https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Nee maar waarom zou je heel de moeite nemen voor een filmpje als je even tpedDevilsProphet schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:57:
[...]
Kan je niet recorden met fraps? Dan heb je direct footage. Fraps is niet zo belastend op een semi-recente computer, zeker niet als je filmt op halve resolutie. Dan kan je dat even door virtualdub gooien en er een xvidje van maken.Een wmv is ook goed.
Mja maar hadden het over SCL he dan is vaak toch wel of freeze merc of idd csmerc maar noem je meteen wel een dure op die, voor iemand die net weer gestart is, bij lange na niet betaalbaar iskwakke01 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:01:
allemaal crapmercs imho
er is maar 1 merc-combi die ruled op HC, de prayer merc met insight :hail:
insight heeft een synergie met het prayer aura van je merc wat ervoor zorgt dat je ~50 life healed per keer dat het aura afgaatdat compenseerd de meeste psn dam wel en healed snel genoeg om niet al te vaak revo's te hoeven gebruiken
als je geen insight wilt, kan je ook een a3 merc (met eth GA, phoenix en ehh, dat rw sword ^^ ) nemen (cold) deze freezed ook, en gaat niet dood aan IM
1st choice of most hammers, maar ik zweer bij een prayer merc met insight voulge
En wordt zoals gezegd vooral als csmerc gebruikt door javazons of hdins
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Voor m'n hammerdin gebruik ik een Holy Freeze met Reaper's Toll. Werkt naar mijn idee nog beter!kwakke01 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:01:
allemaal crapmercs imho
er is maar 1 merc-combi die ruled op HC, de prayer merc met insight :hail:
insight heeft een synergie met het prayer aura van je merc wat ervoor zorgt dat je ~50 life healed per keer dat het aura afgaatdat compenseerd de meeste psn dam wel en healed snel genoeg om niet al te vaak revo's te hoeven gebruiken
als je geen insight wilt, kan je ook een a3 merc (met eth GA, phoenix en ehh, dat rw sword ^^ ) nemen (cold) deze freezed ook, en gaat niet dood aan IM
1st choice of most hammers, maar ik zweer bij een prayer merc met insight voulge
Vrij teleporten, alles waar je komt wordt direct freeze'd. En als je ergens lekker aan 't hammeren bent en je merc doet lekker mee -> Decrepify
En alles staat zowat stil om je heen
Daarna als je screen geclear'd is even redemption aan en life/mana zit meteen weer vol. Heb je geen prayer/insight voor nodig
Voor m'n CS/Zerk baba gebruik ik wel weer de prayer/insight combi. Heeft namelijk geen life/mana leech dus helpt zeker om wat bij te tanken
Vicariously I live while the whole world dies
Hoeveel wordt Decrip gecast in de praktijk? Lvl1 Decrep heeft 4sec duration. Wordt er in die tijd al een nieuwe gecast als de merc zich een beetje amuseert met het inhakken op crowds? Of is het soms wachten terwijl de vorige al uitgewerkt is? Met 33% kans on striking lijkt het mij te doen om constant Decrip te hebben op iedereen in de buurt. Lijkt mij trouwens een leuk idee, ik moet het eens bekijken. Crowd control rox!Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:47:
Voor m'n hammerdin gebruik ik een Holy Freeze met Reaper's Toll. Werkt naar mijn idee nog beter!
Vrij teleporten, alles waar je komt wordt direct freeze'd. En als je ergens lekker aan 't hammeren bent en je merc doet lekker mee -> Decrepify
En alles staat zowat stil om je heen
Verwijderd
En in 4 sec heeft hebben 'm hammers het meeste echt wel neer
Zerk barb heeft het volgende;
Arreat's Ber'd
Grief PB
Eni mageplate
Storm Um'd
LoH
Dungo
Gores
2x raven
en Cat's eye amu (HL kan ook, voor 20% IAS)
Ongeveer 1.4k dmg 1h
Het is niet echt een voor crowd control, maar vooral voor bosses, keyhunting en erg snelle cs-runs
Slewey, hoe kill je daar snel mee in de CS dan? Maar 1.4 k damage...
Hoge iasVicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:55:
Vuk, ik geef je die spullen later wel want je was ineens offline...
Slew, heb je de display dmg opgenoemd of ook de grief dmg erbij opgeteld?
