duh. Anders zou het helemaal een 'walk in the park' worden.

Maar het tweede, onvergeeflijk dat ze dat gedaan hebben. Ik eis een verklaring van Bashiok, waarom deze namen weer moesten snuivelen. Pak de hooivorken en fakkels, plat moet die studio!!

:')

Ik zie eigenlijk veel changes weer geremoved, dus eigenlijk is er straks een patch dat niets veranderd heeft behalve het versie nummer? Damn, als ik dit op mijn werk zou flikken werd ik ontslagen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gaat hij dan toch eindelijk komen??? :D

Ik ga vanavond eventjes diablo 2 op m'n pctje zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Seriously, wie let er ooit op de namen van die Act5 barb mercs? :')

Anyway, fijn dat de reset weer komt. Kunnen we alsnog een nieuwe party starten, nu hopelijk met meer man. Tollo, Boom, Kwakke, (Pheno?!) meldt je in het gotdiablo topic! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Haha, ik vind die act 5 barb mercs sowieso kwalitatief uiterst treurig :p beter een merc met een aura.

Heh, als we met 8 man beginnen vind ik het super, count me in dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:04:
Haha, ik vind die act 5 barb mercs sowieso kwalitatief uiterst treurig :p beter een merc met een aura.

Heh, als we met 8 man beginnen vind ik het super, count me in dan!
http://gotdiablo.forum2go...aiting-for-1-13-t640.html hier aanmelden en het komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Had nog een account op het forum, mijn nick = Dakreal.

Ik maak een mooie Frozen Orb Sjors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Cool! Maandagavond 28 maart beginnen we dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:56:
Cool! Maandagavond 28 maart beginnen we dus
Oh feck.. hc.. met een sjors zonder gear :D haha dat wordt dus prachtig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-07 19:45
SpoTs schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Gaan jullie vanaf punt 0 starten, of op een hoger punt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zhalix schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:08:
[...]

Gaan jullie vanaf punt 0 starten, of op een hoger punt? :P
Je begint op level 1, en het is untwinked.. dus alles gaan we zelf zoeken en niet ruilen met andere mensen i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Daarom heb ik maar een druid genomen voor de oak. Ik offer me altijd al op door een barb met BO te nemen, nu maar eens wat anders :P

edit: en het is volledig untwinked inderdaad. Dus we doen het met items die we zelf vinden. Ook geen eindeloze cowruns, cow level doen we per difficulty 1x (en dan met name omdat het leuk is :P)

[ Voor 23% gewijzigd door Vicarious op 17-03-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:23:
[...]

Het eerste: duh. Anders zou het helemaal een 'walk in the park' worden.

Maar het tweede, onvergeeflijk dat ze dat gedaan hebben. Ik eis een verklaring van Bashiok, waarom deze namen weer moesten snuivelen. Pak de hooivorken en fakkels, plat moet die studio!!
Dat was in de eerste versie van de patch ook al het geval en heeft veel vraagtekens bezorgd in de community.. meest logische verklaring zou zijn omdat deze namen in Diablo 3 worden gebruikt maar dan is de reden nog steeds onduidelijk..

Goed om te horen dat de patch eraan komt, kunnen we weer aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:24:
[...]

Daarom heb ik maar een druid genomen voor de oak. Ik offer me altijd al op door een barb met BO te nemen, nu maar eens wat anders :P

edit: en het is volledig untwinked inderdaad. Dus we doen het met items die we zelf vinden. Ook geen eindeloze cowruns, cow level doen we per difficulty 1x (en dan met name omdat het leuk is :P)
Als m'n sjors op vroege leeftijd sterft maak ik nog wel een barbje aan :) dus de kans is groot dat we ook een normale barb hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:49:
Seriously, wie let er ooit op de namen van die Act5 barb mercs? :')

Anyway, fijn dat de reset weer komt. Kunnen we alsnog een nieuwe party starten, nu hopelijk met meer man. Tollo, Boom, Kwakke, (Pheno?!) meldt je in het gotdiablo topic! :P
Nope, ik weiger.

En niet eens omdat ik echt niet wil, eerder omdat ik het te druk heb ;)
Kratos pownage op de PS3 en daarna weer een reisje Japan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je de party drops naar beneden trekt hoor. Die krijgen we nu ook niet dus je kan prima mee ;)
Search your feelings, you know it to be true Pheno!

