Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
allemaal crapmercs imho :P

er is maar 1 merc-combi die ruled op HC, de prayer merc met insight :hail:

insight heeft een synergie met het prayer aura van je merc wat ervoor zorgt dat je ~50 life healed per keer dat het aura afgaat :) dat compenseerd de meeste psn dam wel en healed snel genoeg om niet al te vaak revo's te hoeven gebruiken :)
als je geen insight wilt, kan je ook een a3 merc (met eth GA, phoenix en ehh, dat rw sword ^^ ) nemen (cold) deze freezed ook, en gaat niet dood aan IM :P

1st choice of most hammers, maar ik zweer bij een prayer merc met insight voulge :P

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 07-01-2009 20:02 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:57:
[...]

Kan je niet recorden met fraps? Dan heb je direct footage. Fraps is niet zo belastend op een semi-recente computer, zeker niet als je filmt op halve resolutie. Dan kan je dat even door virtualdub gooien en er een xvidje van maken. :p Een wmv is ook goed.
Nee maar waarom zou je heel de moeite nemen voor een filmpje als je even tped :P
kwakke01 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:01:

insight heeft een synergie met het prayer aura van je merc wat ervoor zorgt dat je ~50 life healed per keer dat het aura afgaat :) dat compenseerd de meeste psn dam wel en healed snel genoeg om niet al te vaak revo's te hoeven gebruiken :)
als je geen insight wilt, kan je ook een a3 merc (met eth GA, phoenix en ehh, dat rw sword ^^ ) nemen (cold) deze freezed ook, en gaat niet dood aan IM :P

1st choice of most hammers, maar ik zweer bij een prayer merc met insight voulge :P
Mja maar hadden het over SCL he dan is vaak toch wel of freeze merc of idd csmerc maar noem je meteen wel een dure op die, voor iemand die net weer gestart is, bij lange na niet betaalbaar is :P
En wordt zoals gezegd vooral als csmerc gebruikt door javazons of hdins :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:01:

Voor m'n hammerdin gebruik ik een Holy Freeze met Reaper's Toll. Werkt naar mijn idee nog beter!
Vrij teleporten, alles waar je komt wordt direct freeze'd. En als je ergens lekker aan 't hammeren bent en je merc doet lekker mee -> Decrepify
En alles staat zowat stil om je heen :)
Daarna als je screen geclear'd is even redemption aan en life/mana zit meteen weer vol. Heb je geen prayer/insight voor nodig

Voor m'n CS/Zerk baba gebruik ik wel weer de prayer/insight combi. Heeft namelijk geen life/mana leech dus helpt zeker om wat bij te tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoe zit je Zerk baba eruit? Ik heb het niet voor elkaar te krijgen om die een beetje knap te laten killen, maar ik had ook verre van ideale gear moet ik zeggen

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:47:
Voor m'n hammerdin gebruik ik een Holy Freeze met Reaper's Toll. Werkt naar mijn idee nog beter!
Vrij teleporten, alles waar je komt wordt direct freeze'd. En als je ergens lekker aan 't hammeren bent en je merc doet lekker mee -> Decrepify
En alles staat zowat stil om je heen :)
Hoeveel wordt Decrip gecast in de praktijk? Lvl1 Decrep heeft 4sec duration. Wordt er in die tijd al een nieuwe gecast als de merc zich een beetje amuseert met het inhakken op crowds? Of is het soms wachten terwijl de vorige al uitgewerkt is? Met 33% kans on striking lijkt het mij te doen om constant Decrip te hebben op iedereen in de buurt. Lijkt mij trouwens een leuk idee, ik moet het eens bekijken. Crowd control rox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 1 is inderdaad niet erg hoog, maar zet icm Holy Freeze echt wel alles op lock. Wordt vanwege merc's jab redelijk vaak getrigger'd.
En in 4 sec heeft hebben 'm hammers het meeste echt wel neer ;)

Zerk barb heeft het volgende;
Arreat's Ber'd
Grief PB
Eni mageplate
Storm Um'd
LoH
Dungo
Gores
2x raven
en Cat's eye amu (HL kan ook, voor 20% IAS)

Ongeveer 1.4k dmg 1h

Het is niet echt een voor crowd control, maar vooral voor bosses, keyhunting en erg snelle cs-runs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vuk, ik geef je die spullen later wel want je was ineens offline...

Slewey, hoe kill je daar snel mee in de CS dan? Maar 1.4 k damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:55:

Hoge ias :)
Slew, heb je de display dmg opgenoemd of ook de grief dmg erbij opgeteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, hoge IAS
En zoals ik zei, niet zozeer crowd control/kills, maar puur bosses. Teleporten door CS, Howl bij de switches, mob-kill en weer weg teleporten. Binnen 1-2 mins heb ik Dia down op Hell en safe (hardcore)

@Psycho; Display damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Aha ok cool :) Eigenlijk nog nooit iemand op die manier zien doen, best origineel ook nog :D Stylepoints voor Slewey!

edit: waarom 2x raven trouwens? Grief heeft toch ITD, dus de dex is niet nodig, right? Of is dat om max block te halen?