Verwijderd
En zoals ik zei, niet zozeer crowd control/kills, maar puur bosses. Teleporten door CS, Howl bij de switches, mob-kill en weer weg teleporten. Binnen 1-2 mins heb ik Dia down op Hell en safe (hardcore)
@Psycho; Display damage
edit: waarom 2x raven trouwens? Grief heeft toch ITD, dus de dex is niet nodig, right? Of is dat om max block te halen?
[ Voor 34% gewijzigd door Vicarious op 07-01-2009 23:07 ]
Ah ok dus tel er nog maar wat lekkers bij op ^^Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:02:
Idd, hoge IAS
En zoals ik zei, niet zozeer crowd control/kills, maar puur bosses. Teleporten door CS, Howl bij de switches, mob-kill en weer weg teleporten. Binnen 1-2 mins heb ik Dia down op Hell en safe (hardcore)
@Psycho; Display damage
Ja denk mb al hoewel hij ook lekker veel DR heeft ~60-65 gok ik zoVicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:05:
Aha ok coolEigenlijk nog nooit iemand op die manier zien doen, best origineel ook nog
Stylepoints voor Slewey!
edit: waarom 2x raven trouwens? Grief heeft toch ITD, dus de dex is niet nodig, right? Of is dat om max block te halen?
Verwijderd
True, ik zit midden in een deadlineVicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:55:
Vuk, ik geef je die spullen later wel want je was ineens offline...

DR is capped op 50% hepsychoclown schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:31:
[...]
Ah ok dus tel er nog maar wat lekkers bij op ^^
[...]
Ja denk mb al hoewel hij ook lekker veel DR heeft ~60-65 gok ik zo
Owja dat is waar ook..

Verwijderd
Nu heeft mijn neco: torch, eni, shako, bijna perfect spirit (2x), maras.
merc: infi (werkt goed icm conviction aura, corpse explosion) en natuurlijk chain lightning icm met -50 lightning resist. Alleen wat voor armor? Kan hij meerdere aura's of is het gecapped?
Killingspeed > mf%
Verwijderd
begon hij helemaal OMG IDIOT etc etc
Waarom boeit dat eigenlijk ?
Slewey's Baba doet het 10-voudige. Grief-damage toont niet correct in Char screen.psychoclown schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 22:06:
[...]
Hoge ias
Slew, heb je de display dmg opgenoemd of ook de grief dmg erbij opgeteld?
Een fatsoenlijke Zeker met Grief doet >10k 1-h. Alles, op Bosses na, ligt in 1-2 hits.
@Vuk, omdat je dan geen "bugged" Baal-drops. De truc is om iemand die Q nog heeft te laten openen en te killen met iemand die Q al heeft gedaan. Dan krijg je iedere keer de zogenaamde "first kill drop" waar geen gold/potions/arrows/zooi in zit.
@Vic, ik vermoed dat Slewey 2x Raven gebruikt voor de 2x 20 dex om de dex-req van 136 voor Grief te halen.
[ Voor 31% gewijzigd door tollo71 op 08-01-2009 07:34 ]
nice maar hoezo niet king leoric? Die is beter dan spirit sword voor een summonmancer, douw je er een 15@ jewel in bijv heb je dat ook nogVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:56:
Zo, wat getraded op jsp.
Nu heeft mijn neco: torch, eni, shako, bijna perfect spirit (2x), maras.
merc: infi (werkt goed icm conviction aura, corpse explosion) en natuurlijk chain lightning icm met -50 lightning resist. Alleen wat voor armor? Kan hij meerdere aura's of is het gecapped?
Killingspeed > mf%
Infy op een merc van een summonmancer heb ik nog nooit gehoord, had ik eerder pride (conc aura), Doom (icm might merc) of lekker goedkoop een obedience in een eth CA.
Als armor vind ik een eth bug forti de absolute nr1 maar je kan ook gaan voor een eth bug stone etc.
I know daarom vroeg ik het ook tollo, heb zelf ook ervaring met griefstollo71 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 07:29:
[...]
Slewey's Baba doet het 10-voudige. Grief-damage toont niet correct in Char screen.
Een fatsoenlijke Zeker met Grief doet >10k 1-h. Alles, op Bosses na, ligt in 1-2 hits.
@Vuk, omdat je dan geen "bugged" Baal-drops. De truc is om iemand die Q nog heeft te laten openen en te killen met iemand die Q al heeft gedaan. Dan krijg je iedere keer de zogenaamde "first kill drop" waar geen gold/potions/arrows/zooi in zit.