Ja wat kan ik zeggen over de patch... Zelfde wat ik eerder zei denk ik. Had liever echte anti pk zooi en party play bevorderende uitdagingen gezien of het tegenover gestelde aka immunes en dat soort onzin weghalen. Nu is het gewoon een slechte poging tot een paar underdog maar wel nodige skills (voor bepaalde builds dan) balancen. Ik zie mezelf wel weer RIPen in NM door FE... In ieder geval zal de party vanaf de 1.13 meer rune mogelijkheden gaan krijgen. Gezien de reset zat mule plek dusch.
Snap nog steeds niet wrm grotere stash compleet is weggehaald sure 30 tabs heb je wel server problemen mee maar ga je me vertellen dat 2 of 3 tabs ook alles laat vast slaan? Meer dan 3 mules maken die alle 3 online staan want dan hebben ze toch echt iets fout gedaan :+

Join the untwinked onslaught HCL, die maandag de 29e begint zie hier voor meer info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Correctie: maandag de 29e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
daves2hd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 01:31:
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je de party drops naar beneden trekt hoor. Die krijgen we nu ook niet dus je kan prima mee ;)
Search your feelings, you know it to be true Pheno!

Ja wat kan ik zeggen over de patch... Zelfde wat ik eerder zei denk ik. Had liever echte anti pk zooi en party play bevorderende uitdagingen gezien of het tegenover gestelde aka immunes en dat soort onzin weghalen. Nu is het gewoon een slechte poging tot een paar underdog maar wel nodige skills (voor bepaalde builds dan) balancen. Ik zie mezelf wel weer RIPen in NM door FE... In ieder geval zal de party vanaf de 1.13 meer rune mogelijkheden gaan krijgen. Gezien de reset zat mule plek dusch.
Snap nog steeds niet wrm grotere stash compleet is weggehaald sure 30 tabs heb je wel server problemen mee maar ga je me vertellen dat 2 of 3 tabs ook alles laat vast slaan? Meer dan 3 mules maken die alle 3 online staan want dan hebben ze toch echt iets fout gedaan :+

Join the untwinked onslaught HCL, die maandag de 28e begint zie hier voor meer info!
29 maart, dan is het pas maandag ;-)

Even een "updateje" ik wou gisteren even d2 starten, maar het werkt dus niet in Windows 7 atm.. dus moet hem even opnieuw installeren om te kijken of het dan wel wil lukken.

Ik zal even laten weten of dit gaat lukken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 19-03-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 23:10
Anders een vmware install met xp erop gooien.
Draait prima met D2.
Had er zelf 2 draaien zodat ik kon mulen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 11:54
SpoTs schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:52:
[...]

29 maart, dan is het pas maandag ;-)

Even een "updateje" ik wou gisteren even d2 starten, maar het werkt dus niet in Windows 7 atm.. dus moet hem even opnieuw installeren om te kijken of het dan wel wil lukken.

Ik zal even laten weten of dit gaat lukken :)
je hebt toch die functie dat je kan kiezen om programma's op xp drivers te laten draaien oid? weet even niet meer hoe dat heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 10:49
Vreemd, bij mij draait het prima onder Windows 7(x64). Heb je de installaties van battle.net gebruikt?

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrickos85 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:01:
[...]

je hebt toch die functie dat je kan kiezen om programma's op xp drivers te laten draaien oid? weet even niet meer hoe dat heet.
Compatability-mode kun je inderdaad wel even proberen als je dat nog niet had gedaan.
Overigens werkt Diablo 2 naar mijn weten het gewoon op mijn pc met W7 x64. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik de maps van de Diablo installaties had gekopieerd naar een externe hdd (en weer terug toen ik mijn pc een upgrade had gegeven).

Wat je ook kan doen is je keys in je Battle.net account activeren en dan een up-to-date versie installeren :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 19-03-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zou moeten werken, maar fullscreen is wel een probleem onder Windows 7. Heb ik nooit last van, want ik speel altijd windowed (optie -w meegeven bij het starten van game.exe), maar fullscreen moet je wellicht wat klooien met de compatibility settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Heb al op XP SP3 gezet + Admin mode, dat verhelpt de meeste problemen over het algemeen.

Ik zal het even een herinstallatie geven en kijken of dat enig succes bied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vergeet niet dat je niet alleen diablo2.exe maar ook game.exe moet veranderen naar xp mode :P Volgens mij heb ik bij de install nooit xp-mode aangezet. Op het diablo2 forum staan ook wat dtickies over win7 en installaties en fixes btw.

