Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:29:
Ah, nice. Dus toch een vergrote radius en ook nog een synergy. Jij gaat uiteindelijk wel veel damage doen zo inderdaad :) Denk dat het nog best een aardige build is ook dit. Wellicht ben ik eerder klaar met die thrower, wellicht kan ik dan nog wat tips geven ;) Of ga je geen double throw gebruiken bij het namaken van die ancients?
Als ik d eancients verder ga doen wordt er nog een ww en een thrower gemaakt. Met throwen heb ik alleen 1.09 ervaring. Maar het is de mastery en de throw skill uppen. En zijn synergie.
Vroegah was increased speed wel handig, snel kunnen lopen is echt heerlijk. Maar a, ik denk dat het shout en bo erbij wordt en de increased walking en natural res als one point wonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah ik had exact dezelfde build in gedachten, maar ik wist niet of jij wilde double throwen, aangezien die ancient dat volgens mij ook niet doet. Die gooit maar 1 bijl toch?

Volgens mij heb je nodig:
20 throwing mastery
20 BO
20 shout
20 double swing
1 double throw
prereqs

Hou je nog wel een paar extra puntjes over. Aan warcry en battlecry heb je niets vanwege het feit dat je ranged attacker bent, dus misschien nog wel wat over voor increased speed :D

Ohja, meer dan 1 punt in double throw lijkt me niet zo nuttig. Gaat alleen je Attack Rating van omhoog. Ik ga even testen of dat nodig is, maar ik vermoed van niet.

Ong. 75 str en dex lijkt me wel voldoende, wordt wel 100+ met gear erbij. Geen heel zware wapens, dus niet heel veel requirements :)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Ik ga dalijk weer een startje maken na 2-3 jaar niet meer gespeeld te hebben :D

Wil eens een pala maken (hammerdin) aangezien ik dit nog nooit gedaan heb _O- Iemand nog tips en truuks? Iemand zin om te boosten of nog een leuke startersgear liggen O+

ps ik had vroeger altijd dat door de muziek de animatie van een stervende diablo bleef hangen, daarvoor moest je een bestand naar je HDD copieeren. Weet iemand of dit nog steeds zo is? En zo ja, welk bestand is dat dan?

pps. mag hier over maphacks gepraat worden? ik zie dat ze een nieuw warden systeem hebben, helaasch :)

[ Voor 7% gewijzigd door 143029 op 05-01-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hola Vuk, voeg maar wat mensen uit de playertable toe. Actieve mensen op Softcore Ladder zijn o.a. dalyxia, psychoclown, idifix, psychobazz en ik. Qua gear kan ik je niet echt op weg helpen met en hammerdin, maar dat is dan ook de sufste character ooit :D

Tips en trucs? Zorg dat je snel een enigma krijgt. Magicfinden met een hammerdin is lekker makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:12:
Hola Vuk, voeg maar wat mensen uit de playertable toe. Actieve mensen op Softcore Ladder zijn o.a. dalyxia, psychoclown, idifix, psychobazz en ik. Qua gear kan ik je niet echt op weg helpen met en hammerdin, maar dat is dan ook de sufste character ooit :D

Tips en trucs? Zorg dat je snel een enigma krijgt. Magicfinden met een hammerdin is lekker makkelijk...
:D Lekker suf indeed, vrijwel rechttoe rechtaan, maar wil m gebruiken voor MF en wat leuke items vergaren voordat ik iets moeilijks begin :D

Ik zal iedereen even adden! Installeren blijft een kreng :D Discswapping FTW O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:51:
Mjah ik had exact dezelfde build in gedachten, maar ik wist niet of jij wilde double throwen, aangezien die ancient dat volgens mij ook niet doet. Die gooit maar 1 bijl toch?

Volgens mij heb je nodig:
20 throwing mastery
20 BO
20 shout
20 double swing
1 double throw
prereqs

Hou je nog wel een paar extra puntjes over. Aan warcry en battlecry heb je niets vanwege het feit dat je ranged attacker bent, dus misschien nog wel wat over voor increased speed :D

Ohja, meer dan 1 punt in double throw lijkt me niet zo nuttig. Gaat alleen je Attack Rating van omhoog. Ik ga even testen of dat nodig is, maar ik vermoed van niet.

Ong. 75 str en dex lijkt me wel voldoende, wordt wel 100+ met gear erbij. Geen heel zware wapens, dus niet heel veel requirements :)
Puntje in BC is ook nice, toch wel een gratis skill die je krijgt = meer bo meer dmg etc etc ;)
Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:12:

Yep!

En zodra je account hebt gemaakt even melden (danwel dm'en) dan zet ik je er ook in :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 19:40

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Een pala maken, en dan gaan voor een hammerdin? :(

Ik zou toch gaan voor een dreamtemplar of een riftdreamer. Hybrids > soloskillers! Dat heb ik al gemerkt met mijn hybrid-kicktrapsin tov mijn soloskill-avenger. :p

edit: leuke lectuur:
riftadin guide
elemtal templar guide met dreamhybrid optie

[ Voor 31% gewijzigd door RuddyMysterious op 05-01-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:22:

Ik zou toch gaan voor een dreamtemplar of een riftdreamer. Hybrids > soloskillers! Dat heb ik al gemerkt met mijn hybrid-kicktrapsin tov mijn soloskill-avenger. :p
Noem je ook meteen wat ey..
Hammerdin is sterk char die redelijk goedkoop te maken is maar toch nog vrij prijzig als je niks hebt maar een dual dreamer is wel wat duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:24:
[...]

Hammerdin is sterk char die redelijk goedkoop te maken is maar toch nog vrij prijzig als je niks hebt maar een dual dreamer is wel wat duurder :P
Ja, ik moet er blijkbaar eens van uit gaan dat een ladderchar niet direct 2 dreams kan betalen. :p

Anyway, gelukkig (of net niet?) speel ik geen ladder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

psychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:24:
[...]