@Vic, ik vermoed dat Slewey 2x Raven gebruikt voor de 2x 20 dex om de dex-req van 136 voor Grief te halen.
jsp?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
d2jsp.org, een van de grootste tradeforums waar je items kun traden voor fg (forumgold).
Gebruik het all the time, erg simpel en makkelijk in gebruik en sowieso zoveel beter dan traden via bnet..
Zie de playertable staat ook iedereen de jsp acc als je die hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 08-01-2009 08:38 ]
Infinity op een Might-merc voor een Summoner is pretty godly hoor. Zo'n beetje 80% van je killing gebeurd door Corpse Explosion. Koppel daar het lekker Conviction aura van Infi maar eens aan
Verder doet Infi forse damage (nuttig voor je eerste corpses en lifeleech voor je merc) en is ie erg goed voor Boss-killing door de Crushing Blow.
Lang niet slecht hoor
Wellicht dat als je CE niet/minder gebruikt dat Pride beter is

35% Chance To Cast Level 15 Venom On Striking
+30-40% Increased Attack Speed (varies)
Damage +340-400 (varies)
Ignore Target's Defense
-25% Target Defense
+(1.875 per character level) 1.875-185.625% Damage To Demons (Based on Character Level)
Adds 5-30 Fire Damage
-20-25% To Enemy Poison Resistance (varies)
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
+2 To Mana After Each Kill
+10-15 Life After Each Kill (varies)
Geen enhanced damage, geen elemental damage, je hebt volgens mij niets aan die -25 enemy poison resists, ik snap er niets van? Of gaat het vooral om dat percentage dmg tegen demons?
Small offerlistje geplaatst met het idee de beruchte 125 fcr te halen
Zoals tollo al zei, er is een display bug met die 350-400dmg van grief maar die is er zeker wel, doe je enorm veel dmg mee hoor met die raw dmg.Vicarious schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:01:
Waar komt al die damage van Grief vandaan dan? Ik had met een untwinked zerker die ik een keer gemaakt heb grandfather een keer geprobeerd en ik kwam op 800 tot 4,5 k damage uit. Grief doet dit:
grief stats
Geen enhanced damage, geen elemental damage, je hebt volgens mij niets aan die -25 enemy poison resists, ik snap er niets van? Of gaat het vooral om dat percentage dmg tegen demons?
jep, die +350-400 damage doet het hempsychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:51:
[...]
Zoals tollo al zei, er is een display bug met die 350-400dmg van grief maar die is er zeker wel, doe je enorm veel dmg mee hoor met die raw dmg.
lvl 31 berserk doet +1000% damage, dus dan wordt alleen de +350-400 damage van grief al 3.5k-4k damage, dat komt dus bovenop de damage die je in stats scherm ziet
en lvl 31 is wel te halen toch?
Makkelijk, 2shako, 2eni, 2amu, 3torch, 1anni is al 10, +1BC = 11Dalyxia schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:21:
[...]
jep, die +350-400 damage doet het hem
lvl 31 berserk doet +1000% damage, dus dan wordt alleen de +350-400 damage van grief al 3.5k-4k damage, dat komt dus bovenop de damage die je in stats scherm ziet
en lvl 31 is wel te halen toch?
Kan je ook nog skillers erbij nemen ook nog dus makkelijk te halen.
tVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:23:
Net een Que Hegans Wisdom gevonden
20%FCR
20%FHR
+1 to all skills
r
o
e
p
hij heeft arreats he, dus das al +4, 2eni, 2/3 amu, 3 torch, 1 anni= 12/13, maar hij heeft wel cats eye, zou toch voor andere amu gaan dan, highlords ofzopsychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:24:
[...]
Makkelijk, 2shako, 2eni, 2amu, 3torch, 1anni is al 10, +1BC = 11
Kan je ook nog skillers erbij nemen ook nog dus makkelijk te halen.
Owja zat even met standaard in me hoofdDalyxia schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:32:
[...]
hij heeft arreats he, dus das al +4, 2eni, 2/3 amu, 3 torch, 1 anni= 12/13, maar hij heeft wel cats eye, zou toch voor andere amu gaan dan, highlords ofzo
Anyways 4+2+3+1 = 10 ben je er ook al bijna
Maarja slewey is HCL dus zou ik wel voor safe gaan.
Safe, als in "safe" craft? Tijdens het browsen op diii.net heb ik gelezen dat de sweet spot om +2 skills amu's te craften op een char lvl van 93 is, dan kan je gewoon amu's gamblen en craften met de zekerheid dat zowel de ilvl als je clvl goed zijn voor de +2 skills mods.psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:36:
[...]