Weet iemand eigenlijk wat over NM-FE bug met de 1.13 of is dat gewoon echt zo een punt waarvan blizzard het bestaan ontkent? :/ Want heb die tot 2x toe toch als mijn "wish for 1.13" opgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo, het is gefixed, na een reinstall werkte alles weer als een zonnetje.

Zijn er trouwens nog mensen van plan om naast het "Untwinked" gedeelte nog wat actiever te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:12:
Zo, het is gefixed, na een reinstall werkte alles weer als een zonnetje.

Zijn er trouwens nog mensen van plan om naast het "Untwinked" gedeelte nog wat actiever te spelen?
Als ik weer ga spelen zal ik proberen het resetplan (zie got forum) door te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:30:
[...]

Als ik weer ga spelen zal ik proberen het resetplan (zie got forum) door te zetten :)
Gaan jullie allemaal HC? ik vind het namelijk ook wel leuk om op SC te prutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik weet het nog niet zo. Misschien dat ik nog wel wat chars opbouw zoals chanter en BO barb om te hebben liggen maar denk niiet dat ik zo actief zal spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:13:
[...]

Gaan jullie allemaal HC? ik vind het namelijk ook wel leuk om op SC te prutten :)
Als je het got forum had bekeken dan had je geweten dan ik een SC-watje ben en dat ik het over het SC resetplan had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:14:
[...]

Als je het got forum had bekeken dan had je geweten dan ik een SC-watje ben en dat ik het over het SC resetplan had :P
Ik heb gekeken.. maar kon geen "recente" reply's vinden :P alleen in het hardcore topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:24:
[...]

Ik heb gekeken.. maar kon geen "recente" reply's vinden :P alleen in het hardcore topic
Klopt maar het is ook geen recent topic maar wel veel replies: New Ladder: Pro GoT SCL

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 21-03-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Komt omdat het een jaar geleden gepland was na het aankondigen van 1.13 :D
Ik zit sowieso alleen op hcl. Ik ben bang voor clowns en clowns voor hcl dus ben ik altijd veilig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
verklaarbaar, anyways.. it's always sorc for me :P Frozen orb vind ik een geweldige skill en is ook erg fijn met boosten. Dus mocht ik hulp kunnen verlenen in SCL ( niet classic ) dan moeten jullie het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:20:
verklaarbaar, anyways.. it's always sorc for me :P Frozen orb vind ik een geweldige skill en is ook erg fijn met boosten. Dus mocht ik hulp kunnen verlenen in SCL ( niet classic ) dan moeten jullie het laten weten.
Je kan natuurlijk ook met de party op classic meelopen en converten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:28:
Komt omdat het een jaar geleden gepland was na het aankondigen van 1.13 :D
Ik zit sowieso alleen op hcl. Ik ben bang voor clowns en clowns voor hcl dus ben ik altijd veilig :+
Ik moest lachen :D

Ik hoop dat ze nog eens een mixup optie maken: Bij het aanmaken van je character, LoD game starten, maar dan kunnen aangeven dat je met de regels en items van classic wil spelen. Dus geen overpowered runewords :7 Dan zou ik zeker nog eens langskomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders val ik misschien nog wel in als barb, de 29ste beginnen jullie toch? Van 20.30 tot .....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:09:
[...]
Ik moest lachen :D

Ik hoop dat ze nog eens een mixup optie maken: Bij het aanmaken van je character, LoD game starten, maar dan kunnen aangeven dat je met de regels en items van classic wil spelen. Dus geen overpowered runewords :7 Dan zou ik zeker nog eens langskomen :D
Je kunt er ook zelf voor kiezen geen Runewords te gebruiken he :) Dan heb je daar al geen last van :P

Gisteren even weer lekker gespeeld voor de verandering. Ben alvast even aan het oefenen met Sorc om straks zo snel mogelijk te kunnen levelen.

@ Clowntje, ik ben uitgenodigd voor een party (naast got) om te lvlen. Ik weet niet of er nog meer gegadigde zijn voor SCL, maar misschien dat er nog wel 2-3 mee kunnen.

Laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:43:
[...]

Je kunt er ook zelf voor kiezen geen Runewords te gebruiken he :) Dan heb je daar al geen last van :P
Het gaat ook om de andere uniques, sets en zelfs werking van de game-mechanics op classic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:45:
[...]