Prijzig alsin real geld :D Of prijzig alsin duur om te ruilen met ander materiaal :D
DevilsProphet schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:22:

edit: leuke lectuur:
riftadin guide
elemtal templar guide met dreamhybrid optie
Ik wil gewoon simpel beginnen :D Tnx voor de links though :D Ik zal ze even bekijken!
psychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:22:
[...]

Puntje in BC is ook nice, toch wel een gratis skill die je krijgt = meer bo meer dmg etc etc ;)

[...]

Yep!

En zodra je account hebt gemaakt even melden (danwel dm'en) dan zet ik je er ook in :)
Okay!

Bnet account: VukisBaas
Character: Bazend
DevilsProphet schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:26:
[...]

Ja, ik moet er blijkbaar eens van uit gaan dat een ladderchar niet direct 2 dreams kan betalen. :p

Anyway, gelukkig (of net niet?) speel ik geen ladder. :)
Wat is het voordeel van geen ladder? Veel dupes enzo zeker of?

En weet iemand of een nocd patch mag/werkt? Want mn cdrom speler maakt een hels kabaal ;(

De laatste keer dat ik speelde waren er volgens mij niet eens dreamhybrids en riftadins etc, nieuwe patch levert nieuwe items? Of hebben mensen nieuwe builds ondekt? Enlighten the young padawan :D Ik heb nogal wat vragen :+

[ Voor 18% gewijzigd door 143029 op 05-01-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door 143029 op 05-01-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gewoon patch 1.12 installeren en de .mpq files in je diablo II mapje zetten, dan werkt alles zonder CD :) Geen hax nodig, helemaal niets.

En psycho, 1 puntje in BC lijkt me vanzelfsprekend ja :P

edit: en met prijzig bedoelen ze dure gear. Moet je veel items voor verzamelen, of je koopt het met forumgold. Check het forum d2jsp.org maar eens. Daar kun je items traden voor forumgold met andere leden. En voor dat forumgold kun je dan wee rde items kopen van andere leden die je zelf nodig hebt

Dreamadin is gebaseerd op het runeword dream (google maar). Die gebruiken ze in een helm en in een shield, en dan heb je een lvl30 holy shock aura op je paladin. Combineer daar de conviction aura mee die hij zelf kan dragen en je hebt een killerbuild als je hem met de juiste items ondersteunt.

[ Voor 60% gewijzigd door Vicarious op 05-01-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:49:
Gewoon patch 1.12 installeren en de .mpq files in je diablo II mapje zetten, dan werkt alles zonder CD :) Geen hax nodig, helemaal niets.

edit: en met prijzig bedoelen ze dure gear. Moet je veel items voor verzamelen, of je koopt het met forumgold. Check het forum d2jsp.org maar eens. Daar kun je items traden voor forumgold met andere leden. En voor dat forumgold kun je dan wee rde items kopen van andere leden die je zelf nodig hebt

Dreamadin is gebaseerd op het runeword dream (google maar). Die gebruiken ze in een helm en in een shield, en dan heb je een lvl30 holy shock aura op je paladin. Combineer daar de conviction aura mee die hij zelf kan dragen en je hebt een killerbuild als je hem met de juiste items ondersteunt.
Heb m nu zonder cds O+ Ik zal d2jsp.org eens checken, goed initiatief!

Tnx voor de updates, ik ga eventjes een rondje maken! Als iemand wil joinen whisper me maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
143029 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:32:
[...]

Prijzig alsin real geld :D Of prijzig alsin duur om te ruilen met ander materiaal :D

[...]

Ik wil gewoon simpel beginnen :D Tnx voor de links though :D Ik zal ze even bekijken!

[...]

Okay!

Bnet account: VukisBaas
Character: Bazend

[...]

Wat is het voordeel van geen ladder? Veel dupes enzo zeker of?

En weet iemand of een nocd patch mag/werkt? Want mn cdrom speler maakt een hels kabaal ;(

De laatste keer dat ik speelde waren er volgens mij niet eens dreamhybrids en riftadins etc, nieuwe patch levert nieuwe items? Of hebben mensen nieuwe builds ondekt? Enlighten the young padawan :D Ik heb nogal wat vragen :+
Zal je toevoegen aan de table :)

Ladder is goedkoper omdat dat al bestaat sinds de eerste ladder, ladders worden om de x tijd (duurt wel een tijd) gereset waarbij alle chars nonladder worden resulterend in nog meer items :)
Op ladder wordt er veel geduped (vooral highrunes/armors voor runewords) omdat daar de meeste mensen actief zijn. Net als bijna alle gotters, een voordeel dus :)
Vicarious schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:49:

Hehe uiteraard maar omdat je de rest wel bijna allemaal netjes opnoemde.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Wat is slim voor een hammerdin, blessed aim, concentration of phantasism? Ik heb een guide die zegt dat je blessed aim en concentration alle2 op 20 moet zetten, maar je kunt deze toch niet tegelijk casten? Of is dat omdat je dan bonussen krijgt van 1 vd 2? en zo ja, welke moet ik dan uiteindelijk gaan gebruiken? BA of CONC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conc. BA em vigor zijn synergies, die boosten je hammerdamage zonder dat je ze aan hoeft te hebben. Dat werkt alleen als je er echt punten in stopt, dus +skillpoints van gear werken niet :)
Concentration aura verhoogd de hammerdamege omdat die aura ook magic damage verhoogd als die aan staat.

Dus op je linkerknop zitten d ehammers, op je rechterknop staat de concentration aura aan. Als je dan BA en vigor ook nog maxxed heb je flink wat hammerdamage. Maar die twee auras hoef je dus niet aan te zetten, dat is passive zoals ze dat noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

143029 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 02:04:
Wat is slim voor een hammerdin, blessed aim, concentration of phantasism? Ik heb een guide die zegt dat je blessed aim en concentration alle2 op 20 moet zetten, maar je kunt deze toch niet tegelijk casten? Of is dat omdat je dan bonussen krijgt van 1 vd 2? en zo ja, welke moet ik dan uiteindelijk gaan gebruiken? BA of CONC?
Hier is nog een hammerdin guide: Giga's 1.11 Ladder Hammerdin Guide!