Owja zat even met standaard in me hoofd
Anyways 4+2+3+1 = 10 ben je er ook al bijna
Maarja slewey is HCL dus zou ik wel voor safe gaan.
Verwijderd
Gebruik een Cat's Eye, omdat ik tijdens het bouwen van m'n barb zelf had had en geen HL hoefde te traden.
Maar vind het opzich prima werken. Geen +1 Skill, maar wel weer +25 dex (en nog meer frw
Zelfde voor de dual ravens, had eerst 1 raven, 1 dwarf, maar vooral tegen de bosses, diablo/baal is de extra dex/AR niet verkeerd om toch meer te hitten.
Komt bij elkaar met Battle Command op +10 skills, dus lvl 30 Berserk = 985% Magic Damage, op de +371 damage van Grief. Verder +4k life, max block, 15k defense (alhoewel dat weg valt als je slaat
Zal anders m'n complete build eens op gotdiablo zetten
+3 To All Skills
+2 to Barbarian Skill Levels
+2 to Combat Skills
+1 To Teleport
25% increased chance of blocking
35% Faster Block Rate
40% Faster Hit Recovery
75% Faster Run/Walk
70-80% Increased Attack Speed
20% Bonus to Attack Rating
300-500 to Attack Rating
Increase Maximum Life 5%
3-6% Life stolen per hit
+24-29 Life after each kill
+2 to Mana after each kill
+10-13 Replenish Life
15% Damage Taken Goes To Mana
+102% Fire Resist
+112% Cold Resist
+112% Lightning Resist
+52 to Poison Resist
+40% Cold Absorb
+114 to Strength
+50-60 to Dexterity
+30-40 to Vitality
+340-400 to Damage
+509% Damage to Demons
Adds 5-30 Fire Damage
Adds 30-90 Cold Damage for 4 sec
Adds 1-30 Lightning Damage
adds 305-325 Poison Damage over 0.4 seconds (venom CTC skill)
attacker takes Lightning Damage of 25
10% chance of Open Wounds
15% chance of Crushing Blow
62% Deadly Strike
Damage reduced by 61-66%
Ignore Target's Defense
Prevent Monster Heal
Cannot be frozen
85% Better Chance of Getting Magic Items
+8 to Mana
zo zie je dat je die ber in je arreats helemaal niet nodig bent, zelfs met lowest dungo's heb je nog 53% DR zonder de Ber (of ik moet mis zitten en zit de cap op 75% DR
hoe werkt zerk eigenlijk? alle soorten damage wordt bij elkaar opgeteld en daar word magic damage van gemaakt?
Wias op grief PB ben je met 30-40 Wias maar 2-12 ias nodig om max te halen, dus dat krijg je al van gloves, is cats eye/HL niet eens nodig
Volgens mij van alle base damage bij elkaar (jewels, weapon, etc). Maar ik zie Bliz er wel voor aan dat bugged te hebben gekregen, dus dat ie ook na de enh % van frenzy (en synergies) zelf nog eens gecalculeerd wordt. 1 manier achter te komen, pak een wapen waar de min en max dicht bij elkaar liggen en sla een monster waarvan je de hp weet neer.
[ Voor 65% gewijzigd door Pheno79 op 08-01-2009 14:28 ]
Nee safe als in DR, MB etcDevilsProphet schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:10:
[...]
Safe, als in "safe" craft? Tijdens het browsen op diii.net heb ik gelezen dat de sweet spot om +2 skills amu's te craften op een char lvl van 93 is, dan kan je gewoon amu's gamblen en craften met de zekerheid dat zowel de ilvl als je clvl goed zijn voor de +2 skills mods.
Enja 93+ is ideaal om ilvl99 te gamblen
Wyrmhide = stijl, iig op sorc het mooist imo.Pheno79 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:11:
Als ik een eni zou nemen, zou ik dat dan in een scarab of wyrmhide nemen. Het scheelt 100 def, maar is het de extra fg waard?
Neem gewoon het goedkoopste of waar je je lekker bij voelt
Ja dat zei ik en dan had ik zelfs shako gerekend ipv arreat dus moet je nagaanDalyxia schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:16:
alle onzin en dubbele non stacking stats er tussenuit gehaald hou je dit over (uitgaande van lvl 85 barbarian met HL ipv catseye)
knip
zo zie je dat je die ber in je arreats helemaal niet nodig bent, zelfs met lowest dungo's heb je nog 53% DR zonder de Ber (of ik moet mis zitten en zit de cap op 75% DR
hoe werkt zerk eigenlijk? alle soorten damage wordt bij elkaar opgeteld en daar word magic damage van gemaakt?
