WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Classic
Got Username: | D2 account | D2jsp account | Status: |
TomasdH | Tomas HCCL | - | Inactive |
Softcore
Angeloonie | Angeloonie SCL | - | Inactive |
Balderstein | balder-han SCL | - | Inactive |
BazzPsychoNut | BazzPsychoNut SCL | BazzPsychoNut | Active |
blizt | blizt_nl SCL | - | Inactive |
Chefbierrr | Chefbier SCL | - | Inactive |
Cthulhu | Demolen SCL | - | Inactive |
Dalyxia | Dalyxia SCL | Dalyxia | Active |
Davio | Davio SCL | - | Inactive |
deTwisj | detwisj SCL | - | Inactive |
Dommerick | dommerick / domm SCL | dommerick | Inactive |
Gakkethijs | gakkethijs SCL | - | Active |
gotfurrr | gotter SCL | - | Inactive |
h8bal | h8bal SCNL | - | Inactive |
HetBiggie | HetBiggie SCL | HetBiggie | Active |
Infernis | iNFERNi SCL | - | Inactive |
InfoTracer | nfoTracer SCL | - | Inactive |
Idifix | Bunaman SCL | Idifix | Inactive |
Jamal | MacWeDweed SCL | - | Inactive |
Joarie | jompje SCL | - | Inactive |
JossKp | joss2603 SCL | - | Inactive |
Koeitje | Koeitje SCL | koei | Inactive |
Kroga | kroga SCNL / kroga3 SCL | Kroga | Inactive |
LegionSkellie | Freshstart SCL | LegionSkellie | Active |
leXistence | lexistence SCL | - | Inactive |
Likwit | likwit SCL | - | Inactive |
Mcdutch hcl | Mcdutch SCL | McDutch | Inactive |
Mad-Matt | Matt-R6 SCL | - | Active |
MailMan | MailManBoer SCL | MailManBoer | Inactive |
Michel551813 | michel551813 SCL | - | Inactive |
Odysseus253 | Alexverone SCL | - | Inactive |
PiekJans | piek1983 SCL | - | Inactive |
Pompiedom | pompiedom SCL | - | Active |
Psychoclown | kyomain SCL | psychoclownkyozu | Active |
Rene59 | Rene59 SCL | nees | Inactive |
Ruyven hcl | Ruyven SCL | - | Inactive |
Suicyder | suicyder SCL | - | Inactive |
The_Cr0ss | TheCross SCL | - | Inactive |
Timlog | Pkunk SCL | - | Inactive |
Toch | Triklii-ii SCL | - | Inactive |
Triskin | triskin SCL | - | Inactive |
Tumzie | tumzie SCNL / tumzie-2 SCL | - | Inactive |
Vicarious hcl | nyny83 SCL | - | Active |
Vincent Dwild | vincemeister2 SCL | Vincemeister3 | Active |
VraatJ hcl | vraatjuh SCL | Vraatjuh | Active |
Vuk | VukisBaas SCL | Vuk | Active |
Xenophoben | PvP-Blackaxe SCL | - | Inactive |
XtrmEend | XtrmEend SCL | - | Inactive |
yeroon1986 | yeroon86 SCL | - | Inactive |
Zteever | zteever SCL | - | Inactive |
Hardcore
D2Freak | jebojebojebo2 HCL | - | Inactive |
Darky | hc-darky HCL | - | Inactive |
daves2hd | Daves2hd HCL | - | Inactive |
Der_Hans | Dedlmagik HCL | DerrHans | Inactive |
Flapmo | got-flapmo HCL | Flapmo | Inactive |
Ferreur | Ferror HCL | - | Inactive |
Frunz | Frunz HCL | Frunz | Inactive |
Jordi_k | Sterre HCL | sterre | Inactive |
kwakke01 | GoT-guild HCL | kwakke01 | Active |
Mcdutch scl | McDutchhc HCL | McDutch | Inactive |
Maldred | Maldred HCL | Maldred | Active |
Margootje | nz.weasel HCL | weasel853 | Active |
Mooneater | Mooneater HCL | Mooneater | Inactive |
mrboomblaster | mrboomblaster HCL | mrboomblaster | Active |
Nyazzin | o_O-Nyazzin HCL | - | Inactive |
pheno79 | GoT-pheno HCL | Pheno | Active |
Raffuhl | kupke HCNL | - | Inactive |
Ruyven scl | Ruyven HCL | - | Inactive |
Sjorzo | .Got HCL | sjorzo | Inactive |
Skyclad | YsidroNew HCL | - | Inactive |
Slewey | Slewey HCL | Slewey | Active |
sorcees | sorcees HCL | - | Inactive |
SoulWar1 | Soulli HCL | - | Active |
TeDiZ | Kiirto HCL | - | Inactive |
tollo71 | tollo71 HCL | Tollo-HC | Active |
Vicarious scl | VicariousHCL HCL | - | Active |
VraatJ scl | vraatjuh HCL | Vraatjuh | Active |
Yago | Don_Holio HCL | Don_Holio | Active |
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM of post hier.
Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben post hier een link of DM me even! Pmen op d2jsp kan ook!
Heeft iemand van de pro's hier al een dreamerpala gemaakt? Dream helm, dream shield, beast zerker (lvl9 fanaticism!), etc, met als main aura conviction en dan een offensive skill, en natuurlijk alle synergies maxed out. Lijkt mij een killerbuild. Zou ik wel eens willen proberen. Ik vraag mij af of die meer dmg doet dan een conviction-avenger? Alhoewel je met een dreamer kan chargen ipv vengeancen, maar ik weet niet of dat beter of slechter zou zijn. Het zou wat tijd kosten om dat "even" te testen.
[ Voor 4% gewijzigd door RuddyMysterious op 02-01-2009 18:10 ]
gents, ik zit met een probleem.
Ik heb een orb-sorc, (lvl 37, gaat best rap) maar ik heb steeds mana-tekort, heb in een guide gelezen dat ik geen punten moet stoppen in energy en heb van Kyo begrepen ook geen punten in warmth, maar ik kom steeds zonder mana te zitten, hoe kan ik dit verbeteren?
oh ja: Kyo, wanneer is het een goed punt om door te gaan naar het volgende niveau? (ben nu 37)
Ik heb een orb-sorc, (lvl 37, gaat best rap) maar ik heb steeds mana-tekort, heb in een guide gelezen dat ik geen punten moet stoppen in energy en heb van Kyo begrepen ook geen punten in warmth, maar ik kom steeds zonder mana te zitten, hoe kan ik dit verbeteren?
oh ja: Kyo, wanneer is het een goed punt om door te gaan naar het volgende niveau? (ben nu 37)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Persoonlijk niet maar weet wel van anderen dat het zeer lekker werkt. Volgens mij een van de HC lui die je ervover kan vertellen, degene die ik ken die er een had speelt al geruime tijd niet meer.DevilsProphet schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:10:
Heeft iemand van de pro's hier al een dreamerpala gemaakt? Dream helm, dream shield, beast zerker (lvl9 fanaticism!), etc, met als main aura conviction en dan een offensive skill, en natuurlijk alle synergies maxed out. Lijkt mij een killerbuild. Zou ik wel eens willen proberen. Ik vraag mij af of die meer dmg doet dan een conviction-avenger? Alhoewel je met een dreamer kan chargen ipv vengeancen, maar ik weet niet of dat beter of slechter zou zijn. Het zou wat tijd kosten om dat "even" te testen.