[ Voor 34% gewijzigd door Vicarious op 07-01-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:02:
Idd, hoge IAS
En zoals ik zei, niet zozeer crowd control/kills, maar puur bosses. Teleporten door CS, Howl bij de switches, mob-kill en weer weg teleporten. Binnen 1-2 mins heb ik Dia down op Hell en safe (hardcore)

@Psycho; Display damage
Ah ok dus tel er nog maar wat lekkers bij op ^^
Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:05:
Aha ok cool :) Eigenlijk nog nooit iemand op die manier zien doen, best origineel ook nog :D Stylepoints voor Slewey!

edit: waarom 2x raven trouwens? Grief heeft toch ITD, dus de dex is niet nodig, right? Of is dat om max block te halen?
Ja denk mb al hoewel hij ook lekker veel DR heeft ~60-65 gok ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:55:

True, ik zit midden in een deadline ;( Besefte me inees dat ik nog veel moest doen :D Maar ben nu bijna klaar en daarna wil ik nog wel ff los gaan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:31:
[...]

Ah ok dus tel er nog maar wat lekkers bij op ^^

[...]

Ja denk mb al hoewel hij ook lekker veel DR heeft ~60-65 gok ik zo :)
DR is capped op 50% he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owja dat is waar ook.. :X maar is een Shako 'Ber' dan niet zonde? Shako geeft standaard al 10 + 35 Storm + 10+ Verdungo.. Had ik eerder Shako 'Jah' genomen voor de 5%Life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O_

Net een Que Hegans Wisdom gevonden _O_

20%FCR
20%FHR
+1 to all skills O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, wat getraded op jsp.

Nu heeft mijn neco: torch, eni, shako, bijna perfect spirit (2x), maras.
merc: infi (werkt goed icm conviction aura, corpse explosion) en natuurlijk chain lightning icm met -50 lightning resist. Alleen wat voor armor? Kan hij meerdere aura's of is het gecapped?

Killingspeed > mf%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net in een goed lopende baalreeks, waarbij de starter op een gegeven moment moest joinen omdat iemand anders de next game al had aangemaakt.

begon hij helemaal OMG IDIOT etc etc :') omdat degene die de game had geopend blijkbaar baal al had verslagen.

Waarom boeit dat eigenlijk ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 22:06:
[...]

Hoge ias :)
Slew, heb je de display dmg opgenoemd of ook de grief dmg erbij opgeteld?
Slewey's Baba doet het 10-voudige. Grief-damage toont niet correct in Char screen.
Een fatsoenlijke Zeker met Grief doet >10k 1-h. Alles, op Bosses na, ligt in 1-2 hits.

@Vuk, omdat je dan geen "bugged" Baal-drops. De truc is om iemand die Q nog heeft te laten openen en te killen met iemand die Q al heeft gedaan. Dan krijg je iedere keer de zogenaamde "first kill drop" waar geen gold/potions/arrows/zooi in zit.

@Vic, ik vermoed dat Slewey 2x Raven gebruikt voor de 2x 20 dex om de dex-req van 136 voor Grief te halen.

[ Voor 31% gewijzigd door tollo71 op 08-01-2009 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:56:
Zo, wat getraded op jsp.

Nu heeft mijn neco: torch, eni, shako, bijna perfect spirit (2x), maras.
merc: infi (werkt goed icm conviction aura, corpse explosion) en natuurlijk chain lightning icm met -50 lightning resist. Alleen wat voor armor? Kan hij meerdere aura's of is het gecapped?

Killingspeed > mf%
nice maar hoezo niet king leoric? Die is beter dan spirit sword voor een summonmancer, douw je er een 15@ jewel in bijv heb je dat ook nog :)
Infy op een merc van een summonmancer heb ik nog nooit gehoord, had ik eerder pride (conc aura), Doom (icm might merc) of lekker goedkoop een obedience in een eth CA.
Als armor vind ik een eth bug forti de absolute nr1 maar je kan ook gaan voor een eth bug stone etc.
tollo71 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 07:29:
[...]

Slewey's Baba doet het 10-voudige. Grief-damage toont niet correct in Char screen.
Een fatsoenlijke Zeker met Grief doet >10k 1-h. Alles, op Bosses na, ligt in 1-2 hits.

@Vuk, omdat je dan geen "bugged" Baal-drops. De truc is om iemand die Q nog heeft te laten openen en te killen met iemand die Q al heeft gedaan. Dan krijg je iedere keer de zogenaamde "first kill drop" waar geen gold/potions/arrows/zooi in zit.

@Vic, ik vermoed dat Slewey 2x Raven gebruikt voor de 2x 20 dex om de dex-req van 136 voor Grief te halen.
I know daarom vroeg ik het ook tollo, heb zelf ook ervaring met griefs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

noobie hier..

jsp?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d2jsp.org, een van de grootste tradeforums waar je items kun traden voor fg (forumgold).
Gebruik het all the time, erg simpel en makkelijk in gebruik en sowieso zoveel beter dan traden via bnet..