Even wat informatie extracten:
SKILLS
Defensive Auras
1 Prayer
1 Cleansing
1 Defiance
1 Redemption*
1 Salvation*
20 Vigor

Offensive Auras
1 Might
20 Blessed Aim
20 Concentration

Combat Skills
1 Holy Bolt
1 Smite
1 Charge
12 Holy Shield**
20 Blessed Hammer

Amuseer je ermee. ;)

edit: aja, diii.net is weer te bereiken blijkbaar. :p

[ Voor 3% gewijzigd door RuddyMysterious op 06-01-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hier wel hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He, verdomd, ik kan weer op d2jsp :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:45:
He, verdomd, ik kan weer op d2jsp :')
Heb je in een heldere bui je PW weer teruggevonden?
Mooi in ieder geval, behoorlijke bankrekening daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoa, die lui kennende moet je weer scheel betalen voor iets. Ik gok 3, 4 hrs en dan zal het weer op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:24:
Mwoa, die lui kennende moet je weer scheel betalen voor iets. Ik gok 3, 4 hrs en dan zal het weer op zijn.
Ach zal wel meevallen, hrs zullen neem ik aan echt niet 100 de stuk zijn op HCL.
Voor 600fg kan je aardig wat halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren liep ik trouwen smet iemand mee die gewoon maphack had en zo? ik dacht dat die crap geband was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:36:
Gisteren liep ik trouwen smet iemand mee die gewoon maphack had en zo? ik dacht dat die crap geband was?
Ik liep laatst met iemand mee die zei dat er nu alleen op d2Loader werd gechecked. Dat zou wat zijn, de omgekeerde wereld, imho 8)7

P.S. Pheno: HR's @HC zijn 25 fg atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:13:
[...]

Ik liep laatst met iemand mee die zei dat er nu alleen op d2Loader werd gechecked. Dat zou wat zijn, de omgekeerde wereld, imho 8)7

P.S. Pheno: HR's @HC zijn 25 fg atm.
Veel maphack tools werken alleen met D2loader, misschien vandaar? Wel raar idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Heb ook al met andere rondgelopen die toch behoorlijk perfect de weg kende.

Hr's zijn idd cheap, ist en mal zijn duurder dan de hr's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Mijn oude keys waren gebanned door MH ;(

Jammer dat ze daar zo hard op bannen, ik vond die kleur-aanduiding van speciale items en charms enzo altijd wel handig bij het MFen enzo O+ En MH zelf is natuurlijk ideaal bij MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:36:
Vicarious schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Veel maphack tools werken alleen met D2loader, misschien vandaar? Wel raar idd
Wilde ik vanmiddag al op reageren maar me inet knalde eruit en wilde daarna zsm bij de demo's van endoscopen zijn (anders moest ik nog langer op de ut blijven..) anyways

De hackwereld gaat gewoon door natuurlijk enja zoals vic ook al opmerkt de meeste hacks waren gebaseerd op plugins van loader waarvoor je nu (bijna) instant ban krijgt. Dit houdt pixelbased reading dan bijv weer niet echt tegen zo was mmbot de eerste bot die weer op voeten was omdat die zonder d2loader te gebruiken is.
Nja je begrijpt wel veel andere botmakers gaan dan ook over op pixelreading zoals mmbot doet.. komt allemaal straks weer net zo hard opgang.. (had je kunnen voorspellen natuurlijk).
Maldred schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:02:
Heb ook al met andere rondgelopen die toch behoorlijk perfect de weg kende.

Hr's zijn idd cheap, ist en mal zijn duurder dan de hr's.
Klopt die worden dan ook vrij weinig geduped, al zie ik op SCL soms nog wel mensen die massaal mals dupen omdat die (op scl tenminste) duurder zijn dan ists en hrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238744

Iemand interesse vanavond in HC UT? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

ik wel, kan wel alleen leeche. Kan wel meebetalen aan organs ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan wel, maar ik heb geen char. Op zich een groot probleem dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:35:
[...]

ff snel de volgende ancient laten rushen door boom zodat je kan leechen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand van de HCL ers me helpen: Diablo walks the earth, maar mijn reviva kan hem zeker niet aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resultaat:
- 0 skellies over
- 50x gerevivde clay golem
- een dode might merc
- 3 full rejuvs lost aan -32 fire res

Maar een 14/12/9 met dank aan maldred en het SearchForNails ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04 21:14
cool! Gefeliciteerd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad! Gratz

Te laat gezien, maar had je ook kunnen helpen. Kijk meestal meer op jsp, als je me nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hoeveel zou zo'n anni waard zijn atm? Anyway, het is altijd leuker om er eentje te hebben dan om er geen te hebben. Zeker en vast.

Hoe heb je hem trouwens neergekregen, pheno? Je clay golem laten tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:35:
[...]

Heb je wel een char of niks?
Volgens mij kan boom wel classic rushen.
DevilsProphet schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:07:
Hoeveel zou zo'n anni waard zijn atm? Anyway, het is altijd leuker om er eentje te hebben dan om er geen te hebben. Zeker en vast.

Unid gaan voor zo'n 250-300

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238744 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:12:
[...]

Heb je wel een char of niks?
Volgens mij kan boom wel classic rushen.

[...]

Unid gaan voor zo'n 250-300
Ik heb wel chars, maar 1 die net in act 2 hell staat. En meteen als cadeau een clone krijgt.
DevilsProphet schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:07:

SearchForNails heeft hem neergekregen, een kwakke char. Met maldred als bestuurder. Een untwinked necro kan dit never nooit niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Pheno79 op 06-01-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je wel naar a5 hell rushen? Of blijf je solo/untwinked? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:49:
[...]

Ik heb wel chars, maar 1 die net in act 2 hell staat. En meteen als cadeau een clone krijgt.