Maak je daar maar geen zorgen over dat komt later allemaal wel, zeker als je straks een insight neemt zul je daar geen last meer van hebben. Wbt baalruns kun je tot ~40-45 doen ligt er maar net aan wat je zelf wilt.Mad-Matt schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:23:
gents, ik zit met een probleem.
Kan je straks wel even helpen als je rush door nm nodig hebt
gaarnepsychoclown schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:30:
[...]
Persoonlijk niet maar weet wel van anderen dat het zeer lekker werkt. Volgens mij een van de HC lui die je ervover kan vertellen, degene die ik ken die er een had speelt al geruime tijd niet meer.
[...]
Maak je daar maar geen zorgen over dat komt later allemaal wel, zeker als je straks een insight neemt zul je daar geen last meer van hebben. Wbt baalruns kun je tot ~40-45 doen ligt er maar net aan wat je zelf wilt.
Kan je straks wel even helpen als je rush door nm nodig hebt
Matt, Je moet deze levels hebben om ancients te kunnen doen:
normal: level 25
nightmare: level 40
hell: level 60
Verder is het zaak een spirit zwaard en/of schild te dragen. Ik heb er nog wel een zwaard over die je kunt krijgen vanavond.
Nog even terugkomen op vorige deel het stuk dat over de drops ging.
In mijn oorspronkelijke bericht stond een stuk uit dezelfde quote als Vic, maar ik dacht te lezen dat dat niet gold voor Bosses. Nu ik nog eens kijk met minder slaperige blik, zie ik dat ik me maar wat inbeelde
Zaak om met 3 spelers te mf'en dus
Ohja, de kans dat je max sockets krijgt van de quest is 100% volgens dat artikel
normal: level 25
nightmare: level 40
hell: level 60
Verder is het zaak een spirit zwaard en/of schild te dragen. Ik heb er nog wel een zwaard over die je kunt krijgen vanavond.
Nog even terugkomen op vorige deel het stuk dat over de drops ging.
In mijn oorspronkelijke bericht stond een stuk uit dezelfde quote als Vic, maar ik dacht te lezen dat dat niet gold voor Bosses. Nu ik nog eens kijk met minder slaperige blik, zie ik dat ik me maar wat inbeelde
Zaak om met 3 spelers te mf'en dus
Ohja, de kans dat je max sockets krijgt van de quest is 100% volgens dat artikel
[ Voor 7% gewijzigd door winkbrace op 02-01-2009 19:04 ]
bazz, thanx.
Ben nu lvl 41, dus goed voor nm
Ben nu lvl 41, dus goed voor nm
Werkt perfect (niet uit eigen ervaring), maar als main skill zou ik wel Zeal nemen ipv Vengeance. Door de vele elemental dmg die je doet dmv dream en de conviction die je daar bovenop draagt wil je juist snel aanvallen zodat die elemental dmg zo vaak mogelijk kan worden toegediend. Zeal zal daarom denk ik een stuk beter werken.DevilsProphet schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:10:
Vicariously I live while the whole world dies
Juist ja, ik wist dat een dreamer nog een andere offensive skill kon kiezen, maar ik was even vergeten welke.Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:19:
[...]
Werkt perfect (niet uit eigen ervaring), maar als main skill zou ik wel Zeal nemen ipv Vengeance. Door de vele elemental dmg die je doet dmv dream en de conviction die je daar bovenop draagt wil je juist snel aanvallen zodat die elemental dmg zo vaak mogelijk kan worden toegediend. Zeal zal daarom denk ik een stuk beter werken.
Die vengeance komt van mijn conviction-avenger hoor, ik bedoelde niet dat een dreamer die skill zou moeten gebruiken.
Anyway, sommige pro's hebben soms toch wel extreme gear: (ja ik weet dat het hier om een zealer gaat

*kwijl⁵*
En dan als extra, de vraag van tien miljoen: wie vindt welke klasse leuker spelen dan elke andere klasse? Ik heb namelijk nog geen ervaring met ama en sorc, maar zou uiteindelijk die ervaring willen hebben als ze leuk blijken te zijn. Ik vind het leuk om mijn char zo min mogelijk te moeten micromanagen (bo met cta, fade/bos voor een assassin, chilling armor voor sorc, holy shield voor pala, etc), dus ik vraag me af of een char als sorc voor mij is weggelegd. Neem maar aan dat ik voldoende twinked kan spelen. Ik heb een hybridsin en een avenger en ik vond beide vrij lollig, met de pro voor de hybridsin omdat zij betere crowdcontrol heeft. Ook heb ik een skelliemancer die eveneens lekkere crowdcontrol heeft. Om eerlijk te zijn vind ik crowdcontrol iets leuker dan zelf als zot te moeten rammen op mijn muis. Het is leuk om je maaksels autonoom de vijand te zien neerleggen, al dan niet met wat hulp van jou middels curses of CE voor de skelliemancer en nieuwe traps voor de hybridsin. Misschien moet ik mijn hybridsin eens wat verder twinken om het nóg leuker te maken. Worden die trouwens ooit gebruikt tegen ubers? Of zijn dat enkel smiters?
[ Voor 39% gewijzigd door RuddyMysterious op 02-01-2009 19:30 ]
Die Verdungo's is niet zo bijzonder, maar de rest is wel awesome ja. Alhoewel ik misschien toch iets andere keuzes had gemaakt met zijn budget...
die defence
Legionskellie, dat was ik! Spreken we een keer af bij de koffie-automaat bij de AH XL?Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:49:
[...]
of vergis ik me? in ieder geval heb ik gisteren nog met iemand van got gesproken.
Heren, ik moet helaas afhaken voor de ubers vanavond. Had al een andere afspraak staan, had ik ff niet aan gedacht. Ben vanavond rond uurtje of half een, een uur wel nog ff online denk ik!
Succes met de ubers. Volgende keer ben ik er graag bij.
Smiters worden wel het meeste gebruikt, maar je kan er ook een kick-assa voor gebruiken(Pheno en Don hebben dit gedaan) of een summon-necro(heb ik al gedaan). Werkt allemaal evengoed, alhoewel de smiter wel een stuk goedkoper kan worden gemaakt.DevilsProphet schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:24:
[...]
Juist ja, ik wist dat een dreamer nog een andere offensive skill kon kiezen, maar ik was even vergeten welke.
Die vengeance komt van mijn conviction-avenger hoor, ik bedoelde niet dat een dreamer die skill zou moeten gebruiken.
Anyway, sommige pro's hebben soms toch wel extreme gear: (ja ik weet dat het hier om een zealer gaat)
[afbeelding]
*kwijl⁵*
En dan als extra, de vraag van tien miljoen: wie vindt welke klasse leuker spelen dan elke andere klasse? Ik heb namelijk nog geen ervaring met ama en sorc, maar zou uiteindelijk die ervaring willen hebben als ze leuk blijken te zijn. Ik vind het leuk om mijn char zo min mogelijk te moeten micromanagen (bo met cta, fade/bos voor een assassin, chilling armor voor sorc, holy shield voor pala, etc), dus ik vraag me af of een char als sorc voor mij is weggelegd. Neem maar aan dat ik voldoende twinked kan spelen. Ik heb een hybridsin en een avenger en ik vond beide vrij lollig, met de pro voor de hybridsin omdat zij betere crowdcontrol heeft. Ook heb ik een skelliemancer die eveneens lekkere crowdcontrol heeft. Om eerlijk te zijn vind ik crowdcontrol iets leuker dan zelf als zot te moeten rammen op mijn muis. Het is leuk om je maaksels autonoom de vijand te zien neerleggen, al dan niet met wat hulp van jou middels curses of CE voor de skelliemancer en nieuwe traps voor de hybridsin. Misschien moet ik mijn hybridsin eens wat verder twinken om het nóg leuker te maken. Worden die trouwens ooit gebruikt tegen ubers? Of zijn dat enkel smiters?