Wias op grief PB ben je met 30-40 Wias maar 2-12 ias nodig om max te halen, dus dat krijg je al van gloves, is cats eye/HL niet eens nodig
Jah was zoals ik zei mss wel leuker geweest door de extra life..
Of natuurlijk een eth Arreat (upped) 'zod'
Neem voor de lol maar eens een Forti armor en een Phoenix shield erbijVicarious schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:51:
Hmm bizar... ik dacht dat ik qua zwaarden met een grandfather wel redelijk goed zou zitten met een grandfather, maar ik killde voor geen meter. Heb die zerker dus maar weggepleurd. Als ik dit had geweten had ik hem wel gehoudenGrief is voor mij ook nog wel te maken namelijk
Ik had een HC Zerker met beperkt budget. Wel een Grief-PB, maar met GA Armor/Stormshield/LoH/Arreats/Highlords/Raven/Dwarf.
Geen enkel probleem waar dan ook met 90/95/90/90 res en triple absorb. Paar trouwe HC-spelers hebben hem vast wel ingame gezien.
Verwijderd

Kan ik daar gewoon een topic openen om aan te bieden of wordt dat daar niet op prijs gesteld ( moet je meerdere spullen hebben) ?
sorry voor al de noob vragen
Ja dat kan gewoon maar het is aan te raden te doen als je meerdere items aanbied.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:37:
heb een deamon limb gevonden en op d2jsp pricecheck kan ik er 1fg voor krijgen![]()
Kan ik daar gewoon een topic openen om aan te bieden of wordt dat daar niet op prijs gesteld ( moet je meerdere spullen hebben) ?
sorry voor al de noob vragen
Alleen goede/perfect/zieke rares worden in single item topics massaal bekeken. Meeste mensen zien demon limb in de topic title staan en weten dat ze al niet meer hoeven te kijken omdat ze het toch niet nodig hebben.
Iets als mulesellout of Big Sellout verraad weinig van wat je aanbiedt en dus zijn de mensen eerder geneigd even binnen te kijken
Verwijderd
relextpsychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:49:
[...]
Ja dat kan gewoon maar het is aan te raden te doen als je meerdere items aanbied.
Alleen goede/perfect/zieke rares worden in single item topics massaal bekeken. Meeste mensen zien demon limb in de topic title staan en weten dat ze al niet meer hoeven te kijken omdat ze het toch niet nodig hebben.
Iets als mulesellout of Big Sellout verraad weinig van wat je aanbiedt en dus zijn de mensen eerder geneigd even binnen te kijken
Tnx voor de tips
Ben nog wat aan het diabaalrunnen
Geen dankVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:58:
[...]
relext![]()
Tnx voor de tips
Ben nog wat aan het diabaalrunnen
Trouwens iedereen die jsp aanmaakt of al heeft maar niet in de playertable staat laat het even weten aub inclusief link!
Verwijderd
d2jsp account = Vukpsychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:04:
[...]
Geen dank
Trouwens iedereen die jsp aanmaakt of al heeft maar niet in de playertable staat laat het even weten aub!
Bedoel ik met link anders moet ik lang gaan zoeken (user search is er naar mijn weten niet).
Verwijderd
sorry had t niet gezienpsychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
[...]
Bedoel ik met link anders moet ik lang gaan zoeken (user search is er naar mijn weten niet).
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=556287
Deze?
0fg
Ook net pas geedit (maak ik ook altijd dankbaar gebruik van)Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:10:
[...]
sorry had t niet gezien
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=556287
Deze?
0fg
Zal je even toevoegen.
Verwijderd
Ik ben weer up iig, als iemand nog gear of tijd kwijt moet, ur welcome to join
Wat zijn trouwens 08/09, bugged en unperm items?
WTf nu weer
Your connection has been temorarily restricted from this realm ?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 20:18 ]
Verwijderd
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=532649
@Vuk; kleine eerste bijdrage aan de fg pot, succes op jsp
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:23:
Ook nog trouwens linkje naar mijn jsp account;
Communities
light-sosso is inmiddels lvl 48, dus die mag no door hell heen
bobo & encher blijven een beetje steken op lvl5x, dus die moeten een keertje in trist geparkeerd worden vrees ik
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
je kan de naam in je f-list zetten, en dan vindt ie hem wel (als het de goeie naam is iigpsychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
[...]
zit onder settings
NL items, 1.08/1.09 items eth zod bugged items en unperm zijn vaak de beste crafts ever mass duped (unperm wil zeggen kunnen poofen).Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:26:
Relext![]()
Ik ben weer up iig, als iemand nog gear of tijd kwijt moet, ur welcome to join![]()
Wat zijn trouwens 08/09, bugged en unperm items?