[...]
SearchForNails heeft hem neergekregen, een kwakke char. Met maldred als bestuurder. Een untwinked necro kan dit never nooit niet.
GZZ; komt ie al meteen van pas :P
ik wil vanaaf wel hammeren; als iemand mn encher nog naar hell wil brengen kan die mss ook nog eff leechen :P

zelfde geldt voor de got-bo ; lbijkbaar komen ze nog wel eens van pas :o

-sta te idellen in got//got voor het startschot ;)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 06-01-2009 20:03 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Anoniem: 238744 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:56:
Kan je wel naar a5 hell rushen? Of blijf je solo/untwinked? :)
untwinked?

Iemand zin om een beetje wat meph runs te doen voor wat lvl30-40 gear op normal of is dat niet rendabel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
143029 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:05:
[...]

untwinked?

Iemand zin om een beetje wat meph runs te doen voor wat lvl30-40 gear op normal of is dat niet rendabel :X
Zonder te rushen of items van andere chars erop te mulen dus alleen wat je zelf vindt :)
Zou zelf door knallen en daarna kijken wat je nog nodig hebt, heb mss wel wat maar niet veel.
Zal je ook eens adden was ik vergeten te doen :)

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 06-01-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285643

Zojuist 10 min ubers gedaan (via jsp: necro = free topic), ik weet nu wel waar je die bone wall moet plaatsen.
Veel xp, maar na 10 min eruit (iemand anders kwam in mijn plaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoo, dit verkloot diablo wel weer ff.

Voorlopig zoizo geen hc meer voor mij. zure rip deze keer weer.

Denk datk voorlopig maar sc ga mf'e en alsk weer genoeg fg heb maar weer proberen pala op hc te bouwen.
Was toch weer leuk zolang et duurde ;p, leuk dat hc lekker actief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry vraat :(

Erg slechte UT, nog niet eerder gehad (de rip's dan) en doe toch bijna dagelijks UT :(
Laat maar horen als je hulp nodig hebt @ hc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:20:

Denk datk voorlopig maar sc ga mf'e en alsk weer genoeg fg heb maar weer proberen pala op hc te bouwen.
gecondoleerd

reden dat ik geen hc speel is ivm met lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285643 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:30:
[...]

gecondoleerd

reden dat ik geen hc speel is ivm met lag.
niks met lag te maken, ongelukkige ut deze keer. Geen idee hoe et kon, maar helaas verkeerde target. Wask zelf nog dom datk niet meer corpse loot had aangezet na rejoins. Achja, gewoon zuur datk net van te voren vol inkopen had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 285643 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:51:
Zojuist 10 min ubers gedaan (via jsp: necro = free topic), ik weet nu wel waar je die bone wall moet plaatsen.
Veel xp, maar na 10 min eruit (iemand anders kwam in mijn plaats).
Kan het sowieso nog uitleggen in trist voordat we beginnen ;)
Daarstraks dankbaar van bas kunnen baalbuggen op normal dus wie weet binnenkort een leuke smiter en zijn we er helemaal goed klaar voor.

Kan nog wel wat items gebruiken mocht iemand dat hebben:
Nosferatu 6-7LL
TG 190+ed
Gores 190+ed
Draculs
Pala Offensive sks (liefst met fhr)
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:20:

Mja zonde zeg.. zou ik gelijk net zoals jou de pest erin hebben :P
Vind high lvl op scl dood gaan al erg genoeg, laat staan als je helemaal out of game bent :)
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:50:
[...]

niks met lag te maken, ongelukkige ut deze keer. Geen idee hoe et kon, maar helaas verkeerde target. Wask zelf nog dom datk niet meer corpse loot had aangezet na rejoins. Achja, gewoon zuur datk net van te voren vol inkopen had gedaan.
Oei helemaal lelijk dan :o

Rip to all who's death was inevitable~!
Wie zijn er nu naar de haaien behalve vraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Hdin guides zeggen het volgende

100 Str
125 Dex
beetje VIT
geen Energy

Ik heb hier nu aan voldaan, wat is slim om met de rest te doen? Alles maar in dex wegens max block?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
143029 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:44:

100 Str
125 Dex
beetje VIT
geen Energy

Ik heb hier nu aan voldaan, wat is slim om met de rest te doen? Alles maar in dex wegens max block?
ik heb 140 hardpoints in dex, zonder anni of torch, met +stats krijg ik 153 dex, dat geeft mij max block

str krijg je meestal van items, ik heb 89 hardpoints en met str van gear wordt dat 171, (shako +2, sandstrom trek +15 en enigma +65)

rest in vitality

[ Voor 26% gewijzigd door Dalyxia op 06-01-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
psychoclown schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:11:
[...]

Oei helemaal lelijk dan :o

Rip to all who's death was inevitable~!
Wie zijn er nu naar de haaien behalve vraat?
Ik en Tollo. Ik had 2 leechers, toch nog eentje uitkunnen halen. De 2 de niet meer. Nu is mijn hoogste char een lvl 55 bo'er ... :) Kan dus helemaal niks meer. Fresh start met een bo'er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voordeel van hun was dat ze lootcorpse wel aanhadden en ik niet, hun lichaam hebben ze dus nog opgepakt, mijne.... helaas niet x(. ergste was datk vandaag pas met die char was begonnen ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04 21:14
vraat, bedankt voor de nm rush en de 19 (!) levels aan baal runs :)

HC'ers, ik heb met jullie te doen. Zal zelf nu nog minder snel HC gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Dalyxia schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:50:
[...]

ik heb 140 hardpoints in dex, zonder anni of torch, met +stats krijg ik 153 dex, dat geeft mij max block

str krijg je meestal van items, ik heb 89 hardpoints en met str van gear wordt dat 171, (shako +2, sandstrom trek +15 en enigma +65)

rest in vitality
TNX ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
BazzPsychoNut schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:09:
vraat, bedankt voor de nm rush en de 19 (!) levels aan baal runs :)

HC'ers, ik heb met jullie te doen. Zal zelf nu nog minder snel HC gaan spelen!
HCL For Life ;)

Softcore vind ik saai worden na een tijd. Doodgaan maakt niks uit, je bent wat exp kwijt. Boehoe :o Bij Hcl is er de kans dat je alles kwijt bent. Veel spannender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Heb zojuist een Etheral Edge gevonden (ik weet niet of het wat is though) Wat was ook alweer het voordeel van iets dat etheral is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb voor UT op mijn broertjes account EN een smiter EN een hammer he, dus ik kan van dienst zijn ;)