Welke klasse het leukst? Niet echt een voorkeur, vind alle klasses wel iets hebben. Probeer gewoon iets wat je aanstaat
Daarnaast, ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van die items
Alma Negra is na een HoZ wel een van de betere pala-schildjes en voor smiters zelfs misschien wel leuker. Doet meer smite dmg en geeft zelf ook nog enhanced dmg.
En Legion: ik had zelf altijd het idee dat een amazon totaal niet leuk zou zijn, maar could i be wrong
Kheb nu een javazon en da's zo'n beetje wel mn favoriete character. Je moet gewoon alles een keer geprobeerd hebben om te kijken wat je zelf het leukst vind
En Legion: ik had zelf altijd het idee dat een amazon totaal niet leuk zou zijn, maar could i be wrong
Anoniem: 285643
Das toevallig, ik heb nu wat gear om een javazon te bouwen. Ben momenteel lvl 44 (titans, java skillers en nog wat spul).Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:54:
Alma Negra is na een HoZ wel een van de betere pala-schildjes en voor smiters zelfs misschien wel leuker. Doet meer smite dmg en geeft zelf ook nog enhanced dmg.
En Legion: ik had zelf altijd het idee dat een amazon totaal niet leuk zou zijn, maar could i be wrongKheb nu een javazon en da's zo'n beetje wel mn favoriete character. Je moet gewoon alles een keer geprobeerd hebben om te kijken wat je zelf het leukst vind
Trouwens hoe laat gaan we starten met die ubers?
Geen idee, ik dacht dat hij volgende week vrijdag bedoelde
Ik ben er klaar voor hoor, ik ben online. Accounts zijn VicariousHCL en nyny83 mocht je me zoeken
Zou zelf eerder een eth upped 'zod' Zaka of natuurlijk een Eth bugged Exile vortex 45@ genomen hebben.Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:54:
En Legion: ik had zelf altijd het idee dat een amazon totaal niet leuk zou zijn, maar could i be wrongKheb nu een javazon en da's zo'n beetje wel mn favoriete character. Je moet gewoon alles een keer geprobeerd hebben om te kijken wat je zelf het leukst vind
Krijg spontaan neigingen om mijn oude smiter te rebuilden, wie weet binnenkort een keer.
Jammer big, sowieso moeten we even zien of we met genoeg zijn en anders maar een andere keer hoorHetBiggie schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:43:
[...]
Legionskellie, dat was ik! Spreken we een keer af bij de koffie-automaat bij de AH XL?![]()
Heren, ik moet helaas afhaken voor de ubers vanavond. Had al een andere afspraak staan, had ik ff niet aan gedacht. Ben vanavond rond uurtje of half een, een uur wel nog ff online denk ik!
Succes met de ubers. Volgende keer ben ik er graag bij.
Mits we genoeg mensen hebben, weet nog niet hoe laat want we moeten eerst even iedereen hebben etc.Anoniem: 285643 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:07:
[...]
Das toevallig, ik heb nu wat gear om een javazon te bouwen. Ben momenteel lvl 44 (titans, java skillers en nog wat spul).
Trouwens hoe laat gaan we starten met die ubers?
Anyways ik kom zo on dus bespreken we het ingame wel even
Zelf ben ik verliefd geworden op een twinked meisje.. lightsorc
Bonemancer en 1pt smiter (beide twinked) komen zeker op de gedeelde 2e en 3e plaats.
Spirit pala shield >>> HoZ, maar hier verschillen toch wel vaak wat meningenVicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:54:
Dat gezegd, beste shield voor een smiter vind ik pala shield met een runeword erin(naam ff kwijt, dat ene waarbij je tot 65 of 75 extr res to all kunt krijgen)
[ Voor 7% gewijzigd door Maldred op 02-01-2009 20:19 ]
Ligt eraan wat voor pala je bent een hammer heeft meet baat bij spirit maar een smiter vind ik zelf hoz lekkerder dan spirit imo.Maldred schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:17:
[...]
Spirit pala shield >>> HoZ, maar hier verschillen toch wel vaak wat meningen. Het belangrijkste wat je op alma Negra mist is res, en dat heb je toch flink nodig bij smiters. Dat het meer smite dmg en ed doet maakt niet zoveel uit. CB werkt in procenten en dan maakt het niks uit of je nu 300 smite dmg meer doet. Het maakt pas uit op het laatste streepje en of dat nu 5 sec langer duurt maakt mij echt geen zak uit
Sanctuary bedoel je
Ja, dat is hem(ben slecht in namenpsychoclown schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:19:
[...]
Ligt eraan wat voor pala je bent een hammer heeft meet baat bij spirit maar een smiter vind ik zelf hoz lekkerder dan spirit imo.
Sanctuary bedoel je
En ja, het hangt ook nog van je soort pala af
Nouja, dan is hij nog altijd goed voor zealers door die enhanced dmgMaldred schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:17:
[...]
Spirit pala shield >>> HoZ, maar hier verschillen toch wel vaak wat meningen. Het belangrijkste wat je op alma Negra mist is res, en dat heb je toch flink nodig bij smiters. Dat het meer smite dmg en ed doet maakt niet zoveel uit. CB werkt in procenten en dan maakt het niks uit of je nu 300 smite dmg meer doet. Het maakt pas uit op het laatste streepje en of dat nu 5 sec langer duurt maakt mij echt geen zak uit
Dat gezegd, beste shield voor een smiter vind ik pala shield met een runeword erin(naam ff kwijt, dat ene waarbij je tot 65 of 75 extr res to all kunt krijgen)
En de pic van die items komt van een zealer, dusja...Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:45:
[...]
Nouja, dan is hij nog altijd goed voor zealers door die enhanced dmg
Zo weer 2 tevreden gotters, mat en skellie door nm geschopt of eigenlijk gesleept 
Anyways nog eventjes met skellie en bas een run gedaan maar mocht niet baten helaas.
@ bas, zaai ja deed rondje google en wist meteen weer wat het was.
Prachtig was dat altijd ja
Anyways nog eventjes met skellie en bas een run gedaan maar mocht niet baten helaas.
@ bas, zaai ja deed rondje google en wist meteen weer wat het was.
Prachtig was dat altijd ja
idd, me is weer tevreden, inmiddels lvl 56 en het gaat de goede kant op
Triple-rushen: je zou denken dat het sneller gaat zo, maar het hielp niet echt geloof ik 
En waar waren jullie nou allemaal voor die Ubers! Zat er al helemaal klaar voor, moest bijna huilen toen het niet doorging
En waar waren jullie nou allemaal voor die Ubers! Zat er al helemaal klaar voor, moest bijna huilen toen het niet doorging
Lekker, way too goMad-Matt schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 23:41:
idd, me is weer tevreden, inmiddels lvl 56 en het gaat de goede kant op
Hehe ja oefening baart kunst, nog even oefenen dusVicarious schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:02:
Triple-rushen: je zou denken dat het sneller gaat zo, maar het hielp niet echt geloof ik
Mja heel laf allemaal
@bas
Maak je borst maar vast nat.. heb een pala torch voor je
Mezelf maar even 2x Soj orange skin cadeau gedaan, 4kdmg erop vooruit en met mijn fireres scs zelfs max fireres?! Had berekend dat ik minstens 3x 11fres nodig had maar blijkbaar zat ik fout
Woei, die pala torch gaat hem zeker 2k hammer dmg schelen.