WTf nu weerIk krijg een bericht:
Your connection has been temorarily restricted from this realm ?
Ah dacht dat ik je er al in had gezet nog niet dus, zal het meteen doenVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:23:
Ook nog trouwens linkje naar mijn jsp account;
Ok dat had ik niet bedacht (wel pmen met draft) alleen vind ik nogal omslachtig plus is kleine moeite voor de ander omdat even te gevenkwakke01 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:56:
[...]
je kan de naam in je f-list zetten, en dan vindt ie hem wel (als het de goeie naam is iig)
zit onder settings
Verwijderd
Rare of magic? heb namelijk net magic gevonden heb em voor de zekerheid maar gehoude al weetk niet of je er wat aan hebt. laat et maar ff weten,
Verwijderd

Verwijderd
dus:::: trading: europe sofcore ladder trading, dan boveaan bij sticky's. pricecheck guide of zoiets
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 16:54 ]
Ah cool.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:36:
Psycho jij was toch op zoek naar baalfound javelins he?
Rare of magic? heb namelijk net magic gevonden heb em voor de zekerheid maar gehoude al weetk niet of je er wat aan hebt. laat et maar ff weten,
Ja wilde een paar hebben voor rerollen (had mijne helaas verprutst door een blijkbaar recipe die ik niet eens kende..) en daar heb ik idd magic java's voor nodig
Wat voor heb je eigenlijk? Matriarchal java's (titans looks)?
Zoals vraat al zegt kun je in de priceguide kijken als je het niet weet maar zal de belangrijkste opnoemen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:51:
Wat is slim om te bewaren (wat heeft value) als je kijkt naar non-magic items die sockets hebben? Ik heb nu een hamer met 4 sockets en een battle axe met 5 sockets, maar weet niet of dit waarde heeft (iemand wou gisteren bijvoorbeeld mijn titans revenge (gevonden) ruilen tegen een 4 socket mace. Ik heb dat bod afgestaan omdat me dat nogal onredelijk leek
Monarch 4s
Palashield 45@ 0/4s
Elite Palashield 40+@ 0/4@ | eth 0s nonsup 45@ ST/Vortex
Flail 4s
Cs 5s
Pb 5s
Eth CV/CA 0/4s
Staves 3es 4s
Dat zijn zo'n beetje de belangrijkste
Verwijderd
war javelin, niet matriarchels duspsychoclown schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:28:
[...]
Ah cool.
Ja wilde een paar hebben voor rerollen (had mijne helaas verprutst door een blijkbaar recipe die ik niet eens kende..) en daar heb ik idd magic java's voor nodig
Wat voor heb je eigenlijk? Matriarchal java's (titans looks)?
Hmm dan heb ik ze niet nodig ben ik bang.
Zoek dus eigenlijk naar ceremonial of matriarchal java's, thanks nonetheless!
Unperm dupes om precies te zijn, niet permed (ander itemid dan orgineel).DevilsProphet schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:33:
Hoe zit het eigenlijk met items die poofen? Dat zijn dus dupes. Maar wat gebeurt er met het originele item waarvan er dus dupes gemaakt geweest zijn?
Het orginele item kan ook poofen maar er worden eigenlijk alleen dupes gemaakt van runes en socketables.
Een AP 3s 15/13 vind je niet in grote getalen maar zijn wel gewild door de perfectionisten (plus mindere worden ook niet geduped wat de keuze makkelijk maakt als je unid of premade wilt kopen).
Als voorbeeld nemen we de unid enis in bovenstaand armor, zowel runes als het armor hebben hetzelfde itemid als het orgineel en zijn dus unperm (poofbaar als je op dezelfde server zit als een ander met zelfde itemid dupes). Echter stop je de runes erin dan krijgt de eni een nieuw itemid omdat een rw wordt gerolled en is dus permed. Tevens zijn er andere manier om te permen (weet ze niet uit mijn hoofd en weet wrs ook niet alle manieren).
Je zegt al:
- Item id
- ... wat nog?