En anders kan ik op mn eigen account nog mn barb gebruiken. Heeft een aardige BO en ik kan helpen monstertjes killen en als tank fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

143029 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 01:48:
Heb zojuist een Etheral Edge gevonden (ik weet niet of het wat is though) Wat was ook alweer het voordeel van iets dat etheral is?
ethereal doet meer dmg, maar je kan hem niet repareren. Dus OF op een merc doen, OF het wapen moet autorepair hebben, OF hij moet indestructible zijn (kan desnoods met Zod rune)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 02:19:
[...]

ethereal doet meer dmg, maar je kan hem niet repareren. Dus OF op een merc doen, OF het wapen moet autorepair hebben, OF hij moet indestructible zijn (kan desnoods met Zod rune)
Hij is indestructible :) Ik heb een account aangemaakt op d2jsp maar wil eerst weten of het wat waard is, heb in t irc channel gepost maar daar reageert niemand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Maldred schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:59:
[...]

Ik en Tollo. Ik had 2 leechers, toch nog eentje uitkunnen halen. De 2 de niet meer. Nu is mijn hoogste char een lvl 55 bo'er ... :) Kan dus helemaal niks meer. Fresh start met een bo'er :)
Jokkebrok, je hebt ook een lvl30+ Druid ;)

Mijn lvl82 Java is UT-RiP idd. Achteraf gezien had ik nog tijd genoeg om Alt-F4 te doen, maar ik probeerde rennend weg te komen. En dat gaat niet omringt door een 100-tal skellies...... |:( .
Maar wat er ook gebeurd: HC FOREVER _/-\o_ . Echt guys, SC is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:59:
[...]

Klinkt als een zure UT. Men weet wat er precies is mis gegaan. Leren van dat soort fouten is belangrijker dan de beruchte rode lettertjes.

Ikze3lf heb gisteren wel een aardige dag gehad, een low/mid anni, een bonehew (leuk voor de korlic wannabee) en de summoner richting far oasis gestuurd. Die mag nu aan zijn leukste stuk beginnen, de maggot lair.

Maar ik wil eigenlijk nog een simpele mfer, zodat ik iig sneller gear kan vinden, wat dit is ***.
Ik heb een pala nu in hell act 1, unstatted (nou ja, 200 in vita )en untwinked, dus ik zou een zmiter of hammer kunnen maken. Om nu weer een nieuwe char te gaan pubbyrushen heb ik geen zin in, dat kost best wel wat tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
We helpen die pala naar A5 en dan een rondje UT. Voor pure MF is een Hammer een stukje geschikter dan een Zmiter, vrees ik. Is voor jouw ook (redelijk?) nieuw zodat het iets minder snel verveeld.
Heb je meteen een Swiss-knife char dat kan rushen, MF-en en UT kan doen. Je hebt daarbij geluk: Enigma is vanaf ~50 fg tegenwoordig, dus zeer betaalbaar. Kwakke heeft nog wel een leuke circlet voor je die ik hem heb gegeven.

Bonehew klink als een lekker Leaperweapon inderdaad. En een anni is helemaal lekker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
143029 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:44:

100 Str
125 Dex
beetje VIT
geen Energy

Vind ik zelf een beetje veel maar als je de gear nog niet hebt moet het wel ja :)
143029 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 01:48:
Meer dmg/def, lagere reqs maar dus niet te repairen zoals vic al zei :)
Alleen is dit wapen al indestructible en ethereal van de stats.
143029 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 02:22:
[...]

Hij is indestructible :) Ik heb een account aangemaakt op d2jsp maar wil eerst weten of het wat waard is, heb in t irc channel gepost maar daar reageert niemand :D
Niks waard kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Psychoclown, vanavond wellicht tijd om je untwinked bowazon nog ff verder te helpen? Ik zie Idifix bijna nooit meer online helaas, dus daarop wachten is misschien niet helemaal handig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:58:
Psychoclown, vanavond wellicht tijd om je untwinked bowazon nog ff verder te helpen? Ik zie Idifix bijna nooit meer online helaas, dus daarop wachten is misschien niet helemaal handig :(
Ja is goed ben er tussen 7 en 8 denk ik wel :)
Mja ik ook niet, jammer maarja dan rushen we hem nog wel als die mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Top, zorg ik dat ik 19.00 online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:53

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zit eraan te denken om een bowazon erbij te maken, die een beetje sterk maken, kan ik daarmee ook mensen rushen.

M'n heksje is leuk, maar veels te slap, ondanks dat Bas me eergister erg leuke spulletjes heeft gegeven ga ik nog steeds erg snel dood. : :/

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mad-Matt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:21:
Ik zit eraan te denken om een bowazon erbij te maken, die een beetje sterk maken, kan ik daarmee ook mensen rushen.

M'n heksje is leuk, maar veels te slap, ondanks dat Bas me eergister erg leuke spulletjes heeft gegeven ga ik nog steeds erg snel dood. : :/
Post je build eens dan? En dan bedoel ik statpoints, hoeveelheid life, skills en gear. Kunnen we je wat tips geven, want ik had je volgens mij ook al vrij aardige spullen gegeven. Had alleen geen shield voor je (behalve dan Whistans die je gehad hebt) :P

Bowazon is erg moeilijk zonder gear. Als je een beetje wil killen op hell MOET je eigeniljk een fortitude armor hebben en een Windforce bow. En als je Fortitude hebt, heb je dus geen enigma en dus geen teleport, dus rushen wordt dan erg traag. Als je een rushcharacter wil zijn een sorc en een hammerdin (met enigma) vaak toch echt het handigst, en enigma is redelijk duur als je nog niets hebt.