Zoiets idd, toen die van wizzy naar hoto switche daarstraks ging hij er ook 1-1.5k op vooruitVicarious schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:19:
Woei, die pala torch gaat hem zeker 2k hammer dmg schelen.
Jah, had er graag aan meegedaan. Maar zoals je al zegt, volgende keer beter!psychoclown schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:12:
Mja heel laf allemaalnja volgende keer beter
Had vanmiddag nog ff paar mf-runs gedaan, en niet helemaal zonder succes: een Stormshield en een 5%FHR/+16mana sc. Geen superitems, maar toch leuke dingen om te vinden!
Ben trouwens nu nog online, mochten er nog wat mensen ff willen gamen.
Ik ben ook maar weer eens begonnen met d2! Sorc lvl31 inmiddels, mocht je nog zin hebben mij wat verder te helpen whisper maar ff naar joss2603Ben trouwens nu nog online, mochten er nog wat mensen ff willen gamen.
leukste char is natuurlijk persoonlijk, maar voor mij is dat absoluut 123194234% de javazonDevilsProphet schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:24:
[...]
Juist ja, ik wist dat een dreamer nog een andere offensive skill kon kiezen, maar ik was even vergeten welke.
Anyway, sommige pro's hebben soms toch wel extreme gear: (ja ik weet dat het hier om een zealer gaat)
[afbeelding]
*kwijl⁵*
Dit had ik voordat ik gebanned werd (uit mn hoofd)
mf gear :
helm : shako met een 15ias//25@ een res
armour: enigma -> teleport + mf
shield: stormshield met 15ias // res adds
boots: 50mf waterwalks
belt : razortail of zoiets (pierced)
ringen : 30mf nagels
amu : die ene met 15 ias of zoiets en 100 defense tegen missiles
weapon: 4java//40 ias rare maiden javelins
gloves : 15ias en res adds en 2 java skills geloof ik
torch + anni + gheeds + shitload aan 7mf sc's
merc had een infinity (must have voor java imo) en gladiators bane armour + vampire gaze helm.
Ik geloof dat ik met mijn build ongeveer 250-300 mf had, haalde het hoogste ias breakpoint en 100% pierce.
Arghh je moet is een filmpje opzoeken van een java, ze zijn zo cool
en op de bosses charged strike = diablo dood onder de 2 seconden, baal onder de 10 of zoiets, je sloopt echt alles zo snel. en het ziet er leuk uit.
damn, ik hoop dat d3 ook een javazon class krijgt
welk voor hem een pala torch en niet voor mijpsychoclown schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:12:
[...]
Lekker, way too go
[...]
Hehe ja oefening baart kunst, nog even oefenen dus
Mja heel laf allemaalnja volgende keer beter
@bas
Mezelf maar even 2x Soj orange skin cadeau gedaan, 4kdmg erop vooruit en met mijn fireres scs zelfs max fireres?! Had berekend dat ik minstens 3x 11fres nodig had maar blijkbaar zat ik fout
komt zeker doordat ik ff rond oud en nieuw niet online ben geweest
anyway, dat plaatje, alleen die pally zealer circlet is echt UBER, verder niet zo super bijzonder
Anoniem: 238744
Moet toch ook echt zeggen dat ik Exile wel erg fijn vind op mijn Smiter.Maldred schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:17:
[...]
15% extra kans op Lifetap, icm met Draculs heb je altijd binnen een paar hits (en dan nog IAS + Fana) Life Tap gecursed. Ik heb hem op mijn (hardcore) Smiter in een eth Vortex (4x @ all res) ~37x uit m'n hoofd defense + def aura en +5% max res op fire/cold
Brengt mij totaal ook op zo'n 38k defense, icm met Holy Shield.
En ook de resists, zijn zelfs met Meph's conviction nog allemaal +30, die maak ik weer goed met een Wizzy Ber'd (voor de extra % CB)
Is echt niet dood te krijgen tegen Ubers, Tollo zei het vorige keer ook al, gaat zelfs nauwelijks life vanaf en als het gebeurt Life Tap natuurlijk
Mijn ervaring met Dreamer-Pally:
- Gear: Dual dreams icm Voice of Reason in Phase Blade (alternatieven: Rift in War Scepter en Kwakkes favoriet: Cresent Moon PB/CS). Hoogste IAS breakpoint haalbaar, zonder Fanatism.
- Skills: Gecombineerd met min. lvl 25 Conviction en 5pt Zeal (main attack). Max Holy Shield.
- Gouden tip (@HC iig): max NIET Zeal en synergie daarvan! Reden: Iron Maiden. Gebruik zeker geen Beast, veel te veel fys. damage.
Met deze setup ligt alles in no time door mega lightning en cold damage icm Conviction. Zeer goede crowd control door Orbs/Ice bolts van VoR.
Helemaal nergens problemen (zelfs Lilith is geen probleem). Nauwelijks last van IM omdat een PB geen kont fys. damage doet.
Indien gewenst kan ik de hele setup wel eens posten.
- Gear: Dual dreams icm Voice of Reason in Phase Blade (alternatieven: Rift in War Scepter en Kwakkes favoriet: Cresent Moon PB/CS). Hoogste IAS breakpoint haalbaar, zonder Fanatism.
- Skills: Gecombineerd met min. lvl 25 Conviction en 5pt Zeal (main attack). Max Holy Shield.
- Gouden tip (@HC iig): max NIET Zeal en synergie daarvan! Reden: Iron Maiden. Gebruik zeker geen Beast, veel te veel fys. damage.
Met deze setup ligt alles in no time door mega lightning en cold damage icm Conviction. Zeer goede crowd control door Orbs/Ice bolts van VoR.
Helemaal nergens problemen (zelfs Lilith is geen probleem). Nauwelijks last van IM omdat een PB geen kont fys. damage doet.
Indien gewenst kan ik de hele setup wel eens posten.
Wat is de lightning en cold dmg van zo'n dreamer pally met een VoR wapen?
Een Doom of HoJ wapen is zeker af te raden wegens de enhanced dmg en dus pijnlijkheden met iron maiden? Want ze geven ook nog es een boost aan de elemental dmg, alhoewel de hoeveelheid daarvan wsl niet zoveel is door lage lvl.
Een Doom of HoJ wapen is zeker af te raden wegens de enhanced dmg en dus pijnlijkheden met iron maiden? Want ze geven ook nog es een boost aan de elemental dmg, alhoewel de hoeveelheid daarvan wsl niet zoveel is door lage lvl.
Wist van jou dat je niet kon maar had wel verwacht dat vraat ofzo er zou zijnHetBiggie schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:48:
[...]
Jah, had er graag aan meegedaan. Maar zoals je al zegt, volgende keer beter!
Had vanmiddag nog ff paar mf-runs gedaan, en niet helemaal zonder succes: een Stormshield en een 5%FHR/+16mana sc. Geen superitems, maar toch leuke dingen om te vinden!
Ben trouwens nu nog online, mochten er nog wat mensen ff willen gamen.
Zeg dat maar niet te snel, 5fhr 17mana is ~70+fg, hier moet je dus wel 40-50fg voor kunnen krijgen
Hr's droppen ook nu weer in prijs net als de anni's (Unid van 210 naar avg 150), hr's zijn al voor 14fg/ps te krijgen. Zo'n 4 hr's waard dus
Zal je aan de playertable toevoegen, je speelt SCL of HCL?JossKp schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:02:
[...]