Ook zeg je dat unperms een andere item-id krijgen. Hoe kan Blizzard zich hierop baseren om een conclusie te maken of die item nu gedupet is of niet? Ik zou graag de hele mechaniek weten.
Zo ja zeg voor mezelf ook, lees net laatste 2 zinnen door en zie dat ik helft van de woorden mis
Wilde namelijk eerst een andere zin maken maar halverwege getracht te schrijven wat er nu (edit) wel goed staat
Nja een item heeft een itemid, als je dus iets duped heb je 2 dezelfde items met hetzelfde id.DevilsProphet schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 08:58:
Kun je even opsommen en uitleggen hoe een item zoal geïdentificeerd kan worden?
Je zegt al:
- Item id
- ... wat nog?
Ook zeg je dat unperms een andere item-id krijgen. Hoe kan Blizzard zich hierop baseren om een conclusie te maken of die item nu gedupet is of niet? Ik zou graag de hele mechaniek weten.
Kom je met beide items op dezelfde server (niet game maar server) dan bestaat er de kans dat het kan poofen als de dupe niet permed is.
Was lekker onduidelijk zie ik ook net zelf pas, wat ik dus probeerde te vertellen is dat als je in een unperm AP 3s 15/13 Jah ith Ber stopt (also unperm Jar/Ber) dan worden die itemid's overschreven met een compleet nieuw itemid omdat het rw eni wordt gerolled (betekend een nieuw item).
Weet er zelf ook niet alles vanaf maar dit zijn de hoofdzaken van dupes en permen.
Dat wist ik, daarom snapte ik de post van Psycho ook nietDevilsProphet schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:14:
Dus een runeword gemaakt met gedupete items wordt een nieuwe perm item? Lijkt wel vetjes.
Anyway, vanmiddag toevallig nog mensen online die mij een hellrush kunnen geven? Denk dat ik vanaf een uur of 2 a half 3 online ben.
daarom is het ook zo populair om runes te dupen, en niet hele rw'sVicarious schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:44:
[...]
Dat wist ik, daarom snapte ik de post van Psycho ook nietEr stond heel wat anders toen ik het las
Anyway, vanmiddag toevallig nog mensen online die mij een hellrush kunnen geven? Denk dat ik vanaf een uur of 2 a half 3 online ben.
maar met een ruststorm (zo heet dat geloof ik), kunnen ze nog wel zien of een JAH in een eni rw duped is of niet, met als uitkomst dat je ineens een AP met "ith + Ber" erin hebt zitten, en als je dan er opnieuw een jah in doet heb je het runeword ith+ber+jah
[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 10-01-2009 13:58 ]
ik bedoel met "jah" elke runeDevilsProphet schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:30:
Hoe is dat eigenlijk mogelijk? Omdat JAH zo'n hoge rune is dat ze er speciaal op letten? Of is dat omwille van een "bug" dat ze dat nog steeds kunnen ontdekken?
en tja, weet ik veel hoe ze dat ontdekken, ze kunnen blijkbaar toch de originele itemID achterhalen, alleen lagged het spel daardoor en daardoor doen ze dat niet zo vaak ofzo
Verwijderd
volgende keer wel online komen dan ;pVicarious schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:44:
[...]
Precies hebben ze minimaal 1x gedaan maar niet in het afgelopen jaar dat ik weer speel (sinds kerst '07).Dalyxia schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:43:
[...]
ik bedoel met "jah" elke rune
en tja, weet ik veel hoe ze dat ontdekken, ze kunnen blijkbaar toch de originele itemID achterhalen, alleen lagged het spel daardoor en daardoor doen ze dat niet zo vaak ofzo
Haha ja sorrry weet ook niet hoe het kwamVicarious schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:44:
[...]
Dat wist ik, daarom snapte ik de post van Psycho ook nietEr stond heel wat anders toen ik het las
Las het vanochten voor het werken terug en ik kwam niet meer bij
Ik was er! Wist ik veel dat jij me wilde rushen
Eerste mfrun van vandaag en meteen op de 2e boss, Andy, dat is dus wel zeker nice
vuile lucker dat je ook bentpsychoclown schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:06:
Jaja eindelijk is de dag dan aangekomen.... mijn eerste selffound Stone of Jordan![]()
Eerste mfrun van vandaag en meteen op de 2e boss, Andy, dat is dus wel zeker nice
Haha moet ook
Verwijderd
Is er nog iets, behalve eni want die kan ik niet betalen, wat +1 to teleskill geeft, een ring/amu ofzo?