Zie de playertable staat ook iedereen de jsp acc als je die hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 08-01-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Psycho,
Infinity op een Might-merc voor een Summoner is pretty godly hoor. Zo'n beetje 80% van je killing gebeurd door Corpse Explosion. Koppel daar het lekker Conviction aura van Infi maar eens aan :)
Verder doet Infi forse damage (nuttig voor je eerste corpses en lifeleech voor je merc) en is ie erg goed voor Boss-killing door de Crushing Blow.
Lang niet slecht hoor :).
Wellicht dat als je CE niet/minder gebruikt dat Pride beter is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Waar komt al die damage van Grief vandaan dan? Ik had met een untwinked zerker die ik een keer gemaakt heb grandfather een keer geprobeerd en ik kwam op 800 tot 4,5 k damage uit. Grief doet dit:

35% Chance To Cast Level 15 Venom On Striking
+30-40% Increased Attack Speed (varies)
Damage +340-400 (varies)
Ignore Target's Defense
-25% Target Defense
+(1.875 per character level) 1.875-185.625% Damage To Demons (Based on Character Level)
Adds 5-30 Fire Damage
-20-25% To Enemy Poison Resistance (varies)
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
+2 To Mana After Each Kill
+10-15 Life After Each Kill (varies)

Geen enhanced damage, geen elemental damage, je hebt volgens mij niets aan die -25 enemy poison resists, ik snap er niets van? Of gaat het vooral om dat percentage dmg tegen demons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, eens kijken of er normale biedingen komen op d2jsp :')
Small offerlistje geplaatst met het idee de beruchte 125 fcr te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:01:
Waar komt al die damage van Grief vandaan dan? Ik had met een untwinked zerker die ik een keer gemaakt heb grandfather een keer geprobeerd en ik kwam op 800 tot 4,5 k damage uit. Grief doet dit:

grief stats

Geen enhanced damage, geen elemental damage, je hebt volgens mij niets aan die -25 enemy poison resists, ik snap er niets van? Of gaat het vooral om dat percentage dmg tegen demons?
Zoals tollo al zei, er is een display bug met die 350-400dmg van grief maar die is er zeker wel, doe je enorm veel dmg mee hoor met die raw dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Zoals tollo al zei, er is een display bug met die 350-400dmg van grief maar die is er zeker wel, doe je enorm veel dmg mee hoor met die raw dmg.
jep, die +350-400 damage doet het hem

lvl 31 berserk doet +1000% damage, dus dan wordt alleen de +350-400 damage van grief al 3.5k-4k damage, dat komt dus bovenop de damage die je in stats scherm ziet

en lvl 31 is wel te halen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:21:
[...]

jep, die +350-400 damage doet het hem

lvl 31 berserk doet +1000% damage, dus dan wordt alleen de +350-400 damage van grief al 3.5k-4k damage, dat komt dus bovenop de damage die je in stats scherm ziet

en lvl 31 is wel te halen toch?
Makkelijk, 2shako, 2eni, 2amu, 3torch, 1anni is al 10, +1BC = 11 :)
Kan je ook nog skillers erbij nemen ook nog dus makkelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:23:
_O_

Net een Que Hegans Wisdom gevonden _O_

20%FCR
20%FHR
+1 to all skills O+
t
r
o
e
p

:), maar voor als je niks beters hebt, is het redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:24:
[...]

Makkelijk, 2shako, 2eni, 2amu, 3torch, 1anni is al 10, +1BC = 11 :)
Kan je ook nog skillers erbij nemen ook nog dus makkelijk te halen.
hij heeft arreats he, dus das al +4, 2eni, 2/3 amu, 3 torch, 1 anni= 12/13, maar hij heeft wel cats eye, zou toch voor andere amu gaan dan, highlords ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:32:
[...]

hij heeft arreats he, dus das al +4, 2eni, 2/3 amu, 3 torch, 1 anni= 12/13, maar hij heeft wel cats eye, zou toch voor andere amu gaan dan, highlords ofzo
Owja zat even met standaard in me hoofd :P
Anyways 4+2+3+1 = 10 ben je er ook al bijna :)
Maarja slewey is HCL dus zou ik wel voor safe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:36:
[...]

Owja zat even met standaard in me hoofd :P
Anyways 4+2+3+1 = 10 ben je er ook al bijna :)
Maarja slewey is HCL dus zou ik wel voor safe gaan.
Safe, als in "safe" craft? Tijdens het browsen op diii.net heb ik gelezen dat de sweet spot om +2 skills amu's te craften op een char lvl van 93 is, dan kan je gewoon amu's gamblen en craften met de zekerheid dat zowel de ilvl als je clvl goed zijn voor de +2 skills mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen anni (meer) op m'n barb, en inderdaad geen Highlords
Gebruik een Cat's Eye, omdat ik tijdens het bouwen van m'n barb zelf had had en geen HL hoefde te traden. ;)
Maar vind het opzich prima werken. Geen +1 Skill, maar wel weer +25 dex (en nog meer frw :)). En het belangrijkste blijft toch de 20% ias.
Zelfde voor de dual ravens, had eerst 1 raven, 1 dwarf, maar vooral tegen de bosses, diablo/baal is de extra dex/AR niet verkeerd om toch meer te hitten.