Ik ben ook maar weer eens begonnen met d2! Sorc lvl31 inmiddels, mocht je nog zin hebben mij wat verder te helpen whisper maar ff naar joss2603
Ja zo'n vent had er 2 en was nog steeds op zoek voor jou maar ik heb nog steeds een gheeds en natures voor je maar totaal niet online. Dacht dal zal nog niet 123 snel terug zijn dan maar bas omdat hij ook meteen wat in return heeftDalyxia schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:53:
[...]
welk voor hem een pala torch en niet voor mijverdomme
komt zeker doordat ik ff rond oud en nieuw niet online ben geweest
anyway, dat plaatje, alleen die pally zealer circlet is echt UBER, verder niet zo super bijzonder
Yep dat zeg ik Eth bugged Exile vortex 45@ is het shield voor een smiter als je het kan betalenAnoniem: 238744 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 02:26:
[...]
Moet toch ook echt zeggen dat ik Exile wel erg fijn vind op mijn Smiter.
15% extra kans op Lifetap, icm met Draculs heb je altijd binnen een paar hits (en dan nog IAS + Fana) Life Tap gecursed. Ik heb hem op mijn (hardcore) Smiter in een eth Vortex (4x @ all res) ~37x uit m'n hoofd defense + def aura en +5% max res op fire/cold
Brengt mij totaal ook op zo'n 38k defense, icm met Holy Shield.
En ook de resists, zijn zelfs met Meph's conviction nog allemaal +30, die maak ik weer goed met een Wizzy Ber'd (voor de extra % CB)
Is echt niet dood te krijgen tegen Ubers, Tollo zei het vorige keer ook al, gaat zelfs nauwelijks life vanaf en als het gebeurt Life Tap natuurlijk
Ik mag weer actief gezet worden hoor. Account is got-pheno.
Reviva (untwinked summoner) op level 70
Een Korlic look-a-like op level 18:leap/leap attack, polearm mastery
Een (cursemancer) op level 34 (al krijgt hij nu even niet de listerfamily plat) met een barb als enige aanval.
Ik heb mijn d2jsp account nog niet gebruikt, ik doe het met de troep die ik vind
Een (cursemancer) op level 34 (al krijgt hij nu even niet de listerfamily plat) met een barb als enige aanval.
Ik heb mijn d2jsp account nog niet gebruikt, ik doe het met de troep die ik vind
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 03-01-2009 10:03 ]
psychoclown schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:12:
@bas
maw: Hoera!
edit: zaai begint hoor
[ Voor 3% gewijzigd door winkbrace op 03-01-2009 11:42 ]
Ok is gedaanPheno79 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:01:
Hehe ga maar lekker zaai kijken
Ik was studeren.. moet soms ook gebeuren zeker met mijn aantal punten

Anyways heb een user gevonden die nog 2 clean pc skillers zoekt waarmee je gelijk quite speelt.
Blijf het in de gaten houden als die update maar als je asap zou kunnen geven zou het fijn zijn (voor beide).
Anoniem: 184982
Wie gaat er dan ook uber organiseren op vrijdag avond, MOET BIER DRINKEN, sorry x(psychoclown schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 09:59:
Wist van jou dat je niet kon maar had wel verwacht dat vraat ofzo er zou zijn
Doe mij dan ook maar een doordeweekse dag net als toen met untwinked party.
Volgende ubers dus aub niet meer op vrijdag/zaterdag want dan benk zoizo niet thuis;p.
Tja niet iedereen drinkt bier op vrijdagAnoniem: 184982 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:45:
[...]
Wie gaat er dan ook uber organiseren op vrijdag avond, MOET BIER DRINKEN, sorry x(
Doe mij dan ook maar een doordeweekse dag net als toen met untwinked party.
Volgende ubers dus aub niet meer op vrijdag/zaterdag want dan benk zoizo niet thuis;p.
Doordeweekse dag is geen probleem voor mij maar aankomende week zal dat niet gaan moet het wel die week erop
donderdag na de untwinked party misschien? ik wil ook wel graag meedoen met ubers met mijn hamerlulpsychoclown schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:07:
[...]
Tja niet iedereen drinkt bier op vrijdag
Doordeweekse dag is geen probleem voor mij maar aankomende week zal dat niet gaan moet het wel die week erop
He's backPheno79 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:01:
Iemand ervaring met een double throw barb trouwens? Lijkt me wel lollig om eens te proberen. Leap/leap attack en polearm werkt best geinig trouwens, heb ik al eens gezien... Wist niet dat leap ook een knockback had, maar die is erg handig
Nice nog een hammer, nu stromen ze weer terugDalyxia schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:06:
[...]
donderdag na de untwinked party misschien? ik wil ook wel graag meedoen met ubers met mijn hamerlul
Donderdag doe ik niet mee (zowel UT mochten jullie dat gaan doen als untwinked).
Woopsa gaan we weer iets te snel in en uit 
Bas kun je die pgms even vasthouden? thanks
Bas kun je die pgms even vasthouden? thanks
Mja ging iets te snel dat zorgt ook voor een temp ban helaas, wist ik maar dacht dat ik nog niet te snel ging..BazzPsychoNut schreef op zondag 04 januari 2009 @ 00:20:
komt voor de bakker. toch gek
Double throw werkte prima in 1.09. Maar dat was pvp. Altijd leuk: op switch een handwapen en dan in de strijd wisselen. Die lui staan dan opeens te huilen om hun moeder omdat ze het niet hadden verwacht terwijl ze doorklieft warenVicarious schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:09:
[...]
He's back![]()
Iemand ervaring met een double throw barb trouwens? Lijkt me wel lollig om eens te proberen. Leap/leap attack en polearm werkt best geinig trouwens, heb ik al eens gezien... Wist niet dat leap ook een knockback had, maar die is erg handig
In PvM is het op hell wat lastiger, maar zeker wel te doen, lijkt me. De hitpoints zijn in 1.10 wat meer geworden, maar er zijn ook meer en betere throw weapons. Gimmershred is bv prima voor phys immunes
Ik wil zelf de ancients namaken, dus een throwbarb komt ook nog.
Korlic gaat er iig zo uitzien (als ik de boel bij elkaar kan vinden):
- Ik mik op breakpoint 86% met FHR. Ik heb geen schild, dus snel bijkomen van een attack is beter dan niets. De volgende is 200%, een beetje lastiger. Misschien kan het, met GCs met 12fhr en +1 combat masteries en combat skills skillers. Extra polearm damage is natuurlijk ook meegenomen en volgens mij zijn die dingen wel cheap.
- Resistance is natuurlijk belangrijk, dus naast het one point wonder natural res ook daar nog aandacht voor.
- Damage, met deze build niet zo lastig te bereiken, icm een leuk wapen.
- Geen IAS: ik ben er niet afhankelijk van. Leap attack is niet gebonden aan IAS
Gear voor ogen:
Armor: Myth. Korlic is een mythe, dus dit is stylepoints
Helm: Arraets. Er is geen betere voor deze build. Het heeft echt alles waar ik aandacht aan wil besteden (res, FHR, + skills)
Weapon: Obedience
Boots: Sandstorm Trek: die heeft iig FHR.
Belt, rings en amulet zijn nog vrij.