Als je een character wil maken die zonder heel goede gear zich goed kan redden op hell zou ik voor een Summoner necromancer gaan. Veel crowd control door al die summons en dan heb je nog curses ook! Kan haast niet misgaan. Ik geloof dat ik met mijn summoner 1x dood ben gegaan, en dat was omdat ik probeerde Lilith te slopen voor die organ :P De poison ring trok ik erg slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zal vanavond m'n gegevens ff erbij pakken.

Ik heb idd best leuk spul, alleen m'n leven gaat zo fucking snel omlaag, vooral bij die undead stygian dolls op NM bij Mephi.
5 klappen en ik ben dood, erg irritant.

Kwa ice-orb doe ik wel genoeg damage, niet bizar, zit nou rond de 550 per hit, voldoende om wat schade te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:21:
Ik zal vanavond m'n gegevens ff erbij pakken.

Ik heb idd best leuk spul, alleen m'n leven gaat zo fucking snel omlaag, vooral bij die undead stygian dolls op NM bij Mephi.
5 klappen en ik ben dood, erg irritant.

Kwa ice-orb doe ik wel genoeg damage, niet bizar, zit nou rond de 550 per hit, voldoende om wat schade te doen.
Mja die moet je ook gewoon niet willen doden, als lightsorc fanaat (sowieso altijd sorcfan geweest) weet ik best veel van sorcs, Stygian dolls kan elke char met een merc en low health niet tegen.
Op hell kan ik ook met een ongelukkige steek van me merc in een stygian doll in 2 klappen dood zijn (~2048 health). Gewoon zo snel mogelijk langs heen teleporten en alles is goed of je moet ze van ver kunnen neerhalen :)

Als ik me niet vergis geeft de orb 550dmg per shard, gezien er een stuk of 10+ vanaf komen wil je een boss zo hard mogelijk raken met zoveel mogelijk shards. Hierop kan je oefenen wat ook wat scheelt :)

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 07-01-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die Stygian Dolls slaan best hard, maar het doet nog meer pijn als je ze doodmaakt. Dan ontploffen ze namelijk, en 2 explosies zijn genoeg voor een RIP. Gewoon langs teleporten dus zoals psycho al zei.

Belangrijk voor een sorc zijn:
- Faster Hit Recovery -> Als je geraakt word wil je snel weer kunnen verder teleporten. Anders raak je in stunlock en ben je dood
- Faster Cast Rate -> Hoe sneller je teleport, hoe minder je geraakt wordt
- Als je voor blocken gaat moet je het gelijk goed doen en voor 75% block gaan. Ik heb dat zelf overigens niet gedaan
- Resists. Met name Fire en Lightning resist zijn belangrijk. Corpse explosions (en volgens mij ook die explosies van ontploffende stygian dolls) zijn voor de helft nameljik fire damage, en iedereen weet hoeveel pijn die lightning enchanted hoeren kunnen doen.

550 dmg per shard is vrij hoog, kun je alles wat niet cold immune is vrji snel mee killen. Tip: aan het einde van de orb explodeert deze. Als je het zo weet te richten dat de orb explodeert precies als hij op de target is, raken alle 20 shards hem. Dat is dus met 1 orb 11k damage doen (en nog de losse shards die hem al eerder geraakt hebben zijn dan niet eens meegerekend!). Tel dat op bij je Cold Mastery en je komt een heel eind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah duidelijk, die orb is idd redelijk effectief, mephi op NM is ook vrij vlot dood, z'n hulpjes ervoor ook, alleen die stygian dolls gooien roet in het eten.

Echt een enorme fast-cast-rate heb ik niet, jullie items helpen wel enorm daarmee.
En stunlock heb ik wel vrij veel last van ja, merk het goed als er 4 mannetjes om me heen staan, dan kom ik amper weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Mad-Matt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:14:
ah duidelijk, die orb is idd redelijk effectief, mephi op NM is ook vrij vlot dood, z'n hulpjes ervoor ook, alleen die stygian dolls gooien roet in het eten.

Echt een enorme fast-cast-rate heb ik niet, jullie items helpen wel enorm daarmee.
En stunlock heb ik wel vrij veel last van ja, merk het goed als er 4 mannetjes om me heen staan, dan kom ik amper weg.
Kan je niet gaan voor een defiance aura item of een merc met defiance aura of equivalent item terwijl je zelf ook zwaar invensteert in items met zeer hoge def waarde? Zo word je minder geraakt en heb je geen last van stunlock. ;) Het nadeel is natuurlijk weer de prijs en concessies die je moet doen om een item te vervangen door eentje met een defiance aura.

[ Voor 8% gewijzigd door RuddyMysterious op 07-01-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

DevilsProphet schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Kan je niet gaan voor een defiance aura item of een merc met defiance aura of equivalent item terwijl je zelf ook zwaar invensteert in items met zeer hoge def waarde? Zo word je minder geraakt en heb je geen last van stunlock. ;) Het nadeel is natuurlijk weer de prijs en concessies die je moet doen om een item te vervangen door eentje met een defiance aura.
Probleem is dat ik net weer begin, zoveel items heb ik niet.

Maar een merc is wel een goed idee, die haal ik in act3 toch?
(die aura-mercs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je kan beter een Holy Freeze merc hebben. Die haal je in Act2 nightmare, en dan moet je de defensive merc hebben. Holy Freeze zorgt dat alle monsters bevroren worden (ook de coldimmunes!), waardoor ze 2x zo langzaam worden. 2x zo langzaam is ook 2x zo weinig geraakt :) Met defiance ga je daar niet aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 05:18
ik ben ook weer half actief bezig. Voor de mensen die me niet meer in de lijst hebben, hc2-darky is me account met pala, hc-darky is voor non ladder HC.

Inmiddels lvl 51 of 52 hammerpala, met op het moment alles nog in vita.