Komt bij elkaar met Battle Command op +10 skills, dus lvl 30 Berserk = 985% Magic Damage, op de +371 damage van Grief. Verder +4k life, max block, 15k defense (alhoewel dat weg valt als je slaat ;)) en 50% dr totally safe, ook in 8player games door cs of nila runs :)

Zal anders m'n complete build eens op gotdiablo zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik een eni zou nemen, zou ik dat dan in een scarab of wyrmhide nemen. Het scheelt 100 def, maar is het de extra fg waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alle onzin en dubbele non stacking stats er tussenuit gehaald hou je dit over (uitgaande van lvl 85 barbarian met HL ipv catseye)

+3 To All Skills
+2 to Barbarian Skill Levels
+2 to Combat Skills
+1 To Teleport
25% increased chance of blocking
35% Faster Block Rate
40% Faster Hit Recovery
75% Faster Run/Walk
70-80% Increased Attack Speed
20% Bonus to Attack Rating
300-500 to Attack Rating
Increase Maximum Life 5%
3-6% Life stolen per hit
+24-29 Life after each kill
+2 to Mana after each kill
+10-13 Replenish Life
15% Damage Taken Goes To Mana
+102% Fire Resist
+112% Cold Resist
+112% Lightning Resist
+52 to Poison Resist
+40% Cold Absorb
+114 to Strength
+50-60 to Dexterity
+30-40 to Vitality

+340-400 to Damage
+509% Damage to Demons
Adds 5-30 Fire Damage
Adds 30-90 Cold Damage for 4 sec
Adds 1-30 Lightning Damage
adds 305-325 Poison Damage over 0.4 seconds (venom CTC skill)
attacker takes Lightning Damage of 25
10% chance of Open Wounds
15% chance of Crushing Blow
62% Deadly Strike
Damage reduced by 61-66%

Ignore Target's Defense
Prevent Monster Heal
Cannot be frozen

85% Better Chance of Getting Magic Items
+8 to Mana

zo zie je dat je die ber in je arreats helemaal niet nodig bent, zelfs met lowest dungo's heb je nog 53% DR zonder de Ber (of ik moet mis zitten en zit de cap op 75% DR :)

hoe werkt zerk eigenlijk? alle soorten damage wordt bij elkaar opgeteld en daar word magic damage van gemaakt?

Wias op grief PB ben je met 30-40 Wias maar 2-12 ias nodig om max te halen, dus dat krijg je al van gloves, is cats eye/HL niet eens nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zerk telt bij zijn eigen damage nog 1% magic damage per hardpoint level beserk erbij op :)
Volgens mij van alle base damage bij elkaar (jewels, weapon, etc). Maar ik zie Bliz er wel voor aan dat bugged te hebben gekregen, dus dat ie ook na de enh % van frenzy (en synergies) zelf nog eens gecalculeerd wordt. 1 manier achter te komen, pak een wapen waar de min en max dicht bij elkaar liggen en sla een monster waarvan je de hp weet neer.

[ Voor 65% gewijzigd door Pheno79 op 08-01-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm bizar... ik dacht dat ik qua zwaarden met een grandfather wel redelijk goed zou zitten met een grandfather, maar ik killde voor geen meter. Heb die zerker dus maar weggepleurd. Als ik dit had geweten had ik hem wel gehouden :D Grief is voor mij ook nog wel te maken namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:10:
[...]

Safe, als in "safe" craft? Tijdens het browsen op diii.net heb ik gelezen dat de sweet spot om +2 skills amu's te craften op een char lvl van 93 is, dan kan je gewoon amu's gamblen en craften met de zekerheid dat zowel de ilvl als je clvl goed zijn voor de +2 skills mods.
Nee safe als in DR, MB etc
Enja 93+ is ideaal om ilvl99 te gamblen :)
Pheno79 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:11:
Als ik een eni zou nemen, zou ik dat dan in een scarab of wyrmhide nemen. Het scheelt 100 def, maar is het de extra fg waard?
Wyrmhide = stijl, iig op sorc het mooist imo.
Neem gewoon het goedkoopste of waar je je lekker bij voelt :)
Dalyxia schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:16:
alle onzin en dubbele non stacking stats er tussenuit gehaald hou je dit over (uitgaande van lvl 85 barbarian met HL ipv catseye)

knip

zo zie je dat je die ber in je arreats helemaal niet nodig bent, zelfs met lowest dungo's heb je nog 53% DR zonder de Ber (of ik moet mis zitten en zit de cap op 75% DR :)

hoe werkt zerk eigenlijk? alle soorten damage wordt bij elkaar opgeteld en daar word magic damage van gemaakt?