Wat een leuk idee! Veel succes 
Obedience is cool
Obedience is cool
Ja ziet er tof uit.BazzPsychoNut schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:27:
Wat een leuk idee! Veel succes
Obedience is cool
Double throw lijkt me ook wel lache zoals vic al zei
Yup, als ik weer een nieuwe build ga maken wordt het een double throw barb. Kan alleen nog ff duren, ben nog wel ff bezig met mn untwinked hydra-sorcje.
Voor de HC-ers hier, net weer UT geopend.
Don komt er de eerste run ook in, eventueel zijn er later ook nog wel spots beschikbaar
Don komt er de eerste run ook in, eventueel zijn er later ook nog wel spots beschikbaar
Anoniem: 67853
Ik heb een throw barb die wel aardig managed in hell, moet je nagaan dat het eigenlijk ook nog een goldfinder/mf barb is, gebruik dus geen arreats e.d. maar IK helm, changeguards, wealth armor, war travelers, goldwrap en een 35% mf amulet met +3masteries. Twee dwarf stars (100% gold find) afgewisseld met 30% nagel en 36% mf ring. Dan toch nog steeds 4-8K aan throw damage en het gooit lekker snel, weliswaar met might aura van merc geactiveerd. Secondhand twee alibaba's met lems om mee te horken. Leuk om soms ca. 150K uit één van de travi gasten te halen door kill + hork. Denk dat je makkelijk nog 2K meer damage kan krijgen.
Nog circa 16 skill points over maar geen idee waarin te stoppen. Kan nog veel in double throw maar vermeerderd alleen change to hit die al hoog genoeg is. Axe mastery levert volgens mij geen extra damage op, tenminste na vergelijking voor en na het toewijzen van een skillpoint in axe mastery met twee flying axes die ik gebruik. Gebruik een gimmershred en 321% ed flying axe met 6% mana en life leech en nog wat + ar en elemental damage.
Nog circa 16 skill points over maar geen idee waarin te stoppen. Kan nog veel in double throw maar vermeerderd alleen change to hit die al hoog genoeg is. Axe mastery levert volgens mij geen extra damage op, tenminste na vergelijking voor en na het toewijzen van een skillpoint in axe mastery met twee flying axes die ik gebruik. Gebruik een gimmershred en 321% ed flying axe met 6% mana en life leech en nog wat + ar en elemental damage.
Ja Goldfarmers vinden erg veel gold, ~100k-250k per travi gastjeAnoniem: 67853 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:39:
Ik heb een throw barb die wel aardig managed in hell, moet je nagaan dat het eigenlijk ook nog een goldfinder/mf barb is, gebruik dus geen arreats e.d. maar IK helm, changeguards, wealth armor, war travelers, goldwrap en een 35% mf amulet met +3masteries. Twee dwarf stars (100% gold find) afgewisseld met 30% nagel en 36% mf ring. Dan toch nog steeds 4-8K aan throw damage en het gooit lekker snel, weliswaar met might aura van merc geactiveerd. Secondhand twee alibaba's met lems om mee te horken. Leuk om soms ca. 150K uit één van de travi gasten te halen door kill + hork. Denk dat je makkelijk nog 2K meer damage kan krijgen.
Was alleen een iets andere barb, leap + bo + shout + find item maxed en een leuke merc die alles neermaaide terwijl ik aan het leapen was
Mss dat Warcry wel beter is zodat je niet als een gek hoeft te springen (moet je merc veel lopen).
Bo maxed neem ik aan?
Wil eventueel wel leechen(assa al klaar ervoor, barb moet nog ff hellrush), tenminste als ik online ben.
Heb wel geen wall/hammer char, dus kan niet helpen, alleen maar leechen
Goed, na 30 normal meph runs, dan toch maar het verzoek:
Heeft er iemand een sigons shield voor mij (soft core ladder) ?
Leechen moet ook kunnen, maar kan niet in m'n eentje runnen!Maldred schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:23:
Wil eventueel wel leechen(assa al klaar ervoor, barb moet nog ff hellrush), tenminste als ik online ben.
Don kwam misschien nog vanavond, met necro of hammer, dus dan nog 1 iemand
Nee helaas geen sigons hiero.BazzPsychoNut schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:43:
Sowieso altijd zo goed als geen low spul of het moet een verzoek zijn
Nog maar 60 te gaan toch statistisch gezien?BazzPsychoNut schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:43:
Thanx voor de info, ik ben er net een begonnen .Ik ga er alleen geen gold/items mee finden, dus hopelijk doe ik nog wat meer dmg. Ik ga vooral voor Faster Hit Recovery en veel Faster Run Walk. Zal vast wel veel aan het rondrennen zijnAnoniem: 67853 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:39:
Ik denk dat ik weet welke build ik ga gebruiken als ik nog eens een pala maak: dual-dream riftadin met mogelijks een act3 cold merc met nog een rift. Moet zwaar fijn spelen.
act3 cold merc doet geen melee attack he, dus die krijg geen ctcDevilsProphet schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:36:
Ik denk dat ik weet welke build ik ga gebruiken als ik nog eens een pala maak: dual-dream riftadin met mogelijks een act3 cold merc met nog een rift. Moet zwaar fijn spelen.
en rift kan alleen in Polearms, Scepters, en die kunnen act3 niet aan
[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 04-01-2009 18:59 ]
Sorry, ik kan mezelf niet baalrushenAnoniem: 238744 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:32:
Voor de HC-ers hier, net weer UT geopend.
Neem een A2 Merc met Rift. Werkt als een speer, uit eigen ervaring. Enige nadeel van een Rift War Scepter is iedere keer dat repairen. Maak Rift zo mogelijk in een clean War Scepter om de repair kosten te drukken.DevilsProphet schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:36:
Ach gold heb je toch zo gefarmed, paar elite magics items oppakken en je hebt zo 100ktollo71 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:00:
[...]
Neem een A2 Merc met Rift. Werkt als een speer, uit eigen ervaring. Enige nadeel van een Rift War Scepter is iedere keer dat repairen. Maak Rift zo mogelijk in een clean War Scepter om de repair kosten te drukken.
Daar red je het bij lange na niet mee als je in een item met veel skills erop een RW maakt...... Zet er maar een nulletje achter.psychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:39:
[...]
Ach gold heb je toch zo gefarmed, paar elite magics items oppakken en je hebt zo 100k
Ja dat zal best wel maar heb nog niet meegemaakt dat het duurder is dan een rw waar bijv de charges van een skill zijn opgebruikt. Anyways alleen voor de repaircosten zou ik niet een mindere scepter nemen eigenlijktollo71 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:44:
[...]
Daar red je het bij lange na niet mee als je in een item met veel skills erop een RW maakt...... Zet er maar een nulletje achter.
Btw, als mensen goeden throwing weapons vinden hou ik me aanbevolen. Ben dankzij Bazz nu in nightmare. Hij had me ff tot ancients geschopt en heb zelf ff een baalquest game gevonden. Hopelijk vanavond iemand beschikbaar om me door nightmare heen te schoppen?
Heb een eth deathbit, kun je ook nog uppen
Die's leuk om mee te beginnen kyo 
Knarfi, bijna iedereen speelt ladder eigenlijk. Maar met de leuke groep gotters hier ben je zo op weg geholpen hoor als je ook SCL gaat spelen
Knarfi, bijna iedereen speelt ladder eigenlijk. Maar met de leuke groep gotters hier ben je zo op weg geholpen hoor als je ook SCL gaat spelen
Wat vic al zegt, zie 2e post van dit topic voor de playertableAnoniem: 285825 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:12:
Ha, een D2 topic. Top! Speelt men hier ook scnl?