Zoals ik van de week al had gezegd, of een charge amu (zoals je eerst had) of eni.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:43:
Ik moet iets hebben met +1 to teleskill, het MF runnen gaat maar traag omdat ik de hele tijd wordt opgehouden door die mobs onderwegHeb meer moeite met die mobs dan met de eigenlijke bazen
Is er nog iets, behalve eni want die kan ik niet betalen, wat +1 to teleskill geeft, een ring/amu ofzo?
Daarom zeiden we in het begin ook dat het makkelijker zou zijn om eerst een sorc te maken voordat je (zonder kapitaal) een hammerdin gaat bouwen.
Verwijderd
Damnitpsychoclown schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:54:
[...]
Zoals ik van de week al had gezegd, of een charge amu (zoals je eerst had) of eni.
Daarom zeiden we in het begin ook dat het makkelijker zou zijn om eerst een sorc te maken voordat je (zonder kapitaal) een hammerdin gaat bouwen.
Ik had een charges amu, maar dat was doelloos (maar 25 charges en het repareen was 80k ofzo
Ik zal anders eens een sorc beginnen
Of blizz of meteorb, beide niet duur (ofja je kan ze natuurlijk zo duur maken als je wiltVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:56:
[...]
Damnit![]()
Ik had een charges amu, maar dat was doelloos (maar 25 charges en het repareen was 80k ofzo)
Ik zal anders eens een sorc beginnenNog leuke insteek voor een goede mf sorc die op hell redelijk uit de voeten kan zonder al te veel geld
blizz met een redelijk merc, anders krijg je die cold immune niet doodVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:11:
Dan ga ik een Blizz maken denk ik,
Iemand zin om te boosten
Verwijderd
Ik zag insight idd al ergens voorbij komen, isook niet zo duur volgens mij (ik heb die runes alle4 al meende ik)Dalyxia schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:18:
[...]
blizz met een redelijk merc, anders krijg je die cold immune niet doodinsight eth CV is daar heel geschikt voor
Enfin, ik ga es aan de gang ^O^
Vrijdag:
5@ sc - ik
Zaterdag:
Soj - ik
Zondag:
Soj - pom
Gul - vraat
Anni - tollo
Anni - ik
Echt nice
Verwijderd
De eerste met Tollo en Don samen. De 2e had ik alleen 5 minuten later!
RIP, Heph, btw
Aaah lekker bezigVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:48:
Hier 2 anni's
De eerste met Tollo en Don samen. De 2e had ik alleen 5 minuten later!
RIP, Heph, btw
Echt HET GoT-mf-weekend
Als het 5 -4 of 4-5 is wel lager niet en dan is het nog maar de vraag 5 -5 worden wel altijd verkochtVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:01:
Heb een rainbow facet gevonden, levert dat nog wat op ?
Niets van gemerktpsychoclown schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:52:
[...]
Aaah lekker bezig
Echt HET GoT-mf-weekend
Nu is mijn fg wel zo goed als op, dus als ik binnen een week niets ga vinden dan kap ik er alsnog mee. Anders zou ik niet weten hoe ik de andere builds zou kunnen betalen
En zelfs met m'n 100-300dmg per hand is het erg leuk
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Haha lekker vincentVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:39:
Is het mf got weekend softcore? dan zou ik graag meerennen met mijn mf barb?
Lees mijn post daarboven je begrijpt wat ik bedoel, mij zul je altijd wel zien mfen of rushen
krisis wat heb jij weer een tering luck hoor psychopsychoclown schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:29:
Zo dan gaat echt lekker met de Gotters dit weekend (behalve heph's RIP)
Vrijdag:
5@ sc - ik
Zaterdag:
Soj - ik
Zondag:
Soj - pom
Gul - vraat
Anni - tollo
Anni - ik
Echt nice
zie je zelf ook dat er 3 keer IK in het rijtje staat
Dat wist je toch al?Dalyxia schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:54:
[...]
krisis wat heb jij weer een tering luck hoor psycho
zie je zelf ook dat er 3 keer IK in het rijtje staat
Mijn advies blijf dicht bij me in de buurt
En zojuist de 4e anni voor GoT vandaag ditmaal voor Vuk!
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2009 23:01 ]
Verwijderd
Net op HC ook een rondje UT gemaakt, Boom, Tollo, Don allemaal ruim +80
Geen rip's dit keer, ging lekker vlot gelukkig!
Dit topic is gesloten.