Wias op grief PB ben je met 30-40 Wias maar 2-12 ias nodig om max te halen, dus dat krijg je al van gloves, is cats eye/HL niet eens nodig
Ja dat zei ik en dan had ik zelfs shako gerekend ipv arreat dus moet je nagaan :)
Jah was zoals ik zei mss wel leuker geweest door de extra life..
Of natuurlijk een eth Arreat (upped) 'zod' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:51:
Hmm bizar... ik dacht dat ik qua zwaarden met een grandfather wel redelijk goed zou zitten met een grandfather, maar ik killde voor geen meter. Heb die zerker dus maar weggepleurd. Als ik dit had geweten had ik hem wel gehouden :D Grief is voor mij ook nog wel te maken namelijk :)
Neem voor de lol maar eens een Forti armor en een Phoenix shield erbij :D. Zieke damage _/-\o_

Ik had een HC Zerker met beperkt budget. Wel een Grief-PB, maar met GA Armor/Stormshield/LoH/Arreats/Highlords/Raven/Dwarf.
Geen enkel probleem waar dan ook met 90/95/90/90 res en triple absorb. Paar trouwe HC-spelers hebben hem vast wel ingame gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een deamon limb gevonden en op d2jsp pricecheck kan ik er 1fg voor krijgen :D _O-

Kan ik daar gewoon een topic openen om aan te bieden of wordt dat daar niet op prijs gesteld ( moet je meerdere spullen hebben) ?

sorry voor al de noob vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:37:
heb een deamon limb gevonden en op d2jsp pricecheck kan ik er 1fg voor krijgen :D _O-

Kan ik daar gewoon een topic openen om aan te bieden of wordt dat daar niet op prijs gesteld ( moet je meerdere spullen hebben) ?

sorry voor al de noob vragen :+
Ja dat kan gewoon maar het is aan te raden te doen als je meerdere items aanbied.
Alleen goede/perfect/zieke rares worden in single item topics massaal bekeken. Meeste mensen zien demon limb in de topic title staan en weten dat ze al niet meer hoeven te kijken omdat ze het toch niet nodig hebben.
Iets als mulesellout of Big Sellout verraad weinig van wat je aanbiedt en dus zijn de mensen eerder geneigd even binnen te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:49:
[...]

Ja dat kan gewoon maar het is aan te raden te doen als je meerdere items aanbied.
Alleen goede/perfect/zieke rares worden in single item topics massaal bekeken. Meeste mensen zien demon limb in de topic title staan en weten dat ze al niet meer hoeven te kijken omdat ze het toch niet nodig hebben.
Iets als mulesellout of Big Sellout verraad weinig van wat je aanbiedt en dus zijn de mensen eerder geneigd even binnen te kijken :)
relext _O_

Tnx voor de tips

Ben nog wat aan het diabaalrunnen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:58:
[...]

relext _O_

Tnx voor de tips

Ben nog wat aan het diabaalrunnen O+
Geen dank :)
Trouwens iedereen die jsp aanmaakt of al heeft maar niet in de playertable staat laat het even weten aub inclusief link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:04:
[...]

Geen dank :)
Trouwens iedereen die jsp aanmaakt of al heeft maar niet in de playertable staat laat het even weten aub!
d2jsp account = Vuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoel ik met link anders moet ik lang gaan zoeken (user search is er naar mijn weten niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
[...]

Bedoel ik met link anders moet ik lang gaan zoeken (user search is er naar mijn weten niet).
sorry had t niet gezien :)

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=556287

Deze?

0fg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relext :)

Ik ben weer up iig, als iemand nog gear of tijd kwijt moet, ur welcome to join :') :D

Wat zijn trouwens 08/09, bugged en unperm items?

WTf nu weer :S Ik krijg een bericht:

Your connection has been temorarily restricted from this realm ?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog trouwens linkje naar mijn jsp account;
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=532649

@Vuk; kleine eerste bijdrage aan de fg pot, succes op jsp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:23:

_O_ Aardig man _O_ :D

Communities O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
whee; eindlijk een insight voulge voor mn pally-merc :P ript ie tenminste niet zo snel in cs :)
light-sosso is inmiddels lvl 48, dus die mag no door hell heen :)

bobo & encher blijven een beetje steken op lvl5x, dus die moeten een keertje in trist geparkeerd worden vrees ik :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:05:
[...]

je kan de naam in je f-list zetten, en dan vindt ie hem wel (als het de goeie naam is iig ;) )

zit onder settings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:26:
Relext :)

Ik ben weer up iig, als iemand nog gear of tijd kwijt moet, ur welcome to join :') :D

Wat zijn trouwens 08/09, bugged en unperm items?