Ja eth + repair dus dacht laat ik die maar even bewarenVicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:14:
Die's leuk om mee te beginnen kyo
40DS zo uit mijn hoofd dus idd wel aardig zeker icm throw mastery, 23DS.
Ow ja, ik bedoelde inderdaad een A2 cold merc.tollo71 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:00:
[...]
Neem een A2 Merc met Rift. Werkt als een speer, uit eigen ervaring. Enige nadeel van een Rift War Scepter is iedere keer dat repairen. Maak Rift zo mogelijk in een clean War Scepter om de repair kosten te drukken.
En met wat geluk heb ik een superior war scepter met skills én repairs dura in X seconds.
Volgens mij is een repairende scepter per definitie magical, dus niet geschikt voor runewords. Maar i could be wrong...
als er repair op zit zijn de reparatiekosten bij charsi toch altijd 1 gold?
Hee, dat is best mogelijk. Ik ben blijkbaar verstrooid de laatste tijd. Even checken op de diii.net guide die ik aan het lezen ben.Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:44:
Volgens mij is een repairende scepter per definitie magical, dus niet geschikt voor runewords. Maar i could be wrong...
edit: http://forums.diii.net/sh...hp?p=6918159&postcount=48
Die vele +skills attributen zijn blijkbaar idd duur. Voor de rest zie ik niemand spreken over repairs durability, maar ik herinner me dat ik dat èrgens heb gelezen. Waar weet ik niet meer. Even checken of die attribuut in een of andere runeword zit.
edit2: natuurlijk, het zit op Exile. Stom van mij om dat zo te verwarren.
[ Voor 35% gewijzigd door RuddyMysterious op 05-01-2009 10:58 ]
Tip: probeer zeker ook eens een VoR Phase Blade. Goedkoop en erg effectief. Geen repairkosten en de fys. damage is laag genoeg om jezelf niet in 1x dood te slaan door Iron Maiden curse.DevilsProphet schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:50:
[...]
Hee, dat is best mogelijk. Ik ben blijkbaar verstrooid de laatste tijd. Even checken op de diii.net guide die ik aan het lezen ben.
Zou ik niet zo weten want waarom zou je het repairen als een item dat uit zichzelf kan?BazzPsychoNut schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:45:
als er repair op zit zijn de reparatiekosten bij charsi toch altijd 1 gold?
Even tussendoor, kan jij op diii.net komen dan? Ik sinds zondag niet meer zowel in Arnhem als in Enschede niet en heb niet dezelfde providerDevilsProphet schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:50:
[...]
Hee, dat is best mogelijk. Ik ben blijkbaar verstrooid de laatste tijd. Even checken op de diii.net guide die ik aan het lezen ben.
edit: http://forums.diii.net/sh...hp?p=6918159&postcount=48
Die vele +skills attributen zijn blijkbaar idd duur. Voor de rest zie ik niemand spreken over repairs durability, maar ik herinner me dat ik dat èrgens heb gelezen. Waar weet ik niet meer. Even checken of die attribuut in een of andere runeword zit.
edit2: natuurlijk, het zit op Exile. Stom van mij om dat zo te verwarren.
Ik kom daar ook niet op psycho... wilde wat opzoeken voor mijn nieuwe thrower, maar dat ging helaasch niet.
Ok thanks vic, dacht het uigesloten te hebben dat het aan mij lag maar nu ik opeens de post van devils zag begon ik weer te twijfelenVicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:19:
Ik kom daar ook niet op psycho... wilde wat opzoeken voor mijn nieuwe thrower, maar dat ging helaasch niet.
Anoniem: 285825
Tja, mijn probleem op SCL zal zijn items. Ben gewent aan 3 volle characters op SCNL waar ik al maanden mee speel, en al jaren wat te besteden op SCNL.[b][message=31291463,noline]
Ook totaal geen tijd/zin alles te gaan verkopen voor fg op D2jsp
diii.net lukt hier ter tijd en stond, volgens mij problemen met de dns. Hier .be, Telenet.
Wat mij wél lukt is, als je de exacte link nog kent tenminste, die link googlen, en als die niet tevoorschijn komt bij de hits die link zelf toevoegen (dat kan sinds kort in google mits je ingelogd bent) en dan zal google die pagina cachen en kan je die vanuit cache bekijken. Zo heb ik een thread van 30 pagina's zitten doorbladeren tijdens het vervelen bij het studeren, door elke nieuwe pagina te googlen, te adden en de cache te bekijken.
Wat mij wél lukt is, als je de exacte link nog kent tenminste, die link googlen, en als die niet tevoorschijn komt bij de hits die link zelf toevoegen (dat kan sinds kort in google mits je ingelogd bent) en dan zal google die pagina cachen en kan je die vanuit cache bekijken. Zo heb ik een thread van 30 pagina's zitten doorbladeren tijdens het vervelen bij het studeren, door elke nieuwe pagina te googlen, te adden en de cache te bekijken.
[ Voor 6% gewijzigd door RuddyMysterious op 05-01-2009 11:29 ]
Ja zoiets vermoedde ik al na vics postDevilsProphet schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:28:
diii.net lukt hier ter tijd en stond, volgens mij problemen met de dns. Hier .be, Telenet.
Begrijpelijk alleen helaas zijn er atm geen gotters die non ladder spelen.Anoniem: 285825 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:25:
[...]
Tja, mijn probleem op SCL zal zijn items. Ben gewent aan 3 volle characters op SCNL waar ik al maanden mee speel, en al jaren wat te besteden op SCNL.
Ook totaal geen tijd/zin alles te gaan verkopen voor fg op D2jsp
En ik kan gewoon al die tijd wel op diii.net komen
Grr, je kan ook te ver gaan he... lever die amu anders maar weer inBazzPsychoNut schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:56:
Ik ookBazzPsychoNut schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:56:
Zo, met wat hulp en zelf in goede pubbies zitten nu level 47. Ik spring me rot. ALleen die damage laat nog te wensen over, maar ik loop dan ook met een kale white pole arm rond.
Polearm mastery is al max, leap en leap attack zijn beide 8. Als dat straks klaar is kan ik wat aan bo en shout geven, zodat ik ook nog wat overleef
Kan er nu ook weer op ja.
Vic zal straks even die deathbit aan je geven
En ik ook. Ben vanavond wel ff online gok ikpsychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:34:
Kan er nu ook weer op ja.
Pheno, heb je nog wat aan dat knockback effect van leap of valt dat tegen? Ohja, en op nightmare zou je wel vrij snel leuke polearms moeten vinden...
Weet zelf ook wel wat van leap af gezien mijn goldfarm barb van afgelopen ladder daarop berustte.Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:42:
[...]
En ik ook. Ben vanavond wel ff online gok ik
Pheno, heb je nog wat aan dat knockback effect van leap of valt dat tegen? Ohja, en op nightmare zou je wel vrij snel leuke polearms moeten vinden...
Ligt maar net aan waarvoor je het gebruikt, de knockback doe je elke keer dat je leaped maar een throwbarb zal iit mijn oude goldfarm barb wel alles zelf neerhalen en het niet laten doen door een sterke merc
Neuh ik heb het niet over mijn barb hoor. Die zal zelden leap attacken vermoed ik
Ik weet alleen niet of dat knockback effect vergroot als je er heel veel skills in gooit.
Naar mijn weten vregroot het alleen de afstand dat je kan leapen, de knockback blijft gelijk.Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:12:
Neuh ik heb het niet over mijn barb hoor. Die zal zelden leap attacken vermoed ikIk weet alleen niet of dat knockback effect vergroot als je er heel veel skills in gooit.