Moet nog ancients op NM doen en daarna maar lvl 67 worden om vervolgens met FG wat spul aan te schaffen en dan weer lekker items vinden en bossen killen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:34:
Je kan beter een Holy Freeze merc hebben. Die haal je in Act2 nightmare, en dan moet je de defensive merc hebben. Holy Freeze zorgt dat alle monsters bevroren worden (ook de coldimmunes!), waardoor ze 2x zo langzaam worden. 2x zo langzaam is ook 2x zo weinig geraakt :) Met defiance ga je daar niet aan komen.
Ja, infeite is een HF merc nog beter om ervoor te zorgen dat je minder snel overwhelmed wordt. Ik was aan het spreken vanuit het oogpunt om de defense zo hoog mogelijk te krijgen. Waarom zou defiance minder geschikt zijn dan HF om minder geraakt te worden als teleporterende sorc? Omdat de def van een sorc toch al zo laag is dat defiance er amper verbetering uit kan halen?

Maar anyway, in bijna elke build wordt de A2NM HF merc aangeraden. Dus Vic spreekt waarheid. :p

[ Voor 5% gewijzigd door RuddyMysterious op 07-01-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanx gents, straks ff een merc opvoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:39:
thanx gents, straks ff een merc opvoeden.
Opvoeden? Mercs hoef je niet meer te trainen hoor: als je ze koopt zijn ze 1 tot 5 levels lager dan je. Dus zoveel trainen als vroeger hoeft niet meer (dat was ook idioot).

Bij een baalrun laat ik mijn merc ook altijd doodgaan, op het einde van de runs koop ik hem terug als er nog nuttige gear op zat . Daarna huur ik een nieuwe...Te lui voor woorden eigenlijk :D

Vanavond eens kijken of ik die pala op naar hell kan krijgen. Of door een rush, of door wat gear te kopen op een avond. Wat zie ik daar weer bnaar uit, lastige mensen op d2jsp die nooit willen traden met mensen die niet dagelijks inloggen om te traden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:41:
[...]

Ja, infeite is een HF merc nog beter om ervoor te zorgen dat je minder snel overwhelmed wordt. Ik was aan het spreken vanuit het oogpunt om de defense zo hoog mogelijk te krijgen. Waarom zou defiance minder geschikt zijn dan HF om minder geraakt te worden als teleporterende sorc? Omdat de def van een sorc toch al zo laag is dat defiance er amper verbetering uit kan halen?

Maar anyway, in bijna elke build wordt de A2NM HF merc aangeraden. Dus Vic spreekt waarheid. :p
Defiance boost inderdaad je defense. Echter, standaard heeft de sorc tussen de 1000 en 1500 defense met een beetje knappe gear. Met defiance help je dat een beetje, maar het heeft veel minder effect dan bijvoorbeeld met een Paladin waarbij je al massive defense hebt door Holy Shield en items met veel meer defense erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:44:
[...]

Bij een baalrun laat ik mijn merc ook altijd doodgaan, op het einde van de runs koop ik hem terug als er nog nuttige gear op zat . Daarna huur ik een nieuwe...Te lui voor woorden eigenlijk :D
Wel nep dat op hardcore je merc ook neit gewoon dood BLIJFT :P Jou zou ik niet als baasje willen hebben trouwens ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 07-01-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

[...]
Ik heb gelezen dat normal mercs meer leven, dmg, AR, skilllevel, etc hebben dan hell mercs, dus dat wou ik even kwijt. Moest je telkens je mercs terugkopen in hell: slecht idee. :p Maar ik kan zeker aannemen dat je dat al wist, ja?

Ook maakt het helemaal niks uit als je een HF merc hebt, die bestaan enkel in nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:59:
[...]

Ik heb gelezen dat normal mercs meer leven, dmg, AR, skilllevel, etc hebben dan hell mercs, dus dat wou ik even kwijt. Moest je telkens je mercs terugkopen in hell: slecht idee. :p Maar ik kan zeker aannemen dat je dat al wist, ja?

Ook maakt het helemaal niks uit als je een HF merc hebt, die bestaan enkel in nightmare.
Dat is niet meer zo. Maar toch koop ik ze uit nostalgie terug uit normal. Of nightmare, dat ligt eraan welke merc ik wil :)
Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:56:
[...]

Wel nep dat op hardcore je merc ook neit gewoon dood BLIJFT :P Jou zou ik niet als baasje willen hebben trouwens ;(
Van mij zou het mogen, maar goed, het watje is weer te resurrecten. Krom, als je er over nadenkt :D

[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 07-01-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

Opvoeden? Mercs hoef je niet meer te trainen hoor: als je ze koopt zijn ze 1 tot 5 levels lager dan je. Dus zoveel trainen als vroeger hoeft niet meer (dat was ook idioot).

Vanavond eens kijken of ik die pala op naar hell kan krijgen. Of door een rush, of door wat gear te kopen op een avond. Wat zie ik daar weer bnaar uit, lastige mensen op d2jsp die nooit willen traden met mensen die niet dagelijks inloggen om te traden O+
joh, das makkelijk.
Das nieuw dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Pheno79 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:11:
Dat is niet meer zo. Maar toch koop ik ze uit nostalgie terug uit normal. Of nightmare, dat ligt eraan welke merc ik wil :)
Ahzo? Dat wist ik nog niet. Sinds welke versie is dat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:27:
[...]

Ahzo? Dat wist ik nog niet. Sinds welke versie is dat veranderd?
1.10 al volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online

Kijk eens naar mijn Orb-soso build op GoTdiablo forum. Zeer effectief.

Het grootste voordeel van een Defiance Merc voor een soso is dat je Merc er veel baat bij heeft. Hij blijft simpelweg zelf beter in leven tegen Meph en met name Andy.
Holy Freeze Merc is overbodig op een Orb Soso; die chilled zelf alles al.

[ Voor 18% gewijzigd door tollo71 op 07-01-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

heb je een linkje?

Waar haal ik die defiance merc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mad-Matt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:40:
heb je een linkje?

Normal of Hell act2 defensive merc.

En een orb soso chillt dan wel alles zelf, maar het ging hier dacht ik om het teleporten. Tijdens het teleporten chill je niet neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:22:
[...]

Normal of Hell act2 defensive merc.