WTf nu weer :S Ik krijg een bericht:

Your connection has been temorarily restricted from this realm ?
NL items, 1.08/1.09 items eth zod bugged items en unperm zijn vaak de beste crafts ever mass duped (unperm wil zeggen kunnen poofen).
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:23:

Ah dacht dat ik je er al in had gezet nog niet dus, zal het meteen doen :)
kwakke01 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:56:
[...]

je kan de naam in je f-list zetten, en dan vindt ie hem wel (als het de goeie naam is iig ;) )

zit onder settings :P
Ok dat had ik niet bedacht (wel pmen met draft) alleen vind ik nogal omslachtig plus is kleine moeite voor de ander omdat even te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psycho jij was toch op zoek naar baalfound javelins he?

Rare of magic? heb namelijk net magic gevonden heb em voor de zekerheid maar gehoude al weetk niet of je er wat aan hebt. laat et maar ff weten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is slim om te bewaren (wat heeft value) als je kijkt naar non-magic items die sockets hebben? Ik heb nu een hamer met 4 sockets en een battle axe met 5 sockets, maar weet niet of dit waarde heeft (iemand wou gisteren bijvoorbeeld mijn titans revenge (gevonden :) ) ruilen tegen een 4 socket mace. Ik heb dat bod afgestaan omdat me dat nogal onredelijk leek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk bij pricecheck list van d2jsp. staan de meeste wel bij. bij nummertje 2

dus:::: trading: europe sofcore ladder trading, dan boveaan bij sticky's. pricecheck guide of zoiets

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben al een dag aan het d2jspen, maar heb nog geen hammerdin bij elkaar. Wat de ne*k zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer bieden! ;)

Hammerdins worden steeds duurder, omdat iedereen ze maakt (of wilt maken)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer bieden, lollerz. Ik heb geen inkomen en ik ga geen cc gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:36:
Psycho jij was toch op zoek naar baalfound javelins he?

Rare of magic? heb namelijk net magic gevonden heb em voor de zekerheid maar gehoude al weetk niet of je er wat aan hebt. laat et maar ff weten,
Ah cool.
Ja wilde een paar hebben voor rerollen (had mijne helaas verprutst door een blijkbaar recipe die ik niet eens kende..) en daar heb ik idd magic java's voor nodig :)
Wat voor heb je eigenlijk? Matriarchal java's (titans looks)?
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:51:
Wat is slim om te bewaren (wat heeft value) als je kijkt naar non-magic items die sockets hebben? Ik heb nu een hamer met 4 sockets en een battle axe met 5 sockets, maar weet niet of dit waarde heeft (iemand wou gisteren bijvoorbeeld mijn titans revenge (gevonden :) ) ruilen tegen een 4 socket mace. Ik heb dat bod afgestaan omdat me dat nogal onredelijk leek :X
Zoals vraat al zegt kun je in de priceguide kijken als je het niet weet maar zal de belangrijkste opnoemen.

Monarch 4s
Palashield 45@ 0/4s
Elite Palashield 40+@ 0/4@ | eth 0s nonsup 45@ ST/Vortex
Flail 4s
Cs 5s
Pb 5s
Eth CV/CA 0/4s
Staves 3es 4s

Dat zijn zo'n beetje de belangrijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:28:
[...]

Ah cool.
Ja wilde een paar hebben voor rerollen (had mijne helaas verprutst door een blijkbaar recipe die ik niet eens kende..) en daar heb ik idd magic java's voor nodig :)
Wat voor heb je eigenlijk? Matriarchal java's (titans looks)?
war javelin, niet matriarchels dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:56:
[...]

war javelin, niet matriarchels dus
Hmm dan heb ik ze niet nodig ben ik bang.
Zoek dus eigenlijk naar ceremonial of matriarchal java's, thanks nonetheless! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hoe zit het eigenlijk met items die poofen? Dat zijn dus dupes. Maar wat gebeurt er met het originele item waarvan er dus dupes gemaakt geweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:33:
Hoe zit het eigenlijk met items die poofen? Dat zijn dus dupes. Maar wat gebeurt er met het originele item waarvan er dus dupes gemaakt geweest zijn?
Unperm dupes om precies te zijn, niet permed (ander itemid dan orgineel).
Het orginele item kan ook poofen maar er worden eigenlijk alleen dupes gemaakt van runes en socketables.
Een AP 3s 15/13 vind je niet in grote getalen maar zijn wel gewild door de perfectionisten (plus mindere worden ook niet geduped wat de keuze makkelijk maakt als je unid of premade wilt kopen).
Als voorbeeld nemen we de unid enis in bovenstaand armor, zowel runes als het armor hebben hetzelfde itemid als het orgineel en zijn dus unperm (poofbaar als je op dezelfde server zit als een ander met zelfde itemid dupes). Echter stop je de runes erin dan krijgt de eni een nieuw itemid omdat een rw wordt gerolled en is dus permed. Tevens zijn er andere manier om te permen (weet ze niet uit mijn hoofd en weet wrs ook niet alle manieren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Geheimtaal voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Kun je even opsommen en uitleggen hoe een item zoal geïdentificeerd kan worden?

Je zegt al:
- Item id
- ... wat nog?