Waarom upgrade pheno leap dan? Puur voor de style-points om in een keer de hele arcane sanctuary te kunnen overspringen naar de Summoner?psychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:14:
[...]
Naar mijn weten vregroot het alleen de afstand dat je kan leapen, de knockback blijft gelijk.
Knockback is op leap volgens mij nu 14 yards (level 10). Alles wat er in die range zit wordt teruggeknald.Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:42:
[...]
En ik ook. Ben vanavond wel ff online gok ik
Waarom ik die twee max: leap is een synergy op de leap attack: 10% extra damage dus dat wordt er straks 200% erboven op.
Leap attack heeft ook een grotere knockback radius. Dus leap wordt gemaxxed om de damage. En de twee mana cost als ik alleen zou willen knockbacken (wat kan, als mijn merc goed op dreef is in de cs bv).
beide maxxed:
Leap
Mana cost: 2
Range: 17.2 Yards
Knockback radius: 15 Yards
Leap attack
Mana cost: 9
Attack Rating: +335%
Damage: +870%
Knockback radius: 28 Yards
[Synergy] Leap: +200% Damage (10% / Lvl)
Icm met de polearmmastery snap je dat ie veel pijn gaat doen.
Ah, nice. Dus toch een vergrote radius en ook nog een synergy. Jij gaat uiteindelijk wel veel damage doen zo inderdaad
Denk dat het nog best een aardige build is ook dit. Wellicht ben ik eerder klaar met die thrower, wellicht kan ik dan nog wat tips geven
Of ga je geen double throw gebruiken bij het namaken van die ancients?
ik wil wel hammeren als je ut gaat maken, kan ik meteen levellenAnoniem: 238744 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:20:
Zo weer wat runs gedaan net, Boom, Tollo, Don allemaal mee gelift
Zijn er vanavond nog GoT-ers online (Hardcore) die mee doen met UT?
Leechers, of wallen/hammeren?
lvl 77 atm, en 9.6k dam
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
mijn Dreamer; cs-waardig en kan slechts dood door het sluiten van een accounttollo71 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 08:43:
Mijn ervaring met Dreamer-Pally:
bladiebla blabla
-ongegeneerde copy uit mijn topic op igotdiablo
Na lang sparen, en wachten tot de prijzen voor HR's wat waren gezakt is ie er dan eindelijk; een viable Dreamer die CS kan runnen
Gisteren met Moon en daarna met Boom test gedraaid, want dit wil je natuurlijk niet uitproberen zonder loot
de basis van deze built is Elemental dam, en dan met name lightning dam. Mijn focus was tot noch toe het zorgen voor maxresist en een zo hoog mogelijke defense op mijn pally, zodat ie relatief weinig geraakt wordt. Lopen houdt ie niet van, dus er moest ook rekening gehouden worden met een enigma.
Om in de CS naar believen te kunnen zealen, moest er natuurlijk rekening gehouden worden met de mogelijkheid dat je wel eens IM op je kop zou kunnen krijgen. Een beetje overkill aan life zou dus geen onnodige luxe zijn ofwel, fuck block, vita is the name
STATTS:
de statverdeling is simpel; voldoende in str om de equip te kunnen dragen, maar neit heel veel meer omdat daatdoor de physic dam geboost wordt. Dex voldoende om de gear te dragen, en na lvl 80 kijken of ik die ga vullen voor een betere block.
VITA de rest, aangezien we moeten kunnen tanken
SKILLS:
om met deze built goed te kunnen scoren, moet ik wel eerst lvl 67 zien te bereiken. Tot daar is het dus enchen geblazen en vooral leechen. Gelukkig is vanaf lvl 30 conviction beschikbar, wat het enchen een stuk leuker maakt Smile Convicion is je main aura, en anderen worden enkel gebruikt te ondersteuning. Holy shield en defiance worden gemaxed, zodat de defense hoog is en je relatief weinig geraakt wordt. --> weinig geraakt worden = niet hoeven blocken
lightning resist moet daarnaast worden gemaxed; enerzijds voor een confortabele 95% resist (samen met t-gods is dat godly Razz ) anderzijds omdat lightning resist een passieve synergie heeft met het holy shock aura Smile Fire resist komen bij voldoende punten 10 punten in, zodat ook fire resist op 95% staat (samen met hotspurs) Zeal is in deze built de 1-point wonder, aangezien ik met + skills (torch, anni, eni) als op de gewenste 5-hit zit. Dus samengevat:
zeal 1
conviction 20
defiance 20
lightning resist 20
fire resist 10
holy shield 20
prereqs
GEAR:
de hele built draait om 2 items: een dream shield en een dream helm. Aangezien dream komt met een gratis + 1xx defense, zit het met de totale defense wel goed Smile enigma is verkozen tot armor, aangezien dat toch wel handig is om snel in de CS te komen Smile ik had daarvoor een wyrmhide bewaard, wat goed bleek te zijn voor een 1220def enigma
De keuze die vwb de gear moet wordne gemaakt is IAS versus FCR. Teleporten zonder FCR at all is nog slechter dan lopen

Omdat ik uitsluitend lightning dam doe, is het mooi een wapen te zoeken dat daatbij past. Aangezien ik niet focus op block, heb ik dus tevens geeen hoge AR. Dit houdt in dat een wapen met itd de voorkeur heeft (we willen niet missen ofc Wink Ik heb gekozen voor een cresent moon, aangezien die een paar mooie stats heeft:
Ignore target defence Smile
CTC static
CTC chain lightning
-35% enemy lightning resist Smile
niet in een phase blade wat erg lekker zou zijn ivm de mod indestructible, maar die doet te veel physical dam, en dat willen we niet Surprised Een crystal sword dus, en regelmatig terug naar town om te repairen (net iets vaker dan 1x per run Sad --> een 1X% dura CS zou dus erg lekker zijn
dit houd in dat er een paar opties zijn, immers, armor/helm/shield/weap zijn reeds vergeven. Amu, ringen en gloves blijven derhalve over om 48% fcr te halen.
Gloves --> TO-gloves voor de 20% fcr en de coldres, fcr ringen met resist mod, en het mooiste zou zijn een crafted 18% fcr resist amu (heb nu een crafted 1 baba 8fcr 13@ amu)
indien je een 18% fcr amu hebt, kan je 1 fcr ring laten vallen voor een raven, waardoor je CBF hebt, en da's als melee char wel erg fijn (nu swich ik continue ringen tijdens het spelen...)
Dus gear:
dream bone visage 5@
dream royal shield 43@ total (WAAROM dedl heb je nou niet eerder die zaka gesoxed Sad )
enigma wyrmhide
to gloves
cresent moon CS
1baba 8FCR 13@ amulet
10fcr 22 lightres ring
10fcr 8 fireres 7 psnres 13 energy xx mana ring
T-gods 192%
2x upped hotspurs
stash:
torch/anni
genoeg resist charms om maxed resist te halen en de rest life charms
Zal vanaaf eff wat plaatjes plakken en de actual stats geven (lvl 79 atm)
er zijn denk ik weinig chars die onbezorgt door de cs heen kunnen wandelen (melee that is Razz ) op lvl 75 en dia in een 5-player game neerleggen (boom had maar 4 mules
kortom; geslaagd projectje, en ik ben erg blij met dit char
Laat die bold-tags maar
[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 05-01-2009 21:50 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dit topic is gesloten.