En een orb soso chillt dan wel alles zelf, maar het ging hier dacht ik om het teleporten. Tijdens het teleporten chill je niet neem ik aan?
Nee, maar een Holy Freeze Merc ook niet. Het duurt even voordat het aura "activeert". Intussen ben jij al weer weg geteleport.
Daarom is Shiver Armor zo lekker, zodra een enemy een aanval inzet wordt die gechilled.
Mijn build en overwegingen heb ik uitgelegd op GoTdiablo forum (zie startpost voor link daarheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:27:
[...]

Nee, maar een Holy Freeze Merc ook niet. Het duurt even voordat het aura "activeert". Intussen ben jij al weer weg geteleport.
Daarom is Shiver Armor zo lekker, zodra een enemy een aanval inzet wordt die gechilled.
Mijn build en overwegingen heb ik uitgelegd op GoTdiablo forum (zie startpost voor link daarheen).
Zelf gebruik ik altijd Frozen Armor, maar ik heb altijd het idee dat ze WEL gewoon worden gechilled? Zal eens een screenie proberen te maken tijdens het teleporten... (ben toch SCL, dus geen risico he >:) ). En ja, de build overwegingen ken ik, tis een goeie build :D

En ach, zo heeft ieder zijn eigen voorkeuren he, gewoon gebruiken wat voor jezelf het lekkerst werkt en veel uitproberen. Dat is toch wel een van de leukere dingen van Diablo vind ik. Zelfs in de ubersaaie hammerdin kun je 80.000 verschillende variaties verzinnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh, even geprobeerd en de monsters worden incidenteel gechilld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:39:
Oh, even geprobeerd en de monsters worden incidenteel gechilld.
gewoon alleen als ze jouw raken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

dus wat is nou slim om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:44:
[...]

Als je een character wil maken die zonder heel goede gear zich goed kan redden op hell zou ik voor een Summoner necromancer gaan. Veel crowd control door al die summons en dan heb je nog curses ook! Kan haast niet misgaan. Ik geloof dat ik met mijn summoner 1x dood ben gegaan, en dat was omdat ik probeerde Lilith te slopen voor die organ :P De poison ring trok ik erg slecht...
Dat doe ik ook altijd, die necro kan gewoon in zijn onderbroek naar hell gaan. En in tussentijd wat gear verzamelen voor je andere chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Nog een hack is terug.

Zat ff in een enchgamepje deze voormiddag, en die speler had een enchbot :) Toch wel grappig, de ene na de andere komt terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja zoals vic al aangeeft moet je een afweging maken, ES ja/nee, maxblock ja/nee, fhr bp halen ja/nee.
Zelf heb ik geen van bovenstaande trouwens maar doe dan ook veel dmg met max res etc en heb ook het voordeel van rijkdom natuurlijk :P.
Sowieso zou ik voor de 105fcr bp gaan om lekker snel te kunnen tpen en verder proberen om je dmg te boosten met max res op hell. Dan kom je een heel eind zeker als je vol vita gaat.
DevilsProphet schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Dat is zo fout op een sorc :P
Ze zijn al fragiel maar met high def kom je er echt niet dan moet je sowieso voor MB gaan wat veel dex gaat kosten. Haalbaar hoor zeker met goede gear maar iemand die net gestart is is dat niet te doen. Voor een sorc vind ik zelf altijd frozen aura de absolute nr1 defiance merc heb je met zulke lage def toch niks aan.
DarkY schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:37:
ik ben ook weer half actief bezig. Voor de mensen die me niet meer in de lijst hebben, hc2-darky is me account met pala, hc-darky is voor non ladder HC.

Inmiddels lvl 51 of 52 hammerpala, met op het moment alles nog in vita.

Moet nog ancients op NM doen en daarna maar lvl 67 worden om vervolgens met FG wat spul aan te schaffen en dan weer lekker items vinden en bossen killen.
Zal het veranderen en je weer op active zetten :)
[...]

Jij bent cruel >:) Mijn Razan krijgt meteen een revive wanneer die dood is.. moet ook wel want zonder duurt iets langer :P
tollo71 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:56:
[...]

Kijk eens naar mijn Orb-soso build op GoTdiablo forum. Zeer effectief.

Het grootste voordeel van een Defiance Merc voor een soso is dat je Merc er veel baat bij heeft. Hij blijft simpelweg zelf beter in leven tegen Meph en met name Andy.
Holy Freeze Merc is overbodig op een Orb Soso; die chilled zelf alles al.
Mja dat is waar maar die wat gear aanheeft overleeft die mephy en andy toch wel hoeft de gear niet eens super te zijn :)
Mad-Matt schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:40:
heb je een linkje?

Zie TS :)
Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:32:
[...]

Zelf gebruik ik altijd Frozen Armor, maar ik heb altijd het idee dat ze WEL gewoon worden gechilled? Zal eens een screenie proberen te maken tijdens het teleporten... (ben toch SCL, dus geen risico he >:) ). En ja, de build overwegingen ken ik, tis een goeie build :D

En ach, zo heeft ieder zijn eigen voorkeuren he, gewoon gebruiken wat voor jezelf het lekkerst werkt en veel uitproberen. Dat is toch wel een van de leukere dingen van Diablo vind ik. Zelfs in de ubersaaie hammerdin kun je 80.000 verschillende variaties verzinnen :D
Mja ik ook maar doe ik vooral omdat ik anders pas op 95 of 96 max synergies haal en dat is een beetje teveel van het goede, trouwens wel bijna 92 ;)
Maldred schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:33:
Nog een hack is terug.

Zat ff in een enchgamepje deze voormiddag, en die speler had een enchbot :) Toch wel grappig, de ene na de andere komt terug.
Mja zoals ik eerder al zei die dingen komen net zo hard weer terug maar ditmaal zonder d2loader. Daarvoor is er nu d2launcher waarover ik laatst eens poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:32:
Zal eens een screenie proberen te maken tijdens het teleporten... (ben toch SCL, dus geen risico he >:) ).
Kan je niet recorden met fraps? Dan heb je direct footage. Fraps is niet zo belastend op een semi-recente computer, zeker niet als je filmt op halve resolutie. Dan kan je dat even door virtualdub gooien en er een xvidje van maken. :p Een wmv is ook goed.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.