Het gaat ook om de andere uniques, sets en zelfs werking van de game-mechanics op classic ;)
mja, classic is dat betreft wel meer een uitdaging door het ontbreken van exceptional en elite unique's :P Maar ik vind dat zelf wel leuk op zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:15:
Anders val ik misschien nog wel in als barb, de 29ste beginnen jullie toch? Van 20.30 tot .....??
Je kan altijd mee doen. Anders moet je eventjes hier kijken en melden voor het gemak. 29e beginnen we inderdaad om 20:30 tot tja de meeste mensen stoppen. Soms stopt er een wat eerder, dan gaan we nog even door maar het verschilt wel tot hoe laat. Maar niet te laat hoor, de party heeft nooit haast. Het gaat niet om binnen 2 weken op hell te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07 22:25
Wait WUT?! Gaat hij nu ineens morgen live?! Damn snel die handel weer installen en weer beetje feeling krijgen... Heb al op iGot gepost dat ik er bij ben voor de SC classic convert level party maar gaat dat nog door?! Nu ervandoor om d2 weer op de pc te zetten. Morgen is de 23e toch?! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:43:
[...]

@ Clowntje, ik ben uitgenodigd voor een party (naast got) om te lvlen. Ik weet niet of er nog meer gegadigde zijn voor SCL, maar misschien dat er nog wel 2-3 mee kunnen.

Laat het even weten :)
Nouja zelf ga ik, als ik weer ga echt ga spelen, dus dat resetplan proberen door te zetten.
Als we daar dus nog steeds genoeg mensen voor hebben zullen we binnen no-time hoog level zijn en op hell zitten + de mogelijkheid van classic open hebben :)
microoo schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:34:
Wait WUT?! Gaat hij nu ineens morgen live?! Damn snel die handel weer installen en weer beetje feeling krijgen... Heb al op iGot gepost dat ik er bij ben voor de SC classic convert level party maar gaat dat nog door?! Nu ervandoor om d2 weer op de pc te zetten. Morgen is de 23e toch?! :p
Wat mij betreft wel dus zullen we weer side-by-side d2en micro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07 22:25
psychoclown schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:55:
[...]

[...]

Wat mij betreft wel dus zullen we weer side-by-side d2en micro :P
Mooi! Ben ik zeker bij, mag jij starten met je soso, ik ga nog steeds lekker summonen, net alweer even begonnen en act3 al even gecleared met een necro die ik nog had staan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:55:
[...]

Nouja zelf ga ik, als ik weer ga echt ga spelen, dus dat resetplan proberen door te zetten.
Als we daar dus nog steeds genoeg mensen voor hebben zullen we binnen no-time hoog level zijn en op hell zitten + de mogelijkheid van classic open hebben :)
Ik zal jullie sowieso even toevoegen als friend @ d2, als jij en Micro de enige zijn, dan kunnen we misschien dat team waar ik voor ben uitgenodigd joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:14:
[...]

Ik zal jullie sowieso even toevoegen als friend @ d2, als jij en Micro de enige zijn, dan kunnen we misschien dat team waar ik voor ben uitgenodigd joinen :)
Sowieso Grut(tepier) en Vic maar waarschijnlijk ook Vraatjuh zullen nog meedoen met de classic start dus weet je zeker dat je ook niet met ons wilt starten? ;)
We hebben sowieso sorcs (oa. ik), een summoner en volgens mij ook een barb (zie voor de volledige lijst het got forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:37:
[...]

Sowieso Grut(tepier) en Vic maar waarschijnlijk ook Vraatjuh zullen nog meedoen met de classic start dus weet je zeker dat je ook niet met ons wilt starten? ;)
We hebben sowieso sorcs (oa. ik), een summoner en volgens mij ook een barb (zie voor de volledige lijst het got forum).
Tuurlijk ook Vraatjuh, morgen alleen overwerken dus pas vanaf half 9 online, wat natuurlijk redelijk vernaggeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:14:
[...]

Tuurlijk ook Vraatjuh, morgen alleen overwerken dus pas vanaf half 9 online, wat natuurlijk redelijk vernaggeld is.
Mooi! Er bestaat een kans dat ik morgen niet kan maar waarschijnlijk ben ik er gewoon bij.
Ik neem aan dat iedereen nog de 'rollen' nog kent en weet welke char hij/zij start (zie het got forum).

Eindelijk is het dan zo ver! 1.13 is realiteit al geloof ik het pas echt wanneer ik mijn eerste char op bnet zet :)

De grote winnaars:
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware | Hoogste kans!
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever | Hoogste kans!
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober
peke - 1/13 2010

PolderPloer - na februari 2010 | Laagste kans! Kritiek!
McDutch - April 2010 | Lage kans!

[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
opzich zit mcdutch er het dichste bij
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.