Ook zeg je dat unperms een andere item-id krijgen. Hoe kan Blizzard zich hierop baseren om een conclusie te maken of die item nu gedupet is of niet? Ik zou graag de hele mechaniek weten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ja zeg voor mezelf ook, lees net laatste 2 zinnen door en zie dat ik helft van de woorden mis :D
Wilde namelijk eerst een andere zin maken maar halverwege getracht te schrijven wat er nu (edit) wel goed staat :P
DevilsProphet schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 08:58:
Kun je even opsommen en uitleggen hoe een item zoal geïdentificeerd kan worden?

Je zegt al:
- Item id
- ... wat nog?

Ook zeg je dat unperms een andere item-id krijgen. Hoe kan Blizzard zich hierop baseren om een conclusie te maken of die item nu gedupet is of niet? Ik zou graag de hele mechaniek weten. :p
Nja een item heeft een itemid, als je dus iets duped heb je 2 dezelfde items met hetzelfde id.
Kom je met beide items op dezelfde server (niet game maar server) dan bestaat er de kans dat het kan poofen als de dupe niet permed is.

Was lekker onduidelijk zie ik ook net zelf pas, wat ik dus probeerde te vertellen is dat als je in een unperm AP 3s 15/13 Jah ith Ber stopt (also unperm Jar/Ber) dan worden die itemid's overschreven met een compleet nieuw itemid omdat het rw eni wordt gerolled (betekend een nieuw item).

Weet er zelf ook niet alles vanaf maar dit zijn de hoofdzaken van dupes en permen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Dus een runeword gemaakt met gedupete items wordt een nieuwe perm item? Lijkt wel vetjes. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:14:
Dus een runeword gemaakt met gedupete items wordt een nieuwe perm item? Lijkt wel vetjes. :p
Dat wist ik, daarom snapte ik de post van Psycho ook niet :D Er stond heel wat anders toen ik het las :D

Anyway, vanmiddag toevallig nog mensen online die mij een hellrush kunnen geven? Denk dat ik vanaf een uur of 2 a half 3 online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:44:
[...]

Dat wist ik, daarom snapte ik de post van Psycho ook niet :D Er stond heel wat anders toen ik het las :D

Anyway, vanmiddag toevallig nog mensen online die mij een hellrush kunnen geven? Denk dat ik vanaf een uur of 2 a half 3 online ben.
daarom is het ook zo populair om runes te dupen, en niet hele rw's

maar met een ruststorm (zo heet dat geloof ik), kunnen ze nog wel zien of een JAH in een eni rw duped is of niet, met als uitkomst dat je ineens een AP met "ith + Ber" erin hebt zitten, en als je dan er opnieuw een jah in doet heb je het runeword ith+ber+jah :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 10-01-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hoe is dat eigenlijk mogelijk? Omdat JAH zo'n hoge rune is dat ze er speciaal op letten? Of is dat omwille van een "bug" dat ze dat nog steeds kunnen ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:30:
Hoe is dat eigenlijk mogelijk? Omdat JAH zo'n hoge rune is dat ze er speciaal op letten? Of is dat omwille van een "bug" dat ze dat nog steeds kunnen ontdekken?
ik bedoel met "jah" elke rune :)

en tja, weet ik veel hoe ze dat ontdekken, ze kunnen blijkbaar toch de originele itemID achterhalen, alleen lagged het spel daardoor en daardoor doen ze dat niet zo vaak ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
volgende keer wel online komen dan ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:43:
[...]

ik bedoel met "jah" elke rune :)

en tja, weet ik veel hoe ze dat ontdekken, ze kunnen blijkbaar toch de originele itemID achterhalen, alleen lagged het spel daardoor en daardoor doen ze dat niet zo vaak ofzo
Precies hebben ze minimaal 1x gedaan maar niet in het afgelopen jaar dat ik weer speel (sinds kerst '07).
[...]

Haha ja sorrry weet ook niet hoe het kwam :D
Las het vanochten voor het werken terug en ik kwam niet meer bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:35:
[...]

volgende keer wel online komen dan ;p
Ik was er! Wist ik veel dat jij me wilde rushen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaja eindelijk is de dag dan aangekomen.... mijn eerste selffound Stone of Jordan :9~
Eerste mfrun van vandaag en meteen op de 2e boss, Andy, dat is dus wel zeker nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:06:
Jaja eindelijk is de dag dan aangekomen.... mijn eerste selffound Stone of Jordan :9~
Eerste mfrun van vandaag en meteen op de 2e boss, Andy, dat is dus wel zeker nice :D
vuile lucker dat je ook bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Congrats enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet iets hebben met +1 to teleskill, het MF runnen gaat maar traag omdat ik de hele tijd wordt opgehouden door die mobs onderweg ;( Heb meer moeite met die mobs dan met de eigenlijke bazen :(

Is er nog iets, behalve eni want die kan ik niet betalen, wat +1 to teleskill geeft, een ring/amu ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:43:
Ik moet iets hebben met +1 to teleskill, het MF runnen gaat maar traag omdat ik de hele tijd wordt opgehouden door die mobs onderweg ;( Heb meer moeite met die mobs dan met de eigenlijke bazen :(

Is er nog iets, behalve eni want die kan ik niet betalen, wat +1 to teleskill geeft, een ring/amu ofzo?
Zoals ik van de week al had gezegd, of een charge amu (zoals je eerst had) of eni.
Daarom zeiden we in het begin ook dat het makkelijker zou zijn om eerst een sorc te maken voordat je (zonder kapitaal) een hammerdin gaat bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:54:
[...]

Zoals ik van de week al had gezegd, of een charge amu (zoals je eerst had) of eni.
Daarom zeiden we in het begin ook dat het makkelijker zou zijn om eerst een sorc te maken voordat je (zonder kapitaal) een hammerdin gaat bouwen.
Damnit :)

Ik had een charges amu, maar dat was doelloos (maar 25 charges en het repareen was 80k ofzo :) )

Ik zal anders eens een sorc beginnen ;( Nog leuke insteek voor een goede mf sorc die op hell redelijk uit de voeten kan zonder al te veel geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:56:
[...]

Damnit :)

Ik had een charges amu, maar dat was doelloos (maar 25 charges en het repareen was 80k ofzo :) )

Ik zal anders eens een sorc beginnen ;( Nog leuke insteek voor een goede mf sorc die op hell redelijk uit de voeten kan zonder al te veel geld :D
Of blizz of meteorb, beide niet duur (ofja je kan ze natuurlijk zo duur maken als je wilt ;)) en ik vind regelmatig wel wat talspul net als de rest dus daaraan komen moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik een Blizz maken denk ik,

Iemand zin om te boosten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:11:
Dan ga ik een Blizz maken denk ik,

Iemand zin om te boosten ;(
blizz met een redelijk merc, anders krijg je die cold immune niet dood :) insight eth CV is daar heel geschikt voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:18:
[...]

blizz met een redelijk merc, anders krijg je die cold immune niet dood :) insight eth CV is daar heel geschikt voor :)
Ik zag insight idd al ergens voorbij komen, isook niet zo duur volgens mij (ik heb die runes alle4 al meende ik)

Enfin, ik ga es aan de gang ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel tal mask/amu voor je liggen als je wil. moet je maar ff adden ingame ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan gaat echt lekker met de Gotters dit weekend (behalve heph's RIP ;()
Vrijdag:
5@ sc - ik
Zaterdag:
Soj - ik
Zondag:
Soj - pom
Gul - vraat
Anni - tollo
Anni - ik

Echt nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 2 anni's ;)

De eerste met Tollo en Don samen. De 2e had ik alleen 5 minuten later!

RIP, Heph, btw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:48:
Hier 2 anni's ;)

De eerste met Tollo en Don samen. De 2e had ik alleen 5 minuten later!

RIP, Heph, btw :(
Aaah lekker bezig :D
Echt HET GoT-mf-weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
He, waar haalt opeens iedereen die anni's vandaan? Wil ik ook wel eens vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een rainbow facet gevonden, levert dat nog wat op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:01:
Heb een rainbow facet gevonden, levert dat nog wat op ?
Als het 5 -4 of 4-5 is wel lager niet en dan is het nog maar de vraag 5 -5 worden wel altijd verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:52:
[...]

Aaah lekker bezig :D
Echt HET GoT-mf-weekend :P
Niets van gemerkt :7

Nu is mijn fg wel zo goed als op, dus als ik binnen een week niets ga vinden dan kap ik er alsnog mee. Anders zou ik niet weten hoe ik de andere builds zou kunnen betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

frenzy barbs zijn lachen man, kom niet meer bij.
En zelfs met m'n 100-300dmg per hand is het erg leuk

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mf got weekend softcore? dan zou ik graag meerennen met mijn mf barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

done ;P

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:39:
Is het mf got weekend softcore? dan zou ik graag meerennen met mijn mf barb?
Haha lekker vincent :P
Lees mijn post daarboven je begrijpt wat ik bedoel, mij zul je altijd wel zien mfen of rushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:29:
Zo dan gaat echt lekker met de Gotters dit weekend (behalve heph's RIP ;()
Vrijdag:
5@ sc - ik
Zaterdag:
Soj - ik
Zondag:
Soj - pom
Gul - vraat
Anni - tollo
Anni - ik

Echt nice :D
krisis wat heb jij weer een tering luck hoor psycho

zie je zelf ook dat er 3 keer IK in het rijtje staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:54:
[...]

krisis wat heb jij weer een tering luck hoor psycho

zie je zelf ook dat er 3 keer IK in het rijtje staat
Dat wist je toch al? :D
Mijn advies blijf dicht bij me in de buurt :*)

En zojuist de 4e anni voor GoT vandaag ditmaal voor Vuk!

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet verkeerd met de Anni's vandaag! ;)

Net op HC ook een rondje UT gemaakt, Boom, Tollo, Don allemaal ruim +80
Geen rip's dit keer, ging lekker vlot gelukkig!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.